[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.369 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:27:
Ik moet zeggen dat ik de issues die jij noemt nog nooit ben tegengekomen Visgek24 en ik speel toch echt al sinds een paar dagen VOOR het spel uitkwam. Wat je overigens bedoeld met Graphics die oppoppen als je beweegt zou ik niet weten, maar ik kan me niets voor de geest halen wat er op lijkt.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat je systeem misschien (zonder dat lullig te bedoelen) iets minder geschikt is voor LOTRO. Om het echt lekker te kunnen draaien moet je bijvoorbeeld toch wel bij voorkeur 2 GB hebben en een lekkere videokaart, minder kan wel, maar dan lever je toch wel veel aan kwaliteit in. Ik heb geen mannetjes die zweven, er popt niks op als ik loop, behalve dan mijn cape die wat wappert in de wind etc...en het spel draait eigenlijk altijd soepel (op een enkele hickup van mijn PC na)

Er zijn wel wat vreemde animatie foutjes verholpen en dat soort dingen tijdens de patches en toevoegingen. Wat in het begin ook nog wel eens een probleem was, waren de servers die wel eens plat lagen. Dat komt nu eigenlijk zelden tot nooit meer voor, tenzij er werkzaamheden zijn (die zijn geplanned, dus daar kun je je op instellen)
Ehm.. toendertijd had ik een AMD64 3200+ met 2gb ram en een X800 XL , wat meer dan genoeg zou moeten zijn. Het hele spel voelde gewoon raar aan, mijn broer had een sterkere pc met een X1900XT, en die kon het spel op full detail draaien, en daar zag je toch echt gewoon hele bomen verschijnen als je ging lopen, erg slecht. ook hij had het gevoel dat je op ijs liep.

Op mijn eigen systeem liep het spel redelijk, maar toch vrij veel haperingen in steden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik toch zeer benieuwd in welke periode jij het hebt gespeeld...misschien in de beta? Toen was ik er nog niet bij namelijk...of ik heb gewoonweg mazzel gehad.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:50:
Dan ben ik toch zeer benieuwd in welke periode jij het hebt gespeeld...misschien in de beta? Toen was ik er nog niet bij namelijk...of ik heb gewoonweg mazzel gehad.. ;)
Niks beta, gewoon originele retail, gekocht in de winkel.

Ik weet niet of je ook andere MMORPG's gespeeld hebt, maar mensen die bijvoorbeeld WoW spelen zullen wel snappen wat ik bedoel met mijn initiele negativiteit over LOTRO, daarom vroeg ik me dus ook af of dat al verbeterd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:44:
[...]

Ehm.. toendertijd had ik een AMD64 3200+ met 2gb ram en een X800 XL , wat meer dan genoeg zou moeten zijn. Het hele spel voelde gewoon raar aan, mijn broer had een sterkere pc met een X1900XT, en die kon het spel op full detail draaien, en daar zag je toch echt gewoon hele bomen verschijnen als je ging lopen, erg slecht. ook hij had het gevoel dat je op ijs liep.

Op mijn eigen systeem liep het spel redelijk, maar toch vrij veel haperingen in steden.
LOTRO is grafisch veel zwaarder als wow dus dat is appels met peren vergelijken. X1900XT is niet in staat om fatsoenlijk alles full deatail te draaien... dat van die bomen enzo dat is er nog steeds, vermoed dat het te maken heeft met de grafische kracht die ervoor nodig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:06:
[...]

LOTRO is grafisch veel zwaarder als wow dus dat is appels met peren vergelijken. X1900XT is niet in staat om fatsoenlijk alles full deatail te draaien... dat van die bomen enzo dat is er nog steeds, vermoed dat het te maken heeft met de grafische kracht die ervoor nodig is.
Die 1900XT draaide prima op full hoor , dat was geen probleem.

En zo mooi zijn die bomen nu ook weer niet , ik denk eerder een technische limitatie in de engine zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay!

Ik heb sinds donderdag ook LOTRO gekocht. Supergaaf spel. Heb nog geen flauw idee wat ik wil spelen. Voordat ik het spel kocht dacht ik altijd aan een hunter. Heb nu een level 6 human hunter, maar ben er niet superenthousiast over ofzo. Wel over het spel zelf verder hoor, daar ligt het niet aan. Dus gister gewoon vrolijk met een elven Lore-Master begonnen. Ook leuk, maar ook niet DE perfecte class. 75% van de mensen die ik in tuturial tegenkwam was overigens LM. Nouja, ik moet gewoon kiezen wat ik leuk vind, dus dat is niet zo heel erg.
Vandaag ga ik denk ik beginnen aan een meleeclass. Ben er nog niet uit. Guardian of Champion.

Mn zus wil ook wel is zien hoe het spel is, dus voor haar maar ik dan nog een Hobbit Minstreel. Dan heb ik de meeste classes wel gehad. Burglar en Captain spreken me toch niet echt aan.

Nog een vraagje. Ik wil ook nog wel PvMP gaan spelen. Voorlopig toch alleen als monster. Welke server is dan eigenlijk het beste voor PvMP? Snowboarn? Dan maak ik daar gewoon nog een nieuwe alt en level ik die tot 10. Na book 10 update kan ik dan toch mooi gelijk vanaf het hoofdmenu in MonsterPlay inloggen.

Mijn eerste twee characters zijn gemaakt op Evernight overigens, maar als jullie een betere server aanraden wil ik die ook nog wel proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Roll dan een guardian. Champs zijn er al meer dan genoeg. Guards worden over het algemeen makkelijker gevraagd in parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch maar voor een minstreel gegaan. En dat gaat mijn main worden. Vind het echt superleuk. Hij is nu level 11, en ik amuseer mij kostelijk.

Gister met wat gave lui die ik tegenkwam een aantal quests uit de epic proloog gedaan, en dat ging echt supergoed. We hadden 2 minstreels, een guardian en 2 hunters, dus wel een goede verdeling. Alleen iets te veel minstreels misschien. :P Maar zo was het echt een makkie. En het was echt superleuk.

De sfeer en houding van de mensen bevalt me gewoon heel erg goed. Willekeurige mensen gewoon helpen enzo, gaat heel gemoedelijk en goed. Dat is echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Zoo nu mijn Burglar Hobbit Lvl35 heeft bereikt (en ik zo ook wel de horse quest ga doen) heb ik mijn tweede character aangemaakt: een Elven Lore Master (hij is inmiddels lvl12). Sow, dat is wel ff anders zeg... geen close combat zoals de burglar... en een pet die me mooi helpt :). Maar des te leuker al die variatie. Wat wel minder is, is dat die raaf me niet bij houd.. ook als ik ergens vanaf spring neemt hij de kortste omweg inplaats van naar beneden vliegen :-S.

Als profession heb ik hem scholar gemaakt, maar oei wat is die moeilijk te lvlen... bijna geen producten te vinden, en op AH zijn die mega duur. Ik heb zelfs mijn burglar ingezet om the greenfield tot 2x toe helemaal schoon te vegen van goblins, result een handje vol stones en relics waar in NET 2 scrolls (=16points) mee kan maken.
Heeft iemand nog tips voor een beginnende LM, ook hoe te werk gaan in fellowships?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Visgek24 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:08:
Hey mensen!

Ik heb toen LOTR net uit was (een paar dagen) het spel een tijdje gespeeld. ik denk, mischien een week of 2. Ik wil niet flamen, en dit is mijn mening, maar ik vond het spel toen nogal tegenvallen. de movement trok me niet (het "zweven" van chars, alsof je op zeep loopt, zeg maar, graphics die oppoppen als je beweegt (continu, erg storend) en de mate waarin het spel draaide, bevielen mij niet. het duurde dan ook niet lang of ik was weer terug in WoW :)
Dit heeft te maken met de drukte van de servers. Wanneer er veel mensen online zijn scaled de server automatisch de graphics terug te beginnen met de afstand die te zien is. Daarom krijg je deze pop-ups. Het zwerige gedrag heb ik nog niet gezien, behalve als ik lag heb omdat ik nog p2p clients aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:41:
Nog een vraagje. Ik wil ook nog wel PvMP gaan spelen. Voorlopig toch alleen als monster. Welke server is dan eigenlijk het beste voor PvMP? Snowboarn? Dan maak ik daar gewoon nog een nieuwe alt en level ik die tot 10. Na book 10 update kan ik dan toch mooi gelijk vanaf het hoofdmenu in MonsterPlay inloggen.

Mijn eerste twee characters zijn gemaakt op Evernight overigens, maar als jullie een betere server aanraden wil ik die ook nog wel proberen. :)
Ik speel alleen op Snowbourn, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt. Op beide servers zijn veel spelers.. Ik zou wel op dezelfde server als je andere characters spelen. Dan heb je nl. voordeel van de destiny points die je krijgt als je levelt (na level 10). Deze zijn voor al je figuren op de server bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:41:
... Dus gister gewoon vrolijk met een elven Lore-Master begonnen. Ook leuk, maar ook niet DE perfecte class. 75% van de mensen die ik in tuturial tegenkwam was overigens LM. Nouja, ik moet gewoon kiezen wat ik leuk vind, dus dat is niet zo heel erg.
Lore-master is niet de makkelijkst class om te spelen, maar wel leuk en sterk als ie goed gespeeld wordt. Denk dat veel van de LM die je ziet alt zijn van spelers met een hogere main.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
De stunmogelijkheid van een LM is erg handig in instances. Er zijn ook een aantal zeer krachtige dmg-spells bij de skills. De kracht van een LM hangt idd heel sterk af van speler tot speler.

[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 13-08-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
Rfce schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:22:
. . .Wat wel minder is, is dat die raaf me niet bij houd.. ook als ik ergens vanaf spring neemt hij de kortste omweg inplaats van naar beneden vliegen :-S.

Heeft iemand nog tips voor een beginnende LM, ook hoe te werk gaan in fellowships?
De raaf vliegt idd altijd om alsof 'ie moest lopen net als de beer die je op lvl 14 krijgt. Beetje suf dat de devvers de raaf niet echt laten vliegen (dus ook naar beneden vligen als jij springt).

De LM is een CC'er (CrowdControl) dus in een fellowship (maar ook als je solo bezig bent) is de CC o.a. met stun je belangrijkste wapen :) samen met de evt. tank mogelijkheid van je pet. Ook is het debuffen van een mob wel zinvol dmv power weghalen.

Op lvl 15 krijg je een class-quest die je bijna alleen kan volbrengen als je weet hoe je een mob moet stunnen en gestunned houden en als je je pet in bedwang kan houden (tipje: dismiss hem voor dat instance).

Helaasch weten slecht weinig spelers dat ze een stunned mob niet aan moeten vallen omdat 'ie dan uit z'n stun gehaald word (hetzelfde geld voor trapped mobs door een Hunter), dus dat zal je goed uit moeten leggen . . . steeds opnieuw en opnieuw :|

Als je een beer krijgt moet je goed overwegen of je die wel altijd wilt gebruiken in fs, een beer blokkeert behoorlijk het beeld van de anderen, en helemaal bij Dwarfs en Hobbits. Je raaf heeft dat veel minder en is bepaald geen mindere pet dan de beer imho. De beer is natuurlijk wel leuker om te zien :).

Zelf krijg ik steeds meer lol in mijn Burglar, dat is een geweldig solo-char. Je sneaked vrijwel overal in en uit en kan behoorlijk pittige mobs verslaan door vanuit stealth een debuffende eerste attack te maken en dan de af te wisselen met meppen en meer debufs. Zo heb ik met een (op dat moment zelfde lvl als mij) lvl18 Champion door de Barrow gesjokt waarbij hij veel meer moeite had dan ik. Zeker toen de Champion dood ging en alleen naar mij toe moest zien te komen, dat mislukte ook. Solo kon ik de wights op dat lvl zonder veel moeite de baas.
Hetzelfde gold voor de orcs bij Weathertop, solo ging dat makkelijk als ik de juiste kansen greep (zodra er een orc iets bij de anderen vandaan was ging 'ie er aan }> ). Het duurt wel wat langer om op je goede kansen te wachten maar wel leuk om dat dan te verzilveren. Iets later kwamen er een Hunter, Burglar en Minstrel van vergelijkbaar lvl bij toen die ook met die Orc quest bezig waren. Het ging toen wel sneller maar de minstrel ging steeds dood, die was te laat met healen en dacht dat ze een fighter was :N De andere Burglar en ik gingen er doorheen als boter :Y) Ook het Orc baasje (Urzak ofzo) gaf totaal geen probleem. Z'n ads werden gestunned, hij debuffed en met de grond gelijk gemaakt, en daarna de ads elimineren 8)

Het enige nadeel van een Burglar is het gebrek aan EoA, soms moet je iemand beschermen tegen veel klein grut en dat gaat minder :X De Burglar overleeft wel maar de te beschermen figuur vaak niet :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben met mn level 28 captain begonnen met deeds halen in the shire
(XX quests in the shire, alle slayer en enhanced slayer deeds, explore deeds en de pie run en post run) damn duurt dat lang :( maar ben er bijna doorheen.

daarna nog wat deeds afronden in ered luin (gelukkig minder) en dan nog wat in bree (ook niet zoveel)
daarna verder in lonelands en northdown met toch een wat sterker char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:50:
[...]
De LM is een CC'er (CrowdControl) dus in een fellowship (maar ook als je solo bezig bent) is de CC o.a. met stun je belangrijkste wapen :) samen met de evt. tank mogelijkheid van je pet. Ook is het debuffen van een mob wel zinvol dmv power weghalen.
CC-en had ik al ontdenkt ja... default solo attack is nu: Sign of Power, laat pet aanvallen (via zijn skill), Wind/Fire lore op Mob, gevolgt door 2x Burning Embers... meestal is de mob dan al dood voordat hij bij me is en anders ff een Staff-Strike.
Dat weghalen van Power middels Power of Knowledge ziet echt VET uit man... die blauwe straal _O_
[...]
Helaasch weten slecht weinig spelers dat ze een stunned mob niet aan moeten vallen omdat 'ie dan uit z'n stun gehaald wordt
Tjah, dat geldt dus ook als je als burglar de mobs Riddled (stunned)... echt veel mensen weten niet dat dergelijke gestunde mobs niet aangevallen moeten worden.

[...]
Zelf krijg ik steeds meer lol in mijn Burglar, dat is een geweldig solo-char.
Burglar is idd heerlijk om mee te spelen... het sneaken is echt leuk, heb je al de "Hide in Plain Sight" ability??

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:15:
ik ben met mn level 28 captain begonnen met deeds halen in the shire
damn duurt dat lang :( maar ben er bijna doorheen.
Hmzz vond ik wel mee vallen, als Hobbit kwam ik eerst in The Shire.... als je daar gewoon alle quests afrond neem je vaak deeds vanzelf mee :-) Behalve die wormen (oid) in RusRock Bog waaren nogal schaars, dus duurde dat wel ff iets langer.

[ Voor 14% gewijzigd door Rfce op 13-08-2007 14:22 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:01:
Burglar is idd heerlijk om mee te spelen... het sneaken is echt leuk, heb je al de "Hide in Plain Sight" ability??
Nee HIPS staat nog niet in mijn lijstje, kijk er wel naar uit :)

Wat ik wel heel veel doe is een aantal specials op een mob gooien en er dan ééntje afhalen waardoor hij 5 sec. stunned blijft ook als je hem aanvalt. Die 5 sec. zijn genoeg om heel veel damage uit te delen en aan het einde nog wat specials er overheen 8) Zo kreeg ik op lvl20 Andraste (lvl16 elite) er bijna onder, solo! helaasch kreeg ik te veel damage van die (5) vervelende lvl 15-16 crabain en moest poten maken (wat ook best gaat met 'evade'). Even later vroeg ik hulp aan een koppel van LM en Champion maar die durfden het niet niet aan, losers :P Nog iets later kreeg ik hulp van mijn regular Champion compagnon maar die nam een lvl30+ Minstrel mee :'( Die Minstrel heeft tijdens de combat niets hoeven doen. Naja, altijd prettig om te weten dat er back-up is.

Ik heb ondertussen tier 3 gehaald als cook en heb meestal wat enhancing f00d bij me. Een quoute van Crank voordat we een combat in gaan: 'eat, you look skinny! :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:30:
[...]

Nee HIPS staat nog niet in mijn lijstje, kijk er wel naar uit :)

Wat ik wel heel veel doe is een aantal specials op een mob gooien en er dan ééntje afhalen waardoor hij 5 sec. stunned blijft ook als je hem aanvalt. Die 5 sec. zijn genoeg om heel veel damage uit te delen en aan het einde nog wat specials er overheen
HiPS heeft me toch al vaak van de dood gered, of het nu solo is of met een party (die iets té enthousiast te werk ging).
Qua specials wat je aangeeft... je kunt maar 1 active trick op een mob gebruiken, de andere wordt namelijk verwijdert.
Mijn default attack op een zware mob is als volgt:
Sneak, deversion, Burgle ;), Reveal Weakness, Aim, Subtle Stab (nu heeft de mob door dat zijn einde nabij is en gaat je ook aanvallen), dan snel Addle en een Trick (meestal Counter Defence of een Disable), nu een Burglar's Advantage gevolgt door een Double-Edged Strike dan een Startling Twist en je hebt 30sec rust voor wat dan ook. Je maakt hem nu af met was afwisseling in Cunning Attack, Surprise Strike en Subtle Stab.

Als om wat voor een rede dan ook meerdere mobs je opeens aan beginnen te vallen is het Touch and Go gevolgd door Evade, Evade, Evade, Evande,... heerlijk gewoon.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 11-09 11:37

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Uit de komende update:
Critter Play - Friendly barnyard animals love squawking around the landscape, exploring chicken coops, hunting for worms and more! Players can now explore Middle-earth from a different – and sometimes unexpected – viewpoint as a chicken, the first of many new playable critters that will be added to the game in the future.

Lijkt me wel lol voor zo eens af en toe te spelen.

New Reputation and Bartering Systems

Hoe gaan ze dat doen met karakters die al lvl30 behaalt hebben ofzo?? Of gaat Reputation af hangen van bepaalde quests en deeds wat je gehaald hebt?

Hier nog wat pics van Book10:
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/LOTRO-E3-2007(1)_1024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/LOTRO-E3-2007(4)_1024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/LOTRO-E3-2007(9)_1024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lotro-europe.com/images/microsites/LOTRO/LOTRO-E3-2007(6)_1024.jpg
de rest kun je hier vinden: http://www.lotro-europe.c...=Screenshot&categoryid=93

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
New Reputation and Bartering Systems

Hoe gaan ze dat doen met karakters die al lvl30 behaalt hebben ofzo?? Of gaat Reputation af hangen van bepaalde quests en deeds wat je gehaald hebt?
Uit deze thread:
Reputation System
  • Reputation can be earned with a number of factions in the game, each of which has its own set of unlocked rewards associated with it. The main rewards are vendor items, with secondary awards including access to a Reputation Lodge, and possible access to additional quest lines or dungeon spaces.
  • Each Reputation is based in a particular hub, and has a specific set of trophies and crafting recipes associated with it.
  • Reputation is earned primarily through Trophy drop turn-ins from landscape mobs, Crafting turn-ins, and in some cases via kills inside instances. In the case of trophy drops and crafted items, these are converted into reputation gains via turn-in quests available at the hub representing the faction.
  • The Reputation system enables players to earn positive and negative standing with races/groups/affiliations based off of both monster kills and quest completion.
En dan nog de Crafting veranderingen in book 10

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:10:
Qua specials wat je aangeeft... je kunt maar 1 active trick op een mob gebruiken, de andere wordt namelijk verwijdert.
Ow?
Ik zal vanavond mijn (solo) attacksequence eens beter opschrijven maar ik begin iig meestal met addle, dan wat attacks, vervolgens blind(?) en daarna doe ik (naam kwijt) waardoor er één trick verwijderd word maar de mob 5 sec stunned blijft. In die 5 sec. word het pleit meestal beslecht en anders . . .
. . . run / evade -> heal / repower in stealth -> try again :)
en als het dan weer niet werkt ga ik om hulp vragen :+

Champions en Guards knokken tot de laatste druppel bloed, Burglars maken dat ze wegkomen en vallen dan in de rug aan }>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ben zelf de laatste tijd nogal weg van Monster Play. Heerlijk met een stel andere Wargs op de loer liggen tot er een freep (speler) langskomt op zn paardje. Vervolgens hem er kei hard af meppen, en doodmaken :D Heerlijk.
botoo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:20:
Champions en Guards knokken tot de laatste druppel bloed, Burglars maken dat ze wegkomen en vallen dan in de rug aan }>
Wargs ook }>

[ Voor 35% gewijzigd door MueR op 13-08-2007 17:35 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

interesant kan iemand ook de info over de craftings veranderingen hierin posten? ik kan op mijn werk niet op die site en das wel leuk leesvoer in de baas zijn tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:29:
[...]

interesant kan iemand ook de info over de craftings veranderingen hierin posten? ik kan op mijn werk niet op die site en das wel leuk leesvoer in de baas zijn tijd ^^
heb het in een wordpad bestandje gezet voor je.

EDIT:

nog wat interessant leesvoer Breakdown van Mirrored vs High protector's set

[ Voor 17% gewijzigd door Freelance op 14-08-2007 08:54 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:29:
[...]
Is die site bij jullie geblokked??? Zal wel komen doordat je er te veel op zat 8), anyway hier de lap text:
Please note that this is not final and some changes may still be made before Book 10 goes live!

Book 10 Crafting Summary
  • Changes to One-shot Recipe Scrolls
    • New one-shot recipes are identical to the existing one-shot recipes in every way, except use different rare required ingredients than the old recipes.
    • Old one-shot recipes continue to exist, however they can no longer be found in treasure. Every one of the old rare required ingredients used in these old recipes can still be found on the creatures that have always dropped them.
    • The new rare ingredients needed for the new one-shot recipes can be found on a variety of unique creatures (as opposed to just one named creature). The new rare ingredients have a 100% drop rate.
    • Changed the display names for all pre-existing one-shot recipe scrolls to include the word "(Old)," to help differentiate between existing and new one-shot recipe scrolls.
  • Increased 'Effective Level' of Crafted Weapons, Armor, Jewellery
    • Increased the effective level (or power level) of most tier 2 - tier 5 crafted armor, weapons, and jewellery pieces.
    • Minimum level requirements remain the same, effectively providing a boost to the stats of crafted gear
  • Earring and Bracelet recipes for the Jeweller profession
    • 38 new recipes
    • Total of 72 new jewellery pieces
  • Artifact Tracking
    • Added "Artifact Tracking" skill to the Scholar profession, which allows scholars to see their resources nodes on the radar.
  • New recipes for Hunter-only items
    • 20 new Weaponsmith recipes (Traps)
    • 5 new Scholar recipes (Bow Chants)
  • Reputation Recipes
    • Cooking - 3 recipes
      • (Tier 3) Seasoned Beef with Cauliflower Recipe
      • (Tier 4) Strawberry Dessert Wine Recipe
      • (Tier 4, rare) Honey-roasted Chicken Recipe
    • Farmer - No new recipes, but a new rare item can be found while harvesting blackberries that is used in Cooking rep recipes
      • (Rare ingredient) Blackberry Honey: Used in the tier 4 rare cooking recipe
    • Forestry - 2 recipes
      • (Tier 5) Woven Gossamer Thread Recipe
      • (Tier 5) Treated Black Ash Heartwood Recipe
    • Jeweller - 4 recipes
      • (Tier 4) Dwarf-jewel Recipe
      • (Tier 5) Dwarf-ring Recipe
      • (Tier 5, ingredient) Polished Moonstone Recipe
      • (Tier 5, rare) Dwarf-necklace Recip
    • Metalworking - 3 recipes
      • (Tier 4) Crest of Vigilance Recipe
      • (Tier 5) Crest of Valor Recipe
      • (Tier 5, rare) Icon of Heroes Recipe
    • Prospecting - 1 recipe
      • (Tier 5) Smelt Ancient Nickel Recipe
    • Scholar - 3 recipes
      • (Tier 4) 'Scholar's Writ' Recipe
      • (Tier 5) 'A Study of the Unknown' Recipe
      • (Tier 5, rare) 'Of Mysteries Most Profound' Recipe
    • Tailor - 3 recipes
      • (Tier 4) Ranger's Sash Recipe
      • (Tier 5) Ranger's Cloak Recipe
      • (Tier 5, rare) Tapestry of Deeds Recipe
    • Weaponsmith - 3 recipes
      • (Tier 4) Ceremonial Dagger Recipe
      • (Tier 5) Ceremonial Blade Recipe
      • (Tier 5, rare) Warden's Scepter Recipe
    • Woodworker - 3 recipes
      • (Tier 4) Wood Figurine Recip
      • (Tier 5) Viol Recipe
      • (Tier 5, rare) Bree-spear Recipe
  • Improved Craft Tools
    • Restatted the newbie (inferior) tools so they no longer penalize critical chance or induction times - they now simply wear out faster than all other tools
    • Removed tools from vendors and replaced with new set of vendor-only tools - vendor tools are now unique, better than the newbie tools, but not as good as craftable tools
    • Rebalanced the durability on all crafted tools - non-critical tools now have a durability of 45 and have normal wear, while critical tools have a durability of 60 and have tough wear.
  • Recipe Rebalancing
    • Cooking
      • All ' ingredient ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Cooking recipes that previously required the Oven facility effect now require the Superior Oven instead.
      • All recipes that exclusively use ingredients sold by vendors were changed to award Low (6) craft experience instead of Medium (8), or High (10).
      • All beer and ale recipes were changed to award Medium (8) craft experience instead of Low (6).
      • Changed all three Cooking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
      • Some cooking recipes have had their ingredients requirements reduced.
    • Farming
      • Adjusted craft experience rewards for all farming recipes to compensate for the increased productivity and lower costs of farming
      • All 'seed' recipes will now award simple (4) craft experience.
      • All 'crop' recipes (recipes that produce useable pipe-weed or vegetables) will now award simple (4) craft experience.
      • All 'hybrid pipe-weed field' recipes will now award medium (8) craft experience.
      • All other 'field' recipes will now award low (6) craft experience.
      • In an effort to increase the usefulness of crafted Farmer's Tools (and to reduce the amount of time farmers spend "watching the grass grow"), induction times for all Journeyman, Expert, Artisan, and Master farming recipes have been changed to match the induction times used by Apprentice farming recipes
      • All "field" recipes now have inductions lasting 20 seconds (Examples: Blueberry Field recipe, Southern Star Pipe-weed Field recipe)
      • All other recipes now have inductions lasting 10 seconds (Examples: Cabbage Seed recipe, Old Toby Seed recipe)
    • Forester
      • Changed both Forester reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Jeweller
      • All ' gemstone ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Jeweller recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
      • Changed all four Jeweller reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Reduced required ingredients for the following recipes:
      • All Artisan necklace, ring, bracelet, and earring recipes (Slightly reduced required ingredients)
      • All Master necklace, ring, bracelet, and earring recipes (Slightly reduced required ingredients)
    • Metalworking
      • All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
      • All Artisan & Master Metalworking recipes that previously required the Force facility effect now require the Superior Forge instead.
      • Changed all three Metalworking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
      • Rebalanced many Heavy Armor recipes across all tiers to reduce the number of required ingredients:
      • Example: A full suit of Dwarf-craft Armour previously used a total of 42 Dwarf-iron ingots, 18 Dwarf-steel ingots, and 6 pristine leather braces .
      • The same full suit of armor will now use 36 Dwarf-iron ingots, 12 Dwarf-steel ingots, and 6 pristine leather braces .
  • Prospecting
    • Changed the one Prospecting reputation recipe to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
  • Scholar
    • Changed all ' Battle Lore ' recipes to award High (10) craft experience instead of Medium (8).
    • All Artisan & Master Scholar recipes that previously did not require a facility effect now require the Superior Study instead (Except for dye recipes, which never require a facility effect).
    • Changed all ' Dye ' recipes to award Low (6) craft experience instead of High (10). This was done because "Dye" recipes now require 1 rare ingredient (previously 3).
    • Changed all three Scholar reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Slightly reduced required ingredients for all ' Crafting Lore ' recipes.
  • Tailor
    • All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
    • All Artisan & Master Tailor recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
    • Changed all three Tailor reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Rebalanced many Light and Medium Armor recipe across all tiers to reduce the number of required ingredients:
      • Example (Light Armor): A full suit of Travellers' Armour previously used a total of 54 Boiled Sturdy Leather, 18 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
      • The same full suit of armor will now use 36 Boiled Sturdy Leather, 12 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
      • Example (Medium Armor): A full suit of Galadrim Armour previously used a total of 96 Boiled Exceptional Leather and 12 Polished Elf Stones
      • The same full suit of armor will now use 72 Boiled Exceptional Leather and 6 Polished Elf Stones
  • Weaponsmithing
    • All Artisan & Master Weaponsmith recipes that previously required the Forge facility effect now require the Superior Forge instead.
    • Changed all three Weaponsmith reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • All "Hunter Traps" recipes have been rebalanced to use less ingredients. These recipes now award Simple (4) craft experience.
    • Slightly reduced required ingredients for some weapon recipes in each tier to improve ingredient consistency among weapons of the same family
  • Woodworking
    • All 'component' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
    • All Artisan & Master Woodworking recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
    • Changed all three Woodworking reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2).
    • Slightly reduced required ingredients for some weapon recipes in each tier to improve ingredient consistency among weapons of the same family

[ Voor 100% gewijzigd door Rfce op 14-08-2007 09:09 . Reden: oow zie net dat textfiletje is geupload ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Nadat ik van het weekend mijn tweede char (LM) aan had gemaakt en deze nu inmiddels lvl14 is, vond ik de afwisseling zo leuk dat ik direct een 3e char aangemaakt heb (zo laat ik deze mooi naast elkaar lvlen tot 35 (waar mijn main char nu op zit). Het is een elven Hunter geworden van het vrouwelijke geslacht :). Jeeej wat doen die veeel ranged dammage zeg... heb gisterenavond de proloog gedaan en ze is inmiddels lvl6.

Ik kwam gisteren op AH trouwens dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://lotro.allakhazam.com/images/items/ScreenShot12190.jpg
:D , leuk en handig zeker voor als je explorer bent.... alleen de prijs viel me een beetje tegen en kon ik echt niet opbrengen.... hij begon bij 65G (jaa GOLD) en buyout op 85G.
Zijn dit normale prijzen voor dit soort items?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:56:

Ik kwam gisteren op AH trouwens dit tegen:
[afbeelding]
:D , leuk en handig zeker voor als je explorer bent.... alleen de prijs viel me een beetje tegen en kon ik echt niet opbrengen.... hij begon bij 65G (jaa GOLD) en buyout op 85G.
Zijn dit normale prijzen voor dit soort items?
ach, als je bedenkt hoeveel tijd je in totaal bezig bent geweest om dit ding te krijgen.. Eerst moet je je char levelen naar lvl50 voor de helegrod raid. Dan ga je daar 10x doorheen om een paar quests af te ronden. Daarna heb je de followup voor die explorers pack, en dan moet je nog 5/10 x door helegrod heen om hem uiteindelijk te krijgen.

Maar 65g valt nog wel mee, de enige die ik heb gezien op de AH was 110g buyout. Maar het is nog steeds inderdaad veel te veel :)

edit:

als je een gecritte one-time recipe van beide tools wilt hebben die in dat zakje zit ben je ook zo tussen de 50-60g kwijt bedenk ik me net. Is de enige manier om -3s op mining of woodcutting the krijgen.. Als je het op de AH koopt iig. Als je 2 dagen gaat campen voor de rare named mobs dan heb je ook wel een kansje dat een kinmate het voor je kan maken (GM armourer).

edit2:

Ben trouwens vorige week GM Weaponsmith geworden!, dus als je wat wapens nodig hebt, ims me ingame; snowbourn ign: Blockbuster

[ Voor 21% gewijzigd door Freelance op 14-08-2007 11:29 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Freelance schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:25:
[...]
ach, als je bedenkt hoeveel tijd je in totaal bezig bent geweest om dit ding te krijgen.. Eerst moet je je char levelen naar lvl50 voor de helegrod raid. Dan ga je daar 10x doorheen om een paar quests af te ronden. Daarna heb je de followup voor die explorers pack, en dan moet je nog 5/10 x door helegrod heen om hem uiteindelijk te krijgen.
Dat dit er vooraf gaat wist ik dus niet, zover ben ik nog niet in de game :)
[...]
Ben trouwens vorige week GM Weaponsmith geworden!, dus als je wat wapens nodig hebt, ims me ingame; snowbourn ign: Blockbuster
Altijd handig om te weten 8)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
[...]

edit2:

Jij krijgt vanavond bericht :*) ben al tijden op zoek naar een mirrored ancient steel axe of zwaard... Heb 2 turtle claws en shiploads of iron maar nog niemand die het voor me wil maken _/-\o_

IGN Achi lvl 48 GRD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dat is voor mij een volledig nieuw item Rfce en die prijzen ben ik ook nog niet tegen gekomen, de duurste tools op Eldar doen 20-30 Gold en dat vind ik ook al véél te veel.

Ik ben zelf een beetje begonnen met sommige zwaar overpriced dingen voor redelijke prijzen op AH te zetten in de hoop het tij wat te keren. Zo heb ik AH overspoeld met betaalbare +3 hope potions (was ik toch aan het maken voor jeweller craft) en campfire mats. Dat laatse had ik even nodig en kon 2 bundels buyout kopen voor 200 silver (nog geen 10 silver handel) :( , dus heb ik iets later 3 bundels voor 30-50 op AH gezet en dat ga ik ook veel meer doen.

Woekerprijzen van sommige handelaars omdat die weten dat je bepaalde dingen buiten je eigen craft nodig hebt :r Dat sommige dingen idioot duur zijn omdat de spelers er zelf veel waarde aan toekennen vind ik acceptabel (zoals crit-wapens of black dye), dat verstoort je spelplezier niet als je dat niet hebt, maar dingen die je echt nodig hebt moeten betaalbaar blijven.
Voor mij is het redelijk makkelijk, ik heb 3 chars met 3 verschillende vocations en anders zit er in het kinship wel hulp met items voor een normale prijs of gratis :* maar als je niet in die luxe situatie zit ben je mooi de aap gelogeerd met die woekeraars.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Bobbie1980 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Jij krijgt vanavond bericht :*) ben al tijden op zoek naar een mirrored ancient steel axe of zwaard... Heb 2 turtle claws en shiploads of iron maar nog niemand die het voor me wil maken _/-\o_

IGN Achi lvl 48 GRD
bedenk wel dat je daar ook een single-use recipe voor nodig hebt plus een rare named mob trophy. En aan die turtle claws heb je niks bij single-use. Dus het hoogste crit percentage wat je kan krijgen is: basis 5% +14% tools + 10% scroll = 29% (ben nog opzoek naar 18% tools).

edit: Voor de Ancient Steel Sword heb je een hoartusk trophy nodig, dacht voor de axe de snowhoar?. En de mirrored zijn hier crits van.

[ Voor 14% gewijzigd door Freelance op 14-08-2007 12:19 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tailor
All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
All Artisan & Master Tailor recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
Changed all three Tailor reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Rebalanced many Light and Medium Armor recipe across all tiers to reduce the number of required ingredients:
Example (Light Armor): A full suit of Travellers' Armour previously used a total of 54 Boiled Sturdy Leather, 18 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
The same full suit of armor will now use 36 Boiled Sturdy Leather, 12 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
Example (Medium Armor): A full suit of Galadrim Armour previously used a total of 96 Boiled Exceptional Leather and 12 Polished Elf Stones
The same full suit of armor will now use 72 Boiled Exceptional Leather and 6 Polished Elf Stones
betekend dit nu dat er minder huiden nodig zijn voor onderdelen? of minder onderdelen voor het item zelf? en hoe zit het met de punten voor de onderdelen zelf worden die ook goedkoper om te maken?

ik kan het er niet echt uithalen, maar volgens mij moet ik zo snel mogelijk tier 5 masteren (de enige die ik nog moet) vopordat de patch er is want ik denk dat het moelijker wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
:'(
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:59:
Dat is voor mij een volledig nieuw item Rfce en die prijzen ben ik ook nog niet tegen gekomen, de duurste tools op Eldar doen 20-30 Gold en dat vind ik ook al véél te veel.

+ woekerprijzenverhaaltje
Tjah voor mij dus ook onbetaalbaar, heb nu 7G (met mijn lvl35 char) en doe eigenlijk rustig aan.
Ik zit op Snowbourn en prijzen die je af en toe ziet, niet normaal.... ik weet niet wat de prijs is bij jouw voor 50 Copper, hier gaan ze vaak makkelijk voor 150S over de toonbank.
Het ergste is gewoon dat je vaker dezelfde chars, veel stocks (lees dus 6 a 7x 50 stuks) van een item aanbieden voor telkens de zelfde hoge prijs. Duidelijk dus mensen die zitten te farmen voor gold lijkt me.... ik ga dan niet in op die prijzen, maar je ziet vaak genoeg een bid open staan ;(
betekend dit nu dat er minder huiden nodig zijn voor onderdelen? of minder onderdelen voor het item zelf? en hoe zit het met de punten voor de onderdelen zelf worden die ook goedkoper om te maken?

ik kan het er niet echt uithalen, maar volgens mij moet ik zo snel mogelijk tier 5 masteren (de enige die ik nog moet) vopordat de patch er is want ik denk dat het moelijker wordt...
Aarch idd, dit is bull.... om mijn tailor te lvlen ga ik echt geen items maken, gewoon geboild leather omtoveren tot bindings oid... default zijn dit nu dus 6 points, dat worden er 4 (gaat dus langer duren). Zo te zien geven ze ter compensatie dus voor het maken van cloth dat er minder materiaal voor nodig is (sorry hoor, geef mij die extra points maar).
Net zoals je aangeeft, nog ff snel zorgen dat we voor de patch GM hebben berijkt.

[ Voor 32% gewijzigd door Rfce op 14-08-2007 12:22 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:10:
Het word makkelijker om te maken, minder mats nodig, en tegelijkertijd evenredig minder punten voor je tier. Per saldo heb je een vergelijkbaar aantal huiden nodig om te masteren maar levert het wel meer eindprodukten op.
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:15:
Aarch idd, dit is bull.... om mijn tailor te lvlen ga ik echt geen items maken, gewoon geboild leather omtoveren tot bindings oid... default zijn dit nu dus 6 points, dat worden er 4 (gaat dus langer duren). Zo te zien geven ze ter compensatie dus voor het maken van cloth dat er minder materiaal voor nodig is (sorry hoor, geef mij die extra points maar).
Net zoals je aangeeft, nog ff snel zorgen dat we voor de patch GM hebben berijkt.
Als je slim bent zet je wel al je huiden om in bindings e.d. maar maak je er pas een eindprodukt van na de patch, dat kost je dan 1/3 minder boiled zut :)

[ Voor 80% gewijzigd door botoo op 14-08-2007 12:28 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:15:
ik weet niet wat de prijs is bij jouw voor 50 Copper, hier gaan ze vaak makkelijk voor 150S over de toonbank.

Het ergste is gewoon dat je vaker dezelfde chars, veel stocks (lees dus 6 a 7x 50 stuks) van een item aanbieden voor telkens de zelfde hoge prijs. Duidelijk dus mensen die zitten te farmen voor gold lijkt me
50 copper doet op Eldar 50 copper, maar als iemand me meer wilt geven dan is 'ie zeer welkom :P

Idd veel farm-chars. Als de spelers nu eens door zouden hebben dat ze daarmee alleen de prijzen opdreven. Als er veel gefarmed word onstaat er een schaarste in de reguliere drops waardoor je dus op AH aangewezen bent. Als je dan op de Ah een woekerprijs betaald dan maak je daarmee het farmen weer extra interessant voor de farmers en word de reguliere drop nog schaarser.
Pas als dat cirkeltje doorbroken word zullen de prijzen weer kunnen zakken, maar ik ben bang dat dat nog niet zo makkelijk zal zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik weet nog steeds niet welk character ik nu echt ga lvlen
Mij Captain is lvl44 nu, en is best leuk, maar vind een Lore-Master toch net iets leuekr, die is nu lvl27, nadeel is dat je nu opeens superveel LM ziet, lijkt wel of iedereen opeens een LM heeft. Minstrel is ook leuk, mijne is nu lvl33
Volgende week nieuwe update, veel nieuwe skills voo Captain 8)
In Book11 is de LM aan de beurt

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

Het word makkelijker om te maken, minder mats nodig, en tegelijkertijd evenredig minder punten voor je tier. Per saldo heb je een vergelijkbaar aantal huiden nodig om te masteren maar levert het wel meer eindprodukten op.

[...]
Als je slim bent zet je wel al je huiden om in bindings e.d. maar maak je er pas een eindprodukt van na de patch, dat kost je dan 1/3 minder boiled zut :)
probleem is dat ik nauwelijks huiden heb... ik ze niet echt kan farmen (voor eigen gebruik) en ik ook nog beryl nodig heb voor bepaalde items (daarom spaar ik beryls :P)

heb wel aardig wat beryls :P
74 pollished en 87 unpollished (die pollish ik pas als ik betere crit kans heb OF ik ze echt nodig heb)

wil je ellendras binnenkort door etten loodsen? wil eerst de non raid quests daar doen, alleen ben ik warg bait samen zijn we een team :P dan kunnen we exceptional hides gaan scoren (voor of na de quests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu al een tijdje level 50 met mn hunter en heb daarmee mn woodworking vocation van tier 2 naar tier 5 gebracht in een week. Koste wel wat tijd, maar heb daarmee voor de hele kinship xbows gemaakt van 65 - 109 Fire damage. Ben nu bezig met een Light damage bow. Het craften houd je wel bezig, vooral de trophies, maar met genoeg resources kan je het ook zonder trophies proberen, ik haalde uit de 8 wapens, 3 gecritte uit.

Op CD na heb ik alle normal quests al wel volbracht, ben nu met wat boeken bezig ( de moeilijkste hoofdstukken) en probeer wat raids.

Aangezien er een chronisch tekort is aan minstrels in de kinship, ben ik van plan om een nieuwe char op te starten. Ik denk dat de vele hunters en champions nu wel met deze dingen bezig zijn: LM, Burglars en minstrels starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Cthulhu schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:44:
. . . nadeel is dat je nu opeens superveel LM ziet, lijkt wel of iedereen opeens een LM heeft. Minstrel is ook leuk, mijne is nu lvl33
Was het eerst de Minstrel die op een verhoogde populariteit kon rekenen, nu lijkt er idd een overpopulatie aan LM's te komen. Dat is dan ook één van de redenen dat ik mijn LM wat minder aandacht geef terwijl het natuurlijk wel een beetje zonde is van de enhanced xp's. Het vage is dat veel van de Minstrels inactief worden voordat ze op lvl50 aangeland zijn, zo ontstaat er wel weer een tekort aan Minstrels op de Uru en CD quests.

Ik heb een beetje het idee dat de LM zo populair is vanwege het nut op Ettenmoors (afstand stun, root, etc.) dus dat er een hoop alt LM's zijn.

Gelukkig blijft de Burglar nog steeds relatief onbekend en onbemind, dus die gaat vol in de lvl-lift bij mij.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:07:
probleem is dat ik nauwelijks huiden heb... ik ze niet echt kan farmen (voor eigen gebruik)
. . .
wil je ellendras binnenkort door etten loodsen? wil eerst de non raid quests daar doen, alleen ben ik warg bait samen zijn we een team :P dan kunnen we exceptional hides gaan scoren (voor of na de quests)
Goeie reden om die nu zoveel mogelijk binnen te halen.
. . .
Ett. Q's hebben weinig interessants te bieden behalve wat tokens, die op hun beurt weer bijzonder weinig (lees: niks) te bieden hebben als je de treasurebox open mag maken :X
Op Ett. is dus niets dringends te doen behalve exeptional hides en ancient iron ore farmen (uitsluitend voor eigen gebruik welteverstaan :+ ).
Daar wil ik best een paar uurtjes aan besteden :)

Ik ben wel eens ergens een lijst tegengekomen met alle (crit) items en welke dingen er mee gemaakt konden worden, maar die lijst ben ik kwijt :( weet één van jullie die (zeer overzichtelijke) lijst te vinden?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:28:
[...]
. . .
Ett. Q's hebben weinig interessants te bieden behalve wat tokens, die op hun beurt weer bijzonder weinig (lees: niks) te bieden hebben als je de treasurebox open mag maken :X
Las ergens op het us forum dat de chests die je met die tokens opent betere drops krijgen.

Ik ben wel eens ergens een lijst tegengekomen met alle (crit) items en welke dingen er mee gemaakt konden worden, maar die lijst ben ik kwijt :( weet één van jullie die (zeer overzichtelijke) lijst te vinden?
U vraagt, wij draaien:http://lotro-rares.bizhat.com/

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het eerst de Minstrel die op een verhoogde populariteit kon rekenen, nu lijkt er idd een overpopulatie aan LM's te komen. Dat is dan ook één van de redenen dat ik mijn LM wat minder aandacht geef terwijl het natuurlijk wel een beetje zonde is van de enhanced xp's. Het vage is dat veel van de Minstrels inactief worden voordat ze op lvl50 aangeland zijn, zo ontstaat er wel weer een tekort aan Minstrels op de Uru en CD quests.
CD quests :S en ja hoge minstrels zijn zeldzaam kreeg laatst 1 gold om die quest met legolas te doen :O waren stelletje n00bs op 1 na die me bedankte dat ik ze erdoorheen had getrokken want damn die waren slecht :X

enkele voorbeelden bij de eindbaas lieten ze legolas BEWUST tanken.
iedereen liep overal op af en de guard bleef te ver achter. champs die gingen tanken en lego nou ja eigenlijk iedereen behalve ik en de tank. mijn shouts dat ik last had van aggro werden genegeerd en als ik aangevallen werdt moest ik mn eigen redden enz enz
. . .
Op Ett. is dus niets dringends te doen behalve exeptional hides en ancient iron ore farmen (uitsluitend voor eigen gebruik welteverstaan :+ ).
die tokens zijn toch juist cool :?

uiteraard voor eigen gebruik ;)
als je hem hebt wil ik hem ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

[...]

Ik heb een beetje het idee dat de LM zo populair is vanwege het nut op Ettenmoors (afstand stun, root, etc.) dus dat er een hoop alt LM's zijn.

Gelukkig blijft de Burglar nog steeds relatief onbekend en onbemind, dus die gaat vol in de lvl-lift bij mij.

[...]
. . .

Denk idd door Etten dat LM zo populair is, maar denk ook dat niet veel mensen hun LM naar 50lvlen
Ik vind de vele spells die hij heeft cool, stuns/mezz/powersteal/powerransfer, en kan ook beetje healen en debuffen
En de LM heeft de coolste Legendary Traits vind ik, March of the Ents(?), AoE firedamage+6sec AoE stun, en Sword and Staff, dualwield

Mijn kinship heeft best veel leden, maar hebben maar 2 lvl50 LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:16:
Uiteraard... ik bewaar sowieso result-products van craftings, die zitten mooi in mijn kluis (die mag van mij btw ook wat groter worden)...

Nog ff over woekerprijzen -> om mijn farmer ff te lvlen had ik wat mooie sla-zaadjes, kunstmest en water gekocht... na ff de boer uit hangen had ik zo 75 kropjes... nou, ik ha der voor de lol 50 op AH gezet met 10s als startprijs (geen buyout). Toen ik de dag later ging kijken in mijn mailbox zag ik dat ze waren verkocht voor 80s 8)7. Ik denk dat ik dat maar wat vaker ga maken en aanbieden :+.

Mijn LM is btw Scholar, maar wtf wat levelt die traag zeg, die texts en relics zijn zooo schaars. Zeker als je als lowlevel constant die ruins af moet, je kunt niet buiten die mobs om.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De chests die je met de Ett. tokens moet openen zouden idd betere drops gaan geven, maar dan hoop ik wel dat het véél beter is want nu is het absoluut niets waard als je lvl50 bent en een redelijke uitrusting hebt opgebouwd.
Nu vond ik het een gruwelijke anti-climax.

Overigens kan je die chest het best openen als je niet in fs (of raid?) zit, je fs member mogen namelijk meegraaien :o
Nope die bedoelde ik niet, als je Fizen's niet kan vinden dan heb je een nieuwe (en behoorlijk sterke) bril nodig ;)

Nu ik er over nadenk Lego: imho is het veel zinvoller om Uru en CD structureel aan te pakken dan Ettenmoors. Uru en CD hebben veel betere rewards en drops. Ik vermoed dat er makkelijk zat een bruikbaar fs samen te stellen is met Ellebel als krijsend middelpunt :P

Dan denk ik aan:
- Ellendras lvl49(?) Minstrel
- Beardgrim lvl50 Guard (is helaas onregelmatig online)
- Azteque lvl50 Champion

aan te vullen met:
- Lynxard lvl50 Loremaster
- Nutgazz lvl50 (HUN of LM?)
- Takan(?) lvl50 Hunter
- Menja lvl45 Burglar
- Maddjuro lvl50 (CHA of GUA?)
- Garydor lvl50 Champion
- Justhalion lvl50 Hunter

Van een zwik van ^^ weet ik dat ze graag met een stabiel fs Uru/CD willen doen, wel hoeven allen een goed tijdstip te kiezen.

Imho genoeg potentie om een kneitersterke fs te formeren. Ik heb sowieso een sleutel om Uru/CD in te komen dus dat is ook al geen probleem.

[ Voor 29% gewijzigd door botoo op 14-08-2007 15:38 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoeveel chars kunnen er op een account. Ik heb gemerkt slechts 5. Hoe kan je dit aantal verhogen? Dokken? Zou wel een char willen parkeren, eentje van elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Als jullie een Captain nodig hebben voor in CD/Uru, whisper Demanto maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:26:
De chests die je met de Ett. tokens moet openen zouden idd betere drops gaan geven, maar dan hoop ik wel dat het véél beter is want nu is het absoluut niets waard als je lvl50 bent en een redelijke uitrusting hebt opgebouwd.
Nu vond ik het een gruwelijke anti-climax.

Overigens kan je die chest het best openen als je niet in fs (of raid?) zit, je fs member mogen namelijk meegraaien :o

[...]
Nope die bedoelde ik niet, als je Fizen's niet kan vinden dan heb je een nieuwe (en behoorlijk sterke) bril nodig ;)

Nu ik er over nadenk Lego: imho is het veel zinvoller om Uru en CD structureel aan te pakken dan Ettenmoors. Uru en CD hebben veel betere rewards en drops. Ik vermoed dat er makkelijk zat een bruikbaar fs samen te stellen is met Ellebel als krijsend middelpunt :P

Dan denk ik aan:
- Ellendras lvl49(?) Minstrel
- Beardgrim lvl50 Guard (is helaas onregelmatig online)
- Azteque lvl50 Champion

aan te vullen met:
- Lynxard lvl50 Loremaster
- Nutgazz lvl50 (HUN of LM?)
- Takan(?) lvl50 Hunter
- Menja lvl45 Burglar
- Maddjuro lvl50 (CHA of GUA?)
- Garydor lvl50 Champion
- Justhalion lvl50 Hunter

Van een zwik van ^^ weet ik dat ze graag met een stabiel fs Uru/CD willen doen, wel hoeven allen een goed tijdstip te kiezen.

Imho genoeg potentie om een kneitersterke fs te formeren. Ik heb sowieso een sleutel om Uru/CD in te komen dus dat is ook al geen probleem.
moeten die dwergen echt mee ;( ellendras voelt zich als cocky elf veel beter zonder dwergen in haar directe omgeving :/ (al heeft ze stiekum wel een zwak voor 2 niet nader te noemen dwergjes)

serieus ja dan kunnen we echt een kei goeie club maken, en ellen is nog maar 130 k verwijderd van level 50 :D

ps. als beard offline is... bigdog is ook level 50 guard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier de nieuwe Captain skills die komen met book10

Changes to Current Skills

Muster Courage
+20.0% Fear Resistance
Duration: 30s
(Used to give +50.0% Fear Resistance)

Words of Courage
Heals 325 Damage initially
Heals 61 Morale every 3 seconds for 12 seconds
Cost: 143 Morale
Cost: 124 Power
Cooldown: 3s
(Now heals instantly, but costs Morale to heal and has a 3 second cooldown)

Escape From Darkness (with Legendary Trait)
“You are able to revive and protect a fallen companion with three quarters of their Morale and half of their Power.”
+50 Might
+50 Vitality
+50 Will
+50 Fate
+50 Agility
Duration: 10m
25m Range
Cooldown: 20m
(Slotting Escape from Corruption now makes Escape from Darkness what Escape from Corruption used to be. Without the Legendary Trait, Escape from Darkness is unchanged)

Cry of Vengeance
“When one of your companions falls, your Cry will return a nearby fellow back to battle and inspire those around you to greater feats of skill.”
Max Targets: 2
Radius: 5
(Cry of Vengeance now rezzes instantly (no induction bar), but it only has a 5m range and if you aren’t close enough, it will use the skill but not rez the player)

New Skills

Shield-Brother (Level 22)
“This toggle marks one of your fellows as your Shield-brother, making them the target for some of your abilities.”
Toggle Skill
40m Range

Inspire (Level 22)
“This melee attack raises the Morale of your Shield-brother.”
Main-hand Weapon Damage
Your attack inspires your Shield-brother, raising their Morale.
Cost: 153 Power
Melee Skill
3m Range
(At level 50, this skill heals your Shield-brother 71 Morale every 3 seconds for 15 seconds)

Blade of Elendil (Level 30)
“This powerful melee attack has an increased chance to critical and inspires your fellows to invoke the light of Elendil. This Skill can only be executed when you are in a Battle-hardened State.”
Main-hand Weapon + 21 Damage
Your attack applies a buff to your fellowship that has a chance of invoking the Light of Elendil.
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 4s
(Gives a buff to your fellowship that says “You have a chance to deal additional Light Damage to your opponent. Duration: 30s")

To Arms (Level 40)
“You temporarily increase the offensive strength of your Shield-brother.”
Your Shield-brother’s attacks deal 25% more damage.
Cost: 99 Power
Cooldown: 1m

Grave Wound (Level 42)
“You inflict a blow that calls attention to yourself in battle. When dealt to a foe bleeding from your Cutting Attack, your perceived threat is also raised.”
Main-hand Weapon + 21 Damage
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 30s

Kick (Level 44)
“You make a melee attack that interrupts any time-delayed actions your opponent is attempting.”
45-50 Common Damage
Melee Skill
3m Range
Cooldown: 1m

Withdraw (Level 46)
“A well ordered withdrawal can aid the Captain in living through a harsh battle. This skill lowers your threat to your opponents around you."
-30.0% Damage
Duration: 30s
Cost : 124 Power
Radius: 10
Cooldown: 5m

Strength of Will (Level 48)
“Your reassuring presence increases the amount of Morale your Shield-brother recovers.”
Your Shield-brother recovers 5% more Morale from healing.
Cooldown: 1m 30s

Time of Need (Level 50)
“You sacrifice some of your morale to gain the same effect as defeating an enemy and to put yourself in a Battle-readied State.”
Cost: 513 Morale
Cooldown: 20

Other Additions

New Female Herald Skins
There are three new herald skins (they are all female): Shield-Maiden, Maid-At-Arms, Swordswoman

New Captain’s Standards (Level 20-50 depending on the type of Standard)
You can now purchase Standards from the Captain Trainer.
“This item enables you to plant an immobile banner that gives the same benefits as a herald. However while this item is equipped you cannot summon your herald.”
There are three types of Standards (Standards of War, Hope, and Victory) and each of them gives the same bonuses as the corresponding Herald and an additional bonus.
+10.0% Melee Damage
+10.0% Maximum Morale

These Standards go in your Ranged slot and when you click on them, the Captain plants a Standard into the ground and you CAN use them in combat. (A pretty cool addition in my opinion and a cool animation)

New Herald Banner Graphics
The banners that the Heralds hold have been changed.

Changed Pet Bar Icons
The icons for the herald skills Coordinated Attacks, Infuriating Tactics, and Lend Will have been changed.

Summoning Changes
The Summoning Horn (called "Finely Carved Rallying Horn") now is NOT a consumable and only requires level 40 to use. The cooldown is 10 seconds and the Summonee must have 5 Travelling Rations to be summoned. The horn costs 8 silver at the Captain Trainer.

When summoning, the summonee sees the text “Summoning Hero. . .” on their induction bar. (It used to say “<Replaced by Skill Name>” ot something like that)

To clear up some confusion
In Defence of Middle Earth still gives +50 to all stats at level 50. (There was some confusion about this, but I can verify that it does still give +50 to all stats for 5 minutes with a 1 minute cooldown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Cthulhu schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:55:
Als jullie een Captain nodig hebben voor in CD/Uru, whisper Demanto maar
In principe is de groepsindeling heel flexibel, zolang iedereen maar een beetje weet waar 'ie mee bezig is, dus healer vrijhouden van aggro, goed samenwerken en vooral geen overbodige aggro pulls, dan is vrijwel elke samenstelling werkbaar :Y

Wij zitten op Eldar, 't is natuurlijk wel hendig als jij dat ook zit :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
[...]
Hier staan in ieder geval alle recipes op, tevens met breakdown als je dat wilt. En hier de lijst met recipes die een rare component gebruiken.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik zit op Snowbourn, dus laat maar }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:41
Na de drie dagen trial heb ik dan toch maar het spel gekocht (collectors edition). Ik heb al een aantal uurtjes gespeeld en mijn Captain (Muijs) zit inmiddels op level 20.

Toch zijn een aantal dingen mij niet duidelijk, bijvoorbeeld met het op zoek zijn naar een fellowship. Ik gebruik altijd '/lff <omschrijving>', maar daar heeft nog nooit iemand op gereageerd. Meestal spreek ik dan anderen persoonlijk aan of als iemand voor dezelfde quest opzoek is dan reageer ik daar op. Bij anderen zie ik dan in de chat staan '[LookingForFellowship]<naam>:'<omschrijving>'', maar als ik dus '/lff <omschrijving>' gebruik dan zie ik zoiets niet verschijnen. Hoort dat zo, of moet ik op een andere manier kenbaar maken dat ik op zoek ben naar een fellowship?

Ook zie ik soms in zo'n oproep in de omschrijving staan 'LFM', maar ik weet niet precies wat dat betekent; Looking For ...

Daarnaast ben ik opzoek naar een kinship. Ik las dat een aantal van jullie ook op Eldar zit, dus misschien dat iemand mij kan uitnodigen of zo :). Ik heb nu nog vakantie en speel dus ook wel regelmatig, maar vanaf september mag ik weer gaan studeren :o dus dan heb ik door de week nauwelijks tijd. Ik weet niet of dit veel uitmaakt voor een kinship.

Voor mijn Herald of War die ik kan oproepen kan ik nu ook Armaments kopen, maar ze zijn allemaal hetzelfde volgens de beschrijving, behalve de naam. Is er dan ook geen verschil tussen of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Muijs schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:40:

Toch zijn een aantal dingen mij niet duidelijk, bijvoorbeeld met het op zoek zijn naar een fellowship. Ik gebruik altijd '/lff <omschrijving>', maar daar heeft nog nooit iemand op gereageerd. Meestal spreek ik dan anderen persoonlijk aan of als iemand voor dezelfde quest opzoek is dan reageer ik daar op. Bij anderen zie ik dan in de chat staan '[LookingForFellowship]<naam>:'<omschrijving>'', maar als ik dus '/lff <omschrijving>' gebruik dan zie ik zoiets niet verschijnen. Hoort dat zo, of moet ik op een andere manier kenbaar maken dat ik op zoek ben naar een fellowship?

Ook zie ik soms in zo'n oproep in de omschrijving staan 'LFM', maar ik weet niet precies wat dat betekent; Looking For ...
In het begin van de chatbalk zit zo'n spreek ballon, als je daar op klikt kun je wisselen van channel, dus bijvoorbeeld naar LFF, Advice, Trade, OOC (out of character), Raid, etc..

LFM staat voor Looking for Members, verder zit er sinds de evendim patch ook een hele goede optie in om naar fellowships te zoeken via the social panel. Daar kun je als fellowship een note aanhangen welke quests jullie gaan doen, en kun je ook zien wat voor een classes er al in zitten. Het mooie van dit is dat het geen regional optie is zoals het LFF channel, maar world wide (kun je filteren of niet). Dus als ik bijvoorbeeld in Angmar zit kan ik bekijken of dat mensen toevallig willen gaan beginnen met een bepaalde quest in Misty Mountains die ik ook nog moet doen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:43:
Hoeveel chars kunnen er op een account. Ik heb gemerkt slechts 5. Hoe kan je dit aantal verhogen? Dokken? Zou wel een char willen parkeren, eentje van elke class.
Je kunt per server 5 characters aanmaken. Aangezien er een stuk of 10/12 servers ofzo zijn, kun je voorlopig nog wel even vooruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Muijs schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:40:
Ik gebruik altijd '/lff <omschrijving>', maar daar heeft nog nooit iemand op gereageerd.
/lff gebruik je om je LFF status aan/uit te zetten.
Als je iets in het LookingForFellowship channel wilt zetten, moet je /l gebruiken.
Dus:
/k voor in kinship
/f voor als je in een fellowship zit
/l voor in de LFF
/s say
/ooc in het OOC channel (algemeen geleuter)
/tell + naam iemand direct aanspreken
/advice voor in advice channel
/ra voor in Raid

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Zo, even een update:
Mijn Hobbit burglar (Sneezzero lvl 11) loopt lekker rond op eldar, ben ook al op stukken geweest waar het erg creepy is (gelukkig heb ik sneak ;-). spel bevalt best goed eigenlijk!

Heb het nu wel aardig goed onder de knie gelukkig.
dat was even een korte update

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Dat social panel gebruik ik echt nooit in dit spel, terwijl ik het in andere spelen wel vaak gebruik. Goed om te weten dat het wereldwijd is (ben ik alleen net helemaal klaar in mm). Zal het maar eens braaf gaan gebruiken O-)
Freelance schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:01:
[...]

LFM staat voor Looking for Members, verder zit er sinds de evendim patch ook een hele goede optie in om naar fellowships te zoeken via the social panel. Daar kun je als fellowship een note aanhangen welke quests jullie gaan doen, en kun je ook zien wat voor een classes er al in zitten. Het mooie van dit is dat het geen regional optie is zoals het LFF channel, maar world wide (kun je filteren of niet). Dus als ik bijvoorbeeld in Angmar zit kan ik bekijken of dat mensen toevallig willen gaan beginnen met een bepaalde quest in Misty Mountains die ik ook nog moet doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na dagen deeds gedaan te hebben in de lage gebieden (ered luin, the shire en bree) is het einde eindelijk in zicht. nog 3 pies terug brengen naar holly en ik ben helemaal klaar in de 3 genoemde gebieden!

dan als een trein 2 levels bij levelen en dan ben ik level 30 8)

moet ook nog flink aan de gang met ellendras (met botoo)

huiden scoren (hij ore en mogelijk ook wat hides) en snowback nog even lastig vallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:35:
zo na dagen deeds gedaan te hebben in de lage gebieden (ered luin, the shire en bree) is het einde eindelijk in zicht. nog 3 pies terug brengen naar holly en ik ben helemaal klaar in de 3 genoemde gebieden!

dan als een trein 2 levels bij levelen en dan ben ik level 30 8)

moet ook nog flink aan de gang met ellendras (met botoo)

huiden scoren (hij ore en mogelijk ook wat hides) en snowback nog even lastig vallen >:)
hmmm Snowback :X gisteren 2 uur op zoek geweest niet gevonden :'( waar kan ik hem precies vinden heb de hele tijd op en neer gelopen van bitter stairs naar beneden en weer terug..... Ben het echt zat had mijn tijd beter kunnen besteden maarja 10g voor een claw in de AH is me ook te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

hmmm Snowback :X gisteren 2 uur op zoek geweest niet gevonden :'( waar kan ik hem precies vinden heb de hele tijd op en neer gelopen van bitter stairs naar beneden en weer terug..... Ben het echt zat had mijn tijd beter kunnen besteden maarja 10g voor een claw in de AH is me ook te gek
ja die prijzen zijn belachelijk... maar ja als je het echt nodig hebt... en ik heb het echt nodig :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als je precies wilt weten hoe en waar je de Swowback kan vinden:
botoo in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3"
maar als je hem solo aan wilt pakken dan mag je wel 'iets' in huis hebben, het is een stevige 9K elite :+

Gisteren op lvl21 begonnen met book 2, na het introgesprek met Radagast the Brown in Ost Guruth kreeg in een 'rode' quest mee: 10 Bog-moss van Bog-prowlers scoren in 'the circle of blood'. Rode quests staan voor veel te hoog lvl quests voor jou huidige lvl (3-5?). Iig kon ik al sneakend, en soms met een run/evade :+ die moss redelijk makkelijk te pakken krijgen. Terug bij Radagast wilde hij wel de moss aanpakken maar niet het volgende chapter aanreiken, daar was ik nog te laag lvl voor :P

Ik ben er wel achter dat er een maximaal aantal xp's te verdienen is en dat dat niet extra hoog word als jijzelf relatief extra laag lvl bent :|

Tegelijkertijd, maar onwetend van elkaar, was een lvl21 Hunter waar ik vaak mee optrek daar ook mee bezig. Even later kreeg ik een verzoekje van hem of ik wilde komen helpen, hij was het steeds doodgaan een beetje beu en kreeg niet alle moss te pakken :P
Zelfs met z'n tweeën konden we de Bog-prowlers meestal niet aan, dus ben ik steeds naar een moss pick-up gesneaked en kon hij als een vlieg op een warme bolus naar mij toe rennen zonder zelf te hoeven zoeken. Uiteindelijk kreeg hij ook zijn quest volbracht :Y)

Ook heb ik nog even de banner onder de ogen van de Dourhands vandaan gestolen }> en heb ik geprobeerd om een 6 lvls hogere Warg uit te schakelen . . . -> run/evade :+

Inmiddels mocht ik mijn tier 4 juweler craft-quest op gan halen. Eerst naar de superior workbench in Esteldin waar ik onderweg een Lynx probeerde te meppen ( -> run/evade again :+ ), en daarna met de paarden-taxi boemel naar Rivendell.
Prettige (paarse lvl40) opdracht gekregen :X of ik even een ringetje wil maken met een Gondorian Sapphire, dat Sapphire mag ik afpakken van een Orc in Ram Duath en de Orcs die droppen zijn lvl42+ :'(
Dat word dus hulp vragen :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:33:
Inmiddels mocht ik mijn tier 4 juweler craft-quest op gan halen. Eerst naar de superior workbench in Esteldin waar ik onderweg een Lynx probeerde te meppen ( -> run/evade again :+ ), en daarna met de paarden-taxi boemel naar Rivendell.
Prettige (paarse lvl40) opdracht gekregen :X of ik even een ringetje wil maken met een Gondorian Sapphire, dat Sapphire mag ik afpakken van een Orc in Ram Duath en de Orcs die droppen zijn lvl42+ :'(
Dat word dus hulp vragen :+
ik denk dat je meer aan een champ of guard hebt, maar ellendras wil best helpen...

iig kan ik je de locatie vertellen, het is een orc VOOR de poort (bij die warmachines) je hoeft dus niet naar binnen waar het toch wat drukker is.. het is ook geen elite met speciale naam gewoon orcs killen en looten tot je hem hebt.

bij mij was het een orc die dichtbij de houten schutting stond, dit zou kunnen veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Een beetje dps is voor zo'n Orcin die omgeving geen verkeerd idee, ik ben bang dat ik zelf weinig invloed uit kan oefenen op een 20 lvl hogere mob :+ Naja, als 'ie me niet ziet dan kan dps er net zo lang eentje kloppen totdat de sapphire valt :)

Ik lees op het net dat die drop vrij vlot gaat, dus echt lang hoeft het niet te duren, wel jammer dat ik mijn eigen main-char er niet voor kan gebruiken, dan zou het zo klaar zijn :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik heb net de 3 daagse trial erop zitten en ben erg enthousiast.
Ik denk dan ook wel dat ik het spel ga aanschaffen.
Zit er nog steeds een GoT Kinship op Snowburn?
Ik heb nl mijn trial op een andere server gedaan.

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:15:
Een beetje dps is voor zo'n Orcin die omgeving geen verkeerd idee, ik ben bang dat ik zelf weinig invloed uit kan oefenen op een 20 lvl hogere mob :+ Naja, als 'ie me niet ziet dan kan dps er net zo lang eentje kloppen totdat de sapphire valt :)

Ik lees op het net dat die drop vrij vlot gaat, dus echt lang hoeft het niet te duren, wel jammer dat ik mijn eigen main-char er niet voor kan gebruiken, dan zou het zo klaar zijn :).
een 20 lvl hogere mob kan je niet eens raken, ik heb met amberlin onder beard zijn hoede in angmar gewandeld en ik kon ze wel aanvallen maar alles was mis, incl war cry enz...

ik denk dat je het met amberlinellendras ook wel red maar met dps wel wat makkelijker mocht dat niet lukken helpt ellen je graag hoor :)

heb trouwens nog paar adamants gestuurd ik heb er voorlopig meer dan zat en jij hebt ze hard nodig lijkt me...

Verwijderd

Bleh. Maintainance day. Ik verveel me nu al. :')

Anyway: Op welk level begint het ongeveer verstandig te zijn om aan boek twee te beginnen? Ben nu een level 17 minstreel. En heb er stiekem toch wel zin in. Alhoewel het er voorlopig toch niet van komt, nog veel te veel quests doen in Bree. En misschien nog wat deeds afmaken in Ered Luin.

Ik loop zelf ook tegen een ander probleempje aan. Als minstreel ben je uiteraard healer in een fellowship. Alleen heb ik daar nog nauwelijks ervaring mee. Sowieso eigenlijk geen ervaring met instance's. Maar als ik healer ben, wat ik verder ontzettend leuk vind, wil ik wel mijn taak gewoon zo perfect mogelijk doen. Dus als ik een echte instance doe met een groep die ook echt ergens toe doet, wil ik niet dat de anderen weten wat ze aan het doen zijn, en ik eigenlijk alleen maar een beetje aan het oefenen ben voor later. Ik wil het gewoon perfect doen, want anders gaan er mensen dood door mij. Dus waar kan ik het beste op/mee oefenen voor healen in een fellowship op een plek waar het er niet echt toe doet?
Ik heb gister een lvl 12 elite gedaan met een hunter (voor fixing falco's folly), en dat ging opzich wel goed. Maar dat waren maar 2 adds die zelfs ik nog zo dood had, en de hunter pakte makkelijk de aggro. Dus opzich ging dat niet slecht.
Maar maandag bijvoorbeeld heb ik met een burglar, hunter, captain, guardian en healer (ik dus) de hoofdstuk 11 van boek 1 gedaan (great barrows ofzo geloof ik), en dat was echt wel een stuk moeilijker. Stuk moeilijker in de zin van dat ik 4 keer dood ben gegaan. :') Nu was dat grotendeels mijn schuld, door bijv de tank te vroeg te healen zodat ik een lvl 15 elite wight en een andere wight op me kreeg, of bijv mis te klikken en de partyheal te doen ipv alleen de tank heal. Dat gaf best veel aggro eigenlijk.
Verder had het team ook niet zoveel ervaring, hoewel het wel aardige mensen waren hoor. Dus dat was fijn dat ik er door was, maar wel balen dat het nog gewoon niet goed ging eigenlijk.
Dus dat wil ik gewoon beter doen.

Nu is mijn (vrij lange) vraag dus eigenlijk. Waar kan ik healen in een fellowship het beste oefenen zonder telkens het bovenstaande verhaal mee te maken?

• Rfce
Artifact Tracking
Added "Artifact Tracking" skill to the Scholar profession, which allows scholars to see their resources nodes on the radar.
Hier had ik ff overheen gelezen, maar dit zou erg handig zijn na de nieuwe update.
Nu loop ik gewoon wat rond met mijn Scholar langs die ruins en constant op "del" drukken zodat het dichtstbijzijnde item op de grond geselecteerd wordt, meestal nog even "/follow" en je vind je Urn tochwel.

Nou voor de rest gisteren dan eindelijk lvl35 bereikt en direct naar de northern bree-fields gerent voor de paarden-quests. Ik zag constant mensen in /advice om hulp vragen mbt deze quests, dus was van plan me de tijd ervoor te nemen... nou op het lange ritje na Bree, MD en Othrikar na en dat rondje "om de kerk" ben je zo klaar, nix moeilijks aan. Anyway 4.3G lichter en een mooie Pony aangeschaft. Dat scheelt echt zeg, mijn hobbit kon met z'n korte beentjes wel hard rennen, maar deze kleine ponyknol kan het net wat harder :).

Naarna nog wat mijn nieuwe cook willen lvlen, maar voor een aantal recipes heb je een campfire nodig en de enige vaste wat ik weet is in Bree (soutern bree fields @ dat camp). IS er nog ergens een andere?? Mijn cook (ze) is trouwens een hunter... hunters kunnen vanaf lvl20 (d8 ik) campfires maken... kan ik deze campfires gebruiken om op te koken? Anders lvl ik haar ff na de 20 alvorens ik verder ga met de cook.

edit:
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:08:
healverhaaltje
Nou als healer altijd achterin blijven, hij/zij mag eigenlijk niet aangevallen worden... als ik een mob op een healer af zie gaan stun ik hem, OF pull ik hem naar me toe... dan maar 2 mobs, de healer kan me dan healen als ik bijna eraan ga... Dit gebeurt dus ook in fellowships, healers worden vrij gehouden, later kun je mensen ressurecten das ook handy btw.
Nou, geef gewoon aan dat je een beginnend healer bent, ze zullen het niet erg vinden als je eens mis klikt, iedereen moet het een beetje leren. Ikzelf zou er minder problemen mee hebben als ik dood ga en een healer van te voren aangaf dat hij/zij beginner is.
Voer het oefenen, ik zou dat dus niet in partys in de GB doen (dat is direct zware instance). Ik zou gewoon wat fellowship quest buiten de GB, maar wel in Bree doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Rfce op 16-08-2007 10:20 ]

euh...ja

• Knowuse
Volgens mij ben je al lekker op weg, zorgen dat de tank up blijft en voorzichtig met groups heals. Om een perfect healer te zijn heb je de perfrecte group nodig, tank die alle agro naar zich toe trekt, dps op 1 target, iemand die op je let en agro van jou afhaalt ect. Verder is communicatie van groot belang .

Ik zou gewoon lekker instances doen, Great barrow komen er aan voor je. Lekker moeilijk maar goed om te leren.
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:08:

Anyway: Op welk level begint het ongeveer verstandig te zijn om aan boek twee te beginnen? Ben nu een level 17 minstreel. En heb er stiekem toch wel zin in. Alhoewel het er voorlopig toch niet van komt, nog veel te veel quests doen in Bree. En misschien nog wat deeds afmaken in Ered Luin.

Ik loop zelf ook tegen een ander probleempje aan. Als minstreel ben je uiteraard healer in een fellowship. Alleen heb ik daar nog nauwelijks ervaring mee. Sowieso eigenlijk geen ervaring met instance's. Maar als ik healer ben, wat ik verder ontzettend leuk vind, wil ik wel mijn taak gewoon zo perfect mogelijk doen. Dus als ik een echte instance doe met een groep die ook echt ergens toe doet, wil ik niet dat de anderen weten wat ze aan het doen zijn, en ik eigenlijk alleen maar een beetje aan het oefenen ben voor later. Ik wil het gewoon perfect doen, want anders gaan er mensen dood door mij. Dus waar kan ik het beste op/mee oefenen voor healen in een fellowship op een plek waar het er niet echt toe doet?
Ik heb gister een lvl 12 elite gedaan met een hunter (voor fixing falco's folly), en dat ging opzich wel goed. Maar dat waren maar 2 adds die zelfs ik nog zo dood had, en de hunter pakte makkelijk de aggro. Dus opzich ging dat niet slecht.
Maar maandag bijvoorbeeld heb ik met een burglar, hunter, captain, guardian en healer (ik dus) de hoofdstuk 11 van boek 1 gedaan (great barrows ofzo geloof ik), en dat was echt wel een stuk moeilijker. Stuk moeilijker in de zin van dat ik 4 keer dood ben gegaan. :') Nu was dat grotendeels mijn schuld, door bijv de tank te vroeg te healen zodat ik een lvl 15 elite wight en een andere wight op me kreeg, of bijv mis te klikken en de partyheal te doen ipv alleen de tank heal. Dat gaf best veel aggro eigenlijk.
Verder had het team ook niet zoveel ervaring, hoewel het wel aardige mensen waren hoor. Dus dat was fijn dat ik er door was, maar wel balen dat het nog gewoon niet goed ging eigenlijk.
Dus dat wil ik gewoon beter doen.

Nu is mijn (vrij lange) vraag dus eigenlijk. Waar kan ik healen in een fellowship het beste oefenen zonder telkens het bovenstaande verhaal mee te maken?

Shuttle st20g5

• Knowuse
Rfce schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

Naarna nog wat mijn nieuwe cook willen lvlen, maar voor een aantal recipes heb je een campfire nodig en de enige vaste wat ik weet is in Bree (soutern bree fields @ dat camp). IS er nog ergens een andere?? Mijn cook (ze) is trouwens een hunter... hunters kunnen vanaf lvl20 (d8 ik) campfires maken... kan ik deze campfires gebruiken om op te koken? Anders lvl ik haar ff na de 20 alvorens ik verder ga met de cook.
Yep, je kan dan je eigen vuurtje gebruiken om te koken, erg handig want er komt een quest aan waar je echt een hele berg verschillende spullen moet maken.

Shuttle st20g5

• Rfce
Knowuse schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Yep, je kan dan je eigen vuurtje gebruiken om te koken, erg handig want er komt een quest aan waar je echt een hele berg verschillende spullen moet maken.
Aah, mooi om te weten. Toch een handige keuze geweest dan om mijn hunter, cook te maken.
een campfire is een campfire iedereen kan deze maken...
campfire zorgt ervoor dat je sneller healt en je kan inderdaad trail food maken.
Ja dat wist ik, maar om ze te maken mbt Campfire Materials kan dat best wat kosten (ik heb geen eigen woodworker), en ik wil het natuurlijk gratis doen ;).
(Ik zie btw dat je als hunter vanaf lvl22 een Bright Campfire kunt maken.)

[ Voor 34% gewijzigd door Rfce op 16-08-2007 11:04 ]

euh...ja

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:12:
een campfire is een campfire iedereen kan deze maken...

campfire zorgt ervoor dat je sneller healt en je kan inderdaad trail food maken.

• botoo
Je kan afaik met elk char een campfire maken om te koken (dus niet healen) als je de materials er voor koopt of maakt (woodworker). Op AH kopen kan wel eens behoorlijk duur uitvallen, campfire-mats word maar weinig aangeboden dus zijn de prizen vaak onredelijk hoog. Zelf heb ik ze door mijn main-char laten maken en naar cook-char gemailed :)

Memorian ring is inmiddels afgewerkt (tier 4 @ lvl22 8)), Amorth (lvl43 Hunter) heeft de Orcs voor me afgeknalt d:)b Overigens kan ik de Orcs weliswaar vrijwel niet raken in melee-combat, ik kan ze wel met specials lastig vallen (riddle, blind).
(en bedankt voor de Adamants :) )

Op welk level begint het ongeveer verstandig te zijn om aan boek twee te beginnen?
Je kan de proloog wel doen op jouw lvl (speak to . . . ) dan heb je iig Ost Guruth op je map staan en kan je er snel via stable-master naar toe (wel ff de stable master aanklikken natuurlijk).
Chap 1 (10 Bog-moss verzamelen) gaat je ws niet lukken op lvl 17 zonder vaak dood te gaan, en de vervolg-quest krijg je niet eens van Radagast op dat lvl.
Wel kan je met een klein fellowship wat andere kleine quests doen daar in de buurt (slay Orcs/Wargs/Spiders/Dourhands/Lynx), krijg je wel lekker veel xp's voor :).

Waar kan ik healen in een fellowship het beste oefenen zonder telkens het bovenstaande verhaal mee te maken?
Sim-pel, bij elke combat die je met één of meer anderen (in fellowship) tegelijk doet, je focussen op healen, zelfs als het niet echt nodig is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:57:
Ja dat wist ik, maar om ze te maken mbt Campfire Materials kan dat best wat kosten (ik heb geen eigen woodworker), en ik wil het natuurlijk gratis doen ;).
(Ik zie btw dat je als hunter vanaf lvl22 een Bright Campfire kunt maken.)
gratis OMG een hollander :o

en nee ik zou zo geen andere locatie weten waar een campfire is, wel wordt er in michel delving regelmatig een campfire gemaakt. daar heb je namelijk novice en expert cook en superior oven dus met een campfire erbij kan je daar alles doen...

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Is dit spel een beetje solo te spelen? En welke klasse kan ik dan het beste nemen, hunter?

Ik vind in groepjes spelen niet zo erg, maar wil dit ook weer niet de hele tijd doen. (beetje tegenvallende ervaringen in een zekere mmo die met W begint en die ik nu zat ben)

• botoo
defiler1974, solo kan op lagere levels het makkelijkst, op hoge lvls veel minder, en een Burglar is imho het beste solo-char.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
is wel solo content op hogere levels? beetje grinden, pvp, farmen of wat anders?
En is het moeilijk om een fellowship bij elkaar te krijgen op hoge lvl?

In dat perspectief, wat is eigenlijk de char die het meest nodig is in groepen en het meest ontbreekt?

sorry voor het spervuur aan vragen :), ben aan het nadenken om dit te gaan spelen. Mijn eve-online chars gaan een beetje te langzaam......

• botoo
Ja, er is wel solo content op hogere lvls, maar je _moet_ een aantal dingen met een fellowship doen anders kom je niet verder.

Wat het meest ontbreekt zal server-afhankelijk zijn en ligt aan het lvl (een lvl1 Minstrel is next2useless terwijl een lvl50 Mistrel heel gewild is), maar ik vermoed dat ervaren team-spelers het meest nodig zijn. Een goede(!) tank (Guard) is imho op alle lvls bruikbaar zowel solo als in fs.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Knowuse
Ze voegen steeds meer solo content toe, in de vorige update hebben ze veel content voor L30-40 toegevoegd. En tegen de tijd dan je rond L40 zit zullen ze wel weer meer solo content hebben toegevoegd.
defiler1974 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:45:
is wel solo content op hogere levels? beetje grinden, pvp, farmen of wat anders?
En is het moeilijk om een fellowship bij elkaar te krijgen op hoge lvl?

In dat perspectief, wat is eigenlijk de char die het meest nodig is in groepen en het meest ontbreekt?

sorry voor het spervuur aan vragen :), ben aan het nadenken om dit te gaan spelen. Mijn eve-online chars gaan een beetje te langzaam......

Shuttle st20g5

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Al lijkt me burglar wel een lastige class om mee te beginnen, vooral als je nog niet thuis bent in lotro...

Heb zelf een lvl27 Guard, en dat is solo erg goed te doen, totaan de barrows (lvl20 is dat ongeveer?), amper in fs gezeten, af en toe een fellowship van misschien 2 of 3 man, en de rest gewoon lekker solo :P

voordeel van een guard is dat ie behoorlijk wat klappen kan krijgen zonder veel gevaar te lopen... pas als er 3 of meer mobs op je in beginnen te meppen, word het lastig ;)

• Rfce
Ook al woon ik in België, ik blijf een limburger (nederlander ;)).
Je moet het gewoon zuinig aan doen, zeker als je lowlevel bent.
Ik vind in groepjes spelen niet zo erg, maar wil dit ook weer niet de hele tijd doen. (beetje tegenvallende ervaringen in een zekere mmo die met W begint en die ik nu zat ben)
Ik weet niet hoe het in *kuch* WoW *kuch* gaat, aangezien dit mijn eerste MMORPG game is, maar groepjes maken gaat heel rap en ik heb nog nooit één slechte ervaring gehad (met mn main lvl35 burglar)... meestal start je een fellowship voor een quest, zodra die af is vraagt men wat andere nog moeten/stelt men andere (opvolgende) quests voor en wordt er goed geholpen. Ik start zelden zelf een fellowship, meestal reply ik op requests in het LFF-channel.

Edit:
Al lijkt me burglar wel een lastige class om mee te beginnen, vooral als je nog niet thuis bent in lotro...
Nou dat vond ik dus meevallen, zoals ik al zei ^^; mijn eerste mmo en mijn eerste keuze en char is een burglar in de wereld van LOTR.

[ Voor 12% gewijzigd door Rfce op 16-08-2007 13:28 ]

euh...ja

Verwijderd

En als je de rest van de wereld een lol wilt doen, speel dan geen hunter. Probeer gewoon een paar characters uit. En als je dan hunter toch het leukst vind, speel dan WEL een hunter. Want wat het leukst is, is het belangrijkst. ;)

• Rfce
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:26:
En als je de rest van de wereld een lol wilt doen, speel dan geen hunter.
Waarom?? Ik heb onlangs nog een hunter gestart, en ze speelt best lekker.

euh...ja

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:34:
[...]

Waarom?? Ik heb onlangs nog een hunter gestart, en ze speelt best lekker.
omdat er verschikkelijk veel van zijn, heb cijfers gehoord van 68%

begrijp met niet verkeerd ik vind het een gave class, echter doordat er zoveel zijn (en veel ervan slecht spelen) kleven er een aantal nadelen aan.

1. boeken en pages (nodig voor legendary traits) zijn GRUWELIJK duur voor hunters omdat er zoveel zijn en de vraag dus erg hoog is.
2. doordat veel beginners hunter rollen zitten er relatief veel slecht spelende hunters tussen wat in combinatie met het overschot ervoor kan zorgen dat je niet of moeilijker in een goeie fellowship of kinship komt.

natuurlijk zal punt 2 meevallen als je je hunter goed speelt.

Verwijderd

Omdat er veel te veel hunters zijn, en het vaak ook nog is mensen zijn die niet goed weten hoe een hunter te spelen in een fellowship. ;)

Maar als je het zelf wel lekker vind spelen, dan moet je het serieus voor blijven doen. :)
Alleen is een plaats in een fellowship wel lastiger dan voor bijvoorbeeld een minstreel of guardian. ;)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Werelden komen weer online.

Kan ik zo eens proberen om weathertop te retaken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:47:
Omdat er veel te veel hunters zijn, en het vaak ook nog is mensen zijn die niet goed weten hoe een hunter te spelen in een fellowship. ;)

Maar als je het zelf wel lekker vind spelen, dan moet je het serieus voor blijven doen. :)
Alleen is een plaats in een fellowship wel lastiger dan voor bijvoorbeeld een minstreel of guardian. ;)
dat is natuurlijk per definitie een voordeel als guard en minstrel... specifieke taken de rest is allemaal DPS ook wel met specifike dingen... hunter ranged DPS, champion AoE en de captain buffs+pet, burglar met stealth en debufs, LM met pwer drain/share en stun...

maar daar wordt zelden specifiek om gevraagd dan wel actief naar gezocht...

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:41
botoo schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:33:
Rode quests staan voor veel te hoog lvl quests voor jou huidige lvl (3-5?).
Grijs:9 of meer levels onder je
Groen:6-8 levels onder je
Licht blauw:3-5 levels onder je
Blauw:1-2 levels onder je
Wit:Hetzelfde level
Geel:1-2 levels boven je
Oranje:3-4 levels boven je
Rood:5-7 levels boven je
Paars:8 of meer levels boven je

Dit geldt voor quests, monsters en andere spelers :)

• Rfce
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:47:
Hmzz dat vind ik wel meevallen op Snowbourn, of het is me nog niet echt opgevallen natuurlijk ;).
LM met pwer drain/share en stun...
Even over die powerdrain van de LoreMaster... ik zie in fellowship bijna nooit iemand die gebruiken...Heeft die wel invloed? Ik moest laats met mijn lvl12 LM een elite killen... Nou, nog 1 iemand anders uitgenodigd die die quest ook had (captain volgensmij), we attacken hem ik drain vanaf het begin zijn Power (stuur nog men pet op m af), captain is op hem in aan t zwaaien, en hij was in nowtime neer. Dus volgenmij heeft het toch extra effect....
Dus ervaren LMs waarom wordt deze bijna nooit gebruikt??

euh...ja

Verwijderd

iemand een idee hoe ik kan zoeken op guild naam in lotro? Al '/who kinshipnaam' geprobeerd maar wil nog niet echt lukken. Ik zie als ik op iemand zoek in de social panel trouwens ook niet in welke kinship ze zitten.

Hoe zijn trouwens de prijzen op de AH over het algemeen, heeft het zin om als low lvl noob daar een zwaardje af te trekken als minstrel? Tot nu toe zij nde quest rewards eigenlijk altijd beter dan wat ik kan craften. Weet niet of dat bij de AH items ook zo is, maar ik moet nog een AH zien te vinden ;)

• botoo
@Raffuhl: In Bree-stad (south-gate), Thorins Hall (direct rechts als je binnen komt) en Rivendell (noord-oost) zijn AH's. Als je mazzel hebt kan je een redelijk wapen kopen voor een billijke prijs, vaak zijn er speed-crafters die domweg hun craft-punten moeten halen met items maken en die gooien het vaak voor weinig op AH.

Low lvl rewards zijn meestal wel beter, maar dan moet je die wel eerst te pakken krijgen :+
Even over die powerdrain van de LoreMaster...
. . .
waarom wordt deze bijna nooit gebruikt??
Ik zie toch regelmatig die powerdrain opgloeien, maar ik vermoed dat het een te langzame actie is en je gedurende het drainen niets anders kan doen dat er meestal voor een snellere actie gekozen word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Ik heb gisteren nog even flink gebruik gemaakt van de power drain toen ik met een groepje van 5 Retake weathertop ging doen. Aan het einde van de instance kom je twee toch wel redelijk zware elite mobs tegen. Eentje 9500+ morale, andere 13000+ morale. Dan ga je over het algemeen snel door de power heen en niet te vergeten, de minstrel ook...dan is het superhandig om even wat power te "stelen" van de elite mob (die toch wel plenty heeft en er bovendien een heel stuk aan kracht door verliest, lees: hij kan minder krachtige aanvallen plaatsen) en deze power ook te delen met je minstrel. Die had overigens niet eens in de gaten dat ik dat deed, maar ik was een veredelde powersharer en healer tegelijk.

Ging eigenlijk prima op die manier.. :D

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Volgende week de Captain update
2 Captains in een groep zijn best handig

Overview

Welcome to the Month of the Captain. Here's an overview and a few details of what's new for the #1 buff class -- our very own Swiss army knife of the battlefield.
Standards
The Captain Class

Heralds?! Why Heralds? Well, to be perfectly honest, we like Heralds, and we know that a lot of you do as well. However, with that said, we also understand that some of you had envisioned the Captain as a non-pet class. So we've decided to give you a choice.

Beginning at level 20, Captains will now have access to Banner Standards. Basic Standards will be sold by your Trainer, and more advanced versions can be crafted by Tailors.

Equipping these Standards will give you a number of stat bonuses. Once they've been equipped, using them will allow you to place a Banner on the ground in front of you. This Banner will give the same type of buff that your Herald would normally provide to everyone in your fellowship, but there is one caveat.

If you have a Standard equipped, you won't be able to summon a Herald; equipping a Standard will dismiss your Herald if you already have one in tow. The choice is ultimately up to you and your preferred play style. You can be a Herald Captain, Standard Captain, or a mix of both.

Now that the mechanics are out of the way, here are some examples of the types of Standards you'll be able to find:

* Simple Standard of War
o +10% Damage Dealt
o +10% Maximum Morale
o Minimum Level 20
o Usage: You place a Banner of War on the field of battle.*
* Finely Woven Expert Standard of Victory (crafted)
o +10% Damage Dealt
o +10% Maximum Morale
o +5% Maximum Power
o Minimum Level 35
o Usage: You place a Banner of Victory on the field of battle.*
* Intricately Woven Grand Master Standard of Hope (crafted, crit success)
o +10% Damage Dealt
o +20% Maximum Morale
o Minimum Level 50
o Usage: You place a Banner of Hope on the field of battle.*

*Standards with higher level requirements apply higher level Banner Buffs, so it's generally a good idea to upgrade as higher level versions become available.
Herald Armaments

Book 10 also introduces some new types of Armaments. These function just as the old ones did - er, more like, just as the recently-fixed old ones do ;)

* Female Armaments
o Shield-maiden
o Swordswoman
o Maid-at-arms
* Other Armaments
o Rumor has it that there may be other Armaments to be found...

Shield-brother

The Shield-brother mechanic is intended to further reinforce your primary class role as a "Buffing God." Designating a fellowship member as your Shield-brother will allow you to both buff and heal that player without having to retarget them. You can only have one Shield-brother chosen at a time.

* Captains will get 3 skills that target their Shield-brothers for Book 10:
o Inspire - a melee attack that applies a HoT (Heal over Time) to your Shield-brother
o To Arms - a very powerful, but short duration, offensive buff to your Shield-brother
o Strength of Will - a buff that increases the amount of Morale your Shield-brother recovers from healing effects

Healing

One of our primary goals for Month of the Captain was to increase the over-all healing capabilities of the class. Here's a rundown of the healing abilities you'll have available, and how they'll function:

* Words of Courage (WoC) - This skill received some significant updates in Book 10.
o WoC is now insta-cast. This will help to keep you in the action even while you're trying to fill a healing role.
o WoC can now be cast on the run. Again, this will help to keep you mobile.
o WoC now has a 3 second cooldown.
o WoC now costs a moderate amount of Morale to cast.
+ This can be offset through the use of other skills in your healing arsenal, such as Rallying Cry and Revealing Mark. Equipping a crafted Standard of Hope will also help to increase your Morale pool.
+ That said, standing in the back ranks of your fellowship spamming WoC is still a viable strategy - its just going to soften you up a bit now.
* Inspire - (NEW) A melee attack applies a HoT directly to your Shield-brother.
* Rallying Cry - No change, but still useful. This will help you recover your Morale from WoC.
* Revealing Mark - No change, but still also useful. This will help you recover your Morale from WoC if you're active in melee.
* Strength of Will - (NEW) A buff that increases the amount of healing your Shield-brother receives. This will increase the effectiveness of all of healers in your group, including yourself.

Combat Revives

For Book 10 we've made a few changes to the Captain's combat revival abilities to both enable us to balance and expand on them in the long run, and to bring them more in line with Captain's response-driven play style.

* Cry of Vengeance - In addition to providing the buffs that it did previously, Cry of Vengeance will now revive 1 defeated fellowship member.
* Escape from Darkness - Functions just as it did previously.
* Defy Corruption (formerly "Escape from Corruption") - The "Escape from Corruption" Legendary Trait has been changed to "Defy Corruption". Defy Corruption does two things:
o Lowers the cooldown on Escape from Darkness by 10 minutes
o Allows you to revive an additional fellowship member with your Cry of Vengeance

Summoning Horns

We made some changes to the way Summoning Horns work to address the long-standing feedback that it was weird that they were consumed on use. Boromir's horn probably didn't break when he used it, and yours shouldn't either!

Here are the specifics:

* New "Finely Carved Rallying Horns" will be available from Captain Trainers
o These horns will not be consumed on use.
o These horns will consume 5 Traveling Rations from the person doing the traveling (not the Captain).
+ For what it's worth 5 Traveling Rations (~10s) costs less than the horse ride from Bree to Trestlebridge (15s).
* All existing "Hewn Rallying Horns" will remain in game and will function as they have previously; they just won't be sold anymore.
* Both "Finely Carved Rallying Horns" and "Hewn Rallying Horns" will be usable at level 40 (it was 45 previously).
* Please note: All Racial Trait travel skills require Traveling Rations as well now, so the likelihood of a player having rations on them will go up significantly in Book 10.

New Skills

In addition to the skills mentioned above, Captains can also learn the following abilities in Book 10:

* Blade of Elendil - A melee attack that has an increased chance to critical and that inspires your fellows to invoke the Light of Elendil (a Light Damage Damage over Time). This skill can only be executed after you've used Devastating Blow or Pressing Attack.
* Grave Wound - A melee attack that generates additional threat. When dealt to a foe bleeding from your Cutting Attack, your overall threat is also raised.
* Kick - A weak melee attack that interrupts your opponent.
* Withdraw - Lowers your threat to the opponents around you, but reduces your damage output for a short period of time.
* Time of Need - You sacrifice some of your morale to gain the same effect as defeating an enemy and to put yourself in a Battle-readied State.

Tweaks and Changes

We also made a number of smaller changes to existing skills, traits, and more:

* The Fear Resistance buff that Muster Courage gives you has been reduced from 50% to 20%. All other functionality of the skill remains the same.
* Reduced the Power Regen buff of the Banner of Victory slightly. It's still good. In fact it's still really good - just not as good.
* We now have new art for the War, Hope, and Victory Banners, and your Heralds even know how to wield the right ones!
* All of the Herald skills have new icon art.
* The duration of Motivating Speech has been increased to 30 minutes. That brings it in line with your Tactic buffs.
* War-cry's animation is now shorter. You should now be able to loot monsters shortly after using the skill.
* In Defense of Middle-earth has not been changed. It remains awesome. :)

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:26
Heb woensdag het spel ook maar gekocht, na goede ervaringen met de beta.
Het bevalt me nu ook weer prima, ben een lvl 8 champion, alhoewel ik dat wel een beetje een saaie class vind tot nu toe.

Ben echter niet te vreden over de performance van het spel, ik heb alles op ultra high staan, met 8x AA maar m'n HD 2900 XT weet er niet meer dan 20 FPS uit te persen... zet je AA uit gaan de FPS ineenkeer naar 70+ ... Zwakheid voor AA enz. is een bekend euvel, maar toch irriteert het me..

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Dus ervaren LMs waarom wordt deze bijna nooit gebruikt??
Ben zelf lvl45 LRM. Ik gebruik de drain wel regelmatig. Vooral als ik in een FS naast de Healer sta. Ik drain power en share het met de healer. Ook Gaurdians zijn flinke powerspenders. Wordt altijd op prijs gesteld als je hen "bijtank" ;). Power drain is dan echt noodzakelijk. Na 4 shares is je eigen voorraad wel leeg.

Nadeel is inderdaad dat je geen andere acties kunt doen tijdens het drainen (inclusief lopen). Alleen je pet-skills onderbreken de drain niet.

Er werd eerder gevraagd naar de GoT kinship op Snowboarn. Die bestaat inderdaad nog steeds :)
Ik ben officer, dus als je een invite wil. Stuur me een tell. Je kunt ook op onze website kijken:
www.variagsofkhand.nl

[ Voor 17% gewijzigd door The_Bash op 16-08-2007 22:49 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
blacktarantulaX schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:15:
Heb woensdag het spel ook maar gekocht, na goede ervaringen met de beta.
Het bevalt me nu ook weer prima, ben een lvl 8 champion, alhoewel ik dat wel een beetje een saaie class vind tot nu toe.

Ben echter niet te vreden over de performance van het spel, ik heb alles op ultra high staan, met 8x AA maar m'n HD 2900 XT weet er niet meer dan 20 FPS uit te persen... zet je AA uit gaan de FPS ineenkeer naar 70+ ... Zwakheid voor AA enz. is een bekend euvel, maar toch irriteert het me..
Hoe kun je de FPS aan zetten? Ik ben wel benieuwd hoe soepel het spel bij mij loopt.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The_Bash schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:47:
[...]
Ben zelf lvl45 LRM. Ik gebruik de drain wel regelmatig. Vooral als ik in een FS naast de Healer sta. Ik drain power en share het met de healer. Ook Gaurdians zijn flinke powerspenders. Wordt altijd op prijs gesteld als je hen "bijtank" ;). Power drain is dan echt noodzakelijk. Na 4 shares is je eigen voorraad wel leeg.

Nadeel is inderdaad dat je geen andere acties kunt doen tijdens het drainen (inclusief lopen). Alleen je pet-skills onderbreken de drain niet.
Lvl45, nou dan ken je je classe wel... maar goed ik heb die skill nog niet om power te sharen, ik gebruik hem nu om (in geval van elites) deze zwakker te maken. Gisteren de eerste echte fellowships gedaan met mijn LM (de travelquests van de epic intro in ered-luin)... toch echt wel ff wennen, ik was mijn melee-burglar gewent (debuff, hack/slash werk). Ik heb het gevoel dat ik als LM niet echt veel deed. Cast-time duurt ff, en aangezien we 2 Guardians in de FS hadden, kwam mijn 2e vuurbal vaak pas aan als de mob down was :'(. Ik probeerde wel zoveel mogelijk de stunnen middels Blinding Flash, over de iets zwaardere gooide ik een fire/wind-lore, maar goed kunnen we meer doen?? Doe jij bijv. Staff-Strikes?? Ik ging meestal naast de minstrel staan, en gebruikte de staff alleen als een mob in zijn buurt kwam.
Er werd eerder gevraagd naar de GoT kinship op Snowboarn. Die bestaat inderdaad nog steeds :)
Ik ben officer, dus als je een invite wil. Stuur me een tell. Je kunt ook op onze website kijken:
www.variagsofkhand.nl
Aah, leuk om te weten... zijn de members een beetje actief? Betreffen het alleen NL-ders?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:47:
[...]

www.variagsofkhand.nl
Mooi, ik heb me even op jullie kin website aangemeld :D Kan ik ook een oude guildie uit WoW (een UK-er) laten aanmelden, of is het NL/GoT only?

LMs kunnen toch ook morale inwisselen voor power met een skill? Als jouw power leeg is omdat je voor een minstrel hebt ge-power-drained, dan kan de minstrel jouw morale toch wel weer even aanvullen? Of is het niet zo efficient?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 09:49 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen