het LG KU990 Viewty topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 178.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
hmmz... Ik heb geen ervaring met LG, heb op t moment 2 jaar een motorola v3, maar deze is nu aan vervanging toe. Daarbij wil ik ook een abbo, dus dan zou orange wel chil zijn :), daabij zit ik daar nu ook bij dus...

Maar ik vraag me af hoe ze bij LG werken met eventuele updates... Als ik die 'fouten' hierboven zo lees, mag er wel een updateje komen.. Ik weet namelijk van mezelf dat ik me aan dat soort dingen ga iriteren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qua updates vind ik nu echt veel minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Zijn er mensen met een T-Mobile abo die geen problemen hebben met het installeren van opera mini en geen problemen met youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:07:
hmmz... Ik heb geen ervaring met LG, heb op t moment 2 jaar een motorola v3, maar deze is nu aan vervanging toe. Daarbij wil ik ook een abbo, dus dan zou orange wel chil zijn :), daabij zit ik daar nu ook bij dus...

Maar ik vraag me af hoe ze bij LG werken met eventuele updates... Als ik die 'fouten' hierboven zo lees, mag er wel een updateje komen.. Ik weet namelijk van mezelf dat ik me aan dat soort dingen ga iriteren :s
Omdat er meer reacties zijn van mensen (waaronder ik) met problemen, lijkt het zo dat het toestel niet zo denderend is. Maar er zijn ook genoeg positieve reacties hiero en dan moet je ook nog al de mensen mee rekenen die een goed toestel hebben maar hier niet reageren. Mijn viewty is nog steeds ter reparatie en ben benieuwd of hij goed terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 10:51:
Omdat er meer reacties zijn van mensen (waaronder ik) met problemen, lijkt het zo dat het toestel niet zo denderend is.
Ik heb zelf in januari dit jaar een KE800 gekocht en het ding wordt om z'n stroomverbruik en bugs door de meeste mensen de grond in getrapt. Het ziet er qua design super strak uit maar daar is dan ook alles mee gezegd. LG moet eerst maar eens fatsoenlijk stroomverbruik en goeie software realiseren. Tot die tijd: voor mij geen LG meer.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:33:

Vreemd, ik heb hier de Viewty voor me liggen en ik kan wel degelijk een Qwerty toetsenbord oproepen bij het schrijven van een mailtje. Het is wel zo dat het Qwerty toetsenbord niet werkt in de webbrowser.
Indien je de webbrowser in gekantelde modus gebruikt en je tekst invoert ín een website wordt wel automatisch het QWERTY toetsenbord gebruikt ;) Het is alleen erg jammer dat het niet gebruikt kan worden voor het typen van URL's.

@Tijn89, zoals voorgaand al gezegd, in dit soort fora posten vooral mensen met problemen; de rest is gewoon tevreden met hun mobiel en komt hier ook niet. Ik ben zelf overigens lovend over het apparaatje =)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:52
http://www.ku990.co.uk/forum/index.php

hiero kan je vanalles over de KU990 a.k.a. viewty vinden!!!
je kan hier ook games downloaden!, en wallpapers, en nog wat andere zooi, ook worden er een aant. vragen beantwoord die hier gevraagd werden (op tweakers).
Ik heb all1 nog maar games gedownload (hiervoor moet je je wel ff registreren! ; t is gratis en veilig),
maar nog niet getest oid, om de één of andere reden heb je hier de viewty voor nodig :P

Er staat ook uitgelegd hoe je het naar je telefoon moet zetten.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

Gr. Darryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
hallo, ben ik weer,,,

en nu enkele dagen met mijn viewty kunnen spelen, gelukkig voor mij heb ik de problemen die jullie beschrijven niet. wat ik wel begreep is dat ik een viewty uit de 2e lading heb ontvangen, mischien hebben deze minder problemen. (heb wel versie v10a)

ook met qwerty krijg ik een hoofdletter na de punt.
google maps en youtube werken gewoon
verbinden met de pc gaat probleemloos, alleen ben dan mp3's aan het kopieren, en dan belt er iemand, dan MOET je de kabel eerst losmaken

wat ik wel wennen vind is de cameraknop, ik moet hem eerst licht indrukken, dan gaat hij scherpstellen, daarna helemaal doordrukken voor de foto. en ben echt tevreden dan over de kwaliteit van de foto. (zeker voor een mobieltje)

heb een onbeperkt internet abbo, en boveninstaat bij verbinding 3G, als ik echter ga internetten, dan komt er een H te staan, neem aan van HSDPA, dus dat is toch de snelle verbinding?? (iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:18
darryl schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:13:
http://www.ku990.co.uk/forum/index.php

hiero kan je vanalles over de KU990 a.k.a. viewty vinden!!!
je kan hier ook games downloaden!, en wallpapers, en nog wat andere zooi, ook worden er een aant.
Games moet je gewoon voor betalen hoor. Als je het .jar bestand op je telefoon hebt gezet vraagt ie:
"Wilt u de volgende inhoud downloaden en installeren?"
Naam: <game>
Verkoper: Glu Mobile
Versie: <nr>

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
gisteren eindelijk eens deze telefoon kunnen uitproberen in een winkel. Ben nog op zoek naar een nieuwe telefoon sinds de SE K850i zwaar tegenviel door alle fouten die er in zitten.

De Viewty beviel me in de eerste oogopslag wel, redelijk design, lekker klein en plat. Maar toen ik ermee begon te spelen viel ie toch wel tegen. De menu's zijn oerlelijk (alle thema's geprobeerd), vooral de icons waren afgrijselijk.
Een sms typen gaat echt veel langzamer dan op een conventionele keypad. ook bijna onmogelijk om met 1 hand te doen.

Ik miste de mogelijkheid om bij profielen o.a. een call filter in te stellen, beetje beperkt imo.
Dat had ik eigenlijk met alle opties; alles was maar beperkt aanwezig.

Grootste nadeel vond ik nogwel het scrollen met de knop achterop bij de camera. Ik heb geen andere mogelijkheid tot scrollen ontdekt in ieder geval. Dit werkte echt irritant en zat op zo'n onlogische plaats dat het me na 2 minuten al begon te storen.

Denk dat ik maar ga wachten op de volgende lading gsm's.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

Phusebox schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:48:
gisteren eindelijk eens deze telefoon kunnen uitproberen in een winkel. Ben nog op zoek naar een nieuwe telefoon sinds de SE K850i zwaar tegenviel door alle fouten die er in zitten.

De Viewty beviel me in de eerste oogopslag wel, redelijk design, lekker klein en plat. Maar toen ik ermee begon te spelen viel ie toch wel tegen. De menu's zijn oerlelijk (alle thema's geprobeerd), vooral de icons waren afgrijselijk.
Een sms typen gaat echt veel langzamer dan op een conventionele keypad. ook bijna onmogelijk om met 1 hand te doen.

Ik miste de mogelijkheid om bij profielen o.a. een call filter in te stellen, beetje beperkt imo.

Grootste nadeel vond ik nogwel het scrollen met de knop achterop bij de camera. Ik heb geen andere mogelijkheid tot scrollen ontdekt in ieder geval. Dit werkte echt irritant en zat op zo'n onlogische plaats dat het me na 2 minuten al begon te storen.

Scrollen kan ook door je vinger op het scherm te zetten en deze dan omhoog en omlaag te bewegen. Da's toch echt een stuk handiger dan dat scroll geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
KoppenSneller schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:53:
[...]

Scrollen kan ook door je vinger op het scherm te zetten en deze dan omhoog en omlaag te bewegen. Da's toch echt een stuk handiger dan dat scroll geval :)
dat werkte dus voor geen meter, was het eerste dat ik instinctief probeerde maar dan selecteerde hij steeds het item waar ik mijn vinger het eerst plaatste. Heb wel 10-15x geprobeerd met mijn vinger te scrollen maar werkt echt niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gyjo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:55
Froggle schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:42:
[...]

Games moet je gewoon voor betalen hoor. Als je het .jar bestand op je telefoon hebt gezet vraagt ie:
"Wilt u de volgende inhoud downloaden en installeren?"
Naam: <game>
Verkoper: Glu Mobile
Versie: <nr>
Wat voor een telefoon mag jij dan wel hebben??? Ik speel gewoon op mijn viewty de games van die site zoals monopolie, age of empoires, sims pets en PGA. Allemaal zonder 1 probleem. Misschien is jou ding gebrand, ik heb een voledig simlockvrije mobiel dat is het misschien wel.

edit: ik denk dat ik je probleem al snap je moet bij dat scherm gewoon ja zeggen, zo moet je iedere app of spel instaleren. Dat noemt hij downloaden, dat is een beetje vaag op de viewty, gewoon ja zeggen en het werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door gyjo op 02-12-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:54:
[...]

dat werkte dus voor geen meter, was het eerste dat ik instinctief probeerde maar dan selecteerde hij steeds het item waar ik mijn vinger het eerst plaatste. Heb wel 10-15x geprobeerd met mijn vinger te scrollen maar werkt echt niet.
Dat heb ik dus ook, zeker bij een pop-up menu, dan moet je wel scrollen met dat wieltje.
Dat vind ik ook een minpunt.

De camera kan me ook nog niet echt bekoren (veel ruis), heb gister heel veel testjes gedaan met m'n 'ouwe' K800, maar die maakt toch de foto's een stuk beter, ook al speel je met de instellingen die de Viewty bied.
Ook als je kijkt naar de bestandsgrootte, deze is op de Viewty rond de 700kb, bij de SE zat ik altijd op 8a 900 kb, terwijl die 'slechts' 3.2 MP heeft.

Weet iemand trouwens hoe je de video's vertraagd kan afspelen, heb een 120fps filmpje gemaakt, maar kan nergens vinden hoe je die in 4 standen kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
gyjo schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:04:
[...]

Wat voor een telefoon mag jij dan wel hebben??? Ik speel gewoon op mijn viewty de games van die site zoals monopolie, age of empoires, sims pets en PGA. Allemaal zonder 1 probleem. Misschien is jou ding gebrand, ik heb een voledig simlockvrije mobiel dat is het misschien wel.

edit: ik denk dat ik je probleem al snap je moet bij dat scherm gewoon ja zeggen, zo moet je iedere app of spel instaleren. Dat noemt hij downloaden, dat is een beetje vaag op de viewty, gewoon ja zeggen en het werkt.
Thxx om ff te melden dat die site wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Scrollen met de vinger werkt hier zonder problemen.

Kan iemand hier, die youtube en operamini werkend hebben, de instellingen voor internet en streaming neerzetten (zelf heb ik t-mobile maar ook handig voor anderen met andere providers)?

Waarvoor dank!

ps: Darryl, thx voor de link :)

[ Voor 6% gewijzigd door PesaH op 02-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vreemd, ik heb hier de Viewty voor me liggen en ik kan wel degelijk een Qwerty toetsenbord oproepen bij het schrijven van een mailtje. Het is wel zo dat het Qwerty toetsenbord niet werkt in de webbrowser.
Maak je gebruik van de gmail funtie in de viewty? die gebruik ik namelijk en daarbij opent geen qwerty-toetsenbord. Als ik de normale mail functie gebruik dan kan ik inderdaad wel qwerty gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:59:
Snap trouwens ook niet wat de mensen hier voor problemen hebben met PC suite. Bij mij maakt hij gewoon contact, en kan in de telefoon nieuwe mapjes aanmaken, alles verplaatseb, contacten bewerken enz...
bij mij duurde het lang voordat ik de telefoon voor de eerste keer via pcsuite kreeg aangesloten, stuk of 10x proberen voor die hem vond, maar nu dat is gebeurt pakt ie hem meteen als ik hem aansluit
[...]

Dat werkt inderdaad niet bij het Qwerty toetsenbord, wel met het numerieke toetsenbord.
ik kan gewoon een hoofdletter na een punt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:48:

SMS'en gaat met het QWERTY keyboard echt een stuk sneller als normaal; zeker als je woorden wil typen die niet in het T9-woordenboek staan. Tevens lukte het scrollen vanaf het eerste moment mij prima; heb één keer gehad dat ik per ongeluk klikte ipv scrollen, maar voor de rest lukt het perfect, ook in pop-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb goed nieuws
via deze site kan je geheel youtube en andere flash filmpjes sites bekijken, de website zet ze om naar het mobile formaat en zijn ze dus gewoon te zien op je viewty, dus de hele database van youtube in plaats van alleen van mobile tube:

http://m.vtap.com/index.html

have fun !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Link staat in de startpost!

Ik had nog een vraagje.. Op http://uk.youtube.com/wat...kZVrYPsgQ&feature=related zieje echt een supertoffe ani. wallpaper ! Iemand een idee waar ik deze vandaan kan halen?

Verder nog steeds superblij met mn telefoon! Ook tof dat LG de marketing lekker op gang heeft! Was het eerst nog van "he is dat een Iphone? :O is het nu "he dat is de Viewty 8) "

Ik ga ook eens aan de slag met flash! Eens kijken of er nog wat leuks uitkomt..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:14:
ik heb goed nieuws
via deze site kan je geheel youtube en andere flash filmpjes sites bekijken, de website zet ze om naar het mobile formaat en zijn ze dus gewoon te zien op je viewty, dus de hele database van youtube in plaats van alleen van mobile tube:

have fun !
Helaas, ook deze site werkt niet. Zelfde probleem als met de originele youtupe site. Je kan gewoon de site opvragen maar zogauw je een fimpje wil streamen gaat het mis.

Ik krijg ook alleen 3g linksbovenaan te zien en geen H. Wie o wie heeft de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt hij wel,
bij welke provider zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:14:
ik heb goed nieuws

have fun !
Werkt hier ook top! Wel vaak bufferen...

Weet iemand hoe je dat keuzemenu kan aanpassen? Menu dat je krijgt als je op je 'startscherm' klikt? Wil daar graag m'n gmail app e.d. bijzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH

PesaH

Holy Cow!

T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey volk,

Ik heb aardig wat onderzoek gedaan naar deze LG en spreekt me op veel vlakken best wel aan.
Ik heb hem vast gehad in de winkel en er even mee mogen spelen, nu heb ik zelf geen ervaring met touchscreen telefoons maar ik vond dat je best wel hard op dat ding moest drukken.

Naar mijn gevoel is dat scherm echt naar 6 maanden gebruiken al aardig ingedeukt en vol met "glitches" in het scherm tijdens het gebruik.

Aangezien de rest van de telefoon gewoon super is hoop ik nu een tegenreactie van jullie te krijgen dat is totaal mijn fantasie is en het scherm toch wel 2 jaar goed moet functioneren

Dus viewty critisie, laat je horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
iemand die die games heeft gedownload, hoe werken ze precies, werkt t wel lkkr met t touchscreen.
En welk(e) spelletje(s) zitten standaard op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je ook daadwerkelijk tv kunt kijken op je mobiel? instellingen staan allemaal goed, ook heb ik orange world. maar waar, of naar welke site moet ik nu vanaf mijn viewty laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
iemand die nog een nieuwe viewty zoekt mag me mailen.

hij bevalt me toch niet zo goed. vind de touchscreen niet fijn (scrollen met vinger gaat echt moeizaam vind ik) en foto's maken doe ik eigenlijk nooit met m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Heb nav4all gedownload en na de berichten dat het niet gaat werken wilde ik het toch even met eigen ogen zien.
Maar het programma zelf werkt wel alleen als ik verbonden ben met mijn bleu tooth gps ontvanger en dan Nav4all opstart lijkt het wel of hij dan de bleutooth uitzet want mijn icoontje bovenin verdwijnt dan ook, krijg ook de melding dat hij geen geconnecte gps ontvanger heeft gevonden terwijl de telefoon hem wel ziet.
Dit is overigens gedaan met een gps ontvanger die je bij route 66 krijgt weet dus niet of het daaraan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
@ jupjup: misschien werkt het handiger als je de PM aanzet bij je Tweakersprofiel. Zo hoeven mensen niet apart een emailprogramma op te starten om nieuwe dingen te srturen naar je email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de foto's die ik heb gemaakt kan sturen naar mijn PC want het kan namelijk niet met de LG PC suite... ik heb er trouwens een Microsd 2 gb in zitten daar zitten de foto's op als het goed is. Ik heb geen cardreader op mijn pc zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Je moet in je telefoon instellen dat je USB als massa-apparaat gevonden moet worden. Daardoor kun je bij je SD kaart komen.

Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag

Ik heb zelf geen SD kaart dus of het werkt weet ik niet, maar volgens mij is dit de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:54:
Je moet in je telefoon instellen dat je USB als massa-apparaat gevonden moet worden. Daardoor kun je bij je SD kaart komen.

Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmogelijkheden -> Massaopslag

Ik heb zelf geen SD kaart dus of het werkt weet ik niet, maar volgens mij is dit de manier.
Bedankt, ik denk dat het op die manier moet maar ik heb de stuurprogramma's niet (de usb-apparaat word niet herkent ik gebruik windows vista)

Weet iemand waar ik die USB drivers kan downloaden? Of staat ze op het cdtje? Ik kon geen drivers vinden op die kleine cd.. Ik heb PC suite gewoon geinstalleerd maar hij herkent hem niet :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik heb sinds vandaag een 2Gig kaartje erin zitten. maar kan het kloppen dat je wel mappen kunt maken op je geheugenkaart maar die mappen niet terug kunnen zien in mijn afbeeldingen en in mijn geluiden?
Ik krijg het wel voor elkaar om die map daar te kunnen zien, maar dan moet ik die map maken in mijn telefoon en niet op het geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds een paar dagen ook in het bezit van een viewty. Enige probleem is echter dat ik m met geen mogelijkheid via de USB kabel verbonden krijg met de pc. Zowel tijdens de massaopslag mode als tijdens de gegevensmode kan hij geen verbinding krijgen met LG suite 2. Ook word er niets zichtbaar in mijn computer als ik m'n viewty met de PC connect tijdens massaopslag mode.

Wel zegt mijn telefoon verbinding te hebben tijdens massaopslag mode, tijdens gegevensmode krijg ik alleen een geluidje als bevestiging dat ik de kabel in de telefoon heb gestoken.

Iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 17:06
Weird.. mijn SE K550i en Viewty kunnen elkaar niet vinden via bluetooth :?
Met de K550i vind ik wel 2 telefoons van de buren.. :/

/edit: hmm, even de Viewty aan/uitzetten heeft geholpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Xtuv op 02-12-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pc suite gebruikers kan gewoon zijn dat het weer eens iets is dat nog niet vista compatible is.

@iemand die de viewty al wat langer in zijn bezit heeft, begint er al iets zichtbaars of qua gevoel naar boven te komen dat het scherm snel aftakeld met al dat hevig gedruk erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
In de vele review's lees ik juist dat de viewty een heel erg gevoelig scherm heeft. Ik weet niet wat jij gewent bent qua toucht screen. Ook zijn de test modellen in de winkel vaak naar de klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap dat gezeik over dat touchscreen ook niet, werkt prima wat mij betreft en hoef echt niet hard te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Touchscreen heb ik ook geen problemen mee. Alleen handschriftherkenning werkt niet zo goed. Mijn W950i was hier veel beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het commetaar over de touchscreen dan zal het idd gewoon, een verkloot test apparaat zijn geweest die ik vast gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
gyjo schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:04:
[...]

Zal het morgen eens proberen.
Misschien handig als er in de startpost wat aardige games gepost worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
ik heb een mooi Autorun icoontje gemaakt die je op je MicroSD kaartje kan plaatsen zodat je een mooi Viewty icoon krijgt te zien in plaats van verwisselbare schijf, als ik mijn viewty aansluit via USB-massaopslag ziet het er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20071203-13545.jpg

je kunt hem hier downloaden (Zip bestand):

LG KU990 Viewty Autorun Icoon

kopieer Autorun.inf en Viewty.ico naar de root van je MicroSD kaartje en je bent klaar, je moet mogelijk alleen je computer en/of viewty nog even opnieuw opstarten voor die hem wil pakken.

ik heb jupjup ook al ene mailtje gestuurd zodat ie in de startpost komt.

*edit* verkeerde link gefikst, bestand is nu wel te downloaden

[ Voor 5% gewijzigd door iwaarden op 03-12-2007 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 17:11
Killa, het helpt als je de username and password geeft :P

na paar dagen toch wel tevreden met het apparaat. de enige echte minpunten die NIET verholpen kunnen worden door software/firmware updates zijn nog steeds:

- geen camera lens cover
- losse stylus
- screenprotector is niet standaard aangebracht
- flitser is zwak

kom net terug van me vriendin en daar kon XP hem wel gewoon benaderen als mass storage device... tis dus toch 100% een freak-driver probleem. zal verder moeten zoeken :S

[ Voor 79% gewijzigd door BasNation op 03-12-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
BasNation schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:35:
Killa, het helpt als je de username and password geeft :P
sorry, verkeerde link geplaatst, heb het nu gefikst:

LG KU990 Viewty Autorun Icoon

[ Voor 19% gewijzigd door iwaarden op 03-12-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:35:
Ey volk,

Ik heb aardig wat onderzoek gedaan naar deze LG en spreekt me op veel vlakken best wel aan.
Ik heb hem vast gehad in de winkel en er even mee mogen spelen, nu heb ik zelf geen ervaring met touchscreen telefoons maar ik vond dat je best wel hard op dat ding moest drukken.

Naar mijn gevoel is dat scherm echt naar 6 maanden gebruiken al aardig ingedeukt en vol met "glitches" in het scherm tijdens het gebruik.

Aangezien de rest van de telefoon gewoon super is hoop ik nu een tegenreactie van jullie te krijgen dat is totaal mijn fantasie is en het scherm toch wel 2 jaar goed moet functioneren

Dus viewty critisie, laat je horen
Hier heb ik totaal geen last van, ik hoef mijn scherm maar lichtjes aan te raken en hij doet het prima. De stylus gebruik ik niet. Als je geen enorme kolenschoppen hebt kun je het touchscreen makkelijk met je vingers bedienen. Beetje vlekgevoelig, dus zorg dat je geen vette vingers hebt.

Geen lens cover vind ik zelf wel een flink nadeel

En natuurlijk dat scrollen met dat draaiding om de lens. Met de vingers vind ik niet echt denderend. Vaag gaat hij te ver, of niet ver genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
scrollen via je vinger op het scherm is zeker in het begin erg wennen, maar gewoon oefenen, dan gaat het vanzelf, je moet je vinger ook vastzetten en grote beweging maken naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Kbeuriot schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:19:
scrollen via je vinger op het scherm is zeker in het begin erg wennen, maar gewoon oefenen, dan gaat het vanzelf, je moet je vinger ook vastzetten en grote beweging maken naar boven.
ja ik zat eerst ook te pielen hoe naar boven en hoe naar onder maar heb het nu onder de knie en het werkt super, alleen als je een een klein stukje hebt om te scrollen en je de stylus niet gebruikt is het soms een beetje lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Je moet met dat scrollen gewoon je duim op een bestand zetten en naar onder of naar boven zwiepen.

Naar onder zwiepen is naar boven en naar boven zwiepen is naar onder. Klinkt best raar nu ik het zo zeg, maar je moet het zo zien dat het bestand dat je vast hebt wanneer je zwiept, naar onder of naar boven zwiept. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

ik heb een vraagje over internet met de vieuwty,

ik heb een vodafone toestel, als ik via de vodafone live sites op internet het ik 3G+ in het rood, dat betekend hsdpa als ik het goed heb.

Als ik via opera mini sites bezoek heb ik gewoon de normale verbinding. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen dat bij opera mini ik geen gebruik kan maken van de optimale verbindings snelheid????

Thx

Angelas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al enig idee per wanneer de TV-out kabel te koop is??
Ben al verschillende winkels binnengelopen en heb gezocht op internet maar is nog nergens te vinden :(
Toch slecht dat ze deze niet gelijk met de viewty uitbrengen..

Edit: Dit is een vet beschermhoesje voor je viewty: http://www.mobilefun.co.uk/product/15201.htm
Heb m net besteld 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de viewty overweg kan met een 4 gb kaartje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:14:
weet iemand of de viewty overweg kan met een 4 gb kaartje ?
dude check iniedergeval de SP als je iets post...

Hebben mensen al navigation software aan de praat? is er trouwens ook de mogelijkheid om via bluetooth te internetten via mijn pc...
als ie trouwens echt goed vol staat met foto's (300+) dan wordt ie echt rammend traag met foto's kijken... sowieso als er veel bestanden in een map staan wordt ie traag... beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:07:
[...]

Dat heb ik dus ook, zeker bij een pop-up menu, dan moet je wel scrollen met dat wieltje.
Dat vind ik ook een minpunt.

De camera kan me ook nog niet echt bekoren (veel ruis), heb gister heel veel testjes gedaan met m'n 'ouwe' K800, maar die maakt toch de foto's een stuk beter, ook al speel je met de instellingen die de Viewty bied.
Ook als je kijkt naar de bestandsgrootte, deze is op de Viewty rond de 700kb, bij de SE zat ik altijd op 8a 900 kb, terwijl die 'slechts' 3.2 MP heeft.

Weet iemand trouwens hoe je de video's vertraagd kan afspelen, heb een 120fps filmpje gemaakt, maar kan nergens vinden hoe je die in 4 standen kan afspelen?
Volledig met je eens de camera vind ik ook te kort schieten inderdaad veel ruis,mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die heeft ook een 3.2 MP en maakt veel mooiere foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar de Lg viewty beschikbaar is in het Antwerpse ( Belgie )
kan namelijk nergens een winkel vinden waar de gsm binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:54:
[...]

Volledig met je eens de camera vind ik ook te kort schieten inderdaad veel ruis,mijn vrouw heeft de Nokia N73 en die heeft ook een 3.2 MP en maakt veel mooiere foto's!
Ik mag toch hopen dat er voor die camera een update komt :/

Scrollen met de vinger gaat nu bij mij ook top :P , hij bevalt steeds beter, alleen die camera..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ruis valt mij ook wel tegen, maar hier heb ik niet altijd last van.
Dit zie ik alleen met donkere foto's en wanneer het iets waziger is (dus geen scherpe foto).

Ik heb echt nog nooit last gehad van overbelichting, wel constant last van onderbelichting. In een goed verlichte ruimte zijn de foto's echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm nu dat ik ineens meer ga lezen hier begin ik toch te twijfelen om hem te kopen, aangezien alles waar dit toestel voro staat in feite een camera phone is en juist dat niet zal werken, ben ik denk ik beter af met een g800 of N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Iedereen klaagt hier over de camera. Ik wist al sinds ik in het bezit ben van deze telefoon dat het aan de ISO waarde ligt. Deze moet je altijd zo laag mogelijk instellen, omdat dit voor die ruis zorgt in de foto's. Ik raad dus iedereen aan de ISO op 100 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:31:
Iedereen klaagt hier over de camera. Ik wist al sinds ik in het bezit ben van deze telefoon dat het aan de ISO waarde ligt. Deze moet je altijd zo laag mogelijk instellen, omdat dit voor die ruis zorgt in de foto's. Ik raad dus iedereen aan de ISO op 100 te zetten.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
sowieso heb ik het gevoel dat mensen hier veel te veel zeiken en zeker geen verstand van zaken hebben. Voor de duidelijkheid: DIT IS EEN TELEFOON. Geen spiegelrefleks camera met 12 megapixel die gebruikt wordt voor world press photo's.
Goedendag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Froggle schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:31:
Als ik deze instelling gebruik of de stabilisatie stand, dan gaat het rode lampje wat gaat branden voor ik een foto maak niet aan. En ik krijg dan onder geen enkele mogelijkheid geen flits meer.
Als ik dit op Auto laat staan heb ik weer een rode voor verlichting en een flits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verwachten we hier ook niet, maar je mag toch op z'n minst verwachten dat hij minimaal gelijk is aan een 3,2 mp van SE of Nokia bijvoorbeeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TictaCNL schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:01:
sowieso heb ik het gevoel dat mensen hier veel te veel zeiken en zeker geen verstand van zaken hebben. Voor de duidelijkheid: DIT IS EEN TELEFOON. Geen spiegelrefleks camera met 12 megapixel die gebruikt wordt voor world press photo's.
Goedendag verder.
Ik ben nog steeds aan het wachten totdat mijn Viewty terug komt van de reparatie, maar je hebt wel een beetje gelijk. Ik verwacht zelf ook niet teveel van de camera maar ik mag toch wel aannemen dat hij betere foto's gaat maken dan mijn w810i die ik hiervoor had. Als dat niet zo is, dan is het niet anders. Heb zelf niet veel verstand van fotografie maar als ik iedereen moet geloven die er wel verstand van hebben en het valt echt tegen, dan vind ik niet dat LG zo popie jopie moet doen in die reclame op tv. Daar richten ze zich echt op het foto en film gebeuren van de telefoon en aan het eind zie je dat je er ook nog mee kan bellen. Dus dan moeten ze die reclame ook nakomen met de beloofde kwaliteit van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die de instellingen weet voor internet (hspda ) als je vodafone hebt.

Ik krijg als ik opera mini gebruikt nooit de snelste verbinding... iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat is daar zo ':X' aan? het is algemeen bekend lijkt me hoe lager de ISO-waarde hoe minder ruis in je foto. Froggel heeft hier gewoon gelijk in dus.

en uiteraard krijg je (voorlopig) nooit goede foto's uit een lensje van 2mm + dito ccd. geinig voor een snapshotje hier of daar maar meer niet.

wil je redelijke foto's maken, koop een ixusje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Henkpaulus schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:08:
[...]

Als ik deze instelling gebruik of de stabilisatie stand, dan gaat het rode lampje wat gaat branden voor ik een foto maak niet aan. En ik krijg dan onder geen enkele mogelijkheid geen flits meer.
Als ik dit op Auto laat staan heb ik weer een rode voor verlichting en een flits.
Dat was ik er idd nog even vergeten bij te zeggen. ISO moet je op Auto zetten, wil je de flits kunnen gebruiken. De ISO is er uiteindelijk wel voor om de foto's zo goed mogelijk te belichten, en daarbij kan dan ook de flits bij worden ingeschakeld. Maar omdat ik geen behoefte heb aan foto's in het donker, heb ik de ISO waarde standaard op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt dat de touchscreen beter word beoordeeld bij de viewty als bij de prada, is dit touchscreen ook beter als van de prada phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos989
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-08 13:16
Ik heb m'n branded T-mobile viewty gisteren binnen gekregen, ben er erg blij mee! Heb alleen een vraag waar ik nog nergens een antwoord op heb kunnen vinden. Bij de mail accounts stonden standaard Planet, Tiscali en Wanadoo ingesteld en ik krijg die met geen mogelijkheid weg. Erg vervelend want nu moet ik iedere keer naar beneden scrollen om bij mijn normale account te komen. Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
Iemand in-house Viewty review van tweakers.net gelezen?

reviews: LG Viewty: flitsende telefoon

Toch wel een teleurstellende review, niet omdat de telefoon er zo negatief uit komt, maar omdat ik kwalitatief veel betere artikelen van Tweakers.net gewend ben. Of komt dit gewoon omdat ik op het onderwerp van het artikel onderhand aardig wat kennis heb (beduidend meer dan de reviewer).

Nu ik erover nadenk heb ik dat ook bij de best-buy-guides :P, ik zou niet snel één daarvan kopen.

Mijn kijk op de Viewty is dan ook niks verandert, dit is gewoon 1 negatieve review t.o.v. 25 goede (beoordeling van de telefoon, niet kwaliteit artikel).

[ Voor 25% gewijzigd door BasNation op 04-12-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Ik vond het inderdaad een kwalitatief teleurstellende review. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat het touchscreen niet al te gevoelig is, en dat je daarom gerust je oor tegen de telefoon kunt drukken tijdens het bellen. Heel leuk, maar omdat de blokkering aangaat tijdens een gesprek is dat helemaal niet aan de orde.

En dat het instellen van de camera via het touchscreen moeizaam gaat. Wat? Ik vind juist dat alle instellingen vrij makkelijk te bereiken zijn! Wat hadden ze willen zien? Een ingenieus systeem van knopjes, wieltjes en schuifjes, om het touchscreen maar zoveel mogelijk te vermijden?

Edit:

Mijn reactie op de frontpage zal ik hier ook maar even neer zetten:
Wat een slechte review. Hebben de recensenten de telefoon maar 15 minuten tot hun beschikking gehad? Als andere sites review van 5 A4'tjes over deze telefoon schrijven, denk ik dat Tweakers zich blameert door te denken dat dit kleine stukje als review door het leven kan gaan.

Het probleem is niet dat ik het niet met de review eens ben, maar dat er toch bijzonder weinig eigenschappen van het toestel worden getest. Er zit HSDPA op, maar over internetten op het toestel is in het artikel niets te vinden. Er kunnen schitterende slow-motion filmpjes mee geschoten worden, maar ook hier wordt met geen woord over gerept. En zo zijn er meer belangrijke aspecten die domweg achterwege worden gelaten.

Misschien moet de redactie de volgende keer wat kritischer kijken naar een artikel als dit, voor het gepubliceerd wordt. En misschien kunnen de auteurs op zijn minst de handleiding eens doorlezen, zodat ze iets meer op de hoogte zijn van de mogelijkheden die het onderwerp van de recensie te bieden heeft.

[ Voor 47% gewijzigd door Koppensneller op 04-12-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik vind het ook een zeer slechte review. Een 5,5 is gebasseerd op een uurtje (of 2) te spelen met de telefoon. De touchscreen is gewoon iets waar je aan moet wennen.
Review is ook veel te kort. Ze moeten telefoon reviews dan ook lekker over laten aan sites die alleen maar telefoon reviews doen.

Ik zou deze telefoon zelf een 6,5 á 7 geven. Mijn oudere telefoon de W950i zou ik ter vergelijking (in gedachten houden dat deze telefoon nu 1 jaar oud is) een 7,5 geven toen ik hem net gekocht had.

Geen perfect toestel, maar zeker meer waard dan een 5,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

het lijkt idd eerder op een bash topic dan op een review. echt te triest voor woorden, ook bv dat de telefoon niet aangesproken kan worden als mass storage terwijl hier in de topic icoontjes worden aangeboden puur voor mass storage herkenning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whaha wat een buttreview :D Die komt dus niet in de SP. Volgensmij hebben ze een 80 jarige opa op pad gestuurd met dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
Heeft iemand een link kunnen vinden naar een digitale versie van de handleiding? Ik kan hem nergens vinden... ook niet op de verschillende Viewty sites. (taal liefst NL of EN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
Hier wat dingen die wellicht eens in de SP opgenomen moeten worden
Xof schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:54:

Weten veel nieuwe mensen niet.
Is gewoon leuk :)
BasNation schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:55:
v10a is standaard

v10b is branded

v10c is buitenlands

volgens mij hoor, weet niet zeker :)
Moet nog ff gecontroleerd worden, maar is toch handig om op te nemen, voor zover ik weet klopt het.
BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
Oppassen, je kan hem hier flink mee verkloten 8)7

Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#
Met waarschuwing natuurlijk :)

En misschien iets over aanbiedingen in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal ze er zo inzetten! Bedankt

Aanbiedingen komen er niet in .. Topic gaat over de telefoon niet over abbonementen enz..

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een LG voor mijn vriendin aangeschaft, voornamelijk vanwege de camera functie.

Zij is er absoluut niet tevreden over en ik denk dat er veel meer uit het toestel te halen is.
We hebben vooral foto's in een wat donkere omgeving gemaakt. Mogelijk bij zonlicht zijn
onze twijfels over het apparaat weg. Ik heb haar wel uitgelegd dat het uiteraard een mobiel
blijft en geen digitale spiegelreflex.

Ik vind verder het aanbod themes,websites,forums e.d. op je telefoon 'op te leuken' minimaal!!

Verder wel een super stylish telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
@ jupjup: misschien werkt het handiger als je de PM aanzet bij je Tweakersprofiel. Zo hoeven mensen niet apart een emailprogramma op te starten om nieuwe dingen te srturen naar je email.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:04:
Ook een LG voor mijn vriendin aangeschaft, voornamelijk vanwege de camera functie.

Zij is er absoluut niet tevreden over en ik denk dat er veel meer uit het toestel te halen is.
We hebben vooral foto's in een wat donkere omgeving gemaakt. Mogelijk bij zonlicht zijn
onze twijfels over het apparaat weg. Ik heb haar wel uitgelegd dat het uiteraard een mobiel
blijft en geen digitale spiegelreflex.

Ik vind verder het aanbod themes,websites,forums e.d. op je telefoon 'op te leuken' minimaal!!

Vergeet niet de lens regelmatig schoon te maken en de instellingen op het allerhoogst te zetten (5MP, xenon flitser aan in het donker, etc.)

Dan heb je echt deze kwaliteit: Afbeeldingslocatie: http://i145.photobucket.com/albums/r202/hillheadjoe/P011107_152601.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i145.photobucket.com/albums/r202/hillheadjoe/P011107_1531.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee294/fog68/P031107_1151.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
nachtmodus gebruiken 's nachts scheelt ook een boel... maar die flitser heeft inderdaad alleen zin als het object dat je fotografeert niet verder dan 2m van je vandaan is.

Het aanbod themes enzo zal ongetwijfelt nog veel groter worden.. hijs net nieuw :D. Maar van LG zelf hoef je waarschijnlijk niet veel te verwachten. Ze hebben niet eens een handleiding voor de KU990 online staan.

[ Voor 38% gewijzigd door BasNation op 04-12-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
BasNation schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:29:
nachtmodus gebruiken 's nachts scheelt ook een boel... maar die flitser heeft inderdaad alleen zin als het object dat je fotografeert niet verder dan 2m van je vandaan is.

Het aanbod themes enzo zal ongetwijfelt nog veel groter worden.. hijs net nieuw :D. Maar van LG zelf hoef je waarschijnlijk niet veel te verwachten. Ze hebben niet eens een handleiding voor de KU990 online staan.
voor themes en meer;

http://www.ku990.co.uk/lg-ku990-u990-viewty-images.html

Waarschijnlijk al eerder gepost maar toch.

@Basnation.

Wel toevallig dat je naam en foto van mvnation.com zijn.

de foto is van NNITRED (Moderator) be f..king original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:04:

Themes zijn idd erg matig in dit toestel. Ook jammer dat in het Zilver theme de MP3 speler zwart blijft. :S Ik was bijna van plan naar LG een mail te sturen, om eens een theme voor hun te maken. Ik ben daar als grafisch ontwerper gerust toe bereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Op deze forum site is bevestigd dat de Viewty 8 GB Micro SDHC aan kan, wel oppassen met formatteren, m.a.w. niet formateren in de viewty want dan ziet hij hem als 2GB kaartje.

http://www.ku990.co.uk

@jupjup goede startpost en deel2 is ook strak....goed werk!

Mensen ik kan alleen maar tevreden zijn over de Viewty alle minpunten neem ik erbij ( zoveel zijn het er niet). Mocht LG een firmware update uitbrengen dan zullen we zien wat er verbeterd is.

Wat zeker verbeterd mag worden is hun online support.

LG pcsuite mag ook verbeterd worden.

Het converten schijnt ook voor velen een pain in the ass te zijn;

Misschien dat medegebruikers een tutorial kunnen plaatsen.
want wat heb je aan een DIVX toepassing die niets kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Froggle schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:42:
[...]

Themes zijn idd erg matig in dit toestel. Ook jammer dat in het Zilver theme de MP3 speler zwart blijft. :S Ik was bijna van plan naar LG een mail te sturen, om eens een theme voor hun te maken. Ik ben daar als grafisch ontwerper gerust toe bereid.
offtopic
@Froggle vreemd zodra ik op jou site ga dan krijg ik virus detectie?

tis maar dat je het weet
grtjes,

Vince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
@ Tanakiam, sorry hoor maar ik weet echt niet waar je het over hebt. Deze naam gebruik ik al jaaaaaren (ik heet Bas) en is hetzelfde als mijn email adres :S, eveneens jaren oud. Bovendien ben ik nog nooit op die site van jou geweest.

Ook het plaatje, ik zat the matrix 3 te kijken en vond het een vette scene... plaatje opgezocht en geknipt. En wel van deze pagina: http://home.lbcc.cc.ca.us/~mlawrence/Phil%206/intro.html

Bovendien, wat kan mij het verrotten dat ik hetzelfde plaatje gebruik als iemand anders. Vreemde beschuldigingen trek ik me echter wel aan :).

Maargoed, heb zelf ook wat wallpapers toegevoegd aan dat forum, welliswaar onder andere nick:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=24&t=136

[ Voor 4% gewijzigd door BasNation op 04-12-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
:'(
Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/1355/img5357ca9.jpg
Voor de rest, hoe of wat... no comment :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNation
OUCH, hoop dat jij verzekering hebt afgesloten.

p.s. Ik dacht dat IK mijn screenprotector belabberd had aangebracht, maar bij jou is het wel heel erg (niet onaardig bedoeld overigens).

[ Voor 59% gewijzigd door BasNation op 04-12-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei dat is geen mooi plaatje?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
BasNation schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:52:
@ Tanakiam, sorry hoor maar ik weet echt niet waar je het over hebt. Deze naam gebruik ik al jaaaaaren (ik heet Bas) en is hetzelfde als mijn email adres :S, eveneens jaren oud. Bovendien ben ik nog nooit op die site van jou geweest.

Ook het plaatje, ik zat the matrix 3 te kijken en vond het een vette scene... plaatje opgezocht en geknipt. En wel van deze pagina: http://home.lbcc.cc.ca.us/~mlawrence/Phil%206/intro.html

Bovendien, wat kan mij het verrotten dat ik hetzelfde plaatje gebruik als iemand anders. Vreemde beschuldigingen trek ik me echter wel aan :).

Maargoed, heb zelf ook wat wallpapers toegevoegd aan dat forum, welliswaar onder andere nick:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=24&t=136
het is geen beschuldiging maar een constatering...toevallig
Maar genoeg hierover ik neem het terug...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik heb hem net opgehaald voor mams, hoe verander je uberhaubt van thema?? ik kan iig niks selecteren vanuit de instellingen menu. beginscherm bij mij is ook helemaal leeg

:)

[ Voor 3% gewijzigd door SYQ op 04-12-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
ik snap niets meer van jullie. Eerste 30 posts lees ik dat de viewty wonderbaarlijk goed is, en nu begint iedereen te zeiken over van alles en nog wat. Ik hoor graag de mening van iemand die een goed oordeel weet te geven.(dus niet iemand die over de camera zeikt terwijl hij niet weet hoe een camera werkt).
Wat ik graag wil horen zijn reacties die kloppen.
Werkt het touchscreen nou goed of niet?
Is de mobiel heel sloom of niet?
Werkt de camera goed?
En dan wil ik graag vergelijkingen met een mobiel, dus niet met een dikke camera.
Als iemand dit mij zou kunnen zeggen zou ik dit zeer op prijs stellen.

[ Voor 33% gewijzigd door TictaCNL op 04-12-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

TictaCNL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:45:
ik snap niets meer van jullie. Eerste 30 posts lees ik dat de viewty wonderbaarlijk goed is, en nu begint iedereen te zeiken over van alles en nog wat. Ik hoor graag de mening van iemand die een goed oordeel weet te geven.(dus niet iemand die over de camera zeikt terwijl hij niet weet hoe een camera werkt).
Wat ik graag wil horen zijn reacties die kloppen.
Werkt de camera goed?
En dan wil ik graag vergelijkingen met een mobiel, dus niet met een dikke camera.
Als iemand dit mij zou kunnen zeggen zou ik dit zeer op prijs stellen.
Loop eens een telecomwinkel binnen, dan mag je vast wel een half uurtje spelen met het toestel. Alle dingen die opnoemt zijn zo subjectief als maar zijn kan. Of het touchscreen goed werkt? Ik vind van wel. Of jij dat vindt kan ik niet voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ja veel beter als verwacht en nog nooit zo snel ge-smst

Sloom niet maar mijn k800i was wel wat sneller. I.v.m Sony k850i - Nokia n72/73 is de Viewty retesnel!

Werkt de camera goed?
Ja hij werkt goed.. K800i kwaliteit haal ik nog niet maar moet zeggen dat ik met de dag betere foto's maak. Mischien dus gewoon even wennen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
ik snap niets meer van jullie. Eerste 30 posts lees ik dat de viewty wonderbaarlijk goed is, en nu begint iedereen te zeiken over van alles en nog wat. Ik hoor graag de mening van iemand die een goed oordeel weet te geven.(dus niet iemand die over de camera zeikt terwijl hij niet weet hoe een camera werkt)
Wat wil je graag weten/horen.

over het toestel is eigenlijk alles gezegd lees startpost en begin Deel 2
het zeiken is denk ik (mijn mening) grotendeels door mensen die veel te hoge verwachtingen hebben van het toestel en zeg maar gaan vergelijken met een compactcamera.

En dat is deze niet hij heeft een goede camera die pas zijn kracht laat zien/tonen als je met de handmatige instelllingen gaat fotograveren i.p.v. auto functies.

En daarbij heeft iedereen een eigen interpertatie van de gemaakte foto's!

Ik had een N95 en zelfs die werkte pas na een update beter.

het internetten is een genot vooral als je operamini erop hebt draaien.niet dat de eigen browser slecht is maar dat is een persoonlijke bevinding die mede viewty gebruikers ook zullen beamen.

En zo als elk andere toestel heeft de viewty ook wat minpunten.
Het touchen op descreen gaat vlekkeloos en rap leuke opties aanpassen van themes.

Caller ID toevoegen is super>lees als goed formaat pic als je belt/gebeld word.
maar voor de rest een top toestel van LG.
deze krijgt voor mij een dikke 8 als waardering.

bluetooth stereo werkt ook goed ik gebruik hem i.c.m Motorola HT820 stereo headset.
typen doormiddel van een toetsenbordje of touchpanel en handschrift.

Zoals ik al eerder melde hoop ik dat LG een goede ondersteuning gaat geven want dit is niet bekend of ze al eerder firmware updates uitbrachten voor eerdere modellen?

En ik kan zo wel doorgaan.
Maar om terug te komen op je vraag wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tanakiam schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:42:
...mensen die veel te hoge verwachtingen hebben van het toestel en zeg maar gaan vergelijken met een compactcamera.
Klopt en dat moet men niet doen, gezien het een all-in-one is.
En dat is deze niet hij heeft een goede camera die pas zijn kracht laat zien/tonen als je met de handmatige instelllingen gaat fotograveren i.p.v. auto functies.
d:)b
Je moet idd. handmatig fotograferen en je krijgt echt werkelijk 100% 5MP kwaliteit
Ik had een N95 en zelfs die werkte pas na een update beter.
Ik verwacht nog betere foto's na de eerste update van LG :*)

Mijn mening over de camera = _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Nou, ik heb dus een HTC Touch. Op school iemand gezien met een Viewty. Geinig, ding, zag er goed uit en leek ook goed te werken. Ik ben blij met mijn Touch maar er zijn ook zeker nadelen. Touchscreen van mijn HTC is gewoon bijna niks vergeleken met een iPod Touch. Gewoon met de _huid_ van je vinger drukken kan wel, alleen je moet echt veel kracht zetten bijna alsof je door het beeldscherm heen gaat, met je nagel gaat het echter wel goed. Ik gebruik bijna nooit mijn stylus, alleen je moet dus wel je nagel gebruiken. Was wel benieuwd hoe dit bij de Viewty was. Dus hup naar een winkel en even er mee gespeeld en gedaan alsof ik een telefoon zocht.

Dus.. vergelijking met mijn HTC Touch. Qua touchscreen is de Viewty iets beter. Met de huid van je vinger is wel wat beter mogelijk maar nog niet fijn. Nagel werkte tuurlijk wel. Interface is véél beter dan van de HTC Touch, dat moet ik echt toegeven. Ook allerlei leuke dingen voor Touchscreen, dat wallpaper gebeuren enzo. Inmiddels is mijn Touch echter zo geïnstalleerd met software dat het allemaal net zo fijn werkt, alleen out-of-package en met officiële software kom je er niet. Toch is de Viewty dus beter omdat alle software op elkaar aansluit en in de zelfde stijl is etc. Veel sneller voelt de Viewty ook niet aan, soms moet je toch even wachten wat ik bij de Touch ook heb.

Verder heb ik eigenlijk niks te melden over de Viewty. Aan de ene kant had ik misschien moeten wachten en beter een Viewty kunnen halen. Aan de andere kant, met de HTC kan ik ook veel. Echt alle software installeren die ik wil en verschillende ROMS proberen. Ik ben ten slotte een tweaker :P De Viewty is ook weer duurder en zaken als een betere camera boeien me niet echt. Zolang van een onverwacht grappige gebeurtenis of contactpersoon een foto kan maken is het goed :)

Edit: Oh, en sneller SMS-en met een touchscreen als met mijn oude 'ingewerkte' (dus T9 met Nederlands woordenboek inclusief alle woorden die ik zelf heb gebruikt) k500i gaat echt niet lukken. En dat gaat niemand lukken als je al aan hardwaretoetsen gewend bent. Ook niet als je veel oefent.

[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 04-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link kunnen vinden naar een digitale versie van de handleiding? Ik kan hem nergens vinden... ook niet op de verschillende Viewty sites. (taal liefst NL of EN)
Ik heb wel een digitale handleiding alleen geen link.. heb hem via de mail van LG gekregen toen ik een probleem had. Als er veel belangstellenden zijn voor deze handleiding kan ik hem miss wl ergens op internet zetten.. en anders, BasNation, moet je me maar ff PMen met je email dan stuur ik hem door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Djerique schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:49:
Je moet idd. handmatig fotograferen en je krijgt echt werkelijk 100% 5MP kwaliteit

Mijn mening over de camera = _/-\o_ d:)b
Ik zou zeggen, bewijs het eens. Je bent naar mijn mening namelijk iets té positief, alsof het hele apparaat heilig is.

Afbeeldingslocatie: http://xs122.xs.to/xs122/07492/viewty.jpg

Dit is een 100% crop van die foto van t.net. En dat is echt geen 100% 5MP kwaliteit, dat kan ik zelfs zien. Zie je die paarse lijn? Hoort niet. Verder zijn ook andere rare dingen, onder andere gevolg van het forcen van een bepaalde bestandsgrote zoals ik hier in het topic las. Bekijk ook even de volle foto (http://tweakers.net/ext/i/1196693380.jpg), en kijk naar de ruis op schuur helemaal rechts.

Niet om de telefoon af te zeiken, absoluut niet, maar je moet hem, zoals hierboven gezegd, niet heilig maken. Als die camera echt zo goed en normaal met non-auto stand veel betere foto's maakt, post ze dan is.

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 04-12-2007 16:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.