TictaCNL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:45:
ik snap niets meer van jullie. Eerste 30 posts lees ik dat de viewty wonderbaarlijk goed is, en nu begint iedereen te zeiken over van alles en nog wat. Ik hoor graag de mening van iemand die een goed oordeel weet te geven.(dus niet iemand die over de camera zeikt terwijl hij niet weet hoe een camera werkt)
Wat wil je graag weten/horen.
over het toestel is eigenlijk alles gezegd lees startpost en begin Deel 2
het zeiken is denk ik (mijn mening) grotendeels door mensen die veel te hoge verwachtingen hebben van het toestel en zeg maar gaan vergelijken met een compactcamera.
En dat is deze niet hij heeft een goede camera die pas zijn kracht laat zien/tonen als je met de handmatige instelllingen gaat fotograveren i.p.v. auto functies.
En daarbij heeft iedereen een eigen interpertatie van de gemaakte foto's!
Ik had een N95 en zelfs die werkte pas na een update beter.
het internetten is een genot vooral als je operamini erop hebt draaien.niet dat de eigen browser slecht is maar dat is een persoonlijke bevinding die mede viewty gebruikers ook zullen beamen.
En zo als elk andere toestel heeft de viewty ook wat minpunten.
Het touchen op descreen gaat vlekkeloos en rap leuke opties aanpassen van themes.
Caller ID toevoegen is super>lees als goed formaat pic als je belt/gebeld word.
maar voor de rest een top toestel van LG.
deze krijgt voor mij een dikke 8 als waardering.
bluetooth stereo werkt ook goed ik gebruik hem i.c.m Motorola HT820 stereo headset.
typen doormiddel van een toetsenbordje of touchpanel en handschrift.
Zoals ik al eerder melde hoop ik dat LG een goede ondersteuning gaat geven want dit is niet bekend of ze al eerder firmware updates uitbrachten voor eerdere modellen?
En ik kan zo wel doorgaan.
Maar om terug te komen op je vraag wat wil je weten?