[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens/meisjes, ik als ex world of warcrafter heb de behoefte aan om een nieuwe mmorpg te spelen, dat wordt waarschijnlijk Age of Conan of Warhammer Online. Maar je raad het al beide games komen pas in 2008 uit.

En om nu niks te doen tot die tijd that's a big no no for me ;) Waarschijnlijk ga ik lord of the rings online kopen om de koude winter mee door te komen :) Mij vraag aan jullie is, heeft iemand voor mij een trail key om het even paar dagen te kunnen uitproberen.

Mijn dank zal groot zijn, je kunt het mailen naar mijn naam @gmail.com

Vriendelijk bedankt alvast

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een bult exceptional hides geboiled en nieuwe gekocht, ben nu een kleine 9 a 10 goud armer :o

nog even mijn alt naar level 30 gebracht (Amberlin captain)

nog even over de craft wijzigingen:
Tailor
All ' component ' recipes have had their craft experience rewards reduced from Low (6) to Simple (4).
All Artisan & Master Tailor recipes that previously required the Workbench facility effect now require the Superior Workbench instead.
Changed all three Tailor reputation recipes to award Simple (4) craft experience instead of Easy (2). Rebalanced many Light and Medium Armor recipe across all tiers to reduce the number of required ingredients:
Example (Light Armor): A full suit of Travellers' Armour previously used a total of 54 Boiled Sturdy Leather, 18 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
The same full suit of armor will now use 36 Boiled Sturdy Leather, 12 Bolts of Cloth, and 6 Polished Rubies
Example (Medium Armor): A full suit of Galadrim Armour previously used a total of 96 Boiled Exceptional Leather and 12 Polished Elf Stones
The same full suit of armor will now use 72 Boiled Exceptional Leather and 6 Polished Elf Stones
ok ik krijg nog maar 4 punten voor componenten maken maar het aantal huiden blijft hetzelfde?

als ik namelijk maar 2 boiled leather nodig heb om 4 punten te krijgen is dat gunstiger dan 3 boiled leather voor 6 punten. indien het aantal boiled leather hetzelfde blijft moet ik voor de patch zoveel mogelijk componenten maken zo niet daarna...

iemand?

heb namelijk 350 exceptional hides (als ik de bids allemaal win) en 192 exceptional boiled leather. ik heb een GM forester dus kan critten met boilen :) heb nu nog 0 punten op tier 5 maar als ik alles win kan ik aardig wat componenten maken ;) en dan deze week zoveel mogelijk exceptional hides zien te kopen en farmen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:40:
gisteren een bult exceptional hides geboiled en nieuwe gekocht, ben nu een kleine 9 a 10 goud armer :o

nog even mijn alt naar level 30 gebracht (Amberlin captain)

nog even over de craft wijzigingen:

[...]
ok ik krijg nog maar 4 punten voor componenten maken maar het aantal huiden blijft hetzelfde?

als ik namelijk maar 2 boiled leather nodig heb om 4 punten te krijgen is dat gunstiger dan 3 boiled leather voor 6 punten. indien het aantal boiled leather hetzelfde blijft moet ik voor de patch zoveel mogelijk componenten maken zo niet daarna...

iemand?
Daar was/ben ik dus ook over aan het dubben... ik moet nu namelijk ook met exceptional hides aan de gang, maar aangezien mijn char maar lvl35 is, kom ik er niet aan (of jah voor véél gold kopen op AH natuurlijk).

Als ik het goed begrijp levert hides boilen op zich (voor je forrester) dus minder punten op. Dat in tegenstelling tot je tailer; je hebt minder boiled leather nodig voor een item te craften, dwz je kunt met evenveel boiled leather méér items craften en dus meer punten daarvoor krijgen.
Wat je dus zou kunnen doen, is voor de update: boilen als een gek en alles bewaren, en NA de update items craften met je tailor (al geldt dit alleen voor light en medium hides zo te zien).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:53:
[...]

Daar was/ben ik dus ook over aan het dubben... ik moet nu namelijk ook met exceptional hides aan de gang, maar aangezien mijn char maar lvl35 is, kom ik er niet aan (of jah voor véél gold kopen op AH natuurlijk).

Als ik het goed begrijp levert hides boilen op zich (voor je forrester) dus minder punten op. Dat in tegenstelling tot je tailer; je hebt minder boiled leather nodig voor een item te craften, dwz je kunt met evenveel boiled leather méér items craften en dus meer punten daarvoor krijgen.
Wat je dus zou kunnen doen, is voor de update: boilen als een gek en alles bewaren, en NA de update items craften met je tailor (al geldt dit alleen voor light en medium hides zo te zien).
ik vind de text alles behalve duidelijk :X

het boilen boeit voor mij niet ben al GM forester dus punten krijg ik er niet voor en ik heb de crit chance alsl ik boil :) (als ik crit krijg ik 3 boiled leather in plaats van 1) kans is 5% deze is niet te verhogen :(

waar het mij om gaat is wat nu gunstiger is NU componenten maken (geen eind products dat doe ik pas als ik GM ben) of na de patch componenten maken...

nu heb ik 3 boiled leather nodig voor 6 punten, na de patch krijg ik 4 punten maar hoeveel boiled leather ik nodig heb is me niet duidelijk :|

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
Rfce schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:53:
Zo lees ik het ook :)
Ne tzo veel punten voor de patch als altijd met boilen en halffabrikaten maken, en na de patch met minder halffabrikaten het eindprodukt maken. Eindprodukt levert weliswaar minder punten op maar kost tegelijkertijd evenreding minder mats, m.a.w. je hebt uiteindelijk meer eindprodukten voor hetzelfde aantal mats als voor de patch.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Zo lees ik het ook :)
Ne tzo veel punten voor de patch als altijd met boilen en halffabrikaten maken, en na de patch met minder halffabrikaten het eindprodukt maken. Eindprodukt levert weliswaar minder punten op maar kost tegelijkertijd evenreding minder mats, m.a.w. je hebt uiteindelijk meer eindprodukten voor hetzelfde aantal mats als voor de patch.
nee want hij wil alleen boilen dat levert je tailor niks op dan moet je wel bindings of pads gaan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:05:
[...]
nee want hij wil alleen boilen dat levert je tailor niks op dan moet je wel bindings of pads gaan maken...
Ships, hoe snel kun je je verlezen... Dat had ik dus niet gezien dat je halffabricaten (Zoals Botoo dat zegt) voor je Tailor minder punten opleveren (bindings, pads, etc).

Er staat dus nergens dat boilen minder/meer oplevert qua punten... sorry voor de misunderstanding.
Maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer: nu boilen en halffabricaten maken, en na de patch pas items craften.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:26
TheKillingBean schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:48:
[...]
Hoe kun je de FPS aan zetten? Ik ben wel benieuwd hoe soepel het spel bij mij loopt.
Ik doe het via FRAPS, een programma wat je normaal gebruikt om ingame video op te nemen, maar er zit ook een FPS teller bij.
't Is hier te downloaden: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:08:
Hoi jongens/meisjes, ik als ex world of warcrafter heb de behoefte aan om een nieuwe mmorpg te spelen, dat wordt waarschijnlijk Age of Conan of Warhammer Online. Maar je raad het al beide games komen pas in 2008 uit.

En om nu niks te doen tot die tijd that's a big no no for me ;) Waarschijnlijk ga ik lord of the rings online kopen om de koude winter mee door te komen :) Mij vraag aan jullie is, heeft iemand voor mij een trail key om het even paar dagen te kunnen uitproberen.

Mijn dank zal groot zijn, je kunt het mailen naar mijn naam @gmail.com

Vriendelijk bedankt alvast

O+
Niemand hier die me daar bij wilt helpen :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Achillias, heb je vlak boven de 'Quick Reply' box de waarchuwing gelezen?

Dat staat er niet om te vervelen maar om het topic zo min mogelijk te vervuilen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:26
Update: nu ik AA in de Catalyst Control Center uitheb gezet d.w.z. hij laat de desbetreffende applicatie het doen, zit ik met 8x AA ineenkeer op 50 FPS. Zonder AA ongeveer 80.

Da's al heel wat beter =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:41:
[...]

Ships, hoe snel kun je je verlezen... Dat had ik dus niet gezien dat je halffabricaten (Zoals Botoo dat zegt) voor je Tailor minder punten opleveren (bindings, pads, etc).

Er staat dus nergens dat boilen minder/meer oplevert qua punten... sorry voor de misunderstanding.
Maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer: nu boilen en halffabricaten maken, en na de patch pas items craften.
Ik als explorer ben idd al bezig met het zoveel mogelijk boilen van hides en die opsparen. Maar ik kan dus ook het beste al die halffabricaten tailoren?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Ik als explorer ben idd al bezig met het zoveel mogelijk boilen van hides en die opsparen. Maar ik kan dus ook het beste al die halffabricaten tailoren?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk nml.
forester en prospector is leuk en handig maar daar kan je niks mee maken alleen voor bewerken. het enige dat je hiermee kunt winnen is een crit kans van 5% indien je een critical succes scoort krijg je 3 boiled huiden, 3 ingots of 3 treated wood ipv 1

de punten die je hiervoor krijgt veranderen niet. dus ja je moet pads en bindings maken om punten te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dank je, dan ga ik zo even aan het craften. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je je professions eigenlijk ook droppen? Ik ben nu explorer op mijn Minstrel, maar ik ben aan het twijfelen of ik niet beter af ben als woodsman, zodat ik mijn eigen drums kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ jips kun je gewoon wijzigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rfce op 17-08-2007 15:43 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:04:
[...]
Niemand hier die me daar bij wilt helpen :'( ?
trail keys not done

replying and vragen voor je zelfde post

alll helemaal niet done.. in en binnen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:30:
kun je je professions eigenlijk ook droppen? Ik ben nu explorer op mijn Minstrel, maar ik ben aan het twijfelen of ik niet beter af ben als woodsman, zodat ik mijn eigen drums kan maken.
dat kan maar ik zou het niet doen als je al veel punten hebt, helemaal niet voor die instrumenten die zijn echt makkelijk en goedkoop te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 04:11:
[...]

trail keys not done

replying and vragen voor je zelfde post

alll helemaal niet done.. in en binnen 24 uur
Ah k weetje wat dan toch niet :)

Speel ik toch gewoon wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:50:
[...]

Ah k weetje wat dan toch niet :)

Speel ik toch gewoon wat anders.
Zegt iets over je wil tot spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:01:
[...]

Zegt iets over je wil tot spelen.
Haha jij bent grappig, 50 euro(plus elke maand er voor betalen) neer tellen voor een spel waar je ten aller eerste je grootste twijfels over hebt, en vandaar vraagt om een trail key om dan vervolgens zo bespottelijk te worden behandeld. Dan niet toch..

Waar zijn die dingen aberhaupt voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Probeer online te komen maar blijf steken op opening main form.

Kan niks vinden op lotro forums is login server down of heb ik een lokaal probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Help!
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Mijn hobbit heeft als craft prospector (Tailor, forester en prospector) nu ben ik aardig bezig om de niveaus omhoog te krijgen alleen blijft bij tailor de balk van apprantice op 200/200 dus vol staan zonder dat ik daadwerkelijk dat niveau krijg. Ook kan ik nu dus niet verder trainen.
Ik heb geprobeerd om een ticket aan te maken alleen moet ik daarvoor eerst registreren en dat gaat ook niet goed, krijg steeds de melding dat ik "even moet kijken wat ik verkeerd heb ingevuld" dat plaatje met woord heb ik al op alle manieren geprobeerd dus dat zal het niet zijn.

Iemand enig idee?

Verder is het wel erg cool om met mijn lvl 12 hobbit in de misty mountains te lopen (kan er wel niks maar goed.. ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Infinchible

Woef!

Sneezzer schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:44:
Help!
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Mijn hobbit heeft als craft prospector (Tailor, forester en prospector) nu ben ik aardig bezig om de niveaus omhoog te krijgen alleen blijft bij tailor de balk van apprantice op 200/200 dus vol staan zonder dat ik daadwerkelijk dat niveau krijg. Ook kan ik nu dus niet verder trainen.
Ik heb geprobeerd om een ticket aan te maken alleen moet ik daarvoor eerst registreren en dat gaat ook niet goed, krijg steeds de melding dat ik "even moet kijken wat ik verkeerd heb ingevuld" dat plaatje met woord heb ik al op alle manieren geprobeerd dus dat zal het niet zijn.

Iemand enig idee?

Verder is het wel erg cool om met mijn lvl 12 hobbit in de misty mountains te lopen (kan er wel niks maar goed.. ;-)
Dat komt omdat je voor je 'main'-craft om te levelen een crafting quest moet volbrengen. Dan pas krijg je de nieuwe titel en kan je verder met het craften. Deze moet je even zoeken bij een novice tailorer geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor geinteresseerden in het spel die het nog niet spelen en dit jaar aan de UT gaan studeren:

Vind tijdens de intro de SNT stand en zorg dat je 1 van de vele trial keys krijgt zodat je een aantal dagen van het spel kan genieten (na de intro natuurlijk...)

PS: In de waarschuwing bij het plaatsen van berichten staat trail ipv trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Sneezzer schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:44:
Help!

Iemand enig idee?
Dit is geen bug, dat is normaal.... tailoring is als explorer zijnde je main-crafting skill... Na behalen van een bepaald niveao moet je een craft-quest doen. Zoek dus eerst een tailor op alvorens je verder gaat craften... die punten worden dus niet getelt, totdat je de quest compleet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Is het nu mogelijk om als metalsmith betere crafting tools te maken dmv een mould?
Ik zie wel recepten voor betere tinkerer tools maar ik zou wel eens een special pickaxe of smithing hammer willen maken. Kan dat?

[ Voor 0% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-08-2007 12:10 . Reden: typo ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:24:
Is het nu mogelijk om als metalsmith betere crafting tools te maken dmv een mould?
Ik zie wel recepten voor betere tinkerer toold maar ik zou wel eens een special pickaxe of smithing hammer willen maken. Kan dat?
ja dat kan als je de recepten hebt tenminste... alle recepten hoef je maar 1 keer te hebben en dan kan jer er zoveel maken als je wilt met uitzondering van de ancient steel tools die werken met single use recept dus elke keer een recept nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het recepten idee heb ik helemaal door... ik zie alleen dat je naast recipe's ook moulds kan kopen en dat is nog even grijs gebied voor me. Werkt een mould hetzelfde? Oftewel... als je die "leest" zie je dan ook de requirements (2 barrow iron ingot + 1 leather band etc.) of werkt het toch anders?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo!

Heb een mailtje ontvangen van Codemasters dat ik hun game eens mag gaan uitproberen voor 3 dagen. (was daar geregistreerd vanwege trial voor Archlord)

Ik ben echt zo benieuwd, het verhaal erachter, ben gewoon echt helemaal weg van LOTR.
Het lijkt me ook mooie gfx hebben, aangezien ook de client 5.3 gig is.
Client aan het binnenhalen nu, hoop snel te kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb een performance vraagje: ik speel LOTRO op een Dell inspiron 8600, met 2Gb RAM. Het spel loopt in principe erg goed.

Todat ik in een fellowship ga spelen. Dan heb ik om de 2 minuten dat mijn FPS ineens gigantisch dropt (terwijl meestal een van de fans in mijn laptop aanslaat). Ik heb recentelijk mijn RAM van 1Gb naar 2Gb uitgebreid maar dat heeft niet geholpen. Het zal dus wel de processor of de videokaart zijn.

Maar ik snap niet waarom het dan alleen is als ik in Fellowships speel. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, en welke trucs ik erop los kan laten? De meeste tips die in het codemasters forum te vinden zijn (qua settings) heb ik al geprobeerd, net als defragmenteren, schijfruimte vergroten etc...

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik begin toch een beetje een antipathie te krijgen voor de quests/instances die een (full) fellowship vereisen. Je bent zo afhankelijk van 5 andere spelers, die:

A - een bepaald miniaal lvl nodig hebben (best lastig als je met top-lvl quests bezig wilt)
B - met enig verstand kunnen spelen
C - kunnen communiceren

Op lagere lvls kan je nog wat schipperen door er een relatief hoger lvl bij te halen en vaak heb je ook geen full fellowship nodig om de quest af te krijgen, maar op top-lvl quests ben je imho te veel afhankelijk van te veel derden.

Zo waren we gisteren bezig om een ploeg samen te stellen voor Champions in the Arena, dat is een pittige serie quests waarbij je een massa elite trollen mag pletten. An sich wel te doen als er geen domme fouten gemaakt worden.
Helaasch was er iemand bij het fellowship gekomen die weigerde om uit Garth Fortnir te komen en alleen maar bleef zeuren over Uru/CD quest en iets anders kreeg je er niet uit. Uiteindelijk hebben we die gekicked maar leuk is anders en we moesten weer op zoek naar een vervanger.
Uiteindelijk lukt het wel maar de drempel is imho net te hoog, de devvers zouden de tegenstand die een fellowship krijgt mss af moeten stemmen op het aantal/lvls van een fellowship in een quest, dan zou je die moeilijke quest met evenveel moeite kunnen doen met een kleinere en/of lagere groep.

Zo waren we deel twee van de Champions of the Arena goed doorgekomen maar hadden wat pech met het laatste deel in die chain, vervolgens taait één van de speler (zonder enige communicatie :X ) af de anderen achterlatend met een groep die nu te verzwakt is om het tot een goed einde te brengen. Dat sommigen moeten/willen stoppen is lastig maar begrijpelijk, maar als je toch te stom/lui bent om enige communicatieve vaardigheden in te zetten ga dan een stand-alone game spelen, dan val je anderen niet lastig.

Het enige wat ik momenteel met mijn lvl50 doe is een beetje craften en op AH hangen ter ondersteuning van mijn alts. Wel lekker natuurlijk met voldoende fondsen van je main-char je alts te voorzien van alles wat ze kunnen gebruiken (geld, gecritte wapens, food, jewelry, armour).

Afgelopen weekend heb ik in 2 uur en enkele seconden een dwarf-guard naar lvl6 getild zodat 'ie de weide wereld in kon, en vervolgens met materiele ondersteuning van 'oom 50' dezelfde dag doorgedinged naar lvl14. Ik baalde wel dat ik op lvl12 door een keyboard probleempje voor het eerst verslagen werd, had wel leuk geweest om eens voor de onterfelijke titel te gaan (ongeslagen naar 5, 10, 15, 20 & 25). Ik heb die eerste 12 lvl niet ongeslagen gehaald door te voorzichtig te spelen maar domweg omdat ik wel een beetje wist wat je waar nodig hebt en omdat ik met de inmiddels opgedane ervaring anderen waar ik mee samenwerkte zinvol kon begeleiden :).
De Guard was ei'k alleen bedoeld om gebruik te maken van de opslagmogelijkheden, maar gaandeweg vond ik het toch weer leuk om er mee bezig te zijn. Ook nog wat instances en boss-fights suksesvol afgewerkt met een hele kleine ploeg van drie man.

Met de Burglar gisteren geweldig ge-solo'd, de quests in Lonelands waarbij je buit moet verzamelen (relics en crates) van half-orc thieves af kunnen werken met slechts 1 kill (en dat was niet eens nodig, maar ik had geen zin om zo ver weg te lopen dat de half-orc terug ging). Het was steeds sneak, riddle-stun mob 1, attack & stun mob 2, pick-up treasure en run voordat de mobs uit hun stun komen, en dat dus 26(?) keer :Y Bij de laatse quest uit die chain moesten er ook wat half-orcs geplet worden dus heb ik i.p.v. weglopen dat maar gedaan. Met max. twee tegelijk was dat geen probleem :). Voor de eindboss moest ik wel een teamen met drie anderen.

Alles bij elkaar gaat het op rolletjes met de Burglar, maar nu moet ik er toch aan geloven en de (epic) fellowship quests gaan doen, Great Barrows zal het eerst aan de beurt komen, maar als ik geen bruikbare fellowships kan vinden zal ik eerst de solo's in Trestlebridge gaan doen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
JohnnyV76 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:28:
ik zie alleen dat je naast recipe's ook moulds kan kopen en dat is nog even grijs gebied voor me. Werkt een mould hetzelfde? Oftewel... als je die "leest" zie je dan ook de requirements (2 barrow iron ingot + 1 leather band etc.) of werkt het toch anders?
Zo'n mould is niet meer dan een onderdeel wat je nodig hebt om je eindprodukt te maken, net als bv ignots. Het enige verschil is dat je de moulds gewoon bij de supplier kunt kopen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@botoo

ja dat deel ik wel met je, tevens vind ik het laatste tijd lastig om uberhaubt een fellwoship te krijgen laat staan een goeie. denk dat ik toch maar eens op zoek ga naar een andere kinship dan kan je daar af en toe nog wat mensen ronselen.

amberlin gaat ook lekker ben halverwege level 32 ga dat ASAP doen.

maar heb besloten me eerst op mijn tailor te gaan storten ben al hard op weg naar GM maar nu de fondsen een beetje uitgeput zijn wordt het lastiger...

heb nu in totaal zo`n 11 goud. dat is op zich best veel maar ik moet nog een paard kopen als amberlin op lvl 35 is. tevens wat geld voor paardrijden (fast travel) en repairs en skills

ik moet nog 626 punten voor mijn tailor en dan nog een bult recepten (heb er geen een) beryls kom ik ook tekort en dan nog een goeie tool en scrolls voor de crit chance...en ongetwijfeld een bult aan exotiche craft trophies :X

damn daar heb je een flinke berg poen voor nodig :N

ik heb een minstrel gezien die compleet gecrafte (en gecritte) set aan had van tailor damn wat was dat vet zeg dat moet ik ook hebben :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin me een beetje te irriteren aan de slideshows die zich op willekeurige momenten inzetten. (bij het binnenlopen van Bree bijvoorbeeld) Ineens dropt mijn FPS naar een enorm laag peil, terwijl als ik dan alt+enter naar windowed mode of full-screen mode (afhankelijk van waar ik daarvoor inzat) het weg is. Wat dus betekent dat mijn pc het makkelijk aan moet kunnen. (sowieso pas een nieuwe gekocht met redelijke specs) Ik las ergens dat de LOTRO client automatisch de graphics wil aanpassen als je in een drukker bezocht gebied komt. Zou dit er iets mee te maken hebben? Anders zou ik eigenlijk niet weten hoe ik dit op moet lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

book 10 komt donderdag AS

over de trophies ik las dat er nu een 100% drop rate is, houdt dit nu in dat elke turtle en een beak en een webbed claw dropt? ik heb er namelijk veel van die dingen nodig om een toffe gear te maken (gedeelte voor mij en een gedeelte voor AH)

heb nu nog 404 punten nodig om GM te worden, als AH meewerkt heb ik vandaag als ik thuis kom genoeg huiden om dat te halen! en nog geld voor paard en vault upgrades over met wat kleingeld...

ga nog even farmen om wat extra goud te verzamelen en dan heb ik 7 GM titles 8)

Ellendras level 49 minstrel
tailor (bijna GM gaat vandaag nog wel lukken denk ik)
forester GM
prospector GM

Amberlin level 32 captain
jeweller GM
prospector GM
cook GM

Grimas level 13 champion (mule)
farmer GM
scholar 0,0 (spaar scholar spullen)
weaponsmith 0,0 (ook niet van plan)

Amberlin heeft gisteren level 32 aangetikt en die gaat ASAP 35 worden zodat ik mijn superior dwarf steel jewellers tool kan gebruiken :) tevens een superior dwarfsteel cookingsupply en mining axe regelen iemand die weet wat de crit items zijn?

moet ook nog superior iron farmers tool en superior iron scholar tool hebben iemand die weet wat ik daar allemaal voor moet hebben?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:18:
ik begin me een beetje te irriteren aan de slideshows die zich op willekeurige momenten inzetten. (bij het binnenlopen van Bree bijvoorbeeld) Ineens dropt mijn FPS naar een enorm laag peil, terwijl als ik dan alt+enter naar windowed mode of full-screen mode (afhankelijk van waar ik daarvoor inzat) het weg is. Wat dus betekent dat mijn pc het makkelijk aan moet kunnen. (sowieso pas een nieuwe gekocht met redelijke specs) Ik las ergens dat de LOTRO client automatisch de graphics wil aanpassen als je in een drukker bezocht gebied komt. Zou dit er iets mee te maken hebben? Anders zou ik eigenlijk niet weten hoe ik dit op moet lossen.
ik heb er echt geen problemen mee... alleen zodra ik een druk gebied zoals bree town inga stottert het 2 sec en dan is het vloeiend met hoge settings

Core 2 Duo 2GHz
2 GB geheugen (kom nooit boven de 84% mem use uit)
8800GTS640
2 HDDs in RAID0
Vista 64 premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
M.n. Bree is berucht om z'n overbelaste grafische weergave, gelukkig heb je er zelden zoveel haast dat het een probleem hoeft te zijn. Meestal helpt het al iets om even kort te wachten, mogelijk is er zoveel veranderlijke content dat er daardoor een overbelasting ontstaat en even stilstaan geeft je systeem/verbinding de tijd om alles op z'n plek te krijgen.

Wat jij in feite doet met switchen van/naar full/windowed is ook even stilstaan :).

Hoe drukker het ergens is hoe moeizamer alles gaat, zo zie je ook een enorme grafische dip als je lvl-up gaat in een (grote) combat, dan staat letterlijk alles even stil.

Het critten van items is soms wel een frustrerend gedoe. Zo maakte ik gisteren een vijftal van dezelfde swords zonder dat ik de crit-enhancers had en dus een crit-kans van +/-18% waarbij er twee critte :Y Daarna deed ik 3 andere (betere) swords _met_ dure crit-enhancers -> +/-64% en dan crit er maar eentje :'( terwijl ik op 2 had gehoopt.

Naja, ik had er gelukkig al eentje (nu dus twee 8)) klaar liggen voor mijn Burglar zodra die nog één lvl verder is 8) en degene voor wie ik die andere crit wilde hebben moet het maar met de gewone versie doen ('t is toch een gratis weggevertje), ook al is zo'n gewone non-crit Gondorian Sword ook bepaald geen rotding :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2e22f184588098d83275ef7c219c788d/full.png
(Burglar x 2 :Y) )

Gisteren (nog op lvl25) Broken Alliance instance gedaan met twee Dwarf Champions (lvl20/21). Deze rakker hadden wel lvl70 WoW ervaring maar waren nieuw in lotro. Ze waren wel zo slim om mij gelijk tot groupleader te bombarderen en leken goed te luisteren naar de (Burglar specifieke) tactiek die we moesten volgen om dat instance met z'n drieën plat te krijgen.

Tot en met de boss ging alles op rolletjes, maar toen kon één van de Champions het niet laten op te schieten (mss en foutje met aanklikken om de stats te zien), geen openingsdebuf van de Burglar dus :(. Gelukkig was ik in stealth en kon de boss alsnog optuigen met wat Burglar geintjes, de boss had het daarna snel gehad en de ongeduldige Champion ook (iets teveel threat). Met de overgebleven Champion hebben de de ruimte verder geschoond en gelukkig was Mr.Ongeduld wel zo verstandig om de combat af te wachten voordat 'ie zich naar een rally-point revivede zodat ook hij de instance complete kreeg :).

Het vervelende van dat Instance is dat je er niet in kan als je de quest niet hebt, maar ook niet als je 'm al gedaan hebt, zelfs niet door een reflecting pool. Je bent dus aangewezen op anderen die dat instance op dat moment ook net willen doen. Nu had ik totaal geen zin om daarvoor op zoek te gaan naar fellowship members waardoor deze quest wat langer openstond bij mij. In Bree las ik een [LFF] van de dwarves en ben meegesprongen, kwestie van je kansen geduldig afwachten :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
botoo schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:56:
Ik begin toch een beetje een antipathie te krijgen voor de quests/instances die een (full) fellowship vereisen. Je bent zo afhankelijk van 5 andere spelers, die:

A - een bepaald miniaal lvl nodig hebben (best lastig als je met top-lvl quests bezig wilt)
B - met enig verstand kunnen spelen
C - kunnen communiceren

Op lagere lvls kan je nog wat schipperen door er een relatief hoger lvl bij te halen en vaak heb je ook geen full fellowship nodig om de quest af te krijgen, maar op top-lvl quests ben je imho te veel afhankelijk van te veel derden.

Zo waren we gisteren bezig om een ploeg samen te stellen voor Champions in the Arena, dat is een pittige serie quests waarbij je een massa elite trollen mag pletten. An sich wel te doen als er geen domme fouten gemaakt worden.
Helaasch was er iemand bij het fellowship gekomen die weigerde om uit Garth Fortnir te komen en alleen maar bleef zeuren over Uru/CD quest en iets anders kreeg je er niet uit. Uiteindelijk hebben we die gekicked maar leuk is anders en we moesten weer op zoek naar een vervanger.
Uiteindelijk lukt het wel maar de drempel is imho net te hoog, de devvers zouden de tegenstand die een fellowship krijgt mss af moeten stemmen op het aantal/lvls van een fellowship in een quest, dan zou je die moeilijke quest met evenveel moeite kunnen doen met een kleinere en/of lagere groep.
Ellloooww je favoriete oud party genoot hier ;-). Dat is eigelijk precies de reden dat ik gestopt ben. Ik verwacht een bepaald niveau van spelen en er zitten gewoon veel randdebielen wat opzich geen ramp is maar wel als ze voor jou en anderen het spelplezier verpesten omdat ze gewoon niet kunnen spelen. Goede spelers waren/zijn(?) gewoon een beetje schaars waardoor ik er mee gekapt ben, teamworken met een goed team is echt geweldig maar als je een stel prutsers hebt is het ook het meest frustrerende praktisch.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:
over de trophies ik las dat er nu een 100% drop rate is, houdt dit nu in dat elke turtle en een beak en een webbed claw dropt? ik heb er namelijk veel van die dingen nodig om een toffe gear te maken (gedeelte voor mij en een gedeelte voor AH)
Lijkt me stug dat je een 100% drop hebt, heb je nu bv ook niet als je quest-items moet vergaren. Als het wel zo is zal de waarde behoorlijk onderuit gaan en de waarde van de uitrusting ook veel lager uitvallen.

btw: voor AH heb je geen dingen 'nodig' dat is puur voor je gemak en voor de handelsgeest.

Het lijkt er op dat ik met het fl00den van redelijk geprijsde Hope-potions (Glossy Hope +3 voor 30-50 BU silver) op de AH iets bereikt heb, ik zag iig dezelfde pots van anderen op een vergelijkbaar bedrag aangeboden worden :Y) Jammer dat ik dat niet alle dingen zo naar redelijk prijzen kan pushen.
moet ook nog superior iron farmers tool en superior iron scholar tool hebben iemand die weet wat ik daar allemaal voor moet hebben?
http://lotro-craft.com/item-1026-iron-farming-tools-en.html
http://lotro-craft.com/item-282-iron-scholar-s-glass-en.html
Die andere kan ik niet zo gauw vinden, dat mag je zelf opzoeken :P .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Postius schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:08:
Ellloooww je favoriete oud party genoot hier ;-).
Captain EGOOOO++++ :D :D :D
Ik begin dat zoetjesaan ook in te zien. Het vervelende is dat op de top-lvl quests één bout-speler het vergald voor vijf anderen, en als je dan met quests bezig bent die enkele uren tot een hele avond duren dan is dat, hoe leg ik dat beschaafd uit, KLOTE!!! :+

Op lagere lvl quests kan je nog wel wat compenseren door met iets hoger lvl chars op stap te gaan, maar als je op top-lvl zit kan dat niet meer.

Een oplossing hiervoor zie ik ook niet zo gauw, behalve een ander char rollen en weer opnieuw te beginnen, maar dat gaat uiteindelijk wel een beetje vervelen naturlijk.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:08:
[...]

Ellloooww je favoriete oud party genoot hier ;-). Dat is eigelijk precies de reden dat ik gestopt ben. Ik verwacht een bepaald niveau van spelen en er zitten gewoon veel randdebielen wat opzich geen ramp is maar wel als ze voor jou en anderen het spelplezier verpesten omdat ze gewoon niet kunnen spelen. Goede spelers waren/zijn(?) gewoon een beetje schaars waardoor ik er mee gekapt ben, teamworken met een goed team is echt geweldig maar als je een stel prutsers hebt is het ook het meest frustrerende praktisch.
klopt wel maar een goeie kinship kan wonderen verrichten, heb dan ook besloten een nieuwe te gaan zoeken. want die van ons is op sterven na dood. wat ik overigens erg jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:
Gaat hier over class quest trophies zoals slime ect.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

ik heb er echt geen problemen mee... alleen zodra ik een druk gebied zoals bree town inga stottert het 2 sec en dan is het vloeiend met hoge settings

Core 2 Duo 2GHz
2 GB geheugen (kom nooit boven de 84% mem use uit)
8800GTS640
2 HDDs in RAID0
Vista 64 premium
Ik draai ook een Core 2 Duo met 2gb ram, en een X1900XT. Het haperen houdt bij mij aan totdat switch naar windowed/full screen. Zelfs als ik Bree uitloop. (Het komt overigens soms ook wel in Staddle voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Heb nog nooit performance issues gehad in LOTRO. Heb wel een redelijk overklokt systeem maar al de settings heb ik op het hoogste mogelijke gezet met het idee dat als het slecht loopt alles wat lager te zetten maar tot nu toe nog geen behoefte gehad. AA op 8x en 16x AF lijkt toch best pittig... goede engine dus.... turbine he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het valt me verder inderdaad niet tegen met de performance. Het lijkt alleen alsof mijn systeem totaal dichtslibt zodra ik een 'bevolkt' gebied binnen lopen, om vervolgens niet meer in te lopen op de te laden textures e.d.

Ik heb zojuist wel even een troubleshooting FAQ gelezen, waar het volgende in stond:

MemoryUsage=0.80 (of 1.00)

AllowFakeFullScreen=False

EngineSpeed=VeryHigh

MaximumFrameRate=60

SyncToRefresh=True

Schijnbaar als je dit aanpast zouden (vrijwel) alle problemen uit de wereld moeten zijn. En zou ik dus moeiteloos alles op 'very high' kunnen draaien. Straks maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:01:
[...]
Ik draai ook een Core 2 Duo met 2gb ram, en een X1900XT. Het haperen houdt bij mij aan totdat switch naar windowed/full screen. Zelfs als ik Bree uitloop. (Het komt overigens soms ook wel in Staddle voor)
Misschien ligt het aan Vista ;-)
Anyway ik draai niet alles op ultra-hoog maar wel op hoog (AA uit) en heb nog een vrij oud systeem:
WinXP SP2 op een: P4 3Ghz, 2G pc3200 mem, 9800 Radeon, 1 sata-150 schijfje.
Draait gewoon prima, en soms als ik Bree binnenkom is er ff lag voor 2 a 3 sec, maar als je dat afwacht loopt hij gewoon door.... nooit crashes (ik heb wel dat als je een tijdje AFK staat, dat de game crashed naar desktop met een foutmelding :S, dat is het enige).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:02:
[...]

Misschien ligt het aan Vista ;-)
Anyway ik draai niet alles op ultra-hoog maar wel op hoog (AA uit) en heb nog een vrij oud systeem:
WinXP SP2 op een: P4 3Ghz, 2G pc3200 mem, 9800 Radeon, 1 sata-150 schijfje.
Draait gewoon prima, en soms als ik Bree binnenkom is er ff lag voor 2 a 3 sec, maar als je dat afwacht loopt hij gewoon door.... nooit crashes (ik heb wel dat als je een tijdje AFK staat, dat de game crashed naar desktop met een foutmelding :S, dat is het enige).
Ook ik geen probs. XP2, 7600GT, 2GB/3200, 3 GHz.

En Vista is bekend met problemen met LotRO, dus misschien een dual-boot systeempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook zeggen dat het soepel draait op een dual core met 1 gig geheugen. En een Infinity Radeon kaart erin! Absoluut geen crashes. Bugs in dit opzicht is niets van bekend. Hulde aan de ontwikkelaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn .ini al aangepast, vanavond even testen of het ook geholpen heeft. Ik draai overigens geen Vista dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Update is al te vinden, wel via een torrent, dus nog wat langzaam.

Oja, gewoon via de LotRO inloggen en dan komtie.

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 22-08-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Lol haha ik heb zojuist een bruine envelop binnen gekregen met de cloth map van middle earth er in! Ben echt blij dat ik hem nog heb gekregen, want hij ziet er zo mooi uit, als iemand een foto ervan wil zien, zeg het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

maartend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:31:
[...]

Ook ik geen probs. XP2, 7600GT, 2GB/3200, 3 GHz.

En Vista is bekend met problemen met LotRO, dus misschien een dual-boot systeempje?
:? Wat voor problemen dan? Ik draai hier zonder problemen onder vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die torrent is niet vooruit te branden }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:24:
Update is al te vinden, wel via een torrent, dus nog wat langzaam.

Oja, gewoon via de LotRO inloggen en dan komtie.
Met 1600 leechers en 21 seeders gaat ie lekker.... 8)7 Maar ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RonnieB82 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:42:
[...]

:? Wat voor problemen dan? Ik draai hier zonder problemen onder vista...
Ik begreep dat je wat stappen moet doorlopen om hem goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Uitstel van de update morgen.
zie verhaal

Book 10: City of the Kings Status Update22-Aug-2007Hi All,

Here is an update on the status of Book 10: The City of the Kings. We've just approved the Book 10 European Standalone patch for distribution to the community – we have a torrent link up right now and will be adding additional download links shortly. Please head on over to the instructions page located here to begin your download.

The scheduled maintenance window due for tomorrow has unfortunately been delayed due to issues with the latest hot fix that we received over night. Turbine and Codemasters Online are working together on a new build which we will begin testing tomorrow – the team will be working around the clock to ensure we get this content update out to you all as soon as possible. These issues were unavoidable and it's a great shame that they happened to occur at such a late hour.

We do hope that the additional time spent fixing issues seen on the launch of the US version of Book 10 will justify the extra development time we need.

We apologise for this slight delay, we will have more news on the situation tomorrow.

The LOTRO Europe Team

(Translations to follow shortly)

Verwijderd

Ze gaan morgen (donderdag) dus verder / met testen kennelijk. De patch is inmiddels gedownload, vraag is alleen hoe laat ik morgen kan updaten.

In de derde alinea wordt weergegeven dat ze de extra tijd die ze nodig hadden voor de US update, de extra tijd die ze voor de EU update nodig hebben moet rechtvaardigen.

Het is dan een ook een flinke update.

Verwijderd

officieel zou die woensdag komen, dat hij is vertraagd (zou vandaag komen) heb ik mee gekregen maar nu is het dus weer verschoven ?

Amberlin lvl 33 geworden
Ellendras GM tailor geworden

7 GM titles 8)

hoe groot is die patch dan?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 12:02 ]

Verwijderd

Bijna 500MB.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik had gisteravond de patch al gedownload en geinstalleerd, zal mij dus benieuwen of ik vanavond zonder problemen kan inloggen!

Ben heel erg benieuwd wat er aan de stats van craftable items is veranderd...

Verwijderd

is er iemand die op Eldar zit en tools kan maken?

ik wil hebben
superior level 13 farmers tool
superior level 13 scholars glass
(superior) dwarfsteel mining pick
(superior) dwarfsteel cooking supply

ik meende dat ik 8 dwarf steel ingots moet hebben per tool?
de crit items weet ik niet maar heb ik denk ik wel
tevens weet ik niet welke ingots ik nodig heb voor de level 13 tools maar die heb ik ook wel

al meerdere keren op AH gekeken maar nergens te vinden :(

ik ben ook mega geinteresseerd in goeie tailor tools maar heb er niet kei veel goud voor ofzo, ik heb nu een 14% tool voor mn tailor

MSG me in game aub
Ellendras of Amberlin

• Rfce
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:58:
is er iemand die op Eldar zit en tools kan maken?
Sorry ik zit niet op die server maar op SnowBourn... raar hier op AH zie je genoeg aanbod van eigenlijk wel alle tools, welk lvl dan ook.

Gisteren btw middels de torrent de update binnen getrokken... had wel ff getuurd maar goed. Straks maar installeren en kijken wat er allemaal verandert is :9

euh...ja

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Sorry ik zit niet op die server maar op SnowBourn... raar hier op AH zie je genoeg aanbod van eigenlijk wel alle tools, welk lvl dan ook.

Gisteren btw middels de torrent de update binnen getrokken... had wel ff getuurd maar goed. Straks maar installeren en kijken wat er allemaal verandert is :9
mogelijk dat het met de patch te maken heeft maar bepaalde tools worden genoeg aangeboden anderen totaal niet. zo stond er gisteren NIET 1 tool op van dwarf steel.

• Rfce
raar... ik weet niet hoe het NU is, maar ik zie regelmatig (ancient) dwarf steel gepost op AH, en dan heb ik het niet over 1 item, maar een 10-tal.
Zal dan wel aan de server liggen.

Misschien is het tijd voor je om een char te starten die metalsmith is... zo kun je op Eldar voorzien van het tekort aan tools (en geld verdienen).

euh...ja

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:20:
raar... ik weet niet hoe het NU is, maar ik zie regelmatig (ancient) dwarf steel gepost op AH, en dan heb ik het niet over 1 item, maar een 10-tal.
Zal dan wel aan de server liggen.

Misschien is het tijd voor je om een char te starten die metalsmith is... zo kun je op Eldar voorzien van het tekort aan tools (en geld verdienen).
nee dank je heb al 7 grandmaster titels ben nog bezig met een scholar dan heb ik van alles een GM op weaponsmith, metalsmith en woodworker na...

moet gewoon een nieuwe kinship hebben...

• botoo
Ancient tools zijn er op Eldar ook vaak zat, lager level tools zijn idd een stuk zeldzamer maar ook die zijn er zo nu en dan (ik heb ze iig wel kunnen kopen). Waarschijnlijk is het schrale aanbod van low lvl tools te wijten aan de lage opbrengsten, meestal zal degene die een low lvl tool nodig heeft geen enorme fondsen hebben en dus is het voor high lvl's niet bijster interessant om te maken. Het aantal tools dat in handen van alts komt zal relatief laag zijn en dus geen sterke markt vormen.

Alles lijkt zich te focussen op top-lvl chars en items maar juist de lagere/mid-lvls zijn imho het leukst om te spelen. Met lagere lvl's is er steeds het meest te winnen/verbeteren, op top-lvl zijn de verbeteringen marginaal, en in verhouding tot de moeite die je er voor moet doen zelfs minimaal.

Overigens heb ik een lvl14 Guard die bezig is met metalsmith dus als je echt hoge nood heb moet je die maar volpompen met ore en ignots, dan issie snel op het niveau om jouw tools te maken :P :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:34:
Ancient tools zijn er op Eldar ook vaak zat, lager level tools zijn idd een stuk zeldzamer maar ook die zijn er zo nu en dan (ik heb ze iig wel kunnen kopen). Waarschijnlijk is het schrale aanbod van low lvl tools te wijten aan de lage opbrengsten, meestal zal degene die een low lvl tool nodig heeft geen enorme fondsen hebben en dus is het voor high lvl's niet bijster interessant om te maken. Het aantal tools dat in handen van alts komt zal relatief laag zijn en dus geen sterke markt vormen.

Alles lijkt zich te focussen op top-lvl chars en items maar juist de lagere/mid-lvls zijn imho het leukst om te spelen. Met lagere lvl's is er steeds het meest te winnen/verbeteren, op top-lvl zijn de verbeteringen marginaal, en in verhouding tot de moeite die je er voor moet doen zelfs minimaal.

Overigens heb ik een lvl14 Guard die bezig is met metalsmith dus als je echt hoge nood heb moet je die maar volpompen met ore en ignots, dan issie snel op het niveau om jouw tools te maken :P :+
ik heb wel een paar ingots maar niet zoveel hoor.... sterker nog ben zelf weer ore aan het minen omdat ik niks meer heb... (dwarf en ancient) de dwarf ingots die ik heb zijn voor de tools voor amberlin. daaronder heb ik wel wat maar erg weinig

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heyhey fervente LotRO's, ik heb een vraagje. Ik ben van plan om LotRO te kopen, maar ik speel dan op een laptop met de specs:

AMD Turion(tm) 64 Mobile Technology ML-37, MMX, 3DNow, ~2.0GHz
1 GB Ram
256MB ATI Mobility Radeon X700

Nu is mijn vraag of mijn laptop een beetje uit de voeten kan met dit spel? Dat het geen maximale graphics worden weet ik, maar ik las ook dat de minimum graphics belabberd zijn.

Alvast bedankt!

Verwijderd

even terugkomend op het editen van de preferences.ini

Al mijn haper-problemen zijn opgelost. En dan bedoel ik ook echt ALLE. Ik speel nu op very high detail en zelfs in Bree moet ik nog gehaper tegenkomen. Misschien op een drukke zaterdag middag maar verder verwacht ik het niet. Goede tip dus misschien voor mensen die last hebben van performance problemen! (Zie een paar berichten eerder voor de precieze settings)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 15:31 ]

• Sagaris
Ok, ik heb LOTRO nu gekocht, maar hoe maak ik een account aan?

Moet dat via https://myaccount.turbine.com/ (maar ik heb geen Product Key neem ik aan, alleen de European Activation Code) of naar http://www.codemasters.com/cog, en bij mijn account die EAC toevoegen.

Als ik dat laatste doe, moet ik ook nog een betalingsmogelijkheid geven (een founders pass code, of een credit card of een van de andere mogelijkheden), ik dacht dat de eerste maand gratis was, waarom moet ik dan ook nog een gamecard voor die eerste maand kopen?

*edit: Gevonden, je koopt een gamecard erbij, dan krijg je eenmalig 90 (eerste 30 gratis) dagen ipv 60.

[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 23-08-2007 17:14 ]

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Sagaris schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:06:
Ok, ik heb LOTRO nu gekocht, maar hoe maak ik een account aan?

Moet dat via https://myaccount.turbine.com/ (maar ik heb geen Product Key neem ik aan, alleen de European Activation Code) of naar http://www.codemasters.com/cog, en bij mijn account die EAC toevoegen.

Als ik dat laatste doe, moet ik ook nog een betalingsmogelijkheid geven (een founders pass code, of een credit card of een van de andere mogelijkheden), ik dacht dat de eerste maand gratis was, waarom moet ik dan ook nog een gamecard voor die eerste maand kopen?
je moet deze hebben: http://www.codemasters.com/cog

je kunt gewoon aangeven dat je een gamerscard hebt, en daarna aangeven dat je pas later deze gaat gebruiken...

zo heb ik het in ieder geval gedaan, ik wilde voor de eerste 45 nog niet direct mijn CC gegevens invoeren...

• Rfce
Hmzzz nadat ik gisteren de update 1.04 had gedownload:
Start ik net de launcher, krijg het mooie update venster, klik op update selecteer de updae.exe... je ziet mooi de update lopen, launcher start opnieuw op, maar blijft mooi 1.02 aangeven.
Iemand anders hier ook last van? Ik kan wel gewoon continue en dan spelen, maar het lijkt wel alsof hij niet update :S

euh...ja

• Sagaris
Oeh! Nice! Die is beter, hoef ik nu niet nóg een keer naar de winkel! Muchos gracias!

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:14:
Start ik net de launcher, krijg het mooie update venster, klik op update selecteer de updae.exe... je ziet mooi de update lopen, launcher start opnieuw op, maar blijft mooi 1.02 aangeven.
Iemand anders hier ook last van? Ik kan wel gewoon continue en dan spelen, maar het lijkt wel alsof hij niet update :S
Ja, iedereen. Want boek10 is nog niet uit, en 1.04=boek10.
Geen idee wanneer boek10 nu wel komt. Morgen ofzo denk ik, dat ze alle maintance morgen ook doen.

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rfce schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:14:
Patch is nog niet live. Zodra deze live gaat worden de geinstalleerde bestanden gecontroleerd en 'echt' geinstalleerd. Je hebt alleen het grootste deel van de update alvast binnen.

• Sagaris
'Even' de game data updaten, kan ik even zo'n 30+ pagina's van dit topic doorlezen. ^^

• Rfce
OK thnx.. ik vond al raar dat ik wel de client kon "updaten" zolang de server nog niet geupdate was... anyway thnx en gewoon afwachten :)

euh...ja

Verwijderd

Het wordt morgen dus volgens de pop up info. Tussen 04 en 09:00 uur, dat is mooi want dan slaap ik nog.

• Sagaris
Zo, ik ben ook maar eens uitgelogd om wat informatie op te doen. Ik ben Godrar, lvl 6 Guardian Dwarf op Snowbourn. YARR! ^^

Ik ben nu op het punt gekomen om een professie te kiezen, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Nu de update loopt kan ik wel even een berichtje schrijven over Sneezzero... op Eldar
Hij is nu een lvl 13 burglar hobbit die er de vreemde eigenschap op na houd om in gebieden rond te lopen waar hij nog lang (heel lang) niet zou moeten komen. Sneezzero heeft al vrijwel de hele kaart gezien behalve Angmar en haald al een poosje heel voortvarend platina en ancient ore uit de misty mountains.

Erg leuk trouwens om daar lvl 40+ players tegen te komen die zich afvragen hoe hij daar terecht komt haha

Dus mocht je eens een hobbit tegen komen die slechts lvl 13 is en tussen veel te grote monsters staat... Zwaai dan even ;)

Verder ben ik op dit moment erg veel bezig met mijn crafts naar apprentice te werken. Ja het is een leuk spel!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Sagaris schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:38:
Zo, ik ben ook maar eens uitgelogd om wat informatie op te doen. Ik ben Godrar, lvl 6 Guardian Dwarf op Snowbourn. YARR! ^^

Welkom op Snowbourn, ik speel er ook. Een profession kiezen is altijd moeilijk.. het ligt eraan wat je wil.
Mijn hobbit burglar is een Explorer... dat houd in ore minen en wood choppen, daarnaast hides boilen en kleren maken. Als explorer kom je makkelijk aan je materiaal... het ligt overal, en hides krijg je vanzelf.
Mijn elven LoreMaster is Historian, hij kan als boer producten verbouwen, dat duurt wel lang maar is makkelijk aangezien je de zaadjes etc zo kunt kopen. Daarnaast is hij Weaponsmith (de ingots krijgt hij van mijn exlporer). Als hoofdprofession is hij Scholar... dit is, vind ik de moeilijkste om te doen. Materiaal hiervoor is moeilijk te vinden en duur op AH. Daar staat wel tegenover dat als je richting master gaat, wel mooie critt-scrolls kunt maken (die je weer kan gebruiken voor je andere professions). Dyes kun je ook maken, en dit zijn tochwel geliefde producten.
Als laatste heb ik nog een elven Hunter. Zij is Tinker. Via haar prospecter-skill voorziet ze ook mijn Weaponsmith van ingots. Daarnaast krijgt ze van mijn boer de producten waarmee ze kan koken (gaat dus vrij rap als je een cook en farmer naast elkaar lvlt). Als hoofdprofession is ze Jeweler... diamanten/rubys/stones/etc zijn moeilijker te verkrijgen (maar met 2 prospecters lukt het wel aardig). Ze kan de mooiste sieraden maken, en dat is wel handig in de beginlevels. Daarnaast leveren die ook wel vaak wat op op AH.

Kortom, zoals je ziet ligt het volledig aan jou... er zijn professions die afhankelijk zijn van anderen, maar als je graag alleen speelt (met 1 karacter) en lijkt me Explorer het makkelijkst, je blijft ermee geld verdienen en hij werkt onafhankelijk van de rest!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Sagaris schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:38:

Hi welcome, ik ben ook grd op snowburn Achi lvl 50 grd. Als je hulp nodig hebt :) /tell me

-EDIT-

[ Voor 24% gewijzigd door Bobbie1980 op 24-08-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben sinds vorige week officieel gestopt. Vond het spel wel mooi, maar kwam er achter dat ik dusdanig casual speelde (logde soms een hele week niet in, en logde meestal alleen maar in om wat muziek te spelen) dat ik het de moeite niet meer waard vond.

Graphics zijn prachtig, sfeertje ook, maar ik miste gewoon wat. Die verslavingsfactor die ik bij WoW wel had.

Dus nu ben ik MMORPG-loos :)
Denk dat ik van trial naar trial en van beta naar beta ga springen om me bezig te houden tot de nieuwe generatie uitkomt (warhammer online, Age of conan, Chronicles of Spellborn enzo). Momenteel ben ik City of Heroes/Villains 14 dagen trial aan het proberen. Beetje saaie gameplay, maar mijn God, wat een briljante character builder. En dat spel komt dan uit 2004... Je zou denken dat een character builder zoals dat de nieuwe standaard zou worden. Werkelijk iedereen in dat spel ziet er totaal uniek (en cool!) uit.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als ik opnieuw een eerste professie (vocation) zou moeten kiezen zou ik voor Armorer gaan. Een Armorer is Meatalsmith, Prospector en Tailor. Je kan daarmee heel veel nuttige dingen maken die je op low-lvl goed kunt gebruiken, en op top lvl maak je de meeste dingen van alle vocations afaik.

Je metalsmith en tailor kunnen veel verschillende armours maken (van helmets t/m boots en en alles wat er tussen zit) en ook zeer nuttige tools. Vziw is Armorer de vocation waarbij je de meeste gewenste, bruikbaar en goed verkoopbaar, spullen kan maken.

[edit]

Gisteren voor iemand uit kinship 15 Shire Rations gemaakt (lvl 30+ rations), totaal kwam de prijs van ingredienten uit op net geen 250 silver :o en dan reken ik de twee campfires die ik moest maken nog niet eens mee. Dat is bijna 17 silver per ration!
Onbenullig duur geintje, zal eens kijken of dat met de patch goedkoper word.

[ Voor 24% gewijzigd door botoo op 24-08-2007 10:08 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Update is begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:04:
Als ik opnieuw een eerste professie (vocation) zou moeten kiezen zou ik voor Armorer gaan. Een Armorer is Meatalsmith, Prospector en Tailor. Je kan daarmee heel veel nuttige dingen maken die je op low-lvl goed kunt gebruiken, en op top lvl maak je de meeste dingen van alle vocations afaik.

Je metalsmith en tailor kunnen veel verschillende armours maken (van helmets t/m boots en en alles wat er tussen zit) en ook zeer nuttige tools. Vziw is Armorer de vocation waarbij je de meeste gewenste, bruikbaar en goed verkoopbaar, spullen kan maken.

[edit]

Gisteren voor iemand uit kinship 15 Shire Rations gemaakt (lvl 30+ rations), totaal kwam de prijs van ingredienten uit op net geen 250 silver :o en dan reken ik de twee campfires die ik moest maken nog niet eens mee. Dat is bijna 17 silver per ration!
Onbenullig duur geintje, zal eens kijken of dat met de patch goedkoper word.
Lembas level 40 buff food ismaar iets duurder +/-170 silver per stack van 15 :O

gisteren voor het eerst serieus en met dure dingen gecraft damn dat is spannend en leuk!
heb 4 tier 5 items gecraft waarvan ik er 3 gecrit heb (73% kans) de non crit wilde niemand hebben en op AH doen ze ook nagenoeg niets :N dus die heb ik gevendorized ;(

het armour en leggings die ik heb gecrit draagt mijn main char nu de gecritte cloak (fine radian cloak) heb ik verkocht voor 2.5 goud :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, het updaten schiet niet op. 20KB/sec. :'(

Ik heb wel versie 1.04 al en geinstalleerd, maar hij moet blijkbaar ook nog iets anders updaten... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, ik heb voor Armorer gekozen, omdat ook als Guardian je armor je dierbaar is en dat volgens de tutorial daar een goede keuze was.

Enig wat ik niet weet is; hoe zie ik wat/waar ik moet minen (als Prospector toch)? Ik weet dat ik mijn skill moet activeren, maar waar moet ik dan op letten?

Alvast bedankt! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt die miningdingen vanzelf tegen. Ze staan verspreid over in Middle Earth. Als je de skill hebt geactiveerd, dan zie je op je minimap een teken verschijnen dat daar een miningplek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, dat zou ik wel moeten kunnen zien. En bah, updaten duurt laaaaaaaaang! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat ie al een tijdje op 15%, lekker... :z

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Beter! Ben nu met 170 kb/s aant updaten, een machtige vooruitgang in vergelijking met 10 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:15:
bij mij staat ie al een tijdje op 15%, lekker... :z
Even afbreken, programma opnieuw opstarten en dan gaat hij verder. Kan enkele malen voorkomen. Ik bleef ook hangen, maar na de laatse maal zat ik volle bak te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Even de patch-notes zitten lezen

Mijn Hunter gaat het nu echt leuk krijgen

Hoop echter niet dat het maar voor een maand is, zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:44:
Even de patch-notes zitten lezen

Mijn Hunter gaat het nu echt leuk krijgen

Hoop echter niet dat het maar voor een maand is, zou zonde zijn.
wat wordt er zo leuk voor de hunter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:02:
[...]

wat wordt er zo leuk voor de hunter dan?
Wat vind je van dit;

Month of the Hunter

--------------------------------------------------------------------------------

Overview
There’s a lot going in for the Month of the Hunter; here’s the big picture and a few tantalizing details of what’s new for the #1 ranged damage class.

Travel
Fast travel has always been a specialty of the Hunter. Anyone can learn the way home. For the right price, a very fast horse can take you from point A to point B. However, no class but the Hunter has such broad and versatile knowledge of the land of Middle-Earth—or the ability to guide his fellows on their journey.

With the Month of the Hunter, this staple of the Hunter class improves with new and improved skills.

Return to Camp
A new, floating bind point group travel skill
Get your group to (and out of) instances and major landscape camps fast
Look for new map notes to locate these camps around the world
Group Travel Changes

Several of the existing Group Travel skills are available at lower levels
Five new Group Travel Skill Locations have been added
Four of the new travel skills are learned through class quests… find the quests!
Find The Path

The bonus only applies when you are out-of-combat, but the skill is always on
Press the button once, and never worry about toggling it back on after combat
Traveling Ration stack size increased to 50
Tracking
Hunters (and through them, their fellowship members) know the joy of tracking to find just the target you want. New improvements to the experience of tracking give the Hunter more information about their quarry… and even allow them to share that information more readily with their fellows!

We now display more information on tracked creatures, and you can sort by any column
Monster name has level-relative conning coloration (like you’d see over its head)
The challenge level of the monster, such as Normal or Elite, is now displayed
The approximate distance at the time of tracking is displayed in a third column
Sharing Tracked Targets

Advanced Hunters can share the location and name of their tracked targets with other members of their fellowship on their mini-maps
“Passage of Nature” can now track Dragon-kind

Now, find your worms, salamanders, and drakes… in addition to beasts, insects, and creatures of nature!
“Passage of Foes” can now track Giants

They may not be as evil or mean as Orcs, but they can still be trouble…. Oh, and they leave really big tracks!
Traps, Oils, and Bow Chants
Ever resourceful, the Hunter can make use of many different tools wrought by the hands of skillful craftsmen. Improvements and new additions to the line up of consumable items allow the Hunter to push harder and focus their skills.

The duration of Fire and Light Oils has increased dramatically
The shortest duration oil now lasts for 5 minutes (yes, minutes!) not 10 seconds
Oils will now last for 5 minutes, 10 minutes, up to 15 minutes at the highest tier
The clever Weaponsmiths of the world have devised new kinds of traps

The Quick Trap drops without any induction
The Strong Trap doesn’t trap as long, but it isn’t broken by damage
The Lure Trap draws the aggro of animals until the trap is destroyed
The Tripwire gives you a chance to open a Fellowship Maneuver on a target (it won’t do it every time, and it will only be usable out of combat)
There are also new tiers of existing traps

Lower tier traps have always had a higher chance of being resisted by monster of higher levels, the new tiers give you a better chance of success against higher level monsters
A new kind of Hunter-only consumable item crafted by Scholars: Bow Chants

5 new items which empower your ranged weapon in different ways—pick the right Chant for the right job!
Foe-finder – Reduced chance for targets to evade bow skills
Shield-bane – Reduced chance for targets to block bow skills
Breach-finder – Bypass some of target’s damage mitigation
Wind-rider – Reduced power cost of bow skills
Whisper-draw – Reduced threat generated by bow skills
These buffs last for 20 minutes so each one goes a long way
Bows and Crossbows
Long has the debate raged over which implement was the superior weapon. With the Month of the Hunter’s changes, we have decided to make the crossbow a weapon with consistent damage and the bow one with more variability but with the possibility of bigger numbers.
What does this mean in game terms?

Damage:

Bows have a greater variance in damage: the highs are higher, the lows are lower
Conversely, crossbows have a narrower variance
Speed:
Bows now exist at both extremes of speed, both the fastest and slowest ranged weapons are bows
Conversely, crossbows have a narrower range of speeds
The biggest damage numbers will come from bows rather than crossbows—call it the power of the archer’s art. However, if random number generators hate you, the crossbow limits your lows as much as it does your highs.

If you want the fastest possible weapon, or the slowest possible weapon—both will now be bows. This represents that bows may be fired very fast, or that you can take your time. Crossbows are simple to use but are less flexible, and therefore have speeds more toward the middle range of bows.

Ultimately, you may find the special properties of a particular weapon out weighs preferences you may have for speed or damage variance. Then again, maybe you’ll steer clear of one or the other because of personal preference.

New Skills
As mentioned above, the Hunter is getting a bunch of new travel skills:
Return to Camp – Travel with your fellowship to your current campsite bind point
Guide to Michel Delving – Instant fellowship travel to Michel Delving in the Shire
Guide to Ost Guruth – Instant fellowship travel to Ost Guruth in the Lonelands
Guide to Evendim – Instant fellowship travel to Evendim
Guide to West Angmar – Instant fellowship travel to a safe haven in Western Angmar
Guide to East Angmar – Instant fellowship travel to the Eastern reaches of Angmar
In addition to the travel-skills mentioned above, we’ve made new combat-oriented skills:
Heart Seeker – A large damage, long cooldown, long induction “mega-nuke” attack
Strength of the Earth – An In-Combat Power Regen Channelling Skill
Set Snare – A new “free” trap skill which slows and applies sizable damage over time
Tweaks and Changes
We also made a number of smaller changes to existing skills, traits, and more:
Lowered the level where Hunters acquire the Dual-Wield trait (from 20 to 15)
Increased power restored by Intent Concentration when the relevant Trait is slotted
Increased the duration of the Beneath Notice skill when the relevant Trait is slotted
Train “Rapid Recovery” grants a greater reduction time to your recovery (from 1.2s to 2s).
Normalized the “Focus” point costs of skills, Rain of Arrows went from 4 to 3, Merciful Shot went from 5 to 6
Reduced the frequency that the “Enduring Precision” trait allows you to gain Focus pips from one every 5 seconds to one every 10 seconds
Some traveling skills now require more rations than others. Traveling to Angmar is a more perilous and taxing journey than visiting the Shire!
Updated category listings in the Auction House to put “Oils and Chants” in a category under class items, also moved the “Traps” category under the class items group
Placing a crafted trap whose effect breaks on damage will now disable the Hunter’s auto-attack to help avoid freeing newly trapped targets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy shit das idd wel tof ja... lijkt erop dat het idd tijdelijk is (iig gedeeltelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:27:
holy shit das idd wel tof ja... lijkt erop dat het idd tijdelijk is (iig gedeeltelijk)
Dat is dus mijn fear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Dit is niet tijdelijk hoor.. ja tijdelijk tot ze het weer gaan wijzigen. Month of the hunter slaat alleen op het feit dat Hunters deze maand aangepast worden, net als de Captain. Zo had je bij de vorige update de Champion klasse die aangepast is.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen