oh ja als je het zo bekijkt, los kopen en dan een sim-only afsluiten dat kan inderdaad. maar ik hoest het liever over 2 jaar op omdat ik toch wel weet dat ik over 1 jaar niet een ander toestel wil. vroeger had ik wel vaak de neiging om steeds een ander te nemen (low budget natuurlijk).
Ik snap dat je er liever 1 of 2 jaar over betaald, maar dan moet je wel een hoog abbo nemen, want met een abbo van €15,- per maand scheelt het dus maar €40,- totaal over een jaar (1 jaar abbo)reAaa schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:16:
oh ja als je het zo bekijkt, los kopen en dan een sim-only afsluiten dat kan inderdaad. maar ik hoest het liever over 2 jaar op omdat ik toch wel weet dat ik over 1 jaar niet een ander toestel wil. vroeger had ik wel vaak de neiging om steeds een ander te nemen (low budget natuurlijk).
Verwijderd
ik heb m nu net een paar uur en heb al een probleem.....
waarom kan je geen mp3 instellen als ringtone? tja t lijkt heel simpel maar ja mij lukt t niet
zal t een fout zijn of kijk ik op de verkeerde plaatsen...
hebben nog meer mensen hier last van?
waarom kan je geen mp3 instellen als ringtone? tja t lijkt heel simpel maar ja mij lukt t niet
Geen idee hoe je dat doet maar op mijn K800i kan het dus lijkt me ook wel op de K850i.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:26:
waarom kan je geen mp3 instellen als ringtone? tja t lijkt heel simpel maar ja mij lukt t niet![]()
Ga naar Settings > Sounds & Alerts > Ringtone > Ringtones > en dan browse je naar de ringtone.
Verwijderd
dat deed ie op mijn k810 ook maar bij deze niet en ook kan ik niet kiezen tussen telefoongeheugen en me geheugenkaart.....dat kan wel bij de 810Graham schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:47:
[...]
Geen idee hoe je dat doet maar op mijn K800i kan het dus lijkt me ook wel op de K850i.
Ga naar Settings > Sounds & Alerts > Ringtone > Ringtones > en dan browse je naar de ringtone.
maar als ik bij opties kijk zie je wel dat ik nog 936mb aan geheugen heb dus ik vat t niet echt
Verwijderd
heb hem gister in oosterhout bij bc gehaald kon toen nog kiezen tussen groen en blauwreAaa schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:59:
ben vandaag in oosterhout geweest en daar langs de bekende winkels geweest, phone house, primafoon, ritel, tfortelecom, vodafone. de enige winkel waar ze de werkende hadden liggen was bij belcompany. ik dus daarheen kreeg ik zo'n gastje voor mn neus. hij kwam me al bekend voor dus ik keek of er een naamkaartje aan zn shirt hing. hing er een kaartje aan met "in opleiding". daar hield t dus al op. maar goed, ik dus gevraagd of ze de SE k850i hebben (ik had m al zien staan achter het glas). mannetje loopt er dus naar toe en komt terug, nee die hebben we niet. ik zeg dus, jawel hij staat daar in! nou hij dus glas opengemaakt en dat ding aan mij gegeven, waarop ik vroeg of het een werkend exemplaar was. het ding zou moeten werken maar ze hebben er nooit een batterij in zitten, en op mijn vraag of die er in mocht zei die andere medewerker dat de batterij leeg was en ze mij verder niet konden helpen. nou heb ik nog zo'n 30 seconden na dat ding gekeken en een beetje rondgedraaid en toen maar weer teruggegeven. want hier schiet je natuurlijk niks mee op. de instelling van het personeel beviel me niet dus ben maar weer snel de winkel uit gegaan en terug naar huis gefietst. het ging overigens om de blauwe versie van het toestel.
ze hadden maar enkele toestellen op voorraad
Verwijderd
laat maar weer....
prutser die ik ben haha het onderdeel bestandsbeheer staat bij de agenda
bij de 810 en de s500 is het een aparte map in het hoofdmenu en bij deze dus niet
weet ik veel dat ie ineens daartussen staat
verder is t een toptoestel alleen de fotos die ik nu maak vallen lichtelijk tegen....had beter verwacht ondanks dat het donker is
prutser die ik ben haha het onderdeel bestandsbeheer staat bij de agenda
bij de 810 en de s500 is het een aparte map in het hoofdmenu en bij deze dus niet
weet ik veel dat ie ineens daartussen staat

verder is t een toptoestel alleen de fotos die ik nu maak vallen lichtelijk tegen....had beter verwacht ondanks dat het donker is
bij hi.nl ben je met een 20 2 jaar abo 540 kwijt, bij een 25 abo ben je 570 kwijt over 2 jaar. komt omdat je het eerste jaar 10 euro korting krijgt op je abonnementskosten, scheelt je weer 120 in totaalqabian schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:23:
[...]
Ik snap dat je er liever 1 of 2 jaar over betaald, maar dan moet je wel een hoog abbo nemen, want met een abbo van €15,- per maand scheelt het dus maar €40,- totaal over een jaar (1 jaar abbo)
maar je hebt gelijk ja, ik had er niet bij vermeld van die korting bij hi.nl
Verwijderd
Mmmm, dat vind ik een zeer matige foto, gering in detail en scherptediepte. Wat me altijd opvalt is dat met name bv bladeren of gras altijd in een groene blur veranderd. Heb je nog meer?
Ik snap je punt welqabian schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:09:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet, als je een abbo neemt van 15 euro, dan moet je toch gelijk betalen voor het toestel. dus 15 euro 1 jaar + k850i Circa €610, (€429,99+12 maanden a €15,- = €180)
Dus bij de kassa moet je meteen €429,99 neerleggen, dan kan je toch beter 40 euro bij leggen en hem los kopen?? Dan kan je een sim-only abbo er los bijnemen, dat scheelt de helft in de kosten.
Hoop dat ik het duidelijk getypt hebt
Maar sinds het verlengen van abbo met toestel bij orange minimaal €15,-
Ik ga niet switchen als ik nog €90,- tegoed heb met 3000 smsjes in mijn bundel.
Tevens wil ik hem liefst in een winkel kopen waar ik zo heen kan, want met mij w900i ben ik 3 in de week terug geweest voor problemen

Als je hem bij je provider bestelt, kan je met problemen gewoon naar de desbetreffende shop hoor
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
Ik heb hier geen last van ik kan gewoon mp3's als ringtone in stellen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:26:
waarom kan je geen mp3 instellen als ringtone? tja t lijkt heel simpel maar ja mij lukt t niet![]()
Bij mij is ie wel al een keer vastgelopen toen ik het programma photodj wilde pakken om ene foto te bewerken.
tussen de boekjes zit een papiertje hoe je de camera vast moet houden, ik zie op internet heel veel donkere foto's en ik denk als ze de camera gewoon goed vasthouden dat het veel mooiere foto's waren geworden
Verwijderd
Ik merkte zelf ook dat ik mn vinger vaak half voor de flitser hield, moet je idd op letten. Ik vind zelf de flitsen prima geschikt voor binnen, hij kan elke kamer van normaal formaat prima overbruggen. Je moet alleen eerst even de foto knop half ingedrukt houden zodat hij kan bepalen hoe licht het is. Als je hem direct helemaal indrukt krijg ie daar niet genoeg tijd voor en krijg je ondanks de filts wat donkere foto's (ze waren wel goed op te helderen met de fotofix software btw)mregeling2005 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 09:11:
tussen de boekjes zit een papiertje hoe je de camera vast moet houden, ik zie op internet heel veel donkere foto's en ik denk als ze de camera gewoon goed vasthouden dat het veel mooiere foto's waren geworden
De camera vind ik vooral buiten heel goed. Hij is snel en de foto's zijn heel realistisch. Soms heb je even het gevoel dat ze wat flets zijn maar als je dan naar buiten kijkt zie je dat het ook gewoon flets is in het echt
Kortom ik ben zeer tevreden over m'n K850i. Een schitterend scherm en alles werkt net zo handig als elke SE. Het toetsenbord is even wennen maar daar ben je binnen een half uur klaar mee. Daarna kan je er super snel op werken omdat je eigenlijk nooit de verkeerd knop indrukt (ook naar boven en selectereren zitter ver genoeg uit elkaar).
Het enige probleem dat ik heb is dat hij heel vreemd bestanden op naam sorteert. Ipv 1,2,3... doet hij het op 1,10,100,101,102... volgorde. Iemand daar een oplossing voor? want ik heb echt geen zin al mn afbeeldingen per stuk te gaan re-namen.
Gratis 2gb memorystick bij aankoop van de K770i of K850i Cybershot™ phone
Voor degene die het nog niet weten. Aardige actie.
EDIT: Ik zie nu dat het alleen maar geldt icm een T-Mobile abonnement. Das wel weer jammer...
Voor degene die het nog niet weten. Aardige actie.
EDIT: Ik zie nu dat het alleen maar geldt icm een T-Mobile abonnement. Das wel weer jammer...
[ Voor 16% gewijzigd door Vincent7 op 28-10-2007 15:30 ]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
de actie geldt voor zowel T-mobile als KPN abonnees
. dit is al een keer eerder voorbij gekomen in dit topic.
Ja, maar het formulier is aangepast - er staat nu niks meer over KPN/Hi. Ik heb dat vorige formulier nog en stuur 'm gewoon op.. niet geschoten is altijd mis.reAaa schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:15:
de actie geldt voor zowel T-mobile als KPN abonnees. dit is al een keer eerder voorbij gekomen in dit topic.
Verwijderd
Weet iemand trouwens of er bij het soort schermpjes wat ze in deze mobiel gebruiken nog steeds stof tussen/onder het scherm kan komen wat je er nooit meer tussenuit krijgt? Ik had het wel met de W800i maar gezien dat scherm veel dieper lijkt te liggen vroeg ik me af of het nog kon.
hallo jbs,
kun je dat document online zetten, misschien hebben andere er ook wat aan.....
ikke (wacht met smart op zijn toestel)
kun je dat document online zetten, misschien hebben andere er ook wat aan.....
ikke (wacht met smart op zijn toestel)
smartphone shop heeft screen protectors op voorraad.
misschien een idee voor mensen die hun scherm willen beschermen
misschien een idee voor mensen die hun scherm willen beschermen
Die kan je beter via Ebay kopen, stukken goedkoper en net zo goed (persoonlijke ervaring).
Android fanboy
Het is niet zo dat hij bang is dat zijn scherm beschadigd wordt, maar dat er stof onder het scherm komt. Zeg maar tussen het scherm (buitenkant) en het daadwerkelijke LCD scherm.
Antwoord op deze vraag: Ik heb geen idee
Ja, dat heb ik nu bij de K750i. En ik heb de K850i goed bekeken wat betreft de overgang van scherm naar de "normale behuizing", en het principe is zelfde als de K750i...Vincent7 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:34:
Het is niet zo dat hij bang is dat zijn scherm beschadigd wordt, maar dat er stof onder het scherm komt. Zeg maar tussen het scherm (buitenkant) en het daadwerkelijke LCD scherm.

Misschien dat het toch wat beter is, of ik hoop in ieder geval dat je het toestel makkelijk kunt openen om alles te reinigen. Bij de K750i is dat een hel, heb je speciale schroevendraaiers voor nodig, en om het uit elkaar te halen zijn er ook nog speciale delicate "fietsenband stangetjes"...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Sinds de K800i-generatie is het stof-probleem al heel erg verminderd, denk niet dat je er nog last van hebt.
Nog iemand die zijn voorbeeld fotos kwijt wil? heb er pas 1 gezien 
Uiteraard heb ik over foto's die met het toestel gemaakt zijn
Uiteraard heb ik over foto's die met het toestel gemaakt zijn
[ Voor 33% gewijzigd door Furinax op 29-10-2007 10:21 ]
Ik heb na meer dan een jaar gebruik geen enkel stofdeeltje in m'n K800i gezien
Verwijderd
Ik ga echt een dikke vette klacht naar SE sturen. Ik zit nu al een hele maand na hun Hoera mail (hij is er!) met m'n benen samen gekneld omdat ik anders in m'n broek pies van het wachten. Snel nu, graag!
Ok, dat hoop ik dan!MarcoC schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 02:27:
Sinds de K800i-generatie is het stof-probleem al heel erg verminderd, denk niet dat je er nog last van hebt.
Oh ja, kan iemand even zeggen welke headset er precies bij zit? Zo'n een met een 3.5mm jack bij je borst (zodat je alle oordopjes kan gebruiken)? HPM-70 of iets dergelijks...
Succes! Kun je naast wachten op de K850 ook gaan wachten op een passend antwoordVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:30:
Ik ga echt een dikke vette klacht naar SE sturen. Ik zit nu al een hele maand na hun Hoera mail (hij is er!) met m'n benen samen gekneld omdat ik anders in m'n broek pies van het wachten. Snel nu, graag!

Verwijderd
Net bij de Belcompany geweest, de Viewty zal waarschijnlijk donderdag binnen komen, er staat er een op mijn naam. De k850 heb ik in m'n handen gehad. Ik vond 'm er wat plastic-achtig uitzien (de blauwe). De camera werkt wel snel en in de winkel geprobeerd, resultaat was behoorlijk. De autozoom werkt fraai, alsmede het lenskapje. Aangezien deze (en nog 4 andere) voor klanten waren heb ik niet verder kunnen spelen... Donderdag ligt er ook 1 voor me klaar, kan ik mooi vergelijken!
Verwijderd
hoe kan ik erachter komen of het op http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html om de blauw of de groene gaat ? want er staat nu alleen zwart.. dus neem aan dat het de groene word.. maar ik wil eigenlijk de blauwe?
Hi kon me vorige week nog niet vertellen of ze de blauwe uberhaupt gingen leveren.. Inmiddels kan dat natuurlijk weer anders zijn; bel ze ff: 0612001200.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:49:
hoe kan ik erachter komen of het op http://shop.hi.nl/hi/RAPR...son-K850i/tsek850ibl.html om de blauw of de groene gaat ? want er staat nu alleen zwart.. dus neem aan dat het de groene word.. maar ik wil eigenlijk de blauwe?
@Ikke4: ik heb 'm helaas niet meer digitaal...
[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 29-10-2007 13:52 ]
Verwijderd
Sony Ericsson k850i (5Mp) vs Canon Ixus 65 (6Mp) foto's en filmpjes nu on-line!!!!
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/16875489@N02/?saved=1
Filmpjes:
k850i (5Mp) vs canon (6Mp) Part1 (k850i) http://www.youtube.com/watch?v=JJtvrcO1ZYA
k850i (5Mp) vs canon (6Mp) Part2 (Canon) http://youtube.com/watch?v=Cy8dYXRrOlk
De k850i (5Mp) vs Nokia N73 (3.2Mp) komen waarschijnlijk later vandaag of anders morgen.
@ Stormbringer: HPM-70 oordopjes van Sony Ericsson. Je kan dus niet elke headset of oordopjes aansluiten (tenzij zelfde aansluiting). Maar ze zitten prima en geven geweldig goed geluid. Heb ze veel in (radio/muziek) en als iemand belt gewoon op het knopje drukken. Zelfs op de fiets gaat het prima, geluid is goed en de mensen verstaan je prima (hebben niet door dat je een headset in hebt en op de fiets zit, wel dat je buiten bent als er een auto of tram langs je gaat).
Verder nog vragen of verzoeken?
Greetz,
Wouter
Foto's:
Filmpjes:
k850i (5Mp) vs canon (6Mp) Part1 (k850i) http://www.youtube.com/watch?v=JJtvrcO1ZYA
De k850i (5Mp) vs Nokia N73 (3.2Mp) komen waarschijnlijk later vandaag of anders morgen.
@ Stormbringer: HPM-70 oordopjes van Sony Ericsson. Je kan dus niet elke headset of oordopjes aansluiten (tenzij zelfde aansluiting). Maar ze zitten prima en geven geweldig goed geluid. Heb ze veel in (radio/muziek) en als iemand belt gewoon op het knopje drukken. Zelfs op de fiets gaat het prima, geluid is goed en de mensen verstaan je prima (hebben niet door dat je een headset in hebt en op de fiets zit, wel dat je buiten bent als er een auto of tram langs je gaat).
Greetz,
Wouter
Verwijderd
Ik heb hem sinds zaterdag (in afwachting van de N95 8GB) en ik moet zeggen dat het een bijzonder fijn telefoontje is.
Zeker ten opzichte van mijn vorige telefoon (Nokia N93) is hij erg handzaam en licht.
De camera is goed maar niet bijzonder, de kwaliteit van de foto's is vergelijkbaar en onder bepaalde omstandigheden zelfs iets slechter dan de 3,2 megapixel foto's van de N93, de flash is daarentegen wel goed waardoor de foto's in zeer donkere omstandigheden er nog best aardig uitzien.
Een klein gemis is dat er geen wifi opzit, nu moet ik enigzins opletten of ik me aan de fair use van Vodafone UMTS (50mb) hou. ;-)
Een groot nadeel heeft hij echter wel..... zelfs met de meest schone handen ter wereld heb je binnen 5 seconden vlekken op het (zeer mooie) plastic, een aanrader is dus een poetsdoek in je zak ter voorkoming van slijtplekken in je kleding.
Zeker ten opzichte van mijn vorige telefoon (Nokia N93) is hij erg handzaam en licht.
De camera is goed maar niet bijzonder, de kwaliteit van de foto's is vergelijkbaar en onder bepaalde omstandigheden zelfs iets slechter dan de 3,2 megapixel foto's van de N93, de flash is daarentegen wel goed waardoor de foto's in zeer donkere omstandigheden er nog best aardig uitzien.
Een klein gemis is dat er geen wifi opzit, nu moet ik enigzins opletten of ik me aan de fair use van Vodafone UMTS (50mb) hou. ;-)
Een groot nadeel heeft hij echter wel..... zelfs met de meest schone handen ter wereld heb je binnen 5 seconden vlekken op het (zeer mooie) plastic, een aanrader is dus een poetsdoek in je zak ter voorkoming van slijtplekken in je kleding.
Verwijderd
Hebben jullie ook problemen met het registreren van de K850i? Ik kan hem op de nederlandse site niet registreren omdat hij niet in de lijst ertussen staat. Zo kan ik dus ook geen updates krijgen.
ik was ook weer ff naar de site van hi geweest.... er is een kleine aanpassing gemaakt... wie het raadt, mag het zeggen...Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:49:
kleine hint: het heeft iets te maken met week 45
Verwijderd
Je kan ook op de telefoon zelf updaten Menu > Algemeen > Updateservice.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:09:
Hebben jullie ook problemen met het registreren van de K850i? Ik kan hem op de nederlandse site niet registreren omdat hij niet in de lijst ertussen staat. Zo kan ik dus ook geen updates krijgen.
Verwijderd
@ strombringer. Nee zit gewoon een standaard headset bij. Tevens had er bij mijn een SE-strap (touwtje) bij, is wel handig.
Enkele ervaringen, na enkele dagen K850i in bezit:
- menu's etc sneller dan K750i, telefoon oogt wel lomper, veel helderde scherm dan K750i, handige blog functie ( Bv http://www.litvim194.blogspot.com/ foto zit in de K850i), grappige face warp functie (gezichten vervormen), videos als ringtone (per contact), telefoon boek back-up maken op geheugenkaart, marbell madness spel maakt gebruik van motion censor (omgeving en daardoor de bal laten bewegen door telefoon te bewegen), tennis 2personen mogelijk via bluetooth. Slim zoeken (soort van aanvullen bij formuleren) bij intoetsen van nummers.
Tips:
- Klok kan niet meer als schermbeveiliging worden ingesteld. Maar zit de telefoon in spaarstand, druk dan zijkant knop omlaag (volumeknop) en klok wordt getoond.
- Zet stabilisatie mode aan in camera stand (instellingen -> bewerken)
- Tijdens het bekijken van een filmpje, druk op de foto-neem-knop om een screendump te maken.
- Tip via de usbkabel kan je het internet gebruiken van je Pc.
Enkele vragen:
- Kan je "mijn vrienden" (onder berichten menu) ook instellen voor msn?
Er wordt gevraagd om een server adres.
- Wat is het beste programma om video's te coderen voor de K850i? Met welke instellingen? Max
res/frame rate etc.
- Iemand al goede games? Link naar een site?
Enkele ervaringen, na enkele dagen K850i in bezit:
- menu's etc sneller dan K750i, telefoon oogt wel lomper, veel helderde scherm dan K750i, handige blog functie ( Bv http://www.litvim194.blogspot.com/ foto zit in de K850i), grappige face warp functie (gezichten vervormen), videos als ringtone (per contact), telefoon boek back-up maken op geheugenkaart, marbell madness spel maakt gebruik van motion censor (omgeving en daardoor de bal laten bewegen door telefoon te bewegen), tennis 2personen mogelijk via bluetooth. Slim zoeken (soort van aanvullen bij formuleren) bij intoetsen van nummers.
Tips:
- Klok kan niet meer als schermbeveiliging worden ingesteld. Maar zit de telefoon in spaarstand, druk dan zijkant knop omlaag (volumeknop) en klok wordt getoond.
- Zet stabilisatie mode aan in camera stand (instellingen -> bewerken)
- Tijdens het bekijken van een filmpje, druk op de foto-neem-knop om een screendump te maken.
- Tip via de usbkabel kan je het internet gebruiken van je Pc.
Enkele vragen:
- Wat is het beste programma om video's te coderen voor de K850i? Met welke instellingen? Max
res/frame rate etc.
- Iemand al goede games? Link naar een site?
Verwijderd
@ sjnoebel: Heb een paar dagen geleden een mailtje daarover naar ericsson gestuurd en kreeg een mailtje terug dat ze zo snel mogelijk een update zullen maken (hoe snel dat is is nog maar de vraag!). Om te registreren moet je naar www.sonyericsson.com/myphone dan op Support klikken, je dat de k850i nog steeds niet ertussen staat ga dan naar Global Support-site (in het engels). Dan staat de telefoon er wel tussen.
Greetz,
Wouter
Greetz,
Wouter
Verwijderd
Ja : http://www.yamigo.com/Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:19:
Verwijderd
Balen maar ik vind de k850 foto's flink tegenvallen. Niet scherp, weinig details, kleuren komen me niet realistisch voor. Allemaal zaken die denk ik met een firmware upgrade moeten kunnen worden opgelost.Sony Ericsson k850i (5Mp) vs Canon Ixus 65 (6Mp) foto's en filmpjes nu on-line!!!!
Heeft iemand van dit forum zelf al een eigen vergelijking tussen een digicam en de 850 gemaakt?
Thanks for bothering, maar Flickr maakt de foto's dusdanig klein dat je ze niet echt goed kunt bestuderen. Misschien wil je zo vriendelijk zijn ze eveneens op bijvoorbeeld www.xs.to te zetten?Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:59:
Sony Ericsson k850i (5Mp) vs Canon Ixus 65 (6Mp) foto's en filmpjes nu on-line!!!!
Foto's:
Filmpjes:
Greetz,
Wouter
sorry hoor maar waarom wil je een telefooncam vergelijken met een digicam? al is het alleen maar om het feit of de foto's in de buurt komen van een digicam van 6MP vind ik t nog nutteloos

Zo, vandaag de blauwe variant gehaald. Nu alleen nog uitzoeken hoe het zit met de camera, internet en nog meer van dat moois
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Nee, niet perse maar het is wel redelijk als referentie. de SE wordt gemarked als de beste cameraphone, beter dan de rest etc. Wat meer referentie vergelijkingen zijn dan wel op z'n plaats.reAaa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:13:
sorry hoor maar waarom wil je een telefooncam vergelijken met een digicam? al is het alleen maar om het feit of de foto's in de buurt komen van een digicam van 6MP vind ik t nog nutteloos
Het zal in ieder geval het eerste zijn dat ik ga uitproberen als ik 'm thuis heb (of de 990...)
Verwijderd
@ Rio: Als je de foto's bekijkt, moet je op All sizes drukken kan de tot max 1024 X 768 kijken.
Als het gemarkerd wordt als beste cameraphone, dan lijkt het me logisch om het te vergelijken met andere camerahones. Over het algemeen maken cameraphone leuke foto's bij voldoende licht. Zodra het wat donkerder wordt, gaat de kwaliteit hard achteruit (zelfs met flits).Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Nee, niet perse maar het is wel redelijk als referentie. de SE wordt gemarked als de beste cameraphone, beter dan de rest etc. Wat meer referentie vergelijkingen zijn dan wel op z'n plaats.
Het zal in ieder geval het eerste zijn dat ik ga uitproberen als ik 'm thuis heb (of de 990...)
Ik vind zelf deze review erg verhelderend van Mobile-Review. Vooral de vergelijking met de N95, de foto van het speelgoedsoldaatje spreekt boekdelen over de "zuurstokkleuren" van de N95. Daar kun je de foto's btw op echte resolutie bekijken.
Verwijderd
net hi.nl gebeld..
daar komt hij in het groen en in het blauw.. vanaf week 45
dus ik wacht nog even.. want dan neem ik de studente korting..
heb ik hem met 2jarig hi 25 abbo voor maar 570 totaal
Verwijderd
Mmm, weining zin om mijn hotmail wachtwoord aan derde te geven. Kan het niet anders? Las via google dat yamigo vaak down is/was. Gebruik je het zelf?
Jeuj, 2Call heeft mijn order verzonden. Morgen binnen
Android fanboy
Verwijderd
Gebruik het niet nee, maar had het op een ander forum gelezen.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:39:
[...]
Mmm, weining zin om mijn hotmail wachtwoord aan derde te geven. Kan het niet anders? Las via google dat yamigo vaak down is/was. Gebruik je het zelf?
Gefeliciteerd met de 850e postIvo NL schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:52:
Jeuj, 2Call heeft mijn order verzonden. Morgen binnen
Ik hoop dat morgen ook mijn via Ebay bestelde silicone hoesjes (clear en black) binnenkomen.
Android fanboy
Verwijderd
Hey
ik heb de k850i ook sinds een aantal dagen, en hij bevalt mij uitstekend, Ik heb hem voornamelijk gekozen vanwege de camera, en die stelt mij zeker niet teleur. Het is in het begin een beetje uitzoeken wat de beste instellingen zijn om goede foto's te nemen, maar als je dit eenmaal door heb dan kan je er zeer goede foto's mee maken, die er zelfs op een computerscherm strak uitzien.
Nu had ik alleen een vraagje: iemand postte hiervoor dat het mogelijk is om via de usb kabel te internetten op je telefoon via het internet van je computer , zodat je geen extra kostten voor het internet hoeft te betalen.
Ik heb wel onder verbindingen , usb , type usb netwerk, de optie gevonden om via de pc te internetten, maar is dit dan het enige wat je moet instellen, want ik kan nergens iets vinden dat bevestigt dat je het internet van de pc gebruikt.
wie kan mij hiermee helpen ??
ik heb de k850i ook sinds een aantal dagen, en hij bevalt mij uitstekend, Ik heb hem voornamelijk gekozen vanwege de camera, en die stelt mij zeker niet teleur. Het is in het begin een beetje uitzoeken wat de beste instellingen zijn om goede foto's te nemen, maar als je dit eenmaal door heb dan kan je er zeer goede foto's mee maken, die er zelfs op een computerscherm strak uitzien.
Nu had ik alleen een vraagje: iemand postte hiervoor dat het mogelijk is om via de usb kabel te internetten op je telefoon via het internet van je computer , zodat je geen extra kostten voor het internet hoeft te betalen.
Ik heb wel onder verbindingen , usb , type usb netwerk, de optie gevonden om via de pc te internetten, maar is dit dan het enige wat je moet instellen, want ik kan nergens iets vinden dat bevestigt dat je het internet van de pc gebruikt.
Verwijderd
Handige site: games/theme SEK850I : http://www.sethpo.de/Games.html
@tetziat: moet idd zo werken. Denk dat je dan wel op een lan-pc moet doen (ma weet ik niet zeker). Laat maar horen of het lukt.
@tetziat: moet idd zo werken. Denk dat je dan wel op een lan-pc moet doen (ma weet ik niet zeker). Laat maar horen of het lukt.
Hoe zit het met de agenda? Dat is het enige waar ik voorlopig nog een nokia voor verkies, die geeft de agendapunten weer op het 'openingsscherm' (of hoe ze dat scherm ook noemen
) Hebben ze dit ook gefixt in de k850i of is het nog steeds op de klassieke manier? Dat je dus naar je agenda moet gaan om je agendapunten te zien.
Verwijderd
@ Nieker. Zo ver ik weet niet. Maar bij achtergrond instellingen, staat dat je een applicatie op de achtergrond kan draaien. Misschien kan die dan in de toekomst ook met de agenda. Ik heb tot nu toe nog geen applicatie gevonden die ik als achtergrond kon instellen
. Iemand anders wel?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 21:38 ]
2Call heeft mij K850i vandaag geleverd. Meteen uitgeprobeerd natuurlijk en ben erg tevreden. Enige nadeel is dan wel de vingerafdrukken maar daar kan ik wel mee leven. Verder vind ik de besturing een grote verbetering. De touchkeys werken erg fijn en de joypad is ook top.
Wat foto's (niet super en gemaakt met mijn K800i):
Ik heb de foto's niet geresized trouwens.
Merk wel dat de flitser iets sterker is op de K850i.
Light is ook wel een handige optie...vooral SOS is handig
Wat foto's (niet super en gemaakt met mijn K800i):
k850i-overview | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
K800i (links)/K850i (rechts) | ||
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() |
Ik heb de foto's niet geresized trouwens.
Merk wel dat de flitser iets sterker is op de K850i.
Light is ook wel een handige optie...vooral SOS is handig
die 10€ korting per maand geldt niet alleen voor studenten dacht ik.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:12:
net hi.nl gebeld..
Gedurende 1 jaar krijg je €10,05 korting (incl. BTW) op je maandbedrag bij aanschaf van een 2-jarig Hi Abonnement vanaf Hi €20
Deze actie geldt zowel voor nieuwe abonnementen als voor contractsverlenging
De €10,05 korting geldt niet voor 1-jarige abonnementen
Bij 1- en 2-jarige abonnementen betaal je geen aansluitkosten. Je bespaart daarmee €52,50
Actie loopt t/m 30 november 2007
totale korting bij een Hi Abonnement
2-jarig Hi Abonnement Totale korting op een abonnement Aansluitkosten
Hi €20 €120,60 Gratis
Hi €25 €120,60 Gratis
Hi €30 €120,60 Gratis
Hi €40 €120,60 Gratis
Hi €50 €120,60 Gratis
Hi €80 €120,60 Gratis
Hi €100 €120,60 Gratis
Hi €150 €120,60 Gratis
[ Voor 49% gewijzigd door reAaa op 29-10-2007 22:00 ]
Verwijderd
dat is weer een andere acite..reAaa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:59:
[...]
die 10€ korting per maand geldt niet alleen voor studenten dacht ik.
Gedurende 1 jaar krijg je €10,05 korting (incl. BTW) op je maandbedrag bij aanschaf van een 2-jarig Hi Abonnement vanaf Hi €20
Deze actie geldt zowel voor nieuwe abonnementen als voor contractsverlenging
De €10,05 korting geldt niet voor 1-jarige abonnementen
Bij 1- en 2-jarige abonnementen betaal je geen aansluitkosten. Je bespaart daarmee €52,50
Actie loopt t/m 30 november 2007
totale korting bij een Hi Abonnement
2-jarig Hi Abonnement Totale korting op een abonnement Aansluitkosten
Hi €20 €120,60 Gratis
Hi €25 €120,60 Gratis
Hi €30 €120,60 Gratis
Hi €40 €120,60 Gratis
Hi €50 €120,60 Gratis
Hi €80 €120,60 Gratis
Hi €100 €120,60 Gratis
Hi €150 €120,60 Gratis
je hebt gewoon de studenten korting..
krijg je 20% korting op je abbonement als je een ov jaarkaart hebt
dus hi 25 kost maar 20e per maand
en hi 30 kost maar 24e per maand
http://shop.hi.nl/hist/mcsmambo.p?M5Referer=Portal_Studenten
edit:
en die actie loopt tot 31 december 2007.. en die gaan ze volgens de telefoniste weer verlenge net als vorig jaar omdat hij goed loopt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 22:54 ]
aaah zo, jammer dat de k850i er nog niet bij staat dan voor de studentenkorting
Verwijderd
die staat er zeker wel bij;)
kan gewoon met elk toestel op de hi site
http://shop.hi.nl/hist/RA...son-K850i/ssek850ibl.html
kan gewoon met elk toestel op de hi site
http://shop.hi.nl/hist/RA...son-K850i/ssek850ibl.html
oh dus toch, maar in principe maakt het niet uit of je de hi25 bundel neemt met de studentenkorting of die andere actie. in 2 jaar tijd ben je even veel kwijt aan kosten, zowel 570 bij die actie als bij de studentenkorting. het verschil zit m in het maandbedrag. bij de studentenkorting betaal je 2 jaar lang 20€ per maand in tegenstelling tot de normale actie waarbij je het eerste jaar 15€ betaalt en het tweede jaar de volle mep van €25
Zo, heb mijn (onbeperkt voor een tientje) internet ook aan de praat gekregen, kreeg gisteravond ineens de smsjes van KPN. Werkt nog best lekker ook, aardig snel en "liggend" is het best fijn browsen.
Vanmiddag zal ik eens kijken hoe ik het kan gebruiken als accespoint voor mijn laptop, heb de software gisteren wel al geïnstalleerd.
De camera heb ik nog niet echt onder de knie, moet maar eens gaan rommelen met de instellingen enzo.
Vanmiddag zal ik eens kijken hoe ik het kan gebruiken als accespoint voor mijn laptop, heb de software gisteren wel al geïnstalleerd.
De camera heb ik nog niet echt onder de knie, moet maar eens gaan rommelen met de instellingen enzo.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
klopt..reAaa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:08:
oh dus toch, maar in principe maakt het niet uit of je de hi25 bundel neemt met de studentenkorting of die andere actie. in 2 jaar tijd ben je even veel kwijt aan kosten, zowel 570 bij die actie als bij de studentenkorting. het verschil zit m in het maandbedrag. bij de studentenkorting betaal je 2 jaar lang 20€ per maand in tegenstelling tot de normale actie waarbij je het eerste jaar 15€ betaalt en het tweede jaar de volle mep van €25
maar als je een hi 30 abbo wilt kun je beter studente korting nemen
en wil je een hi 20.. dan kun je hem beter met de normale actie op de site kopen..
Ik heb zelf nu een w850 van se, maar dit is inderdaad mogelijk, op 2 manieren namelijkVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:57:
Hey
Nummer 1 is via JAVA SDK, dan kun je java applicaties uittesten met internet.
Maar de beste en makkelijkste is via Bluetooth en dan via PAN
Wat je moet doen is:
- bij internetprofielen, een nieuw account maken en daar bij data acount de bluetoothverbinding selecteren
- op je pc je internetverbinding delen(bij netwerk verbindingen)
- vervolgens bij je bluetoothinstellingen (het liefst WIDCOMM) internet en lan voor bluetooth aanzetten
Verwijderd
Ooh ja ?? Jammer dan dat de al 1 jr. oude NOKIA N95 nog steeds veel betere foto's maakt !!
check : http://www.phonearena.com...ew-review-r_1846-p_5.html
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:11:
Graham, de 850 is toch wel een klasse beter dan de 800, bravo!
Morgen snel naar buiten
Beter dat ik met mijn anderhalfjaar oude K800i nog steeds betere foto's maak dan met een N95Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:01:
Ooh ja ?? Jammer dan dat de al 1 jr. oude NOKIA N95 nog steeds veel betere foto's maakt !!
[...]
Dus die K850i kan zo slecht nog niet zijn. Ik test het liever zelf want echt veel argumentatie zie ik in zo'n review niet. Andere reviews zeggen weer iets anders, pfff.
Verwijderd
Guys,
Hebben jullie nu al last van stof onder de glazen cover van de lens.
Op esato is er een heel topic over namelijk en vroeg me af wat jullie bevindingen zijn na een week.
Zie http://www.esato.com/boar...php?topic=157279&start=45
Als het er nu 2 of 3 zijn, ben ik benieuwd hoeveel er onder zit na 6 maanden.
Groeten,
Alex
Op esato is er een heel topic over namelijk en vroeg me af wat jullie bevindingen zijn na een week.
Groeten,
Alex
Verwijderd
Hallo,
Ik heb hem ook gekozen ism t-mobile abbo. Maar vroeg me af of dat hier ook goede oordopjes voor bestaan?
Die standaard headsets die erbij zitten stellen meestal niet veel voor.
mvg
Ik heb hem ook gekozen ism t-mobile abbo. Maar vroeg me af of dat hier ook goede oordopjes voor bestaan?
mvg
Staat al een reactie tussen van iemand de de foon 2 weken heeft met 50+ stofdeeltjes. Dat worden blury foto'sVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:07:
Guys,
Groeten,
Alex
Hier is al meerdere keren voorbij gekomen dat de meegeleverde dopjes aardig goed zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:30:
De K850 syncen met Google Agenda, dat zou handig zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 30-10-2007 16:35 ]
Mits je ze vastzet met PURschuim oid; die dingen vallen bij mij uit mijn oren. Ik vind het niks, die harde plastic dingen. Aanrader: in-ear headphones. HPM-70 geloof ik.jbswinkels schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:56:
[...]
Hier is al meerdere keren voorbij gekomen dat de meegeleverde dopjes aardig goed zijn.
Die HPM-70 ga ik dan ook weer gebruiken i.c.m. met Sennheiser CX400 (na twee jaar kabelbreuk in de originele Sony's). Had ik toen extra gekocht met de K750i. Die bijgeleverder Sony-dopjes zijn ook top. Aanrader!Rio schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:46:
[...]
Mits je ze vastzet met PURschuim oid; die dingen vallen bij mij uit mijn oren. Ik vind het niks, die harde plastic dingen. Aanrader: in-ear headphones. HPM-70 geloof ik.
Heb nu het toestel (de groene) met een T-Mobile Flex 25 besteld op 2Call.nl, alle formulieren ook teruggestuurd. Als het goed is moet ik hem donderdag dan al krijgen!
Verwijderd
@Strombringer. Goedkeuringsnummer vult 2call zelf in (zie formulier).
Vandaag bij mycom 2gig mircoSD kaartje gehaald voor 25€. Moet zeggen de K850i bevalt steeds meer. Pfd reader erop gezet, Fifa Street 2, The Incredible machine
, streef fighter II etc (via eerde genomende links)...lol wat wil je nog meer. Via jetAudio of Imtoo ben ik films om aan het zetten. Films kun je met K850i handig versneld doorspoelen (of per frame afspelen). Tevens las ik dat de K850i ook WMA/WAV/AAC/3GP/ bestanden afspeelt. Maar ben nog steeds zoeken naar de beste instellingen, tips?
@ headphone disscussie. Ben eigenlijk opzoek naar een goede koper alternatief voor de Stereo Bluetooth Headset HBH-DS980. Bijvoorkeur met de mogelijkheid om twee audiosporen (gsm/laptop) tegelijk af te spelen. En/of een 3,5mm audio jack, tips? HBH-DS980 is 80-90euro.
Vandaag bij mycom 2gig mircoSD kaartje gehaald voor 25€. Moet zeggen de K850i bevalt steeds meer. Pfd reader erop gezet, Fifa Street 2, The Incredible machine
@ headphone disscussie. Ben eigenlijk opzoek naar een goede koper alternatief voor de Stereo Bluetooth Headset HBH-DS980. Bijvoorkeur met de mogelijkheid om twee audiosporen (gsm/laptop) tegelijk af te spelen. En/of een 3,5mm audio jack, tips? HBH-DS980 is 80-90euro.
Hijs binnen, een beetje aan het expirimenteren ermee. Vanavond komen wat camerafoto's en wat foto's van de K850 zelf met de DSLR.
Android fanboy
Verwijderd
Hmmmz ik heb hem nu 3 dagen en hij is vandaag al twee keer vanzelf opeens uitgevallen! Iemand van jullie hier ook last van? en wat zou het kunnen zijn? Hij valt gewoon uit als ik er niet mee bezig ben!
Dat kan. Zie goosync.jbswinkels schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:56:
De K850 syncen met Google Agenda, dat zou handig zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door Graham op 30-10-2007 21:44 ]
Omdat ik hem pas om 5 uur had heb ik nog geen foto's gemaakt met het ding buiten, binnen wel maar ik post alles morgen tegelijk. Hier wat eigen foto's van het toestel zelf:

Stel je vragen gerust

Stel je vragen gerust
Android fanboy
vette foto's
van het toestel 
edit: opeens vind ik de blauwe veel mooier dan de groene, komt mss omdat ik de groene nog niet in het echt heb gezien.
edit: opeens vind ik de blauwe veel mooier dan de groene, komt mss omdat ik de groene nog niet in het echt heb gezien.
[ Voor 64% gewijzigd door reAaa op 30-10-2007 22:22 ]
Nou, er staat niks op het formulier dat zij het in gaan vullen... Maar als het goed is heb ik de mijne (Luminious Green) donderdag binnen! Tenminste, als ze inderdaad dat nummer voor mij invullen. Heb het wel duidelijk gemaild...Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:14:
@Stormbringer. Goedkeuringsnummer vult 2call zelf in (zie formulier).
Heb trouwens ook de HPM-90 besteld. http://www.mobile-review....sonyericsson-hpm-90.shtml
Verschrikkelijk duur (54 euro), maar lijkt me geweldig met dat OLED-display. En wilde zowiezo zo'n ding waarmee je de speler kan pauzeren, want bij de K850i is daar geen knop voor die je kan bedienen als je het toestel in je zak hebt (iets wat de K750i wel kan). Ben erg benieuwd, die krijg ik morgen binnen!
@Ivo NL: Prachtig foto's, buiten dat de K850i vanzichzelf al prachtig is!
en toch ziet de blauw/zilveren er echt veel dikker en lomper uit
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik vind die overgang naar grijs niet mooi, en dat blauwe D-pad ziet er minder mooi uit dan de groene. Vandaar mijn keuze voor de groene, die ziet er als geheel beter uit (ook al heb ik het niet zo met zwart). Dat de verlichting blauw/wit is, zie je nauwelijks...
Als het toestel helemaal zilver en blauw was geweest, had ik die zonder enige twijfel gekocht...
Als het toestel helemaal zilver en blauw was geweest, had ik die zonder enige twijfel gekocht...
Ik begrijp dat jij de groene hebt? Kun je daar ook zo'n reportage van maken?Stormbringer schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:01:
Ik vind die overgang naar grijs niet mooi, en dat blauwe D-pad ziet er minder mooi uit dan de groene. Vandaar mijn keuze voor de groene, die ziet er als geheel beter uit (ook al heb ik het niet zo met zwart). Dat de verlichting blauw/wit is, zie je nauwelijks...
Krijg hem als het goed is donderdag. Wil er best zo'n reportage van maken, maar dat wordt dan met de wat mindere camera van de K750i...jbswinkels schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:27:
[...]
Ik begrijp dat jij de groene hebt? Kun je daar ook zo'n reportage van maken?
Ik heb enkele vragen voor vroege k850i bezitters. Heb hiervoor al t630/k750i/k800i gehad maar twijfel nu toch echt tussen deze en een n95 black.
- Is het mogelijk om youtube filmpjes te bekijken via youtube.com of m.youtube.com (mobiele versie)?
- Hoe houdt de foto-camera zich in het donker? Ik knip vaak foto's op houseparty's met mijn k800i en moet dan vaak zonder flits knippen en dan zijn de foto's erg wazig. Dus kan iemand camerafoto's posten in slechte en zeer slechte lichtomstandigheden met en zonder flits?
- Geven de 3LED lampjes veel licht tijdens het filmen?
- Is het mogelijk om youtube filmpjes te bekijken via youtube.com of m.youtube.com (mobiele versie)?
- Hoe houdt de foto-camera zich in het donker? Ik knip vaak foto's op houseparty's met mijn k800i en moet dan vaak zonder flits knippen en dan zijn de foto's erg wazig. Dus kan iemand camerafoto's posten in slechte en zeer slechte lichtomstandigheden met en zonder flits?
- Geven de 3LED lampjes veel licht tijdens het filmen?
Ik hem ook, donderdag besteld bij T-Mobile.
Waaaat?inTIMidate schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:46:
Ik hem ook, donderdag besteld bij T-Mobile.
Ik heb hem woensdag besteld, en ik krijg hem 8 november pas!

Hoelang geeft SE nou eigenlijk fabrieksgarantie? Ook maar één jaar? Voor m'n D600 heb ik bij Actua een verzekering lopen...
@n00bdani86: Idd, zie het nu ook http://www.sonyericsson.c...Netherlands_R1a_EN_NL.pdf
@n00bdani86: Idd, zie het nu ook http://www.sonyericsson.c...Netherlands_R1a_EN_NL.pdf
[ Voor 32% gewijzigd door JBS op 31-10-2007 11:31 ]
Ik gisteren besteld, en als ik ze mag geloven, morgen binnen...
SE geeft 2 jaar fabrieksgarantie.
@Ivo NL:
Vooral je 2de foto en je eennalaatste foto vind ik erg mooi. Dat zilvere & blauwe vind ik erg mooi staan. Ga nu zeker voor de blauwe, al leek mij de groene eerst ook mooier. Maar op echte foto's is het toch anders.
Vooral je 2de foto en je eennalaatste foto vind ik erg mooi. Dat zilvere & blauwe vind ik erg mooi staan. Ga nu zeker voor de blauwe, al leek mij de groene eerst ook mooier. Maar op echte foto's is het toch anders.
De mobiele versie doet het via de ingebouwde browser.wiene schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:31:
De gewone site krijg ik niet aan de gang. Ook niet via Opera Mini. Hij geeft een melding dat ik niet de goede versie van flash heb of dat ik javascript heb uitgeschakeld.
Heb 'm ook besteld, contract verlengd bij Hi. Ik betaal € 59,95 voor het toestel.
Verdomme!!!
Heb 2Call extra duidelijk gevraagd of ze de Luminious Green op voorraad hadden. "Ja, de Luminious Green hebben we hier liggen." Dus ik snel bestellen gezien ze een levertijd zouden hebben van twee dagen, en ik mijn huidige K750i voor mijn broertje's verjaardag wil geven vrijdag 2 november. Vandaag zou hij verstuurd worden, krijg ik het mailtje:
"Voor uw order is momenteel de SonyEricsson K850i Luminous Green niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 1 à 2 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen."
En daar kan ik echt boos op worden! Op de site stond gewoon "direct leverbaar", ik vraag er nog extra om, bestel ik hem, maak het geld over, en krijg ik dit...
Heb 2Call extra duidelijk gevraagd of ze de Luminious Green op voorraad hadden. "Ja, de Luminious Green hebben we hier liggen." Dus ik snel bestellen gezien ze een levertijd zouden hebben van twee dagen, en ik mijn huidige K750i voor mijn broertje's verjaardag wil geven vrijdag 2 november. Vandaag zou hij verstuurd worden, krijg ik het mailtje:
"Voor uw order is momenteel de SonyEricsson K850i Luminous Green niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 1 à 2 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen."
En daar kan ik echt boos op worden! Op de site stond gewoon "direct leverbaar", ik vraag er nog extra om, bestel ik hem, maak het geld over, en krijg ik dit...
Dit topic is gesloten.