Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt vertrouw ik niet echt, die roepen wel vaker dat ze iets binnen gaan krijgen en stellen het dan week na week weer uit... Dan hecht ik meer waarde aan de Belcompany met +/- week 44...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

Begin het ook zat te worden. Ik zou alleen niet weten wat voor ander toestel ik zou willen. Sowieso geen Samsung (k#tmenu's), geen Nokia N95 (te groot, te duur)... Moeilijk.

Maar eens een lijstje met vereiste specs maken voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:36

KingCrash

Angry Rabbit

Net geprobeerd men K750i Hi25 abbo te verlengen. (met een K850i voor een zacht prijsje natuurlijk >:) )

De Hi dame van verleningen wist niet eens van het bestaan van de K850i af :P
Men abbo verloopt 30-10 dus ik hoop dat het toestel snel komt ... :/

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Sowieso onzinnig.
Als het al gezien wordt als een koopovereenkomst (wat het uberhaupt niet is), kan je het als nog binnen 7 dagen terug sturen. Je zit nergens aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

KingCrash schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:22:
Net geprobeerd men K750i Hi25 abbo te verlengen. (met een K850i voor een zacht prijsje natuurlijk >:) )

De Hi dame van verleningen wist niet eens van het bestaan van de K850i af :P
Men abbo verloopt 30-10 dus ik hoop dat het toestel snel komt ... :/
Bij mij wel, de meneer van Hi belt me als ze de 850i kunnen leveren met een persoonlijk aanbod (wat neer gaat komen op zelfde prijs als nieuwe abbo :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

T-mobile ff gebeld vandaag. Die wist me alleen te vertellen dat ie "er snel aan komt".

Interessant: Ze gaan een actie voeren: Telefoon €0 inclusief 2gb Micro SD kaartje en BT headset bij een twee jarig abbo.

Voor mijzelf is dit niet van toepassing omdat ik een 1jarige contract verlenging wil, maar misschien is het interessant voor anderen :).

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
dan vraag ik me wel af hoeveel dat mag gaan kosten per maand, €25 per maand? of eerder 30-35?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dat weet ik niet meer sorry, ga het morgen nog ff navragen :)

By the way: Ik was net nog in de mediamarkt Hoofddorp. Daar werkten alleen een stel n00bs.

"Dat heb JE verkeerd, JIJ bedoelt een LG. Sony Ericsson heeft alleen de K810."

Je Jij dit en dat, tis toch niet de Ikea? :D

[ Voor 66% gewijzigd door Dani86 op 03-10-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

Rio

Ik heb al een boek

jbswinkels schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:35:
[...]
Bij mij wel, de meneer van Hi belt me als ze de 850i kunnen leveren met een persoonlijk aanbod (wat neer gaat komen op zelfde prijs als nieuwe abbo :)).
Bij mij zeiden ze (Hi) dat het bij Hi/KPN altijd anderhalf tot twee weken langer duurt, omdat ze hem eerst zelf gaan 'testen'. Dus houdt rekening met week 46 ipv week 44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
Rio schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:13:
Begin het ook zat te worden. Ik zou alleen niet weten wat voor ander toestel ik zou willen. Sowieso geen Samsung (k#tmenu's), geen Nokia N95 (te groot, te duur)... Moeilijk.

Maar eens een lijstje met vereiste specs maken voor mezelf.
Nokia 6500 classic misschien, die komt volgende week in de winkels.
Hier een lijstje met de nieuwe gsm's die uitkomen in de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

Bij mij zeiden ze (Hi) dat het bij Hi/KPN altijd anderhalf tot twee weken langer duurt, omdat ze hem eerst zelf gaan 'testen'. Dus houdt rekening met week 46 ipv week 44.
Zie het al helemaal voor me, alle hoge mannen bij KPN die foto's lopen maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:40:
[...]

Zie het al helemaal voor me, alle hoge mannen bij KPN die foto's lopen maken >:)
maar wel mooie fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of hij eerst in een kleur geleverd word of gelijk allebij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Hangt volgens mij af van welke winkel. BC verkoopt eerst alleen groen geloof ik, Mediamarkt heeft meteen beide kleuren en op internet is het gevarieerd.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
ze mogen nou wel is opschieten !!!

word gek van het wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet goed kiezen uit de K850i of de W960i. Van de ene kant de K850i heeft een 5megapixel camera, maar de W960i heeft een groter geheugen voor mp3.

Is het zo dat de K850i, als je daar geheugen bij prikt ook goed geschikt is voor "walkman" functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:33:
Ik kan niet goed kiezen uit de K850i of de W960i. Van de ene kant de K850i heeft een 5megapixel camera, maar de W960i heeft een groter geheugen voor mp3.

Is het zo dat de K850i, als je daar geheugen bij prikt ook goed geschikt is voor "walkman" functie?
De W960i heeft 8 GB in zich en de K850i slikt Memory Stick Micro kaartjes tot 4 GB. Of er ook al M2 kaartjes zijn die tot 4 GB gaan weet ik niet. Ik weet ook niet wat nu te kiezen, de K850i of de W960i. 5 megapixels met 16x zoom tegenover 3,2 megapixels met 4x zoom, 4 GB met kaartjes tegenover 8 GB intern.

Als de K850i net zo goed muziek afspeelt als mijn W800i dat doet, heb ik geen reden om te kiezen voor de W960i. Het is denk ik net waar je voorkeur ligt. En of je gebruik wil maken van WiFi. Persoonlijk heb ik niets op met de combinatie: GSM + internet, maar toch trekt de 8 GB / touch screen / design van de W960i me. De K850i heeft daarentegen een betere camera, die ik zelf met de W800i veelvuldig gebruik. Maar qua knoppen lijkt mij de W960i fijner (als je mij vraagt zijn het dezelfde knoppen als de W800i maar dan in zwart) want net zoals de K810i heeft de K850i een afwijkende vorm in de knoppen. Vierkant achtig als een echt knopje. Terwijl ik meer gewend ben aan een volledig oppervlak waar ik mijn vingertoppen op kan leggen.

Ben er dus nog steeds niet uit, maar ik denk dat de prijs voor mij een doorslaggevende factor zal zijn. En wat dat betreft verwacht ik dat ik veel meer moet bijbetalen om de W960i in mijn bezit te krijgen dan dat het geval is bij de K850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

De combo GSM+ internet werkt best prima maar dan vooral icm toegepaste applicaties (browsen valt altijd tegen). Ook de combinatie met wifi heb ik nooit begrepen. Ik gebruik liever een gprs/umts verbinding voor mobiel internet. Wel trager maar je bent altijd en overal online.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
K850 slikt ook Micro SD en die zijn er zeker tot 4GB! Mediaspeler zal nog een nieuwere versie zijn dan de W800. Overigens zijn die kleine 'knopjes' van de K850 juist makkelijker in gebruik, je drukt minder makkelijk perongeluk op 2 knopjes tegelijk. Als je een op een normale knop drukt, druk je meestal maar op één klein plekje van de knop, dus is zo'n 'klein' knopje echt niet erg.

[ Voor 55% gewijzigd door Ivo NL op 05-10-2007 17:15 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Wordt hem ook voor mij! :D

W960i is me iets te groot, en ik verwacht dat hij wat duurder wordt. W910i is vind ik prachtig, maar dan ga ik alleen maar achteruit wat camera betreft (heb nu de K750i SILVER, niet in NL verkrijgbaar 8) ). En nu zie ik dat de media player van de K850i zwaar vernieuwd is en zowat hetzelfde is als de Walkmans. Geen visualisatie en geen SensMe, maar dat boeit me allebei niet! Dus K850i!!!

Overigens kan hij ook 32GB kaartjes aan hoor... ;) Wat ik me afvraag is of hij de M2 en MicroSD allebei tegelijk kan pakken. Zo heb ik die standaard M2 van 512MB (foto's) plus een MicroSD van 4GB (muziek, en de interne 40MB (rest) en ik ben meer dan tevreden! En het krasbestendige display is ook top, alleen hoop ik dat er geen stof achter kan komen zoals bij de K750i...
reAaa schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:58:
had ik trouwens ook goed begrepen dat wanneer je een bluetooth stick erbij koopt voor in de computer, je met je mobiel (kosteloos) kunt internetten via je bluetooth?
Ben ik ook wel benieuwd naar, gewoon voor de leukigheid. Want als je toch een computer wilt gebruiken met internet, kun je net zo goed de computer zelf voor internet gebruiken... :P

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het,

samen met de W910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
nee je kijkt verkeerd denk ik. je moet het lezen als Oktober, 2007. beetje onlogisch om de datum pas na de maand te zetten in die notatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de k850i staat nog steeds voor week 44 in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
reAaa schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 04:50:
[...]

nee je kijkt verkeerd denk ik. je moet het lezen als Oktober, 2007. beetje onlogisch om de datum pas na de maand te zetten in die notatie.
Inderdaad, alle releases zijn met 07. Dus niet 7 oktober, maar oktober 2007..

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
t duurt dalijk zo lang dan kunnen we 'm met zn allen van de Sint vragen _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Zou het met de K850i mogelijk zijn om d.m.v. tijdsprofielen in te stellen wanneer ie op stil moet en wanneer het geluid wel aan mag staan...? Ik heb vorig jaar een paar dagen een Nokia in gebruik gehad en daarmee was dat beperkt mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Net een belletje gekregen van mijn tel. leverancier, dat ie mijn bestelling midden volgende week binnen verwacht! Hopen dat dat ook lukt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
Whatsek schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:41:
Net een belletje gekregen van mijn tel. leverancier, dat ie mijn bestelling midden volgende week binnen verwacht! Hopen dat dat ook lukt.......
waar heb jij 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:40

Shiro

Serenity

Ik was al op zoek naar een nieuwe mobieltje. En ik heb me oog ook op de K850i laten vallen. Erg strak design. Maar vind het nu toch nog echt ongeloofelijk duur...

Was ff snel naar hi shop gegaan om te kijken. En god.. schrok me ff van de prijs. Hi 40 abbonement + 90 eu nogwel voor toestel... Ik denk dat ik wel ff maandje wacht. Hopelijk kan ik hem dan met een hi25 abbo krijgen en de toestel gratis.
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html

Bied deze veel voordelen tegenover de k800i/k810i? (behalve de 5megapixel camera... maja die zijn toch niet geweldig) Ik wordt eigenlijk niet veel wijzer van de specs als ik ze zo snel ff zie.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
Shiro die led torch is erg handig voor het filmen 's nachts en sowieso om het ook als een soort 'zaklampje' te gebruiken.
k850i heeft ook een accelerometer, dat wil zeggen wanneer je het toestel van vertical naar horizontaal flipt het menu ook meedraait en je zo makkelijker door je foto's oid kunt browsen. ik zou zeggen lees de eerste aantal pagina's van dit topic door om een goed beeld te krijgen van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Ja, zag het filmpje van hoe ze de k850i draaien. Hoewel ik er niet zo van onder indruk ben... Zelfs me horloge heeft zo iets dat in een bepaalde positie de licht automatisch aangaat...

Ik heb ff de reviews snel door gescand. En moet zeggen. Het eerste wat me opvalt was die knoppen... Ben ik de enige die ze nogal lelijk vind? Zo klein vierkant ding dat er uit steek... Ziet er leuk uit van een afstand maar als je de foto groot zie van de toestel, en dan zonder de shiny glossy zooi zoals de foto's van Sony-Ericsson zelf ziet het toestel er een stuk minder aantrekkelijker uit.

Ik ga er toch ff wat langer over na denken of ik echt de k850i ga aanschaffen. Misschien toch de w960i overwegen.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
W960i is ook geweldig. Die 8GB ingebouwd is wel prachtig, en de touchscreen is ook erg cool.

Maar bij de K850i koop ik gewoon een MicroSD'tje van 4GB (50 euro) of 8GB (100 euro), de media player is enorm verbeterd en heeft alle nodige features. Zo'n HGE-100 erbij (80 euro) en je hebt GPS en externe bediening voor muziek en dan heb je dezelfde features als die W960i (die ik werkelijk zou gebruiken)... Bovendien is de K850i wat kleiner en mooier, allean jammer dat hij zo vlekgevoelig is...

Maar, mijn keuze is dus gemaakt... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

offtopic:
ReAaa, zou jij een huge-size pic van je avatar willen sturen naar het emailadres in mijn profiel? Ik vind hem ERG fraai! :o

Zo niet, waar heb je hem dan vandaan? * Jejking is sunset-foto-verslaafd 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Jejking op 06-10-2007 16:45 . Reden: Tag fixed. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
offtopic:
ha bedankt dat je m zo mooi vind. ik heb het origineel niet van deze foto. een tijdje geleden zocht ik op'miami sunset' en kwam op deze afbeelding uit. daarna heb ik een deel uitgeknipt voor een ander forum zodat ik die daar als signature kon gebruiken. ik moet zeggen dat hij hier als avatar er ook erg gaaf uit ziet. ik zal eens kijken of ik de iets grotere versie van het plaatje nog ergens op mijn computer heb staan/hetzelfde plaatje kan vinden in google ;).

edit: heb meerdere malen gezocht met google, kan het origineel niet meer vinden. maar volgens mij is dit het volledige plaatje alleen dan heb ik m in photoshop verkleind adhv verhoudingen behouden. meer kan ik niet doen.

[ Voor 19% gewijzigd door reAaa op 06-10-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Shiro schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:30:Ik denk dat ik wel ff maandje wacht. Hopelijk kan ik hem dan met een hi25 abbo krijgen en de toestel gratis.
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html
Hoe kom je aan die link? Als ik een overzicht opvraag staat ie er niet tussen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

jbswinkels schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:30:
[...]
Hoe kom je aan die link? Als ik een overzicht opvraag staat ie er niet tussen... :?
www.hi.nl >shop>alle toestellen>Sony Erricson. En dan staat die boven aan.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
staat ook op de hi website dat deze telefoon als beste 5MP cameratelefoon getest is. misschien is dit al besproken in dit topic maar dan heb ik er overheen gelezen ;)

http://mobilementalism.co...5-megapixel-camera-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Waarom werkt die hi site zo ontzettend vaak niet of verschrikkelijk traag. Tegenwoordig krijg je bij het versturen van smsjes via de site ook 6 van de 10 keer 'n gateway error. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

Vriend van me wees op deze telefoon (hij heeft nu een K810) en ik vind het ook een bijzonder interessant exemplaar. Zit nu met een Panasonic VS 6. Die geeft nogal vaak problemen met Bluetoothen tja, in november/december loopt mijn abbo ook af dus tijd voor iets nieuws. Wellicht ook maar een andere provider, KPN is best duur eigenlijk :{

...maarja, ik kreeg er toendertijd wel een Xbox 1 met drie spellen bij :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
[b][message=28852711,noline]Bovendien is de K850i wat kleiner en mooier, allean jammer dat hij zo vlekgevoelig is...
wat dacht je dan van de w960i? ik neem aan dat je ook niet altijd het pennetje zult gebruiken om te browsen door je menu, dan krijg je ook al gauw krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Klopt, maar de achterkant van de W960i is "mat" uitgevoerd, en de voorkant is bovendien wat egaler dan de K850i, dus wat makkelijker en sneller "af te vegen"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem daar besteld als het goed is eind van de week in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:58:
[...]

ik heb hem daar besteld als het goed is eind van de week in huis
dat zou mooi zijn kan jij voor ons mooi even een leuke (video)review maken
ik kan niet wachten tot ik er een heb...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
krijg je dan geen telefoon met die verrotte duitse tekens ???
of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:08:
krijg je dan geen telefoon met die verrotte duitse tekens ???
of hoe zit dat?
nee hoor is gewoon een europeese uitvoering als je het niet wist dit kan al jaren hoor
telefoons kan je instellen in verschillende talen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
dat snap ik, maar op het toetsenbord niet die rare ringel s die hun hebben bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
http://www.handyattacke.d...ign=idealo_attacke/205102

431 euro (plus verzendkosten)... :)

Ik hoor trouwens mensen dat het goedkoper is om een telefoon los te bestellen met een apart abonement. Maar ik denk dat deze telefoon (op den duur) voor 20 euro per maand te verkrijgen is. Dat betekent bij een 2-jarig contract 24 x 20 = 480 euro. Heb je de prijs van de telefoon en belminuten. Ik neem aan dat dat losse abonement geen 50 / 24 = iets meer dan 2 euro per maand kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:21:
dat snap ik, maar op het toetsenbord niet die rare ringel s die hun hebben bijvoorbeeld.
nee de verkoper heb ik telefonische gesproken en zegt dat het gewoon de europeese uitvoering zonder vreemde tekens of wat dan ook

vrijdag weten we het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
ja misschien is het wel goedkoper Stormbringer, maar dan dok ik liever bv 550 in totaal verspreid over 2 jaar dan dat ik 430 euro in één keer betaal. plus je krijgt elke maand belminuten/ X€ bedrag aan tegoed. lijkt mij fijner dan de telefoon los kopen en bijvoorbeeld een goedkoop sim-only abonnement daarbij af te sluiten. wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
reAaa schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:56:
ja misschien is het wel goedkoper Stormbringer, maar dan dok ik liever bv 550 in totaal verspreid over 2 jaar dan dat ik 430 euro in één keer betaal. plus je krijgt elke maand belminuten/ X€ bedrag aan tegoed. lijkt mij fijner dan de telefoon los kopen en bijvoorbeeld een goedkoop sim-only abonnement daarbij af te sluiten. wat vinden jullie hiervan?
En als je telefoon na een jaar verneukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik neem gewoon een jaarabbo, Vodafone dit keer misschien, of iets wat in elk geval meer geeft dan KPN. Qua dekking maakt het tegenwoordig toch niet meer zoveel uit, bovendien zit ik voornamelijk in de randstad.
Liever de kosten over een jaar uitgesmeerd en een keertje wat bijbetalen dan in één keer een flinke smak geld neerleggen. Tis toch een flink deel van mijn inkomsten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

Ik snap die vraag nooit.
Wat maakt het uit of je wel of geen abbonement hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
Executor16 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:10:
[...]

ik hoef niet persé elk jaar een andere telefoon. tot een paar jaar geleden wou ik ook vaak een andere, maar nu stel ik andere eisen. en ja al koop je zo'n duur ding, dan ga je er natuurlijk toch zuinig mee om? of doe je dat niet zodat je een goede reden hebt om weer je telefoon te vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

reAaa schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

ik hoef niet persé elk jaar een andere telefoon. tot een paar jaar geleden wou ik ook vaak een andere, maar nu stel ik andere eisen. en ja al koop je zo'n duur ding, dan ga je er natuurlijk toch zuinig mee om? of doe je dat niet zodat je een goede reden hebt om weer je telefoon te vervangen ;)
GSMtrack zegt op de website:
Op alle mobiele telefoons van GSMtrack.nl zit een fabrieksgarantie van 2 jaar (tenzij anders vermeld).
Heb nog geen toestel uit hun assortiment gevonden waar bij staat dat je maar 1 jaar garantie hebt.. SE geeft zelf toch maar 1 jaar?

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 07-10-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Dat zeg ik: Ik zie niet wat er goedkoper aan is als je een telefoon los koopt met een apart abonement. Voor 550 euro (dat moet denk ik ook wel minder kunnen) heb je dus en de telefoon en voldoende belminuten. Maar ik hoor gewoon mensen vaak zeggen dat het goedkoper is om het los te doen. En dat snap ik dus niet, en vroeg me af of iemand van jullie er meer over kan vertellen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
het is inderdaad duur wanneer je per maand 25 moet betalen. maar bij los kopen en apart een abbo afsluiten komen daar nog eens de kosten bovenop, stel de telefoon is gratis en je moet 2 jaar lang 25 x 24 = 600.

los kopen

450
sim only abonnement 7.50/maand

7.50 X 24 = 180

450 + 180 = 630

dus 600(bij toestel incl abo)~630(los toestel met simonly)

dit scheelt inderdaad niet zo veel maar dan ga ik uit van ongeveer het goedkoopste sim-only abonnement. de gemiddelde beller zal vast wel meer bellen dan bij zo'n sim-only abonnement als in mijn voorbeeld.

vraagje, hoeveel kost een telefoonverzekering per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Aha, dus het is maar een beetje bullshit wat ze uitkramen met hun los toestel + sim-only... Mooi weet ik dat ook weer... :)

Telefoonverzekering weet ik niet helaas, maar wat voor verzekering wil je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Valt een telefoon niet onder dezelfde verzekering als technische apparatuur in huis? Dat is namelijk verzekerd tot €2.500

Maar je hebt natuurlijk ook altijd nog garantie, en da's meestal minimaal een jaar. Dus gewoon een jaarabbo nemen, ben je ook weer uit de risico's want over een jaar neem je dan toch weer een nieuwe.

Ik ga vanmiddag eens bij de Phonehouse langs, misschien kunnen zij me meer vertellen over verlengen/wijzigen en deze foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
Stormbringer schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:04:
Aha, dus het is maar een beetje bullshit wat ze uitkramen met hun los toestel + sim-only... Mooi weet ik dat ook weer... :)

Telefoonverzekering weet ik niet helaas, maar wat voor verzekering wil je precies?
een goede verzekering die mijn telefoon vervangt als er iets mis mee is, want ik hoor ook weleens dat iemand zn telefoon is gejat en ze daarna een nieuwe hebben gekregen. dat na aangifte hebben gedaan bij de politie naturlijk.

edit:

offtopic: jejiking, over die foto uit mijn avatar. ik heb het nog eens nagezocht en als je naar de directe link van mn avatar gaat is dat ook tegelijk het grootste plaatje wat ik heb gehad. dat is in ieder geval het origineel wat ik toen van die website had geplukt. ik dacht dat ik m toen had verkleind voor een signature oid, maar toen had ik het plaatje uitgesneden. ik heb dus geen grotere versie ervan en die is er ook niet. (niet op het internet)

[ Voor 29% gewijzigd door reAaa op 08-10-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 15:23
Stormbringer schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:04:

Nou niet helemaal.
Je moet het gewoon voor je eigen situatie uitrekenen.
Als ik mijn huidige abo verleng met 1jr dan moet ik 39 euro bijbetalen voor een D900i
Deze kost gewoon los 211 euro en ik heb een voordeel van 250 euro als ik nu een sim only verlenging doe waarbij ik dus flinke korting krijg op zowel het maandbedrag als de sms bundel.
Dat scheelt me dan toch 80 euro op die gsm over het hele jaar.

De K850i is jammer genoeg nog wat te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Aha, duidelijk. Thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij smartphoneshop.nl verwachten ze hem nog deze maand binnen te krijgen.. prijs is bij hun nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:13:
[...]

Ik snap die vraag nooit.
Wat maakt het uit of je wel of geen abbonement hebt dan?
Tja, mijn oude Motorola E398 (icm 2 jarig T-mobile abbo) is wel eens kapot gegaan (1.5 jaar geleden ofzo) en ik hoefde alleen T-mobile te contacteren. Zij stuurde mij een lege bedrukte 'nopjes-envelope' waar ik hem in kon doen en geheel kosteloos op de post gegooid.

Weekje later weer terug + gerepareerd.

Wil niets zeggen natuurlijk, maar alleen mijn ervaring. Fabrikanten zelf willen wel eens moeilijk doen tegen een enkele consument.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 15:13
Ik heb hem besteld bij Total call Breukelen, vandaag nog even de status nagebeld, en
ze komen woensdag binnen bij de groothandel, en hij verwacht dat ik hem vrijdag kan komen
halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een poll gemaakt:

Poll: welke vinden jullie mooier?
velvet blue
luminious green
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=235800&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hmm... In het zilver helemaal had ik hem wel heel mooi gevonden. Maar die combo zwart en zilver vind ik iets minder. De groene dus! :9

Maar alleen die zijkant en de verlichting verschilt toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Stormbringer op 08-10-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de verlichting verschilt deels, maar bij beide heb je ook blauwe verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groot nieuws:

hij staat op de site niet meer als verwacht!!!
het sterretje is weg
dus vanaf nu waarschijnlijk erg snel verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

werd wel een keer tijd. Kom maar op met dit speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, als je op ebay kijkt zie je er 3 staan en ik was er weer zo dom om in eentje te trappen ( de andere 2 zijn wel echt ) het is namelijk een dummy en er hebben gewoon al mensen op geboden tot 200 euro, ik bood 250 euro maar heb het nog kunnen weghalen met e-mail. Het gaat hierom: http://cgi.ebay.nl/NEU-Ha...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Beter dat het sterretje weg is :D hopelijk zakt de prijs snel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben benieuwd welke provider de K850i als eerste gaat aanbieden en dan met name in combinatie met welk abonnement en hoeveel de bijbetaling zal zijn. Ben met name benieuwd hoeveel ze in totaal gaan vragen aan kosten. Hopelijk wordt ie op den duur aangeboden i.c.m. een 2 jarig 15 euro abonnement met bijbetaling van 50 euro. Heb nog tot maart om te wachten totdat het wordt aangeboden, maar het liefste wil ik hem natuurlijk sneller in bezit krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
15 euro per maand + 50 bijbetaling? dat zit er voorlopig niet in denk ik, ga er maar vanuit 25-30 per maand en dan misschien het toestel wel gratis.

@poll:

blauw blijft mijn favoriete kleur, maar die zilveren zijkant verpest het helemaal. al was de zijkant ook zwart net als bij luminous green dan vond ik ongetwijfeld blauw mooier. nu stem ik voor groen omdat het telefoontje helemaal zwart is en het mooi aansluit op de rest van de telefoon. al ga ik m halen dan check ik uiteraard in de winkel goed welke ik ga nemen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door reAaa op 08-10-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al weet hoeveel smsjes er op kunnen?
Ik heb nu een K750i maar daar is het niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:12:
de verlichting verschilt deels, maar bij beide heb je ook blauwe verlichting.
Is de verlichting bij de groene blauw? Dus dat D-pad is groen, de normale toetsen zijn blauw, en dat cirkeltje rond de camera is groen?

Als dat zo is beetje vaag, hadden ze helemaal groen moeten doen. Ik denk dat er op den duur ook een zilveren versie zal zijn (veel mooier vind ik, op zwart zie je alle krassen/vlekken/stofjes), maar dan zijn we weer maanden verder. En zo lang wachten we natuurlijk niet... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot hoeveel gig accepteerd deze telefoon eigenlijk??
en je kan hier microSD en memorystick micro in doen..
als het mogelijk is, is dit wel een mooie optie:
http://www.memoryshop.nl/...4-%2B-reader-usb-2.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
een vriend van mij heeft een k800i en daaarbij een 1gb stick en zijn menu is langzamer geworden :o, ben wel benieuwd of dit ook het geval is bij de k850i als je er te veel geheugen in stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:27:
een vriend van mij heeft een k800i en daaarbij een 1gb stick en zijn menu is langzamer geworden :o, ben wel benieuwd of dit ook het geval is bij de k850i als je er te veel geheugen in stopt.
Dan heeft hij een trage stick gekocht en het thema op die stick staan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
best geinig om te zien dat op de link van hi http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html de prijs van het toestel snel zakt... ik heb gehoord dat het toestel vanaf 15 oktober word uitgeleverd...

happy happy happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:07:
tot hoeveel gig accepteerd deze telefoon eigenlijk??
en je kan hier microSD en memorystick micro in doen..
als het mogelijk is, is dit wel een mooie optie:
http://www.memoryshop.nl/...4-%2B-reader-usb-2.0.html
32GB of zelfs 64GB. Maar die kaartjes bestaan (nog) niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik hoor vaker mensen zeggen dat hun "telefoon langzaam wordt van een grote memorycard". Maar imo is het gewoon gelul, ik heb altijd "grote" kaartjes in mn telefoon gehad. Siemens en Nokia met RS-MMC en K800i met M2, nooit heb ik een "langzamere" telefoon gehad :).

Hopelijk is de K850i snel verkrijgbaar, ik heb bijna geen geduld meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
ikke4 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:04:
best geinig om te zien dat op de link van hi http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html de prijs van het toestel snel zakt... ik heb gehoord dat het toestel vanaf 15 oktober word uitgeleverd...

happy happy happy
met het hi 20,- abonnement is die dan het goedkoopste, heb het ff allemaal uitgerekend

170+10*12+20*12=530 (hi 20,- abonnement)
90+15*12+25*12=570 (hi 25,- abonnement)
60+20*12+30*12=660 (hi 30,- abonnement)

bij de duurdere abonnementen betaal je minder voor het toestel, maar ben je over een lagere periode meer kwijt. ik ben het liefst zo goedkoop mogelijk kwijt in 2 jaar, en daarna mooi een sim-only abonnement van een tientje per maand :)

edit: voor evt problemen enz met een toestel dat je besteld hebt via hi.nl kan je toch ook naar Primafoon voor service?

[ Voor 7% gewijzigd door reAaa op 09-10-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat Hi kan ik toch ook gewoon in een Primafoon afsluiten, of zijn deze prijzen web-only? KPN abbo loopt over een maand of twee af namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nl.bol.com/is-...errer=ADVNLCIA00201500099

bol.com
levertijd 3tot 5 werkdagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Bij Bestelmaar is 'leverbaar: vanaf oktober' ook verdwenen. Heb even gemaild om te kijken of hij écht al leverbaar is, zo ja, dan stuur ik mijn contract direct op!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:31:
Iemand die al weet hoeveel smsjes er op kunnen?
Ik heb nu een K750i maar daar is het niet zoveel.
Ik heb nu een K800i en daar kunnen er 800 a 900 op dus zal bij deze dan zeker niet minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Kleur: Blauw
Releasedatum: 20-09-2007

Dat lijkt me nou ook weer 'n beetje overdreven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impact99 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

Ik heb nu een K800i en daar kunnen er 800 a 900 op dus zal bij deze dan zeker niet minder zijn.
Bij de k800 zijn dit de max waardes:

Contacten op telefoon: 1000
Afspraken en taken: 380
SMS op telefoon 1000
Telefoon geheugen: 85,77 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Is het bij de K800 mogelijk om profielen (trillen/geluid etc.) aan tijden te koppelen en MP3 als sms toon in te stellen?

[ Voor 16% gewijzigd door JBS op 09-10-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Nu online
is deze telefoon al ergens in de winkels te bezichtigen en te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbswinkels schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:33:
Is het bij de K800 mogelijk om profielen (trillen/geluid etc.) aan tijden te koppelen en MP3 als sms toon in te stellen?
Nee, Ja

Trouwens dit stond eerst op de site van SE, het waren voor mij de pluspunten:
  1. Automatische lensbescherming.
  2. Bekijk je foto's op het krasvrije met glas beschermde display.
  3. Accelerometer - auto-draaien Gebruik je foto's staand of in landschapmodus. Om te wisselen tussen de modi draai je gewoon de telefoon en de foto volgt.
Punt 2 kan ik niet meer terugvinden op de site, is dit vervallen?

Edit:
Google weet het ook nog

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:51
Beschrijving klopt voor geen meter die is van een W850i wat er zelf bij staat in de tekst.
Maar ze zullen de K850i wel al hebben hoop ik als je hem nu besteld.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
USER GUIDE

engelse userguide online !@!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

**gaat morgen maar weer ff de telefoonboeren langs** :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 18:33
Vanmorgen kreeg ik onderstaande e-mail:
Een tijdje geleden heb je ons gevraagd je te waarschuwen als de nieuwe K850i in de winkel lag. Goed, hij is uit. Probeer hem dus bij een winkel bij jou in de buurt en wordt de eerste die hem heeft!*

Hartelijke groeten,
Sony Ericsson

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamieater schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:31:
Vanmorgen kreeg ik onderstaande e-mail:

[...]
Weet iemand waar de telefoon al leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:53:
[...]

Weet iemand waar de telefoon al leverbaar is?
Op de sites van Phonehouse, Belcompany en T for Telecom staat vooralsnog alleen nog de K810i.

Misschien dat ze deze week pas vernieuwd/geleverd worden. Ik ga morgenavond wel even de stad in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:21:
[...]

Op de sites van Phonehouse, Belcompany en T for Telecom staat vooralsnog alleen nog de K810i.

Misschien dat ze deze week pas vernieuwd/geleverd worden. Ik ga morgenavond wel even de stad in.
bij de belcompany kan je hem al wel reserveren..
maar gisteren bij de belcompany wist die man mij te vertellen dat ze waarschijnlijk in week 43 of 44 komen.
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.