Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
helemaal waar G Samson,
maar zo heb ik het met mijn gsm ook (k750i) als de joystick kapot gaat heb ik er niks meer aan...

Maar een toetsenbord lijkt mij altijd wel handiger dan alleen een scherm, een combinatie lijkt me dus ideaal, zeker om er eerst aan te wennen.
Maar het kan goed dat ik dat niet eens nodig ga vinden, geen idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waarom het losse toestel van de LG Prada duurder is dan de nieuwe LG Viewty(Bron: www.gsm-shop.n). Wat zijn dus de voordelen van de LG Prada boven de LG Viewty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de meerprijs in de naam zit, de Viewty is aanmerkelijk completer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

vandevorst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:05:
helemaal waar G Samson,
maar zo heb ik het met mijn gsm ook (k750i) als de joystick kapot gaat heb ik er niks meer aan...

Maar een toetsenbord lijkt mij altijd wel handiger dan alleen een scherm, een combinatie lijkt me dus ideaal, zeker om er eerst aan te wennen.
Maar het kan goed dat ik dat niet eens nodig ga vinden, geen idee ;)
hmm als het scherm niet werkt heb je niet veel meer aan de phone he :P. Tenzij je het hele menu uit je hoofd kent, dan is een toetsenbord nog helpfull ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
Heeft iemand enig idee waarom het losse toestel van de LG Prada duurder is dan de nieuwe LG Viewty(Bron: www.gsm-shop.n). Wat zijn dus de voordelen van de LG Prada boven de LG Viewty?
Als iets duurder is, wil niet zeggen dat het beter is ;).
Maar zoals boven mij al gezegd is, ligt het meer in de naam. Anders moet je ff een paar reviews lezen om er zeker van te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 09-11-2007 15:50 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek na een opvolger voor mijn samsung z320i met i-mode, reden hiervan is dat er op onverklaarbare wijze een barstje aan de binnenzijde van mijn schermpje is gekomen.Dus helemaal doorgelopen en niet meer te gebruiken ook niet met toetsen.Dus stuk gaan en niet meer te gebruiken kunnen volgens mij alle toestellen, en wie heeft z'n toestel per ongeluk niet eens laten vallen ??? Wat ik er mee zeggen wil is je kunt wel vooruit kijken maar je weet niet wat de toekomst brengt, het lijkt mij zelf een leuk spele dingetje en doet het goed op verjaardagen denk ik ha,ha..en ik denk dat zo'n toestel toch wel degelijk getest word voor hij op de markt komt.Over de i-phone nog maar niet gesproken met zijn nu al bekende te kort komingen..............
GSamson schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:35:
[...]

Het is inderdaad een kwestie van wat je handig of niet handig vindt. Die discussie is al veel gevoerd.

Ik denk gewoon altijd iets verder. Als bijvoorbeeld na het verlopen van de garantie van mijn P1i het touchscreen niet meer werkt, is dat helemaal geen probleem omdat alles nog te bedienen valt met mijn toetsen. Maar bij dingen als dit...

Ik kijk wel uit naar de ervaringen die mensen hebben met dit toetsel. En vooral ook hoe ze de camera ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:59:
[...]

Hoe weet je dit? :) Dat Orange hem gaat aanbieden met een 2 jarig 25 abbo met de telefoon gratis?
Ik was afgelopen week bij een Orange shop. Daar hing een poster in de etalage met deze aanbieding. Ik heb binnen nog even nagevraagd en het bleek te kloppen. Twee jaar een Orange 25 abo en de LG Viewty is voor Bassie. En het eerste jaar krijg je 50 procent korting. Dan betaal je dus 12,50 p.m. Overigens kon men mij nog niet vertellen wanneer het toestel daadwerkelijk leverbaar is. In de webshop van Orange is nog niks te vinden over het toestel. In de winkels van Orange ligt overigens een best aardige folder over de Viewty.

Bij Orange kun je met je belbundel alles doen. Dus bellen, sms'en en internetten (en tv-kijken). Een nadeel is dat je bij Orange niet helemaal onbeperkt kunt surfen en streamen. Als je binnen je belbundel 6 euro per maan 'reserveert' voor data, mag je tot 25 MB gaan. Voor 15 euro zou je onbeperkt kunnen internetten en tv-kijken, maar daar blijkt dan toch een limiet van 100 MB aan vast te zitten. Ik kan slecht inschatten hoe snel je tegen die limiet aan loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:29:
Omdat je voor de naam PRADA zelf al enkele honderden euro's betaald en dan heb je alleen nog de naam zonder enige hardware.

De Viewty is qua specs veruit de beste. Helemaal vergeleken met de Prada. Lees maar enkele reviews en vergelijkingen tussen PRada en Viewty op het internet en je ziet het verschil :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
vandevorst schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:14:
Nokia's hebben inmiddels ook wel xenon hoor! :D
Maar voor mij is het duidelijk dat ik dat wél wil! :P (of er moeten veel voordelen aan een gsm zitten)

Dit is ook gewoon een perfecte gsm, maar toch wat duur
Welke Nokia's hebben dan een Xenon?

GSamson schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:39:
[...]
Over welke SE Smartphones heb je het dan? Ik heb de P1i, zowat het topmodel van Sony, en er is wel héél weinig verschil. (106 x 55 x 17 mm)

Verder blijft deze een heel mooi ding, maar voor mij persoonlijk blijft het ontbreken van een fysiek toetsenbord toch een groot nadeel.
Ik heb het over de M600, P1i & W960i

Het ontbreken van mini-usb poort & qwerty toetsenbord vind ik zelf een groot nadeel van de Viewty, maar goed dat is, zoals velen hier al zeggen, persoonlijke smaak.

Voor de rest is de Viewty een topding. Nu alleen nog wachten wanneer ik mijn Viewty kan uittesten. Zit inmiddels alweer een volle maand te wachten op mijn Viewty :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Zo, gisteren in de Vodafone shop in Arnhem even een dummy in mn handen gehad, en ik moet zeggen dat het me allerminst tegenviel! Hij is echt kleiner dan ik verwacht had, en het zag er goed uit allemaal! Alleen de lens leek me vrij kwetsbaar, omdat hij niet heel diep verzonken ligt, en toch een vrij groot glazen oppervlak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Djerique schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:58:
[...]
Welke Nokia's hebben dan een Xenon?

[...]
Ik heb het over de M600, P1i & W960i

Het ontbreken van mini-usb poort & qwerty toetsenbord vind ik zelf een groot nadeel van de Viewty, maar goed dat is, zoals velen hier al zeggen, persoonlijke smaak.

Voor de rest is de Viewty een topding. Nu alleen nog wachten wanneer ik mijn Viewty kan uittesten. Zit inmiddels alweer een volle maand te wachten op mijn Viewty :( )
6500 serie en de 5610 wel, verder vast nog wel wat :P
Ohja, de nokia n82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ohja, de nokia n82
De 6500 series hebben geen xenon-flash, de 5610 ook niet. De Nokia N82 zal het wel krijgen maar is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copaco geeft nu 12.11.2007 aan, echt irritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:21:
Idd, begint op Nokia te lijken telkens dat uitstellen.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:21:
Dat is maandag al hoor. Ongeduld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
vandevorst schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:06:
Ohja, de nokia n82
De N82 is nog niet eens uit! 8)7 en die anderen hebben geen xenon flits

Conclusie: Nokia heeft geen xenon flits

[ Voor 15% gewijzigd door Djerique op 10-11-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:38:
[...]

Dat is maandag al hoor. Ongeduld! :)
De datum was eerst 1-11 en schuift steeds 1 dag verder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik dacht dat die gsm's dat wel hadden...
Naja, dat zijn andere, ook goede flitsers iig,

Maarja.. ik wacht wel op de f700 :P (cheaper :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die hun review willen delen. Of hebben nog maar een handjevol mensen het toestel en zitten de meesten net als ik te wachten ? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Volgens mij hebben hier nog maar 2 mensen de telefoon (Paats & Younes). Ik krijg de mijne morgenochtend! Zal dan wel wat posten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

QlimaX schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:00:
Volgens mij hebben hier nog maar 2 mensen de telefoon (Paats & Younes). Ik krijg de mijne morgenochtend! Zal dan wel wat posten! :D
Heb je hem ook telefonisch bij VF besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Degene die hem besteld hebben bij algebeld.nl, zouden jullie willen vermelden of jullie een branded versie van hun hebben. En welke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik twijfel zelf nog of ik gsmweb ga pakken.. als ik alle reviews over gsmweb zo lees is het 50/50 dat het goed gaat daar.
Normaal heb ik altijd 2call, maar die hebben hem nog niet op de site staan. Kan zijn dat ze wachten totdat ze hem ook echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

XTREEMRaGE schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:04:
Degene die hem besteld hebben bij algebeld.nl, zouden jullie willen vermelden of jullie een branded versie van hun hebben. En welke provider?
Algebeld heeft nog niets geleverd. Voor zover ik weet heeft alleen Vodafone de Viewty kunnen leveren, en dat gaat dan natuurlijk altijd om een een gesimlockte, gebrande versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Xof schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:16:
Ik twijfel zelf nog of ik gsmweb ga pakken.. als ik alle reviews over gsmweb zo lees is het 50/50 dat het goed gaat daar.
Normaal heb ik altijd 2call, maar die hebben hem nog niet op de site staan. Kan zijn dat ze wachten totdat ze hem ook echt hebben.
Ik twijfel aan www.telecomadvies.nl. Die hebben hem ook nog niet, maar zijn wel altijd goedkoop. En onderdeel van Belcompany, dus in principe leveren ze alleen het toestel en garantie e.d. gaat via Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:04:
Door gewoon dit topic door te lezen had je dat al kunnen weten :)

Maar het gaat om een simlock-vrije en unbranded telefoon. Ik heb hem met een vodafone 2jr abo. Verreweg het goedkoopst op deze site. En los was hij ook 1 van de goedkopere in vergelijking met andere shops.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:26:
[...]

Door gewoon dit topic door te lezen had je dat al kunnen weten :)

Maar het gaat om een simlock-vrije en unbranded telefoon. Ik heb hem met een vodafone 2jr abo. Verreweg het goedkoopst op deze site. En los was hij ook 1 van de goedkopere in vergelijking met andere shops.
Heb het redelijk gevolgd ;). Maar nog niemand had hem van algebeld.nl gekregen (althans vermeld :D) en ik wilde weten of hun unbranded versies leveren. Want degene die hem hebben, hadden het via VF geregeld en was gebrand.

Maar kennelijk heb ik iets gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Als je bij Algebeld.nl een abonnement verlengd incl. nieuw toestel, wordt bij Vodafone de toestelkorting niet doorberekend als je Internet blox selecteerd, iets wat wel bij www.telecomadvies.nl wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
XTREEMRaGE schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:05:
[...]

Heb het redelijk gevolgd ;). Maar nog niemand had hem van algebeld.nl gekregen (althans vermeld :D) en ik wilde weten of hun unbranded versies leveren. Want degene die hem hebben, hadden het via VF geregeld en was gebrand.

Maar kennelijk heb ik iets gemist ;)
Algebeld zei dat hun telefoons allemaal zonder simlock waren (dus unbranded) behalve als het er expliciet bij vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag een degene die hem al hebben:
Wat krijg je er voor pc software bij?
Werkt dat onder vista? Ook x64?
Is synchroniseren met outlook makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

basic_touch schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:25:
Als je bij Algebeld.nl een abonnement verlengd incl. nieuw toestel, wordt bij Vodafone de toestelkorting niet doorberekend als je Internet blox selecteerd, iets wat wel bij www.telecomadvies.nl wordt gedaan.
Datzelfde geldt voor 2call, die geven wel korting op een databundel :)
Ik heb tussen 2call en telecomadvies even een vergelijking gedaan met mijn abo en de LG Prada (omdat de Viewty er dus niet tussenstaat en de prijzen overeenkomen), telecomadvies komt zo'n 65 euro goedkoper uit. Ze komen dicht in de buurt van gsmweb, dus ik denk dat ik daar maar op ga wachten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Xof op 11-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Bij Algebeld kom ik met de Prada op 290 euro met 1 jaar verlenging Vodafone 50 incl. Internet Blox
Bij telecomadvies op 117 euro
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
zal het nog een keer zeggen, had het al gepost hier, maarja.

bij de vodafone shop zelf langsgeweest, en dit konden ze me aanbieden:

1 jaar abbo, 50 euro per maand (incl. onbeperkt internet) en dan de viewty voor 70 euro.

Bij 2 jaar abbo, was hij gratis (maar ik wil liever een 1 jarig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

@basic_touch: Dat had ik al eerder gezegd hier dat algebeld helemaal niet zo goedkoop is, maar blijkbaar hebben vrij weinig mensen daar naar geluisterd :P
Ik verwacht dat als de telefoon ook echt leverbaar is telecomadvies en 2call (en andere webshops die hem nog niet op hun site hebben staan) de telefoon wel op hun site zetten.

@Kbeuriot: Maar wel branded... (daarom betaal je ook minder)
Maar dat is dan nog duur.. 1 jaar verlenging T-mobile Flex 25 + Internet bundel (=35e per maand) is ook ong. 70 euro bijbetalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Xof op 11-11-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ja ik weet het ook, maar ik wou het verschil hier nogmaals naar voren brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat GSMweb.nl op dit moment de goedkoopste is met 1 jarige abbo's. En de toestellen zijn volgens mij ook niet VF barnded of gesimlocked

1 JAAR VODAFONE ZONDER DATA ABBO
Abbo................Bijbetalen .................. Per maand
VF €35.............€ 50,- ........................€ 28,- (incl 20% korting)

1 JAAR VODAFONE MET ONBEPERKT DATA ABBO
Abbo................Bijbetalen ................... Per maand
VF € 27,50........€56,-............................€ 32,- (incl 20% korting)
VF € 35............ €0,- ............................€ 37,50

Komen nog wel iets van 8 euro bezorgkosten bij geloof ik!
Het voordeel van VF boven T-mobile is dat VF gebruikt maakt van het snelle HSDPA ipv het ''slome'' GPRS van T-mobile

Ik wou zelf de heel tijd voor de samsung f700 gaan(deze had ik dan ook besteld bij VF), maar dat duurde me echt veel en veel te lang. Dus net als paats ben ik overgestapt op LG :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb het contract van GSMweb hier liggen, maar ik denk dat ik er niks mee ga doen. Ik betaal liever een paar euro meer en dat ik dan zeker weet dat het goed komt :)
Maar ze zijn inderdaad de goedkoopste.

T-mobile heeft inderdaad trager internet (als je die van 10e neemt iig), maar op een telefoon zal me dat weinig uitmaken. Mail komt snel zat binnen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Xof op 11-11-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Heeft iedereen hier netjes 3 maanden van tevoren zijn huidige abonnement af kunnen zeggen omdat blijkbaar iedereen een nieuw abo kan nemen? Ik zit blijkbaar vast aan KPN met die 3 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De meeste mensen verlengen :)
Maar je kunt gewoon je abo opzeggen en een andere provider nemen. Het duurt dan wel 3 maanden voordat je met je nieuwe provider kan bellen, maar je krijgt al wel vast je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:33:
Het voordeel van VF boven T-mobile is dat VF gebruikt maakt van het snelle HSDPA ipv het ''slome'' GPRS van T-mobile
t-mobile bied een gecapte umts verbinding, dat is toch net iets anders dan gprs.
ook is het toegestaan om bv je verbinding op je laptop te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:33:
Ik denk dat GSMweb.nl op dit moment de goedkoopste is met 1 jarige abbo's. En de toestellen zijn volgens mij ook niet VF barnded of gesimlocked

1 JAAR VODAFONE ZONDER DATA ABBO
Abbo................Bijbetalen .................. Per maand
VF €35.............€ 50,- ........................€ 28,- (incl 20% korting)

1 JAAR VODAFONE MET ONBEPERKT DATA ABBO
Abbo................Bijbetalen ................... Per maand
VF € 27,50........€56,-............................€ 32,- (incl 20% korting)
VF € 35............ €0,- ............................€ 37,50

Komen nog wel iets van 8 euro bezorgkosten bij geloof ik!

Ik wou zelf de heel tijd voor de samsung f700 gaan(deze had ik dan ook besteld bij VF), maar dat duurde me echt veel en veel te lang. Dus net als paats ben ik overgestapt op LG :)
dat is zeker een stuk goedkoper,, bedankt. maar nu de vraag of die van gsmweb gesimlocked is. evne kijken op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee daar ga ik niet vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik ben dit topic al bijna vanaf het begin aan het volgen maar hier komt mn eerste reply..

ben bijna verliefd op deze telefoon geworden.. vooral de video functies en touch screen. Ik wou eerst eigenlijk voor de k850 gaan maar ik vind deze toch een mooiere vervanger van mijn k800.

Ik heb nu een hi abbo en dat heb ik vorige maand opgezegd maar dat loopt dus nog tot januari door.. Hi zou me nog terugbellen met een mooie aanbieding maar dat zouden ze vorige week al doen maar ik heb nog niets gehoord en ben dus van plan om hem bij vodafone te gaan halen. Ik vond bij gsmweb.nl een mooie aanbieding en nu is mijn vraag of ik daar de telefoon kan bestellen en dat ik hem dan krijg en mijn abbo dan in januari pas verandert? Ik zag dat iemand hier zei dat dit mogelijk was? is dat overal zo of verschilt dat per winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als je gebruik maakt van nummerportering bij Vodafone dan gaat je abonnement pas in als je nummer overgezet is. Dus in januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
net met gsmweb gebeld, en de 1e lading is al uitverkocht, ze zeiden dat de 2e lading de 15e binnengaat komen.

ook melde de verkoper dat er geen simlock op zit, ga toch even heeeel goed nadenken om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20
Ja, ik heb hem al besteld bij GSMWEB

Hij lijkt me echt super bruut... Alleen jammer dat er nog reviews zijn

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk is op pagina 1 en 2 van dit topic.. genoeg linkjes naar youtube filmpjes :)

Daar staan nog wel wat reviews... helaas gaan ze vaak over het review model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ik heb net bij de Mediamarkt voor het eerst de K850i kunnen uitproberen en hij is me tegengevallen.. Ik vind hem niet mooi ook :( En dan die toetsen en dat navigatie d-pad.. Nee.
De foto's die ik er zo snel even mee maakte waren ook niet mooi.

De Viewty zal sowieso mooier zijn en qua interface denk ook wel beter te bedienen.

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickG op 12-11-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De reviews gaan altijd over de leuke extra functionaliteiten, maar nooit echt over bijv. het sms'en, belkwaliteit.. gewoon de simpele dingen. Erg jammer is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Xof schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:16:
Als je gebruik maakt van nummerportering bij Vodafone dan gaat je abonnement pas in als je nummer overgezet is. Dus in januari :)
maar krijg ik dan mn telefoon ook pas in januari.. dacht dat ik zoiets las op gmsweb:

De telefoon (indien besteld) wordt verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is. Bij nummerportering is het dus niet mogelijk binnen 24 uur een telefoon te leveren. Dit kan enkele weken duren.

of wat houdt dit in? begrijp het niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

de porteringsdatum door Vodafone verstrekt

Dus dat is wanneer Vodafone een datum heeft gegeven wanneer je nummer geporteerd wordt.
Voorbeeld: Je vraagt nu je abo aan bij Vodafone met portering. Vodafone neemt het in behandeling en geeft (een paar dagen later) aan dat jou abo op 23 januari geporteerd wordt.
Op dat moment heeft Vodafone je een porteringsdatum verstrekt en kan je telefoon geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Heb er laatst mee mogen spelen.

Ach ja het gaat.

Je hebt bij smen gewoon een voledig toetsenbord op je beeldscherm. Wat je gek genoeg niet hebt in de browser. Dan moet je het doen met de 1 tm 9 toets met bijbehorende letters.

Tevens werkte toen ik hem teste het beeldscherm niet super.

Het is een uitgebreide Prada meer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:58:
Kijk is op pagina 1 en 2 van dit topic.. genoeg linkjes naar youtube filmpjes :)

Daar staan nog wel wat reviews... helaas gaan ze vaak over het review model..
Wow dat is wel scherp opgemerkt. Maar helaas, ik doelde op mede-tweakers die hem
hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Xof schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:29:
de porteringsdatum door Vodafone verstrekt

Dus dat is wanneer Vodafone een datum heeft gegeven wanneer je nummer geporteerd wordt.
Voorbeeld: Je vraagt nu je abo aan bij Vodafone met portering. Vodafone neemt het in behandeling en geeft (een paar dagen later) aan dat jou abo op 23 januari geporteerd wordt.
Op dat moment heeft Vodafone je een porteringsdatum verstrekt en kan je telefoon geleverd worden.
Dat is fijn als je je telefoon krijgt (ik heb 'm ook sinds vandaag). Alleen jammer dat m'n splinternieuwe telefoon niet m'n t-mobile kaartje pakt... Heb ik specifiek naar gevraagd! Dus ja volgens hun moet ik de komende 3 maanden naar m'n telefoontje staren alvorens ik ervan gebruik kan maken. Tenzij ik 100 euro lap om 'm simlockvrij te maken natuurlijk :') .

Ben in iedergeval goed in m'n bil genomen door Vodafone. Alleen hierom al ga ik na m'n contract NOOIT meer terug naar deze oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Maaike,

Wij hebben net weer een datum doorgekregen van de leverancier en die heeft de verwachtingsdatum opgeschoven naar de 15e. Helaas is deze datum ook niet 100% zeker omdat de andere leverancier ze pas de 19e verwacht. Zodra wij meer informatie hebben dan zullen wij dit natuurlijk direct laten weten. Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld - Klantenservice

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:44:
Beste Maaike,

Wij hebben net weer een datum doorgekregen van de leverancier en die heeft de verwachtingsdatum opgeschoven naar de 15e. Helaas is deze datum ook niet 100% zeker omdat de andere leverancier ze pas de 19e verwacht. Zodra wij meer informatie hebben dan zullen wij dit natuurlijk direct laten weten. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Jij blijft wel mailen he ;)

Wel jammer dat ie nou wéér uitgesteld is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:44:
Beste Maaike,

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Doe eens gewoon geduld hebben. Je merkt vanzelf wel wanneer hij komt. Die klantenservice word gek van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mailen vaak uit hun zelf..

Wanneer mag je eigenlijk een order annuleren.. het is inmiddels al de tigste keer dat ze het uitstellen en ik zit hier nog steeds met een kapot toestel :(

edit:

Algebeld.nl zal het bestelde zo spoedig mogelijk leveren, doch uiterst binnen 30 werkdagen. Wordt deze termijn om welke reden dan ook overschreden, dan heeft cliënt het recht de overeenkomst te ontbinden en worden reeds gedane betalingen zo spoedig mogelijk aan cliënt terugbetaald.

30 dagen.. jammergenoeg is dit wettelijk gezien ook een nette periode.. dus daar kunnen we helaas niets tegen beginnen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik schaf hem pas aan wanneer ik genoeg (nl) user reviews heb gelezen. :D Dus ff de kat uit de boom kijken!

Heeft niks met het toestel te maken, maar is wel leuk: http://www.youtube.com/watch?v=1FJHYqE0RDg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
hmm ik ben benieuwd hoe het afspelen van youtube filmpjes gaat
Heeft iemand dat al geprobeerd?

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
heracles schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:08:
[...]

Doe eens gewoon geduld hebben. Je merkt vanzelf wel wanneer hij komt. Die klantenservice word gek van jou.
Behandel die dame wel ff met respect heh ;)
Zij is niet de enige die de klantenservice gek maakt ;)

Het is trouwens niet voor niks dat men algebeld.nl ook via afgebeld.nl kan bereiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
richards81 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:09:
hmm ik ben benieuwd hoe het afspelen van youtube filmpjes gaat
Heeft iemand dat al geprobeerd?

Richard
Klik & LG U990 Viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

offtopic: LMAO @ specsavers

Dit wordt echt het toestel voor mij! 2call.nl zegt dat ie binnen 5 dagen wordt geleverd...

[ Voor 15% gewijzigd door GoTyce op 12-11-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:44:
Ze mailen vaak uit hun zelf..

Wanneer mag je eigenlijk een order annuleren.. het is inmiddels al de tigste keer dat ze het uitstellen en ik zit hier nog steeds met een kapot toestel :(

edit:

Algebeld.nl zal het bestelde zo spoedig mogelijk leveren, doch uiterst binnen 30 werkdagen. Wordt deze termijn om welke reden dan ook overschreden, dan heeft cliënt het recht de overeenkomst te ontbinden en worden reeds gedane betalingen zo spoedig mogelijk aan cliënt terugbetaald.

30 dagen.. jammergenoeg is dit wettelijk gezien ook een nette periode.. dus daar kunnen we helaas niets tegen beginnen.
Ik weet niet precies wat je hiermee wil bereiken, maar als algebeld hem nog niet heeft hebben de andere shops hem ook nog niet. Behalve als je het via Vodafone gaat regelen. Dus als je de Viewty nog steeds graag wil hebben zou ik gewoon wachten.
QlimaX schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:37:
[...]

Dat is fijn als je je telefoon krijgt (ik heb 'm ook sinds vandaag). Alleen jammer dat m'n splinternieuwe telefoon niet m'n t-mobile kaartje pakt... Heb ik specifiek naar gevraagd! Dus ja volgens hun moet ik de komende 3 maanden naar m'n telefoontje staren alvorens ik ervan gebruik kan maken. Tenzij ik 100 euro lap om 'm simlockvrij te maken natuurlijk :') .

Ben in iedergeval goed in m'n bil genomen door Vodafone. Alleen hierom al ga ik na m'n contract NOOIT meer terug naar deze oplichters.
Het bleek inderdaad al eerder in dit topic dat Vodafone liegt dat het toestel simlock vrij is.
Maar zoals ik uit de post van El_V opmaak gaat hij hem bij GSMweb bestellen en heb je dus geen last van die simlock :)
Cloudje schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:31:
[...]

offtopic: LMAO @ specsavers

Dit wordt echt het toestel voor mij! 2call.nl zegt dat ie binnen 5 dagen wordt geleverd...
Toen ik ze mailde was er nog niks bekend. Mooi dat ze nu ook eindelijk een datum hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 12-11-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Repost:
  Een vraag een degene die hem al hebben:

Copaco geeft inderdaad 15.11.2007 aan.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En daar was de reclame van de Viewty op tv :)
Leuke reclame, moet betekenen dat die nu echt leverbaar is :)

Edit: Besteld via 2call.. betaal liever iets meer en zeker weten dat alles goed gaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Xof op 12-11-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@:xof

hahaha ook rtl 5 gekeken??? ik had de engelse versie van deze reclame al wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Was inderdaad RTL5 aan het kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Whahahaha jij bent echt grappig. Maar sorry ik wil graag weten van gebruikers op tweakers
hoe zij het ervaren youtube filmpjes te kijken op de viewty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Xof schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:41:
LG heeft ook servicepoints ja.. Alleen op de site waar je het kan zien ligt eruit: http://nl.lgservice.com
LG geeft standaard 2 jaar garantie op mobiele telefoons.

[...]
Hoe weet jij dat LG trouwens 2 jaar garantie geeft, op hun site en mijn bon staat enkel 1 jaar aangegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nou alle telefoons moeten in Europa 2 jaar garantie hebben vandaar.
De LG service site doet het bij mij nu wel (moet IE gebruiken blijkbaar :s) en daar staat: GSM 1 jaar

Vind het nogal vaag dat ze 1 jaar geven, vooral omdat van de Europese wet dit gewoon 2 jaar moet zijn. Dus met een beetje moeite krijg je er wel 2 jaar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Orange.... verwacht hem vandaag of morgen. Ik had gebeld naar aanleiding van de grote advertentie
in de Spits. Tevens 2Call gebeld en deze hebben hem in het assortiment maar levertijd.. onbekend.

[ Voor 27% gewijzigd door richards81 op 13-11-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

2Call geeft aan direct te kunnen leveren, binnen 5 werkdagen ( :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb ondertussen een bevestiging gehad van 2call dat ze alles binnen hebben gekregen. Ik ben benieuwd wanneer ze hem versturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:41:
Ik heb ondertussen een bevestiging gehad van 2call dat ze alles binnen hebben gekregen. Ik ben benieuwd wanneer ze hem versturen. :)
* Koppensneller is stiekem jaloers op Xof ;)

Hoop iig dat Algebeld zijn levering(en) ook binnenkort krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:08:
[...]

Dan moeten ze maar niet bij een klantenservice gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Is wel erg makkelijk gedacht.. Als jij op een klantenservice zou willen werken wil je toch ook niet constant lastig gevallen worden door dezelfde klant? Ik zou iig minder mijn best doen voor zeurderige klanten.

@Koppensneller: ik bedoelde meer mijn contract ed. Niet de telefoons ;)
Ik verwacht dat 2call de levering tegelijk met algebeld krijgt, zoveel verschillende leveranciers zullen er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:48:
Is wel erg makkelijk gedacht.. Als jij op een klantenservice zou willen werken wil je toch ook niet constant lastig gevallen worden door dezelfde klant? Ik zou iig minder mijn best doen voor zeurderige klanten.

@Koppensneller: ik bedoelde meer mijn contract ed. Niet de telefoons ;)
Ik verwacht dat 2call de levering tegelijk met algebeld krijgt, zoveel verschillende leveranciers zullen er niet zijn.
Ah ok, vond het idd al merkwaardig dat 2call hem zoveel eerder zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Ik ben vandaag de stad (tilburg) in geweest om telefoonwinkels af te gaan.. bij orange hing een megagrote poster met een mooie aanbieding: 25 per maand 2 jaar (eerste jaar 12.50 per maand en 2gb kaartje erbij gratis).. Ik vragen of ze hem al hadden maar de verkoper vertelde me dat ze hem pas in week 50 (!!) verwachten.

daarna bij vodafone geweest waar ze hem wel hadden maar ik vond het te duur daar. En bij Bel Company en the Phone House, daar hadden ze hem ook al. Ik wacht nog heel even met het halen tot hij goed verkrijgbaar is en dan zoek ik de leukste aanbieding uit.. hopelijk krijg ze hem bij orange wat eerder want dat vind ik tot nu toe wel de mooiste aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een Orange-medewerker tegen mij zei:

"wij testen toestellen uitvoerig voordat we ze toelaten op ons netwerk"

Daar zijn ze zeker druk mee bezig :P En daarom staat ie al op een poster en in een folder 8)

Naja crap.. ik vind Orange toch een waardeloze mobiele telecomaanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Op Hi.nl staat dat zij hem in week 46 al verwachten. In combinatie met de andere berichten denk ik dat hij wel eerder beschikbaar is dan week 50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Ik vind dit toestel wel heel aantrekkelijk...heb alleen nu een dikke maand een HTC S710...met nieuw abonnement. Dat wordt dus los kopen (en evt. S710 verkopen)...of zijn er geldbesparende alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Vos schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:17:
Ik vind dit toestel wel heel aantrekkelijk...heb alleen nu een dikke maand een HTC S710...met nieuw abonnement. Dat wordt dus los kopen (en evt. S710 verkopen)...of zijn er geldbesparende alternatieven?
Misschien kun je je telefoon met abonnement aan iemand kwijt? Een andere oplossing kan ik zo niet bedenken, tenzij we het illegale pad opgaan ;) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Telecomadvies.nl weet de leverdatum ook nog niet helaas.

Was pas 't 1e mailtje dat ik naar een shop heb gestuurd ;)

[ Voor 94% gewijzigd door PatrickG op 13-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:43:
[...]

Dan moeten ze maar niet bij een klantenservice gaan werken.
Wat een redenatie 8)7 .
Dan moet jij maar meer geduld hebben. Hij komt er heus niet sneller door als je ze telkens mailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Zijn er al mensen die de telefoon al hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de mp3 speler. Heb nu een w800i en het geluid hiervan is super! Maar hij begint toch wel oud te worden.. Ik las ergens dat de viewty geen equaliser heeft en het geluid ervan dus een beetje tegenvalt... Maar hopelijk valt het mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De gebruikers die hem hebben zijn spontaan verdwenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik heb hem wel, maar kan hem alleen maar vergelijken met een prehistorische 6230 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:55:
Tja, ik heb hem wel, maar kan hem alleen maar vergelijken met een prehistorische 6230 :(
Kun jij dit niet beantwoorden dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit op het formum van de Samsung F700. Wel interesant, want VF heeft dus geen datalimiet meer van 50 Mb, maar tussen 200 en 250 MB.:)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:43:
Lerende van de gebruikerservaringen de afgelopen maanden hebben we besloten per maandag 12 november de Fair Usage Policy aan te passen naar 10 keer het gemiddelde gebruik per maand.
Als het gemiddelde datagebruik toeneemt, groeit dit getal uiteraard mee. We ondernemen GEEN actie naar klanten die de veelbesproken Fair Usage Policy van 50 MB de afgelopen maanden hebben overschreden en brengen dus niets in rekening. Het gemiddelde gebruik in de afgelopen maanden zat tussen de 20 en 25 MB.

Klanten betalen dus NOOIT meer dan 9,50 per maand, dus ook niet als je meer dan 10 keer het gemiddelde datavolume gebruikt. Bij overschrijding van de grens van 10x het gemiddelde wordt je door Vodafone geïnformeerd. Dat doen we drie keer. Pas bij de derde keer bieden we je een alternatief aan dat beter past bij je data verbruik. Je hoeft je dus nooit zorgen te maken dat je ongemerkt extra gaat betalen voor je internet gebruik.

Richard
Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile biedt hem nu ook aan in de webshop, wel enrom duur, zelfs voor een verlenging ben ik 159.95 euro kwijt. Andere opties zoeken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Ik ben misschien ook geinteresseerd in deze telefoon, echter snap ik de tabel op GSMweb.nl niet helemaal. Een abbonement van 1 jaar kost 22,- euro per maand bij Vodafone en dan moet je 115 euro bijbetalen, maar neem je het 1 jarig abbonement+ onbeperkt data dan hoef je maar 56 euro bijbetalen. Ik snap deze prijzen niet helemaal... met onbeperkt data bedoelen ze toch een internet abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze zullen wel de Internet Blox bedoelen inderdaad.. echt duidelijk is die site ook niet.
En internet bij VF is idd niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met deze telefoon ook fijn RSS feeds kijken? (Via VF blox bijvoorbeeld).
Dus is er RSS software voor? Of zijn er alternatieven (site o.a.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Xof schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:00:
Ze zullen wel de Internet Blox bedoelen inderdaad.. echt duidelijk is die site ook niet.
En internet bij VF is idd niet onbeperkt.
Maar al zou het Vodafone Blox zijn dan is die prijs toch veel te laag ? 22 euro per maand 1 jaar lang (+ eenmalig 56 euro) voor het toestel+ beltegoed+ internet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GAMER-X schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:35:
[...]

Maar al zou het Vodafone Blox zijn dan is die prijs toch veel te laag ? 22 euro per maand 1 jaar lang (+ eenmalig 56 euro) voor het toestel+ beltegoed+ internet :?
Prijzen kloppen wel, maar de databundel is niet gratis. Deze kost 9,50 per maand. Hierdoor kom je op een maandelijks bedrag van 31,50 euro uit.

NB: de eerste 3 maanden krijg je wel 50% korting op je blox bij gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 21:26:
Kan je met deze telefoon ook fijn RSS feeds kijken? (Via VF blox bijvoorbeeld).
Dus is er RSS software voor? Of zijn er alternatieven (site o.a.)?
Ik gebruik de google reader (google.nl/reader)
Deze vind heel overzichtelijk, is in te delen hoe je wilt, en is duidelijk van een gsm te benaderen.
Dus vanaf deze gsm zal het ook goed gaan!

En, alles wat je mobiel leest, komt ook op je pc als gelezen te staan, dus hoef je het niet 2 keer te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:56:
[...]

Ik gebruik de google reader (google.nl/reader)
Deze vind heel overzichtelijk, is in te delen hoe je wilt, en is duidelijk van een gsm te benaderen.
Dus vanaf deze gsm zal het ook goed gaan!

En, alles wat je mobiel leest, komt ook op je pc als gelezen te staan, dus hoef je het niet 2 keer te lezen ;)
Voor snel surfen en rss: http://www.operamini.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
grrrr, heb ik eindelijk besloten bij gsmweb te bestellen, moet ik een bankafschrift meesturen, en die heb ik niet meer (doe alles online, dus afschriften opgezegd), moet ik dus maar wachten totdat ze hem in de winkel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kbeuriot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:20:
grrrr, heb ik eindelijk besloten bij gsmweb te bestellen, moet ik een bankafschrift meesturen, en die heb ik niet meer (doe alles online, dus afschriften opgezegd), moet ik dus maar wachten totdat ze hem in de winkel hebben.
Ik zat met de zelfde situatie bij Algebeld. Heb toen de klantenservice dat probleem voorgelegd en gevraagd of ik ook een print van internetbankieren moch meesturen. Dat was geen probleem :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.