Nou nou, een beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad hoorpina schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:19:
ondersteunt het toestel wi-fi?
heb gisteravond nog even een paar foto's gemaakt in een volledige donkere slaapkamer en ik moet zeggen dat de flits nog redelijk ver gaat.
heb alleen 1 irritant dingetje gevonden:
als ik flits op automatisch aan heb staan dan flitst die niet altijd terwijl het wel donker is en hij dus gewoon voor elke foto moet werken, in plaats daar van werkt ie maar bij het nemen van 1 op de 3 foto's
heb alleen 1 irritant dingetje gevonden:
als ik flits op automatisch aan heb staan dan flitst die niet altijd terwijl het wel donker is en hij dus gewoon voor elke foto moet werken, in plaats daar van werkt ie maar bij het nemen van 1 op de 3 foto's
[ Voor 48% gewijzigd door iwaarden op 30-11-2007 08:32 ]
Verwijderd
Gisteravond de nieuwste versie van Google Maps gedownload (v.2.00).
Niet doen, maps werkt niet meer op de KU990.
Heb toen v.1.45 ergens vandaan gehaald nu werkt hij wel weer, maar veel slechter dan de versie de op de telefoon werd meegeleverd.
Zou iemand het versie nummer van Google Maps willen nakijken op zijn telefoon en het hier posten ?
Niet doen, maps werkt niet meer op de KU990.
Heb toen v.1.45 ergens vandaan gehaald nu werkt hij wel weer, maar veel slechter dan de versie de op de telefoon werd meegeleverd.
Zou iemand het versie nummer van Google Maps willen nakijken op zijn telefoon en het hier posten ?
Versie 1.62Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:11:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Hmm, vreemd, bij mij zien de objecten die ik 's nachts fotografeer er veel scherper uit ed, maar ik heb het voornamelijk van dichtbij gefotografeerd; zal 's avonds ook eens zo'n foto van wat verder af nemen en hem hier postenBasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:20:
Oke dan laat ik het maar zien. Dit is in het echt helemaal niet zon bijzonder donkere kamer.
[afbeelding]
Settings:
5MP
ISO400 (ISO800 is veel te grainy)
Bewolkt
afb. kwal.: Zeer fijn (bij "standaard" zijn de jpg artifacts werkelijk verschrikkelijk)
kleurtint: normaal
macro uit.
Mischien verwacht ik ook wel gewoon teveel
Verwijderd
Thnx, deze versie gedownload http://www.google.de/gmm/apps/v1.6.2/L1/gmaps-162-m2_L1.jar
maar dit werkt ook niet meer
Maar even afwachten dus, op whatmobile.net en google discussiegroepen zijn meer mensen met een Viewty die nu niet meer maps werkend krijgen.
heb hem nu ook 2 dagen, en ben nog niet teleurgesteld, af en toe onscherpe foto;s, maar dan even iets aanpassen en daarna zijn ze wel scherp. toppie...
enige nadeel wat ik wel vind is het scrollen in een (langer dan het scherm) menu, dan moet je het wieltje gebruiken, maar dat gaat ook wel wennen...
moet nog even tijd maken om hem even goed te testen,, maar tot nu toe erg tevreden.
Mischien leuke site voor wallpapers, gratis en nog mooie ook:
http://www.mobilepark.eu/wallpapers/240x400/
enige nadeel wat ik wel vind is het scrollen in een (langer dan het scherm) menu, dan moet je het wieltje gebruiken, maar dat gaat ook wel wennen...
moet nog even tijd maken om hem even goed te testen,, maar tot nu toe erg tevreden.
Mischien leuke site voor wallpapers, gratis en nog mooie ook:
http://www.mobilepark.eu/wallpapers/240x400/
[ Voor 13% gewijzigd door Kbeuriot op 30-11-2007 10:16 ]
Nee hoor, gewoon je vinger op het scherm houden en omhoog bewegenKbeuriot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:10:
Zou ik misschien mogen vragen hoe je dat voor elkaar heb gekregen. Ik heb het toestel nu al 2 weken en check via een enorme omweg mijn gmail. Laten doorsturen naar vodafone en die dan binnenhalen.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:31:
Gmail en Google maps heb ik ook aan de praat gekregen.
Maar ik zou het toch prettiger vinden als het wat makkelijker kon.
Verwijderd
Voor de GSMweb'ers: Mijn contract is maandag 26 november binnengekomen. Ik heb nu net gebeld, en men zei dat m'n contract gisteren is geaktiveerd en dat het toestel vandaag wordt verstuurd.
Eerst zien dan geloven?
Eerst zien dan geloven?
Verwijderd
Klinkt super, maar inderdaad; eerst zien dan geloven!Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:37:
Voor de GSMweb'ers: Mijn contract is maandag 26 november binnengekomen. Ik heb nu net gebeld, en men zei dat m'n contract gisteren is geaktiveerd en dat het toestel vandaag wordt verstuurd.
Eerst zien dan geloven?
Verwijderd
Heb m ook sinds gister....ben echt tevreden.....foto's dag moet ik vandaag mee pielen nog, maar foto's in volledig donkere kamer, tot 2/3 meter gaat goed hoor (mijn camera haalt dat niet
)
Touchscreen werkt erg goed! Menu enzo is wel ff wennen na 5 jaar SE maar komt wel
Touchscreen werkt erg goed! Menu enzo is wel ff wennen na 5 jaar SE maar komt wel
Ja die was nog gereserveerd voor mij. Ik had hem zaterdag opgehaald, maar die sukkels waren vergeten het briefje weg te halen. Dusja heb jij weer gelukBasNation schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:09:
Muahaha, heb net de allerlaatste Viewty uit de Orange shop in Delft gehaald. Hij was eigenlijk gereserveerd maar die persoon was niet komen opdagen ofzo dus nu is ie van mij.
Nu eens kijken waar ik me 40€ waardebon voor bol.com aan ga uitgeven.
Maar iemand al enig idee hoe ik google maps kan updaten naar versie 2.0? kDie is vandaag uitgekomen, maar ik kan die niet downloaden.
thxs, dat had ik nog niet geprobeerd,,KoppenSneller schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:18:
[...]
Nee hoor, gewoon je vinger op het scherm houden en omhoog bewegen
voor zover ik het allemaal goed begrepen heb is die vooral gericht op smartphones, de windows mobile toestellen zeg maar. Met de java versie is het dus niet mogelijk een plaatsbepaling te krijgen omdat java geen toegang kan krijgen tot die gegevens.gyjo schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:12:
[...]
Ja die was nog gereserveerd voor mij. Ik had hem zaterdag opgehaald, maar die sukkels waren vergeten het briefje weg te halen. Dusja heb jij weer geluk, anders was hij waarschijnlijk al verkocht, ze hebben mij daarvoor nog gebeld.
Maar iemand al enig idee hoe ik google maps kan updaten naar versie 2.0? kDie is vandaag uitgekomen, maar ik kan die niet downloaden.
mijn screenprotector is nu ook verpest,
eerste keer ha dik hem in 1 keer goed, alleen paar luchtbellen dacht ik, waren dus stofjes
dus opnieuw doen, te scheef
weer opnieuw, krijg hem niet meer beter als de eerste keer, je kunt een paar luchtbel plekjes van de vorige keer nog zien en er zitten er nu extra op en ook is die nu een beetje bekrast.
waarom plakken ze die dingen er in de fabriek niet op, gewoon zelfde manier als die normale protector dingen, scheelt ons moeite
eerste keer ha dik hem in 1 keer goed, alleen paar luchtbellen dacht ik, waren dus stofjes
dus opnieuw doen, te scheef
weer opnieuw, krijg hem niet meer beter als de eerste keer, je kunt een paar luchtbel plekjes van de vorige keer nog zien en er zitten er nu extra op en ook is die nu een beetje bekrast.
waarom plakken ze die dingen er in de fabriek niet op, gewoon zelfde manier als die normale protector dingen, scheelt ons moeite
Verwijderd
Ik heb hem ook sinds gister, super toestel, dat scroll wieltje is idd wennen, vind hem nog niet echt fijn...
Screenprotector zit er super op. Vanmiddag nog maar is verder spelen :-P
Screenprotector zit er super op. Vanmiddag nog maar is verder spelen :-P
Edit: Owja, ik heb ook nog een 4GB SDHC kaartje besteld, dus zal ik binnenkort ff voor proefkonijn spelen 
[/quote]
9
Als je deel 1 had gelezen dan had je al gezien dat deze al is gechecked (zie foto) , dus proefkonijn spelen is niet meer aan de orde...misschien is de paashaas een optie.
[/quote]
9
Als je deel 1 had gelezen dan had je al gezien dat deze al is gechecked (zie foto) , dus proefkonijn spelen is niet meer aan de orde...misschien is de paashaas een optie.
Valenta heeft tasjes in etui vorm croc leder of normaal..te koop bij tfortelecom € 19.95 of € 17.95Froggle schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
Is er bij iemand al iets bekend over een hoes-/tasje voor de Viewty? Ik houd er namelijk niet zo van om hem zo los in mijn broekzak te stoppen. Hoes/tasjes die normaal in de winkel liggen zijn van die lelijke, niet degelijke dingen.
smoelt ook wel
geeft een strakke indruk of classy hoe je ook noemt is gewoon geil.
Verwijderd
ik zit te twijfelen tussen deze viewty voor 2 jaar of de samsung g600 voor 1 jaar.. in principe verschillen ze niet veel (5mp cam) maar ik vind de lg wel een toptoestel (goeie recensies ed.) maar ik vraag me af of ik dat na 1,5 à twee jaar ook nog vind.. wie heeft een advies? alvast bedankt!
Verwijderd
Onzin, kun je gewoon downloaden met je mobiel.The_Fes schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:
[...]
voor zover ik het allemaal goed begrepen heb is die vooral gericht op smartphones, de windows mobile toestellen zeg maar. Met de java versie is het dus niet mogelijk een plaatsbepaling te krijgen omdat java geen toegang kan krijgen tot die gegevens.
Ik heb via de browser in mijn K800 gezocht naar google maps, link aangeklikt, weergeven als html ( onderaan google verkleint de pagina anders ), download google maps staat dan bovenaan.
Werkte prima, niet erg nauwkeurig, maar zeker handig.
Zit voor 't eerst ff met de music manager te spelen en onderaan links zie ok geheugen capaciteit van telefoon en de ingevoerde micro Sd.
Volgens de specs heeft de Viewty 100 MB maar volgens mij is dat 180 MB ?
Ik vind de software niks .
En ik ga ook ff naar de site van LG kijken of die is geupdate.
Probeer hem te registreren nou geloof me dat je dan vrij weinig kunt zien of krijgen.
Maar wel euro's aan reclame spenderen LG shame
Ik vind de software niks .
En ik ga ook ff naar de site van LG kijken of die is geupdate.
Probeer hem te registreren nou geloof me dat je dan vrij weinig kunt zien of krijgen.
Maar wel euro's aan reclame spenderen LG shame
Samsung zuigt geloof me g600 dan beter g800Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:
ik zit te twijfelen tussen deze viewty voor 2 jaar of de samsung g600 voor 1 jaar.. in principe verschillen ze niet veel (5mp cam) maar ik vind de lg wel een toptoestel (goeie recensies ed.) maar ik vraag me af of ik dat na 1,5 à twee jaar ook nog vind.. wie heeft een advies? alvast bedankt!
en de viewty is de BOMB met dit toestel ga je als het ware op ontdekkingsreis.
bewerken van foto's audio dubben in filmpjes
120FPS filmen , snelheid van opgenomen filmpjes kunje in 4 snelheden laten afspelen,
internetten is een waar genot.
Scherm resolutie is ook niet misselijk. betergezegd als je naar het sherm van een g600 dan krijg ik braakneigingen Die Viewty is na mijn N95 de absolute top.
onder algemeen handset geheugen in de telefoon:Tanakiam schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:34:
Zit voor 't eerst ff met de music manager te spelen en onderaan links zie ok geheugen capaciteit van telefoon en de ingevoerde micro Sd.
54478KB gebruikt
45874KB vrij
dus 100MB, heb er nog geen microSD kaartje in zitten
Verwijderd
haha mooie reactie, ik snap zeker wat je bedoelt, denk dat mijn keuze best makkelijk is! ga hem (de lg) morgen halen! bedankt!
Ik heb nu google maps 2.01 gedownload en de oude overschreven. Helaas doet hij het nu helemaal niet meer. Beetje jammer dus. Hij geeft heel even een zwart scherm en daarna zie ik het menu met google applicaties weer.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:31:
[...]
Onzin, kun je gewoon downloaden met je mobiel.
Ik heb via de browser in mijn K800 gezocht naar google maps, link aangeklikt, weergeven als html ( onderaan google verkleint de pagina anders ), download google maps staat dan bovenaan.
Werkte prima, niet erg nauwkeurig, maar zeker handig.
[ Voor 0% gewijzigd door TheFes op 30-11-2007 13:59 . Reden: spelvauten ]
Google 2 werkt bij mij ook niet.
Hoe zet ik de agenda reminders uit (het geluid) of kan ik de ringtone daarvan vervangen?
Hoe zorg ik ervoor dat als ik het browsericoon aanklik Opera start en niet de LG browser?
Hoe zet ik de agenda reminders uit (het geluid) of kan ik de ringtone daarvan vervangen?
Hoe zorg ik ervoor dat als ik het browsericoon aanklik Opera start en niet de LG browser?
[ Voor 24% gewijzigd door __BlackEyed__ op 30-11-2007 14:40 ]
zijn er eigenlijk mensen die de viewty opladen aan de USB poort van de computer? en werkt dit? (ja duh, anders zouden ze het niet doen)
bij mijn SE-W800i ging het icoontje van 'baterij opladen' ook op actief, maar dan ging de batterij juist heel snel op.
bij mijn SE-W800i ging het icoontje van 'baterij opladen' ook op actief, maar dan ging de batterij juist heel snel op.
Oke weet niet zeker of dit al gepost is maar:
Edit: Oppassen, je kan hem hier flink mee verkloten
Viewty Service Menu:
3845#*990#
Unlocking Menu:
2945#*990#
Werken allebij, zelf getest.
Snap echter nog steeds niet hoe ik applicaties naar de mobiel krijg via USB/LG PC Suite. Wil zo graag MobyExplorer gebruiken om die rotgeluidjes van de camera/video eruit te slopen
.
@ randje: hij ligt nu naast me op te laden via de USB poort van me PC.
Edit: Oppassen, je kan hem hier flink mee verkloten

Viewty Service Menu:
3845#*990#
Unlocking Menu:
2945#*990#
Snap echter nog steeds niet hoe ik applicaties naar de mobiel krijg via USB/LG PC Suite. Wil zo graag MobyExplorer gebruiken om die rotgeluidjes van de camera/video eruit te slopen
[ Voor 22% gewijzigd door BasNation op 30-11-2007 16:37 ]
De Viewty kan prima worden opgeladen via de USB kabel; ik heb dit gisteren nog op het werk gedaan. Aan het einde van de werkdag dus weer een lekker volle batterij op kosten van de baasrandje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:48:
zijn er eigenlijk mensen die de viewty opladen aan de USB poort van de computer? en werkt dit? (ja duh, anders zouden ze het niet doen)
thxs basnation en spotmatic. (ik ga van het weekend wel eens naar mn ouders met een volle tas en tig laders, kan nu dus de kabel daar laten
)
ohw en mobyexplorer installeren:
kopieer gewoon de jad en jar bestanden naar je sdcard en zoek hem op in je media explorer, waarschijnlijk vind je hem bij: mijn media > overige
en dan de jar of jad openen (weet niet meer
) maar anyways, it's as simple as that.
ohw ja en om je shutter geluid uit te zetten hoef je geen lege .wav's te kopieren, gewoon shutter1 2 of 3 renamen en dan die selecteren als shuttersound
bijvoorbeeld shutter1.wav -> shutter1_org.wav
en dan bij je cameraopties selecteren: shutter1.
dan speelt ie niets af
ohw en mobyexplorer installeren:
kopieer gewoon de jad en jar bestanden naar je sdcard en zoek hem op in je media explorer, waarschijnlijk vind je hem bij: mijn media > overige
en dan de jar of jad openen (weet niet meer
ohw ja en om je shutter geluid uit te zetten hoef je geen lege .wav's te kopieren, gewoon shutter1 2 of 3 renamen en dan die selecteren als shuttersound
bijvoorbeeld shutter1.wav -> shutter1_org.wav
en dan bij je cameraopties selecteren: shutter1.
dan speelt ie niets af
@ randje, ah oke dus ik moet eerst een SD card hebben voordat ik ook maar iets kan doen
(PC Suite heeft hele strenge restricties mbt wat je wel en niet naar het telefoon geheugen kan uploaden), als ik dat geweten had had ik er meteen een opgehaald in de Orange zaak
. Nu dan maar ff de stad in voor een kaartje.
[ Voor 19% gewijzigd door BasNation op 30-11-2007 15:10 ]
ohw ik heb om eerlijk te zijn niet getest of je ook jad/jar bestanden naar je telefoon geheugen kan uploaden.
als je bij verbindingen -> usb verbinding -> mass storage device doet. pakt hij dan niet je telefoongeheuegn als 'usb geheugen'?
ik had het kopieren van die bestandjes naar de kaart dus op bovenstaande manier gedaan.
als je bij verbindingen -> usb verbinding -> mass storage device doet. pakt hij dan niet je telefoongeheuegn als 'usb geheugen'?
ik had het kopieren van die bestandjes naar de kaart dus op bovenstaande manier gedaan.
Nope, dat is inderdaad het hele probleem, het telefoongeheugen kan niet aangesproken worden als mass storage device. De telefoon geeft een foutmelding wanneer die optie aanstaat en de USB kabel wordt ingeplugd en er geen SD kaart aanwezig is. Eveneens doet windows helemaal niets, ziet eigenlijk zelfs niet eens dat er een apparaat aangesloten is.als je bij verbindingen -> usb verbinding -> mass storage device doet. pakt hij dan niet je telefoongeheuegn als 'usb geheugen'?
Misschien is dit handig om in de startingpost te verwerken
* BasNation rent naar Dynabyte voor een 2GB MicroSD kaartje.
[ Voor 18% gewijzigd door BasNation op 30-11-2007 15:30 ]
Ik dacht leuk, instellingen, druk per ongeluk op fake language en nu is de telefoon lichtelijk verkloot. Ik heb in een helehoop velden geen tekst meer staan, en kan ook de taal niet veranderen. Verder krijg ik een waarschuwingsicoon (zonder tekst met een eigenlijke waarschuwing). Heb nu vanuit datzelfde menu maar een factory reset uitgevoerd, die is nu druk bezig.. Maar iig een waarschuwing dus, let op met die settings, hij geeft geen waarschuwingen en vraagt niet om bevestiging ofzo, zelfs niet bij die factory reset.BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
Viewty Service Menu:
3845#*990#
Unlocking Menu:
2945#*990#
Snap echter nog steeds niet hoe ik applicaties naar de mobiel krijg via USB/LG PC Suite. Wil zo graag MobyExplorer gebruiken om die rotgeluidjes van de camera/video eruit te slopen.
Een voordeel, heb nu wel mijn oude versie van google maps terug, die werkt dus weer gewoon..
[ Voor 17% gewijzigd door TheFes op 30-11-2007 16:33 ]
Verwijderd
Ik krijg gmail niet aan de praat bij berichten - email...
heb inkomende server: pop.gmail.com poort 995 en uitgaande smtp.gmail.com poort 465...
Kan iemand die gmail wel werkende heeft misschien even zijn instellingen hier posten??
Kan wel gewoon internetten e.d.. met PIT van T-Mobile, telefoon is ook branded..
EN, ik las iets over h.264 kunnen afspelen, maar dat lukt mij ook niet, hij herkent 'm niet als videobestand...
heb inkomende server: pop.gmail.com poort 995 en uitgaande smtp.gmail.com poort 465...
Kan iemand die gmail wel werkende heeft misschien even zijn instellingen hier posten??
Kan wel gewoon internetten e.d.. met PIT van T-Mobile, telefoon is ook branded..
EN, ik las iets over h.264 kunnen afspelen, maar dat lukt mij ook niet, hij herkent 'm niet als videobestand...
Is het eigenlijk mogelijk om niet gebruikte E-mail accounts te verwijderen? Er zitten er zo'n drie standaard in de Viewty, waaronder een voor Planet Internet. Ik heb de hele telefoon doorzocht maar ik kom er maar niet achter hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Hallo,
Weet iemand wat het goedkoopste abbonement nu is met een 2 jarig contract?
Verwijderd
Dat is een goede manier om je oude google maps weer terug te krijgen idd! Heb het ook maar ff gedaan, had nog niet veel op mn tel staan wat ik daardoor kwijt benThe_Fes schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:27:
[...]
Ik dacht leuk, instellingen, druk per ongeluk op fake language en nu is de telefoon lichtelijk verkloot. Ik heb in een helehoop velden geen tekst meer staan, en kan ook de taal niet veranderen. Verder krijg ik een waarschuwingsicoon (zonder tekst met een eigenlijke waarschuwing). Heb nu vanuit datzelfde menu maar een factory reset uitgevoerd, die is nu druk bezig.. Maar iig een waarschuwing dus, let op met die settings, hij geeft geen waarschuwingen en vraagt niet om bevestiging ofzo, zelfs niet bij die factory reset.
Een voordeel, heb nu wel mijn oude versie van google maps terug, die werkt dus weer gewoon..
€25 orange abo:TictaCNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:59:
Hallo,
gratis simlockvrij toestel (bij de shops, weet niet hoe het online is)
1ste jaar 50% korting dus:
12x12,50+12x25=€450
en je kunt nog kiezen voor een bol.com kadobon van €40 dus in totaal kost het je €410 over 2 jaar verdeeld, incl. bellen (de telefoon los kost al snel €430 of meer)
Verwijderd
weet iemand heeel toevallig waar ze nog een lg hebben in een t-mobile shop? in omgeving van hilversum? almere ofzo? je kan zelf namelijk die winkels niet bellen, heel irritant. in hilversum zelf issie al uitverkocht.. of weet iemand misschien hoe je zo'n winkel kan bereiken? of hoe groot de kans is dat als ik naar zo'n winkel ga, ze hem hebben? alvast bedankt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 19:30 ]
Verwijderd
Synchroniseren werkt bij mij trouwens perfect met USB én Bluetooth (wel eerst een COM-poort instellen voor de functie die je wilt gebruiken in pc suite). Kan nu met mn tel in mn broekzak in de trein op mn laptop internetten 
Het enige nadeel wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat je alarm geen geluid maakt wanneer je geluid uit staat.. was met al mn vorige telefoons wel
Ik heb m trouwens (los) gekocht bij typhone, ook met abbo zover ik weet verreweg de goedkoopste!
Het enige nadeel wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat je alarm geen geluid maakt wanneer je geluid uit staat.. was met al mn vorige telefoons wel
Ik heb m trouwens (los) gekocht bij typhone, ook met abbo zover ik weet verreweg de goedkoopste!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 18:14 ]
Verwijderd
EUhm, gewoon de klantenservice bellen? Deze moeten weten hoeveel waar nog beschikbaar zijn.. mijns inziens dan he..Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:06:
weet iemand heeel toevallig waar ze nog een lg hebben in een t-mobile shop? in omgeving van hilversum? almere ofzo? je kan zelf namelijk die winkels niet bellen, heel irritant. in hilversum zelf issie al uitverkocht.. of weet iemand misschien hoe je zo'n winkel kan bereiken? of hoe groot de kans is dat als ik naar zo'n winkel ga, ze hem hebben? alvast bedankt
Verwijderd
nee.. ze zijn daar heel irritant in, want "ze kunnen de inventarislijst niet bijhouden omdat het zo snel gaat"... superonhandig dit allemaal, want als ik een uur in de auto zit wil ik dat wel voor een zeker doel doen.. maar ok, thnx in ieder geval
Ik wil deze telefoon ook wel graag hebben, maar zit nog een beetje te twijvelen tussen dees en de Samsung Armani phone. iemand tips??
krijg je bij deze telfoon (viewty) ook een tasje/hoesje erbij? en bij de plus en min punten staat
"Nav4all gaat niet werken (Nog geen lg toestel gevonden waarop hij wel beschikbaar is)". maar wat is Nav4all???
En ik weet niet echt of ik dat hier mag/kan vragen, maar kan je via bluetooth ook internetten (thuis).
Ik bedoel dat je bij een winkel een apparaat koopt waar Wifi op zit en dat wordt aangestuurd dmv bluetooth, dus via je telfoon? of kan dit totaal niet en ben ik gewoon crap aan et lullen??? ik weet hier namelijk niet zoveel van en snap de meeste dingen ook niet zo echt.
als dit dus niet kan, kan ik dan op een andere mannier gebruik maken van het thuisnetwerk om op die telefoon te internetten?
gr, Darryl
krijg je bij deze telfoon (viewty) ook een tasje/hoesje erbij? en bij de plus en min punten staat
"Nav4all gaat niet werken (Nog geen lg toestel gevonden waarop hij wel beschikbaar is)". maar wat is Nav4all???
En ik weet niet echt of ik dat hier mag/kan vragen, maar kan je via bluetooth ook internetten (thuis).
Ik bedoel dat je bij een winkel een apparaat koopt waar Wifi op zit en dat wordt aangestuurd dmv bluetooth, dus via je telfoon? of kan dit totaal niet en ben ik gewoon crap aan et lullen??? ik weet hier namelijk niet zoveel van en snap de meeste dingen ook niet zo echt.
als dit dus niet kan, kan ik dan op een andere mannier gebruik maken van het thuisnetwerk om op die telefoon te internetten?
gr, Darryl
[ Voor 33% gewijzigd door greg-a op 30-11-2007 19:46 . Reden: Ik had te vroeg op "verstuur bericht" gedrukt. sorry ]
@darryl Nav4All is:
Nav4All Worldwide Mobile Phone Navigation and Tracking & Tracing
Gratis navigeren op uw eigen mobiele telefoon, tot 01.01.2010. De meest slimme keuze in persoonlijke navigatie.
Aan de andere mensen:
Werkt tomtom eigelijk op de viewty?
Gratis navigeren op uw eigen mobiele telefoon, tot 01.01.2010. De meest slimme keuze in persoonlijke navigatie.
Aan de andere mensen:
[ Voor 13% gewijzigd door TictaCNL op 30-11-2007 19:49 ]
neeTictaCNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:47:
Aan de andere mensen:
Aight, dankje ik dacht al zoietsTictaCNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:47:
@darryl Nav4All is:
Hier weer even een update van mijn belevingen met de viewty.
Radio werkt goed zolang je gsm niet in je broekzak zit. Doe je dit wel dan is het signaal erg wisselvallig.
Ik heb de LG PC Suite nu eindelijk goed werkend. Alleen loop ik dan tegen enkele beperkingen aan. Al mijn 230 contact personen zijn overgezet. Echter had ik zo'n 500 agenda items waarvan er maar 100 gekopieerd worden. Dit lijkt de limiet te zijn (anyone?). Ik had 15 taken staan, die zijn allemaal netjes overgezet, alleen verdwijnt het subject als je iets bij content invult. Laat je de content leeg dan zie je wel netjes het subject. Ik ben nu ook met de viewty als mp3 speler rond gaan lopen en dan vind ik het volume van de koptelefoon toch te min. Ik ga nu dan ook definetly een nieuwe koptelefoon halen en dan ga ik denk ik voor in-ears. Heeft iemand hiervoor een tip? Helaas nog geen tijd gehad om foto's en filmpjes maken te testen in het daglicht. De kwaliteit in het donker is zoals bekend niet echt super maar dat mag je van dit apparaat ook niet verwachten, vind ik. Youtube kom ik net als iedereen op maar afspelen van filmpjes gaat niet. Ik krijg de melding, verbinding verbroken. Google Maps, ook nog steeds niet aan de praat gekregen.Melding: Netwerk niet beschikbaar....blablabla.
Mailaccount nu ook ingesteld en daar gaat het nu dus mis...Me eerste spontane reboot is een feit. Het gebeurt bij het de eerste keer ophalen van mijn mail. Ik zie nu wel 55 mail in me inbox...maar iedere keer als ik mail ophaal, krijg ik een reboot...
Radio werkt goed zolang je gsm niet in je broekzak zit. Doe je dit wel dan is het signaal erg wisselvallig.
Ik heb de LG PC Suite nu eindelijk goed werkend. Alleen loop ik dan tegen enkele beperkingen aan. Al mijn 230 contact personen zijn overgezet. Echter had ik zo'n 500 agenda items waarvan er maar 100 gekopieerd worden. Dit lijkt de limiet te zijn (anyone?). Ik had 15 taken staan, die zijn allemaal netjes overgezet, alleen verdwijnt het subject als je iets bij content invult. Laat je de content leeg dan zie je wel netjes het subject. Ik ben nu ook met de viewty als mp3 speler rond gaan lopen en dan vind ik het volume van de koptelefoon toch te min. Ik ga nu dan ook definetly een nieuwe koptelefoon halen en dan ga ik denk ik voor in-ears. Heeft iemand hiervoor een tip? Helaas nog geen tijd gehad om foto's en filmpjes maken te testen in het daglicht. De kwaliteit in het donker is zoals bekend niet echt super maar dat mag je van dit apparaat ook niet verwachten, vind ik. Youtube kom ik net als iedereen op maar afspelen van filmpjes gaat niet. Ik krijg de melding, verbinding verbroken. Google Maps, ook nog steeds niet aan de praat gekregen.Melding: Netwerk niet beschikbaar....blablabla.
Mailaccount nu ook ingesteld en daar gaat het nu dus mis...Me eerste spontane reboot is een feit. Het gebeurt bij het de eerste keer ophalen van mijn mail. Ik zie nu wel 55 mail in me inbox...maar iedere keer als ik mail ophaal, krijg ik een reboot...
klinkt niet best PesaH, wat betreft die 100 agenda items... dat is inderdaad het limiet zoals je kan zien bij:
3e tab > Organiser > Instellingen > Geheugeninfo
Trouwens. Heb net een scandisk MicroSD gekocht en erin gepropt. Maar me PC hij wil hem niet goed herkennen. De telefoon zelf lijkt prima ermee overweg te kunnen.

Net aangesloten via USB kabel maar XP geeft error:

Nu zou men geneigd zijn de kaart in de SD adapter te proppen en die in de cardreader te jassen... maar ik heb geen cardreader
Suggesties
?
p.s. Zit nu op XP Pro 32bit
3e tab > Organiser > Instellingen > Geheugeninfo
Trouwens. Heb net een scandisk MicroSD gekocht en erin gepropt. Maar me PC hij wil hem niet goed herkennen. De telefoon zelf lijkt prima ermee overweg te kunnen.

Nu zou men geneigd zijn de kaart in de SD adapter te proppen en die in de cardreader te jassen... maar ik heb geen cardreader

Suggesties
p.s. Zit nu op XP Pro 32bit
[ Voor 18% gewijzigd door BasNation op 30-11-2007 20:18 ]
als je naar de specs kijkt zijn die gelijk of wint de viewty op alle behalve bij de grootte:darryl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:43:
Ik wil deze telefoon ook wel graag hebben, maar zit nog een beetje te twijvelen tussen dees en de Samsung Armani phone. iemand tips??
krijg je bij deze telfoon (viewty) ook een tasje/hoesje erbij?
*viewty is iets dikker en hoger maar heeft ook een groter scherm
*viewty heeft een 5MP camera met een groot scala aan functies en xenon flits, armani phone heeft 3MP met onbekende functies en led flits
*viewty heeft 2x zoveel intern geheugen
verder is die denk ik wel ongeveer gelijk
je krijgt er geen tasje bij maar wel een screenprotector (wat is het een ramp om die dingen goed aan te brengen)
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de €10 ander merk kost al snel €30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beterPesaH schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:57:Ik ben nu ook met de viewty als mp3 speler rond gaan lopen en dan vind ik het volume van de koptelefoon toch te min. Ik ga nu dan ook definetly een nieuwe koptelefoon halen en dan ga ik denk ik voor in-ears. Heeft iemand hiervoor een tip?
heb je de pc suite geinstalleerd, mogelijk zitten daar drivers in die je nodig hebt en heb je in de telefoon bij telefoon instelling > verbindingen > USB-verbindingsmodus > massaopslag geselecteerd?BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:10:
Trouwens. Heb net een scandisk MicroSD gekocht en erin gepropt. Maar hij wil hem niet goed herkennen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zou men geneigd zijn de kaart in de SD adapter te proppen en die in de cardreader te jassen... maar ik heb geen cardreader![]()
Suggesties?
[ Voor 32% gewijzigd door iwaarden op 30-11-2007 20:17 ]
Verwijderd
Jah. ik heb nog iets irritants gevonden. Blijkbaar, kun je in je gsm 300 smsjes opslaan, wist ik niet
, maar op het moment als deze 300 dus in je gsm staan, ga je een nieuw sms maken, welke je wilt verzenden, en dan geeft hij aan: sms geheugen vol, verwijder eerst een aantal berichten. Vreemd dat hij dat niet eerder aangaf trouwens, en ook zonder icoon. Het vervelende van alles, is dat je dan het hele bericht moet wissen aangezien hij ook niet als concept wordt opgeslagen, en multitasking werkt in dit geval ook niet, druk je erop ga je naar het basisscherm en dan berichten, kom je weer automatisch in jou nieuw ( dat nog te verzenden) bericht. Lekker vaag he..
Na 12 maanden kun je je abonnement downgraden naar een Orange e20 abbonnement. Dus kom je dan op een bedrag van 12*12.50 + 12*20=390 euro plus natuurlijk het beltegoed en natuurlijk de bol.com kortingsbon waar je dan bijvoorbeeld een 2Gb microsd van koopt.KillaH87 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:55:
[...]
€25 orange abo:
gratis simlockvrij toestel (bij de shops, weet niet hoe het online is)
1ste jaar 50% korting dus:
12x12,50+12x25=€450
en je kunt nog kiezen voor een bol.com kadobon van €40 dus in totaal kost het je €410 over 2 jaar verdeeld, incl. bellen (de telefoon los kost al snel €430 of meer)
Allemaal allang gedaan, daarom ben ik ook verbaasd dat hij problemen geeft.KillaH87 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:12:
[...]
heb je de pc suite geinstalleerd, mogelijk zitten daar drivers in die je nodig hebt en heb je in de telefoon bij telefoon instelling > verbindingen > USB-verbindingsmodus > massaopslag geselecteerd?
Op het bijgeleverde mini-ceedeetje staan ook usb-drivers. Heb je die al geprobeerd?BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:47:
[...]
Allemaal allang gedaan, daarom ben ik ook verbaasd dat hij problemen geeft.
Ik heb een foof gekocht voor om mijn Viewty, eigenlijk bedoeld voor de Ipod maar ziet er mooi uit! Je kan ook eventueel hoesjes van de Iphone gebruiken...
Ze hebben we hard cases voor de viewty maar zelf vind ik het zonde van het design en dan is een hoesje makkelijker...suit yourself.
WIst je trouwens ook dat als je op het klokje klikt...je de wekker functie krijgt? Ik niet maar nu wel...toch handig. Wel onhandig is is dat je trillingen en geluiden niet meer kan wijzigen als je hem op stil hebt staan...ook telefoontjes gemist omdat hij niet trilt bij stil en niet wakker geworden door de wakker omdat hij op tril stond...lekker uh...handig!?
Iemand enig idee waar ik de oorspronkelijk viewty-google-maps kan krijgen?
Ze hebben we hard cases voor de viewty maar zelf vind ik het zonde van het design en dan is een hoesje makkelijker...suit yourself.
WIst je trouwens ook dat als je op het klokje klikt...je de wekker functie krijgt? Ik niet maar nu wel...toch handig. Wel onhandig is is dat je trillingen en geluiden niet meer kan wijzigen als je hem op stil hebt staan...ook telefoontjes gemist omdat hij niet trilt bij stil en niet wakker geworden door de wakker omdat hij op tril stond...lekker uh...handig!?
Iemand enig idee waar ik de oorspronkelijk viewty-google-maps kan krijgen?
Verwijderd
Ah, het kan dus welVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:32:
[...]
Dat is een goede manier om je oude google maps weer terug te krijgen idd! Heb het ook maar ff gedaan, had nog niet veel op mn tel staan wat ik daardoor kwijt ben
Ik heb google maps ook verkloot, maar zou er echt geen andere manier zijn dan een reset om maps weer terug te krijgen? Anders wacht ik daar nog even mee.
Nou heb inmiddels al het volgende geprobeerd:
- PC Suite & USB Modem drivers uninstalled >>> werkt niet
- Alleen PC Suite >>> werkt niet
- Alleen USB Modem drivers >>> werkt niet
- PC Suite & USB Modem drivers installed >>> werkt niet
. Toch wel vervelend... nu kan ik nóg niks. Snap er niks meer van.
Verwijderd
Kan iemand me vertellen hoe dat Nav4All werkt en heeft de viewty een gps sensor en zo ja hoe activeer je die?TictaCNL schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:47:
@darryl Nav4All is:
Aan de andere mensen:
Kijk eens bij apparaatbeheer - USB of daar vreemde dingen staan. Anders kun je nog de eventlog bekijken en mocht daar ook niks staan zou je nog een systeemherstel naar je laaste save point kunnen doen...BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:42:
Nou heb inmiddels al het volgende geprobeerd:
. Toch wel vervelend... nu kan ik nóg niks. Snap er niks meer van.
Zo, ik heb weer genoeg gespeeld voor vandaag. Morgen is weer een dag. De divx converter werkt echt perfect! Filmpjes kijken op de viewty is echt een genot. Foto's maken, gaat steeds beter. Vooral het eerst voor de helft indrukken van de knop, wachten totdat is scherpgesteld en dan door duwen voor de foto maken zorgt voor 'scherpe' foto's! Binnen gemaakt, zonder daglicht nogwel....Ook het internetten op de viewty gaat steeds beter. Navigeren over de site gaat steeds soepeler en de knopjes werken steeds intuitiever. Ik heb even de in-ear dopjes van de ipod van me vriendin geprobeerd en die geven al een 'iets' beter geluid dan de standaard meegeleverde dopjes....Zo vergeet ol nog iets....ehhhhmmm....nee denk t niet...truste.
Heb net ook mijn viewty bij de Hi shop gehaald, wat een geil apparaat! haha, fucking mooi echt!
zit ff beetje te klote met video's te converten...
Ik heb nog een paar vragen, weet iemand een goed programma om bluetooth te connecten naar je pc (om deze hiermee te controllen (Winamp/mediaplayer etc...))
Verder zijn er nog mogelijkheden om op een andere manier je contacts te synchronisen? (had W800i)
Wat zijn zoiezo leuke applicaties? ben nog niet echt iets op dit forum tegen gekomen...
die 120 FPS filmpjes zijn echt zoooo geniaal! echt fucking bizar!
zit ff beetje te klote met video's te converten...
Ik heb nog een paar vragen, weet iemand een goed programma om bluetooth te connecten naar je pc (om deze hiermee te controllen (Winamp/mediaplayer etc...))
Verder zijn er nog mogelijkheden om op een andere manier je contacts te synchronisen? (had W800i)
Wat zijn zoiezo leuke applicaties? ben nog niet echt iets op dit forum tegen gekomen...
die 120 FPS filmpjes zijn echt zoooo geniaal! echt fucking bizar!
@PesaH, ik zie hier niks bijzonders.

Behalve dan dat ie kennelijk geen goede driver heeft. Handmatig én automatisch laten zoeken naar drivers (ofwel op de cd, de installatie map of op internet) levert ook niks op
.

Behalve dan dat ie kennelijk geen goede driver heeft. Handmatig én automatisch laten zoeken naar drivers (ofwel op de cd, de installatie map of op internet) levert ook niks op
Jongens ik heb het voor elkaar eindelijk na lang zoeken en pielen.
Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb
, dus miss een leuke om toe te voegen in startpost.
eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt
). Selecteer deze. Je moet nu je games via massa opslag op je externe kaart zetten in de map "Games & Applications".
De volgende stap is menu>mijn media>Overige , dit menu is er nu bij gekomen. Je ziet nu al je games van je sd-kaart staan, klik erop en installeer ze. En spelen maar!
Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb
eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt
De volgende stap is menu>mijn media>Overige , dit menu is er nu bij gekomen. Je ziet nu al je games van je sd-kaart staan, klik erop en installeer ze. En spelen maar!
[ Voor 9% gewijzigd door gyjo op 01-12-2007 09:17 ]
Nog wat dingetjes die je kan checken:
Bij het verwijderen en installeren van de usb driver mag de telefoon niet aangesloten zijn?
Is SP2 geinstalleerd?
De kabel al op een andere usb-poort aangesloten?
Usb-poort werkt wel met een andere usb kabel?
Bij het verwijderen en installeren van de usb driver mag de telefoon niet aangesloten zijn?
Is SP2 geinstalleerd?
De kabel al op een andere usb-poort aangesloten?
Usb-poort werkt wel met een andere usb kabel?
[ Voor 48% gewijzigd door PesaH op 01-12-2007 10:50 ]
Dat kan toch veel makkelijker? gewoon via BT sturen, of ergens op je kaartje zetten, vervolgens hiernaar toe navigeren, en installeren maar! Service menu is nergens voor nodig volgens mij...gyjo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:13:
Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb, dus miss een leuke om toe te voegen in startpost.
eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt). Selecteer deze. Je moet nu je games via massa opslag op je externe kaart zetten in de map "Games & Applications".
welke applicaties heb je geinstalleerd?
Kan je zo'n abbo ook via internet bestellen of alleen in de shoppa? Tot wanneer loopt deze actie want bij mijn orange shop vermeldde ze het er niet bij. (nog niet gekocht hoor).koektrommeltje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:31:
[...]
Na 12 maanden kun je je abonnement downgraden naar een Orange e20 abbonnement. Dus kom je dan op een bedrag van 12*12.50 + 12*20=390 euro plus natuurlijk het beltegoed en natuurlijk de bol.com kortingsbon waar je dan bijvoorbeeld een 2Gb microsd van koopt.
Hmm, ik kreeg het voorheen niet voor elkaar zal het eens gewoon op het kaartje proberen, buiten de map games. De applicaties zijn simple spelletjes als tetris, yetysports en solitaire niets bijzonders.Crashy schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:48:
[...]
Dat kan toch veel makkelijker? gewoon via BT sturen, of ergens op je kaartje zetten, vervolgens hiernaar toe navigeren, en installeren maar! Service menu is nergens voor nodig volgens mij...
welke applicaties heb je geinstalleerd?
update: kan ok gewoon zo ja, probleem is wel dat ik de games die ik in de map games en applicaties heb geplaats zo niet zie. Dus je moet ze dus gewoon ergens anders neerzetten. Nouja me games doen het en dat is het belangerijkste.
[ Voor 22% gewijzigd door gyjo op 01-12-2007 12:18 ]
ik heb die map ook en ik heb geen service menu open gehad, ik had een video op mijn memorystick geplaats waarna ik die in de telefoon heb verplaatst naar de mijn video's map op mijn memorystick, toen heeft ie alle mappen aangemaakt en daar kan ik nu ook alle andere bestanden inzettengyjo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 09:13:
Ik heb de manier om er applicaties op te zetten via usb, dus miss een leuke om toe te voegen in startpost.
eerst voer je de code in voor het service menu in (3845#*990# ), deze voer je gewoon op het toetsenbordje in. Dan krijg je een menu met allemaal kopjes, waaronder een kopje met iets van java (sorry jongens ik kan de exacte naam niet geven omdat ik hem al uitgevoerd heb en hij dan vervalt). Selecteer deze. Je moet nu je games via massa opslag op je externe kaart zetten in de map "Games & Applications".
Verwijderd
Op de site van LG staan accessoires voor de KU990, zoals een video-out kabel en een hoesje, waar kan ik deze kopen? Dit kan volgens mij niet op de site zelf?
Weet iemand waar ik games kan vinden voor de KU990?
Verwijderd
Hoelanger ik de telefoon in gebruik heb hoe meer fouten ik begin te vinden.
Mijn lijstje:
- bij sms typen met qwerty-toetsenbord, als ergens bij spatie klik sluit hij het venster af.
- ik kan me telefoon nie synchroniseren aan de pc, krijg een google error
- ik kan het enigste spelletje wat erop zit ook niet meer spelen, krijg weer een google error
- en heb automatisch netwerk selecteren aan staan, elke keer wanneer ik in buitenland kom zoekt hij geen netwerk. me d900 deed dat wel met hetzelfde abbonement.
- bij e-mail bericht maken kan geen qwerty-toetsenbord gebruiken, dus kan geen fatsoenlijke mail schrijven met enters
- hij pakt geen hoofdletters na een .
Hoop dat al deze dingen opgelost kunnen worden in de nieuwe firmware(als ik die er wel op kan krijgen want kan niet connecten met de pc, alleen als massa opslag)
Mijn lijstje:
- bij sms typen met qwerty-toetsenbord, als ergens bij spatie klik sluit hij het venster af.
- ik kan me telefoon nie synchroniseren aan de pc, krijg een google error

- ik kan het enigste spelletje wat erop zit ook niet meer spelen, krijg weer een google error

- en heb automatisch netwerk selecteren aan staan, elke keer wanneer ik in buitenland kom zoekt hij geen netwerk. me d900 deed dat wel met hetzelfde abbonement.
- bij e-mail bericht maken kan geen qwerty-toetsenbord gebruiken, dus kan geen fatsoenlijke mail schrijven met enters

Hoop dat al deze dingen opgelost kunnen worden in de nieuwe firmware(als ik die er wel op kan krijgen want kan niet connecten met de pc, alleen als massa opslag)
Verwijderd
Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...
Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?
Nog enkele gegevens:
- gaat fout zonder en met sd kaartje
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Heb ik pech (toestel terugsturen, lang wachten, bah bah) , en is er iets stuk, of iemand nog een tip ?
Nog enkele gegevens:
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Viewty FTW.
Stond op het punt een K850 te halen, maar toen ik de Viewty zag was ik verkocht.
(bijna) Gelijkwaardige camera, en ook nog eens mooie filmpjes kunnen maken. En dat geile touchscreen natuurlijk.
Net een van de aller- allerlaatste Viewty's in Utrecht gehaald. Teveel betaald bij Belcompany, maarja... deze moest ik gewoon hebben.
Waarschijnlijk krijgt in ieder geval Orange Shop Utreg volgende week weer een aantal.
Stond op het punt een K850 te halen, maar toen ik de Viewty zag was ik verkocht.
(bijna) Gelijkwaardige camera, en ook nog eens mooie filmpjes kunnen maken. En dat geile touchscreen natuurlijk.
Net een van de aller- allerlaatste Viewty's in Utrecht gehaald. Teveel betaald bij Belcompany, maarja... deze moest ik gewoon hebben.
Waarschijnlijk krijgt in ieder geval Orange Shop Utreg volgende week weer een aantal.
Klinkt niet goed, als ik jou was zou ik het volgende doen:Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:00:
Gisteren mij viewty ontvangen. Helaas lijkt het belangrijkste onderdeel niet te werken: de camera. Als ik op het camera knopje druk, dan wel via het menu de camera oproep verschijnt er een wit icoontje van een camera met daaronder laden. Na 30 seconden wordt het scherm zwart en volgt er een reset... Het lijkt windows wel...
Nog enkele gegevens:
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
3845#*990# intoetsen >> Factory reset
Als dit niets oplost is hij hoogstwaarschijnlijk echt kapot en zou ik terug naar de winkel gaan / retourneren.
Verwijderd
Ik hoorde gisteren in de Orange shop dat er binnenkort een firmware update komt, waarna het ook mogelijk moet worden om via Orange World TV te kijken op je KU990.
na een punt hoort normaal gesproken een spatie, kan na die spatie geen hoofdletter of direct na de punt?Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
dat had ik net zo, wou ook eerst de k850i halen.sjakietrekhakie schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:39:
Viewty FTW.
Ik heb zojuist DieHard 4.0 op m'n Viewty in .divx formaat gezet. Maar hij werkt niet. 
Weet iemand de juiste instellingen om te converten?
Ik denk dat Sony-Ericsson wel een dalende verkoop heeft voor de K850, dankzij de Viewty.[...]
dat had ik net zo, wou ook eerst de k850i halen.
[ Voor 37% gewijzigd door Froggle op 01-12-2007 14:26 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Op de site van LG staan accessoires voor de KU990, zoals een video-out kabel en een hoesje, waar kan ik deze kopen? Dit kan volgens mij niet op de site zelf?
Weet iemand hoe ik msn werkend op mijn telefoon krijg?
Verwijderd
Nog enkele gegevens:
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Helaas, geen verbetering. Intussen heb ik op een buitenlands forum over een soort gelijke probleem wat gelezen. Deze is ingeruild voor een werkend exemplaar. Dat wordt dus terug sturen. En gezien de schaarste die ik zo her en der lees, ff wachten. En daar ben ik niet goed in....
Nog enkele gegevens:
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Bedankt voor je tip.BasNation schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:54:
[...]
Klinkt niet goed, als ik jou was zou ik het volgende doen:
3845#*990# intoetsen >> Factory reset
Als dit niets oplost is hij hoogstwaarschijnlijk echt kapot en zou ik terug naar de winkel gaan / retourneren.
Helaas, geen verbetering. Intussen heb ik op een buitenlands forum over een soort gelijke probleem wat gelezen. Deze is ingeruild voor een werkend exemplaar. Dat wordt dus terug sturen. En gezien de schaarste die ik zo her en der lees, ff wachten. En daar ben ik niet goed in....
Verwijderd
Games kan je downloaden via je bookmarks van opera mini, daar staat gamejump als het goed is tussen, heel veel spellen gratis te downloadenVerwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:44:
De .com versie van webmessenger werkt niet bij mij!
volgens mij moet het juist een .avi bestand zijn met divx codering, die werken in ieder geval welFroggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:24:
Ik heb zojuist DieHard 4.0 op m'n Viewty in .divx formaat gezet. Maar hij werkt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door iwaarden op 01-12-2007 16:20 ]
Verwijderd
LG KU990 Viewty
Kan iemand die deze gsm in zijn bezit heeft bevestigen dat de gsm werkt met een Micro SD 4 GB kaartje ?
Kan iemand die deze gsm in zijn bezit heeft bevestigen dat de gsm werkt met een Micro SD 4 GB kaartje ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 18:10 ]
Iemand enig idee hoe je de lg viewty simlock vrij kan maken? Of waar ze dat voor je kunnen regelen?BasNation schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
Edit: Oppassen, je kan hem hier flink mee verkloten![]()
Viewty Service Menu:
3845#*990#
Unlocking Menu:
2945#*990#
Mijn viewty is gelocked door t-mobile.
Ik kreeg overigens bij t-mobile geen lg viewty met een logo erin gebrandt
Welke instellingen gebruiken jullie bij Auto Grodian Knot?! ben beetje aan het uitproberen...
Verwijderd
Weet iemand leuke spellen voor de Viewty? Ik kan wel wat gaan downloaden maar weet niet wat. Voor de rest nog leuke programma's om te installeren?
Verwijderd
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de €10 ander merk kost al snel €30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beter
Weet iemand waar deze in ear te koop is?
Ik heb zojuist een tweetal videofragmenten met de divx converter naar divx omgezet. Het kleine fragment was een avi, de grote was een mpeg. Ik heb beide fragmenten op mijn telefoon gezet, maar de grote kan ik nergens vinden, terwijl ze in dezelfde map staan.
Enig idee wat het probleem is ? De grootte kan het niet zijn, want ik heb eens een trailer van stage6 erop gehad van 50 mb ofzo.
Enig idee wat het probleem is ? De grootte kan het niet zijn, want ik heb eens een trailer van stage6 erop gehad van 50 mb ofzo.
ik weet weer hoe ze heten:Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:40:
Ik heb de Logitech In-ear dopjes voor de PSP, deze vind ik echt een super prijs/kwaliteit verhouding hebben, ze kosten dacht ik nog rond de €10 ander merk kost al snel €30 en die zijn gelijk of maar fractioneel beter
Logitech Playgear Stealth oordopjes, ze zijn nu wel erg slecht verkrijgbaar als ik het even intyp op google. hier kun je ze nog wel krijgen:
Amazon.com
misschien moet je even op marktplaats rondkijken
Zojuist even wat anders geprobeerd.KillaH87 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:20:
[...]
volgens mij moet het juist een .avi bestand zijn met divx codering, die werken in ieder geval wel
Nogmaals als .divx geconverteerd, maar dan een slag kleiner (300x240). Kwaliteitsverslies is er wel, maar niet heel erg merkbaar, plus dat het bestand ook stukken kleiner is. (eerst was de film 1200MB en nu 550MB).
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
is nog veel.Froggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 19:50:
[...]
Zojuist even wat anders geprobeerd.
Nogmaals als .divx geconverteerd, maar dan een slag kleiner (300x240). Kwaliteitsverslies is er wel, maar niet heel erg merkbaar, plus dat het bestand ook stukken kleiner is. (eerst was de film 1200MB en nu 550MB).
ik heb superbad.avi van 700MB in xvid codec 608x336 gecoverteerd naar divx5/6 op een lagere resolutie van 400x221 hij is nu 390MB kwaliteit is gewoon goed voor op zo'n apparaat. (film is bijna 2 uur)
ik gebruik het gratis converteerprogramma SUPER deze kan alle codecs naar alle codecs converteren met veel opties zoals de naam al zegt is het programma super
[ Voor 13% gewijzigd door iwaarden op 01-12-2007 20:01 ]
Verwijderd
Ik had ook zoiets als jou! Als ik een foto wou maken dan ging hij weer terug naar het bureaublad. Als ik een video wou maken dan zag ik 1 seconde een groen beeld en daarna ook weer terug naar het bureaublad. Ook wou de telefoon het demo filmpje wat op de telefoon stond niet afspelen en ook geen eigen opgenomen filmpjes. Wel speelde hij .3gp en .mp4 af. Ook zag hij het micro sd kaartje niet meer na deze foutjes en zette hij de bureaublad achtergrond weer op standaard. Zelfs na opnieuw opstarten deed hij het nog niet goed. Ik heb hem afgelopen dinsdag weer bij de orange shop ingeleverd en omdat ze hem niet meer op voorraad hadden moest de telefoon voor reparatie opgestuurd worden. Kan ook slecht tegen het wachten maar ja tis niet anders. Hoop dat ik hem volgende week weer kan ophalen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:00:
Nog enkele gegevens:
- software versie v10a
- de rest werkt wel....
Ik had ook software versie v10a
Verwijderd
hey, ik heb dat gecontroleerd bij de mijne, maar ik heb software versie v10b
. Waar zit hem het verschil in?? Tenminste, van alles wat ik hier lees, heb ik gewoon hetzelfde....
v10a is standaard
v10b is branded
v10c is buitenlands
volgens mij hoor, weet niet zeker
v10b is branded
v10c is buitenlands
volgens mij hoor, weet niet zeker
Verwijderd
nou ja dan zal ik wel een misproductie, hopelijk krijg ik hem perfect terug van de reparatieservice en kan ik er lekker mee pielen.
Verwijderd
Die heb ik ook, heb tot nu toe ook nog nergens last vanFroggle schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:52:
Zo te lezen hebben de fouten niets met de software versie te maken, want ik heb v10a en nergens last van.
die van mij werkt ook perfectVerwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 21:25:
[...]
Die heb ik ook, heb tot nu toe ook nog nergens last van
Verwijderd
Snap trouwens ook niet wat de mensen hier voor problemen hebben met PC suite. Bij mij maakt hij gewoon contact, en kan in de telefoon nieuwe mapjes aanmaken, alles verplaatseb, contacten bewerken enz...
Geen probleem, bij mijn exemplaar werkt dit gewoon goed.Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 12:54:
Hoelanger ik de telefoon in gebruik heb hoe meer fouten ik begin te vinden.![]()
Mijn lijstje:
Ik ben vandaag naar Parijs geweest met de auto. In Belgie en Frankrijk werd er automatisch verbinding met andere netwerken gemaakt (ik heb T-Mobile).- en heb automatisch netwerk selecteren aan staan, elke keer wanneer ik in buitenland kom zoekt hij geen netwerk. me d900 deed dat wel met hetzelfde abbonement.
Vreemd, ik heb hier de Viewty voor me liggen en ik kan wel degelijk een Qwerty toetsenbord oproepen bij het schrijven van een mailtje. Het is wel zo dat het Qwerty toetsenbord niet werkt in de webbrowser.- bij e-mail bericht maken kan geen qwerty-toetsenbord gebruiken, dus kan geen fatsoenlijke mail schrijven met enters
Dat werkt inderdaad niet bij het Qwerty toetsenbord, wel met het numerieke toetsenbord.- hij pakt geen hoofdletters na een .
Dit topic is gesloten.