Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja volgensmij daan0 is de LG KS20 "wat minder lomp als de KU990". Mja afmetingen zijn kleiner als mn k800i dus het zal wel meevallen.

En de Viewty ( wie verzint die naam !!!) staat in de anakomende belcompanyfolder !

Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/35cesut.jpg
Zie ik daar nu een porsche phone :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:22:
Ja volgensmij daan0 is de LG KS20 "wat minder lomp als de KU990". Mja afmetingen zijn kleiner als mn k800i dus het zal wel meevallen.

En de Viewty ( wie verzint die naam !!!) staat in de anakomende belcompanyfolder !

[afbeelding]
Zie je ook dat prijskaartje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha ja, en de bijna.. realistische 3d render van dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

De LG KS20 is nu ook uit en heb even wat videoreviews bekeken. Dit mag dan wel een smartphone zijn, de bediening is gewoon niet te doen. De (K?)U990 heeft dit toch beter voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Xof schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:44:
De LG KS20 is nu ook uit en heb even wat videoreviews bekeken. Dit mag dan wel een smartphone zijn, de bediening is gewoon niet te doen. De (K?)U990 heeft dit toch beter voor elkaar :)
Dat is mij ook opgevallen,
maar dat komt toch ook een deel doordat de ku990 (waarom geen k?) gemaakt is voor bediening met vingers, de ks20 daarintegen is gemaakt voor bediening met een stylus.
vandaar dat de ks20 een stuk gebruiksgemak mist.

wat ik wazig vind, is dat de camera slechter is, de bediening dus eigenlijk ook, en de prijs hetzelfde!
wat krijg je er voor terug: windows! (alsof je daar blij van wordt ;))
ofwel: goede zet voor de ku990, want deze zal daardoor meer aandacht krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

vandevorst schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:59:
[...]

Dat is mij ook opgevallen,
maar dat komt toch ook een deel doordat de ku990 (waarom geen k?) gemaakt is voor bediening met vingers, de ks20 daarintegen is gemaakt voor bediening met een stylus.
vandaar dat de ks20 een stuk gebruiksgemak mist.

wat ik wazig vind, is dat de camera slechter is, de bediening dus eigenlijk ook, en de prijs hetzelfde!
wat krijg je er voor terug: windows! (alsof je daar blij van wordt ;))
ofwel: goede zet voor de ku990, want deze zal daardoor meer aandacht krijgen ;)
Windows Mobile biedt natuurlijk wel veel meer mogelijkheden wat betreft het installeren 3rd party applicaties, en het synchroniseren met bijvoorbeeld Outlook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Jup dat was ook de reden dat ik daarnaar gekeken heb, maar de KS20 heeft teveel nadelen ten opzichte van de KU990 (Reden dat ik een vraagteken bij de K zette was omdat het soms met een K en soms weer zonder staat). Scherm is ook kleiner terwijl er nog zat ruimte over is en 2MP is ook wel erg schaars voor een camera.
Waarom is er toch geen telefoon waaraan niks op te merken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:57:
Jup dat was ook de reden dat ik daarnaar gekeken heb, maar de KS20 heeft teveel nadelen ten opzichte van de KU990 (Reden dat ik een vraagteken bij de K zette was omdat het soms met een K en soms weer zonder staat). Scherm is ook kleiner terwijl er nog zat ruimte over is en 2MP is ook wel erg schaars voor een camera.
Waarom is er toch geen telefoon waaraan niks op te merken is ;)
De Viewty die alleen iets kleiner is, Windows Mobile heeft met een geschikte touchscreen interface en WiFi heeft, en ongeveer €200 kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:22:

[afbeelding]
Dan kan de gsm niet meer op zich laten wachten natuurlijk ;)
Bovendien is de porsche gsm al wel even uit volgens mij... heb er al meer over gelezen.

En ook de nieuwe samsung staat er al in!
Ik zit toch echt te denken om maar 200 euro bij te betalen, ipv 100 euro voor de 6500 slide.
Het is wel 100 euro meer, maar het schijnt dan ook een geweldige gsm te zijn, bovendien heb ik al vaker spijt gehad van besparing op een gsm (ongeveer de laatste 5 jaar al een gsm gekocht bij een 2jarig abbo, en er nooit langer dan 1 jaar mee gedaan omdat de gsm niet beviel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb even een vraag, ik wil deze kopen als vervanger van mijn K800i met SE-headset (erg goed!)

Deze viewty ga ik veel gebruiken om mp3's te luisteren, hoe staat het met de kwaliteit vd Headset? En wat voor aansluiting zit erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

dog4life schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:19:
Ik heb even een vraag, ik wil deze kopen als vervanger van mijn K800i met SE-headset (erg goed!)

Deze viewty ga ik veel gebruiken om mp3's te luisteren, hoe staat het met de kwaliteit vd Headset? En wat voor aansluiting zit erop?
Over de headset kan ik je niets vertellen, maar de aansluiting op de telefoon gaat, net zoals bij SE, met een proprietary connector. Het is wel mogelijk je eigen koptelefoon/oordopjes te gebruiken, die moet je dan in de LG headset pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
zet nu iemand eens wat foto's online genomen met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
dafz0r schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:33:
zet nu iemand eens wat foto's online genomen met dat ding
hier staat er enkele op,
en ik kan alleen maar zeggen: WAUW

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?p=625358
(zie ook volgende pagina)

enkele foto's uitgekozen:
Afbeeldingslocatie: http://i145.photobucket.com/albums/r202/hillheadjoe/P011107_152601.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i145.photobucket.com/albums/r202/hillheadjoe/P011107_1531.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee294/fog68/P031107_1237.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee294/fog68/P031107_1151.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/7540/p2510071140gm4.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Tonkey op 06-11-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Damn, dat zijn mooie foto's.......dan toch maar voor de viewty gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
wow nice,

Wat beschermt de lens infeite als er geen lenskap is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Laatst online: 11-12-2024
dafz0r schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:00:
wow nice,

Wat beschermt de lens infeite als er geen lenskap is?
Wat zou hem moeten beschermen? Denk niets he :P. Het is alleen zo dat eromheen een opstaande ring is, waardoor hij ietsjes verzonken ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Dat ziet er idd goed uit! Wel een aardige dosis chromatische aberratie waarneembaar op de laatste foto, aan de bovenkant van het gebouw, maar we hebben het hier dan ook niet over een lens van een paar ruggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:03:
Dat ziet er idd goed uit! Wel een aardige dosis chromatische aberratie waarneembaar op de laatste foto, aan de bovenkant van het gebouw, maar we hebben het hier dan ook niet over een lens van een paar ruggen ;)
De foto van het gebouw is niet alles, maar verder ziet het er goed uit.
Ooit had ik een tooltje om digitale ruis uit een foto te halen, ( voor mijn w800 ) zou je dit ook snel kunnen corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:03:
Watte?

Ik zeg gewoon dat het super mooie foto's zijn!
Vooral die met de druppels vind ik geweldig!

[ Voor 3% gewijzigd door Tonkey op 06-11-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

http://en.wikipedia.org/wiki/Chromatic_aberration

;)

Ze zien er inderdaad erg mooi uit, vooral die met de druppels ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:14:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Chromatic_aberration

;)

Ze zien er inderdaad erg mooi uit, vooral die met de druppels ja!
Inderdaad, dat heb je bij de laatste foto wat, maar ik moest er toch wel op letten.
En je hebt het nog steeds over een gsm ;) het is geen spiegelreflexcamera van een paar duizend euro! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

vandevorst schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, dat heb je bij de laatste foto wat, maar ik moest er toch wel op letten.
En je hebt het nog steeds over een gsm ;) het is geen spiegelreflexcamera van een paar duizend euro! :P
Weet ik :) Ben ook erg onder de indruk van de camera van de Viewty! Is tot nu toe echt het beste wat er is volgens mij, hoewel de K850 ook wel op dit niveau zit denk ik. Als je dan ziet dat het in de review met de camera van de N95 werd vergeleken, zou je denken dat het om een of ander beroerd pre-production model gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:32:
[...]

Weet ik :) Ben ook erg onder de indruk van de camera van de Viewty! Is tot nu toe echt het beste wat er is volgens mij, hoewel de K850 ook wel op dit niveau zit denk ik. Als je dan ziet dat het in de review met de camera van de N95 werd vergeleken, zou je denken dat het om een of ander beroerd pre-production model gaat...
Inderdaad, mij viel de n95 ook tegen
Foto's van de k850 heb ik nog niet gezien.

[ Voor 31% gewijzigd door Tonkey op 06-11-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Zie mijn post hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
basic_touch schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:47:
Ter vergelijking: In het k850 topic heeft iemand foto's gepost die hij met zn K850 heeft gemaakt:

[...]

Ze zijn dan wel verkleind, maar zien er ook niet verkeerd uit :)
Zover ik kan zien best mooi ja, jammer dat de foto's van nogal eentonige omgevingen is gemaakt. Geen kleur etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Maaike,

Helaas nog niet. Ze stellen hem telkens een paar dagen uit. Nogal vervelend.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld - Klantenservice

------------------------------------------------------------------------

Hallo!

Is de ku990 al bij de distributeur binnen gekomen?

MvG Maaike

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
heb net gebeld naar gsm-shop.nl (zit hier om de hoek bij mij in den haag) en die melden dat hij de 8e of 9e binnenkomt. (nu nog afwachten uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Laatst online: 13:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Wat een mooie telefoon!! Dat ik deze heb gemist >_<. Ik heb nu een SE W950i en werkt prettig, maar begint kuren te tonen. Het enige wat me stoort is dat je er geen tomtom kan draaien op de LG (of heeft iemand hier al een antwoord op?).

Ik zat te kijken naar de W960 van SE, Iphone en de Meizu M8, maar deze vindt ik persoonlijk toch wat beter!!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:41:
Wat een mooie telefoon!! Dat ik deze heb gemist >_<. Ik heb nu een SE W950i en werkt prettig, maar begint kuren te tonen. Het enige wat me stoort is dat je er geen tomtom kan draaien op de LG (of heeft iemand hier al een antwoord op?).

Ik zat te kijken naar de W960 van SE, Iphone en de Meizu M8, maar deze vindt ik persoonlijk toch wat beter!!
Tomtom gaat niet lukken nee, tenzij ze een J2ME variant gaan uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
of een flash variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basic_touch schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:47:
Ter vergelijking: In het k850 topic heeft iemand foto's gepost die hij met zn K850 heeft gemaakt:

[...]

Ze zijn dan wel verkleind, maar zien er ook niet verkeerd uit :)
Ik vertrouw het nooit zo wanneer er slecht een aantal foto's uit een hele serie online gezet worden.
Waren de andere slecht? Niemand kraakt zijn eigen tel af, dus even de beste foto's online zetten is nogal makkelijk. Ik zou liever de hele serie zien en dan kijken wat er misgaat. Is de focus vaak niet in orde of komt er veel ruis in etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
heracles schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:03:
[...]

Wat zou hem moeten beschermen? Denk niets he :P. Het is alleen zo dat eromheen een opstaande ring is, waardoor hij ietsjes verzonken ligt.
Dus in de broekzak steken killt de camera na enig tjid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:48:
[...]

Tomtom gaat niet lukken nee, tenzij ze een J2ME variant gaan uitbrengen ;)
Een flash variant zou geweldig zijn :9~ . Zou heel wat fijner werken...denk ik. Althans desktop applicaties die met flash gebouwd zijn, werken wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik plaats mijn afgebeld mailtje van 20 minuten terug maar even :P
Best Paul,

We verwachten het toestel binnen twee weken te ontvangen van de leveranciers. U krijgt een mail op het moment dat het pakje verzonden gaat worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld - Klantenservice
Ze zijn nu wat voorzichtiger en noemen de 2 weken als tijdmarge :/
Het is niet anders.. ik wil geen branded/sim locked telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze worden gek van alle mailtjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
XTREEMRaGE schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:47:
Een flash variant zou geweldig zijn :9~ . Zou heel wat fijner werken...denk ik. Althans desktop applicaties die met flash gebouwd zijn, werken wel fijn.
Weet iemand misschien iets over flash applicaties op de KU990?
Draaien alle flashfiles met een Viewty resolutie er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Mooi als je reviews leest,
Staat er een hele lijst met voordelen, en meestal maar 1 nadeel:
de geheugenkaart moet onder de batterij, dus moet je gsm uitstaan om deze te verwisselen :P

Eventuele andere dingen zijn geen beschermpak voor de lens, en als je een toetsenbord wil heb je pech. Verder veel en veel meer voordelen.

Toch de moeite om daar wat meer voor te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:45:
Mooi als je reviews leest,
Staat er een hele lijst met voordelen, en meestal maar 1 nadeel:
de geheugenkaart moet onder de batterij, dus moet je gsm uitstaan om deze te verwisselen :P

Eventuele andere dingen zijn geen beschermpak voor de lens, en als je een toetsenbord wil heb je pech. Verder veel en veel meer voordelen.

Toch de moeite om daar wat meer voor te betalen :P
Je hebt toch je onscreen qwerty toetsenbord. Ze zeggen dat dat het zelfde typt als een Iphone. Nou heb ik al een paar keer met zo'n ding gewerkt en dat beviel uitstekend. De Prada phone vond ik zelf iets minder maar ook niet slecht. De Viewty zou dus een beter onscreen toetsenbord hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik een KU990 in handen gehad. Ik was in Deventer in een winkel van Orange, waar een vertegenwoordigervan LG het ding net aan 't demonstreren was aan de medewerkers van de shop.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De touchscreen werkt erg handig en heel direct. Prettig foefje is dat het toestel bij elke geslaagde aanraking een heel klein trillinkje geeft waardoor je zeker weet dat je de toets goed hebt geraakt. Die korte trilling vormt een prima vervanging voor de 'klik' die je voelt als je een gewone toets indrukt.
De foto die ik (indoor) maakte zag er op het beeldscherm van de KU990 goed uit, maar ik geef. toe dat je een foto pas goed kunt beoordelen op een groter scherm.
Wat ik ook nog heb onthouden is dat alle virtuele toetsen op het scherm groot genoeg zijn voor mijn vrij dikke vingers. Het toestel wordt overigens geleverd met een stylus waarmee je ook op het scherm kunt schrijven (adresboek of agenda bijhouden bijvoorbeeld). De stylus zat niet bij het toestel van de vertegenwoordiger maar hij vertelde dat het gaan om een pen die je met een kort koordje aan het toestel bevestigt. Die bungelt er dan een beetje bij, stel ik me voor. Misschien is dat niet echt handi, maar het kan meevallen.
Ook de symbolen en teksten op het scherm zijn duidelijk en lekker groot.

Drie telefoonwinkels in Deventer hebben posters in de etalage hangen waarin ze dit toestel gratis aanbieden in combinatie met een abonnnement. Alleen kon nog geen van de winkels mij details over prijs en abonnement geven. Alledrie zeggen ze de toestellen vanaf vrijdag te kunnen aanbieden.
Ik zag alleen in de folder van Bel Company een concrete aanbieding:
Gratis bij een 2-jarig Orange 35 abonnement. Die kost 35 euro p.m., maar het eeste jaar betaal je 17.50 per maand. (gemiddeld over twee jaar dus zo'n 26 euri p.m.). Ik weet niet of je dan ook internettoegang met je mobiel hebt. Die is onontbeerlijk voor o.a. de YouTube-functie lijkt mij.

Zelf hoop ik dat T-Mobile die toestel ook snel gaat aanbieden.

Wie geen moeite heeft met de Duitse taal kan via deze link een uitgebreide test lezen.
http://www.xonio.com/artikel/x_artikel_28711880.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Kijk, dat wil ik horen :D
Bij orange krijg je eigenlijk gewoon beltegoed, dus 35 euro per maand. Hiermee kun je ook internetten ;) Dit valt dus gewoon binnen de bundel.

Hopelijk is het inderdaad waar dat dit toestel al snel in de winkels beland. Ik zit er nog over te twijfelen, maar er is een goede kans dat ik er voor ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele interessante telefoon! Weet iemand misschien of Telfort deze telefoon ook snel krijgt en wanneer? En hoe is de luidspreker wanneer je mp3's of een video afspeelt? En wat voor hardware knoppen zitter er precies op? Wellicht een hold-functie of play/pauze? En hoe werkt die internetbrowser precies kan je youtube bijvoorbeeld gewoon live streamen? En weet iemand al hoe het zit met eventueel 4 of 8GB SD cards? die werken met geen mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DaniL
Ik kan je meeste vragen niet beantwoorden, maar heb wel ergens gelezen dat het toestel wel mini-SD kaartje slikt van 4 en 8 Gb, maar dat het toestel dan aangeeft dat er een 2 Gb kaart in zit. Hoe dat dan gaat als de Gb wordt overschreden blijft voorlopig onduidelijk.
Of je grotere kaarten moet willen gebruiken vraag ik me af, want ik las ook ergens dat de zaak langzamer gaat werken naarmate de kaart voller raakt. Dat wil ik zelf nog uitzoeken, want dat kan een grote bron van ergernis worden.
Ik ga een week of vier wachten en veel ervaringen van kersverse eigenaren lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
  • Laatst online: 15-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:43:
Hele interessante telefoon! Weet iemand misschien of Telfort deze telefoon ook snel krijgt en wanneer? En hoe is de luidspreker wanneer je mp3's of een video afspeelt? En wat voor hardware knoppen zitter er precies op? Wellicht een hold-functie of play/pauze? En hoe werkt die internetbrowser precies kan je youtube bijvoorbeeld gewoon live streamen? En weet iemand al hoe het zit met eventueel 4 of 8GB SD cards? die werken met geen mogelijkheid?
Ik weet in ieder geval van twee webshops, namelijk http://www.algebeld.nl en http://www.gsmweb.nl (de laatste net sinds gisteren) dat ze Telfort abonnementen en verlengingen aanbieden. Morgen krijg ik als het goed is mijn verlengingscontract van gsmweb binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Vandaag even bij de vodafone binnengelopen, hebben ze hem gewoon al.
Leuk om even vastgehouden te hebben, al was het een dummy.
dacht dat hij groter was, dus is weer een meevaller (voor mij dan)

gelijk kosten even gevraagd. wat voor mij interressant is:
1 jaar abbo, 1e 4 maanden 47.50, daarna 59.50 per maand, kosten toestel is dan 70 euro.
(hier zit dan onbeperkt internet bij in, bloks ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Bij een KNP Hi 30 abo zou ik 206 euro neer moeten leggen bij 2 jaar contract verlenging voor de Viewty...zou het dan niet slimmer voor mij zijn om mijn abo bij HI op te zeggen, en dan bij bijvoorbeeld een provider met een betere aanbieding te gaan met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat moet jezelf weten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

coendeurloo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:18:
Bij een KNP Hi 30 abo zou ik 206 euro neer moeten leggen bij 2 jaar contract verlenging voor de Viewty...zou het dan niet slimmer voor mij zijn om mijn abo bij HI op te zeggen, en dan bij bijvoorbeeld een provider met een betere aanbieding te gaan met nummerbehoud?
Dat heb ik wel gedaan, en Vodafone had een betere aanbieding bij een nieuw abonnement dan Hi bij verlenging. Bovendien heb ik straks meer belminuten voor mijn geld. Ik had bij Hi een B-status, dus wellicht dat je telefonisch een goede aanbieding kunt krijgen als je een A-status hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Wat me opviel in dat artikel is een verschil tussen alle foto's die ik eerder heb gezien en die in het artikel. Kijk even naar de ring rond de lens:

Eén 'geribbeld' stukje
Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/ii/135523538_65561b0cc9.jpg

Drie stukken met 'gripbobbels' ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/ii/135523537_9259ff6edb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
coendeurloo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:18:
Heel logisch en bij de meeste providers zo: hoe duurder je maandlasten hoe goedkoper het toestel, zie mijn prijsopgaaf die ik kreeg van vodafone.

maar overstappen kan altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij verwachten de LG KU990 vandaag binnen.

Met vriendelijke groet,
Het team van GSMstunts.nl
En vandaag is dus 7-11-2007

Edit:
Copaco geeft inmiddels 09.11.2007, dus bovenstaande zal niet kloppen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Ik ben benieuwd waneer er nu eindelijk eens een levering aankomt bij de leveranciers. Waarom is het zo moeilijk om een duidelijke datum te stellen? Ik neem aan dat de eerste batch nu toch wel klaar is. Of zouden er productiefouten zijn opgetreden of iets dergelijks? Laatste mogelijkheid is dat Vodafone een flinke zak geld op tafel heeft gegooid om met grote voorsprong de eerste te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:38:
Ik ben benieuwd waneer er nu eindelijk eens een levering aankomt bij de leveranciers. Waarom is het zo moeilijk om een duidelijke datum te stellen? Ik neem aan dat de eerste batch nu toch wel klaar is. Of zouden er productiefouten zijn opgetreden of iets dergelijks? Laatste mogelijkheid is dat Vodafone een flinke zak geld op tafel heeft gegooid om met grote voorsprong de eerste te zijn...
Of het verwijderen van de vodafone logo's kost zoveel tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn KPN 65 + internet = 75 euro per maand opgezegd. Ik moest nog steeds belachelijke bedragen neerleggen voor de meeste toestellen.

Nu ben ik het eerste jaar maar 22,50 kwijt, kan onbeperkt smsen en heb daarboven op nog een internet block. Totaal 32,50 per maand en het toestel was gratis.

KPN legt zijn prioriteit duidelijk niet bij het behouden van bestaande - goede - klanten. Dus ik ben overgestapt naar Vodafone.
KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:38:
Ja dit heb ik ook van verschillende winkels / telefonisten gehoord. LG zelf zei ook al dat Vodafone en T-mobile voorrang kregen bij de uitlevering. Echter heeft T-mobile dit toestel nog steeds niet in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag het dorp eens ingeweest. Belcompany verwacht hem volgende week. En in de Orangeshop ligt er al een dummie! De echte tel hadden ze dus niet ( sta je daar met je mega blije hoofd van ZE HEBBEN HEM!!!). Nog even wachten dus..

Hij ziet er btw wel super uit! Superstrak en lekker plat. Hij is een beetje aan de brede kant maar lomp is hij absoluut niet!

Ook komt hij erg robuust over en ziet er niet zo speelgoedachtig uit als de Prada. Wha kan niet wachten..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:19:
Ik ben vandaag het dorp eens ingeweest. Belcompany verwacht hem volgende week. En in de Orangeshop ligt er al een dummie! De echte tel hadden ze dus niet ( sta je daar met je mega blije hoofd van ZE HEBBEN HEM!!!). Nog even wachten dus..

Hij ziet er btw wel super uit! Superstrak en lekker plat. Hij is een beetje aan de brede kant maar lomp is hij absoluut niet!
Das goed om te lezen, ik was nl. bang dat ie wat groot en lomp zou zijn vergeleken met mn huidige SE W800, maar dat valt dus wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een vraagje over de Viewty!

Bij mn k800i heb ik een "event" lijstje waarin alles van de agenda inkomende berichten/telefoontjes de dag in komen te staan. Echt super handig. Heb je dat bij deze telefoon ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 12:14
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:03:
Mooi ding maar wat is dat met al die touchscreen meuk tegenwoordig, lijkt me echt gruwelijk irritant
Je kunt alleen een goed oordeel vellen als je het eens probeert in de winkel. Werkt het lekker? Dan heb je geluk dat steeds meer telefoons touchscreen hebben. Vind je het irritant? Dan moet je blijven zoeken naar telefoons zonder touchscreen of met voor alle functies hardwarebuttons.
Ik vind touchscreen heerlijk, als ik op een telefoon zonder touchscreen werk, probeer ik altijd op het schermpje te drukken. :+

[ Voor 0% gewijzigd door InfinityEye op 07-11-2007 17:08 . Reden: gereageerd op een rampzalig oud bericht ]

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Kan deze LG ook gewoon geluid opnemen? Is reuze handig voor een vergadering ofzo :)

@MorDrakka
zou je de TS willen updaten, met de huidige info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
InfinityEye schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:07:
[...]

Je kunt alleen een goed oordeel vellen als je het eens probeert in de winkel. Werkt het lekker? Dan heb je geluk dat steeds meer telefoons touchscreen hebben. Vind je het irritant? Dan moet je blijven zoeken naar telefoons zonder touchscreen of met voor alle functies hardwarebuttons.
Ik vind touchscreen heerlijk, als ik op een telefoon zonder touchscreen werk, probeer ik altijd op het schermpje te drukken. :+
Idd, met touchscreen is het echt een wereld van verschil in usability. Hoe meer functies hoe meer je er baat bij heb met een touchscreen imo. Ik persoonlijk zou er niet meer zonder mee kunnen. De N95 bijvoorbeeld heeft zoveel meer coole functies, maar met knopjes navigeren door dat geval... nah ik hou het wel bij mijn prada. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Een touchscreen is toch ook logischer?
Anders moet je met een of ander navigatie wiel een voor een de knoppen na, TOT je de goeie hebt.
Bij de pc heb je een muis, dat is al wat sneller, maar ook niet ideaal.

En bij deze gsm schijnt het zeker goed te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:39:
[...]

Dat heb ik wel gedaan, en Vodafone had een betere aanbieding bij een nieuw abonnement dan Hi bij verlenging. Bovendien heb ik straks meer belminuten voor mijn geld. Ik had bij Hi een B-status, dus wellicht dat je telefonisch een goede aanbieding kunt krijgen als je een A-status hebt.
Ik ben nog een beetje in de war: Stel, ik zeg op bij KPN HI en ga naar Vodafone, hoe kan ik dan mijn nummer behouden? Moet ik dit tijdens het opzeggen aan KPN melden op een of andere manier?

Is Vodafone nog steeds de beste deal als het gaat om de viewty en aantrekkelijk abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
coendeurloo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:43:
[...]

Ik ben nog een beetje in de war: Stel, ik zeg op bij KPN HI en ga naar Vodafone, hoe kan ik dan mijn nummer behouden? Moet ik dit tijdens het opzeggen aan KPN melden op een of andere manier?

Is Vodafone nog steeds de beste deal als het gaat om de viewty en aantrekkelijk abo?
Als je bij kpn je abbo opzegt, en je vraagt nummerbehoud op (tegelijk dus) kun je na 3 maanden dit nummer bij een andere provider gebruiken. Dit duurt dus gewoon super lang.
Via de winkel regelen gaat het handigst, ik doe dit ook, zodat het in ieder geval goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

vandevorst schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:02:
[...]

Als je bij kpn je abbo opzegt, en je vraagt nummerbehoud op (tegelijk dus) kun je na 3 maanden dit nummer bij een andere provider gebruiken. Dit duurt dus gewoon super lang.
Via de winkel regelen gaat het handigst, ik doe dit ook, zodat het in ieder geval goed gaat ;)
Als aanvulling: als je je abonnement bij VF online afsluit, heb je in de formulieren die je moet invullen gewoon de mogelijkheid om nummerbehoud aan te vragen. Je hoeft er dus niet echt iets extra's voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Inderdaad.. eerst via je nieuwe provider regelen dat je een abo aanvraagt met nummerbehoud en daarna een brief naar KPN sturen dat je je abo op wil zeggen en gebruik wil maken van nummerportering. Dan gaat het allemaal goed :) (genoeg voorbeeld brieven online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

De meeste providers zeggen gewoon je oude abonnement voor je op, hoef jij helemaal niets aan te doen. Neem trouwens wel even een gebruikelijke opzegtermijn van 3 maanden in acht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is de vertraging voor het daadwerkelijk nemen van een foto? Dus dat je klikt en de foto wordt gemaakt? Veel telefoons zijn hier erg traag in en dat zou erg zonde zijn als dit ook hier het geval is.
En kan iemand deze toevallig vergelijken met de K800i? Qua lag van het daadwerkelijk nemen van de foto? Bij die viel de lag wel mee namelijk.

En het shuttergeluid, dat kan niet uitgezet worden, right? Hoe hard hoor je dat geluid dan als je op het moment van het nemen van de foto de speaker met je vinger bedekt houdt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:39:
De meeste providers zeggen gewoon je oude abonnement voor je op, hoef jij helemaal niets aan te doen. Neem trouwens wel even een gebruikelijke opzegtermijn van 3 maanden in acht :)
Dat klopt idd, de nieuwe provider kan dat tegenwoordig ook voor je doen :)

Heb even de algemene voorwaarden van HI bekeken en ze hanteren idd nog steeds de 3 maanden opzegtermijn. Gelukkig doen ze niet meer aan stilzwijgend verlengen.
3 maanden.. dat slaat toch nergens op? Dacht dat de OPTA wilde dat het binnen 10 dagen mogelijk moest zijn om over te stappen.

[ Voor 29% gewijzigd door Xof op 07-11-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Laatst ergens een filmpje gezien, maar een xenon flash begint er echt op te lijken!
geen slecht led lampje meer (zoals bij de meeste gsm's) maar een echte flits!

Dat is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Alleen is LED wel erg handig als zaklamp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:53:
Alleen is LED wel erg handig als zaklamp :D
Vind ik ook, aan de andere kant neem je met zo'n 3" scherm gewoon een lichte achtergrond, en dan heb je ook een zaklamp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ring met ribbels rondom de lens is bedoeld om de camera handmatig scherp te stellen. Maar er zit ook autofocus op.

Orange gaat 'm gratis aanbieden bij een 2-jarig Orange 25 abonnement, maar weet nog niet wanneer de Viewty leverbaar is.

Dit is volgens mij een prima aanbieding, want dat abonnement kost 25 euro per maand, maar het eerste jaar krijg je 50 procent korting (12,25 p.nm.). Binnen die 25 euro kun je een bepaald bedrag 'voorbestemmen' voor internetverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:33:
De ring met ribbels rondom de lens is bedoeld om de camera handmatig scherp te stellen. Maar er zit ook autofocus op.
Dat bedoeld hij niet, op de ene foto is er namelijk één ribbelgeval en op de andere staan er drie. Dat is een beetje vreemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps. Niet goed gelezen.
Het verschil in de ring rondom de lens is inderdaad vreemd. Xonio was er snel bij met testen en heeft het over een beursmodel. Misschien was dat nog niet de definitieve versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Prijzen zijn interessant bij mij:

Net even bij gsmweb gekeken en daar is de telefoon icm een 1 jarige T-mobile verlenging (Flex 25 + Internet totaal á 9,95) maar 76 euro.
Andere winkels zijn soms wel 100 euro duurder.. vreemd.

Edit: alleen weer jammer dat GSMweb dus voor geen meter te vertrouwen is.. slechte surveys en slechte reacties als je via google zoekt :s

[ Voor 48% gewijzigd door Xof op 07-11-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
Xof schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:28:
Prijzen zijn interessant bij mij:

Net even bij gsmweb gekeken en daar is de telefoon icm een 1 jarige T-mobile verlenging (Flex 25 + Internet totaal á 9,95) maar 76 euro.
Andere winkels zijn soms wel 100 euro duurder.. vreemd.

Edit: alleen weer jammer dat GSMweb dus voor geen meter te vertrouwen is.. slechte surveys en slechte reacties als je via google zoekt :s
Ik heb nog nooit problemen gehad met GSMweb. Zowel aankopen als reparaties zijn altijd netjes en snel afgehandeld. Dus misschien een aantal pechgevallen? Ze hebben inderdaad mooie aanbiedingen af en toe. De Viewty is ook in combinatie met Telfort bij GSMweb de goedkoopste die ik zo zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
KoppenSneller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:39:
Bedankt voor de info...dat wordt dus 200 euro lappen voor verlenging KPN...ik ga niet 3 maanden wachten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
coendeurloo schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:41:
[...]

Bedankt voor de info...dat wordt dus 200 euro lappen voor verlenging KPN...ik ga niet 3 maanden wachten... :X
Dat probleem heb ik ook, verlengen kpn,
Volgende keer ga ik gewoon naar vodafone hoor, daar is het veel beter geregeld hoor ik wel!

voordeel van kpn is wel dat je beltegoed krijgt :P dus alles in 1 bundel, wel zo handig ivm. internet (wat ik af en toe gebruik, te weinig voor een bundel) en ik woon op de grens dus heb regelmatig belgisch netwerk, wat dus nogal duur is (momenteel 4 euro per maand per ongeluk erbij dus :P)

dat heb ik niét meer, wat me weer een euro of 7 per maand scheelt, dat 2 jaar lang ;)
ongeveer de hele gsm bijbetaald dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:42:
Oeps. Niet goed gelezen.
Het verschil in de ring rondom de lens is inderdaad vreemd. Xonio was er snel bij met testen en heeft het over een beursmodel. Misschien was dat nog niet de definitieve versie?
Hallo, de 3-rings rondom de auto-focus betrof inderdaad een demo-versie. Op de uiteindelijk uitgebrachte versie zit maar 1 ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

vandevorst schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]

Dat probleem heb ik ook, verlengen kpn,
Volgende keer ga ik gewoon naar vodafone hoor, daar is het veel beter geregeld hoor ik wel!

voordeel van kpn is wel dat je beltegoed krijgt :P dus alles in 1 bundel, wel zo handig ivm. internet (wat ik af en toe gebruik, te weinig voor een bundel) en ik woon op de grens dus heb regelmatig belgisch netwerk, wat dus nogal duur is (momenteel 4 euro per maand per ongeluk erbij dus :P)

dat heb ik niét meer, wat me weer een euro of 7 per maand scheelt, dat 2 jaar lang ;)
ongeveer de hele gsm bijbetaald dus :P
Anders is er nog T-mobile Flex.. ook alles uit 1 bundel. Voor mij de reden dat ik bij T-mobile zit :)
Goed netwerk en goedkoper dan VF en KPN.

@Paats: Gelukkig maar, die 3 ringen op de foto zijn niet heel erg mooi :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 08-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnout2
@Paats en/of younes:

Hoe zit het eigenlijk met de ontvangst van de telefoon? Hebben jullie daar al problemen mee gehad of zit dit gewoon wel snor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnout2 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:33:
@Paats en/of younes:

Hoe zit het eigenlijk met de ontvangst van de telefoon? Hebben jullie daar al problemen mee gehad of zit dit gewoon wel snor?
Ontvangst is gewoon helemaal prima, don't worry. Heb altijd en overal tot nu toe minimaal 3 of 4 streepjes ontvangst. Zit zelf in een gebied zonder UMTS dekking, waarna het toestel automatisch overschakeld naar het langzamere GPRS. Kom in dan in de stad, dan kan ik automatisch weer retesnel internetten. Ik ben nog steeds, na een dikke week, helemaal vol lof over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:33:

Orange gaat 'm gratis aanbieden bij een 2-jarig Orange 25 abonnement, maar weet nog niet wanneer de Viewty leverbaar is.

Dit is volgens mij een prima aanbieding, want dat abonnement kost 25 euro per maand, maar het eerste jaar krijg je 50 procent korting (12,25 p.nm.). Binnen die 25 euro kun je een bepaald bedrag 'voorbestemmen' voor internetverkeer.
Hoe weet je dit? :) Dat Orange hem gaat aanbieden met een 2 jarig 25 abbo met de telefoon gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:59:
[...]

Hoe weet je dit? :) Dat Orange hem gaat aanbieden met een 2 jarig 25 abbo met de telefoon gratis?
Bij ons hangt er in de Orange shop zo'n megaposter met de phone in etalage met de zelfde aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle Afgebeld klanten dit treurige nieuws :(
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling voor de LG KU990 Viewty. Op dit moment is de levering in Nederland hiervan iets uitgesteld. Wij hebben het toestel bij 2 grote leveranciers in backorder staan. De eerste leverancier verwacht het toestel 12 november binnen te krijgen en de andere leverancier verwacht het toestel 1 week later binnen te krijgen. Zodra de toestellen binnen komen dan zullen wij deze nog direct dezelfde dag gaan versturen wat dus inhoudt dat u 1 dag later het toestel in huis heeft.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
edit:

Dat wordt waarschijnlijk dus eind volgende week..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:38:
Voor alle Afgebeld klanten dit treurige nieuws :(

[...]

edit:

Dat wordt waarschijnlijk dus eind volgende week..
Die kreeg ik ook al :(

Waarom schrijft iedereen altijd afgebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:55:
[...]

Die kreeg ik ook al :(

Waarom schrijft iedereen altijd afgebeld?
Haha zag hier 1 keer staan en heb dat eigenlijk klakkeloos overgenomen :P

Het is dus algebeld :D
Maar echt balen dit... maarja gewoon even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:08:
[...]

Bij ons hangt er in de Orange shop zo'n megaposter met de phone in etalage met de zelfde aanbieding!
Waarom staat er dan nog niets in de online shop? :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er ligt ook een dummie in de winkel maar ze hebben hem dus niet niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bij de winkel waar ik het abbo heb besteld, is de gsm al leverbaar.
€519,-

Ze hebben deze niet op voorraad, en dat gaan ze ook niet doen. Ivm verleden ofzo met lg. Wazig verhaal. Maar dus na 1 á 2 werkdagen leverbaar.

Dat betekend wel dat ik 220 euro moet bijbetalen, toch veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

vandevorst schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:11:
Bij de winkel waar ik het abbo heb besteld, is de gsm al leverbaar.
€519,-

Ze hebben deze niet op voorraad, en dat gaan ze ook niet doen. Ivm verleden ofzo met lg. Wazig verhaal. Maar dus na 1 á 2 werkdagen leverbaar.

Dat betekend wel dat ik 220 euro moet bijbetalen, toch veel geld
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij zo snel leverbaar is als ze daar vermelden. Nog nergens wordt er geleverd, alleen direct aan Vodafone. En € 519 is toch niet eens zo'n hele goede prijs? Voor € 450-475 is ie ook te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:21:
[...]

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij zo snel leverbaar is als ze daar vermelden. Nog nergens wordt er geleverd, alleen direct aan Vodafone. En € 519 is toch niet eens zo'n hele goede prijs? Voor € 450-475 is ie ook te krijgen...
519 - 290 = 229
450 - 0 = 450 ;)

ik denk niet dat de winkel waar ik mijn abbo verlengt heb het goed zal vinden als ik via internet een gsm koop :P ;)
ik wacht wel tot januari, de f700 is niet zo goed, maar wel 100 euro goedkoper waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
vandevorst schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:53:
Laatst ergens een filmpje gezien, maar een xenon flash begint er echt op te lijken!
geen slecht led lampje meer (zoals bij de meeste gsm's) maar een echte flits!

Dat is geweldig!
Xenonflits is idd. zeer geweldig! Tot nu toe hadden alleen de Sony Ericsson telefoons die flits en was je voor goede uitgaanfoto's altijd gewezen op Sony Ericsson, maar gelukkig kunnen we nu ook uit LG kiezen.(Met SE is trouwens niks mis mee en heb in 2005 dan ook flink geprofiteerd van die dames tijdens het uitgaan zo tevreden waren met de avondkwaliteit van de toen net nieuwe SE K750i >:) )

Ik vraag me nog steeds af waarom die zogenaamde camphone's van andere topmerken altijd met een LED flitsje hebben gewerkt... Zo'n LED flitsje heeft misschien voor 10% effect... :'(
De LED avond foto's blijven zeer donker en pixelig.

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:19:

Ook komt hij erg robuust over en ziet er niet zo speelgoedachtig uit als de Prada. Wha kan niet wachten..
Voor een telefoon met zulke capaciteiten is die helemaal niet breed hoor :)
De meeste smatphones/pocketpc's zijn veel breder. Hij is minder breed en dik dan de Sony Ericsson smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Nokia's hebben inmiddels ook wel xenon hoor! :D
Maar voor mij is het duidelijk dat ik dat wél wil! :P (of er moeten veel voordelen aan een gsm zitten)

Dit is ook gewoon een perfecte gsm, maar toch wat duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke koerier wordt de Viewty door Vodafone geleverd? Ik ben de traceerpagina aan het zoeken, hij wordt morgen geleverd.....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:55
Djerique schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:58:
[...]

Xenonflits is idd. zeer geweldig! Tot nu toe hadden alleen de Sony Ericsson telefoons die flits en was je voor goede uitgaanfoto's altijd gewezen op Sony Ericsson, maar gelukkig kunnen we nu ook uit LG kiezen.(Met SE is trouwens niks mis mee en heb in 2005 dan ook flink geprofiteerd van die dames tijdens het uitgaan zo tevreden waren met de avondkwaliteit van de toen net nieuwe SE K750i >:) )

Ik vraag me nog steeds af waarom die zogenaamde camphone's van andere topmerken altijd met een LED flitsje hebben gewerkt... Zo'n LED flitsje heeft misschien voor 10% effect... :'(
De LED avond foto's blijven zeer donker en pixelig.

[...]
De meeste smatphones/pocketpc's zijn veel breder. Hij is minder breed en dik dan de Sony Ericsson smartphones
Uhm nokia smartphones zijn niet zo breed hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Over welke SE Smartphones heb je het dan? Ik heb de P1i, zowat het topmodel van Sony, en er is wel héél weinig verschil. (106 x 55 x 17 mm)

Verder blijft deze een heel mooi ding, maar voor mij persoonlijk blijft het ontbreken van een fysiek toetsenbord toch een groot nadeel.

[ Voor 31% gewijzigd door GSamson op 09-11-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Smaken verschillen denk ik. Ik heb zo'n keypad dus totaal niet nodig en daarbij zit er een touch qwerty toetsenbord op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Xof schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:42:
Smaken verschillen denk ik. Ik heb zo'n keypad dus totaal niet nodig en daarbij zit er een touch qwerty toetsenbord op. :)
Veel mensen vinden dat toch niet heel handig,
De f700 daarintegen heeft dit weer wel.

Alleen heeft de f700 als nadelen: Slechtere camera, slechtere flitser, de interface is nog onbekend dus dit kan ook nog nadelig zijn (of voordelig..), en misschien nog wat kleine dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
vandevorst schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:54:
[...]

Veel mensen vinden dat toch niet heel handig,
De f700 daarintegen heeft dit weer wel.

[...]
Het is inderdaad een kwestie van wat je handig of niet handig vindt. Die discussie is al veel gevoerd.

Ik denk gewoon altijd iets verder. Als bijvoorbeeld na het verlopen van de garantie van mijn P1i het touchscreen niet meer werkt, is dat helemaal geen probleem omdat alles nog te bedienen valt met mijn toetsen. Maar bij dingen als dit...

Ik kijk wel uit naar de ervaringen die mensen hebben met dit toetsel. En vooral ook hoe ze de camera ervaren.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.