Gyjo, ben het 100% eens met die puntjes die je beschrijft, heb precies dezelfde irritaties :-)
Als ze die nog oplossen is het een echte topper!!
Als ze die nog oplossen is het een echte topper!!
Verwijderd
Misschien moet je je post ook hier op deze forum plaatsen http://www.ku990.co.uk/forum/viewforum.php?f=29 plaatsen. Wie weet staat er bij LG iemand op de loonlijst die dit soort veld onderzoek qua gebruikers ervaring voor LG 'firmware' doet.gyjo schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:00:
[...]
Als ze dit lijstje even fixen met een firmware update'tje dan is de viewty een toestel naar mijn hart.
- Overal dus über toetsenbordje implementeren, voor contacten, notities enz.
- Zorgen dat de auto foto mode goed werkt, met die CCD en lens is naar mijn mening niets mis, na een tijdje pielen valt er altijd iets moois uit te krijgen. Maar dat moet toch ook automatisch kunnen?
- meer noties en afspraken, ik heb gvd 80 mb vrij op met handset en 500mb op me kaartje. En dan kan ik 5 notities maken a 5 kb.
- Iets verzinnen om makkelijker te zoeken door je muziek, meer ipod achtig, nu is het een ongeordende tering zooi ,nou ja blijft wel leuk op shuffle mode
.
- Een een simpel balkje om snel door een film of nummer te zappen. Dat indrukken van het knopje gaat veel te traag.
- Zorg effe dat hij instellingen van de camera beter bewaard, je maakt een keer een andere instelling, en huppa alle instellingen van de vorige keer zijn helemaal weg.
[ Voor 14% gewijzigd door roycerolls op 08-12-2007 01:57 ]
[ Voor 132% gewijzigd door roycerolls op 08-12-2007 02:52 ]
Verwijderd
ik heb ook een vodafone branded telefoon (heb het vodafone logo op me telefoon ), gewoon in de vodafone winkel gekocht niet online. Heb zelf ook dat internet abbo er bij.Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:52:
[...]
hey bedankt voor je post,
maar heb je een branded vodafone( dus vodafone logo op je telefoon gedrukt)?
Of heb je gewoon een vodafone simkaart erin? en niet branded, wel of niet bij vodafone onlinewinkel gekocht?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 14:02 ]
Oproepinstellingen -> Algemene instellingen -> Minuutmelder.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:59:
Thnx Basnation, maar any idea hoe ik dat dan weer uit kan zetten...want naar mijn idee heb ik dat nie aangezet!
Verwijderd
Dacht ik al... helaas.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:06:
Maar sjakie ff op jou terug koment wat ik heb gezien en gehoord is dat LG nog geen update voor ook maar een van hun telefoons heeft gemaakt...dus we blijven hopen maar ik ben bang....
kijk hier eens http://www.tomshardware.c...2-37-firmware-update-helpVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:06:
Maar sjakie ff op jou terug koment wat ik heb gezien en gehoord is dat LG nog geen update voor ook maar een van hun telefoons heeft gemaakt...dus we blijven hopen maar ik ben bang....
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik ook gemerkt, het is verdomd lastig om hmm stil te houden bij het afdrukken.sjakietrekhakie schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:50:
[...]
Merk wel dat hij super gevoelig is voor ook maar het kleinste beetje beweging. Alle scherpte verdwijnt als je een beetje beweegt tijdens het maken van de foto. Daar had mijn K800 niet echt last van.
Verwijderd
Ik dacht dat ie sneller leeg zou zijn. De Stand-by tijd valt me dus behoorlijk mee.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:09:
Wat vinden jullie trouwens van de standby-tijd?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Verwijderd
Heb je een Viewty gekocht bij Malle Pietje of zo? De kritiek is volkomen onherkenbaar. Ben vooral benieuwd welk toestel je uiteindelijk gaat aanschaffen als je het design van de Viewty niet goed vindt. Je hebt echt een probleem als je de Viewty qua uiterlijk niet mooi vindt.Da.Rock schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:42:
Wat viel het toestel toch tegen. Gisteren binnen, vandaag weer terug.
Het scherm reageert erg slecht op aanraking en "schuiven" van foto's, internetpagina's of zelfs contactenlijst gaat erg traag en schokkerig als het al lukt. Onderdelen van het menu hebben rare onlogische namen naar mijn mening. Misschien komt het door de slechte vertaling maar toch.
Daarnaast voelt hij erg goedkoop en plastic aan. Ik vind hem ook niet echt af. Het toestel heeft een "net niet" design.
De foto's waren redelijk te noemen maar niet 5 miljoen pixels waardig.
Verwijderd
Bij ISO100 flitst ie ook niet, aangezien die instelling bedoeld is voor goed belichte ruimtes. In donkere gebieden moet je voor ISO 200 of 400 gaan.Djerique schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 23:34:
zo heb ik dus wel problemen dat de flitser niet automatisch wordt gepakt in donkere kamers als ik op ISO100 fotografeer...
Verwijderd
Wat erg veel uit maakt, is er geen usb verleng kabel tussen te proppen, ook usb hubs kunnen probleme veroorzaken, ik had hetzelfde probleem... toen ik em direct op de pc aansloot was er nix meer aan de hand! Zelfde probleem overigens ook al bij de printer gezien...Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:37:
Ik heb mijn Viewty nu ongeveer 2 weken, ben er echt heel erg blij mee, daar niet van..
Alleen heb ik een probleempje met LG PC suite.
Ik sluit mn telefoon gewoon met de usb-kabel aan, en in principe is
hij dan verbonden met de computer.. maar daarna moet ik toch
nog een paar keer naar de 'usb' knop gaan om handmatig verbinding
te maken, en dan nog presteert het programma te zeggen dat er geen
telefoon kan worden gevonden. (terwijl hij toch echt met een kabel is verbonden,
hoezo geen verbinding?) En als ik eindelijk wel verbinding heb, en klik
op het media tabje (zoiets) om afbeeldingen/muziek etc. toe te voegen,
dan is de verbinding direct weg. Ik heb de pc suite al meerdere malen
verwijderd en geïnstalleerd, maar niets schijnt te werken. Ook
op Windows verkenner reageert hij niet.
Enkele hulp wordt gewaardeerd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door SuperKneus op 10-12-2007 11:32 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 12:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Thanks voor de link, maar bij dat top10 filmpje die verwijst naar zedge.net kan je geen themes vinden voor de ViewtyVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:04:
p.s. voor de mensen die niet het hele forum hebben gevolgd, in dit filmpje op youtube staan tien handige tips voor de viewty, voor de mensen die dat leuk vinden: http://www.youtube.com/watch?v=yY6VMMhUKLM
En op deze site kun je een aantal wallpapers en games vinden. Voor de games moet je eerst inloggen (kost niks en geen spyware of dergelijken ondervonden). Als je op games drukt na het inloggen kom je bij een forum, daar druk je op "Games List - Whats in our mobile private server". Lees daar eerst even de instal guide want daar staat een wachtwoord die je nodig hebt om op die game server te komen. En dan downloaden maar. Als je de games instaleerd vraagt die om de game te downloaden/instaleren, dit kost niets hij gaat ook niet op het internet. De games kun je vinden op de volgende site: http://www.ku990.co.uk/lg-ku990-u990-viewty-downloads.html
Verwijderd
Nee Ik heb helaas ook nog geen themes gevonden voor de LG Viewty, dus je zult het nog even moeten doen met de 3 pre-instald themes van LG. Wel zijn er op zedge een heleboel wallpapers te vinden helaas is de kwaliteit naar mij mening niet erg hoog ( http://www.zedge.net/phone-index/9-1548/lg/lg-ku990-viewty/ ) voor hoge kwaliteit wallpapers moet je naar http://www.ku990.co.uk/lg-ku990-u990-viewty-downloads.htmlThanks voor de link, maar bij dat top10 filmpje die verwijst naar zedge.net kan je geen themes vinden voor de Viewty
Ik heb net op die website gekeken, maar al die hoge kwaliteit wallpapers zijn allemaal JPG's en geen flash wallpapers...Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:09:
Nee Ik heb helaas ook nog geen themes gevonden voor de LG Viewty, dus je zult het nog even moeten doen met de 3 pre-instald themes van LG. Wel zijn er op zedge een heleboel wallpapers te vinden helaas is de kwaliteit naar mij mening niet erg hoog ( http://www.zedge.net/phone-index/9-1548/lg/lg-ku990-viewty/ ) voor hoge kwaliteit wallpapers moet je naar http://www.ku990.co.uk/lg-ku990-u990-viewty-downloads.html
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan je als voorbeeld noemen hoe lang de viewty er over doet om de hoofdpagina van tweakers.net te laden?McMark schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:44:
Ik gebruik op mij viewty opera mini 4 ( na wat gekloot dat deze niet wilde installeren). Ik zit dagelijks als ik vanaf school of werk naar huis reis rustig tweakers.net te lezen of andere sites. Je ziet eerst de hele site sterk verkleind. Daarna kan je aanklikken wat je ingezoomd wil zien. Opera schikt de webpagina automatish in zodat je alleen naar beneden hoeft te scrollen. Heerlijk!!!
Ik heb btw een vodafone internet abbonoment voor 4,95 Pm ( was een actie!) Het gaat niet zo snel als normaal kabel of adsl internet, maar ik heb gehoord dat dat door de latency kwam ofzo, hier heb ik voor de rest geen verstand van. Ik vind het voldoende om zeker een uur per dag lekker te surfen in de bus!!
Hoe heb je het uiteindelijk aan de praat gekregen?McMark schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:44:
Ik gebruik op mij viewty opera mini 4 ( na wat gekloot dat deze niet wilde installeren). Ik zit dagelijks als ik vanaf school of werk naar huis reis rustig tweakers.net te lezen of andere sites. Je ziet eerst de hele site sterk verkleind. Daarna kan je aanklikken wat je ingezoomd wil zien. Opera schikt de webpagina automatish in zodat je alleen naar beneden hoeft te scrollen. Heerlijk!!!
Ik heb btw een vodafone internet abbonoment voor 4,95 Pm ( was een actie!) Het gaat niet zo snel als normaal kabel of adsl internet, maar ik heb gehoord dat dat door de latency kwam ofzo, hier heb ik voor de rest geen verstand van. Ik vind het voldoende om zeker een uur per dag lekker te surfen in de bus!!
Verwijderd
Verwijderd
De iphone heeft toch gewoon een zwarte bg en dan dat quicklaunch menu erover?PatrickG schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:17:
Heeft iemand btw de achtergrond van de iphone in de viewty resolutie, die oranje vis met die groene anemonen bedoel ik. Die heb ik nog niet kunnen vinden...
Verwijderd
Ik was deze tegen gekomen, volgens mij bedoel je die?Heeft iemand btw de achtergrond van de iphone in de viewty resolutie, die oranje vis met die groene anemonen bedoel ik. Die heb ik nog niet kunnen vinden...
Standaard staat er inderdaad al een flash animatie in die map, maar ik kon deze niet als achtergrond instellenVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:46:
Maar ik zag ook al een vraag voorbij komen over flash als background, ik heb inmiddels vernomen dat je wel onder media een leuke flash map heb waar je zo .swf jesi n kan gooien. Is het mogelijk deze ook al animated background of zo in te stellen, want dat vind ik persoonlijk wel zeer itneressant aangewzig flash al een aardig tijdje een hobby van me is.
ThnxVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:06:
Ik was deze tegen gekomen, volgens mij bedoel je die?
http://www.whatmobile.net/forumvb/showthread.php?p=227517
Verwijderd
Nee dat lukt niet ook in de winkel weten ze geen raad??PatrickG schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:24:
Kan je dat niet via de T-mobile site opvragen?
Vaak kan je dat via een smsje naar je telefoon laten sturen..
Hier heb je alvast een duwtje naar de goede richting.PatrickG schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:17:
Heeft iemand btw de achtergrond van de iphone in de viewty resolutie, die oranje vis met die groene anemonen bedoel ik. Die heb ik nog niet kunnen vinden...
Flashwalpapers werken niet .. Echt te jammerDjerique schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:20:
[...]
Ik heb net op die website gekeken, maar al die hoge kwaliteit wallpapers zijn allemaal JPG's en geen flash wallpapers...
Klinkt allemaal misschien verwend, maar je verwacht op zijn minst wel goed community spul, maar tot nu toe blijft het bij JPG's als wallpapers, geen nieuwe theme's & games die zijn geport naar de Viewty waar de helft niet werkt...
Ik dacht ook al dat dit ws de enige optie zou zijnBasNation schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:48:
PatrickG, PCSuite heeft bijzonder hoge restricties wat betreft bestanden naar het telefoon geheugen overzetten. Ik heb hetzelfde meegemeaakt. Een SDkaart halen is voor zover ik weet de enige optie.
Bedankt, maar ik zocht de exacte Viewty resolutie, dankzij Derwin heb ik hem al
Verwijderd
vind die nou niet zo denderend mooi om hem perse op me viewty te hebben. In principe kan je toch gewoon elke jpeg of png of wat dan ook gebruike nals je maar de goeie resolutie heb van de 240 x 400 pixels, of heeft lg het customizen van je tel echt zo ontzettend begrensd.
Verwijderd
Wanneer heb jij jou telefoon besteld? Ik heb namelijk nogsteeds geen mailtje met verzendbevestiging gehad.. Misschien vandaag maar is voor de 100ste keer gaan bellen..Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:08:
Voor de gsmwebbers, de mail met de verzendbevestiging is net binnen. Ze hebben dus blijkbaar vandaag nieuwe LG's binnen!
Kan niet wachten om em te testen en ff hier te laten weten wat mijn bevindigen zijn...
Verwijderd
21 november bestelling geplaatst, 3 december vodafone accoord met nummerbehoud, gister mobieltje verstuurd.....Tyranium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:54:
[...]
Wanneer heb jij jou telefoon besteld? Ik heb namelijk nogsteeds geen mailtje met verzendbevestiging gehad.. Misschien vandaag maar is voor de 100ste keer gaan bellen..
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat je moet wachten op de volgende lading want mijn bevestiging was ook gisteren binnen. Als jij er niet eentje hebt gehad zullen ze wel weer een nieuwe ronde houden binnenkort....Tyranium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:54:
[...]
Wanneer heb jij jou telefoon besteld? Ik heb namelijk nogsteeds geen mailtje met verzendbevestiging gehad.. Misschien vandaag maar is voor de 100ste keer gaan bellen..
Verwijderd
Nah, ik heb hem op de 16e besteld, en op de 23 was Vodafone akkoord met nummerbehoud!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:41:
[...]
21 november bestelling geplaatst, 3 december vodafone accoord met nummerbehoud, gister mobieltje verstuurd.....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 14:54 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 12:44 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Verwijderd
een linkje zou handig zijnTanakiam schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:45:
Ter info:
BTW ik weet niet of 't al is gepost maar de Viewty is ook met een 8GB SDHC kaartje compatible!!
alleen geld hoger dan 2GB niet formatteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit wordt uitvoerig besproken op de UKforum website.
Heb ik ook gehad; dit loste zich vanzelf op (ik vermoed doordat ik de telefoon een keer opnieuw opgestart heb).m0nk schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:32:
Meer mensen die opera mini niet kunnen gebruiken? Ik gebruik t-mobile PIT, internetten via de standaard browser werkt gewoon. Alleen als ik opera mini wil installeren krijg ik een certificate error en de melding dat ik de datum en tijd moet checken op mijn toestel zelf. Deze staan goed.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat is daar grappig aan? Een aantal van mijn beste deals ooit heb ik op eBay gedaan via mijn MDA Vario, en die heeft ook niet bepaald een groot scherm. Surfen met de Viewty is voor mij persoonlijk een verademing!G-PHREAK schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:17:
opera mini werkt bij mij vlekkeloos icm KPN Hi
wat ik me steeds weer opnieuw afvraag trouwens, waarom zou je willen internetten op postzegelformaatwat een gepriegel! een keertje googlen kan ik me voorstellen maar zijn er hier echt mensen die daadwerkelijk gaan surfen op internet met een mobieltje?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Never mind, found it....Spotmatic schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:29:
[...]
Bij deze. Let op: alles is case sensitive.
Toegangspunten
Verbindingstitel: T-mobile Internet
Drager: GPRS
Validatie: PAP
Gebruikersnaam: blanco
Wachtwoord: blanco
APN: internet
Streaming instellingen
UDP-poortnummer: 1024 - 65535
Proxy gebruiken: Nee
Proxy IP adres: blanco
Proxyserverpoort: blanco
Netwerkaccount: T-Mobile Internet
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 06:51 ]
Verwijderd
Dat hangt erg van je provider en bereik af; het laden van de website zelf in de Viewty kost amper tijd, het is meer het downloaden van afbeeldingen edVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:29:
Ik ben erg benieuwd hoe snel er geïnternet kan worden op de Viewty en eigenlijk elk model met een soortgelijke mogelijkheid. Ik heb daar namelijk totaal geen ervaring mee.
Het enige wat ik hier kan ontdekken is dat de bediening van internet redelijk te doen is via Opera Mini. Over snelheid kan ik echter niets vinden. Hoe moet ik dit zien? Ik neem aan dat het enkel acceptabel is als je weleens ff je mail wilt checken, want ik zie het nog niet voor me dat het al mogelijk is om even lekker te surfen, of heb ik dat verkeerd (en ben ik hopeloos achterhaald op GSM gebied)?
En dan toch nog over de weergave en bediening. Zijn de sites allemaal volledig weergeven, waarna je ze op Iphone achtige manier kan inzoomen?
Verwijderd
Verwijderd
Sorry ben op mijn werk maar als je op de UK (engelse website) www.lgmobile.com en dan op community =forum daar staat het ook op .
Verwijderd
Verwijderd
Dit zou wel heel vervelend zijn als dit het geval was, dit zou inhouden dat ik straks wel een abbonement heb maar geen telefoonVoor iedereen die (net als ik) nog op zijn of haar Viewty wacht heb ik slecht nieuws:
Ik stond op de wachtlijst bij de T-Mobile shop in Rotterdam, daar zou vandaag een nieuwe lading Viewty's binnenkomen. Dus ik ging er vanmiddag heen om te vragen of ze al binnen waren. Toen zei die gozer van T-Mobile dat ze vandaag een mailtje van LG kregen waarin stond dat er voorlopig helemaal GEEN Viewty's in heel Nederland geleverd kunnen worden.
(Lekker handig van LG, zo vlak voor de feestdagen...)
Verwijderd
Verwijderd
kan dus nergens op die site de knop community vindenTanakiam schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:36:
[...]
Sorry ben op mijn werk maar als je op de UK (engelse website) www.lgmobile.com en dan op community =forum daar staat het ook op .
Verwijderd
Verwijderd
Een geluidsopname van 1 sec zonder geluid instellen als SMS toon.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:42:
Ik heb een probleem met mijn Viewty.
Wanneer ik in een ruime zit waar geen geluid mag zijn en ik toch mijn mp3 wil luisteren heb ik een probleem. Wanneer je het toestel op profiel stil hebt staan is er niks aan de hand, maar zodra de headset in de telefoon zit gaat de telefoon automatisch naar het profiel ''headset''. Het is niet mogelijk om op dat moment een ander profiel te kiezen. Ook is het in het profiel''headset'' alleen mogelijk om het geluid van de beltoon uit te zetten, maar niet die van de berichtentoon. Hierdoor heb ik nog steeds een grote kans dat de telfoon geluid maakt.
Concreet mijn vraag:
Hoe zorg ik er voor dat te telefoon helemaal stil is(geen sms berichtentoon), wanneer ik geluiden wil beluisteren via mijn headset.
PS5
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad. Bij mij was de oplossing een geheugenkaartje erin plaatsen (blijkbaar plaatst Opera Mini hier iets op.) Dit antwoord had ik teruggevonden op het forum van Opera Mini. Weet niet als andere mensen hem zonder geheugenkaartje aan de praat hebben gekregen?m0nk schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:32:
Meer mensen die opera mini niet kunnen gebruiken? Ik gebruik t-mobile PIT, internetten via de standaard browser werkt gewoon. Alleen als ik opera mini wil installeren krijg ik een certificate error en de melding dat ik de datum en tijd moet checken op mijn toestel zelf. Deze staan goed.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 01:21 ]
Ik kan het bovenstaande verhaal bevestigen. Als ik mijn abo zou verlengen dan kwam ik op 160 euro bij betalen. Als ik een nieuw abo zou nemen dan zou ik volgens de website 100 euro kwijt zijn. Gisteren gebeld naar t-mobile voordat ik de kans kreeg het bovenstaande verhaal uit te leggen kreeg ik te horen dat ik hem voor 40 euro kreeg.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:04:
Ik heb net mijn contract telefonisch bij T-Mobile verlengt. Daar hadden ze namelijk gelukkig nog wel Viewty's op voorraad. Het heeft me ook nog 120 euro bespaart! Ik vroeg of ik nog korting kreeg omdat ik al vijf jaar klant ben van T-Mobile, toen zei die man van T-Mobile dat ik het toestel voor 39,95 ipv 159,95 kan krijgen als ik er internet bij nam (terwijl ik al van plan was internet te nemen). Mooie deal lijkt me!Nu nog ff 3-6 werkdagen wachten.
Dus alle T-Mobile klanten adviseer ik te bellen voor contractverlenging.
Verwijderd
zou je zo vriendelijk willen zijn om een link te geven ik kan namelijjk op de site www.lgmobile.com geen link naar community vinden ligt wss aan mij hoor.Tanakiam schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:36:
[...]
2 woorden:Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:16:
Twijfel over KU990/viewty SE 960i en N95 8GB... Geef mij nou eens een hele goede reden om welke te kopen.....
de Viewty is wel LG en de chocolate was nou niet echt een toestel dat klachtenvrij is....
de Nokia loopt met veel dingen voor maar geen touchscreen...
de SE schijnt goedkoop aan te voelen en schijnt alleen maar een "grotere walkman gsm te zijn"....
Overtuig of raad mij eens iets af...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq