het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/6pswenq.jpg
Intro

LG brengt met de KU990 bijgenaamt Viewty een verrassend mooi en volledig toestel uit! Het superstrakke design met groot en goed bedienbaar touchscreen gemixt met onder andere een 5MP camera, HSPDA en vele nieuwe technieken is hij zeker geen underdog bij de grote concurentie. Hieronder meer informatie over het toetsel!

Specs

Design:
* Afmetingen (LxWxD): 103.5 x 54.4 x 14.8 mm
* Gewicht: 112 gram
* Display: 3 inch 262.144 kleuren 240 x 400 pixels (WQVGA) Touchscreen

Connectivity
* 3G: HSDPA / EDGE
* Bluetooth 1.2
* USB 2.0

Geheugen
* 100 mb memory Intern
* Met MicroSD uitbreidbaar (tot 2 gig. 4 gig met nieuwere kaartjes?)
* Batterij: 1000mAh Li-Ion battery
* Stand-by: 'Nog niet gevonden'
* Gesprekstijd: 'Nog niet gevonden'
* Trilalarm

Camera:
* 5 MP CMOS digitale camera met Schneider Kreuznach Lens
* 640 x 480 pixel camera (30 fps) - 640 x 384 (breedbeeld) - 320 x 240 (120 fps)

Multimedia
* FM Radio Receiver
* Divx player
* Goede mp3 speler
* Word, Excel,PDF support

Plaatjes/Video's

Afbeeldingslocatie: http://www.tecnosquad.com/wp-content/uploads/2007/08/lg-u990.jpg

Software

Autogk Divx converter met veel mogelijkheden.
Torrent van de officiele pc software/drivers voor de KU990

Reviews:

Review: Gsmarena.com
Review 2: Gsmhelpdesk.com
Review 3: Letsgomobile.orf
Duitste video review: vitivi.tv
Meest waardeloze toch grappige review: Tweakers.net. Let op de reacties :P

De +plus en -minpunten

Tot nu toe zijn bij de tweakers/reviewers de volgende punten naar voren gekomen:

De pluspunten:
+ Touchscreen werkt verassend goed,
+ Sms-en met qwerty toetsenbord werkt erg snel,
+ Scherm erg groot en superhelder,
+ Mp3 speler laat zich goed bedienen,
+ Goede kwaliteit van video's (al dan niet bij voldoende licht),
+ Internetbrowser is uitgebreid,
+ Divx support !!

De minpunten:
- Sylus hangt aan de telefoon (al heb ik nooit de behoefte gehad deze te gebruiken..)
- Menu komt niet overal even snel over,
- 5MP camera laat op auto instellingen de wensen nog een beetje over (hopelijk met firmwareupdate).
- Nav4all gaat niet werken (Nog geen lg toestel gevonden waarop hij wel beschikbaar is)

Handige links:

Screenprotectors
Productpagina LG
Officiele Viewty pagina
KU990forum met games,themes enz.

Hier kan je vanaf je KU990 door heel youtube browsen!

Tips & Tricks:

Aanbrengen screenprotector:
- maak een ruimte klaar waar geen/zo min mgoelijk stof is (badkamer: hete kraan open laten staan om te stomen en de stoom neer laten slaan)
- Haal de accu uit je telefoon
- Maak een oplossing van lauw water en afwasmiddel
- Was je handen direct om je vingers van vet te ontdoen, liefst niet afdrogen met doek (= pluisjes)
- Zorg dat het scherm van je viewty stofvrij is
- Haal de screenprotector van de bescherming
- Zet de screenprotector in je zeepoplossing
- Pak je screenprotector en laat hem uitlekken
- Plaats je screenprotector op het scherm, door het zeepwater kan je de protector nog makkelijk verschuiven.
- Met een plastic card de bubbels eruit duwen
- Laten drogen
Schuttersound uitschakelen:
Download het programma (trail is ook aanwezig) MobyExplorer, Dit is een soort file manager java applicatie die je toegang geeft tot alle bestanden in je telefoon. Als je een .wav bestandje opneemt (bijv. via de windows geluidsrecorder) zonder geluid, die vervolgens de zelfde naam geeft als een van de 'shutter' geluiden (dus shutter1,wav of shutter2.wav of shutter3.wav) dan kun je het bestand via het programma vervangen voor het originele bestand. Als je dat bestand dan vervolgensselecteerd als shutter geluid, dan hoor je dus je eigen bestandje zonder geluid wanneer je een foto neemt.
Instellingen Internet:
Volgt mischien als er duidelijke instellingen zijn.. De tip tot nu toe: Bekijk de website van je provider en/of ga langs en telecom zaak. Op de website's zijn vaak opties te vinden om de juiste instellingen naar je telefoon te sturen. Waar de Viewty er niet tussen staat kunnen de instellingen van de Prada gebruikt worden.

Firmware

Op dit moment zijn er geen nieuwe firmware-updates beschikbaar. De huidige versie is v10a /b of c afhankelijk van of je een branded toestel hebt

Faq

Kan ik mijn eigen oordopjes gebruiken?
Ja dat kan!

Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan?
Tot zo ver bekend werkt dit niet en herkend hij hogere kaartjes als 2 gig. Wel blijken er nieuwe kaartjes te zijn (Micro SDHC 4gig) waardoor hij ze wel pakt

Hoe kan ik snel bestanden overzetten van de pc naar mijn telefoon?
De snelste manier is om je KU990 in te stellen als usb massa-apperaat. Dit kan je doen door in je telefoon naar de volgende menu's te gaan
Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag.
(Hier kan je alleen je sd kaartje mee vullen)

Zijn er ook leuke Windows icons voor de Viewty?
Ja die zijn er incl handleiding! klik

Hoe kom ik in het sevice/unlock menu?
Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

LET OP!! Hiermee kan je je telefoon naar de ** helpen..

Do! 8) & Not to do! }:|

- Dit is het KU990 topic. Geen abbonementen topic! Er zijn genoeg site's en winkels te vinden die je hiermee kunnen helpen dus hou het daar dan ook bij.
- De levering begint op gang te komen (mag ook wel een keer..) maar geen posts over "ik heb mijne nog steeds niet !!! Hier heeft niemand wat aan..

+ Handige links zijn altijd erg welkom! Als je denkt deze te hebben stuur ze dan naar mij zodat ik ze in de startpost kan zetten (mail staat hieronder).

Slot

Mis je nog wat in de startpost? Mail het naar jopiumwevers apenstaartje hotmail.com
Credits naar Mordrakka Voor de info uit deel1. Ook naar iedereen die links en info geeft !

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb hem nu sinds vrijdag, en ergens in de komende week kunnen jullie een review van mijn kant tegemoet zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand wat dieper ingaan op de mp3 speler? Ik wil graag weten hoe je door je muziek browsed, of je per map kan afspelen en/of m3u bestand, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik krijg hem dinsdag 'gratis' dmv contractverlenging. ben benieuwd hoe die me gaat bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via 2call besteld!
200relax 2 jaar icm sms bundel
76 euro bijbetalen, hoop dat ik hem woensdag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:25:
Wil iemand wat dieper ingaan op de mp3 speler? Ik wil graag weten hoe je door je muziek browsed, of je per map kan afspelen en/of m3u bestand, dat soort dingen.
Hij sorteert je muziek naar artiesten, albums, onlangs afgespeeld ed; uiteraard kun je ook zelf playlisten maken, maar echt een map afspelen kan geloof ik niet, dan moet je daar eerst een playlist van maken. Andere bestanden dan mp3 heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:04
Wel veel goede reacties lees ik hier,
mij lijkt toch echt geen toetsenbord een gemis, zeker in het begin.

Maar gelukkig wel waar voor je geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel veel goede reacties lees ik hier,
mij lijkt toch echt geen toetsenbord een gemis, zeker in het begin.
Je hebt een onscreen qwerty toetsenbord.. ik heb 2 jaar lang de mda vario gehad (en kan totaal niet omgaan met t9 :D) maar dit toetsenbord typt minstens even snel... dus je toetsenbordje hoef je niet te missen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Als die bug tenminste niet opduikt als je QWERTY aan het tikken bent. (spatie = venster afsluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:40:
Als die bug tenminste niet opduikt als je QWERTY aan het tikken bent. (spatie = venster afsluiten)
Ik heb dat werkelijk nog geen 1x gehad en heb dit weekend toch al weer 50 smsjes de deur uitgestookt :P

Nou vannacht foto's gemaakt tijdens uitgaan. Of ik moet op een cursus fotografie of het ligt aan de camera.. maar wanneer ik een foto maak van een Surinaamse vriend van me.. dan issie nog net geen albino :P if you get the picture (letterlijk en figuurlijk :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:40:
Daar heb ik dus ook soms last van |:( mogen ze best wel fixen in de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn allereerste Gathering Tweakers post :D

Ik volg het onderwerp al een lange tijd. en sinds vandaag 25-11-2007 ben ik trotste eigenaar van een LG Viewty.

Ik dacht in het begin WTF waar ben ik mee begonnen ? want ik was eerst een hele gelukkige eigenaar van een SE K800i.

Maar na 2 uurtjes ermee ''echt'' bezig te zijn geweest. denk ik nu : God zij dank heb ik em gehaald.

wat een fantastische toestel zeg !

ik ben alleen echt heel erg benieuwd of er qua software nog iemand wat gaat posten. ( met de oude K800i topic stond er op Tweakers tientallen handige software/apllicaties/games links .)

Ps: iemand al ervaring met Orange world settings etc.. ( qua TV kijken enzo ? ) want als ik kijk via mijn orange kan ik geen settings downloaden voor KU990 want staat nog niet in hun systeem.. (wss komt ie binnenkort?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:52:
[...]

Hij sorteert je muziek naar artiesten, albums, onlangs afgespeeld ed; uiteraard kun je ook zelf playlisten maken, maar echt een map afspelen kan geloof ik niet, dan moet je daar eerst een playlist van maken. Andere bestanden dan mp3 heb ik nog niet geprobeerd.
Ok bedankt, het gaat er bij mij om dat als ik albums van *kuch* itunes aftrek dat ik dan of die map kan afspelen of het m3u bestandje selecteer om af te spelen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Hoet zit het verder met de aansluiting en de headset enzo? Ik neem aan een aansluiting met afstandsbediening waarin je je eigen 3,5mm jack kan steken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag ook in het bezit van deze mooie viewty. Maar ik heb wel vaak het probleem dat de telefoon een opgenomen avi niet kan afspelen. Hij zegt dan: Mislukt Opnieuw proberen? en als ik dan op ja druk dan zegt hij: Mislukt probeer het later opnieuw. Dit blijft vaak ook zo als ik de telefoon opnieuw heb gestart. Ook als dit probleem er is dan kan ik geen foto's en video's maken. Als ik probeer naar de video functie te gaan dan springt het beeld even op groen en weer naar het bureaublad. Zijn er meer mensen met dit probleem? en weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:09:
[...]

Ok bedankt, het gaat er bij mij om dat als ik albums van *kuch* itunes aftrek dat ik dan of die map kan afspelen of het m3u bestandje selecteer om af te spelen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Hoet zit het verder met de aansluiting en de headset enzo? Ik neem aan een aansluiting met afstandsbediening waarin je je eigen 3,5mm jack kan steken?
ja precies Anix je kan je eigen oordopjes gebruiken. Uitstekende optie van LG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem trouwens even in de pricewatch gezet, aangezien hij er nog niet in stond. Goedkoopste die ik heb gevonden was 2call(lock) @ 432 euro.
Icm T-Mobile Flex 20 1 jaar kost hij € 242 + € 20*12 = 482, dus voor 5 tientjes meer kan je er een jaar mee bellen :P

klik! pricewatch!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 18:53
432 euro de goedkoopste en gelocked?

Iemand de mijne overnemen voor 400 dan? Simlockvrij :P

Ik vind het wel een leuk toestelletje :), maar het formaat bevalt eigenlijk niet. Misschien een kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46
Lijkt me echt een stoer toestel, baal nu toch wel even dat ik net een paar weken een LG Shine heb.. Viewty heeft een geil touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:16:
Sinds zaterdag ook in het bezit van deze mooie viewty. Maar ik heb wel vaak het probleem dat de telefoon een opgenomen avi niet kan afspelen. Hij zegt dan: Mislukt Opnieuw proberen? en als ik dan op ja druk dan zegt hij: Mislukt probeer het later opnieuw. Dit blijft vaak ook zo als ik de telefoon opnieuw heb gestart. Ook als dit probleem er is dan kan ik geen foto's en video's maken. Als ik probeer naar de video functie te gaan dan springt het beeld even op groen en weer naar het bureaublad. Zijn er meer mensen met dit probleem? en weet iemand een oplossing?
Bizar, is de reso van je avi niet te hoog? (Hij mag maximaal 320x400 zijn) Dan speelt hij hem niet af. Om hem te verlagen, moet je even de DivX Converter software, die je kunt vinden op de CD, installeren; werkt prima bij mij =)

@timmo, oh zo, dacht eerst ff dat je een apart muziekscodering bedoelde, ben niet echt bekend met alle extensies =p Nog steeds zou ik het niet weten echter.... En inderdaad sluit je eerst een soort van afstandsbediening met microfoon + opneemknop + volumeregelaar _0_ aan, waarna je een 3,5mm headset er op aan kan sluiten (uiteraard is er daar ook één van meegeleverd).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
offtopic:
Normaal als je een Deel Xxx maakt van een thread, geef je credit aan de originele starter van het topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
Is het mogelijk om met deze telefoon audio door te sturen via bluetooth?
Heb namelijk een autoradio muziek die via bluetooth van externe apparaten
kan afspelen :)
Heb zelf zo gauw nog niet kunnen vinden of dit wel of niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

koektrommeltje schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:52:

Ik vind het wel een leuk toestelletje :), maar het formaat bevalt eigenlijk niet. Misschien een kwestie van gewenning.
Die van 2call is niet gelocked :)
Heb hem zelf ook van 2call + het staat er ook nog eens bij op de site.

[ Voor 58% gewijzigd door Xof op 26-11-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:12:
Ik heb hem trouwens even in de pricewatch gezet, aangezien hij er nog niet in stond. Goedkoopste die ik heb gevonden was 2call(lock) @ 432 euro.
Icm T-Mobile Flex 20 1 jaar kost hij € 242 + € 20*12 = 482, dus voor 5 tientjes meer kan je er een jaar mee bellen :P

klik! pricewatch!
Ik heb hem via GSMweb.nl i.c.m. T-Mobile Relax 150 (1 jaar) voor 142 Euro. Dat komt neer op 12 x 19,50 (-3 x 9,75 korting eerste 3 maanden) + 142 Euro = 346,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

svdhorst schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:09:
Is het mogelijk om met deze telefoon audio door te sturen via bluetooth?
Heb namelijk een autoradio muziek die via bluetooth van externe apparaten
kan afspelen :)
Heb zelf zo gauw nog niet kunnen vinden of dit wel of niet kan..
Jep, dat kan. Het A2DP profiel heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Laatst online: 09-09 22:21
Oooh nice :)
Niet dat ik em anders niet ging halen, maar is weer een mooi pluspuntje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:09:
[...]

Ik heb hem via GSMweb.nl i.c.m. T-Mobile Relax 150 (1 jaar) voor 142 Euro. Dat komt neer op 12 x 19,50 (-3 x 9,75 korting eerste 3 maanden) + 142 Euro = 346,75
Lekker goedkoop dus. Maar dat is dan ook het enige waar GSMweb het van moet hebben......

Net maar weer eens de klantenservice gebeld (met een enorme wachttijd). Het toestel zou namelijk vrijdag verstuurd worden. Krijg ik een of andere dooie lul aan de telefoon die zo te horen net wakker was en totaal niet klantvriendelijk.

"Ja, het toestel is niet op voorraad, dus dat zal de reden zijn dat die nog niet verstuurd is".

Maar waarom wordt mij dan beloofd dat hij vrijdag verstuurd zal worden? Ja, er zijn er vrijdag 284 binnengekomen, en die zijn allemaal verstuurd. Waarschijnlijk zat die van jou er niet bij. We hebben een nieuwe aanvraag gedaan, maar we hebben nog geen reactie gehad van de leverancier.

Ik vrees dat het voor mij nog weken gaat duren voordat ik mijn telefoon ga krijgen........ Om eerlijk te zijn had ik liever wat meer geld eraan uitgegeven, want dit gaat erg frustrerend worden.

Voor mensen die het toestel snel willen hebben. Koop hem dan niet bij GSMweb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,
nu anderhalve week trotse bezitter van de lg viewty. Maar heb wel even een vraagje aan jullie, ik heb gisteren borat.avi gedownload maar als ik hem op mn mobiel zat wil hij niet afspelen, ik dacht dat als hij .avi files kan maken dat hij ze dan ook kan filmen als je ze er apart opzet? Daarna hebik geprobeerd om via de divx converter hem te converten maar hij geeft dan een foutmelding dat hij alleen maar mpeg files kan converten?! Kan iemand mij hier mee helpen, als iemand anders nog vragen heeft, you can ask!

gr, vinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Heb de telefoon dinsdag 20 november besteld bij gsmstore.nl Tot op heden nog onduidelijk waneer hij geleverd kan worden. Vanmiddag krijgen ze weer een officieel bericht van LG. Volgens de NY Times is de telefoon in heel europa uitverkocht en zijn er wachtlijsten. In een korte tijd zijn er 200.000 verkocht in europa. Vanmiddag laat gsmstore.nl mij weten wat LG zegt over de levering. Ik hou jullie op de hoogte.

Mochten jullie nog een erg lange (22min) video review willen zien van echt alle functies, dan hieronder de link:

http://www.vitivi.tv/inde...o&var=13748;flv;0;0;0;5;1

Dit is wel in het duits.

Gr. Luciano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Overigens is de orange aanbieding ook nog wel redelijk:
2 jaar orange 25 abonnement waarvan het 1e jaar 50% korting
€0,- voor de viewty incl. 1gb
(algebra) = 450 euro voor toestel, 1gb en 2 jaar bellen.

deze aanbieding geldt tot ergens eind november, gewoon bij de orange shop of online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij even het persbericht:

By Katherine Hannaford Tech Digest - Friday, November 23 04:58 pm

We've all heard about the Viewty handset from LG, and it's reputed iPhone killing skillz, why, I bet we've all heard the story about when the two met in that dive bar down in Hackney and the carnage caused by the spec'd up Viewty. Well. It appears the general public thinks the phone is pretty special too, as it's sold out in Europe in less than a month.

All 200,000 units sent to 14 European countries disappeared from shelves in just three weeks, with waiting lists being recorded in every country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vinal16
Filpjes mogen een max resulutie van 640x480 hebben en moeten divx zijn.. avi wil niet altijd zeggen dat dat zo is (hoewel dat wel vaak zo is) dat kan dr dus voor zorgen dan je video niet wil afspelen.

Je zou AutoGK (auto gordian knot) kunnen gebruiken om je filmpje te verkleinen, kan je er gelijk ondertiteling bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Ik heb mn Viewty vandaag mogen ontvangen. 13e contract terug gestuurd naar GSMWeb, vandaag het toestel ontvangen :*)

Ik vind het dus nog vrij snel gegaan, gezien de verhalen over GSMWeb.. Wel moet ik opmerken dat het versturen van de track and trace link een beetje aan de late kant was. Het pakket was vrijdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik pas de link.. 10 minuten nadat TNT aan de deur was geweest :P

Maar goed, ik laat het toestel even op temperatuur komen en dan ga ik hem eens opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkshadow83 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:08:
Ik heb mn Viewty vandaag mogen ontvangen. 13e contract terug gestuurd naar GSMWeb, vandaag het toestel ontvangen :*)

Ik vind het dus nog vrij snel gegaan, gezien de verhalen over GSMWeb.. Wel moet ik opmerken dat het versturen van de track and trace link een beetje aan de late kant was. Het pakket was vrijdag op de post gedaan en vandaag kreeg ik pas de link.. 10 minuten nadat TNT aan de deur was geweest :P

Maar goed, ik laat het toestel even op temperatuur komen en dan ga ik hem eens opladen.
Ik heb dus ook zojuist de mail gehad dat hij vrijdag is verstuurd! _/-\o_

Woensdag ben ik vrij, dus kan hem dan pas bij het postkantoor afhalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat de video out van de Viewty verlopen? Er is toch alleen een USB uitgang op de telefoon? Of is ook de standaard LG aansluiting aanwezig? Op de foto van deze kabel lijkt de aansluiting op de standaard aansluiting van LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:47:
Hoe gaat de video out van de Viewty verlopen? Er is toch alleen een USB uitgang op de telefoon? Of is ook de standaard LG aansluiting aanwezig? Op de foto van deze kabel lijkt de aansluiting op de standaard aansluiting van LG
via een apparte kabel met tv out die je los moet kopen.. deze zal vast wel binnenkort verkrijgbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
randje schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:51:
Overigens is de orange aanbieding ook nog wel redelijk:
2 jaar orange 25 abonnement waarvan het 1e jaar 50% korting
€0,- voor de viewty incl. 1gb
(algebra) = 450 euro voor toestel, 1gb en 2 jaar bellen.

deze aanbieding geldt tot ergens eind november, gewoon bij de orange shop of online
Hij is nog beter :P

Na 12 maanden downgraden naar Orange 20
Na 18 maanden naar Orange 15.

Totaalkosten: 360 euro voor simlockvrije Viewty :) en heel wat gratis beltegoed dat blijft staan tot het einde van je abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 06:43:
[...]

Bizar, is de reso van je avi niet te hoog? (Hij mag maximaal 320x400 zijn) Dan speelt hij hem niet af. Om hem te verlagen, moet je even de DivX Converter software, die je kunt vinden op de CD, installeren; werkt prima bij mij =)

@timmo, oh zo, dacht eerst ff dat je een apart muziekscodering bedoelde, ben niet echt bekend met alle extensies =p Nog steeds zou ik het niet weten echter.... En inderdaad sluit je eerst een soort van afstandsbediening met microfoon + opneemknop + volumeregelaar _0_ aan, waarna je een 3,5mm headset er op aan kan sluiten (uiteraard is er daar ook één van meegeleverd).
De filmpjes die hij dan niet wil afspelen zijn filmpjes die ik zelf met de telefoon heb opgenomen. Een AVI van 640x384 speelt hij wel gewoon af maar als dit probleem weer begint dan krijg ik dus steeds de melding dat het is mislukt en kan ik ook geen foto's en video's meer maken. Het vreemde is dan dat hij geen AVI en die Divx demo van Adrenaline meer kan afspelen. 3gp en mp4 lukt dan nog wel. Wat er ook vaak nog gebeurt als ik dan een video of foto wil gaan maken dan zie je heel even het logo en dan springt hij weer terug naar het bureablad en dan is mijn bureaublad achtergrond weer het visje i.p.v. de foto die ik had gekozen. Nadat dit allemaal gebeurt is dan is mijn geheugenkaart ook niet meer te vinden. Heb ook alles al geprobeert zonder geheugenkaart en dan heeft hij nog steeds dit probleem.Wat raden jullie mij aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
[...]

De filmpjes die hij dan niet wil afspelen zijn filmpjes die ik zelf met de telefoon heb opgenomen. Een AVI van 640x384 speelt hij wel gewoon af maar als dit probleem weer begint dan krijg ik dus steeds de melding dat het is mislukt en kan ik ook geen foto's en video's meer maken. Het vreemde is dan dat hij geen AVI en die Divx demo van Adrenaline meer kan afspelen. 3gp en mp4 lukt dan nog wel. Wat er ook vaak nog gebeurt als ik dan een video of foto wil gaan maken dan zie je heel even het logo en dan springt hij weer terug naar het bureablad en dan is mijn bureaublad achtergrond weer het visje i.p.v. de foto die ik had gekozen. Nadat dit allemaal gebeurt is dan is mijn geheugenkaart ook niet meer te vinden. Heb ook alles al geprobeert zonder geheugenkaart en dan heeft hij nog steeds dit probleem.Wat raden jullie mij aan om te doen?
Een harde reset... als dat mogelijk is op dit toestel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:22:
[...]

Een harde reset... als dat mogelijk is op dit toestel :?
Kan wel de instellingen resetten, zou dit een harde reset zijn?

Heb de instellingen gereset en gelijk daarna mislukte het alweer om een AVI (die ik zelf heb gemaakt met de telefoon) te openen. Het toestel is voor de rest echt super maar dit blijf ik toch heel irritant vinden en het lijkt wel of ik de enige ben dus zou ik dan een mis productie uit de fabriek hebben?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Oh, en als je naar de Orangeshop gaat ook nog even vragen naar de speciale actie. Tot de25e kreeg je er een gratis 1Gb sd-kaart. Die is nu niet meer, maar nu kun je voor 29,95 accesoires erbij krijgen Specifiek naar vragen want 30 euro extra toestelkorting gaat niet meer lukken bij een gratis toestel.

Nu dus met gratis 2gb geheugenkaartje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd bij GSMstore.nl:

Onlangs heeft u bij ons de levertijd van de LG KU990 opgevraagd. De leverbaarheid van dit product is zojuist bevestigd door onze leverancier en staat hieronder afgebeeld.

LG KU990: levertijd onbekend, naar verwachting 28-12-2007

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Store.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:34
Ik heb de Viewty nu al bijna een week en ik moet zeggen, heerlijk toestel. Ik heb hem met een abbo van vodafone inclusief internet blox.
Ik heb wel een klein probleem, ik was namelijk van plan om vanaf het toestel mijn mail te checken en versturen via gmail.
Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het niet aan de praat. Hij kan niet verbinden met de telefoon. Ik kan wel gewoon via de browser om gmail maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Kan iemand mij helpen met de instellingen voor gmail? Want ik vind dit best wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik dit toestel ruim een week in bezit verkregen bij een orange abonnement. Alleen ik weet niet wat de bevindingen zijn van andere eigenaren maar het kopieren (muziek) naar de LG toe is f****** traag. Ik heb het niet exact gemeten maar als je vergelijkt met mijn ipod nano heb ik eral 10 GB op zitten voordat de LG klaar is met 1 GB

Verder een zeer prima toestel. Ik heb verder geen last van de sms/qwerty bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:31:
Inmiddels heb ik dit toestel ruim een week in bezit verkregen bij een orange abonnement. Alleen ik weet niet wat de bevindingen zijn van andere eigenaren maar het kopieren (muziek) naar de LG toe is f****** traag. Ik heb het niet exact gemeten maar als je vergelijkt met mijn ipod nano heb ik eral 10 GB op zitten voordat de LG klaar is met 1 GB

Verder een zeer prima toestel. Ik heb verder geen last van de sms/qwerty bug.
Tip: onder Phone settings -> Connectivity -> USB mode even 'mass storage' instellen, dan kun je je muziek gewoon door middel van sleur en pleur op je telefoon zetten. Gaat bij mij net zo snel als een gemiddelde usb-stick of externe harddrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een opmerking, het valt mij op dat de batterij ontzettend snel leeg is. Nu heb ik gister energie besparing aangezet, was ik eerder vergeten, maar toch 1 dag maar met die batterij.. Of speel ik er teveel mee?? :P In de specificatie's vond ik dit : - Standby: max 434 uur.
- Spreektijd: tot 355 min.. Ben benieuwd hoelang ik er nu mee ga doen haha

O ja, en ook ik heb geen problemen met die door jullie eerder benoemde bug in de QUERTY functie. Ik heb zelfs gister nog geprobeerd om te zien of mijn scherm dan ook afsloot, maar bij mij gebeurde niets. Over de hoofdletters trouwens, er is een handig pijltje linksonderaan, 1 keer klikken en je hebt de hoofdletters :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:45:
Even nog een opmerking, het valt mij op dat de batterij ontzettend snel leeg is. Nu heb ik gister energie besparing aangezet, was ik eerder vergeten, maar toch 1 dag maar met die batterij.. Of speel ik er teveel mee?? :P In de specificatie's vond ik dit : - Standby: max 434 uur.
- Spreektijd: tot 355 min.. Ben benieuwd hoelang ik er nu mee ga doen haha

O ja, en ook ik heb geen problemen met die door jullie eerder benoemde bug in de QUERTY functie. Ik heb zelfs gister nog geprobeerd om te zien of mijn scherm dan ook afsloot, maar bij mij gebeurde niets. Over de hoofdletters trouwens, er is een handig pijltje linksonderaan, 1 keer klikken en je hebt de hoofdletters :P
Wat heb jij voor raar toetsenbord? ;) Bij mij is het toch echt QWERTY :P Maar het is toch vreemd dat in de nummerieke stand na een punt automatisch een hoofdletter komt, en in de QWERTY stand niet. Het is toch fijner als je gewoon lekker door kunt tikken.

Wat vinden jullie trouwens van de woorden die de telefoon zelf in de zin zet, bij mij heeft hij nog weinig zinnigs kunnen voorspellen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ik bedoelde ook QWERTY :P .. haha Maargoed ik snap je punt wel. Ik sms gewoon met t9, geen problemen mee, ik heb juist problemen met de QWERTY omdat ik alles verkeerd intyp haha, maar denk dat dat eerder een kwestie van gewennning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ hierboven,

Bij mij vult hij ook complete onzin aan mja het scheeld dat het al heel snel typt..

Na meer als een week in gebruik nog steeds super tevreden! Hoop alleen echt dat ze nog een firmware updat uitbrengen om de laatste puntjes op de i te mieteren.

Zal ze meteen goed doen kwa naam die ze nog niet bepaald erg hoog hebben volgensmij.. Teminste had nooit gedacht dat ik ook een LG zou kopen mja had geen keus omdat sony zo'n halve had uitgebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:51
darkshadow83 schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:08:

same here, jammer genoeg was ik vannochtend niet thuis, maar hij wordt vandaag als het goed is nog een keer aangeboden, wou nog weggaan, maar blijf lekker thuis denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:21:
[...]

Anix ik heb echt PRECIES hetzelfde als jou gehad, Alles Precies hetzelfde. En mijn viewty is inmiddels kapot, ik heb allemaal strepen over me beeld lopen ( groen paars blauw/dus kapot/ niets meer uit op te maken). Als ik jou was zou ik ASAP naar de winkel gaan, want het hoort gewoon niet, en een nieuwe eisen. ik heb met Vodafone gebeld, en het is nu in behandeling.
Mijn geheugenkaart herkende hij ook niet meer(pas na 4x aan en uit. of hij komt spontaan terug), en hij sprong terug naar het bureaublad, en ik hij loopt regelmatig vast bij filmpjes en dan krijg je een groen beeld.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:23:
[...]

Anix ik heb echt PRECIES hetzelfde als jou gehad, Alles Precies hetzelfde. En mijn viewty is inmiddels kapot, ik heb allemaal strepen over me beeld lopen ( groen paars blauw/dus kapot/ niets meer uit op te maken). Als ik jou was zou ik ASAP naar de winkel gaan, want het hoort gewoon niet, en een nieuwe eisen. ik heb met Vodafone gebeld, en het is nu in behandeling.
Mijn geheugenkaart herkende hij ook niet meer(pas na 4x aan en uit. of hij komt spontaan terug), en hij sprong terug naar het bureaublad, en ik hij loopt regelmatig vast bij filmpjes en dan krijg je een groen beeld.
Succes
Oke bedankt!ik ga morgen gelijk weer naar de orange shop in leeuwarden en ruil ik hem om voor een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koektrommeltje schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:52:

unlocked natuurlijk, aap :P de enige locked toestellen vind je bij de providers zelf, daarom zijn de subsidies bij hun eigen shops en klantenservice ook zo veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:32:
[...]

Oke bedankt!ik ga morgen gelijk weer naar de orange shop in leeuwarden en ruil ik hem om voor een nieuwe!
Graag gedaan, succes!
ik heb die vna mij vorige week woensdag naar VF "REVO"opgestuurd, repareer service of iets dergelijks, en ik zou een nieuwe krijgen, maar nog niets in de bus. Dus even afwachten, succes ermee, als je nog vragen hebt hoor ik t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:14

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mijn zus heeft er 1 gekocht, dus ik heb er heel ff mee mogen spelen.
Jammer genoeg had ik weer te weinig tijd, maar ik heb kort gekeken naar het menu en de feedback functie. Het voelde goed aan!!

Maar dit is gebasseerd op een paar min. :P . Dus ik moet hem binnenkort zelf halen :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik heb een probleem met het internet browsen. Ik kan gewoon naar iedere site gaan zonder problemen maar wanneer ik naar de standaard Vodafole Live site ga zie ik een simpele site met enkel wat tekst en snelkoppelingen. Niet de grafische site die ik gewend ben van op mijn vorige gsm.

Ook als ik bijvoorbeeld video wil bekijken, dan geeft ie aan dat ik geen UMTS dekking heb terwijl ik wel een 3G verbinding heb..
Nieuwe applicaties downloaden lukt ook niet, ik kom steeds in simpele versie van VF Live terecht waar ik niets kan.

Instellingen staan goed.. Is misschien iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Sorry, kan het niet laten maar GsmWeb heeft ze dus toch op voorraad aangezien tntpost vandaag is hier geweest. Woensdag heb ik em dus... _/-\o_ _/-\o_ :P

ps: _/-\o_ voor de startpost...misschien handig om de linkjes naar de betreffende sites met voorbeeldfoto's en voorbeeldfilmpjes te zetten?

[ Voor 37% gewijzigd door PesaH op 26-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil mij hiermee helpen. Sinds vanmiddag staat er een vreemd icoontje in de bovenbalk. Hij staat precies in het midden. Het lijkt op een kalender maar is nergens in de legenda van het boekje te vinden :S

Klik (imageshack dus popups)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je niet toevallig een actieve afspraak in je kalender staan?? het ziet er namelijk precies zo uit dat tekentje... ook dat hij in het midden staat doet me dat vermoeden want als je een wekker hebt staan staat die ook in het midden (op het plekkie er direct naast)

Maar ik weet het niet zeker hoor, want als ik hier een afspraak neerzet zie ik ook niet zo'n tekentje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Help.........hoe kan je de cursor nar links of rechts bewegen tijdens et typen van berichten of wat voor tekst ook.

Ik kanalleen wissen met C, of proberen mijn vinger op de plek waar ik wil corrigeren.
Vreemd dat dat ook niet vermeld wordt door jullie. wat zie ik over het hoofd.

Voor de rest ben ik er heel content mee..wauw mijn N95(kapotte) en N80 en de MDA Vario kunnen hieraan een puntje zuigen .

Nu hebben die wat meer opties maar alleen op camera en browser vergeleken is de Viewty ijzerserk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Voor de geweldige TOPIC Starter....

De nieuwe geheugen kaartjes staan ook bekend als Micro SDHC (4Gb) is getest en stat met pic. hier op een van de pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:06:
Voor de geweldige TOPIC Starter....

De nieuwe geheugen kaartjes staan ook bekend als Micro SDHC (4Gb) is getest en stat met pic. hier op een van de pagina's
Pas op, ze werken niet allemaal!
Iemand poste in het vorige deel dat hij net een nieuwe 4GB kaartje had gekocht en deze dus wel werkte. Dus vandaar dat in de TS staat dat het om "nieuwe geheugenkaartjes" gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Xof op 26-11-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Is het ook mogelijk hier een soort van navigatie op te draaien? heb namelijk een paar posts terug gelezen dat Nav4all (nog) niet werkt.
Of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:56:
heb je niet toevallig een actieve afspraak in je kalender staan?? het ziet er namelijk precies zo uit dat tekentje... ook dat hij in het midden staat doet me dat vermoeden want als je een wekker hebt staan staat die ook in het midden (op het plekkie er direct naast)

Maar ik weet het niet zeker hoor, want als ik hier een afspraak neerzet zie ik ook niet zo'n tekentje..
Heb idd iets toegevoegd.. maar er stonden 99 zaken in mijn agenda....
Misschien is het dat mijn agenda geheugen vol zit...

En tada.. dat is het dus.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met een orange abonnement youtube werkend gekregen? En zo ja, wat en hoe heb je het ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik vind de headset wel een beetje goedkoop voor dit toestel. Tenminste als ik deze vergelijk met de headset van mijn Shine. Die beschikt tenminste over een afstandsbediening in het snoer.

Waarom ik deze vergelijking maak is omdat de afstandsbediening van de Shine probleemloos werkt op de Viewty. Waarom doen ze zoeits er dan niet bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Tanakiam schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:03:
Help.........hoe kan je de cursor nar links of rechts bewegen tijdens et typen van berichten of wat voor tekst ook.

Ik kanalleen wissen met C, of proberen mijn vinger op de plek waar ik wil corrigeren.
Ik ben bang dat dit inderdaad alleen kan met je vinger/de stylus.

Ik heb de telefoon sinds vandaag (via gsmweb) en het is zeker een gave telefoon. Er is me echter al wel één klein onhebbelijkheidje opgevallen: ik SMS in qwerty modus en zodra het nummer van de ontvanger handmatig wordt ingevoerd, dan is de eerstvolgende keer dat er een SMS wordt geschreven (of gewijzigd) in de numerieke modus. No big deal, gezien het heel simpel weer naar qwerty gezet kan worden, maar het is wel typisch LG.

Ow ja, mijn internet doet het ook nog niet (ik heb telfort). Maar hier hebben meer mensen last van zie ik in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de rest ben ik er heel content mee..wauw mijn N95(kapotte) en N80 en de MDA Vario kunnen hieraan een puntje zuigen .

Nu hebben die wat meer opties maar alleen op camera en browser vergeleken is de Viewty ijzerserk.
Nope, alleen via het touchscreen door tussen de letters te klikken kun je corrigeren; het is erg wennen, maar opzich werkt het wel aardig.
Is het ook mogelijk hier een soort van navigatie op te draaien? heb namelijk een paar posts terug gelezen dat Nav4all (nog) niet werkt.
Of is er een andere manier?
De processor schijnt wel uitgerust te zijn met GPS-mogelijkheden, maar het apparaat heeft geen GPS-ontvanger; geen realtime navigatie dus. Wel kun je met het voorgeïnstalleerde Google Maps routebeschrijving via de kaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
De processor schijnt wel uitgerust te zijn met GPS-mogelijkheden, maar het apparaat heeft geen GPS-ontvanger; geen realtime navigatie dus. Wel kun je met het voorgeïnstalleerde Google Maps routebeschrijving via de kaart gebruiken.
Werkt dat bijna net zoiets als route 66, of mag en kun je het daar niet mee vergelijken? Is het verder nodig om dan een bleutooth gps ontvanger hiervoor aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:29
koektrommeltje schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:51:
[...]

Hij is nog beter :P

Na 12 maanden downgraden naar Orange 20
Na 18 maanden naar Orange 15.

Totaalkosten: 360 euro voor simlockvrije Viewty :) en heel wat gratis beltegoed dat blijft staan tot het einde van je abonnement :)
Jup ik heb die actie ook genomen. En een ander voordeel was bij mij dat hij in de orangeshop(Delft) gewoon reserveerbaar/leverbaar was. Ik kwam afgelopen vrijdag langs om hem afgelopen zaterdag mee naar huis te nemen >:) .

Maar ik wil het hier toch nog een keertje vragen, hoe installeer ik java applicaties usb of bleutooth. Of moet dat via umts/gprs? Bij mijn oude telefoon kon ik ze zo naar me telefoon sturen, maar dat werkt hier blijkbaar niet :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in de ts staat gaat nav4all niet werken (verwacht het zelf iig niet). Op de site is nog geen LG telefoon te bekennen waarop het wel werkt..

Hoop het overgens wel want ik kan zelf wel 200 x de zelfde weg rijden en krijg het toch voor elkaar om hiervan 199 x de verkeerde afslag te nemen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:53:
Zoals in de ts staat gaat nav4all niet werken (verwacht het zelf iig niet). Op de site is nog geen LG telefoon te bekennen waarop het wel werkt..

Hoop het overgens wel want ik kan zelf wel 200 x de zelfde weg rijden en krijg het toch voor elkaar om hiervan 199 x de verkeerde afslag te nemen }:|
koop een tomtom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Hoi.
Wat is volgens jullie het goedkoopste abbo bij deze mobiel?
http://www.belnu.nl/T-Mob...4-maanden/L.G./Viewty.htm
Die lijkt mij wel voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
TictaCNL schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:29:
Hoi.
Wat is volgens jullie het goedkoopste abbo bij deze mobiel?
http://www.belnu.nl/T-Mob...4-maanden/L.G./Viewty.htm
Die lijkt mij wel voordelig.
Als je het mij vraag veel te duur!
effe korte rekensom leert mij 157.68+9.75*12+19.5*12 = 508.68.
En dan heb je 150 belminuten en moet je de sms nog los betalen 8)7 .

Neem orange 25 uit de orange shop, dan is de mobiel gratis. en de rekensom zegt (als je hem niet downgrade na 12 en 18 maanden want dan is hij in totaal 360):
12*25+12*12,50= 450 en dan zit alles in je bundel en heb je 210 belminuten per maand. Ik wist het wel, en dat heb ik zelf ook gedaan :+ . Plus het voordeel dat hij bij de orange shop aardig goed leverbaar lijkt (zelf ondervonden), van die online shop is het nog maar afwachten (zie hier de reacties) ;) .

[ Voor 11% gewijzigd door gyjo op 26-11-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:35:
[...]

Tip: onder Phone settings -> Connectivity -> USB mode even 'mass storage' instellen, dan kun je je muziek gewoon door middel van sleur en pleur op je telefoon zetten. Gaat bij mij net zo snel als een gemiddelde usb-stick of externe harddrive.
TOP man! Dit gaat inderdaad 10x sneller. Ik deed het steeds via software van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
gyjo schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:36:
[...]

Als je het mij vraag veel te duur!
effe korte rekensom leert mij 157.68+9.75*12+19.5*12 = 508.68.
En dan heb je 150 belminuten en moet je de sms nog los betalen 8)7 .

Neem orange 25 uit de orange shop, dan is de mobiel gratis. en de rekensom zegt (als je hem niet downgrade na 12 en 18 maanden want dan is hij in totaal 360):
12*25+12*12,50= 450 en dan zit alles in je bundel en heb je 210 belminuten per maand. Ik wist het wel, en dat heb ik zelf ook gedaan :+ . Plus het voordeel dat hij bij de orange shop aardig goed leverbaar lijkt (zelf ondervonden), van die online shop is het nog maar afwachten (zie hier de reacties) ;) .
Ow, en nu bij de Orangeshop voor 30 euro accesoires erbij gratis uitzoeken (=2gb micro-sd), of bon twv 40 euro van ICI Paris of Bol.com .

Mijn tip: neem de bol.com bon en bestel je geheugenkaartje daar. Scheelt je 15 euro want je mag 40 euro besteden bij Bol :)

Het terugzetten na 18 maanden is trouwens niet helemaal zeker... Na 12 maanden kan het wel nog, maar of het bij 18 mnd ook kan, is twijfelachtig. Ik heb het op mn bon laten vermelden, maar een andere medewerker had er ernstige twijfels bij of dat wel juist was (denk filiaalleider) dus reken niet op de downgrade bi 18mnd.

Voordeel van Orange tov T-mobile is dat je bj Orange je resterende btg onbeperkt meeneemt Dus niet zoals bij Tmobile dat je overgebleven capaciteit maar 1 maand kan meenemen en dat alles uit een bundel is.

[ Voor 20% gewijzigd door koektrommeltje op 27-11-2007 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of heeft Orange de Viewty van zn site afgehaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:32

Spotmatic

Ken sent me

Ik vind de Viewty wel heel onzuinig met z'n batterijen omgaan. Zondagavond volledig opgeladen, daarna een uurtje internetten (via Opera Mini), vervolgens de telefoon niet meer gebruikt. Exact een dag later was de batterij leeg. Wel draaiden er nog verschillende applicaties op de achtergrond (mail, Opera, mediaspeler). Verbruiken deze werkelijk zoveel energie?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer gsmweb gebeld, ze verwachten van de week nieuwe viewty binnen te krijgen (hoop hoop).
Maar vraagje, is het normaal dat het al een week duurt voordat vodafone bij tmobile een nummerbehoud rond krijgt???

Ik wil mijn telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:31:
Ja klopt ik kan hem ook niet meer vinden. Maarja heb wel een idee waarom, de levertijd op de site werd met de dag langer. Hij ging van 2 dagen naar een week, naar twee weken, naar langer dan twee weken ;) .
Ik zeg gewoon even langs een shop gaan, want dan heb je veel meer kans er eentje te bemachtigen :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyjo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:49:
[...]

Ja klopt ik kan hem ook niet meer vinden. Maarja heb wel een idee waarom, de levertijd op de site werd met de dag langer. Hij ging van 2 dagen naar een week, naar twee weken, naar langer dan twee weken ;) .
Ik zeg gewoon even langs een shop gaan, want dan heb je veel meer kans er eentje te bemachtigen :9~ .
Dat had ik ook al gezien, de levertijd stond laatst op meer dan 2 weken :o Ik ga denk ik zo snel mogelijk langs een orange shop, voor dat ze daar ook uitverkocht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:31:
De shops hebben dr ook niet alteveel binnen gekregen. Gaat echt om maar om een klein aantal toestellen.

[ Voor 24% gewijzigd door koektrommeltje op 27-11-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens,ik zie ook geen mogelijkheid om de cursor op te schuiven(iemand tips?),en de kleuren en scherpte van de foto's baal ik oprecht van,mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die maakt toch echt mooiere foto's en dat met een 3 megapixel camera,zou ik soms iets verkeerd doen?De buitenopnames zijn wel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag weer naar de Orange shop geweest om de Viewty te ruilen maar ze hadden de telefoons niet meer op voorraad jammer genoeg. Nu is het toestel ter reparatie opgestuurd en zei de medewerker dat het ongeveer 10 werkdagen kan duren. Baal er wel stevig van want nu zit ik weer een tijd zonder mijn Viewty. Heeft iemand hier ervaring met reparatie via Orange? zoja hoelang duurt het bij jullie gemiddeld en komt het toestel goed werkend terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?
Ik ben ook Orange gebruiker.

en als je naar Mijn Orange gaat zie je dat er voor de Viewty nog geen enkel instellingen te downloaden zijn. !!

dus je kan er nu eigenlijk niet veel mee.

Maar niet getreurd Orange doet altijd alles goed dus wss binnenkort wel goede instellingen voor Orange World / TV kijken etc.. maar een beetje afwachten word het. !

ps : Google maps werkt ook nie bij mij.

ps2: Hsdpa word niet ondersteund volgens mij bij Orange : ik heb 3G verbinding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orange heeft wel Hdspa!(wordt iig gebruikt voor tv kijken op je mobiel) en instellingen kan je die van de prada gebruiken. Mijn nieuwe abbo gaat binnenkort in dus even kijken of ik het aan de praat krijg..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:15:
Orange heeft wel Hdspa!(wordt iig gebruikt voor tv kijken op je mobiel) en instellingen kan je die van de prada gebruiken. Mijn nieuwe abbo gaat binnenkort in dus even kijken of ik het aan de praat krijg..
nouw ik heb instellingen van prada gebruikt en nog steeds zelfde.

ik kom op standaard zo lege Orange Main pagina. ( terwijl bij mijn vorige tel: k800i orange world pagina voller was met kleuren etc...)

voor de rest kan ik gewoon internetten. ( maar webpagina's worden anders weergegeven) dus heb ik opera mini gedownload en kan ik gewoon mooi mee internetten.. ( standaard versie voor viewty nog geen ondersteuning van opera mini)

en als ik google maps / of youtube probeer lukt het niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Laatst online: 18-07 08:49
Spotmatic schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:33:
Ik vind de Viewty wel heel onzuinig met z'n batterijen omgaan. Zondagavond volledig opgeladen, daarna een uurtje internetten (via Opera Mini), vervolgens de telefoon niet meer gebruikt. Exact een dag later was de batterij leeg. Wel draaiden er nog verschillende applicaties op de achtergrond (mail, Opera, mediaspeler). Verbruiken deze werkelijk zoveel energie?
Hoe was jouw ervaring met het internetten met Opera Mini op de Viewty?

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Na 2 maanden te hebben gewacht en als eerste Tweakers te zijn die hem besteld heeft, heb ik hem dan toch eindelijk vandaag binnen!!! :*)

Ik heb er net een half uurtje mee gespeeld en mijn eerste indruk is:
  • Design van het doosje is al om "U" tegen te zeggen
  • Zeer compact formaat toestel
  • Ik heb nog nooit zulke mooie foto's gezien die uit een telefoon kwam(5MP = ook echt 5MP)
  • Touchscreen werkt enorm goed!!! (na een half uurtje spelen en 10000x te hebben gedrukt heb ik nog niet eens gehad dat ik verkeerd drukte). Bij alle andere touchscreens moest je soms wel eens 3x drukken voordat hij gem pakt
  • zeer helder display
  • display kan zelf bij 180 graden draaihoek (zowel horizontaal als verticaal) gelezen worden
  • In tegenstelling tot sommige reviews worden de foto's en filmpjes WEL direct geschoten na het indrukken van de knop
  • Menu is zeer gebruikersvriendelijk!
Minpuntjes(deze wist ik 2 maanden geleden ook al, maar ze moeten wel worden genoemd):
  • microSD is niet hotswapable
  • geen lensbeschermer, maar gelukkig zit de lens wel expres dieper begraven, wat in principe ook beschrming is
  • geen universele mini-usb poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:49:

• display kan zelf bij 180 graden draaihoek (zowel horizontaal als verticaal) gelezen worden
Weet je dat wel zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
MJFM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:
[...]

Hoe was jouw ervaring met het internetten met Opera Mini op de Viewty?
Ik vind opera mini uitstekend werken op de viewty. De tekstbreedte wordt goed aangepast aan de resolutie van het scherm, zodat je na inzoomen de tekst zonder scrollen prima kunt lezen. Het aanklikken van links gaat ook prima (zolang je een hoekje aan je duimnagel hebt ;))

Wel zijn er wat onhandigheden bij het lezen van bijv. gathering.tweakers, het beeld springt wat opzij bij quotes en soms net te laat weer terug. Verder is het niet mogelijk te navigeren binnen een thread, hij ziet de combinatie van paginanummers als 1 nummer en wil dat dan gaan bellen.

Ook wordt opera mini door sommige pagina's als volwaardige browser gezien. De meeste google pagina's bevatten een check op mobiele browsers, maar dan wordt toch gewoon de officiele site weergegeven. Dit is bijvoorbeeld onhandig bij het downloaden van mobiele google applicaties als maps en gmail.

Verder niets dan lof over opera mini!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw sim-kaart ontvangen... internet werkte... google maps niet..

Heb toen opnieuw instellingen naar mn telefoon laten sturen > internet werkt niet maarrrr:

Ik heb Google Maps werkend... maar het werkt totaal anders dan de WM5/6/IPhone versie. Je kan niet met je vinger over de kaart slepen maar je moet alles doen met virtuele pijltjes toetsen. Vind dat zelf niet echt een vooruitgang..

Het is naar mijn idee een java oplossing voor normale telefoons zonder touchscreen.
Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:49:
  • In tegenstelling tot sommige reviews worden de foto's en filmpjes WEL direct geschoten na het indrukken van de knop
Dat is niet waar.. er zit een kleine vertraging in... deze is minder dan bij andere toestellen maar zeker aanwezig.

--

Heb inmiddels internet weer werkend door alle instellingen weg te halen.. en nu werkt google maps verrassend genoeg wel. :S

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
oké, 90 graden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
Dat is niet waar.. er zit een kleine vertraging in... deze is minder dan bij andere toestellen maar zeker aanwezig.
Die vertraging is zo weinig dat die bij mij niet merkbaar is. Geen een gsmtoestel kan de fotoschiet-snelheid evenaren als de Viewty. Sommige normale cameratoestellen zijn zelfs slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:04:
Nieuw sim-kaart ontvangen... internet werkte... google maps niet..

Heb toen opnieuw instellingen naar mn telefoon laten sturen > internet werkt niet maarrrr:

Ik heb Google Maps werkend... maar het werkt totaal anders dan de WM5/6/IPhone versie. Je kan niet met je vinger over de kaart slepen maar je moet alles doen met virtuele pijltjes toetsen. Vind dat zelf niet echt een vooruitgang..

Het is naar mijn idee een java oplossing voor normale telefoons zonder touchscreen.
Is dat met de maps die er standaard op staat? Want ik kan gewoon met mijn vinger over de kaart slepen hoor, werkt prima allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Hoe zit het met visitekaartjes scannen met de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:14:
[...]

Is dat met de maps die er standaard op staat? Want ik kan gewoon met mijn vinger over de kaart slepen hoor, werkt prima allemaal.
Nee.. heb hem opnieuw geinstalleerd omdat de vorige het niet wilde doen (user agreement). Waarschijnlijk denkt google met de auto-detection dat ik een toestel zonder touch had :(

Youtube werkte heel traag met gprs en nu weer niet met de nieuwe sim-kaart. Iemand verstand van streaming media en KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Niet 90? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de kunst van het ondersteboven lezen verstaat wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.

Abonnementskosten
T-Mobile Relax 150
24 maanden à € 19.50 per maand € 468.00
Entreekosten € 52.50
Korting op entreekosten: - € 52.50
Overige: "Korting Provider" - € 117.00
T-Mobile SMS 25
24 maanden à € 3.00 per maand € 72.00
Subtotaal € 423.00
Gebruikskosten
5 SMS'jes per maand buiten de bundel a € 0.2500 per SMS
Extra kosten belminuten: 24x € 0.00 € 0.00
Extra kosten SMS: 24x € 1.25 € 30.00
Subtotaal € 30.00
Dealer
Toestel € 39.00
Verzendkosten € 0.00
Subtotaal € 39.00
Totale kosten
Totaal € 492.00
Gemiddeld per maand (€ 492.00 / 24) € 20.50

Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.