Afaik droppen de shards van named (niet quest gebonden) mobs, dus op dezelfde manier als de 'oude' trophies. Mogelijk voordeel (kan ik nog niet bevestigen omdat ik er ook niet veel heb) is dat je nu minder verschillende soorten trophy-drops hebt.
Ik heb me vanmorgen (terwijl ik thuis zat te wachten totdat de files een beetje op wilden lossen

) laten verleiden om een Karnasht's Tooth te kopen op AH. Ik had een 'old' single use recipe voor een Polished Westernesse Sword (18.75 dps, +63 Morale, min. lvl 35) _met_ fraai groen glimmende Westernesse Damage
Het is een beetje tegen mijn principe om zoveel silver uit te geven aan onderdelen, maar er word behoorlijk op die Karnasht gejaagd en blijkbaar respawnt 'ie net zo 'vaak' als de Snowback

En aangezien mijn Burglar wel weer aan een nieuw upgraded sword toe was . . .
Ik vraag me af hoe lang de oude drops te vinden zullen blijven nu de nieuwe shards als special trophy gebruikt worden in de nieuwe recipes, ik hoop toch wel een poos nog want ik heb een aardige hoeveelheid 'old' single use recipes.
Gisteren een sparringsessie gezien tussen een lvl50 Champion en een lvl50 Burglar, de Champion werd volledig weggevaagd, de Burglar had aan het eind nog 80% morale over! Ik heb het zelf (lvl35) ook nog even geprobeerd tegen een lvl44 Champion maar dat was toch iets minder succesvol, ik kon 'm amper raken met mijn oude wapens en als ik 'm raakte was het voor een hele lage damage, wel grappig om te zien dat ik 'm best vaak kon debuffen, stunnen en onderuit schoppen

Nu sloeg hij niet voluit terug maar het was een leuke testcase.
Beter ging het in Fornost toen ik daar met een fs bezig was. het fs bestond uit 1 Guard, 1 Hunter en 3! Captains + Heralds en mijn Burglar, het leek soms wel op een raid zo chaotisch, zeker omdat er veel mobs respawnden en omdat en gepulled werd als een stelletje losgeslagen idioten. Toch ging alleen de Guard een keertje dood toen 'ie buiten de chaos bezig ging. De Burglar deed voornamelijk links, rechts, voor en achter debuffen&stunnen terwijl de rest alles aan het pletten was

.
Maar een schoolvoorbeeld van een slecht fs was het wel, communicatie van 0,0 en maar heen en weer rennen
Iets later ging één Captain weg en zijn we met vijf aan de worm quest begonnen, de Guard en ik moesten alle worms nog maar de anderen alleen de boss-worm Galjapan(?). Aangezien niemand behalve ik wist waar de boss was heb ik ze de weg gewezen. Nadat ik mijn 10 worms gescored had, en we op een punt waren waar ze even konden rusten, vroeg ik of ze wilden wachten omdat ik dan de boss-quest op kon halen (ik sneak er wel uit/in

), helaas geen antwoord

Vervolgens zegt de Guard, die natuurlijk ook zijn 10 worms had, dat 'ie de quest gaat inleveren, springt op zijn paard en weg was 'ie. Nadat er nog steeds niemand reageerde ben ik daar maar achteraan gegaan (altijd makkelijk een worm pullende Guard voor je

).
Het overgebleven drietal sprak geen woord maar denderde op Galjapan af

Daarna konden ze ineens wel communiceren (de Guard en ik hadden de quests inmiddels al ingeleverd) en begonnen mopperend te vragen waarom wij ineens weg waren

Dat lompe en egoistische gedrag (de helft van de tijd werd er tegen afspraak in ge-'need') was voor mij voldoende reden om

te doen, Galjapan komt nog wel een keer.
[
Voor 1% gewijzigd door
botoo op 04-09-2007 12:54
. Reden: pica! :-) ]