en hoe is het om een sms te lezen? gaat het scrollen met vingers een beetje makkelijk?
@Motion geloof me ik werk in de telecom en ik heb de 4 gb getest yupyup heeft dit ook al bevestigd!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:42:
[...]
kan dus nergens op die site de knop community vindenen ik zou echt willen weten of er meer dan 2 gig op de gsm kan
Je moet alleen niet formatteren d.w.z.,
de LG is zeg maar softwarematig zo ingesteld dat hij de kaart niet ziet als het ware een 4 of 8GB zodra je er een kaartje (in dit geval) het type MICRO SDHC in stopt dan krijg je te zien dat het geheugen 2gb gebruikt en vrij 4 of 8 gb beschikbaar is.(zie foto in DEEL 1 GELOOF ik of zoek op mijn posts...en dit is al besproken)
SEARCH/ZOEKEN al geprobeerd?
Zal mijn best doen om dit met een linkje te posten SPECIAAL VOOR JOU!
tatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=19&t=111
Goed nieuws de engelse gebruikers zijn hem aan het HACKEN!!!!
Interresant thread
http://www.ku990.co.uk/fo...9&st=0&sk=t&sd=a&start=10
Ciao
[ Voor 6% gewijzigd door Tanakiam op 12-12-2007 11:00 ]
Ik heb de telefoon nu een maandje, ben er best tevreden mee, alleen waar ik me echt mega aan irriteer is het feit als je bijvoorbeeld je alarm wilt instellen dat je contenu de klok verschuift ipv alarm instellen. Dit heb ik ook met als ik naar nieuw bericht gaat, scrollt die steeds naar bijneden...... mateloos irri. Btw sterk touchscreen zeg, had er schroevendraaier op laten vallen met de punt op het scherm (just my luck:S) En klein beschadeging op het scherm
Maar heeft iemand dit ook met dat die steeds automatich naar bijneden gaat scrollen wanneer je iets aan klikt? Is niet altijd zo maar soms lukt het me echt niet om een nieuw sms te krijgen....
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Helaas werkt dit niet krijg geen instellingen binnen van bel.nlVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:19:
Na het 2 weken geleden gevraagd te hebben maar zonder respons.. nu nogmaals de vraag:
Wie heeft voor mij de KPN streaming media instellingen? Zoals eerder gegeven werkte dit gewoon bij (dan wel traag) via mijn oude GRPS Simkaartje. Nu heb ik een UMTS kaart en alle instellingen weggegooid maar nu krijg ik de instellingen niet meer toegestuurd van KPN omdat mijn toestel nu opeens niet meer streaming ready is. Bullshit dus.. Maar ik wil dus graaaag is gebruik maken van Youtube en KPN TV.
Dan heb ik nog een tip voor mensen die instellingen niet werkend krijgen. Er is een website genaamd www.bel.nl die voor alle toestellen deze instellingen naar je toestel kan sturen. Helaas is de Viewty nog niet genoemd maar voor internet/mms volstaat de Prada wel
Wie heeft de MMS instelling voor mij van T-Mobile...
Wie durft de uitdaging aan..
Dude ga je voor NOKIA dan heb je maar 8GB en deze is niet uitbreidbaar.....goede aan nokia is dat je gratis firmwareupdates kunt krijgen op hun site.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:16:
Twijfel over KU990/viewty SE 960i en N95 8GB... Geef mij nou eens een hele goede reden om welke te kopen.....
de Viewty is wel LG en de chocolate was nou niet echt een toestel dat klachtenvrij is....
de Nokia loopt met veel dingen voor maar geen touchscreen...
de SE schijnt goedkoop aan te voelen en schijnt alleen maar een "grotere walkman gsm te zijn"....
Overtuig of raad mij eens iets af...
Sony...pffffff maar my first Sony tijdperk heb ik al gehad (persoonlijk niet mijn merk)
Viewty is een lekker ding....lol
Stel je eens voor;
Je kan divx films in de auto of (in bed) wanneer je smatje geen zin heeft ...hahaha films checken.
Niet dat andere phones dat niet kunnen maar fullscreen en tjaaaa KOOP DAT DING....YUPYUP zei het al TOUCH IT and it will REVEAL its BEAUTY
Alleen tril met haptic feedback kan wel, maak een eigen profiel aan, kies voor geluid & tril en zet het volume op 0PatrickG schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:18:
Ik ben echt tevreden over de telefoon, het smsen is nog effe wennen.
Maar die geluidinstellingen zijn echt bout. Als je alles stil wilt behalve een trilsignaal, werkt de feedback van de touchbuttons ook niet meer..... En dan is het geluid van de camera ook niet eens uit te zetten
Ik las een tijdje geleden dat iemand extra moest betalen voor zijn abonnement wanneer hij gebruik maakte van Opera Mini, dat lijkt me toch sterk?
Ik kwam via het forum howardforums.com de onderstaande link tegen
http://uncleallevil.republika.pl/
De games die je daar kan downloaden zijn als het goed is te gebruiken op de viewty.
http://uncleallevil.republika.pl/
De games die je daar kan downloaden zijn als het goed is te gebruiken op de viewty.
Ik heb geen geheugenkaartje in mijn Viewty zitten en Opera Mini draait perfect.l00pz schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:48:
[...]
Ik heb dit probleem ook gehad. Bij mij was de oplossing een geheugenkaartje erin plaatsen (blijkbaar plaatst Opera Mini hier iets op.) Dit antwoord had ik teruggevonden op het forum van Opera Mini. Weet niet als andere mensen hem zonder geheugenkaartje aan de praat hebben gekregen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb geen idee waar je het over hebt, hij scrollt niet automatisch naar beneden bij mij. Ligt het niet aan die schroevendraaierMother_Goozz schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:07:
Ik heb de telefoon nu een maandje, ben er best tevreden mee, alleen waar ik me echt mega aan irriteer is het feit als je bijvoorbeeld je alarm wilt instellen dat je contenu de klok verschuift ipv alarm instellen. Dit heb ik ook met als ik naar nieuw bericht gaat, scrollt die steeds naar bijneden...... mateloos irri. Btw sterk touchscreen zeg, had er schroevendraaier op laten vallen met de punt op het scherm (just my luck:S) En klein beschadeging op het schermMaar heeft iemand dit ook met dat die steeds automatich naar bijneden gaat scrollen wanneer je iets aan klikt? Is niet altijd zo maar soms lukt het me echt niet om een nieuw sms te krijgen....
Verwijderd
Zeer informatieve reactie, bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:51:
[...]
Dat hangt erg van je provider en bereik af; het laden van de website zelf in de Viewty kost amper tijd, het is meer het downloaden van afbeeldingen edBij Vodafone heb je de grootste internet snelheid, welke 1,8 MB/s bedraagt geloof ik. Dit gaat dan via HSDPA, een verbeterde versie van UMTS. Bij andere providers ben je waarschijnlijk aangewezen op UMTS, wat maximaal zo'n 380 kB/s oplevert. Overigens is ook niet elk gebied bedekt met UMTS (waardoor je via GPRS data moet binnenhalen, wat nog een stuk langzamer gaat), maar, vooral bij de grote providers, kun je er wel vanuit gaan dat ze landelijk UMTS dekking hebben.
Even ter vergelijking, ik heb zelf Orange, die hierzo (in Alkmaar) redelijke UMTS-dekking hebben (in de stad uitstekend, daarbuiten is het erg verschillend). In m'n huis heb ik ieg matig UMTS-bereik, waarbij het laden van een grafisch weinig eisende website zoals Google binnen enkele seconden gebeurd is. Meer opgemaakte sites met redelijk wat plaatjes (Tweakers bijvoorbeeld) kosten zo'n 20 - 30 seconden en voor grafisch zeer intensieve sites kun je wel een minuutje uittrekken. Lang niet zo snel als de PC natuurlijk, maar als je geduld hebt en redelijk bereik hebt, valt er aardig mee te browsen, ook op sites als Tweakers.net
Het is dus zeer aan te raden om na te denken over het nemen van Vodafone als je wilt internetten?
Al neem ik aan dat HSDPA ook niet overal even goed bereik heeft?
Verwijderd
Jep, ik heb zelf geen persoonlijke ervaring met Vodafone internet, maar naar de verschillende sites gezien te hebben en naar reacties van andere gebruikers, maar ik er uit op dat Vodafone de snelste gegevensoverdracht in NL mogelijk maakt. Uiteraard is er ook niet overal HSDPA bereik; ik zou nog ff contact proberen op te nemen met een Vodafone-gebruiker oidVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:37:
[...]
Zeer informatieve reactie, bedankt!
Het is dus zeer aan te raden om na te denken over het nemen van Vodafone als je wilt internetten?
Mijn viewty heeft die al vanaf het begin echt super mega irritant. Ik vind de viewty ook echt enorm tegenvallen. Was ik maar voor de Nokia N95 8 GIG gegaanThe_Fes schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:30:
[...]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, hij scrollt niet automatisch naar beneden bij mij. Ligt het niet aan die schroevendraaier

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Eindelijk heb ik dan mijn telefoon via GSMweb.
Alles doet het perfect
Andere GSMwebbers die hem net binnen hebben: Hebben jullie ook een Duitse versie? Maakt mij helemaal niets uit, als die het maar doet maar toch een beetje vreemd.
Alles doet het perfect
Andere GSMwebbers die hem net binnen hebben: Hebben jullie ook een Duitse versie? Maakt mij helemaal niets uit, als die het maar doet maar toch een beetje vreemd.
wel logisch als vodaphone als enige de telefoon op dit moment mag verkopen in nederland. sowiezo wordt er massaal ingekocht door de webshopsVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:45:
Alles doet het perfect![]()
heeft iemand iets als dit al eens geprobeert om te internetten met WiFi?
[ulr]http://www.palmclub.nl/tips/draadloos_internet/[/url]
[ulr]http://www.palmclub.nl/tips/draadloos_internet/[/url]
Verwijderd
Ben je niet in de war met de Samsung F700? Die is namelijk tot eind 2007 exclusief voor Vodafone, maar de Viewty is gewoon voor elke provider te verspreiden hoor. Ik zelf heb hem dan ook via Orange.SYQ schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:50:
[...]
wel logisch als vodaphone als enige de telefoon op dit moment mag verkopen in nederland. sowiezo wordt er massaal ingekocht door de webshops
ik heb een bug gevonden op mijn viewty, als het beeldscherm uitgaat en ik haal hem dan uit standbye met het ronde knopje dan verschijnt er heel kort een balk van witte sneeuw onder in het beeld, verder werkt het scherm gewoon helemaal goed 
hier heb je een filmpje (goed op letten dat je de balk niet mist want hij verschijn echt maar heel kort maar het is toch wel opvallend)
http://www.youtube.com/watch?v=rcFx04KXHV4
hier heb je een filmpje (goed op letten dat je de balk niet mist want hij verschijn echt maar heel kort maar het is toch wel opvallend)
Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik G-Mail werkend kan krijgen op de Viewty? Is dit ook mogelijk zonder te betalen? Ik heb Internetblox van Vodafone..
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
ThnxThe_Fes schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:51:
[...]
Alleen tril met haptic feedback kan wel, maak een eigen profiel aan, kies voor geluid & tril en zet het volume op 0
Ja jongens dit zou ik ook na 1 maand wel eens willen weten!!!thomaskroon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:43:
Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik G-Mail werkend kan krijgen op de Viewty? Is dit ook mogelijk zonder te betalen? Ik heb Internetblox van Vodafone..
Alvast bedankt
Ik ben een gebruiker van vodafone en merk idd dat als mijn 3g icoontje linksboven rood is het internetten sneller gaat. Dit icoontje is niet vaak aan maar let er dan ook niet echt opVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:37:
[...]
Zeer informatieve reactie, bedankt!

Verder ik ga nu de proef op de som nemen:
Testend vanaf Purmerend in mijn huis, het openen van www.tweakers.net met opera mini:
13 seconden
Even ter vergelijking met de gewone browser van de viewty onder de zelfde omstandigheden:
1 minuut 20 seconden

Ik weet niet hoe ik het aan de praat heb gegekregen, na ongeveer 10 x proberen ging hij gewoon verder met installeren.PesaH schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:09:
[...]
Hoe heb je het uiteindelijk aan de praat gekregen?

viewty staat er gewoon bij hoor, zal het zo eens uitproberenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:19:
Na het 2 weken geleden gevraagd te hebben maar zonder respons.. nu nogmaals de vraag:
Wie heeft voor mij de KPN streaming media instellingen? Zoals eerder gegeven werkte dit gewoon bij (dan wel traag) via mijn oude GRPS Simkaartje. Nu heb ik een UMTS kaart en alle instellingen weggegooid maar nu krijg ik de instellingen niet meer toegestuurd van KPN omdat mijn toestel nu opeens niet meer streaming ready is. Bullshit dus.. Maar ik wil dus graaaag is gebruik maken van Youtube en KPN TV.
Dan heb ik nog een tip voor mensen die instellingen niet werkend krijgen. Er is een website genaamd www.bel.nl die voor alle toestellen deze instellingen naar je toestel kan sturen. Helaas is de Viewty nog niet genoemd maar voor internet/mms volstaat de Prada wel
Op mijn Viewty zie ik dat niet. Ook niet kort, gewoon niet.KillaH87 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:24:
ik heb een bug gevonden op mijn viewty, als het beeldscherm uitgaat en ik haal hem dan uit standbye met het ronde knopje dan verschijnt er heel kort een balk van witte sneeuw onder in het beeld, verder werkt het scherm gewoon helemaal goed

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Voor de mensen die de Viewty nog niet hebben.
Ik verkoop hem neem contact op via mukremin@live.nl
Het is gewoon echt geen telefoon voor mij. dus heb je viewty nog niet. en wil je een viewty hebben met nog geen 1 kras erop ?! mail maar.
Ik verkoop hem neem contact op via mukremin@live.nl
Het is gewoon echt geen telefoon voor mij. dus heb je viewty nog niet. en wil je een viewty hebben met nog geen 1 kras erop ?! mail maar.
ja nu is het ook weg als ik het weer 2x probeer, maarja toch een vreemde zaakFroggle schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:21:
[...]
Op mijn Viewty zie ik dat niet. Ook niet kort, gewoon niet.
Emailinstellingen voor Vodafone:
http://www.vodafone.nl/pr...ellingen_voor_je_toestel/?
Alleen even de Viewty aanklikken en dan werkt het perfect! Moet je uiteraard wel aangemeld zijn voor My Vodafone.
http://www.vodafone.nl/pr...ellingen_voor_je_toestel/?
Alleen even de Viewty aanklikken en dan werkt het perfect! Moet je uiteraard wel aangemeld zijn voor My Vodafone.
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
ik heb nog een mooie review gevonden. Is volgens mij nog niet langs gekomen en ik denk dat hij wel in de openings post kan
http://www.youtube.com/watch?v=AAjQUVwdmag
http://www.youtube.com/watch?v=AAjQUVwdmag
Verwijderd
Ik heb ook vodafone en had bijna nooit die rode 3g icoon. Maar als je bij NETWERKMODUS ipv automatisch kiest voor UMTS zal de verbindingen altijd eerst via dat gezocht worden is dat niet mogelijk gaat ie vanzelf naar de lagere verbindings snelheid. Ik heb nu bijna altijd die rode 3GMcMark schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:13:
[...]
Ja jongens dit zou ik ook na 1 maand wel eens willen weten!!!![]()
[...]
Ik ben een gebruiker van vodafone en merk idd dat als mijn 3g icoontje linksboven rood is het internetten sneller gaat. Dit icoontje is niet vaak aan maar let er dan ook niet echt op![]()
Verder ik ga nu de proef op de som nemen:
Testend vanaf Purmerend in mijn huis, het openen van www.tweakers.net met opera mini:
13 seconden![]()
Even ter vergelijking met de gewone browser van de viewty onder de zelfde omstandigheden:
1 minuut 20 seconden![]()
[...]
Ik weet niet hoe ik het aan de praat heb gegekregen, na ongeveer 10 x proberen ging hij gewoon verder met installeren.Ben er iig blij mee
Hebben meer mensen dat het de streepjes van het bereik gelijk verminderen als je de telefoon oppakt?
Verwijderd
De Viewty stond op moment van schrijven nog niet op Bel.nl. Ik kijk bijna dagelijks op die website en stond er dinsdag echt nog niet op!
Maar heb het inmiddels werkend. Had vanmiddag de helpdesk gebeld. Die vertelden mij dat ik letterlijk pech had omdat ze dit toestel niet ondersteunen. Toen zei ik dat ik dat raar vond omdat ze toch bepaalde protocolen ondersteunen en toestellen die met deze protocollen kunnen omgaan moeten dan ook geen probleem zijn. Maar nee.. ik had pech en dan had ik maar een SE of Samsung moeten kopen... Gezellige man, heb hem ook vriendelijk bedankt en hem gemeld dat ik het niet vreemd vind dat mensen massaal KPN verlaten als ze zo klanten te woord staan.
Dus ik naar de Primafoon. Daar had de verkoper het wel werkend op toevallig zijn Viewty. Heb de instellingen gekopieerd en tada... KPN TV op je mobiel werkt nu eindelijk bij mij net als alle andere streamkanalen.
Kwaliteit is alleen erg wisselend maar dat terzijde. Als er mensen geinteresseerd zijn in de KPN Stream instellingen dan hoor ik het wel. Ik vind het namelijk geen probleem om dingen te delen
Maar heb het inmiddels werkend. Had vanmiddag de helpdesk gebeld. Die vertelden mij dat ik letterlijk pech had omdat ze dit toestel niet ondersteunen. Toen zei ik dat ik dat raar vond omdat ze toch bepaalde protocolen ondersteunen en toestellen die met deze protocollen kunnen omgaan moeten dan ook geen probleem zijn. Maar nee.. ik had pech en dan had ik maar een SE of Samsung moeten kopen... Gezellige man, heb hem ook vriendelijk bedankt en hem gemeld dat ik het niet vreemd vind dat mensen massaal KPN verlaten als ze zo klanten te woord staan.
Dus ik naar de Primafoon. Daar had de verkoper het wel werkend op toevallig zijn Viewty. Heb de instellingen gekopieerd en tada... KPN TV op je mobiel werkt nu eindelijk bij mij net als alle andere streamkanalen.
Kwaliteit is alleen erg wisselend maar dat terzijde. Als er mensen geinteresseerd zijn in de KPN Stream instellingen dan hoor ik het wel. Ik vind het namelijk geen probleem om dingen te delen
Ik denk dat het zoiezo handig is als je de instellingen hier post. Deze vraag zal nog wel vaker langs komen.
Ik geloof data deze link ook nog niet langs is gekomen. Deze persoon op ebay verkoopt aardig wat spullen voor de viewty
Ik geloof data deze link ook nog niet langs is gekomen. Deze persoon op ebay verkoopt aardig wat spullen voor de viewty
[ Voor 55% gewijzigd door SuperKneus op 13-12-2007 08:54 ]
Verwijderd
Het zijn idd wel aardige dingen, maar eigenlijk zoek ik iets als het standaard etuitje wat je ook bij de Prada krijgt. Daar schuif je hem gewoon in. Ik vind zo'n cover zonde van dat toestel
Verwijderd
Ja, ik! Heb graag die instellingen, en sowieso de internet instellingen... Zou erg relaxed zijn, bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:52:
Verwijderd
De instellingen kan je krijgen via www.Bel.nl of door JA te smsen naar 8040.
Streaminstellingen: Let op filmpjes kijken via youtube kost bij KPN 0,25 euro per minuut.
KPN Stream instellingen
(dus eerst de internet instellingen binnenhalen)
Eigenlijk maakt de UDP instelling niet veel verschil. Het gaat om die proxy.
Gister heeft het eventjes goed gewerkt. Maar het beeld en geluid schokken als een gek. Zeg maar op het niveau niet-kijkbaar
Streaminstellingen: Let op filmpjes kijken via youtube kost bij KPN 0,25 euro per minuut.
KPN Stream instellingen
code:
1
2
3
4
5
| UDP: 6970 - 65535 Proxy: Ja Proxy IP: 10.10.100.11 Poort: 554 Netwerkaccount: Mobiele Startsite |
(dus eerst de internet instellingen binnenhalen)
Eigenlijk maakt de UDP instelling niet veel verschil. Het gaat om die proxy.
Gister heeft het eventjes goed gewerkt. Maar het beeld en geluid schokken als een gek. Zeg maar op het niveau niet-kijkbaar
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 10:18 ]
https://www.t-mobile.nl/m...age/mms_instellingen.aspx ??Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:11:
Nu nog de instellingen van de MMS T-Mobile..
De Viewty is een mooie telefoon maar het scrollen gaat niet altijd even soepel bij mij.
Bijvoorbeeld bij je SMS inbox, dan kan ik niet soepel scrollen en hapert hij. Bij het telefoonboek is dit juist weer goed...
2e: Weet iemand hoe het geluidje van de autofocus van de telefoon heet? Die wil ik namelijk ook uitzetten. Die hoor je overigens niet altijd
3e punt
Je kan bij permissions alleen instellen dat hij het vraagt of dat hij het afwijst.
En tot slot, ik kon de Gmail applicatie niet downloaden via mn telefoon, hij zei iets van dat de telefoon het niet ondersteunde. Via mn pc kon ik het wel downloaden (1.5 versie) en heb deze op mn tel gezet.
Alles werkt perfect, maar als ik de app wil afsluiten, reboot mn viewty elke keer
Verwijderd
Heb ook de duitse versie, jammer dat er geen ned. handleiding bij zit daardoor. Maar verder no problem.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:45:
Alles doet het perfect![]()
Ik heb alles werkend, internet (opera mini), google maps, gmail en hij belt ook?!?!?!?!.
En het begon bij mij pas te werken nadat ik mijn viewty opnieuw had opgestart na het invoeren van de verbindingsgegevens....
Denk dat dat wel belangrijk is....
Verder vind ik em heel cool en werk ie fijn. Even wennen aan de manier van opbouw in de menu's, maar dat is altijd als je van een ander merk overstapt....
Heb mijn screenpotector er gelukkig ook goed opzitten behalve 1 luchtbelletje in het midden van het scherm, maar als ie aanstaat merk je daar niks van.....Whoeoeoei!!
Ik wil dat leren hoesje dat ze op de originele site aanbieden. Ook al is het volgens mij een prada die ze erin hebben gestopt :Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:54:
Het zijn idd wel aardige dingen, maar eigenlijk zoek ik iets als het standaard etuitje wat je ook bij de Prada krijgt. Daar schuif je hem gewoon in. Ik vind zo'n cover zonde van dat toestel
Verwijderd
Ik vind dit ewl ene mooi hoesje opzich, alleen weet ik niet wat voor kwaliteit het heeft iemand ervaring met de crystal case modellen? (Ook met andere telefoontjes)
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=160008
@Stroker67
PatrickG poste al een link 4 posts terug
even lezen
https://www.t-mobile.nl/m...age/mms_instellingen.aspx
@Stroker67
PatrickG poste al een link 4 posts terug
https://www.t-mobile.nl/m...age/mms_instellingen.aspx
Dit geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:39:
Nog steeds geen MMS van T-Mobile?////????
Anders ff bellen met t-mobile of naar t-mobile shop gaan?
edit--
refreshen is ook een kunst
[ Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 13-12-2007 12:59 ]
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Waar heb je die gedownload dan want ik zoek me het apelazerus maar nog steeds niks gevondenPatrickG schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:00:
[...]
En tot slot, ik kon de Gmail applicatie niet downloaden via mn telefoon, hij zei iets van dat de telefoon het niet ondersteunde. Via mn pc kon ik het wel downloaden (1.5 versie) en heb deze op mn tel gezet.
Alles werkt perfect, maar als ik de app wil afsluiten, reboot mn viewty elke keerNou, het is niet echt een reboot, maar ik krijg het zwarte scherm met het LG logo en dat blijft een tijde staan voordat hij weer het beginscherm toont.

GMAIL APP 1.5:
http://gmail.com/app/v1.5.0/L1/gmail-g.jar
Ik kan trouwens geen MMS ontvangen terwijl de instellingen goed staan
http://gmail.com/app/v1.5.0/L1/gmail-g.jar
Ik kan trouwens geen MMS ontvangen terwijl de instellingen goed staan
Bij deze bied ik voor de mensen die er wat mee kunnen/willen mijn Vieuwty aan .. misschien ruilen tegen een Sony K850, ben en blijf toch een beetje een Sony fan.
Hij is overigens 2 weken oud en helemaal compleet icl. nederlandse handleiding en rekening.
Verder een leuk toestel
Hij is overigens 2 weken oud en helemaal compleet icl. nederlandse handleiding en rekening.
Verder een leuk toestel
Verwijderd
ik heb vraagje over dit toestel. op t moment heb ik een N73 en ik twijfel tussen de Viewty en de N95! heb altijd al nokia gehad maar wil nu is voor een mooi toestel gaan, en kom er altijd achter dat ik eigenlijk toch niks doe met de functies van een symbian! maar mijn vragen over dit toestel zijn : heeft het een 3.5mm aansluiting voor alle oordoppen? hoe zit het geregeld met fm radio, kan dit gebruikt worden zonder oordoppen? en hoe is het geluid uit de speaker van de LG, want die is bij nokia over t algemeen harder dan de meeste telefoons! Graag meningen over deze punten. Want ik vind mp3 en camera de belangrijkste functies.
BVD
BVD
Sorry, maar dat soort hoesjes vind ik echt niet mooiVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:55:
Ik vind dit ewl ene mooi hoesje opzich, alleen weet ik niet wat voor kwaliteit het heeft iemand ervaring met de crystal case modellen? (Ook met andere telefoontjes)
Het verpest in mijn ogen het mooie design van het toestel en het maakt hem nog logger.
Verwijderd
Het bestand dat je zoekt is AFcomplete.waf of iets dergelijksPatrickG schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:00:
[...]
https://www.t-mobile.nl/m...age/mms_instellingen.aspx ??
2e: Weet iemand hoe het geluidje van de autofocus van de telefoon heet? Die wil ik namelijk ook uitzetten. Die hoor je overigens niet altijd
Ja, het toestel heeft een aansluiting voor 3,5mm headsets, en wel zo: aan het toestel sluit je via de specieke USB-poort (geen mini-USB oid) eerst een headset zonder oortjes aan; dat draadje mondt uit in een cilinderachtig dingetje, waarin een microfoon, een knop voor opnemen, een volumeregelaar en een ingang voor 3,5mm headsets verborgen zitten. Best een handig systeem al zeg ik het zelf =) FM-radio kan alleen gebruikt worden als de headset aangesloten is, en kan ook enkel over de oortjes afgespeeld worden; in geen van de mogelijkheden via de speaker. De speaker produceert aardig wat geluid, meer dan een Samsung in elk geval; het aantal decibel is vergelijkbaar met dat van een Nokia denk ikVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:19:
ik heb vraagje over dit toestel. op t moment heb ik een N73 en ik twijfel tussen de Viewty en de N95! heb altijd al nokia gehad maar wil nu is voor een mooi toestel gaan, en kom er altijd achter dat ik eigenlijk toch niks doe met de functies van een symbian! maar mijn vragen over dit toestel zijn : heeft het een 3.5mm aansluiting voor alle oordoppen? hoe zit het geregeld met fm radio, kan dit gebruikt worden zonder oordoppen? en hoe is het geluid uit de speaker van de LG, want die is bij nokia over t algemeen harder dan de meeste telefoons! Graag meningen over deze punten. Want ik vind mp3 en camera de belangrijkste functies.
BVD
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:55 ]
Mooi hoesje.PatrickG schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
[...]
Ik wil dat leren hoesje dat ze op de originele site aanbieden. Ook al is het volgens mij een prada die ze erin hebben gestopt :
[afbeelding]
Het is overigens wel een KU990.
Bij de Prada staat er geen LG op de voorkant, en ik meen dat de Prada ook geen front-camera heeft.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Niemand heeft hem alleen nog ergens kunnen kopen volgens mijFroggle schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:11:
[...]
Mooi hoesje.
Het is overigens wel een KU990.
Bij de Prada staat er geen LG op de voorkant, en ik meen dat de Prada ook geen front-camera heeft.
Ik zou niet weten waar die beschikbaar zou moeten zijn..
Verwijderd
Heeft iemand met een Orange abonnement youtube werkend gekregen. Zo ja, wat zijn de instellingen.
Verwijderd
Nogmaals ik ben erg teleurgesteld in T-Mobile..
Oo
k in de shop en de klantenservice niemand kan mij helpen met de MMS instellingen van deze geweldighe telefoon???????????????????????????????????????????????????????????/???
Oo
Hebben ze hier nu echt een grijze/zilveren viewty vast?

Lijkt er wel op, maar doe mij de zwarte maar!
jah, die zwarte is zo veel meer geiler dan die lelijke 'standaard' grijze...
Heeft iemand al software om zijn pc via bluetooth te besturen? ik heb al een aantal programma's geprobeerd:
-bluetooth remote for Winamp (winamp)
-bluetooth remote controll (http://www.blueshareware.com/)
-bemused (niet voor deze phone...)
-Controlfreak
-Float's Mobile Agent (kan niet eens connecten)
-PuppetMaster (Werkte perfect op mijn Nokia 6230 maar niet op mijn W800i) en dus ook niet op de Viewty
Als jullie programma's hebben die wel werken! zowel voor windows als voor Winamp/MPC graag!
Heeft iemand al software om zijn pc via bluetooth te besturen? ik heb al een aantal programma's geprobeerd:
-bluetooth remote for Winamp (winamp)
-bluetooth remote controll (http://www.blueshareware.com/)
-bemused (niet voor deze phone...)
-Controlfreak
-Float's Mobile Agent (kan niet eens connecten)
-PuppetMaster (Werkte perfect op mijn Nokia 6230 maar niet op mijn W800i) en dus ook niet op de Viewty
Als jullie programma's hebben die wel werken! zowel voor windows als voor Winamp/MPC graag!
Verwijderd
Dit is niet een specifiek Viewty probleem lijkt me zo.. dus ik snap niet echt waarom je het hier blijft plaatsen. En ik zie dat mensen al meerdere malen linkjes voor je hebben geplaatst.. Heb je die eigenlijk wel gelezen ?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:21:
Nogmaals ik ben erg teleurgesteld in T-Mobile..
Ook in de shop en de klantenservice niemand kan mij helpen met de MMS instellingen van deze geweldighe telefoon???????????????????????????????????????????????????????????/???
Ik heb via bel.nl even voor je gekeken en krijg dit voor je
T-Mobile Abonnement
Bestellen
Je gekozen instellingen zijn klaargezet.
Sms PRV 602609 naar nummer 4628
Binnen enkele minuten ontvang je de instellingen via SMS.
(€ 0,90 per ontvangen instelling)
Vul als pincode 0000 in, als hier om gevraagd wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 13:58 ]
@stroker67'
Ik zag al mensen die op jou geantwoord hadden. Let eens op en stop met zeiken. Op de site staat het ook gewoon.
Ik zag al mensen die op jou geantwoord hadden. Let eens op en stop met zeiken. Op de site staat het ook gewoon.
Je bedoelt van de viewty? of van het (touch)scherm zelf?TictaCNL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:15:
Heeft iemand trouwens een idee wanneer een misschien een nieuwe versie lg touchscreen wordt uitgebracht?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
beetje verkeerde vraag. Ik bedoel een nieuwe lg telefoon met touchscreen. Omdat deze telefoon en de iphone het begin van de nieuwe telefoons zijn wil ik denk ik de volgende lg kopen maar ik wel graag weten of er al plannen zijn voor de volgende LG telefoon.
Verwijderd
Je het de KS520 van LG maar verder staat er nog niets op de planning. De Iphone is nog maar net op de markt dus ik zou eerder een antwoord verwachten van concurrenten met een touchscreen toestel.TictaCNL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:26:
beetje verkeerde vraag. Ik bedoel een nieuwe lg telefoon met touchscreen. Omdat deze telefoon en de iphone het begin van de nieuwe telefoons zijn wil ik denk ik de volgende lg kopen maar ik wel graag weten of er al plannen zijn voor de volgende LG telefoon.
Verwijderd
Heeft niks met zeiken te maken, wat op de site staat werkt gewoon niet!!!TictaCNL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:55:
@stroker67'
Verwijderd
Welke Site? T-Mobile?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:08:
[...]
Heeft niks met zeiken te maken, wat op de site staat werkt gewoon niet!!!
En op Bel.nl ook niet?
Ik heb vandaag even de viewty van een vriend gecheckt.
Voor de mensen die nog twijfelen, heb ik een onpartijdig reviewtje:
Het touchscreen werkt erg goed. De kleine trilling bij het aanraken van het scherm werkt ook super. Muziek player is gewoon goed. Als je blind kan typen werkt het QWERTY on screen toetsenbord ook super, ik heb even wat getypt en het gaat rete snel! Over de camera ben ik niet helemaal positief, filmpjes en foto's zijn savonds vaak te donker e.d., maar wat wil je, voor een mobiel denk ik dan maar. Voor de rest mis ik de zelf themes maak optie een beetje.
P.S. Jammer datie door ongeveer heel nederland is uitverkocht...
Voor de mensen die nog twijfelen, heb ik een onpartijdig reviewtje:
Het touchscreen werkt erg goed. De kleine trilling bij het aanraken van het scherm werkt ook super. Muziek player is gewoon goed. Als je blind kan typen werkt het QWERTY on screen toetsenbord ook super, ik heb even wat getypt en het gaat rete snel! Over de camera ben ik niet helemaal positief, filmpjes en foto's zijn savonds vaak te donker e.d., maar wat wil je, voor een mobiel denk ik dan maar. Voor de rest mis ik de zelf themes maak optie een beetje.
P.S. Jammer datie door ongeveer heel nederland is uitverkocht...
[ Voor 5% gewijzigd door TictaCNL op 15-12-2007 00:22 ]
Verwijderd
Op allebei werkthet niet????Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:47:
[...]
Welke Site? T-Mobile?
En op Bel.nl ook niet?
Verwijderd
Ik heb contstant een witte 3g bovenin, betekent dat dat constant mijn internet aan staat?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:39:
[...]
Ik heb ook vodafone en had bijna nooit die rode 3g icoon. Maar als je bij NETWERKMODUS ipv automatisch kiest voor UMTS zal de verbindingen altijd eerst via dat gezocht worden is dat niet mogelijk gaat ie vanzelf naar de lagere verbindings snelheid. Ik heb nu bijna altijd die rode 3G
Zo ja, hoe zet ik het uit? En moet je altijd na internetten je 3g uitzetten handmatig??
Wat betekent het allemaal die 3g???
Is gewoon de naam van het mobiele netwerk en het icoontje wil zeggen dat je ontvangst hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:59:
[...]
Ik heb contstant een witte 3g bovenin, betekent dat dat constant mijn internet aan staat?
Zo ja, hoe zet ik het uit? En moet je altijd na internetten je 3g uitzetten handmatig??
Wat betekent het allemaal die 3g???
Verwijderd
Dus hij is dan niet constant contact aan het onderhouden met het netwerk? Dat doet ie pas als je de browser opent...
Niet dat ik straks over mijn datalimiet heen ga hierdoor??
Niet dat ik straks over mijn datalimiet heen ga hierdoor??
Nee joh, zolang je browser niet draait gaat de telefoon echt niet data binnenslurpen.
Is gewoon een ontvangstindicator, met de bekende streepjes er naast.
Is gewoon een ontvangstindicator, met de bekende streepjes er naast.
Verwijderd
Ik heb deze week via GSM-web een Duitse viewty binnengekregen (aardig doen tegen GSMWEB helpt...) met een Telfort abo verlenging. Ik vind het een mooi apparaatje en ben er blij mee. Ik heb het internet nog niet goed werkend gekregen en ben sowieso bang dat Telfort me alleen maar aan GPRS gaat helpen. Voor niks HSDPA dus... Ik wacht nog even af wat de Telfort technici me gaan vertellen volgende week. Heeft iemand ervaring met Telfort en Viewty? Hoe zit dat met de KPN roaming? Kun je via KPN gebruik maken van UMTS?
Verwijderd
weet iemand hier wat over de beschikbaarheid van de Viewty in Nederland? Ik wacht namelijk al sinds 24 november op een nieuwe en bij Orange zeggen ze steeds dat ze niet weten wanneer hij weer binnen komt. Ik heb volgens mij gelezen dat iemand op dit forum ook heeft gezegd dat hij had gehoord dat Nederland eerst geen Viewty's kan verwachten
. Weet iemand hier meer van?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 15:28 ]
Bij mijn orange shop denken ze dat ze er voor de kerst nog wel 5 binnen krijgen. Gelukkig sta ik als nummer 3 op het lijstje!
Verwijderd
Ik neem aan dat ik ook wel hoog sta op het lijstje! Maar ja 5 hehe is niet echt veel en hoop niet dat die 5 over heel Nederland word verspreidTictaCNL schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:37:
Bij mijn orange shop denken ze dat ze er voor de kerst nog wel 5 binnen krijgen. Gelukkig sta ik als nummer 3 op het lijstje!
Ik heb die shutter sounds verwijdert, als ik nu een foto maak (dus daadwerkelijk 'schiet') heb ik geen geluid, maar bij de focus (scherpstellen) heb ik nog wel dat bliepje. Is dat niet weg te halen?
Video opname starten en stoppen is trouwens ook gewoon geluidloos als je die geluidjes verwijdert hebt. Dat pokke focus geluidje moet toch ook weg kunnen?
Video opname starten en stoppen is trouwens ook gewoon geluidloos als je die geluidjes verwijdert hebt. Dat pokke focus geluidje moet toch ook weg kunnen?
Verwijderd
viewty speciaal gehaald voor de cam. Maar ondanks dat het maar een te
is vind ik de fotoos zwaar ondermaats. Denk je, handig, tel en camera
altijd bij je maar de fotoos zijn zo slecht, gewoon om te huilen. Alle standen
geprobeerd. Ben amateur fotograaf en weet wel het eea van iso en diafragma
mogelijk een slecht exemplaar viewty?? Kwaliteit a la oude 0,6 mp tel camera
Iemand ervaring met de kwaliteit van andere 5 mp telefoons?? Vooral de
samsung ben ik erg benieuwd naar. Hoor jullie reacties graag
Ps verder is de viewty een leuk en goed apparaat :-)
Het scrollen door je sms inbox gaat maar haperig vind ik
Verwijderd
@Marcoryn: kan je eens posten wat je resultaat is?
De 1 schijnt problemen te hebben met het scrollen en het andere neit. Ik las ook al van mensen waarbij het scherm binnen een dag verrot is. Wat weten we hierover? Veel units met foutjes geproduceerd?
De 1 schijnt problemen te hebben met het scrollen en het andere neit. Ik las ook al van mensen waarbij het scherm binnen een dag verrot is. Wat weten we hierover? Veel units met foutjes geproduceerd?
Verwijderd
nou ik heb de F700 maar nieuws over de viewty check ik ook nog weleens. voor de mensen die hun viewty willen beschermen tegen krasjes.
http://www.shieldzone.com/item_description/LGVTYKU990F.html
na het te hebben opgeplakt, schijnt dat je het niet meer kan zien
verder is het gemaakt van langdurige materialen. Kijk maar op youtube wat invisible shield is. hoop dat die voor de f700 snel komt..
na het te hebben opgeplakt, schijnt dat je het niet meer kan zien
nou zo helpt deze gatheirng jouw ook een stapje verder want In de FAQ staat het volgende over een 'naar maat' gemaakte shield.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:22:
nou ik heb de F700 maar nieuws over de viewty check ik ook nog weleens. voor de mensen die hun viewty willen beschermen tegen krasjes.
[..] hoop dat die voor de f700 snel komt..
Q: What are custom orders?
A: One of the many benefits of choosing the invisibleSHIELD to protect your digital devices is our custom order process. If you have a device you would like to SHIELD that is NOT on our list, simply place a custom order and we will make it happen! Please read all the instructions on the custom order page carefully before placing a custom order.
[ Voor 5% gewijzigd door roycerolls op 16-12-2007 01:47 ]
Verwijderd
Het AutoFocus geluidje gaat onder de naam AFcompleted.wav (oid), zoals ik al eerder heb vermeldsjakietrekhakie schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:39:
Ik heb die shutter sounds verwijdert, als ik nu een foto maak (dus daadwerkelijk 'schiet') heb ik geen geluid, maar bij de focus (scherpstellen) heb ik nog wel dat bliepje. Is dat niet weg te halen?
Indien je nog wat meer info wilt weten:
3g staat voor de derde generatie van het GSM netwerk, beter bekend als UMTS. Dit is een ruim 6x zo snelle standaard als 2g, beter bekend als GPRS. Via UMTS gaat alle dataverkeer dus een stuk sneller; met bellen en SMS'en doet dit er echter niet toe, aangezien het om slechts luttele beetjes data gaat, waarvoor GPRS ook prima geschikt is. Als je echter bij mobiel internetten aankomt en streaming video, dan is UMTS een pre, en bij die laatste zelfs noodzakelijk.
Het 3g icoontje op de Viewty geeft enkel aan dat je UMTS-bereik hebt, niet dat je het ook daadwerkelijk gebruikt
Verwijderd
Volledig mee eens,ik heb ook al gedacht aan t feit dat mijn exemplaar op dat gebied niet helemaal ok is maar ik hoor er steeds meer klachten over,beetje spelen met de instellingen wil dan nog wel een beetje helpen maar maakt het nog niet optimaal!Verder zou het wel prettig zijn om met een cursor door een smsje te kunnen wandelen nu moet je na een fout met je vinger gaan zitten te pielen plus dat het scrollen bij een smsje wat je aan t maken bent erg lastig gaatVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:00:
viewty speciaal gehaald voor de cam. Maar ondanks dat het maar een te
Verwijderd
Thanx duidelijk zo!!!Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 09:47:
Indien je nog wat meer info wilt weten:
3g staat voor de derde generatie van het GSM netwerk, beter bekend als UMTS. Dit is een ruim 6x zo snelle standaard als 2g, beter bekend als GPRS. Via UMTS gaat alle dataverkeer dus een stuk sneller; met bellen en SMS'en doet dit er echter niet toe, aangezien het om slechts luttele beetjes data gaat, waarvoor GPRS ook prima geschikt is. Als je echter bij mobiel internetten aankomt en streaming video, dan is UMTS een pre, en bij die laatste zelfs noodzakelijk.
Het 3g icoontje op de Viewty geeft enkel aan dat je UMTS-bereik hebt, niet dat je het ook daadwerkelijk gebruiktEen mobiel heeft altijd contact met de buitenwereld, ook oude mobiels. Dat contact wordt echter alleen in rekening gebracht als je het ook gebruikt, dus als je gaat bellen, SMS'en of andere data gaat binnenhalen, zoals websites. Enkel als je dus echt iets binnenhaalt op je mobiel, gaat er wat van je databundel af
Verwijderd
Erg interesant, maar die laag is 2mm als je dat over het scherm plakt (aangezien het full body is zit het daar dan ook) gaat het touchvermogen helemaal zwaar achteruit. Maja misschien met zelf wat snijden kan je dat er uit halen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:22:
na het te hebben opgeplakt, schijnt dat je het niet meer kan zienverder is het gemaakt van langdurige materialen. Kijk maar op youtube wat invisible shield is. hoop dat die voor de f700 snel komt..
Als iemand hem heeft besteld of ervaring mee heeft wil ik wel graag weten hoe makkelijk of moeilijk het is om dat ding aan te brengen?
Verwijderd
ik krijg dus met geen mogenlijkheid die usb aangesloten. de kabel zit in de pc, en in de telefoon, maar hij blijft zeggen, geen verbinding. ik had ooit wel verbinding, maar druk in dan op sync, dan zegt hij, telefoonvergrendeling annuleren. iemand die mij hiermee kan helpen? (hoorde dat meerdere mensen het probleem hadden, kan alleen geen oplossing vinden)
windows xp, sp2 geloof ik ook.
als je goed leest staat er .2 mm, met nadruk op de . hij is dus 0,2 mm dik en das niksVerwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:19:
[...]
Erg interesant, maar die laag is 2mm als je dat over het scherm plakt (aangezien het full body is zit het daar dan ook) gaat het touchvermogen helemaal zwaar achteruit. Maja misschien met zelf wat snijden kan je dat er uit halen.
Als iemand hem heeft besteld of ervaring mee heeft wil ik wel graag weten hoe makkelijk of moeilijk het is om dat ding aan te brengen?
Verwijderd
Ik had zoiets ook (op Vista overigens). Ik weet niet meer wat het precies was, maar het komt doordat je telefoon ergens mee bezig is. Zorg dat je alles afsluit (zodat er geen multi-tasking icoontje is zegmaar), en probeer het daarna nog eens. Bij mij gaf de Viewty een melding wat het probleem was, wat ik oploste, waarna het prima werkte. Ik ben echter vergeten wát dat probleem was.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:32:
ik krijg dus met geen mogenlijkheid die usb aangesloten. de kabel zit in de pc, en in de telefoon, maar hij blijft zeggen, geen verbinding. ik had ooit wel verbinding, maar druk in dan op sync, dan zegt hij, telefoonvergrendeling annuleren. iemand die mij hiermee kan helpen? (hoorde dat meerdere mensen het probleem hadden, kan alleen geen oplossing vinden)
Verwijderd
nou thanks gatherer, maar custom made voor mijn f700? zonder naar de prijs te vragen weet ik dat het duur gaat worden. Ik wacht maar ff. maar goed als ik jullie was zou ik het wel kopen en erop plakken. Plastic is erg krasgevoelig. zie het maar als een advies. de screen van viewty is volgens mij net als prada van PLASTIC, die van f700 is van glas... een vriend van mij heeft een prada en doet het altijd in zo'n meegeleverde leren hoesje. Nou de krasjes die daar op zitten,, echt foei lelijk.roycerolls schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:40:
[...]
nou zo helpt deze gatheirng jouw ook een stapje verder want In de FAQ staat het volgende over een 'naar maat' gemaakte shield.
Q: What are custom orders?
A: One of the many benefits of choosing the invisibleSHIELD to protect your digital devices is our custom order process. If you have a device you would like to SHIELD that is NOT on our list, simply place a custom order and we will make it happen! Please read all the instructions on the custom order page carefully before placing a custom order.
en ik zag nog een paar replies van mensen over de gevoeligheid nadat het aangebracht is. ik heb wel wat reviews gelezen en je merkt er echt niks van!. Kijk eens voor de gein op youtube en zoek op invisible shield. de mensen daar lopen hun iphone te bewerken met messen en shit.
nou custom made kost additional 5 dollar meer. das niks maar ik laat het opmeten van het toestel toch liever aan de profs over
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 16:31 ]
Verwijderd
tjsa, ook niet.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:15:
[...]
Ik had zoiets ook (op Vista overigens). Ik weet niet meer wat het precies was, maar het komt doordat je telefoon ergens mee bezig is. Zorg dat je alles afsluit (zodat er geen multi-tasking icoontje is zegmaar), en probeer het daarna nog eens. Bij mij gaf de Viewty een melding wat het probleem was, wat ik oploste, waarna het prima werkte. Ik ben echter vergeten wát dat probleem was.
Nu moet ik ook zeggen, ik heb de telefoon uitgepakt, aangezet, op usb gegevensoverdracht gezet, software geinstalleerd, enz enz. verder heb ik er nog 0.0 mee gedaan,wilde eerst mijn contactpersonen erin hebben.
maar ja, er gebeurt dus niets.
hij geeft niet eens aan dat hij is aangesloten, hij piept wel, en in de system device manager komt hij ook omhoog, maar iets doen met pcsuite, ho maar.
nu heb ik het hele software gedeelte geuninstalled, en weer opnieuw erop. en nu weet ik wel dat het programma me dit keer niet vroeg op welke compoort ik hem had staan.
de hardware instellingen leren me dat hij op compoort 8 zit. maar ik krijg er geen leven in.
graag hulp, word knettergek van dat aparaat. koop ik iets, doet hij het niet.
gr.
Ik heb sinds een tijdje ook de Viewty, geweldig ding! echt super....maar;
Klopt het dat je in video modus niet kan focussen? Dat is echt belachelijk, het enige waar ik me momenteel aan stoor.
Klopt het dat je in video modus niet kan focussen? Dat is echt belachelijk, het enige waar ik me momenteel aan stoor.
Ik heb de Viewty nu enkele dagen, echt een toptelefoon, niets op aan te merken!
Echter, ik heb er een MicroSD kaartje inzitten van 1 GB, waar ik een .pdf-file op heb gezet van 7 mb groot. Voor de rest staat er op het kaartje alleen een DivXfile van 300 mb, en in het interne telefoongeheugen heb ik ook nog 85% over aan vrije ruimte. Echter, als ik de .pdf probeer in te laden, krijg ik de melding "Onvoldoende Geheugen", waarna hij de pdf-viewer afsluit. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is het pdf-bestand te groot voor het werkgeheugen? Bvd.
Echter, ik heb er een MicroSD kaartje inzitten van 1 GB, waar ik een .pdf-file op heb gezet van 7 mb groot. Voor de rest staat er op het kaartje alleen een DivXfile van 300 mb, en in het interne telefoongeheugen heb ik ook nog 85% over aan vrije ruimte. Echter, als ik de .pdf probeer in te laden, krijg ik de melding "Onvoldoende Geheugen", waarna hij de pdf-viewer afsluit. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is het pdf-bestand te groot voor het werkgeheugen? Bvd.
Ik denk het eigenlijk wel (dat het te groot is voor het interne werkgeheugen... Het is eigenlijk hetzelfde als die kalender items... daar kunnen er ook maar 100 van in, terwijl er nog minstens 80 MB vrij is op het interne geheugen. Ik denk dat er gewoon een bepaalde ruimte is vrijgehouden voor het laden van PDF bestanden...Blite schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:46:
Ik heb de Viewty nu enkele dagen, echt een toptelefoon, niets op aan te merken!
Verwijderd
Bij mijn viewty werd standaard een screenprotector geleverd en die zit er prima op. Gelijk doen als je hem uit de doos haalt, als er nog geen krassen op zitten. Ik vervang dat ding wel weer een keer. En een touchscreen mag van mij best een beetje bekrast worden. Daar is ie ten slotte voor!Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:26:
[...]
nou thanks gatherer, maar custom made voor mijn f700? zonder naar de prijs te vragen weet ik dat het duur gaat worden. Ik wacht maar ff. maar goed als ik jullie was zou ik het wel kopen en erop plakken. Plastic is erg krasgevoelig. zie het maar als een advies. de screen van viewty is volgens mij net als prada van PLASTIC, die van f700 is van glas... een vriend van mij heeft een prada en doet het altijd in zo'n meegeleverde leren hoesje. Nou de krasjes die daar op zitten,, echt foei lelijk.
en ik zag nog een paar replies van mensen over de gevoeligheid nadat het aangebracht is. ik heb wel wat reviews gelezen en je merkt er echt niks van!. Kijk eens voor de gein op youtube en zoek op invisible shield. de mensen daar lopen hun iphone te bewerken met messen en shit.
nou custom made kost additional 5 dollar meer. das niks maar ik laat het opmeten van het toestel toch liever aan de profs over
ja je kunt in videomodus niet focussen maar noem eens een apparaat waar het wel kan, je kunt alleen maar zoomen, zal nog wat worden als je voor video'tjes schieten ook nog zelf moet gaan focussencoendeurloo schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:17:
Ik heb sinds een tijdje ook de Viewty, geweldig ding! echt super....maar;
Mijn vorige k800i kon het wel bijvoorbeeld. Ik vind het vreemd dat ze het niet op de Viewty hebben gedaan, het is niet zwaar voor de telefoon of iets dergelijks. Het gaat mij ook niet per se om de manual focus (wat ook geen slecht idee zou zijn i.v.m. creatieve vrijheid), maar om de autofocus.KillaH87 schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:44:
[...]
ja je kunt in videomodus niet focussen maar noem eens een apparaat waar het wel kan, je kunt alleen maar zoomen, zal nog wat worden als je voor video'tjes schieten ook nog zelf moet gaan focussen
Het zoomen is bovendien ontzettend nutteloos, aangezien dit een digitale zoom is. Waarom zit deze functie nog op telefoons?
Ik hoop in ieder geval op een firmware update met daarin de logische functie om te kunnen focussen in video modus.
[ Voor 8% gewijzigd door coendeurloo op 16-12-2007 23:53 ]
Verwijderd
nog even een toevoeging, als ik massa overdracht selecteer, dan word de sd meteen herkend.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:37:
[...]
tjsa, ook niet.
Nu moet ik ook zeggen, ik heb de telefoon uitgepakt, aangezet, op usb gegevensoverdracht gezet, software geinstalleerd, enz enz. verder heb ik er nog 0.0 mee gedaan,wilde eerst mijn contactpersonen erin hebben.
maar ja, er gebeurt dus niets.
hij geeft niet eens aan dat hij is aangesloten, hij piept wel, en in de system device manager komt hij ook omhoog, maar iets doen met pcsuite, ho maar.
nu heb ik het hele software gedeelte geuninstalled, en weer opnieuw erop. en nu weet ik wel dat het programma me dit keer niet vroeg op welke compoort ik hem had staan.
de hardware instellingen leren me dat hij op compoort 8 zit. maar ik krijg er geen leven in.
graag hulp, word knettergek van dat aparaat. koop ik iets, doet hij het niet.
gr.
het is echt pc suit die loopt te mekkeren.... heb de firewall uitgezet, nokia sofware eraf gehaald, andere meedraaiende programmas uitgezet. maar dit alles wil niet werken.
ik heb een klein vermoeden dat hij verwacht dat mijn tel aan een andere compoort hangt? die optie heb ik 1x gezien, daarna nooit meer (ook niet na herinstallatie)
Dus.. iemand enig idee?
Heb je ook een vraag wanneer er mensen blijken te zijn met een VF branded viewty? Zo ja, dan is het misschien wel makkelijk om deze dan ook meteen te stellen, anders komt dit topic nogal vol te staan met nutteloze posts, nu kan iemand met een VF viewty immers alleen ja antwoorden, terwijl in het andere geval meteen een antwoord op je vraag gegeven kan worden.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:17:
nog mensen met een VF branded viewty hier?
Hey daar,
wie van jullie heeft de tv-outkabel al of weet waar je hem kan bestellen?
Heb LG gebeld en die verwezen mij naar techno groningen maar die hebben hem helaas nog niet.
ik lees steeds vaker over de 5mp en dat deze duidelijk meer problemen heeft dan wordt verwacht.
ruim 2jr gel;eden heeft LG ook al een 5mp tel. uitgebracht en die was echt heel slecht.
Misschien dat iemand wat instellingen kan posten die over het algemeen goed werken of goede tips!!
De firmware update waar iedereen om schreeuwt gaat LG kennende er niet komen.
Zij brengen eerder een ander model uit met verbeterde functies.
Slechte zaak vind ik dat er zijn al ruim 200.000 verkocht en dan NO fucking Support.
Ik gebruik hem elke dag.
Maar mijn N80 en MDA Vario kunnen meer.(tja smartphone en pda)
Maar geloof me dat ik hem ook heb aangeschaft voor de camerafuncties.
In de software zitten ook zaken die broodnodig kunnen verbeterd worden;
- Multitasken gaat in sommige modussen niet want dan treed er een conflict op met een andere openstaande toepassing.
-Scrollen van de cursor tijdens SMS sucks bigtime.(bekende gepiel met je nagel of stylus).
- PC suite is te gevoelig en crasht vaker.
Als ik LG moet geloven dan kunnen we heel lang wachten!!!
wie van jullie heeft de tv-outkabel al of weet waar je hem kan bestellen?
Heb LG gebeld en die verwezen mij naar techno groningen maar die hebben hem helaas nog niet.
ik lees steeds vaker over de 5mp en dat deze duidelijk meer problemen heeft dan wordt verwacht.
ruim 2jr gel;eden heeft LG ook al een 5mp tel. uitgebracht en die was echt heel slecht.
Misschien dat iemand wat instellingen kan posten die over het algemeen goed werken of goede tips!!
De firmware update waar iedereen om schreeuwt gaat LG kennende er niet komen.
Zij brengen eerder een ander model uit met verbeterde functies.
Slechte zaak vind ik dat er zijn al ruim 200.000 verkocht en dan NO fucking Support.
Ik gebruik hem elke dag.
Maar mijn N80 en MDA Vario kunnen meer.(tja smartphone en pda)
Maar geloof me dat ik hem ook heb aangeschaft voor de camerafuncties.
In de software zitten ook zaken die broodnodig kunnen verbeterd worden;
- Multitasken gaat in sommige modussen niet want dan treed er een conflict op met een andere openstaande toepassing.
-Scrollen van de cursor tijdens SMS sucks bigtime.(bekende gepiel met je nagel of stylus).
- PC suite is te gevoelig en crasht vaker.
Als ik LG moet geloven dan kunnen we heel lang wachten!!!
Zoooo, ik heb nu twee weken de Viewty.
Pluspunten:
Geweldig design.
Lekker groot en helder scherm.
Handschrift herkenning, en de verschillende invoermodi.
Touchscreen werkt goed.
DivX compatible, werkt goed een hele speelfilm ongeveer 200mb
UMTS-HSDPA.
flight mode voor als je geen straling wil (ding ligt op mn nachtkastje naast mijn hoofd als wekker).
Compleet: Bellen, internetten, puntdocs, punt pdfs en rich media: muziek foto's en filmpjes.
Onder andere 120fps video, en redelijke edit mogelijkheden.
Goede fotocamera (ik herken me niet in de klachten, hebben jullie wel de protectie folie van de lens gehaald??).
TV out.
Minpunten:
Ik zou graag de menu's en folder indelingen zelf willen kunnen wijzigen. Op een of andere manier vind ik het niet zo logisch. Scrollen door menus gaat lastig met 1 hand via het screen, en via de lens voelt niet helemaal soepel.
Het systeem lijkt nog niet helemaal stabiel, ze is al een paar keer vastgelopen en ik heb het ook. meegemaakt dat de geheugenkaart niet herkent werd. Een harde reset loste het wel weer op.
De backspace/delete knop had voor mij ook op het touchscreen gemogen, ook cursortoetsen.
De stylus ziet er uit als een lipstick.
Ik wil een geanimeerde desktop/incoming call en meer vrijheid om thema's te tweaken.
De klok/Kalender op je desktop plaatsen ziet er niet uit.
Het toestel heeft iets "kwetsbaars" eigenlijk moet je er een hoesje voor hebben
Batterij gaat vrij snel leeg.
Hij kan niet synchroniseren met adresbook en ical (apple).
TV out kabel had bij de package mogen zitten vind ik, ik ben m nog nergens tegengekomen.
Ik wil een GPSmuis en nav4all draaien, dat kan tot op heden niet.
Alle connectie gaat via 1 poort, wat nu als ik in de toekomst wil opladen in de auto en een energieslurpende gpsmuis wil aansluiten?
Geheugenkaart is niet hot-swapable.
Het toestel nodigt uit om vingerafdrukken te maken op de lens.
Tijdens het bellen springt ie in vergrendelingsstand, heel irritant...Ik heb handset en toetsenvergrendeling uitstaan, iemand een oplossing???
Al met al heel wat kritiek maar toch ben ik blij, de alternatieven zijn of: Iphone maar die heeft een beroerde camera/geen video/geen audio opname, veels tehoge SAR waarden en nog geen UMTS HSDPA. Of anders de Nokia95 maar die is spuug en spuuglelijk, en de nieuwe sonyericson heeft gewoon een te klein beeldscherm.
Internet met de Viewty heb ik nog geen ervaring: Mijn provider Telfort is wat sloom (hey das toevallig, ben altijd happyklant geweest, maar sinds Telfort van KPN is valt de service tegen). Als ik dat alsnog aan de praat heb zal ik er over posten.
Ik ben overgestapt naar een nieuw contract bij T mobile, en voor 30eu per maand mocht ik toestel gratis, plus eerste jaar half abo geld.
Een aantal probleempjes met de LG zullen door firmware upgrades wel verholpen worden (hoop ik)
En je kan er ook gewoon mee bellen
Pluspunten:
Geweldig design.
Lekker groot en helder scherm.
Handschrift herkenning, en de verschillende invoermodi.
Touchscreen werkt goed.
DivX compatible, werkt goed een hele speelfilm ongeveer 200mb
UMTS-HSDPA.
flight mode voor als je geen straling wil (ding ligt op mn nachtkastje naast mijn hoofd als wekker).
Compleet: Bellen, internetten, puntdocs, punt pdfs en rich media: muziek foto's en filmpjes.
Onder andere 120fps video, en redelijke edit mogelijkheden.
Goede fotocamera (ik herken me niet in de klachten, hebben jullie wel de protectie folie van de lens gehaald??).
TV out.
Minpunten:
Ik zou graag de menu's en folder indelingen zelf willen kunnen wijzigen. Op een of andere manier vind ik het niet zo logisch. Scrollen door menus gaat lastig met 1 hand via het screen, en via de lens voelt niet helemaal soepel.
Het systeem lijkt nog niet helemaal stabiel, ze is al een paar keer vastgelopen en ik heb het ook. meegemaakt dat de geheugenkaart niet herkent werd. Een harde reset loste het wel weer op.
De backspace/delete knop had voor mij ook op het touchscreen gemogen, ook cursortoetsen.
De stylus ziet er uit als een lipstick.
Ik wil een geanimeerde desktop/incoming call en meer vrijheid om thema's te tweaken.
De klok/Kalender op je desktop plaatsen ziet er niet uit.
Het toestel heeft iets "kwetsbaars" eigenlijk moet je er een hoesje voor hebben
Batterij gaat vrij snel leeg.
Hij kan niet synchroniseren met adresbook en ical (apple).
TV out kabel had bij de package mogen zitten vind ik, ik ben m nog nergens tegengekomen.
Ik wil een GPSmuis en nav4all draaien, dat kan tot op heden niet.
Alle connectie gaat via 1 poort, wat nu als ik in de toekomst wil opladen in de auto en een energieslurpende gpsmuis wil aansluiten?
Geheugenkaart is niet hot-swapable.
Het toestel nodigt uit om vingerafdrukken te maken op de lens.
Tijdens het bellen springt ie in vergrendelingsstand, heel irritant...Ik heb handset en toetsenvergrendeling uitstaan, iemand een oplossing???
Al met al heel wat kritiek maar toch ben ik blij, de alternatieven zijn of: Iphone maar die heeft een beroerde camera/geen video/geen audio opname, veels tehoge SAR waarden en nog geen UMTS HSDPA. Of anders de Nokia95 maar die is spuug en spuuglelijk, en de nieuwe sonyericson heeft gewoon een te klein beeldscherm.
Internet met de Viewty heb ik nog geen ervaring: Mijn provider Telfort is wat sloom (hey das toevallig, ben altijd happyklant geweest, maar sinds Telfort van KPN is valt de service tegen). Als ik dat alsnog aan de praat heb zal ik er over posten.
Ik ben overgestapt naar een nieuw contract bij T mobile, en voor 30eu per maand mocht ik toestel gratis, plus eerste jaar half abo geld.
Een aantal probleempjes met de LG zullen door firmware upgrades wel verholpen worden (hoop ik)
En je kan er ook gewoon mee bellen
Dit topic is gesloten.