13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
"Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af ".
Is dat niet bij de C toets? Teminste als ik de C toets iets te hard indruk sluit deze ook af.. Bij spatie nog geen last van gehad verder.
Heb overgens nog een klein probleempje met Opera( als je die nog niet hebt heel snel erop zitten!!!)
Als ik bij het tweakers forum in een topic naar bv pagina 2 wil, selecteerd hij alle paginanummers en vraagt hij of ik daar naartoe wil bellen... Meer mensen hier last van?
Probeer eens opera miniVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:54:
Ik kon alleen een 30-dagen trial versie vinden voor symbian en windows mobile...
Verwijderd
voor wat ?Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:54:
Ik kon alleen een 30-dagen trial versie vinden voor symbian en windows mobile...
Verwijderd
LG
Inzake: Verzoek om firmware-update LG KU 990 ( Viewty)
Datum: 20 december 2007,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Sinds kort ben ik in het bezit van een LG KU990 Viewty telefoon. De telefoon bevalt mij uitstekend, echter ben ik van mening dat het spoedig uitgeven van een firmware-update zeer wenselijk is. Deze mening wordt gedeeld door een grote groep gebruikers, zoals te zien is op bijvoorbeeld het forum van www.Tweakers.net (zie: het LG KU990 Viewty topic - Deel 2). ( het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 ) Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk een firmware-update uit te geven, waarbij ik de volgende verbeteringen wenselijk acht:
• Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af
• Mediaspeler uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
• Auto-instellingen van de camera verbeteren
• QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
• Limiet van 5 memo's opheffen
• Limiet van 200 kalenderitems opheffen
• Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen
• Ondersteuning voor geheugenkaarten groter dan 2GB
• Mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
• Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
• Reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
• Het weergeven van een klein digitaal klokje naast de batterij-indicator
• Makkelijker doorspoelen in video, een uur doorspoelen duurt erg lang
• Optie om in een video verder te kunnen kijken waar het afspelen de vorige keer gestopt is
• Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
• Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
• Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
• Het uitzetten van het sluitergeluid bij het maken van een foto
• Instellingen van (video)camera onthouden (eventueel gebruik makend van profielen)
• Mogelijkheid tot het beluisteren van radio met een A2DP headset, met de bedrade headset ingeplugd voor FM-ontvangst.
Overigens zullen niet alleen de gebruikers gebaat zijn bij het uitbrengen van een firmware-update. Dit is voor LG een kans om te laten zien dat er naar gebruikers geluisterd wordt, wat het imago van uw bedrijf natuurlijk alleen maar ten goede komt. Tevens zal het oplossen van bestaande problemen met het toestel potentiële klanten over de streep trekken om ook te kiezen voor deze prachtige handset.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ik zie uw reactie graag tegemoet.
Hoogachtend
( vergeten te vermelden : verzend dit dus per e-mail naar : bncic@lge.com
of per post zoals koppensneller dat heeft gedaan.
Verwijderd
Dit klopt helemaal, het is zo dat EN bij de spatiebalk EN bij de C toets, hij het scherm afsluit en terug gaat naar je basis scherm.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:42:
Over die brief!
"Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af ".
Is dat niet bij de C toets? Teminste als ik de C toets iets te hard indruk sluit deze ook af.. Bij spatie nog geen last van gehad verder.
Heb overgens nog een klein probleempje met Opera( als je die nog niet hebt heel snel erop zitten!!!)
Als ik bij het tweakers forum in een topic naar bv pagina 2 wil, selecteerd hij alle paginanummers en vraagt hij of ik daar naartoe wil bellen... Meer mensen hier last van?
Het opera mini probleem ervaar ik ook, maar denk dat iedereen hier last van heeft( ik druk nu op last)
Verwijderd
Reken er maar niet op dat het voor kerst af is, als ze er nu nog aan moeten beginnenVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 18:05:
Heb de brief ook opgestuurd, laten we maar op het beste hopen.... een kerst cadeau van lg;)
Verwijderd
Ik heb met ook even aangemeld op Tweakers, volg het topic van de viewty al vanaf dag 1, en blijf het nog steeds volgen. Heb zelf ook een viewty aan de haak geslagen en kan het wel vinden met de mankementen die allemaal aangegeven worden.
Ik heb de brief zelf ook verstuurd, en hoop dat er wat aan gedaan word.
ff de link van dit topic er in gezet en nog 1 puntje er aan toegevoegd
Inzake: Verzoek om firmware-update LG KU 990 (Viewty)
Datum: 20 december 2007,
Geachte Heer/Mevrouw,
Sinds kort ben ik in het bezit van een LG KU990 Viewty telefoon. De telefoon bevalt mij uitstekend, echter ben ik van mening dat het spoedig uitgeven van een firmware-update zeer wenselijk is. Deze mening wordt gedeeld door een grote groep gebruikers, zoals te zien is op bijvoorbeeld het forum van www.Tweakers.net (zie: het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 ) Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk een firmware-update uit te geven, waarbij ik de volgende verbeteringen wenselijk acht:
• Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af
• Mediaspeler uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
• Auto-instellingen van de camera verbeteren
• QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
• Limiet van 5 memo's opheffen
• Limiet van 200 kalenderitems opheffen
• Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen
• Ondersteuning voor geheugenkaarten groter dan 2GB
• Mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
• Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
• Reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
• Het weergeven van een klein digitaal klokje naast de batterij-indicator
• Makkelijker doorspoelen in video, een uur doorspoelen duurt erg lang
• Optie om in een video verder te kunnen kijken waar het afspelen de vorige keer gestopt is
• Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
• Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
• Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
• Het uitzetten van het sluitergeluid bij het maken van een foto
• Instellingen van (video)camera onthouden (eventueel gebruik makend van profielen)
• Mogelijkheid tot het beluisteren van radio met een A2DP headset, met de bedrade headset ingeplugd voor FM-ontvangst.
• Scannen op FM-radio met stappen van 0.05 Mhz mogelijk maken, heb het idee dat er meerdere zenders net tussen vallen
Overigens zullen niet alleen de gebruikers gebaat zijn bij het uitbrengen van een firmware-update. Dit is voor LG een kans om te laten zien dat er naar gebruikers geluisterd wordt, wat het imago van uw bedrijf natuurlijk alleen maar ten goede komt. Tevens zal het oplossen van bestaande problemen met het toestel potentiële klanten over de streep trekken om ook te kiezen voor deze prachtige handset.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ik zie uw reactie graag tegemoet.
Hoogachtend,
[ Voor 99% gewijzigd door iwaarden op 20-12-2007 21:04 ]
Verwijderd
http://gallery.mobile9.com/f/283027/
tot nu toe word deze msn applicatie alleen maar positiever in mijn punt: ik kan het ook gewoon minimaliseren ( door te multitasken ) dus ik kan msn aanhebben terwijl ik bel/sms etc.. maar erbij nog internetten of gamen lukt helaas niet. ( maar dat is geen ramp ) ik vind het een super programma !!!!
jup jup wil je het eventueel in startpost vermelden ?!!
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 09:01 ]
Verwijderd
Googlemaps 2.0.x werkt (nog) niet op de Viewty. Om een werkende versie 1.6.2. terug te zetten, download deze versie: http://www.hostj2me.com/d...40/gmaps-162-m2_ts_L1.jad
(btw. iemand die m kan mirroren?)
Dit is al mogelijk; bij berichten kun je als je aan het markeren bent bovenaan het boxje aanvinken dat naast "Inbox" staat, dan selecteert hij alle berichten, en vervolgens kun je die verwijderenPatrickG schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:20:
- Mogelijkheid om alle items in de inbox in een keer te verwijderen
Verwijderd
check even in je device manager (control panel) of er ergens onderaan bij "Universal Serial Bus Controllers" (USB) geen uitroep tekentje staat bij je LGE Mobile Composite USB Device.
Zo ja, open de properties ervan en selecteer "reinstall driver". Laat em ook connectie maken met het net. Dan is je driver zo geinstalleerd en kun je als het goed is wel connecten.
Werkte in ieder geval voor mij als een zonnetje
Verwijderd
Ik heb een kpn abonnement en zou dus graag willen internetten. Heeft iemand dezelfde ervaringen of heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alle hulp is welkom!
Verwijderd
Reeds verzonden!!KillaH87 schreef op donderdag 20 december 2007 @ 20:59:
zal ook ff mailtje sturen.
ff de link van dit topic er in gezet en nog 1 puntje er aan toegevoegd
[...]
Ik heb mijn viewty eindelijk ontvangen!
Maar als ik filmpjes maak in een normaal lichte kamer, lijken de filmpjes tijdens het filmen gewoon licht. Nadat ik hem heb gestopt word het filmpje opeens donkerder.
Wat te doen?
Verwijderd
Ik ben ook al naar vodafone city point geweest en heb via bel.nl de internetinstellingen via sms te krijgen maar ik ontvang ze niet/
Verwijderd
He ngamer thnx voor je reactie maar hoe heb jij dat scheurkalender ding weg gekregen want ik krijg hem dus egt niet weg...gebruik mijn alarm wel regelmatig kan het zijn dat hij die tijden op slaat ofzo of moet ik wat anders verander!Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:27:
[...]
Bizar, ik heb gewoon een Viewty met abonnement gehaald; de meegeleverde SIM-kaart is gewoon UMTS-compatible en ik kan dan ook prima gebruik maken van het UMTS-netwerk; bullshit dat ze het niet met de Viewty ondersteunen.
[...]
Ik had dat icoontje ook laatst na wat gekloot met m'n alarm (ik had hem eerst aangezet, toen weer uit ofzo). Na het alarm weer aan te zetten kwam er weer het alarmicoontje in de plaats. Ik heb geen idee wat dat scheurkalender icoontje moet voorstellen, maar het heeft meer met het alarm dan met de kalender te maken denk ik.
Heb nu ook de brief opgestuurd nu maar hopen dat ze er wat mee doen hoor het wel iig bedankt voor je hulp en als iemand anders nog weet hoe ik dat icoontje kan weg krijgen ik hoor het graag
Verwijderd
Verwijderd
hoi,Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:11:
Nu nog de instellingen van de MMS T-Mobile..
Wie helpt mij...
de instellingen heb ik wel, maar moet ik dat invullen op mijn viewty???
kan nergens vinden waar ik de instellingen kan invoeren e.d.
Verwijderd
??????? duidelijker AUB !!!Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:41:
okay jongens, hier is de f700 guy weer met een tip. als het goed is kan de viewty swf programma's aan. flash lite om precies te zijn. ga naar adobe om wat swf files te downloaden en te proberen.
MMS instellingen kunnen een crime zijn dus hierbij voor jullie startpost:
T-Mobile MMS
1. Ga in het hoofdscherm naar Menu (icoon met vier stippen)
2. Ga naar Instellingen (icoon van een tandwiel)
3. Kies Telefoon instellingen
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
7. Vul in bij Verbindingestitel: t-mobile mms
8. Selecteer bij Drager: GPRS
9. Selecteer bij Validatie: PAP
10. Vul in bij Gebruikersnaam: tmobilemms
11. Vul in bij Wachtwoord tmobilemms
12. Vul in bij APN: mms
13. Kies Opslaan
14. Ga terug naar het hoofdmenu en open Berichten.
15. Kies Instellingen
16. Kies Multimediabericht
17. Kies MMS berichtencentrale
18. Klik op het menu en kies Nieuwe toevoegen
19. Vul in bij Titel: t-mobile mms
20. Vul in bij URL naar MMSC: http://t-mobilemms
21. Vul in bij MMS-proxy: 010.010.010.011:8080
22. Selecteer bij Verbindingsmodus: TCP with Proxy
23. Kies Opslaan
24. Selecteer bij Toegangspunt: t-mobile mms
25. Kies Opslaan
26. Selecteer het zojuist aangemaakte t-mobile mms profiel
27. Kies Activeer
28. Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen
KPN MMS
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
7. Vul in bij Verbindingestitel: KPN mms
9. Selecteer bij Validatie: geen
10. Vul in bij Gebruikersnaam: leeglaten
11. Vul in bij Wachtwoord leeglaten
12. Vul in bij APN: portalmmm.nl
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
19. Vul in bij Titel: KPN mms
20. Vul in bij URL naar MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
21. Vul in bij MMS-proxy: 010.010.010.011:5080
23. Kies Opslaan
24. Selecteer bij Toegangspunt: KPN mms
25. Kies Opslaan
26. Selecteer het zojuist aangemaakte KPN mms profiel
27. Kies Activeer
Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen naar het eigen nummer
(altijd een foto toevoegen anders maakt de viewty er geen MMS bericht van)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Verwijderd
als deze vol zijn kan j ook geen sms meer versturen erg vervelend maja...
dat icoontje van kalender eindelijk weg heeft idd met het alarm te maken als je wekker hebt gezet moet je de tijd nog reseten anders blijft dat icoontje staan erg vaag en vervelend als je het mij vraagt iig blij dat ie weg is....:D
Verwijderd
zodat ik via men laptop op internet kan via 3G en gsm dan als modem kan laten werken.
Ik weet het is mogelijk maar ik weet niet hoe.
heb als provider Proximus ( belgie )
als iemand mij kan helpen ? alvast bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=IQjfeysMMkY
Is het ook mogelijk om de kwaliteit op super te zetten en dan 120 fps?
Verwijderd
Kan je dat veranderen?
Thnx
En het wordt donkerder omdat hij 120 frames per seconde moet schieten, waardoor er veel meer lichtinval nodig is. Binnenshuis heb je meestal te weinig licht, de sterkte van zonlicht is veel intenser en dus krijg je daar betere resultaten.
Verwijderd
Is het mogelijk om zelf in berichten een map aan te maken??
Ik wil somige smsjes namelijk in een aparte map bewaren.
Wie kan mij helpen????
Verwijderd
ik heb er ook al een andera flash achtergrond opgezet dat ging 1voudig
alleen de internetbrouwers opent niet ale paginnas heeft iemand anders dat ook dan hoor ik dat graag oja met oppera wil het wel daus het ligt niet aan mijn instelingen toch ik heb ook
al een andere sim kaart geprobeerd van vodafone maar het blijft het zelfde ik heb zelf rabomobiel ik hoop gauw te horen
Verwijderd
Nou heb ik het niet zelf geprobeerd, maar het schijnt dat je berichten kan markeren (alles markeren) en daardoor de hele mikmak kan verwijderen. Hoop dat het helpt.svdhorst schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:15:
Ik heb ff een domme vraag, mijn sms inbox zit vol dus ik krijg telkens zo'nbericht dat ik smsjes moet verwijderen, maar ik kan nergens vinden hoe ik ze allemaal in 1x weg kan gooien.. kan iemand mij dat vertellen?
Thnx
Verwijderd
Ik heb mijn lg viewty nu ok binnen maar tot mijn verbazing is mij een duitse versie geleverd. Ik had hem besteld bij typhone.nl.
Weten jullie een manier waarmee ik de taal van de interface kan veranderen naar het engls of misschien zelfs nederlands
Alvast bedankt
Dit is toch wel heel basic hoorVerwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:57:
ey volk,
Ik heb mijn lg viewty nu ok binnen maar tot mijn verbazing is mij een duitse versie geleverd. Ik had hem besteld bij typhone.nl.
Weten jullie een manier waarmee ik de taal van de interface kan veranderen naar het engls of misschien zelfs nederlands
Alvast bedankt
Telefooninstellingen --> Talen
Verwijderd
Sinds gister heb ik ook een viewty, samen met een telfort abbo.
Het lukt me niet om MMS ingesteld te krijgen , en kwam met wat googlen hier, heelwat wijzer geworden van mn viewty door de 2 topics hehe.
Naar aanleiding van een uitleg een paar posts hierboven bennik begonnen de KPN instellingen te vervangen voor de telfort, maar het mocht nog steeds niet baten.
Dit zijn de punten van de telfort site.
• Bij Verbindingsnaam voer Telfort MMS in
(wordt ook wel aangeduid met profielnaam, netwerkaccount of connection name in sommige toestellen)
• Bij Gebruikersnaam/login voer niets in
• Bij Wachtwoord voer niets in
• Bij Gegevensdrager voer GPRS in
(wordt ook wel aangeduid met mms-netwerk, type overdracht of bearer in sommige toestellen)
• Bij Toegangspuntnaam voer internet in
(wordt ook wel aangeduid met APN, access point name of GPRS-toegangspunt in sommige toestellen)
• Bij IP-adres voer 193.113.200.195 in
(wordt ook wel aangeduid met IP server, proxy (primair), gateway of inbelnr in sommige toestellen)
• Bij Poort voer 9201 in (WSP protocol toestel) of 8080 in geval van een HTTP toestel. Dit wordt vermeld in de gebruiksaanwijzing van uw toestel. (poort wordt ook wel aangeduid met proxy-poort of IP port)
• Bij Startpagina voer http://mms in
(wordt ook wel aangeduid met mms servicecentrum, URL, homepage of relay address in sommige toestellen)
Ik heb dus een Toegangspunt aangemaakt
Naam : Telfort mms
APN: internet
gebruikernaam/wachtwoord leeg
Drager : GPRS
MMS Berichten centrum
Titel : Telfort mms
URL naar MMSC : http://mms (:8080 geprobeerd om de poort erook in te krijgen)
MMS proxy : 193.113.200.195
verbindingsmodus : tcp with proxy
toegangspunt : telfort mms
Ik krijg het maar niet aan het werk, dus als iemand me hier kan helpen zou het geweldig zijn!
Verder vind ik het wel een super mobieltje, alleen de camera viel me een beetje tegen, al zijn de fotos met de standaard instellingen wel redelijk, maar ik las hier dat hij beter word met andere instellingen dus dat word een beetje spelen ermee.
Verwijderd
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
23. Selecteer bij Toegangspunt: t-mobile mms
24. Kies Opslaan
25. Selecteer het zojuist aangemaakte t-mobile mms profiel
26. Kies Activeer
27. Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen
Getest en Het werkt !!!!
Verwijderd
Weet iemand een goede?
Verwijderd
Internet InstellingenVerwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:40:
T-Mobile MMS![]()
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
23. Selecteer bij Toegangspunt: t-mobile mms
24. Kies Opslaan
25. Selecteer het zojuist aangemaakte t-mobile mms profiel
26. Kies Activeer
27. Ga terug naar Berichten om een MMS-bericht op te stellen
Getest en Het werkt !!!!
Toegangspunten
Verbindingstitel: T-mobile Internet
Drager: UMTS
Validatie: PAP
Gebruikersnaam: blanco
Wachtwoord: blanco
Streaming instellingen
UDP-poortnummer: 1024 - 65535
Proxy gebruiken: Nee
Proxy IP adres: blanco
Proxyserverpoort: blanco
Netwerkaccount: T-Mobile Internet
Verwijderd
Me duitse kennis is nou niet echt aanwezig te noemen dus voor ik ging zoeken wou ik zeker weten dat er ook iets te vinden was.KoppenSneller schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:19:
[...]
Dit is toch wel heel basic hoor![]()
Telefooninstellingen --> Talen
maar heb het gevonden dus bedankt
Ik lees hier trouwens veel over dat pc suite niet goed ewrkt, daar he ik nu dus ook last van. Heeft iemand die hier problemen mee had het ook al weten op te lossen/ want daar lees je niks over.
Ik heb geen extern geheugen kaartje erin zitten dus mass storge methode werkt zoiezo al niet.
Ik heb alsvolgt geprobeert te connecten (Zo staat het ook in het boekje)
Eerst checken of je telefoon op data service staat onder optie > connectivity > usb....
Dan pc suite installeren vai de cd.
Kabeltje tussen pc en telefoon hangen
klik bj de wizard op usb en paar keer volgende.
en dan hoort hij het te doen maar het mislukt keer op keer
Het probleem klinkt voor sommige vast wel bekend maar hoe hebben jullie dit dus opgelost?
Goede phone, maar er zijn een paar zaken interessant om weten; misschien zijn dit goede tips voor in de startpost :
- als je het qwerty-toetsenbordje met je duimen bedient, kan je het beste je scherm hercalibreren met je duimen, waarbij je tijdens de calibratie het scherm net zo houdt als bij het gebruik van het toetsenbordje. Dit typt nadien veel beter.
- het instellen van een mp3 als beltoon werkt blijkbaar enkel als je de mp3 in het lokale geheugen opslaat, en niet op microsd.
- als je MP3's met album covers wenst weer te geven, moet je de cover includen in je mp3; dit kan je bv doen met album cover art downloader (freeware)
- het gebruik van je phone als wekker is het gemakkelijkste wanier je bij settings/scherm/Klok& agenda voor klok kiest, en deze analoog maakt. Door in het homescreen op de analoge klok te klikken komt er dan een wekkertje te voorschijn, en als je daarop klikt, kan je heel eenvoudig het alarm instellen...
Voor de rest niets dan lof, al kan ik me natuurlijk wel vinden in de genoemde opmerkingen.
Het grootste voordeel vind ik dat je de phone effectief met je vingers kan bedienen.
Jammer genoeg heb ik nog geen online functionaliteit kunnen testen, gezien mijn huidig mobiel abonnement dit niet ondersteunt.
Voor de belgen : Base is nu net met een - naar belgische normen - spectaculair aanbod gekomen : 10€/maand voor 200MB dataverkeer met je GSM;ik ben momenteel mijn abbo aan het omzetten....
Veel beter dan die tarieven van proximus etc dus ...
Heeft er verder iemand al een idee hoe het zit met de tv-out kabel, en of de gsm via bluetooth AVRCP ondersteunt voor de tv-out div-x? voor zover ik het kan inschatten zou dit moeten werken...
Dan kan ik de navigatie-dvd laten zitten in de autoradio, en gewoon via de gsm films bekijken...
Als er nog mensen met tips zijn, laat ze dan zeker weten;het kan andere mensen heel wat tijd en frustraties besparen...
Netwerk niet beschikbaar
Deze applicatie vereist een dataverbinding en wordt automatisch opnieuw geprobeerd. Controleer in de tussentijd uw signaalsterkte.
Daar ligt het natuurlijk niet aan... aangezien ik op dezelfde plek met Telfort kaartje wel gewoon alles kon doen.
Het kan aan mijn abbonement liggen, ik heb namelijk geen data abbonement.
Maar goed, doe er je voordeel mee!
Owja, ik kreeg ook nog een nieuw icoontje links naast het 'vage' kalender tekentje. het was een grijze R, als iemand weet wat dit is, graag! owja, de handleiding online zou ook wel handig zijn. Misschien iemand die em als PDF heeft?
[ Voor 13% gewijzigd door Crashy op 24-12-2007 00:43 ]
Verwijderd
Wel eens van interpunctie gehoord?Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:03:
hoi is er al iemand die rabomobiel erop heeft en die opera aan de praat heeft gekregen ik zit er al een tijd mee te worstelen maar ik kan alleen op de telefoon brouwser interneten en dan ook maar op bepaalde site's dit was op mij sonny w850i niet zo iemand een idee als ik er een andere simkaart in doe dan wekrt het wel maar kan ik nog somige site's niet bezoeken alvast bedankt voor de hulp
Verwijderd
Verwijderd
Ben vandaag langs de winkel geweest waar ik hem heb gekocht , hun konden er niks mee.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:18:
Hallo,
Het lukt me niet om MMS ingesteld te krijgen , en kwam met wat googlen hier, heelwat wijzer geworden van mn viewty door de 2 topics hehe.
Naar aanleiding van een uitleg een paar posts hierboven bennik begonnen de KPN instellingen te vervangen voor de telfort, maar het mocht nog steeds niet baten.
(wordt ook wel aangeduid met profielnaam, netwerkaccount of connection name in sommige toestellen)
(wordt ook wel aangeduid met mms-netwerk, type overdracht of bearer in sommige toestellen)
(wordt ook wel aangeduid met APN, access point name of GPRS-toegangspunt in sommige toestellen)
(wordt ook wel aangeduid met IP server, proxy (primair), gateway of inbelnr in sommige toestellen)
• Bij Poort voer 9201 in (WSP protocol toestel) of 8080 in geval van een HTTP toestel. Dit wordt vermeld in de gebruiksaanwijzing van uw toestel. (poort wordt ook wel aangeduid met proxy-poort of IP port)
(wordt ook wel aangeduid met mms servicecentrum, URL, homepage of relay address in sommige toestellen)
MMS Berichten centrum
Naar de Telfort winkel geweest in Denhaag die kerel gebruikte gewoon dezelfde gegevens als ik , hij zei hem alleen wel geactiveerd te hebben op het netwerk (gaf een belletje aan telfort en hun deden het) en dat hij nu GPRS kan gebruiken (komt een G bij de verbindingsstatus alsik probeer te MMSen)
Verwijderd
ook tevreden liever een goed antwoord op mijn vraag
of mondje dicht !!!!!!
[ Voor 60% gewijzigd door Ginz op 25-12-2007 14:46 ]
Lieve Jacob, ik hoop niet dat je in het dagelijks leven ook zo op een goed bedoelde tip reageert. Dan zul je immers weinig gedaan krijgen. Op dit moment is het niet echt makkelijk om jouw post te lezen, interpunctie zou dit een stuk makkelijker maken. Ik kan me nu goed voorstellen dat iemand die een antwoord op jouw vraag heeft ergens halverwege afhaakt en maar de volgende post gaat lezen.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:54:
jammer dat je hier wordt afgerekend op lees teken's hier volgener een paar ......,,,,,,,,,,,!!!!!!!
ook tevreden liever een goed antwoord op mijn vraag
of mondje dicht !!!!!!
Fijne kerst in ieder geval en succes met rabomobiel! Ik kan je overigens niet helpen met je vraag, excuses..
Verwijderd
En jij ook nog een fijne kerst ik hoop wel dat iemand anders met een oplossing komt.
Verwijderd
D4Skunk schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:45:
Ik heb mijn viewty 3 dagen geleden ontvangen...
Goede phone, maar er zijn een paar zaken interessant om weten; misschien zijn dit goede tips voor in de startpost :
- als je het qwerty-toetsenbordje met je duimen bedient, kan je het beste je scherm hercalibreren met je duimen, waarbij je tijdens de calibratie het scherm net zo houdt als bij het gebruik van het toetsenbordje. Dit typt nadien veel beter.
- het instellen van een mp3 als beltoon werkt blijkbaar enkel als je de mp3 in het lokale geheugen opslaat, en niet op microsd.
Weet je dat zeker? Bij mij doen beltonen ed het prima met mp3tjes uit het externe geheugen...
- als je MP3's met album covers wenst weer te geven, moet je de cover includen in je mp3; dit kan je bv doen met album cover art downloader (freeware)
- het gebruik van je phone als wekker is het gemakkelijkste wanier je bij settings/scherm/Klok& agenda voor klok kiest, en deze analoog maakt. Door in het homescreen op de analoge klok te klikken komt er dan een wekkertje te voorschijn, en als je daarop klikt, kan je heel eenvoudig het alarm instellen...
Of je opent het 'shortcut'menu met die 9 items even door met je vinger te sliden, waardoor je ook direct naar het alarm kan. Dan hoef je die analoge klok niet als achtergrond te hebben. =)
Die tip over het calibreren is zeker waar. Had het toestel zelf ook even met mijn duimen gecalibreerd en hij registreerde mijn getyp daarna een stuk beter (met minder verkeerde letters)
Als er nog mensen met tips zijn, laat ze dan zeker weten;het kan andere mensen heel wat tijd en frustraties besparen...
Verwijderd
Hoe heb je dit werkend gekregen? Ik krijg het maar niet aan de praat..Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:48:
Beste msn applicatie tot nu toe :
http://gallery.mobile9.com/f/283027/
tot nu toe word deze msn applicatie alleen maar positiever in mijn punt: ik kan het ook gewoon minimaliseren ( door te multitasken ) dus ik kan msn aanhebben terwijl ik bel/sms etc.. maar erbij nog internetten of gamen lukt helaas niet. ( maar dat is geen ramp ) ik vind het een super programma !!!!
jup jup wil je het eventueel in startpost vermelden ?!!
Edit: het is gelukt en een geweldig programma
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 23:35 ]
Verwijderd
Ook het menu is nou niet echt dat je zegt snel, vrij vervelend...
Klopt, het laden van foto's van de microSD is vrij traag. Maar mp3's gaat redelijk rap vind ik zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:03:
Of het ligt aan mij, of niemand heeft het er hier over maar is bij niemand nou de Viewty tergend langzaam bij het openen van de muziek/foto folder vanaf een memory stick ? ( heb trouwens een ultra2, dus daar zou het niet aan moeten liggen ).
Ook het menu is nou niet echt dat je zegt snel, vrij vervelend...
Overigens laat ik mijn foto's gewoon op het telefoongeheugen zetten. Want foto's kijken moet wel snel gaan...
Verwijderd
Ik heb hem trouwens pas sinds gister (24e)
Verwijderd
ik snap niet dat je hier zoveel gezeur door kon krijgen!
Ik stel gewoon een vraag ,en verwacht daar dan ook gewoon antwoord op.
Zonder op lees teken's en andere toestanden te worden beoordeelt.
Ik vind het dan ook jammer dat mijn vraag zo word behandelt.
Daarom nogmaals graag een antwoord in plaats van te praten over,
iemand's taalkundige tekort komingen alvast bedankt en ook liever niet spoten over geloof!!
daar kun je ook een hoop mensen mee kwetsen toch nog een fijne kerst!!
Verwijderd
hij is echt fijn jaVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:29:
[...]
Hoe heb je dit werkend gekregen? Ik krijg het maar niet aan de praat..
Edit: het is gelukt en een geweldig programma
ik heb ook enkele games die ik hier en daar heb gevonden die echt perfect op de viewty te spelen zijn.
ik zal ze nog is posten.
Veel plezier nog met jullie viewty verder
Verwijderd
jammer van het gammele slide mechanisme anders had ik hem ook gehaald.richards81 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:30:
Gezellige boel hier haha... Ik heb mijn viewty verkocht. Waarom? Ik irriteerde me mateloos aan de sms fout. Zit ik lekker te smsen "BOEM" opslaan in concepten ja of nee. SMSen via de normale weg was ook niets (via cijfers) Ik ben eerlijk gezegd beetje teleurgesteld in de viewty. Heb nu een Nokia N95, ook erg leuk mee spelen sinds de nieuwe firmware.
Veel plezier nog met jullie viewty verder
Verwijderd
Verwijderd
Twee problemen/vraagjes
- Berichten synchroniseren met de PC.. Ik heb wel verbinding, zie de telefoon aan de gang gaan.. maar ik krijg niets in de PS Suite te zien.. die blijft leeg. Iemand tips?
- Ik ontving daarnet een EMS bericht (envelopje en dan staat daar in het klein ems boven) In de berichtenlijst (op de telefoon) zie ik wel een stukje van het bericht langs scrollen, maar als ik het bericht open is er niets te lezen... Terwijl je dus bij het verzamelschermpje wel degelijk een stukje van de tekst voorbij ziet komen..
zet het bestand eens om naar een .avi bestand met divx codec en plaats van naar een divx bestand en probeer het dan nog eensVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:52:
Ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb zelf nu 4 weken een viewty. Vind het een prachttoestel. Heb alleen 1 probleem. Ik kan geen divx afspelen. Nadat ik deze via de usb kabel op de viewty gezet heb, kan ik het divx bestand in de telefoon niet vinden. Ik kan deze wel weer vinden via de usbkabel/pc en dan weer verwijderen. Ik heb een avi omgezet naar divx en een divx rechstreeks erop gezet, maakt geen verschil. Weet iemand een oplossing ?
let ook op de bestandsnaam, deze mag niet te lang zijn.KillaH87 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:20:
[...]
zet het bestand eens om naar een .avi bestand met divx codec en plaats van naar een divx bestand en probeer het dan nog eens
Ik blijf als output file zien: .AVI
.avi is ook divx formaatDjerique schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:55:
Volgens LG worden de camerabeelden direct opgeslagen in divx formaat, maar ik merk hier niks van...
Ik blijf als output file zien: .AVI
Verwijderd
* In het belscherm dient de " * + " toets ook als de P en de W maar dat staat er niet op.
* Als je een cijfer intoetst en dat weghaalt met de "C" knop ( dus gewoon een cijfer wissen ) en dat cijfer is het eerste in het scherm dan verlaat de Viewty gewoon het belscherm =/ erg irritant.
met vriendelijke groeten, dennis
Wat betreft de beltonen : ik ben het niet 100% zeker; ik kon ze wel instellen vanaf sd, maar bij het overgaan van de telefoon bleef m'n viewty toch het oude midi-muziekje gebruiken, terwijl in het profiel toch de juiste mp3 ingesteld stond. Na een mp3te kopiëren naar het telefoongeheugen bleek dit ineens wel te werken.Ik heb dit getest met twee nummers. Misschien dat dit lag aan een instelling van mijn phone;ikheb het ondertussen niet meer getest vanop SD.
Wat betreft het alarm, op dat gebied heb je volledige gelijk... vergeet niet dat ik de phone nog maar een paar daagjes heb, en dus nog een complete newb ben met dit apparaat
Heeft iemand trouwens al een idee over de release-date v/d tv-out kabel ?
Ik heb het niet getest (heb geen telfort) maar ik vermoed dat het volgende moet werken:Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:18:
Hallo,
MMS Berichten centrum
Ik krijg het maar niet aan het werk, dus als iemand me hier kan helpen zou het geweldig zijn!![]()
Verder vind ik het wel een super mobieltje, alleen de camera viel me een beetje tegen, al zijn de fotos met de standaard instellingen wel redelijk, maar ik las hier dat hij beter word met andere instellingen dus dat word een beetje spelen ermee.
Telfort MMS
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
7. Vul in bij Verbindingestitel: Telfort mms
12. Vul in bij APN: internet
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
19. Vul in bij Titel: Telfort mms
20. Vul in bij URL naar MMSC: http://mms
21. Vul in bij MMS-proxy: 193.113.200.195:9201
23. Kies Opslaan
24. Selecteer bij Toegangspunt: Telfort mms
25. Kies Opslaan
26. Selecteer het zojuist aangemaakte Telfort mms profiel
27. Kies Activeer
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
USB instellingen (configuratiescherm ->systeembeheer-> computerbeheer-> apparaatbeheer-> USB-controllers) is allemaal geactiveerd.
De instellingen voor de extra usb massaopslag kwam in het rijstje bij de USB-controllers. Maar na uninstallen en opnieuw installeren doet ie dat ook niet meer. Zelfs als ik de driver handmatig nog eens installeer.
Heb verschillende USBpoorten geprobeert...
Ik weet niet meer wat ik nog kan proberen....
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Ik doe hem weg omdat ik touchscreen op langere termijn onhandig vind werking als je vergelijkd met een gewoon keypad.
Dus mail me op erikvoosterhout@gmail.com als je interesse hebt, er is nog geen schade aan het toestel en hij is pas een kleine 10 dagen oud.
Toestel is simlock vrij en niet branded btw, heb hem goedkoop gekocht dus doe hem goedkoop weg, toestel is van duitse afkomst, interface taal en handleiding is engels. (weet niet of nederlands te downloaden is)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 12:38 ]
Verwijderd
Vast weinig last van spam jijVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:33:
Mochten er hier nog lezers zijndie geen viewty hebben maar wel willen, dan kan je mij benaderen op erikvoosterhout@gmail.com.
Ik doe hem weg omdat ik touchscreen op langere termijn onhandig vind werking als je vergelijkd met een gewoon keypad.
Dus mail me op erikvoosterhout@gmail.com als je interesse hebt, er is nog geen schade aan het toestel en hij is pas een kleine 10 dagen oud.
Toestel is simlock vrij en niet branded btw, heb hem goedkoop gekocht dus doe hem goedkoop weg, toestel is van duitse afkomst, interface taal en handleiding is engels. (weet niet of nederlands te downloaden is)

Verwijderd
1. Ik kan Opera Mini niet installeren, hij blijft meuten met de verbinding (alleen deze keer toestaan, niet toestaan, toestaan om de verbinding te verbreken) Elke keer als de installatie bijna klaar is, gooit ie de verbinding eruit en kan ik het niet meer opnieuw proberen totdat de telefoon is uit-/aangezet. Internet doet het overigens wel gewoon.
2. Ik kan geen streaming media gebruiken (hebben meerdere last van heb ik begrepen), instellingen zijn volgens mij goed (instellingen staan op 1 van de pagina's van dit topic). Ik kan ook de filmpjes niet downloaden, dan geeft ie aan dat het bestand te groot is.
3. Voor de mensen die zeggen dat de flitser het bijna niet doet, moet je van de autofocus knop afblijven, dan flitst ie wel
Mocht iemand het antwoord weten op mijn problemen: Graag!!! Anders gaat de telefoon linea recta de prullenmand in.
Alvast bedankt!
Yo, ik heb em ook al een tijdje, maar ik ben erachter gekomen dat de viewty een bepaald formaat divx moet hebben. De afmetingen van de film moeten maximaal 400x227 pixels zijn.Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:52:
Ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb zelf nu 4 weken een viewty. Vind het een prachttoestel. Heb alleen 1 probleem. Ik kan geen divx afspelen. Nadat ik deze via de usb kabel op de viewty gezet heb, kan ik het divx bestand in de telefoon niet vinden. Ik kan deze wel weer vinden via de usbkabel/pc en dan weer verwijderen. Ik heb een avi omgezet naar divx en een divx rechstreeks erop gezet, maakt geen verschil. Weet iemand een oplossing ?
Om dit te bewerkstelligen doe ik altijd mijn films converteren met divx converter (zit standaard bij het pakket als je de gratis divx-codec download). Meestal is het ervoor zorgen dat de breedte 400 pixels is al genoeg voor de film. Dan converteer je hem en dat bestand zet je op je viewty. Werkt altijd.
PS: ik zet trouwens ook voor de zekerheid (en om de grootte van de film te beperken) de video bitrate op een getal rond de 600 en de audio bitrate op 96, 112 of 128. Het tellertje met de total staat bij meestal net iets onder de 750.
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense
Verwijderd
Hej , bedankt voor het proberen maar ze werken nog steeds nietharley schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:39:
[...]
Ik heb het niet getest (heb geen telfort) maar ik vermoed dat het volgende moet werken:
Telfort MMS
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
21. Vul in bij MMS-proxy: 193.113.200.195:9201
23. Kies Opslaan
25. Kies Opslaan
27. Kies Activeer
Ikga morgen waarschijnlijk maar weer langs te telfort winkel want dit vind ik niet kunnen.
Verwijderd
ik heb er niets op aan te merkenVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:09:
ojah nog ff wat is jullie belkwaliteit ook zo zuig...ik vind de kwaliteit egt ernstig slecht als ik aan het bellen weet iemand hoe dat kan of komt? Of hoe ik het kan veranderen? alvast bedankt he mensen...
verander de laatste vier cijfers bij het ip nummer dan eens naar 8080Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:46:
[...]
Hej , bedankt voor het proberen maar ze werken nog steeds nietik krijg nu wel soms 3G bij mn verbinding status alsik een MMS probeer te verzenden.
Ikga morgen waarschijnlijk maar weer langs te telfort winkel want dit vind ik niet kunnen.hehe
Had geen rekening met de andere poort gehouden. volgens mij is de viewty nl een http toestel.
Telfort MMS
4. Kies Verbindingen
5. Kies Toegangspunten.
6. Kies Toevoegen.
13. Kies Opslaan
15. Kies Instellingen
21. Vul in bij MMS-proxy: 193.113.200.195:8080
23. Kies Opslaan
25. Kies Opslaan
27. Kies Activeer
Verwijderd
4 a 5 dagen zul je niet snel halen hoor.. 2 a 3 bij normaal gebruik is denk ik wel gangbaar met de viewtyVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:02:
hee de batterij ku990 is erg snel leeg iemand ideen waarom dit zo is? er is mij verteld dat hij gemakkelijk 4 a 5 dagen aan kan staan. Ik maak soms fotos en bel wel eens verder doe ik niet veel met het ding maar hij blijf maar 2 dagen aan??? apart lijkt me
Dit topic is gesloten.