Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Maar dan krijg je wel een Vodafone branded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Idd.. liever een unbranded en 1 of 2 maanden wachten dan een branded :)
Hij zal volgende week wel door de andere shops geleverd worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja:p /care
whehe
het maakt mij me niet zo heel veel uit,
en weet niet eens zeker of hij branded is jullie wel ?

Ik heb dus nergens een branded viewty kunnen vinden op het net

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik wel.. bekijk een aantal filmpjes maar. Ik ben al T-mobile en Vodafone tegengekomen in een menu.

Ik heb zelf gelukkig nog nooit een branded telefoon gehad, maar ik hoor veel geklaag van mensen die het wel hebben.

- Firmware updates die lang op zich laten wachten (kan dus maanden duren voordat je de nieuwste firmware hebt)
- Functionaliteit die eruit gesloopt wordt.
- Lelijke logo erop (al is er op de Viewty geen ruimte voor volgens mij)

En het is gewoon niet goedkoper.. dus nee laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:14:
Ik wel.. bekijk een aantal filmpjes maar. Ik ben al T-mobile en Vodafone tegengekomen in een menu.

Ik heb zelf gelukkig nog nooit een branded telefoon gehad, maar ik hoor veel geklaag van mensen die het wel hebben.

- Firmware updates die lang op zich laten wachten (kan dus maanden duren voordat je de nieuwste firmware hebt)
- Functionaliteit die eruit gesloopt wordt.
- Lelijke logo erop (al is er op de Viewty geen ruimte voor volgens mij)

En het is gewoon niet goedkoper.. dus nee laat maar.
Hmm kan je wat specifieker zijn over de filmpjes die je gezien hebt, kan ze namelijk niet vinden, links svp.
En functionaliteit die eruit gesloopt wordt? voorbeeld?
Logo lijkt me persoonlijk het ergst, maar ik zie idd ook geen ruimte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

Hmm kan je wat specifieker zijn over de filmpjes die je gezien hebt, kan ze namelijk niet vinden, links svp.
En functionaliteit die eruit gesloopt wordt? voorbeeld?
Logo lijkt me persoonlijk het ergst, maar ik zie idd ook geen ruimte..
Hallo,

Ook ik heb um vandaag besteld, bij Vodafone en mijn abbo verlengd. Telefoon is dan zo goed als gratis, tenminste bij mijn abbo. Heb uitvoerig gevraagd naar het branded verhaal. Er zijn volgende de aardige mevrouw absoluut geen functionaliteiten uitgesloopt!!!! Het enige is een shortcut in het menu naar Vodafone die is toegevoegd. Verder is het toestel simlocked voor Vodafone en staat het vodafone logo, met naam, recht boven de c toets, die tussen de groene en rode knop zit. Daar is nl nog net wat ruimte op de Vieuwty. De kleur is overigens hetzelfde als de letters LG aan de bovenzijde. Ik zie het probleem dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de review van de vieuwty, op pag 1, is een foto op pagina 4 van de review, waarin een hand te zien is die met de vieuwty een foto maakt. Daarop is te zien, waar Vodafone het logo heeft geplaatst, zeker niet storend als je het mij vraagt en sorry mannen, maar ik kreeg de pic niet geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Afbeeldingslocatie: http://www.cellaz.com/photos/news/984.jpg

Daar is de Vodafone logo idd :)
Ik hoop voor je dat Vodafone gelijk heeft met dat er niks uitgesloopt zou zijn. Want met de W950i had Orange gewoon de TrackID eruit lopen slopen en dan ook nog verkondigen dat er niks uitgehaald was. TrackID was een best grote functie voor die telefoon. Met Vodafone en branded heb ik geen ervaringen (behalve het logo van ze in het menu idd)

@younes: logo die ik in het menu heb gezien kan ik niet zo snel meer terugvinden.. zat het op 1 van de zoveel youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:33:
[...]

Hallo,

Ook ik heb um vandaag besteld, bij Vodafone en mijn abbo verlengd. Telefoon is dan zo goed als gratis, tenminste bij mijn abbo. Heb uitvoerig gevraagd naar het branded verhaal. Er zijn volgende de aardige mevrouw absoluut geen functionaliteiten uitgesloopt!!!! Het enige is een shortcut in het menu naar Vodafone die is toegevoegd. Verder is het toestel simlocked voor Vodafone en staat het vodafone logo, met naam, recht boven de c toets, die tussen de groene en rode knop zit. Daar is nl nog net wat ruimte op de Vieuwty. De kleur is overigens hetzelfde als de letters LG aan de bovenzijde. Ik zie het probleem dus niet zo...
Die shortcut in het menu vind ik geen probleem.
MAar het vodafone logo, met naam, rechts boven de C toets
dat is toch AFschuwelijk!!!!
echt jammer
zal eens zien hoe het er in het echt uitziet, hoop niet te lelijk :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Als je het wel doet, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ;) (en dan heb ik het voornamelijk over de firmware updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe
Xof schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:44:
Als je het wel doet, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb ;) (en dan heb ik het voornamelijk over de firmware updates)
gozer
je bent me echt aan het overhalen :'( en dat wil ik niet,
wil m gewoon asap in huis hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Kan je niet door er nieuwe firmware op te zetten die rot-software van vodafone eraf halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Soms kan dat wel ja, maar dan verlies je wel je garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ook bij gewoon firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee dan niet, maar wel als je een branded telefoon gaat unbranden. Maar dat is ook niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:33:
[...]

Hallo,

Heb je ook gevraagd of je geen problemen met DRM krijgt( beveiliging) ?
Dat je geen MP3's van je PC kan transferen naar je toestel ivm bijvorbeeld gedownload (illegale) mp3's ..
Heb namelijk gehoord dat dit wel het geval was bij de W800 en de K750

Daarnaast heb ik op een ander forum gelezen dat iemand die een branded VF viewty had( uit buitenalnd) , dat ze Google maps hebben geblokt, en dat ze met de streaming settings hadden rotzooien(VF)

Maargoed, dat is maar 1 persoon

graag commentaar:)

Quote: "I got my phone from P4U Sim-free - but it's got bits of Vodafone branding on the software. More than they said it would. In fact, it's a bit annoying because there are a number of features that are locked to Vodafone services such as Google Maps and the streaming settings. Plus it won't let me delete the built-in Vodafone settings that are cluttering up the menus. I though SIM free meant completely unlocked and unbranded?"

van dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Boycotten dus, die branded toestellen :)
Waarom moeten ze dan ook aan de software gaan klooien. En als dit soort problemen voorkomen, zegt dat toch iets over de professionaliteit van de mensen die het erop zetten.

Laat ze gewoon bij hun netwerk blijven en niet telefoons programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja ik snap dus ook niet waarom het niet gewoon bij logo op telefoon plakken en een logo in het menu plaatsen blijft. Maar ze willen waarschijnlijk de telefoon 100% ondersteunen en dus gaan ze er dingen uitslopen.
En dan maak je reclame voor ze ook nog doordat je er zo'n logo op hebt staan.

Edit: check http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/W950i bijvoorbeeld eens voor de SE W950i.. hier staat op wat voor firmware er op bepaalde toestellen staan. En kijk dan vooral bij The Netherlands Orange -> "Very old". Er is niet eens een update uitgebracht.. dit is gewoon de eerste versie die er nog opstaat. Orange is dan wel geen Vodafone, maar ik verwacht niet dat VF het wel goed doet.

[ Voor 41% gewijzigd door Xof op 31-10-2007 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nooit een branded toestel.
Toen ik een W800 had volgde ik altijd het topic en heel veel mensen hadden problemen daarmee.
Hetzelfde trouwens met de K800.
Zo kwam er b.v. voor de W800 een update uit waar een bug in zat. ( memory stick werd boven de 512 MB helemaal vergalt )
Vodafona had deze versie gebruikt voor hun branded versie.
SE was al laat met een fix, 3 weken later.
Vodafone deed er echter nog eens 8 weken over om de fix op te nemen.
Zit je dus mooi 11 weken met een gsm die het niet goed doet.
Dat functies geblokkeerd/verwijderd worden is ook maar heel normaal hoor, heb het al vaak genoeg gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik heb een 2 jarig KPN 30 abo, en ik kan dat ondertussen weer verlengen. Hoe kan ik dit nu het beste doen? Bestaat er een website waar je de beste Viewty met KPN deal kan zoeken of moet ik gewoon straks de lokale belcompany o.i.d. binnenlopen? Zoals je merkt heb ik hier nog weinig ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:22:
Ik heb een 2 jarig KPN 30 abo, en ik kan dat ondertussen weer verlengen. Hoe kan ik dit nu het beste doen? Bestaat er een website waar je de beste Viewty met KPN deal kan zoeken of moet ik gewoon straks de lokale belcompany o.i.d. binnenlopen? Zoals je merkt heb ik hier nog weinig ervaring mee...
Koop mijne altijd los, maar ik gok dat kpn een vaste vergoeding geeft.
Je kunt dus denk ik het beste bij knp zelf ( website ) de verlenging regelen, dan weet je zeker dat de winkel er niks op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan even met 1200 bellen en dan doorklikken naar abo verlengen...

Of nog beter.. abo opzeggen. > dan krijg je namelijk de opzeg/verleng lijn en deze geven meestal grotere kortingen als je :

1) Keurig en op tijd je rekeningen betaald
2) Regelmatig buiten je bundel gaat

Maar ik weet dus niet of KPN hem dus heeft. Ik heb dus gebeld met LG en zij zeggen dat VF en T-mobile hem exclusief krijgen. Ook had ik KPN vorige week gebeld en zij hebben hem nog niet en is daar ook nog niet aangekondigd.

Succes.. en hou me op de hoogte.. Ik heb inmiddels mn KPN abo opgezegd omdat ik vorig jaar een toestel van 700 euro mocht uitkiezen met 1 jaar verlengen.. Nu 400.. en dat vind ik een beetje krom.

Zo gaat KPN met zijn goede klanten om... (en ja ik voldoe ruim aan beide specificaties :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:22:
Je kan ook naar www.gsmacties.nl , daar kan je de beste deal op internet vinden.

Ik heb nog een paar vraagjes over de Viewty in het algemeen.

- Hoe zit het met de betrouwbaarheid van LG qua mobiele telefoons? Ik zit er niet op te wachten dan ie binnen no-time stuk is.
- Ik zie wat verschillen in de standby tijd. LG heeft het over 434 uur, portable gear over 300 en nieuwe mobiel weet nog helemaal van niks.
- Hoe zit het met de mp3 speler? Ik wil hem gaan gebruiken als mp3 speler, maar ik wil wel een beetje kwaliteit...

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de UK branded Vodafone LG Viewty:

"Google Maps tries to load and displays a 'Network Failure' message. If I try to install the app directly from Google's site, it says that it won't work on my phone. I am guessing that since Google have some kind of agreement with Vodafone regarding Maps, it is locked into going to Vodafone's map location.

MusicStation doesn't work - but I think that's a Vodafone only service.

All the download pictures / applications / video / games / etc. links point to Vodafone URLs.

My streaming settings are locked (all greyed out) so can't stream video via YouTube for example - which is one of the phone's features, IMO.

There are also a l lot of built in settings for access points / browser settings that cannot be removed, but luckily you can create new settings. It's just clutter I don't really like. Same with some of the pictures - I can't delete them either.

"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een crap.. Als VF dit soort spelletje speelt, dan snap ik niet waarom ze zo een telefoon willen verkopen. Alle leuke extra's worden er op deze manier uitgesloopt.

Ik hoop dat KPN / Tmobile wat losser zijn in het hanteren van dit soort regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ik heb altijd branded phones gehad eigenlijk, want ik verlengde ze gewoon bij Vodafone. Vooral het feit dat ze dingen toevoegen die je niet kan verwijderen ergeren me. Naar mijn mening gewoon het downgraden van een telefoon.

Ik ga nu denk voor het eerst via een website verlengen, als ik maar geen branded versie krijg. www.telecomadvies.nl werd mij aanbevolen, aangezien Belcompany achter deze site zit.
De KU990 staat er echter nog niet op. Verwacht werd eerst donderdag, maar na uitgestelde levering van LG zal dit denk wel dinsdag a.s. worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Helaas, alleen MicroSD voor de Viewty ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Koppensneller op 31-10-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Je hebt ze vast wel in MicroSDformaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Reken daar maar niet op, heb je zo'n kaartje wel eens gezien? Onwijs klein! En of de Viewty uberhaubt kan interfacen met zo'n kaartje is ook nog maar de vraag natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
We shall see ;)

KU990 Viewty levering update
Beste Djerique,

Ze zouden vandaag bij de leverancier binnen moeten komen en nog niet bij ons. Ik weet dus nog niets op het moment.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:10:
We shall see ;)

[...]
Ik heb bij verschillende leveranciers 2 en 3 november als verwachte leverdata gezien.

Ik hoop natuurlijk hij wat eerder komt, dan kan ik er in het weekend mooi mee spelen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Koppensneller op 31-10-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
inderdaad. We zullen zien wie hem als eerste heeft gereviewd op Tweakers })

Ben ook zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je ook een telefoon/gadgetfreak? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Djerique schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:02:
inderdaad. We zullen zien wie hem als eerste heeft gereviewd op Tweakers })

Ben ook zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je ook een telefoon/gadgetfreak? ;)
Valt eigenlijk wel mee. Ik loop nu al 2 jaar rond met een SE w800i, en die heeft het eigenlijk altijd prima gedaan. Ben nu ongeveer een maand obsessief aan het zoeken naar een waardige opvolger, en had eerst de w960 op het oog. Aangezien die nu een aantal slechte reviews heeft gehad, én lang is uitgesteld, ben ik toch maar voor de Viewty gegaan. Dit wordt ook pas mijn 5e telefoon in 7 jaar, dus het valt wel mee met het freakgehalte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Djerique schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:02:Ben ook zeer benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je ook een telefoon/gadgetfreak? ;)
Sja wie niet die atm in dit topic reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:12
Ik ben al even aan het zoeken naar een nieuwe gsm,
Ik hang al heel lang bij de 6500 slide (anderhalve maand?) maar dit kan volgend jaar worden!

nu dus deze ;)
Hopelijk moet ik alleen niet te veel bijbetalen voor deze gsm, maar daar kom ik volgende week wel achter :P

ben benieuwd naar de reviews :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ach dat is redelijk simpel zelf uit te rekenen :) (pak een telefoon van dezelfde prijs klasse en kijk hoeveel je daar bij moet betalen bij je abo)

Ik denk dat ik zelf iets van 200-250 euro moet gaan bijbetalen (incl geheugenkaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Xof schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:22:
Ach dat is redelijk simpel zelf uit te rekenen :) (pak een telefoon van dezelfde prijs klasse en kijk hoeveel je daar bij moet betalen bij je abo)

Ik denk dat ik zelf iets van 200-250 euro moet gaan bijbetalen (incl geheugenkaart).
Ik heb een nieuw abonnement bij Vodafone afgesloten van € 22,50 / maand. Maar..... netwerkkorting! Dus nu nog maar € 18 per maand! Daar boven op nog een Dubbel SMS blox genomen, dus in totaal €20 per maand, en ik moest €116 bijbetalen bij algebeld.nl.

2 GB MicroSD had ik al thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat is inderdaad een leuke deal. T-mobile heeft tot 1 november de eerste 3 maanden 50% korting.. dat vind ik dus nog niet zo heel bijzonder. Kijken wat ze na 1 november gaan doen.

Ik zie dat je bij Vodafone standaard meer betaald voor een telefoon dan bijv. T-mobile, maarja 4,50 per maand korting is daar bovenop wel leuk. (dan nog geeft T-mobile meer trouwens ;))
Ik ga dan ook voor 1 jaar en niet 2, dat doe ik dus nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:10:
We shall see ;)

[...]
Is dit bij LG of bij een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Beetje zelf initiatief kan ook geen kwaad he ;)

Djerique in "LG U990 Viewty"
Besteld bij algebeld.nl dus.

Edit: bedoelde dus dat hij hem daar besteld heeft dus daar heeft die antwoord van.. en ze hebben het steeds over de leverancier, dus vandaar. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Xof op 31-10-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:01:
Beetje zelf initiatief kan ook geen kwaad he ;)

Djerique in "LG U990 Viewty"
Besteld bij algebeld.nl dus.
Uuuuh, last van periodieke blindheid ofzo..... Xcuse me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Xof schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:22:

daar ga ik toch niet van uit ;)
als dat zo is, koop is deze in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:24:
[...]

daar ga ik toch niet van uit ;)
als dat zo is, koop is deze in ieder geval niet
Net vodafone gebeld, toestel is gister opgehaald door de koerier.......!!!!!! Morgen dus bij mij. Poeh, ben zo benieuwd.... Ben vrij, dus dat wordt heel de dag spelen... Ik laat jullie zsm wat weten als ik um heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

Net vodafone gebeld, toestel is gister opgehaald door de koerier.......!!!!!! Morgen dus bij mij. Poeh, ben zo benieuwd.... Ben vrij, dus dat wordt heel de dag spelen... Ik laat jullie zsm wat weten als ik um heb...
Dan willen we graag voor morgen 17.00 uur een review zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Dan doet Vodafone het sneller dan algebeld... 8)7

Morgen voor 17:00 een review inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:55:
[...]

Dan willen we graag voor morgen 17.00 uur een review zien :P
Inclusief foto's en video's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:53:
[...]

wil je niet teleurstellen, maar zo werkt het niet.
Ze(het bezorgbedrijf) bellen je voor een afspraak wanneer ze langskomen, Ik ben vandaag gebelt, en ze leveren 'm pas vrijdag.. Donderdagavond na 9 uur kan je met een soort track en trace kijken hoelaat hij de volgende dag bezorgt wordt. Het is dus niet zo dat jij vodafone belt, ...en dan next day in huis.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ff kwijt of ik dit al ergens heb gelezen maar was er al iets gezegd over de oordopjes van de 990? Gaat zeker geen 3,5mm plug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof het wel, check whatmobile forum, staat ergens zo'n foto van mini jack meende ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Hopelijk is de telefoon wel sim-lock vrij, anders kan ik 'm alweer opzeggen. Ga naar het buitenland paar maanden en dan wil ik wel m'n koele telefoon gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

QlimaX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:10:
Hopelijk is de telefoon wel sim-lock vrij, anders kan ik 'm alweer opzeggen. Ga naar het buitenland paar maanden en dan wil ik wel m'n koele telefoon gebruiken!
Ligt eraan waar je hem besteld.. Een gebrande telefoon is altijd gesimlocked.
Als je het ergens via een webshop hebt gedaan is het gewoon een simlock vrije telefoon. (tenzijn expliciet aangegeven dat die gebrand is, die zijn soms goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:39:
Ben ff kwijt of ik dit al ergens heb gelezen maar was er al iets gezegd over de oordopjes van de 990? Gaat zeker geen 3,5mm plug in?
Volgens mij zit er helaas geen 3,5mm plugin op :'(
Tenminste ik heb hem niet op het model zelf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Djerique schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:11:
[...]

Volgens mij zit er helaas geen 3,5mm plugin op :'(
Tenminste ik heb hem niet op het model zelf gezien.
Op de afstandsbediening wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

http://img.gsmarena.com/v...lg-ku990/gsmarena_008.jpg
http://img.gsmarena.com/v...lg-ku990/gsmarena_009.jpg
Afbeeldingen zijn te groot om in [img] te zetten.

Dus nee jammer genoeg niet :(
Ik hoop niet dat de converter een lange draad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Welke afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik denk zoiets als deze (prada):

Afbeeldingslocatie: http://stella.webbdesignstudio.net/images/pradaheadset.jpg

Weer een veel te lange draad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zou het duren voordat je dit mobieltje bij tmobile kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel!

En zoals je hebt kunnen lezen.. ik heb vorige week gebeld en daar wisten ze er nog niets vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Xof schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:59:
[...]
Ligt eraan waar je hem besteld.. Een gebrande telefoon is altijd gesimlocked.
Als je het ergens via een webshop hebt gedaan is het gewoon een simlock vrije telefoon. (tenzijn expliciet aangegeven dat die gebrand is, die zijn soms goedkoper)
Sorry ik ben niet duidelijk genoeg geweest, heb 'm dus via vodafone besteld... Had ze vanochtend al gebeld maar stond nog niet in het systeem dus konden ze er weinig van zeggen.

Bij T-mobile wisten ze inderdaad nog niks vanaf helaas :(.

De oordopjes van de prada zien er in iedergeval goed uit! Bij de LG shine kreeg je van die oversized oordoppen erbij met stokken eraan waar je een tent mee kan opzetten! ;).

[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 01-11-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Van Vodafone is natuurlijk gesimlocked.

Oordopjes die erbij zitten gebruik ik toch niet, heb liever ear-in oordoppen. En het zijn meestal basic dopjes die erbij zitten :)
Maar het gaat mij meer om de kabel die van de Viewty naar de afstandsbediening gaat. Het wordt zo een grote kabelmassa. De dopjes die je erbij krijgt hebben dan meestal een korte draad, maar als je dan van die dingen in de winkel gaat kopen heb je weer een draad van 1 - 2 meter. Tel dat bij die afstandsbediening op en je kunt touwtje springen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Dan maar ouderwets doorknippen, stuk eruit halen, weer verbinden en met plakband vasttapen :P

Ik vind het wel jammer dat die headset weer aan de zijkant zit. Stel je luistert muziek en je hebt die telefoon in je broekzak, is het irritant. Ook is de kans groter dat die blijft hangen als je hem in je broekzak wilt doen.

[ Voor 56% gewijzigd door PatrickG op 01-11-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je ook bleutooth wireless headphones gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:49:
volgens mij kan je ook bleutooth wireless headphones gebruiken?
Een wireless headphone op muziek te luisteren, dat werkt toch voor geen meter, aan 1 kant geluid! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:21:
[...]

Een wireless headphone op muziek te luisteren, dat werkt toch voor geen meter, aan 1 kant geluid! :P
waar heb je het over wijsneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de prijzen binnen, maar het is helaas helemaal niet zinvol om een inkoopactie te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB UM BINNEN!!! Gisterenavond, net voor zessen, een koerier aan de deur. De LG Ku990 astublieft!!! Heb gisteravond de hele avond zitten vogelen en ik kan echt maar tot 1 conclusie komen: WAT EEN TOPDING!! Hij is vodafone simlocked en branded, dat wisten we al (tenminste diegene die voor de eerste zending van VF zijn gegaan), maar dat doet niets af aan het toestel. De menu's zijn intact, zit welgeteld 1 shortcut in voor VF, maar zijn verder identiek aan het simlockvrije toestel. Radio streamen is geen probleem, Google maps zit er gewoon op en werkt voortreffelijk en het touchscreen is echt een verademing. Ik denk dan ook dat de UK versie van VF, zoals eerder in dit topic vermeld, een andere branding van VF heeft gehad dan de NL versie, omdat daar Google etc niet werkte. Met hele subtiele vibes laat het toestel je weten of je wat ingedrukt hebt. Zelfs die vibes zijn in te stellen trouwens. Alles is in te stellen en ik ben nog steeds niet helemaal door het toestel heengeworsteld, maar het is echt prachtig!! Ik ben een kritische gast en was best wel voorzichtig met het hele VF verhaal, maar het is gewoon TOP. Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n fijn toestel in mijn handen gehad en ben blij dat ik niet voor de Samsung F700 ben gegaan. Wat me overigens gelijk opviel is hoe klein, slank en rank deze is, ondanks het grote scherm. Alles werkt super, de set is compleet met headset, lader, usb kabels, cd en twee boekjes die ik vandaag maar eens door ga worstelen.

Al met al ben ik zeer tevreden met dit toestel en is er weinig negatiefs te melden... of toch?

Ja, de stylus is een lachertje, ten eerste is het de bedoeling dat ie aan je toestel bungelt en kan hij er nergens in en ten tweede, het werkt gewoon NIET! je hebt totaal geen gevoel bij gebruik van de stylus, dus die zit voorlopig in het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

De stylus kan dus nergens ingeschoven worden!? Erg onhandig ja. Dan kun je dus ook niet schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha
en jij bent kritisch zie 'm dolenthousiast zijn ;)
wel supermooi joh :P dat je 'm al hebt, congrats, de 1e uit NL denk ik :P
have fun :) als t kan moet je wat fotos plaatsen zou wel vet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ik wil m nou ook hebben! Ga hem zo direct bestellen denk ik.

Maarre, kan je al wat zeggen over de standby tijd? En zit het geheel er degelijk (=niet kwetsbaar) uit? Hoe klinken MP3's? Goede kwaliteit?

WIL MEER HOREN!!! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gsm had je hiervoor?

Ik ben geïnteresseerd in de simpele dingen, zoals kun je meerdere nummers per naam opslaan?
Is het b.v. makkelijk om een mp3 als ringtone in te stellen ( selecteer de mp3 en kies gebruiken als tingtone ), of moet je dan naar instellingen->blabla->blabla->blabla->rintone->instellen en dan weer helemaal naar de mp3 toe bladeren.

De functies wat de telefoon uniek maakt heb ik in de reviews allemaal wel gezien, maar de simpele dingen komen daar niet zo in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:29:
[...]

Ik ben geïnteresseerd in de simpele dingen, zoals kun je meerdere nummers per naam opslaan?
Is het b.v. makkelijk om een mp3 als ringtone in te stellen ( selecteer de mp3 en kies gebruiken als tingtone ), of moet je dan naar instellingen->blabla->blabla->blabla->rintone->instellen en dan weer helemaal naar de mp3 toe bladeren.

De functies wat de telefoon uniek maakt heb ik in de reviews allemaal wel gezien, maar de simpele dingen komen daar niet zo in voor.
Jo! Wat een reakties gelijk zeg! Ehm, oke, zal proberen wat antwoorden te geven. Ten eerste de stylus: Je kunt er mee schrijven, handschriftherkenning, maar ik vind het absoluut niet werken. Als je met de stylus aan het scherm zit, heb je totaal geen gevoel of je hard genoeg drukt, terwijl dit met je vingers super werkt. Dus jammer dan, ik ga hem denk ik niet gebruiken.

De batterij: Heb gisteren om even over 18 uur de batterij opgeladen, die nog gedeeltelijk vol was, ben om 20 uur met volle batterij aan de slag gegaan, en dan bedoel ik ook echt aan de slag, echt alles constant geprobeerd van MP3 tot de camera en heen en weer in het menu en vanochtend gaf het scherm een batt.low aan. Dat is snel, maar ik ben dan ook bijna fulltime in de weer geweest met dat ding. Ik kan dus ook nog niet echt zeggen hoelang de batterij mee gaat bij normaal gebruik.

MP3 klinken gewoon goed, lekker. Het volume kan best redelijk hard en het toestel gaat niet kraken.
Een MP3 instellen als ringtone is peanuts: je gaat naar het profiel, dat moet je dan wel bewerken en daar een andere ringtone kiezen. Je kan niet rechtstreeks een MP3 als ringtone activeren, je moet naar je profiel.

De camera: Hmmm, wat can i say. Goed wel, alleen vind ik het weer jammer dat er weer een timelap zit, tusen het indrukken van de knop en het daadwerkelijk maken van de foto, waardoor foto's soms niet scherp zijn, omdat ze simpelweg pas echt worden genomen, NA het indrukken van de knop en niet tijdens, maar goed, zal wennen zijn.

Verder kan je onwijs veel leuke dingen doen, zitten er standaard drie thema's in, waarvan ik de zwarte toch echt het netst vind (mijn kinderen zijn lyries van de vis, die in het standby-scherm op en neer zwemt en naar je vinger komt als je het scherm aanraakt, by the way) en vind ik het instellen van de wekker echt super. Dat kan op twee manieren: standaard, via je menu, maar ook met een leuke shortcut: je kan op het beginscherm een klok laten zien (analoog, digitaal, beiden, met of zonder kalender). Als je de klok in het standbyscherm hebt en je raakt deze aan, draait ie om en kan je aan de achterkant je wekkertje zetten... Vond ik errug leuk.

Bij je contacten kan je onvoorstelbaar veel invoeren. Oneindig veel tel.nummers, gewoon op het + teken klikken voor een volgend nr, maar ook adresgegevens, werkgegevens, email, verjaardagen, noem maar op. Ook makkelijk is het dan je nu je kontakten per alfabetletters kan zoeken. je kan ook gewoon een naam zoeken door deze in te toetsen, of een gedeelte ervan, en zelf een nummer waarvan je de naam niet (meer) weet, kan je intikken, waarna er gezocht wordt naar de naam.

Er zitten drie games op: bejeweled, een schaakspel genaamd Kasparov en Blockbreakers

Ook je toetsenvergrendeling met de knop aan de zijkant werkt perfect.

Ik ben er nog steeds ondersteboven van. Ik hoop dat jullie vandaag of in ieder geval snel ook aan de bak kunnen met dit juweeltje en dat jullie er net zo entousiast over zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:29:
[...]

Oh ja, mijn vorige toestellen: Nokia N73 en de SE slider walkmanphone, ben even het type kwijt, 850i???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
@ Paats, wat een uitgebreide reacties zeg!!! :*)

Ik kan echt niet wachten totdat ik hem binnenheb. Ik heb hem 3 week geleden besteld, maar goed volgens algebeld is die nog steeds niet binnen... :(

Wat betreft die camera:
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:49:
De camera: Hmmm, wat can i say. Goed wel, alleen vind ik het weer jammer dat er weer een timelap zit, tusen het indrukken van de knop en het daadwerkelijk maken van de foto, waardoor foto's soms niet scherp zijn, omdat ze simpelweg pas echt worden genomen, NA het indrukken van de knop en niet tijdens, maar goed, zal wennen zijn.
Dit is toch zo bij alle gsmcamera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is ook zo, had allen gehoopt dat het bij deze niet, of minder zou zijn. Maar het mag de pret niet drukken. Hoe kan het trouwens dat jij al 3 weken geleden besteld hebt en nog niets binnen???? Ik heb maandag besteld en gister binnen!!!!!!!!!! Of loopt je bestelling niet via VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat foto's gemaakt, maar heb geen idee hoe ze hierop te krijgen. Als ik op foto toevoegen druk, vraagt ie om een URL??? Ik moet toch gewoon foto's kunnen plaatsen hier? ANybody??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:04:
Ja, dat is ook zo, had allen gehoopt dat het bij deze niet, of minder zou zijn. Maar het mag de pret niet drukken. Hoe kan het trouwens dat jij al 3 weken geleden besteld hebt en nog niets binnen???? Ik heb maandag besteld en gister binnen!!!!!!!!!! Of loopt je bestelling niet via VF?
Als ik het goed heb heeft deze tel ook een knop die je half ik kan drukken om te focussen en doordrukken om de foto te maken.
Dus nu kunnen er 2 dingen zijn:
Of de vertraging zit hem in het focussen.
Of de vertraging zit echt tussen het drukken en het maken van de foto.

Zou je eens een foto willen maken waar je eerst gefocust heb door half in te drukken en dan letten op de vertraging?
Ook kun je bij de k800i de focus uitschakelen door in de opties te kiezen voor "oneindig" ∞ of iets dergelijks, dat is handig wanneer je onverwachts een foto wilt maken kan deze tel dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:08:
Heb wat foto's gemaakt, maar heb geen idee hoe ze hierop te krijgen. Als ik op foto toevoegen druk, vraagt ie om een URL??? Ik moet toch gewoon foto's kunnen plaatsen hier? ANybody??
Je moet de foto's ergens uploaden eerst b.v. http://photobucket.com/

Edit:
Je kunt dan ook beter hier een link plaatsen ipv de afbeelding posten, anders gaat de browser aan de slag om hem te resizen en daar is die niet goed in.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
http://imagevenue.com/

Hier hoef je geen inlog voor te hebben en je krijgt na het uploaden meerdere opties (voor bijvoorbeeld plaatjes op het forum)

Ik heb hem besteld bij algebeld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wajoioo
echt mooi man :P
Gaaf dat je dit doet:p
maak nog eens wat screenies met het beeld aan dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof niet dat het zo'n succes is, maar goed. Ik heb de focus nu op auto staan, maar deze kan ook naar manual, Misschien scheelt dat nog, Het is inderdaad zo dat het even duurt voor het toestel scherp heeft gesteld, maar dan nog, nadat ik de knop half heb ingedruk, heb doorgedruk als het plaatje scherp is, duurt het een seconde denk ik, voordat de foto wordt gemaakt, nadat je hebt doorgedrukt, en dat zorgt dus voor die lastige vertraging. Misschien kan ik nog wat in de instellingen doen. Sorry voor de onscherpe, veel te grote pics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 26-10-2007 heb je LG U990 viewty ingestuurd voor validatie door een Frontpage Admin en opname in de Pricewatch. Je inzet wordt zeer gewaardeerd, maar helaas is het product niet toegevoegd aan de Pricewatch omdat het niet terug te vinden is op de website van de fabrikant of anderszins niet bekend is bij de fabrikant. Daardoor is het onmogelijk om het product in kwestie aan de Pricewatch toe te voegen, met onvolledige gegevens schieten we immers niets op. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil niet lullen ofzo
maar hij staat gewoon op de website van Lg nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee waar je en of je, al accessoires kan krijgen voor de viewty? een tasje lijkt me echt hartstikke nodig, zeker omdat er geen lenskap op zit en het grote touchscreen best gevoelig is. Zit trouwens ook nog een screenprotector in de doos, buiten diegene die er al op zit en bij mij nog steeds.... Ik durf um er gewoon niet af te halen, bang voor beschadigingen. Wat een nerd he? Als er dan al een nadeel aan zo'n toestel zit, is het wel het constant vette scherm, omdat je nou eenmaal de hele dag op het scherm zit te drukken.... keuzes, keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img107.imagevenue.com/loc1063/th_17430_DSC02002_122_1063lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img18.imagevenue.com/loc610/th_17434_DSC02003_122_610lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

at your service, en ditmaal verkleind. Ik wordt hier nog goed in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit man

Het lijkt wel alsof je geen merklogo hebt op de bovenste foto :P? wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:51:
Ziet er goed uit man

Het lijkt wel alsof je geen merklogo hebt op de bovenste foto :P? wtf..
Komt door de flits, maar staat toch echt VF hoor.... Goed kijken. Kan je nagaan, hoe NIET storend dat is!!!! hahaha! Heb indeed ook al foto's gemaakt met de Vieuwty maar moet nog even uitvogelen hoe ik die nou weer hier op krijg. Tjee, wat is dit leuk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besteld via Afgebeld..
  • 2 jaar + onbeperkt internet + onbeperkt sms voor 37,50 per maand.
  • toestel is gratis
Verwachtte levertijd is begin volgende week... zij krijgen de toestellen de 4e :? binnen. Op een zondag...
vreemde dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04-2018
Misschien handig voor degene die het toestel via Afgebeld.nl bestellen, ik kreeg deze mail:
Beste,

Wij leveren alle toestellen simlock vrij. Dus ook de LG. Als er een simlock op zit zouden we dat er duidelijk bij op de site vermelden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Had gevraagd of hun LG met Vodafone branded was. Ze claimen dus een simlock vrije, en dus niet branded versie te geven.

Greetz

[ Voor 5% gewijzigd door zw0lsman op 01-11-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Over de oordopjes misschien?

Maar mooi dat de gsm bevalt!
Eens bellen dit weekend wat het mij zal kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om DIVX filmpjes er op te zetten?

En hoe is de sync met outlook en dergelijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Hoe is de agenda functie eigenlijk :)
Die heeft hij toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
Ik mag 10 december een nieuwe uitkiezen, zit echt te twijfelen om deze te nemen, mooi toestel met mooie opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Kbeuriot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:31:
Ik mag 10 december een nieuwe uitkiezen, zit echt te twijfelen om deze te nemen, mooi toestel met mooie opties.
Waarom twijfel je dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

basic_touch schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:36:
Hoe is de agenda functie eigenlijk :)
Die heeft hij toch wel?
Dat vind ik ook belangrijk ja.. hij heeft het wel heb ik gezien in reviews. Maar ervaringen van een GoT'er is altijd fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld bij Algebeld.nl.....

En nou maar wachten...... :z
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.