Intro |
LG brengt met de KU990 bijgenaamt Viewty een verrassend mooi en volledig toestel uit! Het superstrakke design met groot en goed bedienbaar touchscreen gemixt met onder andere een 5MP camera, HSPDA en vele nieuwe technieken is hij zeker geen underdog bij de grote concurentie. Hieronder meer informatie over het toetsel! |
Specs |
Design: * Afmetingen (LxWxD): 103.5 x 54.4 x 14.8 mm * Gewicht: 112 gram * Display: 3 inch 262.144 kleuren 240 x 400 pixels (WQVGA) Touchscreen Connectivity * 3G: HSDPA / EDGE * Bluetooth 1.2 * USB 2.0 Geheugen * 100 mb memory Intern * Met MicroSD uitbreidbaar (tot 2 gig. 4 gig met nieuwere kaartjes?) * Batterij: 1000mAh Li-Ion battery * Stand-by: 'Nog niet gevonden' * Gesprekstijd: 'Nog niet gevonden' * Trilalarm Camera: * 5 MP CMOS digitale camera met Schneider Kreuznach Lens * 640 x 480 pixel camera (30 fps) - 640 x 384 (breedbeeld) - 320 x 240 (120 fps) Multimedia * FM Radio Receiver * Divx player * Goede mp3 speler * Word, Excel,PDF support |
Plaatjes/Video's |
![]() |
Software |
Autogk Divx converter met veel mogelijkheden. Torrent van de officiele pc software/drivers voor de KU990 |
Reviews: |
Review: Gsmarena.com Review 2: Gsmhelpdesk.com Review 3: Letsgomobile.orf Duitste video review: vitivi.tv Meest waardeloze toch grappige review: Tweakers.net. Let op de reacties :P |
De +plus en -minpunten |
Tot nu toe zijn bij de tweakers/reviewers de volgende punten naar voren gekomen: De pluspunten: + Touchscreen werkt verassend goed, + Sms-en met qwerty toetsenbord werkt erg snel, + Scherm erg groot en superhelder, + Mp3 speler laat zich goed bedienen, + Goede kwaliteit van video's (al dan niet bij voldoende licht), + Internetbrowser is uitgebreid, + Divx support !! De minpunten: - Sylus hangt aan de telefoon (al heb ik nooit de behoefte gehad deze te gebruiken..) - Menu komt niet overal even snel over, - 5MP camera laat op auto instellingen de wensen nog een beetje over (hopelijk met firmwareupdate). - Nav4all gaat niet werken (Nog geen lg toestel gevonden waarop hij wel beschikbaar is) |
Handige links: |
Screenprotectors Productpagina LG Officiele Viewty pagina KU990forum met games,themes enz. Hier kan je vanaf je KU990 door heel youtube browsen! |
Tips & Tricks: |
Aanbrengen screenprotector: Schuttersound uitschakelen: Instellingen Internet:
|
Firmware |
Op dit moment zijn er geen nieuwe firmware-updates beschikbaar. De huidige versie is v10a /b of c afhankelijk van of je een branded toestel hebt |
Faq |
Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken? Ja dat kan! Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan? Tot zo ver bekend werkt dit niet en herkend hij hogere kaartjes als 2 gig. Wel blijken er nieuwe kaartjes te zijn (Micro SDHC 4gig) waardoor hij ze wel pakt Hoe kan ik snel bestanden overzetten van de pc naar mijn telefoon? De snelste manier is om je KU990 in te stellen als usb massa-apperaat. Dit kan je doen door in je telefoon naar de volgende menu's te gaan Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag. (Hier kan je alleen je sd kaartje mee vullen) Zijn er ook leuke Windows icons voor de Viewty? Ja die zijn er incl handleiding! klik Hoe kom ik in het sevice/unlock menu? Viewty Service Menu: 3845#*990# Unlocking Menu: 2945#*990# LET OP!! Hiermee kan je je telefoon naar de ** helpen.. |
Do! |
- Dit is het KU990 topic. Geen abbonementen topic! Er zijn genoeg site's en winkels te vinden die je hiermee kunnen helpen dus hou het daar dan ook bij. - De levering begint op gang te komen (mag ook wel een keer..) maar geen posts over "ik heb mijne nog steeds niet !!! Hier heeft niemand wat aan.. + Handige links zijn altijd erg welkom! Als je denkt deze te hebben stuur ze dan naar mij zodat ik ze in de startpost kan zetten (mail staat hieronder). |
Slot |
Mis je nog wat in de startpost? Mail het naar jopiumwevers apenstaartje hotmail.com Credits naar Mordrakka Voor de info uit deel1. Ook naar iedereen die links en info geeft ! |
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 11:10 ]