Het SonyEricsson K850i topic

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 37.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem op hi .nl besteld.. daar komt de velvet blue..
20% studente korting..

heb een hi 25 abbo dus betaal nu:
20euro x 24 maanden = 480 + 90toestel = 570 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Stormbringer schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:09:
Verdomme!!! :(

Heb 2Call extra duidelijk gevraagd of ze de Luminious Green op voorraad hadden. "Ja, de Luminious Green hebben we hier liggen." Dus ik snel bestellen gezien ze een levertijd zouden hebben van twee dagen, en ik mijn huidige K750i voor mijn broertje's verjaardag wil geven vrijdag 2 november. Vandaag zou hij verstuurd worden, krijg ik het mailtje:

"Voor uw order is momenteel de SonyEricsson K850i Luminous Green niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 1 à 2 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen."

En daar kan ik echt boos op worden! Op de site stond gewoon "direct leverbaar", ik vraag er nog extra om, bestel ik hem, maak het geld over, en krijg ik dit... }:|
Dat is idd klote, ik zag gisteravond al dat de levertijd naar 'binnen 10 werkdagen' gegaan was, de prijs was wel iets gezakt.
Maargoed, ik heb geen haast, wacht nog wel ff. Morgen is het november, nieuwe deals, dus waarschijnlijk nog goedkoper uit ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij RAF in Amsterdam geweest.

De sukkels, hebben een groene en een blauwe liggen voor de schamele prijs van 569 euro.

'Maar da is tie wel origineel simlock vrij'

Loosers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
P.K. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

Dat is idd klote, ik zag gisteravond al dat de levertijd naar 'binnen 10 werkdagen' gegaan was, de prijs was wel iets gezakt.
Hoezo? Eerst was de prijs icm met een T-mobile Flex 25 €41,- en met een Relas 150 €47,-, en nu zijn ze boven de 100 euro geworden...

Maar ik baal nog steeds enorm... :(

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:14:
Net bij RAF in Amsterdam geweest.

De sukkels, hebben een groene en een blauwe liggen voor de schamele prijs van 569 euro.

'Maar da is tie wel origineel simlock vrij'

Loosers! :(
Loosers? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Orange heeft hem nu ook staan in de webshop. 2 jarig 25 euro abonnement en dan moet je nog 30 euro voor de K850i velvet blue (of zoals zij hem noemen: sofia blue :P) neertellen. Eerste jaar betaal je 12,50 per maand, 2de jaar 25 euro. Komt dus neer op 480 euro in totaal, verspreid over 2 jaar. Wat kost de K850i los als je hem koopt? Inderdaad, je komt uit rond die 480 euro. :+

22 december (pas) loop ik met een exemplaar de winkel uit. Kan pas dan verlengen. Maargoed, met een beetje mazzel (valt namelijk rond de kerst) hoef je dan 0 extra te betalen en ben je dus 450 euro kwijt over 2 jaar. En dan heb je 25 euro beltegoed per maand & de GSM gratis. Mooie deal dacht ik zo. En dat voor een bedrijf dat binnekort de deuren gaat sluiten :D (Orange shops zullen namelijk straks T-Mobile shops gaan worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Laatst online: 12-09 21:29
offtopic: wist niet dat Orange T-mobile werd. betreft dit alleen de telecomshops of geldt dit ook voor internet? wij hebben thuis nog geen bericht ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Joosie200 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:37:
Orange heeft hem nu ook staan in de webshop. 2 jarig 25 euro abonnement en dan moet je nog 30 euro voor de K850i velvet blue (of zoals zij hem noemen: sofia blue :P) neertellen. Eerste jaar betaal je 12,50 per maand, 2de jaar 25 euro. Komt dus neer op 480 euro in totaal, verspreid over 2 jaar. Wat kost de K850i los als je hem koopt? Inderdaad, je komt uit rond die 480 euro. :+

22 december (pas) loop ik met een exemplaar de winkel uit. Kan pas dan verlengen. Maargoed, met een beetje mazzel (valt namelijk rond de kerst) hoef je dan 0 extra te betalen en ben je dus 450 euro kwijt over 2 jaar. En dan heb je 25 euro beltegoed per maand & de GSM gratis. Mooie deal dacht ik zo. En dat voor een bedrijf dat binnekort de deuren gaat sluiten :D (Orange shops zullen namelijk straks T-Mobile shops gaan worden)
Idd mooie deal. Ga morgen even langs de Orange shop om te kijken of ze em op voorraad hebben :)
Past Orange eig hun mobieltjes heel erg aan? Of gooien ze er alleen een simlock op?
Eig heb ik ook niet zo'n zin in een simlock, zeker niet omdat ik tot februari mijn huidige abo nog kan gebruiken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom, omdat ie bij de Mediamarkt ook ligt en daar 80 euro goedkoper is!
Is precies 5 minuten rijden vanaf RAF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik zie nu helemaal geen extra kosten bij een €25,- abonemment! En maar 60 euro extra bijbetaling bij een €20,- abonnement!

Twee vraagjes:

1)Hebben ze dezelfde artikelen ook in hun normale winkels (voor dezelfde prijs)?
2) Zijn ze gesimlocked of met branded software?

Als alles goed is ga ik er zo snel mogelijk heen. (Hopen dat ze de Luminious Green hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Iemand 'm al via Hi binnen gekregen? Ik neem aan dat hier geen branded software in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
http://shop.orange.nl/abo...son-K850i-Sofia-blue-.htm

Daar is 'ie toch echt gratis bij 2 jaar €25 per maand. €60 bij 2 jaar €20 per maand, eerste jaar 50% korting. Je komt dan uit op:
(€10*12) + (€20*12) + 60 = €420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
reAaa schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:12:
offtopic: wist niet dat Orange T-mobile werd. betreft dit alleen de telecomshops of geldt dit ook voor internet? wij hebben thuis nog geen bericht ontvangen ;)
Er is hier zelfs een topic aan gewijd op GoT. Maar die is al weer ver weg gezakt. T-Mobile NL heeft Orange NL overgenomen, dat was op het journaal 3/4 weken geleden. Voorlopig blijft alles bij hetzelfde, zowel voor Orange (Wanadoo was dat ooit) klanten wat betreft internet als voor Orange klanten wat betreft de GSM tak.

Zodra de samenvoeging van Orange in T-Mobile daadwerkelijk gaat plaatsvinden (Orange shops sluiten, dit omdat Orange / France Telecom het merk blijft voeren en nu de Nederlandse tak van Orange overgenomen is moeten de shops dus omgebouwd worden tot T-Mobile shops. Of afgebroken als er 2 gebouwen naar links/rechts al een T-Mobile shop aanwezig is) zul je er ongetwijfeld van op de hoogte worden gebracht.

Als je nu voor Algemene Voorwaarden van Orange hebt getekend (hetzij internet, hetzij telefonie) dan blijven die gewoon bestaan. Als er veranderingen aan te pas komen moet Orange je ervan op de hoogte stellen en op dat moment krijg je dan ook de keuze, opzeggen of blijven bij T-Mobile. Echter, bestaande contracten lopen gewoon door. Mijne loopt in maart pas af, maar ik kan 4 maand van te voren verlengen. Dikke kans dat de Orange shop er dan nog is, dus dan verleng ik mijn abonnement en teken ik weer voor 2 jaar de AV van Orange. M.a.w. onbeperkt beltegoed meenemen & de tarieven van Orange gelden voor mij.

Om kort te zijn :P: het geldt voor beide, zowel internet als telefonie. Geen idee alleen wat T-Mobile gaat doen, gezien zij niet actief zijn op de internet markt.
MyNameIs schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:23:
[...]

Idd mooie deal. Ga morgen even langs de Orange shop om te kijken of ze em op voorraad hebben :)
Past Orange eig hun mobieltjes heel erg aan? Of gooien ze er alleen een simlock op?
Eig heb ik ook niet zo'n zin in een simlock, zeker niet omdat ik tot februari mijn huidige abo nog kan gebruiken... :/
Ik heb sinds dat ik bij Dutchtone begonnen ben, nooit iets gemerkt. De toestellen (Nokia 3310, Siemens C55 & de Sony Ericsson W800i die ik nu heb) zullen ongetwijfeld branded toestellen zijn. Komt omdat ik mijn abonnement altijd heb verlengt in de Orange Shops. Toch heb ik nooit op 1 van de 3 toestellen Dutchtone/Orange als naam zien staan. Ik heb ook niets gemerkt van eventuele opties van een GSM die het bij mij niet deden. Kan ook zijn omdat ik niet zeker weet of ik wel of niet een branded toestel heb, maargoed.

En wat betreft simlock, die zal denk ik wel bestaan. Maar is het niet zo dat een simlock na 1 jaar komt te vervallen op een toestel? Ik heb voor als nog nog enkel 3x een 2 jarig abonnement afgesloten, nooit andere simkaartjes gebruikt dus van de simlock merk ik logischerwijs ook niets.

Vind het zeker een mooie deal. Zeker als je gaat kijken hoeveel je moet bijbetalen bij een 2jarig Hi, T-Mobile, Telfort, Debitel, Vodafone e.d. moet betalen.

Orange: 2jarig abonnement 25 euro, bijbetaling: 30 euro
Hi: 2jarig abonnement 25 euro, bijbetaling: 89,95 euro
T-Mobile: 2jarig abonnement Relax 200 24,5 euro, bijbetaling: 99,95 euro | Flex 25 euro, bijbetaling: 129,95 euro
Telfort: heeft hem nog niet opgenomen
Debitel: ditto
Vodafone: 2jarig abonnement 22,50 euro, bijbetaling: 150 euro | 27,50 euro, bijbetaling: 74,99 euro
KPN: heeft hem nog niet opgenomen

Ik heb de officiele sites bezocht, dus geen online webshops zoals gsmweb, 2call, typhone, noem ze maar.

Edit:

Hmm, toen ik vanmiddag keek en 15 minuten geleden op de site van Orange stond er nog echt 30 euro. Nu zie ik ook 00,00 euro bij 25 euro 2 jaar. :D Beter! 8)
Stormbringer schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:05:
[...]
Ik zie nu helemaal geen extra kosten bij een €25,- abonemment! En maar 60 euro extra bijbetaling bij een €20,- abonnement!

Twee vraagjes:

1)Hebben ze dezelfde artikelen ook in hun normale winkels (voor dezelfde prijs)?
2) Zijn ze gesimlocked of met branded software?

Als alles goed is ga ik er zo snel mogelijk heen. (Hopen dat ze de Luminious Green hebben...)
Ja, ik zie het tot mijn verbazing nu ook staan! :o Volgens mij is het inderdaad wel zo dat alle artikelen die je in de webshop vindt, ook kan vinden in de Orange shop in de stad. Ze zijn volgens mij wel gesimlocked, maar de simlock vervalt toch na 1 jaar? :? Zoiets stond me tenminste bij.

Ik zou zeggen, ga morgen langs de Orange winkel en vraag hen naar de K850i. :D
MarcoC schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:23:
[...]
http://shop.orange.nl/abo...son-K850i-Sofia-blue-.htm

Daar is 'ie toch echt gratis bij 2 jaar €25 per maand. €60 bij 2 jaar €20 per maand, eerste jaar 50% korting. Je komt dan uit op:
(€10*12) + (€20*12) + 60 = €420.
Inderdaad ja, alleen maar beter! :) Toen ik er keek zag ik nog niet dat hij 0 euro was met 25 euro 2 jarig abonnement, maar nu wel. Ik zou er van profiteren zolang het kan, misschien passen ze met een aantal weken het weer aan. En 60 euro bij een 20 euro 2jarig abonnement is ook helemaal niet verkeerd. Betaal je zelfs in totaal minder dan de GSM waard is, hoezo raar 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 31-10-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Stormbringer schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:18:
[...]
Hoezo? Eerst was de prijs icm met een T-mobile Flex 25 €41,- en met een Relas 150 €47,-, en nu zijn ze boven de 100 euro geworden...

Maar ik baal nog steeds enorm... :(
Toestelprijs he, die is 25 euro ofzo naar beneden gegaan.
Maargoed, morgen is het november, dus nieuwe acties van de providers, de prijzen met abo's veranderen vanzelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag k850i bij t-mobile winkel gekocht voor 5,- euro met abo 1 jaar!
Ben er zeer tevreden mee! :)

-Xieje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ja tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Joosie200 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:25:

Inderdaad ja, alleen maar beter! :) Toen ik er keek zag ik nog niet dat hij 0 euro was met 25 euro 2 jarig abonnement, maar nu wel. Ik zou er van profiteren zolang het kan, misschien passen ze met een aantal weken het weer aan. En 60 euro bij een 20 euro 2jarig abonnement is ook helemaal niet verkeerd. Betaal je zelfs in totaal minder dan de GSM waard is, hoezo raar 8)7
Providers doen wel vaker gekke dingen. Toen de W850i net uit was had ik hem met een 1-jarig Hi 25 abonnement voor €90. 20% studenkorting, dus ik betaalde uiteindelijk €330 terwijl dat ding nieuw €400 was ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
ik wacht nog ongeveer 2 weken tot ik het toestel ga aanschaffen, in die tijd zullen er wel aantrekkelijke aanbiedingen opgedoken zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je bewijs.. Foto's gemaakt met K850i.
2e en 3e persoonlijke dingen geknipt, verder niks mee gedaan.

1e foto
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/2777/dsc00001ry6.jpg
2e foto
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/1016/dsc000100jy5.jpg
*Commentaar: Beetje te dicht op.. hehe :)

3e foto
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/3876/dsc000111fo7.jpg

Reden waarom ik dit kocht was omdat 2 weken geleden m'n k810i gestolen was en eerste instantie ging ik vanuit om nieuwe k810i te halen. Aangekomen bij T-mobile winkel bleek dat ze ook k850i hadden, dus dacht ja doe mij die maar! :P
abo relax 400 + sms bundel 250. Contract loopt pas vanaf 01-08-2008 t/m 01-08-2009.
Over een paar weken krijg ik ook nog gratis 2GB geheugen bij.. Helemaal top! :-D

-Xieje

PS. Dat stukje Touch-Screen is vet! Haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hmm... Die eerste foto is best korrelig... Qua kleuren wel heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
even voor de 'orange discussie'; dit is dus MET orange logo op je telefoon, MET orange software EN MET orange simlock

lekker dus, loop je zometeen met een telefoon van een provider die niet eens meer bestaat :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
als je m niet zoomt Stormbringer is de foto best goed te doen!

Xieje nu snap ik het, je kreeg dat aanbod omdat je vorige telefoon was gestolen en je al een contract had lopen? want je zegt dat het contract pas loopt vanaf augustus 2008 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:34:
als je m niet zoomt Stormbringer is de foto best goed te doen!

Xieje nu snap ik het, je kreeg dat aanbod omdat je vorige telefoon was gestolen en je al een contract had lopen? want je zegt dat het contract pas loopt vanaf augustus 2008 ;)
Jaa, klopt haha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
jbswinkels schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:18:
Iemand 'm al via Hi binnen gekregen? Ik neem aan dat hier geen branded software in zit?
ik kreeg vandaag te horen dat mijn toestel wat 24 okt bestel was pas op 7 november geleverd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Phusebox schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:32:
even voor de 'orange discussie'; dit is dus MET orange logo op je telefoon, MET orange software EN MET orange simlock

lekker dus, loop je zometeen met een telefoon van een provider die niet eens meer bestaat :S
Jammer, dan valt die optie voor mij af. Toch maar wachten op 2Call.nl dan maar... :|

@reAaa: Klopt, maar op zijn eigen formaat hoort hij ook scherp te zijn. Maargoed, het is al prachtig, en het kan alleen maar beter worden met de firmwire update's... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:09:
Verdomme!!! :(

Heb 2Call extra duidelijk gevraagd of ze de Luminious Green op voorraad hadden. "Ja, de Luminious Green hebben we hier liggen." Dus ik snel bestellen gezien ze een levertijd zouden hebben van twee dagen, en ik mijn huidige K750i voor mijn broertje's verjaardag wil geven vrijdag 2 november. Vandaag zou hij verstuurd worden, krijg ik het mailtje:

"Voor uw order is momenteel de SonyEricsson K850i Luminous Green niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 1 à 2 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen."

En daar kan ik echt boos op worden! Op de site stond gewoon "direct leverbaar", ik vraag er nog extra om, bestel ik hem, maak het geld over, en krijg ik dit... }:|
Ben er op dezelfde manier ingeluist door 2Call: direct leverbaar en dus besteld, geld overgemaakt, en een toen het geld binnen was hadden ze hem ineens niet meer op voorraad! NBWS@&*T@#* :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ze zullen we stormloop hebben gehad daar... :P Maar ik had het nog extra nagevraagd of ze ze echt op voorraad hadden voor het bestellen... :(

Trouwens, als ik straks ergens anders een betere aanbieding vind, kan ik mijn bestelling bij 2call.nl nog cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ja, valt onder de colportagewet als ik het goed heb. Je mag binnen 7 dagen na aankoop toch terug komen.

Btw. De postbode was vandaag al langs geweest, maar ik was niet thuis :P.

Morgen heb ik hem! :D :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Dani86 op 31-10-2007 22:26 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maandag bij de T-mobile shop geweest, om mijn abbonement te verlengen, maar toen was de K850i nog niet binnen. Ze zouden me bellen als hij er was en vandaag werd ik gebeld! Ze houden er tot vrijdag eentje voor me vast, dus ik ga morgen gelijk naar de t-mobile shop!
Ik verleng met een flex 20 voor 2 jaar. Dan betaal ik nog wel €69,95 voor de telefoon, maar ik betaal de eerste 12 maanden slechts €10 voor mijn abbo, en daarna nog 12 maanden €20.
Maar dan kom ik in totaal uit op €430 dus dat vind ik wel een goeie deal!
Ik ben zeer benieuwd!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Zeker netjes Luus!

Daan, veel plezier :*)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik zit te twijfelen tussen de k850i en de w960i. Nu is de betere camera op de k850i voor mij erg aantrekkelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ik goed muziek kan luisteren; kan dit goed op de k850i? Krijg je er ook oordopjes bijgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:58:
Ik ben maandag bij de T-mobile shop geweest, om mijn abbonement te verlengen, maar toen was de K850i nog niet binnen. Ze zouden me bellen als hij er was en vandaag werd ik gebeld! Ze houden er tot vrijdag eentje voor me vast, dus ik ga morgen gelijk naar de t-mobile shop!
Ik verleng met een flex 20 voor 2 jaar. Dan betaal ik nog wel €69,95 voor de telefoon, maar ik betaal de eerste 12 maanden slechts €10 voor mijn abbo, en daarna nog 12 maanden €20.
Maar dan kom ik in totaal uit op €430 dus dat vind ik wel een goeie deal!
Ik ben zeer benieuwd!! :*)
Is ie dan branded??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Ik heb ook een Flex 20 2 jaar. Op de achterkant staat T-Mobile links onderin. Verder staat er een screensaver, ringtone, berichtsignaal ingesteld van T-Mobile. Ook staat er een Web n Walk icoon in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
inTIMidate schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:35:
Ik heb ook een Flex 20 2 jaar. Op de achterkant staat T-Mobile links onderin. Verder staat er een screensaver, ringtone, berichtsignaal ingesteld van T-Mobile. Ook staat er een Web n Walk icoon in het menu.
en met aan en uit zetten geen tmobile logo's ofzo?

een icoontje en een klein logotje op de telefoon kan ik nog wel overheen komen.

had liever branding op deze manier; Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/1572/orangezr7.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VET!!!! 8) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:44:
Jawel, evenals een screensaver van T-M. Maar dat is een kwestie van wijzigen van thema en/of losse images.
had liever branding op deze manier;
_/-\o_

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ArnoudBM schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:22:
[...]

Jawel, evenals een screensaver van T-M. Maar dat is een kwestie van wijzigen van thema en/of losse images.

[...]

_/-\o_
en je kunt gewoon ook flash themes erop zetten? las ergens dat dat misschien niet ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

een icoontje en een klein logotje op de telefoon kan ik nog wel overheen komen.

had liever branding op deze manier; [afbeelding]
Met het aan en uitzetten van mijn W800i verschijnt ook elke keer het Orange logo. Maar dat vind ik niet erg, bovendien valt het in te stellen welk dingetje je wilt dat er verschijnt. Verder heeft het toestel geen Orange logo (en als de K850i dat wel zal hebben maakt het me nog niets uit, wat boeit zo'n klein logo van 30x30 pixel me nou. Groter zal het vast niet wezen)

En die branding lijkt me wel gaaf om te hebben. Past erg mooi, nu zijn blauw en oranje niet voor niets contrast kleuren, maar hij is leuk gevonden :D 8) Ga hem voor de grap opsturen naar Orange als suggestie om zo branding door te voeren op de toestellen :P Kijken wat ze zullen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:30

Vrijdag

De Zwarte

Hoe doen jullie dat eigenlijk met die screensaver? Bij mij gaat ie even op screensaver maar meteen daarna toch al op toetsenblokkering en op zwartscherm.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat betreft de Orange discussie wat tips en verwachtingen:

Bij Orange mag je na de helft van je contractsperiode een stapje omlaag, mits je belgedrag dit toelaat. (anders is het niet voordelig). Dus in principe kan de telefoon nog goedkoper zijn als je het contract niet gebruikt.

De prijzen van de online shop kunnen verschillen van de prijzen in de shop, ook acties als bluetooth headset gratis erbij e.d. kunnen verschillen. De netwerkactie van 3 mnd 50% korting op 1 jr en 1,5 jr contract en 12 mnd 50% korting op 2 jr contracten geld wel gewoon in de shops.

In de Orange shops zijn er soms simlock vrije en gesimlockte (ook gebrande) versies van de toestellen. Dus even vragen of het toestel simlockvrij is of niet als je hem koopt in de winkel. Het lijkt me wel vreemd als ze door blijven gaan met Orange branded phones verkopen terwijl ze weten dat het op korte termijn T-mobile wordt.

offtopic (zie orange topic):
De vraag wat er met breedband van orange gebeurt is nog niet beantwoord, wel wordt verwacht dat deze divisie verkocht zal worden. Aangezien T-mobile ook in andere landen niet actief is met breedband.(zijn geruchten)

Waarschijnlijk zal begin 2008 het merk Orange Nederland niet meer bestaan en T-mobile worden. (met uitzondering van orange business desk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:47:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met die screensaver? Bij mij gaat ie even op screensaver maar meteen daarna toch al op toetsenblokkering en op zwartscherm.
Autom. blokkeren uit: Menu->Instellingen->(Algemeen)Beveiliging->Autom. Blokkeren)
in combinatie met
Screensaver aan: Menu->Instellingen->(Display)Screensaver->Selecteren->...

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jbswinkels schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:18:
Don't count your blessings yet: gisteren besteld, vandaag nog geen bevestiging in mijn mail. Nagebeld, order nergens te vinden, levering pas vanaf (hopelijk) 7 november. Dat mens dat ik gisteren sprak heeft gewoon een lulverhaal tegen me opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Hallo,

Ik heb gister mijn kpn webbundel verlengt met HI 25 1 jarig, ik betaal dan 139 euro toe op de telefoon,

Hoe is de filmkwaliteit eigenlijk van deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ArnoudBM schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]

Autom. blokkeren uit: Menu->Instellingen->(Algemeen)Beveiliging->Autom. Blokkeren)
in combinatie met
Screensaver aan: Menu->Instellingen->(Display)Screensaver->Selecteren->...
Gevonden :D

Alleen blijft die screensaver maar vrij kort op je beeldscherm. Ik dacht dus dat het een soort slideshow zou kunnen worden oid. Scherm gaat gewoon snel op de powersave mode.
Wel jammer eigenlijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de k850i gekocht bij Orange met 35euro music p/m voor 1/2 en deze is niet branded of simlocked! Dit kostte me 20 euro!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Euhm... Over dat die T-Mobile Flex branded is... Ik had 2Call.nl extra naar gevraagd, en ze zeiden dat het wel in orde was. Zou wel heel hard zijn als ze me nu weer naaien.

Maar misschien kan Ivo_NL even bevestigen of die T-Mobile Flex (of welke je ook hebt) van 2Call.nl branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Kan ik de kwaliteit van film vergelijken met de k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Rio schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:28:
[...]

Don't count your blessings yet: gisteren besteld, vandaag nog geen bevestiging in mijn mail. Nagebeld, order nergens te vinden, levering pas vanaf (hopelijk) 7 november. Dat mens dat ik gisteren sprak heeft gewoon een lulverhaal tegen me opgehangen.
Zelfde verhaal bij mij, willekeurige verkoper kon mijn order niet vinden. Doorgevraagd naar persoon die ik in eerste instantie aan de lijn had en hij had mijn order in "zijn systeem staan omdat ik zijn klant was". En ook vertelde hij me dat het begin november wordt.. daar zijn ze het dan wel over eens. :P

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 01-11-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gehaald in de T-mobile shop en ik ben er zo blij mee!
Het beeldscherm is super helder, echt heel mooi! De kleine toetsen zijn ook zeker geen minpunt, net als de navigatietoets in het midden. Het lijkt lastiger dan het is!
Het enige waar ik nog heel erg aan moet wennen zijn de temperatuurgevoelige toetsen.
Die willen af en toe niet helemaal meewerken, en dan vooral de middelste om te 'kiezen' en selecteren'. Maar dat komt ook wel weer. Voor de rest, ben ik er heel tevreden mee!
Ik vind de foto's ook van goede kwaliteit!

@ Bartus: Ik heb zelf hiervoor de K750i gehad, maar de film op K850i is iets beter, hoewel deze nog steeds niet helemaal mooi is op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:59:
Ik heb de k850i gekocht bij Orange met 35euro music p/m voor 1/2 en deze is niet branded of simlocked! Dit kostte me 20 euro!
nevermind, heb em ook gereserveerd bij orange

30 euro abo, 1e 3 maanden 50% korting, 1 jaar, toestel 125 euro: totaal over 1 jaar 440 euro
Vond ik toch een mooie prijs.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SaphuA . Zie vorige gaande posts! Zitten standaard dopjes bij (niet die compleet in het oor gaan) en zonder dat je eigen koptelefoon er op kan aansluiten.

@ Bartus, video kwaliteit is 29.412 fps / 384 kbps / 320 x 240/ codec mp4 v2. Maar op andere forums zeggen ze dat het eigenlijk 15fps is, omdat per beeldje twee keer het zelfde zijn.

@ Stormbringer, de telefoons van 2call (althans mijn groene K850i met T-mobile RELAX en K750i) zijn simlock en niet BRANDED =) Dit stond ook in voorgaande posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Stormbringer schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:13:
Euhm... Over dat die T-Mobile Flex branded is... Ik had 2Call.nl extra naar gevraagd, en ze zeiden dat het wel in orde was. Zou wel heel hard zijn als ze me nu weer naaien.

Maar misschien kan Ivo_NL even bevestigen of die T-Mobile Flex (of welke je ook hebt) van 2Call.nl branded is?
Nee, 2Call levert altijd een simlockvrij, nonbranded toestel mits er niets is aangegeven. Altijd een origineel los toestel + een pakketje met de simkaart.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje ivm de internetverbinding via PC Suite.
Ik heb namelijk net PC Suite geinstalleerd zodat ik via de usb kabel bestanden kan overdagen van pc naar telefoon en andersom. Maar nu maakt pc suite verbinding met internet op mijn pc, met mijn telefoon als modem. Houd dat dan in dat ik betaal voor de internetkosten via mijn K850i? Want dat is niet wat ik wil. Ik heb nu wel in mijn telefoon ingesteld mijn telefoon niet als modem te gebruiken, maar zodra ik de usb kabel in de telefoon steek, geeft pc sutie weer aan dat ik verbinding heb met het internet via T-Mobile.
Wat kan ik hieraan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ja het gaat nu inderdaad andersom. Als het goed is kan je links in PC Suite ergens op verbreken van verbinding klikken .

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:50:
[...]

Nee, 2Call levert altijd een simlockvrij, nonbranded toestel mits er niets is aangegeven. Altijd een origineel los toestel + een pakketje met de simkaart.
Thanks, wilde het even zeker weten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:59:
Ja het gaat nu inderdaad andersom. Als het goed is kan je links in PC Suite ergens op verbreken van verbinding klikken .
ik kan dat dus nergens vinden :(
Als je links in het menu op 'Internetverbinding' klikt zie je zeg maar dat overzicht:
Plaat van pc met telefoon met een stippellijn naar het internet. En in die stippellijn
staat wel een blokje waarin staat 'verbinding verbreken' maar het gekke is, dat vakje is grijs dus ik kan het niet aanklikken :s
Maar ik wil niet elke keer extra moeten betalen omdat mn pc via mn telefoon internet gaat gebruiken!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van de blauwe gezien. Kan nog steeds kiezen tussen de blauwe en de groene, dus wie maakt me blij met groene foto's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ik had ze vandaag graag voor je gemaakt als ik niet opeens onverwacht twee weken moest maken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:03:
[...]

ik kan dat dus nergens vinden :(
Als je links in het menu op 'Internetverbinding' klikt zie je zeg maar dat overzicht:
Plaat van pc met telefoon met een stippellijn naar het internet. En in die stippellijn
staat wel een blokje waarin staat 'verbinding verbreken' maar het gekke is, dat vakje is grijs dus ik kan het niet aanklikken :s
Maar ik wil niet elke keer extra moeten betalen omdat mn pc via mn telefoon internet gaat gebruiken!
Ik heb voor een tientje onbeperkt internet genomen, dus ik maak mij daar niet zoveel zorgen over eigenlijk :)

Geen idee wat het zou kosten als je dat niet hebt, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:30:
[...]

Ik heb voor een tientje onbeperkt internet genomen, dus ik maak mij daar niet zoveel zorgen over eigenlijk :)

let wel even op met dat onbeperkt, want vaak blijkt dat iets van 50mb te zijn, en daarna tikt het stevig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:30:
[...]

dan kan het ook geen kwaad nee. Maar ik gebruik geen internet dus ik vind het raar dat ie wel elke keer zomaar verbinding maakt, zonder dat je er wat aan kunt doen, althans, zo lijkt het! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:33:
[...]

dan kan het ook geen kwaad nee. Maar ik gebruik geen internet dus ik vind het raar dat ie wel elke keer zomaar verbinding maakt, zonder dat je er wat aan kunt doen, althans, zo lijkt het! :/
Vreemd, toen ik het voor het eerst probeerde moest ik hemel en aarde bewegen om het aan de praat te krijgen. Uiteindelijk duurde het te lang dus heb ik het maar afgebroken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:03:
[...]

nevermind, heb em ook gereserveerd bij orange

30 euro abo, 1e 3 maanden 50% korting, 1 jaar, toestel 125 euro: totaal over 1 jaar 440 euro
Vond ik toch een mooie prijs.
Hebben ze ook de groene? ik heb ff snel op de website gekeken, maar daar staat alleen de blauwe.
En hij is ondertussen €99,95 Wel een redelijke prijs voor 1 jarig abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er (nog) niet tussen. Hij zal nog wel komen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Bij nader inzien, Orange is best duur.
Wel een redelijke deal, 1 jaar 30 euro, en dan 99.95 bij betalen. Maar voor 30 euro heb je slechts 177 smsjes zie ik nu. :| Als je dan hoger gaat zitten, of zon bundel neemt zit je alsnog op een hoog maand bedrag.

Ik zoek nog ff verder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 21:46
ff een vraagje aan de kenners hier.. zal deze telefoon rond Januari gratis of betaalbaar (<100E) zijn met een redelijk maar niet absurd 1-jaars abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
P.K. schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:41:
Bij nader inzien, Orange is best duur.
Wel een redelijke deal, 1 jaar 30 euro, en dan 99.95 bij betalen. Maar voor 30 euro heb je slechts 177 smsjes zie ik nu. :| Als je dan hoger gaat zitten, of zon bundel neemt zit je alsnog op een hoog maand bedrag.
Echter werkt Orange met sms bundels, of sms voorraden.
Wil je goedkoper smsen, dan betaal je uit je bundel dus je maandsaldo, een bedrag aan smsjes.

voordeelbundels || je betaalt per maand jouw voordeel
Sms 30 || € 3,50 sms'en voor 12 cent per bericht
Sms 60 || € 5,50 sms'en voor 9 cent per bericht
Sms 120 || € 10 sms'en voor 8 cent per bericht
Sms 240 || € 15 sms'en voor 6 cent per bericht
Sms grenzeloos || € 20 sms’en naar Nederlandse én buitenlandse nummers voor 1 cent per bericht (max 2000 sms)

En nog wat voordelen.

Ongebruikte smsjes, neem je onbeperkt mee. Totdat je ze opmaakt :P. Al weet ik niet of dit nog geld bij de nieuwe voorwaarden.
Zo heb ik nu dus na 2 jaar ongeveer 3000 smsjes.
:X Wordt eens tijd dat ik die sms bundel uitschakel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
-Gabriel- schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:37:
ff een vraagje aan de kenners hier.. zal deze telefoon rond Januari gratis of betaalbaar (<100E) zijn met een redelijk maar niet absurd 1-jaars abbonement?
Bij gsmweb heb je hem nu voor 90 euro, bij 1 jaar Vodafone 35 ;) En krijg je ook nog elke maand 20% korting. Dus waarschijnlijk wel.
Echter is net ná de feestdagen niet echt een tactisch moment om een contract af te sluiten. De toestelsubsidies zullen weer flink kelderen na 31 december.
MineMine schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:41:
[...]

Echter werkt Orange met sms bundels, of sms voorraden.
Wil je goedkoper smsen, dan betaal je uit je bundel dus je maandsaldo, een bedrag aan smsjes.

voordeelbundels || je betaalt per maand jouw voordeel
Sms 30 || € 3,50 sms'en voor 12 cent per bericht
Sms 60 || € 5,50 sms'en voor 9 cent per bericht
Sms 120 || € 10 sms'en voor 8 cent per bericht
Sms 240 || € 15 sms'en voor 6 cent per bericht
Sms grenzeloos || € 20 sms’en naar Nederlandse én buitenlandse nummers voor 1 cent per bericht (max 2000 sms)

En nog wat voordelen.

Ongebruikte smsjes, neem je onbeperkt mee. Totdat je ze opmaakt :P. Al weet ik niet of dit nog geld bij de nieuwe voorwaarden.
Zo heb ik nu dus na 2 jaar ongeveer 3000 smsjes.
:X Wordt eens tijd dat ik die sms bundel uitschakel :P.
Ah, ik ging er vanuit dat de bundelprijs per maand er bovenop kwam. :o
Dit is best aantrekkelijk dan, en ook nog redelijk goedkoop vergeleken met andere providers.

Ik ga morgen gelijk ff bij de Orange shop langs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Heb nu ook de k850i :*)
En wat ben ik er blij mee zeg :9
Prijs was 29,95 met 2 jaar Orange 25, in de Orange Shop.
Op internet is hij idd goedkoper, maar ik wilde em gelijk mee :P
Hij is simlock vrij en zonder branding gelukkig...
En ik kreeg er ook nog een 512mb m2 kaartje bij :)
Nu maar is lekker gaan spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Die Facewarp applicatie is echt zo geweldig 8)7 _/-\o_ Jammer genoeg slaat hij alleen in een lage resolutie op met hoge jpegcompressie :(

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/4px4tc2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4r0gd28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/6b3b67l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/549dc38.jpg

}:O

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Hahahaha! Geweldig! :D

Maar herkent hij gezichten, en past hij het daarop toe of zo? Want zoals bij de tweede foto, het gezicht van die linker jongen is "aangetast", en van de rechter niet. Bovendien zit die linker jongen niet eens in het midden van het scherm... :?

En nog een vraagje over die abonnementen: Als je ongebruikte beltegoed "onbeperkt" houdbaar is: stel dat mijn abonnement na twee jaar voorbij is, maar ik heb nog 500 belminuten die ik over heb. Kan ik deze belminuten alsnog (gratis) opmaken na de opheffing van het contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Inderdaad, Facewarp herkent gezichten!

Over je abo: nee, je beltegoed vervalt nadat je contract is opgezegd. Wel zijn er (niet altijd even legale ;)) sites op internet die geld uitstorten voor het bellen van een 0900 nummer. Zo kun je toch je BTG opmaken...

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:03:
Inderdaad, Facewarp herkent gezichten!
Cool!
Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:03:Over je abo: nee, je beltegoed vervalt nadat je contract is opgezegd. Wel zijn er (niet altijd even legale ;)) sites op internet die geld uitstorten voor het bellen van een 0900 nummer. Zo kun je toch je BTG opmaken...
Cool!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat een belachelijke onzin bij Orange; zoals vermeld had ik een mooi aanbod van een shop.
Ik er dus naartoe vanavond; bladiebla; nieuwe abo met nummerbehoud

vertelt die gast me vrolijk dat mijn abo niet over 3 maanden kan ingaan (dus wanneer mijn huidig abo dan stopt bij vodafone)??? wat is dat voor onzin, dit heb ik nog bij geen enkele provider meegemaakt.

bij een andere winkel (phonehouse) raadden ze me sowieso orange af omdat je hier in zuid-limburg blijkbaar nergens fatsoenlijk ontvangst hebt?

hmm ff vodafone bellen en een mooie verlenging regelen dan maar... lekker daar; krijg je een mooie prijs omdat je vaste klant bent. alles geregeld alleen op t laatste; eh sorry meneer ik heb een foutje gemaakt; u moet nog 250 euro bijbetalen.... :S :S :S

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De Orange webshop biedt de blauwe K850i dus gratis aan in combinatie met een 2jarig abonnement van 25 euro, waarvan je in jaar 1 12,50 euro per maand betaald. Is dus 450 euro in totaal.

Maar als je dan kijkt.. naar 1jarige abonnementen. Dan kost het toestel 100 euro met een 1jarig abonnement van 30 euro per maand, waarvan je de eerste drie maanden 15 euro per maand betaald. Kost je dus 3x15 + 9x30 + 100 = 415 euro. Nu kan je echter al 4 maand van te voren je aflopende abonnement verlengen (zal bij andere providers vast ook zo zijn) Dus dan betaal je slechts 5x30 en bespaar je dus 120 euro. Totaal kost het je dan 295 euro bij een 1jarig 30 euro abonnement.

Als je het dan doorrekent voor het 2jarig 25 euro abonnement.. 24 x 25, 4 maand van te voren verlengen, dus 20x25 = 500 euro. Nou dan weet ik het wel. Betaal 100 euro voor het toestel, betaal de eerste 3 maand 15 euro en hoef daarna nog slechts 5 maand de volle mep te betalen per maand! :D Vervolgens, na die 5 maand zet ik mijn abonnement om in een sim only. Heb je na een jaar nog steeds een goed werkende K850i + lage maandlasten door sim only.

@Stormbringer: als je nog xx euro over hebt (Orange werkt in euro's, niet in minuten) en je hebt je contract al opgezegd dan ben je verplicht alles op te maken, want het komt te vervallen. Echter, als je aandringt op nummerbehoud en omschakeling naar prepaid kan je daarnaast verzoeken het resterende bedrag om te zetten in een prepaid tegoed. Dat is ook onbeperkt houdbaar en zo heb je het dan niet verloren, ondanks dat je abonnement wel opgezegd is/vervalt. Of idd, bellen naar nummers (cashjebeltegoed.nl was 1 site volgens mij) waarna je xx% van je beltegoed teruggestort krijgt op je bankrekening. Jammer dat ik daar 4 jaar terug niet op kwam. Had toen tijdens Dutchtone: "Uw beltegoed bedraagt 160 gulden" en toen zat ik al te zeggen: "Kon ik dat maar cash in mijn hand krijgen" Wist ik veel dat zulke sites bestaan en dat je naar een nummer belt waarna je een percentage van wat je verbeld aan hen teruggestort krijgt :P

@Ivo NL: haha, die facewarp is een grappige functie :D Ga ik allemaal foto's maken van onze honden en die facewarpen lol. Zie het al helemaal voor me ^^
Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:17:
wat een belachelijke onzin bij Orange; zoals vermeld had ik een mooi aanbod van een shop.
Ik er dus naartoe vanavond; bladiebla; nieuwe abo met nummerbehoud

vertelt die gast me vrolijk dat mijn abo niet over 3 maanden kan ingaan (dus wanneer mijn huidig abo dan stopt bij vodafone)??? wat is dat voor onzin, dit heb ik nog bij geen enkele provider meegemaakt.
Dat is wel erg stug. Zeker wanneer ik gewoon lees op de site van Orange:

Kan ik mijn eigen nummer behouden?

Je oude mobiele nummer meenemen naar Orange is heel eenvoudig. Dit kan met een abonnement van een andere aanbieder of met een prepaid nummer. De enige voorwaarde is dat je oude nummer nog actief is op het moment dat je aanvraag door Orange wordt verwerkt.
Bij je afgeleverde bestelling ontvang je een nummerbehoudskaart dat je ingevuld naar Orange kunt opsturen of faxen. Als je een oud prepaid nummer omzet naar een Orange nummer, ben je, binnen 10 werkdagen na ontvangst van je aanvraag bij Orange bereikbaar op je oude nummer. Bij een abonnement is dit afhankelijk van de opzegtermijn bij je oude abonnement. Tot die tijd kun je gewoon bellen en gebeld worden op je tijdelijke Orange nummer.

En aangezien je natuurlijk eerst de aanvraag indient is je oude abonnement nog actief. Dus kan je gewoon je oude nummer meenemen naar een nieuwe provider toe. Dus dat is lariekoek wat die medewerker tegen je zei dat dat bij Orange niet kan. Je dient gewoon de aanvraag in tot nummerportering zoals dat heet volgens mij. Vervolgens krijg je antwoord van Orange dat dat kan vanaf xx/xx/xxxx. In de tussentijd krijg je een tijdelijk nummer van Orange waarmee je kunt bellen.

Dusse, diegene praat uit zijn nek, want het klopt gewoon niet. Ga er maar naar terug en zeg tegen hem dat dit zelf op de site van Orange staat.

Link: http://shop.orange.nl/faq.asp#faq12

[ Voor 31% gewijzigd door Joosie200 op 01-11-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij flits de flitser van de k850i te vroeg of te laat want de foto's zijn allemaal onderbelicht als je kijkt naar mijn oude k800i.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
bij orange met een 1-jarig abonnement met €30,- bundel is ie idd erg goedkoop

toestelprijs: 100
abo kosten eerste 3 maanden: 15
abo kosten rest. 9 maanden: 30

totaal: €370

best goedkoop al zeg ik zelf ;)

p.s. hoe zat het eigenlijk met branded softwaren oid op het orange mobieltje? is er nog iets veranderd aan het uiterlijk?

[ Voor 22% gewijzigd door reAaa op 01-11-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:12:
Volgens mij flits de flitser van de k850i te vroeg of te laat want de foto's zijn allemaal onderbelicht als je kijkt naar mijn oude k800i.
Ja, daar had ik eerst ook last van. Totdat ik ontdekte dat ik onderbelichte foto's kreeg als je je vingers maar iets vóór de camera zijde van de telefoon hield. Dus voortaan vasthouden met wijsvinger en duim, dan geen onderbelichte flitsfoto's meer ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:21:
[...]

Ja, daar had ik eerst ook last van. Totdat ik ontdekte dat ik onderbelichte foto's kreeg als je je vingers maar iets vóór de camera zijde van de telefoon hield. Dus voortaan vasthouden met wijsvinger en duim, dan geen onderbelichte flitsfoto's meer ;)
Staat geloof ik ook in het boekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K850 Firmware Overview

Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.

R1CA029
- First release

Bugs
- Phone can crash whilst in standby mode, requiring a hard reboot (taking the battery out)
- Alarms only produce three beeps on some phones rather than play the selected ringtone.
- Play/Pause and FF/RW controls on HPM-82 do not work
- Phone can crash when using HPM-82
- Some Video playback is out of sync with the sound
- Corruption of the filing system can occur affecting photos, applications etc
- USB photo transfer can lead to duplicated pictures / removal of other pictures present on the phone
- Video is of lower quality than the K800
- Occasional second or so delay between the vibration of an incomming text/call and screen illumination.
- Audiobook functionaility cannot be accessed
- When you connect the phone via the usb cable, You cant see the ringtone folder
- Phone doesnt support some Mp4 files and doesnt support some jpeg photos.
- The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark photos in night conditions.
- On some phones the shutter ocasionally fails to open
- Not all symbols are possible to enter in the email client settings, e.g. not allowing you from adding a : for gmail addresses.
- The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures.
- On some phones, adding a birthday to a contact does not give you a chance to add it to the Calendar.

Performance
- JBenchmark 3D LQ: 193
- JBenchmark 3D HQ: 103
- JBenchmark 2: 733
- JBenchmark 1: 4209

Software versions:
EROM: R6A008
LCD: 200708241
Camera: 2.9
Videocall camera: 3.0
Content: PA13
Java: 8.0
Text: AC

Accessing Firmware Information

To find out which firmware revision your phone currently has installed, select Menu > Settings > General > Update service > Software version. For more detailed software versioning information, perform the following:

>*<<*<*

Where < and > represents clicking the D-Pad left and right keys respectively.

Sony Ericsson Update Service

The firmware of the K850 can be upgraded either over the air by selecting Settings / Update Service / Search for update or via the more traditional (and potentially cheaper) method of the Sony Ericsson Update Service. In order to use SEUS you will need to have internet access (preferably Broadband) and attach your phone to your PC via the supplied USB cable.

If you run into problems, you may wish to download and install Sun's Java Runtime Environment separately.

If the firmware update fails part way through, retry the SEUS. If the update consistently fails you will need to perform a Master Reset on your phone. It is likely that you will be required to perform a Reset All - a settings reset is unlikely to do the job. It is recommended to use a tool such as MyPhoneExplorer to create a backup of the data on your phone before performing a Master Reset. Note that you will still lose any games, themes or ringtones present in your phone's memory.

SEUS will currently install the following firmware revisions for UK phone brands:

K850
Unbranded UK (CDA102511/2) - ?
O2 UK (CDA102511/41) - R1CA029
Vodafone UK (CDA102511/15) - ?
Orange UK (CDA102511/47) - ?
3 UK (CDA102511/69) - ?
T-Mobile (CDA102511/12) - ?

Third Party Update Services

Third party firmware updates are currently unavailable for the K850.

Drivers

Drivers for all current Sony Ericsson phones can be downloaded from EMMA.

Other Sony Ericsson Firmware Overviews

K800
K750 / W800
K700 / K500
T610 / T630

[ This Message was edited by: mwarner on 2007-10-24 10:28 ]

Is een software fout flitser sync niet met de sluiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dat probleem had ik ook last. Totdat ik het beschermfolie (wat er out-the-box op zit) eraf haalde. Toen was het over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Joosie200 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:45:

[...]

Dat is wel erg stug. Zeker wanneer ik gewoon lees op de site van Orange:

Dusse, diegene praat uit zijn nek, want het klopt gewoon niet. Ga er maar naar terug en zeg tegen hem dat dit zelf op de site van Orange staat.

Link: http://shop.orange.nl/faq.asp#faq12
had ik ook al gezien op internet, heb hun zelfs gewezen waar je het kon vinden. Werd er de "baas" van die shop bij gehaald; nee sorry gaat echt niet. Ze wilden me het abo gewoon niet verkopen met nummerbehoud. Ja tenzij ik bereid was dus om 3 maanden dubbel abo te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Ja duh, dat is logisch. Kan niet anders bij nummerbehoud... Anders betekent het dat je nieuwe provider die 3 maanden moet betalen, en dat wil geen enkele.

[ Voor 44% gewijzigd door Ivo NL op 01-11-2007 21:51 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:51:
Ja duh, dat is logisch. Kan niet anders bij nummerbehoud... Anders betekent het dat je nieuwe provider die 3 maanden moet betalen, en dat wil geen enkele.
ehm nou ik heb in die 10 jaar dat ik een gsm heb altijd als ik overstapte het volgende gedaan:

- abo aanvragen met nummerbehoud bij provider X
- provider X geeft dit door aan Y
- Y heeft opzegtermijn van 3 maanden
- nieuw abo met oude nummer gaat bij X pas in na die drie maanden

dan betaald niemand niks dubbel. Heb nog nooit anders meegemaakt alleen orange doet nu moeilijk.

Maar goed als ik de horrorverhalen over ontvangs in limburg met orange lees ga ik maar snel naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:59:
[...]

ehm nou ik heb in die 10 jaar dat ik een gsm heb altijd als ik overstapte het volgende gedaan:

- abo aanvragen met nummerbehoud bij provider X
- provider X geeft dit door aan Y
- Y heeft opzegtermijn van 3 maanden
- nieuw abo met oude nummer gaat bij X pas in na die drie maanden

dan betaald niemand niks dubbel. Heb nog nooit anders meegemaakt alleen orange doet nu moeilijk.

Maar goed als ik de horrorverhalen over ontvangs in limburg met orange lees ga ik maar snel naar een andere provider.
Ahja, deze constructie kan wel iig. Misschien omdat Orange naar T-mobile overgaat binnenkort en daarom even geen dergelijke zaken aanneemt?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
reAaa schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:14:
p.s. hoe zat het eigenlijk met branded softwaren oid op het orange mobieltje? is er nog iets veranderd aan het uiterlijk?
Zie het citaat van MyNamels:
MyNameIs schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:16:
Heb nu ook de k850i :*)
En wat ben ik er blij mee zeg :9
Prijs was 29,95 met 2 jaar Orange 25, in de Orange Shop.
Op internet is hij idd goedkoper, maar ik wilde em gelijk mee :P
Hij is simlock vrij en zonder branding gelukkig...
En ik kreeg er ook nog een 512mb m2 kaartje bij :)
Nu maar is lekker gaan spelen >:)
MyNamels heeft dit gevraagd in een Orange winkel, dus neem aan dat dit voor ieder filliaal geldt. En dat betekend, meteen 1jarig abonnement van 30 euro per maand af sluiten en 100 euro bijbetalen om vervolgens fluitend naar buiten te lopen met een blauwe K850i die simlock vrij en non branded is :D Baal er echt van dat ik pas rond de kerstdagen, notabene dag 1 van de kerstvakantie pas kan verlengen :(
Ivo NL schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:09:
[...]

Ahja, deze constructie kan wel iig. Misschien omdat Orange naar T-mobile overgaat binnenkort en daarom even geen dergelijke zaken aanneemt?
Zou kunnen maar ook deze reden lijkt me stug. Want was dit ook het geval toen Ben naar Debitel ging, O2 naar Vodafone, Dutchtone naar Orange en noem het maar? Lijkt me dus een beetje gemakkelijke smoes om het weigeren van nummerportering. Maar het zou en siche wel kunnen. Al blijf ik het dan een flutreden vinden, want waarom anders vermeld je het op je eigen site. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 01-11-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb hem binnen, ik ben er vet blij mee!

De touchbuttons was ik snel aan gewend. Het werkt goed. Ik heb nog niet alles helemaal door. Ik zal volgende week een review maken. :)

Edit: ff de bugs list gelezen dat zijn er nogal wat! Wel klote omdat ik de HPM-82 gebruik. Hopelijk komt er snel een firmware update!.

[ Voor 27% gewijzigd door Dani86 op 02-11-2007 00:58 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ingangsdatum in de toekomst is wel gewoon mogelijk. Neem aan dat het niet in een orange shop was, maar een andere shop. Dan krijgen die gasten waarschijnlijk gewoon een betere bonus als ze hem verkopen met een ander netwerk.

Nog even iets rechtzetten, er was iets gezegd over sms bundels bij orange, maar deze smsjes neem je niet meer mee naar een volgende maan (was vroeg wel zo idd) ook het behouden van tegoed bij het omzetten naar prepaid is niet meer mogelijk. Wel kan je van je abbo tegoed bij prepaid bijboeken, dus via een omweg is het wel mogelijk :D

Ben erg beniewd naar de K850, ga hem dit weekend maar even goed bekijken in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:08:
De ingangsdatum in de toekomst is wel gewoon mogelijk. Neem aan dat het niet in een orange shop was, maar een andere shop. Dan krijgen die gasten waarschijnlijk gewoon een betere bonus als ze hem verkopen met een ander netwerk.

Nog even iets rechtzetten, er was iets gezegd over sms bundels bij orange, maar deze smsjes neem je niet meer mee naar een volgende maan (was vroeg wel zo idd) ook het behouden van tegoed bij het omzetten naar prepaid is niet meer mogelijk. Wel kan je van je abbo tegoed bij prepaid bijboeken, dus via een omweg is het wel mogelijk :D

Ben erg beniewd naar de K850, ga hem dit weekend maar even goed bekijken in de winkels.
het was in de orange shop. eerst laten ze me een cent pinnen en al die bullshit en dan komen ze daar ineens mee. Zou ik ook mijn cent terugkrijgen?

Hoe zit het trouwens; als ik een abo afsluit en er blijkt dat ik geen ontvangst thuis/op t werk heb? Volgens de postcodecheck moet ik maximale dekking hebben maar ja, hoor veel andere verhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Weet iemand al hoe je via je usb kabel kan internetten via je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:30:
K850 Firmware Overview

Each firmware revision listed below contains the fixes listed against that revision plus the fixes of all the firmwares below that entry.

R1CA029
- First release

Bugs
- Phone can crash whilst in standby mode, requiring a hard reboot (taking the battery out)
- Alarms only produce three beeps on some phones rather than play the selected ringtone.
- Play/Pause and FF/RW controls on HPM-82 do not work
- Phone can crash when using HPM-82
- Some Video playback is out of sync with the sound
- Corruption of the filing system can occur affecting photos, applications etc
- USB photo transfer can lead to duplicated pictures / removal of other pictures present on the phone
- Video is of lower quality than the K800
- Occasional second or so delay between the vibration of an incomming text/call and screen illumination.
- Audiobook functionaility cannot be accessed
- When you connect the phone via the usb cable, You cant see the ringtone folder
- Phone doesnt support some Mp4 files and doesnt support some jpeg photos.
- The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark photos in night conditions.
- On some phones the shutter ocasionally fails to open
- Not all symbols are possible to enter in the email client settings, e.g. not allowing you from adding a : for gmail addresses.
- The zoom buttons both zoom into a picture and change the volume if you are listening to music whilst browsing pictures.
- On some phones, adding a birthday to a contact does not give you a chance to add it to the Calendar.

Performance
- JBenchmark 3D LQ: 193
- JBenchmark 3D HQ: 103
- JBenchmark 2: 733
- JBenchmark 1: 4209

Software versions:
EROM: R6A008
LCD: 200708241
Camera: 2.9
Videocall camera: 3.0
Content: PA13
Java: 8.0
Text: AC

Accessing Firmware Information

To find out which firmware revision your phone currently has installed, select Menu > Settings > General > Update service > Software version. For more detailed software versioning information, perform the following:

>*<<*<*

Where < and > represents clicking the D-Pad left and right keys respectively.

Sony Ericsson Update Service

The firmware of the K850 can be upgraded either over the air by selecting Settings / Update Service / Search for update or via the more traditional (and potentially cheaper) method of the Sony Ericsson Update Service. In order to use SEUS you will need to have internet access (preferably Broadband) and attach your phone to your PC via the supplied USB cable.

If you run into problems, you may wish to download and install Sun's Java Runtime Environment separately.

If the firmware update fails part way through, retry the SEUS. If the update consistently fails you will need to perform a Master Reset on your phone. It is likely that you will be required to perform a Reset All - a settings reset is unlikely to do the job. It is recommended to use a tool such as MyPhoneExplorer to create a backup of the data on your phone before performing a Master Reset. Note that you will still lose any games, themes or ringtones present in your phone's memory.

SEUS will currently install the following firmware revisions for UK phone brands:

K850
Unbranded UK (CDA102511/2) - ?
O2 UK (CDA102511/41) - R1CA029
Vodafone UK (CDA102511/15) - ?
Orange UK (CDA102511/47) - ?
3 UK (CDA102511/69) - ?
T-Mobile (CDA102511/12) - ?

Third Party Update Services

Third party firmware updates are currently unavailable for the K850.

Drivers

Drivers for all current Sony Ericsson phones can be downloaded from EMMA.

Other Sony Ericsson Firmware Overviews

K800
K750 / W800
K700 / K500
T610 / T630

[ This Message was edited by: mwarner on 2007-10-24 10:28 ]

Is een software fout flitser sync niet met de sluiter
Ik hoop dat ze snel met een update komen, net gekeken en ik heb de meest recente firmware er op zitten maar krijg dus ook donkere foto's vanwege die flitser en filmpjes zijn idd niet van hele erge hoge kwaliteit

Waar ik ook last van heb, is dat ik niet via het menu een foto kan verplaatsen naar een andere map, dat heb ik nu maar gedaan via mijn pc. Heb ze ook meteen maar op de memcard gezet ipv het interne geheugen.
En ik dacht gisteren om wat filmpjes er op te zetten (.wmv) maar die pakt ie dus niet. Moet ik maar even een converter voor opsnorren denk ik.
/edit:Ah, iets gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ook ik ben sinds kort de trotse bezitter van de K850i.

Mijn vraag is nu:

Hoe kan ik alle contacten en SMSjes die opgeslagen staan op mijn oude K750i overplaatsen naar de K850i ?? Kan dat via Bluetooth of niet ?? Of via een prog van SE ?

De contacten kunnen eventueel ook via kopiëren naar de SIM kaart maar dat zijn enkel 200 contacten per keer :(

Groeten,
Brey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:44:
Hallo allemaal,

ook ik ben sinds kort de trotse bezitter van de K850i.

Mijn vraag is nu:

Hoe kan ik alle contacten en SMSjes die opgeslagen staan op mijn oude K750i overplaatsen naar de K850i ?? Kan dat via Bluetooth of niet ?? Of via een prog van SE ?

De contacten kunnen eventueel ook via kopiëren naar de SIM kaart maar dat zijn enkel 200 contacten per keer :(

Groeten,
Brey
200 per keer is toch prima? Ik neem aan dat je geen miljarden contacten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi heeft hem nu ook binnen..

de velvet blue word maandag bij me geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Krijgt iemand zijn GMAIL email account ingestelt met een Hi Abbo Eindeloos Online ?
Volgens mij blokkeert HI dit, hij geeft steeds aan Server Niet Gevonden.

Heb alles geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:44:
Hallo allemaal,

probeer eens myphone explorer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:57:

Nieuw abo of verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

mregeling2005 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:04:
Krijgt iemand zijn GMAIL email account ingestelt met een Hi Abbo Eindeloos Online ?
Volgens mij blokkeert HI dit, hij geeft steeds aan Server Niet Gevonden.

Heb alles geprobeert.
Ligt aan je poortnummer. Handiger is om het via bijvoorbeeld Opera Mini te doen, dat bevalt mij het beste. Of de Gmail applicatie te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:57:

offtopic: heeft hi tegenwoordig nog steeds geen sms ontvangsbevestiging overigens? daar heb ik me echt aan geërgerd en was voor mij de reden om per direct een ander abo te nemen en mijn telefoonnummer maar te laten voor wat het was.

zit er trouwens geen andere "select" knop op het toestel dan de 'touch-knop' onderaan het scherm? vraag mem namelijk af hoe onderhevig dat onderdeel is aan slijtage/problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Phusebox schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:23:
[...]

offtopic: heeft hi tegenwoordig nog steeds geen sms ontvangsbevestiging overigens? daar heb ik me echt aan geërgerd en was voor mij de reden om per direct een ander abo te nemen en mijn telefoonnummer maar te laten voor wat het was.
Nee, een ontvangstbevestiting werkt niet bij Hi.
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.