het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 178.313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Darryl

Die laatste kun je downloaden van:
ku990.co.uk

Die eerste ben ik nog niet tegengekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:42:
Ha mensen, ik heb sinds enkele dagen ook de viewty en het is een prachtapparaat.

Dan nu wel even vraagje: is het gezond dat je muziek maar met 100kbs kan overzetten naar de mobiel via usb en het meegeleverde progje?..
Dit is al enkele keren vermeld:Ga naar menu/telefooninstellingen/verbindingen/usb-verbindingsmodus, en kies voor Massaopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:03:
@Darryl

Die laatste kun je downloaden van:
ku990.co.uk

Die eerste ben ik nog niet tegengekomen.
Die kun je daar inderdaad downloaden, heb zelf ook al paar keer geprobeert maar tot nu toe zonder enig resultaat. Dus als iemand het wel voor elkaar krijg, laat dan aub weten hoe je dat gedaan hebt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 08:12
Ik heb de telefoon op 12 december besteld en kreeg hem afgelopen weekend binnen. Mooie telefoon, wel erg wennen na 2 jaar met wm5 gewerkt te hebben. De plus en min punten zijn nu wel bekend dus daar ga ik het niet over hebben. Nog niet veel hacks geprobeerd, alleen via EFS Media Builder de shuttersound uitgezet.

Het eerste youtube filmpje is geen thema maar een animated background, die kan je ook op het ku990.co.uk forum vinden. In dat forum wordt in het theme gedeelte ook duidelijk uitgelegd hoe je die iphone theme kan instaleren. Ik wacht nog even op de 3.0 versie want er zitten nu nog wat kleine bugs in (klok die het niet goed doet).

Ik heb de invisible shield besteld. Zodra ik hem binnen heb post ik hier wel een reactie.

[ Voor 11% gewijzigd door SuperKneus op 07-01-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanwessel schreef op zondag 06 januari 2008 @ 05:24:
De oplossing voor mensen met een Telfort mobiel internet abo:

de netwerkinstellingen staan bij aanschaf van de viewty op "automatisch" Wijzig dit in handmatig en kies voor KPN G2 of G3. de gegevens met telfort worden opnieuw uitgewisseld.

internet werkt nu gewoon

succes!!
Tnhx voor de tip! Deze methode zorgt er echter (bij mij althans) wel voor dat je af en toe geen bereik hebt. Je selecteerd immers slechts één bepaald netwerk. Wel is dit een methode om je internet met Telfort werkend te krijgen. Na afloop gewoon even je netwerkinstellingen weer op automatisch zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0oT
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08 01:20
SuperKneus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:17:
Ik heb de telefoon op 12 december besteld en kreeg hem afgelopen weekend binnen. Mooie telefoon, wel erg wennen na 2 jaar met wm5 gewerkt te hebben. De plus en min punten zijn nu wel bekend dus daar ga ik het niet over hebben. Nog niet veel hacks geprobeerd, alleen via EFS Media Builder de shuttersound uitgezet.

Het eerste youtube filmpje is geen thema maar een animated background, die kan je ook op het ku990.co.uk forum vinden. In dat forum wordt in het theme gedeelte ook duidelijk uitgelegd hoe je die iphone theme kan instaleren. Ik wacht nog even op de 3.0 versie want er zitten nu nog wat kleine bugs in (klok die het niet goed doet).

Ik heb de invisible shield besteld. Zodra ik hem binnen heb post ik hier wel een reactie.
ik ben benieuwd naar dat invisible shield, aangezien ik daar op zat te wachten en zelfs een mail had gestuurd. Toen zeiden ze dat er nog niks op de planning stond :? voor de LG viewty.

Kun je misschien fotos maken met hoe goed hij gecoverd word? Als je em binnenhebt ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:24:
iemand ervaring met "mini dual-sim" voor op de lg viewty????

[afbeelding]
http://mob-com.nl/product...=117_309&products_id=1589

lijkt me vet handig dit, switchen tussen zakelijk en prive nr
iemand hier ervaring mee? Met viewty of andere telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
w0oT schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:59:
[...]

ik ben benieuwd naar dat invisible shield, aangezien ik daar op zat te wachten en zelfs een mail had gestuurd. Toen zeiden ze dat er nog niks op de planning stond :? voor de LG viewty.

Kun je misschien fotos maken met hoe goed hij gecoverd word? Als je em binnenhebt ofcourse.
Ja zal wel wat foto's maken als ik hem binnen heb, waarschijnlijk pas over 3 weken |:( . Ik ben gewoon naar de site gegaan en daar heb ik de viewty opgezocht, zover ik weet stond hij al een tijdje op de site. Ik had op mijn vario een "shield" van Brando, deze was perfect alleen nog niet leverbaar voor de viewty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0oT
ik heb de telefoon eind november, en tot ergens december hadden ze geloof ik nog geen invisible shield ervoor, want ik wilde deze heel graag.
I.p.v dat heb ik zon cover (alleen voor scherm) op ebay (hongkong XD) gekocht voor 3,50 (incl verzendkoste) ofzo. en dit werkte echt perfect, zelfs zonder bubbels! Maar voor mij is dit een tijdelijke oplossing, tot invisible shield eindelijk iets zou hebben. Want 1 kras op het scherm vind ik al teveel :X

Ik vraag me af hoe het eruit ziet aangezien de vorm van de lg viewty niet echt makkelijk is?
Dus ik wacht nog wel even af :9

[ Voor 16% gewijzigd door w0oT op 07-01-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Viewty gekocht bij Vodafone.
Het is echt een top-toestel !

Ik heb alleen 1 vraag...

Internet is niet echt lekker snel...

Als ik een speed test doe op speedtest.bbned.nl dan kom ik op een download snelheid van 111.10 kb/sec dus op 13.89 KB/sec.

Ik had gelezen op de website van vodafone dat de internetsnelheid van 'zorgeloos internet blox' op 1800 kbps zou moeten zitten.

Als ik een webpage bezoek krijg ik wel een rood 'h-tje' te zien linsbovenin.
Dus zou hsdpa toch actief moeten zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met de leverancier "durasec" van de screenprotector (zie start van dit forum).
hoe lang is de gemiddelde levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand meer last van dat zijn kalender het niet doet op maandoverzicht!
zoja is hier een update voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:10:
iemand ervaring met de leverancier "durasec" van de screenprotector (zie start van dit forum).
hoe lang is de gemiddelde levertijd?
Heb ik besteld, had ze met een weekje binnen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:11:
Ik heb gisteren mijn Viewty gekocht bij Vodafone.
Het is echt een top-toestel !

Ik heb alleen 1 vraag...

Internet is niet echt lekker snel...

Als ik een speed test doe op speedtest.bbned.nl dan kom ik op een download snelheid van 111.10 kb/sec dus op 13.89 KB/sec.

Ik had gelezen op de website van vodafone dat de internetsnelheid van 'zorgeloos internet blox' op 1800 kbps zou moeten zitten.

Als ik een webpage bezoek krijg ik wel een rood 'h-tje' te zien linsbovenin.
Dus zou hsdpa toch actief moeten zijn?
Ik heb ook vodafone en het getest via die site, ik kwam maximaal uit op 98.1 kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Zal iemand mij kunnen vertellen of deze mobiel goed werkt met een Nokia CK-7W carkit ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of men blind is maar ik had 2 pagina's geleden een simpele vraag gesteld en iedereen leest er overheen of reageert om een of andere reden er niet op alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dus bij deze nog maar een keer de vragen en mischien dat het nu wel beantwoord kan worden.

Hoi allemaal en ook nog de beste wensen voor 2008. Ik heb een aantal vragen en hopelijk zijn ze nog niet beantwoord.

1: is er een mogelijkheid om Google mail op je LG te installeren want mij lukt het niet. D.w.z. hij zegt bij installatie dat het niet geschikt is voor dit systeem. Rare is wel dat m'n normale mail(provider) wel prima werkt maar die speciale google mail dus niet en met een gewone pop-mail ook niet.

2: kun je wel uberhaupt een lichte opname krijgen in de avond of in een wat schemerige ruimte want de optie op de telefoon bij belichting-opties helpen geen zier en ik krijg vrij donkere opnames in een schemerige ruimte. Alles is ook rood e.d. Opnames overdags zijn prima.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:02:
Ik weet niet of men blind is maar ik had 2 pagina's geleden een simpele vraag gesteld en iedereen leest er overheen of reageert om een of andere reden er niet op alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dus bij deze nog maar een keer de vragen en mischien dat het nu wel beantwoord kan worden.

Hoi allemaal en ook nog de beste wensen voor 2008. Ik heb een aantal vragen en hopelijk zijn ze nog niet beantwoord.

1: is er een mogelijkheid om Google mail op je LG te installeren want mij lukt het niet. D.w.z. hij zegt bij installatie dat het niet geschikt is voor dit systeem. Rare is wel dat m'n normale mail(provider) wel prima werkt maar die speciale google mail dus niet en met een gewone pop-mail ook niet.

2: kun je wel uberhaupt een lichte opname krijgen in de avond of in een wat schemerige ruimte want de optie op de telefoon bij belichting-opties helpen geen zier en ik krijg vrij donkere opnames in een schemerige ruimte. Alles is ook rood e.d. Opnames overdags zijn prima.

Dank alvast.
Het is hier niet zo dat mensen het "recht" hebben om geholpen te worden hoor? En vooral niet als je met zo'n toon begint.

1. Hij zegt dat hij niet geschikt is voor dit systeem. Weinig dan aan te doen he.
2. Bedek je met je handen niet de licht sensor aan de achterkant bij de lens in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:02:

Dank alvast.
Wellicht heeft niemand een passend antwoord op je vragen, als het zo'n simpele vraag is zou je het antwoord zelf al wel gevonden hebben. En als we allemaal op elke vraag waarvan we het antwoord niet (of niet goed) weten daadwerkelijk moeten gaan reageren komt dit topic nogal snel vol te staan met reacties als "sorry, daar kan ik je niet meer helpen" of "nou dat weet ik echt niet hoor". Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor het praktisch nut van dit forum.

Verder: wat bedoel je precies met Google Mail? Want er staat als het goed is standaard een gmail applicatie geinstalleerd op de telefoon. De email functie ondersteund gmail volgens mij niet, vanwege het beveiligingsprotocol wat google gebruikt, maar daar weet ik het fijne ook niet van

Op je tweede vraag kan ik antwoorden dat ik de foto's die ik tot nu toe gemaakt heb in het donker (vooral in de kroeg) echt buiten heb ik nog niet veel opnames gemaakt.

Ennuh jij ook de beste wensen voor 2008 he

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0oT
haha, iedereen reageert ook echt ineens...

oke, gmail staat inderdaad standaard op de telefoon (of ja iig op de mijne).
Bij mij werkt het ook.

Verder heb ik soms een probleem met Opera Mini (versie 4 MIDP 2)
Soms als ik Opera Mini opstart (schat 1 van de 10x) dan gaat hij het vervolgens opnieuw installeren, waardoor ik dus mijn favorieten en geschiedenis en instellingen kwijt raak. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Laatst online: 10-09 20:16
IN het eerste filmpje draait het beeldscherm van de viewty automatisch wanneer je de handset 90 graden draait, is dat echt mogelijk of moet je daarvoor op het knopje landscape drukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
w0oT schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:22:
haha, iedereen reageert ook echt ineens...

oke, gmail staat inderdaad standaard op de telefoon (of ja iig op de mijne).
Bij mij werkt het ook.

Verder heb ik soms een probleem met Opera Mini (versie 4 MIDP 2)
Soms als ik Opera Mini opstart (schat 1 van de 10x) dan gaat hij het vervolgens opnieuw installeren, waardoor ik dus mijn favorieten en geschiedenis en instellingen kwijt raak. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb dat in het begin ook gehad, ik had het idee dat het vooral gebeurt als je opera mini niet netjes afsluit (via de optie in opera zelf) Als je op het rode hoorntje drukt en dan opera afsluit gebeurt het dus wel. Maar dat was maar een gedachtenkronkel, weet wel dat sinds ik opera mini via menu en dan afsluiten afsluit het niet meer voorgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Mmm ik zou niet weten hoe hij dit gedaan heeft. Deze persoon heeft eerder al een een iphone filmpje gemaakt. Hierop was te zien dat hij de viewty unlocked dmv de slider van de iphone. Later was duidelijk te zien dat hij gewoon een swf had opgestart. Het zou best kunnen dat dit ook een swf is.

Op dit moment heb ik de Iphone theme van Uxy draaien en die doet het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb nu sinds een paar weken een viewty.
Ben er prima over te spreken, alhoewel een touch screen niet zo secuur is als een telefoon met alleen knoppen (kan ook aan mijn dikke vingers liggen)

Nu heb ik het volgende probleem: sinds gisteren maakt de telefoon bij het maken van een lange sms van de sms een mms
nou is er een instelling in de telefoon waar je kunt kiezen of een lange sms verzonden wordt als meerdere sms of als mms, deze instelling staat op meerdere sms.
Weet iemand of er misschien nog een instelling is die niet goed zou kunnen staan of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt,

Irvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:12:
Mmm ik zou niet weten hoe hij dit gedaan heeft. Deze persoon heeft eerder al een een iphone filmpje gemaakt. Hierop was te zien dat hij de viewty unlocked dmv de slider van de iphone. Later was duidelijk te zien dat hij gewoon een swf had opgestart. Het zou best kunnen dat dit ook een swf is.

Op dit moment heb ik de Iphone theme van Uxy draaien en die doet het goed.
kan iemand deze iphone theme ook ergens ter download aanbieden? ik kan me met mijn laptop op één of andere wijze niet registreren op die ku990.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:30:
[...]

kan iemand deze iphone theme ook ergens ter download aanbieden? ik kan me met mijn laptop op één of andere wijze niet registreren op die ku990.
Iphone classic theme: http://uuxy1.free.fr/Ipho...y_with_abcde_firmware.rar
Iphone fish theme: http://uuxy1.free.fr/viewty/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:11:
Hoi,

Heb nu sinds een paar weken een viewty.
Ben er prima over te spreken, alhoewel een touch screen niet zo secuur is als een telefoon met alleen knoppen (kan ook aan mijn dikke vingers liggen)

Nu heb ik het volgende probleem: sinds gisteren maakt de telefoon bij het maken van een lange sms van de sms een mms
nou is er een instelling in de telefoon waar je kunt kiezen of een lange sms verzonden wordt als meerdere sms of als mms, deze instelling staat op meerdere sms.
Weet iemand of er misschien nog een instelling is die niet goed zou kunnen staan of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt,

Irvin
Dit wil ik ook wel graag weten. Het maakt bij mij niet uit welke optie ik bij lange berichten kies. Ik heb altijd de mogelijkheid om 2 smsjes vol te typen en daarna gaat hij over naar een mms. Het maakt mij niet zo veel uit maar ik weet niet hoe hij dan aankomt bij de persoon waar ik hem heen stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

-Thunder- schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:37:
Zal iemand mij kunnen vertellen of deze mobiel goed werkt met een Nokia CK-7W carkit ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
meer dan 1000 posts, tijd voor een deeltje 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sd kaartje van 2 Gig. Als ik een filmpje heb bekeken die op op het sd kaartje staat opgeslagen, herkent de telefoon daarna het sd kaartje niet meer. Alle bestanden die op het sd kaartje staan worden dan niet meer weergegeven. Als ik de telefoon opnieuw opstart doet ie het wel weer gewoon, maar dit is super irritant. Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Viewty gebruikers.

Ik heb de Duitse Vodafone (?) versie via GSMWEB met een Telfort abo dat na een bezoekje aan de telfortshop eindelijk ook kan internetten.

Heeft iemand ervaring met youtube? Het lukt mij niet om youtubefilmpjes te openen. Ik krijg na ongeveer 30 seconden een foutmelding 'Timeout 408' als ik een filmpje in de player probeer te openen vanaf Youtube. Heb de downloadsnelheid wel eventjes getest via speedtest.bbned.nl Die is 41 KB / sec via HSDPA verbinding.

En heeft iemand wel eens wat geupload? Het lukt mij niet om filmpjes te uploaden via de ingebakken functie. Maar het lukt me ook niet om video's of foto's via de ingebakken blogger te versturen. De mailinstellingen via POP zijn me ook nog een raadsel.

Ik hoop dat het me lukt om op de een of andere manier direkt te kunnen bloggen met deze telefoon. Zou moeten kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 18:53
Ikzelf heb het toestel een maand geleden al gekocht via Orange. Toen was ie simlockvrij.

Kan het kloppen dat er nu ook Viewty's zijn met Orange simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel

code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door

code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

Ik ga het uk forum nog een beetje doorlezen maar ga vanavond denk ik wel het bovenstaande testen.

[ Voor 9% gewijzigd door SuperKneus op 09-01-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb de LG Viewty nu enkele weken, alleen heb ik een aardig probleem, namelijk:

Na een stuk of 200 prachtige foto's geschoten te hebben, heeft mijn flitser het begeven. Ik heb alle soorten instellingen al geprobeerd, maar niks werkt. De flitser doet het niet vollop. Je ziet hem een heel klein beetje flitsen, maar dat heeft geen invloed op welke manier dan ook. Het lijkt net of de flitser z'n kracht kwijt is (leeg). Heeft iemand dit zelfde probleem of kan iemand mij met dit probleem helpen??

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:03:
Hi,

Ik heb de LG Viewty nu enkele weken, alleen heb ik een aardig probleem, namelijk:

Na een stuk of 200 prachtige foto's geschoten te hebben, heeft mijn flitser het begeven. Ik heb alle soorten instellingen al geprobeerd, maar niks werkt. De flitser doet het niet vollop. Je ziet hem een heel klein beetje flitsen, maar dat heeft geen invloed op welke manier dan ook. Het lijkt net of de flitser z'n kracht kwijt is (leeg). Heeft iemand dit zelfde probleem of kan iemand mij met dit probleem helpen??

Groeten,
Het lijkt me dat hij gewoon kapot is, en dat een reparatie het enige is wat zal helpen, het lijkt me geen instelling in ieder geval. Je hebt toch niet de antishake aan staan he? Want dan doet de flits het niet, volgens mij ook niet als je de ISO instellingen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:41:
[...]

Het lijkt me dat hij gewoon kapot is, en dat een reparatie het enige is wat zal helpen, het lijkt me geen instelling in ieder geval. Je hebt toch niet de antishake aan staan he? Want dan doet de flits het niet, volgens mij ook niet als je de ISO instellingen veranderd.
Ja dat dacht ik dus ook, maar zal de antishake straks even controlleren. Als dat het niet is ga ik er mee terug, toch weer typish LG. Ze zullen toch meer consistentie in hun kwaliteit moeten aanbrengen, maarjah.. Dit toestel wil ik behouden, vindt em erg goed.

Thanx in ieder geval.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig waar je deze theme kunt downloaden ?

http://www.youtube.com/watch?v=TUNknc6CG44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ga naar het uk forum en zoek naar Scrrible

[ Voor 72% gewijzigd door SuperKneus op 09-01-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje over msn via opera, ik ga altijd naar webmessenger.msn.nl maar dan moet je steeds per regel msnen. Is er nog geen applicatie te vinden waarbij je net zoon schrijfscherm krijgt als de msn op je PC? Want eigelijk werkt deze msn via opera hetzelfde als de browser die standaard op de viewty staat ( fullscreen met opera is niet mogelijk he) En ik had van een vriend gehoord dat je met opera extra kosten krijgt, klopt dit?

p.s

youtube site laad die wel maar dan begint hij over dat je iets moet installeren, dus via de echte youtube site is het dus onmogelijk om filmpjes te bekijken? dat vtap werkt namelijk wel bij mij maar is heel schokkerig, hier is ook niks aan te doen zeker?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:19:
ik heb een vraagje over msn via opera, ik ga altijd naar webmessenger.msn.nl maar dan moet je steeds per regel msnen. Is er nog geen applicatie te vinden waarbij je net zoon schrijfscherm krijgt als de msn op je PC? Want eigelijk werkt deze msn via opera hetzelfde als de browser die standaard op de viewty staat! En ik had van een vriend gehoord dat je met opera extra kosten krijgt, klopt dit?

p.s

youtube site laad die wel maar dan begint hij over dat je iets moet installeren, dus via de echte youtube site is het dus onmogelijk om filmpjes te bekijken? dat vtap werkt namelijk wel bij mij maar is heel schokkerig, hier is ook niks aan te doen zeker?
Je kunt ebuddy downloaden, dat is een stand alone applicatie voor instant messaging. Zie www.ebuddy.com. Of je met opera extra kosten krijgt ligt helemaal aan je instellingen en en provider, maar in principe hoeft internetten via opera mini niet meer te kosten dan via de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej tnx, ik heb t-mobile en betaal 10eu per maand onbeperkt internetten dus dan zal het wel niet denk ik :) nog een klein vraagje, kost dingen downloaden als opera en ebuddy dan wel geld? sorry dat ik niks snap, maar heb geen ervaring met internet op mobiel! ebuddy werkt idd wel super:D en nu had ik weer gehoord dat ej dan ook weer per bericht betaald wat je verstuurd maar dit is vast ook onzin ( ik wil t weten omdat ik niet opeesn voor onverwachte rekeningen komt te staan ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:01:
Bij de t-mobile telefoons staat de volgende regel

code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

In het bestandje /LGAPP/Media/Flex/Flex_GB.ini

Als je van de 2 een 5 maakt en je doet vervolgens een factory reset dan heb je geen last meer van het feit dat je bericht maar 2 smsjes lang mag zijn.

De optie om een factory reset uit te voeren kan je in het service menu vinden. Deze open je door

code:
1
3845#*990#

in te geven. Na de factory reset heb je weer een kale telefoon dus zorg ervoor dat je eerst een backup hebt gemaakt van je contactpersonen, afbeeldingen, geluiden, etc. In het service menu moet je de joggle wheel gebruiken om te scrollen!! Als je met je vinger gaat scroll selecteer je al een optie.

LET OP: Bovenstaande op eigen risico uitvoeren.

Ik ga het uk forum nog een beetje doorlezen maar ga vanavond denk ik wel het bovenstaande testen.
Geld dit ook voor een vodafone telefoon?
Mijn telefoon heeft het overigens niet altijd gedaan dus denk niet dat dit de oplossing is, de telefoon kan neem ik aan niet zelf dit soort instellingen veraderen.
En laat maar horen of het idd werkt als je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je een flash file ook als achtergrond gebruiken?
Maurice Geraets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik heb de sms hack uitgevoerd en hij werkt als een trein >:)

Volgens mij maakt het niet uit welke provider je hebt. Alleen de naam van de folder/bestandje zal dan net iets anders zijn. Op mijn telefoon ging het om het bestand Flex_NL.ini en die kon ik in de folder Media/Flex/TMO vinden. Als je vodafone hebt dan gok ik dat de folder TMO en andere naam heeft

Ik heb de sms setting van 2 berichten aangepast naar 7. Na deze aanpassing was er niets veranderd, de factory reset is dus echt nodig. Na de reset was de telefoon helemaal leeg maar dat maakte niet uit omdat ik hem pas een paar dagen heb.

Let wel op als je daarna via de LG PC suite je contactpersonen van Outlook naar je gsm wel kopieren. Standaard staat de sync optie aan en dan worden alle contactpersonen in je Outlook overschreven met die van je gsm ( na de reset dus 0 ). Gelukkig had ik nog een backup dus kon ik ze nog terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan kan die hack in de nieuwe startpost lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke zo je ff stap voor stap uit kunnen leggen hoe ik die hack uit moet voeren?
stanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Oke hier is de uitleg. Let op je zal na de factory reset met een kale telefoon zitten dus zorg ervoor dat je een backup hebt gemaakt van alle belangrijke items in je telefoon(contacts, smsjes, emails, etc)

Download EFS Media Builder

Download een van de firmware's die zijn opgeslagen, ik heb deze gebruikt Maar je kan ook een andere downloaden, op dit moment staan er drie verschillende

Pak de firmware die je zojuist hebt gedownload uit en browse naar de folder /Media/Flex/TMO

Open nu het bestand Flex_NL.ini

Zoek de onderstaande regel op

code:
1
NVDB_SMS_CONCAT_MAX_I=2

Verander nu de 2 in een ander getal. Dit is dus de grote van een bericht die je kan versturen. Ik heb 7 gekozen maar misschien dat een hoger getal ook nog mogelijk is.

Save het bestand

Zet in je telefoon je USB-verbindingsmodus op gegevensservice

Sluit je telefoon aan via de usb kabel en start EFS Media Builder op. Klik rechts bovenin op EFS Explorer. Er zal nu een scherm naar voren komen, je moet hier het vakje aanvinken en op connect klikken.

Je zal nu een scherm open hebben staan met boven de folderstructuur van je telefoon en onder die van je computer.

Browse boven naar /LGAPP/Media/Flex/<afkorting van je provider>

Klik met je rechtermuisknop op Flex_NL.ini en kies delete.

Browse in het onderstaande scherm naar de folder waar de aangepast Flex_NL.ini staat en klik daar met de rechtermuisknop op. Kies nu voor Write

Sluit nu EFS Explorer je zal een vraag krijgen of je de telefoon wil resetten. Kies Ja

Koppel de telefoon los en wacht totdat hij is opgestart

Als de telefoon weer opgestart is ga je naar het menu waar je een nummer kan intoetsen. Geef hier de onderstaande code in

code:
1
3845#*990#

Je zit nu in het service menu. Scroll hier niet met je vingers want als je iets aanklikt zal het gestart worden. Gebruik dus de jog-wheel (zoom van de camera) om door het menu te scrollen naar de optie factory reset.

Klik de factory reset aan en voer die uit. Het status balkje kan even hangen maar zal uiteindelijk doorlopen. Na +/- 30 seconden zal je telefoon gereset zijn. Hij is nu helemaal kaal!

Als je nu een sms gaat typen zal je zien dat het er niet meer 2 zijn maar het aantal wat je hebt opgegeven in de Flex_NL.ini

[ Voor 3% gewijzigd door SuperKneus op 10-01-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks gast zal het zo eens proberen, eerst maar ff backup maken van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
ik volg dit forum al een hele tijd en heb ook zo goed als alles gelezen.Ik ben sinds eind november in het bezit van de viewty en vind het echt een pracht toestel! Maar, ik heb wel een klein probleem. Er is stof onder mijn beelscherm gekomen ( dus niet onder de screen protector). Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zou het een reden kunnen zijn om terug te gaan met de telefoon? Of wordt er met deze klacht waarschijnlijk niets gedaan? Ik zelf vind het behoorlijk storend, en ook niet echt netjes voor zon duur apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Hallo mensen,
een ieder van deze kant nog een goed Viewty jaar toegewenst.

Hopelijk gaat LG als nog in 2008 overstag om een goede en op korte termijn een firmware update opbrengen.

Want ze hebben wel een naam hoog te houden, en dit is voor hun bestaande klanten en nieuwe klanten.

Ik heb namelijk het volgende en dan meer gericht aan Telfort gebruikers (anderen mogen natuurlijk ook reageren mits het bruikbaar is).

Wie heeft de settings/instellingen voor video calls via het Telfort netwerk?
Ik heb in de startpost en overige posts gekeken maar nog niets gevonden, miscchien heb ik het over het hoofd gezien 8)7 . Maar mocht iemand het antwoord weten dan hoor ik dat graag van jullie _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe installeer je die thema's van de ihpone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Kleine update voor de sms hack. Het is waarschijnljik niet nodig om een factory reset uit te voeren. Een reset van de instellingen

Menu --> Telefoon Instellingen --> Instelling resetten

Zou voldoende moeten zijn. Het zou mooi zijn als iemand dat kan testen. Het voordeel is dat je dan niet al je gegevens kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo lezers,

Ik heb uiteraard ook de LG KU990 geweldige telefoon echter heb ik nu nog 2 problemen (heb een Telfort Abo).

Ik de handleiding staat beschreven hoe je de email gegevens kunt instellen.
er staat: Raak de enveloppe aan en vervolgens Email accounts.
Bij mijn telefoon staat nergens "Email accounts"
Wel heb ik staan Vodahone Mail, 2 mappen met de tekst: Telfort Mail en Prullenbak

Kan iemand mij hierbij helpen?

Verder heb ik in mijn auto de carkit Parrot CK 3100.
Via bluetooth kan ik hem wel aanmelden, echter kan ik geen nummer kiezen uit het telefoonboekje.
Het symbool telefoonboekje is ook grijs. en ook van de SIM!!

Iemand ideeen. Graag hoor ik het.

met vriendelijk groet,

Richard

I

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Viewty-gebruikers,

Er is blijkbaar een firmware update!

Ik lees nu al een tijdje dit topic mee en ik moet zeggen; bedankt voor alle tips en hulp :).
Ik heb een week geleden evenals velen van jullie ook de brief verstuurd. Ik kreeg vrij snel een bericht dat het doorgestuurd nou worden naar de juiste afdeling en zowaar; ik heb een reactie! _/-\o_
Er stond in;

U kunt twee dingen doen. U kunt het toestel bij Uw dealer brengen en deze kan hem dan ter reparatie of voor een update opsturen naar een door LG geautoriseerd Service Centrum. U kunt dit ook rechtstreeks doen door contact op te nemen met DynaFix.

Customer Service DynaFix : 0900-3962349
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
e-mail: support.helpdesk@dynafix.nl

Ik heb echter nog geen contact opgenomen omdat ik zelf niet veel problemen heb (vrijwel geen). Echter dacht ik dat jullie er wel iets aan zouden hebben. Succes en laat maar even weten of het heeft geholpen, anders ga ik er weer even achteraan! :9

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:48:
hoe installeer je die thema's van de ihpone?
Dat vraag ik me ook af, krijg het ook niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Dat vraag ik me ook af, krijg het ook niet voor elkaar...
Alles staat op het uk forum uitgelegd maar ik zal zo wel een uitleg posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:
Kleine update voor de sms hack. Het is waarschijnljik niet nodig om een factory reset uit te voeren. Een reset van de instellingen

Zou voldoende moeten zijn. Het zou mooi zijn als iemand dat kan testen. Het voordeel is dat je dan niet al je gegevens kwijt bent.
geprobeert en in eerste instantie werkt het, kijken of het na een goeie sms-sessie nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:42:
[...]

Alles staat op het uk forum uitgelegd maar ik zal zo wel een uitleg posten
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Op dit moment is het mogelijk om een connectie met de viewty te maken en kunnen er bestanden toegevoegd en overschreven worden. Op deze manier is het mogelijk om de huidige thema's aan te passen als ook de shortcut theme (die zie je als je op de <<<< >>>> klikt op het begin scherm). Het is nog niet mogelijk om bestanden van de viewty af te kopieren. De huidige thema's zijn gemaakt door gebruik te maken van een firmware die gelekt is en op internet is verschenen.

Hieronder de uitleg om de iphone theme te installeren op je viewty. Een voorbeeld kan je hier op youtube bekijken

Download eerst EFS Media Builder

Download vervolgens de theme die je wil installeren. Wij gaan de iphone theme installeren en die kan je hier downloaden. Als je dit .rar bestand uitpakt zal je een aantal folders en bestanden zien en ook een .txt bestand met een uitleg

Er zitten wat verschillen in de firmware's. De persoon die de iphone theme heeft gemaakt heeft dit opgelost door voor elke firmware versie een apart config bestand mee te sturen. Controleer voordat je begint dus even welke firmware jou telefoon heeft (Menu --> Telefoon Instellingen --> Handsetinformatie)

Zet in je telefoon je USB-verbindingsmodus op gegevensservice

Sluit je telefoon aan via de usb kabel en start EFS Media Builder op. Klik rechts bovenin op EFS Explorer. Er zal nu een scherm naar voren komen, je moet hier het vakje aanvinken en op connect klikken.

Je zal nu een scherm open hebben staan met boven de folderstructuur van je telefoon en onder die van je computer.

Gebruik nu de uitleg om de bestanden op de juiste plek in je telefoon te plaatsen. Dit doe je door in het bovenste scherm eerst naar de juiste folder te browsen. In het onderste scherm zoek je vervolgens het bestandje op en klik die met je rechtermuisknop aan. Kies nu write en hij zal op je telefoon worden geplaatst.

*** 1) "theme_bg2.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf/theme"
*** 2) "<firmware versie>/iphone.xml" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 3) "ShortCut.swf" gaat in "LGAPP/Media/swf"
*** 4) Alle ".gif" plaatjes gaan in "LGAPP/Media/Images/Default Image"
*** 4) Kopieer de folder "1" naar "LGAPP/Media/theme"

Sluit nu EFS Explorer je zal een vraag krijgen of je de telefoon wil resetten. Kies Ja

Koppel de telefoon los en wacht totdat hij is opgestart

Geef je pincode in en ga naar het menu waar je een ander thema kan kiezen. Menu --> Weergeven --> Handsetthema. Kies hier nu het t-mobile of grijze thema. Als het thema ingesteld is kan je terug gaan naar het begin scherm. Druk hier nu op <<<< >>>> en het iphone menu zal naar voren komen. Om het allemaal nog mooier te maken kan je de iphone afbeelding van de visen als achtergrond instellen.

Er zitten nog een paar kleine bugs in en je zal merken dat je telefoon net iets langzamer is maar ik vind hem er erg cool uit zien. Houd het uk forum in de gaten want er zijn aardig wat mensen bezig om hele mooie thema's te maken. Er schijnt een deze dagen een betere versie van de iphone theme uit te komen. Deze uitleg kan je ook gebruiken om andere theme's te installeren. Let goed op de uitleg die meestal wordt meegepost.

Let op!!!
Ik heb nog geen berichten gelezen dat iemand zijn telefoon heeft gesloopt door het aanpassen van een thema maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat er wat fout gaat. Zorg er dus voor dat je eerst een soort backup hebt van alle belangrijke items in je telefoon(contacts, smsjes, emails, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super thanks, ga het straks meteen proberen, zie al wat ik fout deed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:45:
Hallo allemaal,
ik volg dit forum al een hele tijd en heb ook zo goed als alles gelezen.Ik ben sinds eind november in het bezit van de viewty en vind het echt een pracht toestel! Maar, ik heb wel een klein probleem. Er is stof onder mijn beelscherm gekomen ( dus niet onder de screen protector). Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en zou het een reden kunnen zijn om terug te gaan met de telefoon? Of wordt er met deze klacht waarschijnlijk niets gedaan? Ik zelf vind het behoorlijk storend, en ook niet echt netjes voor zon duur apparaat.
dat stof is zeer vervelend , ik heb 2 viewtys in bezit gehad en bij beide heb ik er stof onder , zeer lelijk en jammer , het lijkt me heel sterk dat je een nieuwe kan krijgen , en ik denk dat de stof naar verloop van tijd alleen maar erger wordt .. En het lijkt me ook onmogelijk om te verwijderen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen misschien een beetje raar maar ik kan die EFS media builder niet downloaden ik word elke keer doorverwezen naar iets waar ik dan de torent hiervan moet downloaden maar die doet het niet is er niet een andere manier om deze te downloaden...of iemand die hem ff kan posten? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nog maar een poging dan...

Werkt deze telefoon op een Nokia CK 70W carkit ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet iig niet of ie op die carkit werkt en waarschijnlijk zijn er niet zoveel mensen die die carkit hebben maar als het een kliksysteem is denk ik niet dat ie werkt met bluethooth waarschijnlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het is een bluetooth carkit, maar ik heb nu een Samsung en die werkt niet goed er mee ( Echo echo en nog eens echo ) Er lastig om een gesprek te voeren. Ook al maakt hij verbinding, kan het nog zijn dat die niet goed werkt.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen kan ook zijn dat die echo komt doordat je telefoon ook nog het geluid oppikt wat jij zegt en die carkit dus ook. Zeg maar dubbel maar denk dat het aan de telefoon ligt want doet hij dat nie met andere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younes bedankt voor je antwoord.Het is inderdaad erg zonde, maar ik vind het appart dat vrijwel niemand anders er last van heeft ( ik heb op internet naar andere verhalen gezocht maar kan er niks over vinden) Ik denk dat ik toch ga proberen om hem te laten maken/ruilen want ik vind het gewoon niet kunnen..Voor zo'n duur apparaat mag je best wat kwaliteit verwachten lijkt mij. Het lijkt er trouwens ook op of mijn beeldscherm een beetje speling heeft..In de rechter bovenhoek steekt het scherm de ene keer iets uit, en de andere keer is het gewoon gelijk met het omhulsel..meer mensen met dit probleem :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Heb net het Iphone thema geinstalleerd incl. de nieuwe shortcuts!
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/5021/pict1997fn1.th.jpg
KLIK
De phone wordt er wel ietsje trager van, maar die shortcuts zijn echt onwijs relaxed!

[ Voor 10% gewijzigd door Crashy op 10-01-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:

Getest en tot op heden goed bevonden, heb zojuist nog een lul verhaal van 3 sms-jes verstuurt en geen problemen meer.
Je bent alleen je instellingen kwijt dus tijd datum ed moet je opnieuw instellen, maar je bent geen gegevens of bestanden oid kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de divx converter krijg ik, zodra ik een dvd wil converteren, de foutmelding dat hij geen .vob bestanden kan converteren.
Betekend dit dat je dus geen enkele dvd kan converteren? Ik heb nl meerdere films welke ik ooit op mijn viewty wil gaan bekijken. Wie o wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:00:
met de divx converter krijg ik, zodra ik een dvd wil converteren, de foutmelding dat hij geen .vob bestanden kan converteren.
Betekend dit dat je dus geen enkele dvd kan converteren? Ik heb nl meerdere films welke ik ooit op mijn viewty wil gaan bekijken. Wie o wie weet raad?
Ik denk niet dat het gaat lukken met dat programma dan, wel zijn er vele andere programmas beschikbaar om dvd's naar divx te converten, zoek maar eens op "convert dvd divx" op google. Je kunt ze daarna nog door de LG converter gooien. Het is wat extra werk, maar als je graag je films op de viewty wil kijken moet je er toch aan geloven ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:48:
[...]

Ik denk niet dat het gaat lukken met dat programma dan, wel zijn er vele andere programmas beschikbaar om dvd's naar divx te converten, zoek maar eens op "convert dvd divx" op google. Je kunt ze daarna nog door de LG converter gooien. Het is wat extra werk, maar als je graag je films op de viewty wil kijken moet je er toch aan geloven ben ik bang.
thnx fes! ik was er al bang voor.. ach 1 handeling extra, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:22:
Zou kunnen kan ook zijn dat die echo komt doordat je telefoon ook nog het geluid oppikt wat jij zegt en die carkit dus ook. Zeg maar dubbel maar denk dat het aan de telefoon ligt want doet hij dat nie met andere telefoons?
Nope, heb het met een oud Nokia toestel met bluetooth getest en werkte primá, echter is die telefoon overleden dus ben ik opzoek naar iets nieuws.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:42:
[...]

Nope, heb het met een oud Nokia toestel met bluetooth getest en werkte primá, echter is die telefoon overleden dus ben ik opzoek naar iets nieuws.
Ik heb het zelfde probleem gehad met een bt-oortje. Probleem was verholpen toen ik het spraakvolume op het toestel zachter had gezet (ongeveer op de helft of nog zachter). Deed niet af aan de verstaanbaarheid. hoop dat je er wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:03:
Het is een bluetooth carkit, maar ik heb nu een Samsung en die werkt niet goed er mee ( Echo echo en nog eens echo ) Er lastig om een gesprek te voeren. Ook al maakt hij verbinding, kan het nog zijn dat die niet goed werkt.
beste koen , laat aub horen hoe het gegaan is , en heb je een brandded of een simlock vrije telefoon ? Ik heb vodafone brandde (bij beide toestellen t zelde ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En deel 3! Alleen met mn stomme kop er een 2 achter gezet..

Heb je nog info voor in de startpost? Graag even PMen!

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:16:
En deel 3! Alleen met mn stomme kop er een 2 achter gezet..

Heb je nog info voor in de startpost? Graag even PMen!

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3
Daar verder dus.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.