Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

kopie van je pinpas (beide kanten) voldoet ook

het gaat om de koppeling naam, rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
KoppenSneller schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:40:
[...]

Ik zat met de zelfde situatie bij Algebeld. Heb toen de klantenservice dat probleem voorgelegd en gevraagd of ik ook een print van internetbankieren moch meesturen. Dat was geen probleem :)
aha, dan ga ik ze even bellen,, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

tijmeng schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:43:
kopie van je pinpas (beide kanten) voldoet ook

het gaat om de koppeling naam, rekening
Bij mij moest er een kopie van bankafschrift (of i-bankieren) én een kopie van mijn bankpas meegestuurd worden, dus allebei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Officieel is dat niet nodig. Bij 2call was alleen de voorkant van de pinpas voldoende (en kopie paspoort/rijbewijs/id-kaart) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:34:
Officieel is dat niet nodig. Bij 2call was alleen de voorkant van de pinpas voldoende (en kopie paspoort/rijbewijs/id-kaart) :)
Het hangt ook af van de provider waar je het abonnement afsluit denk ik. Toen ik vertelde dat ik geen afschriften heb, vroeg hij naar de provider, en zei dat dat het met VF geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
oke, even gebeld, en afdruk van internetbankieren kan ook :)

Aanvraag Viewty gaat dus door,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 18:20
Zucht, Orange verwacht hem vandaag alleen er is nog geen prijslijst :(
Ik wordt gebeld zodra ze binnen zijn dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Wie weet trouwens waar je zo'n mooie leather case kunt kopen als die op de Viewty minisite?

Zoals op: http://viewty.lgmobile.com/ --> About Viewty --> VIEWTY Accessories

Die ziet er namelijk wel érg slick uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Hij is binnen bij Phonehouse :) Hoor ik net van mijn collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

MarkW800i schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:13:
Hij is binnen bij Phonehouse :) Hoor ik net van mijn collega's.
Dan kan het nooit lang meer duren voor hij elders ook geleverd wordt!

Hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
oke, ik heb hem besteld, donderdag verwachte binnenkomst bij gsmweg, dus hopen dat ik hem vrijdag of zaterdag heb, dan kan ik ook eindelijk eens leuk gaan testen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copaco geeft nu al 17.11.2007.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Centralpoint en OBCS melden ook ongeveer dezelfde data, maar dat verschuift elke dag weer één dag naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kbeuriot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:38:
oke, ik heb hem besteld, donderdag verwachte binnenkomst bij gsmweg, dus hopen dat ik hem vrijdag of zaterdag heb, dan kan ik ook eindelijk eens leuk gaan testen.. :)
Ik wil je niet uit je vrolijke bui halen, maar als je nummerbehoud hebt aangevraagd kan het nog wel een paar dagen extra duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

KoppenSneller schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:56:
[...]

Ik wil je niet uit je vrolijke bui halen, maar als je nummerbehoud hebt aangevraagd kan het nog wel een paar dagen extra duren...
Verlengen kan gelijk, mijn contract is ook in 1 dag verlengt (maandagavond besteld, dinsdagochtend was mijn abo al verlengt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:02:
[...]

Verlengen kan gelijk, mijn contract is ook in 1 dag verlengt (maandagavond besteld, dinsdagochtend was mijn abo al verlengt)
Maar dan heb je dus geen nummerbehoud aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verlengen staat gelijk aan nummerbehoud ofc. :P
En verlengen is voor de provider ook maar gewoon 2 knopjes klikken.

[ Voor 42% gewijzigd door Xof op 14-11-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
WOW, heb phonehouse gebeld voor deze telefoon. 1 jaar Relax 200, bij betalen 250euro. GSMWEB zelfde alleen bij betalen 70euro. Ik heb hem net besteld bij GSMweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
richards81 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:40:
WOW, heb phonehouse gebeld voor deze telefoon. 1 jaar Relax 200, bij betalen 250euro. GSMWEB zelfde alleen bij betalen 70euro. Ik heb hem net besteld bij GSMweb
aha, same here, ook bij gsmweb,, even wedstrijdje houden wie hem het eerst heeft,, :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
KoppenSneller schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:50:
Wie weet trouwens waar je zo'n mooie leather case kunt kopen als die op de Viewty minisite?

Zoals op: http://viewty.lgmobile.com/ --> About Viewty --> VIEWTY Accessories

Die ziet er namelijk wel érg slick uit :9~
Nou inderdaad! Je ziet steeds meer mensen met sokjes voor hun mobiel ala ipod, maar dit is een stuk netter. Zal wel weer een gemeen prijskaartje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Kbeuriot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:14:
[...]

aha, same here, ook bij gsmweb,, even wedstrijdje houden wie hem het eerst heeft,, :P 8)7
Hehehe.... is goed. Ik vermoed vrijdag :p. Ze hebben gezegd dat ze donderdag binnen zouden krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik doe het altijd zonder extra bescherming. Telefoon is bij mij nog nooit beschadigd en daarbij heb je een mooie telefoon verstop je het in een hoes. En opnemen is in een hoes ook niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
richards81 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:35:
Zucht, Orange verwacht hem vandaag alleen er is nog geen prijslijst :(
Ik wordt gebeld zodra ze binnen zijn dus ben benieuwd.
in hun winkels? kun je laten weten als ze hem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
El_V schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:36:
[...]

in hun winkels? kun je laten weten als ze hem hebben :)
Ik weet dat ze hem vandaag verwachten, maar heb al gezegd dat ik het via GSMWEB ga doen.
dus ze bellen me niet meer

[ Voor 4% gewijzigd door richards81 op 14-11-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:33:
Ik doe het altijd zonder extra bescherming. Telefoon is bij mij nog nooit beschadigd en daarbij heb je een mooie telefoon verstop je het in een hoes. En opnemen is in een hoes ook niet echt handig.
Ik weet niet in hoeverre de viewty krasbestendig is, maar over het algemeen kan ik ze niet goed krasvrij houden. Misschien minder handig, maar ik zie niet echt een probleem. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze en misschien werkt het voor mij ook niet :)

Als die het maar goed doet en naar mn zin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Ik draag mijn mobiel in 99% v/d gevallen in mijn broekzak en zorg dat ik er nooit iets bij in hebt zitten dat enigzins een kras kan opleveren (geld, sleutels, etc.). Als ik zie dat sommigen dat wel doen dan vraag je er ook om ;). Ik vind de foons van sommige dames al helemaal mooi...altijd in de tas met daarin allerlei meuk...er blijft niks van de foon over :p. Die moeten ook aan de klapfoons, wat je ook vaak ziet..

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 14-11-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 14-09 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik volg dit topic nou eigenlijk al een tijdje, maar vanwege dat je moet aanmelden met een 'betaald' email adres duurde het voordat ik hier ook wat kon plaatsen. Hi zou hem vandaag binnen krijgen, kreeg ik gisteren te horen dat LG het toestel weer terug getrokken heeft, en dat Hi hem waarschijnlijk de komende 2 weken niet krijgt. Dus ik wil hem nu online gaan bestellen, Maar waar is die nou al te verkrijgen en waar niet? Worden zoveel dingen/winkels genoemd... Wat ik nou ook zowat vind is de batterijduur bij de 1 staat 300 uur bij de ander 450 standby en bijvoorbeeld het intern geheugen de 1 zegt 100 ander 170 lol wat is het nou? Werkt het typen van sms wel met dat virtueel toetsenbord? heb zelf kleine vingers scheelt natuurlijk wel. En wat ik ook veelal lees is dat LG toch wel veel problemen geeft... ook dat de camera veel minder goed zou zijn dan de K850i en de nokia N95, terwijl ik elders lees dat die weer beter/scherper is hier (paar pagina's terug) Ik werd meteen verliefd op dit toestel, maar afgelopen 2 jaar met dat toestel dat ik kreeg bij mijn abonnement was het toestel na 1 jaar echt helemaal kapot W800i (overgens enorm fijn toestel) Dus tjah zit nu niet te wachten op nog zoveel gezeur... En gaat bijvoorbeeld het touchscreen niet snel kapot? schijnt bij de prada niet zo enorm goed werkte... Ik heb ook een dummy in mijn handen gehad van de Viewty, (was nog meer verliefd dan ervoor) Maar wat mij opviel was dat de camera echt helemaal GEEN bescherming had. Lag echt bijna buiten (de lens) Je kan wel een hoesje kopen ervoor maartoch... En kan je extra applacaties erop installeren? ik weet veel dingen zijn misschien al eerder andwoord op gegeven, maar dit zijn dingen wat ik toch wel belangrijk vind om andwoord op te krijgen.... }:O

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Standby tijd weet ik niet, want ik heb hem namelijk nog niet. Maar je kunt het wel met een korrel zout nemen, want die specificaties kloppen nooit. Dus daar zal iemand op moeten geven die de telefoon al heeft en weet hoe lang hij er mee kan doen in de praktijk.

Camera is juist heel goed, ik ben nog nergens iets tegengekomen die het tegendeel bewijst.

Hardware is enorm verbeterd ten opzichte van de Prada, dus de touchscreen is ook beter geworden. Het is natuurlijk nu nog niet te zeggen hoe het met duurzaamheid zit.

Ik denk dat de viewty 100MB vrije geheugen heeft en 70MB in gebruik is genomen door de OS.

Je kunt alleen J2ME (Java) applicaties installeren.

En LG die het toestel heeft teruggetrokken? Raar dat ze hem dan wel aan webshops hebben uitgeleverd nu en ook dat VF hem nu gewoon levert. Verwacht dus eerder HI het niet op tijd voor elkaar kan krijgen.

En geen lenskapje is denk ik gewoon persoonlijk. Gewoon de telefoon in je broekzak doen zonder sleutels/geld etc. en dan heb je nergens last van. Doe je dat wel dan is er een kans dat de lens inderdaad kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het aantal standby-uren wordt altijd veel gespeculeerd, en het hangt ook enorm van het gebruik van de telefoon af. Verder heeft hij geloof ik 100 MB intern geheugen en de camera is volgens een professioneel ogende review (http://www.gsmarena.com/lg_ku990_viewty-review-167.php) vergelijkbaar met die van de N95 (de flitser en panorama modus zijn zelfs beter). Een touchscreen gaat bij normaal gebruik net zo snel kapot als toetsen, oftewel praktisch niet. (Dat is ieg het geval bij mijn DS die ik al ruim 2 jaar redelijk intensief gebruikt heb.) Wel jammer is dat de lens echt niet beschermd is; voor de rest lijkt mij dit echter een top toestelletje _O_ (Bij KPN overigens verkrijgbaar voor 90 euro icm tweejarig 20/maand abonnement of 60 icm 25/maand)

Edit: Zie dat iemand anders sneller was =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hey thanks voor de snelle reacties. Belde net met Tfor Telecom waar ik aangaf dat ik Hi echt zat ben met hun "service" wat dus echt crabby is. (Alleen bij Hi is de viewty terug getrokken) Maar daar zeiden ze dat ik over kan stappen naar vodaphone, kies ik nummerbehoud. Moet dan ff goed gekeurd worden, zit ik wel met 3 maanden opzeg termijn, maar hun zeiden dat ik dan wel die viewty kan kiezen (wanner nummer behoud goed gekeurd wordt) na 2 dagen, omdat die simlock vrij is. Maar ik heb helemaal geen ervaring met vodaphone, is dat beter dan Hi of totaal niet. Ik zie ook als je een vodaphone 27.50 abbo neemt heb je 275 belminuten of 275 sms, dus 1 sms is dus 1 belminuut? dat is dan toch minder dan een Hi 30 met 225 belminuten of 450 smsjes, of heb ik dat mis? En als ik daar ook nog een blox internet neem kan ik die bijvoorbeeld toch de volgende maand bijwijze van er weer afhalen, of heb ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Mother_Goozz schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:00:
Hey thanks voor de snelle reacties. Belde net met Tfor Telecom waar ik aangaf dat ik Hi echt zat ben met hun "service" wat dus echt crabby is. (Alleen bij Hi is de viewty terug getrokken) Maar daar zeiden ze dat ik over kan stappen naar vodaphone, kies ik nummerbehoud. Moet dan ff goed gekeurd worden, zit ik wel met 3 maanden opzeg termijn, maar hun zeiden dat ik dan wel die viewty kan kiezen (wanner nummer behoud goed gekeurd wordt) na 2 dagen, omdat die simlock vrij is. Maar ik heb helemaal geen ervaring met vodaphone, is dat beter dan Hi of totaal niet. Ik zie ook als je een vodaphone 27.50 abbo neemt heb je 275 belminuten of 275 sms, dus 1 sms is dus 1 belminuut? dat is dan toch minder dan een Hi 30 met 225 belminuten of 450 smsjes, of heb ik dat mis? En als ik daar ook nog een blox internet neem kan ik die bijvoorbeeld toch de volgende maand bijwijze van er weer afhalen, of heb ik dat fout?
Bij Vodafone kun je voor € 2 per maand een Dubbel-sms Blox kopen, waardoor je 2x zoveel sms'jes kunt versturen. Dan werkt het tariefsysteem dus hetzelfde als bij Hi (1 minuut = 2 sms). Hoe dat zit met het kopen en verwijderen van InternetBlox weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Mijn telefoon is verstuurd, als TNT goed zijn werk doet heb ik hem morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:58:
reviews dan plz :D:D

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:00:
Hi heeft mij altijd prima te woord gestaan met diverse kwesties, dat ze de Viewty nog niet kunnen leveren heeft niet zoveel met hun service te maken denk ik, maar dat even terzijde. Vodafone heeft ook een prima, vergelijkbaar netwerk als dat van KPN (welke door Hi gebruikt wordt); zoals bovenstaande ook al genoemd heeft geldt inderdaad echter 1 belm = 1 sms ipv 1 belm = 2 sms bij Hi, maar indien je echt veel SMS't kun je dat voor 2 euro per maand naar 'Hi-tarieven' omzetten. En ja, Blox kun je er maandelijks bijbestellen én er gewoon weer afhalen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:58:
Heb je hem toch nog eerder :( ;)

Heb net even een mailtje gestuurd naar Algebeld (en ook even gezegd dat het de laatste keer is dat ik ze lastig val ;)), dus ben benieuwd wanneer die van mij komt!

Edit:

Reply!
Beste KoppenSneller,

Het toestel is nog niet geleverd aan e Nederlandse distributeurs. Als er al winkels met voorraad zijn dan zijn die toestellen niet voor de Nederlandse markt bedoelt. Ze verwachten hem wel elk moment binnen. Zodra ze er zijn leveren we je order direct uit.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Algebeld - Klantenservice

[ Voor 36% gewijzigd door Koppensneller op 14-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Ik ben een tijdje het topic aan het volgen. Zelf heb ik mijn lg viewty vorige week binnen gekregen via de vodafone telefoon verkoopdienst. Ben echt zeer positief verrast, echt een prima toestel!!

De Stand-By tijd is redelijk. Bij intensief gebruik moet je hem elke avond eigenlijk wel aan de oplader hangen. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik de camera die dag veel gebruikte en ook veel foto's met flits heb gemaakt (schijnt veel energie te kosten) De software die je bij de telefoon krijgt is aardig uitgebreid. Je krijgt de standaart pc suite, drivers en. een dixv speler/converter. In de pc suite zitten programma's om te synchroniseren met outlook, foto's, video's en muziek. De muziekmanager die erbij zit is netjes en lijkt een beetje op i-tunes. Je kunt er je muziek mee beheren, id tags mee bewerken en muziekbestanden overzetten. Ik zal zo nog wat meer posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:30:
[...]
Het toestel is nog niet geleverd aan e Nederlandse distributeurs
[...]
Nooit voor 17.11.2007 dus, want copaco geeft dat als datum nu.
( copaco = 1 van de 3 nederlandse distributeurs )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

KoppenSneller schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:30:
[...]

Heb je hem toch nog eerder :( ;)

Heb net even een mailtje gestuurd naar Algebeld (en ook even gezegd dat het de laatste keer is dat ik ze lastig val ;)), dus ben benieuwd wanneer die van mij komt!

Edit:

Reply!

[...]
2Call levert toch echt Nederlandse telefoons. Mijn vorige telefoon heb ik daar ook besteld (W950i) en had een Nederlandse firmware (type telefoon was "NL Trade"). Dus ik denk dat of
1: Andere webshops voorrang hebben gehad op algebeld of
2: Ze net bij de distribiteurs inkopen die hem niet hebben

2Call zet er altijd specifiek "Import" bij als het om een import gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo people,

heb m nu dikke 2 weken in bezit,
Alles werkt prima:)
Maar ik raad je aan, koop wat screenprotectors of iets dergelijks, want ik ben er echt uiterst voorzichtig ermee, en me screen zitten nu al krassies op en rare puntjes, echt jammer, de krasbestendigheid van de iphone is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:35:
yo people,

heb m nu dikke 2 weken in bezit,
Alles werkt prima:)
Maar ik raad je aan, koop wat screenprotectors of iets dergelijks, want ik ben er echt uiterst voorzichtig ermee, en me screen zitten nu al krassies op en rare puntjes, echt jammer, de krasbestendigheid van de iphone is vele malen beter.
Kan je een wat uitgebreidere review geven?

Ik kreeg net een mailtje van algebeld, hieronder een stukje v/d inhoud:
We hebben uw Vodafone contract ontvangen. Omdat LG de uitleverdatum elke keer uitstelt van de KU990 willen we u toestemming vragen om het abonnement alvast aan te vragen bij Vodafone. Dit omdat de actie zoals u het heeft aangevraagd loopt tot 18-11-2007. Na deze datum kunnen de prijzen veranderen. Mocht u willen wachten met het aansluiten van het abonnement dan is dit natuurlijk ook geen probleem.
Wat raden jullie aan. Gebruik maken van de VF actie of wachten op een nieuwe actie ? Het toestel zal er niet goedkoper op worden of wel ?

Graag jullie mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenprotector is inderdaad aan te raden. Je krijgt er 1 standaard bij maar die heb ik slecht opgeplakt waardoor er nu wat vuil tussen scherm en protector zit. Weet iemand trouwens of je die dingen al kunt bestellen en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik weet niet wat de actie is bij VF, maar ik weet wel dat T-mobile al maanden lang dezelfde actie heeft :)

Als je contract op dit moment al verlopen is zou ik het wel doen, want dan kun je de volgende keer weer eerder verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:40:
[...]

Kan je een wat uitgebreidere review geven?

Ik kreeg net een mailtje van algebeld, hieronder een stukje v/d inhoud:

[...]

Wat raden jullie aan. Gebruik maken van de VF actie of wachten op een nieuwe actie ? Het toestel zal er niet goedkoper op worden of wel ?

Graag jullie mening :)
Hey paul,
ik heb eerder al een uitgebreide review gegeven, week geleden ofzo, moet je even kijjken welke pagina:)

En over die bijgeleverde screenprotector, dat is echt zinloos, want hij zit compleet onder de luchtbubbels als je dat ding wilt aanbrengen. Ik denk erom om PSP screenprotector te kopen en dan uit te knippen oid.. zie wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Er wordt ook een screenprotector bij geleverd (bij Vodafone in iedergeval).

Edit: Oops berichtje boven niet helemaal uitgelezen. Wat betreft bubbels heb ik daar niet zoveel last van behalve helemaal onderin, de onderste rand is één en al bubbel (dit is echter een stuk buiten het scherm dus niet echt hinderlijk, mooi is anders).

Edit2 (:P):
Dacht laat ik maar een foto van maken, weet je wat ik bedoel. Maar ik had nog het beschermingsstripje over de opneem/C/ophang knoppen. Deze bleek onder de screenprotector te zitten vandaar de "één en al bubbel" ;). Verder langs de randen beetje maar ik kan er mee meer dan leven.

Verder kan ik zeggen dat in tegenstelling tot de LG Shine de software van de LG Viewty een stuk logischer en beter inmekaar zit! Wat betreft standby-tijd, heb 'm helaas erg weinig kunnen gebruiken maar hij staat wel aan sinds maandagochtend en er is net 1 streepje van de 4 af. Natuurlijk speel ik er weleens mee en functioneert op het moment als wekker :+ maar de accu gaat lang genoeg mee.

[ Voor 128% gewijzigd door QlimaX op 14-11-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat zegt hij ook, maar die is dus gewoon kut :)

Edit: hierboven was ook een edit ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Xof op 14-11-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Zoals vele Tweakers zit ik inmiddels alweer een maand op mijn Viewty te wachten... :(

Ik ben benieuwd wie er ook in is voor een gezamelijke mail naar algebeld.nl

Een fikse korting hebben we op z'n minst wel verdiend })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Daar kan Algebeld natuurlijk niets aan doen...

Op Allaboutphones is te lezen dat ie is uitgesteld naar volgende week. Vraag me dan toch wel af hoe het zit met alle mensen die vandaag en gister een verzendbevestiging hebben gekregen. Misschien toch import toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hoezo? Kunnen ze toch niks aan doen?

Als je de W960i had willen hebben moest je nog langer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Algebeld kan er niets aan doen.... maar alsnog is het geen zaken doen zo. Zeker als er al een maand op wacht. Ik heb ditzelfde met een TV gehad, en toen bleek dat ze geen zekerheid konden geven over de leverdatum hebben ze gewoon mijn geld teruggegeven.

Maja wil hem toch wel graag hebben.. dus er zit niets anders op dan geduld hebben :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:53:
[...]

Hey paul,
ik heb eerder al een uitgebreide review gegeven, week geleden ofzo, moet je even kijjken welke pagina:)
True.. heb er in zoverre overheen gelezen :)
Wat me nog niet duidelijk is.. zitten er convert tools bij voor filmpjes e.d. zodat je ook alle formaten divx er op kan zetten. Ik heb gelezen dat er limitaties aan zaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Kan iemand al iets zeggen van de geluidskwaliteit van de mp3 speler wanneer je hem aansluit op een goede koptelefoon? Hoe is de geluidskwaliteit als je hem vergelijkt met de W- serie van SE of met een ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

QlimaX schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:28:Natuurlijk speel ik er weleens mee en functioneert op het moment als wekker :+ maar de accu gaat lang genoeg mee.
Is het mogelijk om 2x een wekker te zetten? En hoe snooze je hem?
Het moet voor mij namelijk niet te makkelijk zijn om hem weer uit te schakelen.

Op dit moment gebruik ik nog een brakke K750i als wekker, die druk je tenminste niet zomaar weg. Mijn W950i vertrouw ik niet als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:08:
Ja Algebeld kan er niets aan doen.... maar alsnog is het geen zaken doen zo. Zeker als er al een maand op wacht. Ik heb ditzelfde met een TV gehad, en toen bleek dat ze geen zekerheid konden geven over de leverdatum hebben ze gewoon mijn geld teruggegeven.

Maja wil hem toch wel graag hebben.. dus er zit niets anders op dan geduld hebben :)
tja, geduld geduld... daar koop je ook niks mee... 8)7

Een maand wachten is schandelijk. Helemaal omdat ze hem hadden beloofd op eind oktober.

Valt toch vast wel wat aan te doen, neem ik aan. Helemaal gezien er veel meer Tweakers dit hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Over geduld gesproken: Waarom staat de Viewty trouwens nog steeds niet op Pricewatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Bij The Phone House is het ding volop te krijgen.... Is het trouwens normaal dat het ding zo traag is als wat? Openen van een menu zou vloeiend moeten gaan maar bederft de beleving dusdanig dat ik voor een ander toestel ga... Ook de vertraging bij het nemen van een foto is treurig! Na scherpstellen doorduwen van de knop resulteert in een vertraging van een halve seconde ongeveer... Niet echt meer van deze tijd met snelle processors en dito geheugen!

Mijn ervaringen met het ding zijn treurig en mijn mening erover is ook verre van positief, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog gespannen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:08:

[...]

True.. heb er in zoverre overheen gelezen :)
Wat me nog niet duidelijk is.. zitten er convert tools bij voor filmpjes e.d. zodat je ook alle formaten divx er op kan zetten. Ik heb gelezen dat er limitaties aan zaten...
Ja er zit een divx converter bij, die werkt wel goed, het enigste nadeel is, dat dit wel wat tijd vergt om te laten omzetten.
Wat ik zelf doe is gewoon de divx film erop kwakken zonder te converten, werkt ook, neemt alleen 2x zoveel ruimte in beslag.
Veel "divx" ( films a 700MB) zijn geencodeerd in XVID en geen divx, in principe werkt dat dus niet, maar met AVI FourCC Changer
kan je t zo veranderen en werken deze ook,
daarnaast kan je van stage6.divx.com alles ervan af jatten en meteen op je telefoon zetten.
1 Minpunt als je het niet convert, sommige filmpjes hebben een resolutie van 720 x 550 of iets dergelijks wanneer de "550" hoger is dan 550 als ik het niet verkeerd heb, dan kan hij 'm niet displayen omdat de resolutie te hoog is, (vaak HD filmpjes), deze kan je dus niet weergeven, tenzij je de resolutie aanpast met proggies, of gewoon door de Divx Converter haalt, regelt ie alles
GROETEN!

Verwijderd

Djerique schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:07:
Over geduld gesproken: Waarom staat de Viewty trouwens nog steeds niet op Pricewatch...
kun je in dit topic lezen: heb hem aangemeld, maar volgens de redactie bestaat hij niet.
( heb link naar lgmobile ingevuld zelfs |:( )

• QlimaX
Xof schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:05:
[...]
Is het mogelijk om 2x een wekker te zetten? En hoe snooze je hem?
Het moet voor mij namelijk niet te makkelijk zijn om hem weer uit te schakelen.

Op dit moment gebruik ik nog een brakke K750i als wekker, die druk je tenminste niet zomaar weg. Mijn W950i vertrouw ik niet als wekker.
Je kunt de wekker 5 keer zetten met verschillende tijden en kan dan zelf kiezen welke je activeerd. Ook erg leuk is dat je de snooze-tijd in kan stellen. 10 Minuutjes 'snoozen' is wat lekkerder dan 5 ;). Je zet 'm uit door de telefoon te unlocken (knopje) en te kiezen tussen uitzetten of snooze. Dus opzich kun je 'm vrij gemakkelijk uitzetten/laten snoozen maar daarom laat ik 'm ook op het bureau zodat ik een stukje moet lopen :P.

[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 15-11-2007 06:37 ]

Verwijderd

Ruud schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:29:
Bij The Phone House is het ding volop te krijgen.... Is het trouwens normaal dat het ding zo traag is als wat? Openen van een menu zou vloeiend moeten gaan maar bederft de beleving dusdanig dat ik voor een ander toestel ga... Ook de vertraging bij het nemen van een foto is treurig! Na scherpstellen doorduwen van de knop resulteert in een vertraging van een halve seconde ongeveer... Niet echt meer van deze tijd met snelle processors en dito geheugen!

Mijn ervaringen met het ding zijn treurig en mijn mening erover is ook verre van positief, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog gespannen?
We hebben het hier wel over een 5M pixel camera hè; de Viewty is momenteel juist één van de snelste telefoons met het verwerken van foto's; andere 5M mobo's doen er met mazzel een paar seconden over.

• QlimaX

Dus alleen door de 'trage' menu en 'vertraging' van het nemen van een foto is daarom je mening over de gehele telefoon gelijk treurig? Vind ik nogal kort door de bocht. Je hebt gelijk dat de menu niet altijd even snel is. Maar het is naar mijn ervaring niet zo dat ik echt moet "wachten". Ligt ook een beetje waar je zit. Van het hoofdscherm naar menu (en weer terug, komt grotendeels omdat ik een klok en kalender daar heb staan welke je vinger kan verschuiven :)) is de vertraging merkbaar maar binnen de menu gaat alles snel genoeg (IMO). Heb me er nog niet aan kunnen storen in iedergeval!

Maar wellicht waren je verwachtingen idd te hoog gespannen :).

• richards81
Ik heb nog goede hoop van GSMweb dat deze de viewty vrijdag/zaterdag levert

• Ruud
  • Nu online
QlimaX schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:27:
[...]

Dus alleen door de 'trage' menu en 'vertraging' van het nemen van een foto is daarom je mening over de gehele telefoon gelijk treurig? Vind ik nogal kort door de bocht. Je hebt gelijk dat de menu niet altijd even snel is. Maar het is naar mijn ervaring niet zo dat ik echt moet "wachten". Ligt ook een beetje waar je zit. Van het hoofdscherm naar menu (en weer terug, komt grotendeels omdat ik een klok en kalender daar heb staan welke je vinger kan verschuiven :)) is de vertraging merkbaar maar binnen de menu gaat alles snel genoeg (IMO). Heb me er nog niet aan kunnen storen in iedergeval!

Maar wellicht waren je verwachtingen idd te hoog gespannen :).
Een telefoon moet voor mij vooral vloeiend werken in het menu.. Traag zoals een Nokia E65 met Symbian S60V3 vind ik dan ook weer geen probleem omdat dit niet vloeiend bedoeld is! Als het niet werkt implementeer het dan gewoon niet is mijn mening ;)

Mijn omschrijving over het nemen van foto's was wat ongelukkig omschreven.. Heb het net even getest met alle beschikbare 5MP telefoons (N95, G600 en K850i) en deze nemen wel een foto op het moment dat je het fotogeluid hoort, de viewty neemt een fractie van een seconde later een foto. Erg vervelend als je er geen rekening mee houdt...

Mijn ervaringen met de viewty tot nu toe:

+ minder plastic dan de Prada en bijv de HTC Touch
+ goed scherm..
+ Hapticfeedback heeft een toegevoegde waarde, de pulsen zouden alleen iets korten en feller mogen zijn..

- Menu zou vloeiend moeten werken maar doet dat niet, maak het dan niet vloeiend
- Themes zijn suf en duf! Maak icoontjes eens wat spannender!
- Foto's worden een fractie na het fotogeluid gemaakt, dit in tegenstelling tot de 5MP concurrenten

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik had de phonehouse service gebeld, en daar zeiden ze dat ze pas rond kerst zouden komen (de LG Viewty) Hoe kom je er dan bij dat ze al te krijgen zijn bij de phonehouse?

Verwijderd

Djerique schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:06:
[...]
tja, geduld geduld... daar koop je ook niks mee... 8)7

Een maand wachten is schandelijk. Helemaal omdat ze hem hadden beloofd op eind oktober.

Valt toch vast wel wat aan te doen, neem ik aan. Helemaal gezien er veel meer Tweakers dit hebben...
Ik ben het er mee eens. Ik ben al een paar weken mijn geld kwijt zonder dat ik er iets voor terug krijg.

• richards81
Mother_Goozz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:31:
[...]

Ik had de phonehouse service gebeld, en daar zeiden ze dat ze pas rond kerst zouden komen (de LG Viewty) Hoe kom je er dan bij dat ze al te krijgen zijn bij de phonehouse?
Bel naar phonehouse in AMS ik dacht kalverstraat. Daar hebben ze hem op voorraad

• Ruud
  • Nu online
Omdat ik er werk ;) het was idd lange tijd onzeker wanneer ze zouden komen maar ze zijn maandag of dinsdag binnengekomen...
Mother_Goozz schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:31:
[...]

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik had een paar posts terug ook al gepost dat ze hem hadden bij phone house en belcompany

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:54

Spotmatic

Ken sent me

Zojuist heb ik de LG Viewty gekozen als telefoon bij mijn contractverlenging bij T-Mobile, inclusief Pocket Internet Totaal Plus (abonnement: Flex 20 2 jaar, PIT+, eenmalig 59,95 euro voor het toestel). Ik ben benieuwd, ik kom van een MDA Vario af en hoewel dat een PDA is, blijk ik de meeste PDA functionaliteit toch niet te gebruiken. Ook is de webbrowser van de MDA Vario een ramp, tabbed browsing is niet mogelijk en veel sites kan ik niet goed bekijken. Dit is voor mij een belangrijk punt daar ik VEEL mobiel internet. Zo te lezen is de webbrowser van de Viewty stukken beter. In de praktijk blijk ook dat ik het pennetje van de MDA steeds verlies en het toestel zelf ook nog wel eens op de grond wil vallen omdat hij zo dik is en ik hem in een riemtasje draag. Een verkeerde beweging en bam! Hopelijk gaat dat met de LG beter.

De LG is bovendien gewoon een geinig ding, alleen al daarom wilde ik hem hebben. Dat ik er vrij goede foto's mee kan maken is natuurlijk ook een plus, net als de mogelijkheid om hem op een TV aan te sluiten. Je zal het maar nodig hebben :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• QlimaX
Ruud schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:13:
[...]
- Foto's worden een fractie na het fotogeluid gemaakt, dit in tegenstelling tot de 5MP concurrenten
Heb het nog even getest net, je hebt gelijk best irri idd :> .

• Djerique
Ruud schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:13:
[...]
Mijn omschrijving over het nemen van foto's was wat ongelukkig omschreven.. Heb het net even getest met alle beschikbare 5MP telefoons (N95, G600 en K850i) en deze nemen wel een foto op het moment dat je het fotogeluid hoort, de viewty neemt een fractie van een seconde later een foto. Erg vervelend als je er geen rekening mee houdt...
Check anders ff de N95 VS Viewty review van vandaag
- Menu zou vloeiend moeten werken maar doet dat niet, maak het dan niet vloeiend
- Themes zijn suf en duf! Maak icoontjes eens wat spannender!
Al deze minpuntjes zijn softwarematig te verhelpen. Wacht maar totdat er een versie 1.1 uitkomt, dan zullen de meeste vertagingen en kinderziektes er uit zijn. Je moet namelijk niet vergeten dat het toestel nog maar net een paar dagen uit is ;)

• Xof

Xof

Inderdaad, had ik mijn 'vorige' telefoon ook. Gelijk genomen met de release en was ontzettend traag, paar FW's later was die iig 2x zo snel.

• richards81
zouden ze de ondersteuning van een 4GB kaart ook met een update kunnen verhelpen? Want zou wel jammer zijn hebben we een bruut toestel kunnen we leuke filmpjes maken maar worden we beperkt in het geheugen

[ Voor 43% gewijzigd door richards81 op 15-11-2007 12:53 ]

• Xof

Xof

GSMtrack levert het toestel nu ook (uit voorraad), kreeg net een notificatie van nieuwemobiel.nl :)

@richards81: Alleen als je een 4GB kan vinden die geen miniSDHC is. Dit toestel kan waarschijnlijk geen SDHC aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Xof op 15-11-2007 13:15 ]

• richards81
@Xof, is dat hardwarematig of valt dat softwarematig te fixen?

• Xof

Xof

Normaal hardwarematig, maar het kan natuurlijk wel zijn dat het hardwarematig al wel ondersteund wordt en een firmware genoeg zou moeten zijn om het te activeren. Maar die kans is vrij klein anders hadden ze dat al wel gelijk gedaan.

• richards81
hmm dat is wel jammer, dat word met meerdere geheugenkaartjes lopen ;)

• Djerique
ik heb juist meegekregen dat het softwarematig is. Bij vele topics over telefoons op GoT hoor ik dat SDHC softwarematig kan worden aangebracht.

• Xof

Xof

Ja maar niet altijd, dus volgens mij is het wel hardwarematig.

Als je op google zoekt kom je wel bepaalde firmwareupgrades tegen om bijv. een PDA te laten werken met SDHC. Nintendo DS schijnt nu ook wat voor te zijn.
Maar dit kan niet altijd dus ik denk echt dat het een combinatie is. Dus misschien dat er een verschil is tussen een SD 1.1 en een 2.0 (SDHC) chip.

Verwijderd

Net gebeld met gsmweb.nl, want daar zou de Viewty vandaag binnenkomen. Maar helaas........ net als bij sommige andere webshops is het ook hier uitgesteld. De helpdesk gaf aan dat het toestel morgen binnen komt... laten we het hopen

• richards81
:X Neeeeee................. dat is gaar. |:(, Ik had gewoon bijna een garantie van ze gehad
donderdag hebben we ze... zeker weten meneer.

** ok Orange heeft hem ook niet en doen er geen uitspraken meer over :'(

[ Voor 72% gewijzigd door richards81 op 15-11-2007 15:31 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:58:
Net gebeld met gsmweb.nl, want daar zou de Viewty vandaag binnenkomen. Maar helaas........ net als bij sommige andere webshops is het ook hier uitgesteld. De helpdesk gaf aan dat het toestel morgen binnen komt... laten we het hopen
Ben het zo langzamerhand wel een beetje zat. Zit al veel te lang te wachten op een telefoon die al 2-3 weken geleden zou uitkomen :(

Maar dat gevoel is vast zo weg als de postbode langs geweest is :)

• Vos

Vos

AFCA

Djerique schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:08:
[...]
Check anders ff de N95 VS Viewty review van vandaag

[...]

Al deze minpuntjes zijn softwarematig te verhelpen. Wacht maar totdat er een versie 1.1 uitkomt, dan zullen de meeste vertagingen en kinderziektes er uit zijn. Je moet namelijk niet vergeten dat het toestel nog maar net een paar dagen uit is ;)
Wat een review....een beetje gecomprimeerde foto's tonen. Nu ga ik er vanuit dat ze opdezelfde manier gecomprimeerd zijn, maar dan nog. Komt als mij over, zo van...we doen even snel een review.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 15-11-2007 15:03 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Vos schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:02:
[...]

Wat een review....een beetje gecomprimeerde foto's tonen. Nu ga ik er vanuit dat ze opdezelfde manier gecomprimeerd zijn, maar dan nog. Komt als mij over, zo van...we doen even snel een review.
Ja dat is echt een van de slechtste reviews die ik de laatste tijd gelezen heb. Weinig journalistieke kwaliteiten bij deze auteur.

• Xof

Xof

KoppenSneller schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:01:Maar dat gevoel is vast zo weg als de postbode langs geweest is :)
Ik zit meer te hopen dat er iemand vandaag thuis was terwijl de postbode langs is geweest, zit de hele dag op mijn werk ;) (nouja anders morgen ben dan toch de hele dag vrij)

Heb de LG reclame nu ondertussen toch best vaak gezien, moeten ze er wel voor zorgen dat er genoeg op voorraad zijn.

• Djerique
Ik hoor echt iedereen hier klagen over die levertijd(inclusief mijzelf). :(

Hier moet echt wel wat voor te regelen zijn. Wij als consument zijn hier de dupe van. Ik zelf vind het helemaal vervelend aangezien mijn bedrijf eigenlijk al lang deze telefoon nodig heeft, maar dankzij deze uitstel al inmiddels EEN MAAND zonder zit.

Weet iemand of er iets te regelen valt met zulke gevallen?

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:44:
Ik hoor echt iedereen hier klagen over die levertijd(inclusief mijzelf). :(

Hier moet echt wel wat voor te regelen zijn. Wij als consument zijn hier de dupe van. Ik zelf vind het helemaal vervelend aangezien mijn bedrijf eigenlijk al lang deze telefoon nodig heeft, maar dankzij deze uitstel al inmiddels EEN MAAND zonder zit.

Weet iemand of er iets te regelen valt met zulke gevallen?
Nee, helemaal niets. Je kunt hooguit dreigen met het annuleren van je order, maar aangezien de shops ook niks kunnen doen aan de vertraging bij de leveranciers denk ik niet dat het iets uithaalt.

Natuurlijk baal ik ook, maar om nou aan te dringen op prijsverlaging of iets dergelijks vind ik ook overdreven. Niemand kan hier iets aan doen (niet de shops in ieder geval), en je hebt je telefoon er echt niet sneller door. Shit happens.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

lol ga zo de LG Viewty ophalen bij de phone house belde ze en ze hadden er nog 1 liggen, dus beetje geluk ben ik met een paar uur de trotse eigennaar van de Viewty :)

Verwijderd

de datum staat nu al op 18.11.2007 :(

• Xof

Xof

@KoppenSneller: Annuleren gaat vaak niet, veel webshops zijn zo slim om je contract alvast te verlengen. :)

@Djerique: Maar je beseft toch wel dat algebeld er vrij weinig aan kan doen? En als je de telefoon echt zakelijk gaat gebruiken en snel nodig had moest je gewoon een andere nemen.
Ik heb jarenlang ervaring met telefoons kopen na de release en ze worden allemaal stuk voor stuk uitgesteld.

Ik heb zo'n idee dat er maar 1 leverancier in Nederland is die bevoorraad is. Omdat ze namelijk al uitgeleverd zijn aan de Phonehouse en 2Call :)

[ Voor 67% gewijzigd door Xof op 15-11-2007 16:25 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:23:
@KoppenSneller: Annuleren gaat vaak niet, veel webshops zijn zo slim om je contract alvast te verlengen. :)
Dat weet ik, maar voor het geval iemand hem los besteld had :) Ik heb er op zich geen probleem mee om nog even te wachten, mijn oude W800 doet het nog wel even, maar vind het wel jammer.

• Ruud
  • Nu online
Dubbeltje eerste rang someone? ;)

• Vos

Vos

AFCA

Heb hem net in handen gehad bij de Phonehouse. Zag er zeker leuk uit, maar de verkopers hadden hun twijfels bij LG. Ze zeiden veel problemen gehad te hebben met de Prada's en de touchscreen. Ik wacht eerst wel de ervaringen af denk ik.

• Xof

Xof

Ik heb hem vandaag binnen gekregen. 2Call heeft de telefoons dus uit Duitsland gehaald, moest de intro helemaal in het Duits doen. Gelukkig kan ik vrij goed Duits :P
Boekjes zijn in het Engels en Duits. Taal is wel gewoon te wijzigen in het Nederlands dus ik ben tevreden.
Nu ga ik even met het toestel spelen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xof op 15-11-2007 17:58 ]

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04-2024
Xof schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:58:
Nu ga ik even met het toestel spelen :P
Ok laat svp je bevindingen weten :)

Verwijderd

Ik had hier al eerder een link gepost naar een test van de Viewty op de Duitse website www.xonio.de.

In die test wordt weer gelinkt naar een hele serie foto's die met de LG zijn geschoten.
http://fotofun.xonio.com/uebersicht/Ampeldruecker/Fotos%3A-LG-KU990-Viewty

Dat ziet er heel wat beter uit dan de foto's op mobilecowboys.nl. Daar wordt uitsluitend bewezen dat een dombo zelfs met een relatief goed toestel shitfoto's kan produceren. :)

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb de Viewty binnen, en wat een verschrikkelijk mooi toestel. Alleen ik weet werkelijk niet waar ik allemaal moet kijken lol.... nooit LG gehad. Het toestel is echt mega relex, veel sneller ook dan mijn vorige telefoon (nokia N72) dus komende tijd lekker pielen met dit ding:D

• w0oT
  • Laatst online: 28-08 01:20
ik volg deze topic al weken, en heb maar eens een account aangemaakt..
ik kom nu net van de phonehouse af en heb em ook ^^.

phonehouse heeft em gisteravond binnen gekregen (in venlo). Ben trouwens geloof ik de eerste uit venlo die em heeft, aangezien ik naar zowat alle mobiele winkels ben geweest, maar nergens hebben ze em, of krijgen em nog. Debitelshop ofzo, krijgt em zaterdag of volgende week.
Primafoon krijgt de telefoon helemaal niet, de reden hiervoor was is dat kpn de telefoon niet waardig vond. Blijkbaar was de telefoon kwalitatief slecht (HAHAHAHAH?)

webshop hi.nl daar wilde ik em eerst halen, heb ondertussen 4x gebeld met hun en altijd onbekend wanneer ze binnen komen. Ze blijven beetje zegge ja bel volgende week.. gekke mensen.

Heb bij de phonehouse, een 2 jarig vodafone abo van 27,50 (kreeg hier korting op, weet ff niet meer hoeveel geloof 5 of 7,50 euro per maand voor 1 heel jaar) gepakt met onbeperk internet van 9,95 en dubbel sms van 2 euro. Heb 32,50 ofzoiets voor het toestel betaald en kreeg er dan gratis 2 gb microsd kaartje bij. Verder is deze telefoon simlock vrij, en zit er geen (lelijk) vodafone logo op.

En ik ga nu maar eens teste!!!!!!! xd

[ Voor 12% gewijzigd door w0oT op 15-11-2007 19:56 ]

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:41
Ik heb de Viewty ook maar eens besteld. Ik zal laatst een nieuwsbericht langskomen op de frontpage en was meteen verkocht :P

Het is vor mij een overstap van de Qtek 9100.. Lijkt me wel een mooie vooruitgang aangezien ik weinig gebruik maak van de extra's wat Windows Mobile te bieden heeft en touchscreen toch wel mijn ding is.

Wat ik me wel nog afvraag is of geheugenkaarten groter dan 4GB nou wel of niet werken in de gsm. Want op een ander forum lees ik berichten dat de 4GB kaartjes wel zouden werken op de nieuwe V10C software versie.

Iemand die dit kan bevestigen?

Owja, ik ben denk ik één van de weinige die zoiets heeft van "ik zie hem wel een keer in de bus verschijnen" ;) Ik heb eens een keer GEEN haast om iets te krijgen :P

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

LOOL doe ik de screen protector erop, gaat goed op zich zit er net boven in het beeld een klein bubbeltje met een haartje erin die ik er niet uit krijg. En aangezien ik soms nogal perfectionistisch ben, erger ik me er meteen aan (lol) Weet iemand waar je een 3 inch formaat screen protector kan kopen???

• w0oT
  • Laatst online: 28-08 01:20
hahaa mother gooz, wat is nou het grote verschil met die screen protecter en dat stuk lapje plastic wat er nu omheen zit?

Merk je ook verschil met en zonder dat plastic/protecter.?

ook met drukken enzo? gevoeliger?

[ Voor 9% gewijzigd door w0oT op 15-11-2007 20:26 ]

• Xof

Xof

Ik ben zelf nog niet uberpositief over de telefoon.. plaats later wel een review :)
En dat ding heeft me nu al weten te irriteren.. als ik internetverbinding maak of bel dan valt het signaal op mijn satelliet receiver weg..

Edit: en daar was mijn eerste reset bij het ophalen van mijn IMAP mail.
Edit2: mail ophalen kun je dus beter niet doen want dan crashed de telefoon..

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 15-11-2007 21:24 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.