Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20
Xof schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:14:
[...]

Hij schijnt 6GB te ondersteunen, maar met welk type kaartje weet ik zo niet. Ik wacht dus ook nog even af voordat ik een kaartje koop. Weet dus ook niet zeker of dat wel klopt, het is een gerucht.
Check dit van een ander forum:
i JUST BOUGHT A 4GB MICRO SDHC LAST NIGHT. I TOLD THE SHOP THAT IF THEY ARE WILLING, I WILL BUY THE CARD IF MY PHONE COULD RECOGNIZE IT COZ I KNOW IT IS ONLY DESIGNED FOR 2GB CAPACITY CARDS AT MAXIMUM. SO THEY AGREED, I TESTED THE CARD. YES, THE PHONE RECOGNIZES 4GB CAPACITY.
• • WHILE ON MY WAY HOME, I REFORMATTED THE CARD USING MY PHONE. TOO BAD, THE CARD CAPACITY HAS BEEN REDUCED TO 2 GB. I USED MY LAPTOP FOR REFORMATTING IT. NO USE. TRIED DISK MANAGER ETC STILL NOT SUCCESSFUL. I SEE THAT THE OTHER 2GB HAS BECOME UNALLOCATED SPACE OF THE CARD. SO, NOW I NEED A SOFTWARE THAT WILL COMBINE THE PARTITION. PARTITION MAGIC IS NOT ABLE TO SEE REMOVABLE DISKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Klopt, dat soort posts ben ik ook al een aantal keer tegengekomen. De telefoon herkent het kaartje namelijk wel. Het lijkt softwarematig dat hij het reduceert naar 2GB.

8GB schijnt die namelijk niet te herkennen.. 4GB en 6GB wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel jaloers op jullie allemaal zeg.
Ik heb 1 week geleden de viewty bij gsmweb besteld en afgelopen vrijdag heb ik ze opgebeld waar mijn telefoon bleef. Ik kreeg toen het antwoord dat de telefoon vrijdag opstuurd zou worden. Maar ik belde vandaag nog maar eens voor de zekerheid. en wat blijkt nou.................. Ze hebben hem nog helemaal niet en hij komt pas WAARSCHIJNLIJK de 23ste pas aan... Annuleren zit er voor mij niet in, want ze hebben al wel op de 13de mijn abbonement in laten gaan, waardoor ik nu dus al wel betaal, maar niet kan bellen... GSMWEB is voor mij dus 1 keer en NOOIT weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:37:
Ik ben wel jaloers op jullie allemaal zeg.
Ik heb 1 week geleden de viewty bij gsmweb besteld en afgelopen vrijdag heb ik ze opgebeld waar mijn telefoon bleef. Ik kreeg toen het antwoord dat de telefoon vrijdag opstuurd zou worden. Maar ik belde vandaag nog maar eens voor de zekerheid. en wat blijkt nou.................. Ze hebben hem nog helemaal niet en hij komt pas WAARSCHIJNLIJK de 23ste pas aan... Annuleren zit er voor mij niet in, want ze hebben al wel op de 13de mijn abbonement in laten gaan, waardoor ik nu dus al wel betaal, maar niet kan bellen... GSMWEB is voor mij dus 1 keer en NOOIT weer.
hmm, dat is slecht nieuws, ik heb hem daar ook besteld, omdat toen ik belde ze hadden verteld dat hij afgelopen donderdag binnen zou zijn.. niet dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Kbeuriot schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:47:
[...]

hmm, dat is slecht nieuws, ik heb hem daar ook besteld, omdat toen ik belde ze hadden verteld dat hij afgelopen donderdag binnen zou zijn.. niet dus :X
Ik ben echt zo blij dat ik hem nog heb kunnen cancellen bij gsmweb. Heb hem nu via Orange gehaald.
Mijn order kwam steeds maar niet door. :) geluk bij een ongeluk denk ik maar.

Maar ik vind het geen stijl van GSMWEB, Ik had ze gebeld en ze zeiden gewoon tegen mij
donderdag "Ja die hebben we binnen"

[ Voor 13% gewijzigd door richards81 op 19-11-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:21
Ik had wat problemen met de screen protector (de gebruikelijke luchtbelletjes) en merkt dat er een hoekje een beetje los zat. Mooi dacht ik, dan plak ik m even opnieuw vast. Ondertussen dwarrelt er een stukje op en dat wil ik er dus snel even afvegen. Daarbij had ik geen rekening gehouden met de lijmlaag die ondertussen op het scherm zat.

Heeft iemand een idee hoe je deze er veilig af kunt halen? Met alcohol, of beschadig je dan het touchscreen. En heeft iemand al vernomen of je nog ergens een nieuwe protector vandaan kunt halen?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik weet niet of je iets van TFT/beeldscherm spray in de buurt hebt liggen, maar dat soort spul is daar natuurlijk uitermate geschikt voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
richards81 schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ik ben echt zo blij dat ik hem nog heb kunnen cancellen bij gsmweb. Heb hem nu via Orange gehaald.
Mijn order kwam steeds maar niet door. :) geluk bij een ongeluk denk ik maar.

Maar ik vind het geen stijl van GSMWEB, Ik had ze gebeld en ze zeiden gewoon tegen mij
donderdag "Ja die hebben we binnen"
oke, oke, jij hebt gewonnen, >:) haha,,

ga nu ook even bellen naar gsmweb, jij hebt 2 jaar abbo zeker bij orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Hahaha dank je _/-\o_ Nee, ik ben niet voor de 2 jaar gegaan vond ik iets te lang. Ik heb nu 18 maanden + 149euro abbo. Vond ik wel meer schappelijk. Ben benieuwd wat GSMWEB zegt over deze actie van ze.... Beetje consument voor de gek houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
richards81 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:27:
Hahaha dank je _/-\o_ Nee, ik ben niet voor de 2 jaar gegaan vond ik iets te lang. Ik heb nu 18 maanden + 149euro abbo. Vond ik wel meer schappelijk. Ben benieuwd wat GSMWEB zegt over deze actie van ze.... Beetje consument voor de gek houden.
ik vind 2 jaar ook te lang, dus ik wacht geduldig op gsmweb, heb nu D900, dus kan nog wel even vooruit.

Maar ze zeiden dat hun er ook niks aan kunnen doen, en dat hij dus de 23e binnenkomt. oke, ze hebben wel gelijk, hunzelf kunnen er niks aan doen, en vroeg waarom winkels het wel kunnen leveren, en meneer zei dat die voorrang krijgen bij uitlevering,, klinkt logisch,, dus ik moet nog even geduld hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Nou, ze hebben meedere mensen dus voor de gek gehouden. Van wij krijgen ze donderdag en ook nog beweren dat ze ze hebben. Want zo doe je geen zaken..... mensen sluiten massaal abbo af en dan niet leveren. Maar goed, ik denk dat de mensen die dit lezen zijn gewaarschuwd voor GSMWEB. Ik hoop echt dat ze ze je de 23e echt gaan leveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Ik wacht het nu gewoon af, ze zijn op dit moment gewoon het goedkoopst.
En ja, als het echt niet gaat, dan heb ik mijn lesje wel geleerd, dan geen gsmweb meer....

maar oke,, waar blijven de verhalen over de viewty's???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Kbeuriot schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:28:
maar oke,, waar blijven de verhalen over de viewty's???
De mijne is onderweg per post, ik hoop dat hij morgen aankomt en dan zal ik mijn verslag wel posten.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Spotmatic schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:33:
[...]

De mijne is onderweg per post, ik hoop dat hij morgen aankomt en dan zal ik mijn verslag wel posten.
waar had jij hem besteld dan?? me sa jealouss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Kbeuriot schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:33:
[...]
waar had jij hem besteld dan?? me sa jealouss
Simpel, mijn 2-jarig contract bij T-mobile liep af en ik kon een ander toestel uitzoeken. Dat is dus de Viewty geworden (mijn huidige telefoon is een T-mobile MDA en die begon ik onderhand wel zat te worden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Deze week komen de volgende toestellen uit:

Samsung G800
Nokia N95 8gb
Nokia 6300 rood
Nokia N73 white
Nokia 5610
LG KU990
Als het goed is komt ie deze week uit, als ik hun moet geloven?

http://www.allaboutphones...802c94fe6ddf73a721b4a774d

[ Voor 57% gewijzigd door XTREEMRaGE op 19-11-2007 16:51 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

XTREEMRaGE schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:50:
[...]

Ik denk wel dat het klopt, verschillende leveranciers melden ook een leverdatum in deze week :)

Wordt tijd trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:50:
[...]

De LG Viewty is al uit (hierboven staan ook enkele reacties van mensen die hem in bezit hebben), ik weet alleen niet of hij ook goed beschikbaar is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:28:
[...]

De LG Viewty is al uit (hierboven staan ook enkele reacties van mensen die hem in bezit hebben), ik weet alleen niet of hij ook goed beschikbaar is.
Dat zijn importtoestellen, die dus eigenlijk niet voor de Nederlandse markt bestemd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:41:
[...]

Dat zijn importtoestellen, die dus eigenlijk niet voor de Nederlandse markt bestemd waren.
Hoezo dat? Velen hebben hem ook bijvoorbeeld gewoon uit de Orange shop gehaald, die lijken mij gewoon voor de Nederlandse markt bestemd... Ik ga hem binnenkort ook ff bij Orange halen ieg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zojuist zag ik in het SBS6 reclameblok een LG commercial over de Viewty. Ze pakken groots uit, zoveel is zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

Mijn eerste indruk:

Ik heb vanmiddag in de T-mobile shop er ff mee gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een erg goed toestel vind. Ik heb em helaas niet uitgebreid kunnen testen :(.
Het eerst wat me opviel is dat ie aardig licht is (zeker in vegelijking met mijn 3 jaar oude MDA Compact). Groot voordeel van deze telefoon vind ik dat er geen Stylus voor nodig is, dit irriteerde mij een beetje bij de MDA/HTC.
Het menu en de verschillende functies werken goed direct. De microSD-kaart bevatte geen data dus ik kon helaas niet meemaken hoe snel het is als deze vol staat.
Het typen van een SMS met het QWERTY toetsenboard ging verbazingwekkend goed, geen enkele keer een foute letter neergezet. De camera was, zover ik kon zien, best ok en de beeldkwaliteit was goed te doen. Helaas heb ik niet de muziek-, video- en internetfunctie kunnen testen.

Denk dat dit een goede vervanging is voor mijn MDA Compact. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Qck op 19-11-2007 18:25 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
KoppenSneller schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:41:
[...]

ik heb hem van de Orange shop en op de doos staat heel mooi NLD. Dus nee geen import toestel KoppenSneller.

Overigens ben ik bij de T-mobile shop geweest over de issue met de internet profielen die niet te verwijderen zijn waardoor google features niet werken. Veel gebla bla eerst van je hebt hem niet hier gekocht toen je hij is gesimlocked of branded software. Ik weer uitleggen het is een los toestel van Orange en ik heb er zelf een T-mobile kaart ingezet. Dan heeft T-mobile misschien zijn software op de nieuwe Orange toestellen gezet (ivm overname). Toen kon je me echt opvegen....Ik zei... je weet het leuk te vertellen, Ik zeg ik werk zelf bij Orange en ik weet wanneer T-mobile begint Orange langzaam uit te winkels te halen... en dat is nog niet nu. Ofte wel nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag ook bij gsmweb besteld (verwacht een nieuwe lading vrijdag). Ben een aantal winkels afgeweest in Utrecht en niet allemaal hadden em en degene die em hadden waren veel duurder. Dan wil ik best een weekje wachten voor ik em heb.
Hopelijk word het een goeie koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algebeld Update

Toestellen zijn vandaag weer niet binnengekomen en nu worden ze woensdag verwacht.
Bij Algebeld zeggen ze dat "geen 1! Nederlandse distribiteur ze heeft gehad. Alle toestellen die nu in omloop zijn , zijn geimporteerd."

Bovendien dacht degene aan de telefoon dat LG waarschijnlijk een software fout heeft ontdekt om het geheel niet in LG-stijl is om aan de late kant te komen. Zeker omdat overal al de mediacampagnes druk gestart zijn.

Release datum is weer niet zeker maar ze hopen dus snel op de levering op woensdag. Ik mocht wel een ander toestel uitzoeken twv de Viewty..maja ik wil deze gewoon :)

Zover mijn telefoontje/bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Waarom importeren ze bij algebeld ook niet dan? Het Duitse model is namelijk precies hetzelfde alleen bij het opstarten is die Duits, dat is dan ook het enige verschil.

En Orange zal waarschijnlijk wel direct contact hebben met LG en ook voorrang hebben gekregen op de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:34:
Algebeld Update

Toestellen zijn vandaag weer niet binnengekomen en nu worden ze woensdag verwacht.
Bij Algebeld zeggen ze dat "geen 1! Nederlandse distribiteur ze heeft gehad. Alle toestellen die nu in omloop zijn , zijn geimporteerd."

Bovendien dacht degene aan de telefoon dat LG waarschijnlijk een software fout heeft ontdekt om het geheel niet in LG-stijl is om aan de late kant te komen. Zeker omdat overal al de mediacampagnes druk gestart zijn.

Release datum is weer niet zeker maar ze hopen dus snel op de levering op woensdag. Ik mocht wel een ander toestel uitzoeken twv de Viewty..maja ik wil deze gewoon :)

Zover mijn telefoontje/bevindingen...
Ik kreeg vandaag deze mail van Algebeld:
Hoi KoppenSneller,

Het toestel moet nog steeds elk moment binnen komen. Export is niet beschikbaar en vaak ook geen goede optie als de NL versie er bijna is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Naar aanleiding van mijn vraag waarom andere shops hem al kunnen leveren (weliswaar import).

[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 19-11-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:47:
[...]

Hoezo dat? Velen hebben hem ook bijvoorbeeld gewoon uit de Orange shop gehaald, die lijken mij gewoon voor de Nederlandse markt bestemd... Ik ga hem binnenkort ook ff bij Orange halen ieg =)
Ook bij Orange in de shops zijn ze niet makkelijk verkrijgbaar. De shop waar ik ben geweest had er 15 gekregen, maar was daar al snel doorheen. Overmorgen komen er weer twee (!!!) binnen, waarvan ik dr maar gelijk een heb laten reserveren.

Viewty is gratis bij 2 jaar Orange 25, waarbij eerstje jaar voor half geld.
En dan heb je een simlockvrij toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
KoppenSneller schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:51:
[...]

Ik kreeg vandaag deze mail van Algebeld:

[...]
Hoi KoppenSneller,

Het toestel moet nog steeds elk moment binnen komen. Export is niet beschikbaar en vaak ook geen goede optie als de NL versie er bijna is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Naar aanleiding van mijn vraag waarom andere shops hem al kunnen leveren (weliswaar import).
Hahahaha algebeld kan leuk klanten vasthouden. Export niet beschikbaar alleen import hahahaha
Zo zie je weer in hoeverre je algebeld moet vertrouwen. Anyway Ik hoop dat LG snel met een update komt want de spatie " concept opslaan of niet" begint irritant te worden.

[ Voor 19% gewijzigd door richards81 op 19-11-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
heb je hem stuk? Hoe dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koektrommeltje schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:28:
[...]

Ook bij Orange in de shops zijn ze niet makkelijk verkrijgbaar. De shop waar ik ben geweest had er 15 gekregen, maar was daar al snel doorheen. Overmorgen komen er weer twee (!!!) binnen, waarvan ik dr maar gelijk een heb laten reserveren.

Viewty is gratis bij 2 jaar Orange 25, waarbij eerstje jaar voor half geld.
En dan heb je een simlockvrij toestel :)
Echt een topdeal van Orange hè =p Zelfs al is de service/bereik misschien, dat heb ik voor zo'n pak minder geld wel over =)

Zou iemand die het toestel bij Orange gehaald heeft trouwens (kort) antwoord willen geven op deze puntjes? Ik zou het erg waarderen =)

Aangezien de Orange website niet altijd heel duidelijk is, vraag ik het hier maar even ter verificatie. Dit is wat ik uit de website begrijp:

Bij Orange betaal je praktisch álles uit je bundel, dus je belminuten, SMS'jes, MMS'jes en zelfs de bundels (bijvoorbeeld Orange World). Daarnaast zijn deze bundels per maand opzegbaar, handig met speciale bundels voor het buitenland.

Klopt dat, en dan vooral het feit dat voordeelbundels uít je bundel worden betaald, en dus niet als extra bovenop je maandkosten komen? Daarnaast nog een paar kleine vraagjes:

- Hebben de toestellen een speciale Orange firmware oid?
- Hoe goed/slecht is het bereik van UMTS (ik weet de site die de dekking geeft, maar gewoon in het algemeen)
- Zal de overname door T-Mobile ingrijpende veranderingen aan de structuur van voordeelbundels ed veranderen?
- Geldt de 'Eerste jaar halve kosten' actie ook in de fysieke winkels?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hij geeft aan dat hij geld nodig heeft dus zal het geen garantiekwestie zijn..

Nu al laten vallen? (of laten doorweken in het water?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:32
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:07:
[...]

Echt een topdeal van Orange hè =p Zelfs al is de service/bereik misschien, dat heb ik voor zo'n pak minder geld wel over =)

Zou iemand die het toestel bij Orange gehaald heeft trouwens (kort) antwoord willen geven op deze puntjes? Ik zou het erg waarderen =)

Aangezien de Orange website niet altijd heel duidelijk is, vraag ik het hier maar even ter verificatie. Dit is wat ik uit de website begrijp:

Bij Orange betaal je praktisch álles uit je bundel, dus je belminuten, SMS'jes, MMS'jes en zelfs de bundels (bijvoorbeeld Orange World). Daarnaast zijn deze bundels per maand opzegbaar, handig met speciale bundels voor het buitenland.

Klopt dat, en dan vooral het feit dat voordeelbundels uít je bundel worden betaald, en dus niet als extra bovenop je maandkosten komen? Daarnaast nog een paar kleine vraagjes:

- Hebben de toestellen een speciale Orange firmware oid?
- Hoe goed/slecht is het bereik van UMTS (ik weet de site die de dekking geeft, maar gewoon in het algemeen)
- Zal de overname door T-Mobile ingrijpende veranderingen aan de structuur van voordeelbundels ed veranderen?
- Geldt de 'Eerste jaar halve kosten' actie ook in de fysieke winkels?
Wat ik begreep van Richards81 (?) isd at het toestel simlockvrij is en ook geen branding bevat.
Winkel zelf zegt ook dat het toestel simlockvrij is. Denk niet dat er dan speciale firmware opzit. 100% zeker ben ik er echter nog niet van.

Alles gaat uit de bundel, maar ik weet niet of de speciale bundels ook binnen de bundel valt. Ik dacht zelf eigenlijk dat het uitbreidingen waren op de bundels. En dus extra betalen ervoor...

Eerste jaar halve kosten geld niet alleen in de online orange shop, maar ook echte Orangeshops. Neem aan ook bij Belcompany en dat soort winkels.

Via de orange online shop is het toestel bij een 2-jaraig e20 abonnement 59 euro bijbetalen. Die actie geld alleen in de online shop. In de Orange winkel zelf moet je 109 of 119 bijbetalen (en daar kun je nog iets vanaf halen als je erom vraagt. Over die bijbetaling zelf is ook nog te onderhandelen trouwens, kan je wel wat van afsnoepen nog.

Ow, en voor de cheapasses ala Koektrommeltje: na een jaar de bundel een stapje terugzetten :)
Dan kom je uit op totaalbedrag van 359 euro (bij 2 jarig e20 abbonnement en 59 bijbetalen via het online aanvraag; totaal BTG 420 euro) of 390 euro totaal met dus 540 BTG bij 2-jarig e25 abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:57:
Eerste in Nl met een kapotte veiwty! 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Wie donneert me geld voor een nieuwe
WOW WOW Jij bent snel!!! :?
Wat is er mee gebeurd?

@Ngamer:
Orange toestel is gewoon simlock vrij en unbranded. Verder geen software van hen erop
De rest moeten andere beantwoorden want ik gebruik me Orange nummer niet ik heb
me t-mobile kaartje erin gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Vanmiddag bij Orange ook een Viewty opgehaald. Hadden er donderdag
binnengekregen, en ik had de laatste... Ben d'r helemaal blij mee :D

Is iemand het trouwens al opgevallen dat bij Telefoon instellingen - Geheugenbeheer - Algemene Handsetgeheugen helemaal onderaan 'Vodafone Mail' staat? (En dat bij een simlockvrije Orange Viewty ;))

Ook hier trouwens problemen met Gmail en Google Maps...

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Haha, ja dat was mij ook opgevallen ja.... over vodafone mail. Geen idee waarom het
daar staat eigelijk. Iwes, als jij bijvoorbeeld google maps opstart wat zegt die dan? Dat je een
data verbinding nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Hij vraagt eerst om toestemming om verbinding te maken. Daarna gaat hij algemene voorwaarden laden en daar blijft hij op hangen

edit: en na een paar minuten krijg ik inderdaad de error dat het netwerk niet beschikbaar is en er een dataverbinding nodig is

[ Voor 33% gewijzigd door Iwes op 19-11-2007 21:50 ]

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
zucht jammer..... Maar met die vodafone mail vind ik ook wel vaag..... Het viel me vandaag ook
opeens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:56
Er liggen op diverse locaties in het land nederlandse Viewty toestellen ...
Alleen da's bij The Phone House ... dus dan moet je iets dieper in de buidel tasten vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag mijn viewty, mooi dingetje. was 19 euro bij een 2 jarige verlening van mijn t-mobilr abonnement. Maar ow wat een ellende om die folie zonder luchtbellen erop te krijgen.

Weet iemand trouwens of je het geluid van de camera sluiter uit kan zetten ? en ook die irritante bevestigingtoontjes ? heb ik namelijk nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:45:
Heb sinds vandaag mijn viewty, mooi dingetje. was 19 euro bij een 2 jarige verlening van mijn t-mobilr abonnement. Maar ow wat een ellende om die folie zonder luchtbellen erop te krijgen.

Weet iemand trouwens of je het geluid van de camera sluiter uit kan zetten ? en ook die irritante bevestigingtoontjes ? heb ik namelijk nog nergens kunnen vinden.
Je moet je profiel wijzigen, daar kun je het uitzetten. (de bevestigingstoontjes)
Menu -> 4e tabblad -> Profielen -> Je profiel selecteren en wijzigen.

Sluitergeluid kan standaard niet uit, maar dit zal er vast ooit wel uitgemod worden :)
Je kunt de geluiden wel aanpassen.. Druk op je foto knop -> ga naar settings links onderin als je een foto wil maken -> geluidsicoon -> selecteer je gewenste geluid.

offtopic:
Volgens mij ken ik ondertussen alle functies van deze telefoon al :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 20-11-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koektrommeltje schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:56:
[...]

Wat ik begreep van Richards81 (?) isd at het toestel simlockvrij is en ook geen branding bevat.
Winkel zelf zegt ook dat het toestel simlockvrij is. Denk niet dat er dan speciale firmware opzit. 100% zeker ben ik er echter nog niet van.

Alles gaat uit de bundel, maar ik weet niet of de speciale bundels ook binnen de bundel valt. Ik dacht zelf eigenlijk dat het uitbreidingen waren op de bundels. En dus extra betalen ervoor...

Eerste jaar halve kosten geld niet alleen in de online orange shop, maar ook echte Orangeshops. Neem aan ook bij Belcompany en dat soort winkels.

Via de orange online shop is het toestel bij een 2-jaraig e20 abonnement 59 euro bijbetalen. Die actie geld alleen in de online shop. In de Orange winkel zelf moet je 109 of 119 bijbetalen (en daar kun je nog iets vanaf halen als je erom vraagt. Over die bijbetaling zelf is ook nog te onderhandelen trouwens, kan je wel wat van afsnoepen nog.

Ow, en voor de cheapasses ala Koektrommeltje: na een jaar de bundel een stapje terugzetten :)
Dan kom je uit op totaalbedrag van 359 euro (bij 2 jarig e20 abbonnement en 59 bijbetalen via het online aanvraag; totaal BTG 420 euro) of 390 euro totaal met dus 540 BTG bij 2-jarig e25 abonnement..
Allereerst bedankt voor je info, enkel weet ik na wat meer onderzoek vrijwel zeker dat je de voorbundels bij Orange écht uit je maandelijkse abonnement betaald wordt. (Dus je hebt een 25 abonnement, neemt TV voor 7,50 die je daaruit betaald, waarbij je nog 17,50 overblijft. Volg onderstaande link maar eens op, en in de voorwaarden staat ook "De Orange Voordeelbundels worden betaald uit het abonnement.")

http://www.orange.nl/mobiel/abonnement/beladvies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag toch hopen dat wij algebeld-slachtoffers een viewty v10c krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:13:
Ik mag toch hopen dat wij algebeld-slachtoffers een viewty v10c krijgen.....
Dat hoop ik ook eigenlijk wel,, (ik heb wel bij gsmweb besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha en ik hoop het ook!!!!! ( ook een van de slachtoffers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meerdere mensen problemen met synchroniseren met de computer?

Ik krijg een google error |:( dat geeft de viewty aan

waar is nieuwe firmware versie te downloaden ik heb nu v10a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Xof schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:04:
[...]

Duidelijk dus.. een gebrande telefoon heeft een andere FW nummer.

Unbranded: V10a
Vodafone: V10b
O2 (zal je in NL dus niet tegenkomen): V10c

Even gegoogled en dit lijkt inderdaad te kloppen, ik kom op een franse forum een post tegen dat iemand V10b heeft. Als provider gebruikt hij SFR en dat is Vodafone in Frankrijk :)
Ik hoop het niet voor jullie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
hoi wat zit er allemaal er bij in de doos zoals headsetje enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan een viewty aan te schaffen O+ maar ik zit nog erg te twijfelen tussen providers. Ik ben al twee jaar klant van telfort dus ik zal daar wel wat korting los kunnen peuteren wanneer ik in telfort winkel of internetshop bestel, ik heb alleen niet echt een idee of telfort zuinig is op zijn klanten... :?

Een bijkomend probleem, telfort biedt dit toestel nog helemaal niet aan. Ik begrijp dat telfort niet de snelste is wanneer er nieuwe toestellen uitkomen. Heeft iemand een idee of telfort hem ook aan zal bieden zodra hij door heel nederland gedistributeerd wordt (een dezer dagen naar ik heb vernomen). Of dat ze altijd een maand later zijn of zo... :/

In dat geval maak ik denk ik de stap naar Orange of T-mobile, die zijn lekker goedkoop. Mijn SE K750i loopt op zijn allerlaatste benen dus ik moet snel iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

*O* *O* *O* *O* *O*

CentralPoint is gestopt met het vooruit schuiven van de leverdatum, die staat nu op vandaag!

Excuses voor mijn enthiousiasme, wil die telefoon nu toch zo langzamerhand zelf een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Hmm.... Ik heb een beetje met de internet profielen van de viewty zitten spelen. Zo heb ik ook een profiel gemaakt die Xof had. Maar helaas daar werkte heel me internet niet meer mee. Nu heb ik wel gewoon internet maar die browser is gaar van LG (ik zal opera binnenkort eens downloaden). Voorbeeld ik had hiervoor een N73 als ik daar op nu.nl ging kijken had ik gewoon mooi in
mijn scherm passend nieuws bericht. Nu is het zo groot dat ik om een hele zin te kunnen lezen
een x aantal keer moet verschuiven met me vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
richards81 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:03:
Hmm.... Ik heb een beetje met de internet profielen van de viewty zitten spelen. Zo heb ik ook een profiel gemaakt die Xof had. Maar helaas daar werkte heel me internet niet meer mee. Nu heb ik wel gewoon internet maar die browser is gaar van LG (ik zal opera binnenkort eens downloaden). Voorbeeld ik had hiervoor een N73 als ik daar op nu.nl ging kijken had ik gewoon mooi in
mijn scherm passend nieuws bericht. Nu is het zo groot dat ik om een hele zin te kunnen lezen
een x aantal keer moet verschuiven met me vinger.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat de viewty dan ook dat profiel gebruikt? Want ik kan ook wel een ander profiel aanmaken, maar om deze dan ook te activeren is weer een heel ander verhaal.

Overigens vind ik opera mini ook veel fijner werken dan de standaard browser. Vervelend is af en toe wel dat bijvoorbeeld google de browser niet als mobiele browser herkend, als je bijvoorbeeld gmail of maps wil downloaden gaat dat niet, je krijgt dan de pagina voor een volwaardige browser voorgeschoteld.

Heerlijke klantenservice trouwens bij LG, had mijn vraag over de screen protector aan de helpdesk voorgelegd, maar volgens mij is het de bedoeling dat je je vragen wel in het Engels typt.. Ik kreeg dit als antwoord terug:
Geachte Martijn van der Pol Bedankt u voor jouw belangstelling voor LG Mobile. Ongelukkig kunnen we dat probleem oplossen. Voor de vraag met betrekking tot de "1) hoe kan ik veilig de lijmlaag van het scherm afhalen zonder het touchscreen te beschadigen? 2) kan ik nog een nieuwe screen protector krijgen?" ,alstublieft ga naar "http://nl.lgservice.com" Neemt u me kwalijk. Groeten! LG Mobile Consument Ondersteuning Team
Nu had ik deze site zelf ook al gevonden, en daar kreeg ik de volgende mail terug:
Het is een beetje moeilijk dat we jouw navraag beantwoorden. Neemt u mijn kwalijk dat we de e-mail u sturen tegen het navraag artikel.
Ga naar LG Mobile
Volgens mij hebben ze ook google translator gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 06:57:
*O* *O* *O* *O* *O*

CentralPoint is gestopt met het vooruit schuiven van de leverdatum, die staat nu op vandaag!

Excuses voor mijn enthiousiasme, wil die telefoon nu toch zo langzamerhand zelf een keer proberen :)
God, ik mag het toch hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdagnacht een Viewty besteld via de T-Mobile webshop :D

Alleen wordt er telkens aangegeven dat de bestelling langer duurt dan verwacht.

Dus maar even gaan chatten met een medewerker:
S Mes (20-11-2007 12:19:42) :
Waarom duurt mijn order langer dan verwacht?

Anne-Marie (20-11-2007 12:21:57):
Goedemiddag, onze leverancier is verhuisd en daarom duurt het op dit moment helaas langer voordat u uw bestelling ontvangt.

S Mes (20-11-2007 12:22:42) :
En wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? (zaterdag besteld)

Anne-Marie (20-11-2007 12:23:29):
Dit is helaas niet exact bekend. Wat heeft u besteld?

S Mes (20-11-2007 12:24:37) :
Een LG KU990 (viewty) in combinatie met het T-mobile Flex 250 abbonement. Ordernummer: 701837

Anne-Marie (20-11-2007 12:27:07):
Uw bestelling is uin behandeling genomen. Wij doen er alles aan om het pakket zo spoedig mogelijk bij u te bezorgen. Onze excuses voor de vertraging.

S Mes (20-11-2007 12:27:42) :
ok bedankt voor de reactie
Daar wordt ik dus ook niet wijzer van |:(

IK WIL HEM!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telecomadvies heeft net gemaild dat ze m morgen binnen krijgen...ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die van T-mobile simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:32:
Ik heb zaterdagnacht een Viewty besteld via de T-Mobile webshop :D
Had hem nou maar eerder besteld... Ik bestelde die van mij op donderdagmiddag 15 november via de website van T-mobile en hij is sinds gisteren onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mijn vorige post vermelden ik 3 probleempjes waar ik mee zit. ik heb nu een tijdelijke oplossing voor het wekker probleem.

wekker zetten en dan telefoon uitschakelen, zo word je niet wakker gebeld en gaat de wekker wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:39:
Telecomadvies heeft net gemaild dat ze m morgen binnen krijgen...ben benieuwd ;)
Daar heb ik hem gister ook besteld :)

Weet iemand of je bij de Viewty ook MP3'tjes als ringtone of sms geluid kan inschakelen?
Bij andere LG's kon dit niet.

PS: ben trouwens ook nieuw hier, lees al wel mee vanaf het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:11:
[...]

Daar heb ik hem gister ook besteld :)

Weet iemand of je bij de Viewty ook MP3'tjes als ringtone of sms geluid kan inschakelen?
Bij andere LG's kon dit niet.

PS: ben trouwens ook nieuw hier, lees al wel mee vanaf het begin :P
Je kunt mp3s gebruiken als berichttoon, spraakbeltoon, videobeltoon, geluid bij inschakelen, geluid bij uitzetten en als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:25:
[...]

Had hem nou maar eerder besteld... Ik bestelde die van mij op donderdagmiddag 15 november via de website van T-mobile en hij is sinds gisteren onderweg :P
Ja had ik dat maar gedaan.

Maar zat erg te twijfelen aangezien ik nog 4 maanden aan mijn oude abbonement vast zit.

Met een Samsung E770 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kropie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 02:12:
hoi wat zit er allemaal er bij in de doos zoals headsetje enz :)
voor zover ik heb weten te vinden:

In de doos:

* reislader
* accu
* USB-datakabel
* headset
* stylus
* screenprotector
* handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:41:
[...]

voor zover ik heb weten te vinden:

In de doos:

* reislader
* accu
* USB-datakabel
* headset
* stylus
* screenprotector
* handleiding
Jij hebt er geen telefoon inzitten? Ik zou terug gaan hoor ;) Als aanvulling op jouw lijstje heb ik alleen nog maar een apart boekje met bijzondere telefoonkenmerken (dus de camera, muziekspeler etc) De rest had ik ook in mijn doos, de reislader is natuurlijk gewoon de lader voor je accu, niet speciaal voor op reis ofzo :)

Maakt iemand ook gebruik van de kalender van de viewty. Ik heb daar een wekelijks terugkerend event in staan (scouting elke zaterdag) maar nu wil ik er enkele van wijzigen (bijvoorbeeld de kerstviering). Wanneer ik echter één datum verander vraagt de telefoon niet of ik het alleen op deze toe wil passen of op allemaal. Hij past de wijziging automatisch op allemaal toe. Is dit op een andere manier wel te doen, of zal dit er via een firmware update ingesleuteld moeten worden?

Verder heb ik nog een probleem. Als ik playlists wil toevoegen op mijn viewty kan ik mp3s markeren wat ik wil, hij voegt er telkens maar 1 toe ipv de hele selectie die ik gemarkeerd had. Dus ik wil het op de computer gaan proberen, maar de verbinding met de telefoon wordt telkens verbroken in de muziek manager. In de contactpersonen tool blijft de verbinding wel behouden. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:20:
[...]

Je kunt mp3s gebruiken als berichttoon, spraakbeltoon, videobeltoon, geluid bij inschakelen, geluid bij uitzetten en als wekker.
Thanks, dat is dus al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:40:
[...]

Simpel, mijn 2-jarig contract bij T-mobile liep af en ik kon een ander toestel uitzoeken. Dat is dus de Viewty geworden (mijn huidige telefoon is een T-mobile MDA en die begon ik onderhand wel zat te worden :) )
Hoeveel bijbetalen en bij welk abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:48:
[...]

Jij hebt er geen telefoon inzitten? Ik zou terug gaan hoor ;)
Ik heb de hele doos nog niet :P

lijstje vond ik ergens op internet ;)

En voor de levenloze mensen die zich geen Viewty kunnen veroorloven:

De enige echte viewty bouwplaat!!!
http://www.smartphoneshop...?id=56248&productid=46552

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,
Op internet had ik gezien dat je in de camera mode (bij het bekijken van de foto's) de kleine thumbnails (in de willekeurige mode) kunt slepen over het scherm. Ik weet niet hoe dit moet, alle thumbnail blijven gewoon op de plaats waar de telefoon ze willekeurig heeft gezet. Iemand een idee? (volgens de handleiding moet het ook kunnen maar wordt verder niet gezegd hoe)
Erg vaag trouwens dat de phone zo moeilijk te verkrijgen. Misschien een beetje verkeken op de kleine hype die is ontstaan ofzo. Ik heb zelf trouwens gewoon de vodafone variant.
Groeten Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:47:
Vraagje,
Op internet had ik gezien dat je in de camera mode (bij het bekijken van de foto's) de kleine thumbnails (in de willekeurige mode) kunt slepen over het scherm. Ik weet niet hoe dit moet, alle thumbnail blijven gewoon op de plaats waar de telefoon ze willekeurig heeft gezet. Iemand een idee? (volgens de handleiding moet het ook kunnen maar wordt verder niet gezegd hoe)
Erg vaag trouwens dat de phone zo moeilijk te verkrijgen. Misschien een beetje verkeken op de kleine hype die is ontstaan ofzo. Ik heb zelf trouwens gewoon de vodafone variant.
Groeten Thomas
In een filmpje van de viewty zie ik in dat scherm heel groot staan (in het engels) RANDOM

Als je daarop klikt gaat hij naar dat overzicht.

Daarna veranderd de knop in NORMAL en kun je weer overschakelijken naar het normale overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:59:
[...]

In een filmpje van de viewty zie ik in dat scherm heel groot staan (in het engels) RANDOM

Als je daarop klikt gaat hij naar dat overzicht.

Daarna veranderd de knop in NORMAL en kun je weer overschakelijken naar het normale overzicht.
Dat had hij wel gevonden, maar op dat filmpje kun je de individuele foto's dan ook over het scherm slepen en verplaatsen. Dat lukt bij mij ook niet.. Hij husselt ze een beetje door elkaar en zo staan ze dan nog steeds gelocked op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:05:
[...]

Dat had hij wel gevonden, maar op dat filmpje kun je de individuele foto's dan ook over het scherm slepen en verplaatsen. Dat lukt bij mij ook niet.. Hij husselt ze een beetje door elkaar en zo staan ze dan nog steeds gelocked op het scherm.
Heb ik niet gezien in het filmpje.

Maar ik heb hem zelf nog niet, dus kan het zelf niet uitvogelen
GRRRR T-Mobile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik vind die mooie viewty wel...groot!! nog groter dan mijn k800i :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:31:
[...]
Hoeveel bijbetalen en bij welk abo?
Flex 20, 2 jaar, 59,50 euro bijbetalen. Geen idee of dat veel of weinig is, maar ik vind het schappelijk voor zo een telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richards81 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:19:
Even iets anders, hoe zijn jullie foto's? Ik heb er een aantal gemaakt
maar de personen en kleuren zijn zo wit. Als iets geel is dan word het wit. De flits is aan maar ik had
iets warme kleuren verwacht zelfs overdag (zonder flits). Hebben mede tweakers dat ook of is het een bepaalde instelling?
Ik heb de Viewty sinds een week en inderdaad.... ben ZWAAR teleurgesteld in de fotokwaliteit :'( . De kleuren zijn flets en details zijn vlekkerig. De kwaliteit is bijna waardeloos, geen vervanging van een compact camera. Mijn 1 jaar oude i-mobile 902 uit Thailand is veel beter (ook 5mpx).

Ik heb de Vodafone branded met versie 1.0b. En ja, alles staat op auto, formaat op 5mpx en de lens is schoon.
Nu hoop ik echt dat ik met een soort pre-release versie te maken heb, en dat dit met een nieuwe firmware gefixed kan worden. Anders breng ik hem morgen terug naar de Vodafone winkel (kan dit eigenlijk wel?) en ruil hem voor een Nokia N95 brick of misschien de nieuwe SE.

Verder erg mooi phone, hoewel het geluid een beetje kraakt als iemand matig hard praat (terwijl ik het volume op half heb staan)... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dat plaatje van de Viewty op telecomadvies zit er zo'n rond knopje in het midden, zie je bij alle andere afbeeldingen van de Viewty niet. Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Misschien even een stomme vraag maar de opzegtermijn bij T-Mobile is toch maar 1 maand? Ik bel net namelijk met gsmweb en zij geven aan dat ik pas in februari wordt geporteerd?

Laat maar, heb de AV snel gelezen en idd 3 maanden. Wat een achterlijke opzegtermijn zeg, die stamt echt nog uit de oertijd. :(

Gelukkig wordt mijn toestel vrijdag verzonden..., ik geloof dat GSMWeb al meer heeft beloofd aan zijn klanten dus die nemen we vooralsnog met een korreltje zout.

[ Voor 46% gewijzigd door PesaH op 20-11-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zo, de mijne is binnen! Nu eerst even de batterij opladen. Eerste indruk: mooi afgewerkt maar hij is toch een stuk kleiner dan ik had verwacht. Zeker geen ramp, ik wou zeker geen grote telefoon, vergeleken met mijn T-Mobile MDA is hij lekker plat. Prettig!

Opvallend: ik heb de telefoon bemachtigd via een T-Mobile verlenging. In het pakketje zat echter niet alleen het toestel, maar ook een gratis (?) Bluetooth headset van Sony Ericsson (HBH-PV702). Geen idee waar ik dit aan verdiend heb, maar zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

LOL foutje waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Ah.. Gmail en Google Maps werkt nu! Bij de instellingen voor Java een nieuw profiel aangemaakt, TCP without proxy, met Orange Java als Access point.

Opera geeft hier nog wel steeds een certificate error ('check date settings', hij geeft onderin ook aan dat het 4.5 uur later is)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In februari loopt mijn abbonement af bij tmobile dus kan al een nieuwe telefoon aanvragen. Wat raden jullie aan nog even wachten of de viewty nemen? Ik weet niet of er nog wat gelanceerd wordt de komende tijd aan nieuwe top telefoons? Ik wil hem in ieder geval voor eind december verlengen dan kan ik die 50% korting op me abbonements kosten nog even meepikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:03:
In februari loopt mijn abbonement af bij tmobile dus kan al een nieuwe telefoon aanvragen. Wat raden jullie aan nog even wachten of de viewty nemen? Ik weet niet of er nog wat gelanceerd wordt de komende tijd aan nieuwe top telefoons? Ik wil hem in ieder geval voor eind december verlengen dan kan ik die 50% korting op me abbonements kosten nog even meepikken.
Als je wil weten wat er gereleased gaat worden de komende tijd:

http://www.allaboutphones.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:49:
Zo, de mijne is binnen! Nu eerst even de batterij opladen. Eerste indruk: mooi afgewerkt maar hij is toch een stuk kleiner dan ik had verwacht. Zeker geen ramp, ik wou zeker geen grote telefoon, vergeleken met mijn T-Mobile MDA is hij lekker plat. Prettig!

Opvallend: ik heb de telefoon bemachtigd via een T-Mobile verlenging. In het pakketje zat echter niet alleen het toestel, maar ook een gratis (?) Bluetooth headset van Sony Ericsson (HBH-PV702). Geen idee waar ik dit aan verdiend heb, maar zeker welkom.
Simlock en software van T-mobile erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@piete:

Als je op zoek bent naar een telfoon met nog meer functies(behalve touchscreen) dan kan je de nokia N82 kunnen volgen. Die komt in de door jou genoemde periode uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:38:
@piete:

Als je op zoek bent naar een telfoon met nog meer functies(behalve touchscreen) dan kan je de nokia N82 kunnen volgen. Die komt in de door jou genoemde periode uit.
Maar die heeft niet bepaald goede reviews gehad, geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
@the_fes: Profielen kan je veranderen op deze manier
Eerst maak je een nieuw verbindings punt= Menu -> 4e tabblad -> telefoon instellingen -> verbindingen -> toegangspunten
Daarna ga je naar = Browser -> Instellingen -> Profielen en daar een profiel aanmaken of aanpassen.
En daar het juiste toegangspunt kiezen. Als je dan voor de onderste kiest kan je kiezen van een van de toegangpunten die zijn aangemaakt.

@Iwes: Zooo beterss!! Wat is er zo anders aan de Orange Java instelling dan gewone? Want bij mij blijft hij nogsteeds steken op algemene voorwaarden. :(

en toch vind ik het vreemd dat de cam niet uitblinkt voor mijn gevoel. Ik had een N73 en W810i en ik moet zeggen die W810i was echt veel beter. Ik heb net weer geprobeerd foto's te maken maar het is gewoon te licht.... lijkt wel of iedereen gewoon wit word niet normale kleuren. Iemand nog tips... want vind het wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

richards81 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:01:
@the_fes: Profielen kan je veranderen op deze manier
Eerst maak je een nieuw verbindings punt= Menu -> 4e tabblad -> telefoon instellingen -> verbindingen -> toegangspunten
Daarna ga je naar = Browser -> Instellingen -> Profielen en daar een profiel aanmaken of aanpassen.
En daar het juiste toegangspunt kiezen. Als je dan voor de onderste kiest kan je kiezen van een van de toegangpunten die zijn aangemaakt.

@Iwes: Zooo beterss!! Wat is er zo anders aan de Orange Java instelling dan gewone? Want bij mij blijft hij nogsteeds steken op algemene voorwaarden. :(

en toch vind ik het vreemd dat de cam niet uitblinkt voor mijn gevoel. Ik had een N73 en W810i en ik moet zeggen die W810i was echt veel beter. Ik heb net weer geprobeerd foto's te maken maar het is gewoon te licht.... lijkt wel of iedereen gewoon wit word niet normale kleuren. Iemand nog tips... want vind het wel jammer...
Misschien handmatig een lagere ISO waarde instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

richards81 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:01:
Bij de standaard instellingen is er een proxy ingesteld (poort 5080), en daar werkt 't blijkbaar niet mee. Orange Java als AP is trouwens gewoon het 'internet access', dus het is nu niet onbeperkt.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Hmm ik heb een aantal dingen geprobeerd met de profielen. Maar geen succes..... zucht...
Hoe vinden andere tweakers de camera die de viewty hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

trouwens een tip voor de viewty bezitters over het aanbrengen van de bijgeleverde screenprotector. (ik heb hem zelf sinds vandaag)
aanbrengen screenprotector
- maak een ruimte klaar waar geen/zo min mgoelijk stof is (badkamer: hete kraan open laten staan om te stomen en de stoom neer laten slaan)
- haal de accu uit je telefoon
- maak een oplossing van lauw water en afwasmiddel
- was je handen direct om je vingers van vet te ontdoen, liefst niet afdrogen met doek (= pluisjes)
- zorg dat het scherm van je viewty stofvrij is
- haal de screenprotector van de bescherming
- zet de screenprotector in je zeepoplossing
- pak je screenprotector en laat hem uitlekken
- plaats je screenprotector op het scherm, door het zeepwater kan je de protector nog makkelijk verschuiven.
- met een plastic card de bubbels eruit duwen
- laten drogen
dit is trouwens ook de handleiding van de 'invisible shield' en na ongeveer 5x die te hebben aangebracht op iPods en zonet de screenprotector op de viewty, kan ik zeggen dat het een zeer geslaagde methode is.

dan heb ik nog een vraag: waar kan ik software vinden (freeware/shareware/etc ofcourse). Of een lijst met viewty compatible software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:15

Qck

Bazinga

randje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:23:
dan heb ik nog een vraag: waar kan ik software vinden (freeware/shareware/etc ofcourse). Of een lijst met viewty compatible software
Dat zoek ik ook... Op de site van LG moet je punten ofzo 'betalen' en dan heb je spelletjes en ringtones e.d., maar die heb ik niet.

Jammer dat ik op de site van LG weinig kan vinden over updates voor Vista en firmware updates, hoop dat ze die wel beschikbaar gaan stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 20-11-2007 22:50 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hoezo werkt het niet met Vista dan? Ik heb nergens last van :)

Qua flash is er trouwens alleen maar flash 6 ondersteuning dat is dan wel weer jammer :( (geen linerider bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Iwes schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:38:
[...]

Bij de standaard instellingen is er een proxy ingesteld (poort 5080), en daar werkt 't blijkbaar niet mee. Orange Java als AP is trouwens gewoon het 'internet access', dus het is nu niet onbeperkt.
Het is me nu ook gelukt om maps en gmail aan de praat te krijgen. Nu keek ik bij het orange world profiel wat bij de instellingen voor toepassingen en games staat en daar staat dus TCP with Proxy, maar bij toegangspunten staat ook gewoon Orange Java. Dat betekend dus dat dan ook gebruik gemaakt wordt van Orange internet ipv het gratis world. zodra je dus een java toepassing gebruikt (bijvoorbeeld Opera Mini) het altijd van je 25 MB af gaat. Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
The_Fes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:33:
[...]

Het is me nu ook gelukt om maps en gmail aan de praat te krijgen. Nu keek ik bij het orange world profiel wat bij de instellingen voor toepassingen en games staat en daar staat dus TCP with Proxy, maar bij toegangspunten staat ook gewoon Orange Java. Dat betekend dus dat dan ook gebruik gemaakt wordt van Orange internet ipv het gratis world. zodra je dus een java toepassing gebruikt (bijvoorbeeld Opera Mini) het altijd van je 25 MB af gaat. Of heb ik dat verkeerd?
Wat is er zo anders aan Orange Java? Want ik zit met T-mobile maar nog geen succes met deze 2. Hoe vind jij de cam kwaliteit Fes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

De KU990 is sinds gisteravond in mijn bezit; ik heb er al heerlijk mee kunnen spelen. Ik heb hem dus gekregen bij mijn verlenging bij T-Mobile. De simkaart van mijn T-Mobile MDA heb ik in de Viewty gestopt en alles werkte meteen, zowel de internetverbinding als de Google applicaties. De firmware versie is V10a; het toestel is verder unbranded. Het enige van T-mobile in deze telefoon zijn twee icoontjes voor Web 'n' Walk en t-zones.

Grappig dat het mailprogramma "Vodafone mail" heet. Foutje in de software :)

Ik heb gisteravond vooral de internet- en mailfunctionaliteit van de Viewty vergeleken met mijn MDA. Conclusie: de Viewty wint het hier handsdown, met afstand. Ik heb nog nooit zo snel mobiel internet gehad, ook mailen verloopt zeer soepel. Wel moet ik Opera Mini nog uitproberen, dat is nog niet gelukt vanwege een Certificate Error.

Het Qwerty toetsenbord van de Viewty werkt bijzonder goed: ik geef er zelfs de voorkeur aan boven het uitschuifbare toetsenbord van de MDA. De feedback die je van het toestel krijgt is meer dan een gimmick: het werkt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
richards81 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:48:
[...]

Wat is er zo anders aan Orange Java? Want ik zit met T-mobile maar nog geen succes met deze 2. Hoe vind jij de cam kwaliteit Fes?
Wat er anders is aan orange java is dat er bij APN internet ingevuld is in plaats van wap, dus dan wordt orange internet gebruikt en gaat het van je 25 MB af (als ik tenminste alles goed begrepen heb hoor)

Ik moet bekekennen dat ik de foto's alleen nog maar op de telefoon zelf bekeken heb. Ik heb wel vaak wat bewogen foto's maar dat ligt waarschijnlijk ook voor een groot gedeelte aan mij ;) Zo op het eerste gezicht vind ik het allemaal wel goed, maar ik ben dan ook een Nokia 5500 met 2 mpxl camera gewend, en die was nou niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
The_Fes schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:45:
[...]

Ik moet bekekennen dat ik de foto's alleen nog maar op de telefoon zelf bekeken heb. Ik heb wel vaak wat bewogen foto's maar dat ligt waarschijnlijk ook voor een groot gedeelte aan mij ;) Zo op het eerste gezicht vind ik het allemaal wel goed, maar ik ben dan ook een Nokia 5500 met 2 mpxl camera gewend, en die was nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik heb zo ook alleen op me tel gekeken, maar ze zien er zo overbelicht uit geen normale kleuren. Ik moet zeggen de foto's van mijn N73/W810i zagen er beter uit en natuurlijker van kleur. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog van de pics van de voorbeelden die ik eerder had gezien. :(. Maar deze phone heeft wel erg leuke mogelijkheden voor het bewerken van de foto's
:)

[ Voor 5% gewijzigd door richards81 op 21-11-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat witte/overbelichte heb ik ook.
Vooral als je in een redelijk donkere omgeving een macrofoto maak.
hij stelt alles scherp in enzo (je ziet een rood lampje erbij).
en dan gebruikt hij tijdens de opname de flits en alles wit.

ik moet wel zeggen dat ik er verder niet echt mee gespeeld heb, waarschijnlijk bepaalde dingen instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Spotmatic schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:38:
De KU990 is sinds gisteravond in mijn bezit; ik heb er al heerlijk mee kunnen spelen. Ik heb hem dus gekregen bij mijn verlenging bij T-Mobile. De simkaart van mijn T-Mobile MDA heb ik in de Viewty gestopt en alles werkte meteen, zowel de internetverbinding als de Google applicaties. De firmware versie is V10a; het toestel is verder unbranded. Het enige van T-mobile in deze telefoon zijn twee icoontjes voor Web 'n' Walk en t-zones.
Spotmatic, welke instellingen gebruik jij voor Google features? Ik heb zelf T-mobile erin maar geen web en walk icoontjes en verbinding maken met google krijg ik niet voor elkaar (nogsteeds niet)
Tel is gekocht bij Orange shop zonder simlock of branding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
richards81 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:34:
[...]

Spotmatic, welke instellingen gebruik jij voor Google features? Ik heb zelf T-mobile erin maar geen web en walk icoontjes en verbinding maken met google krijg ik niet voor elkaar (nogsteeds niet)
Tel is gekocht bij Orange shop zonder simlock of branding
Ik denk dat het probleem bij jou zit in die gelockte orange profielen, je zult een T-mobile profiel moeten aanmaken en deze moeten instellen als te gebruiken profiel. Of heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
@ Fes: Er zitten bij mij ook gelocked T-mobile profielen in.
T-mobile GPRS
T-mobile MMS
T-mobile internet
Als me T-mobile kaart erin zit is er zijn er geen Orange profielen. Doe ik me Orange kaart erin zitten er gelocked Orange profielen in.Daarnaast heb ik zelf ook profielen aangemaakt maar ja geen succes :(.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.