het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercurius69
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-11-2023
Owja en de site van LG sukt enorm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
Oke filmpje op deze youtube pagina moet haast wel nep zijn

http://www.youtube.com/watch?v=RjJDAhyAkLE

Ik zie hier iemand die zijn viewty unlocked op de iphone manier en het lijkt als hij ook een iphone menu structuur heeft. Zover ik weet is de viewty nog niet gehacked en is het aanpassen van thema's/het menu nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Kan wel echt zijn want nu heb je ook zo'n schuif om naar snelmenu te gaan. Maar waarom koop je een viewty en wil je het menu van een iphone? Beetje triest!

Hier nog wat mooie walls:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=24&t=549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-09 12:56
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:44:
~Ik heb een sim kaart van een jaar of 5 oud kan ik daar het UMTS netwerk opkomen of heb ik daar een nieuw kaartje voor nodig?
Moet je even een nieuwe sim aanschaffen, zogenaamde USIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

SuperKneus schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:06:

Ik zie hier iemand die zijn viewty unlocked op de iphone manier en het lijkt als hij ook een iphone menu structuur heeft. Zover ik weet is de viewty nog niet gehacked en is het aanpassen van thema's/het menu nog niet mogelijk.
ik weet wel dat een site dit had aangeboden voor de SEW950i. Dan je dezelfde structuur als de iphone, maar dan is alles in flash! Dus misschien bieden ze het nu ook aan voor de viewty!
TictaCNL schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:11:
Kan wel echt zijn want nu heb je ook zo'n schuif om naar snelmenu te gaan. Maar waarom koop je een viewty en wil je het menu van een iphone? Beetje triest!
Ach ja, smaken verschillen! De een vindt wil niet gebonden zijn aan appel hardware maar vind de interface geweldig etc. Maar om te zeggen dat het triest is...smaken verschillen. Ik zou ook niet aan een (2 jarig?) contract vast willen zitten die 50 euro in de maand is + de telefoon kosten (300?) en dat bij 1 aanbieder te krijgen is, iphone any1?

Het is niet de bedoeling om dat ding af te kraken, het ziet er goed uit en ik zou hem wel graag willen etc. maar de kosten zijn te hoog voor een tel in mijn ogen.

Zoals ik al zei, smaken verschillen en een ieder heeft z'n eigen reden om de viewty om te toveren tot een iphone look-a-like interface :P.

[ Voor 42% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-12-2007 16:49 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:06:

Het hoeft zeker niet nep te zijn; het is gewoon een Java-app op de Viewty die het Iphone-menu simuleert; zoals de maker zegt is dit vooralsnog alles wat je in de app kan doen; nadat je het menu opengeslide hebt, kun je dus geen enkel ding kiezen; hij zegt er wel bij dat het zijn doel is om meer en wellicht de gehele functionaliteit van de iPhone-software in de toekomst ervoor probeert te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dagen een Viewty. Leuke telefoon met inderdaad de veelgenoemd voor en nadelen.

Ik heb echter nog steeds problemen met internet opstarten, de verbinding mislukt steeds. Ik heb t-mobile en ik heb de instellingen gebruikt die ergens in deze lange topic staan. Ik kan nu wel google maps gebruiken en Gmail maar kan niet surfen, vreemd...

Ook heb ik hetzelfde probleem als iemand hiervoor met het gebruiken van de LG software, de telefoon verbindt niet.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
XTREEMRaGE schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:36:
[...]

ik weet wel dat een site dit had aangeboden voor de SEW950i. Dan je dezelfde structuur als de iphone, maar dan is alles in flash! Dus misschien bieden ze het nu ook aan voor de viewty!

[...]

Ach ja, smaken verschillen! De een vindt wil niet gebonden zijn aan appel hardware maar vind de interface geweldig etc. Maar om te zeggen dat het triest is...smaken verschillen. Ik zou ook niet aan een (2 jarig?) contract vast willen zitten die 50 euro in de maand is + de telefoon kosten (300?) en dat bij 1 aanbieder te krijgen is, iphone any1?

Het is niet de bedoeling om dat ding af te kraken, het ziet er goed uit en ik zou hem wel graag willen etc. maar de kosten zijn te hoog voor een tel in mijn ogen.

Zoals ik al zei, smaken verschillen en een ieder heeft z'n eigen reden om de viewty om te toveren tot een iphone look-a-like interface :P.
Ik kan de Iphone krijgen voor 265 euro simlock vrij! Dan nog een sim only abbo'tje er bij en hij is Igoedkoper dan de viewty. Toch ga ik voor de viewty want de iphone suckt echt. Iedereen kijkt naa hoe het er uit ziet, maar van binnen is hij echt prut. Slechte camera, slechte speaker, sloom e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TictaCNL schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:50:
[...]

Ik kan de Iphone krijgen voor 265 euro simlock vrij! Dan nog een sim only abbo'tje er bij en hij is Igoedkoper dan de viewty. Toch ga ik voor de viewty want de iphone suckt echt. Iedereen kijkt naa hoe het er uit ziet, maar van binnen is hij echt prut. Slechte camera, slechte speaker, sloom e.d.
eeuhm maar dan kan je toch niet updaten? Althans in de meeste gevallen wordt ie onbruikbaar gemaakt?

Maar de viewty vindt ik persoonlijk gewoon strakker eruit zien, en qua specificaties is de viewty (of andere) gewoon beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Laatst online: 09-09 17:27
Ik heb nog wat ontdekt, volgens mij staat het nog niet in dit forum.
Als je films convert naar divx, via divx converter en hem vervolgens op je phone zet. Mag de bestandsnaam niet langer zijn dan een X aantal letter/cijfers.
Ik had dit bestand erop gezet:
Een_mooie_film.cd1.2000.DvDRip.RELEASEGROUPNAME.divx
(boeit verder niet)
En toen phone ontkoppeld, en gezocht, kon hem nergens vinden.
toen weer aangekoppeld, en hernoemd naar
Een_mooie_film.cd1.divx
En voila, hij werd opeens gevonden! kwam er helaas wel pas achter toen ik thuis kwam naar een 2 uur durende trein rit... dus geen 'Mooie film' voor mij in de trein...
Misschien iets voor in de SP?

[ Voor 8% gewijzigd door Crashy op 18-12-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercurius69
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-11-2023
Het probleem dat google maps het wel doet en je browsertje niet had ik ook:

Je kan bij je telefoon instellingen toegangspunten definiëren, meestal door je provider via een smsje automatisch geïnstalleerd.

Echter en daar ging het bij mij mis: Je browser heeft ook instellingen, en die moet naar hetzelfde toegangspunt verwijzen, ik kon niet de juiste toewijzen en heb dus handmatig de gegevens uit het ene menu: telefooninstellingen/verbindingen/toegangspunten moeten kopieren naar de instellingen in de browser.

Anyways Internet doet het sinds vanmiddag (tien minuten na mn eerste posting) en ik vind het echt geweldig.HSDPA rockt geweldig! Alleen msn'en met een ander dan @hotmail account is me nog niet gelukt....Het menutje heeft een dropdown waarin ik kan kiezen voor een ander dan hotmail adres maar reageert er niet op. Ik heb ook opera mini geïnstalleerd, een vergelijkende review met de standaard browser post ik later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijk!!!!!!

Jongens,

Wat wij met een andere community doen als we ontevreden zijn over enkele dingen. is dat 1 iemand van het forum een voorbeeld brief schrijft. en dat hier op het forum post.

als degene meerdere e-mail adressen er ook bij vermeld van LG kunnen wij dus dat brief van hier kopieren en naar AL Die e-mail adressen versturen met zijn allen!

dit is een zeer effectiefe manier om onze stem te laten horen voor dat firmware update !

Mijn grammatica is niet echt super. wilt iemand hiermee aan de slag?!

PS: als we dit succesvol doen hebben we binnen kortste keren een firmware update !!!

Mvg,

Mukremin Duran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan:
LG Klantenservice,
[adres hier invullen]

Inzake: Verzoek om firmware-update

Datum: 18 december 2007,

Geachte mijnheer, mevrouw,

Sinds [datum van aankoop] ben ik in het bezit van een LG KU990 Viewty telefoon. De telefoon bevalt mij uitstekend, echt ben ik van mening dat een firmware update zeer wenselijk is om spoedig uit te geven. Deze mening wordt ook gedeeld door een grote groep andere personen, zoals te zien valt op bijvoorbeeld het forum van Tweakers.net (zie: het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 ). Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk een firware update uit te geven, waarbij ik de volgende verbeteringen wenselijk acht:

[geef hier een opsomming van verzoekjes]

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Wachtende op een firmware-update,

Met vriendelijke groet,

[Handtekening wanneer verzonden per brief]
[Naam, adresgegevens, en evt. mobiele nummer en/of provider e.d.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi overigens. Ik lees dit topic al sinds deel 1, maar dacht dat ik nu maar eens iets moest posten.

Ben erg blij met m'n Viewty toestel. Bevalt me erg goed en ik vind het eigenlijk alleen jammer dat de stylus niet in het toestel zelf zit, en dat mn screenprotector niet helemaal mooi op mn toestel zit (en hoekje is omgebogen dus dat krijg ik nooit meer vast op t toestel). Druk op zoek naar een nieuwe screenprotector dus!
Verder: uitstekend toestel. Touchscreen werkt perfect, is alleen even wennen de eerste paar dagen. Foto's zijn verschrikkelijk goed voor een mobiele telefoon! (Wel manuele instellingen genomen, geen auto-shizzle.. zo krijg je alleen maar betere kwaliteit) Internet en video nog niet echt getest. Overigens was ik hiervoor in het bezit van een LG P7200. Ben blij dat deze batterij een stuk langer meegaat! (+- 3 a 4 dagen).

Groet,
Stoerbaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:09:
Aan:
LG Klantenservice,
[adres hier invullen]

Geachte mijnheer/mevrouw,

Sinds [datum van aankoop] ben ik in het bezit van een LG KU990 Viewty telefoon. De telefoon bevalt mij uitstekend, echter ben ik van mening dat het spoedig uitgeven van een een firmware-update zeer wenselijk is. Deze mening wordt gedeeld door een grote groep gebruikers, zoals te zien valt op bijvoorbeeld het forum van Tweakers.net (zie: het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 ). Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk een firmware-update uit te geven, waarbij ik de volgende verbeteringen wenselijk acht:

[geef hier een opsomming van verzoekjes]

Overigens zullen niet alleen de gebruikers gebaat zijn bij het uitbrengen van een firmware-update. Dit is voor LG een kans om te laten zien dat er naar gebruikers geluisterd wordt, wat het image van uw bedrijf natuurlijk alleen maar ten goede komt. Tevens zal het oplossen van bestaande problemen met het toestel potentiële klanten over de streep trekken om ook te kiezen voor deze prachtige handset.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Ben even zo vrij geweest wat dingen te veranderen/verbeteren :) Mijn naam mag er iig onder, hoop dat dit wat gaat uithalen!

[ Voor 14% gewijzigd door Koppensneller op 18-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evt. ook hetvolgende vermelden?

"Een firmware-update is redelijkerwijs wenselijk, en tevens logisch, gezien het grote verkoop-succes van de Viewty. Om ook de consument in de toekomst voor LG te laten kiezen, is een firmware update ook voor u een goede keus."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:30:
Evt. ook hetvolgende vermelden?

"Een firmware-update is redelijkerwijs wenselijk, en tevens logisch, gezien het grote verkoop-succes van de Viewty. Om ook de consument in de toekomst voor LG te laten kiezen, is een firmware update ook voor u een goede keus."
Done, zie mijn vorige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx! Check ook ff je typo (wordy --> wordt)

Nu nog een mooi lijstje met verzoekjes! (A.u.b. kort en bondig)
Komt u maarrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

- Spatie-sluit-sms-af bug
- Mediaspeler licht uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
- Camera-issues oplossen
- QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
- Memo/kalender limieten weghalen (slaat natuurlijk nergens op)
- Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen (!)
- Ondersteuning voor geheugenkaartjes groter dan 2GB (is een software issue)

En een persoonlijke grudge:

Maak het mogelijk FM radio te luisteren met een A2DP headset. Dit is op het moment niet mogelijk, zelfs niet als de bedrade headset is aangesloten (moet natuurlijk voor de antenne). Hij stuurt dan het geluid naar de headset, en niet via Bluetooth.

[ Voor 49% gewijzigd door Koppensneller op 18-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
- mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
- mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
- reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
- een klein digitaal klokje naast de batterij indicator ofzo zou leuk zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door TheFes op 18-12-2007 13:13 . Reden: puntje toegevoegd ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal zeeer bedankt voor jullie reacties. !!!

aub laten we niet haasten met het opstellen van een zeer nette en overzichtelijke brief !

ik vind de brief van stoerbaard edited door koppensneller zeeer uitstekend. en als we nu effe duidelijke opsommingen gaan maken van de glitches die er nu aan de hand zijn. kan er voor grootste gedeelte opgelost worden.

voornaamste problemen:

- Camera benut niet zijn 5 megapixel kwaliteiten
- Geen Thema's !!!!!!!!!!!!!
- QWERTY toetsenbord issues ( Geen Enter optie ( wat je wel hebt bij sony ericssons) )

als je overschakelt bij Qwerty modus naar Vreemde tekens modus ( Dus 3x klikken op de ( toetsenbord icoon) kom je op de vreemde tekens modus en rechts helemaal beneden heb je 3x vormen van de letter : U, de laatste : 3e U, als je die intikt komen de normale : (.,?! tekens ) in plaats van u vorm.

- Memo / agenda/ kalender limieten weghalen
- Ondersteuning voor Geheugen kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Nice gasten!!!!! ik ga hem opsturen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Eerst maar even hier neerzetten, dan kunnen we er nog even naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, eerst even de volledige brief + verzoekjes hier afhandelen zodat dit voor iedereen dezelfde zal zijn. Plus zodat het ook helemaal netjes klopt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, een centraal lijstje met de ongemakken lijkt me wel zo handig.

Ik zou nog graag verbeterd willen zien wat volgens mij nog niet genoemd is:
- Makkelijker kunnen doorspoelen in video, nu moet je de knop heel lang vasthouden om bijv. een uur door te kunnen spoelen.
- Optie om in een video verder te kunnen kijken waar je de vorige keer gestopt bent.
- Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio

Maar goed bezig heren, kan wel wat worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
KoppenSneller schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:32:
Eerst maar even hier neerzetten, dan kunnen we er nog even naar kijken!
Zag nog een klein foutje in de brief, in de laatste 'grote' alinea staat "wat het image van uw bedrijf natuurlijk alleen maar ten goede komt" Het lijkt me dat hier imago hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mensen klinkt allemaal goed maar heb ook nog wat tips:
Shuttersound gewoon uit kunnen zetten
Auto stand van camera verbeteren.
Een backspace knopje op het touchscherm met smsn

Naja iig nog wat puntjes ik zie nog wel waar jullie allemaal mee komen...
Btw gaat zo'n brief nou egt werken? Tis tog duidelijk dat t allemaal een beetje geslijm is om die software update te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
zo'n backspace knop gaat denk ik niet passen en er zit al een c knop op de telefoon

[ Voor 99% gewijzigd door iwaarden op 18-12-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:13:
Ey mensen klinkt allemaal goed maar heb ook nog wat tips:
Auto stand van camera verbeteren.
Een backspace knopje op het touchscherm met smsn

Naja iig nog wat puntjes ik zie nog wel waar jullie allemaal mee komen...
Btw gaat zo'n brief nou egt werken? Tis tog duidelijk dat t allemaal een beetje geslijm is om die software update te krijgen...
Niet geschoten is altijd mis hè! Bovendien laat het iig zien met welke issues wij zitten. Ze zijn dan op de hoogte van wat mij missen met de telefoon en hebben de mogelijkheid er wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Aan:
LG Klantenservice,
[adres hier invullen]

Sinds [datum van aankoop] ben ik in het bezit van een LG KU990 Viewty telefoon. De telefoon bevalt mij uitstekend, echter ben ik van mening dat het spoedig uitgeven van een een firmware-update zeer wenselijk is. Deze mening wordt gedeeld door een grote groep gebruikers, zoals te zien is op bijvoorbeeld het forum van Tweakers.net (zie: het LG KU990 Viewty topic - Deel 2). Ik verzoek u daarom zo spoedig mogelijk een firmware-update uit te geven, waarbij ik de volgende verbeteringen wenselijk acht:
  • Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af
  • Mediaspeler uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
  • Auto-instellingen van de camera verbeteren
  • QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
  • Limiet van 5 memo's opheffen
  • Limiet van 200 kalenderitems opheffen
  • Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen
  • Ondersteuning voor geheugenkaarten groter dan 2GB
  • Mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
  • Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
  • Reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
  • Het weergeven van een klein digitaal klokje naast de batterij-indicator
  • Makkelijker doorspoelen in video, een uur doorspoelen duurt erg lang
  • Optie om in een video verder te kunnen kijken waar het afspelen de vorige keer gestopt is
  • Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
  • Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
  • Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
  • Het uitzetten van het sluitergeluid bij het maken van een foto
  • Instellingen van (video)camera onthouden (eventueel gebruik makend van profielen)
Overigens zullen niet alleen de gebruikers gebaat zijn bij het uitbrengen van een firmware-update. Dit is voor LG een kans om te laten zien dat er naar gebruikers geluisterd wordt, wat het imago van uw bedrijf natuurlijk alleen maar ten goede komt. Tevens zal het oplossen van bestaande problemen met het toestel potentiële klanten over de streep trekken om ook te kiezen voor deze prachtige handset.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Zoiets?

[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 18-12-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, wat zijn jullie goed bezig.....
Zet graag mijn naam eronder....
Verder geen toevoegingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Totaal Lijstje:

Gewenste Toevoegingen/verbeteringen:

-Camera benut niet zijn volledige 5MP kwaliteiten (in vergelijking met andere Cameraphones en de reclame)
-Instellingen van (video)camera onthouden (zelf aanpasbaar cameraprofiel bijv.)
-Shutter en Autofocus geluidjes ook uit kunnen zetten
-Optioneel klein klokje op basisscherm (bijv. zo een als in het snelmenu bovenaan staat)
-Reminder kalender items op het basisscherm
-Ondersteuning voor geheugenkaartjes groter dan 2GB
-Opties in het snelkeuze menu zelf kunnen aanpassen
-Kalender/Agenda/Memo limieten weghalen
-Standaardprofielen van stil/trillen aanpasbaar maken
-Doorspoelfuncties in mediaspeler verbeteren
-Playlistfuncties uitbreiden
-Video verder afkijken waar je de vorige keer bent gestopt
-Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
-Enter Functie toevoegen aan QWERTY toetsenbord
-Spatie-sluit-sms-af bug in QWERTY toetsenbord oplossen
-Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
-QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden (overal waar je tekst kunt invoeren)
-Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
-Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
KoppenSneller schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:28:
Aan:
LG Klantenservice,
[adres hier invullen]

bla bla rest van de brief enzo
Zou je van digitaal knopje naast de batterij indicator een klokje willen maken ;)

Ennuh er gaan nu twee totaal lijsten langs elkaar door dit topic, misschien is het handig als we eerst even op de totaallijst focussen en deze dan in de mail plakken. Geef ook even de mensen die niet op tweakers zitten tijdens hun werk de kans om te reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

oh ja :) done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:13:

Dit mogen ze volgens mij niet eens i.v.m. privacy redenen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
KillaH87 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:31:
Totaal Lijstje:

Gewenste Toevoegingen/verbeteringen:

-Camera benut niet zijn volledige 5MP kwaliteiten

-Instellingen van (video)camera onthouden (zelf aanpasbaar cameraprofiel bijv.)
-Shutter en Autofocus geluidjes ook uit kunnen zetten
-Optioneel klein klokje op basisscherm (bijv. zo een als in het snelmenu bovenaan staat)
-Reminder kalender items op het basisscherm
-Ondersteuning voor geheugenkaartjes groter dan 2GB
-Opties in het snelkeuze menu zelf kunnen aanpassen
-Kalender/Agenda/Memo limieten weghalen
-Standaardprofielen van stil/trillen aanpasbaar maken
-Doorspoelfuncties in mediaspeler verbeteren
-Playlistfuncties uitbreiden
-Video verder afkijken waar je de vorige keer bent gestopt
-Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
-Enter Functie toevoegen aan QWERTY toetsenbord
-Spatie-sluit-sms-af bug in QWERTY toetsenbord oplossen
-Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
-QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden (overal waar je tekst kunt invoeren)
-Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
-Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
Hier maak je dus de fout, door 5 megapixels te associeren met kwaliteit. Het is een beetje naief en getuigd van onwetendheid om te verwachten dat als er 5 megapixel op een verpakking staat, de kwaliteit vergelijkbaar is met die van een echte fotocamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:56:
[...]

Dit mogen ze volgens mij niet eens i.v.m. privacy redenen...
Hoezo dan kan op andere telefoons toch ook ikzelf heb een n70 en daar kan j gewoon het geluid afhalen...
Hebben jullie btw ook dat er de hele tijd en kalender logootje bovenaan blijft staan hij gaat bij mij nie weg terwijl ik er maar 21 in heb staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

coendeurloo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:18:
[...]

Hier maak je dus de fout, door 5 megapixels te associeren met kwaliteit. Het is een beetje naief en getuigd van onwetendheid om te verwachten dat als er 5 megapixel op een verpakking staat, de kwaliteit vergelijkbaar is met die van een echte fotocamera.
in een zekere zin wel, maar ik denk dat men hier juist de kwaliteit van verscheidene 5mp telefoons vergelijkt. Althans ik denk dat ze dat bedoelen, want idd je kan niet verwachten dat een telefoon het zelfde kwaliteit levert als een fotocamera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
[...]

[...]

heb het aangepast, ik weet dat een telefoon neit vergelijkbaar is met een normale camera maar als ik eens vergelijk met andere camarephones, zelfs met mijn n70 dan zijn sommige foto's van mijn n70 mooier dan die van mijn viewty

maar ook jij maakt hier een fout, 5MP geeft helemaal de kwaliteit niet aan maar de grootte van de foto, ik kan mooiere foto's maken op de spiegelreflex 5MP camera van mijn ouders dan op de 7MP goedkoop canon of panasonic cameratje wat ie heeft van een vriend

[ Voor 34% gewijzigd door iwaarden op 18-12-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
oepsie

[ Voor 98% gewijzigd door iwaarden op 18-12-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Goed bezig mensen. Misschien een idee om hem ook naar het engels om te zetten. Dan hebben de mensen op het uk forum er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BT services staat ook dat hij "remote for AV" ondersteund.. Iemand dat al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Nette brief. Als jullie inderdaad even de punten van verschillende gebruikers bij elkaar zetten om zo de lijst eventueel aan te passen, kunnen we hem allemaal ondertekenen :P
  • Het scrollen, voornamelijk in de berichten inbox gaat soms erg haperig
  • Mogelijkheid om alle items in de inbox in een keer te verwijderen
  • Als je (behoorlijk) hard praat in een gesprek waarbij je de grote luidspreker aan hebt staan, hoor je een tijdje een ruis uit die luidspreker komen, tijdens deze ruis kan de persoon waarmee je een gesprek voert jou niet verstaan.

[ Voor 28% gewijzigd door PatrickG op 18-12-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:48:
[...]

Heb je ook een vraag wanneer er mensen blijken te zijn met een VF branded viewty? Zo ja, dan is het misschien wel makkelijk om deze dan ook meteen te stellen, anders komt dit topic nogal vol te staan met nutteloze posts, nu kan iemand met een VF viewty immers alleen ja antwoorden, terwijl in het andere geval meteen een antwoord op je vraag gegeven kan worden.
Anders houd je je commentaar voor je, de vraag is compleet, drol

*Niet nodig

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 20-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@younes0807, het is dan misschien een complete vraag, maar wel eentje die zonder meer tot slowchat zal leiden wegens het gebrek aan vervolgvragen:

"Heeft iemand een Vodafone toestel"
"Ja, ik"
"Doet het logo af aan het design"
"Ja, een beetje"
"Verder nog speciale functie?"
etc.

Als in elke post zo weinig vragen staan, komen er duizenden reacties, wat erg irritant is om te lezen en daarom verzocht The_Fes jou om ook vervolgvragen in je bericht te stellen =) Tevens hoef je hem al helemaal niet uit te schelden...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn lekker bezig jongens !! heel erg moooi !!!!

ik vind het echt zeer prettig en mooi om te zien dat we met zijn allen proberen om een steentje bij te dragen...

hierbij mijn volgende verzoek : als (KOPPENSNELLER) de taak op zicht neemt om de lijst van bugs bij te houden. dan ga ik ( MUKO) aan de slag om alle mogelijke e-mails van LG te vinden..

zodra we alle e-mail adressen + nette brief klaar hebben. gaan we ze massaal versturen. en hebben we daarna 80% kans echt op een firmware update. want zo dom zijn ze volgens mij daaro niet... !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whaha diehard :P

Overgens vind ik het zeker een goed idee ! Vraag me alleen echt af of het wat gaat opleveren want de chocolate enz hebben ook allemaal verkocht als een tiet maar een firmware is er volgensmij nooit gekomen..

Zal wel een goede zet zijn iig van hun. Heb nu een LG gehaald omdat het gewoon een supermooie telefoon is met goeie functies en touchscreen. Maar zal er een vergelijkbare Sony Ericson zijn is de keus snel gemaakt.

Ben verder wel erg tevreden over de LG!! Tuurlijk zitten er een paar mindere punten in maar dat is bij elke phone zo. En het OS bevalt me ook stukken beter als verwacht.. Nog geen vastloper gehad in meer als een maand gebruik.. Is me echt nog nooit overkomen bij een telefoon d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 16:22

D4Skunk

Kind of Blue

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:59:
Bij de BT services staat ook dat hij "remote for AV" ondersteund.. Iemand dat al aan de praat gekregen?
Ik hoop van wel; ik heb net een viewty besteld, en volgende week wordt mijn nieuwe satnav in de wagen ingebouwd.Ik hoop om dmv avrcp & video-in (satnav) & video-out (viewty) films van de viewty op het scherm v/d satnav af te spelen.
(ik heb voor alle zekerheid bij de satnav ook zo'n ipod-kabeltje bijbesteld;als de viewty niet werkt kan ik in extremis nog een ipod kopen voor mijn films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
KillaH87 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:13:
[...]

[...]

heb het aangepast, ik weet dat een telefoon neit vergelijkbaar is met een normale camera maar als ik eens vergelijk met andere camarephones, zelfs met mijn n70 dan zijn sommige foto's van mijn n70 mooier dan die van mijn viewty

maar ook jij maakt hier een fout, 5MP geeft helemaal de kwaliteit niet aan maar de grootte van de foto, ik kan mooiere foto's maken op de spiegelreflex 5MP camera van mijn ouders dan op de 7MP goedkoop canon of panasonic cameratje wat ie heeft van een vriend
In dat geval had je het iets beter kunnen omschrijven dan "Camera benut niet zijn volledige 5MP kwaliteiten" want hiermee leg je niet de link met andere mobiele telefoons, maar wel de megapixels met kwaliteit, en kun je het me niet kwalijk nemen dat ik iets opvat zoals jij het schrijft.

En waar maak ik de fout precies? Want ik ben juist diegene die jou erop wilde wijzen dat meer megapixels niet garant staan voor een goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening ligt het niet zozeer aan de kwaliteit van de camera, maar aan de automatische instellingen.

Ik heb op dit moment firmware v1.0b. Zijn er nog andere versie's in omloop?

Ik heb geprobeerd om een divx-film te bekijken, maar dat werkt niet. Er wordt in de broser wel een plaatje weergegeven. Zijn er andere voorwaarden waar een videobestand aan moet voldoen (behalve divx) voordat ie 'm kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:04:
we zijn lekker bezig jongens !! heel erg moooi !!!!

ik vind het echt zeer prettig en mooi om te zien dat we met zijn allen proberen om een steentje bij te dragen...

hierbij mijn volgende verzoek : als (KOPPENSNELLER) de taak op zicht neemt om de lijst van bugs bij te houden. dan ga ik ( MUKO) aan de slag om alle mogelijke e-mails van LG te vinden..

zodra we alle e-mail adressen + nette brief klaar hebben. gaan we ze massaal versturen. en hebben we daarna 80% kans echt op een firmware update. want zo dom zijn ze volgens mij daaro niet... !!!
Prima, komt voor elkaar. Alle bugs die worden gepost zal ik (als het het vermelden waard is) opnemen in de brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg goed bezig! Volgens mij een nette brief dus mijn naam mag er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen ook allemaal de brief persoonlijk opsturen, dus niet een brief met alle namen, maar tientallen brieven. Valt veel beter op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Als ze dan allemaal bij verschillende personen terecht komen, is het massa-effect weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal dezelfde "t.a.v." vermelden.....Wie o wie bij LG is de lul?!?!?!?! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een minpunt:
Op de website lgviewty.nl wordt beloofd dat je direct youtube upload hebt.
Maar dit is niet het geval, in ieder geval niet bij Vodafone brandend toestellen, weet niet hoe het bij simlock vrije en andere brands zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Dat is een wijziging die Vodafone zelf heeft doorgevoerd, waarschijnlijk omdat die functionaliteit enorm veel bandbreedte slurpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:33:
allemaal dezelfde "t.a.v." vermelden.....Wie o wie bij LG is de lul?!?!?!?! ;-)
Gaan we de brief via de post versturen, of wordt het een e-mail. Een groot aantal enveloppen op 1 bureau lijkt mij in ieder geval meer indruk maken dan een spamrun op een mailbox :) En die postzegel vind ik het wel waard!

Heb overigens ook nog een puntje voor de lijst:
Ik zou het wel fijn vinden als mijn T9 instellingen onthouden worden. Als ik bijvoorbeeld ebuddy gebruik voor msn, moet ik elke keer als ik een bericht wil typen T9 weer aanzetten. Kan dit niet per applicatie onthouden worden door de telefoon?

@ Ngamer: dat was inderdaad precies wat ik bedoelde, wilde eigenlijk ook nog een dergelijk gesprekje erbij zetten, maar dat leek me wat overbodig. Bedankt in ieder geval!

[ Voor 19% gewijzigd door TheFes op 19-12-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey koppensneller nog ff een bugje...als je de iso waarde veranderd doet de autofocus het opeens nie meer is aardig lastig vooral omdat met hogere iso waardes je egt kutfotoos krijgt...en als de brief klaar is hoor ik t graag mijn naam staat er zeker bij...super guys!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:22:
Eey koppensneller nog ff een bugje...als je de iso waarde veranderd doet de autofocus het opeens nie meer is aardig lastig vooral omdat met hogere iso waardes je egt kutfotoos krijgt...en als de brief klaar is hoor ik t graag mijn naam staat er zeker bij...super guys!!! :D
Daar heb ik zelf geen last van, de autofocus blijft het gewoon doen, op elke ISO waarde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
De engelse forum is ook bezig om massaal richting LG te gaan schrijven of mailen.

En deze heb ik van het forum http://www.lgku990.co.uk/forum/viewtopic.php?t=178

een mp3 player voor de viewty;

"KD Player" - this java-MP3 record player for the cell phones supporting all audio sizes, which support your mobile phone. This application can completely can replace for you the been bored with standard music player of telephone, those more it constantly renews and is supplemented with new skinami. Besides the standard functions of reproduction (reproduction, control of loudness, rewinding, mixing, alliteration) the program has the following advantages: 1. support Russian ID3- tags; 2. change of the interface of application with skins; 3. creation, editing and retention of playlist; 4. demonstration Album Art (covers of album) during the playback of the paths (at the given moment load it is achieved from the file "Folder.jpg"); 5. visualization; 6. presence of musical library, with the possibility of designing and of changing avtopleylistov; 7. possibility of the task of folders for the scanning for the presence of musical it is file (support of podpapok); 8. possibility of work in the background regime (on telephones Sony Ericsson).

This player superseeds Sony Ericsson's standard media player on non-walkman phones - thier is repeat modes (repeat on single track) that not evenm Sony Ericsson Wlakman phones can perform

KD Player 0.86 - has many bug fixes and shows bit rate information about tracks while playing.

Screen Resolution Sizes: Multiple, supports 128x160 , 176x220 , 208x208, 240x320 (QVGA).

Rapidshare
http://rs156.rapidshare.com/files/59292871/KD.rar

[ Voor 91% gewijzigd door Tanakiam op 19-12-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oohw ik zie t al koppensneller...het rode lampje doet het dan niet maja da maakt ook weer nie zoveel uit! maar thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik lees net een heel mooi bericht op het uk forum

http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=612

Het lijkt er dus op dat de viewty fans in Frankrijk het voor elkaar hebben gekregen om een aantal bestanden op de telefoon aan te passen.

http://www.forummobiles.c...6&showtopic=149321&st=555

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/3397/viewtybuufhomeck3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of ik ben zwaar achterlijk. of LG wilt gewoon geen enkele e-mail vermelden op alle websites van hun.

Nou ik zal maar effe klantenservice bellen en enkele e-mails achterkomen :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:29:
Als ze dan allemaal bij verschillende personen terecht komen, is het massa-effect weg...
Als er zoveel mails verstuurd worden, dan is er een zeer goede kans dat dezelfde werknemer er meerdere krijgt (zeker als ze rond dezelfde tijd verstuurd worden) en tegelijkertijd zien meerdere werknemers de mail het, waardoor ze het er in een pauze misschien met z'n allen over gaan hebben of met hun meerdere ofzo. Als we het via mail doen, lijkt het mij het best om voor ieder individueel de mail te versturen; zo'n lijstje met allerlei maakt niet veel indruk, misschien denken ze zelfs dat die gewoon verzonnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 ding wat ik heb opgemerkt by the way.

Video functie heeft een veel betere kwaliteit dan de foto functie. dus ik denk echt dat het nemen van de foto's echt een software probleem is want een soortgelijke k850i of een n95 neemt tog echt BETERE foto's dan de viewty.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoelde ik ook met de e-mails. iedereen moet het ook afzonderlijk gaan sturen zodra de e-mail klaar is. want als we een lijst gaan maken is het opzich maar 1 e-mail en daar heb je nix aan... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t al gevraagd ma weet iemand hoe t kan dat er nog steeds een kalender pictogrammetje bovenin mn scherm staat terwijl er op deze dagen nieteens een activiteit is en er staan maar 21 verjaardagen/afspraken in...iemand een idee hoe ik die weg krijg?
alvast thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo ik heb n vraagje, zit deze LG ook zo stampvol fouten als de KE970? want daar zaten erg veel fouten en bugs in (en zelfs typfouten!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:40:
of ik ben zwaar achterlijk. of LG wilt gewoon geen enkele e-mail vermelden op alle websites van hun.

Nou ik zal maar effe klantenservice bellen en enkele e-mails achterkomen :P :D
en trouwens, het e-mail adress van LG is bncic@lge.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om een divx-film te bekijken, maar dat werkt niet. Er wordt in de broser wel een plaatje weergegeven. Zijn er andere voorwaarden waar een videobestand aan moet voldoen (behalve divx) voordat ie 'm kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff bij orange shop geweest om me oude sim om te ruilen voor een USIM kaartje,krijg ik te horen dat Orange de viewty nog niet als UMTS toestel ondersteund,kon t kaartje wel krijgen maar dan á 25 Euro..................beetje vreemd lijkt me!Er werd gezegd dat over enkele weken Orange waarschijnlijk wel de viewty als UMTS toestel ondersteund,snapt iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Sanctify gaat echt nergens over. Normaal ben ik zeer tevreden over Orange maar omdat ze zo stom omgaan met de Viewty gaat echt nergens over dit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf de kwaliteit van de foto's matig vinden zeker in vergelijking met de Nokia N73 van me vrouw die maar een 3,2 MP camera bezit,zou dit ook opgelost kunnen worden met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:47:
Ja, Sanctify gaat echt nergens over. Normaal ben ik zeer tevreden over Orange maar omdat ze zo stom omgaan met de Viewty gaat echt nergens over dit !!!
Krijg er een vieze smaak van in me bek,ze ondersteunen de viewty niet maar voor 25 euro kan ik wel een USIM kaartje krijgen.Ik ben al 5 jaar een zeer tevreden Orange beller maar met dit maken ze geen vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:59:
[...]

Krijg er een vieze smaak van in me bek,ze ondersteunen de viewty niet maar voor 25 euro kan ik wel een USIM kaartje krijgen.Ik ben al 5 jaar een zeer tevreden Orange beller maar met dit maken ze geen vrienden
Hmz heel appart...

Bij het verlengen van mijn abbonement kreeg ik na een week een nieuwe usimkaart in de bus (wist nergens van).. Geen kosten of iets. Bij mij dus erg netjes geregeld want had nergens om gevraagt!

Umts werkt overgens ook gewoon hier.. Dus geen idee wat ze met "niet ondersteunen" bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:19:
Heb je de film wel eerst geconvert?
Je kan btw ook gewoon .avi afspelen en volgens mij nog wel wat meer bestanden...ik las een paar reacties terug dat de naam ook niet te lang mocht zijn en er niet teveel cijfers in moeten staan maybe helpt t hoor het wel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb ook zo'n leuke viewty, helaas kan ook ik geen filmpjes kijken via youtube..
Ook de vtap website werkt niet voor mij, daarnaast doet google maps het niet, opera mini evenmin..

Hebben meer mensen dit probleem?
Zit trouwens via T-mobile PIT online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:59:
[...]

25 euro?? moet gratis kunnen zie hier:

Hoe kom ik aan een UMTS simkaart?

Elke nieuwe Orange klant krijgt automatisch een Orange UMTS simkaart. Deze is geschikt voor alle Orange UMTS diensten. Heb je nog geen Orange UMTS simkaart, dan kun je gratis je huidige simkaart omruilen voor een UMTS simkaart bij alle Orange shops. Weet je niet zeker of je een UMTS simkaart hebt? Ga naar de Orange shop of bel de klantenservice.

bron: www.orange.nl (helpdesk)

p.s heeft iemand de afgelopen week via orange zijn Viewty al gehad? ik wacht namelijk al ruim 3 weken. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net gesproken met dhr: Andres Jol van LG Electronics. en die zei dus dat die er een melding van zou maken over een eventuele firmware update. + dat we een e-mail moeten sturen naar:

bncic@lge.com

Zodra we de e-mail klaar hebben verzoek ik iedereen. en ook IEDEREEN. te mailen naar dat e-mail adres. als je vrienden hebt op je msn familie etc.... geef ze de brief ook en laat ze ook sturen aub voor een massa effect. mijn job is done. nu nog wachten op KOPPENSNELLER..

ps: koppensneller wil je naam Andres Jol ook eventueel in brief vermelden. want dan komt het een beetje persoonlijker. want Andres Jol heeft me beloofd om er achteraan te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:35:
[...]

25 euro?? moet gratis kunnen zie hier:

Hoe kom ik aan een UMTS simkaart?

Elke nieuwe Orange klant krijgt automatisch een Orange UMTS simkaart. Deze is geschikt voor alle Orange UMTS diensten. Heb je nog geen Orange UMTS simkaart, dan kun je gratis je huidige simkaart omruilen voor een UMTS simkaart bij alle Orange shops. Weet je niet zeker of je een UMTS simkaart hebt? Ga naar de Orange shop of bel de klantenservice.

bron: www.orange.nl (helpdesk)

p.s heeft iemand de afgelopen week via orange zijn Viewty al gehad? ik wacht namelijk al ruim 3 weken. :?
Ik wacht ook nog steeds op mijn Viewty via Orange shop Leeuwarden. Al vanaf 24 november ben ik aan het wachten en word er zo langzamerhand niet goed van. Iemand hier die mij iets kan vertellen over de leverbaarheid bij Orange in Nederland? Wil er zo graag mee spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:12:
[...]

Heb je de film wel eerst geconvert?
Je kan btw ook gewoon .avi afspelen en volgens mij nog wel wat meer bestanden...ik las een paar reacties terug dat de naam ook niet te lang mocht zijn en er niet teveel cijfers in moeten staan maybe helpt t hoor het wel succes
Het is een avi file gconvert naar divx. Verder heb ik er niets mee gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer de film er dan is op te zetten zonder te converten dus gewoon het avi file heb ik ook gedaan ging namelijk bij mij eerst ook nie goed tekst en film liepen niet gelijk. je kan namelijk ook gewoon avi afspelen zonder te converten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
nog een mooie toevoeging voor de brief:

-FM-radio verbeteren door bijv. scannen op 0.05 mogelijk te maken, ik mis aardig wat zenders (arrow rock, veronica, q music) die ik niet of nauwelijks kan ontvangen en ik heb het idee dat ze er allemaal net tussen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet, heb ik ook geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakobian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:06:
[...]

Ik wacht ook nog steeds op mijn Viewty via Orange shop Leeuwarden. Al vanaf 24 november ben ik aan het wachten en word er zo langzamerhand niet goed van. Iemand hier die mij iets kan vertellen over de leverbaarheid bij Orange in Nederland? Wil er zo graag mee spelen :9~
Ik heb zelf besteld net voordat de telefoon van de website is gehaald. Nadat ik na 2 weken een email heb gestuurd over de verwachte levertijd, ben ik opgebeld door Orange. Die melden vervolgens dat ze geen Viewty's meer konden leveren. Dit had te maken met leverings problemen van LG. Ze hebben me wel netjes een aantal alternatieven aangeboden...
Dus ik hoop voor je dat ze als nog iets kunnen regelen.

Vetterdetet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja jullie hebben gelijk over dat vervuilen heb het daarom weg gehaald ... sorry

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Als ik de topic starter was dan knikte ik al die lui van het forum die hier lopen te klagen annex zeiken over een niet geleverde al dan niet op voorraad zijnde Viewty....of beter bekend als

"Topic vervuilers

Mijn interesse gaat uit naar nieuwe ontwikkelingen en gebruikers ervaringen van dit geweldige toestel.
Dus nogmaals en ik denk dat ik namens anderen kan spreken;

stop deze bullshit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Tanakiam schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:49:
Als ik de topic starter was dan knikte ik al die lui van het forum die hier lopen te klagen annex zeiken over een niet geleverde al dan niet op voorraad zijnde Viewty....of beter bekend als

"Topic vervuilers

Mijn interesse gaat uit naar nieuwe ontwikkelingen en gebruikers ervaringen van dit geweldige toestel.

stop deze bullshit 8)7
Idd, het kan mij ook bijzonder weinig boeien dat men dagelijks vermeld of er al een Viewty in hun stad is. Iedereen die naar een Viewty opzoek is kijkt toch al dagelijks bij de beschikbaarheid van webwinkels. Wees toch eens wat geduldiger, hij komt er heus niet sneller door en het irriteert sommige mensen alleen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die enig idee heeft dat ik ervoor kan zorgen dat mijn .avi bestand wel afgespeeld wordt? Kan het zijn dat de audio codec of resolutie niet ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tanakiam schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:49:

"Topic vervuilers

stop deze bullshit 8)7
Ja stond al in de ts.. Maarja waar zijn mij mod mogelijkheden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:34:
Is er niemand die enig idee heeft dat ik ervoor kan zorgen dat mijn .avi bestand wel afgespeeld wordt? Kan het zijn dat de audio codec of resolutie niet ondersteund wordt?
probeer het programma SUPER eens, converteer je videobestand naar een AVI bestand met DivX codec en MP3 geluid, dan moet ie werken, bij mij in ieder geval wel

SUPER ondersteunt zo ongeveer alle formaten dus je kunt hem eigenlijk voor alles wel gebruiken

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik ben benieuwd wanneer de Fransen zover zijn dat de firmware redelijk user friendly is en op het toestel gezet kan worden. En vooral ook of het makkelijk is om zelf wat dingen te kunnen programmeren ervoor.
Code die ik zo tegenkwam op het franse forum zag er iig wel vrij simpel uit.

En vooral een groot voordeel de bugs kunnen er zo uitgehaald worden :)

Verwijderd

Hellooo,

Ik ga morgen dus een viewty halen! Ben er nu al helemaal verliefd op, maar ik vroeg mij dus af, bij sommige specificaties staat dat er videocalling mee mogelijk is.. bij andere staat het er weer niet expliciet bij. Heeft iemand van jullie dit al uitgeprobeerd? Is dit idd mogelijk?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:41:
Net ff bij orange shop geweest om me oude sim om te ruilen voor een USIM kaartje,krijg ik te horen dat Orange de viewty nog niet als UMTS toestel ondersteund,kon t kaartje wel krijgen maar dan á 25 Euro..................beetje vreemd lijkt me!Er werd gezegd dat over enkele weken Orange waarschijnlijk wel de viewty als UMTS toestel ondersteund,snapt iemand dit?
Bizar, ik heb gewoon een Viewty met abonnement gehaald; de meegeleverde SIM-kaart is gewoon UMTS-compatible en ik kan dan ook prima gebruik maken van het UMTS-netwerk; bullshit dat ze het niet met de Viewty ondersteunen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:55:
Ik heb t al gevraagd ma weet iemand hoe t kan dat er nog steeds een kalender pictogrammetje bovenin mn scherm staat terwijl er op deze dagen nieteens een activiteit is en er staan maar 21 verjaardagen/afspraken in...iemand een idee hoe ik die weg krijg?
alvast thnx
Ik had dat icoontje ook laatst na wat gekloot met m'n alarm (ik had hem eerst aangezet, toen weer uit ofzo). Na het alarm weer aan te zetten kwam er weer het alarmicoontje in de plaats. Ik heb geen idee wat dat scheurkalender icoontje moet voorstellen, maar het heeft meer met het alarm dan met de kalender te maken denk ik.

Verwijderd

Ik heb m'n Viewty sinds een week of 2 en vind het echt een top-toestel. De bediening was wel ff wennen, aangezien ik jarenlang SonyEriccson heb gehad.

Even een opmerking/aanvulling over de geheugenkaartjes-kwestie: ik heb een SanDisk microSDHC™ 4 GB gekocht en deze geformatteerd via de pc met het Panansonic programmaatje wat ik op het UK forum heb gevonden. De Viewty ziet het kaartje en je kan het helemaal vol douwen met films, muziek etc geen probleem.
Ik heb wel een probleem met het direct opslaan van foto's en films die gemaakt zijn met de Viewty.
Als je bij je camera en/of filmcamera de instelling doet dat hij direct op het externe SD kaart moet opslaan en vervolgens een foto of film maakt, krijg ik de melding dat het externe geheugen vol is en dat er wordt overgeschakeld op Handset geheugen.

Het lijkt me een firmware issue, want als ik de kaart formatteer in de Viewty (let op hij is dan maar 2GB) dan is het probleem niet meer aanwezig en kan ik direct op het externe geheugen opslaan. De Viewty kan blijkbaar toch niet goed omgaan met kaartjes groter dan 2GB.

Weet er trouwens iemand of je de snelkoppelingen in het hoofdmenu aan kan passen? Ik kan het niet vinden.

Hopelijk luistert LG naar de firmware-request, want er kan nog wel het een en ander verbeterd worden, ookal is het nu al een super toestel :)

Update: als ik het SD-kaartje vul totdat er minder dan 2GB ruimte vrij is, dan werkt het wel. Hmm dan maar 2GB+ muziek en films er op laten staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 09:57 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Nou, mijn brief gaat vanmiddag de deur uit, met de gewone post. Voor de mensen die hem ook willen versturen heb ik hem even online gezet:

PDF
DOC

Verwijderd

Hallo,

Heb sinds kort ook zo'n leuk dingetje... Alleen krijg ik mijn gmail instellingen maar niet aan de praat, geldt ook voor Google Maps..
Ik heb gesnuffelt dat meerdere het niet lukt(te). En dan opeens weer wel, maar zonder die leuke gegevens!!!! :+ Heb trouwens t-mobile... i-net zelf doet het wel gewoon, alleen jammer dat ik geen Youtube filmpjes kan bekijken.... zeker ook meer mense last van? Och och :D
Wie ow wie kan mij helpen?

Ps. Verder een onwijs leuk foon, is nog vol aan het onderzoeken.

• SuperKneus
Afbeeldingslocatie: http://mcassen.free.fr/viewty.jpg

Filmpje

Ze hebben het op het franse forum voor elkaar gekregen om de achtergrond van de viewty aan te passen.

The trick is to erase the swf file with QPST and to use EFS explorer (found in EFS MEDIA BUILDER) to write the new file (using the same name).

Als ik het zo bekijk dan gaan we heel wat fun hebben als alles in de telefoon aangepast kan worden. Zover ik het franse forum kan volgen bestaat het menu voor een groot gedeelte uit swf bestanden. Tegenwoordig zijn er zat mensen die goed met flash om kunnen gaan dus dat kan nog leuk gaan worden.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Het was toch al mogelijk om een andere achtergrond in te stellen? :?

Edit:

Ah, een interactieve achtergrond! Nice!

[ Voor 27% gewijzigd door Koppensneller op 20-12-2007 10:58 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.