Op die keyboard-foto's na vind ik het redelijk goede plaatjes hoor =o Daarnaast komt dit in overeenstemming met de review van gsmarena, waar ze de camera als goed classificeren, op de macro-modus na.richards81 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:08:
doet ie goed, vandevorst. Kijk de mijne www.flickr.com/photos/viewty2007
Totaal niet het zelfde in mijn opinie. Ik ga vanavond maar weer proberen met de profielen
kijken of ik het aan de praat krijg overigens "without tcp en IP en proxy open gebeurd er niets"
Maar ja ik laat het maar gaan met die google aps. Ik snap niet waarom ik met geen enkele
instelling, ook als ik die van jullie volg het niet voor elkaar krijg.
Verwijderd
Ja, inderdaad ook niet zo goed. Ik kan het niet helemaal goed beoordelen, omdat de maximale grootte op flickr 1024x768 is. Maar de eerste foto, buiten met die boom, belooft al niet veel goeds. Op de bast van de boom ontbreken alle details!richards81 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:08:
De foto binnen op jouw kantoor doet me denken dat je lens een beetje vies is. Je ziet het wit afstralen op de achterkant van die zwarte stoel. Maar ook dit kan een gebrek van de Viewty cam zijn...
Heb jij een Vodafone Viewty? Ik wel/ook. Ergens hoop ik dat Vodafone met zijn versie 1.0b per ongeluk gebruik heeft gemaakt van een prerelease firmware ofzo... En dat we binnenkort een nieuwe krijgen, die wel goede foto's kan maken.
ik heb deze telefoon voornamelijk gehaald voor het filmen en dit is uitermate chille kwaliteit.. zeker als je het vergelijkt met de k800 (mijn oude telefoon) en volgens mij ook wel de k850
Zoo,
Ik heb em vandaag ook ff aangeschaft, me andere foon was kapot en verzekerd dus mocht ik een andere halen,
Het is dus totoaal niet mijn ding,
Menu ziet er niet uit, ingewikkeld,
Foto's overbelicht zoals men al meer heeft gezegd,
Bereik valt heel vaak weg, (Vodafone), Zelfde met (Kpn)
Da draai ding bij de camera vind ik maar niks, is lastig te bedienen, wil je foto maken heel snel en ingezoomd, dan zit je er al voor met je vingers, dus da schiet ook niet op.
Kortom geen toestel voor mij, kga morgen maar me oude serie opvolgen,, Sony Ericsson.
Had eerst K800i toen de K810i dan morgen maar de K850i halen
Ik heb em vandaag ook ff aangeschaft, me andere foon was kapot en verzekerd dus mocht ik een andere halen,
Het is dus totoaal niet mijn ding,
Menu ziet er niet uit, ingewikkeld,
Foto's overbelicht zoals men al meer heeft gezegd,
Bereik valt heel vaak weg, (Vodafone), Zelfde met (Kpn)
Da draai ding bij de camera vind ik maar niks, is lastig te bedienen, wil je foto maken heel snel en ingezoomd, dan zit je er al voor met je vingers, dus da schiet ook niet op.
Kortom geen toestel voor mij, kga morgen maar me oude serie opvolgen,, Sony Ericsson.
Had eerst K800i toen de K810i dan morgen maar de K850i halen
Verwijderd
Ik was vandaag in de Orange shop en wilde het toestel aanschaffen totdat de verkoper mij vertelde dat Orange World internet niet wordt ondersteund op de Viewty. Je kan dus niet internetten volgens die vent en hij kon geen uitsluitsel geven wanneer en of dit nog ondersteund wordt... Dit is onzin toch? En wat denken jullie over die fotokwaliteit? Zou er verschil in lenzen zijn? Of is dit een verschil in instellingen/gebruik...
Verwijderd
Elke keer als ik hoor.. overbelicht.. dan denk ik dat er iets goed staat met de ISO waarde. Staat deze default op automatisch of staat het misschien ergens perongelijk verkeerd ingesteld ?
Alles staat bij mij op standaard/auto ingesteld. Ik zit ook te twijfelen wat ik ga doen met het toestel eerlijk gezegd. Hij is anders dan ik dacht..... Alleen weet ik niet of je telefoons terug mag ruilen na een week (6 dagen). Weet iemand anders daar iets over?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 01:47:
Elke keer als ik hoor.. overbelicht.. dan denk ik dat er iets goed staat met de ISO waarde. Staat deze default op automatisch of staat het misschien ergens perongelijk verkeerd ingesteld ?
Zet de camera eens op 100 iso, misschien dat de foto's er dan veel beter uit komen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
hebben meer mensen die via gsmweb besteld hebben hun viewty al binnen?
((ik nog niet))
((ik nog niet))
Verwijderd
Mensen die hem besteld hebben bij telecomadvies, al iets gehoord?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 10:23 ]
Verwijderd
Ik ook niet...Kbeuriot schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:06:
hebben meer mensen die via gsmweb besteld hebben hun viewty al binnen?
((ik nog niet))
Onlangs kon ik mijn abo bij T-mobile verlengen, rara welke telefoon heb ik daarbij genomen
Omdat ik al langer klant ben bij t-mobile kon ik de LG Viewty icm 2 jarig abonnement voor 59,95 krijgen, klinkt duur maar abo-kosten zijn echt zeer laag.
LG Viewty, los toestel = € 450,- +/-
T-mobile actie voor mij, verschilt per klant:
LG Viewty = € 59,95
1e jaar, € 7,25 p.m. = € 87,-
2e jaar, € 14,50 p.m.= € 174,-
-----------------------------------------------------
Totaal = € 320,- in totaal (met 2400 belminuten in totaal)
Dat vond ik wel een aardige deal, alleen staat de internet pakket van t-mobile mij niet aan..te traag gewoon die 64kbit downen. Ik heb wel een vodafone abo en wil daarbij dus internet nemen dan heb je iig 1.8mbit voor hetzeflde bedrag. Moet dan wel kijken waar ik hem sim-lock vrij kan maken.
Iemand toevallig een t-mobile versie van de Viewty in zijn/haar bezit? Ben nou benieuwd of dat er een logo op gebrand is of niet? En of dat software aangepast is, zoals dat ze vaak doen?
Eergisteren besteld, werd mij gezegd dat het ong. 10 werkdagen zou duren... dus wacht het nog even af.
Omdat ik al langer klant ben bij t-mobile kon ik de LG Viewty icm 2 jarig abonnement voor 59,95 krijgen, klinkt duur maar abo-kosten zijn echt zeer laag.
LG Viewty, los toestel = € 450,- +/-
T-mobile actie voor mij, verschilt per klant:
LG Viewty = € 59,95
1e jaar, € 7,25 p.m. = € 87,-
2e jaar, € 14,50 p.m.= € 174,-
-----------------------------------------------------
Totaal = € 320,- in totaal (met 2400 belminuten in totaal)
Dat vond ik wel een aardige deal, alleen staat de internet pakket van t-mobile mij niet aan..te traag gewoon die 64kbit downen. Ik heb wel een vodafone abo en wil daarbij dus internet nemen dan heb je iig 1.8mbit voor hetzeflde bedrag. Moet dan wel kijken waar ik hem sim-lock vrij kan maken.
Iemand toevallig een t-mobile versie van de Viewty in zijn/haar bezit? Ben nou benieuwd of dat er een logo op gebrand is of niet? En of dat software aangepast is, zoals dat ze vaak doen?
Eergisteren besteld, werd mij gezegd dat het ong. 10 werkdagen zou duren... dus wacht het nog even af.
Verwijderd
Heb gebeld, ze verwachten m deze week binnen (vandaag, mss morgen). Dus hoop op vandaag want kan ik morgen al spelenVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:17:
Mensen die hem besteld hebben bij telecomadvies, al iets gehoord?
Verwijderd
Kreeg net dit mailtje:Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:11:
[...]
Heb gebeld, ze verwachten m deze week binnen (vandaag, mss morgen). Dus hoop op vandaag want kan ik morgen al spelen
Dank voor uw mail. Wij hebben uw toestel besteld. Deze komt hopelijk eind deze of begin volgende week weer binnen.
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met streaming audio/video op Viewty?
Bijvoorbeeld het luisteren van een radiozender via www.radio538.nl of het bekijken van een nieuwsitem op www.rtlnieuws.nl?
Bijvoorbeeld het luisteren van een radiozender via www.radio538.nl of het bekijken van een nieuwsitem op www.rtlnieuws.nl?
Dit geldt helaas voor 99% van alle telefoonsVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:10:
- Kan je FM-radio alleen met de koptelefoon beluisteren?
Dus ligt niet alleen aan de Viewty
Radio 538 is te streamen, maar ligt er wel aan wat voor verbindingssnelheid je hebt.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:34:
Heeft er iemand ervaring met streaming audio/video op Viewty?
Verwijderd
Oh dat is heel erg relaxed! Ik had hiervoor een Samsung U700 maar die heb ik verkocht, omdat veel dingen mij niet bevielen. Daaronder ook het streamen van audio en video.......Xof schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:35:
[...]
Radio 538 is te streamen, maar ligt er wel aan wat voor verbindingssnelheid je hebt.
Gaat trouwens gewoon via een J2ME programma en niet standaard via de mp3 player die ingebouwd is.
Bijv. http://radiobee.com of http://sourceforge.net/projects/mfradio
Bijv. http://radiobee.com of http://sourceforge.net/projects/mfradio
Verwijderd
Ik begin nu toch te twijfelen... mijn keus is juist op dit toestel gevallen door de camera...
En ik zie hele wisselende kwaliteit.. alle kantoor foto's vind ik echt onder de maat. Met mijn N70 maak ik zelfs zulke foto's. Die plant-foto's vind ik daarentegen juist wel weer goed...
Het is ook niet duidelijk te verwijten aan de verschillende firmware versies ?
En ik zie hele wisselende kwaliteit.. alle kantoor foto's vind ik echt onder de maat. Met mijn N70 maak ik zelfs zulke foto's. Die plant-foto's vind ik daarentegen juist wel weer goed...
Verwijderd
Ik heb net de Viewty gekocht!
Moet je de batterij voor gebruik opladen of eerst helemaal leeg laten gaan ?
Moet je de batterij voor gebruik opladen of eerst helemaal leeg laten gaan ?
Ik heb gewoon de telefoon aan de lader gedaan en er gelijk mee aan de slag gegaan.
Met de batterijen van tegenwoordig maakt dit allemaal vrij weinig uit.
Met de batterijen van tegenwoordig maakt dit allemaal vrij weinig uit.
@Paulez: Ik heb deze foto's genomen gewoon met alles op auto. Ik zelf was ook onder de indruk van die plant foto's. Ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten doen met me viewty. Maar ja de foto's vallen tegen dat is denk ik wel duidelijk.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:33:
Ik begin nu toch te twijfelen... mijn keus is juist op dit toestel gevallen door de camera...
Je zult de foto's gewoon niet op auto moeten gaan nemen vrees ik. Beetje met de instellingen spelen, dat zijn er nogal wat namelijk
[offtopic]richards81 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:08:
Totaal niet het zelfde in mijn opinie. Ik ga vanavond maar weer proberen met de profielen
kijken of ik het aan de praat krijg overigens "without tcp en IP en proxy open gebeurd er niets"
Maar ja ik laat het maar gaan met die google aps. Ik snap niet waarom ik met geen enkele
instelling, ook als ik die van jullie volg het niet voor elkaar krijg.
hee een haarlemmer!
Verwijderd
Als alles goed gaat heb ik morgen mijn versie binnen 
T-mobile, dus zal even melden over branded etc!
T-mobile, dus zal even melden over branded etc!
Verwijderd
Kan iemand die bij Orange zit mij vertellen of Orange World internet wordt ondersteund op de viewty? Verkoper beweerde mij dat je niet kan internetten met die viewty op dit moment...
Verwijderd
Probeer de witbalans is..richards81 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 07:57:
[...]
Alles staat bij mij op standaard/auto ingesteld. Ik zit ook te twijfelen wat ik ga doen met het toestel eerlijk gezegd. Hij is anders dan ik dacht..... Alleen weet ik niet of je telefoons terug mag ruilen na een week (6 dagen). Weet iemand anders daar iets over?
Weet niet of ie al gepost was, maar iemand deze review al gelezen
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2269&ch=1
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 17:45 ]
Verwijderd
Wie-o-wie kan mij vertellen of en zo ja, hóe ik door een ingetypt sms-bericht kan 'lopen'... als het bericht langer is dan het scherm groot is, scroll ik er vaak nog doorheen....
Verder de Viewty vandaag aangeschaft; geen enkel probleem gehad om hem te verkrijgen. Hoewel ik bij BelCompany te horen kreeg dat zij hem sowieso pas volgende week zouden binnenkrijgen?
Nieuw T-mobile abonnement afgesloten, 24 euro betaald voor het toestel. Moet er ernstig aan wennen, na Nokia N95 (wat een ellendig toestel!) en SE W850i.
[Edit: Moet ik deze ook kunnen aanmelden op mijn Nokia CK7W Bluetooth-carkit? Deed-ie vanmiddag nog niet, namelijk....
)
Verder de Viewty vandaag aangeschaft; geen enkel probleem gehad om hem te verkrijgen. Hoewel ik bij BelCompany te horen kreeg dat zij hem sowieso pas volgende week zouden binnenkrijgen?
Nieuw T-mobile abonnement afgesloten, 24 euro betaald voor het toestel. Moet er ernstig aan wennen, na Nokia N95 (wat een ellendig toestel!) en SE W850i.
[Edit: Moet ik deze ook kunnen aanmelden op mijn Nokia CK7W Bluetooth-carkit? Deed-ie vanmiddag nog niet, namelijk....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 19:02 . Reden: Meer info gevraagd ]
Hmm... dat is dan niet echt voor mij weggelegd. Als ik een foto wil nemen van mensen wil ik nietXof schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:56:
Je zult de foto's gewoon niet op auto moeten gaan nemen vrees ik. Beetje met de instellingen spelen, dat zijn er nogal wat namelijk
eerst een kwartier de juiste instellingen zitten zoeken en als ik dan eenmaal de foto wil nemen de mensen al weg zijn of iets dergelijks.
ik kan met mijn orange telefoon gewoon op internet.. heb wel niet zo'n abbo en kreeg net dus smsjes dat het me 1.50 entree gekost heeft
Verwijderd
Ja dit is mij dus verteld. Je kan wel internetten, maar niet met een Orange World internetpakket (vast bedrag per maand). Dus alleen maar prepaid internet zeg maar dat dus 1,50 per keer kost. Weet iemand hier het fijne van? Komt deze internetondersteuning er nog aan?El_V schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:58:
ik kan met mijn orange telefoon gewoon op internet.. heb wel niet zo'n abbo en kreeg net dus smsjes dat het me 1.50 entree gekost heeft
En hebben alle mensen die zo klagen over de camera nou wel geprobeerd met de instellingen te spelen? Want het lijkt me erg stug dat de ene telefoon zulke mooie foto's maakt en de volgende zo belabberd. Dit zou toch moeten liggen aan de instellingen en het gebruik...
Verwijderd
Dat is een soort van uitprobeerstand geloof ik; voor 1,50 kan je 1 dag lang onbeperkt via het Orange World portal internettenEl_V schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:58:
Heeft iemand nog een goed en goedkoop webadres om de viewty te bestellen i.c.m. de verlenging van een zakelijk abonnement?
Telecomadvies is helaas alleen voor particulieren
Telecomadvies is helaas alleen voor particulieren
Ik lees bij meerdere bedrijven bij de specificaties van deze telefoon dat deze maar maximaal 2Gig aan Micro sd ondersteund, dit vertelden ze ook over de N95 en die luste ook 4Gigabyte. Is dat met dit toestel ook zo of wil het niet 4 gig slikken?
Leuke review, ik zag op de specspagina dat er geen timer / stopwatch bij zit? is dat zo?! niet dat dat nou een heel groot gebrek is... maar tochVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:40:
[...]
Probeer de witbalans is..
Weet niet of ie al gepost was, maar iemand deze review al gelezen![]()
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2269&ch=1
Ben heel erg aan het twijfelen of ik hem zal halen... in de hi shop zei de verkoper dat ik beter niet voor dat toestel kon gaan. Andere mensen hebben ook al tegen mij gezegd dat LG over het algemeen niet echt sterke/lang meegaande toestellen verkoopt... Wat ik ook echt heeel jammer vind is die fotokwaliteit. Maar goed, ze hadden de viewty nog niet, wel dat prada geval, ff mee gespeeld om te zien hoe dat touchscreen nou werkte... moest em eerst opnieuw starten voordat ie uberhaupt reageerde op touch... werkt dus niet echt lekker... maar dat prada apparaat is echt kut... geen qwerty toetsenbord enz... Wat is precies het verschil met de prada als het om scherm kwaliteit/touchscreen gaat? ik blijf lekker alles volgen op dit forum! ga zo door, zet vooral meer foto's online, ben ook wel benieuwd naar uitgaans foto's met die xenon flits!
Verwijderd
Ik heb geen ruimte meer voor twijfel. Mijn toestel is gister opgehaald door tnt post .. dus hopelijk morgen in huis 
Eindelijk
Ik heb zelf wat affiniteit met fotograferen dus ik hoop dat ik de camera zogewenst kan instellen dat hij wel aan mijn wensen voldoet 
I'll keep you posted!
Eindelijk
I'll keep you posted!
Die van mij is gisteren ook verscheept, dus hopelijk ligt ie op me te wachten als ik thuis kom!
Ik internet gewoon via het orange world abbonnement hoor, heb de instellingen nog niet helemaal goed staan, maar via de standaard browser kun je gewoon met orange world onbeperkt binnen de orange portal internetten. De google applicaties en opera mini is een iets ander verhaal. Maar dat je dus niet met het Orange World internet pakket kunt internetten is onzin.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:23:
[...]
Ja dit is mij dus verteld. Je kan wel internetten, maar niet met een Orange World internetpakket (vast bedrag per maand). Dus alleen maar prepaid internet zeg maar dat dus 1,50 per keer kost. Weet iemand hier het fijne van? Komt deze internetondersteuning er nog aan?
En hebben alle mensen die zo klagen over de camera nou wel geprobeerd met de instellingen te spelen? Want het lijkt me erg stug dat de ene telefoon zulke mooie foto's maakt en de volgende zo belabberd. Dit zou toch moeten liggen aan de instellingen en het gebruik...
Hi...., sinds gisteren avond heb ik ook de LG Viewty.
Heb nog niet alles kunnen bekijken of uitgeprobeerd.
Enkele plus en minpunten;
Plus(sen);
- toestel is makkelijk te gebruiken/bedienen, wijst zivh van zelf.
- Camera is redelijk tot goed (heb nog niet echt foto's geschoten).
- Heerlijk touchscreen en werkt nagenoeg perfect.
- Design is weer helemaal zoals je van LG mag verwachten, m.a.w. Super!!!
- Voorste camera valt tegen maar dat hebben alle UMTS phones.
Min(nen);
- Vergrendelen handset is niet automatisch in te stellen(althans alleen via menu-submenu,kortom teveel handelingen).
- Audio instellingen zoals, geen eq of presets waar je uit kunt kiezen.
Overall kan ik me aansluiten bij de mensen die hem al hebben.
Ben nog in zeg maar de ontdekkings fase.
Graag zou ik mensen willen verzoeken om het hier over het toestel te hebben i.p.v. over abonnementen en leveranciers die hem niet kunnen leveren.
Het vervuilt dit topic alleen maar meer.
En hij ondersteund ook de Sandisk 4GB MicroSDCH
Heb nog niet alles kunnen bekijken of uitgeprobeerd.
Enkele plus en minpunten;
Plus(sen);
- toestel is makkelijk te gebruiken/bedienen, wijst zivh van zelf.
- Camera is redelijk tot goed (heb nog niet echt foto's geschoten).
- Heerlijk touchscreen en werkt nagenoeg perfect.
- Design is weer helemaal zoals je van LG mag verwachten, m.a.w. Super!!!
- Voorste camera valt tegen maar dat hebben alle UMTS phones.
Min(nen);
- Vergrendelen handset is niet automatisch in te stellen(althans alleen via menu-submenu,kortom teveel handelingen).
- Audio instellingen zoals, geen eq of presets waar je uit kunt kiezen.
Overall kan ik me aansluiten bij de mensen die hem al hebben.
Ben nog in zeg maar de ontdekkings fase.

Graag zou ik mensen willen verzoeken om het hier over het toestel te hebben i.p.v. over abonnementen en leveranciers die hem niet kunnen leveren.
Het vervuilt dit topic alleen maar meer.
Kijk dat zijn de berichtenTanakiam schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:48:
Let wel dat het om het nieuwe type gaat..ik kan niet zeggen of het toestel trager wordt maar dat zal nog moeten blijken.
Pesah hoe bevalt de jouwnes....lol?
Geluid is kapot heftig......sooooo mijn eigen producties klinken lekker crispy en met headset klingt het laag ook niet slecht.
LG mocht wat mij betreft wel wat aan hun headsets doen die platte dopjes vind ik persoonlijk gedateerd.
De Senheizer inears klinken dope maar dan koop je ook wat voor 99,00
als ik straks thuis kom ga ik proberen hoe mijn Motorola BT Stereo Headset HT820 hierop klinkt.
Hou jullie op de hoogte.
Zo nu weer ff verder met mijn speeltje
LG mocht wat mij betreft wel wat aan hun headsets doen die platte dopjes vind ik persoonlijk gedateerd.
De Senheizer inears klinken dope maar dan koop je ook wat voor 99,00
als ik straks thuis kom ga ik proberen hoe mijn Motorola BT Stereo Headset HT820 hierop klinkt.
Hou jullie op de hoogte.
Zo nu weer ff verder met mijn speeltje
Verwijderd
Begrijp ik nou goed dat Algebeld ze aan het leveren is? Telfort moet mij abo nog op mijn naam overzetten, dus ik moet daarop wachten 
ps: centralpoint geeft inmiddels 14 december als verwachtingsdatum aan...
ps: centralpoint geeft inmiddels 14 december als verwachtingsdatum aan...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 11:47 ]
Ja maar waarschijnlijk ziet hij maar 2GB zoals al eerder gemeld?Tanakiam schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:27:
Let wel dat het om het nieuwe type gaat..ik kan niet zeggen of het toestel trager wordt maar dat zal nog moeten blijken.
Die van mij wordt 'als het goed is' vandaag verstuurt en aangezien ik op me werk zit en hem niet in ontvangst kan nemen, duurt het nog wel even voordat ik em heb...
De camera van de Viewty is toch wel in staat tot erg goede shots, kijk dit topic op een ander forum maar eens door:
http://www.lensamalaysia....wthread.php?t=7403&page=1
Daar zitten toch echt wel erg mooie foto's bij. Of er veel met de instellingen is gerommeld staat er vaak niet bij...
Daar zitten toch echt wel erg mooie foto's bij. Of er veel met de instellingen is gerommeld staat er vaak niet bij...
Verwijderd
Wauw!KoppenSneller schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:11:
De camera van de Viewty is toch wel in staat tot erg goede shots, kijk dit topic op een ander forum maar eens door:
Ja he is toch toestel gerelateerd... het gaat immers over de verkrijgbaarheid van het toestelTanakiam schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:48:
Nou volgens track&trace is hij in mijn woonplaats ... dus verwacht van mijn zeer binnenkort een review
Van mij ook
Ben morgen de hele dag zonder verplichtingen, dus dan ga ik er eens lekker mee spelen!
@Supernova86
Algebeld heeft die van mij inderdaad gisteren verzonden. Ze verwachten een tweede levering vandaag of morgen!
@Supernova86
Algebeld heeft die van mij inderdaad gisteren verzonden. Ze verwachten een tweede levering vandaag of morgen!
Yooo Xof...hij leest de 4gb wel degelijk.Xof schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:52:
[...]
Ja maar waarschijnlijk ziet hij maar 2GB zoals al eerder gemeld?
[ Voor 17% gewijzigd door Tanakiam op 23-11-2007 13:04 ]
Verwijderd
http://imageshack.us/ werkt volgens mij hier ook (correct me if i'm wrong)Tanakiam schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:03:
Hoe kan ik foto's uploaden dan kun jre het zelf zien Xof
Verwijderd
Heb de Viewty nu 1 dag in bezit, besturing is even wennen maar verder zeer tevreden.
Krijg alleen het internet niet aan de praat.
Heb Telfort Surf en Mail Unlimited. Heb automatisch de instellingen aangevraagd per sms, maar die werken niet.
Verbindingsnaam: Internet
Gegevensdrager: GPRS
APN: internet
IP-adres: 193.113.200.195
Poort: 8080
Startpagina: http://wap.telfort.nl
Heb ook al de instellingen gereset, niets werkt
Krijg alleen het internet niet aan de praat.
Heb Telfort Surf en Mail Unlimited. Heb automatisch de instellingen aangevraagd per sms, maar die werken niet.
Verbindingsnaam: Internet
Poort: 8080
Heb ook al de instellingen gereset, niets werkt

Xof > foto is geen goede kwaliteit (is ook geen viewty maar N80) maar het gaat om de feiten
geeft aan dat er nog 3970848KB vrij is
http://www.mijnalbum.nl/Album=3XGWNCE6
Verwijderd
Wha ik heb een vraagje.. Als je het qwerty toetsenbord bij smsen gebruikt gaat hij niet automatisch hoofdletters aan het begin van de zin zetten.. Zie ik iets over het hoofd?
Verder nog erg tevreden met mn telefoon!! Gebruik hem nu ook als mp3speler i.c.m EP630 oordopjes. Geluid is wel goed maar wel minder als mn creative zen+. Mp3 speler op de telefoon bevalt verder meer als goed !! Super kwa navigatie.
Verder nog erg tevreden met mn telefoon!! Gebruik hem nu ook als mp3speler i.c.m EP630 oordopjes. Geluid is wel goed maar wel minder als mn creative zen+. Mp3 speler op de telefoon bevalt verder meer als goed !! Super kwa navigatie.
Dat is wel erg mooi. Je hebt volgens mij wel erg veel geluk dat het in een keer werktTanakiam schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:49:
Xof > foto is geen goede kwaliteit (is ook geen viewty maar N80) maar het gaat om de feiten
Op andere fora's lees ik dat veel mensen het geprobeerd hebben maar uiteindelijk maar 2GB lezen.
Verwijderd
Net gebeld met gsmweb (16 wachtende voor me en 20 minuten later), helaas nog geen goedkeurig van vodafone (had eerst tmobile) dus ze konden em nog niet opsturen.....Maar ze hadden wel de nieuwe viewty's binnen gekregen....
Helaas nog even wachten...
Pffft en ik was zeker de 17e in de rij want tegen mij zeiden ze dat de viewty's nog niet binnen waren / niet op voorraad. Daarnaast werd me doodleuk verteld dat ze ook niet wisten wanneer ze wel weer binnenkwamen en wensten me geluk met wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:05:
Net gebeld met gsmweb (16 wachtende voor me en 20 minuten later), helaas nog geen goedkeurig van vodafone (had eerst tmobile) dus ze konden em nog niet opsturen.....Maar ze hadden wel de nieuwe viewty's binnen gekregen....

Verwijderd
heb net de viewty binnen.. mooi telefoontje
maar helaas is de software voor de pc niet echt vista ready.. ik kan geen contactpersonen ed uit mn outlook 2007 krijgen.. heeft iemand daar misschien iets op gevonden of ideetjes voor???
Ik ben ook erg benieuwd hoe de film kwaliteit is in het donker of donkere ruimtes, zit er een extra (led) lamp op voor extra film verlichting?
Verwijderd
Ben nu er net mee bezig om alle internetinstellingen goed te krijgen. Vreemde is dat bij "drager" steeds gprs staat. Dit terwijl KPN wel UMTS ondersteunt... gaat echt traag 
Nog ff wat zaken proberen.
Eerste indrukken van het toestel zijn goed. Zit momenteel in een donkere kamer en dit toestel maakt met instelling-aanpassen echt hele goede foto's in zo'n omgeving.
Menu werkt netjes, snel genoeg (ben Symbian en Windows Mobile 5) gewend. Scrollen door de menu's vind ik op dit moment nog niet vloeiend genoeg lopen.. het kost me toch meer moeite om het scherm vlot te laten scrollen in tegenstelling tot de Iphone.
Maar dit kan omdat het scherm nog vrij ruw is.. en dat dat na verloop van gebruik minder wordt.
edit:
Toch even gebeld met Klantenservice KPN (toch jammer dat ik daar weg ben, goede service
) en die konden mij direct vertellen dat ik "antieke" simkaart heb. Ik krijg dus een nieuwe 
Nog ff wat zaken proberen.
Eerste indrukken van het toestel zijn goed. Zit momenteel in een donkere kamer en dit toestel maakt met instelling-aanpassen echt hele goede foto's in zo'n omgeving.
Menu werkt netjes, snel genoeg (ben Symbian en Windows Mobile 5) gewend. Scrollen door de menu's vind ik op dit moment nog niet vloeiend genoeg lopen.. het kost me toch meer moeite om het scherm vlot te laten scrollen in tegenstelling tot de Iphone.
Maar dit kan omdat het scherm nog vrij ruw is.. en dat dat na verloop van gebruik minder wordt.
edit:
Toch even gebeld met Klantenservice KPN (toch jammer dat ik daar weg ben, goede service
Same problem here. Heel irritant.. ik ga niet alle telefoonnummers overtypen...Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:46:
heb net de viewty binnen.. mooi telefoontjemaar helaas is de software voor de pc niet echt vista ready.. ik kan geen contactpersonen ed uit mn outlook 2007 krijgen.. heeft iemand daar misschien iets op gevonden of ideetjes voor???
Er zit een nachtmodus op.. maar zonder al te veel pielen valt het filmen in het donker nog erg tegen tov een Nokia N95Henkpaulus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:14:
Ik ben ook erg benieuwd hoe de film kwaliteit is in het donker of donkere ruimtes, zit er een extra (led) lamp op voor extra film verlichting?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:49 ]
Verwijderd
Dat is best onbeschoft........PesaH schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:40:
[...]
Pffft en ik was zeker de 17e in de rij want tegen mij zeiden ze dat de viewty's nog niet binnen waren / niet op voorraad. Daarnaast werd me doodleuk verteld dat ze ook niet wisten wanneer ze wel weer binnenkwamen en wensten me geluk met wachten![]()
![]()
.
Op http://www.durasec.com/catalog/ kun je nieuwe screenprotectors kopen voor de Viewty, je krijgt een setje van 4 geloof ik voor 4.99 dus valt mee...
Heeft er trouwens nog iemand problemen met Google Map of Opera Mini? Heb zelf een Hi abonnement met Eindeloos Online...werkt allemaal prima met dit supertoestelletje...alleen als ik verbinding maak met Google Maps blijft hij hangen bij de voorwaarden, toen heb ik Google Maps opnieuw geinstalleerd maar toen bleef hij al hangen bij het laden zelf...
Ik heb ook geprobeerd Opera Mini te downloaden, geen probleem tot het installeren, aan het einde daarvan geeft hij aan dat mijn internet instellingen niet kloppen, nagekeken bij Hi zelf etc. maar dit klopt gewoon, kan immers wel gewoon internetten, heeft iemand enig idee of een opening?
Valt me wel tegen trouwens dat de Viewty geen krasvrij scherm heeft zoals de Iphone, heb de eerste op een onverklaarbare wijze al te pakken...
Heeft er trouwens nog iemand problemen met Google Map of Opera Mini? Heb zelf een Hi abonnement met Eindeloos Online...werkt allemaal prima met dit supertoestelletje...alleen als ik verbinding maak met Google Maps blijft hij hangen bij de voorwaarden, toen heb ik Google Maps opnieuw geinstalleerd maar toen bleef hij al hangen bij het laden zelf...
Ik heb ook geprobeerd Opera Mini te downloaden, geen probleem tot het installeren, aan het einde daarvan geeft hij aan dat mijn internet instellingen niet kloppen, nagekeken bij Hi zelf etc. maar dit klopt gewoon, kan immers wel gewoon internetten, heeft iemand enig idee of een opening?
Valt me wel tegen trouwens dat de Viewty geen krasvrij scherm heeft zoals de Iphone, heb de eerste op een onverklaarbare wijze al te pakken...
Ik heb net een Viewty gehaalt, maar hoe krijg je er spellen op?? Deze mobiel ondersteund Java toch?
Verder een vet mobieltje, maakt redelijke goede foto's, en ook fijn dan er een DiVX converter bij zit
Verder een vet mobieltje, maakt redelijke goede foto's, en ook fijn dan er een DiVX converter bij zit
Software is gewoon Vista ready hierVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:46:
heb net de viewty binnen.. mooi telefoontjemaar helaas is de software voor de pc niet echt vista ready.. ik kan geen contactpersonen ed uit mn outlook 2007 krijgen.. heeft iemand daar misschien iets op gevonden of ideetjes voor???
Ik heb ook mijn oude telefoon gesynced met outlook 2007 en die daarna weer gesynced met de Viewty.
Vista Ultimate x64
Zit op dit moment de LG USB modem driver te installeren op Vista, ook Ultimate x64, duurt een eeuwigheid! Verder is het wel een übergeil telefoontjeXof schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:39:
[...]
Software is gewoon Vista ready hier
Ik heb ook mijn oude telefoon gesynced met outlook 2007 en die daarna weer gesynced met de Viewty.
Vista Ultimate x64
Verwijderd
Nou weer even wat korte punten van mijn kant..
-De software die er bij zitten.. ik vind het niets. Bestandsoverdracht van bijv muziek is echt heel erg traag.Wordt je tussentijds gebeld... dan is je verbinding verbroken en je overdracht mislukt.
-Van sommige themes (zoals het visje) wordt mijn telefoon gewoon traag. Menu's openen minder snel..
-Muziekplayer en de videoplayer op de telefoon zijn van redelijke kwaliteit. Ik vind het spoelen door bestanden alleen niet zo lekker gaan.. (weer het touchscreen)
-Wanneer je de speler minimaliseert en gaat multi-tasken schokt het geluid nogal (ook eerder vermeld)
+ Het scherm zelf is lekker crispy en geeft de kleuren goed weer.
+ Snel switchen tussen applicaties via het icoontje in de rechter boven hoek werkt fijn.
+Toestel zelf.. erg mooi afgewerkt..
Tot zover matig redelijk positief... Op de camera na is het alleen bij lange na niet een Iphone-killer. Iphone werkt zoveel smoother, kan probleemloos multi-taksen en heeft een mooier scherm en menu's zien er gelikter uit.
Ik gebruik(te) zelf overigens een Qtek9100 + Nokia N70
-De software die er bij zitten.. ik vind het niets. Bestandsoverdracht van bijv muziek is echt heel erg traag.Wordt je tussentijds gebeld... dan is je verbinding verbroken en je overdracht mislukt.
-Van sommige themes (zoals het visje) wordt mijn telefoon gewoon traag. Menu's openen minder snel..
-Muziekplayer en de videoplayer op de telefoon zijn van redelijke kwaliteit. Ik vind het spoelen door bestanden alleen niet zo lekker gaan.. (weer het touchscreen)
-Wanneer je de speler minimaliseert en gaat multi-tasken schokt het geluid nogal (ook eerder vermeld)
+ Het scherm zelf is lekker crispy en geeft de kleuren goed weer.
+ Snel switchen tussen applicaties via het icoontje in de rechter boven hoek werkt fijn.
+Toestel zelf.. erg mooi afgewerkt..
Tot zover matig redelijk positief... Op de camera na is het alleen bij lange na niet een Iphone-killer. Iphone werkt zoveel smoother, kan probleemloos multi-taksen en heeft een mooier scherm en menu's zien er gelikter uit.
Ik gebruik(te) zelf overigens een Qtek9100 + Nokia N70
Verwijderd
Heb je nog iets bijzonders geinstalleerd. In de instellingen op de PC kan ik allen MS Outlook (zonder toevoeging) instellen.Xof schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:39:
[...]
Software is gewoon Vista ready hier
Vista Ultimate x64
Vervolgens geeft ie errors dat hij het niet kan vinden...
Heb je gewoon de software van de CD gebruikt?
Edit:
Outlook afsluiten helpt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 20:57 ]
Verwijderd
Heeft er al iemand Rabo mobielbankieren geprobeerd met dit toestel?
Het lijkt niet te werken omdat https niet ondersteund wordt. Maar als ik kijk in instellingen van de browser, dan zie ik een item beveiliging staan, waaronder diverse certificaten.
Verder wordt de telefoon niet herkent voor het downloaden van apps. Weet iemand waar ik een jar kan vinden voor de gmail applicatie? En eventueel ook ebuddy?
Het lijkt niet te werken omdat https niet ondersteund wordt. Maar als ik kijk in instellingen van de browser, dan zie ik een item beveiliging staan, waaronder diverse certificaten.
Verder wordt de telefoon niet herkent voor het downloaden van apps. Weet iemand waar ik een jar kan vinden voor de gmail applicatie? En eventueel ook ebuddy?
Ik heb mijn N95 vorige week verkocht en vond deze ook niet al te best filmen in donkere ruimtes, Ik heb ook een W800 gehad en daar kan ik met het filmen de ledverlichting aanzetten waardoor je redelijk zichtbaar beeld hebt. wel jammer dat dat met dit toestel dus niet kanEr zit een nachtmodus op.. maar zonder al te veel pielen valt het filmen in het donker nog erg tegen tov een Nokia N95
ik had vandaag ook nog gebeld, mijn abbo was al aangesloten maar telefoon was nog niet binnen,, snap er niks meer van,,,PesaH schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:40:
[...]
Pffft en ik was zeker de 17e in de rij want tegen mij zeiden ze dat de viewty's nog niet binnen waren / niet op voorraad. Daarnaast werd me doodleuk verteld dat ze ook niet wisten wanneer ze wel weer binnenkwamen en wensten me geluk met wachten![]()
![]()
. Ik snap werkelijk niet wat die gasten daar bij gsmweb op de helpdesk doen maar het lijkt echt nergens op...
![]()
![]()
Hallo, een Pre-order client hier... 
Veel goede posts in de topic moet ik zeggen, geeft een duidelijk beeld weer van de viewty der ervaringen van gebruik van dit kunst stukje
.
Gemiddelde commetaar over camera foto kwalitiet omvat de AUTO 'aan' functie bij het maken van fotos, niet tot weinig feedback met de AUTO 'uit' instellingen.
Ik vind het raar als de foto zo slecht zijn wat totaal tegenovegstelde is met de 120fp/s mooie film beelden (zie de: slo-mow filmpjes in de voorgaande reviews/posts).
Veel goede posts in de topic moet ik zeggen, geeft een duidelijk beeld weer van de viewty der ervaringen van gebruik van dit kunst stukje
.
Gemiddelde commetaar over camera foto kwalitiet omvat de AUTO 'aan' functie bij het maken van fotos, niet tot weinig feedback met de AUTO 'uit' instellingen.
Ik vind het raar als de foto zo slecht zijn wat totaal tegenovegstelde is met de 120fp/s mooie film beelden (zie de: slo-mow filmpjes in de voorgaande reviews/posts).
- [1]
- [2]
- [3]
Verwijderd
Ik heb hem 2 weken geleden bij GSMweb besteld. Er werd mij verteld dat hij vrijdag verstuurd zou worden. Maar ik heb dus nog geen mail ontvangen dat hij is verstuurd.............
Verwijderd
Automatisch (excuses voor de grote resolutie.. maar dan zie je ook de ruis waarvan de camera last van heeft
)

Even wat knutselen met ISO en instelling op "bewolkt" gezet:

Meteen maar deel 1 van mn review.
Uitpakken
Ik heb de afgelopen 10 jaar toch wat verschillende toestellen mogen uitpakken en gebruiken. Maar hoe dit toestel zat ingepakt... daar werd ik stiekem toch wel al een beetje blij van. Mooie doosjes, keurig ingedeeld en alles netjes verpakt. Geen El Cheapo eier-doos-kartoon.. maar stijlvol...zoals het eigenlijk altijd zou moeten
Start up
Toestel start lekker snel op. Menu indelingen zijn overzichtelijk en werken snel. Wel even wennen als je nog nooit eerder een LG gehad hebt, maar het is een toestel waar je snel aan went. Instellingen zitten waar je ze verwacht en aanpassen is redelijk simpel.
Camera
De kwaliteit... ja wat moet ik zeggen.. deze is een stuk beter dan elk toestel waarmee ik gewerkt heb. Alleen heeft hij aan de N95 en SE 800 serie geduchte tegenstanders
Camera neemt redelijk vlot foto's (idd met kleine vertraging) en is goed in te stellen. Helaas stellen de automatisch-instellingen een beetje teleur. Dit zou met een firmware upgrade aanzienlijk verbeterd kunnen worden.
Filmen in Nachtmodus vind ik daarentegen onder de maat presteren. Slow-motion heb ik nog niet gebruikt
Bellen / SMSen
Het browsen door je contacts gaat lekker vlot. Je kunt (Iphone-wise) simpel door je contacten scrollen. Dit werkt soepeltjes en ziet er gaaf uit. Bellen gaat vervolgens lekker vlot. SMSen doe ik vanaf het begin eigenlijk meteen met QWERTY omdat ik dit zo gewend ben van mijn Qtek 9100. Dit ging vanaf het begin goed en maak tot nu toe nauwelijks fouten. Alleen slordig dat een nieuwe zin standaard niet met een Hoofdletter begint.
Mail
Ik wil gebruik maken een beveiligde IMAP verbinding. WM5 vroeg altijd om goedkeuring certificaat, maar de LG doet dit niet en weigert een verbinding te maken.
Internet
Ik gebruik de standaard browser en op dit moment nog een GRPS verbinding. Internet is daarom nog traag maar dat even terzijde. Ik vind de browser niet prettig werken. Scrollen verloopt schokkerig en het aanklikken van linkjes is echt een drama. Ik vrij kleine vingers maar heb alsnog de grootste moeite om een specifieke link aan te klikken. Het switchen tussen landscape en normaal gaat ook traag.
Applicaties
Youtube werkt half, Google Maps werkt niet terwijl internet wel gewoon werkt. Waarom weet ik niet en eigenlijk verwacht ik gewoon dat dit zou moeten werken als je een werkende internetverbinding hebt. Dit even N00b-gedacht, maar dit is geen WM5 dus zonder al teveel tweaken moeten dingen gewoon werken vind ik.
In reclame filmpjes zag ik MSN Messenger en Office-bekijk applicaties. Ik kan ze niet vinden en ik mis ze..
MP3 Speler & Radio
Werken naar behoren... alleen wat ik al eerder melde. Multi-tasking en muziek luisteren zorgt voor schokken in het geluid... en dat is iets wat opgelost moet worden. Dan maar een kleine vertraging in je menu.. dat schokken is geen gehoor.
Nou dat was het tot zover even. Ik ga weer druk verder met gebruiken
Even wat knutselen met ISO en instelling op "bewolkt" gezet:
Meteen maar deel 1 van mn review.
Uitpakken
Ik heb de afgelopen 10 jaar toch wat verschillende toestellen mogen uitpakken en gebruiken. Maar hoe dit toestel zat ingepakt... daar werd ik stiekem toch wel al een beetje blij van. Mooie doosjes, keurig ingedeeld en alles netjes verpakt. Geen El Cheapo eier-doos-kartoon.. maar stijlvol...zoals het eigenlijk altijd zou moeten
Start up
Toestel start lekker snel op. Menu indelingen zijn overzichtelijk en werken snel. Wel even wennen als je nog nooit eerder een LG gehad hebt, maar het is een toestel waar je snel aan went. Instellingen zitten waar je ze verwacht en aanpassen is redelijk simpel.
Camera
De kwaliteit... ja wat moet ik zeggen.. deze is een stuk beter dan elk toestel waarmee ik gewerkt heb. Alleen heeft hij aan de N95 en SE 800 serie geduchte tegenstanders
Filmen in Nachtmodus vind ik daarentegen onder de maat presteren. Slow-motion heb ik nog niet gebruikt
Bellen / SMSen
Het browsen door je contacts gaat lekker vlot. Je kunt (Iphone-wise) simpel door je contacten scrollen. Dit werkt soepeltjes en ziet er gaaf uit. Bellen gaat vervolgens lekker vlot. SMSen doe ik vanaf het begin eigenlijk meteen met QWERTY omdat ik dit zo gewend ben van mijn Qtek 9100. Dit ging vanaf het begin goed en maak tot nu toe nauwelijks fouten. Alleen slordig dat een nieuwe zin standaard niet met een Hoofdletter begint.
Ik wil gebruik maken een beveiligde IMAP verbinding. WM5 vroeg altijd om goedkeuring certificaat, maar de LG doet dit niet en weigert een verbinding te maken.
Internet
Ik gebruik de standaard browser en op dit moment nog een GRPS verbinding. Internet is daarom nog traag maar dat even terzijde. Ik vind de browser niet prettig werken. Scrollen verloopt schokkerig en het aanklikken van linkjes is echt een drama. Ik vrij kleine vingers maar heb alsnog de grootste moeite om een specifieke link aan te klikken. Het switchen tussen landscape en normaal gaat ook traag.
Applicaties
Youtube werkt half, Google Maps werkt niet terwijl internet wel gewoon werkt. Waarom weet ik niet en eigenlijk verwacht ik gewoon dat dit zou moeten werken als je een werkende internetverbinding hebt. Dit even N00b-gedacht, maar dit is geen WM5 dus zonder al teveel tweaken moeten dingen gewoon werken vind ik.
In reclame filmpjes zag ik MSN Messenger en Office-bekijk applicaties. Ik kan ze niet vinden en ik mis ze..
MP3 Speler & Radio
Werken naar behoren... alleen wat ik al eerder melde. Multi-tasking en muziek luisteren zorgt voor schokken in het geluid... en dat is iets wat opgelost moet worden. Dan maar een kleine vertraging in je menu.. dat schokken is geen gehoor.
Nou dat was het tot zover even. Ik ga weer druk verder met gebruiken
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 13:39 ]
Voordat ik de LG Viewty had besteld heb ik veel in dit topic er over gelezen, dus dan ook maar hier mijn eerste bevindingen:
Gisteravond ontving ik de telefoon. Na een paar uur in de oplader voor het eerst aangezet, en sinds vanmorgen is mijn USIM geactiveerd dus kan ik internetten. De telefoon vind ik helemaal geweldig, echt mooi ding en goede functionaliteiten. Vooral camera en bekijken van foto's is top!
Ik vraag me nog wel wat dingetjes af (heb een eindeloos Hi online bundel)
1. Messenger werkt nog niet, zegt dat de java applicatie nog niet beschikbaar is voor deze telefoon en dat ik het met de WAP versie moet doen. LG adverteerde er echter wel mee, doe ik iets niet goed?
2. Heb (Imap) mail geïnstalleerd. Vraagt netjes of ik 'mappen wil synchorniseren', maar geeft daarna een "DNS Look-up" fout aan.. Enig idee hoe dat op te lossen is?
3. De sreen protector, ik zie dat meer mensen dit hadden, er op zetten ging redelijk goed. Maar helaas toch 1 bubbeltje nog, en een pluisje wat nu vast zit. Daar baal ik wel van want is een beetje irritant. Maar er af halen gaat ook niet goed, en is volgens mij ook niet aan te raden. Heeft iemand hier ervaring mee?
4. Google Maps blijft bij mij ook hangen bij het laden van de voorwaarden. Zie op het forum dat meer mensen hier problemen mee hadden, maar ik had nog geen oplossing gevonden. Ideas?
5. Bluetooth verbinding werkt niet met mijn (Vista) pc. Zegt dat "bluetooth peripheral device" geinstalleerd moet worden, maar dat werkte niet bij mij. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder blijft het natuurlijk een heel mooie telefoon en werkt het internetten voor de rest ook prima!
Groeten!
Gisteravond ontving ik de telefoon. Na een paar uur in de oplader voor het eerst aangezet, en sinds vanmorgen is mijn USIM geactiveerd dus kan ik internetten. De telefoon vind ik helemaal geweldig, echt mooi ding en goede functionaliteiten. Vooral camera en bekijken van foto's is top!
Ik vraag me nog wel wat dingetjes af (heb een eindeloos Hi online bundel)
1. Messenger werkt nog niet, zegt dat de java applicatie nog niet beschikbaar is voor deze telefoon en dat ik het met de WAP versie moet doen. LG adverteerde er echter wel mee, doe ik iets niet goed?
2. Heb (Imap) mail geïnstalleerd. Vraagt netjes of ik 'mappen wil synchorniseren', maar geeft daarna een "DNS Look-up" fout aan.. Enig idee hoe dat op te lossen is?
3. De sreen protector, ik zie dat meer mensen dit hadden, er op zetten ging redelijk goed. Maar helaas toch 1 bubbeltje nog, en een pluisje wat nu vast zit. Daar baal ik wel van want is een beetje irritant. Maar er af halen gaat ook niet goed, en is volgens mij ook niet aan te raden. Heeft iemand hier ervaring mee?
4. Google Maps blijft bij mij ook hangen bij het laden van de voorwaarden. Zie op het forum dat meer mensen hier problemen mee hadden, maar ik had nog geen oplossing gevonden. Ideas?
5. Bluetooth verbinding werkt niet met mijn (Vista) pc. Zegt dat "bluetooth peripheral device" geinstalleerd moet worden, maar dat werkte niet bij mij. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder blijft het natuurlijk een heel mooie telefoon en werkt het internetten voor de rest ook prima!
Groeten!
[ Voor 10% gewijzigd door rns-twk op 24-11-2007 13:29 ]
Verwijderd

Intro |
LG brengt met de KU990 bijgenaamt Viewty een verrassend mooi en volledig toestel uit! Het superstrakke design met groot en goed bedienbaar touchscreen gemixt met onder andere een 5MP camera, HSPDA en vele nieuwe technieken is hij zeker geen underdog bij de grote concurentie. Hieronder meer informatie over het toetsel! |
Specs |
Design: * Afmetingen (LxWxD): 103.5 x 54.4 x 14.8 mm * Gewicht: 112 gram * Display: 3 inch 262.144 kleuren 240 x 400 pixels (WQVGA) Touchscreen Connectivity * 3G: HSDPA / EDGE * Bluetooth 1.2 * USB 2.0 Geheugen * 100 mb memory Intern * Met MicroSD uitbreidbaar (tot 2 gig. 4 gig met nieuwere kaartjes?) * Batterij: 1000mAh Li-Ion battery * Stand-by: 'Nog niet gevonden' * Gesprekstijd: 'Nog niet gevonden' * Trilalarm Camera: * 5 MP CMOS digitale camera met Schneider Kreuznach Lens * 640 x 384 pixel camera (30 fps), 320 x 240 (120 fps) Multimedia * FM Radio Receiver * Divx player * Goede mp3 speler * Word, Excel,PDF support |
Plaatjes/Video's |
![]() |
Software |
Nog geen waardige gevonden (tips!!) |
Reviews: |
Review: Gsmarena.com Review 2: Gsmhelpdesk.com |
De +plus en -minpunten |
Tot nu toe zijn bij de tweakers/revieuwers de volgende punten naar voren gekomen: De pluspunten: + Touchscreen werkt verassend goed, + Sms-en met qwerty toetsenbord werkt erg snel, + Scherm erg groot en superhelder, + Mp3 speler laat zich goed bedienen, + Goede kwaliteit van video's (al dan niet bij voldoende licht), + Internetbrowser is uitgebreid, + Divx support !! De minpunten: - Sylus hangt aan de telefoon (al heb ik nooit de behoefte gehad deze te gebruiken..) - Menu komt niet overal even snel over, - 5MP camera laat op auto instellingen de wensen nog een beetje over (hopelijk met firmwareupdate). - Nav4all gaat niet werken (Nog geen lg toestel gevonden waarop hij wel beschikbaar is) |
Handige links: |
Screenprotectors Productpagina LG Officiele Viewty pagina |
Tips & Tricks: |
Aanbrengen screenprotector: Schuttersound uitschakelen: Instellingen Internet:
|
Firmware |
Op dit moment zijn er geen nieuwe firmware-updates beschikbaar. De huidige versie is v10a /b of c afhankelijk van of je een branded toestel hebt |
Faq |
Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken? Ja dat kan! Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan? Tot zo ver bekend werkt dit niet en herkend hij hogere kaartjes als 2 gig. Wel blijken er nieuwe kaartjes te zijn? waardoor hij ze wel pakt |
Slot |
Mis je nog wat in de startpost? Mail het naar jopiumwevers apenstaartje hotmail.com |
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 21:46 ]
Verwijderd
Ik heb sinds vanmiddag dit toestel in bezit, maar ik ondervind wat problemen met sms versturen.
Als ik een sms heb getypt (met het heerlijke qwerty toetsenbord
), en vervolgens ervoor kies om het te versturen, dan blijft de sms in de outbox hangen.
Ik heb de instellingen van orange al nagelopen, en die staan nu allemaal goed (in eerste instantie stond er geen sms centrale ingevuld, maar dat is nu ook gebeurd)
Is er iemand die dit probleem herkent?
Als ik een sms heb getypt (met het heerlijke qwerty toetsenbord
Ik heb de instellingen van orange al nagelopen, en die staan nu allemaal goed (in eerste instantie stond er geen sms centrale ingevuld, maar dat is nu ook gebeurd)
Is er iemand die dit probleem herkent?
Verwijderd
Dit helpt iddOutlook afsluiten helpt Dit hoef je dus niet te doen met Nokia PC suite of de Windows Software
Verwijderd
Ik weet niet of er in dit topic al over is geschreven maar er is inmiddels een manier gevonden om het camerageluid (shutter sound) uit te schakelen. Het werkt via het programma MobyExplorer, een soort file manager java applicatie die je toegang geeft tot alle bestanden in je telefoon. Als je een .wav bestandje opneemt (bijv. via de windows geluidsrecorder) zonder geluid, die vervolgens de zelfde naam geeft als een van de 'shutter' geluiden (dus shutter1,wav of shutter2.wav of shutter3.wav) dan kun je het bestand via het programma vervangen voor het originele bestand. Als je dat bestand dan vervolgensselecteerd als shutter geluid, dan hoor je dus je eigen bestandje zonder geluid wanneer je een foto neemt.
Het zelfde geldt voor het geluidje wat je hoort als je autofocus voltooid is ( bestand heet AFcompleted.wav) of het geluid wat je hoort als je video opneemt
Werkte voor mij prima (na enig geklooi)!
De applicatie is makkelijk te vinden via google. Gewoon de trial versie donloaden.
Trouwens, soms doet Mobyexplorer beetje raar, bij mij vroeg ie de hele tijd of ik toestemming wilde geven aan het programma om een actie uit te voeren.
Het zelfde geldt voor het geluidje wat je hoort als je autofocus voltooid is ( bestand heet AFcompleted.wav) of het geluid wat je hoort als je video opneemt
Werkte voor mij prima (na enig geklooi)!
De applicatie is makkelijk te vinden via google. Gewoon de trial versie donloaden.
Trouwens, soms doet Mobyexplorer beetje raar, bij mij vroeg ie de hele tijd of ik toestemming wilde geven aan het programma om een actie uit te voeren.
Jippie
, ik heb mijn viewty vandaag binnen gekregen. Ben er nu al zeer tevreden over, wat wil je na een overstap van een T610 die ik al weer 4 jaar had
.
Even nog over de foto kwaliteit, daar heb ik weinig op aan te merken. Effe hier een senseo shot, die ik vanavond onder kunstlicht heb geschoten op auto (toch best lastige situatie).

Verders hakt die panorama mode hard. Echt mijn kleine kamertje lijkt een woning
. Ook werkt video's kijken direct vanaf divx erg mooi, een uurtje perfect beeld kost je nog geen 200 mb
.
Alleen heb ik er nog 1 vraag over, als ik de radio aan heb. Is er dan ook een mogelijkheid het geluid via de luidspreker te laten gaan. Ik heb al vanalles zitten proberen maar ik krijg het niet voor elkaar
.
Even nog over de foto kwaliteit, daar heb ik weinig op aan te merken. Effe hier een senseo shot, die ik vanavond onder kunstlicht heb geschoten op auto (toch best lastige situatie).

Verders hakt die panorama mode hard. Echt mijn kleine kamertje lijkt een woning
Alleen heb ik er nog 1 vraag over, als ik de radio aan heb. Is er dan ook een mogelijkheid het geluid via de luidspreker te laten gaan. Ik heb al vanalles zitten proberen maar ik krijg het niet voor elkaar
Helaas. Misschien in de toekomst, na een firmware update.gyjo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:53:
Alleen heb ik er nog 1 vraag over, als ik de radio aan heb. Is er dan ook een mogelijkheid het geluid via de luidspreker te laten gaan. Ik heb al vanalles zitten proberen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Verwijderd
Weinig reactie op mn review.. delen jullie mijn mening of... 
Wat ik nog wel in de startpost zou willen zien is Software
Wat ik nog wel in de startpost zou willen zien is Software
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met de instellingen voor Telfort Surf&Mail, ben nu al 3 dagen bezig
Ik heb de instellingen van de Telfort site geprobeerd, de automatische instellingen per sms, de instellingen van de LG website, niets werkt!
Klantenservice gebeld, die zouden de technische dienst contact met mij op laten nemen, sturen ze 2 uur later de standaard instellingen per sms
Verbindingsnaam: Telfort Spot
Poort: 8080 / 9021 (geprobeerd)

Ik heb de instellingen van de Telfort site geprobeerd, de automatische instellingen per sms, de instellingen van de LG website, niets werkt!
Klantenservice gebeld, die zouden de technische dienst contact met mij op laten nemen, sturen ze 2 uur later de standaard instellingen per sms

Verbindingsnaam: Telfort Spot
Poort: 8080 / 9021 (geprobeerd)
Vrijdag een Viewty gehaald bij Belstore - Amstelveen € 469,--.
- shutternoise vervangen door lege mp3
- missed call is niet te zien, na max 1 minuut verdwijnt beeld. Herhaling van gemist bericht op 2 min gezet met mp3 zonder geluid (zodat anderen er niet gek van worden)
- camera is goed
- video is top
- agenda maximaal 100 entries, veel te weinig
- LG software laat zich bij mij niet installeren onder Vista
Vraag: hoe zorg ik ervoor dat een agenda reminder geen geluid geeft? Hij synct met Outlook en daar wil ik wel het geluid aan, maar op de Viewty niet. Volgens mij kun je dit nergens instellen.....?
- shutternoise vervangen door lege mp3
- missed call is niet te zien, na max 1 minuut verdwijnt beeld. Herhaling van gemist bericht op 2 min gezet met mp3 zonder geluid (zodat anderen er niet gek van worden)
- camera is goed
- video is top
- agenda maximaal 100 entries, veel te weinig
- LG software laat zich bij mij niet installeren onder Vista
Vraag: hoe zorg ik ervoor dat een agenda reminder geen geluid geeft? Hij synct met Outlook en daar wil ik wel het geluid aan, maar op de Viewty niet. Volgens mij kun je dit nergens instellen.....?
Verwijderd
Whoei heb hem ook maar besteld op gsmweb.nl
Edit: ik weet al genoeg... de offerte gaat direct de prullenbak in, haal hem wel gewoon ergens anders. Geen zin in gezeik
Edit: ik weet al genoeg... de offerte gaat direct de prullenbak in, haal hem wel gewoon ergens anders. Geen zin in gezeik
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 15:28 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook aangeschaft sinds woensdag. Ik ging eigenlijk in eerste instantie voor de mooi, totdat ik erachter kwam wat allemaal met het toestel kon. Ik heb eerst maar eens hier alles bijgelezen en moet ook mijn dingetjes kwijt. Alleen, heb nu niet veel tijd maar wil toch even een opmerking maken over de camera.
Ik hoor/lees vele verhalen m.b.t. de camera. Herhaaldelijks wordt er gevraagd of iemand juiste instellingen heeft aangezien het meer dan overduidelijk is dat de standaard instellingen niet ''prachtig'' te noemen zijn. Wel, wanneer je het formaat wijzigt, zul je zien dat er al een zeer groot verschil is. Want, zoals je zult zien tijdens de standaard instelligen, staat er ook duidelijk bovenin : VGA!!! Dit omdat het standaard op vga kwaliteit staat. Dit is zodat je dan meer ruimte overhoudt en meer foto's kunt maken.
Het jammere wat ik van de camera vindt, en wat ik nog van niemand anders als een minpunt heb gehoord is dat wanneer je dingen aanpast zoals flits automatisch zetten, iso waardes instellen, of je kiest portret, je camera deze instellingen automatisch weer reset als je hem uitzet. Gelukkig niet de formaat wijziging, indien je deze op 5 mp zet blijf hij gelukkig staan maar dat laatste is wel een minpunt in mijn ogen.
Verder zal ik later mijn gehele review posten.
Ik hoor/lees vele verhalen m.b.t. de camera. Herhaaldelijks wordt er gevraagd of iemand juiste instellingen heeft aangezien het meer dan overduidelijk is dat de standaard instellingen niet ''prachtig'' te noemen zijn. Wel, wanneer je het formaat wijzigt, zul je zien dat er al een zeer groot verschil is. Want, zoals je zult zien tijdens de standaard instelligen, staat er ook duidelijk bovenin : VGA!!! Dit omdat het standaard op vga kwaliteit staat. Dit is zodat je dan meer ruimte overhoudt en meer foto's kunt maken.
Het jammere wat ik van de camera vindt, en wat ik nog van niemand anders als een minpunt heb gehoord is dat wanneer je dingen aanpast zoals flits automatisch zetten, iso waardes instellen, of je kiest portret, je camera deze instellingen automatisch weer reset als je hem uitzet. Gelukkig niet de formaat wijziging, indien je deze op 5 mp zet blijf hij gelukkig staan maar dat laatste is wel een minpunt in mijn ogen.
Verder zal ik later mijn gehele review posten.
Volgens mij staat die standaard niet op VGA instellingen en ik mag er trouwens toch vanuit gaan dat iedereen deze instellingen wel gevonden heeftVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:04:Ik hoor/lees vele verhalen m.b.t. de camera. Herhaaldelijks wordt er gevraagd of iemand juiste instellingen heeft aangezien het meer dan overduidelijk is dat de standaard instellingen niet ''prachtig'' te noemen zijn. Wel, wanneer je het formaat wijzigt, zul je zien dat er al een zeer groot verschil is. Want, zoals je zult zien tijdens de standaard instelligen, staat er ook duidelijk bovenin : VGA!!! Dit omdat het standaard op vga kwaliteit staat. Dit is zodat je dan meer ruimte overhoudt en meer foto's kunt maken.
Ik heb zelf persoonlijk iig geen problemen met de foto's (misschien omdat ik sowieso accepteer dat de foto's nooit zo goed kunnen zijn als een echte camera)
Ik denk dat een gedeelte met handig applicaties en/of games er wel bij kan.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:17:
@ hierboven: Screenprotector kan je er zo afhalen. Lijm is met een vochtig doekje zo weg te halen
Volgensmij zijn we al bijna toe aan deel2! Ik heb al een deel van de startpost gescheven.
Goed als we deze gebruiken en/of wat moet er allemaal nog in?
(En, als ze beschikbaar zijn, firmware updates.)
Eventueel ook een gedeelte voor instelling voor bepaalde providers
[ Voor 6% gewijzigd door Qck op 25-11-2007 16:34 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Idd, 100% mee eens, maar hij heeft er ook een kopje software bij staan.Gennis schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:32:
[...]
Ik denk dat een gedeelte met handig applicaties en/of games er wel bij kan.
(En, als ze beschikbaar zijn, firmware updates.)
Eventueel ook een gedeelte voor instelling voor bepaalde providers
Even twee vraagjes voor jullie, hoe krijg ik er simpele spellen als patience solitaire, yeti sports, opara mini ed. op de telefoon. En dat zonder internet, maar via de usb of bluetooth.
En hoe krijg ik Internet via vodafone werkend, snap er echt helemaal niets meer van

Dus ik het hele stappenschema van vodafone site ingevoerd die is voor umts, maar nog wil het niet werken. Hoe hebben jullie dit werkend gekregen, het kaartje geeft aan dat hij geschikt is voor umts, maar ook via gprs krijg ik het niet werkend.
@ Pauluz: Met je review ben ik het eigenlijk wel eens, het zijn precies die kleine probleempjes die ik ook ondervindt (internet, auto camera instellingen enz.)
[ Voor 9% gewijzigd door gyjo op 25-11-2007 17:59 ]
Verwijderd
In de mijne, met vodafone, stond ie wel degelijk op vga kwaliteit.Xof schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:09:
[...]
Volgens mij staat die standaard niet op VGA instellingen en ik mag er trouwens toch vanuit gaan dat iedereen deze instellingen wel gevonden heeft
Ik heb zelf persoonlijk iig geen problemen met de foto's (misschien omdat ik sowieso accepteer dat de foto's nooit zo goed kunnen zijn als een echte camera)
@ review en opmerking over screenprotector:
via mijn guide is het goed te doen. Ook kan je op deze manier, mocht het fout gaan, de screenprotector eraf halen en weer opnieuw beginnen.
randje in "LG U990 Viewty"
misschien iets voor de startpost?
via mijn guide is het goed te doen. Ook kan je op deze manier, mocht het fout gaan, de screenprotector eraf halen en weer opnieuw beginnen.
randje in "LG U990 Viewty"
misschien iets voor de startpost?
je kan ook gewoon 'Shutter3.wav' renamen naar iets anders en dan bij je instellingen 'Shutter3' kiezen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:06:
Ik weet niet of er in dit topic al over is geschreven maar er is inmiddels een manier gevonden om het camerageluid (shutter sound) uit te schakelen. Het werkt via het programma MobyExplorer, een soort file manager java applicatie die je toegang geeft tot alle bestanden in je telefoon. Als je een .wav bestandje opneemt (bijv. via de windows geluidsrecorder) zonder geluid, die vervolgens de zelfde naam geeft als een van de 'shutter' geluiden (dus shutter1,wav of shutter2.wav of shutter3.wav) dan kun je het bestand via het programma vervangen voor het originele bestand. Als je dat bestand dan vervolgensselecteerd als shutter geluid, dan hoor je dus je eigen bestandje zonder geluid wanneer je een foto neemt.
Werkte voor mij prima (na enig geklooi)!![]()
net geprobeerd en het werkt ook, scheelt in ieder geval weer een stap
edit: hetzelfde geldt voor AFcompleted en shuttercontinues, alleen hoef je deze niet te selecteren.
en heb je wel de juiste versie gepakt? want als je het programma download krijg je 2 versies, een die telkens om toestemming vraagt en een die dat niet doet
[ Voor 8% gewijzigd door randje op 25-11-2007 19:59 ]
Viewty lijkt mij een erg geschikte opvolger van mijn MDA Vario. Voor zo ver ik het weet worden de volgende onderwerpen nog niet besproken:
* Hoe zit het met de combinatie Mac OS X(eventueel Linux) en Viewty? o.a. Synchronisatie
* Is de OS (Operating System) stabiel? Loop ie (regelmatig) vast?
* Kwaliteit van de behuizing?
Misschien ga ik mijn huidige abonnement bij T-mobile verlengen samen met nieuw toestel natuurlijk. Echter baal ik van de trage GPRS verbinding, is er een ander redelijk geprijsd alternatief?
Alvast bedankt voor de moeite.
* Hoe zit het met de combinatie Mac OS X(eventueel Linux) en Viewty? o.a. Synchronisatie
* Is de OS (Operating System) stabiel? Loop ie (regelmatig) vast?
* Kwaliteit van de behuizing?
Misschien ga ik mijn huidige abonnement bij T-mobile verlengen samen met nieuw toestel natuurlijk. Echter baal ik van de trage GPRS verbinding, is er een ander redelijk geprijsd alternatief?
Alvast bedankt voor de moeite.
Verwijderd
ik heb gister de viewty gehaald en ben er erg tevreden over. Ik heb alleen een vraag. Als ik de lader uit het toestel haal of zachtjes tegen het toestel tik dan trilt hij van binnen een beetje na. Hebben jullie dit ook ervaren of heb ik iets los zitten in het toestel?
Ja, ik ondervond precies hetzelfde, als je met je telefoon zachtjes op tafel tikt, voel je hem trillen iets trilllen. Ik vond het ook al een beetje vaag maar als jij het ook hebt zal het er wel bij horen.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:31:
ik heb gister de viewty gehaald en ben er erg tevreden over. Ik heb alleen een vraag. Als ik de lader uit het toestel haal of zachtjes tegen het toestel tik dan trilt hij van binnen een beetje na. Hebben jullie dit ook ervaren of heb ik iets los zitten in het toestel?
Verwijderd
Misschien beetje off-topic, maar heeft iemand ervaring met belnu.nl? Ik heb de viewty daar 16 november al besteld, maar tot heden niets ontvangen, zelfs geen reactie op een mail die ik hen heb gestuurd.
Verwijderd
Verder in Part 2 !
Het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 21:49 ]
Verwijderd
Dit is normaal; zal wel een bescherming tegen stoten en vallen oid zijn; ik dacht bij de eerste keer ook ff van wtf =pVerwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:31:
Heb deze mobiel overigens sinds gister, echt een top toestel. Het design is gewoon prachtig, gebruiksvriendelijkheid is ook prima en de functies zijn echt zeer uitgebreid. Camera is voor een mobiel zeer goed, hoewel die zoals eerder vermeld wel wat last van ruis heeft. Video kwaliteit is top, eveneens het afspelen hiervan (DivX _0_); idem voor geluid. Tevens heb ik helemaal geen problemen met het scrollen, ook niet met de browser...?
Verwijderd
Dus Nokia telefoons zijn die 1% waarbij het wel kan?Djerique schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:09:
[...]
Dit geldt helaas voor 99% van alle telefoons
Dus ligt niet alleen aan de Viewty
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.