Naja, tegenwoordig zijn we aardig profi dus mensen menen dat het wel betrouwbaar isVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:53:
[...]
Ahaa, oke, ik ben even op je site geweest, ziet er interresant uit, ik neem aan dat je het zelf gemaakt hebt, heb je interne bronnen oid:P?
Verwijderd
hehe oke!
Cheers up for the good work
Maar dan nog een vraag, ik had vanmiddag contact met Vodafone direct chat via ordernummer, en die wist me te vertellen dat de viewty nog steeds voor 9 novermber gepland was.
Maar dan nog een vraag, ik had vanmiddag contact met Vodafone direct chat via ordernummer, en die wist me te vertellen dat de viewty nog steeds voor 9 novermber gepland was.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 12:35 ]
KlikVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:57:
hehe oke!
Maar dan nog een vraag, ik had vanmiddag contact met Vodafone Web relations direct chat, en die wist me te vertellen dat de viewty nog steeds voor 9 novermber gepland was.
Make me happy:P
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23043QlimaX schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:48:
[...]
Ja dat viel mij ook al op! En niet alleen bij algebeld.nl!Echt klote hoor, wat is dat...
T-mobile doet dus vervelend..
@kingrichard47: hmm de KS20 is inderdaad wel interessant.. 5MP hoeft van mij ook alweer niet. Al had de KS20 wel weer 1MP meer mogen hebben (2MP)
Edit: ow DaannO had ook al een link gepost
[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 24-10-2007 23:06 ]
Verwijderd
Wat een mooi toestel.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:21:
In de REST van Europa is hij uit,
hier wat uitgepakte Viewtys!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Verwijderd
@younes0807
Even voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Vodafone Web Relations reageert op fora en mailt indien nodig en mogelijk persoonlijk. We chatten echter niet.
Kun je misschien verduidelijken wat je met Direct Chat bedoelt?
Met vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Even voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Vodafone Web Relations reageert op fora en mailt indien nodig en mogelijk persoonlijk. We chatten echter niet.
Met vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Verwijderd
OhwVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:26:
@younes0807
Met vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Excuses,
Hetgene waar ik het over had, was een direct chat, via vodafone.nl, als je je ordernummer hebt ingevoerd, dan kan je chatten met een VF medewerker, zal t even aanpassen
Kunnen jullie misschien op dit bericht reagerenVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:26:
@younes0807
Met vriendelijke groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Vodafone voert snelheid verhoging door naar 3.6Mbps
[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 25-10-2007 12:42 ]
Van: info@algebeld.nl [mailto:info@algebeld.nl]
Verzonden: donderdag 25 oktober 2007 13:38
Beste Djerique,
Hij komt eind deze maand uit in Nederland. We leveren hem dan direct aan u uit.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd.
Met vriendelijke groet
Gelukkig is het einde van de maand al zichtbaar
[ Voor 16% gewijzigd door Djerique op 25-10-2007 14:17 ]
Verwijderd
Ja.. dit melde ik gister dus al 
Volgende week leverbaar bij meerdere adressen. In ieder geval eerder dan de 9 november die Vodafone zelf aangeeft.
Volgende week leverbaar bij meerdere adressen. In ieder geval eerder dan de 9 november die Vodafone zelf aangeeft.
Verwijderd
ik vind dat maar een slechte review..
maargoed, je moet op ondere fora eens kijken naar gebruikerservaring, mensen zijn er erg positief over. Dat van die batterij is zowiezo niet waar, dat dat een minpunt moet zijn
kijk hier maar
, up to 18 days standby and almost 6 hrs of talk time,
vind ik aardig goed anders, had al iemand gehoord die aaneengesloten 6 uur muziek achter elkaar had geluisterd, best aardig toch.
maargoed, je moet op ondere fora eens kijken naar gebruikerservaring, mensen zijn er erg positief over. Dat van die batterij is zowiezo niet waar, dat dat een minpunt moet zijn
kijk hier maar
, up to 18 days standby and almost 6 hrs of talk time,
vind ik aardig goed anders, had al iemand gehoord die aaneengesloten 6 uur muziek achter elkaar had geluisterd, best aardig toch.
Verwijderd
ik heb gisteren een LG KU990 Viewty gereserveerd bij vodafone.. maar ze wisten niet dat de snelheid was vehoogd naar 3.6Mbps...ik weet niet waar je dit bericht vandaan hebt..??DaannO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:41:
[...]
Kunnen jullie misschien op dit bericht reageren
Vodafone voert snelheid verhoging door naar 3.6Mbps
nog 'n vraagje..de lens en het touchscreen lijken mij nog al kwetsbaar..zijn er al degelijke bescherm hoesjes in omloop voor dit toestel..??
Verwijderd
Bezoek is de viewty homepage. Daar staan een aantal accessoires waaronder een beschermhoesje.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 06:34:
[...]
ik heb gisteren een LG KU990 Viewty gereserveerd bij vodafone.. maar ze wisten niet dat de snelheid was vehoogd naar 3.6Mbps...ik weet niet waar je dit bericht vandaan hebt..??
nog 'n vraagje..de lens en het touchscreen lijken mij nog al kwetsbaar..zijn er al degelijke bescherm hoesjes in omloop voor dit toestel..??
Nogmaals de link http://viewty.lgmobile.com/
edit:
Ik zit even te kijken op de UK LG website. Online Manual ontbreekt...
Ik vraag me af hoe het zal gaan met software updates.. in dat opzicht heb ik maar weinig vertrouwen in LG
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 15:33 ]
Waar baseer je dat op?Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:51:
Ik vraag me af hoe het zal gaan met software updates.. in dat opzicht heb ik maar weinig vertrouwen in LG
En bedoel je met updates: een firware update voor de OS?
Ik ben benieuwd wat die Flash OS allemaal te bieden heeft
Verwijderd
Ik heb zojuist de telefoon toegevoegd aan pricewatch ( moet eerst goedgekeurd worden )Djerique schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:51:
Ik ben benieuwd als Nederland ze vandaag dan zal binnenkrijgen...
Op Pricewatch staat die nog steeds niet
Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om de prijzen in dit forum ook toe te voegen.
Zodra ik de goedkeuring ontvangen heb zal ik hier de link posten om prijzen toe te voegen.
Verwijderd
Als ik een potentieel product van het jaar introduceer, dan zorg ik dat ik op alle websites iig IETS heb staan. Op de Nederlandse website stond hij lange tijd niet eens als upcoming aangegeven.Djerique schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:44:
[...]
Waar baseer je dat op?
En bedoel je met updates: een firware update voor de OS?
Ik ben benieuwd wat die Flash OS allemaal te bieden heeft
Voor mijn gevoel zijn ze gewoon wat lakser..
Verwijderd
Volgens GSMHELPDESK ligt hij vanaf vandaag in de winkels,
nog geen nieuws bij vodafone
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2202&ch=1
Bestel hem gewoon niet bij Vodafone? Wat moet je met een gebrande en gesimlockte telefoon..Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:18:
Volgens GSMHELPDESK ligt hij vanaf vandaag in de winkels,
Ik ben gisteren naar een Vodafone shop geweest en die vertelden me dat hij daar pas half november zou liggen. Ik ben vandaag nog bij T-Mobile shop wezen kijken en een media markt en beiden hadden hem nog niet zowisow is gsmhelpdesk niet echt betrouwbaar.
Verwijderd
Hmm.. De enigste reden dat ik 'm daar haal is vanwege het hsdpa(3,6mbs fup50mb), en de lage kosten-NRG- schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:35:
Ik ben gisteren naar een Vodafone shop geweest en die vertelden me dat hij daar pas half november zou liggen. Ik ben vandaag nog bij T-Mobile shop wezen kijken en een media markt en beiden hadden hem nog niet zowisow is gsmhelpdesk niet echt betrouwbaar.
Er zijn trouwens ook nog geen winkels die claimen dat ze m daadwerkeljik op voorraad hebben.
product van het jaar? ehm dan moeten de andere fabrikanten toch wel een hele hoop rotzooi producerenVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:24:
[...]
Als ik een potentieel product van het jaar introduceer, dan zorg ik dat ik op alle websites iig IETS heb staan. Op de Nederlandse website stond hij lange tijd niet eens als upcoming aangegeven.
Voor mijn gevoel zijn ze gewoon wat lakser..
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jammer dat de viewty geen lenskap heeft.. anders was t m wel geworden denk ik
Het lijkt wel of steeds minder telefoons een lenskap krijgen. Het hoeft eigenlijk maar een simpele schuif mechanisme te zijn.
Verwijderd
Een camera review:
LG Viewty, Samsung G600 and Nokia N95 Camera Comparison
De vorige review bevatte geen K850, zo kun je hem indirect vergelijken:
Nokia N95, Samsung G600 and Sony Ericsson K850 Camera Comparison
Ik was eigenlijk van plan om een K850i te gaan kopen, maar deze telefoon heeft toch ook wel erg veel te bieden.
Heeft er hier iemand gebruikervaring met de prada, zou die daar wat over kwijt willen?
Hoe zit het eigenlijk met service en garantie bij LG, graag ook wat ervaringen
Zit hier ook 2 jaar garantie op?
LG Viewty, Samsung G600 and Nokia N95 Camera Comparison
De vorige review bevatte geen K850, zo kun je hem indirect vergelijken:
Nokia N95, Samsung G600 and Sony Ericsson K850 Camera Comparison
Ik was eigenlijk van plan om een K850i te gaan kopen, maar deze telefoon heeft toch ook wel erg veel te bieden.
Heeft er hier iemand gebruikervaring met de prada, zou die daar wat over kwijt willen?
Hoe zit het eigenlijk met service en garantie bij LG, graag ook wat ervaringen
Zit hier ook 2 jaar garantie op?
Verwijderd
Dacht ik ook, maar mijn W800i had 1 jaar. ( deze had ik voor de K800i die ik nu heb ongeveer 1 jaar geleden )
Hoe werkt dat bij LG? Bij nokia en SE heb je servicepoints, LG ook of ?
LG heeft ook servicepoints ja.. Alleen op de site waar je het kan zien ligt eruit: http://nl.lgservice.com
LG geeft standaard 2 jaar garantie op mobiele telefoons. SE moet je ook 2 jaar garantie geven, dit moet sowieso in Europa.
Edit: net ff gechecked en SE geeft dus idd ook 2 jaar garantie
http://www.sonyericsson.c...Netherlands_R1a_EN_NL.pdf
Garantie voorwaarden van SE
LG geeft standaard 2 jaar garantie op mobiele telefoons. SE moet je ook 2 jaar garantie geven, dit moet sowieso in Europa.
Edit: net ff gechecked en SE geeft dus idd ook 2 jaar garantie
http://www.sonyericsson.c...Netherlands_R1a_EN_NL.pdf
Garantie voorwaarden van SE
Only valid for phones, purchased on or after 1st of September 2005
[ Voor 37% gewijzigd door Xof op 28-10-2007 18:47 ]
Verwijderd
Bedankt voor de info, dan zal ik mijn W800 wel voor die tijd gekocht hebben.Xof schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:41:
Only valid for phones, purchased on or after 1st of September 2005
[...]
Verwijderd
Haha heb 100 KM gereden naar een winkel welke een actie had dat je hem om 00:00 kon kopen.Xof schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:51:
12 augustus 2005 was de release van de W800i.. is wel een kwestie van dagen dan
Ik had hem dus op de dag dat hij uit kwam.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:16:
[...]
Haha heb 100 KM gereden naar een winkel welke een actie had dat je hem om 00:00 kon kopen.
Ik had hem dus op de dag dat hij uit kwam.

En, kun je ons al wat melden? Hoe is tie, foto kwaliteit, scherm, speelt ie divx/xvid?
Verwijderd
Wel het hele gesprek lezenVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
![]()
En, kun je ons al wat melden? Hoe is tie, foto kwaliteit, scherm, speelt ie divx/xvid?

Dat gaat over de W800 die ik gehad heb
De viewty is nog niet uit, al heb ik het wel al op ebay zien staan. ( fake maybe )
Ik ben zelf ook heel erg benieuwd hoe de telefoon bevalt, heb zelf al een tijdje SE ( sony ericsson )
Niemand in mijn directe omgeving heet een nieuwere LG tel, dus heb ook niks om het mee te vergelijken.
Alle reviews die ik tot nu toe gelezen heb zijn zeer positief met slechts 3 nadelen:
- Snel vette vingers op display
- Het grote scherm lust nogal wat juice, waardoor de accu sneller leeg gaat.
- Geen lenscover
Verwijderd
Ahh, dat krijg je als je op het werk snel ff tussen de bedrijven door probeert bij te lezen...
Anyways, als we maar snel 'ns wat horen!
Anyways, als we maar snel 'ns wat horen!
Voordelen van de LG U990 ten opzichte van bijv. de W960i is toch wel het design, groter scherm, mooie menu's (waardoor de Samsung F700 afvalt, die heeft een lelijk OS gebakken).
Maar qua functionaliteit wint de W960i toch wel hard van de LG. En SE heeft zich voor mij al bewezen dat het goede toestellen maakt. Met LG heb ik ook nog geen ervaringen.
Maar qua functionaliteit wint de W960i toch wel hard van de LG. En SE heeft zich voor mij al bewezen dat het goede toestellen maakt. Met LG heb ik ook nog geen ervaringen.
Verwijderd
Dan ben ik toch even beniewd hoe jij dan precies die vergelijking maakt??Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:09:
Maar qua functionaliteit wint de W960i toch wel hard van de LG.
U990 | W960i | |
Camera | 5mp | 3.2MP |
Xenon flits | Ja | Nee |
Video max res | VGA | QVGA |
Video max framerate | 120 | 15-20 |
scherm grootte | 3" | 2.6" |
scherm res | 240x400 | 240x320 |
office support ( doc, xls, pdf) | ja | nee |
Daarnaast is de browser van de u990 ook veel beter, net als de iphone.
Begrijp dus echt niet wat jij met functionaliteit bedoeld
de KU990 lijkt me ook echt een topper. Jammer dat ik hem nog steeds niet binnen heb...
W960i heeft wel office supportVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:49:
[...]
Dan ben ik toch even beniewd hoe jij dan precies die vergelijking maakt??
U990 W960i Camera 5mp 3.2MP Xenon flits Ja Nee Video max res VGA QVGA Video max framerate 120 15-20 scherm grootte 3" 2.6" scherm res 240x400 240x320 office support ( doc, xls, pdf) ja nee
Daarnaast is de browser van de u990 ook veel beter, net als de iphone.
Begrijp dus echt niet wat jij met functionaliteit bedoeld
Ik doel meer op softwarematig vlak.. UIQ is een zeer goede OS dat zich al bewezen heeft en daar zijn dus ook genoeg third party apps voor. Zoals bijvoorbeeld TomTom.
Ow en 5MP is natuurlijk dikke onzin voor een camera op een telefoon.. laten ze eerst maar de kwaliteit sterk verbeteren en dan pas de MP verhogen. Dit is gewoon een kwestie van marketing.
[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 12:54 ]
Verwijderd
Net bij de Belcompany geweest, de Viewty za waarschijnlijk donderdag binnen komen, er staat er een op mijn naam. De k850 heb ik in m'n handen gehad. Ik vond 'm er wat plastic-achtig uitzien (de blauwe). De camera werkt wel snel en in de winkel geprobeerd, resultaat was behoorlijk. De autozoom werkt fraai, alsmede het lenskapje. Aangezien deze (en nog 4 andere) voor klanten waren heb ik niet verder kunnen spelen... Donderdag ligt er ook 1 voor me klaar, kan ik mooi vergelijken!
Verwijderd
Oke het is geen smartphone, maar er is ook allerlei software voor java ( ook navigatie )Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:53:
[...]
W960i heeft wel office support
Ik doel meer op softwarematig vlak.. UIQ is een zeer goede OS dat zich al bewezen heeft en daar zijn dus ook genoeg third party apps voor. Zoals bijvoorbeeld TomTom.
Ow en 5MP is natuurlijk dikke onzin voor een camera op een telefoon.. laten ze eerst maar de kwaliteit sterk verbeteren en dan pas de MP verhogen. Dit is gewoon een kwestie van marketing.
Wat betreft de camera: MP zegt zeker niet alles, maar je moet de vergelijking maar eens bekijken die ik laatst gepost heb. Daar vergelijken ze met een normale 6 MP camera.
Die heb ik gezien en ik vond de foto's die de camera geproduceerd heeft nog niet echt mooi. Een recente 3MP telefoon heeft dezelfde kwaliteit
Verwijderd
Zou je dat eens willen onderbouwen?Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:36:
Die heb ik gezien en ik vond de foto's die de camera geproduceerd heeft nog niet echt mooi. Een recente 3MP telefoon heeft dezelfde kwaliteit
In de review zie je dat de kleurechtheid van de U990 het beste van de 3 is, vergeleken met de echte camera.
Het detail is ongeveer gelijk, alleen de echte camera springt er uit. ( grotere lens )
Vind je dat? Ik vind de N95 er het mooiste uit komen qua foto's.. zelfs beter dan de Canon camera (of ze hebben de plaatjes omgedraaid). Dit is dan ook wel een 5MP camera, maar dat is het punt niet.
Ik vind dat de kwaliteit van camera's op telefoons gewoon omhoog kan en dit doe je dus niet door er meer MP bij te zetten. Ik kan ook wel een telefoon gaan produceren met een 10MP camera, maar als de kwaliteit niet goed is heb je er nog niks aan. (Zie Aldi digitale camera's met veel MP's)
Ik kan zo geen vergelijking vinden van een 3MP telefoon ten opzichte van een 5MP, maar ik weet wel dat de 3MP foto's van telefoon toestellen van begin dit jaar net zo'n goede kwaliteit hebben.
Ik wil dus zeggen dat je beter een 3MP camera kan hebben van goede kwaliteit dan een 'slechte' op 5MP kwaliteit. Ik blijf er dus bij dat 5MP gewoon een marketingtruc is. Die 2MP hadden ze beter in kwaliteit kunnen stoppen. Alle foto's die uit een telefoon komen zijn nog lang niet te vergelijken met een foto uit een echte camera.
Ik heb het idee dat diegene die de foto's gemaakt in de review daar niet heel goed in is, ik vind de foto's van de Canon bedroevend slecht, kan me niet voorstellen dat zo'n camera echt van die foto's maakt.
Ik vind dat de kwaliteit van camera's op telefoons gewoon omhoog kan en dit doe je dus niet door er meer MP bij te zetten. Ik kan ook wel een telefoon gaan produceren met een 10MP camera, maar als de kwaliteit niet goed is heb je er nog niks aan. (Zie Aldi digitale camera's met veel MP's)
Ik kan zo geen vergelijking vinden van een 3MP telefoon ten opzichte van een 5MP, maar ik weet wel dat de 3MP foto's van telefoon toestellen van begin dit jaar net zo'n goede kwaliteit hebben.
Ik wil dus zeggen dat je beter een 3MP camera kan hebben van goede kwaliteit dan een 'slechte' op 5MP kwaliteit. Ik blijf er dus bij dat 5MP gewoon een marketingtruc is. Die 2MP hadden ze beter in kwaliteit kunnen stoppen. Alle foto's die uit een telefoon komen zijn nog lang niet te vergelijken met een foto uit een echte camera.
Ik heb het idee dat diegene die de foto's gemaakt in de review daar niet heel goed in is, ik vind de foto's van de Canon bedroevend slecht, kan me niet voorstellen dat zo'n camera echt van die foto's maakt.
Verwijderd
De n95 heeft een kleuren accentueerder wat dus inhoud dat je meer kleur krijgt, maar die zijn niet zoals het orgineel.Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:08:
Vind je dat? Ik vind de N95 er het mooiste uit komen qua foto's.. zelfs beter dan de Canon camera (of ze hebben de plaatjes omgedraaid).
De rede dat de foto's er op internet slecht uitzien is dat je ze op 100 % zit te bekijken.
Met de browser resizen heeft geen nut, want dan verlies je al helemaal kwaliteit. ( je wilt niet resizen, maar resamplen )
Zou je die foto van de canon laten drukken dan ziet dat er prima uit.
Ja maar dan klopt er toch iets niet? Ik heb genoeg 6MP foto's van een camera gezien die op 100% superscherp zijn.. dat is deze dus al niet. De N95 is veel scherper.. ik kan op die foto tenminste zien hoe de man op het bankje eruit ziet (bij de foto van de Mac)
Verwijderd
Neem deze foto:Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:21:
Ja maar dan klopt er toch iets niet? Ik heb genoeg 6MP foto's van een camera gezien die op 100% superscherp zijn.. dat is deze dus al niet. De N95 is veel scherper.. ik kan op die foto tenminste zien hoe de man op het bankje eruit ziet (bij de foto van de Mac)
http://www.phonearena.com...ws.Images&f=name&id=23128
Je ziet duidelijk dat de kleurechtheid van de viewty het beste is. ( rechtsonder is de refentie )
De g600 en de n95 stoppen er te veel rood in.
Wat betreft het detail, kun je bv naar de ringen met het kruis erin kijken.
De echte camera heeft daar duidelijke randen de andere hebben dat allemaal wat minder. ( de echte heeft ook 1 MP meer )
De g600 heeft daarna het meeste detail in de foto zitten, maar ze liggen dicht bij elkaar.
Verder kun je nog kijken naar digitale ruis in de foto.
De echte camera heeft daar weinig last van.
De viewty het meest, dat zie je bv goed bij de onderrand van de koepel, daar komt wat veel blauw in.
De g600 heeft dan in de bovenste randen, daar komt juist roze in terug.
De n95 heeft dan het minste ruis van de 3.
Dus ze winnen allemaal op 1 vlak, maar ze liggen aardig dicht bij elkaar.
Je moet niet vergeten dat je hier naar een zeer klein deel van de foto zit te kijken.
Laat je dit drukken, dan moet je met een loep opzoek naar deze details. ( als het al niet zo is dat de DPI van de foto drukker het niet toe laat meer dan b.v. 3 MP op een standaard foto te drukken, waardoor de verschillen nog verder vervagen )
Ga je dit op A4 formaat laten drukken en je staat er met je neus op, dan zie je de minimale verschillen wel.
Ik heb geen idee hoe de schilderij er in het echt uit ziet.. Dus welke de beste kleuren heeft is natuurlijk wel een beetje moeilijk oordelen, al kun je er misschien wel vanuit gaan dat de Canon er hier het dichtste bijzit.
Als ik ook hier weer naar alle foto's kijk vind ik de kleuren van de Viewty persoonlijk toch minder dan de rest. En of je kan zeggen dat deze het dichtst in de buurt komt qua kleuren wil ik niet zeggen.. alle foto's hebben voor en nadelen, maar dat zag je zelf ook al
Ik vind het een vrij fletse foto.
Als ik ook hier weer naar alle foto's kijk vind ik de kleuren van de Viewty persoonlijk toch minder dan de rest. En of je kan zeggen dat deze het dichtst in de buurt komt qua kleuren wil ik niet zeggen.. alle foto's hebben voor en nadelen, maar dat zag je zelf ook al
Verwijderd
Ik zeg al ik neem dus aan de de echte camera er het dichtste bij zit en dan zitten die 2 het dichtste bij elkaar.Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:56:
Ik heb geen idee hoe de schilderij er in het echt uit ziet.. Dus welke de beste kleuren heeft is natuurlijk wel een beetje moeilijk oordelen, al kun je er misschien wel vanuit gaan dat de Canon er hier het dichtste bijzit.
Vergelijk je een foto van een bloem genomen met de viewty, n95 en een echte camera dan zal de foto van de n95 enorm veel kleuren bevatten. en dan zou je als 'mooi' kunnen bestempelen.
Persoonlijk vind ik het belangrijker dat de kleur gewoon echt is.
Een dergelijk effect kan ik later op de pc ook nog toepassen, kleur echt maken daarintegen is niet te doen; je weet immers niet wat je 0 punt is tenzij je fotografisch geheugen hebt
Maar ik vind de kwaliteit van de foto's gewoon erg dicht bij elkaar zitten.
Ga je vergelijken op video kwaliteit dan springt de viewty er echt uit.
120 FPS is iets wat geen enkele andere gsm bied.
filmen op VGA resolutie wel, maar de viewty slaat die dan weer als divx op en dat levert een lagere bitrate op.
Vergis je niet ik ben zelf een SE fan, maar ik kijk niet door een SE bril als je begrijpt wat ik bedoel.
Dit is qua specs en wat er bekend is gewoon een super goed toestel.
Helaas heb ik nog geen echte gebruikerservaring gelezen, en dat vind ik zeker zo belangrijk.
Want je moet er toch iedere dag mee werken en als het menu b.v. dusdanig slecht in elkaar zit dat je veel te veel handelingen uit moet voeren om iets simpels te doen dan ga je je daar toch aan ergeren.
Ik heb veel negatieve dingen over de W960i begrijp me niet verkeerd dus ik ben zeker niet totaal SE minded, maar kritisch kijken naar de hardware is nooit slecht 
120 FPS is inderdaad een leuke optie, verbaasde me dat zoiets nu al in een telefoon zit. Erg leuke functie.
Ik zit weer even naar de foto van de schilderij te kijken.. en ik kan nog steeds niet echt zeggen dat de Viewty het dichtst in de buurt komt. Kleuren zijn veel lichter.
Met de bloemen moet ik je inderdaad gelijk geven, maar het is wel duidelijk te zien dat de Viewty iets lichtere foto's maakt.
120 FPS is inderdaad een leuke optie, verbaasde me dat zoiets nu al in een telefoon zit. Erg leuke functie.
Ik zit weer even naar de foto van de schilderij te kijken.. en ik kan nog steeds niet echt zeggen dat de Viewty het dichtst in de buurt komt. Kleuren zijn veel lichter.
Met de bloemen moet ik je inderdaad gelijk geven, maar het is wel duidelijk te zien dat de Viewty iets lichtere foto's maakt.
Verwijderd
Misschien ligt dat ook aan de monitor waar je naar kijkt?Xof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:19:
Ik heb veel negatieve dingen over de W960i begrijp me niet verkeerd dus ik ben zeker niet totaal SE minded, maar kritisch kijken naar de hardware is nooit slecht
Hier zie ik toch echt dat die 2 het dichtste bij elkaar liggen ( op beide monitoren, draai dualscreen )
Kan ook best zijn dat het hiet over een meningsverschil gaat, maar ik weet niet hoe je objectief de kleurechtheid kan bepalen.
Om nog maar even door te gaan over de vergelijking tussen SE en LG.
De standaard browser ondersteund ook flash, ik weet niet hoe dat bij de w910 zit, maar de k800/k850 hebben dit niet.
Zelf gebruik ik veel mijn flatfee internet verbinding en kan ik niet op elke site navigeren vanwege de flash buttons.
Al met al een zeer compleet pakket deze tel.
Ik bekijk het op een CRT monitor (ook dual), juist daar zijn de kleuren echter dan op een TFT
(is dus ook nog steeds de reden dat ik een CRT gebruik.. of er moet een goede betaalbare S-IPS scherm uitkomen met een lage reactietijd)
De W960i kan inderdaad geen flash aan, maar dit is een beperking van Opera, misschien dat hier later nog een verandering in gaat komen. En nu Mozilla zich op UIQ wil gaan richten is de kans ook groter dat dit in de toekomst wel kan.
Vergelijking met de K800/K850 (of de W910) kun je niet maken, want deze telefoons draaien geen UIQ.
De W960i kan inderdaad geen flash aan, maar dit is een beperking van Opera, misschien dat hier later nog een verandering in gaat komen. En nu Mozilla zich op UIQ wil gaan richten is de kans ook groter dat dit in de toekomst wel kan.
Vergelijking met de K800/K850 (of de W910) kun je niet maken, want deze telefoons draaien geen UIQ.
[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 15:56 ]
Ik vind het gemis van WiFi toch een behoorlijk groot nadeel aan de KU990.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:49:
[...]
Misschien ligt dat ook aan de monitor waar je naar kijkt?
Hier zie ik toch echt dat die 2 het dichtste bij elkaar liggen ( op beide monitoren, draai dualscreen )
Kan ook best zijn dat het hiet over een meningsverschil gaat, maar ik weet niet hoe je objectief de kleurechtheid kan bepalen.
Om nog maar even door te gaan over de vergelijking tussen SE en LG.
De standaard browser ondersteund ook flash, ik weet niet hoe dat bij de w910 zit, maar de k800/k850 hebben dit niet.
Zelf gebruik ik veel mijn flatfee internet verbinding en kan ik niet op elke site navigeren vanwege de flash buttons.
Al met al een zeer compleet pakket deze tel.
Verwijderd
Haha, dat zou ook kunnen, ik heb 2 maal TFTXof schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:55:
Ik bekijk het op een CRT monitor (ook dual), juist daar zijn de kleuren echter dan op een TFT(is dus ook nog steeds de reden dat ik een CRT gebruik.. of er moet een goede betaalbare S-IPS scherm uitkomen met een lage reactietijd)

Ik bedoelde eigenlijk de W960i inderdaad.
Wat ik met mijn vergelijking eigenlijk aan wil geven is dat je hier een smartphone en een 'normale' gsm naast elkaar legt en dat de smartphone eigenlijk niets extra's te bieden heeft.
Laat het zelfs zo zijn dat de viewty meer bied, ok tomtom kan er niet op, maar wel nav4all bv.
Kan hier geen enkel punt vinden wat de W960i als betere telefoon zou moeten kenmerken.
De viewty wint in mijn optiek op alle vlakken: prijs, hardware software looks ( feel weet ik dus nog niet )
De W960i gaat volgens het topic € 650 kosten
De k850i rond de € 450
De U990 ook rond de € 450
Dan heeft de W960i wel nog 8 GB flash wat nog € 79 waard is
Dus dan is de W960i toch nog €120 duurder, best veel imho.
Verwijderd
Even uit interesse:heracles schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:15:
[...]
Ik vind het gemis van WiFi toch een behoorlijk groot nadeel aan de KU990.
Waar gebruik je dat dan vooral?
Op school bijvoorbeeld. Snel even je rooster checken of er nog wijzigingen online staan of als je iets op wilt zoeken in de les. Of thuis als je alleen even snel wilt weten wat er op tv komt, hoef je niet de computer eerst aan te zetten.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:26:
[...]
Even uit interesse:
Waar gebruik je dat dan vooral?
Ik spreek nu even voor mezelf, maar op school zit ik altijd met een laptop voor mn neus, en ik heb een tv-gids. Ik heb zelf altijd toegang tot internet, en ik moet zeggen dat ik ook lang op zoek was naar een telefoon met WiFi, maar toen ik even ging nadenken, bedacht ik dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb aan WiFi op mijn mobiel.heracles schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:41:
[...]
Op school bijvoorbeeld. Snel even je rooster checken of er nog wijzigingen online staan of als je iets op wilt zoeken in de les. Of thuis als je alleen even snel wilt weten wat er op tv komt, hoef je niet de computer eerst aan te zetten.
Verwijderd
Ik gebruik mijn internet regelmatig, maar waar ik het gebruik heb ik geen wifi verbinding.heracles schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:41:
[...]
Op school bijvoorbeeld. Snel even je rooster checken of er nog wijzigingen online staan of als je iets op wilt zoeken in de les. Of thuis als je alleen even snel wilt weten wat er op tv komt, hoef je niet de computer eerst aan te zetten.
Daarom vroeg ik me af wat je er nu eigenlijk mee deed, maar dat is dus ook niet echt veel.
Een nieuw abbo met internet is natuurlijk ook altijd een optie, kost nog maar € 10 p/m
Even betreffende de discussie over camerakwaliteit, de telefoon was nog geen productie-model hé dus misschien veranderd nog het één of andere...
Vandaag ook bij belcompany geweest, m'n LG Shine heb ik al weggegeven maar zo'n ouwe Nokia is ook niet alles
(lees: 10x erger zelfs niet te geloven).
Krijg in iedergeval een belletje zodra 'ie binnenkomt, ze kon helaas nog geen prijsindicatie geven voor mijn abonnement.
Vandaag ook bij belcompany geweest, m'n LG Shine heb ik al weggegeven maar zo'n ouwe Nokia is ook niet alles

Krijg in iedergeval een belletje zodra 'ie binnenkomt, ze kon helaas nog geen prijsindicatie geven voor mijn abonnement.
Verwijderd
http://www.livemagazine.o..._eindelijk_leverbaar.html
VIEWTY IS LEVERBAAR!super!
DEze week hebben we 'm binnen volgesn de site.
Naar verwachting kunnen telecomwinkels de LG KU990 vanaf 3 á 4 november leveren aan de klant. Eerst stond de levering gepland voor eind november 2007 i.v.m. vertraging. De te verwachte leverdatum bij Vodafone zou 9 november zijn, maar wat blijkt... na een telefoontje van Vodafone vandaag gehad te hebben, is de LG KU990 op voorraad. De eerste partij met LG KU990 telefoons (ruim 1100) is vandaag (29 november 2007) bij Vodafone binnen gekomen. De verwachting is dan ook dat de vermelding van de LG KU990 op de 'comming soon' pagina snel overgeplaatst zal gaan worden naar de online winkel pagina. Klanten die de LG KU990 gereserveerd hebben kunnen hem waarschijnlijk deze week nog in huis verwachten (let wel dit is voorbehouden).
Naar verwachting kunnen telecomwinkels de LG KU990 vanaf 3 á 4 november leveren aan de klant. Eerst stond de levering gepland voor eind november 2007 i.v.m. vertraging. De te verwachte leverdatum bij Vodafone zou 9 november zijn, maar wat blijkt... na een telefoontje van Vodafone vandaag gehad te hebben, is de LG KU990 op voorraad. De eerste partij met LG KU990 telefoons (ruim 1100) is vandaag (29 november 2007) bij Vodafone binnen gekomen. De verwachting is dan ook dat de vermelding van de LG KU990 op de 'comming soon' pagina snel overgeplaatst zal gaan worden naar de online winkel pagina. Klanten die de LG KU990 gereserveerd hebben kunnen hem waarschijnlijk deze week nog in huis verwachten (let wel dit is voorbehouden).
Verwijderd
120 FPS, wat kan ik daar dan mee:
http://youtube.com/watch?v=kw7_IcKY2Cc
http://youtube.com/watch?v=7kOyN_P5e4Y
http://youtube.com/watch?v=3ymdxK5fsos
http://youtube.com/watch?v=aiK2YzQmIzg
http://youtube.com/watch?v=gEzpuESx-mg
http://youtube.com/watch?v=Gp6eEU88cBE
http://youtube.com/watch?v=9FPAsZnPB40
http://youtube.com/watch?v=4P-SrQznmcE
http://youtube.com/watch?v=ywbG6M11EZw
http://youtube.com/watch?v=QW7_0bLmwUk
http://youtube.com/watch?v=b3j5egAM010
http://youtube.com/watch?v=3_xMceDLL-A
http://youtube.com/watch?v=tXHxjkMpTNw
http://youtube.com/watch?v=0ngfL0eKeWY
http://youtube.com/watch?v=kw7_IcKY2Cc
http://youtube.com/watch?v=7kOyN_P5e4Y
http://youtube.com/watch?v=3ymdxK5fsos
http://youtube.com/watch?v=aiK2YzQmIzg
http://youtube.com/watch?v=gEzpuESx-mg
http://youtube.com/watch?v=Gp6eEU88cBE
http://youtube.com/watch?v=9FPAsZnPB40
http://youtube.com/watch?v=4P-SrQznmcE
http://youtube.com/watch?v=ywbG6M11EZw
http://youtube.com/watch?v=QW7_0bLmwUk
http://youtube.com/watch?v=b3j5egAM010
http://youtube.com/watch?v=3_xMceDLL-A
http://youtube.com/watch?v=tXHxjkMpTNw
http://youtube.com/watch?v=0ngfL0eKeWY
W960i zal 500-550 euro gaan kosten hoorVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:24:
[...]
Haha, dat zou ook kunnen, ik heb 2 maal TFT
Ik bedoelde eigenlijk de W960i inderdaad.
Wat ik met mijn vergelijking eigenlijk aan wil geven is dat je hier een smartphone en een 'normale' gsm naast elkaar legt en dat de smartphone eigenlijk niets extra's te bieden heeft.
Laat het zelfs zo zijn dat de viewty meer bied, ok tomtom kan er niet op, maar wel nav4all bv.
Kan hier geen enkel punt vinden wat de W960i als betere telefoon zou moeten kenmerken.
De viewty wint in mijn optiek op alle vlakken: prijs, hardware software looks ( feel weet ik dus nog niet )
De W960i gaat volgens het topic € 650 kosten
De k850i rond de € 450
De U990 ook rond de € 450
Dan heeft de W960i wel nog 8 GB flash wat nog € 79 waard is
Dus dan is de W960i toch nog €120 duurder, best veel imho.
Dus qua prijs liggen ze gewoon gelijk, want als ik de U990 zou kopen dan komt daar ook een goede geheugenkaart bij (lees groot).
Software looks wint de U990 (genoeg Viewty getikt) idd, maar je kunt echt ontzettend veel met de W960i.. UIQ is zo uitgebreid. U990 is meer basic.
U990 is inderdaad geen smartphone, maar die zit daar niet ver meer vanaf.
UIQ moet je eigenlijk gewoon een keer geprobeerd hebben.
Je laat me wel een beetje naar de U990 schuiven qua keuze trouwens
Ik twijfel nu ook weer. Als ze nou eens snel een demo bij MM hebben van deze phone. Dan hoop ik dat hij bevalt, want design is super.
Aan de andere kant zou ik wel een SE p1i willen, maar wireless is alleen handig als je verbinding kan maken, thuis, op je werk of op school.
Verder als je ergens anders bent, waar je dus vaker zonder pc zal zitten en eerder de behoefte zal hebben aan internet op je mobiel, is HSDPA weer lekkerder.
Aan de andere kant zou ik wel een SE p1i willen, maar wireless is alleen handig als je verbinding kan maken, thuis, op je werk of op school.
Verder als je ergens anders bent, waar je dus vaker zonder pc zal zitten en eerder de behoefte zal hebben aan internet op je mobiel, is HSDPA weer lekkerder.
Over WLAN maak ik mij geen zorgen.. ik internet er alleen mee als ik niet thuis ben en dan is het toch HSDPA. Het is alleen jammer met bestanden oversturen via de PC thuis, maarja ik doe het nu ook via bluetooth of datakabel.
Qua navigatie kan ik natuurlijk gewoon mijn oude W950i blijven gebruiken.. als ik weet dat ik die ergens nodig heb wissel ik toch gewoon even de simkaart
(nav4all vind ik niks)
En voor in de auto heb ik een PDA, dus dit moet ook allemaal niet zo'n prob zijn.
Qua navigatie kan ik natuurlijk gewoon mijn oude W950i blijven gebruiken.. als ik weet dat ik die ergens nodig heb wissel ik toch gewoon even de simkaart
En voor in de auto heb ik een PDA, dus dit moet ook allemaal niet zo'n prob zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 22:03 ]
De W960 heeft geen HSDPA dus
, maar het tragere UMTS.
Dus dan gaat mn voorkeur naar de ku990
Dus dan gaat mn voorkeur naar de ku990
Ergens in een review stond van wel..
Toch ff een andere review checken
Edit: ow wat erg.. elke review heeft wat anders
Toch ff een andere review checken
Edit: ow wat erg.. elke review heeft wat anders

[ Voor 27% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 22:05 ]
Haha ja erg he. Ik weet het ook niet zeker meer. Maar de p1i heeft het toch zeker weten niet? Dan lijkt het me sterk als W960 het wel heeft.
Verwijderd
Ik heb serieus gedacht aan de p1i, die is strak gebouwd, mooie materialen, scherm, foto's zijn ook prima. Maar dat ding start zoooooo langzzzzaaaaaaammmmm op, das niet normaal. Duurt 2 minuten of zo.
edit:
typo
typo
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 22:21 ]
Ja dat doen alle telefoons die op UIQ zijn gebasseerd.. maar wanneer zet jij je telefoon uit? Ik dus nooit.
Wat ik ook in W960i topic heb gepost:
De P1i heeft het inderdaad niet.. elke review geeft dat ook aan.basic_touch schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:09:
Haha ja erg he. Ik weet het ook niet zeker meer. Maar de p1i heeft het toch zeker weten niet? Dan lijkt het me sterk als W960 het wel heeft.
Wat ik ook in W960i topic heb gepost:
Letsgomobile: EDGE, GPRS, GSM, UMTS (3G)
Portablegear.nl: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA
GSMarena: Geen EDGE
[ Voor 69% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 22:20 ]
Ik wil een abbo van 20 euro. Dan is 10 euro een relatief groot bedrag om erover heen te betalen elke maand he. Vooral als WiFI mij ook zou volstaanVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:04:
[...]
Ik gebruik mijn internet regelmatig, maar waar ik het gebruik heb ik geen wifi verbinding.
Daarom vroeg ik me af wat je er nu eigenlijk mee deed, maar dat is dus ook niet echt veel.
Een nieuw abbo met internet is natuurlijk ook altijd een optie, kost nog maar € 10 p/m
Ik heb T-mobile Flex 30 atm.. maar ik denk dat ik naar T-mobile Flex 20 ga + T-mobile pit.. vooral omdat voor een databundel tegenwoordig ook korting wordt gegeven op een nieuwe telefoon 
Maarja ik check ook vrij vaak mijn mail als ik een tijd niet thuis ben eerlijk gezegd.
Net ff wat filmpjes gekeken van de Viewty.. alles reageert wel lekker snel zeg.
Maarja ik check ook vrij vaak mijn mail als ik een tijd niet thuis ben eerlijk gezegd.
Net ff wat filmpjes gekeken van de Viewty.. alles reageert wel lekker snel zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 29-10-2007 23:14 ]
Verwijderd
Op de vodafone site is de leverdatum verschoven naar 16 noevember...Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:59:
http://www.livemagazine.o..._eindelijk_leverbaar.html
En bij livemagazine staat dit nu onderaan de pagina:
Update: Tot onze verbazing heeft Vodafone de te verwachte leverdatum uitgesteld tot 16 november 2007. Hierover zullen we vandaag nog contact opnemen met Vodafone, met de vraag waarom dit ineens zeer vreemd gewijzigd is.
Gaat dus blijkbaar tegelijk uitkomen met de concurrenten.. er komen vrij veel nieuwe telefoons half november.
Verwijderd
Ik overweeg een inkoopactie te starten met de volgende voorwaarden:
Gedurende 28 dagen kunnen mensen zich aanmelden om deel te nemen aan de actie.
Na deze periode worden de toestellen in 1 keer ingekocht, wat een korting oplevert.
Deze korting wordt vervolgens verdeeld onder de deelnemers.
Wanneer iemand besluit om deel te nemen moet hij/zij het bedrag voor een inkoopactie voor 10 personen + verzendkosten overmaken.
Wanneer de periode eindigt en er zijn b.v. 50 deelnemers, wat meer korting oplevert, dan wordt de korting verdeeld over de deelnemers en teruggestort.
Bij elke toestel zit uiteraard netjes een factuur voor de garantie.
Iedere deelnemer krijgt een bevestiging van zijn/haar betaling.
De inkoopactie zal lopen via inkoopacties.net
Poll: Zou je deelnemen aan deze actie?
• Ja, super idee
• Ja, wanneer de periode korter zou zijn
• Nee

Ook een poll maken? Klik hier
Gedurende 28 dagen kunnen mensen zich aanmelden om deel te nemen aan de actie.
Na deze periode worden de toestellen in 1 keer ingekocht, wat een korting oplevert.
Deze korting wordt vervolgens verdeeld onder de deelnemers.
Wanneer iemand besluit om deel te nemen moet hij/zij het bedrag voor een inkoopactie voor 10 personen + verzendkosten overmaken.
Wanneer de periode eindigt en er zijn b.v. 50 deelnemers, wat meer korting oplevert, dan wordt de korting verdeeld over de deelnemers en teruggestort.
Bij elke toestel zit uiteraard netjes een factuur voor de garantie.
Iedere deelnemer krijgt een bevestiging van zijn/haar betaling.
De inkoopactie zal lopen via inkoopacties.net
Poll: Zou je deelnemen aan deze actie?
• Ja, super idee
• Ja, wanneer de periode korter zou zijn
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Hier gaat niemand aan mee doen en 50 mensen zul je dus nooit bij elkaar krijgen. Ik bestel het zelf gewoon lekker bij een webshop. (waarschijnlijk 2call)
Verwijderd
het gaat maar over minimaal 10 mensen en het loopt via inkoopacties.net niet alleen dit forum.Xof schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:05:
Hier gaat niemand aan mee doen en 50 mensen zul je dus nooit bij elkaar krijgen. Ik bestel het zelf gewoon lekker bij een webshop. (waarschijnlijk 2call)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 10:12 ]
De distributie schiet ook niet op
We kregen eerst door 26 oktober 2007 dat hij bij de distributeur binnen zou komen. Die hebben er nu 31-10-2007 van gemaakt.
Dat snap ik, want hier mag het sowieso nietVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:11:
[...]
het gaat maar over minimaal 10 mensen en het loopt via inkoopacties.net niet alleen dit forum.
Ik denk niet dat je hier korting mee gaat krijgen.. vooral niet met 10 mensen. Misschien 15 euro per telefoon ofzo, maar dat vind ik niet de moeite als je dan nog een aantal weken extra moet wachten.
Je kunt natuurlijk altijd ergens informeren hoeveel korting dit oplevert, maar minder dan 40 euro is niet interessant. Vooral omdat de meeste mensen de telefoon icm een abonement nemen en niet los kopen.
Verwijderd
Prijzen weet ik morgen of overmorgen, maar dan moet ik ongeveer weten hoeveel er deelnemen.Xof schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:49:
[...]
Dat snap ik, want hier mag het sowieso niet
Ik denk niet dat je hier korting mee gaat krijgen.. vooral niet met 10 mensen. Misschien 15 euro per telefoon ofzo, maar dat vind ik niet de moeite als je dan nog een aantal weken extra moet wachten.
Je kunt natuurlijk altijd ergens informeren hoeveel korting dit oplevert, maar minder dan 40 euro is niet interessant. Vooral omdat de meeste mensen de telefoon icm een abonement nemen en niet los kopen.
Een link naar een site plaatsen waar het product verkocht wordt mag gewoon hoor.
Maar een inkoopactie houden mag niet via GoT, daar doelde ik op 
Ik denk dat ik toch voor de Viewty ga.. blijft gewoon een mooie telefoon met een grafisch zeer mooie OS.
Ik denk dat ik toch voor de Viewty ga.. blijft gewoon een mooie telefoon met een grafisch zeer mooie OS.
Hopelijk is hij ook een beetje robuust.
Ik vind dat ze hem nu maar eens moeten vrijgeven.
Ik vind dat ze hem nu maar eens moeten vrijgeven.
Ik krijg hem een dezer dagen binnen en zal dan direct dezelfde dag een review schrijven.
Enige waar ik nog erg benieuwd naar ben zijn de mogelijkheden van een FLASH OS.
(ik weet al dat je websites kan checken in flash)
Waarom is de Viewty geen smartphone by the way?
Verwijderd
Een smartphone gebruikt een platform zoals symbian of windows mobile.Djerique schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:33:
Ik krijg hem een dezer dagen binnen en zal dan direct dezelfde dag een review schrijven.
Deze tel gebruikt een eigen OS en is dus geen smartphone.
Edit:
Ik denk dat je door het flash os heel mooie skins of thema's kan maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 12:47 ]
Een smartphone is een algemene benaming voor een apparaat dat zowel als mobiele telefoon en als PDA kan worden gebruikt. (bron)Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:44:
Een smartphone gebruikt een platform zoals symbian of windows mobile.
Deze tel gebruikt een eigen OS en is dus geen smartphone.
In principe is de Viewty dus ook een smartphone.
Verwijderd
Die definitie is zo vaag dat je dan iedere telefoon als smartphone kan aanmerken.Djerique schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:37:
[...]
Een smartphone is een algemene benaming voor een apparaat dat zowel als mobiele telefoon en als PDA kan worden gebruikt.
Ik ben het met je eens dat deze telefoon grenst aan een smartphone, maar het is er geen.
Neem als vergelijking een pc een een xbox, waar de pc alleen gebruikt wordt om spellen te spelen.
De pc heeft een open platform waar ik linux of windows op kan zetten. ( symbian of windows mobile )
Ik zet op de pc een OS en installeer directx en het spel.
De xbox speelt dit spel direct zonder iets te installeren. ( j2me app )
Komt er een nieuwe directx versie uit dan kan ik die downloaden en installeren.
De xbox moet bij een nieuwe directx versie een firmware update ondergaan. ( net als een gsm )
Nu worden deze grenzen steeds vager, omdat java steeds meer functionaliteit bied voor de programmeur. Zo heeft java tegenwoordig toegang tot de camera, internet, bestanden, verlichting, bleutooth etc.
Maar het is toch meer voor kleine uitbreidingen, het grote verhaal is vastgelegd in het os.
Maar ook weer net niet. Een smartphone is nog wat uitgebreider qua functionaliteiten en dan ook vooral de ondersteuning voor third party apps. Anders zou je een basic telefoon van 100 euro ook een smartphone kunnen noemen. Die mist dan wel de touchscreen, maar toch 
Maar de LG zit echt heel dicht in de buurt, want een iPhone wordt ook een smartphone genoemd.. en als de iPhone dat is dan de LG al helemaal
LG KS20 is een echte smartphone
Maar de LG zit echt heel dicht in de buurt, want een iPhone wordt ook een smartphone genoemd.. en als de iPhone dat is dan de LG al helemaal
LG KS20 is een echte smartphone
Het lijkt erop dat de levering van de Viewty aan de leveranciers met één dag is uitgesteld naar donderdag 1 november. Oh well, dan wordt het waarschijnlijk na het weekend dat ik hem krijg, niet echt een probleem
Verwijderd
Heeft er al iemand misschien concrete informatie over de mogelijkheden van het OS?
Ben wel benieuwd hoe het zit met programma's etc die je erop zou kunnen installeren...
Ben wel benieuwd hoe het zit met programma's etc die je erop zou kunnen installeren...
Verwijderd
Alle J2ME applicaties, al is het wel handig dat ze schalen ( oprekken naar de schermgrootte )Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:25:
Heeft er al iemand misschien concrete informatie over de mogelijkheden van het OS?
Deze doen het op 240x320, dus vast ook op de viewty:
http://www.getjar.com/software/Java/Motorola_240x320
Is er ergens een lijst te vinden wat voor programma's hierop draaien?
EDIT:
Voortaan eerst maar ff link checken
EDIT:
Voortaan eerst maar ff link checken
[ Voor 28% gewijzigd door PatrickG op 30-10-2007 15:56 ]
Ik heb gelezen dat ze niet schalen, maar gewoon op een resolutie van 240x320 draaien. Onderin het scherm verschijnt dan een drietal extra knoppen die de overgebleven 80x240 pixels innemen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
Alle J2ME applicaties, al is het wel handig dat ze schalen ( oprekken naar de schermgrootte )
Deze doen het op 240x320, dus vast ook op de viewty:
http://www.getjar.com/software/Java/Motorola_240x320
Dat is mooi nieuws
ik heb namelijk kpn 30 2 jaar verlengt, en zit al even op de 6500 slide te wachten.
maar als deze niet te duur zal zijn (100 euro erbij ofzo, krijg iets extra korting doordat het via de winkel is en verlenging) is dit een zeer mooi alternatief, beter zelfs
Verwijderd
Dat is dus perfect, want dan doet heel die lijst het.KoppenSneller schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:21:
[...]
Ik heb gelezen dat ze niet schalen, maar gewoon op een resolutie van 240x320 draaien. Onderin het scherm verschijnt dan een drietal extra knoppen die de overgebleven 80x240 pixels innemen.
Waar ik op doelde was dat je applicaties hebt die niet schalen.
Dus als hij voor een tel met 80x100 pixels gemaakt is, dan blijft hij zo klein.
De rest van je beeld blijft dan zwart.
Alle moderne applicaties ondersteunen schalen en werken dus op elke resolutie, neem b.v. opera mini.
Verwijderd
by the way
Viewty is vanaf VANDAAG te bestellen via de telefoonlijn van Vodafone.
http://www.livemagazine.o...n_de_lg_ku990_viewty.html
Viewty is vanaf VANDAAG te bestellen via de telefoonlijn van Vodafone.
http://www.livemagazine.o...n_de_lg_ku990_viewty.html
Verwijderd
JA !
Ze leveren 'm !
Ik heb mijne deze week nog binnen.
Lees de website, staat goed uitgelegd
Ze leveren 'm !
Ik heb mijne deze week nog binnen.
Lees de website, staat goed uitgelegd
Dit topic is gesloten.