blokkeert hi dan deze poort ? wil het graag op me tel zo ingesteld hebben.Rio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:21:
[...]
Ligt aan je poortnummer. Handiger is om het via bijvoorbeeld Opera Mini te doen, dat bevalt mij het beste. Of de Gmail applicatie te downloaden.
Nee, is een algemene bug in de instellingen van Gmail voor zover ik weet. Ik heb er ook uren mee zitten rotzooien, is me nooit gelukt, ook niet met een alternatief poortnummer. Je moet ff zoeken op Howardforums of Esato.mregeling2005 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:41:
[...]
blokkeert hi dan deze poort ? wil het graag op me tel zo ingesteld hebben.
edit: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=51814
[ Voor 6% gewijzigd door Rio op 02-11-2007 11:46 ]
Toch best gek, volgens deze site support hij wel wmv's:
Raar hoor.Multimedia Support: more>>
Video: 3GPP (H.263, H.264), MP4, RealVideo 8, WMV
Image: GIF, JPEG, BMP, WBMP, PNG, SVG Tiny 1.1
Sound: MP4 (AAC, AAC+, E-AAC+), MP3, M4A, 3GPP™ (AAC, AMR), AMR-NB, AMR-WB, WAV, G-MIDI 1, SP-MIDI, RealAudio 8, iMelody, XMF, WMA
Animation: SVG Tiny 1.1, GIF, Flash Lite™ 2.0
Streaming: RTSP according to 3GPP™
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
@ Troonstaal, die link vond ik gisteren ook. Dan kun je op meer klikken, waarna je een PDF file kunt downloaden ( http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=84942 ) Hier in staat het volgende: Windows Media Video 9 Local + streaming: QCIF@15 fps, 128 kbit/s. MPEG-4 = Local + streaming: QVGA@15 fps, QCIF@30 fps, 128 kbit/s. Ik ga hier mee aan de slag bij imtoo/jetAudio. Misschien kom ik er dan achter hoe ik het beste de film kan opzetten.
[url=http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=158140]Hier staat wel wat nuttigs over[/ur]j0ynT schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:22:
Weet iemand al hoe je via je usb kabel kan internetten via je pc?
Die pdf zat ik ook net te lezen idd. Volgens dit topicje op Esato mag je maar een beperkte resolutie en bitrate aanhouden. Dat verklaard waarom de filmpjes die ik gisteren had gedl niet worden ondersteund.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:01:
@ Troonstaal, die link vond ik gisteren ook. Dan kun je op meer klikken, waarna je een PDF file kunt downloaden ( http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=84942 ) Hier in staat het volgende: Windows Media Video 9 Local + streaming: QCIF@15 fps, 128 kbit/s. MPEG-4 = Local + streaming: QVGA@15 fps, QCIF@30 fps, 128 kbit/s. Ik ga hier mee aan de slag bij imtoo/jetAudio. Misschien kom ik er dan achter hoe ik het beste de film kan opzetten.
[ Voor 60% gewijzigd door Vrijdag op 02-11-2007 12:03 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Om ff terug te komen op de bugs:
Ik vind de dat Auto rotate te traag of te alert reageert, ik heb het maar uitgezet. Vind het wel best zonder.
So far so good dus.
Ik vind de kwaliteit van de mediaplayer erg goed, geluidskwaliteit is super. Beter dan de K800i
Wie heeft nog meer het Laser Precision thema geïnstalleerd? Die is echt vet!
Dat klopt wel, soms belicht ie de foto's niet goed.- The flash doesn't always sync with the image capture, leaving dark photos in night conditions.
Nu zo'n 2 uur geluisterd met de HPM-82, geen bugs ondervonden. Het duurt wel lang voordat ie hem "vindt" als je de HPM82 inplugt. FF/RW werkt gewoon bij mij.- Play/Pause and FF/RW controls on HPM-82 do not work
- Phone can crash when using HPM-82
Ik vind de dat Auto rotate te traag of te alert reageert, ik heb het maar uitgezet. Vind het wel best zonder.
Nonsense.- Video is of lower quality than the K800
Hij staat nu al 24uur aan, en ik heb er nog niks van gemerkt.- Phone can crash whilst in standby mode, requiring a hard reboot (taking the battery out)
So far so good dus.
Ik vind de kwaliteit van de mediaplayer erg goed, geluidskwaliteit is super. Beter dan de K800i
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Nope, de vraag gaat over het gebruiken van je internetverbinding van je PC voor je telefoon, niet het gebruiken van je internetverbinding van je telefoon voor je PC.TroonStaal schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:01:
[url=http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=158140]Hier staat wel wat nuttigs over[/url]
Dus in feite hoe je
Menu->Instellingen->(Verbindingen)USB->USB-Netwerk->Type USB-netwerk->Via computer
Het lijkt me heel handig om zonder kosten content te kunnen ophalen.
ff een stukje vliegen
Misschien beetje 'n vreemde vraag, maar trilt de K850 'n beetje stil? De trilstand van m'n D600 kan ik inmiddels niet echt meer "stil" noemen. M'n ringtone maakt nog minder lawaai
Als je dat telefonisch of via internet rechtsstreeks bij Hi hebt gesloten heb je je tel denk ik niet binnen korte tijd. Op z'n vroegst eind volgende week, aangezien ze orders pas (op z'n vroegst) vanaf 7 november in het interne systeem kunnen plaatsten. Vanaf dat moment gaan de 3 werkdagen levertijd in.
Ja heel erg stil, dat was bij de K800i ook al zo.jbswinkels schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:56:
Misschien beetje 'n vreemde vraag, maar trilt de K850 'n beetje stil? De trilstand van m'n D600 kan ik inmiddels niet echt meer "stil" noemen. M'n ringtone maakt nog minder lawaai
Ik vind Samsung telefoons gewoon meuk
Hmm ik bedoelde eigenlijk dat ik met m'n telefoon op internet ga via het internet van m'n pc. En niet dat m'n telefoon als modem functioneerd.TroonStaal schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:01:
[...]
[url=http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=158140]Hier staat wel wat nuttigs over[/url]
Ik was net bij de MM in de Cruquius, maar daar hadden ze hem nog niet eens
Je moet ook een beetje geluk hebben. Een vriend van mij werkt bij de BelCompany en heb zodoende 1 exemplaar kunnen bemachtigen. Hij had maar 2 stuks ontvangen!basic_touch schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:39:
Ik was net bij de MM in de Cruquius, maar daar hadden ze hem nog niet eens
En hij zelf zeker de anderej0ynT schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:42:
Je moet ook een beetje geluk hebben. Een vriend van mij werkt bij de BelCompany en heb zodoende 1 exemplaar kunnen bemachtigen. Hij had maar 2 stuks ontvangen!
ff een stukje vliegen
Waardeloze, achterhaalde marketingtechniek van Sony-Ericsson. Hypen en schaarste creëren.
[ Voor 16% gewijzigd door Rio op 02-11-2007 15:02 ]
Verwijderd
dat heb je fout..Rio schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:10:
[...]
Als je dat telefonisch of via internet rechtsstreeks bij Hi hebt gesloten heb je je tel denk ik niet binnen korte tijd. Op z'n vroegst eind volgende week, aangezien ze orders pas (op z'n vroegst) vanaf 7 november in het interne systeem kunnen plaatsten. Vanaf dat moment gaan de 3 werkdagen levertijd in.
ik werd namelijk vandaag gebelt door de klanteservice om een leverings afspraak te maken.. ik vroeg wanneer kan dat ? zegt ze ja maandag als je wilt..
ja natuurlijk wilde ik dat
ik kan morge avond al kijken hoe laat ze komen maandag
heb het via hi internet site besteld
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 15:31 ]
Hoe hard gaat de interne speaker eigenlijk met het spelen van muziek? Ik vind die van de k800i erg zacht namelijk. De k750i ging nog harder. Nokia heeft stereo speakers die veel harder gaan alleen de kwaliteit is op de hardste stand ook niet alles.
Vreemd, ik heb ook Hi, en bij mij werkt het zonder problemen!mregeling2005 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:04:
Krijgt iemand zijn GMAIL email account ingestelt met een Hi Abbo Eindeloos Online ?
Volgens mij blokkeert HI dit, hij geeft steeds aan Server Niet Gevonden.
Heb alles geprobeert.
edit: sorry, verkeerd gelezen. Je moet even dat programmaatje downloaden via Gmail, dat is een applicatie waar je Gmail mee opent en mail kunt inlezen en versturen.
Te downloaden via: http://mobile.google.com (wel op je mobiel doen)
[ Voor 24% gewijzigd door jellywoods op 02-11-2007 15:38 ]
Heb hem dan eindelijk ook besteld
Ik volgde dit topic al een tijdje. Ik betaal 40 Euro bij 2Call met een Vodafone 27.50 abbo. Krijg hem waarschijnlijk dinsdag of woensdag.
K was vandaag in de stad geweest maar dr was nog maar 1 winkel die de blauwe op vooraad had. Dat was The Phone House. Maar daar betaalde ik voor de zelfde telefoon, zelfde abbo maar minder korting op me abbo nog 124 euro bij ipv de 40 die ik nu betaal. Dus dan maar wat langer w88...
K was vandaag in de stad geweest maar dr was nog maar 1 winkel die de blauwe op vooraad had. Dat was The Phone House. Maar daar betaalde ik voor de zelfde telefoon, zelfde abbo maar minder korting op me abbo nog 124 euro bij ipv de 40 die ik nu betaal. Dus dan maar wat langer w88...
In vergelijking met de k800i, is de k850i ietsjes harder (scheelt bijna niks) en iets meer bass erin. (Met Mega Bass aan, hoor je nog meer bas, maar op de hardste stand vervormd het geluid weer.)wiene schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:31:
Hoe hard gaat de interne speaker eigenlijk met het spelen van muziek? Ik vind die van de k800i erg zacht namelijk. De k750i ging nog harder. Nokia heeft stereo speakers die veel harder gaan alleen de kwaliteit is op de hardste stand ook niet alles.
Ik heb hem ook net besteld via de Servicelijn van Hi. Voor 2 jaar verlengd, inclusief 10 euro korting elke maand in het eerste jaar, en een half jaar gratis Hi Eindeloos Online!
Interessant: Hi gaat helemaal geen groene uitleveren, alleen de blauwe wordt beschikbaar!
Als alles meezit, wordt hij woensdag besteld (vanaf die dag kon het pas volgens die gast).
Interessant: Hi gaat helemaal geen groene uitleveren, alleen de blauwe wordt beschikbaar!
Als alles meezit, wordt hij woensdag besteld (vanaf die dag kon het pas volgens die gast).
Vreemd, want in de Hi Shop staat hij nog als 'Schrijf je nu in!' en met de opmerking 'levering week 45'. Ik help het jou hopen, maar Hi heeft mij woensdag ook toegezegd dat ze hem uiterlijk vandaag zouden leveren...Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:29:
[...]
dat heb je fout..
ik werd namelijk vandaag gebelt door de klanteservice om een leverings afspraak te maken.. ik vroeg wanneer kan dat ? zegt ze ja maandag als je wilt..
ja natuurlijk wilde ik datdus maandag komen ze leveren
ik kan morge avond al kijken hoe laat ze komen maandag
heb het via hi internet site besteld
Iedereen bij Hi roept weer wat anders.. Van levertijd tot kleur.. Mij werd namelijk verteld dat het alleen de groene werd, de blauwe misschien wel helemaal niet.jellywoods schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:47:
Je kan je hele telefoonboek in 1 keer versturen via bluetooth.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:44:
Hallo allemaal,
ook ik ben sinds kort de trotse bezitter van de K850i.
Mijn vraag is nu:
Hoe kan ik alle contacten en SMSjes die opgeslagen staan op mijn oude K750i overplaatsen naar de K850i ?? Kan dat via Bluetooth of niet ?? Of via een prog van SE ?
De contacten kunnen eventueel ook via kopiëren naar de SIM kaart maar dat zijn enkel 200 contacten per keer
Groeten,
Brey
Verwijderd
Nah, da's fijn, mijn camera doet het niet meer (2 dagen in bezit), het klepje voor de lens wil niet meer openen. Baal als een stekker!
Verwijderd
hey
het lukt mij nog steeds niet om via de pc op mijn telefoon internet te krijgen.
Ik heb de optie aangevinkt dat de telefoon via de pc moet verbinden ( menu , instellingen, usb , usb netwerk, type usb netwerk , via computer ) , maar dan gebruikt de telefoon nog steeds vodafone gprs om in te loggen.
Ik heb dit getest door zelf een niet werkende internet verbinding in te stellen zodat de telefoon als enige mogelijkheid voor internet mijn computer had, maar dan krijg ik een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken,
Wie o wie kan mij dus helpen om via de usb kabel het internet van mijn pc te gebruiken op mijn k850i ??
alvast bedankt
het lukt mij nog steeds niet om via de pc op mijn telefoon internet te krijgen.
Ik heb de optie aangevinkt dat de telefoon via de pc moet verbinden ( menu , instellingen, usb , usb netwerk, type usb netwerk , via computer ) , maar dan gebruikt de telefoon nog steeds vodafone gprs om in te loggen.
Ik heb dit getest door zelf een niet werkende internet verbinding in te stellen zodat de telefoon als enige mogelijkheid voor internet mijn computer had, maar dan krijg ik een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken,
Wie o wie kan mij dus helpen om via de usb kabel het internet van mijn pc te gebruiken op mijn k850i ??
alvast bedankt
Vraagje voor de mensen die de K850i al in huis hebben:
Hoe licht het toestel op als de wekker gaat? Kan je hem dan goed zien in het donker?
Ik heb nu namelijk een W850i en die geeft amper licht als de wekker af gaat, dus zoek ik me 'sochtends altijd te pletter naar dat ding. Hiervoor had ik een W800i en die geeft een boel licht (komt mss ook door de witte behuizing) en dat vond ik een stuk prettiger.
En hoe zit het met de bediening? Ik las hier al een aantal berichten dat die goed is, maar ik vraag me af of je niet steeds per ongeluk op de 2 of de 5 drukt ipv de richting toetsen. Is het "dikke vingers proof"?
Hoe licht het toestel op als de wekker gaat? Kan je hem dan goed zien in het donker?
Ik heb nu namelijk een W850i en die geeft amper licht als de wekker af gaat, dus zoek ik me 'sochtends altijd te pletter naar dat ding. Hiervoor had ik een W800i en die geeft een boel licht (komt mss ook door de witte behuizing) en dat vond ik een stuk prettiger.
En hoe zit het met de bediening? Ik las hier al een aantal berichten dat die goed is, maar ik vraag me af of je niet steeds per ongeluk op de 2 of de 5 drukt ipv de richting toetsen. Is het "dikke vingers proof"?
Ik vind m'n mobiel altijd op geluid hahaSharkey1802 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:24:
Vraagje voor de mensen die de K850i al in huis hebben:

Omdat de toetjes klein en redelijk ver uitelkaar liggen, denk ik dat de telefoon zeker "dikke vingers proof" is. Het touchscreen is ook goed gebalanceerd heb nog geen 1 x gehad dat ik perongeluk de verkeerde indrukte.
Verwijderd
word er iets gedaan aan de bug van de xenon flits ?
ik vind het echt jammer dat hij niet werkt
of is er al een bug fix of zo ?
en die SE heeft een 5 mp camera
waarom dan met zo;n lage resolutie filmen van 320x240 pixels ?
word hij niet verbeterd ?
en ik heb een probleem met best pic
ligt dat aan mij of hebben meerdere dat
als ik heb gebruik krijg ik zwart beeld?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 23:16 ]
De Xenonflits werkt wel. Probeer de telefoon vast te houden met wijsvinger en duim en geen enkele vinger voor de camerazijde, meestal moet het dan goed werken.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:14:
word er iets gedaan aan de bug van de xenon flits ?
Lage resolutie filmen is afhankelijk van hardware, die kan dus niet worden veranderd. Het probleem van Bestpic heb ik niet.
Android fanboy
Verwijderd
ok als ik mijn vingers voor de camera hou dan werkt best pic welIvo NL schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:26:
[...]
De Xenonflits werkt wel. Probeer de telefoon vast te houden met wijsvinger en duim en geen enkele vinger voor de camerazijde, meestal moet het dan goed werken.
Lage resolutie filmen is afhankelijk van hardware, die kan dus niet worden veranderd. Het probleem van Bestpic heb ik niet.
maar toch vind ik het geen super kwaliteit wat camera produceert met xenon flits
nokia n73 maakt in vergelijking met betere foto's
Verwijderd
Geen Viewty voor mij, heb net de groene 850 gescoord bij de MM Amsterdam voor 489. Was eigenlijk 549 maar ik heb de introductieprijs weten te ritselen, was alleen in de eerste week (2 weken terug) en gold alleen voor de 1e 2 (!!!) toestellen. Hebbes!
Supermooi toestel, snel, fijne menustructuur. Alles werkt, bijna...
1) In het 1e uur dat ik er mee speelde liep hij maar liefst 3 (!!!) keer vast! Baterrij eruit, minuten wachten met opstarten.
2) bij het afspelen van muziek, mp3 of radio, werken de volumetoetsen niet (zijkant rechtsboven), hij speelt maar op 1 stand geluidsterkte (kuuuuut!)
Enig idee wat er loos kan zijn?
Morgenavond plaats ik foto's. De autofocus werkt super en er is geen shutterlag merkbaar zoals bij de viewty (dikke seconde!)
1) In het 1e uur dat ik er mee speelde liep hij maar liefst 3 (!!!) keer vast! Baterrij eruit, minuten wachten met opstarten.
2) bij het afspelen van muziek, mp3 of radio, werken de volumetoetsen niet (zijkant rechtsboven), hij speelt maar op 1 stand geluidsterkte (kuuuuut!)
Morgenavond plaats ik foto's. De autofocus werkt super en er is geen shutterlag merkbaar zoals bij de viewty (dikke seconde!)
Dat vastlopen is vreemd, dat heb ik niet.. En volumetoetsen is nog vreemder. Weet je zeker dat je de goeie knop indrukt? Soms zie je inderdaad de groene bolletjes niet van volumesterkte maar dan hoor je wel dat het geluid harder/zachter wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:40:
Geen Viewty voor mij, heb net de groene 850 gescoord bij de MM Amsterdam voor 489. Was eigenlijk 549 maar ik heb de introductieprijs weten te ritselen, was alleen in de eerste week (2 weken terug) en gold alleen voor de 1e 2 (!!!) toestellen. Hebbes!
Android fanboy
Verwijderd
Een goedendag allemaal,
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een K850i, prachtig toestel precies wat ik zocht.
(Mooie foto's op zakformaat, echt een uitkomst
Alleen ik deel de problemen van het vastlopen met redSP, mijn toestel is al 5x vastgelopen en ik heb geen idee hoe het gebeurt. Het toestel doet het op de meest vreemde momenten, tijdens foto's bekijken, het opladen of zelfs zoeken naar bluetooth apparaten.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Het is niet de firmware, die heb ik vanmiddag geupdate.
* Deze vraag is ook naar SE NL gestuurd, mocht ik een antwoord hebben post ik een kopietje op het bord.
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een K850i, prachtig toestel precies wat ik zocht.
(Mooie foto's op zakformaat, echt een uitkomst
Alleen ik deel de problemen van het vastlopen met redSP, mijn toestel is al 5x vastgelopen en ik heb geen idee hoe het gebeurt. Het toestel doet het op de meest vreemde momenten, tijdens foto's bekijken, het opladen of zelfs zoeken naar bluetooth apparaten.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Het is niet de firmware, die heb ik vanmiddag geupdate.
* Deze vraag is ook naar SE NL gestuurd, mocht ik een antwoord hebben post ik een kopietje op het bord.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 01:54 ]
Verwijderd
Ik las op een ander forum dat bij vastlopen e.d. een master reset helpt. En presto, gefixed! Wel balen dat je dan alle settings kwijt bent. ff kijken of je een profiel op de mmcard kwijt kan.Ivo NL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:05:
[...]
Dat vastlopen is vreemd, dat heb ik niet.. En volumetoetsen is nog vreemder. Weet je zeker dat je de goeie knop indrukt? Soms zie je inderdaad de groene bolletjes niet van volumesterkte maar dan hoor je wel dat het geluid harder/zachter wordt.
Het ding sterft wel van de bugs overigens, nu in ene geeft de camera na het scherpstellen een heel klein statisch achtig geluidje 'pok' uit de speaker. Maar weer een reset doen.
Mischien is het handig als we even Firmware versies gaan vergelijken.
Ik heb:
1200-4400
R1CA029
070922
Gezien de datum is mijn firmware oud
hmm dat pok geluidje heb ik dus op mijn k800i al een paar maanden en wat ik ook doe, het gaat niet weg (firmware update, master restet)Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:41:
[...]
Ik las op een ander forum dat bij vastlopen e.d. een master reset helpt. En presto, gefixed! Wel balen dat je dan alle settings kwijt bent. ff kijken of je een profiel op de mmcard kwijt kan.
Het ding sterft wel van de bugs overigens, nu in ene geeft de camera na het scherpstellen een heel klein statisch achtig geluidje 'pok' uit de speaker. Maar weer een reset doen.
Mischien is het handig als we even Firmware versies gaan vergelijken.
Ik heb:
1200-4400
R1CA029
070922
Gezien de datum is mijn firmware oud
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gefeliciteerd, leuk dat je er eentje hebt. De groene of de zwarte? Zie dat ze je wel goed te grazen hebben genomen met het 'ritselen' van een zogenaamde 'introductieprijs'. Allemaal onzin, geloof dat soort verkopers toch niet. 489 is de normale losprijs bij vrijwel iedere winkel (t4t ook bijvoorbeeld).Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:40:
Goede deal, daar niet van. Maar laat je niet inpakken door flitsende telecomverkopers ;-)
Verwijderd
Bij nader inzien kan het ook wel iets mechanisch zijn, heeft misschien met het zoom mechanisme te maken. Even aankijken maar...
bij mij wel hoor! staat in het lijstje als K850 / K858. En vervolgens vindt ie geen update. Versie Update Service is 27.10.6.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:44:
In het Update service programma dat ik heb gedownload komt de k850 niet voor (wel2x de k800!).
En op de site kon ik niets vinden.
MIjn versie is (opgvraagd via >*<<*< )
R1CA029
prg12004400_GENERIC_SO R1A29
EROM: 1200-4341
SEMCBOOT R6A008
ff een stukje vliegen
Verwijderd
>*<<*<
waar tik je dat precies in? cq welke toetsen zijn de <>? Zijn dat de navigatie toesten of zo?
waar tik je dat precies in? cq welke toetsen zijn de <>? Zijn dat de navigatie toesten of zo?
Dat pokgeluidje is gewoon van het scherpstellen. Gewoon mechanisch dus.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:10:
Bij nader inzien kan het ook wel iets mechanisch zijn, heeft misschien met het zoom mechanisme te maken. Even aankijken maar...
Vanuit het standbyscreen waarbij <> het dpad is.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:19:
>*<<*<
Android fanboy
Het verschilt kennelijk per toestel ofzo. Ik heb totaal geen last van bugs **afkloppen**.
Dat pok geluidje is idd de autofocus, m'n k800i had het ook.
Dat pok geluidje is idd de autofocus, m'n k800i had het ook.
Als ik > doe kom ik in het snelkoppelings menu wat onder > staat.. en verder gebeurd er niks. Wat doe ik verkeerd?
Ivo NL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:37:
[...]
Dat pokgeluidje is gewoon van het scherpstellen. Gewoon mechanisch dus.
[...]
Vanuit het standbyscreen waarbij <> het dpad is.
Je moet die >*<<*< intoetsen zonder dat je kijkt naar wat er op het scherm gebeurd. Pas als je alles hebt ingetypt zie je het servicemenu.j0ynT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:53:
Als ik > doe kom ik in het snelkoppelings menu wat onder > staat.. en verder gebeurd er niks. Wat doe ik verkeerd?
[...]
EDIT: Om servicemenu binnen te gaan moet je >*<<*<* doen, dat laatste sterretje miste
[ Voor 10% gewijzigd door Ivo NL op 03-11-2007 12:00 ]
Android fanboy
Verwijderd
Hmm gelukkig ook geen vastlopers gehad. Heb er toch best veel aplicaties tegelijk op gedraaid, kreeg alleen wat slowdown in het media gedeelte maar dat was wel te verwachten.
Ik heb op de een of andere manier nooit last van die dingen. Ooit een laptop gekocht die het 5 jaar (en nog steeds) deed zonder vast te lopen, las is laatst een artiekel van 5 jaar geleden dat het door alle vastloop problemen een waardeloos appraat was.
*klopt het komende half uur af*
Ik heb op de een of andere manier nooit last van die dingen. Ooit een laptop gekocht die het 5 jaar (en nog steeds) deed zonder vast te lopen, las is laatst een artiekel van 5 jaar geleden dat het door alle vastloop problemen een waardeloos appraat was.
*klopt het komende half uur af*
precies, de navigatietoetsen. In standby druk je rechts (boeit niet dat er dan wat gebeurt omdat dit een shortcut is,) sterretje, links, links, sterretje links.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:19:
>*<<*<
En dan zit je in het servicemenu...
ff een stukje vliegen
Verwijderd
nu weten ze het zeker..jbswinkels schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:54:
[...]
Iedereen bij Hi roept weer wat anders.. Van levertijd tot kleur.. Mij werd namelijk verteld dat het alleen de groene werd, de blauwe misschien wel helemaal niet.
bel verkoop maar 0612001200.. die vertellen je allemaal dat ze de blauwe leveren
Ik heb nu een Jamba 620s BT headset maar hij werkt niet vlekkeloos, na het skippen van een aantal nummers lijkt de verbinding te verbreken. Ook is het niet mogelijk om radio te luisteren via de headset, omdat er een headset aan de fastport moet worden aangesloten omdat die als antenne werkt. Het geluid komt daar dan ook vandaan.
De HBH-DS200 of de HBH-DS220 lijken me wel wat maar ik weet niet of deze dus ook radio ondersteunen.
De HBH-DS200 of de HBH-DS220 lijken me wel wat maar ik weet niet of deze dus ook radio ondersteunen.
Volgens mij is het niet mogelijk om met een BT headset de radio te beluisteren.inTIMidate schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:40:
Ik heb nu een Jamba 620s BT headset maar hij werkt niet vlekkeloos, na het skippen van een aantal nummers lijkt de verbinding te verbreken. Ook is het niet mogelijk om radio te luisteren via de headset, omdat er een headset aan de fastport moet worden aangesloten omdat die als antenne werkt. Het geluid komt daar dan ook vandaan.
Android fanboy
Ivo NL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:56:
[...]
Je moet die >*<<*< intoetsen zonder dat je kijkt naar wat er op het scherm gebeurd. Pas als je alles hebt ingetypt zie je het servicemenu.
EDIT: Om servicemenu binnen te gaan moet je >*<<*<* doen, dat laatste sterretje miste
Die van mij is hetzelfde als die van ArnoudArnoudBM schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:39:
[...]
bij mij wel hoor! staat in het lijstje als K850 / K858. En vervolgens vindt ie geen update. Versie Update Service is 27.10.6.
R1CA029
SEMCBOOT R6A008
Ik heb ook dezelfde. Volgens mij zijn ze op 't moment allemaal nog gelijk.j0ynT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:13:
[...]
[...]
Die van mij is hetzelfde als die van Arnoud
Android fanboy
nog even een vraagje, ik zie dat je hier op de website van belcompany de k850i kan bestellen icm een Hi 25 abonnement en dan betaal je net als bij hi.nl, 99€ voor het toestel. geldt ook hier dat je het eerste jaar 10€ korting krijgt op je belbundel?
http://www.belcompany.nl/...ail.htm?artikel_id=100153
Verwijderd
ja ik heb ook dat thema! Het menu ziet er echt geweldig uit!n00bdani86 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:30:
Verwijderd
instellingen->updateservice->softwareversie ( k800, voor de versie )Ivo NL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:56:
[...]
Je moet die >*<<*< intoetsen zonder dat je kijkt naar wat er op het scherm gebeurd. Pas als je alles hebt ingetypt zie je het servicemenu.
Verwijderd
Waarom werkt dit bij mij niet?? Bij mij blijft ie dan alleen maar zeggen: 'Druk op * en vrijgeven om de toetsen vrij te geven"ArnoudBM schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:10:
[...]
precies, de navigatietoetsen. In standby druk je rechts (boeit niet dat er dan wat gebeurt omdat dit een shortcut is,) sterretje, links, links, sterretje links.
En dan zit je in het servicemenu...
Maar het service menu krijg ik niet tevoorschijn:s
Ook kan ik nergens in mijn telefoon de updateservice vinden!
De meeste providers leveren alleen de blauwe als het goed is. De groene is ook minder gewild kennelijk.
Je moet wel eerst de telefoon vrijgeven.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:39:
[...]
Waarom werkt dit bij mij niet?? Bij mij blijft ie dan alleen maar zeggen: 'Druk op * en vrijgeven om de toetsen vrij te geven"
Maar het service menu krijg ik niet tevoorschijn:s
Dus eerst * en op vrijgeven drukken.
En dan pas de code invoeren.
Ja ik heb vanalles gedownload van internet, maar deze thema spant de kroon!Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:25:
[...]
ja ik heb ook dat thema! Het menu ziet er echt geweldig uit!
Verwijderd
Ja zeker weten! Waar zijn er nog leuke them's te downloaden?j0ynT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:54:
[...]
Ja ik heb vanalles gedownload van internet, maar deze thema spant de kroon!
Mobile9.com en myk850.lasyk.net ken ik al!
Maar er zal waarschijnlijk ook nog niet zoveel zijn voor zo'n nieuwe telefoon.
Verwijderd
het lukte net wel! maar nu krijg ik het weer niet voor elkaar, ookal is mn telefoon nu gewoon vrijgegegeven!j0ynT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:53:
[...]
Je moet wel eerst de telefoon vrijgeven.
Dus eerst * en op vrijgeven drukken.
En dan pas de code invoeren.
*<<*<*
Heb je deze volgorde gedaan? Dus met nog een ster aan het einde.
Aangezien ik in dit topic gelezen heb dat de K850i afdrukgevoelig is (m.a.w. je ziet snel vingerafdrukken e.d.) en omdat ik de groen/zwarte versie mooier vind omdat het geheel zwart is waar de blauwe de zijkant zilver heeft, heb ik zo'n beschermhoesje gekocht voor nog geen 5 euro op ebay:

En dan de zwarte. Heb je alleen nog het scherm als plek waar je afdrukken kan zien en bij de lens, maar die heeft een beschermcover er al overheen. En met dit hoesje heb ik mijn blauwe K850i geheel zwart met blauw
Daarnaast vind ik zo'n hoesje een handige uitkomst, want die leren opberghoesjes voor mobiels vind ik onpraktisch. Heb er eentje gekocht toen ik net de W800i had, nou het zat voor geen meter en je zag weinig op het scherm omdat het scherm schuil ging achter een laagje plastic van het hoesje.
Ik ga hem afsluiten met een 2jarig 20 euro per maand abonnement bij Orange. Betaal ik 60 euro erbij. Ben ik uiteindelijk 10 euro goedkoper uit over 2 jaar dan wanneer je een 1jarig 30 euro abonnement neemt + voor het 2de jaar een 7,5 euro Sim Only. En zo heb ik elke maand 50% korting en niet alleen de eerste 3 maanden. En dat ik er dan 2 jaar aan vast zit maakt me weinig uit. Ik heb voor als nog alleen maar 2jarige abonnementen gehad en het voordeel is: als er een nieuwe Sony Ericsson uitkomt kan ik nog niet verlengen, maar pas na 1/2 maand van lancering van het toestel. Zo is de prijs ook gezakt van het toestel + eventuele bijbetaling bij afsluiting van een abonnement
Kan ook een voorbeeld geven en dat is de K850i
Is nu al uit, maar ik kan pas over 6/7 weken verlengen

En dan de zwarte. Heb je alleen nog het scherm als plek waar je afdrukken kan zien en bij de lens, maar die heeft een beschermcover er al overheen. En met dit hoesje heb ik mijn blauwe K850i geheel zwart met blauw
Ik ga hem afsluiten met een 2jarig 20 euro per maand abonnement bij Orange. Betaal ik 60 euro erbij. Ben ik uiteindelijk 10 euro goedkoper uit over 2 jaar dan wanneer je een 1jarig 30 euro abonnement neemt + voor het 2de jaar een 7,5 euro Sim Only. En zo heb ik elke maand 50% korting en niet alleen de eerste 3 maanden. En dat ik er dan 2 jaar aan vast zit maakt me weinig uit. Ik heb voor als nog alleen maar 2jarige abonnementen gehad en het voordeel is: als er een nieuwe Sony Ericsson uitkomt kan ik nog niet verlengen, maar pas na 1/2 maand van lancering van het toestel. Zo is de prijs ook gezakt van het toestel + eventuele bijbetaling bij afsluiting van een abonnement
Kan ook een voorbeeld geven en dat is de K850i
Verwijderd
Ja heb ik gedaan! Hij doet het nu overigens wel weer. Een beetje vreemd!j0ynT schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:28:
*<<*<*
Verwijderd
Zo'n hoesje lijkt me wel handig want inderdaad, die vingerafdrukken over zijn niet echt fijn.Joosie200 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:32:
Aangezien ik in dit topic gelezen heb dat de K850i afdrukgevoelig is (m.a.w. je ziet snel vingerafdrukken e.d.) en omdat ik de groen/zwarte versie mooier vind omdat het geheel zwart is waar de blauwe de zijkant zilver heeft, heb ik zo'n beschermhoesje gekocht voor nog geen 5 euro op ebay:
[afbeelding]
En dan de zwarte. Heb je alleen nog het scherm als plek waar je afdrukken kan zien en bij de lens, maar die heeft een beschermcover er al overheen. En met dit hoesje heb ik mijn blauwe K850i geheel zwart met blauwDaarnaast vind ik zo'n hoesje een handige uitkomst, want die leren opberghoesjes voor mobiels vind ik onpraktisch. Heb er eentje gekocht toen ik net de W800i had, nou het zat voor geen meter en je zag weinig op het scherm omdat het scherm schuil ging achter een laagje plastic van het hoesje.
Ik ga hem afsluiten met een 2jarig 20 euro per maand abonnement bij Orange. Betaal ik 60 euro erbij. Ben ik uiteindelijk 10 euro goedkoper uit over 2 jaar dan wanneer je een 1jarig 30 euro abonnement neemt + voor het 2de jaar een 7,5 euro Sim Only. En zo heb ik elke maand 50% korting en niet alleen de eerste 3 maanden. En dat ik er dan 2 jaar aan vast zit maakt me weinig uit. Ik heb voor als nog alleen maar 2jarige abonnementen gehad en het voordeel is: als er een nieuwe Sony Ericsson uitkomt kan ik nog niet verlengen, maar pas na 1/2 maand van lancering van het toestel. Zo is de prijs ook gezakt van het toestel + eventuele bijbetaling bij afsluiting van een abonnement![]()
Kan ook een voorbeeld geven en dat is de K850iIs nu al uit, maar ik kan pas over 6/7 weken verlengen
Alleen dat hoesje bedekt ook alle toetsen als ik het goed zie toch??
Dus dan zie je helemaal niks meer van het licht van de toetsen?
Ze hebben ook een crystal case maar dat zal dan wel gewoon van dat harde plastic zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 14:40 ]
Heb de zwarte en witte vorige week besteld maar ze zijn nog niet binnenVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:34:
[...]
Die hoesjes zien er goed ui! Ik ga ook eens even kijken!
Android fanboy
Belcompany geeft zelf niets aan over de maandelijkse korting van 10 euro. Maar Hi geeft op hun site wel aan dat je 10 euro korting ontvangt. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, meegenomen dat Hi de K850i ook bij een 25 euro 2 jarig abonnement aanbiedt voor 90 euro bijbetaling. Want als je een abbo bij Hi afsluit weet je zeker dat je 10 euro korting per maand krijgt. Bij Belcompany valt dat nog maar te bezien.reAaa schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:24:
nog even een vraagje, ik zie dat je hier op de website van belcompany de k850i kan bestellen icm een Hi 25 abonnement en dan betaal je net als bij hi.nl, 99€ voor het toestel. geldt ook hier dat je het eerste jaar 10€ korting krijgt op je belbundel?
Dus waarom niet een Hi winkel binnenstappen? Of Primafoon, geen idee waar je moet zijn wil je een Hi abonnement afsluiten...
Geen idee in hoeverre het hoesje de witte toetsverlichting door laat of niet.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:34:
[...]
Zo'n hoesje lijkt me wel handig want inderdaad, die vingerafdrukken over zijn niet echt fijn.
Alleen dat hoesje bedekt ook alle toetsen als ik het goed zie toch??
Dus dan zie je helemaal niks meer van het licht van de toetsen?
Ze hebben ook een crystal case maar dat zal dan wel gewoon van dat harde plastic zijn.
Maar gezien de dikte van het hoesje lijkt me dat de toetsverlichting er toch wel doorheen moet kunnen komen. Weet het niet zeker, heb ook absoluut geen idee of de siliconen stof licht door laat of niet, maar ach.. voor <5 euro heb ik wel een goede bescherming en volledige zwart toestel
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 03-11-2007 14:52 ]
Kan je ons op de hoogte houden? Ben wel benieuwd naar de foto's en de functionaliteit.Ivo NL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:36:
[...]
Heb de zwarte en witte vorige week besteld maar ze zijn nog niet binnen
Verwijderd
OK, ook via de juite toesencombi:ArnoudBM schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:39:
[...]
bij mij wel hoor! staat in het lijstje als K850 / K858. En vervolgens vindt ie geen update. Versie Update Service is 27.10.6.
R1CA029
SEMCBOOT R6A008
R1CA029
prg12004400_GENERIC_SO R1CA029
SEMCBOOT R6A008
ja dat ga ik binnekort doenJoosie200 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:47:
Dus waarom niet een Hi winkel binnenstappen? Of Primafoon, geen idee waar je moet zijn wil je een Hi abonnement afsluiten...
Ik wel, gister in de MM in Rotterdam centrum. Maar die gaf een foutmelding

Wat een drama, bijna overal hebben ze alleen de blauwe!
Gelukkig heb ik em nu wel gevonden, de groene, met 1 jaar Vodafone 35.
Moest 31 euro bij betalen.
Gelukkig heb ik em nu wel gevonden, de groene, met 1 jaar Vodafone 35.
Moest 31 euro bij betalen.
De T-mobile (Flex 25) papieren heb ik gekregen, maar moet nog steeds twee weken wachten op mijn groen juweeltje...:|
Maar in het contract staat dat email ontvangen en verzenden gratis is. Weet iemand of dat echt zo is? Want ik daarvoor heb je toch een één of andere dataverbinding nodig, en dat lijkt me niet gratis. Zal anders volgende week een keer bellen om te vragen...
Maar in het contract staat dat email ontvangen en verzenden gratis is. Weet iemand of dat echt zo is? Want ik daarvoor heb je toch een één of andere dataverbinding nodig, en dat lijkt me niet gratis. Zal anders volgende week een keer bellen om te vragen...
Don't live for pleasure, make life your treasure
Verwijderd
Ik heb het LaserPrecision thema ff onder handen genomen, ik vond de submenu's namelijk gruwelijk lelijk. Heb nu een stylish zwartwit menu met wat transparante venstertjes en een hele mooi foto op de achtergrondVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:04:
[...]
Ja zeker weten! Waar zijn er nog leuke them's te downloaden?

als je het wil delen, geef eens een linkje...Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:44:
[...]
Ik heb het LaserPrecision thema ff onder handen genomen, ik vond de submenu's namelijk gruwelijk lelijk. Heb nu een stylish zwartwit menu met wat transparante venstertjes en een hele mooi foto op de achtergrond
ikke
bij de weg, ik heb hi wel gevraagd naar de groene, want die hebben ze nu ook al lang op de site staan en die wil ik ook hebben......
ben benieuwd...
ikke
www.modopo.comVerwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:04:
[...]
Ja zeker weten! Waar zijn er nog leuke them's te downloaden?
alleen auf deutsch
@Phusebox:Phusebox schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:17:
wat een belachelijke onzin bij Orange; zoals vermeld had ik een mooi aanbod van een shop.
Ik er dus naartoe vanavond; bladiebla; nieuwe abo met nummerbehoud
vertelt die gast me vrolijk dat mijn abo niet over 3 maanden kan ingaan (dus wanneer mijn huidig abo dan stopt bij vodafone)???
nog eventjes erop terugkomen. Ik heb in de webshop van Orange de K850i eens aangeklikt i.c.m. een 2jarig 25 euro abonnement (toestel is dan gratis) Vervolgens kreeg ik dit beeld:

Onder: "Flexibele ingangsdatum" kun je dus gewoon 3 maanden aanklikken. En dan gaat ie nadat jouw abonnement afloopt pas in. Zo heb je dus een mooie directe aansluiting op je oude abonnement. Ofwel: niet in de winkel van Orange zoiets doen in het vervolg, maar gewoon in hun webshop
Voorwaarden
flexibele ingangsdatum
Flexibele ingangsdatum is een gratis service waarmee je je nieuwe abonnement bij Orange tot maximaal 3 maanden in de toekomst kunt laten ingaan. Dit voorkomt dubbele abonnementskosten omdat je vaak een opzegtermijn hebt bij je oude aanbieder. Je tekent vandaag je contract maar je abonnement gaat pas later in.
Je kunt je nieuwe abonnement tot maximaal 3 maanden in de toekomst laten ingaan. Je kunt kiezen voor 1, 2 of 3 maanden na ontvangst van je contract. Na ondertekening van je contract ontvang je een actieve Orange simkaart met (tijdelijk) Orange nummer.
Je ontvangt een sms bericht als je abonnement ingaat en je ontvangt de bundelacties die geldig waren toen je het contract hebt ondertekend. Je krijgt de acties dus toegekend in de toekomst. Bijvoorbeeld, je kiest voor een Orange €20 waar je 2 maanden gratis bundel bij krijgt met een flexibele ingangsdatum over 3 maanden. De 2 maanden gratis bundel gaan dan in over 3 maanden, dus op het moment dat je Orange €20 ingaat.
Vanaf het moment dat je abonnement ingaat kan je voordeelbundel activeren.
Tarieven, je kunt met je simkaart bellen voor €0,22 en sms’ en voor €0,17. Je kunt ook bellen naar en in het buitenland tegen de standaard tarieven. MMS en data-diensten zijn niet beschikbaar. Je kunt ook nog geen voordeelbundel activeren.
Rekening, op de rekening staat vermeld dat je een Orange €0 abonnement hebt. Je betaalt dus geen abonnementskosten maar wel voor eventuele gemaakte gesprekken of verzonden sms berichten.
Controleer, we adviseren je om direct na ontvangst van je simkaart te controleren of je contact kunt maken met het Orange netwerk door bijvoorbeeld een sms bericht te versturen of iemand kort te bellen. Mocht er zich hierbij een probleem voordoen, dan moet je dit bij aankoop in de winkel binnen 72 uur melden in de winkel of bij aankoop via internet of telefoon binnen 7 dagen aangeven bij de Orange klantenservice.
Nummerbehoud, je vult bij het afsluiten van een contract de nummerbehoudkaart in en Orange regelt de rest. Op het moment dat je nummer is overgezet naar Orange ontvang je een sms bericht.
De Orange Voordeelbundels blijven geactiveerd tot wederopzegging en eindigen automatisch bij de beëindiging van het Orange abonnement.
Orange kan deze aanvullende voorwaarden eenzijdig wijzigen of intrekken.
Kan zijn dat je al bij Vodafone een abonnement hebt afgesloten, zo niet, dan zou ik via de webshop van Orange ook overwegen als optie.
[ Voor 53% gewijzigd door Joosie200 op 03-11-2007 23:08 ]
Heeft iemand hem al binnen vanaf de Orange webshop?
Zat hier ook een 512mb kaartje bij en is het toestel simlock vrij?
Ben benieuwd of ik nou toch 30 euro genaaid ben
Zat hier ook een 512mb kaartje bij en is het toestel simlock vrij?
Ben benieuwd of ik nou toch 30 euro genaaid ben
Verwijderd
Ik heb een T-mobile flex 20 afgesloten (verlengd iig) maar ze hadden toen alleen de blauwe! Ze konden me ook niet zeggen of ze de groene nog zouden krijgen dus ik heb toch de blauwe genomen. En nu hebben dus ook ineens de groene??Stormbringer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:43:
De T-mobile (Flex 25) papieren heb ik gekregen, maar moet nog steeds twee weken wachten op mijn groen juweeltje...:|
Volgens mij is het verzenden en ontvangen van email ook niet gratis
Ik heb dit probleem ookal gepost in het K800i topic maar nog geen antwoord. Ik heb namelijk een probleem en dat is dat ik met geen mogelijkheid mijn telefoon aankrijg. Ik krijg alleen maar een wit scherm. Weet iemand een oplossing ik denk namelijk dat het aan de software ligt want hij doet dit pas na de update
Dat heb ik ook met m'n oude Samsung E700, waarschijnlijk een kabelbreuk en dus niet zomaar op te lossen...BasBeer schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:27:
Ik heb dit probleem ookal gepost in het K800i topic maar nog geen antwoord. Ik heb namelijk een probleem en dat is dat ik met geen mogelijkheid mijn telefoon aankrijg. Ik krijg alleen maar een wit scherm. Weet iemand een oplossing ik denk namelijk dat het aan de software ligt want hij doet dit pas na de update
Heb ik ook gehad met mn K800i, dat wordt ws. opsturen onder garantie.BasBeer schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:27:
Verwijderd
hierikke4 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:57:
[...]
als je het wil delen, geef eens een linkje...
ikke
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 03:39 ]
Verwijderd
Nou, nog even een update over vastlopers: Na de initiele shit op vrijdag heb ik na de master reset geen problemen meer gehad.
Er is nog wel 1 dingetje: Hij loopt vast (accu eruit halen) bij het editten van sommige jpg's.
Maar ja, dat doe je natuurlijk toch op de PC met the Gimp
Er is nog wel 1 dingetje: Hij loopt vast (accu eruit halen) bij het editten van sommige jpg's.
Maar ja, dat doe je natuurlijk toch op de PC met the Gimp
Ik heb hem bij HI besteld.. welke kleur krijg ik dan?
Tegen mij werd 2 weken geleden verteld dat het de groene werd, nu melden mensen hier dat Hi zegt dat alleen de blauwe geleverd gaat worden..bartus1989 schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:55:
Ik heb hem bij HI besteld.. welke kleur krijg ik dan?
Klopt, ik wilde stiekem ook liever de groen/zwarte versie. Maar kreeg de zilveren met het bericht dat Hi enkel de blauw/zwarte gaat leveren. Maar moet zeggen dat die er toch ook niet verkeerd uitziet hoor.. er zit alleen wel een simlock op.. beetje jammerjbswinkels schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:08:
[...]
Tegen mij werd 2 weken geleden verteld dat het de groene werd, nu melden mensen hier dat Hi zegt dat alleen de blauwe geleverd gaat worden..
eigenlijk is het geen stijl van hi, wekenlang de zwart groene laten zien, waarbij geen andere kleur te selecteren was en dan de andere gaan leveren... ik heb hi laten weten dat ik de groen zwarte heb besteld en gevraagd naar hun oplossing ...Toverdoos schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:47:
[...]
Klopt, ik wilde stiekem ook liever de groen/zwarte versie. Maar kreeg de zilveren met het bericht dat Hi enkel de blauw/zwarte gaat leveren. Maar moet zeggen dat die er toch ook niet verkeerd uitziet hoor.. er zit alleen wel een simlock op.. beetje jammer
\
Verwijderd
dat is ook niet slim van jullie.. hoeft alleen maar te bellen en dan weet je het.. hi leverd alleen blauw
Ik zou me er niet zo heel druk over maken. Beide toestellen zijn mooi vormgegeven. Het spelen van de opstandige consument kost jezelf alleen maar energie. Stop die maar in het mooi gaan vinden van het andere toestelikke4 schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:27:
[...]
eigenlijk is het geen stijl van hi, wekenlang de zwart groene laten zien, waarbij geen andere kleur te selecteren was en dan de andere gaan leveren... ik heb hi laten weten dat ik de groen zwarte heb besteld en gevraagd naar hun oplossing ...
\
Ik bied me trouwens aan om, als de tijd ervoor is, de startpost voor deel 2 te gaan maken...
Android fanboy
En ik vind jou een geschikt persoon om in zo'n belangrijk topic zo'n belangrijke functie goed te vervullen... 
Ik wil niks pushen, maar een concept als deze zou leuk zijn... En omdat het best groot is, en ik het graag toch goed zou willen zien, zou ik je btw wel willen helpen, mocht je dat willen...
Ik wil niks pushen, maar een concept als deze zou leuk zijn... En omdat het best groot is, en ik het graag toch goed zou willen zien, zou ik je btw wel willen helpen, mocht je dat willen...
Don't live for pleasure, make life your treasure
bij nader inzien: ja lijkt me een goed idee Ivo NL !
[ Voor 65% gewijzigd door reAaa op 04-11-2007 17:44 ]
Oke, tof. Als ik tijd heb deze week (zit midden in een toetsweek) zal ik eraan gaan beginnen. Stormbringer, je hoort van me
[ Voor 15% gewijzigd door Ivo NL op 04-11-2007 18:19 ]
Android fanboy
Verwijderd
Ik heb 1 probleem, als ik naar de games of applicaties ga dan krijg ik de melding "bewerking is mislukt" nou dacht ik mischien zijn alle applicaties verwijderd op 1 of ander manier. dus heb ik alle applicaties en games weer gedownload maar als ik het nu probeer te installeren krijg ik weer de melding "bewerking is mislukt" Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar als iemand een oplossing voor dit probleem heeft dan zou ik dat erg op prijs stellen.
Verwijderd
Even over de accu: vrijdag middag opgehaald, fanatiek mee gespeeld, zojuist was tie leeg. Toppie!
Dit topic is gesloten.