Automatisch (excuses voor de grote resolutie.. maar dan zie je ook de ruis waarvan de camera last van heeft

)

Even wat knutselen met ISO en instelling op "bewolkt" gezet:
Meteen maar deel 1 van mn review.
Uitpakken
Ik heb de afgelopen 10 jaar toch wat verschillende toestellen mogen uitpakken en gebruiken. Maar hoe dit toestel zat ingepakt... daar werd ik stiekem toch wel al een beetje blij van. Mooie doosjes, keurig ingedeeld en alles netjes verpakt. Geen El Cheapo eier-doos-kartoon.. maar stijlvol...zoals het eigenlijk altijd zou moeten
Start up
Toestel start lekker snel op. Menu indelingen zijn overzichtelijk en werken snel. Wel even wennen als je nog nooit eerder een LG gehad hebt, maar het is een toestel waar je snel aan went. Instellingen zitten waar je ze verwacht en aanpassen is redelijk simpel.
Camera
De kwaliteit... ja wat moet ik zeggen.. deze is een stuk beter dan elk toestel waarmee ik gewerkt heb. Alleen heeft hij aan de N95 en SE 800 serie geduchte tegenstanders

Camera neemt redelijk vlot foto's (idd met kleine vertraging) en is goed in te stellen. Helaas stellen de automatisch-instellingen een beetje teleur. Dit zou met een firmware upgrade aanzienlijk verbeterd kunnen worden.
Filmen in Nachtmodus vind ik daarentegen onder de maat presteren. Slow-motion heb ik nog niet gebruikt
Bellen / SMSen
Het browsen door je contacts gaat lekker vlot. Je kunt (Iphone-wise) simpel door je contacten scrollen. Dit werkt soepeltjes en ziet er gaaf uit. Bellen gaat vervolgens lekker vlot. SMSen doe ik vanaf het begin eigenlijk meteen met QWERTY omdat ik dit zo gewend ben van mijn Qtek 9100. Dit ging vanaf het begin goed en maak tot nu toe nauwelijks fouten. Alleen slordig dat een nieuwe zin standaard niet met een Hoofdletter begint.
Mail
Ik wil gebruik maken een beveiligde IMAP verbinding. WM5 vroeg altijd om goedkeuring certificaat, maar de LG doet dit niet en weigert een verbinding te maken.
Internet
Ik gebruik de standaard browser en op dit moment nog een GRPS verbinding. Internet is daarom nog traag maar dat even terzijde. Ik vind de browser niet prettig werken. Scrollen verloopt schokkerig en het aanklikken van linkjes is echt een drama. Ik vrij kleine vingers maar heb alsnog de grootste moeite om een specifieke link aan te klikken. Het switchen tussen landscape en normaal gaat ook traag.
Applicaties
Youtube werkt half, Google Maps werkt niet terwijl internet wel gewoon werkt. Waarom weet ik niet en eigenlijk verwacht ik gewoon dat dit zou moeten werken als je een werkende internetverbinding hebt. Dit even N00b-gedacht, maar dit is geen WM5 dus zonder al teveel tweaken moeten dingen gewoon werken vind ik.
In reclame filmpjes zag ik MSN Messenger en Office-bekijk applicaties. Ik kan ze niet vinden en ik mis ze..
MP3 Speler & Radio
Werken naar behoren... alleen wat ik al eerder melde. Multi-tasking en muziek luisteren zorgt voor schokken in het geluid... en dat is iets wat opgelost moet worden. Dan maar een kleine vertraging in je menu.. dat schokken is geen gehoor.
Nou dat was het tot zover even. Ik ga weer druk verder met gebruiken
[
Voor 85% gewijzigd door
Verwijderd op 24-11-2007 13:39
]