Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:09:
ojah nog ff wat is jullie belkwaliteit ook zo zuig...ik vind de kwaliteit egt ernstig slecht als ik aan het bellen weet iemand hoe dat kan of komt? Of hoe ik het kan veranderen? alvast bedankt he mensen...
Heb je dit ook via je viewty gepost?
Dan zal je touchscreen ook wel zuig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:07:
[...]

Heb je dit ook via je viewty gepost?
Dan zal je touchscreen ook wel zuig zijn.
Want....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:45:
[...]

verander de laatste vier cijfers bij het ip nummer dan eens naar 8080

Had geen rekening met de andere poort gehouden. volgens mij is de viewty nl een http toestel.

Telfort MMS

1. Ga in het hoofdscherm naar Menu (icoon met vier stippen)
2. Ga naar Instellingen (icoon van een tandwiel)
3. Kies Telefoon instellingen
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
7. Vul in bij Verbindingestitel: Telfort mms
8. Selecteer bij Drager: GPRS
9. Selecteer bij Validatie: geen
10. Vul in bij Gebruikersnaam: leeglaten
11. Vul in bij Wachtwoord leeglaten
12. Vul in bij APN: internet
13. Kies Opslaan
14. Ga terug naar het hoofdmenu en open Berichten.
15. Kies Instellingen
16. Kies Multimediabericht
17. Kies MMS berichtencentrale
18. Klik op het menu en kies Nieuwe toevoegen
19. Vul in bij Titel: Telfort mms
20. Vul in bij URL naar MMSC: http://mms
21. Vul in bij MMS-proxy: 193.113.200.195:8080
22. Selecteer bij Verbindingsmodus: TCP with Proxy
23. Kies Opslaan
24. Selecteer bij Toegangspunt: Telfort mms
25. Kies Opslaan
26. Selecteer het zojuist aangemaakte Telfort mms profiel
27. Kies Activeer
Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen naar het eigen nummer
(altijd een foto toevoegen anders maakt de viewty er geen MMS bericht van)
Sorry dat ik dit niet heb gemeld maar dit had ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Bij de Telfort winkel kunnen ze er ook niks mee...
Ik hoop dat de Viewty binnenkort bij Telfort word ondersteund en dat ik ze gewoon via sms kan opvragen dit slaat namelijk nergens op imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:30
The_Fes schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:46:
[...]

4 a 5 dagen zul je niet snel halen hoor.. 2 a 3 bij normaal gebruik is denk ik wel gangbaar met de viewty
ik heb mijnes afgelopen zondag opgeladen en hij geeft nog steeds volle batterij aan, ok ik heb hem dan op gister 5 min bellen na helemaal niet gebruikt, ook heel weinig het scherm actief gehad maar hij kun dus erg lang mee.

vergeet trouwens ook niet om hem in energiezuinige stand te zetten, dat scheelt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was inderdaad de oplossing, bestandsnaam was te lang.
Bedankt voor jullie hulp.
The_Fes schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:38:
[...]

let ook op de bestandsnaam, deze mag niet te lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:16:
[...]

Sorry dat ik dit niet heb gemeld maar dit had ik geprobeerd maar werkte ook niet.
Ik hoop dat de Viewty binnenkort bij Telfort word ondersteund en dat ik ze gewoon via sms kan opvragen dit slaat namelijk nergens op imo.
Jammer.
Het is nu keidruk in de winkel maar ik zal vandeweek (nieuwe jaar dus) eens gaan uitzoeken wat alle instellingen bij andere providers moeten zijn.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand KPN MobielTV al werkend gekregen? Met veel moeite en de goede proxy op KPN vandaag kunnen komen, maar als ik iets selecteer via MobielTV zegt ie verbinding mislukt...
Leek me toch wel leuk om een keer aan de praat te krijgen, tis nog een maandje gratis...

Heb dus KPN en werk met proxy 10.10.100.20:5080
startpagina; http://mobileportal/
Gebruik dus TCP met proxy, iemand misschien al gelukt met UDP?

Over het algemeen heel blij met de telefoon.
Ik heb geen last van die fout in de SMS'jes, en hij speelt mijn beltoon ook gewoon af van mijn 6GB sdhc kaartje, die er overigens wel veeeel te lang over doet om de muziekbibliotheek opnieuw op te bouwen (als je er bijv. een nieuw nummer hebt bijgezet.)

Wel lukt het me niet om serviceinstellingen van de KPN te ontvangen, dus doe alles handmatig. Ook is email me nog niet gelukt via de telefoon zelf (wel gewoon via internet)

En als laatste, de LG Suite software werkt niet goed bij mij, hij maakt verbinding en ik kan wel losse contacten enzo verplaatsen, maar als ik wil synchroniseren geeft hij alleen maar lege vakjes. Zou kunnen omdat ik XP x64 gebruik, of Outlook 2007... Iemand hier tips voor?

Hoor t graag...
gr
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nog eenmaal een poging om dit in de TS op te nemen:

het uitschakelen van de shuttersound kan eenvoudiger
je hoeft geen lege .wav te hebben. Gewoon een rename van shutter1.wav enz is voldoende. Vervolgens kies je shutter1.wav en hoppa... geen shuttergeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrit-JanKroon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 09:27
richards81 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:30:
Gezellige boel hier haha... Ik heb mijn viewty verkocht. Waarom? Ik irriteerde me mateloos aan de sms fout. Zit ik lekker te smsen "BOEM" opslaan in concepten ja of nee. SMSen via de normale weg was ook niets (via cijfers) Ik ben eerlijk gezegd beetje teleurgesteld in de viewty. Heb nu een Nokia N95, ook erg leuk mee spelen sinds de nieuwe firmware.

Veel plezier nog met jullie viewty verder
als je het BOEM "opslaan in concepten ja of nee" wil wegklikken moet je op de C knop drukken tussen de groene en rode telefoontoetsen :) vond het voordat ik dat uitvond ook mateloos iritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic flink doorgelezen maar zit toch met een vraag.
Ik lees allemaal problemen met YouTube. Ik mag binnenkort een nieuw toestel, en eigenlijk wil ik een toestel wat moeiteloos youtube filmpjes kan afspelen. Niet constant bufferen, of via externe sites youtube media openen. Ik wil gewoon een telefoon waarmee ik naar youtube.com kan gaan en dan de filmpjes kan bekijken, of een youtube functie (zoals de iphone).
Het liefst zou ik de iphone nemen maar dat kost me nou eenmaal teveel geld. Ik dacht dat dit toestel gepromote werd als de youtube telefoon, maar blijkbaar is dat dus niet helemaal zo.
Ik zit bij Hi en heb Eindeloos Online, ik wil graag bij Hi blijven. Ik las ook iets dat youtube bij KPN 25 cent per minuut kost, is dat ook als je eindeloos online hebt? Want anders vind ik het de moeite niet.
Ik zoek dus eigenlijk een telefoon waarmee ik op youtube kan, is dat deze of zijn er andere modellen op de markt die daar makkelijker mee omgaan?
Een beetje een lang verhaal voor volgens mij een niet zo lange vraag, maar hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Ik hoop op een reactie! M'n huidige K800i begint het nu na nog niet eens een jaar echt flink te begeven, eigenlijk belachelijk, zo snel al.

Groetjes Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
ik denk dat er weinig keus is kwa youtube telefoons en dat de viewty toch wel ergens bovenaan staat kwa functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de LG KU990 met een betere batterij/accu moet komen denkt iemand een oplossing te weten om ervoor te zorgen dat mijn gsm langer standby is, ik maak maar paar foto'' s en stuur wat mmsjes dan kan hij maar 2dagen aan blijven ik vind dit niet normaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het uitschakelen van de shuttersound kan eenvoudiger
je hoeft geen lege .wav te hebben. Gewoon een rename van shutter1.wav enz is voldoende. Vervolgens kies je shutter1.wav en hoppa... geen shuttergeluid.

Hoe doe je dit|??? het lukt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij probeert je duidelijk te maken dat je grammatica zuigT. Ik vind het maar irri hoe mensen reageren op andermans taalfouten. interpunctie? naja goed, laten we het ook ff hebben over de viewty.

Hebben jullie de invisible shield nog gekocht en wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:43:
Ik vind dat de LG KU990 met een betere batterij/accu moet komen denkt iemand een oplossing te weten om ervoor te zorgen dat mijn gsm langer standby is, ik maak maar paar foto'' s en stuur wat mmsjes dan kan hij maar 2dagen aan blijven ik vind dit niet normaal ...
Stroom besparing aanzetten?

Ik doe zelf zon 3 tot 4 dagen met een volledig opgeladen viewty en ik schiet nogal veel fotos , bel vaak en sms ook aardig wat af.
Persoonlijk bennik nogal tevreden met de batterij van de Viewty, hij gaat lang genoeg mee, ik ben meestal toch wel om de 4 dagen thuis om hem op te laden, zoniet dagelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:29:
Iemand KPN MobielTV al werkend gekregen? Met veel moeite en de goede proxy op KPN vandaag kunnen komen, maar als ik iets selecteer via MobielTV zegt ie verbinding mislukt...
Leek me toch wel leuk om een keer aan de praat te krijgen, tis nog een maandje gratis...

Heb dus KPN en werk met proxy 10.10.100.20:5080
startpagina; http://mobileportal/
Gebruik dus TCP met proxy, iemand misschien al gelukt met UDP?

Over het algemeen heel blij met de telefoon.
Ik heb geen last van die fout in de SMS'jes, en hij speelt mijn beltoon ook gewoon af van mijn 6GB sdhc kaartje, die er overigens wel veeeel te lang over doet om de muziekbibliotheek opnieuw op te bouwen (als je er bijv. een nieuw nummer hebt bijgezet.)

Wel lukt het me niet om serviceinstellingen van de KPN te ontvangen, dus doe alles handmatig. Ook is email me nog niet gelukt via de telefoon zelf (wel gewoon via internet)

En als laatste, de LG Suite software werkt niet goed bij mij, hij maakt verbinding en ik kan wel losse contacten enzo verplaatsen, maar als ik wil synchroniseren geeft hij alleen maar lege vakjes. Zou kunnen omdat ik XP x64 gebruik, of Outlook 2007... Iemand hier tips voor?

Hoor t graag...
gr
Wouter
Zoek even naar mijn posts over kpn stream instellingen in dit topic. Met die instellingen werkt het. Alleen onwijs schokkerig. Ik check het meerdere malen per dag en het werkt echt matig. Het heeft 1 keer redelijk gewerkt. Maar volgens mij zijn er gewoon nog fouten in het systeem want ze hebben de test periode ook uitgesteld naar 31 jan ipv 31 dec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 19:25:
ik denk dat er weinig keus is kwa youtube telefoons en dat de viewty toch wel ergens bovenaan staat kwa functionaliteit
Ok, verder niet echt telefoons die goed youtube ondersteunen.
Denk dat mijn keus dus toch op de viewty gaat vallen, maar toch nog een vraagje.
Moet het ondanks alle problemen die iedereen heeft gewoon mogelijk zijn om in ieder geval google maps te kunnen gebruiken (dat kan immers zelfs op mijn k800i) en youtube filmpjes te kunnen kijken op deze telefoon? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:46:
[...]

Stroom besparing aanzetten?

Ik doe zelf zon 3 tot 4 dagen met een volledig opgeladen viewty en ik schiet nogal veel fotos , bel vaak en sms ook aardig wat af.
Persoonlijk bennik nogal tevreden met de batterij van de Viewty, hij gaat lang genoeg mee, ik ben meestal toch wel om de 4 dagen thuis om hem op te laden, zoniet dagelijks...
'T ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je verwacht met al die functies. Vroeger ging een Nokia met een zwart/wit scherm ruim een week mee, inclusief veel gesprekken. Ik heb momenteel een Qtek 9100, die gaat ook slechts 2 tot 3 dagen mee. Ik kan vanaf komende week mn contract verlengen en ga zeker een Viewty bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:14:
[...]

hij probeert je duidelijk te maken dat je grammatica zuigT. Ik vind het maar irri hoe mensen reageren op andermans taalfouten. interpunctie?
Waar het om gaat is dat hier nuttige informatie terug te vinden is.
Daarom is het de bedoeling geen dialect of sms taal te typen.

Je kunt je vraag zo stellen:
Weet iemand hoe het kan dat mijn telefoon uitvalt na het bellen?

Of zo:
Jow man ik heb ook een vieuwty chilleeee >:)
Echt vet niet zuig zoon ding, maarree as ikkuh met die gaste hiero zit te bellen dan pleurt hij me zo van de lijn af. Wie snapt daar de ballen van? MAzzol 8)

Of zo:
W33t 13m4nd h03 h3t k4n d4t m1jn t3l3f00n u1tv4lt n4 h3t b3ll3n?

Je snapt het idee.
Dit staat overigens gewoon in het regelement, dus dat is dan ook de rede dat men hier een opmerking over plaatst.
Ik volg dit topic om te beslissen welke tel ik ga kopen en ik heb al heel wat nuttige informatie voorbij zien komen. Daarom is het handig dat het ook leesbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

Gerrit-JanKroon schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:55:
[...]

als je het BOEM "opslaan in concepten ja of nee" wil wegklikken moet je op de C knop drukken tussen de groene en rode telefoontoetsen :) vond het voordat ik dat uitvond ook mateloos iritant :D
Kijk, dit noem ik nou eens een tip van formaat !! Thanks !!! _/-\o_

Is er iemand al in geslaagd om zijn telefoon via A2DP (muziek) te koppelen ? Bij mijn autoradio lukt de headset koppeling met de telefoon wel, maar enkel als ik de bluetooth connectie initieer vanuit de autoradio, en niet vanuit de phone zelf.
Voor A2DP/AVRCP moet ik de koppeling vanuit de phone initieren, en dit lukt dus niet... nu had ik graag geweten van jullie of iemand hier wel al in geslaagd is (icm een andere bluetooth device), zodat ik weet of het aan de telefoon ligt, of aan de satnav.

edit:
Er blijken bij andere LG phones ook bluetooth problemen te zijn, en LG heeft al een firmware update gereleased voor de "Verizon" whatever that may be. Met een beetje geluk volgt er dus ook nog wel een firmware release voor de viewty (Hier is de link)

[ Voor 16% gewijzigd door D4Skunk op 30-12-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 13:56:
[...]

Waar het om gaat is dat hier nuttige informatie terug te vinden is.
Daarom is het de bedoeling geen dialect of sms taal te typen.

Je kunt je vraag zo stellen:
Weet iemand hoe het kan dat mijn telefoon uitvalt na het bellen?

Of zo:
Jow man ik heb ook een vieuwty chilleeee >:)
Echt vet niet zuig zoon ding, maarree as ikkuh met die gaste hiero zit te bellen dan pleurt hij me zo van de lijn af. Wie snapt daar de ballen van? MAzzol 8)

Of zo:
W33t 13m4nd h03 h3t k4n d4t m1jn t3l3f00n u1tv4lt n4 h3t b3ll3n?

Je snapt het idee.
Dit staat overigens gewoon in het regelement, dus dat is dan ook de rede dat men hier een opmerking over plaatst.
Ik volg dit topic om te beslissen welke tel ik ga kopen en ik heb al heel wat nuttige informatie voorbij zien komen. Daarom is het handig dat het ook leesbaar blijft.
duidelijk, maar zoiets had je in eerste instantie moeten zeggen tegen Maybeme. Gewoon netjes aangeven en vragen of hij het volgende keer anders wil doen ipv een sarcastische bericht achter laten. Het is irri niet door het feit dat je erop reageerde maar hoe jij dat deed. Maar ik snap het, dus reageer hier maar niet op.

trouwens, op adobe.com kunnen jullie screensavers in flash lite downloaden en als achtergrond zetten op de viewty. dat is mij ook gelukt met de f700. ik denk dat kwa applicaties de f700 en viewty dezelfde is. wat op de f700 kan, moet ook op de viewty kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb dat volgens mij al aan engergiebesparing;) voglens mij gaat dan alleen het lichtje ff wat sneller uit helpt weinig naar mijn mening(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die kpn heeft daarvan de internetinstellingen willen uitschrijven? Kan nog steeds niet internetten terwijl het toch mogelijk zou moeten zijn.. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondersteund de Viewty een navigatiesysteem?? ben van plan om deze telefoon morgen te gaan kopen maar twijfel heel erg tussen deze en de n95. heb namelijk veel problemen met de n73 gehad maar heb wel al me hele leven nokia telefoons! iemand eventuele tips voor mij? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Navigatie wordt niet zo goed ondersteund als op de N73. Je kunt alleen gebruik maken van nav4all (zelf niet getest, maar zou moeten werken) en natuurlijk google maps.
Doordat LG zijn eigen OS heeft lopen brouwen zal deze ondersteuning ook niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 22:21
D4Skunk schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:02:
[...]

Kijk, dit noem ik nou eens een tip van formaat !! Thanks !!! _/-\o_

Is er iemand al in geslaagd om zijn telefoon via A2DP (muziek) te koppelen ? Bij mijn autoradio lukt de headset koppeling met de telefoon wel, maar enkel als ik de bluetooth connectie initieer vanuit de autoradio, en niet vanuit de phone zelf.
Voor A2DP/AVRCP moet ik de koppeling vanuit de phone initieren, en dit lukt dus niet... nu had ik graag geweten van jullie of iemand hier wel al in geslaagd is (icm een andere bluetooth device), zodat ik weet of het aan de telefoon ligt, of aan de satnav.

edit:
Er blijken bij andere LG phones ook bluetooth problemen te zijn, en LG heeft al een firmware update gereleased voor de "Verizon" whatever that may be. Met een beetje geluk volgt er dus ook nog wel een firmware release voor de viewty (Hier is de link)
Ja is me gelukt om via de autoradio muziek af te spelen :)
Echter als ik in mn autostap wordt automatisch de handfree functie geactiveerd, maar a2dp niet, daarvoor moet ik de bluetoothverbinding eerst verbreken en daarna weer aanzetten. mar dan werkt et ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik miste zojuist de oneindig-toevoegen-van contacten-voor-het-versturen-van-een-smsje optie.
Beetje jammer, je kunt maar naar hoogstens 10 contacten het zelfde smsje sturen.

[ Voor 31% gewijzigd door Froggle op 01-01-2008 00:38 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

120 fps filmpjes, gister gemaakt met de Viewty :-P

http://www.youtube.com/watch?v=dJmmQC65F0Q
http://www.youtube.com/watch?v=58e0XmKePvM
http://www.youtube.com/watch?v=9y56YMIM2b4

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej mensen snap het. En zal mijn best doen wat duidelijker te typen! Maar vind idd dat rchin gelijk heeft en dat de manier van duidelijk maken anders kon, maar snap het nu hoor! Ik zal wat duidelijker zijn massel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op verschillende sites dat het geluid van de speaker met bv mp3 slecht is, en totaal niet hard . Heeft iemand deze ervaringen ook?

En kan de flitster ook als zaklamp gebruikt worden? Ook wil ik graag een internet abbonement afsluiten bij T-mobile, maar ik lees verschillende reacties over het internetgebruik? Moet je hier dingen voor instellen of werkt het internet gewoon soepel??

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf de geluidskwaliteit van de mp3's goed en niet te zacht
Ik had ook een vraag.
Is de standaard browser beter dan opera mini?
alvast bedankt,
Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met de lg pc suite. deze probeer ik te koppelen met mijn mobiel via de verbinding bluetooth met mijn pc. echter via de wizzard krijg ik de melding "kon geen verbinding instellen tussen mobiele telefoon en pc".
Nu heb ik 'zonder' de pc suite deze bluetooth verbinding wel, en kan ik zonder probleem bv foto's versturen van mijn viewty naar de pc.
via de usb kabel is er ook geen probleem, maar ja, probeer juist zonder kabeltjes te werken en internet verbinding via modem op te bouwen. (Internet verbinding werkt trouwens met de modem via usb kabel)

wat is hier het probleem, vergeet ik iets in te stellen in pc suite of de instellingen van mijn bluetooth beheer ? verwacht het zelf niet, omdat zonder pc suite de verbinding lijkt te werken......
bluetoothstick is van trust (BT-2100P bluetooth 2.0 EDR USB adapter).
alvast dank voor de suggesties en hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

svdhorst schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:18:
[...]

Ja is me gelukt om via de autoradio muziek af te spelen :)
Echter als ik in mn autostap wordt automatisch de handfree functie geactiveerd, maar a2dp niet, daarvoor moet ik de bluetoothverbinding eerst verbreken en daarna weer aanzetten. mar dan werkt et ook prima :)
Welk merk van autoradio ? Pioneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Sony (MEX-BT2500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd op mn Viewty, maar omdat ik geen gps ontvanger heb kan ik verder niet testen. Installeren en configureren tot aan het configureren van de gps ontvanger is echter gelukt. Heeft het zin om een gps ontvanger te kopen, of gaat dat niet werken met de Viewty, ondanks dat de installatie van Nav4all goed is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk

D4Skunk

Kind of Blue

Hoe gaat dat dan in zijn werk ? Moet je gewoon de mp3-player opstarten voor muziek, of is dit zelfs niet nodig ?

Even ter info : bij mij gaat het om een recente pioneer (avic-series).
Koppeling via bluetooth lukt enkel voor telefonie. Wanneer ik, na koppeling met mijn radio voor telefonie, kies voor bluetooth-muziek, krijg ik "no connection". Ik slaag er ook niet in om connectie te leggen met de viewty.

Uit gebruikerservaringen op andere fora (oa. avic411.com) weet ik dat koppeling met A2DP met bv sonyericsson wel goed werkt, dus ik heb de indruk dat de bluetooth implementatie van de viewty ontoereikend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Ik heb 1x de radio moeten instellen als bluetooth apparaat, toen herkende mn radio de telefoon meteen als handfreeset én a2dp apparaat. Nu moet ik elke keer als ik muziek via bluetooth wil afspelen op mn telefoon de bluetooth verbinding verbreken (die wordt automatisch gemaakt, maar dan alleen hands-free functie) en vervolgens weer maken. Dan worden allebij de functies actief en kan ik gewoon in de mp3-player muziek aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 00:40
RicX schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:00:
[...]

Yo, ik heb em ook al een tijdje, maar ik ben erachter gekomen dat de viewty een bepaald formaat divx moet hebben. De afmetingen van de film moeten maximaal 400x227 pixels zijn.
Om dit te bewerkstelligen doe ik altijd mijn films converteren met divx converter (zit standaard bij het pakket als je de gratis divx-codec download). Meestal is het ervoor zorgen dat de breedte 400 pixels is al genoeg voor de film. Dan converteer je hem en dat bestand zet je op je viewty. Werkt altijd.

PS: ik zet trouwens ook voor de zekerheid (en om de grootte van de film te beperken) de video bitrate op een getal rond de 600 en de audio bitrate op 96, 112 of 128. Het tellertje met de total staat bij meestal net iets onder de 750.
Misschien ben ik gewoon stekeblind hoor, maar ik kon helemaal geen instellingen vinden in dat programma, kwam niet verder dan een soort kwaliteitskiesding met dingen als mobile en hd quality enzo (zit nu op mijn werk, dus weet niet precies hoe of wat er allemaal stond)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
leuk maar je moet volgende keer wel de camera goed houden, zo krijg je last van je nek bij het kijken 8)7

ik heb ook een slowmotion filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=0P721WQOjeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53

Quinie

.nl

heeft iemand ook enig idee hoe je de wekker de volledige mp3 kunt laten afspelen.
Nu houd hij op naar 1 minuut ofzo.

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Quinie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:08:
heeft iemand ook enig idee hoe je de wekker de volledige mp3 kunt laten afspelen.
Nu houd hij op naar 1 minuut ofzo.
Ik verwacht niet dat dat mogelijk gaat zijn, maar ik neem aan dat je na een minuut toch ook wel wakker bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

The_Fes schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:29:
[...]

Ik verwacht niet dat dat mogelijk gaat zijn, maar ik neem aan dat je na een minuut toch ook wel wakker bent ;)
In mijn geval niet :) Daarom vraag ik het ook :)
zo iets heet DSPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svdhorst schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:56:
Ik heb zojuist Nav4all geinstalleerd op mn Viewty, maar omdat ik geen gps ontvanger heb kan ik verder niet testen. Installeren en configureren tot aan het configureren van de gps ontvanger is echter gelukt. Heeft het zin om een gps ontvanger te kopen, of gaat dat niet werken met de Viewty, ondanks dat de installatie van Nav4all goed is gegaan?
Volgens wat ik gelezen heb werkt de gesimuleerde compoort via bluetooth niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Quinie schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:19:
[...]

In mijn geval niet :) Daarom vraag ik het ook :)
zo iets heet DSPS ;)
Hmm oke, even gelezen wat het is en nu snap ik wel dat een minuutje mp3 niet zal voldoen. Helaas is het bij elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb niet mogelijk om langer dan een minuut je mp3 af te spelen. Je zult toch een wekkerradio ofzo moeten pakken dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie

Quinie

.nl

The_Fes schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmm oke, even gelezen wat het is en nu snap ik wel dat een minuutje mp3 niet zal voldoen. Helaas is het bij elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb niet mogelijk om langer dan een minuut je mp3 af te spelen. Je zult toch een wekkerradio ofzo moeten pakken dan denk ik.
Komt goed die staat er ook wel.. maar jammer.
Wel bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik het eindelijk zeker te weten.
Vandaag in de winkel de Viewty mogen proberen met m'n eigen simkaart, op internet geweest, youtube getest (schokkerig en traag beeld) maar op zich was ik best enthousiast.

Daarna de Hi Shop gebeld (is vaak goedkoper dan via internet bestellen) en toen kreeg ik m'n prijsinformatie (slechts 80 euro met 1 jaar verlengen voor 40 per maand). En net toen ik wilde ophangen vroeg de medewerker waarom ik eigenlijk een LG wilde. Ik was nieuwsgierig waarom ze dat vroeg en toen raakten we aan de praat. Uiteindelijk bleek dat ze daar erg veel klachten kregen en dat vooral op technisch gebied er een hoop aan mankeerde en veel toestellen snel defect raaken. Ze adviseerde me voor een HTC of SE te gaan. Tevens raadde ze me af voor een Nokia toestel uit de N-series te gaan.
Ik vond het wel heftig voor een medewerker van Hi om zo uitgebreid informatie te geven, en ook vooral dingen af te raden.

Maar goed, nu weet ik dus niet meer wat ik wil. Ik moet vrij snel een nieuwe mobiel gezien mijn huidige k800i aan het overlijden is. Het liefst zou ik de iPhone willen, maar dat heb ik inmiddels wel los kunnen laten. De viewty leek me een aardige vervanger, en als ik de htc's zie dan zijn die weer een stuk duurder.

Heeft iemand een advies, hoeft niet per se te zijn van iemand die pro-viewty is (misschien zelfs liever niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de toestel werkt bij mij perfect, alleen mn MMS werkt niet (ligt aan de instellingen), dat is bij mij het ergste tot nu toe haha.
Kwa technische mankementen merk ik weinig, ikben zeker geen poweruser (geen internet/youtube/email) maar videos en fotos maak ik de hele tijd en hij heeft nog nooit vastgelopen of fouten gegeven...
de HTCs zijn simpelweg wat uitgebreidere telefoons dus daar betaal je ook voor, ik zou ookwel een Tytn 2 willen natuurlijk, maar de meeste functies gebruik ikdan tochniet en daar istie toch voor gemaakt.
Als ik het zou moeten zeggen, zou ik toch afgaan op de functies dieje het meest gebruikt, internet je vaak en is HTC er echt veel beter in, zou ik die nemen, maar alsje zoals ik , wilt bellen, smsen, mmsen, videos (die overigens wel aardig mooi zijn) en fotos maken dan kanje een telefoon met minder functies nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:45:
Dacht ik het eindelijk zeker te weten.
Vandaag in de winkel de Viewty mogen proberen met m'n eigen simkaart, op internet geweest, youtube getest (schokkerig en traag beeld) maar op zich was ik best enthousiast.

Daarna de Hi Shop gebeld (is vaak goedkoper dan via internet bestellen) en toen kreeg ik m'n prijsinformatie (slechts 80 euro met 1 jaar verlengen voor 40 per maand). En net toen ik wilde ophangen vroeg de medewerker waarom ik eigenlijk een LG wilde. Ik was nieuwsgierig waarom ze dat vroeg en toen raakten we aan de praat. Uiteindelijk bleek dat ze daar erg veel klachten kregen en dat vooral op technisch gebied er een hoop aan mankeerde en veel toestellen snel defect raaken. Ze adviseerde me voor een HTC of SE te gaan. Tevens raadde ze me af voor een Nokia toestel uit de N-series te gaan.
Ik vond het wel heftig voor een medewerker van Hi om zo uitgebreid informatie te geven, en ook vooral t meteen op hedingen af te raden.

Maar goed, nu weet ik dus niet meer wat ik wil. Ik moet vrij snel een nieuwe mobiel gezien mijn huidige k800i aan het overlijden is. Het liefst zou ik de iPhone willen, maar dat heb ik inmiddels wel los kunnen laten. De viewty leek me een aardige vervanger, en als ik de htc's zie dan zijn die weer een stuk duurder.

Heeft iemand een advies, hoeft niet per se te zijn van iemand die pro-viewty is (misschien zelfs liever niet).
Ik kom zelf van de k800i af en tot nu toe absoluut nog geen spijt van de LG gehad!
En dat terwijl sony ericson naar mijn idee 1 van de beste telefoons maakt tegenover lg die zwaar onderop mijn lijstje stond... Os van sony is ook super maar moet zeggen dat lg dit ook zeker goed gedaan heeft

Naar mijn idee ga je op de volgende dingen achteruit:
Snelheid menu( Gaat bij k800 echt supersnel..)
Snelheid camera( bij k800 ook overdreven snel)
Aanpasbaarheid van het menu.. moet het nu met 3 theme's doen

Voor de rest alleen maar vooruit. Door het grote scherm kan je super internetten/video's bekijken/snel smsen en ga maar door. Scherm is kwa helderheid en kleuren ook een stuk beter!

Heb verder na 2 maanden gebruik nog compleet geen vastlopers gehad terwijl ik er echt vanalles mee doe 8)

Conclusie:

Geloof meteen dat er modellen van LG zijn welke goed butt zijn maar heb zo'n idee dat ze het met de viewty een stuk beter hebben aangepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een reactie gehad van LG betreffende de veel besproken firmware update? Ik kan morgen mn contract verlengen en sta te popelen om de viewty te bestellen. Heeft misschien iemand op internet er iets gelezen? Ik kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eerste post hier..

Heb de foon ook sinds een paar dagen, bevalt tot nu toe helemaal super! Gelukkig geen last van de SMS-spatie-bug.. En misschien een kleine tip voor de mensen die nog een hoesje/zakje/... zoeken, bij T for Telecom hebben ze (althans in het filiaal in Doetinchem, weet niet hoe het zit in de rest van NL) hoesjes van Valenta, en 1 model daarvan lijkt op maat gemaakt voot de Viewty! Heb even wat (crappy webcam) fotootjes gemaakt voor een indruk, maar voor 12,95 vind ik dit een perfecte oplossing, zeker totaan er wat meer accesoires voor de Viewty beschikbaar worden!

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~koen4/foon/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~koen4/foon/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~koen4/foon/3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:44:
[...]

leuk maar je moet volgende keer wel de camera goed houden, zo krijg je last van je nek bij het kijken 8)7

ik heb ook een slowmotion filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=0P721WQOjeM
Klopt, maar ik dacht dat ik de video later nog wel kon draaien met het bewerken :P
Lachen filpje trouwens met die grondbloemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo ik heb hem ook besteld bij t-mobile.nl want in de t-mobile winkels totaal uitverkocht. Ook gelijk internet abbotje genomen want ik zie positieve reacties over het internet! Maar ik heb nu een n73 en n70 gehad en daar vond ik internet niet super snel op, ligt dit aan de kb/s van het internet bundel of gaat internet op de nieuwere telefoons gewoon wat sneller?

ps zitten het tussenstuk voor 3.5mm jacket oordoppen eigenlijk standaard meegeleverd?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraag hoe kan ik met me vieuwty alle sms berichten tegelijk wissen in plaats van 1 voor 1

en zijn er toevallig ook al andere theme's voor de vieuwty

gr

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:48:
[...]

Ik kom zelf van de k800i af en tot nu toe absoluut nog geen spijt van de LG gehad!
En dat terwijl sony ericson naar mijn idee 1 van de beste telefoons maakt tegenover lg die zwaar onderop mijn lijstje stond... Os van sony is ook super maar moet zeggen dat lg dit ook zeker goed gedaan heeft

Naar mijn idee ga je op de volgende dingen achteruit:
Snelheid menu( Gaat bij k800 echt supersnel..)
Snelheid camera( bij k800 ook overdreven snel)
Aanpasbaarheid van het menu.. moet het nu met 3 theme's doen

Voor de rest alleen maar vooruit. Door het grote scherm kan je super internetten/video's bekijken/snel smsen en ga maar door. Scherm is kwa helderheid en kleuren ook een stuk beter!

Heb verder na 2 maanden gebruik nog compleet geen vastlopers gehad terwijl ik er echt vanalles mee doe 8)

Conclusie:

Geloof meteen dat er modellen van LG zijn welke goed butt zijn maar heb zo'n idee dat ze het met de viewty een stuk beter hebben aangepakt :)
Hey, bedankt voor je reactie. Ik denk dat je me toch weer hebt overgehaald. Eigenlijk is er op dit moment niet echt een ander toestel dat me aanspreekt.

Bij welke provider zit jij als ik vragen mag? En zijn hier meer mensen die bij Hi zitten? Ik vind internet erg traag op m'n k800i, of komt dat meer omdat de k800i niet zo'n snelle verbindingsmogelijkheid heeft, of hoe je dat ook noemt. Zou internet sneller worden als ik de Viewty had? Ik vind het toch wel jammer dat youtube zo schokkerig is. Google Maps zou het in principe moeten doen toch?

Alvast bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, weet iemand hoe je de naam van de provider op het scherm kunt verwijderen? Ik heb het er zelf opgekregen (ik weet niet hoe, dus ik weet ook niet hoe ik het weg kan halen :()

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik twijfel tussen de LG viewty, Samsung F700 of een HTC touch dual.
Kan er iemand helpen kiezen??? Ik geraak er niet uit.

Wel vind ik het een groot nadeel bij de viewty dat je de stylus niet kan opbergen in het toestel.
Kan het toestel bediend worden met de vingers??? of het je constant de stylus nodig??

Weet er ook iemand of het mogelijk zal zijn om het micro sd kaartje van spectec te gebruiken op de viewty om op het toestel ook Wifi te hebben? http://www.expansys.be/p.aspx?i=140798
Of zijn er andere mogelijkheden om wifi te hebben op dit toestel?? USB misschien???

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:33:
Hallo,

Ik twijfel tussen de LG viewty, Samsung F700 of een HTC touch dual.
Kan er iemand helpen kiezen??? Ik geraak er niet uit.

Wel vind ik het een groot nadeel bij de viewty dat je de stylus niet kan opbergen in het toestel.
Kan het toestel bediend worden met de vingers??? of het je constant de stylus nodig??

Weet er ook iemand of het mogelijk zal zijn om het micro sd kaartje van spectec te gebruiken op de viewty om op het toestel ook Wifi te hebben? http://www.expansys.be/p.aspx?i=140798
Of zijn er andere mogelijkheden om wifi te hebben op dit toestel?? USB misschien???

thx
Wat wil je er mee gaan doen??

Je hebt de stylus niet nodig, nog nooit nodig gehad eigenlijk... alleen het scrollen is lastig maar dat went wel ( hopelijk 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercurius69
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-11-2023
Je kan het toestel goed bedienen zonder stylus, er zit echter wel een hele mooie functie op de viewty en dat is handschrift herkenning en daarvoor heb je wel een stylus nodig. Als je een beetje voorzichtig bent voldoet alles dat enigzins puntig is als stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercurius69
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:16:
[...]

Dat is gek...Ik heb de helpdesk van Telfort gebeld en die heeft me smsjes gestuurd die alles automagisch instellen, en het werkt ook allemaal.

Alleen youtube doet het nog niet, heeft dat met de streaming instellingen te maken, iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercurius69 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:24:
[...]

Dat is gek...Ik heb de helpdesk van Telfort gebeld en die heeft me smsjes gestuurd die alles automagisch instellen, en het werkt ook allemaal.

Alleen youtube doet het nog niet, heeft dat met de streaming instellingen te maken, iemand??
Kan je je MMS instellingen mischien even overtypen?
Ze staan bij,

Rad logo (instellinen) > Telefoon instellingen > Verbindingen > Toegangspunten
En
Berichten > Instellingen > Multimediabericht > MMS berichten centrale
Ik ben bij de telfort winkel geweest ook smsjes gekregen en het werkte allemaal niet, dit is inderdaad raar, ik ga vandeweek of volgende week weer eventjes langs anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal en ook nog de beste wensen voor 2008. Ik heb een aantal vragen en hopelijk zijn ze nog niet beantwoord.

1: is er een mogelijkheid om Google mail op je LG te installeren want mij lukt het niet. D.w.z. hij zegt bij installatie dat het niet geschikt is voor dit systeem. Rare is wel dat m'n normale mail(provider) wel prima werkt maar die speciale google mail dus niet en met een gewone pop-mail ook niet.

2: kun je wel uberhaupt een lichte opname krijgen in de avond of in een wat schemerige ruimte want de optie op de telefoon bij belichting-opties helpen geen zier en ik krijg vrij donkere opnames in een schemerige ruimte. Alles is ook rood e.d. Opnames overdags zijn prima.

Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:41:
Iemand al een reactie gehad van LG betreffende de veel besproken firmware update? Ik kan morgen mn contract verlengen en sta te popelen om de viewty te bestellen. Heeft misschien iemand op internet er iets gelezen? Ik kan er niets over vinden.
Ik las op een forum (dat ook als link in de startpost staat) dat de Viewty gehackt is door een paar fransen door gebruik te maken van een gelekte firmware update, dus ik neem aan dat die firmware update er ook wel aankomt ;)
overigens kon door die hack het o2 logo bij het opstarten uit de engelse viewtys worden gehaald. mss kan dat ook wel met het vodafone logo =) kan het eens proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:09:
Zoo ik heb hem ook besteld bij t-mobile.nl want in de t-mobile winkels totaal uitverkocht. Ook gelijk internet abbotje genomen want ik zie positieve reacties over het internet! Maar ik heb nu een n73 en n70 gehad en daar vond ik internet niet super snel op, ligt dit aan de kb/s van het internet bundel of gaat internet op de nieuwere telefoons gewoon wat sneller?

ps zitten het tussenstuk voor 3.5mm jacket oordoppen eigenlijk standaard meegeleverd?
Met HSDPA is het een genot dus..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:26:
ik had een vraag hoe kan ik met me vieuwty alle sms berichten tegelijk wissen in plaats van 1 voor 1

en zijn er toevallig ook al andere theme's voor de vieuwty

gr
klik in basis scherm op berichten (Envelopje) ga naar inbox of wat je wil verwijderen en klik op het linker toetsje(wit met 3 streepjes) scroll tot je markeren/opheffen ziet en selecteer het bovenste hokje hiermee selecteer je alle berichten en klik op verwijderen...et voila...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:57:
Zo, eerste post hier..

Heb de foon ook sinds een paar dagen, bevalt tot nu toe helemaal super! Gelukkig geen last van de SMS-spatie-bug.. En misschien een kleine tip voor de mensen die nog een hoesje/zakje/... zoeken, bij T for Telecom hebben ze (althans in het filiaal in Doetinchem, weet niet hoe het zit in de rest van NL) hoesjes van Valenta, en 1 model daarvan lijkt op maat gemaakt voot de Viewty! Heb even wat (crappy webcam) fotootjes gemaakt voor een indruk, maar voor 12,95 vind ik dit een perfecte oplossing, zeker totaan er wat meer accesoires voor de Viewty beschikbaar worden!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn in alle Tfortelecom filialen verkrijgbaar/bestelbaar!

Van valenta zijn er ook etui's...stijlvoller en bied een betere bescherming voor de Viewty in normaal glad leer en krokodillen print (vraag naar zipp case van Valenta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zij er mensen die bij Hi zitten en Eindeloos Online hebben met een Viewty?
Ik heb nu de k800i en internet is erg, maar dan ook behoorlijk traag. Is dat anders als ik de Viewty heb, of blijft dat exact hetzelfde?

En nog een vraag: zijn er mensen die normaal gebruik kunnen maken van Google Maps?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het niet helemaal on-topic, maar van de andere kant heeft het toch wel met deze phone te maken.

Heeft er al iemand een Gmail POP account a/d praat gekregen op de viewty?
Ander accounts gaan prima, met Gmail ben ik nog even aan 't klooien omdat die met andere poorten en SSL werkt, de poorten aanpassen gaat prima, maar heb 't idee dat ik de SSL settings niet goed heb geplaatst.

Hij wil nl. mail gaan ophalen, maar geeft na zo'n minuut aan dat hij geen verbinding kan maken met de server.

Ik ben aan de slag gegaan met de pop settings voor outlook 2003 en deze ingevoerd in de Viewty, maar denk dat ik iets over het hoofd zie, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:43:
Ik heb nu de k800i en internet is erg, maar dan ook behoorlijk traag. Is dat anders als ik de Viewty heb, of blijft dat exact hetzelfde?

En nog een vraag: zijn er mensen die normaal gebruik kunnen maken van Google Maps?

Alvast bedankt!
m.b.t. de internet snelheid kan ik niets zeggen, wel dat ik gewoon goed gebruik kan maken van Google Maps, in ieder geval van de mee geinstalleerde versie (1.6.2 is dat geloof ik). Het laden van de kaarten duurt af en toe even, maar verder werkt het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister voor het eerst de spacebar bug meegemaakt. Ben er ook meteen achter wat heb veroorzaakt: als je naast de spatiebalk drukt, dus zeg maar in het meest zwarte langs je scherm, sluit hij hem af.

Voor als je er nog niet achter was :)

edit: ik ben nog steeds heel erg tevreden met mijn viewty! Ben er echt blij mee. Heb gave filmpjes gemaakt met oudjaar!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 09:23
heb sinds vandaag ook de viewty. ben gebruiker van een macbook. Helaas valt de vieuwty onder osx niet te koppelen via bluetooth.

Heb ook windows xp op mijn macbook. ook daar kan ik niet verbinden. kan wel documenten van de macbook naar de telefoon sturen maar niet andersom.

De software kan ik niet installeren omdat zo'n mini cd'tje niet in mn macbook kan. jammer allemaal. Iemand oplossingen voor deze vage problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb hem ook binnen:D moet zeggen dat de 1e indruk me uitstekend bevalt! Heerlijk groot scherm, touchscreen werkt perfect(scrollen wel erg wennen) mp3 speler luid en duidelijk (mooi menutje) goede oordoppen erbij met mooi tussenstukje! internet gebruik is verademend op zoon groot en helder scherm! Ook de toetsblokknop vind ik heerlijk werken! De telefoon gaat gelijk op standby en vreet zo bijna geen batterij!

nu aantal minpuntjes: de draaiknop van de camera waarmee je volume regelt etc, is die niet erg breekbaar? Ik heb het idee dat dit na een paar keer gebruiken niet meer goed werkt? Andere minpunt dat ik de fotos op het moment nog niet super vind maar dat is vast even wennen. Ook de LG PC Suite snap ik nog niet echt, ik heb de muziek maar via massaopslag gedaan, want ik snap dat muziek menu niet. ( iemand ideeen hierover?) En de divx converter start bij mij ook niet op, heeft iemand miss een proggie die gratis is hiervoor?

verder nog weinig kunnen ontdekken, een top telefoon!

ps. k heb een internet abbo afgesloten van 9.50 per maand, is google maps etc dan ook gratis?? ik hoop op antwoord

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMDman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:07:
heb sinds vandaag ook de viewty. ben gebruiker van een macbook. Helaas valt de vieuwty onder osx niet te koppelen via bluetooth.

Heb ook windows xp op mijn macbook. ook daar kan ik niet verbinden. kan wel documenten van de macbook naar de telefoon sturen maar niet andersom.

De software kan ik niet installeren omdat zo'n mini cd'tje niet in mn macbook kan. jammer allemaal. Iemand oplossingen voor deze vage problemen?
Dit is wel even goed om te horen. Ik heb ook een MacBook en wil ook de viewty gaan halen, maar als ik m'n gemaakte foto's niet naar mn MacBook kan doorsturen, vind ik dat best een groot gemis.
Ik hoop dat er mensen zijn die hier idd een oplossing voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:14:
[...]

Dit is wel even goed om te horen. Ik heb ook een MacBook en wil ook de viewty gaan halen, maar als ik m'n gemaakte foto's niet naar mn MacBook kan doorsturen, vind ik dat best een groot gemis.
krijg het versturen van de documten van de viewty nu wel voor elkaar naar de imac van mn vriendin. ergens moet een instelling dus het probleem zijn maar die lijken op het oog toch echt hetzelfde. grrrr, om best even gefrustreerd van te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan zowel met USB als met bluetooth foto's overzetten op de mac.

Heb wel een ander probleem, mijn viewty heb ik een paar keer 'dood' gevonden. Opladen deed ie dan niet opstarten niet meer, tenminste soms een dag of een paar uur niet. Dus is ie terug naar de fabriek voor reparatie (langer dan 4 weken, dus geen omruilgarantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een andere theme erop te krijgen ?? zo ja hoe gaat dit in zijn werking? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn viewty nu een paar weken en hij bevalt echt super!

Sinds gister bel ik met telfort en nu heb ik een R boven in beeld. In de handleiding staat dat dit roaming betekend. Komt dat omdat ik nu via Telfort (en dus ook eigenlijk KPN) bel? En kan je dit tekentje ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.co.uk moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:49:
[...]

Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.uk.co moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterz
zit nu op werk even te proberen te connecten via USB en bluetooth. ook hier verbindingsproblemen. Bij bluetooth vraagt ie om een beveiligingscode ofzo.

Via USB lukt het inloggen in de software helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:49:
[...]

Ey das idd een probleempje maar je kunt gewoon de cd van internet halen hoor! kan je hem alsnog instaleren! op www.ku990.uk.co moet je je even aanmelden en hierna kun je de software cd downloaden en kan je ook nog gratis spellen downloaden dus is zoieso wel leuk. Ik hoop dat het nu gaat lukken! Kan je wel met je pc verbinden door de bijgeleverde kabel? laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet zijn : http://ku990.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mijn foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDman
beveiligingscode staat natuurlijk in boekje.....die ik met doos en al heb weggeflikkerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
AMDman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:34:
beveiligingscode staat natuurlijk in boekje.....die ik met doos en al heb weggeflikkerd!
De beveiligingscode is doorgaans voor het pairen met bluetooth, hier kun je gewoon iets verzinnen. Je dient deze code dan op beide apparaten hetzelfde in te vullen, dus bijvoorbeeld 12345. Zo makkelijk is het :)

Ik had trouwens gelezen dat hier iemand moest betalen om zijn orange sim te vervangen voor een UMTS versie, dit omdat de viewty nog niet ondersteund zou worden. Ik kreeg dit gisteren zo voor elkaar, helemaal gratis ook. Was binnen een wip geregeld. Was in Orange Store Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:43:

Alvast bedankt!
Ik zit bij Hi, met Eindeloos Online, en internet is bij mij heerlijk snel. Youtube laadt snel, pagina's laden binnen 1 tot 2 sec. helemaal in en het is een genot om mee te werken vind ik :) Niets dan lof over Hi en haar internet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:09:
[...]

Deze zijn in alle Tfortelecom filialen verkrijgbaar/bestelbaar!

Van valenta zijn er ook etui's...stijlvoller en bied een betere bescherming voor de Viewty in normaal glad leer en krokodillen print (vraag naar zipp case van Valenta)
Heb net bij TforTelecom zo'n etui gehaald. Bedankt voor de tip. De etui's zijn er in verschillende maten. Medium lijkt wel gemaakt voor de viewty! Deze was in Groningen alleen in glad leer en helaas niet in "heerlijk fout krokodillen motief". Maar even goed een goede oplossing, zo niet de beste. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:19:
[...]

Heb net bij TforTelecom zo'n etui gehaald. Bedankt voor de tip. De etui's zijn er in verschillende maten. Medium lijkt wel gemaakt voor de viewty! Deze was in Groningen alleen in glad leer en helaas niet in "heerlijk fout krokodillen motief". Maar even goed een goede oplossing, zo niet de beste. d:)b
Hhaahaha...bij tft in Hoogeveen,Barneveld en Wageningen hebben ze de croc versie zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercurius69

synchroniseren met je adresbook en met ical werkt helaas niet, maar bestanden overhevelen via bluetooth van de viewty naar een mac osx en andersom is bij mij geen probleem.

Die software van LG zuigt enorm als ik de recenties mag geloven, voor het crunchen van filmpjes naar divX kan ik je DivX convertor voor os x aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord van LG:

Geachte meneer Duran ,

Wij hebben uw adviezen doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.

U kunt binnen afzienbaretijd een antwoord hierop verwachten.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Klanten Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb sinds eergisteren de LG KU 990. Eerste indruk is super. Touchscreen werkt prima (al lijkt het me wel krasgevoelig).

Spelletjes:
Weinig spelletjes werken echt goed. Ik heb er nog geen een gevonden die het touch-screen gebruikt.

Leukste tot nu toe zijn Flash-games, die mogen alleen niet groter dan 100 Kb zijn. Op http://elegans.imbb.forth.gr/games/ staan er een heleboel (gevonden via ku990.co.uk)

Bij mijn t-mobile telefoon zat geen enkele game!

Applicatie
Weinig interessante applicaties gevonden behalve Opera mini. Iemand tips?

Films:
Converteren met de bijgeleverde software naar Qmob kwaliteit leverde een niet werkend bestand op. Verkrijgbare films op Ipod/PSP formaat werken gelukkig wel allemaal (Mp4 extensie)

Hoesje:
Volgens verschillende telecom winkels waar ik ben geweest verschijnt er voorlopig geen op maat gemaakt hoesje. Kwam op internet wel een speciaal hoesje (€39.95) tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/LG_KU990_case_Black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/LG_KU990_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/LG_KU990_2.jpg

Heef iemand dit hoesje al en wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Waar kwam je dat hoesje tegen? O-)
Die wil ik wel hebben. Beter dan dat hoesje van slangenleer dat ik nu heb. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
http://www.noreve.com, sorry, vergeten bij te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, thanx voor een supergoeie post! Ik heb die net besteld! Ziet er geweldig uit! Heb sinds donderdag heb ik de viewty and loving it!.

Heb alleen een vraagje over de Bluetooth verbinding met de Parrot CK3100 carkit. Ik krijg hem wel gepaard en verbonden en werkend, maar als ik uit de auto stap en de verbinding automatisch verbreekt, dan verbindt hij niet automatisch weer als ik de auto weer opnieuw instap. Ik moet dan eerst weer aangeven dat de Viewty met de Parrot moet verbinden. De viewty geeft dan aan: "verbinding verbroken" en verbindt vervolgens wél automatisch. Maar dan ook alleen die ene keer. Als ik wederom de auto uitstap en weer instap heb ik dezelfde situatie weer.

Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing hiervoor?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 00:33
haha aight, K wilde net ook dat hoesje van noreve gaan posten :D
mar kun je op deze phone ook .cab bestandjes installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Prijzig hoesje overigens.. Voor 40 euro heb ik al een mooie laptop tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanwessel
  • Laatst online: 07-01-2022
De oplossing voor mensen met een Telfort mobiel internet abo:

de netwerkinstellingen staan bij aanschaf van de viewty op "automatisch" Wijzig dit in handmatig en kies voor KPN G2 of G3. de gegevens met telfort worden opnieuw uitgewisseld.

internet werkt nu gewoon

succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu 2 dagen en ik vind het een superding! De plus- en minpunten zijn inmiddels wel bekend...
Maar ik heb een vraag. Ik wil een dvd film op de viewty zetten. Als ik via DivX converter gewoon de bestanden uit VIDEO_TS selecteer krijg ik foutmeldingen. Hoe krijg je hem het makkelijkste op de viewty? En werken de menu's die bij de dvd zitten ook op de viewty?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ding, die Viewty. Heb eergisteren besloten de telefoon te nemen, o.a. na het lezen van dit nuttige forum.

Echter, ik schrok een beetje toen ik vandaag op de T-mobile site inlogde en zag dat ik blijkbaar in één dag 15 euro extra kosten gemaakt had! Gisteren stond dit bedrag nog op 3,50, vandaag op 19. Ik heb gisteren wel een beetje met internet gespeeld (o.a. proberen Opera Mini te installeren, wat overigens niet lukt), maar volgens de telefoon is de hoeveelheid verbruikte data nog net geen megabyte. Ook heb ik geen sms/mms verstuurd.

Ik vraag me nu af of ik m'n sim zou moeten blokkeren, of iets dergelijks? T-mobile is vandaag natuurlijk niet te bereiken. Maar met dit soort kosten per dag word ik een beetje zenuwachtig...

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat 3G continu werd weergegeven linksboven, en dat 'ie hierdoor misschien de hele tijd op internet zat?

Ik hoop dat iemand dit leest, zo op deze mooie zondag. :)

Groet,
K. Amerad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
wat me trouwens opvalt is dat de Viewty alleen in divx opneemt in VGA resolutie(640x480)
Bij qVGA (320x240) neemt die gewoon op in de ouderwetse .3gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha mensen, ik heb sinds enkele dagen ook de viewty en het is een prachtapparaat.

Dan nu wel even vraagje: is het gezond dat je muziek maar met 100kbs kan overzetten naar de mobiel via usb en het meegeleverde progje?..

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 00:33
hier ff wat thema's kweet nie waar je ze kunt downloaden maar ze bestaan dus wel..

http://www.youtube.com/watch?v=TUNknc6CG44

Iphone:
http://www.youtube.com/watch?v=67KovSk4Gqk

http://www.youtube.com/watch?v=dvrbNa2M0ZM
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.