• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:15:
Ik ben zelf nog niet uberpositief over de telefoon.. plaats later wel een review :)
En dat ding heeft me nu al weten te irriteren.. als ik internetverbinding maak of bel dan valt het signaal op mijn satelliet receiver weg..

Edit: en daar was mijn eerste reset bij het ophalen van mijn IMAP mail.
Edit2: mail ophalen kun je dus beter niet doen want dan crashed de telefoon..
Van welke firmware is je telefoon voorzien?

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20
by the way hebben jullie MSN messenger erop zitten? Kunnen jullie ook
makkelijk youtube filmpjes kijken via de viewty? Ik las dat sommige er MSN
op hadden op een ander forum

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Xof schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:15:
Ik ben zelf nog niet uberpositief over de telefoon.. plaats later wel een review :)
En dat ding heeft me nu al weten te irriteren.. als ik internetverbinding maak of bel dan valt het signaal op mijn satelliet receiver weg..

Edit: en daar was mijn eerste reset bij het ophalen van mijn IMAP mail.
Edit2: mail ophalen kun je dus beter niet doen want dan crashed de telefoon..
Ga door :P

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

KoppenSneller schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:39:
[...]

Van welke firmware is je telefoon voorzien?
Ik heb v10a :)

Synchroniseren met outlook gaat iig goed, heb mijn contactpersonen nu weer netjes in mijn telefoon staat. Vanaf SIM kopieren is een beetje nutteloos want dan komen alle nummers apart in de telefoon.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:31:
[...]

Ik heb v10a :)

Synchroniseren met outlook gaat iig goed, heb mijn contactpersonen nu weer netjes in mijn telefoon staat. Vanaf SIM kopieren is een beetje nutteloos want dan komen alle nummers apart in de telefoon.
Het schijnt dat v10c een hoop problemen oplost. Kun je die eigenlijk gewoon downloaden en erop flashen, of is ie nog niet publiekelijk beschikbaar?

• Xof

Xof

Nog niet los kunnen vinden, maar ik ga daar even verder naar zoeken.

Schijnt dat v10c ook kaartjes groter dan 2GB aankan. (lees geruchten dat er ondersteuning is voor kaartjes van 4GB en 6GB)

Edit: v10c is niet apart te downloaden en lijkt op dit moment alleen op O2 telefoons te staan (Engeland)

[ Voor 21% gewijzigd door Xof op 15-11-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de telefoon gehaald omdat de F700 weer uitgesteld is door VF. En ben tot nu toe erg tevrede over de Viewty.

Het menu is lekker snel en de ingebouwde gmail en google maps functie is ook er handig, website's zien er goed uit en laden ook best snel.

Alleen de screenprotector vind ik minder, ze hadden die er eigenlijk in de fabriek op moeten plakken heb nu in de hoek boven een luchtbel en krijg die niet weg, weet nu al dat me daaraan ga irriteren want alles moet precies zijn. :9
Weet iemand toevallig of LG die screen protectors ook los verkoopt? phone house verkoopt ze in ieder geval niet.

En als iemand er MSN op heeft gekregen zou ik wel graag willen weten hoe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Even een korte review van mijn kant.
Ik heb als vergelijking de W950i dus ik ben al touchscreen gewend.

Na het uitpakken uit de doos was ik toch nog verast hoe klein het toestel nog eigenlijk is. Afmetingen van het scherm vind ik goed al had een groter scherm en een iets groter toestel ook wel gemogen :)

Operating system werkt supersnel, las hierboven dat iemand hem supertraag vind. Nou ik dus totaal niet, alles vliegt over mijn scherm. Vooral vergeleken met de W950i. Alles loopt lekker soepel, maar mijn telefoon is nu dan ook nog vrij leeg.
De standaard browser op de telefoon is wel erg slecht. Pagina's laden verschrikkelijk traag, surfen is niet echt fijn. Ik heb dan ook Opera Mini geïnstalleerd en dat is echt een stuk beter. Pagina's laden gelijk een stuk sneller.
Alleen Youtube moet via de standaard browser. Ik vind de functie tot nu toe nog niks toevoegen. Ten eerste is er nog bijna geen content op de mobiele youtube. En ik kan de video's echt voor geen meter volgen. De kwaliteit is echt verschrikkelijk slecht en de filmpjes worden dus ook niet fullscreen afgespeeld. Je krijgt een klein blokje in het midden van het scherm en dan kun je bijna de pixels tellen. Ik hoop dat toekomstige FW updates dit toch wel sterk gaat verbeteren. Je kunt op dit moment ook niks instellen qua buffering dus af en toe wil die wel eens haperen.

Het touchscreen is niet geweldig, maar ook niet slecht. Ik vind het touchscreen van mijn W950i gewoon beter. Handschrift herkenning is op de W950i ook een stukje beter. Toen ik de telefoon net uit de doos had kon ik al helemaal niks op het scherm krijgen (had standaard plasticje er gelijk afgehaald), maar scherm was nog erg stroef. Na een paar uur 'spelen' is het scherm een stuk soepeler geworden en gaat het schrijven ook wat beter. Schrijven doe ik sowieso met mijn vinger want dat pennetje hadden ze net zo goed in de prullenbak kunnen gooien.. die neemt toch niemand mee.
Misschien moet ik wel wennen aan de net iets andere handschriftherkenning en vind ik over een maand dat de herkenning van de Viewty beter is dan van de W950i.

Outlook synchroniseert probleemloos met de telefoon. Contactpersonen, agenda items, taken allemaal geen probleem :)
Ik las alleen op whatmobile.net dat je maar een beperkt aantal agenda items op de telefoon kwijt kan, ik hoop niet dat ik hier last van ga krijgen.
Mail halen via IMAP gaat bij mij dus nog niet, want dan crashed mijn telefoon. Misschien omdat mijn mailbox te groot is?

Qwerty toetsenbord bij het SMS'en moet ik nog even aan wennen, ik tik nog wel eens mis en heb dan een verkeerde letter te pakken. Maar als het goed gaat zonder fout te tikken dan werkt dit sneller dan handschriftherkenning.

Het scrollen vind ik niet zo heel erg fijn, maar ook dit is wennen denk ik.

Las hier ook van iemand dat er superveel opties waren. Nou dat valt reuze mee eigenlijk. Het is duidelijk geen smartphone en je hebt alle menu's dan ook vrij snel gezien. Maar meer is er denk ik ook niet nodig.

Camera is echt super, maar dat weet iedereen al ;)

Er zitten te weinig theme's in. Op dit moment gebruik ik maar het visje, maar hadden eigenlijk wel meer leuke theme's ingemogen. Ik vraag me eigenlijk af of er theme's gemaakt kunnen worden, heb het nog nergens terug gevonden.

Ik heb ook even de mp3 functie getest. Er zit een virtualisatie op.. allemaal leuk en aardig, maar als zoiets schokkerig wordt afgespeeld zet het er dan gewoon niet in. Onzinnige feature dus.
Geluidkwaliteit is wel goed. Ik heb getest icm Sharp MD-33 oordopjes, de standaard oordopjes gebruik ik toch niet. Ik wil alleen maar earin :)
Het overtreft mijn W950i niet qua geluid, maar dit had ik ook wel verwacht. Het is tenslotte geen Walkman, maar het is zeker acceptabel ik kan er gewoon goed naar luisteren.
Volume is ook redelijk, het hoeft voor mij ook niet harder.
Muziek via de speakers klinkt goed, maar die optie zal ik toch nooit gebruiken. Maar dat betekent wel gelijk dat handsfree ook goed klinkt.
FM speler is ontzettend slecht.. zit een behoorlijke ruis achter. Bijv. bij Slam FM.. ik woon bijna praktisch naast de zendmast van Slam FM, maar toch nog een ruis. Misschien komt dit wel doordat ik andere dopjes gebruik dan de standaard. Maar de W950i had hier nooit last van.

DivX speelt goed af, niet schokkerig. Goede beeldkwaliteit.. een positief punt dus.

Feedback die je krijgt na elke knop je aandrukt op het scherm vind ik erg fijn. Had verwacht dat ik dit irritant zou gaan vinden, maar integendeel het werkt echt heel fijn.

Ik ben wel tevreden met de telefoon, maar er zitten wat schoonheidsfoutjes in. Dit is hopelijk allemaal opgelost in de volgende FW update. Ik denk dat de Qwerty toetsenbord ook verder geïntegreerd zal gaan worden. Ik kwam hem namelijk ook tegen bij de memo's, dus moet het mogelijk zijn om hem verder te implementeren. Ik heb geen ervaring met LG en FW updates, dus dat wordt afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Duidelijk dus.. een gebrande telefoon heeft een andere FW nummer.

Unbranded: V10a
Vodafone: V10b
O2 (zal je in NL dus niet tegenkomen): V10c

Volgens mij is er geen verschil in FW. Dat V10c groter geheugen aan kan is volgens mij ook maar een gerucht, heb nergens bevestiging kunnen vinden.

Edit: even gegoogled en dit lijkt inderdaad te kloppen, ik kom op een franse forum een post tegen dat iemand V10b heeft. Als provider gebruikt hij SFR en dat is Vodafone in Frankrijk :)

[ Voor 38% gewijzigd door Xof op 16-11-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:00:
Even een korte review van mijn kant.
Ik heb als vergelijking de W950i dus ik ben al touchscreen gewend.
knip!
Leuke en goede review _/-\o_

Na het lezen dat iedereen zo de winkel uit loopt met een Viewty begint het me nu eigenlijk nog mee te irriteren dat een webshop die zegt dat ze hem al hebben (eind oktober) nu nog steeds niet kunnen uitleveren. Dit terwijl de meeste shops hem pas eind november verwachtte en gewoon nu al hebben...

Blegh. Nou hopelijk morgen goed nieuws.. want dat was 1 van de 2 leverdata volgens Algebeld O-)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:49:
[...]

Leuke en goede review _/-\o_

Na het lezen dat iedereen zo de winkel uit loopt met een Viewty begint het me nu eigenlijk nog mee te irriteren dat een webshop die zegt dat ze hem al hebben (eind oktober) nu nog steeds niet kunnen uitleveren. Dit terwijl de meeste shops hem pas eind november verwachtte en gewoon nu al hebben...

Blegh. Nou hopelijk morgen goed nieuws.. want dat was 1 van de 2 leverdata volgens Algebeld O-)
Ben het met je eens, is inderdaad mooie review!
En hopelijk voor je is deze vandaag binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

@Xof

Bedankt voor je review, vond hem aan de lange kant voor een korte review :P

Ik heb een mailtje gestuurd naar LG met de vraag wanneer het toestel op de markt komt voor de losse (dus ongebrande) verkoop, en ik kreeg het volgende mailtje terug:
Geachte meneer de Jong,

In antwoord op uw verzoek deel ik u het volgende mede. Waarom u nog steeds wacht is mij niet geheel duidelijk want de KU990 ligt al geruime tijd in de schappen van de winkels. Ik verwacht u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Helpdesk Hans
Ik zal wel gek zijn, maar volgens mij is dat toch echt niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Het zal dan wel aan de distributeurs of de winkels liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
GSMWEB heeft ze binnen :P. Alleen ben ik al sinds 12 november bezig
mijn gegevens daar te krijgen, vreemd genoeg is faxen mislukt en brief
vermist :(. Gisteren maar via de scanner en gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
richards81 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:52:
GSMWEB heeft ze binnen :P. Alleen ben ik al sinds 12 november bezig
mijn gegevens daar te krijgen, vreemd genoeg is faxen mislukt en brief
vermist :(. Gisteren maar via de scanner en gemaild
heb je ze gebeld dan? zou wel mooi zijn, heb ik hem mischien morgen, als ze hem vandaag versturen. (had al een mail dat ik mijn gehad, dat contract ontvangen is, maar is nog niet geactiveerd, zullen ze wel doen als tel er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:10
Loop nu naar The Phone House Tilburg en je loop 15 min later met een viewty + abo de winkel uit...
KoppenSneller schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:59:
@Xof

Bedankt voor je review, vond hem aan de lange kant voor een korte review :P

Ik heb een mailtje gestuurd naar LG met de vraag wanneer het toestel op de markt komt voor de losse (dus ongebrande) verkoop, en ik kreeg het volgende mailtje terug:

[...]

Ik zal wel gek zijn, maar volgens mij is dat toch echt niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
@ Xof:

Dus als je na je (korte) ervaring met de viewty alsnog kon kiezen voor een andere phone, had je het dan gedaan?
Ik heb nog steeds de P1i in mijn hoofd zitten namelijk, maar de viewty is veel mooier :)
Geluid(mp3 speler), interface en camera vind ik belangrijk.
Jij bent dus niet zo positief over die mp3 speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iedereen die hem nu heeft wel een nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

PatrickG schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:28:
@ Xof:

Dus als je na je (korte) ervaring met de viewty alsnog kon kiezen voor een andere phone, had je het dan gedaan?
Ik heb nog steeds de P1i in mijn hoofd zitten namelijk, maar de viewty is veel mooier :)
50/50 gevoel krijg ik van xof, het is niet perfect maar ook niet slecht. Alhoewel het beter kan als ik het zo begrijp. Ik hoop dat de FW updates het oplossen

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Ruud schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:12:
Loop nu naar The Phone House Tilburg en je loop 15 min later met een viewty + abo de winkel uit...

[...]
Wordt een lange wandeling :P

Ik heb hem al besteld bij Algebeld, en zij hebben mijn contract ook, dus ik kan dat niet zomaar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Heb de mijne nog kunnen annuleren bij gsmweb... want ze hebben me aanvraag nog niet binnen. thx gsmweb. Op naar Orange nu en ik heb nu mijn viety in de hand :) :9~

[ Voor 15% gewijzigd door richards81 op 16-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
@ Xof:
Met een firmware update kan dit verholpen worden hoor. Let maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:08:
[...]
Met een firmware update kan dit verholpen worden hoor. Let maar op :)
Ik ben alleen benieuw wanneer we die FW update kunnen verwachten. SE en Nokia zijn volgens mij vrij snel daarmee, maar ik weet niet hoe dat met LG zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
KoppenSneller schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:09:
Ik ben alleen benieuw wanneer we die FW update kunnen verwachten. SE en Nokia zijn volgens mij vrij snel daarmee, maar ik weet niet hoe dat met LG zit...
Dat weet ik ook niet, maar anders zal de community wel voor een update zorgen, zoals al vaker wordt gedaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

@ Xof:

Nou daar twijfel ik over. Voor mij is er op dit moment geen perfecte telefoon. Elke telefoon heeft wel weer wat. Maar ik denk dat als ik voor de W960i was gegaan (of eventueel P1i) ik ook niet helemaal tevreden geweest zou zijn.
Geluid van mp3 is echt niet slecht hoor, maar er zijn gewoon totaal geen instelmogelijkheden waarbij je het moet doen met wat je krijgt. Feit is wel dat ik er qua geluid iets op achteruit ben gegaan ten opzichte van de W950i.

Ik heb denk ik al wel vast mijn volgende telefoon op het oog. De SE P5i met UIQ4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Dus je prefereert toch SE :P
Ik weet het allemaal niet meer.. In principe zou ik genoeg mogelijkheden moeten hebben met de Viewty omdat er toch 3rd party applicaties voor zijn te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nou op dit moment eigenlijk niet. Ik vond zowel de W960i als de P1i geen meerwaarde hebben op de W950i. Vind ze allebei persoonlijk ook niet zo mooi.
Ik hou mijn W950i gewoon naast de Viewty.

Concept design van de P5i ziet er ontzettend mooi uit + UIQ4 lijkt me super. Dus dit jaar even een uitstapje naar een ander merk ;)

Probleem van uitval met mijn satelliet receiver is opgelost, andere connector gebruikt. Wazig dat een mobiele telefoon daar op kan storen.

Zit net weer even aan mijn telefoon.. menu's zijn echt super. Alles is zo ontzettend soepel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 16-11-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ja daar gaat het uiteindelijk toch om. Ik ga hem ook halen!
Telecomadvies.nl heeft hem sinds vandaag ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag in Rotterdam voor een studentenbeurs. Kon het niet laten om daar even de phonehouse binnen te stappen naar aanleiding van een poster die buiten hangt. En jawel daar ligt hij ook al sinds begin van de week in de schappen.

Ik heb hem even vastgehouden. Het toestel ziet "fijntjes" uit, vind alleen de ontvangst/zend knoppen ietwat vreemd.. maja dat wordt natuurlijk gecompenseerd wanneer dat mega scherm aan staat. :)

Verder heb ik niets vandaag van algebeld vernomen.. vreemde vogels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Zo ik heb er ook even mee gespeeld. Hij hangt nu in de oplader. Het is wel even wennen zeg
alles via het scherm doen... Ik had hiervoor ook een beetje met een iphone gespeeld maar deze
doet zeker niet onder. Weet iemand waar je de UMTS instellingen kan vinden voor t-mobile.
Want nu gaat hij steeds naar T-zones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Nou ik heb voor het eerst een demo vastgehouden bij Vodafone en ik moet zeggen dat het formaat super is. Het camera zoom knopje is wel een beetje gammel, maar dat zal wel komen doordat het een demo model is.

70 euro bijbetalen i.c.m. Vodafone, maar dan krijg je natuurlijk wel een branded toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

richards81 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:38:
Zo ik heb er ook even mee gespeeld. Hij hangt nu in de oplader. Het is wel even wennen zeg
alles via het scherm doen... Ik had hiervoor ook een beetje met een iphone gespeeld maar deze
doet zeker niet onder. Weet iemand waar je de UMTS instellingen kan vinden voor t-mobile.
Want nu gaat hij steeds naar T-zones
Enige wat je moet weten is dat de APN 'internet' heet, dat is alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:32
De toestellen die Orange heeft, die zijn zeker ook branded?

De aanschaf is nl best interessant bij een Orange 25 abbonnement voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
richards81 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:59:
Heb de mijne nog kunnen annuleren bij gsmweb... want ze hebben me aanvraag nog niet binnen. thx gsmweb. Op naar Orange nu en ik heb nu mijn viety in de hand :) :9~
Met of zonder Branding en simlock?
En, indien branding, hoe erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
koektrommeltje schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 05:32:
[...]

Met of zonder Branding en simlock?
En, indien branding, hoe erg?
Hij is niet gebrand en geen simlock, ik heb nu mijn huidige t-mobile kaartje in zitten
als deze verlopen is gaat ik over op me Orange abbo :)

heeft iemand overigens nog tips over het scrollen door de submenu;s op de viewty
als ik dat doe opent hij vaak waar me vinger over heen gaat ipv van naar beneden (als ik
een beweging maak van boven naar onder of andersom)

[ Voor 24% gewijzigd door richards81 op 17-11-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

oke voor degene die hem al hebben, misschien kunnen jullie mij helpen... Ik probeer leuk wat muziek erop te zetten, maar ten eerste dat LG music manager, wat een klote programma. Ik zet het in de map mijn geluiden, en daar een map maken met de muziek, maar nee hoor, hij flikert daar gewoon alles los in.... en normaaal met mijn andere phone (N72) kon ik gewoon via het icoontje op deze computer mijn telefoon in en zelf dingen maken en plaatsen, maar bij deze kan dat niet... Weet iemand meer??

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

hmmzz wat erg gaar is dat je dus niet direct op kan slepen, en via music manager zegt die als ik verbinding wil maken van: verbinding verbroken met zon V alsof ik zelf de verbinding afsluit. Kan iemand helpen echt pokke programma

[ Voor 68% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 17-11-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:03:
hmmzz wat erg gaar is dat je dus niet direct op kan slepen, en via music manager zegt die als ik verbinding wil maken van: verbinding verbroken met zon V alsof ik zelf de verbinding afsluit. Kan iemand helpen echt pokke programma
Programma is inderdaad niet relaxt. Ik ben nu vooral bestanden over aan het zetten door hem eerst op de USB-massaopslag stand te zetten. Is iets fijner en sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Viewty gescoord bij Orange. Eerste indruk is prima. Alleen is ook bij mij de eerste poging om bestanden van PC naar phone te kopieren mislukt.

Orange heeft overigens geen branded versie, zoals iemand hier suggereerde, maar het originele toestel.
De aanbieding met een 2-jarig abo van 25 euro per maand (eerste jaar half geld, dus over twee jaar gemiddeld 18,75 p.m.) met een gratis toestel is kennelijk zo goed dat een medewerker van Phone House ook meteen riep: Dat zal wel een branded versie zijn! Niet dus.

De prijsverschillen zijn enorm. Zelf stap ik over van T-Mobile naar Orange. T-Mobile vraagt bij verlenging van mijn huidige abonnement 175 euro bijbetaling voor de Viewty. Tja, dan ben je dus weg....

Bij Orange kreeg ik 'm simlockvrij mee, zodat ik met mijn oude T-Mobile Simkaartje meteen kan bellen en internetten. Ik moet even de opzegtermijn van drie maanden uitzitten tot ik met Orange simkaart aan de slag kan.

Gisteravond in een donker en bruin cafe een paar foto's en een filmpje gemaakt. Dat levert een werkelijk indrukwekkend resultaat op. De 800 iso modus bewijst zich volledig. Vergeet opmerkingen van lieden die willen doen geloven dat de camera of lens van de Viewty niet veel voorstelt. Het is op dit moment the best you can get.

Ik zal goede en slechte ervaringen van de komende dagen binnenkort posten. Als andere bezitters dat ook doen, ontstaat hier een mooi beeld van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmh, ik vindt het zelf ook een hele slechte namaak van itunes. In het begin had ik ook de hele tijd dat de verbinding verbrak. Maar dat kwam bij mij omdat ik eerst verbinding maakte in de 'wizard verbinding' en daarna de music manager probeerde te openen.
Toen ik daarna gewoon de kabel erin plugde en de music manager gewoon aanklikte deed ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:54:
Gisteren de Viewty gescoord bij Orange. Eerste indruk is prima. Alleen is ook bij mij de eerste poging om bestanden van PC naar phone te kopieren mislukt.

Orange heeft overigens geen branded versie, zoals iemand hier suggereerde, maar het originele toestel.
De aanbieding met een 2-jarig abo van 25 euro per maand (eerste jaar half geld, dus over twee jaar gemiddeld 18,75 p.m.) met een gratis toestel is kennelijk zo goed dat een medewerker van Phone House ook meteen riep: Dat zal wel een branded versie zijn! Niet dus. De prijsverschillen zijn enorm.
Zelf stap ik over van T-Mobile naar Orange. T-Mobile vraagt bij verlenging van mijn huidige abonnement 175 euro bijbetaling voor de Viewty. Tja, dan ben je dus weg....

Bij Orange kreeg ik 'm simlockvrij mee, zodat ik met mijn oude T-Mobile Simkaartje meteen kan bellen en internetten. Ik de opzegtermijn van drie maanden uitzitten tot ik met Orange simkaart aan de slag kan.

Gisteravond in een donker en bruin cafe een paar foto's en een filmpje gemaakt. Dat levert een werkelijk indrukwekkend resultaat op. De 800 iso modus bewijst zich volledig. Vergeet opmerkingen van lieden die willen doen geloven dat de camera of lens van de Viewty niet veel voorstelt. Het is op dit moment the best you can get.

Ik zal goede en slechte ervaringen van de komende dagen binnenkort posten. Als andere bezitters dat ook doen, ontstaat hier een mooi beeld van dit toestel.
Het mooie is dat je toch bij T-mobile blijft :P (zal niet lang meer duren voordat alles overgezet wordt)

Camera is idd echt ongelovelijk goed, verbaas me er telkens weer over. Met nachtmodus kun je 's avonds goede foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
PatrickG schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:45:
Dus je prefereert toch SE :P
Ik weet het allemaal niet meer.. In principe zou ik genoeg mogelijkheden moeten hebben met de Viewty omdat er toch 3rd party applicaties voor zijn te downloaden.
Hoe zit het met die 3rd party applicaties? Ik hoorde dat alle flash en J2ME bestanden sowieso compatible zijn. :*)

Misschien leuk idee om alle nieuwe info omtrend de Viewty in de volgende TS te zetten.
Iemand in om een deel2 van dit topic te maken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal vragen waarvan de antwoorden afhankelijk zijn van het dan wel niet aanschaffen van de Viewty (KU990) :)

* Is het schadelijk voor de lens vd camera om m zo in je broek te stoppen. Er zit nl.geen bescherming overheen.
* Zijn de foto's beter dan met de N73?
* Kan je de foto's ook fullscreen bekijken, of zie je slechts een kleine versie ervan?
* Vanuit het startscherm, kan je dan met 1 knop naar je agenda / sms inbox etc.? Of moet dat via menu, en dan via... en dan via...? Met mijn Nokia N73 kan t met 1 knop nl. en dit vind ik er prettig.
* Als je gebeld wordt, kan je daar dan een foto aanhangen, zodat die foto groot (fullscreen?!) in beeld komt?
* Komen er snel krassen op touchscreen?
* Wat is de standby-tijd en gesprekstijd?
* Ik zit erg te twijfelen tussen deze Viewty, de SE P1i, de Nokia 6500 Slide, de Samsung F700 Samsung P520 (Armani Phone), de Samsung G600 en de G88..Kan iemand de knoop doorhakken voor me? ;)

Alvast bedankt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
als je hem vergelijkt met de Nokia N73, dan wint de Viewty met 100%.

Ik heb zelf de N73 en heb zelf nog nooit zo'n kut toestel gehad! gadverdamme zeg. Enige wat nog een pluspuntje is dat de foto's er overdag goed uitzien, maar voor de rest een van de kutste toestellen ooit!!!

Nu zul je denken, dat dit een subjectieve reactie is, maar ik heb meerdere vrienden/kennissen met een N73 en die ondervinden allemaal dezelfde problemen.

Ik heb de Viewty nog niet binnen, maar ik zeg je nu al dat die 100% beter is dan de N73 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:44:
als je hem vergelijkt met de Nokia N73, dan wint de Viewty met 100%.

Ik heb zelf de N73 en heb zelf nog nooit zo'n kut toestel gehad! gadverdamme zeg. Enige wat nog een pluspuntje is dat de foto's er overdag goed uitzien, maar voor de rest een van de kutste toestellen ooit!!!

Nu zul je denken, dat dit een subjectieve reactie is, maar ik heb meerdere vrienden/kennissen met een N73 en die ondervinden allemaal dezelfde problemen.

Ik heb de Viewty nog niet binnen, maar ik zeg je nu al dat die 100% beter is dan de N73 :P
Ok thanx voor het snelle antwoord. Zou je mijn vragen nog concreter kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:31:
Ik heb een aantal vragen waarvan de antwoorden afhankelijk zijn van het dan wel niet aanschaffen van de Viewty (KU990) :)

* Is het schadelijk voor de lens vd camera om m zo in je broek te stoppen. Er zit nl.geen bescherming overheen.
* Zijn de foto's beter dan met de N73?
* Kan je de foto's ook fullscreen bekijken, of zie je slechts een kleine versie ervan?
* Vanuit het startscherm, kan je dan met 1 knop naar je agenda / sms inbox etc.? Of moet dat via menu, en dan via... en dan via...? Met mijn Nokia N73 kan t met 1 knop nl. en dit vind ik er prettig.
* Als je gebeld wordt, kan je daar dan een foto aanhangen, zodat die foto groot (fullscreen?!) in beeld komt?
* Komen er snel krassen op touchscreen?
* Wat is de standby-tijd en gesprekstijd?
* Ik zit erg te twijfelen tussen deze Viewty, de SE P1i, de Nokia 6500 Slide, de Samsung F700 Samsung P520 (Armani Phone), de Samsung G600 en de G88..Kan iemand de knoop doorhakken voor me? ;)

Alvast bedankt.
* Ik heb het plastic folie erop gehouden, dat over de lens zit. Maakt de fotó kwaliteit niet slechter, zo ja wat maakt die nu dan al enorm mooie foto's. Voor de rest kan ik niet echt zeggen of het schadelijk is. Denk het niet echt zolang je geen zand/stenen/sleutels in je zak heb :P
*De foto's zijn in full screen te zien!
*Ik heb zelf de N72 gehad, bijna hetzelfde als de N73 (overgens ook een klote toestel :9 ) maar ik weet met de N73 kan je je eigen 'snelkoppelingen' maken, dat heb je hiermee niet, alleen knop Menu, handmatig nummer draaien, Berichten, en je adresboek. Die kan je neit veranderen volgens mij... dan kan je dus ook de klok in beeld hebben, wat wel leuk gedaan is klik je erop om alarm te zetten, dan draait die om.
*Als het goed is moet je idd een foto bij een persoon komen als je gebeld wordt, maar ik weet niet of dat fullscreeen is, ben ik nog niet aan toe gekomen om te bekijken...
*Tjah snel krassen ligt eraan of je een screeen protector erop doet ja of nee. Ik heb wel (helaas paar bubbeltjes onder) maar vind ik minder erg dan allemaal krassen (wordt overgens een screenprotector bij geleverd, niet heel denderend, maar wel redelijk.
*Ik heb eergisteren de telefoon in de lader gedaan, gisterenochtend vroeg eruit, hele dag lopen klooien ermee, en nu heb ik nog 2 (van de 4) streepjes over, dus vind echt relexe batterij duur.
*Ik zou zeggen neem de Viewty, ik vind het werkelijk een waar genot dat touchscreen, smsen hoe de bediening in elkaar zit, oke hier en daar wat minder, en enorm wennen natuurlijk.... Ik vind het de allerbeste koop die ik gedaan heb tot nu toe (en ik heb best wat gehad op zich....) Ook kwa foto's maken is die vind ik echt relex in vergelijking met mijn N72 is deze snel! Ik zou zeggen Viewty! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:31:

Alvast bedankt.
Ikzelf ook tussen die gsm's ongeveer :P
Maar ik vind de P1i wat duur, 520 euro. Daarvoor kun je beter de viewty nemen.
Samsung f700 heeft qwerty, en is 100 euro goedkoper.
slide heeft geen touchscreen, maar wel een zeer goede luidspreker
p520 gaat 450 kosten ongeveer, duur voor zo'n gsm. dan kun je voor minder geld beter de f700 nemen (of je vind kleiner en design toch wel degelijk eens stuk belangrijker ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beschermfolie op het scherm laten zitten is geen goed idee als je handschriftherkenning wilt gebruiken. Veel te stroef materiaal. Beter de bijgeleverde beschermfolie gebruiken. Is alleen wel lastig om er zonder luchtbellen op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik blijf mijn telefoon mooi gebruiken zonder folie, ik verwacht geen problemen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu 2 dagen in bezit !

Mijn ervaringen tot nu toe,

Design: Blijft echt super! Heb nog geen mooiere telefoon gezien..Alles voelt ook degelijk aan ( waar ik bij lg nog erg mn twijfels bij had). Beeldscherm is groot! Superhelder vergeleken met mn k800i (die al heel helder was). Thema's zijn ook mooi. Alleen jammer dat de zwarte van die lelijke icoontjes heeft 8)7 als ze de icoontjes van de andere thema's hadden gebruikt was die perfect..

Menu werkt prima. Alleen vind ik deze wel een beetje traag. Niet storend maar iets vloeiender had van mij wel gemogen (hopelijk met update)

Touchscreen went snel! Werkt veel beter als verwacht.. Qwerty smsen raak je in het begin nog vaak verkeerde letters maar na 2 dagen heb ik nog nooit zo snel smsjes kunnen typen met een telefoon.

Foto's nemen en video gaat goed. Superscherp!!!! Op het scherm lijken de foto's minder scherp als op de pc (denk dat dit komt omdat beeld breed is en dus uitgerekt). Wel gaat foto's nemen een beetje traag maar niet zo storend..

Wel heb ik bij 120fps iets heel raars. Als ik kijk op het scherm is alles goed kwa kleur en helderheid maar zogauw ik op ga nemen wordt alles heel zwart en donker :S Bugje? of zie ik iets over het hoofd? Dit alleen bij 120fps dus..

Nog een klein bugje is dat als ik de mp3speler (overgens ook erg fijn alhoewel geen opties voor geluid) minimaliseer dan werkt de touchtrilling niet... meer last van? Merk je ook meteen dat die niet werk :D uitvinding van het jaar bij touchscreens wat mij betreft want je hebt echt het idee hierdoor dat je een toets indrukt..

Conclusie:
Supertelefoon zowel kwa uiterlijk als functies/gebruiksgemak.

p.s iemand al screenprotectors gevonden? Die erbij zat zit er nu op maar met allemaal bubles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik gebruik voor mijn SE W950i de Brando ultra clear screenprotectors. Ze zijn heel erg goed, ook icm de handschrift herkenning die de SE W950i heeft.

edit--
btw ik weet niet als dat de link is die je moet hebben, maar gaat om dat merk :)

[ Voor 18% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-11-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in het apparaat de instelling voor USB verandert in 'massaopslag' kun je bestanden gewoon via drag & drop van je pc naar de micro-sd kaart op je Viewty zetten. Dan wordt gewoon een extra drive zichtbaar onder 'DEZE COMPUTER'.

Ik verwacht dat we binnenkort wel wat horen over een bug in de software die LG bij de telefoon levert. Ik gebruik Vista en dat geeft vreemde fouten. Als ik de usb-kabel in de telefoon steek, staat er onmiddellijk 'KU990 is gereed'. Maar bij elke poging om iets over te zetten krijg ik een melding dat er geen verbinding met de telefoon kan worden gemaak (Terwijl die er dus al is!). Ik krijg dan het advies om de compoort te controleren. Onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog even wennen aan het touchscreen. Vooral als ik naar een klantenservice bel, moet je er aan denken om hem te ontgrendelen voor het numerieke toetsenbord.
Verder is het is jammer dat je de flitser niet als zaklamp kan gebruiken, maar aan de andere kant komt er van het scherm natuurlijk al veel licht. Voor de rest nog geen spijt van me aankoop.

Weet iemand hoe ik de radio over de speaker kan afspelen. Het lukt me niet en zou echt fijn op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
richards81 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:27:
[...]

Hij is niet gebrand en geen simlock, ik heb nu mijn huidige t-mobile kaartje in zitten
als deze verlopen is gaat ik over op me Orange abbo :)

heeft iemand overigens nog tips over het scrollen door de submenu;s op de viewty
als ik dat doe opent hij vaak waar me vinger over heen gaat ipv van naar beneden (als ik
een beweging maak van boven naar onder of andersom)
Je maakt me erg blij met deze mededeling :)

Morgen eentje scoren dan maar bij een 2jarige Orange 25. Na jaartje downgraden en voor 390 euro een simlockvrije Vieuwty lijkt me een mooie deal :) Eerstje jaar is nl ook 50%korting.
N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:29:
Wel heb ik bij 120fps iets heel raars. Als ik kijk op het scherm is alles goed kwa kleur en helderheid maar zogauw ik op ga nemen wordt alles heel zwart en donker :S Bugje? of zie ik iets over het hoofd? Dit alleen bij 120fps dus..
Dit is volkomen normaal! Doorgaans maak je filmpjes met 30fps, eigenlijk worden er dan per seconde 30 foto's achter elkaar gemaakt. Het licht heeft dan ook maar 1/30 seconde de tijd om op de sensor te vallen. Bij 120fps, wat vier keer sneller is, heb je dus ook vier keer zoveel licht nodig. M.a.w. je hebt het filmpje in te donkere omstandigheden gemaakt, bij daglicht en in volle zon gaat het prima!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:54:
[...]

Dit is volkomen normaal! Doorgaans maak je filmpjes met 30fps, eigenlijk worden er dan per seconde 30 foto's achter elkaar gemaakt. Het licht heeft dan ook maar 1/30 seconde de tijd om op de sensor te vallen. Bij 120fps, wat vier keer sneller is, heb je dus ook vier keer zoveel licht nodig. M.a.w. je hebt het filmpje in te donkere omstandigheden gemaakt, bij daglicht en in volle zon gaat het prima!
Kijk heel duidelijk thnx! met lampen aan heeft hij daar al behoorlijk last van. Mja ga het verder toch nauwlijks gebruiken dus dat scheeld..

Heb nog een klein filmpje geupload om te bekijken hoe goed hij video's maakt 8)

v171107_14.57.avi - 2.50MB
(via de player van dewebsite krijg ik hem zwartwit dus anders even downloaden voor beter oordeel)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik te zien welke firmware ik heb?

Heb het toestel nu 3dagen in mijn bezit en is tot nu toe beste telefoon die ik heb gehad.

Enigste minpuntje zijn de luchtbellen onder de screenprotector gelukkig niet op het scherm zelf, maarja dat heb ik zelf gedaan kan LG niet de schuld geven. 8)7 Ze moeten die dingen gewoon te koop aanbieden.

In de software heb ik pas 1 fout ondekt en die is best wel irritant, wanneer ik een SMS typ in qwerty-scherm en ergens bij de spatie drukt sluit hij het scherm af(gelukkig slaat hij het wel op in concepten dus hoef niet opnieuw te beginnen).
En ze mogen bij de nieuwe firmware bij mail en memo ook wel een qwerty-scherm erbij doen.

Als die dingen gefixt zijn is die helemaal perfect.

Heeft iemand een link waar ik applicaties kan downloade voor de telefoon? zijn niet echt makkelijk te vinden voor LG nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Heeft iemand misschien de instellingen voor web en walk van tmobile.
Ik heb geprobeerd ze in te stellen via de T-mobile website... maar lukt me niet echt.
Google maps krijg ik ook niet aan de praat. Krijg de melden er is een data verbinding
voor nodig om te laden. :?

Iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb het al eerder tegen je gezegd het enige wat je in hoeft te vullen is de APN en dat is 'internet'. Daarna had ik gelijk verbinding.

@ThaMadD3Vil: Menu -> 4e tabblad -> Telefoon instellingen -> Handsetinformatie
et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Gebruikt iemand deze telefoon icm een gps module? Gaat de navigatie een beetje snel allemaal? Vraag me af of je tomtom of route66 ofzo kan installeren...

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee, nee en nee

Alleen nav4all zal er waarschijnlijk op draaien, maar ik vind nav4all zelf compleet niks iig.

[ Voor 76% gewijzigd door Xof op 17-11-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
[quote]Xof schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:25:
Ik heb het al eerder tegen je gezegd het enige wat je in hoeft te vullen is de APN en dat is 'internet'. Daarna had ik gelijk verbinding.

Klopt, maar waar zit deze APN (access point node neem ik aan) Tevens kan ik die T-zones niet verwijderen alleen ander punt selecteren. Ik heb ook verbinding maar hoe weet ik dat het via de 3G is? Bij de Nokia zag je duidelijk dat hij overging op 3G. Heb jij googlemaps aan de praat gekregen?

** ik denk dat ik hem gevonden heb, "access point". Daar kan ik kiezen uit:
-T-zones
-T mobile mms
-T mobile internet <------ deze is geselecteerd

[ Voor 12% gewijzigd door richards81 op 17-11-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:56:
Moet nog even wennen aan het touchscreen. Vooral als ik naar een klantenservice bel, moet je er aan denken om hem te ontgrendelen voor het numerieke toetsenbord.
Dus als je wilt bellen hoef je toetsenblokkering niet op te heffen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:15:
[...]

Dus als je wilt bellen hoef je toetsenblokkering niet op te heffen :?
Hij bedoelt dat als je belt, je de automatische toetsenblokkering bij het bellen uit moet zetten om bij 'machines' met een voorgeprogrammeerde stem je keuze door te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:20:
[...]

Hij bedoelt dat als je belt, je de automatische toetsenblokkering bij het bellen uit moet zetten om bij 'machines' met een voorgeprogrammeerde stem je keuze door te geven ;)
Wie gebruikt dan ook automatisch toetsenblokkering :P ;).
Maar als men klantenservice belt, werken de nummerieke toetsen dan wel?

edit--
Want ik had gehoord dat het soms niet werkte met een htc (voglens mij?)....

[ Voor 19% gewijzigd door XTREEMRaGE op 17-11-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:24:
[...]

Wie gebruikt dan ook automatisch toetsenblokkering :P ;).
Maar als men klantenservice belt, werken de nummerieke toetsen dan wel?
Neem aan dat de automatische toetsenblokkering er is om te voorkomen dat je oor en wang de hele tijd nummers in gaan voeren.Je moet dus eerst de blokkering eraf halen, daarna numerieke toetsen inschakelen en dan kan je pas kiezen. Beetje omslachtig dus. Weet niet of dat bij andere touchscreenmodellen ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

richards81 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:38:
[quote]Xof schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:25:

Klopt, maar waar zit deze APN (access point node neem ik aan) Tevens kan ik die T-zones niet verwijderen alleen ander punt selecteren. Ik heb ook verbinding maar hoe weet ik dat het via de 3G is? Bij de Nokia zag je duidelijk dat hij overging op 3G. Heb jij googlemaps aan de praat gekregen?

** ik denk dat ik hem gevonden heb, "access point". Daar kan ik kiezen uit:
-T-zones
-T mobile mms
-T mobile internet <------ deze is geselecteerd
Heb jij een gebrande T-mobile telefoon ofzo? Ik heb alles namelijk zelf in moeten vullen en dat stond er dus niet.
Er staat trouwens duidelijk links boven in de hoek als je via 3G verbinding hebt. Anders staat er alleen een G'tje.

APN staat bij Menu -> 4e tabblad -> telefoon instellingen -> verbindingen -> toegangspunten -> T-mobile internet. Daar staat je APN ingevuld.

Mijn settings zijn:
Verbindingstitel: T-Mobile Internet
Drager: UMTS
Validatie: Geen validatie
APN: internet

Alles werkt gewoon, dus ook google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Zou een mooie actie zijn van Orange een gebrande T-mobile versie verkopen.
overigens staat bij mij constant 3G boven de bereik streepjes.
Bedankt voor het uitleggen Xof, ik ga het gelijk proberen

ps. volgens mij staan die dingen ingesteld op me simkaart zou dat kunnen?

** ik heb hem gevonden alleen ik kan hem niet verwijderen "T-mobile Internet"
en ook de verschillen, zoals drager: GPRS en validatie: PAP.
Ik zal wel een nieuwe aanmaken met de gegevens die jij net gaf Xof.

[ Voor 29% gewijzigd door richards81 op 18-11-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zondag 18 november 2007 @ 03:34:
[...]

Er staat trouwens duidelijk links boven in de hoek als je via 3G verbinding hebt. Anders staat er alleen een G'tje.
En als je HDSPA dekking hebt, staat er een rood 3G iccoontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
@ jupjup: zeer goede review!!!

Ik had de telefoon al 5 weken geleden besteld, maar mijn geduld wordt nu helemaal minder, na het lezen van zo'n positieve review.

Naar mijn mening is de Viewty op dit moment het beste toestel voor mensen die een compact,mooi en praktisch ontworpen hoge kwaliteit PDA foto&filmcamera gsm willen hebben. :*)

ps: Er zijn allemaal nieuwe ontwikkelingen: het toestel is al uit & er zijn een hoop goede reviews geschreven. Genoeg redenen om een deel2 van dit topic te starten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Xof schreef op zondag 18 november 2007 @ 03:34:
[...]

Heb jij een gebrande T-mobile telefoon ofzo? Ik heb alles namelijk zelf in moeten vullen en dat stond er dus niet.

APN staat bij Menu -> 4e tabblad -> telefoon instellingen -> verbindingen -> toegangspunten -> T-mobile internet. Daar staat je APN ingevuld.

Mijn settings zijn:
Verbindingstitel: T-Mobile Internet
Drager: UMTS
Validatie: Geen validatie
APN: internet

Alles werkt gewoon, dus ook google maps.
Ik heb deze toegevoegd maar ik kan die oude niet verwijderen.... Ondertussen doet
googlemaps het dus ook nog niet. Ik denk zelf dat ze misschien op de simkaart staan
die profielen omdat ik ze een keer via de sms heb aangevraagd. Wish me luck ik ga
die screen protector er zo opzetten :) <<<<------- Hoera ik hij zit erop met 2 luchtbelletjes... een
boven de 2e cam en andere onder aan de zijkant. Verder scherm is zonder luchtbellen en stof.

[ Voor 7% gewijzigd door richards81 op 18-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Djerique schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:11:
@ jupjup: zeer goede review!!!

Ik had de telefoon al 5 weken geleden besteld, maar mijn geduld wordt nu helemaal minder, na het lezen van zo'n positieve review.

Naar mijn mening is de Viewty op dit moment het beste toestel voor mensen die een compact,mooi en praktisch ontworpen hoge kwaliteit PDA foto&filmcamera gsm willen hebben. :*)

ps: Er zijn allemaal nieuwe ontwikkelingen: het toestel is al uit & er zijn een hoop goede reviews geschreven. Genoeg redenen om een deel2 van dit topic te starten :*)
Wacht dan ff tot de 1000 reacties. Zoals normaal ook gebeurd bij het openen van een ander deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
@ Xof: Ik heb gekeken met me Orange simkaart. Deze plaatst ook automatisch bij
toegangspunten wat verbindingen zoals Orange world, orange mms, orange email en orange java. Jij hebt ook T-mobile maar bij jou wordt er niets automatisch bijgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee bij mij worden ze idd niet automatisch toegevoegd. Ik heb nu 3 jaar T-mobile, dus heb misschien een andere simkaart?

Je moet trouwens ook even naar Browser -> Instellingen -> Profielen en daar een profiel aanmaken of aanpassen. En daar het juiste toegangspunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Xof schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:24:
Nee bij mij worden ze idd niet automatisch toegevoegd. Ik heb nu 3 jaar T-mobile, dus heb misschien een andere simkaart?

Je moet trouwens ook even naar Browser -> Instellingen -> Profielen en daar een profiel aanmaken of aanpassen. En daar het juiste toegangspunt kiezen.
Daar staat 1 standaard profiel:
Servicenaam: T-Mobile Internet
Startpagine: www.t-zones.nl
verbindingmodus: TCP- with proxy
ipadres: 10.10.10.10
proxyserverpoort:8080
toegangspunt: T-zones

Deze valt wederom niet te verwijderen. Welk profiel heb jij erin staan?
Ik ben nu sinds 2005 klant van T-mobile. Ik heb bij deze kaart web & walk genomen of
hoe heet dat... internet totaal ofzo. Ik probeerde net overigens gmail maar ook geen succes
"voor deze toepassing is een gegevens verbinding nodig"

Ik baal hier wel van zeg! :( :( :/

ps. heb je wel die intro doorlopen toen je voorhet eerst je viewty aan had gezet?
En van sim kopieren ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door richards81 op 18-11-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja dat heb ik ook gedaan, ik heb alles van mijn SIM gekopieert. Maar dat waren alleen contactpersonen voor zover ik weet (en die heb ik achteraf weer verwijderd).

Ik heb mijn eigen profiel aan moeten maken, standaard stond daar bij mij niks.

Servicenaam: internet (kan ook T-mobile Internet zijn natuurlijk)
Startpagina: http://pda.t-mobile.nl (wist anders even niet zo snel welke startpagina ik wilde)
Verbindingmodus: TCP without proxy
Toegangspunt: T-mobile Internet

Edit: En hem trouwens ook extra internet bundel erbij genomen, maar volgens mij maakt dit weinig uit voor de instellingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Xof op 18-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de viewty nu ook in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over, er zijn een aantal kleine dingen die ik ook nog aan lg wil gaan melden (kan geupdate worden) maar ik meld ze hier eerst even omdat ik misschien iets over het hoofd zie.

Wekker: Ik ben gewend dat ik mijn profiel op stil kan zetten en dat ik de wekker dan nog wel hoor (en dus niet word wakker gebeld) dit is volgens mij niet mogelijk.

Qwerty: Ik zou graag overal het qwerty toetsenbord gebruiken, dus ook in java apps zoals opera mini.

Snelkoppelingen menu: Het snelkoppelingen menu (rechts of links bij je startscherm) kan ik niet aanpassen vind ik ook jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren een viewty, maar vandaag kan ik er opeens niet meer bellen, niet gebeld worden en ook geen smsjes ontvangen. Heb de handleiding nu niet hier, maar heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Het ligt niet aan mijn simkaart of mn abonnement omdat ik met een andere telefoon wel gewoon kan bellen. Heb btw een t-mobile viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Xof schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:52:
Ja dat heb ik ook gedaan, ik heb alles van mijn SIM gekopieert. Maar dat waren alleen contactpersonen voor zover ik weet (en die heb ik achteraf weer verwijderd).

Ik heb mijn eigen profiel aan moeten maken, standaard stond daar bij mij niks.

Servicenaam: internet (kan ook T-mobile Internet zijn natuurlijk)
Startpagina: http://pda.t-mobile.nl (wist anders even niet zo snel welke startpagina ik wilde)
Verbindingmodus: TCP without proxy
Toegangspunt: T-mobile Internet

Edit: En hem trouwens ook extra internet bundel erbij genomen, maar volgens mij maakt dit weinig uit voor de instellingen.
Hmm echt vreemd dat het bij mij allemaal voor ingesteld staat. Zowel als ik mijn T-mobile kaart erin doe als Orange. Ik heb dat profiel ook al een keer gemaakt. Dan gaat die wel gewoon naar pda.t-mobile.nl maar gmail/google maps doet het gewoon niet. Geen goede verbinding.....
Ik zal dit morgen ook wel aankaarten bij T-mobile dat ik hier best wel van baal en hoe we dat kunnen veranderen.

Hebben andere mensen hier ook last van overigens? BY the way ik merk ook een fout tijdens het smsen. Ik dacht dat ik het al eerder gelezen had... .als je Qwerty gebruikt (onscreen keyboard) als
je dan soms de spatie doet gaat hij naar concept opslaan or niet. Gebeurd overigens meerdere keren per sms bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 21:21
Ik heb sinds vrijdag ook de viewty, erg fijn toestel, ben er op zich wel tevreden over.

Heb nog wel wat puntjes
* kun je de items in het snelstartmenu veranderen? De helft daarvan ga ik niet gebruiken, en andere opties van de telefoon gebruik ik juist weer wel. Volgens mij kan het niet, maar dan zou ik dat graag wel met een nieuwe firmware veranderd hebben.
* Google maps en Gmail werken bij mij ook niet, hij blijft maar zoeken naar een verbinding maar vind niets. Ik heb Opera mini gedownload en deze werkt wel perfect. De standaard browser die er op staat werkt ook gewoon. Ik heb overigens Orange.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

richards81 schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:37:Hebben andere mensen hier ook last van overigens? BY the way ik merk ook een fout tijdens het smsen. Ik dacht dat ik het al eerder gelezen had... .als je Qwerty gebruikt (onscreen keyboard) als
je dan soms de spatie doet gaat hij naar concept opslaan or niet. Gebeurd overigens meerdere keren per sms bij mij.
Dat klopt inderdaad.. had ik gisteren ook al last van. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar op een gegeven moment wist ik zeker dat ik gewoon de spatie deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar, heb de netwerkmodus veranderd in 2g ipv duale modus en nou doet hij het weer. kan me alleen niet herinneren dat ik ooit de netwerkmodus heb verandert. waar staat hij bij jullie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Ja ik kan ook gewoon internetten met de browser alleen de google features doen het helaas niet
wat ik wel erg jammer vind.

@Rex Venti: Er staat bij mij altijd 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

richards81 schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:11:
Ja ik kan ook gewoon internetten met de browser alleen de google features doen het helaas niet
wat ik wel erg jammer vind.

@Rex Venti: Er staat bij mij altijd 3G
Zou wel moeten. De google functies maken gewoon gebruik van de standaard browser. Dus als je daarmee internet hebt zou je ook google maps etc. moeten kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Xof schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:49:
[...]

Zou wel moeten. De google functies maken gewoon gebruik van de standaard browser. Dus als je daarmee internet hebt zou je ook google maps etc. moeten kunnen gebruiken.
Ik heb dus precies hetzelfde, browser werkt prima (althans qua verbinding). Heb met die browser opera mini gedownload en die werkt ook als een zonnetje. Alleen die twee google programma's werken niet. Mail blijft hangen op het eerste laadscherm, maps op het eerste scherm waarin de gebruiksvoorwaarden zouden moeten komen te staan. Vind het zelf ook erg vreemd. Weet niet of dat met iedereen die orange gebruikt is? Met mijn vorige telefoon (nokia 5500 sport) werkte het allemaal wel (zowel maps als mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Op Whatmobile.net zijn er meer mensen die problemen hebben met de google extra's. Ik weet niet of daar ook een oplossing staat, maar je zou daar ook eens kunnen lezen (het is wel een vrij lange topic ondertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Thx Xof ga ik zeker doen.

Even iets anders, hoe zijn jullie foto's? Ik heb er een aantal gemaakt
maar de personen en kleuren zijn zo wit. Als iets geel is dan word het wit. De flits is aan maar ik had
iets warme kleuren verwacht zelfs overdag (zonder flits). Hebben mede tweakers dat ook of is het een bepaalde instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik heb nog iets ontdekt wat niet helemaal goed is, als ik een applicitie wil downloaden krijg ik vrijwel altijd een error scherm met HTTP status 406. Om de een of andere reden was dat niet met opera mini, maar verder krijg ik het met elke download die ik probeer.

Ik heb eens zitten kijken en kwam in het orange world topic wel wat interessants tegen. Het ligt waarschijnlijk aan de instellingen van het accespoint. Standaard staat er een accespoint met bij APN "wap" ingevuld. Dit geeft onbeperkt internet, MAAR je kunt niet downloaden/chatten/mail versturen etc. Daarvoor moet bij APN "internet" ingevuld worden. Nu is het alleen zo dat ik de standaard acces points niet kan wijzigen. Ik kan wel een nieuwe toevoegen, en dat heb ik nu gedaan, maar nu kan ik weer niet vinden waar ik instel dat hij deze dan ook moet gebruiken. Weet iemand daar iets op?

Wat overigens ook vreemd is dat ik volgens mij op mijn vorige telefoon ook altijd orange world gebruikte (dus met APN=wap) en daar nooit problemen had met gmail, google maps of downloaden van java applicaties.

[ Voor 11% gewijzigd door TheFes op 18-11-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
The_Fes schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:46:

Ik heb eens zitten kijken en kwam in het orange world topic wel wat interessants tegen. Het ligt waarschijnlijk aan de instellingen van het accespoint. Standaard staat er een accespoint met bij APN "wap" ingevuld. Dit geeft onbeperkt internet, MAAR je kunt niet downloaden/chatten/mail versturen etc. Daarvoor moet bij APN "internet" ingevuld worden. Nu is het alleen zo dat ik de standaard acces points niet kan wijzigen. Ik kan wel een nieuwe toevoegen, en dat heb ik nu gedaan, maar nu kan ik weer niet vinden waar ik instel dat hij deze dan ook moet gebruiken. Weet iemand daar iets op?

Wat overigens ook vreemd is dat ik volgens mij op mijn vorige telefoon ook altijd orange world gebruikte (dus met APN=wap) en daar nooit problemen had met gmail, google maps of downloaden van java applicaties.
Je hebt dus zo;n beetje hetzelfde als mij FES. Ik heb hier ook veel met Xof over en weer zitten praten op het forum :)

[ Voor 11% gewijzigd door richards81 op 18-11-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richards81 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:19:
Thx Xof ga ik zeker doen.

Even iets anders, hoe zijn jullie foto's? Ik heb er een aantal gemaakt
maar de personen en kleuren zijn zo wit. Als iets geel is dan word het wit. De flits is aan maar ik had
iets warme kleuren verwacht zelfs overdag (zonder flits). Hebben mede tweakers dat ook of is het een bepaalde instelling?
Heb je bij de camerainstellingen alles zoveel mogelijk op 'auto' staan? Dat is een goed uitgangspunt. Daarna kun je met de afzonderlijke parameters gaan 'spelen'. Ik heb inmiddels de nodige foto's gemaakt onder veel omstandigheden en blijf me verbazen. Ziet er echt goed uit.
Wat me wel is overkomen, is dat de instelling van de pixels ineens anders stond dan de maximale 5 megepixel. Dat moet je niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik een klein probleempje met de Viewty: Ik kan geen patience (solitaire) spelen. Dat deed ik met mijn vorige toestel vaak om wachttijd te doden.

Dit lijkt misschien off-topic, maar zo is het niet bedoeld. Weet iemand of er een java-versie van het spellejte te krijgen is?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:59:
Zelf heb ik een klein probleempje met de Viewty: Ik kan geen patience (solitaire) spelen. Dat deed ik met mijn vorige toestel vaak om wachttijd te doden.

Dit lijkt misschien off-topic, maar zo is het niet bedoeld. Weet iemand of er een java-versie van het spellejte te krijgen is?

8)7
http://www.clickgamer.com...ction=J2ME&set_device=886

Google maar op "java game patience"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
richards81 schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:57:
[...]

Je hebt dus zo;n beetje hetzelfde als mij FES. Ik heb hier ook veel met Xof over en weer zitten praten op het forum :)
Maar goed, je hebt nog geen oplossing dus. Kon op dat andere forum ook geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, googelen doe ik altijd voordat ik hier iets vraag. Via de opgegeven link kom ik opnieuw op een pagina waar een hele waslijst telefoonmodellen staat, maar dus geen LG, laat staan de KU990.

Ik heb er weinig ervaring mee, want ben geen grote speler, maar hoe toestelgebonden zijn die spelletjes eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em ook sinds gister. En ook al mee lopen filmen op Qlimax afgelope nacht. Maar nu wil ik ff een tv episode op me phone zetten. In welk formaat moet ik dat doen? 320x240?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ondersteund ie maar tot 2gb microSD?
Is ie stiekem toch niet (SD 2.0 compatible)?

iemand ergens al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Chris.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 02:22:
Ondersteund ie maar tot 2gb microSD?
Is ie stiekem toch niet (SD 2.0 compatible)?

iemand ergens al getest?
Hij schijnt 6GB te ondersteunen, maar met welk type kaartje weet ik zo niet. Ik wacht dus ook nog even af voordat ik een kaartje koop. Weet dus ook niet zeker of dat wel klopt, het is een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Heeft iemand al eens een 120fps filmpje gemaakt? Er zit geen geluid bij he klopt dat?
Ik weet iedergeval dat het veeeeel licht nodig heeft...Maar is vrij onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
richards81 schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:11:
Heeft iemand al eens een 120fps filmpje gemaakt? Er zit geen geluid bij he klopt dat?
Ik weet iedergeval dat het veeeeel licht nodig heeft...Maar is vrij onscherp.
Ja klopt, zit geen geluid bij, het werkt eigenlijk alleen goed bij daglicht, dan is het wel goed te doen. Vergeet nadat je een 120 fps filmpje gemaakt hebt ook niet je resolutie weer omhoog te zetten voor een gewoon filmpje. Dit doet ie namelijk niet automatisch.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.