Kbeuriot schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:12:
even een vraagje aan de viewty owners:
- hoe groot is jullie geheugenkaart die erin zit? en hoe is de snelheid ervan?
- is hij goed te gebruiken als MP3 speler? (en kan je mp3 op mem.kaart ook achterelkaar afspelen)
- Hoe zijn de kleuren van het scherm? deze heeft 265k scherm tov de N95, die 16m pixels heeft
-Max 2 gig Micro SD geheugen
-Ja MP3 werkt prima

*duh*
-Kleuren zijn mooi
Ben nu inmiddels een paar dagen in bezit van het toestel:Een mini review:
+Onwijs goede videokwaliteit
+120FPS is fun
+Goede camera met veel opties
+HSDPA Support, snel surfen
+Goed filmpjes kijken, dus goed bruikbaar als mediaspeler ondanks het 2 gig limiet.
+Sms werkt goed met Qwert keyboard.
+Overzichtelijke menus.
+-Handwriting is leuk, maar werkt in mijn optiek niet perfect, bij sommige letters moet je wel 3x de letter tekenen voordat hij 'm soms herkent.
+Mooi helder beeldscherm
+Trillreactie is handig bij aanraking scherm.
+Divx support werkt naar behoren
+Multi tasking: MP3 luisteren, en tegelijkertijd surfen. ( - punt, Videos kijken "horen", en surfen gaat niet samen, dan stopt hij automatisch het filmpje)
+Screenshots maken van filmpjes die je afspeelt, zodat het foto's worden.
+Meerdere alarms in te stellen.
+Mooie agenda
+Google maps is pro( icm hsdpa, grps is NOT)
+Relax Ebooks lezen, mooi 3 inch scherm. Of bijvoorbeeld mangas ( voor de nerds:P)lol.
+Goede internetbrowser met tabbladen, verticale en horizontale display, in en uitzoomen, wel goed geregeld, alleen jammer dat je Qwert toetsenbord niet kan gebruiken
-Geen XVID support( velen denken dat Divx en Xvid hetzelfde is..) Dus niet direct overzetten.
+ Maar eenvoudig op te lossen door het bijvoorbeeld door die converter te halen.
-Ondersteunt alleen Mobile youtube waar slechts "enkele"filmpjes opstaan instaad van miljoenen, waardeloos dus IMO( Weet niet of dit door VF komt, of algemeen viewty)
-Kan niet op hotmail inloggen (Hij zegt dat cookies aan moeten, terwijl ik die al aan heb)Gmail werkt wel.
-Je moet geduld hebben met browsen, t is geen pc ( mijn eerste ervaring met mobiel surfen, dus kan er niet veel over zeggen..(ondanks de snelle verbinding)) Ga binnenkort Opera mini browser proberne:)
-Je hoort altijd een piepje als je een filmpje maakt of foto maakt, ook al heb je 'm op stil ingesteld.
-Weinig contect om te downloaden voor je phone in de zin van themas, games, 3rd party applications, erg jammer.
Niet relevant, maar toch:
-Had problemen met me 2 gig micro SD, de eerste twee dagen, was het zo dat de viewty uit het niets, me SD kaartje niet meer zag. Hij kwam weer terug, door me telefoon uit en aan te doen, is ongeveer 3 maal gebeurt, maar nu niet meer, erg raar.
Over het algemeen:
Verry nice:P hehe
Questions?