Toon posts:

het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Iedereen hiervoor: Bedankt voor jullie meningen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Muthas schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:01:
Ik zou zeggen, bewijs het eens. Je bent naar mijn mening namelijk iets té positief, alsof het hele apparaat heilig is.

[afbeelding]

Dit is een 100% crop van die foto van t.net. En dat is echt geen 100% 5MP kwaliteit, dat kan ik zelfs zien. Zie je die paarse lijn? Hoort niet. Verder zijn ook andere rare dingen, onder andere gevolg van het forcen van een bepaalde bestandsgrote zoals ik hier in het topic las. Bekijk ook even de volle foto (http://tweakers.net/ext/i/1196693380.jpg), en kijk naar de ruis op schuur helemaal rechts.

Niet om de telefoon af te zeiken, absoluut niet, maar je moet hem, zoals hierboven gezegd, niet heilig maken. Als die camera echt zo goed en normaal met non-auto stand veel betere foto's maakt, post ze dan is.
Zal ik doen! ik zal van de week wat foto's schieten, die in handmatig fotografeer met de Viewty en ga ze dan vergelijken.

Ik denk dat veel mensen vergeten hujn lens schoon te maken. Een vande weinige nadelen van de Viewty is dat het geen lensbeschermer heeft en je hem wel vaak moet schoonmaken voor gebruik.

Spuit er eens wat glasex op en schiet maar opnieuw een foto ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Djerique op 04-12-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb hem ook net besteld. Heb nu een Mio A701 en al die functies van een ppcphone zijn allemaal super, maar ik gebruik er nog niet eens 10% van. Ik bewaar mijn mio lekker als GPS/TomTom middel en de Viewty wordt mijn gewone telefoon. Kan niet wachten! :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Djerique schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat veel mensen vergeten hujn lens schoon te maken. Een vande weinige nadelen van de Viewty is dat het geen lensbeschermer heeft en je hem wel vaak moet schoonmaken voor gebruik.
Lens niet schoonmaken zorgt voor vlekjes, niet voor paarse strepen en/of ruis...

[ Voor 66% gewijzigd door Muthas op 04-12-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die camera vind ik echt bijzaak, ook al is het een camera phone. Ik maak wel eens een foto, maar meestal maak ik filmpjes van mezelf en me zatte maten tijdens het indrinken voor het uitgaan, haha. De telefoon spreekt me vooral aan vanwege zijn tochscreen en grote scherm. Dat smsen via een qwerty toetsenbord lijkt me geniaal. Goeie moggel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Je hebt hem nog niet zie ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 12:14
Muthas schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:12:
[...]

Lens niet schoonmaken zorgt voor vlekjes, niet voor paarse strepen en/of ruis...
Ik "blaas" de lens schoon, met zo'n luchtspuitbus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wel grappig:

De StartPost vs. Tweakers Revieuw !

Tevens wel leuk voor in de Startpost.

[ Voor 13% gewijzigd door NeoMe op 04-12-2007 17:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:11
Ik vond vooral de reactie van NGamer right on the money:
Zoals al vaker gezegd, kan ik ook niets anders zeggen dan dat dit een ronduit belabberde review is, zeker van een site als Tweakers. Er worden in feite maar twee dingen besproken, namelijk de interface en de camera van de telefoon, welke ook nog vaak onjuist gepresenteerd worden. Enkele voorbeelden:

[right]De geluidskwaliteit tijdens het bellen is echter prima, en doordat het scherm niet al te gevoelig is, kunnen we de telefoon met een gerust hart tegen het oor drukken.[/right]

Het touchscreen wordt automatisch vergrendeld tijdens het bellen, dus gevoelig of niet, je zou er je oor tegen aan kunnen rammen zonder zorgen dat je iets 'intikt'. Daarbij vind ik het touchscreen juist erg goed werken, ook als deze niet gekalibreerd is. Ik hoef écht niet hard te tikken, en zolang ik niet als een gek op het scherm ga tikken houdt ie alles prima bij.

[right]waarbij opgemerkt moet worden dat deze knop gemakkelijk per ongeluk ingedrukt kan worden in een broekzak[/right]

Ook regelrechte onzin; het knopje is juist erg klein en amper uitstekend, waardoor de kans bijzonder klein is dat deze per ongeluk ingedrukt wordt. Het is bij mij nog nooit gebeurd ieg; tevens zou dat zelfs dan toch niet uitmaken, want het touchscreen was toch zo ongevoelig?

[right]Helaas bleek het niet mogelijk via de Windows-verkenner naar de telefoon te surfen om plaatjes of andere bestanden te kopiëren[/right]

Het is hiervoor al eerder gezegd, maar voor de volledigheid herhaal ik het even. Ook dit argument slaat nergens op; het apparaat kan ingesteld worden als 'Mass storage Device', waarna de geheugenkaart in Windows gewoon als bijvoorbeeld een externe harde schijf te bewerken valt. Erg teleurstellend dat bij een review zowel de handleiding niet wordt gelezen, als dat de instellingen van het toestel niet worden doorspit.

[right]Inzoomen, flits activeren, iso-waardes selecteren: alles moet met het aanraakgevoelige scherm gebeuren en dat is behoorlijk onhandig.

Terwijl de fotoknop rechtsboven zit, staat de zoomslider links afgebeeld op het scherm. Dat maakt het uiterst onhandig om tegelijkertijd te richten en in of uit te zoomen.[/right]

Wederom al eerder genoemd, maar deze waardes zijn via het Touchscreen juist heel handig te veranderen, hoewel dat natuurlijk ook persoonlijk is. Ik vind het echter driemaal zo snel gaan als op een mobiel zonder touchscreen à la de Sony K800i oid.
Tevens slaat die vergelijking met inzoomen ook nergens op; als het ene rechts en het ander links is, kan je toch mooi met beide handen één functie aanpakken?

Toegegeven, de camera is minder spectaculair dan LG wil doen geloven, maar er kunnen toch zeker betere foto's dan die hier als voorbeeld gegeven zijn, gemaakt worden. Tevens vind ik de flitser echt top; in een volledig donkere kamer kan een object van dichtbij mooi belicht en scherp erdoor weergegeven worden.

Het grootste minpunt van deze recensie is echter dat er nog zoveel andere eigenschappen van de mobiel niet behandeld worden, zoals de mijnsziens erg indrukwekkende browser, de kwalitatief zeer goede video's (ook slow-motion), de mogelijkheid om Divx-films af te spelen, het zeer snel opstellen van berichten met het QWERTY-toetsenbord, etc.

Al met al ben ik zelf ieg dik tevreden met het toestel; de fotokwaliteit is dan wellicht iets minder dan gehoopt, maar andere functies van het apparaat hebben me zeer positief verrast, waarvan enkele bovenstaand vermeld. Ik raad mensen die naar een goede beoordeling van dit toestel zoeken dan ook vooral niet aan om bovenstaande review te vertrouwen, maar eerder recensies over mobiele telefoons van een site als gsmarena.com te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, Ngamer is goed bezig daar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kbeuriot schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:05:
[...]

Ik "blaas" de lens schoon, met zo'n luchtspuitbus.....
Deze reactie snap ik niet helemaal :? Zo'n luchtspuitbus zorgt wél voor minder ruis en minder paarse lijntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:31
Iemand de review op letsgomobile al gezien?

http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0036/lg-viewty/

Dat noem ik nog eens een goede review. Ze pakken ook het foto's maken goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG komt binnenkort ook met een windows mobile versie en WIFI :D:D van de prada (viewty zonder 5 Mp camera) misschien niet helemaal toepasselijk om te posten maar vond het voor mijzelf zeer interessant en wie weet maak ik nog minstends 1 iemand blij met dit nieuws:

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1ed55c4
http://www.livemagazine.org/artikel/37521/lg_ks20.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 17:53
is ook al een topic van hier ergens: LG KS20 Topic voor mij niet echt interessant want de viewty is mooier en heeft een betere camera, windows mobile is voor mij niet een reden om hem te halen.

ben blij met mijn viewty enigste minpuntjes die ik na 5 dagen kan vinden:

*screenprotector is niet in fabriek erop geplakt waardoor ik het zelf heb moeten doen, dit i erg lastig om goed te doen zonder stof/luchtbellen (hij zit nu wel met minder bellen dan op dag 1 dus misschien gaat de rest er ook nog onder uit)

*geen lens bescherming

*qwerty toetsenbord is niet bij alle tekstinvoer beschikbaar

*foto en video shuttergeluidjes niet standaard uit te zetten

*FM-radio pakt niet alle zenders, alleen SlamFM kan ik echt goed ontvangen, rest vind ie gewoon helemaal niet of zijn zenders die ik niet ken.

*als je een filmpje in slowmotion maakt en dat daarna uitzet blijft de resolutie op 320x240 staan en moet je opnieuw de resolutie omhoog zetten naar 640x480, dit is dacht ik ook zo bij panorama foto's met 5MP instelling.

op de eerste 2 punten na is alles wel op te lossen met een firmware update dus hopelijk gebeurt dat ook.

[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 04-12-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:30:
LG komt binnenkort ook met een windows mobile versie en WIFI :D:D van de prada (viewty zonder 5 Mp camera) misschien niet helemaal toepasselijk om te posten maar vond het voor mijzelf zeer interessant en wie weet maak ik nog minstends 1 iemand blij met dit nieuws:

http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1ed55c4
http://www.livemagazine.org/artikel/37521/lg_ks20.html
T is zekers wel leuk en zeer handig dat ie wifi heeft maar Dat windows mobile kan je hier niet besturen met al1 je vingers, je hebt er die stylus bij nodig. En dat in tegenstelling tot de Viewty, en volgens livemagazine schijnt ie ook nog eens über traag te zijn.
verder wel aardig dat je t ff vermeld, want veel mensen zijn hier zeer waarschijnlijk niet van op de hoogte. ;)

Ps werken de spelletjes een beetje met dat touchscreen, en welke spelletjes zitten standaard op de phone?

Gr. Darryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
darryl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:10:
[...]

T is zekers wel leuk en zeer handig dat ie wifi heeft maar Dat windows mobile kan je hier niet besturen met al1 je vingers, je hebt er die stylus bij nodig. En dat in tegenstelling tot de Viewty, en volgens livemagazine schijnt ie ook nog eens über traag te zijn.
verder wel aardig dat je t ff vermeld, want veel mensen zijn hier zeer waarschijnlijk niet van op de hoogte. ;)

Ps werken de spelletjes een beetje met dat touchscreen, en welke spelletjes zitten standaard op de phone?

Gr. Darryl
Er zit één spelletje standaard op, een soort 3d shooter waarbij je automatisch door een level loopt en telkens op een grid van 9 hokjes het hokje met de vijand moet aanklikken. Klinkt suf, is nog best leuk eigenlijk. Beetje vergelijkbaar met die arcadekasten met guns als virtua cop enzo. Helaas is het spelletje bij mij verdwenen nadat ik mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen had gebracht.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Is er nu niemand zo vriendelijk om even de streaming en internet instellingen van T-Mobile even hier neer te zetten? Eea mag natuurlijk ook via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22

Spotmatic

Ken sent me

PesaH schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:51:
Is er nu niemand zo vriendelijk om even de streaming en internet instellingen van T-Mobile even hier neer te zetten? Eea mag natuurlijk ook via PM.
Bij deze. Let op: alles is case sensitive.

Toegangspunten
Verbindingstitel: T-mobile Internet
Drager: GPRS
Validatie: PAP
Gebruikersnaam: blanco
Wachtwoord: blanco
APN: internet

Streaming instellingen
UDP-poortnummer: 1024 - 65535
Proxy gebruiken: Nee
Proxy IP adres: blanco
Proxyserverpoort: blanco
Netwerkaccount: T-Mobile Internet

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Spotmatic schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:29:
[...]

Toegangspunten

Streaming instellingen
Ik weet dat het niet hoeft maar bij deze: bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Infinchible

Woef!

SuperKneus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:23:
Iemand de review op letsgomobile al gezien?

http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0036/lg-viewty/

Dat noem ik nog eens een goede review. Ze pakken ook het foto's maken goed mee.
Hier kan je ook wel goed zien dat de foto's niet echt goed te noemen zijn. Als je bij de foto's kijkt, dan de eerste pagina met foto's en dan de tweede foto daarvan. Lijkt het gras aan de rechterkant wel slecht geschilderd ofzo, er zit totaal geen detail meer in. Maarja, voor fotografie heb ik gelukkig wel iets beters, telefooncamera zou ik alleen gebruiken voor leuke dingetjes die je tussendoor ziet. Nu ook zo met de W800.
Ik heb de telefoon in ieder geval vanavond besteld, binnen 3 dagen zou hij binnen moeten zijn, zeiden ze bij Vodafone. Ik kon weer verlengen, dus dat even telefonisch gedaan.
Ik zat tussen de volgende modelletjes te twijfelen:
LG KU990
Samsung F700 / G600 / G800
SE K850

Waren allemaal €0,- dus het was even moeilijk, maar toch voor de LG gegaan, vooral voor de videocamera (640x480 en slowmotion :) ) en hoe de telefoon eruit ziet en besturing. Ik zal volgende week ook wel een reviewtje neerzetten als ik hem uitgeprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Spotmatic schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:29:
[...]

Toegangspunten

Streaming instellingen
Het mooie is dat het "zonder authenticatie" ook werkt :)
Krijg het idee dat iedereen verschillende T-mobile instellingen gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 07:01
Daar fotograferen ze alle accessoires gewoon in de buitenlucht op het zand waar ooit eens een hond iets neer heeft gelegd.. :')

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een aantal filmpjes in slowmotion gemaakt tijdens het skaten en dit ziet er echt gaaf uit dus ik denk ik deel ze even :)

http://youtube.com/watch?v=svRZcS88EUQ
http://youtube.com/watch?v=prcnZTQh-qY
http://youtube.com/watch?v=y_qryvyHafE

groeten Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Youtube werkt nu met bovenstaande instellingen. Opera mini installeren en google maps niet. Ik krijg nog steeds een network error melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:17:
Ik heb laatst een aantal filmpjes in slowmotion gemaakt tijdens het skaten en dit ziet er echt gaaf uit dus ik denk ik deel ze even :)

http://youtube.com/watch?v=svRZcS88EUQ
http://youtube.com/watch?v=prcnZTQh-qY
http://youtube.com/watch?v=y_qryvyHafE

groeten Ken
Damn Ken nice flick vooral deze; Ken Bs Pop Shuv-it Slomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
@ jupjup: kan je je PM instellingen bij Tweakers ff aandoen, want ik heb weer een dozijn aan links voor je over de Viewty.

Check alleen al de Tweakers review van de Viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Djerique schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:37:
@ jupjup: kan je je PM instellingen bij Tweakers ff aandoen, want ik heb weer een dozijn aan links voor je over de Viewty.

Check alleen al de Tweakers review van de Viewty
Die stond er al in :P maar vraagje over pm... Gebruik de mail uit mijn profiel niet meer enz.. Kan ik dan alsnog die PM Gebruiken?

Staat aan! Barst los..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Hoe zit het trouwens met internet op de Viewty via de computer. Mij is het nog niet gelukt om via de usb-kabel internet op mijn Viewty te krijgen... :'(

Ik heb dus expres geen internet abo genomen en wil dus internetten op mijn Viewty via mijn pc-internetconnectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degenen die ook hard op zoek zijn naar nieuwe themes voor de viewty, kijk hier eens hier.. zelf heb ik de viewty nog niet, dus miss kunnen anderen uitproberen of deze ook op de viewty werken.. succes! en laat even weten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Laatst online: 09:07
Moggel,

Heb het al eerder zien voorbij komen maar geen reacite op kunnen vinden:

Enig idee waar de TV-out kabel verkrijgbaar is voor de Viewty?

En zijn er mensen die hem al sim-lock vrij kunnen krijgen?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die weet hoe het met de internet verbinding zit van vodafone, ik kan via de vodafone live sites wel met de hoogste snelheid internetten maar bij opera mini niet.

Zou iemand waar het goed werkt ( vodafone ) z'n instellingen even kunnen droppen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mozes kriebels,
wat is die QWERTY spatie bug irritant zeg, hij crasht bij mij OOK, als ik te hard op "C" verwijderen druk, vrij irritant.. tijdens 1 sms typen sluit ie 'm in totaal wel 5 x af ofzo, doe t nu maar op de numerieke manier, dit ligt dus duidelijk helemaal aan de firmware denk ik, voor de mensen die ook dit probleem hebben, welke firmware hebben jullie? Ik heb een branded VF viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:39:
Iemand hier die weet hoe het met de internet verbinding zit van vodafone, ik kan via de vodafone live sites wel met de hoogste snelheid internetten maar bij opera mini niet.

Zou iemand waar het goed werkt ( vodafone ) z'n instellingen even kunnen droppen.

Alvast bedankt
volgens mij gebeurt dit automatisch, ik heb dezelfde snelheDen met opera als met originele browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Muthas schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:16:
[...]

Deze reactie snap ik niet helemaal :? Zo'n luchtspuitbus zorgt wél voor minder ruis en minder paarse lijntjes?
reageerde even op dat men met doekjes ging schoonmaken, dat dan de lens viezer wordt.
Reuze handig vind ik zo'n uchtspuitding.
en je hebt gelijk, dat heeft inderdaad niks te maken met ruis of lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kbeuriot schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:49:
[...]

reageerde even op dat men met doekjes ging schoonmaken, dat dan de lens viezer wordt.
Reuze handig vind ik zo'n uchtspuitding.
en je hebt gelijk, dat heeft inderdaad niks te maken met ruis of lijntjes.
hoe krijg jij een vette vinger eraf met een persluchtflesje? daar heb je echt een doekje voor nodig :)

gewoon een fatsoenlijk brillendoekje gebruiken. werkt prima en laat geen 'waas' achter. gebruik al jaren brillendoekjes voor onderstaande gear. no problemo

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk op 05-12-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een foto testje gedaan versus een Canon 5.0MP ixus50

Viewty:
Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07493/P051207_14.22.JPG.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07493/P051207_14.32.JPG.xs.jpg

Canon:
Afbeeldingslocatie: http://xs322.xs.to/xs322/07493/IMG_2333.jpg.xs.jpg

8)7 Wat zeuren jullie dus allemaal over die camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:53:
Ik heb even een foto testje gedaan versus een Canon 5.0MP ixus50

Viewty:
[afbeelding]
[afbeelding]

Canon:
[afbeelding]

8)7 Wat zeuren jullie dus allemaal over die camera?
Ja, en nou iets buiten fotograferen wat verder af ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 19:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Bovendien kan die Ixus echt wel beter dan dat... fotograferen is een vak apart ;)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:23:
Bovendien kan die Ixus echt wel beter dan dat... fotograferen is een vak apart ;)
Foto's zijn bij mij perfect. Dus dan zullen wel alleen de amateur fotografen zeuren over die camera van de Viewty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 19:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Froggle schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:32:
[...]

Foto's zijn bij mij perfect. Dus dan zullen wel alleen de amateur fotografen zeuren over die camera van de Viewty.
Dat zal best.. De foto die door de Ixus is gemaakt is nou niet bepaald representatief (als in: nogal bewogen). Dan moet het niet vergeleken gaan worden met ander materiaal..

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bewogen? of is die gewoon moeilijker in gebruik? -> puntje voor viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een belletje gehad dat ik hem weer kan ophalen bij Orange :P ! Heb erg veel zin om ermee te spelen. Zijn er nog meer mensen die de viewty voor reparatie hebben opgestuurd? en hoe bevalt hij na de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Laatst online: 01-10 15:50
Volgens mij is de viewty ideaal voor de dagelijkse day to day shots (hopelijk des ter meer naar een mogelijke firmware update...als die uberhaupt al komt niemand weet daar iets zinnigs over te zeggen berustend op speculaties) En wil je nou echt mooie kwalitatief goede plaatjes zonders ruis, scherp en 8+megapixel waardig etc.. neem dan lekker een digitale spiegelrelflex.
Ik vraag me af wanneer er voor de veel eisende 'mobiele' fotograaf een pocket formaat digitale spiegelreflex camera ontwikkeld waar een mobiele telefoon functie aan toegevoegd is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 16:36
Ik heb mijn viewty nu 2 weken en ik moet zeggen dat ik er aardig gewend aan begin te raken. Alles gaat erg automatisch enne internetten met Opera mini 4, PERFECT!!
Ik heb alleen wel afentoe als ik hem een paar uur niet heb aangeraakt dat ik kijk en dan is ie uit. Erg raar, is me nu al 4 x gebeurd terwijl de batterij gewoon vol is. Iemand ook last van?

Verder ben ik nog steeds op zoek naar de instellingen voor gmail met vodafone, het wil me gewoon niet lukken om dat werkend te krijgen.
Weet ook iemand iets over vodafone en het aansluiten op je laptop? Het mag volgens de regels niet maar hoe gaan ze dat controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de laatste tijd wel veel berichten over heel veel gedoe met de lg.. terwijl ik er eerst helemaal gek van was.. daardoor twijfel ik steeds meer tussen deze of een samsung g600/ een goeie SE... iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:59:
Zie de laatste tijd wel veel berichten over heel veel gedoe met de lg.. terwijl ik er eerst helemaal gek van was.. daardoor twijfel ik steeds meer tussen deze of een samsung g600/ een goeie SE... iemand ideeën?
In feite is de viewty de eerste van een nieuwe reeks samen met de iphone, de phones die je echt met de vingers kan besturen. Dus ja iemand moet eerst de fouten maken, ik geloof ook niet de de iphone perfect is, alhoewel apple er altijd wel meer de tijd voor neemt iets te ontwikkelen.

Dus wil je echt een goeie telefoon koop er eentje met techniek die al wat langer o pde markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Om heel eerlijk te zijn valt mij ook het camara gedeelte wel een beetje erg tegen, en ik weet ook wel wat al wel vaker is verteld dat het geen digitale fototoestel is. maar ik had hiervoor een W800i die nu toch alweer bijna 3 jaar oud is, en die maakte gewoon op autofocus mooiere foto's als ik nu op mijn Vieuwty. ... en ik hoor ook al mensen zeggen dat ik eerst een heleboel in moet stellen zoals de Iso op die stand endergelijke.. maar ik wil net zoals mijn W800 gewoon foto's maken en dan goed :-)

Dit is een foto van mijn W800 in het donker :

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5953/dsc00062mx2.jpg

en deze overdag :

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/2024/dsc00053ui2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha
zie m knettertje lam zitten, geweldige foto

ontopic: wel schepe fotos idd, zal binnenkort wat fotos posten met met 990 gemaakt, ik ben tevreden over camerakwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier enkele fotos geschoten met de viewty, just random pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-7BY3YE7X.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TNGQYT4L.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-LE6SZBF4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-W64IZLFY.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-K44CXQ88.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QY8NWVZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VROFJFJS.jpg

Mijn conclusie, ik ben tevreden over de foto kwaliteit, kan helaas geen grote fotos posten voor wie ze wel wil zien surf naar:http://www.mijnalbum.nl/Album=OGBGTHN6

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Foto's doen het niet. Grote versies kan je niet deeplinken vanaf mijnalbum.nl. Misschien kan je een andere host gebruiken, zoals tinypic.com? Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Danku danku!

Dit ziet er inderdaad heel erg veel beter uit dan al de rest van de foto's die ik gezien heb. Al de details van het gras bijvoorbeeld zijn goed bewaard gebleven en het ziet er niet uit als een schilderij. Hopen dat mijn telefoontje het ook zo aan kan. Vraag me dan toch af waar het aan ligt. :)

Hier 2 100% crops, 1 foto van jou en daaronder foto van review:

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/6jaoqxh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/73mry2h.jpg

Jouw foto met een ISO van 53, foto vanuit de review met een ISO van 175. Denk dat het daar voor een groot deel aan ligt. Afstanden van het gras heb ik ongeveer op gelijke hoogte/afstand gepakt (in ieder geval geprobeerd).
Wat is dat een verschil!

Hier trouwens nog een review waarin ook foto's staan, veel van deze zien er ook erg goed uit. Ze zijn er hier ook beter te spreken over dan de camera van een SE K850 die ze eerder hadden getest.
http://www.gsmarena.com/lg_ku990_viewty-review-167p4.php
Site is wel sloom trouwens hier.

[ Voor 14% gewijzigd door Infinchible op 05-12-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:11:
Hier enkele fotos geschoten met de viewty, just random pics:
<fotos>
Je kan met je viewty als persfotograaf aan de slag gaan. Mooie foto's waarbij je de camera goed stil hebt gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen die bij GSMweb besteld hebben: (en hem niet gekregen hebben op de 26e November)

Hebben jullie hem al binnen? Zo ja, wanneer hebben jullie hem binnen gekregen. En zo nee, wat zeiden ze eventueel bij de klantenservice tegen jullie?
Ik heb net gebeld en mij werd verteld dat ze vandaag binnen komen en verstuurd worden.

Ik wacht af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:18:
Hey mensen die bij GSMweb besteld hebben: (en hem niet gekregen hebben op de 26e November)

Hebben jullie hem al binnen? Zo ja, wanneer hebben jullie hem binnen gekregen. En zo nee, wat zeiden ze eventueel bij de klantenservice tegen jullie?
Ik heb net gebeld en mij werd verteld dat ze vandaag binnen komen en verstuurd worden.

Ik wacht af....
Maandag de 2e had ik gebeld en toen was (eindelijk) mijn abonn. accoord. Maar ze hadden nog maar een paar Viewty's liggen dus hij wist niet of ik daar bij zat. Anders zouden er inderdaad vandaag weer 400 binnen komen en dan werd ie vandaag opgestuurd.....

Zouden ze dan vandaag wel allemaal hetzelfde verhaal vertellen op de klantenservice??
Afwachten idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:39:
[...]

Maandag de 2e had ik gebeld en toen was (eindelijk) mijn abonn. accoord.
Mijn abo is al op 23 November akkoord!! Wacht dus al heel lang :'(
Hoop dat ze ze nu echt binnenkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04-2018
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:53:
[...]

Mijn abo is al op 23 November akkoord!! Wacht dus al heel lang :'(
Hoop dat ze ze nu echt binnenkrijgen...
Haha ik had gister ook weer even gebeld, en die jongen zei dat ze net uitverkocht waren en dat ze inderdaad vandaag weer veel binnenkregen. Doet hun database/systeem het dan eindelijk wel normaal? :D Let's hope so.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring bij belnu.nl? Ik heb daar al op 16 november de viewty besteld, maar tot heden niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel.nu staat zelfs niet in de lijst van kieskeurig.nl en mij mijn ervaring heeft die service best wel vaak een goede rating

http://www.kieskeurig.nl/...564A8C1257392003B879F.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zw0lsman schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:02:
[...]

Haha ik had gister ook weer even gebeld, en die jongen zei dat ze net uitverkocht waren en dat ze inderdaad vandaag weer veel binnenkregen. Doet hun database/systeem het dan eindelijk wel normaal? :D Let's hope so.......
Ik denk dat we kunnen concluderen dat ze eindelijk één lijn hebben getrokken want ik kreeg ook te horen dat het vandaag zou zijn. Maar ja....

In de afgelopen week voor de test een paar keer gebeld en 4 verschillende verhalen gehoord. Het zal best dat ze ze vandaag binnen krijgen maar ik geloof het pas als de TNT man is geweest :)

Overigens wisten ze ook meteen te vertellen dat een autolader voor de viewty (die ik meteen mee besteld had) niet leverbaar is...hebben ze dan helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede-GSMweb bestellers,

Uit nieuwsgierigheid: wanneer hebben jullie je contract teruggestuurd naar gsmweb, en wanneer is jullie abo geaktiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Hierboven.. Lees de startpost! Topic gaat over de telefoon. dus geen geneuzel over abbonementen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

De tip van iemand om ISO lekker laag te zetten is een erg goede tip. Gisteren even mijn lens goed schoongemaakt aan mijn shirt en daarna een foto gemaakt met een lage ISO. Erg scherpe foto met weinig ruis. Conclusie is dat een hoge ISO met deze telefoon gewoon troep is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Inderdaad, net even geprobeerd, en de foto's zijn écht veel scherper nu:

Afbeeldingslocatie: http://hugodejong.net/got/theezakje_small.jpg

Klik voor groot!

Ik heb trouwens gefocused op het labeltje, die korreligheid op het label is in het echt trouwens ook zo ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Koppensneller op 06-12-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een stelletje mafkezen bij de Orange! Gister kreeg ik dus een belletje dat ik mijn viewty weer terug was van de reparateur, dus ik helemaal happy de peppy. Vandaag in de stromende regen er naar toe en kom ik daar zeiknat binnen maar natuurlijk was dat geen probleem want ik kon mijn viewty ophalen :*) . De aardige mevrouw pakt het toestel en wat blijkt nou, zit er in het zakje een nieuwe viewty, vers uit de fabriek. Ik dacht gelijk jippie maar toen kwam ik erachter dat er vodafone op stond. Inweze niet zo'n probleem maar ja toen ik mijn Orange sim erin deed was het natuurlijk te verwachten dat hij een vodafone simlock had en dat bleek ook zo. Dus ja wederom een lekkere deceptie want ze hadden de telefoon weer niet op voorraad dus moest ik weer met lege handen naar huis. Na een telefoontje wist de aardige mevrouw van Orange me te melden dat er morgen waarschijnlijk weer een nieuwe lading Viewty's binnenkomt. Dus ja nu maar weer afwachten maar dit is toch wel erg zwak van Orange 8)7

sorry, moest het ff kwijt :'( hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAAR het goede nieuws is dus dat je wel een nieuwe krijgt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:15:
MAAR het goede nieuws is dus dat je wel een nieuwe krijgt!!
Klopt en daar ben ik ook wel blij mee ;) ! wil alleen zo graag ermee spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Laatst online: 04-10 19:19
Is er toevallig iemand die een handleidinkje heeft (gemaakt) over welke fotoinstellingen je het beste kunt gebruiken voor welke toepassingen? (binnen/buiten/dag/nacht/dichtbij/verweg/enz..)
Lees bijvoorbeeld dat de iso het beste wat lager kan worden gezet, en dat automatisch instellingen laten kiezen ook niet echt geweldig werkt. Zou leuk zijn als iemand zo'n handleidinkje kan maken :)
Ik heb zelf helaas mn viewty nog niet binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Laatst online: 01-10 15:50
svdhorst schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:14:
Is er toevallig iemand die een handleidinkje heeft (gemaakt) over welke fotoinstellingen je het beste kunt gebruiken voor welke toepassingen?
Volgens mij wordt dat trial and error (ga ik ook doen als ik het handset binnen heb), veel fotos's schieten onder verschillende omstandigheden en de instellingen onthouden. Hoe lichter de omgeving en hoe statischer>>hoe lager de ISO waarde. En hoe donkerder of fotograferen van een beweging hoe hoger de ISO.
Voor de viewty owners, het is zeker niet mogelijk de sluitertijden te manipuleren??

[ Voor 3% gewijzigd door roycerolls op 06-12-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roycerolls schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:55:
[...]

Volgens mij wordt dat trial and error (ga ik ook doen als ik het handset binnen heb), veel fotos's schieten onder verschillende omstandigheden en de instellingen onthouden. Hoe lichter de omgeving en hoe statischer>>hoe lager de ISO waarde. En hoe donkerder of fotograferen van een beweging hoe hoger de ISO.
Voor de viewty owners, het is zeker niet mogelijk de sluitertijden te manipuleren??
Dat laatste is inderdaad niet mogelijk, eveneens de grootte van diafragma (niet regelbaar dus).

Tjah, een handleiding, ik zou het volgende een beetje aanhouden:

- Maak altijd voor een goede foto eerst het plexiglas voor de camera schoon met je shirt oid.
- Kies bij zonbelicht omgevingen een ISO-waarde van 100; de rest kan wel automatisch denk ik.
- Bij donkere ruimtes wordt het wat lastiger; hier moet je even kijken of de auto-instellingen volstaan (voor een object van ongeveer een meter ver weg moet dat wel lukken), van objecten verderweg moet je zelf een beetje verschillende ISO-waardes proberen, waarbij je begint vanaf 200, totdat het niet al te donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Laatst online: 04-10 19:19
Okee, bedankt alvast voor de info :)
Morgen wordt mn telefoon geleverd, vandaag was er niemand thuis (heb ik altijd last van) dus dan zal ik er eens een beetje mee gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is het mogelijk om het geluid weg te drukken wanneer iemand je belt. dus niet ophangen maar gewoon belmelodie uit

heb dit altijd kunnen doen met verschillende telefoons, met de viewty kan ik het maar niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
SYQ schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:41:
is het mogelijk om het geluid weg te drukken wanneer iemand je belt. dus niet ophangen maar gewoon belmelodie uit

heb dit altijd kunnen doen met verschillende telefoons, met de viewty kan ik het maar niet vinden
Op het rode telefoontje drukken. ;)
Nee dan is het nog niet meteen ophangen. Dat is als je de 2e keer op het rode telefoontje drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0ut
  • Laatst online: 06-09 10:50
Worden ongewenste invoer geregistreerd wanneer je het toestel tegen je oor drukt? Heb weleens last van dat op mijn MDA vario. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
r0ut schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:50:
Worden ongewenste invoer geregistreerd wanneer je het toestel tegen je oor drukt? Heb weleens last van dat op mijn MDA vario. Echt irritant.
Tijdens een gesprek slaat de toetsblokkering erop. Als je niet in gesprek bent, en toch zin hebt om de telefoon tegen je oor te drukken, kun je altijd de toetsblokkering erop zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Froggle schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:23:
[...]

Tijdens een gesprek slaat de toetsblokkering erop. Als je niet in gesprek bent, en toch zin hebt om de telefoon tegen je oor te drukken, kun je altijd de toetsblokkering erop zetten. ;)
En andersom gaat het ook: ben je wél aan het bellen, dan kun je zo de blokkering er weer af halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 05-10 14:34
heeft deze telefoon een 3.5mm in/uitgang voor oortjes?

[ Voor 84% gewijzigd door greg-a op 06-12-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

darryl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:46:
heeft deze telefoon een 3.5mm in/uitgang voor oortjes?
Niet op de telefoon, wel aan de headset, dus je kunt je eigen oortjes aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag meegemaakt:

Filmpje aan het kijken. Opeens een alarm voor een afspraak die in de agenda staat, en na snoozen vind hij het externe geheugen niet meer. Ik kan ook niet terugschakelen naar de microSD. Even uit en aan en hij doet het weer.

Apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 17:53
gister een vastloper gehad (wel mijn eigen schuld), het was donker en ik wou dat oranje lampje gebruiken als lampje om iets te zoeken maar hij pakte hem niet meteen dus ik te vaak het knopje half indrukken tot de telefoon helemaal vastliep, moest de batterij eruit halen om hem uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me probleem:
- Ik kan niet inloggen op websites via me viewty(paar uitzonderingen), ik heb een branded vodafone viewty met firmware:KU990_V10b, en ik heb Vodafone internet box ( umts/hsdpa).
Via de originele browser lukt het niet, ook niet met opera mini, het resultaat na proberen in te loggen is, dat ik een melding krijg dat ik het verkeerde wachtwoord of inlognaam heb ingevoerd, wat dus niet het geval is. Normaal internetten doet het overigens prima

Voorbeelden van sites:
got.tweakers.net
hyves.nl
msn.messenger.nl
hotmail.com

En eigenlijk alle andere sites waar je zou moeten kunnen inloggen ( op whatmobile.net, kan ik wel inloggen, weet niet waarom)

Ik ben nu in het bezit van een 2e viewty, omdat die andere kapot was, maar ik heb op beide hetzelfde probleem dus ik denk niet dat het aan me handset ligt, wie weet hoe dit op te lossen is, en hebben jullie dit probleem ook? Misschien heeft vodafone iets bij de java instellingen apart ingesteld of iets dergelijks?

verbinding instellingen:
verbindingstitel: Vodafone gprs
Drager:UMTS
Validatie:PAP
gebruikersnaam:vodafone
wachtwoord:*********
APN: live.vodafone.com

Mijn java instellingen zijn:
Vodafone GPRS
verbindingsmodus: TCP without proxy
ip adres: niet ingevuld
proxyserverpoort: niet ingevuld
toegangspunten:
vodafone gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een vieuwty met vodafone abbo, ik heb precies dezelfde instellingen maar bij mij werkt alles perfect. Enige verschil is dat bij mij sommige dingen met hoofdletter worden weer gegeven in vergelijking met wat jij hebt. Weet niet of dit uit maakt maar hierbij post ik even wat er bij mij precies staat:

Verbindingstitel: Vodafone GPRS
Drager: UMTS
Valide: PAP
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: ********

Java:
Servicenaam: Vodafone GPRS
Verbindingsmodus: TCP without proxy
IP -adres - leeg
Proxyserver - leeg
Toegangspunten: Vodafone GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Hier nog een gsmweb klant ( :O ). Mijn abo is de 23ste geactiveerd en ik wacht nogsteeds op me telefoon. Ik had gisterochtend ook gebeld en toen zeiden ze inderdaad dat ze die middag grote lading nieuwe viewty's binnen zouden krijgen en hij ook meteen verstuurd zou worden. Maar tot nu toe nog niks gezien, en ook nog geen mailtje dat me telefoon verzonden is..

Is de telefoon bij andere mensen die bij gsmweb besteld hebben al wel binnen gekomen vandaag?
Zo maar is weer opnieuw bellen naar gsmweb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Nou ik heb net gebeld en ik moet me echt inhouden om niet heel veel scheldwoorden te typen nu. Gister kreeg ik nog te horen dat ze een hele grote voorraad binnen zouden krijgen en hij 100% zeker naar me verstuurd zou worden. Krijg ik nu te horen dat ze niks binnen hebben gekregen en waarschijnlijk pas volgende week mondjesmaat de kaart binnen zal komen. :| |:(

Edit: Dit begint gewoon op oplichting te lijken. Me abbo is al 2 weken geleden meteen geactiveerd, terwijl ze dus eigenlijk al konden weten dat ze de telefoon niet konden leveren aan mij. Ik betaal niet voor niks 35 euro per maand, of alleen om dat simkaartje ofzo, maar juist voor die telefoon, en dan kan ik een maand gaan wachten, als het al niet langer word. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door Tyranium op 07-12-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyranium schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:32:
Nou ik heb net gebeld en ik moet me echt inhouden om niet heel veel scheldwoorden te typen nu. Gister kreeg ik nog te horen dat ze een hele grote voorraad binnen zouden krijgen en hij 100% zeker naar me verstuurd zou worden. Krijg ik nu te horen dat ze niks binnen hebben gekregen en waarschijnlijk pas volgende week mondjesmaat de kaart binnen zal komen. :| |:(

Edit: Dit begint gewoon op oplichting te lijken. Me abbo is al 2 weken geleden meteen geactiveerd, terwijl ze dus eigenlijk al konden weten dat ze de telefoon niet konden leveren aan mij. Ik betaal niet voor niks 35 euro per maand, of alleen om dat simkaartje ofzo, maar juist voor die telefoon, en dan kan ik een maand gaan wachten, als het al niet langer word. |:(
Ik kreeg gisteren ook te horen dat de telefoon gisteren zou binnenkomen en gelijk verstuurd zou worden. Vandaag gebeld en mij werd verteld dat ze nu vandaag verzonden zouden worden. Ik neem tegenwoordig alle gesprekken met de klantenservice van GSMweb op (kan misschien later van pas komen). Dit riekt inderdaad naar oplichting, op de site staat ook dat ze ze op voorraad hebben, klopt natuurlijk niets van. Ik wacht af en hoop dan toch dat ie vandaag verzonden wordt, (tegen beter weten in)

Misschien moeten we een topic openen over GSMweb, kunnen we met zn allen misschien acite ondernemen als dit nog lang duurt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de service van GSMweb zo slecht? Heeft er iemand ervaring met de online winkel GSMwijzer.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:52:
[...]

Ik kreeg gisteren ook te horen dat de telefoon gisteren zou binnenkomen en gelijk verstuurd zou worden. Vandaag gebeld en mij werd verteld dat ze nu vandaag verzonden zouden worden. Ik neem tegenwoordig alle gesprekken met de klantenservice van GSMweb op (kan misschien later van pas komen). Dit riekt inderdaad naar oplichting, op de site staat ook dat ze ze op voorraad hebben, klopt natuurlijk niets van. Ik wacht af en hoop dan toch dat ie vandaag verzonden wordt, (tegen beter weten in)

Misschien moeten we een topic openen over GSMweb, kunnen we met zn allen misschien acite ondernemen als dit nog lang duurt.

Grtz
Wat mij het meest stoort is niet eens dat ze de telefoon niet kunnen leveren, maar dat je abo meteen geactiveerd word. Op mijn contract formulier stond met koeienletters dat ik het voor 30 november terruggestuurd moest hebben, anders zou de aanbieding afgelopen zijn. Nou ik zie op hun site nogsteeds dezelfde aanbieding staan, dan had ik net zo goed een maand later dat contract kunnen afsluiten want zonder telefoon heb ik er toch weinig aan. (ik had nog genoeg beltegoed op me prepaid telefoon dus dat nieuwe simkaartje was niet noodzakelijk).

Ik betaal nu dus 12 maanden me abo terwijl ik minstens de eerste maand eigenlijk voor niks betaal omdat ik de telefoon nog niet heb.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Vind het wel slecht hoor, ookal kunnen ze niet leveren, dan moeten ze dat duidelijk aangeven en compenseren. Ik heb die van mij afgelopen Dinsdag avond besteld bij 2call en heb hem vandaag opgehaald bij het postkantoor (was gisteren niet thuis). Supersnel dus! Ik wilde hem eerst ook bij gsmweb bestellen maar ben na het lezen van jullie posts toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Succes in ieder geval!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah GSMweb doet zich er wel redelijk makkelijk vanaf door te zeggen dat ze niks hebben gekregen en nog wachten op terugkoppeling van LG. Ze roepen wat mij betreft ook net iets te vaak dat ze zeker weten dat het er "dan en dan" is.
Aan de andere kant weet ik dat het ook wel lastig is om als concurrerend bedrijf achter een leverancier aan te moeten zitten en je klanten te woord te staan.

Ook ik heb halverwege november al m'n contract geactiveerd gekregen en kreeg van de week te horen dat hij er donderdag 100% zeker zou zijn. Nu is het wederom afwachten.Ik denk alleen niet dat zij met voorbedachte rade ons proberen op te lichten. Het toestel is nu eenmaal slecht verkrijgbaar, daar hadden ze alleen wat eerlijker in moeten zijn. 8)

relax, pak een filmpje of lees nog wat van de mooie reviews, als je hem eenmaal hebt ben je in een mum van tijd eraan gewend en is de lol er ook vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Ik heb hem toen ook bij gsmweb besteld, en na het 3e telefoontje met "we hebben hem nog niet binnen" heb ik tegen ze gezegd dat ik ergens anders zou gaan bestellen, dus was mijn vraag aan hun, cancel de bestelling maar, toen zeiden ze dat dat niet kon omdat mijn sim al geactiveerd was..... nou, dat klopte niet, dus ik gelijk zeggen, ja, lekker zijn jullie, stuur dan mijn sim iig op, zadat ik wel mijn abbo kan gaan gebruiken, gelijk gaven ze me, en ze zouden mijn sim opsturen,,,,
volgende dag TNT aan de deur, echter MET de viewty erbij, ik helemaal blij natuurlijk....

dit was even mijn verhaal bij gsmweb. mischien een hint voor anderen..
Dit gebeurde wel anderhalve week geleden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 05-10 09:15

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb de viewty nu ongeveer 3 weken, vind het echt wel een fijn toestel. Maar moet zeggen dat er wel dingen zijn waar ik me echt enorm aan erger hebben jullie dit ook:

Als je smsje typt dat die of eruit valt of vraagt of die hem in concpeten op moet slaan?
Als je met je profiel een ander wil kiezen klik je 1 keer op 1 gaat die vervolgens helemaal naar boven zodat je weer naar bijneden moet scrollen (ook het geval met mijn inbox als ikeen ouder smsje wil lezen) dit gebeurd af en toe niet altijd.

Het is wel een leuk toestel, maar ik weet nu al dat ik deze na een jaar zeker al weer verkocht heb! Want gaat op zich snel vervelen, en zitten verder niet echt uber functies op... Had toch maar voor de Nokia N95 dan moeten gaan :P

Helaas is de camera ook niet zo goed als ze zeggen dat die is...
De video stand is wel enorm goed!!
Denk gewoon zoals ik eerder zei dat ik het wel snel uitgekeken ben met deze mobiel.
Gisteren ook ene Iphone vast gehouden, en dat touchscreen werkt echt 100X beter!

Maarja zeker goed toestel!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey all, heb mijn viewty ongeveer een week. Super leuk toestel, veel lol van, ook veel verbazingen over slechte interface.

Kunnen jullie:
het short-cut menu zelf invullen/wijzigen?
video's liggend afspelen (video's die je zelf op viewty zet)
video of muziek vooruit spoelen?

Dat vind ik wel het meest ergelijke, heb je een mooi groot scherm, moet je nog onbenullig klein video kijken, deed mijn k800i toch veel fijner.

Ook erg:
Podcasts weer helemaal opnieuw afluisteren als ik 'm een keer onderbroken heb.
Wissen van een verkeerd geselecteerd contactpersoon (gebeurd te vaak)?
kan maar één java app tegelijk gebruiken? (maar dat zégt ie niet, geeft een vage foutmelding)
Playlist maken op viewty: kweenie hoeveel songs handmatig aanklikken en dan ontdekken dat er geen OK knop is... alleen een [terug]
In GMAIL app geen qwerty
in het 123 toetsenbord geen punt [ . ] aanbieden (dus steeds switchen tussen abc en 123)
T9 aan of uit onthoudt ie de ene keer wel, de andere keer niet.
Personen met wie ik bel klagen over kwaliteit van geluid :(

om maar eens wat te noemen.

Maar verder vind ik het grote scherm bijzonder heerlijk, zeker met internetten, dat rocked toch wel op de viewty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMweb gebeld, dinsdag de 11e is de nieuwe datum voor levering LG Viewty's, onder voorbehoud.
Hij vond het vervelend te zeggen. Maar wenste me wel een prettig weekend....hehehehe

Ik snap best wel dat ze afhankelijk zijn van andere leveranciers. En denk ook wel dat dat wel vaker voorkomt met nieuwe modellen die ineens storm lopen.....
Ik heb geduld...., mijn abonnement gaat toch pas in maart in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tanjadebie: video plat afspelen: tik een paar keer op video tijdens afspelen. vooruitspoelen: houdt knopje [ >> I ] ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:09:
Ik heb zelf ook een vieuwty met vodafone abbo, ik heb precies dezelfde instellingen maar bij mij werkt alles perfect. Enige verschil is dat bij mij sommige dingen met hoofdletter worden weer gegeven in vergelijking met wat jij hebt. Weet niet of dit uit maakt maar hierbij post ik even wat er bij mij precies staat:

Verbindingstitel: Vodafone GPRS
Drager: UMTS
Valide: PAP
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: ********

Java:
Servicenaam: Vodafone GPRS
Verbindingsmodus: TCP without proxy
IP -adres - leeg
Proxyserver - leeg
Toegangspunten: Vodafone GPRS
hey bedankt voor je post,
maar heb je een branded vodafone( dus vodafone logo op je telefoon gedrukt)?
Of heb je gewoon een vodafone simkaart erin? en niet branded, wel of niet bij vodafone onlinewinkel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:34:
@tanjadebie: video plat afspelen: tik een paar keer op video tijdens afspelen. vooruitspoelen: houdt knopje [ >> I ] ingedrukt.
awesome! Dank je wel, nóg meer plezier:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ik heb hem vandaag binnen gekregen, natuurlijk meteen ermee lopen spelen. Alleen ik had nog wel een vraagje: Hoe krijg je je achtergrond erg scherp als je een eigen foto erop zet. Bij mij zie je duidelijke JPEG artifacts, terwijl ik de foto geresized heb in photoshop, op de computer is hij ook heel scherp. Resized de telefoon zelf nog voor de achtergrond? Hoeveel pixels moet achtergrond afbeelding hebben precies, weet iemand dat?

Voor de rest werkt hij echt helemaal perfect, natuurlijk nog veel uitzoeken enzo maar ik vind hem leuk! Internet en dergelijke werkt hier ook helemaal perfect, ook via Opera Mini. Ik heb wel de Vodafone branded.

Ik ga hem nog eens even goed bekijken! :) Over een weekje ofzo schrijf ik nog wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:11
Bizar, heb nu al meerdere keren gehad dat wanneer ik de telefoon enkele uren niet gebruik (het scherm is volledig uit na een tijdje dus je kan het niet zien zonder hem aan te raken) dat ie vastgelopen is. Hij reageert nergens meer op en enige wat ik kan doen is de batt eruit halen... daarna doet ie het weer prima alsof er niks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:52
Zo, heb het toestelletje nu 2 weken in gebruik. En ik ben tot nu toe erg tevreden, alleen stelt LG me softwarematig toch een beetje teleur teleur.
Als ze dit lijstje even fixen met een firmware update'tje dan is de viewty een toestel naar mijn hart.
- Overal dus über toetsenbordje implementeren, voor contacten, notities enz.
- Zorgen dat de auto foto mode goed werkt, met die CCD en lens is naar mijn mening niets mis, na een tijdje pielen valt er altijd iets moois uit te krijgen. Maar dat moet toch ook automatisch kunnen?
- meer noties en afspraken, ik heb gvd 80 mb vrij op met handset en 500mb op me kaartje. En dan kan ik 5 notities maken a 5 kb 8)7 .
- Iets verzinnen om makkelijker te zoeken door je muziek, meer ipod achtig :? , nu is het een ongeordende tering zooi ,nou ja blijft wel leuk op shuffle mode :9~ .
- Een een simpel balkje om snel door een film of nummer te zappen. Dat indrukken van het knopje gaat veel te traag.
- Zorg effe dat hij instellingen van de camera beter bewaard, je maakt een keer een andere instelling, en huppa alle instellingen van de vorige keer zijn helemaal weg.

Het zijn van die simpele puntjes, daar slaan ze topch een beetje de plank mis. Nu hoop ik dus op een firmware update om dit op te lossen.

Hierboven klinkt denk ik best negatief, maar mijn overal oordeel van het toestel is goed >:) . Want er zijn ook echt hele goede punten aan het toestel:
+ Hard en duidelijke luidspreker, ideaal om muziek goed luid af te spelen.
+ Looks
+ Factor mag ik het effe proberen. Iedere keer als ik bel zegt er iemand heb je een...... Nouja en dan willen ze er toch allemaal even mee spelen :P .
+ toch de camera, ik heb nu de instellingen aardig door, dus ja kan nu aardige pica's schieten.
+ sms toetsenbordje
+ stabiele software, ik hoor hier af en toe geluiden van vastlopen. Ik heb er nog nooit 1 meegemaakt, dus daar hebben ze naar mijn mening wel goed aandacht aan besteed.
+ degelijke bouw, ik ben er wel zuinig op, maar toch heeft hij al wat vallen en andere ongein meegemaakt, dan alles nog zonder 1 krasje hulde voor de bouw.

Als ik weer een mobiel zou kopen zou ik weer gewoon een viewty halen. Het is wel effe wennen maar als je het door hebt, dan is het echt een heel mooi Toestel _/-\o_ .

[ Voor 4% gewijzigd door gyjo op 08-12-2007 00:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.