[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.296 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Kan iemand mij wat uitleg geven over de reputationdingen?

Ik heb wat fora ed afgezocht, en kon nergens de basic dingen vinden.
Dus wat moet ik doen, hoe begin ik het, en wat levert het mij op? Zijn er bijv lvl requirements? (Ik ben 22 minstreel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ah mn level 50 Hunter komt goed aan bod nu. Leuke upgrades.

Ik had eigenlijk een vraagje. Ik ben begonnen aan een minstrel, nu level 20, en ik vroeg me af of iemand binnen fellowship nog tips heeft om mn werk zo goed mogelijk uit te voeren. Ik kijk uiteraard naar alle morale bars, mijn power bar en welke skill optimaal is, maar misschien heeft iemand nog handige tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vertel voordat je aan de quest/instance/whatever begint dat je kunt ressurecten, en dat mensen derhalve niet moeten retreaten als ze doodgaan. Dat is mij wel is overkomen dat mensen dat hebben gedaan, en dat is gewoon jammer.
Verder doe ik eigenlijk als minstreel nooit zoveel meer dan gewoon healen in een fellowship, gebruik de andere skills nauwelijks. Te risicovol om aggro te krijgen als je de rest van de groep niet kent. Als je wel ervaring hebt in de groep, en je hoeft even niemand te healen, dan kan cry of the valar handig zijn, of die scream die undead freezed.
Het kan in elke fellowship natuurlijk wel, maar persoonlijk vind ik het nogal risicovol omdat er op lagere levels gewoon te veel 'slechte' mensen zijn. Tanks die 1 persoon tanken, hunters die willen pullen, champions die denken dat ze tank zijn... Brrr.... :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 25-08-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Anoniem: 191619 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:20:
Ah mn level 50 Hunter komt goed aan bod nu. Leuke upgrades.

Ik had eigenlijk een vraagje. Ik ben begonnen aan een minstrel, nu level 20, en ik vroeg me af of iemand binnen fellowship nog tips heeft om mn werk zo goed mogelijk uit te voeren. Ik kijk uiteraard naar alle morale bars, mijn power bar en welke skill optimaal is, maar misschien heeft iemand nog handige tricks.
Een hele handige manier van werken als Minstrel (ben inmiddels level 42) is zo min mogelijk de heal gebruiken voor de hele fellowship, of de heal die meer hitpoints in 1x healt (lichter groen). Gebruik zoveel mogelijk de donkergroene heal. Die healt niet heel veel, maar trekt ook nauwelijks de agro naar je toe. Bovendien is ie vrij snel..en je houdt je power nog enigszins onder controle...
Als je wat verder bent met je deeds kun je je shout (de battle shout) gebruiken om je tegenstanders ook tijdelijk te stunnen (bij een critical hit) en je hebt een andere shout die een aantal tegenstanders op de vlucht laat staan. Dreig je het moeilijk te krijgen, gebruik die dan ook.. ;) Verder...gewoon zo veel mogelijk genieten. Je mag dan minder aanvalskracht hebben als Minstrel, op level 39 legde ik zonder hulp een level 38 elite troll neer, en dat lukt een champion van 3 levels hoger niet...komt vooral doordat je jezelf natuurlijk kunt healen...speel het tactisch en leer al je skills kennen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep. Wat mijn ervaring is idd ook dat je de 'slechtste' heal het meest gebruikt. Je wordt veel minder snel geinterrupt als dat zo is, en je maat word sneller gehealed. Het komt eigenlijk nooit voor dat iemand in 1 keer een grote heal nodig heeft, maar wel de extra tijd kan wachtten die het extra kost om de grote heal te gebruiken.
En groepsheal in combat met meerdere mobs tegelijk staat gelijk aan zelfmoord. Dat moet je alleen doen als je HEEL erg wanhopig bent. Ik heb het 1 keer gehad dat ik per ongeluk de groepsheal deed ipv de normale. Ik was binnen 3 seconden dood. :')

Die unrelenting dat je kunt stunnen duurt wel heel erg lang om te krijgen volgens mij. Je moet 100 keer critten met je shout, terwijl volgens mij je kans op een crit 1 of 2% is. Dat staat dus gelijk aan bijna 5000-10000 keer die shout... :S
Heb nu 60 crits,ben net lvl 23. Gaat dus nog wel even duren...

Hebben jullie (andere minstreels) overigens de trait die 2 ballads omzet in geendamageballeds maar met inductietijd? Ik heb hem nu een tijdje, maar zit te twijfelen of hij wel echt handig is. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk naar tier 3 en je authem, dus in combat is het veel sneller en handiger om je normale ballads te bruiken. Je kunt nu wel met de trait out of combat buffen, maar de inductie is wel erg lang, en de buffs duren vrij kort, dus als je alle songs hebt gehad moet je gelijk in combat gaan om er wat aan te hebben.
Gebruiken jullie hem wel, en zo ja, is ie toch echt handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Godrar is nu level 15 en zit in Bree, en heeft net Book 1 Chapter 3 afgerond. Ik moet zeggen dat ik het écht een leuk spel vind, zeker Guild Wars-niveau wat ik 1,5 jaar gespeeld heb. Dit gaat me dus geld kosten, maar dat maakt mij niet uit! ^^

Ik zit alleen met één vrij groot probleem, na iedere instance krijg je weer een loading scherm zodat je terug gaat naar de 'echte wereld'. Hier blijft hij bij mij áltijd hangen, het filmpje speelt af maar laden doet hij niet. Maar ik ben niet de enige, degene met wie ik vaak samenspeel heeft dat ook iedere keer. Hebben meer mensen hier last van?

*edit: Misschien handig om erbij te vertellen dat voor de laatste update alles vlekkeloos ging, na de update begonnen deze problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 25-08-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het pas na de update is gebeurt, dan moet je even een ticket naar een GM sturen. (zit onder helpmenu ergens) Die kunnen je vast wel helpen, en hopelijk kunnen ze het bij de volgende maintainanceday fixen.
Wel lastig overigens... :S

Maargoed, fijn dat het je bevalt. :)

Mij bevalt het me ook nog steeds heel erg goed. Alleen moet ik al weer bijna stoppen, omdat mijn studie dan begint, en ik het druk krijg. Dus eerst een maandje zonder LOTRO, en wennen aan studie en kamers, en dan kan ik later wel weer verder gaan spelen. Gaat wel lastig worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:37:
Yep. Wat mijn ervaring is idd ook dat je de 'slechtste' heal het meest gebruikt. Je wordt veel minder snel geinterrupt als dat zo is, en je maat word sneller gehealed. Het komt eigenlijk nooit voor dat iemand in 1 keer een grote heal nodig heeft, maar wel de extra tijd kan wachtten die het extra kost om de grote heal te gebruiken.
En groepsheal in combat met meerdere mobs tegelijk staat gelijk aan zelfmoord. Dat moet je alleen doen als je HEEL erg wanhopig bent. Ik heb het 1 keer gehad dat ik per ongeluk de groepsheal deed ipv de normale. Ik was binnen 3 seconden dood. :')

Die unrelenting dat je kunt stunnen duurt wel heel erg lang om te krijgen volgens mij. Je moet 100 keer critten met je shout, terwijl volgens mij je kans op een crit 1 of 2% is. Dat staat dus gelijk aan bijna 5000-10000 keer die shout... :S
Heb nu 60 crits,ben net lvl 23. Gaat dus nog wel even duren...

Hebben jullie (andere minstreels) overigens de trait die 2 ballads omzet in geendamageballeds maar met inductietijd? Ik heb hem nu een tijdje, maar zit te twijfelen of hij wel echt handig is. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk naar tier 3 en je authem, dus in combat is het veel sneller en handiger om je normale ballads te bruiken. Je kunt nu wel met de trait out of combat buffen, maar de inductie is wel erg lang, en de buffs duren vrij kort, dus als je alle songs hebt gehad moet je gelijk in combat gaan om er wat aan te hebben.
Gebruiken jullie hem wel, en zo ja, is ie toch echt handig?
Ik heb die trait wel van de 2 ballads, maar ik heb hem nooit ingesteld omdat ik een aantal andere heb, die ik veel interessanter vind ;) Overigens heb ik die Unrelenting, dus ik zal wel vaak hebben geshout dan ;)

Bij zwaardere quests zul je soms wel een zwaardere heal of een groep heal moeten gebruiken omdat je het anders simpelweg niet bij kunt houden...zo had ik bij Book 4, chapter 8 absoluut de zwaardere heal nodig om Legolas een beetje goed op health te houden en moest daardoor soms toch ook echt de groepsheal eraan te pas komen...puur om ook niet qua focus van Legolas af te hoeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:42
Ik ben inmiddels lvl 18 champion.. opzich vind ik champs niet geweldig leuk om te spelen, maar om weer helemaal vanaf lvl 1 te beginnen heb ik ook geen zin in :9

Mijn eerste indruk is dat ik het de beste MMORPG vind die ik tot nu toe gespeeld heb, supermooie graphics (ultra high), en met anderen samenwerken in Fellowships is ook ownage, de mensen in het fellowship zelf zijn ook heel cool en bekwaam, wat je over andere MMO's niet altijd kan zeggen...

Quests rondom je begin plek vond ik slecht, het was alleen maar slacht dit af, kill zoveel van dat, maar hoe langer je speelt, des te uitgebreider ze worden....

Alleen de tijdindeling enzo vind ik raar: alles loopt gelijk met de tijd in real life, alleen log je soms overdag in, en is het pikkedonker / night :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
blacktarantulaX schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:12:
Mijn eerste indruk is dat ik het de beste MMORPG vind die ik tot nu toe gespeeld heb, supermooie graphics (ultra high), en met anderen samenwerken in Fellowships is ook ownage, de mensen in het fellowship zelf zijn ook heel cool en bekwaam, wat je over andere MMO's niet altijd kan zeggen...
Dit heb ik ook gemerkt, de mensen in deze MMORPG zijn zó behulpzaam en vriendelijk. Ik zie wel vaker berichtjes van een high level persoon die zijn hulp aanbiedt bij quests, vrijwel nooit eerder gezien. Ook heb ik van meerdere mensen items gekregen omdat zij er niets meer mee konden, zie je ook niet vaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:22

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Sagaris schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:40:
[...]

Dit heb ik ook gemerkt, de mensen in deze MMORPG zijn zó behulpzaam en vriendelijk. Ik zie wel vaker berichtjes van een high level persoon die zijn hulp aanbiedt bij quests, vrijwel nooit eerder gezien. Ook heb ik van meerdere mensen items gekregen omdat zij er niets meer mee konden, zie je ook niet vaak!
Misschien is dat wel omdat dit een echt RP game is. Ik heb zelf (onder andere) twee characters op Laurelin, omdat dat een specifieke role-play server is, maar ook op de andere servers waar ik speel
(Snowbourn en Eldar) kan je prima role-playen. Veel spelers zien hun avatar duidelijk als meer dan alleen een voertuig om te "hacken en te slashen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111385

garathane schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Misschien is dat wel omdat dit een echt RP game is. Ik heb zelf (onder andere) twee characters op Laurelin, omdat dat een specifieke role-play server is, maar ook op de andere servers waar ik speel
(Snowbourn en Eldar) kan je prima role-playen. Veel spelers zien hun avatar duidelijk als meer dan alleen een voertuig om te "hacken en te slashen".
Ben voorzien dmv "Geen Zeikers"

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 111385 op 27-08-2007 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:36
Anoniem: 111385 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:08:
[...]

Ben benieuwd of jullie ook zo vriendelijk en behulpzaam zijn...
Zou iemand van jullie mij een 7 dagen trial buddy key kunnen geven, zodat ik het spel even kan uitproberen?
Ik heb het spel zelf al geinstalleerd.. Ik ben het van plan te gaan kopen als ik het even geprobeerd heb en het bevalt.. zou een domper zijn als ik het spel koop en daarna net als world of warcraft er niks aan vindt!

Graag pm of mailen.. koevoet.cs@gmail.com..

Alvast hartelijk bedankt!
De koevoet!
Lees even wat er staat als je een post plaatst; geen trials aanvragen.
Ga gewoon even naar MM en koop er 1 voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig dat na zoveel posts er toch om trials gevraagd blijft worden. Is dit het eerste mmorpg topic waarin het voor het eerst niet mag? Ik vraag het me af.

Nog bedankt iedereen voor de reacties betreft tips voor Minstrels in Fellowships. The low heal is idd erg prettig om in een grote groep te gebruiken. Als iedere mob dood is, dan kan je wel groepshealen, maar in principe gebruik je hm nauwelijks. Toch herkende ik die sound uit duizenden, maw: ik hem, voordat ik begon met Minstrel-en, heel veel gehoord.

Met een lvl 22 Minstrel kan je best aardig goed solo-en, je healt jezelf vrij easy ook al heb je aggro van 2 of 3. De battles duren langer, maar uiteindelijk versla je gemakkelijk een Elite and wat mobs erom heen ( af en toe een cry er doorheen en weg is de mob). Repair bill is dan wel een nadeel.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 27-08-2007 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 23:41
het spel is vermakelijk..heb voor het eerst niet zo'n gevoel dat ik zo snel mogenlijk moet lvlen dan dat ik heb in WoW

ik was een beetje aan het kijken toen ik bij dixon liep en ze nog zo'n preorder pakket hadden staan dus dacht die koop ik wel was maar 2.99 maar ik mocht hem zo meenemen (scheelt me een heel stuk downloaden van 6 gig :)

dus voor iedereen die een trail zoek kijk eerst een ik de winkel of ze die preorders nog hebben liggen en ipv 3 dagen free trail heb je dan 10 dagen :)

loop nu al een paar dagen relax rond te kijken en te levelen ben nu lvl 10

alles ziet er zeer mooi uit op ultra settings :) denk er hard aan om te stoppen met WoW heb er nu wel een beetje genoeg van, ik ben van de US beta en daarna als een van de eerste op de US servers begonnen(5! server toen maar :P ik blij dat me moeder net in orlando was en ze mij de account nummer emailde :) ) en nu al weer 2 jaar op de EU servers ik heb het nu wel gezien.

dus binnenkort maar ff een LOTRO accountje aanschaffen :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Voor de fanatieke Monster Players onder ons, die toevallig ook een Warg hebben van minimaal rank 1: Er is er nu een Warg Tribe, genaamd "Spawn of Draugluin". Voor meer info, zie hier.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Anoniem: 219289 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:40:
Kan iemand mij wat uitleg geven over de reputationdingen?
Reputation na de de patch:
Nou ik heb met mijn inmiddels lvl36 burglar eens lopen kijken/zoeken naar reputation-quests...Wat ik tot nu toe ben tegengekomen zijn tochwel quests voor de hogere levels (vanaf 35).
- In The Shire (MD), kun je boven op het bergje een rep-quest starten waarvoor je bepaalde chests moet zoeken die pas droppen bij mobs van lvl35>.
- In Bree (BreeTown), kun je bij de hunting-lodge ook een rep-quests starten (questgiver is eerst bij The Prancing Pony, die je naar de hunting-lodge stuurt), deze is vanaf lvl42... hiervoor moet je de nieuwe instance in de Great Barrows in om treasures te zoeken.. nou ben ff als lvl36 die instance ingelopen, alles was paars en rood, dus ben weer snel naar buiten gerend ;).
- In North-Downs (Esteldin), heb ik 2 rep-quests gevonden (beide naast elkaar). Voor eentje moet je items van Orcs verzamelen, voor de andere moet je 5 banners craften (Tailor dus). Ik had 2x 5 banners gecraft en dat leverde me 700+300=1000 rep. op voor Esteldin (quest lijkt dus repeatable).
Voor de rest weet ik het dus nog niet, omdat ik er nog niet geweest ben.

Naast de rep-quests, ben ik ook als chicken gestart (start @ Sandson's Farm)... wat een lol zeg :). Gewoon als lvl1 chicken door The Shire rennen, echt leuk. Na de intro, kun je met je kip blijkbaar alle werelddelen afreizen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Heb alleen de intro afgerond, en dat levert je een Pie op, die je elke 10 min. kunt laten spawenen 8)7

edit1

Wat spawnen die rare mobs btw slecht zeg, pfff
Ik heb vrijdag 2 uur gecampt in Lone-Lands zoekend naar Ironhide (lvl20 Boar). Hij/Zij zou in de vally moeten spawnen north van Weathertop rond coor. 28.9S, 36.8W. Ik had inmiddels 95 hides, 26 squishy boar Intestines, een hele raffel planten (voor dyes) en nog een boel meuk, maar GEEN Tuft of IronHide's Fur ;( ;( .
Nou aangezien het donker begon te worden, en ik geen rations bij me had, heb ik mijn hobbit maar weer naar The Sire terug getransporteerd. Daar aangekomen een flinke borrel genomen in The Bird and Baby Inn, waar Odo Pipes het met me eens was dat het gewoon belachelijk was dat die Boar zich niet vertoonde, daarnanog een pipeweed pijp gerookt om mezelf te troosten, en ben ik uitgelogd ;).

edit2

@MueR.
Op welke server speel je/zit jullie kinship: "Variags of Khand"?

[ Voor 20% gewijzigd door Rfce op 27-08-2007 10:19 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-06 10:13

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Sagaris schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:40:
Dit komt stiekem ook wel een beetje omdat er niet echt een endgame is. Als je eenmaal 50 bent, is er niet zoveel meer te doen. Wat doet een normaal mens dan? Newbies helpen voor dat warme fuzzy feeling of being appreciated ;)

Vooral ook omdat de level rush niet echt aanwezig is gunnen mensen zichzelf meer tijd voor andere dingen dan alleen levelen.

Jammer dat ik het spel eigenlijk verder zo saai vond. Ik hou het in ieder geval in de gaten mocht het weer gaan kriebelen (voorlopig toch niet zoveel tijd om te spelen)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

heb wat toffe items gemaakt voor Ellendras gemaakt ze draagt nu een zooi gecritte tier 5 items.
tevens is ze level 50 geworden ook heeft Amberlin (mijn alt) wat toffe earrings en bracelets gecraft (ook allemaal gecrit) danzij botoo heeft ze ook van elk instrument een gecritte superior exemplaar.

het verschil is echt enorm!

amberlin is bijna level 34 :P

heb mezelf wel voorgenomen wat minder te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Rfce schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:55:

Ik heb vrijdag 2 uur gecampt in Lone-Lands zoekend naar Ironhide (lvl20 Boar). Hij/Zij zou in de vally moeten spawnen north van Weathertop rond coor. 28.9S, 36.8W. Ik had inmiddels 95 hides, 26 squishy boar Intestines, een hele raffel planten (voor dyes) en nog een boel meuk, maar GEEN Tuft of IronHide's Fur ;( ;( .
Nou aangezien het donker begon te worden, en ik geen rations bij me had, heb ik mijn hobbit maar weer naar The Sire terug getransporteerd. Daar aangekomen een flinke borrel genomen in The Bird and Baby Inn, waar Odo Pipes het met me eens was dat het gewoon belachelijk was dat die Boar zich niet vertoonde, daarnanog een pipeweed pijp gerookt om mezelf te troosten, en ben ik uitgelogd ;).
Hier hetzelfde... Heb een aantal uur in fornlord glade (old forest) zitten campen, voor Wildthorn (zo'n elite tree geval)... Had hem al eens eerder gedaan, kan hem makkelijk solo aan (ben zelf lvl28, en Wildthorn is LVL17 elite), en vorige keer stond ie er al toen ik aan kwam rennen, dus dat was killen, wegwezen, craften en klaar...

Helaas wilde hij zaterdag en zondag niet spawnen, een aantal uren gecampt daar, en uit verveling een beetje die andere elite bomen zitten mollen... :(
Het vervelende is dat die andere elite bomen ook slechts lvl17 zijn, dus exp krijg ik niet, heel af en toe wil nog wel eens wat leuks droppen, maar dat is dan toch voor verkoop, kan er zelf niks mee.

Gelukkig wel veel mining points daar, dus heb behoorlijk wat barrow-iron kunnen minen.

Vanavond maar weer eens kijken of ie aanwezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
RonnieB82 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:58:
[...]
Gelukkig wel veel mining points daar, dus heb behoorlijk wat barrow-iron kunnen minen.
Haha idd, campen levert tochwel wat op dat klopt. Het is btw zo dat die Wildthorn, net zoals Ironhide spawnt op de plekken, van de normale boars/trees.... je moet dus idd wel de omgeving schoon houden, want alleen wachten heeft echt geen nut.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Rfce schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:12:
[...]

Haha idd, campen levert tochwel wat op dat klopt. Het is btw zo dat die Wildthorn, net zoals Ironhide spawnt op de plekken, van de normale boars/trees.... je moet dus idd wel de omgeving schoon houden, want alleen wachten heeft echt geen nut.
Klopt, daar ben ik ook druk mee bezig geweest... heb m'n advanced deed voor het mollen van die elite bomen nu ook gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42
Reputation.

Ik vraag me een beetje af wat ik hier mee kan, het lijkt op de valourtokens van Ettenmoors en ws ook met vergelijkbare 'rewards'.

In Michaels Delving (Shire) kan je niet alleen de chests inleveren voor reputation points, maar je kunt ook wat cooking 'quests' doen voor reputation. Ik heb met mijn lvl31 Burglar-Cook met die cooking quests gelijk de hele eerste balk gevuld en mocht het Mathomhouse in. Binnen is er een supplier van wat ogenschijnlijk onbenullige(?) items en een superior study (scholar?), verder nog niet veel maar ik vermoed dat je bij opvolgende rankings iets meer/beters kan vinden.

Met mijn lvl50 Champion heb ik wat diverse tokens gegrind (Orcs) in Dol Dinen en in Orodost (Dourhands). De eerste 10 leverden 1200 points op en de daaropvolgende setjes slechts 700, daar gaat dus een berg tijd in zitten met ultra-stom hack&slash. Voordeel in Orodost is dat er wel veel Exeptional hides te farmen zijn :)

Hoe dan ook, een hele hoop tijd/werk/geld en vooralsnog heel weing interessants te mee te vinden.

Gisteren (of moet ik zeggen vanmorgen, het was weer veel te laat/vroeg :o ) heb ik met de Burglar eindelijk HIPS (Hide In Plain Sight) gekregen en dat in Trollshaws tussen een dozijn beren uitgeprobeerd :P het werkt als een droom d:)b. 12 boze beren en * poef * weg is de Burglar 8)

De lvl30 classquest leverde een +2 stealth cloak op waarmee in nu met de strange flowers(?) in de pocket op +4 stealth kom, en met HIPS erbij op +14 (of zou dat niet cumulatief zijn?).

Ingegaan op een roep om hulp van iemand uit het kinship die de Red-Pass instance wilde doen. Er waren geen andere hulpvaardige chars aanwezig dus dat maakte dat we met z'n vieren er indoken. Een lvl 38 Hunter, en de Minstrel, Champion en mijn Burglar waren lvl 30-32. Eén keer maakte iemand een foutje en werd de Minstrel niet afdoende beschermd, maar verder zijn we dat hele instance chain perfect doorlopen 8) (scheelt toch wel veel als je weet wat je waar&hoe te wachten staat. Burglar debuff galore \o/ Best wel grappig om te zien dat de anderen in het fs ei'k weinig mee krijgen van wat de Burglar doet, maar wel verbaasd zijn dat de mobs er zo makkelijk onderdoor gaan 8)

Imho moeten de Turbine devvers de mogelijkheid meer open maken om, bij fellowship quests als er onvoldoende chars bereid zijn om mee te doen, het met een kleinere ploeg ook af te kunnen ronden, bv zoals wij nu gedaan hebben.

Naderhand heeft de Hunter me geholpen om 16 trolls te verslaan in Harloeg, nou ja, ik moet ei'k zeggen dat de Hunter die trolls afgeknalt heeft alsof het niet meer dan muggen waren. Natuurlijk hadden we een goede tactiek bedacht, Burglar in stealth, Hunter schiet ze aan, en als de troll dan eindelijk dichterbij is gekomen steekt de Burglar ze in de rug }>
Het ging zo makkelijk dat we er twee tegelijk konden doen.
Ik heb vrijdag 2 uur gecampt in Lone-Lands zoekend naar Ironhide (lvl20 Boar).
True, ik was met de Champion dwarf iron aan het minen en Lynx claws aan het zoeken. Daarvoor ben ik naar Trollshaws gegaan om tegelijk wat aan de defeat *tig worms deed te doen, Huge worm eyes te grinden en in de hoop om Steelmaw's paw (bear) te scoren.
Nadat ik zo'n 60 worms had afgewerkt en evenzoveel bears (zouden placeholders bij moeten zijn, ik was op de exacte plaats) nog steeds niets van de Steelmaw te zien :| Toen was ik het al weer flink zat en ben wat leukers gaan doen. Sommige dingen droppen beroerd en andere weer makkelijker, van de gewenste Lynx claws had ik er in minder dan 10 minuten 3 :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:47:
maar je kunt ook wat cooking 'quests' doen voor reputation.
Waar kun je die starten, want volgenmij heb ik hem gemist ergens (of worden deze quests alleen available als je daadwerkelijk cook bent?)
En ja; wat heb je aan de reputation?? Ik zou het (nog) niet weten.
Gisteren (of moet ik zeggen vanmorgen, het was weer veel te laat/vroeg :o ) heb ik met de Burglar eindelijk HIPS (Hide In Plain Sight) gekregen en dat in Trollshaws tussen een dozijn beren uitgeprobeerd :P het werkt als een droom d:)b. 12 boze beren en * poef * weg is de Burglar 8)
Nice hè.. al werkt het niet altijd (of het is bugged)... ik heb wel eens dat als het in een fellowship té wordt en iedereen wegrent, ik HiPS toepas... Het komt wel eens voor dat ik door een mob toch uit stealth wordt gehaald en dus dood ga :(.
Waar je hips ook mooi voor kunt gebruiken is zodra je Trip-skill weer gecooldowned is, je ff HiPS doet, waardoor je tijdens het gevecht alsnog een FM kunt bewerkstelligen dmv Trip ;)
Je ziet je fellowship-members best wel eens raar kijken, als je een zware-elite-mob twee keer tackled, 1 keer door Trip en een keer door Exploit Opening -> 2 mooie conjunctions.

[ Voor 6% gewijzigd door Rfce op 27-08-2007 12:25 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Ik heb geen zin om het op te zoeken, dus wilde ik ff vragen:

Vanaf welk lvl kan je die Heralds krijgen, en is het aan een specifieke class gebonden? (Ik ben champion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
herald is alleen voor captain, de lvl weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Imho moeten de Turbine devvers de mogelijkheid meer open maken om, bij fellowship quests als er onvoldoende chars bereid zijn om mee te doen, het met een kleinere ploeg ook af te kunnen ronden, bv zoals wij nu gedaan hebben.
Lijkt me niks... op het moment dat je met 2-3 man zo'n quest zou kunnen doen, dan zou je hem solo kunnen als je 1 of 2 levels hoger bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden. En we hebben onze toevlucht genomen tot het killen van elites voor chapter3, omdat die een ally spawnen die ook als wight telt. Echt dus de hele tijd iedereen het moeras doorkruisen, en als je er 1 zag dat melden en wachtten tot de rest komt.
Heel vervelend dus, maar wel leuk dat de mensen zo beleefd waren om op iedereen te wachten als ze er 1 zagen.

Rare elite mobs met hoge spawntijden, ok. Normale mobs waar je er 15 van nodig hebt voor je epic is echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 219289 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden.
Je was duidelijk op de verkeerde plek, ws ben je in Harloeg geweest (vanuit Ost schuin de weg overgestoken?)

De wights zijn er met bosjes: Vanuit Ost linksaf, strak richting oosten, en dan helemaal rechtdoorlopen, je komt dan vlak langs de circle of blood, nog een stukje verder en je vind een ruïne vol met wights :).
's Nachts respawnen ze nog sneller en er zijn er meer (lees: te veel) dan je in je eentje af kan. Overdag als je er één tegelijk weet te pullen lukt het wel (of je moet een flink lvl hebben natuurlijk).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 219289 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:00:
Ik heb mij gisteravond een beetje geergerd aan book2chapter2. Je moet voor chapter 1 wat mos halen, en als je terugkomt zegt Ragagast: " Ooh, wat erg, heel Hedagar (whatever name voor dat moeras) zit onder de wights. Ga er maar even 15 killen." Suuuuure. Ben er een uur mee bezig geweest om met een FS van 4 man die wights te vinden. Er waren er 2. Met bovendien trage respawntijden. En we hebben onze toevlucht genomen tot het killen van elites voor chapter3, omdat die een ally spawnen die ook als wight telt. Echt dus de hele tijd iedereen het moeras doorkruisen, en als je er 1 zag dat melden en wachtten tot de rest komt.
Heel vervelend dus, maar wel leuk dat de mensen zo beleefd waren om op iedereen te wachten als ze er 1 zagen.

Rare elite mobs met hoge spawntijden, ok. Normale mobs waar je er 15 van nodig hebt voor je epic is echt not done.
Toevallig heb ik ze gister ook gedaan, en chapter2 gewoon solo (als lvl27 guard). idd op de plek zoals hierboven beschreven, daar liepen er meer dan genoeg! Owja, de lelijke dikke monsters die wel een beetje vlees hebben, vallen ook onder categorie wights, dus die kan je ook killen voor die quest. (let wel op die worm die tevoorschijn komt als je er 1 molt)

Nog even tip voor als je met Book2 bezig bent, bij chapter6 staat geen fs icoontje, maar je hebt zeker wel een FS nodig :P Ik dacht het gisteren wel even solo te doen, kom ik daar op de plek (zal niet teveel proberen te verklappen), word ik ineens achterna gezeten door 6 wights :P Volgende keer toch maar met een fellowship daarheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag betreft Minstrels. Welke Traits kan je het beste equippen aan je char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
Je was duidelijk op de verkeerde plek, ws ben je in Harloeg geweest (vanuit Ost schuin de weg
Nou ik kan me herinneren, dat toen ik dit gedeelte van het book ging doen, ik onder het lvl van de quest zat, en dan wil je echt niet alleen die ruins in die je omschrijft (ook omdat daar nogal wat elites rondzwerven). Ook al heb je het lvl van de quests, kun je alleen niet die ruins in... aangezien het geen fellowship quest was (dacht ik), wilde ik hem dus ook alleen afronden en moest het dan hebben van die 3 wights die rondom dat moeras dwalen.
Nou, ik heb dat chapter dus wat rustiger aan gedaan, dus 3 stuks killen, en weer wat Ost Gurut quest doen, etc.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Enig nadeeltje aan het spel zit niet in het spel zelf maar is de Customer Service, heb 2 dagen geleden een mailtje gestuurd dat ik niet kan inloggen op het forum omdat hij zegt dat ik al eens heb ingelogd en diezelfde gegevens moet gebruiken terwijl ik dat vrijwel zeker niet gedaan heb. En ook al heb ik dat gedaan, die gegevens weet ik bij god niet meer. Maar tot nu toe niks terug gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Sagaris schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:42:
Enig nadeeltje aan het spel zit niet in het spel zelf maar is de Customer Service, heb 2 dagen geleden een mailtje gestuurd dat ik niet kan inloggen op het forum omdat hij zegt dat ik al eens heb ingelogd en diezelfde gegevens moet gebruiken terwijl ik dat vrijwel zeker niet gedaan heb. En ook al heb ik dat gedaan, die gegevens weet ik bij god niet meer. Maar tot nu toe niks terug gehoord.
Je kunt toch als je de verkeerde gegevens invult een password-request doen middels deze link.
Ik neem aan dat dit geautomatiseerd wordt uitgevoerd, of is dat niet het geval?

offtopic
je moet ook niet op hun forum zitten te lezen, je moet de game spelen, en anders de vragen hier stellen :z

[ Voor 7% gewijzigd door Rfce op 27-08-2007 14:59 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ok, weird. Nu lukt het wel. =X Toen ik het eerder probeerde zei die dat me mailadres niet bestond. Nouja, is dat probleem ook opgelost. Multo grazie! =D En no worries, die vragen worden wel gesteld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 19:53
oeps, mijn fout IDD. ik had net pas ingelogd, en toen stond dat er nog niet. dus is niet helemaal mijn fout. jammer dat het hier niet thuishoord. dat maar ergens anders zoeken.

[ Voor 80% gewijzigd door slayeer op 27-08-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
slayeer schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:39:
kan iemand mij mischien AUB een guest key sturen? ik zou graag lotro willen proberen.

email: alex2000@home.nl
Lees toch eens wat er staat als je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
ROFL. Die mensen zijn wel heel blind, de waarschuwing staat boven wat ze typen 8)7

Maarre.. ben net met een fellowship van 6 (meesten rond de lvl 20 en 2 van 30+) Our Greatest Find gaan doen, maar dat ging niet echt lekker :+ Omg die is pittig zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

weet iemand een site waar ze de verschillende processoren en videokaarten testen met lotr online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blacktarantulaX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:01:
ROFL. Die mensen zijn wel heel blind, de waarschuwing staat boven wat ze typen 8)7

Maarre.. ben net met een fellowship van 6 (meesten rond de lvl 20 en 2 van 30+) Our Greatest Find gaan doen, maar dat ging niet echt lekker :+ Omg die is pittig zeg..
Dat is idd wel een pittige quest.

Toen ik hem deed hadden we 2 guardians, 2 minstrels en 2 champions. Dus dat wel een leuke combo. :P
Wat wij toen hebben gedaan is door de hele ruine geveegd en alle mobs gekilled. En toen konden we heel snel en makkelijk het standbeeld bezorgen, omdat iemand de weg al wist. Blijkbaar een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben inmiddels met mijn Minstrel level 42 en druk op zoek naar pages voor mijn 2 legendary books...voorlopig is er nog niet 1 gedropt...naja...komt vast vanzelf wel.. ;) Ik heb wel veel signets of Rhudaur bemachtigd...iemand misschien een goede plek voor Minstrel Legendary Pages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je nou tegenwoordig voor alle tier 5 single use receipts een beryls shard nodig ?
en dropt elke rare mob een shard + eigen part ?

heb wat toffe items gemaakt voor Ellendras gemaakt ze draagt nu een zooi gecritte tier 5 items.
tevens is ze level 50 geworden ook heeft Amberlin (mijn alt) wat toffe earrings en bracelets gecraft (ook allemaal gecrit) danzij botoo heeft ze ook van elk instrument een gecritte superior exemplaar.

het verschil is echt enorm!

amberlin is bijna level 34 :P

heb mezelf wel voorgenomen wat minder te gaan spelen

wat betreft de discussie paar posts hoger...

ik kan je melden dat ik alle heal skills veel gebruik, met name de tragere bolster courage dit omdat deze meer healt kost iets meer tijd maar op hogere levels schiet de normale heal niet op kan ik je melden. nog een groot voordeel is dat je hem meteen nog een keer kan doen. group heal is wel degelijk erg nuttig ook tijdens combat al moet je geen aggro hebben zelfde geld voor bolster courage.

ovedr de trait die 10% minder onderbrekingen geeft die heb ik dus wel equipped en dat scheelt echt veel vooral als je aggro hebt (op hogere levels met regelmaat) dan kan je dus zonder dat niet healen en ga je dood...

verder heb ik nog een massive heal (kost geen power en healt hele groep met veel moraal) die gebruik ik in de echte noodgevallen... (10 min of 15 min cooldown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:17:
Ik ben inmiddels met mijn Minstrel level 42 en druk op zoek naar pages voor mijn 2 legendary books...voorlopig is er nog niet 1 gedropt...naja...komt vast vanzelf wel.. ;) Ik heb wel veel signets of Rhudaur bemachtigd...iemand misschien een goede plek voor Minstrel Legendary Pages?
op alle 4 de locaties hieronder beschreven kan je 4 paginas vinden...
goblins in misty mountains (die plek waar de ingots quest is)
wights in imlad
die grotten in angmar (waar die exceptional hide wargs ook inzitten
hillmen vlakbij hellegrot in Misty mountains

daar kan je de paginas vinden voor alle boeken behalve die je kan kopen... die weet ik niet omdat ik die gekocht heb. zelf moet ik er nog 2 van de wights in imlad de rest heb ik :P

als ik jou was zou ik nog even levellen voordat je daar gaat farmen voor pages. of je moet met een hoger level char meelopen...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-08-2007 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 52038 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:45:
weet iemand een site waar ze de verschillende processoren en videokaarten testen met lotr online?
* hier volgt een uiterst nutteloze mededeling, maar met ons aller bekende zoekmachine zal je mss toch een stapje verder komen *
;)

Ik ben ooit op een site geweest waar niet specifiek lotro getest werd, maar waar je je eigen pc kon laten doorlichten en er een lijst met ondersteunde games uitkwam met daarbij de mate van kwaliteit van de diverse game onderdelen. Afaik heb ik die link ooit gevolgd vanaf één van de grotere/bekendere forums.
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:25:
heb je nou tegenwoordig voor alle tier 5 single use receipts een beryls shard nodig ?
en dropt elke rare mob een shard + eigen part ?
Mij nog niets van opgevallen, maar ik ben die shards helemaal nog niet tegengekomen :o

Gisteren een klein groepje van 15 lvls lager geholpen in Fornost, maar ik kreeg de indruk dat de mobs ineens hoger lvl zijn, ik kreeg bij de ingang van het Fornost 'centrum' al rap te maken met een bunder van 5-6 elites met +/- 4-6K morale :o. Na de eerste 'schrik' was dat wel te mannen maar ik vond het nogal stevige tegenstand als ik er niet bij zou zijn.
Volgens mij was dat voor de patch niet zo?

[ Voor 35% gewijzigd door botoo op 28-08-2007 10:26 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:17:
Mij nog niets van opgevallen, maar ik ben die shards helemaal nog niet tegengekomen :o
ik heb met een champ gnash 2 x verslagen en die dropt standaard een tong en een beryl shard ik heb de tongen gekregen en hij de shard (de 1e keer heb ik gnash niet eens gezien haha) hij gaf mij wel de keuze de 2e keer of ik de shard wilde of de tong. hierdoor heb ik nu dus een etched beryl ring :P

wat ik dus wil weten is of dat voor alle mobs geldt ? (achitling, snowback etc etc)
Gisteren een klein groepje van 15 lvls lager geholpen in Fornost, maar ik kreeg de indruk dat de mobs ineens hoger lvl zijn, ik kreeg bij de ingang van het Fornost 'centrum' al rap te maken met een bunder van 5-6 elites met +/- 4-6K morale :o. Na de eerste 'schrik' was dat wel te mannen maar ik vond het nogal stevige tegenstand als ik er niet bij zou zijn.
Volgens mij was dat voor de patch niet zo?
volgens mij was dat meteen al zo...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-08-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:33:
[...]

ik heb met een champ gnash 2 x verslagen en die dropt standaard een tong en een beryl shard ik heb de tongen gekregen en hij de shard (de 1e keer heb ik gnash niet eens gezien haha) hij gaf mij wel de keuze de 2e keer of ik de shard wilde of de tong. hierdoor heb ik nu dus een etched beryl ring :P

wat ik dus wil weten is of dat voor alle mobs geldt ? (achitling, snowback etc etc)
Alle "unique named" mob die niet bij een quest horen (uitgezonderd CD bazen, geloof ik) droppen shards.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke traits hebben jullie bij een minstrel nog meer toegepast / ge-equipped?

Virtues, race, class, legendary... ik ben daar erg benieuwd naar. Ik weet dat het meer om de power gaat, dan om de morale / vitality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:36:
[...]

op alle 4 de locaties hieronder beschreven kan je 4 paginas vinden...
goblins in misty mountains (die plek waar de ingots quest is)
wights in imlad
die grotten in angmar (waar die exceptional hide wargs ook inzitten
hillmen vlakbij hellegrot in Misty mountains

daar kan je de paginas vinden voor alle boeken behalve die je kan kopen... die weet ik niet omdat ik die gekocht heb. zelf moet ik er nog 2 van de wights in imlad de rest heb ik :P

als ik jou was zou ik nog even levellen voordat je daar gaat farmen voor pages. of je moet met een hoger level char meelopen...
Dank je voor de tips.. ;) Ik heb inmiddels 1 page gevonden van de Valours Marches die dropte op een plek die je niet beschreef, namelijk bij de Dwarfs in de Giant Hills van Misty Mountains (de plek waar book 5 chap 3 zich afspeelt)

Ik heb al wat lopen zoeken bij de Hillmen vlakbij Hellegrod en we waren ooit met een fellowship van zes (waarvan ik het hoogste level was) Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik... Dus deelde ik de klappen uit en werd ik door een lager level Minstrel zo goed mogelijk gehealed...ging mijn health te veel naar beneden dan werd de agro naar een ander karakter geleid...zodat ik weer kon worden bijgehealed...niemand wilde opgeven...en het is uiteindelijk dus gelukt...en de eerste exceptional hide is binnen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:13:
[...]

Dank je voor de tips.. ;) Ik heb inmiddels 1 page gevonden van de Valours Marches die dropte op een plek die je niet beschreef, namelijk bij de Dwarfs in de Giant Hills van Misty Mountains (de plek waar book 5 chap 3 zich afspeelt)

Ik heb al wat lopen zoeken bij de Hillmen vlakbij Hellegrod en we waren ooit met een fellowship van zes (waarvan ik het hoogste level was) Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik... Dus deelde ik de klappen uit en werd ik door een lager level Minstrel zo goed mogelijk gehealed...ging mijn health te veel naar beneden dan werd de agro naar een ander karakter geleid...zodat ik weer kon worden bijgehealed...niemand wilde opgeven...en het is uiteindelijk dus gelukt...en de eerste exceptional hide is binnen.. :)
ik ben gisteren hellegrod ingegaan tering niet normaal meer... das iets pittiger dan laten we zeggen een level 49 bear :o

Amberlin level 34 geworden vandaag gaat ze 35 worden no matter what!!!! ik ben het lopen zat en wil mn paard :P tevens kan ik dan mijn dwarfsteel tools gebruiken... heb superior dwarfsteel mining pick en jeweller tool alleen cooking supply critte niet :-(

gecritte tools zijn nu meer van belang zonder crit durability van 45 :N en met crit 60 waar ik toch wel gewend aan was :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 29-08-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hellegrod zelf binnengehobbeld...waar we met heel veel moeite een level 49 beer tegen de vlakte hebben weten te werken (toch niet slecht voor een groep waar iedereen level 42 of lager is) De enige die de beer daar enigszins pijn kon doen was ik...
Leuk is dat hé? Een 7 lvl's hogere mob omleggen is beslist geen makkie. Nog meer lvl's hoger lukt helemaal niet, iig niet alleen, daar werd ik gisteren (tegen beter weten in toch proberen :+ ) mee geconfronteerd. Ik was met lvl32 Burglar de laatste van de Bilbo riddles aan het afwerken (Arwens Legacy). Na door de Trollshaws gesneaked te hebben tot de cave had ik een probleem, ik kon wel langs de worms heen sneaken maar als ik de legacy op wilde pakken werd ik onderbroken en door drie worms besprongen. Mijn aanvallen haalden niets uit en ridlle/stun werkte ook niet. Run/evade gelukkig wel, maar daar kreeg ik de legacy niet mee :+

Nadar iemand van de andere kant van Middle-Earth naar me toe was gekomen en we er achter kwamen dat hij daar niet naar binnen kon kwam er een lvl34 Loremaster aankakken, stapte naar binnen en stond na 1 minuur weer even vrolijk buiten. WTF??? Ik ook weer naar binnen bleek er ondertussen een lvl50 binnen te zijn die alles al geplet had. Legacy opgepakt en ingeleverd. Mooie 19.2 dps dagger als reward, nauwelijks beter dan mijn eigen gecritte swords maar wel fire-damage en juist die speciale (fire of light) damage gaat steeds meer nodig zijn bij hoger lvl mobs die een zekere weerstand tegen normal damage hebben.

Ik heb solo geprobeerd om een Nam-Amlung Auroch (4700 morale elite) om te leggen, Ik ben weliswaar 2 lvl's hoger maar de Auroch heeft factor drie morale. De eerste lukte op her randje nadat ik de volledige trukendoos open heb moeten trekken 8) maar de tweede had net iets langere adem :'( Ik deed nog een HIPS en wilde de Auroch omcrikelen om hem de genadeslag in de rug te geven maar door die HIPS was de combat blijkbaar gereset voor het beest en stond 'ie weer op volle morale :(
Vanavond nog maar eentje proberen :P

Ik heb ondertussen wel mijn questlist vol staan 40/40 :( nu wil ik ei'k niets meer droppen maar het zijn bijna allemaal oranje of rode vervolg- en/of felloship quests, het is nu toch echt even een poosje afgelopen met de overwegend solo-pret :|
ik ben gisteren hellegrod ingegaan tering niet normaal meer... das iets pittiger dan laten we zeggen een level 49 bear
Da's relatief natuurlijk, de mate van pittigheid is lvl gerelateerd, een lvl42 char heeft doorgaans meer werk aan een lvl47 mob dan een lvl50 met een lvl52 mob.
gecritte tools zijn nu meer van belang zonder crit durability van 45 en met crit 60 waar ik toch wel gewend aan was
huh?
Je had eerst 60% en nu krijg je betere tools en je gaat terug naar 45??? Of vergelijk je nu twee verschillende dingen met elkaar? Volgens mij klopt het verschil ook niet, het verschil tussen crit en non-crit zal geen 15% zijn?

Hoe bevalt je nieuwe kinship? Is het nog steeds zo goed als in het begin en ook met je lagere lvl Captain? Ik ben actief aan het kijken naar een ander kin, Profit is ook opgestapt (kan ik wel achteraan maar ik wil eerst zeker weten dat het een goede kin is), dus nu zijn er niet eens officers meer online :|

Het sticky op het Codecasterforum geeft wel een hoop mogelijkheden maar praatjes kan iedereen ophangen en ik wil eerst weten of het echt een actieve/goede kinship is. Een paar die me opvallen: WTD (We Toss Dwarves :o), Apocalyptica, Defenders Of The White Tree, En Agarwaen en Fellowship of the Bling.
Gelukkig kan ik die beslissing nog even voor me uit schuiven want ik ga eerst op vakantie, daarna zie ik wel verder, maar tips zijn bijzonder welkom :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:48:
huh?
Je had eerst 60% en nu krijg je betere tools en je gaat terug naar 45??? Of vergelijk je nu twee verschillende dingen met elkaar? Volgens mij klopt het verschil ook niet, het verschil tussen crit en non-crit zal geen 15% zijn?
alle niet gecritte tools hebben nu een durability van 45 zo ook minning picks en foresters axes... dit is met de nieuwe patch verandert. ik weet dat jij een ancient steel mining pick hebt deze heeft nu dus ook een durability van 45 als je 60 durability wilt moet je een gecritte hebben (superior versie)

was bekend dat zou komen alleen dacht ik dat het alleen voor nieuwe tools gelde dus had ik ook miningpick en forester axe gekocht voor de patch helaas durability van 45...
Hoe bevalt je nieuwe kinship? Is het nog steeds zo goed als in het begin en ook met je lagere lvl Captain? Ik ben actief aan het kijken naar een ander kin, Profit is ook opgestapt (kan ik wel achteraan maar ik wil eerst zeker weten dat het een goede kin is), dus nu zijn er niet eens officers meer online :|

Het sticky op het Codecasterforum geeft wel een hoop mogelijkheden maar praatjes kan iedereen ophangen en ik wil eerst weten of het echt een actieve/goede kinship is. Een paar die me opvallen: WTD (We Toss Dwarves :o), Apocalyptica, Defenders Of The White Tree, En Agarwaen en Fellowship of the Bling.
Gelukkig kan ik die beslissing nog even voor me uit schuiven want ik ga eerst op vakantie, daarna zie ik wel verder, maar tips zijn bijzonder welkom :)
het is een goeie en gezellige kinship ook behulpzaam. veel dingen doen ze gratis en als je hulp nodig hebt zijn er altijd wel wat mensen bereid te helpen. jij bent meer dan welkom in onze kinship :)

eergisteren iemand tools voor me laten maken helaas geen crit en toen maakte hij er nog 1 van eigen materiaal die wel critte en die kreeg ik. had al aangegeven dat dat niet hoefte.

heb ook al met iemand van kinship turtles geslacht omdat ik ze niet alleen aankon... nu kan ik dat echter wel alleen duurt het wel lang :X

anders probeer je toch met je burglar onze kin uit en als het je bevalt vraag je een invite voor azteque

ps. ik zit bij fellowhip of the bling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

[...]
@MueR.
Zowel de Variags of Khand als de Monster tribe zitten op Snowbourne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
^^ nice, ik ben op zoek naar een nieuwe kin namelijk, niet om die-hard te raiden, maar gewoon relaxed wat samen helpen als het nodig is, wat questen/fellowships doen/deeds afronden/etc. Ik ben ook niet 24/7 online (ja echt je hebt van die gasten die, wanneer je ook maar aanloged, online zijn :+)...Verder heb ik monsterplay nog niet ontdekt, maar dat zal nog wel komen. Ik heb nu 3 chars, een lvl36 Burglar (ArtisanTailor/Forester/Prospector), een lvl17 Hunter (Artisan Jeweller/Cook, Expert Prospector) en een lvl13 Loremaster (Journeyman Scholar/Weaponsmith, Artisan Farmer).
Is bij jullie de voertaal, engels? Dus is er nog plaats in jullie kin?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
hoe zit het met end game wat voor dingen kun je dan doen. Van wat ik lees is dat niet zo heel erg aanwezig veel mensen beginnen een alt. Is er echt zo weinig te doen op lvl 50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Can your computer run that game?
System Requirements Lab analyzer

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:48:
[...]
Leuk is dat hé? Een 7 lvl's hogere mob omleggen is beslist geen makkie. Nog meer lvl's hoger lukt helemaal niet, iig niet alleen, daar werd ik gisteren (tegen beter weten in toch proberen :+ ) mee geconfronteerd. Ik was met lvl32 Burglar de laatste van de Bilbo riddles aan het afwerken (Arwens Legacy). Na door de Trollshaws gesneaked te hebben tot de cave had ik een probleem, ik kon wel langs de worms heen sneaken maar als ik de legacy op wilde pakken werd ik onderbroken en door drie worms besprongen. Mijn aanvallen haalden niets uit en ridlle/stun werkte ook niet. Run/evade gelukkig wel, maar daar kreeg ik de legacy niet mee :+
Zeker wel..we waren eerst rechtdoor gelopen en daar waren dus echt alleen maar level 50 mobs te vinden en natuurlijk ook allemaal elite... :P Deze beer was ook elite en het voelde dan ook verrekte goed dat we met vereende krachten (allemaal uit dezelfde Kinship ook nog eens) deze grote brulboei met een slechte adem wisten neer te werken... :P

Bilbo's riddles heb ik pas relatief laat afgewerkt, ik was volgens mij level 34 ofzo...maar met mijn minstrel ging dat vrij redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

effe om een ervaring te delen.
heb net een nieuwe pc die een stukkie sneller is dan mn oude laptop.
nu speelde ik op de laptop op 1280 * 800 in medium en schaduwen uit. ging helemaal prima,

nu speel ik op 1440 * 900 (19" breedbeeldresolutie) en alles op zijn hoogst en ik wist niet wat ik meemaakte. de game was gewoon al mooi, maar dit slaat echt helemaal alles. wat een ongelofelijk verschil is dat zeg. supermooie schaduwen en een onwijs levendige en mooie wereld.
helemaal happy hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Mag ik de specs van je laptop weten? Want ik speel ook op een laptop (2 Ghz single core, 1gb ram, ATI Mobility Radeon X700) en zelfs op lage graphics loopt ie niet erg soepel. Of zijn het de schaduwen die veel verschil uit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sagaris schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:
Mag ik de specs van je laptop weten? Want ik speel ook op een laptop (2 Ghz single core, 1gb ram, ATI Mobility Radeon X700) en zelfs op lage graphics loopt ie niet erg soepel. Of zijn het de schaduwen die veel verschil uit maken?
Overstappen naar 2GB, dat maakt dus echt een groot verschil.
En ja, die schaduwen doen ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ongeveer dezelfe laptop. was bij mij geen probleem. de schaduwen zijn erg veel vragen. ik zou die in ieder geval uitzetten

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:24:
Bilbo's riddles heb ik pas relatief laat afgewerkt, ik was volgens mij level 34 ofzo...maar met mijn minstrel ging dat vrij redelijk...
relatief laat? ik bel level 35 en heb nog niks gedaan in rivendell (behalve voor craft quests)

bijna 1 rank van de cooking reputation (mathom society) tering wat een werk 150 van die dingen gekookt en nou moet ik er nog 10 voor de 1 rank... dan die andere recepten die veel duurder zijn om te maken :(

al die reputation items vreten ruimte in de inventory en is saai farm/grind werk om compleet te krijgen. schijnt wel dat als je 1e rank hebt je in de betreffende hall mag en dat daar superior workbench en superior study is

Amberlin level 35!!!! eindelijk vandaag ff mn paard halen 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 30-08-2007 08:37 ]

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:26:
[...]

relatief laat? ik bel level 35 en heb nog niks gedaan in rivendell (behalve voor craft quests)
...

Amberlin level 35!!!! eindelijk vandaag ff mn paard halen 8)
LOL...ok, blijkbaar valt dat dan nog wel mee.. :P

Gefeliciteerd! ;) Veel plezier met je paardje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Rfce schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:33:
^^ nice, ik ben op zoek naar een nieuwe kin namelijk, niet om die-hard te raiden, maar gewoon relaxed wat samen helpen als het nodig is, wat questen/fellowships doen/deeds afronden/etc. Ik ben ook niet 24/7 online (ja echt je hebt van die gasten die, wanneer je ook maar aanloged, online zijn :+)...Verder heb ik monsterplay nog niet ontdekt, maar dat zal nog wel komen. Ik heb nu 3 chars, een lvl36 Burglar (ArtisanTailor/Forester/Prospector), een lvl17 Hunter (Artisan Jeweller/Cook, Expert Prospector) en een lvl13 Loremaster (Journeyman Scholar/Weaponsmith, Artisan Farmer).
De voertaal is Nederlands, aangezien we alleen Nederlanders en Belgen aannemen. Wel is er een internationaal zuster-kinship, dus af en toe wordt er wel engels gebabbeld op TS.
Plaats in de Kinship is er zeker, spreek me maar een keer aan wanneer ik online ben. Mn kinship character heet Rhyaehar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:33:
ik heb een 35 captain misschien kunnen we eens samen aan de wandel gaan?
msg me maar als op Eldar zit
Ellendras level 50 minstrel
Amberlin level 35 captain

als ik er ben zit ik op 1 van die namen... wat betreft onze kin, deze is engels en ik kan je wel binnen loodsen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:26:
schijnt wel dat als je 1e rank hebt je in de betreffende hall mag en dat daar superior workbench en superior study is
In Michaels Delving heb ik in de Hall wel een superior study gezien maar (nog?) geen superior workbench :(

* botoo gaat een rampzalige tijd tegemoet :o

Komend weekend ben ik offline, en volgende week op vakantie, dat word zwaar afkicken :+ Naja, het goede nieuws is dat mijn enhanced xp-bar wel lekker vol zal zitten als ik van vakantie terug kom.

Ik zal de dagen die ik komende week nog online ben gebruiken om lvl35 (nog 50K) en paard te halen, en mijn 150 Wargs deed te doen voor 'return to Bree' trait, zodat ik iig een stuk mobieler ben. Dat is wel zo makkelijk als ik naar een nieuwe kinship ga.

Wel een rotklus om die Wargs te killen als je geen ranged weapons hebt, wel leuk om al sneakend een critical backstab te doen zodat die Warg gelijk de helft van z'n morale kwijt is }> , maar 150 keer is wel weer wat te veel van het goede :+

Best wel leuk om te zien hoe voorzichtig sommige spelers kunnen zijn als ze niet weten wat ze te wachten staat. Gisteren gedaan 'free Dori' gedaan met een relatief overpowered groepje. Ik kwam als laatste fs-member mee maar ze wilden veel liever een healer, die was niet voorhanden en toen ik vertelde dat we dat makkelijk zo konden durfden ze het aan. Er zat nota-bene een Captain bij, waar heb je dan nog een dedicated healer voor nodig?

Even later met een andere groep de 'defence of Trestlebridge' afgewerkt, in die ploeg zat één andere ervaren speler (alt van lvl50), een Captain én twee Minstrels. Die Minstrels liepen naderhand wat te miepen dat ze amper hoefden te healen _O- Niet zo gek natuurlijk met 2 Guards en een Burglar. Debuff by Burg en aggro op Guards galore.

Commentaar naderhand: 'was dat alles?' :D Soms lijkt het werkelijk te simpel als het goed loopt :Y)

Neocrown, een lvl43 Champion waar ik soms mee samenwerkte was weer terug van vakantie en wilde wel wat rep-tokens verzamelen in Dol Dinen. Dat kwam goed uit want ik moest van alles verzamelen in Dol en ook 16 trollen verslaan, samen was dat een perfect samenspel. Burg sneaked en opent de combat met een fijne debuff en de Champion maakt er gehakt van, we konden zelf 2 trollen tegelijk aanpakken, de tweede kreeg steevast een riddle voor z'n pet en bleef dan braaf staan wachten totdat we klaar waren met z'n collega }>

Helmen, collars, trollen en (10) tokens waren binnen een uurtje gedaan :Y)

Ik ben ook eens begonnen met 'burgle' daarmee kan je proberen een item van een mob te rollen 8) Dat item is iig niet iets wat anders zou droppen als je die mob verslaat, dus echt extra. Nog niet veel bijzonder kunnen rollen, maar wel heel stoer om te doen 8) Dus eerst sneak, burgle en dan pas de combat openen. Op een moment waren we bij één van de baasjes aangekomen die geflankeerd werd door 4 adds, dat was ook voor ons wat te hoog gegrepen dus heb ik 'm alleen ge-burgled en toen weer het kamp uitgesneaked :Y }>

Sinds de book 10 patch heb ik wel het idee dat de conjunctions moeilijker op gang komen, da's best vervelend als je er op rekent :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Ja dat "Healer needed" is ook overdreven. Da's vaak handig wanneer je niet genoeg hoge level spelers hebt (of hele slechte spelers die overal gewoon in rennen :S). Gisteravond ook "The Troll-Keeper" gedaan met 5 man.

We hadden dan al een 45 Captain bij ons, maar een 35 Burglar durfde het niet aan om met ons groepje mee te gaan en verliet de fellowship weer (gezeur dat we geen healer hadden).

Uiteindelijk bij de eindbaas in de grot aangekomen, bleek onze Lore Master ons ook had verlaten. En toen waren er nog maar 4: 30 Champ, 33 Champ, 45 Captain en 35 Hunter. Het was vrij makkelijk om deze te verslaan.

Goed nu komt dat allemaal omdat die Captain gewoon een goede speler was, maar dat anderen dan op voorhand al niet mee willen omdat we geen minstrel hadden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik begin me een beetje te irriteren aan de prijzen die voor sommige items gevraagd worden.

Ik ben nu op het level dat ik graag een mirrored sword en een exquisite radiant robe wil kopen. Natuurlijk zijn dit zo'n beetje de beste items die er te koop zijn, maar 20 - 35G voor zo'n item vind ik echt teveel van het goede. Dergelijke crafters brengen dan als verdediging aan dat zij de materialen heel duur moeten kopen in de AH. Ik vind dat persoonlijk nogal krom. Waarom ga je je ingredients niet lekker zelf farmen. Natuurlijk kun je altijd 1 of 2 onderdelen in de AH kopen, maar alles! Ja dan wordt het item inderdaad erg duur om nog een beetje winst te kunnen maken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Op zoek naar een leuke nederlandse kinship? Kijk op www.variagsofkhand.nl!

[ Voor 10% gewijzigd door The_Bash op 31-08-2007 12:14 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
The_Bash schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:12:
Ik begin me een beetje te irriteren aan de prijzen die voor sommige items gevraagd worden.
* eensch is *
De prijzen die gevraagd worden voor sommige items zijn absurd, maar zolang spelers het betalen zal het zo blijven :|

Ik doe er iig niet aan mee, en ik heb ook nog nooit gemerkt dat mijn uitrusting dermate beroerd is dat ik meer moeite met bepaalde quests/mobs heb dan anderen met die overpriced items. Goed spelen kost niets (ja, wat moeite en een beetje nadenken) en resulteert imho in een hoger rendement dan domweg op AH hangen en veel te veel gold uitgeven.

Als ik crit-spullen probeer te maken is het uitsluitend voor mezelf en degenen waar ik mee speel, ik heb zelden zulke spullen op AH gezet. Wel zet ik veel +3 Hope pots op AH, maar dat is omdat ik die makkelijk kan maken en gebruiken om te levelen met crafting en omdat die Hope pots veel nodig zijn. Voordat ik daar mee begon waren de prijzen onnozel te hoog naar mijn zin, ik heb vervolgens vanaf 3 characters de AH kort overspoeld met redelijk geprijsde (30-50 silver) en nu zie ik die prijs-range veel vaker :Y)

Als ik crit-spullen nodig heb (wat is 'nodig'?) dan ga ik op zoek naar iemand die het voor me wilt maken en lever zelf de mats. En ook daar is een goede actieve kinship wel erg handig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Bash schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:12:

Ik ben nu op het level dat ik graag een mirrored sword en een exquisite radiant robe wil kopen. Natuurlijk zijn dit zo'n beetje de beste items die er te koop zijn, maar 20 - 35G voor zo'n item vind ik echt teveel van het goede. Dergelijke crafters brengen dan als verdediging aan dat zij de materialen heel duur moeten kopen in de AH. Ik vind dat persoonlijk nogal krom. Waarom ga je je ingredients niet lekker zelf farmen. Natuurlijk kun je altijd 1 of 2 onderdelen in de AH kopen, maar alles! Ja dan wordt het item inderdaad erg duur om nog een beetje winst te kunnen maken.

Wat zijn jullie ervaringen?

Op zoek naar een leuke nederlandse kinship? Kijk op www.variagsofkhand.nl!
gedeeltelijk is dat ook zo... de trophies zijn moeilijk te krijgen (of duur te koop) crit chance is maximaal 35% dus als je perse een gecritte wilt en dat wil je want de exquisite staat voor een crit dan houdt dat dus in dat je als crafter vaak wel 2 of 3 en met wat pech meerdere keren dat item moet craften en dat kost echt wel tijd moeite en gold. kijk alleen al naar de prijzen van die recepten...

de items die niet critten raak je aan de straatstenen niet kwijt en mede daarom is de prijs zo absurd hoog

ik kan hem wel voor je maken als je op eldar zit breng me de mats maar, echter heb ik maar een 16% tool dus max crit chance op single use recipe is 31% (met 10% scroll dus)

10% scrolls 200 a 250 silver per stuk
recipes gaan gauw voor 1 gold of meer
dat zijn al dingen die je niet continue kan farmen....
stel je moet 3 x een item maken voor een crit (zeer reeel beeld)
ben je dus al bijna 4 gold armer en dan heb je alleen de recepten en de scrolls gedekt

dan de rest nog enig idee hoe lang het duurt voordat je 3x de benodigde crit items hebt gefarmd en dan zwijg ik nog over de ancient steel ingots en of exceptional hides en de beryls...

sorry als je de beste tier 5 items wilt en perse gecrit dan moet je er wel wat voor doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 31-08-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
als je de beste tier 5 items wilt en perse gecrit dan moet je er wel wat voor doen
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het dus onzinnig om alleen voor recipes en crit verbeterende trophys al 4 gold oid uit te geven.

De hele clou van het spel is de beleving van de Middle Earth, niet een soort geavanceerd monopoly of beleggingsspelletje om rijk te worden. Geld heb je _nodig_ voor basic dingen als repairs, trainers, food, horse etc. niet voor overpriced mirrored zut en pages van de AH.

imho!!!

Wat hebben jouw gecritte muziekspeeltjes nu werkelijk gekost? Wat mats (die je redelijk makkelijk zelf kan vergaren), een betaalbare(!) scroll van AH en wat hulp van een ander :) Op diezelfde manier ben ik aan een zekere cloak gekomen :Y) geen haar op mijn hoofd die er over peinst om daar tig gold voor neer te leggen, daar heb je slechts hulp van je speelvrienden voor nodig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het dus onzinnig om alleen voor recipes en crit verbeterende trophys al 4 gold oid uit te geven.

De hele clou van het spel is de beleving van de Middle Earth, niet een soort geavanceerd monopoly of beleggingsspelletje om rijk te worden. Geld heb je _nodig_ voor basic dingen als repairs, trainers, food, horse etc. niet voor overpriced mirrored zut en pages van de AH.

imho!!!

Wat hebben jouw gecritte muziekspeeltjes nu werkelijk gekost? Wat mats (die je redelijk makkelijk zelf kan vergaren), een betaalbare(!) scroll van AH en wat hulp van een ander :) Op diezelfde manier ben ik aan een zekere cloak gekomen :Y) geen haar op mijn hoofd die er over peinst om daar tig gold voor neer te leggen, daar heb je slechts hulp van je speelvrienden voor nodig.
Helemaal mee eens. Daarom zit ik nu al gelange tijd in een kinship die alles winstloos voor elkaar maakt. Soms geef je een kleine vergoeding voor de componentskosten of je regelt zelf de trophy, maar meestal maak je iets voor de ander en zie je dat als een investering, omdat jij op zekere duur, weer iets terugkrijgt. Iedereen specialiseert zich in verschillende vocations en zo krijg je een echte ruilverhouding van de beste gear en wapens zonder dat je bergen goud kwijt bent en om het uur terug naar de AH moet omdat je weer ge-outbid bent door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 14:56
7-day Free Trials now available!01-Sep-2007Codemasters Online launch The Lord of the Rings Online FREE 7-day trial across Europe. Download your free trial and claim your free trial key at www.trylotro.com
www.trylotro.com dus

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:44:
[...]
De voertaal is Nederlands, aangezien we alleen Nederlanders en Belgen aannemen. Wel is er een internationaal zuster-kinship, dus af en toe wordt er wel engels gebabbeld op TS.
Plaats in de Kinship is er zeker, spreek me maar een keer aan wanneer ik online ben. Mn kinship character heet Rhyaehar.
Ok, als ik vanavond online kom, zal ik je IM-en of een ingame mailtje sturen ;-).
als ik er ben zit ik op 1 van die namen... wat betreft onze kin, deze is engels en ik kan je wel binnen loodsen als je dat wilt.
Voor alsnog speel ik alleen op Snowbourn... sinds de nieuwe patch kun je volgensmij wel van server switchen en/of je char-naam aanpassen, maar dat was ik voor alsnog niet van plan.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren mijn 1e beryl shard geloot :P meteen door iemand tool laten maken helaas geen crit :(
Amberlin level 36 geworden en 2 x gemist op een etched beryl necklace. damn dat zuigt :(

ben nu veel bezig in sarnur voor reputation damn goeie drops daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 66797 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:54:
gisteren mijn 1e beryl shard geloot :P meteen door iemand tool laten maken helaas geen crit :(
Amberlin level 36 geworden en 2 x gemist op een etched beryl necklace. damn dat zuigt :(
Ik heb eigenlijk nog niets met die uniek-craft-item drops gecraft (nog niet specifiek naar gezocht, ja op 1x ironhide na). Maar gebruik je dan een scroll (voor bijv. 10% meer) en bijv een ancient dwarf craft-tool om het critt-perc. te verhogen?
En als je nu 3x een 10% scroll gebruikt is dit dan cumulatief?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:13:
[...]

Ik heb eigenlijk nog niets met die uniek-craft-item drops gecraft (nog niet specifiek naar gezocht, ja op 1x ironhide na). Maar gebruik je dan een scroll (voor bijv. 10% meer) en bijv een ancient dwarf craft-tool om het critt-perc. te verhogen?
En als je nu 3x een 10% scroll gebruikt is dit dan cumulatief?
nee een scroll geeft je 1 minuut de bonus van b.v. 10% meerdere scrolls gebruiken heeft geen zin dit heb ik de 1e keer gerpobeerd met een 2.5% scroll ^^ (toen ik begon met craften)

Ellendras heeft een superior ancient iron tailoring tool die 16% mijn jeweller moet het met een superior dwarfsteel jewellers tool doen die 12% geeft dit omdat ze level 36 is en dus geen ancient iron/steel tools kan gebruiken.

weet iemand of je die beryl shards ook met minen kan vinden ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 03-09-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:42
Vergeef me voor de n00b vragen...

Ik heb twee jaar WoW gespeeld, en sinds een half jaar ben ik gestopt. Ik sta met vacantie voor de boeg op het punt om mijn membership weer op te pakken, maar ik denk er ook over om LotR te gaan spelen.

- Is LotR even laagdrempelig om in te komen als WoW? Dat bedoel ik qua interface maar ook qua moeilijkheidsniveau.
- Is het goed te doen om veel single player bezig te zijn? Ik ben een beetje een loner :) Blijven de quests dan ook een beetje leuk?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 08:23
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:48:

Ik heb twee jaar WoW gespeeld, en sinds een half jaar ben ik gestopt. Ik sta met vacantie voor de boeg op het punt om mijn membership weer op te pakken, maar ik denk er ook over om LotR te gaan spelen.

- Is LotR even laagdrempelig om in te komen als WoW? Dat bedoel ik qua interface maar ook qua moeilijkheidsniveau.
- Is het goed te doen om veel single player bezig te zijn? Ik ben een beetje een loner :) Blijven de quests dan ook een beetje leuk?
haha noob :P

What he says though :{
Wil eigenlijk hetzelfde weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

Bericht vandaag op Nu.nl : Weekje gratis Lord of the Rings Online te proberen.
Het enige dat je hoeft te doen is een file van ruim 7GB van de officiële Lord of the Rings Online website te downloaden.

Ofterwijl, neem een trial account en probeer het eens uit ?

<^ ^ >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:53:
[...]

haha noob :P

What he says though :{
Wil eigenlijk hetzelfde weten.
dat is erg persoonlijk er zijn mensen die vinden dat er genoeg solo content is en er zijn er die vinden van niet. ik vind van wel :-) maar zoals gezegd probeer het eens 7 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:48:

Nou, als je 2 jaar WoW hebt gespeeld, denk ik niet dat je moeite zult hebben met deze game...
Interface komt vrij veel overeen met die van WoW... Ook sneltoetsen/chatscherm/radar/userbars zitten vrijwel op dezelfde plek.
Daarnaast zijn er genoeg levels die je alleen kunt voltooien, al zul je merken dat naarmate je van level stijgt toch wel een party (fellowship) op moet zetten. Voor alsnog heb ik daar nog nooit problemen mee gehad (inmiddels lvl36). Iedereen is behulpzaam en netjes tov elkaar (op uitzonderingen na gelaten natuurlijk), en dat kun/kon je van wow niet altijd zeggen.

Ik zou inderdaad zeggen, probeer de trail even.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:42
Voor de "noobs" hierboven.... ;)

Het is zeker wel laagdrempelig want heb nooit eerder mmorpg's gespeeld maar dit speelt gewoon lekker weg. Speel het nu 3 weken en heb zelfs een life time abbo genomen voor 150 euro. Een hoop quests kun je gewoon alleen doen maar sommige absoluut niet. Dit zijn de fellowship quests en daar is het heel handig om 5 man te hebben of iemand die 15 levels hoger is.

Je kunt dus of iemand zoeken (wat toch vrij makkelijk gaat) of andere quests doen tot je een paar levels hoger bent. Leuk voorbeeld.. gister gingen we met 5 man book 2 doorspelen en daarmee moesten we een aantal elites neerhalen voor bepaalde quest items. Met 5 man ging het wel maar kostte wel wat moeite... opeens komt er een level 50 dwarf aan hobbelen en pakt de volgende mob in zijn eentje (wij tussen de lvl 22 en 29) Aan het eind van de battle van hem zag ik dat ie nog iets van 75% morale (hitpoints) over had dus geen gevaar.

En als je nog wilt proberen zonder te downloaden... loop even bij de dichtsbijzijnde Dixons binnen en vraag of ze daar nog de lotro pre-order hebben liggen. Op aanraden van iemand hier in dit topic ben ik ook langs gegaan en toen de baliemedewerker ging kijken wat ie moest kosten stond er 1 cent :)
Hij aan zijn chef vragen en ik verteld dat ze meestal gratis weggegeven werden en ja hoor... de chef zei "ach geef maar mee". Voor mij ging het puur om de lifetime aanbieding die via de pre-order te krijgen is maar er zit dus ook een dvd en nog wat goodies als stickers, grotere raamsticker, gratis ingame item en 10 dagen gratis spelen. Aanrader dus!

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyV76 op 03-09-2007 14:07 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:54:
ben nu veel bezig in sarnur voor reputation damn goeie drops daar :P
Samur???
Is dat één van de nieuwe gebieden uit book 10? Waar ligt dat en welk lvl is die omgeving? Goeie drops ben ik niet vies van, ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }> (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).
weet iemand of je die beryl shards ook met minen kan vinden ?
Afaik niet, het is vziw domweg een vervanging voor de oude trophy's

Vanavond een inhaalslag doen omdat ik afgelopen weekend offline was. Nog 2K en dan met gezwinde spoed de horse-quests afwerken en een knol kopen. Ik kijk met smart uit naar het versnellen van de reistijden.

Overigens zijn er voor een Burglar treurig weinig class-traits te halen vanaf lvl35, in totaal 2 active traits en 2 passive (evaderank/bonus).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:56:
[...]

Samur???
Is dat één van de nieuwe gebieden uit book 10? Waar ligt dat en welk lvl is die omgeving? Goeie drops ben ik niet vies van, ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }> (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).

[...]

Afaik niet, het is vziw domweg een vervanging voor de oude trophy's

Vanavond een inhaalslag doen omdat ik afgelopen weekend offline was. Nog 2K en dan met gezwinde spoed de horse-quests afwerken en een knol kopen. Ik kijk met smart uit naar het versnellen van de reistijden.

Overigens zijn er voor een Burglar treurig weinig class-traits te halen vanaf lvl35, in totaal 2 active traits en 2 passive (evaderank/bonus).
sarnur is dat nieuwe gebied onder thorins halls... mobs zijn gemiddeld 46 a 47 dus je burglar kan daar beter wegblijven';-)

ik hoop dat je mij een gunst wilt verlenen, ik heb azzy nodig ;) hoe lang het gaat duren weet ik niet maar hoop dat je tijd hebt moet een shard en een hoartusk horn scoren en die krengen hebben 19k morale :N als we hem samen slopen neem ik de hsard en de horn en na je vakantie doen we het nog eens voor jou :) (heb het dringend nodig :P) mocht je geen tijd hebben ivm je anti blaren quest (lees paard scoren) dan begrijp ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Ooops :o, ik was dus van het weekend met mijn lvl16 hunter nog wat lage level quests aan het afronden en kwam daar dus in de buurt, ik was een beetje quasi rond aan het lopen en ik begin met mikken, en had zoiets van, wtf die is paars.... aaaaarch rennen. Gelukkig kwamen op dat moment net 3 lvl50's de trappen oprennen die hem ff tegen de grond werkte, /kneel
Ik vond het al raar, ineens allemaal hoge level-players in die buurt, maar dat werd dus duidelijk: een nieuw gebied :)
botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:56:
ook al is een ge-burgled paars item natuurlijk helemaal gaaf om te 'krijgen' }> (wel weer jammer dan dat een Burglar geen speer mag gebruiken, maar het gaat om het idee :) ).
Om te 'krijgen'... hehe laatst had ik een groepje van 5 mobs berooft, 3x no hit en 2x purple item :D. Puur geluk, en wel erg leuk.
[backstab-mode]
Enjah, wat moet je met een speer... we hebben een dagger >:)
[/backstab-mode]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:15:
ik hoop dat je mij een gunst wilt verlenen, ik heb azzy nodig ;) hoe lang het gaat duren weet ik niet maar hoop dat je tijd hebt moet een shard en een hoartusk horn scoren en die krengen hebben 19k morale :N als we hem samen slopen neem ik de hsard en de horn en na je vakantie doen we het nog eens voor jou :) (heb het dringend nodig :P) mocht je geen tijd hebben ivm je anti blaren quest (lees paard scoren) dan begrijp ik dat
Ik heb al eens geprobeerd om die horn te pakken te krijgen, PH's (en alles wat er op leek) gekilled maar geen respawn, wel een hoop andere gegadigden voor de horn. Volgens mij is die mammoth wel solo te doen anders zouden er niet zoveel solo's daar rondstruinen, ook al waren het wel vrijwel allemaal Champions, dus ik weet niet of 19K correct is.

Zoals je van mij kan verwachten was ik dat horn-farmen al rap beu, dus je begrijpt dat ik niet sta te trappelen om daar te gaan campen ook al kan ik die horn/shard zelf ook heel goed gebruiken, en om dat dan twee keer te gaan doen . . .

Overigens zou je nu geen horn _en_ shard meer nodig moeten hebben, het is ws het één of het ander om een item te maken, niet alletwee. Of je wilt een 'old' recipe doen (met horn) en een nieuwe recipe uit de book 10 regels (dus met shard). Als de Mammoth alletwee de trophies dropped dan kunnen we die mooi delen, ik heb ook nog wat 'old' recipes.

Ik wil best wel eens een halfuurtje campen daar als ik er in de buurt ben, maar om er speciaal naar toe te gaan en dan gaan zitten wachten tot je mazzel hebt dat 'ie respawnt en daarna de mazzel dat een ander je niet net voor is, is niet helemaal mijn visie op een leuk speelmoment.

Samur? Ik wist niet (meer) dat het nieuwe gedeelte onder Thorins zo heet, ik heb je er zelf nog op gewezen dat daar veel Exeptional hides en rep-trophies te halen waren :) (ook al weer zo'n suf farming klusje :X ).
Rfce schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:44:

[backstab-mode]
Enjah, wat moet je met een speer... we hebben een dagger >:)
[/backstab-mode]
* doet high-five in de shadows *
8) :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

@MueR.
Zie signature en link daarin: Snowbourne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de horns nodig voor een aantal single use recipes die ik nog heb en de shard voor een betere tool (om goeie crit chance te krijgen) tuurlijk is delen perfect voor beiden maar ik meende dat je ze vrij makkelijk kon vinden en nu is er een 100% drop rate...

volgens mij is het gewoon slachten en ff wachten en weer slachten maar zou het niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:20:
[...]
Overigens zou je nu geen horn _en_ shard meer nodig moeten hebben, het is ws het één of het ander om een item te maken, niet alletwee. Of je wilt een 'old' recipe doen (met horn) en een nieuwe recipe uit de book 10 regels (dus met shard). Als de Mammoth alletwee de trophies dropped dan kunnen we die mooi delen, ik heb ook nog wat 'old' recipes.
Waarom hebben ze eigenlijk nieuwe recipes gemaakt voor hetzelfde item? Je kunt ze nu idd maken met een trophie-drop (old) of met een shard....
Hoe kom je eigenlijk aan die shards?? Ben ze nog niet tegen gekomen (op AH na dan.)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:46:
[...]

Waarom hebben ze eigenlijk nieuwe recipes gemaakt voor hetzelfde item? Je kunt ze nu idd maken met een trophie-drop (old) of met een shard....
Hoe kom je eigenlijk aan die shards?? Ben ze nog niet tegen gekomen (op AH na dan.)
dat hebben ze gedaan om het wat makkelijker te maken (en meer gebalanceerd) goed voorbeeld is ancient steel tailoring tool hiervoor moest je achitlings mandible hebben die is verschrikkelijk lastig te krijgen. daar een ancient steel jewellers tool een snowbacks claw nodig had. die is ook niet makkelijk te krijgen maar in verhouding tot de mandible wel!

nu is voor alles (nieuwe recipes uiteraard) een beryl shard nodig deze shards droppen van alle rare mobs (zoals achitling, snowback, gnashmaw enz enz) deze mobs droppen nu altijd een shard en de trophie voor de oude recipes. als je dus b.v. snowback slacht dan krijg je een beryl shard en een snowbacks claw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
ahaa, dat is mooi... dan kun je sneller je setje bij elkaar krijgen.
Ik zie nu net ook dat ze rare-drops hebben geupdate... hier staan nu ook de shard-drops bij.
Gisteren nog ff snel men lvl16 hunter gedinged naar lvl19 (bijna 20).. dat schiet dus lekker op.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:31:
ahaa, dat is mooi... dan kun je sneller je setje bij elkaar krijgen.
Ik zie nu net ook dat ze rare-drops hebben geupdate... hier staan nu ook de shard-drops bij.
Gisteren nog ff snel men lvl16 hunter gedinged naar lvl19 (bijna 20).. dat schiet dus lekker op.
ja alleen zijn die oude recipes wel lastig te krijgen... (lees duur je kan ze namelijk niet meer vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afaik droppen de shards van named (niet quest gebonden) mobs, dus op dezelfde manier als de 'oude' trophies. Mogelijk voordeel (kan ik nog niet bevestigen omdat ik er ook niet veel heb) is dat je nu minder verschillende soorten trophy-drops hebt.

Ik heb me vanmorgen (terwijl ik thuis zat te wachten totdat de files een beetje op wilden lossen :9) laten verleiden om een Karnasht's Tooth te kopen op AH. Ik had een 'old' single use recipe voor een Polished Westernesse Sword (18.75 dps, +63 Morale, min. lvl 35) _met_ fraai groen glimmende Westernesse Damage :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fec46d2807555d58c2d041b4f4527710/full.jpg

Het is een beetje tegen mijn principe om zoveel silver uit te geven aan onderdelen, maar er word behoorlijk op die Karnasht gejaagd en blijkbaar respawnt 'ie net zo 'vaak' als de Snowback :| En aangezien mijn Burglar wel weer aan een nieuw upgraded sword toe was . . . :+

Ik vraag me af hoe lang de oude drops te vinden zullen blijven nu de nieuwe shards als special trophy gebruikt worden in de nieuwe recipes, ik hoop toch wel een poos nog want ik heb een aardige hoeveelheid 'old' single use recipes.

Gisteren een sparringsessie gezien tussen een lvl50 Champion en een lvl50 Burglar, de Champion werd volledig weggevaagd, de Burglar had aan het eind nog 80% morale over! Ik heb het zelf (lvl35) ook nog even geprobeerd tegen een lvl44 Champion maar dat was toch iets minder succesvol, ik kon 'm amper raken met mijn oude wapens en als ik 'm raakte was het voor een hele lage damage, wel grappig om te zien dat ik 'm best vaak kon debuffen, stunnen en onderuit schoppen :P Nu sloeg hij niet voluit terug maar het was een leuke testcase.

Beter ging het in Fornost toen ik daar met een fs bezig was. het fs bestond uit 1 Guard, 1 Hunter en 3! Captains + Heralds en mijn Burglar, het leek soms wel op een raid zo chaotisch, zeker omdat er veel mobs respawnden en omdat en gepulled werd als een stelletje losgeslagen idioten. Toch ging alleen de Guard een keertje dood toen 'ie buiten de chaos bezig ging. De Burglar deed voornamelijk links, rechts, voor en achter debuffen&stunnen terwijl de rest alles aan het pletten was :).
Maar een schoolvoorbeeld van een slecht fs was het wel, communicatie van 0,0 en maar heen en weer rennen 8)7

Iets later ging één Captain weg en zijn we met vijf aan de worm quest begonnen, de Guard en ik moesten alle worms nog maar de anderen alleen de boss-worm Galjapan(?). Aangezien niemand behalve ik wist waar de boss was heb ik ze de weg gewezen. Nadat ik mijn 10 worms gescored had, en we op een punt waren waar ze even konden rusten, vroeg ik of ze wilden wachten omdat ik dan de boss-quest op kon halen (ik sneak er wel uit/in 8)), helaas geen antwoord :X Vervolgens zegt de Guard, die natuurlijk ook zijn 10 worms had, dat 'ie de quest gaat inleveren, springt op zijn paard en weg was 'ie. Nadat er nog steeds niemand reageerde ben ik daar maar achteraan gegaan (altijd makkelijk een worm pullende Guard voor je }> ).
Het overgebleven drietal sprak geen woord maar denderde op Galjapan af |:( Daarna konden ze ineens wel communiceren (de Guard en ik hadden de quests inmiddels al ingeleverd) en begonnen mopperend te vragen waarom wij ineens weg waren 8)7 Dat lompe en egoistische gedrag (de helft van de tijd werd er tegen afspraak in ge-'need') was voor mij voldoende reden om :w te doen, Galjapan komt nog wel een keer.

[ Voor 1% gewijzigd door botoo op 04-09-2007 12:54 . Reden: pica! :-) ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@botoo

amberlin moet die gajapan ook nog ;) alleen ga ik wel wat minder online zijn, beetje sociale leven oppakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
alleen ga ik wel wat minder online zijn, beetje sociale leven oppakken...
_O- ;)

Ik kan wel ff aan Neocrown (lvl44 Champion) vragen of 'ie komt helpen, als we een beetje hendig spelen kunnen we die Galjapan wel met z'n drietjes 'mannen' :) en als het mislukt dan moeten we ff om beurten onze lvl50 ter ondersteuning meesturen, dan lukt het zeker.Maar mss zijn er wel andere spelers op dat moment aanwezig die 'm ook willen.

Zou wel lekker zijn want mijn q-list zit zoals gebruikelijk weer tot de nok vol :o

Best ruk ei'k die reputation zooi, je packs zitten daardoor nog voller, je hebt soms twee (of meer?) verschillende items voor dezelfde rep, en er zijn 6(?) verschillende reps. Een beetje rep-tokens verzamelen betekend dus eerst je packs legen in de vault.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:46:
[...]
_O- ;)

Ik kan wel ff aan Neocrown (lvl44 Champion) vragen of 'ie komt helpen, als we een beetje hendig spelen kunnen we die Galjapan wel met z'n drietjes 'mannen' :) en als het mislukt dan moeten we ff om beurten onze lvl50 ter ondersteuning meesturen, dan lukt het zeker.Maar mss zijn er wel andere spelers op dat moment aanwezig die 'm ook willen.

Zou wel lekker zijn want mijn q-list zit zoals gebruikelijk weer tot de nok vol :o

Best ruk ei'k die reputation zooi, je packs zitten daardoor nog voller, je hebt soms twee (of meer?) verschillende items voor dezelfde rep, en er zijn 6(?) verschillende reps. Een beetje rep-tokens verzamelen betekend dus eerst je packs legen in de vault.
ja daarnaast vind ik ze saai !!!! gruwelijk vaak hetzelfde recept koken... los van het geld kost het een bult tijd! dan die rep items farmen SAAAAAAAAAAAI en tijdrovend en idd packs nog voller en je vault ook :N

en ja voor elke rep zijn 2 items de common die je per 10 inlevert (300 punten) en de uncommen die je per 1 kan inleveren als je binnen bent (dus nadat je 1e level hebt gehaald) deze geeft 700 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:53:
. . . voor elke rep zijn 2 items de common die je per 10 inlevert (300 punten) en de uncommen die je per 1 kan inleveren als je binnen bent (dus nadat je 1e level hebt gehaald) deze geeft 700 punten)
Ah, dat is nieuw voor me, ik heb n.l. een mathom item wat van veel betere kwaliteit is dan de anderen. Die is bij Azteque maar die kan het Mathom huis niet in, Cranck ondertussen wel maar ik weet niet of ik die mathom-zut kan doorspelen. Rep-food doormailen ging iig niet, wat zoveel betekent dat alleen cooks relatief makkelijk het mathomhuis in kunnen, of ik moet ergens een plek vinden waar je héél veel rep-tokens kan halen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:03:
[...]
Ah, dat is nieuw voor me, ik heb n.l. een mathom item wat van veel betere kwaliteit is dan de anderen. Die is bij Azteque maar die kan het Mathom huis niet in, Cranck ondertussen wel maar ik weet niet of ik die mathom-zut kan doorspelen. Rep-food doormailen ging iig niet, wat zoveel betekent dat alleen cooks relatief makkelijk het mathomhuis in kunnen, of ik moet ergens een plek vinden waar je héél veel rep-tokens kan halen.
toppie ik stuur de rekening wel >:)

en ja je kan die dingen gewoon doormailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand een deel 4 maken? ik heb de starterspost en plaatjes niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Deze kan dicht. Deel 4 staat klaar :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen