Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Waarom besteld iedereen hem daar? Ze zijn niet eens de goedkoopste als je een combo doet met abo verlenging (of nieuw abo).

'Zelfs' smartphoneshop is goedkoper als je gaat verlengen. Ze zijn daar dus zo slim om de telefoon goedkoop aan te prijzen en daardoor minder korting bij een abo te geven.
En daarbij krijg je ook nog het probleem dat er slecht geleverd wordt omdat er veel bestellingen open staan..

Just my €0.02 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Is die Agenda functie nou goed :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agenda functie is prima en erg overzichtelijk. Wat jammer is, is dat je niet de mogelijkheid hebt om een today scherm in je startscherm te hebben, waardoor je gelijk kan zien of je nog afspraken hebt. Je kan de agenda per maand, week of dag bekijken en tal van zaken invoeren, met of zonder alarm. Voor mij ruim voldoende in ieder geval. Heb nu ruim 24 uur de Viewty en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Meestal heb ik een niew toestel toch echt wel binnen een halve dag doorgeworsteld, maar je kan zo veel dingen met dit toestel. Blijft prachtig. Heb vanmiddag een aantal filmpjes gemaakt en die net met de Muvee-studio bewerkt, waardoor je een prachtig geheel krijgt, met achtergrondmuziek, overgangen etc. Ook het 8-uur journaal al bekeken op mijn toestel, kraakzuiver. Toppiejoppie vooralsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die agenda etc ook weer synchroniseren met outlook via bv Bluetooth?
En hoe heb je het journaal bekeken? Via bluetooth > internet of andere manier?

Klinkt allemaal wel goed zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:08:
Kun je die agenda etc ook weer synchroniseren met outlook via bv Bluetooth?
En hoe heb je het journaal bekeken? Via bluetooth > internet of andere manier?

Klinkt allemaal wel goed zo!
Agenda is inderdaad makkelijk te syncen met Outlook, via usb of BT. Journaal bekijken? Gewoon live TV aanklikken en via Vodafone Live een programma uitzoeken, dus inderdaad via internet op je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hmm wel jammer dat er geen today scherm is. Daaruit blijkt wel gelijk dat dit niet echt een smartphone is. Maar misschien dat dit er op de een of andere manier zelf nog in te krijgen is? Ik weet niet of het mogelijk is om zelf er iets voor te schrijven? (zal firmware wel eerst gehacked moeten worden denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er draait gewoon een versie van Java software op toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja maar met Java ga je dat nooit netjes voor elkaar krijgen, omdat je met J2ME totaal geen toegang hebt tot de functies van de telefoon.
Als er UIQ op had gestaan dan was het mogelijk om in C++ wat te programmeren.
Dus misschien is het mogelijk om wat met flash te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

En misschien komt zoiets nog in een softwareupdate. Luistert LG een beetje naar feature requests? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo dat valt me toch mee als ik de foto's van het toestel die Paats heeft geplaatst zo zie ! Toch altijd weer anders dan de foto's die door de (vaak professionele) reviewers worden gemaakt. Met name op deze foto vind ik hem er toch wel netjes uitzien. Maar trek alsjeblieft dat lelijke plastic van het scherm dat ziet er echt niet uit, dat is puur voor bescherming tijdens transport ed. De bijgeleverde screenprotector is doorgaans veel minder goed zichtbaar.

Gaat misschien toch nog een moeilijke keuze worden tussen deze en de Samsung P520... Wifi en een goed design tegen 120FPS filmen, redelijk goed design en een groter scherm. Hopen dat er ook snel meer nieuws komt over de Samsung en dat ze in het echt te vergelijken zijn !

Ennuh Paats, zou je misschien een foto willen maken waarbij je hem in de hand houdt of met een referentie object ? (pen, cd, batterij, whatever)

[ Voor 8% gewijzigd door Dick op 01-11-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
geen lenskap, das toch niet meer van deze tijd?
+ maak is een serie foto's met het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Screenprotector is waarschijnlijk niet eens nodig. Heb ik op mijn W950i ook niet en heb hier nog steeds geen krassen op. (en ja dat is ook een touchscreen telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:49:
Screenprotector is waarschijnlijk niet eens nodig. Heb ik op mijn W950i ook niet en heb hier nog steeds geen krassen op. (en ja dat is ook een touchscreen telefoon)
Ik heb nu een jaar een Qtek 9100.. het scherm is alleen wat vetig omdat ik eigenlijk altijd mijn vingers gebruik. Heb hem altijd in mn zak... soms per ongeluk met sleutels en alsnog geen krasjes.

Al denk ik dat ik met m'n LG toch wat voorzichter ga doen. Dat hoesje wat op de accessoire site staat ziet er erg mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
kingrichard47 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:13:
Gaat misschien toch nog een moeilijke keuze worden tussen deze en de Samsung P520... Wifi en een goed design tegen 120FPS filmen, redelijk goed design en een groter scherm. Hopen dat er ook snel meer nieuws komt over de Samsung en dat ze in het echt te vergelijken zijn !
De P520 heeft GEEN wifi kerel...

[ Voor 48% gewijzigd door W00fer op 02-11-2007 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Paats, is deze telefoon beter/sneller dan de Prada ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
W00fer schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:56:
Paats, is deze telefoon beter/sneller dan de Prada ?
Ja, dit zou ik ook wel graag willen weten. Vooral met foto's bekijken was de Prada erg langzaam imo.(thumnail overzicht laadde maar erg langzaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:32:
[...]

Ja, dit zou ik ook wel graag willen weten. Vooral met foto's bekijken was de Prada erg langzaam imo.(thumnail overzicht laadde maar erg langzaam).
In dat filmpje van Shiny Shiny was ie toch vrij rap vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Paats, overloper -kuch-kuch- ;)

Wat een mooie toestel zeg!
Als je voor de F700 was gegaan, had je veel langer moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Heb zojuist Vodafone gebeld en volgens de verkoper is de telefoon sim-lock vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heracles schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:32:
[...]

Ik heb geen idee, want ik ken de Prada niet, maar ik heb nu toch al aardig wat foto's gemaakt en als ik naar het scherm ga waar ik ze kan bekijken, staan er onmiddelijk 10 thumbnails per pagina, die als je ze dubbelklikt, ook bijna meteen naar volledig scherm openen. Voor mijn gevoel is dit echt een hele snelle telefoon, ook in de menu's. Ik zal kijken of ik vandaag nog wat foto's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
bij algebeld moet je idd maar wachten..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik hoor vrijwel alleen maar positieve reacties over de KU990. Enige nadelen die ik hoor zijn maar hele kleine nadelen IMO.(lenskapje, losse stylus, geen wifi).

Dat WIFI valt sowieso op te lossen met een losse WIFI ontvanger waar ze momenteel heel veel mee aan het experimenteren zijn, dus dat nadeel valt inprincipe al af.

ik kan niet wachten totdat die hier bezorgd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen 1 en 4 bezorgd :P >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ik wil hem zo graag uitproberen :)
Echt een straf om zo lang te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

basic_touch schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:24:
Ik wil hem zo graag uitproberen :)
Echt een straf om zo lang te moeten wachten.
Same here, heb hem bij algebeld.nl besteld, iemand enig idee wanneer die lui nou eens gaan leveren? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de klantenservice niet even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

KoppenSneller schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:38:
[...]

Same here, heb hem bij algebeld.nl besteld, iemand enig idee wanneer die lui nou eens gaan leveren? :S
Geen een webshop levert nog.. waarschijnlijk omdat Vodafone een deal heeft gesloten met LG dat ze hem als eerste gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:47:
[...]

Geen een webshop levert nog.. waarschijnlijk omdat Vodafone een deal heeft gesloten met LG dat ze hem als eerste gaan leveren.
Dan wacht ik nog wel even, wil in ieder geval geen gesimlockt en gebrand toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat de webshops rond 8 novermber gaan leveren.

Zoals we al schreven is de LG KU990 Viewty op dit moment alleen direct te bestellen bij Vodafone. Andere winkels (b.v. online) zullen rond 6 á 7 november 2007 volgen. Typhone lijkt het toestel ook op voorraad te hebben (zie KiesKeurig), maar na geïnformeerd te hebben blijkt dit niet het geval te zijn (zeer onduidelijk op Typhone aangegeven). De LG KU990 Viewty kun je dus op dit moment het beste bestellen via de telefonische verkoopdienst van Vodafone aangezien hij daar ruim op voorraad is.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja als je:

1: Vodafone wil hebben
2: Een gebrande toestel wil
3: Je niet kan wachten.

Ik voldoe aan geen een van de punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus? Waar heb jij hem besteld? Ook VF?

Uuhm, ja, je schrijft net zelf dat alleen VF ze levert, dus dat zal dan VF ook wel zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
KoppenSneller schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:52:
[...]
Dan wacht ik nog wel even, wil in ieder geval geen gesimlockt en gebrand toestel...
Heb het al eerder gemeldt, vanochtend gebeld met Vodafone en volgens die meneer is het toestel niet gesimlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik geloof daar helemaal niks van.. leuke mederwerkers hebben ze daar bij VF zeg.
Weet bijna zeker dat ze gewoon een potje staan te liegen, moet nog de eerste gebrande telefoon tegenkomen die NIET gesimlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Heb inderdaad ook m'n twijfels, eerder zei een medewerker iets anders (maar kon 'm niet annuleren want hij stond nog niet in het systeem o.i.d.). Morgen maar eens proberen! Anders wordt het gewoon een webshop of T-mobile als ze es opschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen.. leeeeeeeeeeeeeees is..

Ik had gister dus al gebeld.. afgebeld.nl krijgt de toestellen de 4e binnen.. dus ze zullen in de loop van volgende week worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
GVD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Haha stelletje ongeduldige mensen.. * Xof pakt popcorn

Wat maakt een extra week nou weer uit dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:01:

Nou moet ik nóg een week iets anders verzinnen om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
W00fer schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:49:
[...]

De P520 heeft GEEN wifi kerel...
Bron ? Volgens mij is GSM Arena momenteel de enige die bij de specs sinds kort WiFi weggehaald heeft.

Maar laten we het hier over de Viewty hebben, de P520 heeft al een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Xof schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:01:

Inmiddels al 2 week wachten.... Wel jammer als je op iets verheugt, helemaal als je in tussentijd met een telefoon uit de vorige eeuw moet doen 8)7

Misschien een luxe probleem, maar wel een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QlimaX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:03:
[...]

Heb het al eerder gemeldt, vanochtend gebeld met Vodafone en volgens die meneer is het toestel niet gesimlocked.
Nou, ik kan je een ding vertellen, als een van de eerste die het toestel dus al twee dagen in huis heeft via VF, hij is absoluut sim-locked!!! Maakte mij ook niets uit, ben al jaren VF klant, maar wat die meneer bij VF jou verteld heeft is gewoon onzin..... Verder blijft het een genot dit toestel en kan ik eigelijk niet wachten tot er nou nog eens iemand op dit forum komt die um in handen heeft!!!
Las net dat er nog iemand was die um tussen 1 en 4 vandaag zou krijgen????? Waar ben je dan?Heb jem ook? Geef eens een reaktie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hem nu uit te pakken..prachtig toestel..ik gooi 'm eerst onder de lader
kom later wel terug voor 'n kleine review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:14:
[...]

Nou, ik kan je een ding vertellen, als een van de eerste die het toestel dus al twee dagen in huis heeft via VF, hij is absoluut sim-locked!!! Maakte mij ook niets uit, ben al jaren VF klant, maar wat die meneer bij VF jou verteld heeft is gewoon onzin..... Verder blijft het een genot dit toestel en kan ik eigelijk niet wachten tot er nou nog eens iemand op dit forum komt die um in handen heeft!!!
Las net dat er nog iemand was die um tussen 1 en 4 vandaag zou krijgen????? Waar ben je dan?Heb jem ook? Geef eens een reaktie???
ik heb ook vodafone en overstappen naar een andere provider wil ik eigenlijk niet, maar wat heb jij betaald met welke verlenging want ik vind dat kreng maar duur eerlijk gezegd...

En ben bang om een LG te kopen, het menu ziet er echt cheap uit en heb nog nooit in mijn leven iemand met een LG telefoon gezien :) (maar dan woon ik ook in limburg dus dat scheelt)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:14:
[...]

Yoo paats
net als jij ben ook ik verliefd geworden vandaag
whehe
echt een pracht van een ding
Alles werkt perfect vind ik.!
DIVX speeltie goed, Xvid NIET..
MAAR ! er is een maar..
Als je het xvid bestand door
AVI FourCC Changer v1.00 - runt duurt slechts1 seconden in plaats van converten(10 minuten)
Dan werkt hij perfect!
dus echt superchil, heel mooi beeld, camera is uitstekend, goede flitser ook, 120 fps is fun :P..
WAt moet ik nog meer zeggen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
kingrichard47 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:17:
[...]

Bron ? Volgens mij is GSM Arena momenteel de enige die bij de specs sinds kort WiFi weggehaald heeft.

Persbericht op internet van Samsung waarin de specificaties vermeld worden. :) En daar staat geen WiFi meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:46:
[...]

ik heb ook vodafone en overstappen naar een andere provider wil ik eigenlijk niet, maar wat heb jij betaald met welke verlenging want ik vind dat kreng maar duur eerlijk gezegd...

En ben bang om een LG te kopen, het menu ziet er echt cheap uit en heb nog nooit in mijn leven iemand met een LG telefoon gezien :) (maar dan woon ik ook in limburg dus dat scheelt)
Ik heb mijn abbo voor twee jaar verlengd, 27,50 per maand, maar 20% korting dus 22 euro geloof ik en moest 89 euro voor het toestel bijbetalen. Goeie deal dacht ik!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:12:
[...]

Yoo paats
net als jij ben ook ik verliefd geworden vandaag
whehe
echt een pracht van een ding
Alles werkt perfect vind ik.!
DIVX speeltie goed, Xvid NIET..
MAAR ! er is een maar..
Als je het xvid bestand door
AVI FourCC Changer v1.00 - runt duurt slechts1 seconden in plaats van converten(10 minuten)
Dan werkt hij perfect!
dus echt superchil, heel mooi beeld, camera is uitstekend, goede flitser ook, 120 fps is fun :P..
WAt moet ik nog meer zeggen :P?
Gelukkig! Eindelijk een mede bewonderaard!! Gaaf is ie he? Vraagje: Heb jij ook die vertraging tussen het drukken op de knop voor de foto en het daadwerkelijk maken van de foto? Vind dat nog steeds erg lastig. Staat ie bij jou ook op 5m pixels?? Verder is het bij mij inderdaad ook liefde op het eerste gezicht en snap ik geen ruk van wat je daar zegt over Avi Fourcc. Explane in gewoon NL please??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yaa man
het is echt geweldig
ik heb net een heel bericht getypt op me viewty om hier te posten als reactie op jou:P maar had me wachtwoord verkeerd ingetypt,... Kan alles weer overnieuw :^) :( kutkut:p
heb dus ook meteen het 1e minpunt ontdekt van de viet view..
Je kan geen tekst kopieren en plakken, beetje jammer.
Maar over die lag in fotos nemen, dit is gewoon normaal, zo lang duurt het truowens niet, vind t ook niet echt storend, Alle telefoons die ik heb gehad n70n73 hebben precies hetzelfde ..
Ben erg te spreken over de foto en filmkwaliteit echt goed!

En over dat AAc.. gedoe:P
Hij kan alleen DIVX afspelen en geen XVID(ander formaat... een avi kan of divx of xvid geencode zijn.. oid.)(veel is tegenwoordig XVID)
maar als je dat proggie download en het XvID(vaak .avi bestand) bestand invoert, en er divx van maakt speelt de viewty het gewoon af:)

En nog iets leuks van stage6.com kan je alles gewoon downloaden en meteen op je viewty kwakken.
hier te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Net bij de Mediamarkt geweest om wat te spelen met nieuwe toestellen. Een viewty hadden ze helaas niet en de LG prada was geen werkende demo.

De SE P1i hadden ze echter wel en als ik het uiterlijk van die telefoon met de Prada vergelijk, vind ik de Prada er toch wel erg plastic uitzien. Misschien komt het omdat het een demo was..

Helaas hadden ze geen werkend exemplaar van de Prada of Viewty want ik ben zo erg benieuwd naar het menu... Die van SE P1i ziet er echt heel mooi en degelijk uit... Ik weet dat jullie enthousiast zijn over de viewty, maar ik zou hem toch graag in real life even willen testen.
Nog ff een weekje wachten? Hopelijk..

[ Voor 3% gewijzigd door PatrickG op 02-11-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan PAATS:

Kan jij op normale youtube filmnpjes kijken? ik niet hij zegt:
hij zegt dat ik een oude versie van flash heb of javscript uit..
Maar dit heb ik alleen als ik naar de echte youtube ga ipv de mobile versie die werkt namelijk wel, maar daar heb je nix aan omdat er heel weinig op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:17:
aan PAATS:

Kan jij op normale youtube filmnpjes kijken? ik niet hij zegt:
hij zegt dat ik een oude versie van flash heb of javscript uit..
Maar dit heb ik alleen als ik naar de echte youtube ga ipv de mobile versie die werkt namelijk wel, maar daar heb je nix aan omdat er heel weinig op staat
Nee, had precies hetzelfde als jij, via de mobile versie geen probleem, maar bij de orig. zei de mijne ook dat ik niet de juiste java heb... hmmm.. zal wel opgelost worden toch? Heb jij ook goede foto's bij avond/nacht/donker? overdag is het echt super, maar s avonds, kweetnie, niet echt top... maakt me allemaal nie uit hoor, vind het super allemaal en ben nog steeds in love....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the wat, younes0807, heb jij de folie erover zitten? Ik heb geprobeerd om de beschermende folie eroverheen te plakken, maar ik vond het spuuglelijk!!! Nu dus maar nix erover, en voorzichtig zijn. Zit nog erg in de "poetsfase", hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben eigenlijk wel tevreden over de avondfotos..:)
Heb er op dit moment nix opzitten( kwa folie):P ook poets poets..
Maar ik ben nu aan het uitzoeken of iedereen met een viewty alleen via Mobile kan, of dat vodafone ons saboteerd... Omdat we niet aan onze streaming settings kunnen zitten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
uploaden die foto's!!! ;) (www.imagevenue.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom valt dit topic opeens compleet stil???? Heeft iedereen zijn Viewty binnen en het te druk met dat ding??? Kom aan, guys, deel nog eens wat ervaringen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Volgens mij wordt het allerbelangrijkste van alles vergeten. Het is nog altijd een telefoon natuurlijk.

Dus hoe is de belkwaliteit? Diegene met wie je belt goed verstaanbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:39:
By the wat, younes0807, heb jij de folie erover zitten? Ik heb geprobeerd om de beschermende folie eroverheen te plakken, maar ik vond het spuuglelijk!!! Nu dus maar nix erover, en voorzichtig zijn. Zit nog erg in de "poetsfase", hahaha.
Invisible shield! :D
schijnt goed te werken :P

waarom moet ik 190 euro bijbetalen voor deze gsm :( toch nog veel geld bij een abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Maakt de telefoon weer wat exclusiever, mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Xof schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:34:
Maakt de telefoon weer wat exclusiever, mooi toch?
Nou... niet echt :P
Ik heb liever een gsm een stuk goedkoper, en dat iedereen die heeft, dan dat ik de enige gek ben die er zo veel voor betaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Is er al iets bekend over eventuele KPN deals voor verlenging/nieuw abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:34:
Is er al iets bekend over eventuele KPN deals voor verlenging/nieuw abo?
Nee

--> www.gsmacties.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
late reactie: maar er zijn ook andere gave toestellen die uitkomen, SE W960, N81, N95 8GB, G800 bijvoorbeeld.

Gister iemand gesproken met de LG Prada, en die zei dat ik niet voor de LG moest gaan, omdat de software niet echt goed is.
Denk wel dat ze dat met de viewty goed verbeterd hebben lijkt mij zo.

Maar neig nog steeds naar de viewty, looks en camera trekken me erg aan,, :P (blijf het hier volgen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Kbeuriot schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:01:
[...]

late reactie: maar er zijn ook andere gave toestellen die uitkomen, SE W960, N81, N95 8GB, G800 bijvoorbeeld.

Gister iemand gesproken met de LG Prada, en die zei dat ik niet voor de LG moest gaan, omdat de software niet echt goed is.
Denk wel dat ze dat met de viewty goed verbeterd hebben lijkt mij zo.

Maar neig nog steeds naar de viewty, looks en camera trekken me erg aan,, :P (blijf het hier volgen O-) )
N81?
Van All About Phones:
De mensen die op de N81 wachten moet ik teleurstellen, deze is echt niet de moeite. Alleen als je geld teveel hebt.

De nadelen:

-Onhandige toetsen, potdicht op mekaar en ik snapte na 5 min nog niet waarom het zo nep was.
-Plastic onding, en dat voor veel teveel geld. Hij slide ook niet goed, en er zit snel speling op.
-Hij is VEEL te dik voor wat ie kan, 3 megapixel in zo'n dikke kast ? Een lachertje. Nokia heeft nog veel te leren als ze de concurrentie aan willen gaan met Samsungs Ultra Edition dunne telefoons.
-Slechte camera (het leek 1,3 megapixel) en een enorme groene waas eroverheen (zoals het P1i probleem) kan misschien verholpen worden doordat er nog een firmware upgrade komt, maar ga daar niet van uit !
-Flits is zwak (zeker vergeleken bij 6500 series).
-Pluspuntjes ATi musicchip erin, dus zeer goed geluid, Video-out, 3G toestel, 3,5 mm jackplug.

Ik heb een goede foto gemaakt van de booth bij de N81, met mijn eigen camera, hierop zie je de JBL speakers waarmee we de geluidskwaliteit testten, die is wel erg goed. Dezelfde foto genomen met de N81 zal ik jullie besparen, want dat was niet veel. Nokia medewerkers zeiden dat het aan het licht lag, for sure met een foon van 400+ knaken 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Kbeuriot schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:01:

De N81 valt af, dat is makkelijk :) Onhandige toetsen, langzaam en een slechte afwerking komen naar voren vanuit de reviews. N95 8gb kan denk nog wel even op zich laten wachten en is daarbij qua prijs wel een stukje duurder.
Samsung heeft mij nooit aangetrokken... Vrienden van de mij hebben wel veel Samsung gehad, maar ik vind ze zo speelgoed-achtig en nou ook niet echt kwalitatief goed... Dat is voor mij een persoonlijke reden om niet voor de G800 te gaan.
De W960i zou ik ook wel willen, maar de geruchten gaan dat deze pas in het nieuwe jaar wordt gereleased. Daarover ws vanavond meer bekend op www.allaboutphones.nl . Als hij pas in het nieuwe jaar komt, vind ik de SE P1i een betere keuze.

En ja, ik ben erg benieuwd naar de Viewty. Maar ik heb hem nog niet kunnen uitproberen :D

EDIT:
vandevorst was me voor wat betreft de n81 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Ik kreeg van algebeld.nl dit mailtje (op zondagavond, om 22.00 uur!)
Beste meneer KoppenSneller,

De verwachte introductiedatum van dit toestel staat momenteel op 06-11-2007. Hij was in eerste instantie al voor 02-11-2007 aangekondigd. Als hij daadwerkelijk de 6 november binnenkomt bij de distributeur hebben wij hem de dag erna. Een dag later kunnen we hem dan bij u afleveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:34:

[...]
Deze week dus nog, heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
oke, thxs, dus de N81 gaat een tegenvaller worden,,,

nog meer reden om toch voor de Viewty te gaan.

ben benieuwd naar nog meer gebruikerservaringen, nu nog maar 2 mensen die erg positief zijn, maar er is toch altijd wel wat negatiefs over een toestel, of nu juist helemaal niet, (zou super zijn)

even een vraagje aan de viewty owners:
- hoe groot is jullie geheugenkaart die erin zit? en hoe is de snelheid ervan?
- is hij goed te gebruiken als MP3 speler? (en kan je mp3 op mem.kaart ook achterelkaar afspelen)
- Hoe zijn de kleuren van het scherm? deze heeft 265k scherm tov de N95, die 16m pixels heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Wat ik zou willen weten, of sms'en en of emailen goed gaat.
Werkt dat goed via een touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o :o :o

Received Date : 5/11/2007 08:56:19
onderwerp : New Products
Product/Model No. : Others/

Is al duidelijk wanneer de LG KU 990 Viewty uitkomt? MvG Maaike

Geachte Mevrouw Anker, Het toestel wordt eind november verwacht. Met vriendelijke groet, LG Electronics klantenservice Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:19:
:o :o :o

Received Date : 5/11/2007 08:56:19
onderwerp : New Products
Product/Model No. : Others/

Is al duidelijk wanneer de LG KU 990 Viewty uitkomt? MvG Maaike

Geachte Mevrouw Anker, Het toestel wordt eind november verwacht. Met vriendelijke groet, LG Electronics klantenservice Jan
en vodafone dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meteen een mail terug gestuurd met hoe dat kan. Wacht nog op antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:55:
[...]

Ik heb meteen een mail terug gestuurd met hoe dat kan. Wacht nog op antwoord...
Oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Zou wel jammer zijn als de release voor alle niet-VF shops echt naar eind november wordt uitgesteld... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
KoppenSneller schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:34:
Beste meneer KoppenSneller,

De verwachte introductiedatum van dit toestel staat momenteel op 06-11-2007. Hij was in eerste instantie al voor 02-11-2007 aangekondigd. Als hij daadwerkelijk de 6 november binnenkomt bij de distributeur hebben wij hem de dag erna. Een dag later kunnen we hem dan bij u afleveren.

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Beste Djerique,

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl

Gewoon hetzelfde mailtje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Djerique schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:11:
[...]
Beste Djerique,

Met vriendelijke groet,

Jorg Groenendijk
Algebeld.nl

Gewoon hetzelfde mailtje :(
Ze gaan voor dezelfde vraag toch niet verschillende mailtjes opstellen,
als de info klopt zie ik nergens een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Leuk als je 20 klanten hebt die zo'n telefoon hebben besteld en gaan vragen wanneer die nu uitkomt.. mogen ze 20 mails bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
kingrichard47 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:17:
[...]

http://www.intomobile.com...520-the-armani-phone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Djerique schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:10:
Ik hoor vrijwel alleen maar positieve reacties over de KU990. Enige nadelen die ik hoor zijn maar hele kleine nadelen IMO.(lenskapje, losse stylus, geen wifi).

Dat WIFI valt sowieso op te lossen met een losse WIFI ontvanger waar ze momenteel heel veel mee aan het experimenteren zijn, dus dat nadeel valt inprincipe al af.

ik kan niet wachten totdat die hier bezorgd wordt...
Bron voor die wifi oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:18:
Wat ik zou willen weten, of sms'en en of emailen goed gaat.
Werkt dat goed via een touchscreen?
Ik kan maar een ding zeggen: Dat werkt echt fantastisch!!!! Je kan kiezen tussen een normaal toetsenbord, of qwerty, en het werkt echt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja via qwerty ziet er inderdaad wel handig uit als ik de filmpjes zo bekijk. Op dit moment schrijf ik mijn sms'jes nog via de touchscreen van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er welke echte winkel hem als eerste heeft?
Zou hem graag een keer in mijn handen hebben namelijk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:21:
Wie weet er welke echte winkel hem als eerste heeft?
Zou hem graag een keer in mijn handen hebben namelijk. :*)
Waarschijnlijk krijgen ze allemaal ongeveer tegelijk de eerste levering binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kbeuriot schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:12:
even een vraagje aan de viewty owners:
- hoe groot is jullie geheugenkaart die erin zit? en hoe is de snelheid ervan?
- is hij goed te gebruiken als MP3 speler? (en kan je mp3 op mem.kaart ook achterelkaar afspelen)
- Hoe zijn de kleuren van het scherm? deze heeft 265k scherm tov de N95, die 16m pixels heeft
-Max 2 gig Micro SD geheugen
-Ja MP3 werkt prima :P *duh*
-Kleuren zijn mooi

Ben nu inmiddels een paar dagen in bezit van het toestel:Een mini review:
+Onwijs goede videokwaliteit
+120FPS is fun
+Goede camera met veel opties
+HSDPA Support, snel surfen
+Goed filmpjes kijken, dus goed bruikbaar als mediaspeler ondanks het 2 gig limiet.
+Sms werkt goed met Qwert keyboard.
+Overzichtelijke menus.
+-Handwriting is leuk, maar werkt in mijn optiek niet perfect, bij sommige letters moet je wel 3x de letter tekenen voordat hij 'm soms herkent.
+Mooi helder beeldscherm
+Trillreactie is handig bij aanraking scherm.
+Divx support werkt naar behoren
+Multi tasking: MP3 luisteren, en tegelijkertijd surfen. ( - punt, Videos kijken "horen", en surfen gaat niet samen, dan stopt hij automatisch het filmpje)
+Screenshots maken van filmpjes die je afspeelt, zodat het foto's worden.
+Meerdere alarms in te stellen.
+Mooie agenda
+Google maps is pro( icm hsdpa, grps is NOT)
+Relax Ebooks lezen, mooi 3 inch scherm. Of bijvoorbeeld mangas ( voor de nerds:P)lol.
+Goede internetbrowser met tabbladen, verticale en horizontale display, in en uitzoomen, wel goed geregeld, alleen jammer dat je Qwert toetsenbord niet kan gebruiken
-Geen XVID support( velen denken dat Divx en Xvid hetzelfde is..) Dus niet direct overzetten.
+ Maar eenvoudig op te lossen door het bijvoorbeeld door die converter te halen.
-Ondersteunt alleen Mobile youtube waar slechts "enkele"filmpjes opstaan instaad van miljoenen, waardeloos dus IMO( Weet niet of dit door VF komt, of algemeen viewty)
-Kan niet op hotmail inloggen (Hij zegt dat cookies aan moeten, terwijl ik die al aan heb)Gmail werkt wel.
-Je moet geduld hebben met browsen, t is geen pc ( mijn eerste ervaring met mobiel surfen, dus kan er niet veel over zeggen..(ondanks de snelle verbinding)) Ga binnenkort Opera mini browser proberne:)
-Je hoort altijd een piepje als je een filmpje maakt of foto maakt, ook al heb je 'm op stil ingesteld.
-Weinig contect om te downloaden voor je phone in de zin van themas, games, 3rd party applications, erg jammer.

Niet relevant, maar toch:
-Had problemen met me 2 gig micro SD, de eerste twee dagen, was het zo dat de viewty uit het niets, me SD kaartje niet meer zag. Hij kwam weer terug, door me telefoon uit en aan te doen, is ongeveer 3 maal gebeurt, maar nu niet meer, erg raar.

Over het algemeen:
Verry nice:P hehe

Questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Hoe vind je het formaat? Ook in vergelijking met je vorige telefoon (welke)? Past ie een beetje makkelijk in de broekzak?

Hoe zit het met het touchscreen? Is het worstevingerproof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor jones0807: Hoi, heb jij zowieso enig andere thema gevonden of kunnen downloaden?? Als ik het probeer via VF Live, zegt hij dat het toestel niet geschikt is voor VF Wap en dat ik op de website moet kijken voor instructies. Ik kan alles downloaden, behalve wallpapers of thema's. Heb jij daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:37:
[...]

Waarschijnlijk krijgen ze allemaal ongeveer tegelijk de eerste levering binnen...
Dat begrijp ik, maar ik heb nog niemand aan de tel gehad die ook maar iets zinnigs te zeggen heeft over de tel. Ook mediamarkt weet niets over de leverdatum van de eerste zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Is er iemand die toevallig kan testen met een groter kaartje? Ik wil toch eigenlijk wel 4GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:17:
Voor jones0807: Hoi, heb jij zowieso enig andere thema gevonden of kunnen downloaden?? Als ik het probeer via VF Live, zegt hij dat het toestel niet geschikt is voor VF Wap en dat ik op de website moet kijken voor instructies. Ik kan alles downloaden, behalve wallpapers of thema's. Heb jij daar ook last van?
Yo Paats,
het is simpelweg zo, dat er gewoon nog geen Thema's beschikbaar zijn, wallpapers boeien niet, die kan je gewoon van je pc halen ne ovrezetten, achtergrond instellen... :P
KoppenSneller schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:06:
Hoe vind je het formaat? Ook in vergelijking met je vorige telefoon (welke)? Past ie een beetje makkelijk in de broekzak?

Hoe zit het met het touchscreen? Is het worstevingerproof?
Formaat is mooi, hij is kleiner dan ik dacht, heirvoor had ik een lompe nokia n70.. een wereld van verschil, ook al zijn ze ongeveer even groot, deze oogt redelijk klein
Krasjes komen er uiteindelijk vast wel op, maar nu nog niet:P
Je krijgt een plastig dingetje erbij die je erover kan plakken, wel handig:)
Xof schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:30:
Is er iemand die toevallig kan testen met een groter kaartje? Ik wil toch eigenlijk wel 4GB :)
Het is al meerdere malen getest, het werkt niet, misschien in de toekomst DMV een firmware update.
Bij 1 gast werkte het eerst, en daarna niet meer, beetje apart dus, maar krijg geen valse hoop, vooralsnog alleen 2 gig ATM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de buitenkant van viewty helemaal van plastic of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

CentralPoint (groothandel) geeft inderdaad aan de telefoon vandaag binnen te krijgen:

http://www.centralpoint.n...dor=LG&prodid=KU990ANLDBK

OBCS (www.obcs.nl) geeft echter aan pas 9 november de eerste levering te verwachten... Ik hoop dat Algebeld bij de eerste inkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:14:
CentralPoint (groothandel) geeft inderdaad aan de telefoon vandaag binnen te krijgen:

OBCS (www.obcs.nl) geeft echter aan pas 9 november de eerste levering te verwachten... Ik hoop dat Algebeld bij de eerste inkoopt ;)
Ik hoop gewoon dat alle winkels en site's deze gsm krijgen, zo groot is nl niet, dus zoveel zijn er niet nodig :P
Ik wil deze wel eens in het echt (lees: winkel) proberen ;) (zeker voor ik deze evt. zou kopen, toch kijken of sms'en werkt)

Ik zal toch 200 euro moeten bijbetalen (als de adviesprijs 500 euro is) toch veel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen reactie van LG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:14:

En inmiddels heeft CentralPoint de leverdatum naar 8 november gezet. Wordt een beetje jammer dit, dat wachten! Waarom kunnen ze hem niet gewoon releasen? :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 06-11-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
http://www.gsmstunts.nl/i...PLe7Z75x48CFQpuMAodCRE6zg

Hier zeggen ze dat hij leverbaar is, of dat zo is zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:44:
[...]

En inmiddels heeft CentralPoint de leverdatum naar 8 november gezet. Wordt een beetje jammer dit, dat wachten! Waarom kunnen ze hem niet gewoon releasen? :'(
copaco geeft ook 08.11.2007 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
KoppenSneller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:44:
Ik zou sowieso niet bij Centralpoint bestellen. Ik heb persoonlijk samen met een paar andere Tweakers zeeeeer slechte ervaringen met dit bedrijf qua levertijd. (heb er destijds zelfs dit topic over gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:04:
[...]
Ik zou sowieso niet bij Centralpoint bestellen. Ik heb persoonlijk samen met een paar andere Tweakers zeeeeer slechte ervaringen met dit bedrijf qua levertijd. (heb er destijds zelfs dit topic over gemaakt)
Ik was ook niet van plan er te bestellen (heb ik al bij Algebeld gedaan), maar nam het even als referentie omdat er verschillende webshops bij hen inkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus
wat is die screenprotector een ongeloofelijk drama.
Je hebt echt 50 luchtbubbels eronder, waardeloos.
FFe PSP protector kopen en uitknippen:) Iemand enig idee waar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Lijkt me toch wel een groot toestel zo, of heeft zij gewoon kleine handen, :P
http://nl.youtube.com/watch?v=6qhh_lC7pAo

filmpje gemaakt met de ku990 (ik niet hoor)
http://nl.youtube.com/watch?v=0CNkqvm3Evc
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.