Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:55

Spotmatic

Ken sent me

MJFM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:13:
[...]
Hoe was jouw ervaring met het internetten met Opera Mini op de Viewty?
Absoluut heel prettig. De browser ziet er beter uit dan de ingebouwde van de Viewty, en websites worden beter en mooier weergegeven. Een website wordt in eerste instantie beeldvullend weergegeven, dus "onleesbaar", maar wel herkenbaar. Je kunt vervolgens op een deel van de website klikken, daarop wordt dan ingezoomd. Daarbij wordt rekening gehouden met de schermbreedte van de Viewty, bijvoorbeeld posts in dit forum worden zodanig versmald dat je alleen nog naar beneden hoeft te scrollen, horizontaal scrollen is dus niet nodig. Klik je op "Terug", dan zie je de site weer in niet-ingezoomde staat. Nog een keer "Terug" is dan echt naar de vorige pagina.

De bookmarks in Opera Mini zijn ook veel beter te beheren/gebruiken. Gewoon een aanrader!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
Ik heb een paar vraagjes,het toestel heeft hdspa maar als ik op internet zit zie ik het icoontje niet 1x verschijnen,ondersteunt orange dit niet?En ik krijg de Google maps er niet op gaat allemaal erg traag en uiteindelijk geeft ie aan dat er voor dit apparaat een data verbinding nodig is.Weet iemand of msn veel data verbruikt?
HSDPA wordt geloof ik niet ondersteund nee door Orange; ook ik zie het nooit (terwijl ik meestal wel UMTS bereik heb). Verder kun je door het volgende profiel toe te voegen bij de instellingen van Games en Applicaties Google Maps en alle internet toepassingen werkend maken (bij mij ieg):

Servicenaam: *Kies iets leuks*
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.

Het mooiste is nog dat het met deze instellingen niet van je bundel af gaat, maar van het Orange World Portal; je kunt met een Orange World bundel dus Google Maps ed onbeperkt gebruiken =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06-2022
Hey iedereen, goed nieuws!

Google Maps en Opera Mini werken inmiddels bij mij, ik heb verder niks veranderd aan de instellingen maar rustig afgewacht en nu werkt het: hoe? Geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas83 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:

Google Maps en Opera Mini werken inmiddels bij mij, ik heb verder niks veranderd aan de instellingen maar rustig afgewacht en nu werkt het: hoe? Geen idee!
welke provider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Haas83 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:

Bij mij werkte Opera Mini in eerste instantie ook niet. Ik denk dat het komt doordat ik de telefoon helemaal heb uitgeschakeld en weer ingeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

TictaCNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:
Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.

Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen
je koopt in feite maandelijks 'pakketten' bij je provider.
deze pakketten zijn gewoon geldbedragen die ook vaak worden aangeduid met het aantal minuten die je eruit kan halen.
Sommige providers vinden dat je ook van het geld uit dat pakket mag smsen en andere providers vinden van niet. Wel bieden de meeste providers een extra pakket erbij aan waarmee je goedkoper kan smsen.

let wel op: vaak heb je bij belminuten een starttarief en ook kijken of ze per hele belminuut afrekenen of gewoon per belseconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Youtube werkt nog steeds niet bij mij..

Wanneer ik via KPN de instellingen van Internet/mms/streaming liet toesturen via mijn oude simkaart. Dan ontving ik deze alle 3.

Als ik dit nu weer doe krijg ik alleen internet/mms. Na navraag bij de helpdesk bleek dat mijn toestel Niet geschikt is voor streaming media :S Ik zei dus dat hij dat wel was maar de telefonist was heilig overtuigd dat de test-afdeling zijn werk goed gedaan had.

Oude Sim-kaart is nu gedeactiveerd dus die kan ik niet meer gebruiken ? Iemand de instellingen van KPN streaming toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
Ik zit bij KPN Hi met een eindeloos online bundel. Ik zat vanaf het begin al te zoeken naar een oplossing voor beide problemen en kon bij Hi of andere supports niet terecht...

Het enige wat ik aan het begin wel heb gedaan is een nieuwe versie van Google Maps geinstalleerd omdat ik dacht dat daar mogelijk het probleem zat, alleen nu moet ik navigeren met de knopjes die eronder zitten en kan ik niks met het touchscreen verder wat op zich zonde is. Ik weet niet of dit er bij de pre-installed wel bij zat maar ok...

En verder vraag ik me nu ook of of ik wel gebruik maak van eindeloos online als ik Opera gebruik, ik kan deze namelijk niet instellen op de http://mobileportal/ We zien het wel...als iemand weet hoe ik de pre-installed version terugkrijg van Google Maps dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik wil mijn Nokia N73 contactpersonen overzetten naar mijn Viewty. Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Hebben jullie misschien een link voor mij waar ik een soort van messenger kan downloaden, hoorde iets over skype maar kan het niet terug vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenabel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb sinds eergister de viewty(ik noem hem liever de lg ku990 omdat ik viewty nogal gay vindt:|) maar ik heb zelf alleen een laptop met een cdspeler die de cd inslikt.. en die driver cd van de viewty(zeg ik het toch) is zo'n mini cd. Als ik hem tot het eind erin stop pakt die speler de cd nog niet, dus voor ik hem verlies... maar ik kan de software dus niet installeren.. en nu hebben ze van LG de software(nog) niet op hun site staan. Die overigens zwaar gebruikersonvriendelijk is. Weet iemand waar ik toch aan die software kan komen?? En als de software niet zo groot is, is er dan iemand bereid de software even voor me online te zetten:S eewige roem gegarandeerd natuurlijk!

alvast bedankt, gr, Jeroen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:18
Sinds gisteren ben ik ook eigenaar van deze camera met telefoonfunctie. :P
Erg fijn toestel, en het menu is erg overzichtelijk. Ook heel fijn is het QWERTY-toetsenbord voor SMS. :) Koppelen met de PC gaat alleen niet helemaal vlekkeloos. Via USB als via Bluetooth het zelfde probleem. "Ongeldige klassereeks", krijg ik dan altijd als melding. Backup maken voor op de PC werkt overigens wel.

Verder heb ik niets op dit toestel op te merken. :

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens qua films converteren, heeft iemand het al geprobeerd ?

want ik heb divx pakket geinstalleer maar met converter kan ik 2 opties kiezen. qmobile en mobile.

ik probeerde een .avi aflevering van naruto met qmobile optie converten. maar ik vond kwaliteit ECHT ZWAAR K*T.

weet iemand hoe je nou echt moet converten etc... ??? snap der helemaal geen ballen meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
Ik heb inmiddels twee films ge-convert maar ben geen opties tegengekomen die jij aangeeft, ik had hiervoor al de DivX software op mijn pc staan en het is bij mij gewoon die converter openen en dan drag en drop, gaat wel tergend langzaam maar ok...dat is te verwachten...prima qualiteit overigens!

Ik heb overigens nog wel problemen om mijn toestel via bluetooth te koppelen, hij ziet hem wel en via de normale weg kan ik wel bestanden heen en weer sturen maar op het moment dat ik het met de software probeer kan hij niks vinden...
Djerique schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:30:
Ik wil mijn Nokia N73 contactpersonen overzetten naar mijn Viewty. Weet iemand hoe dit moet?
Tsja, dan kan je volgens mij het beste via outlook werken, zorgen dat je Nokia daar de contactpersonen in plaats en dan kun je simpel synchroniseren met de Viewty, dat is echt letterlijk één druk op de knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenabel
  • Laatst online: 24-01-2022
De software heb ik inmiddels... en verbinden gaat ook goed lijkt, maar als ik iets wil doen kan hij plots geen verbinding meer maken... allemaal lekker kut dus.

"kan geen verbinding maken met de mobiele telefoon. controleer de COM-poort en maak verbinding met het venster in-actief"

help!

edit: m'n telefoon gaf in een fractie een melding weer, waarin stond dat er een conflict was met 'muziek'. bleek dat op de telefoon de muziekspeler op de achtergrond draaide... ik had met bluetooth een mp3tje overgestuurd om te testen... naja.. weer een stap verder

edit 2: en dat was meteen ook het probleem om massa opslag aan de praat te krijgen. de openstaande muziek speler...

[ Voor 40% gewijzigd door jeroenabel op 27-11-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:

want ik heb divx pakket geinstalleer maar met converter kan ik 2 opties kiezen. qmobile en mobile.

ik probeerde een .avi aflevering van naruto met qmobile optie converten. maar ik vond kwaliteit ECHT ZWAAR K*T.

weet iemand hoe je nou echt moet converten etc... ??? snap der helemaal geen ballen meer van...
Je moet voor mobile kiezen, niet qmobile (dan maakt hij de reso en dus de kwaliteit 2x zo klein); zelf doe ik dat ook met Naruto eps, en dat werkt echt schitterend _0_

@jeroenabel, indien je enkel gegevens wilt verplaatsen tussen mobiel en PC (muziek, foto's ed), kun je het best bij de Instellingen van de Viewty bij USB-verbinding Mass-storage kiezen; daarvoor heb je geen software nodig, en de datatransfer gaat 10x zo snel; indien je wilt synchroniseren met Outlook heb je wel die software nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:51:

Probeer mobile eens.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koppelen met de PC gaat alleen niet helemaal vlekkeloos. Via USB als via Bluetooth het zelfde probleem. "Ongeldige klassereeks", krijg ik dan altijd als melding. Backup maken voor op de PC werkt overigens wel.
sluit outlook eens helemaal af, ik had dit probleem eerst ook totdat iemand me er op wees dat dat kon helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Waar heb je de software vandaan gehaald? :)

Mijn software cd ligt nog op mijn werk. Op de website van LG staat de software er nog niet op... :(

[ Voor 21% gewijzigd door Djerique op 27-11-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nummero 1: Ik heb mijn contactpersonen van mijn k800i via bluetooth verzonden naar mijn viewty :D dus misschien hebben jullie er ook wat aan.. hoef je niet te kloten met outlook etc....

Nummero 2: ik heb een song van Gorrilaz HD kwaliteit geconvert naar mobile DivX en laat ie echt uitstekend zien. ( MAAR: ik heb de film: pursuit of hapyniss gedaan (een Axxo rip van .avi. )

daar deed ie 1 uur ofzo om te converten. en nu heb ik em op mijn mobiel. maar dan laat ie bepaalde kleuren paars zien...... ligt dat puur omdat het een Axxo rip is ? want al mijn films zijn namelijk Axxo's dus niet echt meer handig :P

ps : is het normaal om een film van 800mb +/- voor 1 uur te coverten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:09:
Nummero 1: Ik heb mijn contactpersonen van mijn k800i via bluetooth verzonden naar mijn viewty :D dus misschien hebben jullie er ook wat aan.. hoef je niet te kloten met outlook etc....

Nummero 2: ik heb een song van Gorrilaz HD kwaliteit geconvert naar mobile DivX en laat ie echt uitstekend zien. ( MAAR: ik heb de film: pursuit of hapyniss gedaan (een Axxo rip van .avi. )

daar deed ie 1 uur ofzo om te converten. en nu heb ik em op mijn mobiel. maar dan laat ie bepaalde kleuren paars zien...... ligt dat puur omdat het een Axxo rip is ? want al mijn films zijn namelijk Axxo's dus niet echt meer handig :P

ps : is het normaal om een film van 800mb +/- voor 1 uur te coverten ?
Je kunt contactinfo inderdaad ook gewoon als .vcf file via bluetooth vanaf je vorige foon versturen; heb ik hier ook gedaan =p Overigens duurt het converteren redelijk lang jah, dus zulke tijden zijn redelijk normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OH! Het is een telefoon! Ik zag deze reclame een paar keer op TV maar dacht steeds dat het een nieuwe camera was...

Sjonge jonge, je krijgt tegewoordig je GSM bij de camera ipv andersom :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die Telfort internet niet aan de praat krijgen:

Bel Telfort klantenservice, waarschijnlijk staat je internet gedeactiveerd (was bij mij het geval) na een paar uur krijg je een sms, zet je telefoon uit, het 3G icoontje staat linksboven op je scherm en je kan internetten met UMTS-snelheid!

* (het gekke was dat ik op mijn oude toestel wel kon internetten :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TictaCNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:33:
Hey,
Ik snap abbo's niet helemaal. Ben tot nu toe altijd pre payd geweest.

Abonnementskosten
T-Mobile Relax 150
24 maanden à € 19.50 per maand € 468.00
Entreekosten € 52.50
Korting op entreekosten: - € 52.50
Overige: "Korting Provider" - € 117.00
T-Mobile SMS 25
24 maanden à € 3.00 per maand € 72.00
Subtotaal € 423.00
Gebruikskosten
5 SMS'jes per maand buiten de bundel a € 0.2500 per SMS
Extra kosten belminuten: 24x € 0.00 € 0.00
Extra kosten SMS: 24x € 1.25 € 30.00
Subtotaal € 30.00
Dealer
Toestel € 39.00
Verzendkosten € 0.00
Subtotaal € 39.00
Totale kosten
Totaal € 492.00
Gemiddeld per maand (€ 492.00 / 24) € 20.50

Dit abbo is toch wel netjes volgens mij?
Ik snap nog niet zo veel van bel minuten e.d. Kan je van die bel minuten ook sms en?
Zou iemand dit een beetje kunnen uitleggen
Op welke site is de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Wie weet hoe het zit met de wekker van LG en het op stil zetten van de telefoon?

heb me daardoor vanmorgen verslapne... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gaat dan niet af. Logisch ook. Kan niemand even de KPN stream instellingen hier neerploffen? Er worden constant dezelfde vragen gesteld. Ik zit trouwens nu op mn Viewty op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:09
Djerique schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:20:
Wie weet hoe het zit met de wekker van LG en het op stil zetten van de telefoon?

heb me daardoor vanmorgen verslapne... :(
De wekker volgt het profiel wat ingesteld is. Als dit stil is, is de wekker ook stil. Als de viewty op stil staat, maar wel op trillen staat, dan trilt de telefoon wel bij het afgaan van de wekker.

Zo zit het volgens mij

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:54:
[...]

Ik vind opera mini uitstekend werken op de viewty. De tekstbreedte wordt goed aangepast aan de resolutie van het scherm, zodat je na inzoomen de tekst zonder scrollen prima kunt lezen. Het aanklikken van links gaat ook prima (zolang je een hoekje aan je duimnagel hebt ;))

Wel zijn er wat onhandigheden bij het lezen van bijv. gathering.tweakers, het beeld springt wat opzij bij quotes en soms net te laat weer terug. Verder is het niet mogelijk te navigeren binnen een thread, hij ziet de combinatie van paginanummers als 1 nummer en wil dat dan gaan bellen.

Ook wordt opera mini door sommige pagina's als volwaardige browser gezien. De meeste google pagina's bevatten een check op mobiele browsers, maar dan wordt toch gewoon de officiele site weergegeven. Dit is bijvoorbeeld onhandig bij het downloaden van mobiele google applicaties als maps en gmail.

Verder niets dan lof over opera mini!
Kan jij of iemand anders vertellen hoe ik opera mini in me viewty krijg,ik ben een absolute leek op t gebied van instellingen wijzigen etc.Het mag ook via mijn mail of msn terschelling@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:21:
[...]

HSDPA wordt geloof ik niet ondersteund nee door Orange; ook ik zie het nooit (terwijl ik meestal wel UMTS bereik heb). Verder kun je door het volgende profiel toe te voegen bij de instellingen van Games en Applicaties Google Maps en alle internet toepassingen werkend maken (bij mij ieg):

Servicenaam: *Kies iets leuks*
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.

Het mooiste is nog dat het met deze instellingen niet van je bundel af gaat, maar van het Orange World Portal; je kunt met een Orange World bundel dus Google Maps ed onbeperkt gebruiken =D
Deze had ik in het vorige topic ook gepost, de instellingen werken goed voor maps en gmail, alleen opera mini krijg ik hiermee niet aan de praat. Is er iemand die een oplossing heeft die voor zowel de google applicaties als opera mini werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:51:
[...]

Kan jij of iemand anders vertellen hoe ik opera mini in me viewty krijg,ik ben een absolute leek op t gebied van instellingen wijzigen etc.Het mag ook via mijn mail of msn terschelling@hotmail.com
Ga met de standaard webbrowser van de Viewty naar operamini.com en de rest wijst zich haast als vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik heb vandaag maar eens de standaard beschermings sticker los gehaald en de bijgeleverde screenprotector erop geplakt. Ik moet zeggen dat het onderdompelen in een sopje, en hem dan pas erop plakken, een zeer goede methode is. Ik heb er nu geen luchtbellen onder zitten. Het ziet er super strak uit! Alleen heb ik een heel klein puntje stof onder het LG logo zitten, maar daar kijk je toch nooit heen ;)

Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BizzieBis op 28-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Probleem met synchroniseren is opgelost. Ik snap alleen niet waarom hij het nu ineens wel deed. Maargoed, het is iig wel erg handig dat m'n Viewty ook als agenda gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
ik wou eerst voor de sony erricson k850i gaan maar deze telefoon is wel supervet, denk dat ik deze maar ga halen. heb alleen wel een paar vraagjes:

*voor de mensen met een telefoon uit de orange shop, is de telefoon branded?

*kan iemand misschien een paar foto's en/of video's uploaden die met de viewty zijn gemaakt?

zaterdag kan ik mijn abo overzetten van t-mobile naar orange, hoop dat ze de telefoon op voorraad hebben en die actie van 1 jaar 50% korting bij 2 jarig abo nog geldig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

*nee, ikzelf heb hem uit de orange shop en kan alle simkaartjes erin gooien.

*kijk naar deel 1 van dit topic, genoeg voorbeelden te vinden.

ik ben zelf van telfort naar orange gegaan en die actie is als het goed is nog geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:55
The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:56:
[...]

Deze had ik in het vorige topic ook gepost, de instellingen werken goed voor maps en gmail, alleen opera mini krijg ik hiermee niet aan de praat. Is er iemand die een oplossing heeft die voor zowel de google applicaties als opera mini werkt?
Gewoon naar die link gaan die opera geeft als je hier op de pc naar die opera mini site. Die link voer je in op je viewty, en voila, je negeert de het bericht dat jou telefoon niet wordt ondersteund. En dan installeert het zich vanzelf. Dan istalleer je hem zo.
En die tip werkt wel mooi, ik krijg volgensmij ook mijn opera internet ook gratis, ik zie mijn data gebruik niet toenemen. Dus onbeperkt internet voor 6 euro. Das toch prachtig.
darkshadow83 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:21:
Ik heb vandaag maar eens de standaard beschermings sticker los gehaald en de bijgeleverde screenprotector erop geplakt. Ik moet zeggen dat het onderdompelen in een sopje, en hem dan pas erop plakken, een zeer goede methode is. Ik heb er nu geen luchtbellen onder zitten. Het ziet er super strak uit! Alleen heb ik een heel klein puntje stof onder het LG logo zitten, maar daar kijk je toch nooit heen ;)

Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen ;)
Alleeen jammer dat je niet de eerste bent, in het vorige topic heeft iemand al een 6gb kaartje werkend ;) , maarja ik weet niet met wat voor een firmware dat was, en welke jij hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door gyjo op 28-11-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
mooi, dan heb ik hem hopelijk nog eens cheap ook, heb nu ook wat filmpjes bekeken, die 120fps filmpjes zijn wel stoer en de normale filmpjes hebben ook een goeie kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:24:
Alleen jammer dat je niet de eerste bent, in het vorige topic heeft iemand al een 6gb kaartje werkend ;) , maarja ik weet niet met wat voor een firmware dat was, en welke jij hebt.
Welk merk kaartje gebruikte deze kerel dan? En liep de telefoon niet slomer door de overschrijding van 4GB extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:58:
ik wou eerst voor de sony erricson k850i gaan maar deze telefoon is wel supervet, denk dat ik deze maar ga halen. heb alleen wel een paar vraagjes:

*voor de mensen met een telefoon uit de orange shop, is de telefoon branded?

*kan iemand misschien een paar foto's en/of video's uploaden die met de viewty zijn gemaakt?

zaterdag kan ik mijn abo overzetten van t-mobile naar orange, hoop dat ze de telefoon op voorraad hebben en die actie van 1 jaar 50% korting bij 2 jarig abo nog geldig is
Mijn telefoon uit de Orange shop had geen simlock. Wel geef ik je een tip om eerst even te bellen met de Orange shop zodat ze 1tje voor je vast kunnen houden. Iemand ervaring met Orange reparatie?hoelang het duurt?kwam het toestel goed terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik heb mijn Viewty ook bij Orange gehaald. Ben van KPN/Hi overgestapt. Daar wilden ze dat ik nog 90 euro bij legde voor het zelfde abonnement. Dááááááágg!.. Ik kon het abonnement van Orange 3 maanden later in laten gaan, dus ik kan nu nog even m'n Hi bundel op maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:56:
[...]

Bizar; bij mij doet Opera Mini het ook met bovenstaande instellingen; overigens vind ik de standaard browser lekkerder werken dan Mini... Enkel Youtube en andere streaming applicaties krijg ik niet aan de praat (ik heb de goede streaming instellingen van de Orange website, stonden er standaard al in), maar ik geloof dat dit een algemeen probleem is. Tevens kan ik Orange TV niet bestellen vanaf de portal; krijg een HTTP status 406... iemand die wel Orange TV kan kijken op z'n Viewty hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
[...]

Bizar; bij mij doet Opera Mini het ook met bovenstaande instellingen; overigens vind ik de standaard browser lekkerder werken dan Mini... Enkel Youtube en andere streaming applicaties krijg ik niet aan de praat (ik heb de goede streaming instellingen van de Orange website, stonden er standaard al in), maar ik geloof dat dit een algemeen probleem is. Tevens kan ik Orange TV niet bestellen vanaf de portal; krijg een HTTP status 406... iemand die wel Orange TV kan kijken op z'n Viewty hier?
Inderdaad heel erg vreemd dat opera mini het bij jou wel gewoon doet :? Ik neem aan dat het toegangspunt Orange World wat je gebruikt gewoon het standaard toegangspunt is wat in je telefoon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:11:
[...]

Inderdaad heel erg vreemd dat opera mini het bij jou wel gewoon doet :? Ik neem aan dat het toegangspunt Orange World wat je gebruikt gewoon het standaard toegangspunt is wat in je telefoon staat?
Jep, tevens heb ik Opera Mini 3.1 geloof ik, maar dat zal niet uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukt de installatie van Opera Mini ook niet. Ik heb het toestel uit de Orange Shop maar zit nog bijna 3 maanden aan T-Mobile vast. Omdat het toestel simlockvrij is geleverd kan ik mijn T-Mobile simkaart gewoon gebruiken. Internetten via de standaardbrowser lukt, maar ik krijg problemen als ik nieuwe dingen wil installeren of starten, zoals Opera en Google Maps. Dan krijg ik de melding:
''Netwerktoegang... Opera Mini (of Google Maps) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld. Gaat u hiermee akkoord?''
Dan kan ik kiezen voor: ''Toestaan tot afsluiten'' of ''Deze keer toestaan''. Afgezien van het kromme Nederlands en het feit dat ik flatrate internet van T-Mobile heb, wil geen van beide keuzes baten. Ik krijg het advies om de internetinstellingen te controleren.
Aan de instellingen van Orange World heb ik de eerste maanden helaas nog niks....

Grrrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:23:
Bij mij lukt de installatie van Opera Mini ook niet. Ik heb het toestel uit de Orange Shop maar zit nog bijna 3 maanden aan T-Mobile vast. Omdat het toestel simlockvrij is geleverd kan ik mijn T-Mobile simkaart gewoon gebruiken. Internetten via de standaardbrowser lukt, maar ik krijg problemen als ik nieuwe dingen wil installeren of starten, zoals Opera en Google Maps. Dan krijg ik de melding:
''Netwerktoegang... Opera Mini (of Google Maps) wil informatie verzenden. Hiervoor hebt u tijd nodig, en dat kost geld. Gaat u hiermee akkoord?''
Dan kan ik kiezen voor: ''Toestaan tot afsluiten'' of ''Deze keer toestaan''. Afgezien van het kromme Nederlands en het feit dat ik flatrate internet van T-Mobile heb, wil geen van beide keuzes baten. Ik krijg het advies om de internetinstellingen te controleren.
Aan de instellingen van Orange World heb ik de eerste maanden helaas nog niks....

Grrrrrr :(
Dit betekent gewoon dat je op internet moet om die toepassing te gebruiken
en dit kost je geld per MB als je geen data abonnement erbij hebt:P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@younes0807, volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen; welke keuze hij ook maakt, beide services doen het niet na die keuze...

Edit @ hieronder, exactly ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:35:
@younes0807, volgens mij heb je hem niet helemaal begrepen; welke keuze hij ook maakt, beide services doen het na die keuze...
Doen het NIET bedoel je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hier ook mijn eerste post hier...
Het natrillen bij het neerleggen of oppakken van de Viewty wat op de laatste pagina in deel 1 ter sprake kwam, komt – heb ik me in de winkel laten vertellen – door het veertje wat ervoor zorgt dat je telefoon iets trilt bij het aanraken van het touchscreen. Wanneer je dus op een digitale toets drukt.

En ik heb ook even een vraag, ik zag 'm in deel 1 ook al voorbij komen maar heb nog geen antwoord kunnen vinden. Het is niet mogelijk om zoals bij Windows mobile toestellen agenda-events op het standaarscherm weer te geven of wel?
Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Laatst online: 09-03 13:17
Mijn abo loopt ook bijna af, en ben wel weer toe aan een nieuw telefoontje denk ik. Tijdje k800i gehad maar omdat ik deze langzaam vond (slome bediening) en de foto's niet super vond (bij een beetje beweging gare foto's, net zoals bij een beetje donker) toch maar weer overgestapt op mijn ouwe trouwe nokia 3100 welke ik alleen gebruik voor het gebruiksgemak, lange standbye-tijd en duurzaamheid.
  • Hoe zit het bij de viewty, zijn de foto's al bijne te vergelijken met een canon camera'tje? Ik begrijp dat het niet zal tippen een ixus65, maar ik hoop dat de foto's bij een beetje beweging nog wel aardig zijn.
  • En hoe zijn de foto's/filmpjes gemaakt in het donker?
  • En werkt het menu een beetje soepel en snel?
  • En is het een beetje duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

Snel vraagje:

Ik was vandaag muziek aan het luisteren op mn Viewty, toen ik gebeld werd. De muziek stopte, maar de ringtone werd op de speaker afgespeeld, en dus niet op de koptelefoon! Lijkt me een beetje vreemd, toch? Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Er is wat mis gegaan met het erop plakken van mijn screenprotector ;( Maar nu is mijn vraag waar ik dezelfde als die je geleverd krijgt bij je telefoon kan kopen / bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkpaulus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:35:
Er is wat mis gegaan met het erop plakken van mijn screenprotector ;( Maar nu is mijn vraag waar ik dezelfde als die je geleverd krijgt bij je telefoon kan kopen / bestellen?
Kijk topic Starter post !!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ngamer ik ben ook via Orange

Ik ben al jaren klant van Orange en vind Orange echt beste qua provider maar effe ontopic.

Als ik naar Orange Home page ga op mijn Viewty zie ik echt een heel erg kaal scherm in tegenstelling tot de k800i wat ik had.

ik zie ook nergens optie om Orange TV te kiezen.....

Dus ik vind het maar vreemd...

( iemand ervaring met applicaties als msn ? ??

en als msn niet lukt ...

gewoon een online messenger via website ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:55
Djerique schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:34:
[...]
Welk merk kaartje gebruikte deze kerel dan? En liep de telefoon niet slomer door de overschrijding van 4GB extra?
http://www.mijnalbum.nl/Album=3XGWNCE6

Hier is de pica, maar ik heb ook van wat mensne gehoord dat hij wordt herkend als een 2gb, je moet er dus een beetje geluk mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die screenprotector
Is er ook iemand die DAADWERKELIJK zijn plastic omhulsel op deze manier heeft aangebracht?
Vind t wel te veel van het goede,
Kan je niet als je net een nieuwe hebt, de folie direct aanbrengen zonder bubbels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:08:
[...]

Hier is de pica, maar ik heb ook van wat mensne gehoord dat hij wordt herkend als een 2gb, je moet er dus een beetje geluk mee hebben.
Volgens mij is het zo( not sure)
Hij herkent je kaartje TOT het moment dat je 'm formateerd
Dus niet formateren, en hij werkt gewoon
Wie kan dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
gyjo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:08:
[...]

Ik vind die afbeelding zo raar, er staat dat er 2 gig in gebruik is en 4 gig vrij. Dan kan het ook geen 4 gb kaartje zijn?

Netzoals dat er de percentages 0% en 100% staan, dus volgens mij herkent hij helemaal niet meer dan 2 gig, omdat hij zegt dat hij vol(100%) is al.

Of kan iemand zeggen dat ik het verkeerd zie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
heracles schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:23:
[...]

Ik vind die afbeelding zo raar, er staat dat er 2 gig in gebruik is en 4 gig vrij. Dan kan het ook geen 4 gb kaartje zijn?

Netzoals dat er de percentages 0% en 100% staan, dus volgens mij herkent hij helemaal niet meer dan 2 gig, omdat hij zegt dat hij vol(100%) is al.

Of kan iemand zeggen dat ik het verkeerd zie? :P
Op kieskeurig wordt ook gemeld dat het maximaal uitbreidbare geheugen 2048 mb is. Lijkt me geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het zo( not sure)
Hij herkent je kaartje TOT het moment dat je 'm formateerd
Dus niet formateren, en hij werkt gewoon
Wie kan dit bevestigen?
Ik heb ook een 4gb kaartje.. en hij werkt ook gewoon.. alleen je camera denkt dat hij vol is waardoor je foto's en filmpjes niet kan opslaan op je kaartje.. je kan de foto's/filmpjes wel na het maken kopieren naar je kaartje.. formateren heb ik trouwens niet geprobeerd :D, is ook niet nodig.. formateren doe je dan maar op je computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Zo, hij is binnen en wat is hij mooi!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Browsen gaat redelijk met de standaard browser, al is standaard PIT niet echt lekker snel. Ik kan niet wachten totdat ik ben omgezet naar VF (februari). Ik heb geprobeerd operamini te downloaden en dat ging nog goed, echter bij de installatie krijg ik dezelfde melding als sommigen anderen dat het geld kost etc. Toch doorgaan helpt dan niet. Ook google maps werkt niet met dezelfde melding. Mailaccount instellen heb ik nog niet gevonden. Het standaard filmpje wat erin zit ziet er erg goed uit op het display. Zekers een verbetering tov mijn mda vario die ik hiervoor had. Ik ben nu bezig met het downen van "Death at a funeral.avi" en ga die dan converteren. Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien.
De FM radio doet het tot nu toe nog uitzonderlijk goed, zeker na de slechte verhalen die ik las. Ik heb redelijk veel zenders gevonden, niet allemaal loepzuiver maar toch.Ik heb er wel niet mee rondgefietst dus dat wordt nog getest. Geluid wat uit de dopjes komt, is gewoon standaard. Ga er zelf wel andere dopjes voor halen maar ik kan me voorstellen dat het voor de meeste mensen voldoende is. Het opladen van de batterij ging snel. Ik schat dat deze binnen 2 uur volledig opgeladen was. Ik ben er nu 4 uur mee aan het spelen zonder te stoppen en er is 1 streepje weg. Ik moet er wel bij zeggen dat de batterij wordt opgeladen als ie aan de usb hangt en dat heeft ie toch wel 1 uur van die 4 gedaan dus dat is eigenlijke geen faire vergelijking.

Die pc suite werkt echt voor geen meter. Ik krijg niks gesynchroniseerd (contacts/taken/etc). Ook bestanden kopieeren werkt niet. Telkens wordt de verbinding verbroken... :(
..
Naja, we blijven lekker spelen.

ps: weet iemand een proggie om mee te msn' nen op de viewty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:21:
Snel vraagje:

Ik was vandaag muziek aan het luisteren op mn Viewty, toen ik gebeld werd. De muziek stopte, maar de ringtone werd op de speaker afgespeeld, en dus niet op de koptelefoon! Lijkt me een beetje vreemd, toch? Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen?
Hmm, op de phones die ik in bezit heb gehad (Samsung en LG) was dit beide zo, en ik vind het ook niet vreemd. Indien je toevallig de oortjes uit zou hebben, of zou denken dat het volgende nummer begint, kun je zo het gesprek missen. Tevens is het niet via de instellingen te veranderen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera Mini er op gegooid en t werkt nu als een tierelier alleen is er 1 ding wat me flink dwars zit,ik vind de foto;s absoluut niet scherp en mooi (zeker de binnen opnames niet)op het moment van klikken(foto nemen) trekt er een lichte waas over heen,zijn er meer die daar last van hebben?Mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die maakt veel scherpere foto's met een 3 MegaPixel toestel!Heeft iemand misschien een tip voor me?Zou het een software probleem kunnen zijn?

• MJFM
  • Laatst online: 18-07 08:49
Heeft iemand op het virtuele qwerty toetsenbord de 'enter' toets al kunnen vinden?

'You know me...I'll manage!'

Verwijderd

Heeft er al iemand iets gehoord van GSMWEB??
Ik heb ze gisteren namelijk gebeld en toen zeiden ze dat ze pas vandaag binnnen zouden komen. Maar iemand anders bij de helpdesk zei dat ie gisteren al verstuurd was, alleen op dit moment ligt het systeem eruit dus kunnen ze niet zien of die al verstuurd is. Eigenlijk geloof ik van beide geen zak.
Iemand anders nog contact gehad met GSMWEB??

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

MJFM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:18:
Heeft iemand op het virtuele qwerty toetsenbord de 'enter' toets al kunnen vinden?
Een Enter toets? Je kunt dat toetsenbordje alleen voor smsen gebruiken, en sms'jes bevatten geen enters...

• MJFM
  • Laatst online: 18-07 08:49
KoppenSneller schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:22:
[...]

Een Enter toets? Je kunt dat toetsenbordje alleen voor smsen gebruiken, en sms'jes bevatten geen enters...
Nee, maar emailtjes en bijvoorbeeld postings op Tweakers wel. Er zijn in ieder geval een hoop momenten dat ik het toetsenbord op m'n telefoon gebruik en daarbij een enter toets zou wensen. Raar dat je een QWERTY toetsenbord ontwerpt zonder die functie, want ook bij het schrijven van een email zit hij er niet bij. Jammer.

'You know me...I'll manage!'

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:19:
Heeft er al iemand iets gehoord van GSMWEB??
Ik heb ze gisteren namelijk gebeld en toen zeiden ze dat ze pas vandaag binnnen zouden komen. Maar iemand anders bij de helpdesk zei dat ie gisteren al verstuurd was, alleen op dit moment ligt het systeem eruit dus kunnen ze niet zien of die al verstuurd is. Eigenlijk geloof ik van beide geen zak.
Iemand anders nog contact gehad met GSMWEB??
Heb toevallig net gebeld. Mijn abonn. duurt nog 2 weken voor hun genummerporteert is dus moet nog even wachten...(sniksnik)
MAAR de nieuwe Viewty's waren wel binnen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:55:
[...]

Kijk topic Starter post !!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Ngamer ik ben ook via Orange

Ik ben al jaren klant van Orange en vind Orange echt beste qua provider maar effe ontopic.

Als ik naar Orange Home page ga op mijn Viewty zie ik echt een heel erg kaal scherm in tegenstelling tot de k800i wat ik had.

ik zie ook nergens optie om Orange TV te kiezen.....

Dus ik vind het maar vreemd...

( iemand ervaring met applicaties als msn ? ??

en als msn niet lukt ...

gewoon een online messenger via website ? )
Gewoon opera mini er op gooien en msn'en via webmessenger.msn.nl
werkt perfect wel niet zo snel als de standaard msn maar het is prima te doen!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
Kun je als je een film kijkt ook pauzeren en later verder kijken?
Het is nogal een gedoe om 1u en 30 minuten door te spoelen om de laatste 10 minuten te kijken.. :X

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Mijn toestel komt van GSMWeb. Ik belde ze vrijdag voor de status waar me doodleuk verteld werd dat het toestel uitverkocht was en dat ze niet wisten wanneer de volgende lading binnenkwam. Echter stond TNT maandag op de stoep met een pakketje. Maw. je kunt er niet van op aan wat ze je aan de telefoon allemaal vertellen. Je krijgt een goeie deal kwa prijs bij gsmweb maar je moet dan wel geduld hebben bij deze zaak. Ik hoop niet dat ik iets krijg met het toestel en met ze in overleg moet....(pesah klopt nu heel hard af!!)

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:20:
[...]

Over die screenprotector
Is er ook iemand die DAADWERKELIJK zijn plastic omhulsel op deze manier heeft aangebracht?
Vind t wel te veel van het goede,
Kan je niet als je net een nieuwe hebt, de folie direct aanbrengen zonder bubbels?
ja ik (ik heb die 'tutorial' ook geschreven).
Trouwens op deze manier plak ik alle 'zachte' screenprotectors. Protectors a la Brando zijn wat harder/stijver die pak ik anders aan. (maar ook lucht/stof vrij uiteraard)

En direct de folie aanbrengen zonder bubbels gaat niet, je zal altijd wel luchtbubbels moeten verdrijven met een pinpas oid.

• BizzieBis
  • Laatst online: 21:14
randje schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:31:
[...]

ja ik (ik heb die 'tutorial' ook geschreven).
Trouwens op deze manier plak ik alle 'zachte' screenprotectors. Protectors a la Brando zijn wat harder/stijver die pak ik anders aan. (maar ook lucht/stof vrij uiteraard)

En direct de folie aanbrengen zonder bubbels gaat niet, je zal altijd wel luchtbubbels moeten verdrijven met een pinpas oid.
Ik heb het ook op jouw manier gedaan. Alleen heb ik de luchtbellen weggeduwd met en microvezel doekje. Ik vond dat net iets beter om krassen te voorkomen.

Verder werkt het perfect. Ook eigenlijk vrij logisch deze methode, stickers op je auto/raam breng je ook zo aan om luchtbellen te voorkomen.

Heeft iemand het direct uploaden naar YouTube al aan de gang gekregen? Ik krijg wel verbinding met de server maar hij vind de accountdetails niet :?

Verwijderd

PesaH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:26:
Mijn toestel komt van GSMWeb. Ik belde ze vrijdag voor de status waar me doodleuk verteld werd dat het toestel uitverkocht was en dat ze niet wisten wanneer de volgende lading binnenkwam. Echter stond TNT maandag op de stoep met een pakketje. Maw. je kunt er niet van op aan wat ze je aan de telefoon allemaal vertellen. Je krijgt een goeie deal kwa prijs bij gsmweb maar je moet dan wel geduld hebben bij deze zaak. Ik hoop niet dat ik iets krijg met het toestel en met ze in overleg moet....(pesah klopt nu heel hard af!!)
Ja ik heb net maar es gebeld, kreeg een mailtje terug over een heel ander onderwerp. Nu zegt de mevrouw van de klantenservice dat de laatste Viewty's maandag zijn verstuurd en dat ze nog geen datum hebben voor een nieuwe lading! Mijne zit daar dus niet bij... Ik vraag me echt af wat ze allemaal aan het doen zijn daar bij de helpdesk, of ze liegen bewust of ze weten echt totaal niet wat er allemaal gebeurt! :(

Verwijderd

Ik heb m nu een paar dagen en zeer tevreden, alleen ik had een vraag die ik nergens kan vinden.
Is het mogelijk om je mappen met daarin foto's te beveiligen met een wachtwoord?

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Wie heeft er nog meer problemen met de pc suite van LG? Het lukte me gisteravond nog wel om mijn contactpersonen uit outlook te synchroniseren maar al de rest niet...wie heeft er tips en tricks?

• zw0lsman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04-2018
Ik heb em ook maar es besteld heheh, jammer genoeg wel bij GSMweb maar ja goed hij was goedkoop.

Even een vraagje aan mede GSMweb-bestellers: Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het toestel binnen kreeg na de ontvangstbevestiging van dat ze het contract binnen hadden?

THANKSSSS

Verwijderd

zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:49:
Ik heb em ook maar es besteld heheh, jammer genoeg wel bij GSMweb maar ja goed hij was goedkoop.

Even een vraagje aan mede GSMweb-bestellers: Hoe lang duurde het ongeveer voordat je het toestel binnen kreeg na de ontvangstbevestiging van dat ze het contract binnen hadden?

THANKSSSS
Nou, mijn contract is op de 23e goedgekeurd en de tel nog niet verzonden. Net zeiden ze weer dat er aanstaande maandag een nieuwe lading van 300 viewty's binnenkomt. Dus dan betekent dat dinsdag uiterlijk woensdag in huis. Heb totaal geen vertrouwen meer in GSMweb, iedereen zegt iets anders daar. Ben benieuwd wat ze jou vertellen als je vraagt of ze op voorraad zijn, terwijl op hun site staat (kijk bij los toestel) dat die op voorraad is. Nooooit meer gsmweb voor mij, stelletje onbeschofte asocialen.

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Muahaha, heb net de allerlaatste Viewty uit de Orange shop in Delft gehaald. Hij was eigenlijk gereserveerd maar die persoon was niet komen opdagen ofzo dus nu is ie van mij :D.

Nu eens kijken waar ik me 40€ waardebon voor bol.com aan ga uitgeven :P.

Verwijderd

Ik ben ook naar de orange shop in groningen gegaan, ze hadden net de laatste verkocht :( Volgens de verkoopster zou er woensdag weer een lading binnekomen, of er moest nog een spoedlevering binnenkomen...

• iwaarden
heb hem ook van de orange shop in zwolle (geen idee of het de laatste was, denk het niet dan zal die het wel hebben gezegd), ik vroeg of ik hem nu al kon meenemen met nummerbehoud over 3 maanden en 2 dagen en dat kon, 25 euro abo, simlock vrij en €40 kadobon van bol.com dus zo ff kijken of ik daar een leuk memorystickje voor kan krijgen

Heb er even mee gespeeld tot de batterij bijna op was, hij ligt nu aan de lading. (hoe lang moet ie trouwens aan de lading de eerste keer). moet zeggen dat het echt een topper is, werkt perfect (al werkt de touchscreen niet altijd bij handschrift herkenning als je de beschermfolie erop laat zitten, ga straks maar even de bijgeleverde screenprotector installeren)

staks nog ff gmail aan de praat krijgen (internet zelf nog niet geprobeerd)

[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 29-11-2007 16:29 ]

• BasNation
heb geprobeerd die screenprotector erop te krijgen zoals in de startingpost te lezen is maar dat was een ramp :). allemaal bubbeltjes en bijna me telefoon geruïneerd door net ietsje teveel water... dat zou nog eens wat zijn.

heb namelijk geen verzekering genomen :P, nogal knullig om hem de 1e dag te slopen.

mijne is trouwes ook simlockvrij want zit nog maandje aan vodafone vast.

• zw0lsman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04-2018
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:56:
[...]

Nou, mijn contract is op de 23e goedgekeurd en de tel nog niet verzonden. Net zeiden ze weer dat er aanstaande maandag een nieuwe lading van 300 viewty's binnenkomt. Dus dan betekent dat dinsdag uiterlijk woensdag in huis. Heb totaal geen vertrouwen meer in GSMweb, iedereen zegt iets anders daar. Ben benieuwd wat ze jou vertellen als je vraagt of ze op voorraad zijn, terwijl op hun site staat (kijk bij los toestel) dat die op voorraad is. Nooooit meer gsmweb voor mij, stelletje onbeschofte asocialen.
Oke hmm hehe das balen... hebben ze wel je nieuwe abonnement in laten gaan al? Want dat is altijd zo smiechterig, laten ze je abbo ingaan maar zie je je telefoon pas na 2 weken of meer.......

Hoop echt dat ik em begin volgende week heb hoor, heb nu echt zo'n oude Siemens kut vervangingstoestel 8)7

edit: Net even gebeld naar ze...haahaa wat een chagrijnige gast kreeg ik aan de lijn |:( Maar goed, ze zeiden dat ze niet op voorraad waren inderdaad, en hij had ook even geen datum staan wanneer ze binnen kwamen??? Naja whatever ik zie het wel... Bel maandag nog wel een keertje

[ Voor 13% gewijzigd door zw0lsman op 29-11-2007 17:08 ]

• Froggle
Is er bij iemand al iets bekend over een hoes-/tasje voor de Viewty? Ik houd er namelijk niet zo van om hem zo los in mijn broekzak te stoppen. Hoes/tasjes die normaal in de winkel liggen zijn van die lelijke, niet degelijke dingen.

• BasNation
Ik krijg die MobyExplorer.jad maar niet naar me telefoon. Ik gebruik die LG PC Suite want kennelijk kan je alleen maar de telefoon inkomen op de "mass storage" manier als er een MicroSD kaart in zit. Hopelijk kan iemand uitleggen hoe zij het hebben gedaan :P. Hij geeft de hele tijd foutmelding.

Ik probeerde het zo:

LG PC Suite
> Contents
>> copy+paste in "Documents"

** Cannot place jad type file in Documents folder at mobile handset."

Dat geeft ie trouwens bij iedere map :).

@Froggle, de Orange verkoper hield me ook nog een soort telefoon sokje voor en een heuptasje... toen heb ik maar snel de bol.com tegoedbon genomen :P.

p.s. Heb net wel mijn Outlook agenda met de Viewty gesynchroniseerd en dat werkte bijzonder makkelijk :D

[ Voor 29% gewijzigd door BasNation op 29-11-2007 18:00 ]

• pina
  • Laatst online: 10-09 10:42
welk OS is het? Als die GPS zou ondersteunen....
en ondersteunt het wifi?
kan je emails ermee ophalen? :)

[ Voor 38% gewijzigd door pina op 29-11-2007 18:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:51:
Ik heb m nu een paar dagen en zeer tevreden, alleen ik had een vraag die ik nergens kan vinden.
Is het mogelijk om je mappen met daarin foto's te beveiligen met een wachtwoord?
Goede vraag.............ik heb ook geen idee en wil het wel graag weten.Kan je ook het lezen van je smsjes beveiligen met een wachtwoord?

Verwijderd

Ik heb last van niet mooie scherpe foto's is er iemand die daar ook last van heeft?

Verwijderd

webmessenger.msn.nl

kan me niet aanmelden met @live.nl account kan dat kloppen ???!!!

want geeft steeds verkeerde w8woord weer...

moet ik trouwens Telefoon msn via mijn messenger opties aanschakelen ?

want als ik het zo zie zegt msn in de voorwaarden dat ze 25 euro cent per ontvangen / verzonden bericht in rekening brengen :S .....

Verwijderd

zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:53:
[...]

Oke hmm hehe das balen... hebben ze wel je nieuwe abonnement in laten gaan al? Want dat is altijd zo smiechterig, laten ze je abbo ingaan maar zie je je telefoon pas na 2 weken of meer.......
Ik heb gekozen voor een verlenging en die gaat pas over 2 maanden in, dus dat is nog wel chill. Maar ik wil gewoon die telefoon nu!!!
zw0lsman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:53:
[...]

edit: Net even gebeld naar ze...haahaa wat een chagrijnige gast kreeg ik aan de lijn |:( Maar goed, ze zeiden dat ze niet op voorraad waren inderdaad, en hij had ook even geen datum staan wanneer ze binnen kwamen??? Naja whatever ik zie het wel... Bel maandag nog wel een keertje
Ja, dat bedoel ik. Die leverdatum van maandag (dat ze mij vertelden) is gewoon uit de lucht gegrepen. Ik snap die mensen niet hoor, als ze nou gewoon eerlijk zijn in plaats van die leugens....wordt er niet goed van :?

Verwijderd

Ik heb het toestel sinds gisteren. En het is echt een super toestel!!

Het scherm reageert goed en ziet er mooi uit! Ik ben er helemaal blij mee.

Ik heb alleen wat problemen met de internetverbinding. Ik vind het laden van internetpagina's erg traag gaan, ook in Operamini. Ik vraag me af, of dat iets met internetinstellingen te maken heeft. Ik zit bij T-Mobile en ik weet dat de verbinding wat geknepen is, maar volgens mij ging het op mijn vorige toestel wel een stuk sneller.

Gmail en Google maps heb ik ook aan de praat gekregen. Google maps werkt ook erg traag. Youtube kan ik openen, maar het afspelen van de video's lukt niet. Op dat moment kan hij geen verbinding maken. Ik heb het idee dat de streaming instellingen niet goed staan.

Dus; Wie weet de juiste instellingen van T-mobile m.b.t. internet en de streaming instellingen?

p.s. wie weet er nog leuke apps die je op de Viewty kan draaien?

• iwaarden
net op bol.com een 2gb microsd kaartje besteld, krijg ik morgen hopelijk.

is er trouwens een mogelijkheid om het qwerty toetsenbord ook bij andere functies dan email en sms te gebruiken.

en weet iemand misschien hoe je de klok in het hoekje krijgt zoals hieronder, ik kan alleen een grote digitale of analoge in het midden van het scherm krijgen

Afbeeldingslocatie: http://xataka.com/images/2007/09/ku01.jpg

[ Voor 108% gewijzigd door iwaarden op 29-11-2007 20:55 ]

• Froggle
[b][message=29175986,noline]
@Froggle, de Orange verkoper hield me ook nog een soort telefoon sokje voor en een heuptasje... toen heb ik maar snel de bol.com tegoedbon genomen :P.
Ja ik had ook die keuze. Ik heb een 2 GB kaartje erbij genomen. :P

• BasNation
Trouwens, welke foto instellingen gebruiken jullie... ik zit nu de hele avond al fotos te maken in een redelijk matig verlichte kamer/huis maar de resultaten zijn niet bemoedigend. Met of zonder flits lijkt vrijwel niks uit te maken voor de uiteindelijke helderheid tenzij je met je snufferd een halve meter voor het object dat je wil vastleggen gaat staan. Alsof de flitser zwaar 'underpowered' is.

Ik zal hem morgen bij daglicht nog wel verder testen maar deze avondopnames zijn ondanks de flitser (eigenlijk één van de belangrijkste redenen dat ik hem heb gekocht) nogal bedroevend.

p.s. Heb hem nu op de volgende settings:
5MP
ISO400 (ISO800 is veel te grainy)
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
kleurtint: normaal
macro uit.

:|

p.p.s. Heb trouwens ook al me eerste vastloper gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door BasNation op 29-11-2007 20:51 ]

• __BlackEyed__
  • Niet online
Ik heb Opera Mini geinstalleerd, waar kan ik de applicatie starten? Kan ik het browser icoon aanpassen, zodat als ik op browser klik Opera start?

Waar kan ik het agendageluid uitzetten of vervangen door een eigen mp3?

Bedankt alvast!

Verwijderd

KillaH87 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:39:
net op bol.com een 2gb microsd kaartje besteld, krijg ik morgen hopelijk.

is er trouwens een mogelijkheid om het qwerty toetsenbord ook bij andere functies dan email en sms te gebruiken.

en weet iemand misschien hoe je de klok in het hoekje krijgt zoals hieronder, ik kan alleen een grote digitale of analoge in het midden van het scherm krijgen

[afbeelding]
Dat klokje komt automatisch daar als je dat snelkoppelingsmenu opent door met je vinger van de ene kant naar de andere kant van het scherm te schuiven ;) Naast dat menu kun je hem er niet op krijgen.
BasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:41:
Trouwens, welke foto instellingen gebruiken jullie... ik zit nu de hele avond al fotos te maken in een redelijk matig verlichte kamer/huis maar de resultaten zijn niet bemoedigend. Met of zonder flits lijkt vrijwel niks uit te maken voor de uiteindelijke helderheid tenzij je met je snufferd een halve meter voor het object dat je wil vastleggen gaat staan. Alsof de flitser zwaar 'underpowered' is.

Ik zal hem morgen bij daglicht nog wel verder testen maar deze avondopnames zijn ondanks de flitser (eigenlijk één van de belangrijkste redenen dat ik hem heb gekocht) nogal bedroevend.

p.s. Heb hem nu op de volgende settings:
5MP
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
macro uit.

:|

p.p.s. Heb trouwens ook al me eerste vastloper gehad.
Weet niet wat jij van een mobiel verwacht, maar ik vind de flitser echt top; in een volledig donkere kamer weet hij gewoon puike, duidelijk foto's te maken met die flitser, wat ik van een mobiel niet had verwacht; daar komt wel bij dat ik hiervoor van een 1.3 MP camera afkwam die je meer met een webcam dan met een camera kan vergelijken =P

• iwaarden
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:34:
[...]

Dat klokje komt automatisch daar als je dat snelkoppelingsmenu opent door met je vinger van de ene kant naar de andere kant van het scherm te schuiven ;) Naast dat menu kun je hem er niet op krijgen.
jammer, ik vind hem namelijk mooier dan de grote analoge of digitale klok, ook jammer dat je de digitale klok die op het standby scherm staat niet op de achtergrond kunt zetten, die vind ik ook wel stijlvol
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:34:[...]

Weet niet wat jij van een mobiel verwacht, maar ik vind de flitser echt top; in een volledig donkere kamer weet hij gewoon puike, duidelijk foto's te maken met die flitser, wat ik van een mobiel niet had verwacht; daar komt wel bij dat ik hiervoor van een 1.3 MP camera afkwam die je meer met een webcam dan met een camera kan vergelijken =P
deze foto heb ik net buiten gemaakt in het pikkedonker, ik moet zeggen dat ik het voor een telefoon erg mooi vind:

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20071129-14423.jpg

• BasNation
Oke dan laat ik het maar zien. Dit is in het echt helemaal niet zon bijzonder donkere kamer.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehax.com/photos/thumb_P291107_22.15.JPG

Settings:
5MP
Bewolkt
macro uit.

Mischien verwacht ik ook wel gewoon teveel :/

[ Voor 6% gewijzigd door BasNation op 29-11-2007 22:22 ]

• iwaarden
ik denk dat je teveel verwacht, het is dan ook geen digitale camera, overdag kun je vast wel fantastische foto's maken maar s'avonds kakt elke camera in, de 3.2MP cybershot camera van mijn ouders en de Canon camera die ze daarna hadden wilden beiden geen fantastische foto's maken met schemer/donker en dan binnen.

ik heb de foto trouwens gemaakt op:

5MP
zeer fijn
en de rest op auto

en het beschermplasticje zit nog voor de camera

*edit*

kan Arrow Classic Rock niet vinden met de radio, alleen maar SlamFM en klasieke muziek/praat/piraat zenders en eigenlijk hoef ik die allemaal niet, hopelijk kan ik hem morgen op school wel ontvangen.

net ook ff een filmpje geconverteerd, morgen als mijn microSD kaartje er is eens kijken of dat een beetje lukt op de telefoon

[ Voor 44% gewijzigd door iwaarden op 30-11-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je hem op nachtstand zet BasNation? Ik heb er nl geen problemen mee in het donker..

Heeft iemand al die nieuwe google maps 2.0.0 gedownload op zn viewty?
Bij mij start ie niet op vanuit het google menu.. dan springt ie automatisch terug in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit toestel is echt super! Heb nog weinig minpunten kunnen ontdekken!

Google maps en Gmail werkt inmiddels. Maar mijn internetverbinding is wel erg traag. Misschien staan mijn instellingen niet helemaal goed....

You Tube lijkt te werken, maar bij het laden van een filmpje geeft hij de melding dat er geen verbinding is. Lijkt me iets te maken te hebben met de streaming instellingen. Heeft iemand de juiste internet en streaming instellingen van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 10-09 10:42
ondersteunt het toestel wi-fi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:43:
webmessenger.msn.nl

kan me niet aanmelden met @live.nl account kan dat kloppen ???!!!

want geeft steeds verkeerde w8woord weer...

moet ik trouwens Telefoon msn via mijn messenger opties aanschakelen ?

want als ik het zo zie zegt msn in de voorwaarden dat ze 25 euro cent per ontvangen / verzonden bericht in rekening brengen :S .....
Ik heb een hotmail account en daarmee werkt het probleemloos zonder telefoon msn aan te zetten
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.