[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:34:
Als _in_ een fellowship zit word er wel gewacht, maar ik bedoel binnen afspraken die over verschillende sessies gaan, als een speler niet online is word een plaats bijna onmiddelijk gevuld met een ander die er toevallig wel is, zelfs als er afgesproken is om [insert dag/tijdstip] iets met een bepaalde ploeg te gaan doen.

A Legolas: Komend weekend is Fornost goed wmb, maar zaterdag kan ik nog niet plannen ivm m'n tig-jaar trouwdag, en daar moet ik toch wat aandacht aan schenken anders is het de laatste keer . . . .
:o

Overigens heb ik nog maar één Fornost Q open staan, de rest heb ik gedumpt omdat daar toch niet veel reward in zat en mijn Q-list ook te vol was. Ik heb alleen die ene nog waar je 4 baasjes moet verslaan en hun Nazguhl(?) gevesten moet verzamelen. We hebben er twee af. Die Q afmaken ruimt ook meteen de pack's een beetje op.
precies... ik heb er nog een paar zou leuk zijn als we die meekunnen pakken zo niet dan drop ik ze daarna... weet ook nog niet precies hoe ik zit in het hele weekend maar hoop eraan toe te komen...

vanmiddag voor het eten ff amberlin levelen (balkje zal wel weer blauw zijn)

enne feli met je trouwdag enzow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evendim, ja, daar moet ik ook weer eens gaan kijken...was daar al een keer naartoe gegaan toen ik level 27 was ofzo...maar dat was echt geen doen... ;) Dus toen heb ik maar besloten dat ik daar later nog een keer naartoe terug zou gaan...al wel wat quests verzameld...dus die moet ik maar eens gaan doen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel dit soort vragen misschien (waarschijnlijk) al eerder zijn voorgekomen stel ik ze toch ;)

Ik zit erover te denken ook weer eens een mmorpg op te pakken en dit leek mij wel een leuke.

Vraagjes zijn echter:

Hoe loopt dit spel op een wat oudere computer (amd 3200, 1 gb, radeon 9600)? (waarschijnlijk 1024x768) Er staat in de op alleen dat je een vrij krachtige computer nodig hebt, maar als ik de details wat terug schroef? Of mis ik dan echt heel veel?

Welke server moet ik nemen? (hoe slecht deze vraag, ik weet het)

En hoewel er geen echte slechte keuzes zijn in classe zijn er wel altijd classes overbevolkt. Altijd leuk om een classe te spelen die niet echt populair is (maakt mij echt niet veel uit, ik speel gewoon de rol die ik kies, ik weet nu toch nog 0 van het spel :P )
Zoals ik het uit dit topic opmaak zou ik dan voor burglar moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:00:
Hoewel dit soort vragen misschien (waarschijnlijk) al eerder zijn voorgekomen stel ik ze toch ;)

Ik zit erover te denken ook weer eens een mmorpg op te pakken en dit leek mij wel een leuke.

Vraagjes zijn echter:

Hoe loopt dit spel op een wat oudere computer (amd 3200, 1 gb, radeon 9600)? (waarschijnlijk 1024x768) Er staat in de op alleen dat je een vrij krachtige computer nodig hebt, maar als ik de details wat terug schroef? Of mis ik dan echt heel veel?

Welke server moet ik nemen? (hoe slecht deze vraag, ik weet het)

En hoewel er geen echte slechte keuzes zijn in classe zijn er wel altijd classes overbevolkt. Altijd leuk om een classe te spelen die niet echt populair is (maakt mij echt niet veel uit, ik speel gewoon de rol die ik kies, ik weet nu toch nog 0 van het spel :P )
Zoals ik het uit dit topic opmaak zou ik dan voor burglar moeten gaan?
ik denk dat dat spel als je kwaliteit wat terugzet best goed speelbaar is. wel zou ik 2 Gb aanraden want dat is geen vereiste in de systeemeisen maar het is wel zwaar aan te bevelen!

meeste mensen hier zitten op Eldar of snowbourn
hunter is echt zwaar overbevolkt en de champions zijn er ook behoorlijk veel van rest van de classes ongeveer gelijk minstrels zijn meest gevraagd daarna guard

burglar is een leuke class maar ze zijn allemaal wel tof eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 GB is inderdaad absoluut geen overbodige luxe, en voor het geld hoef je dat niet meer te laten want een GB kost niet zoveel meer. Als er dan nog een bottleneck zou zijn, dan zit die hem in je videokaart. De processor is goed genoeg...en zeker als je de details niet op het allerhoogst zet is dat prima speelbaar.

Het is natuurlijk allemaal veel mooier op een stevige PC, ik draai het nu op een AMD Athlon 4200 X2 met 2 GB en een Geforce 8600 GT..en dat draait als een zonnetje...op de hoogste opties die je je maar kunt bedenken..dan is het toch wel erg mooi. Eerst draaide ik het op een onboard videokaart...toen vond ik het al mooi...totdat ik het in al zijn pracht en praal had gezien...het spel is gewoon heel mooi gemaakt. Wat je vooral gaat missen met lagere opties, zijn water en licht effecten...als je die op maximaal kan zien...dan is het simpelweg genieten geblazen. :) Veel plezier in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugen upgraden is het probleem niet. Dat heb ik er nog wel voor over ;)

Dat de vid kaart de bottleneck is snap ik, maar het probleem is de agp poort op mijn mobo.

Nou ben ik niet meer helemaal thuis in de computer hardware (ik doe weinig spelletjes meer tegenwoordig), dus misschien is er nog wel een agp kaart te krijgen die beduidend sneller is voor weinig.

Anders wordt het echt grof upgraden en ik weet niet of ik dat overheb voor 1 spelletje... (1500 € ipv 50 € voor een spelletje is me toch wat gek lol)

De classe denk ik nog wel even over na dan. Dat ik langer doe over levelen met bepaalde classes vind ik niet zo'n ramp, levelen, hoe vervelend soms ook tijdens het levelen, is wel een van de reden dat je wil blijven spelen (althans, nadat ik level max ben heb ik toch altijd zoiets van... tja, en nu...?)

Zit er in de praktijk nog een duidelijk verschil in de mentaliteit van de spelers in het algemeen tussen eldar en snowbourn? Of is de ene server veel drukker bevolkt dan de ander? Of maakt het allemaal eigenlijk niet zoveel uit?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me lastig om op die laatste vraag een antwoord te geven. Als je op de ene server zit, weet je over het algemeen weinig over de mentaliteit op een andere server. Ik zit zelf op Evernight en vind de mentaliteit over het algemeen zeker prima. Er zitten altijd wel eens wat rottige types tussen, maar ja...die negeer je gewoon...

Evernight is wel een van de drukst bevolkte servers wordt gezegd. Nieuwe spelers wordt altijd aangeraden naar een server als Eldar te gaan omdat die nieuwer zijn en dus over het algemeen iets rustiger...ik zit echter prima op Evernight...gezellig..veel mensen..helemaal goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben ook een nieuwe spelen en ben begonnen op Evernight en qua drukte ( starting area ) valt het tot nu toe nog mee. Veel behulpzame mensen tegengekomen en tot nu toe maar 1 rotte appel :D
Sinds 2 dagen ben ik de Kingshp van Dragonspirit gejoined en dat bevalt prima. Ikzelf speel een Lore-Master en tot nu toe is het een uitdagende class waar ik nog een hoop van moet leren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lore-Master kan zo ontzettend leuk worden...ik heb er nu een die level 27 is...en ik ben nu al heel benieuwd naar de nieuwe skills als ik weer ga levellen...dat heb ik overigens wel een beetje met al mijn karakters...ook zijn de traits erg nuttig vaak, zo kun je als Guardian een trait verdienen die ervoor zorgt dat je Heavy Armour kunt dragen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
@Jukie: met je huidige hardware moet het spel goed kunnen draaien als je de prefs een beetje bescheiden houd. Ik heb zelf afgelopen week opgewaardeerd van 1 GB mem naar 2,5 GB en ik merk er geen hout van.

Voorheen had ik een Radeon 9500Pro en die vervangen voor een 1650Pro en nu heb ik wat meer details maar het spelplezier is gelijk gebleven :).

Wb servers en starting classes: waarom probeer je er niet een paar tegelijk? De eerste 7 lvl's kan je met een beetje moeite op één dag in het weekend gedaan hebben en dan heb je meteen een beeld van de serverdrukte en van het char wat je gekozen hebt. Daarna kan je altijd nog een andere keuze maken.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook bezig met evendim en kan wel hulp gebruiken dus als we hier een leuk groepje kunnen samem stellen om daar te questen?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt ook van de server af waar je zit natuurlijk Element of Life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach natuurlijk :) ik zit eigenlijk altijd op eldar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, gelijk maar daad bij woord gevoegd en het spel gekocht. Hij is nu aan het installeren, dus ben benieuwd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes, ik heb nu een 3 dagen guest key.
is het ook mogelijk dat als iemand mij een 10 dagen key verzend dat ik hiermee mijn account kan verlengen? :)

En waar kan ik allemaal game-cards kopen, want heb wel interesse om het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:29:
is het ook mogelijk dat als iemand mij een 10 dagen key verzend dat ik hiermee mijn account kan verlengen? :)

En waar kan ik allemaal game-cards kopen, want heb wel interesse om het spel te kopen.
Of dat je kan verlengen met nog eens 10 dagen weet ik niet, maar zou zeggen probeer het eens.
Game cards kun je bij de dynabyte krijgen en de andere game winkels neem ik aan.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:41
Een tijdje terug heb ik ook drie dagen kunnen spelen (trial die bij de Power Unlimited zat). Ik had nog nooit eerder een mmorpg gespeeld, maar het beviel me wel. Ik ben dus nu aant het denken om het spel aan te schaffen.

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe de mensen hier omgaan met fellowships. Gedurende de drie dagen dat ik kon spelen, heb ik dus ook een aantal quests moeten doen waarbij het noodzakelijk was dat je deel uitmaakte van een fellowship. Wanneer zo'n quest was gehaald, ging ik altijd alleen verder en zocht later weer een nieuw fellowship wanneer nodig. Mijn vraag is dan ook aan jullie hoe jullie dat doen. Hebben jullie een vaste groep, of zoeken jullie altijd nieuwe mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
In de Kin vind je wel steeds helpende handen. En het vinden van een fellowship gaat over het algemeen vrij vlot, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Het vragen naar trail keys hoort niet in dit topic thuis.
maar goed dat zo'n blauwe tekst bij de reply zo goed opvalt.

[ Voor 40% gewijzigd door Freelance op 28-07-2007 19:17 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
zoo vandaag heeft mijn burglar lvl 30 bereikt, direct een mooie skill erbij en een burglar-quest waar ik de skill in kon testen...
Ik moest een of ander zwaard stelen in the lone-lands (kom vaker op die plek, mobs zijn rond lvl 22 als ik me niet vergis). Nu echter was alles lvl30 met een hoopje vol lvl35 (alleen dus bijna niet te doen). Nou, goed en wel naar binnen gesneakt en zwaard gepikt. Ineens out of nowhere, 2 van die lvl35'ers tegenover me staan -> nieuwe skill == "Hide in Plain Sight" geactiveert en woosh, vanished... die mobs een beetje stom om zich heen aan het kijke, en weg was ik. Nog een hele mooie dager aan deze quest over gehouden ook ;). Op naar lvl35 (daarna mag je paardrijden, toch?)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:26:
zoo vandaag heeft mijn burglar lvl 30 bereikt, direct een mooie skill erbij en een burglar-quest waar ik de skill in kon testen...
Ik moest een of ander zwaard stelen in the lone-lands (kom vaker op die plek, mobs zijn rond lvl 22 als ik me niet vergis). Nu echter was alles lvl30 met een hoopje vol lvl35 (alleen dus bijna niet te doen). Nou, goed en wel naar binnen gesneakt en zwaard gepikt. Ineens out of nowhere, 2 van die lvl35'ers tegenover me staan -> nieuwe skill == "Hide in Plain Sight" geactiveert en woosh, vanished... die mobs een beetje stom om zich heen aan het kijke, en weg was ik. Nog een hele mooie dager aan deze quest over gehouden ook ;). Op naar lvl35 (daarna mag je paardrijden, toch?)
ja op level 35 kan je een paard kopen... hoop dat je gespaard hebt paard kost 4 gold en 220 silver ;)

je moet 3 paarden afleveren naar dorpjes en daarna een parcour rijden, dan krijg je paardrijden als skill en kan je een paard kopen voor de bovenstaande prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:49:
[...]

ja op level 35 kan je een paard kopen... hoop dat je gespaard hebt paard kost 4 gold en 220 silver ;)

je moet 3 paarden afleveren naar dorpjes en daarna een parcour rijden, dan krijg je paardrijden als skill en kan je een paard kopen voor de bovenstaande prijs
Wow 4.22G, nou ik heb nu 3.5.. in 5 lvls wellicht te halen.
Dat paard zou wel ideaal zijn... van dat lopen wordt je echt moe.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Dev-Chat.
Staan wel een paar interessante dingen in, zoals housing, tracking skills voor scholars, spelen als een kip en dat er een uitbreiding gaat komen voor kin-ranks & pvp.

[ Voor 50% gewijzigd door Freelance op 29-07-2007 10:34 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:29:

lezen mensen de TS wel eens

Je moet het spel kopen voordat je spel kunt spelen en gamecards werken dus ook niet... en idd... vragen om keys is uit den boze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ettenmoors: een haat/liefde verhouding :+

Voor de xp's en quests hoef je het imho niet te doen, alhoewel ik wel bijzonder nieuwsgierig ben naar hetgeen je krijgt als je de sleutel na 10 valour tokens in onvangst mag nemen (ik heb er nu 9, dus nog even geduld voor de spoiler ;)). Toch kan je er wel wat xp's vedienen door wat q's te doen en als je solo (tricky though) de grond-insecten (naam ff kwijt) gaat pletten, die zijn met enhanced xp toch zo'n 250 p/s waard en je gaat er best makkelijk doorheen :).

Het leuke op Ett. is natuurlijk de raids, waren donderdag en vrijdag de creeps dominant en kon je lekker snel reknown points verdienen, zaterdag hadden we (freeps) een sterke raid ploeg en rammelden we overal overheen. We hebben zelfs de creeps baasjes (die met 130K morale) verwijderd van hun plekken :Y)

En toen was Ett. booooring :'( Ett. is dus het leukst als je in een underdog positie zit, dan word er goed samengewerkt en zijn er veel reknown point te verdienen.

Raid op Ett. vereist wel enig gezond verstand, er word extreem veel ranged combat uitgevochten en daar hebben Champions natuurlijk niet veel te zoeken. Ook zijn de Wargs imho overpowered (stealth en speed) en als je asl Champ ge-root word en en hangen gelijk tig Wargs aan je broek dan heb je het snel gehad :(.

Wat moet je dan als Champion doen tijdens zo'n raid? Ik heb wat tips her en der gevonden en ben ook zelf wat aan het vogelen geweest.

Een hendige Champion:
- Blijft een beetje achterin in de groep en zoveel mogelijk bewegen zodat 'ie niet zo makkelijk als easy target geselcteerd word, en houd fervour off.
- Is er als de kippen bij als er een charge uitgevoerd word, dan wel met fervour on natuurlijk.
- Als een hunter gewebbed word ren je er naar toe en knalt er maximaal AoE in, zo worden de stealth Wargs zichtbaar en kunnen de anderen die op de korrel nemen (vaak gaan ze er met de staart tussen de poten vandoor maar ze halen het zelden allemaal :Y)).
- Hoopt dat de rest van de groep ook te hulp schiet als de Champ ge-root is:+ (best frustrerend als dat niet gebeurd)

Kortom, blijf low-profile en zorg dat je er bij bent als het een massa-combat word, blijf veel bewegen zodat de creeps je niet makkelijk kunnen targetten in de chaos.
Mintrels, Captains en LoreMasters: houd een oogje op de morale van je Champions, zij zijn het die in de close-range combat de overwinning brengen. Natuurlijk met behulp van, en in samenwerking met, de anderen, maar uiteindelijk komt het er op aan dat de morale van de creeps/mobs naar 0 moet en het liefst zo snel mogelijk :)

signing off,
Azteque - 'Esquire' (rank 2)
(verwijfde ranknaam ^^ btw ;()

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke class word er eigenlijk het minst gespeeld.

Ik heb zelf nog neit zoheelveel gezien van de wereld aangezien ik pas lvl 12 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 17:47:
welke class word er eigenlijk het minst gespeeld.

Ik heb zelf nog neit zoheelveel gezien van de wereld aangezien ik pas lvl 12 ben.
dat zal minstrel zijn, de meest gevraagde is daarna volgens mij guardian.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik zie de burglar het minst, deze worden in ieder geval niet veel gevraagd voor fellowships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
tjah en toch zijn ze erg handig voor debuff, en niet te vergeten conjunctions.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Moraelyn schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:05:
Ik zie de burglar het minst, deze worden in ieder geval niet veel gevraagd voor fellowships
zie ze in angmar (op snowborn) vrij vaak roepen om burglars, en kom er persoonlijk ook vrij veel tegen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moraelyn schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:05:
captains ook niet maar de captain is toch een erg prettig character om in je fellowship te hebben.

minstrel is in ieder geval het meest gevraagd (lees chronisch tekort) vooral op hoge levels
guard volgt daarna...

reden dat die 2 classes zo populair zijn is dat tanks en healers vrijwel in elke fellow een vereiste is en de rest is optioneel... nou zijn er ook wel quests waar een burglar ideaal zou zijn maar doordat ze niet zo populair zijn wordt er niet vaak om gevraagd zelfde geld voor captain.

gisteren mijn 2e legendary trait voltooid moet nog 5 pages voor de laatste
Amberlin level 21
Ellendras level 48

@azteque ettenmoors lijkt me ook tof alleen wil ik dan quests geruimd hebben en evendim gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Burglars worden ei'k pas handig als je in een ervaren fellowship zit, een burglar heeft wat tijd nodig om zijn truukjes uit te halen en als een fellowship te ongeduldig word en pulled dan houd het gauw op. Ook moeten je medespelers weten dat een gestunde mob niet aangevallen moet worden omdat 'ie dan weer 'live' komt, eerst de andere mobs doen dus en geen AoE's.

Gisteren heb ik even met een 'vreemde' 4-char fellowship gespeeld, twee Champs 47/49, 1 Hunter 48 en een LoreMaster 47. Geen healer dus en we waren in Nan Gurth (alle mobs 50, 50+ en/of elite), toch konden we behoorlijk huishouden omdat er goed samegewerkt werd en vooral omdat er niet overbodig gepulled werd :Y In het voorbijgaan nog even de Champion van Minas *** (25K elite) quest afgeraffelt :Y)

Ook nog even met mijn lvl10 LM rondgelopen met een klein fellowship, goed merkbaar hoe het verschil is met de meer ervaren spelers :X Er was een lvl15 Guard bij (de rest was 10/11) en die had geen benul wat zijn taak was, het tanken liet hij over aan de Champion :N en zelf raakte hij steeds buiten de groep verzeild en werd dan geplet }>
Zelf communiceren middels het fellowship chat channel begreep niet iedereen :o

In het options-menu kan je het zichtbaar aanwezig zijn van cloack en helmet aan- of uitzetten, heb je de kans om je wat meer te onderscheiden van de andere chars :). Azteque loopt nu met een ei-kale schedel rond _O- zo ben ik zelfs tijdens raids makkelijk terug te vinden in de chaos (makkelijk te targetten ook, dus in Ett zet ik wel een helm op :+).

edit:

@Legolas: Ettenmoors heeft geen haast en kan altijd gedaan worden, veel q's zijn repeteerbaar, de freeps/creeps 'war' is altijd gaande en follow-up q's heb ik nog niet gezien dus aansluiting verlies je ook niet.
Doe jij nu maar jouw dingetjes en tegen de tijd dat je je gaat vervelen of nieuwsgierig word is Ett, er ook nog wel :).

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 31-07-2007 12:05 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik vind het vooral leuk om de tankopdracht te verdelen tussen de guards en champs in je fellow. Het gebeurt geregeld dat een hogere lvl champ/guard de aanval opent, de eerste klappen opvangt waarbij zijn health op halfweg staat, en ik dan als guard weer overneem.
Ben ook spaarzaam met aggro skills, ik zou niet in een gevecht verzeild willen geraken waarbij op de minstrel wordt ingehakt en ik de mob niet meer van hem wegkrijg (omdat de aggro skill in cooldown zit).

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 31-07-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:58:
Een burglar heeft wat tijd nodig om zijn truukjes uit te halen en als een fellowship te ongeduldig word en pulled dan houd het gauw op. Ook moeten je medespelers weten dat een gestunde mob niet aangevallen moet worden omdat 'ie dan weer 'live' komt, eerst de andere mobs doen dus en geen AoE's.
|:( idd, ik speel dus alleen met mijn burglar... dat kun je dus vaak5x zeggen, en de 6e keer als je quest compleet is hebben ze het pas door. Ook geef ik bij zware elite mobs vaak aan dat er een conjuntion aankomt en dan zie je nog wel eens dat 4/6 niet die elite tackelen, doordat je dus maar een 2-mans uitvoert en het dus weinig effect heeft ;(
Vanaf lvl 30 heb je als burglar er wel een hele mooie skill bij "Hide in Plain Sight", als je dan eens een iets te wat fanatieke fellowship hebt en het einde nabij is -> poef en wegwezen ;).

Ik heb er vanaf lvl31 een trait/skill bij gekregen die me niet helemaal duidelijk is (naam is me ook ff ontschoten).
Als je hem "koopt", activeert en uitvoert kun je je onzichtbaar maken (skill geeft echter aan -3 stealth level, en 30min recovery als ik me niet vergis), lopen is echt mega traag nu (slomer zelfs als wanneer je normaal stealth.)
Mijn vraag is dus wat hiervan de toegevoegde waarde is/ of wat je ermee kan (buiten de andere 2 stealth skills).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:19:
[...]

|:( idd, ik speel dus alleen met mijn burglar... dat kun je dus vaak5x zeggen, en de 6e keer als je quest compleet is hebben ze het pas door. Ook geef ik bij zware elite mobs vaak aan dat er een conjuntion aankomt en dan zie je nog wel eens dat 4/6 niet die elite tackelen, doordat je dus maar een 2-mans uitvoert en het dus weinig effect heeft ;(
Vanaf lvl 30 heb je als burglar er wel een hele mooie skill bij "Hide in Plain Sight", als je dan eens een iets te wat fanatieke fellowship hebt en het einde nabij is -> poef en wegwezen ;).

Ik heb er vanaf lvl31 een trait/skill bij gekregen die me niet helemaal duidelijk is (naam is me ook ff ontschoten).
Als je hem "koopt", activeert en uitvoert kun je je onzichtbaar maken (skill geeft echter aan -3 stealth level, en 30min recovery als ik me niet vergis), lopen is echt mega traag nu (slomer zelfs als wanneer je normaal stealth.)
Mijn vraag is dus wat hiervan de toegevoegde waarde is/ of wat je ermee kan (buiten de andere 2 stealth skills).
die trait heb jij niet nodig... ik kan deze met mijn minstrel ook krijgen (sylvian shadows ofzo) dan kan je als niet burglar ook onzichtbaar worden (behalve als ze recht voor je staan) alleen ben je dan super traag. als burglar heb je er echt niks aan omdat je betere hiding skills hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
LOL, idd dan heb je der als burglar 0,0 aan... dat ze er dan een mooie alternative skill tegenover stellen voor ons burglars... anyway voor nix gekocht dus.

[ Voor 80% gewijzigd door Rfce op 31-07-2007 16:12 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:10:
LOL, idd dan heb je der als burglar 0,0 aan... dat ze er dan een mooie alternative skill tegenover stellen voor ons burglars... anyway voor nix gekocht dus.
volgens mij is het een race trait... daar zijn er meerdere van maar net welke je gehaald hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren de instance laten vallen van fornost... bedenk me nu pas dat ik daar mogelijk een RAID krijg, iemand die weet of dat het geval is?
vandaag proberen 2 quests in misty mountains en paar quests in angmar en dan ga ik door evendim heen stomen, om me daarna volledig op raids te kunnen richten.

heb ook nog gezocht op page locations van minstrel
moet de laatste 4 pages van the rising chord hebben en dan ben ik compleet
droppen de wights in imlad die nou of moet ik in gorothlad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een weekje lekker het spel proberen bevalt het me goed.

Zonder het te weten is mijn liefde vanaf het begin dus meteen uit gegaan naar een guardian en een minstrel.

Guardian net lvl 15 gehaald en lekker aan het rammen hier en daar. Voorlopig het belangrijkste wat mijn minsrtel heeft gehaald is pipeweed maken waarmee ik bootjes kan blazen d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dik en kaal, maar wel 50! :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7c9ee20ade9ebd988e89d0bd90d8859a/full.jpg

Overigens is er ineens veel minder haast bij het afwikkelen van quests, xp's krijg je niet meer en de rewards heb je zelf veelal beter. Turning 50 betekent dus dat ik meer in het bejaardenhuis (aka Ettenmoors) zal zijn :+ Daar kan je tenminste nog een rank verdienen (ook redelijk nutteloos maar het staat wel leuk), en met een beetje rank kan je speciale items kopen. O.a map to Ettenmoors in diverse categorieën.

Mijn eerste 10 tokens of valour ingewisseld voor een sleutel van één van de vier treasureschests, daar was ik best nieuwsgierig naar :)
spoiler:
Geweldige afknapper, spullen die regelrecht verkocht konden worden omdat ik ze al beter had

Tipje: cash niet in fellowship, want dan kan iedereen meegraaien op jouw rewards, hoeft geen probleem te zijn als je met bekende spelers bent, maar waarom zou je een risico lopen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ligt het misschien aan de class (guard lvl 36)? Ik geraak wat uitgekeken op dat spel. Zelf het spelen van een alt biedt me weinig feestvreugde. Want veel afwisseling is er niet qua omgeving. Je moet op een gegeven moment toch hetzelfde traject afleggen.
Op het begin, toen ik begon te spelen was het allemaal waaw en nice, maar nu vind ik het maar zozo. Heeft iemand ook deze indruk?

@Botoo: strak poppetje hoor. En die armor ziet er ook vet netjes uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 02-08-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben niet uitgekeken op dit spel sterker nog ik vind het ontzettend gaaf. Echter i.v.m. m'n functie, relatie en bang dat ik weer teveel uur eraan ga spenderen probeer ik het spel zo casual mogelijk te spelen. Soms een paar dagen niet dan weer ff een uurtje online dan weer een dag niet dan weer anderhalf uur online etc. Maar of ik daadwerkelijk m'n gamecard ga vernieuwen weet ik nog niet aangezien ik merk dat ik het liefst meer tijd in het spel zou willen steken dan mij lief is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Fratti schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:38:
Ik ben niet uitgekeken op dit spel sterker nog ik vind het ontzettend gaaf. Echter i.v.m. m'n functie, relatie en bang dat ik weer teveel uur eraan ga spenderen probeer ik het spel zo casual mogelijk te spelen. Soms een paar dagen niet dan weer ff een uurtje online dan weer een dag niet dan weer anderhalf uur online etc. Maar of ik daadwerkelijk m'n gamecard ga vernieuwen weet ik nog niet aangezien ik merk dat ik het liefst meer tijd in het spel zou willen steken dan mij lief is :p
Dat is het em nu net. Hoe meer tijd je eraan kan spenderen hoe fijner het spel is. Zo heb je ten minste het gevoel dat het vooruit gaat (qua quest, lvl, gold, xp). Maar hoe minder je speelt, hoe minder je gebonden bent aan en gebeten bent door het spel. Dus conclusie: LOTR (of meer algemeen MMORPG's) en casual spelen gaan niet goed samen.
Bij mij gaat het momenteel ook samen met simpelweg weinig tijd om te spelen. Volle agenda, weer beginnen werken en ook thuis taken te doen, evenals mijn zwangere vrouw voldoende aandacht te geven. [zie topic 'gamende vaders']

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is LOTRO wel het meest geschikt voor casual players van alle MMO's. Je kunt heel veel dingen alleen of met slechts een paar man doen, hebt weinig voorbereiding nodig, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hurtebise schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:55:
[...]

Dat is het em nu net. Hoe meer tijd je eraan kan spenderen hoe fijner het spel is. Zo heb je ten minste het gevoel dat het vooruit gaat (qua quest, lvl, gold, xp). Maar hoe minder je speelt, hoe minder je gebonden bent aan en gebeten bent door het spel. Dus conclusie: LOTR (of meer algemeen MMORPG's) en casual spelen gaan niet goed samen.
Bij mij gaat het momenteel ook samen met simpelweg weinig tijd om te spelen. Volle agenda, weer beginnen werken en ook thuis taken te doen, evenals mijn zwangere vrouw voldoende aandacht te geven. [zie topic 'gamende vaders']
Dat is ook de reden dat ik met wow gestopt ben. Ik heb het spel sinds de Beta gespeeld had 3 lv 70 chars waarvan 1 volledig in T5 ( shadowpriest ) en rogue met Kara gear en ik merkte gewoon dat ik zeer moe naar bed ging en ook moe opstond. Ik speelde 5 avonden per week van 18.30 tot 00.30 en had daardoor amper tijd om te trainen of voor m'n relatie.
LotR is anders maar toch merk ik dat ik weer die prikkel krijg om meer te spelen en daar pas ik gewoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren leuk opgeschoten...

Amberlin van level 21 naar level 23 :)
crafting is ook leuk opgeschoten
jeweler 952 van de 1040
prospector GM
+/- 300 van de 880 om artisan te masteren.

met ellendras heb ik fornost gedropped en misty mountains completed
nu ga ik met ellendras evendim doen
daarna quests in angmar afwikkelen en de laatste 4 pages grinden
dan ettenmoors eerst de non RAID quests verwacht dan wel in de buurt van level 50 te zijn 8)

en dan is het RAID time :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:56:
[...]
LotR is anders maar toch merk ik dat ik weer die prikkel krijg om meer te spelen en daar pas ik gewoon voor.
Dit is natuurlijk een keuze die je zelf maakt.
Ik heb jarenlang met ultima online en eve online hetzelfde probleem gehad.
Stel voor jezelf gewoon 2 van de vijf avonden voor puur en alleen gamen en spendeer de rest aan trainen vrouwen en drank. Doe ik ook en werkt fantastish.

Net zelf weer even verder gegaan en wat een genot om als dwerg die headbutt erin te gooien hij doet niet veel bijzonders maar wel humor.
Welke pipeweed moet ik maken om iets anders als die ringetjes en bootjes te blazen???
Begint na 2 stacks van 50 toch wel eentonig te worden d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Headbutt lijkt redelijk nutteloos maar heeft beslist een sterk punt.
Het kost geen fervour, is soms heel nuttig om spellcasting te verstoren, en je kan 'm soms zelfs gebruiken als je stunned bent.

Verder is het natuurlijk een geweldig gave move om naar te kijken :Y

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:53:
[...]

Dit is natuurlijk een keuze die je zelf maakt.
Ik heb jarenlang met ultima online en eve online hetzelfde probleem gehad.
Stel voor jezelf gewoon 2 van de vijf avonden voor puur en alleen gamen en spendeer de rest aan trainen vrouwen en drank. Doe ik ook en werkt fantastish.

Net zelf weer even verder gegaan en wat een genot om als dwerg die headbutt erin te gooien hij doet niet veel bijzonders maar wel humor.
Welke pipeweed moet ik maken om iets anders als die ringetjes en bootjes te blazen???
Begint na 2 stacks van 50 toch wel eentonig te worden d-;
ik heb een farmer en kan behoorlijk veel soorten pipeweed te maken echter heb ik die recepten nooit gekocht omdat ik het nut er niet echt van inzie ;)

niemand weet wie de laatste pages van the rising chord dropt?

ik vind namelijk 2 bronnen
de ene zegt wights in imlad en de andere zeft ??? in gorothlad

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

ik vind namelijk 2 bronnen
de ene zegt wights in imlad en de andere zeft ??? in gorothlad
Uit deze thread:

The Rising Chord: Song of the Hopeful Heart - an area buff, giving 4 hope in a small area centered on where you cast it. Lasts up to 5mins, cooldown 10minsu

Pages: 3, 4, 11, 14, 16, 23, 27, 28.
First 4 pages from Orcs in the Uruk cave in West Angmar
Last 4 pages from Wights in Imlad Achor, East Angmar

zoals ik al vaker heb vermeld, (bijna) alles is te vinden op de Officiele Forums of op de vele andere sites

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Uit deze thread:

The Rising Chord: Song of the Hopeful Heart - an area buff, giving 4 hope in a small area centered on where you cast it. Lasts up to 5mins, cooldown 10minsu

Pages: 3, 4, 11, 14, 16, 23, 27, 28.
First 4 pages from Orcs in the Uruk cave in West Angmar
Last 4 pages from Wights in Imlad Achor, East Angmar

zoals ik al vaker heb vermeld, (bijna) alles is te vinden op de Officiele Forums of op de vele andere sites
thnx.. en ik had ook gezocht alleen kwam ik ook andere locatie tegen, namelijk gorothlad vandaar toch de meeste die dit melden dus daar maar eens gaan rondwandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@Freelance, heb jij enig idee waarom er steevast gesproken word over de eerste en de laatste vier pages? Droppen de laatste vier pas nadat je de eerste vier hebt? Afaik niet, maar het ontgaat mij volledig waarom er niet gesproken word over 'vier hier' en 'vier daar'.

Volgens mij heb ik een book/pages bugje te pakken.
Totaal heb ik drie boeken, één is volledig afgewikkeld (The Artisan Blade - Explosion of Blades) en heb ik de trait van ge-slot (tamelijk nutteloos maar ach).

Toen ik mijn tweede book (The Joy of Battle - Fight On!) op AH kocht kreeg ik geen melding om met Gimli te praten en het book bleef in mijn pack, aanklikken deed een korte timer op het book lopen maar meer niet. Het vreemde is dat het book wel in mijn deed-log staat. Nog vreemder is dat ik het book naar een alt kan versturen zonder dat het uit mijn deed-log verdwijnt.

Bij het vinden (krijgen :* ) van het derde book (The Tome of Swords - Ferocious Strikes) kreeg ik de melding weer wel dat ik naar Gimli moest, en na het gesprekje met Gimli verdween het book uit mijn pack's en kwam netjes in de deed log.

Het enige book dat volgens de diverse Champion fora wel een bruikbare trait oplevert (slow burn) heb ik nog nooit gezien, niet in de channels en ook niet op AH.

Hoop wazig gedoe om die books imho en, wederom imho, zwaar overrated/overpriced. Ik hou me er dan ook niet vaak mee bezig, hooguit uit verveling of als ik toch in de buurt van een erkende dropzone ben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die Lord Of The Rings Online spelen op een 1,5Mb verbinding van Hetnet? Ik wil graag dit spel spelen maar wil eerst weten of het uberhaupt wel mogelijk is met deze snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik kan me niet voorstellen dat een 1,5mb verbinding niet snel genoeg is! Ik geloof dat ik 1 of 2 mb heb, en het werkt als een zonnetje (alleen is mijn PC een beetje te traag soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
botoo schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:53:
@Freelance, heb jij enig idee waarom er steevast gesproken word over de eerste en de laatste vier pages? Droppen de laatste vier pas nadat je de eerste vier hebt? Afaik niet, maar het ontgaat mij volledig waarom er niet gesproken word over 'vier hier' en 'vier daar'.

Volgens mij heb ik een book/pages bugje te pakken.
Totaal heb ik drie boeken, één is volledig afgewikkeld (Artisan Blade) en heb ik de trait van ge-slot (tamelijk nutteloos maar ach).

Toen ik mijn tweede book (Love of Batle - Fight On oid) op AH kocht kreeg ik geen melding om met Gimli te praten en het book bleef in mijn pack, aanklikken deed een korte timer op het book lopen maar meer niet. Het vreemde is dat het book wel in mijn deed-log staat. Nog vreemder is dat ik het book naar een alt kan versturen zonder dat het uit mijn deed-log verdwijnt.

Bij het vinden (krijgen :* ) van het derde book kreeg ik de melding weer wel dat ik naar Gimli moest, en na het gesprekje met Gimli verdween het book uit mijn pack's en kwam netjes in de deed log.

Het enige book dat volgens de diverse Champion fora wel een bruikbare trait oplevert (slow burn) heb ik nog nooit gezien, niet in de channels en ook niet op AH.

Hoop wazig gedoe om die books imho en, wederom imho, zwaar overrated/overpriced. Ik hou me er dan ook niet vaak mee bezig, hooguit uit verveling of als ik toch in de buurt van een erkende dropzone ben.
nee

er word altijd gesproken over 4 pages omdat ze droppen 4 pages per mob en de andere 4 droppen weer van andere mobs

Dus om bv de eerste 4 te krijgen farm je goblins in de MM en de andere 4 Morroval's in Angmar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Stronkie schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:13:
[...]
er word altijd gesproken over 4 pages omdat ze droppen 4 pages per mob en de andere 4 droppen weer van andere mobs

Dus om bv de eerste 4 te krijgen farm je goblins in de MM en de andere 4 Morroval's in Angmar
wat stronkie zegt, pages kunnen in random order vallen. Alleen de eerste 4 van 1 bepaalde mob en de 2de van een ander soort mob. Wat stronkie zegt dus :)
botoo schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:53:
overrated = nee, overpriced=ja. Maar dat is alles momenteel op de AH. Maar die legendary traits zijn wel degelijk uiterst makkelijk (heb er nu 3). Ben momenteel bezig om de 4de te bemachtigen, alleen roll steeds te laag bij een sigil of war uit Uru.

EDIT:

Roheryn: Book 10 Overview geschreven door patience

[ Voor 41% gewijzigd door Freelance op 03-08-2007 17:21 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat ik een tijdje niet op het forum kon geen updates van mijn kant. Ik heb toch wel vrij veel gedaan in de tussentijd.

Tinybig mijn minstrel is inmiddels opgeklommen naar level 37 en is goed op weg naar level 38. Daar moet nog wel veel voor gebeuren, maar ik heb geduld.. :P

Gindilf mijn Lore-Master heeft inmiddels level 28 bereikt en ook die vind ik steeds leuker worden. Ik ben nu voor crafting erg op zoek naar een rare drop in Dol Dinen... Een Grim's Tail (of iets dergelijks)

Dragonspirit ben ik mee gestopt, de captain class beviel me toch het minst van allemaal, dus daar ben ik een nieuw personage mee gestart...kom ik zo op.. :P

Zidarlys de Elven Huntress is gestegen naar level 20 en is ook op het gebied van farming een eindje vooruit. Ik ben erg blij met de "Rain of Arrows" skill die erbij is gekomen, maar ben nog een beetje verward wat voor mij nu het nut gaat zijn van farmen...verkopen levert weinig op...maar mijn cook skill heeft er ook niet heel erg veel aan.

Lakota is nu level 18, dus ook die is aardig gestegen. De guardian bevalt me beter dan de captain al merk ik wel dat ik voorkeur heb voor classes die op afstand hun mannetje kunnen staan.

Gloorfindel is mijn nieuwste personage, die is nu level 12 en is een Elven Champion...ik was benieuwd of ik de champ leuker zou vinden dan de captain, tot nu toe is dat wel zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:56:
Zijn er mensen die Lord Of The Rings Online spelen op een 1,5Mb verbinding van Hetnet? Ik wil graag dit spel spelen maar wil eerst weten of het uberhaupt wel mogelijk is met deze snelheid.
Je hebt wel hele hoge verwachtingen als je denkt dat je met 1,5Mb dit spel niet online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Interview with Jeffrey Steefle

Samenvatting
  • Mounts are something that they are paying a good deal of attention to in relation to the game's future:

"We have to take mounts to the next ten levels by the time we get to Rohan. As we're working on how to do that, we imagine that some of the fruits of that will work their way into the existing game over the next year."
  • "Our goal," he said, "is to be the second most successful MMO, period."

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:56:
Je hoeft je helemaal niet druk te maken, dat loopt als een trein.
Ik zelf heb 128 KByte/s download en 32 KByte/s upload.... nooit last van vertraging/lags oid. Zelf als ik de lijn op 50% knijp blijft LOTRO gewoon goed draaien.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Net terug van vakantie, dus al bijna een maand niet gespeeld.
Wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behoorlijk bezig geweest met craften, en het resultaat mag er zijn :)

Grimas level 13 mule
farmer GM (voor mijn cook)

Amberlin level 23 captain
jeweler GM
prospector GM
cook GM

Ellendras level 49 minstrel
tailor artisan master
forester GM
prospector GM

ben ik best wel happy mee nu nog een zooi exceptional huiden zien te bemachtigen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:07:
Ellendras level 49 minstrel
tailor artisan master
forester GM
prospector GM

ben ik best wel happy mee nu nog een zooi exceptional huiden zien te bemachtigen :X
Zow, dat ziet er nice uit... heb je je forester GM niet behaalt door exceptional hides te boilen dan?
Ik ben nu ook artisan Master Tailor (van het weekend behaalt)...Voordat ik hierin GM ben zal het nog ff duren... ik zie dat je die hides in de onderstaande gebieden vindt:
Angmar
Dolroth
Fasach-Falroid
Ettenmoors
Imlad Balchorth
Isendeep
Morfil
Daar ben ik echter nog nooit geweest (op het uiterste zuiden van Angmar na) :o

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Exeptional hides zijn het makkelijkst te krijgen in de mines van Ettenmoors als die in handen van de creeps is. Dan lopen er veel cave claws rond en kan je meteen makkelijk ancient iron ore minen.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er alleen npc creeps rondlopen maar dat is vaak zo.
. . . maar . . .
Cave claws zijn (solo) walk over als je lvl 48-50 bent anders kom je een stuk moeilijker aan je exceptional hides.

Afgelopen weekend heb ik samen met een Burglar huisgehouden in Angmar bij een turtle nest, er was tegelijkertijd ook nog een team bezig met farmen. De turtles respawnen redelijk snel en het was een compleet kerkhof na een uurtje :o Toch hadden we slechts één lethal sharp dread turtle claw gescored :/
Viel wel op dat mijn team Champion50/Burglar48 de turtles sneller om hadden dan het andere team Champion50/Minstrel50.

Afgelopen weekend driftig aan het levelen geweest met twee alts, en ei'k vind ik lagere levels veel leuker om te spelen dan na het behalen van de 50 status. Op lvl 50 lopen er zoveel arrogante druppelneuzen rond, en je hebt bij veel q's een full group nodig maar zo'n bal presteert het dan rustig om er uit te stappen omdat het niet naar z'n zin gaat :r. Kan je weer opnieuw beginnen :|

Op lagere levels is ales toch wat minder gecompliceert en heb je veel meer mogelijkheden om q's te doen, lukt het ene niet (b.v. omdat er geen fellowship te vormen is) dan probeer je ergens anders eerst iets. Ook kan je veel dingen met 2-4 chars afwerken als je een beetje handig speelt.

Ik ben in één weekend met LM van 10 naar 15 gegaan, en met Burglar van 10 naar 13. Tegelijkertijd heb ik nog een hoop kunnen craften ook :Y

Het viel me wel op dat een lvl10 Burglar sterker is dan en lvl10 LM. Met de Burglar kon ik bij de Forsaken Inn wel de Goblins & Wolves de baas, maar met de LM was dat vlot terug naar een rally-point :o naja doe ik die wat later :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:11:
Afgelopen weekend heb ik samen met een Burglar huisgehouden in Angmar bij een turtle nest, er was tegelijkertijd ook nog een team bezig met farmen. De turtles respawnen redelijk snel en het was een compleet kerkhof na een uurtje :o Toch hadden we slechts één lethal sharp dread turtle claw gescored :/
Viel wel op dat mijn team Champion50/Burglar48 de turtles sneller om hadden dan het andere team Champion50/Minstrel50.
dat is niet zo gek natuurlijk... burglar en champ zijn beiden DPS en een minstrel is dat niet..

mij is een bug opgevallen ticket aangemaakt en ik moest maar een bug report indienen 8)7 aangegeven dat ik daar geen zin in heb.

jeweler met 2% tool crit 7% klopt
cook zonder crit tool crit 5% klopt
tailor met 10% dwarfsteel tool crit 15% klopt

nou heb ik nieuwe tools aangeschaft
jeweller 8% tool crit ik op 12% klopt niet moet 13 zijn
cook 8% tool crit ik op 12% klopt niet moet 13 zijn
tailor 14% tool crit ik op 18% klopt niet moet 19% zijn

iemand uit kinship gevraagd die heeft hetzelfde...

edit: topic is best wel dood :N

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Gisteren hetzelfde turtlenest 'opgeruimd' :9 nu met Minstrel Ellendras, en dat ging _nog_ een tikkie sneller dan met de Burglar. Ook al heeft team Burglar/Champion meer dps, team Minstrel?Champion kan veel sneller achter elkaar doorgaan :Y Dus zolang er toevoer van turtles was ging het als een speer :Y) Heeft ook te maken met mijn 'Red Haze' trait, die moet ik op gang houden door binnen 9 sec. aan de volgende combat te beginnen.

We hadden meer geluk met de claws, totaal twee gevonden (ieder één dus :Y). Ik begin het idee te krijgen dat Minstrel grotere gelukvogels zijn, zou dat iets met abilities te maken kunnen hebben?

Net toen ik wilde uitloggen vroeg iemand of ik de laatste plek wilde vullen voor de (behoorlijk pittige) 'Fire and Ice' instance, ze hadden healer, 2LM's en (2 Hunter) dps, maar geen tank te vinden. Nu is een Champion natuurlijk ook geen echte tank maar wel second best.

Met Shield en fervour uit en met threat verhogende attacks kon ik nog aardig uit de voeten. In het begin moest de Minstrel nog ff wennen :X en de Hunters letten ook ff een keertje niet genoeg op de Minstrel :X :X maar nadat we wat opbouwende combats gedaan hadden ging het soepeltjes, de Nazguhl werd zonder probs omgelegd :Y)
Toch ligt dat me wel om als een dolle Dries de combat in te stormen en met heavy threat AoE alle aandacht op te vragen 8)

Resultaat was wel dat ik weer pas om 02:00 in bed lag, dus nu zit ik :O :O op het werk :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we topic niet hernoemen naar het grote botoo en legolas topic :o

vanavond amberlin levelen en misschien nog even turtles hakken met botoo :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f31f63233348345fa6473ef9163fcc77/full.png

Deze dingen zijn dus meer dan goud waard. Op AH worden ze voor 1G p/st aangeboden :| en dat alles om je crit te verhogen.

Iemand uit ons kinship heeft wat Black Dye voor me gecraft, ik had zelf de (voor mij redelijk makkelijk vindbare) ingredients aangeleverd. Die Black Dye staat voor 750 silver p/st op AH |:( alleen maar omdat hoog lvl char het stoer vinden om hun uitrusting er 'duur' uit te laten zien. Geef mijn pakkie maar aan Fikkie, een mooie uitrusting is idd mooi, maar om alleen daarvoor 7 dure dye's te kopen . . . :X

Azteque loopt in Umber, lekker goedkoop, past wel -> Cheap-Azz :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gisteren een minstrel gerolled. Wel een aardige class. Questen nemen en rammen in de Shire gaat lekker hard qua xp en lvl. Zit ondertussen al op lvl 9. Een welkome afwisseling voor m'n lvl 36 guard. Kan die weer wat rested opbouwen. Zo blijft het spel boeiend.

Guard moet het nog zonder paard stellen. Komt er maar niet van om goud te maken (mining ofzo). Vind het maar lamme activiteit.

[ Voor 20% gewijzigd door Hurtebise op 07-08-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hurtebise schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:20:
Komt er maar niet van om goud te maken (mining ofzo). Vind het maar lamme activiteit.
Ik doe niet specifiek minen oid, maar toch heb ik 5.5G met mijn inmiddels lvl33 Burglar opgebouwt. Gewoon door rustig aan te doen, soms eens iets te kopen, en (oude) gecrafte items te verkopen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Buiten het smelten van ores heb ik me met craften nog niet bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:44:
[afbeelding]

Deze dingen zijn dus meer dan goud waard. Op AH worden ze voor 1G p/st aangeboden :| en dat alles om je crit te verhogen. Iemand uit ons kinship heeft wat Black Dye voor me gecraft, ik had zelf de (voor mij redelijk makkelijk vindbare) ingredients aangeleverd. Die Black Dye staat voor 750 silver p/st op AH |:( alleen maar omdat hoog lvl char het stoer vinden om hun uitrusting er 'duur' uit te laten zien. Geef mijn pakkie maar aan Fikkie, een mooie uitrusting is idd mooi, maar om alleen daarvoor 7 dure dye's te kopen . . . :X

Azteque loopt in Umber, lekker goedkoop, past wel :+
de reden hiervoor is dat die turtles toch alleen door hoge levels makkelijk gesloopt worden en de items een lage droprate hebben (ik als minstrel kan ze niet aan ook al ben ik lvl 49) daarnaast worden ze voor vrijwel alle crafts als crit item gebruikt.

hoge vraag en lastig te krijgen = hoge prijs

zelf farmen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Captain is bijna lvl44 nu
Gister Book4C8 gedaan met mn Kinship, was wel leuk, en die 3mobs gekilled in Giants Hall(Towering champions quest), heb nu leuk shoulder armor :) , wel vechten als er 3-4 lvl47Elite reuzen op je afkomen

Mn Minstrel is lvl33, LM lvl25

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen is Gindilf mijn Lore-Master gestegen naar level 29, nog maar 1 level verwijdert van de Class specific quest. Ik blijf het nog steeds geweldig vinden, waarschijnlijk heeft dat ook veel te maken met de leuke kinship waar ik in zit. De focus ligt echt op elkaar helpen en veel dingen samen doen en dat doe ik toch wel verrekte graag. Ik ga zelfs graag mee als ik een quest niet eens heb. Het is gewoon leuk om de mensen te helpen en wie weet...je zou nog eens onverhoopt een deed kunnen voltooien.

Ik heb met Gindilf eindelijk een Superb Traveller's Robe kunnen craften doordat Tinybig na een stukje quest in Dol Dinen en op het punt om uit te loggen, ineens tegenover de Warg Grish stond...die was ik nog nooit eerder tegengekomen. Snel zijn staart eraf gehakt en naar Gindilf gestuurd. Het gecrafte resultaat was meteen 2x zo sterk qua armour als de voorgaande was.

Vanavond denk ik dat ik helaas niet kan spelen, ik moet namelijk zo even naar een mogelijke klant voor mijn pas opgestarte eigen zaak. Als ik dit goed doe heb ik niet 1, maar 3 nieuwe opdrachten...dat is me wel een avondje geen LOTRO waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:09:
Vanmorgen is Gindilf mijn Lore-Master gestegen naar level 29, nog maar 1 level verwijdert van de Class specific quest. Ik blijf het nog steeds geweldig vinden, waarschijnlijk heeft dat ook veel te maken met de leuke kinship waar ik in zit. De focus ligt echt op elkaar helpen en veel dingen samen doen en dat doe ik toch wel verrekte graag. Ik ga zelfs graag mee als ik een quest niet eens heb. Het is gewoon leuk om de mensen te helpen en wie weet...je zou nog eens onverhoopt een deed kunnen voltooien.
I
KLinkt goed :) Zit er over te denken om ook maar eens te beginnen met LOTRO, na lang WoW-en en een early-access pass gebruikt te hebben. Gewoon een stomme, losse vraag: zijn jullie op het moment in de Kinship nog open voor nieuwe spelers? Altijd leuk om een actieve, gezellige kinship te hebbeb.

En puntje 2: draait het een beetje op een AMD3400+ en 6800GT, slechts even gespeeld met mn huidige PC, en leek wel redelijk te draaien, maar geen idee hoe het in de grotere gebieden/fellowships zal zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 07-08-2007 19:57 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon Hunter schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:51:
[...]

KLinkt goed :) Zit er over te denken om ook maar eens te beginnen met LOTRO, na lang WoW-en en een early-access pass gebruikt te hebben. Gewoon een stomme, losse vraag: zijn jullie op het moment in de Kinship nog open voor nieuwe spelers? Altijd leuk om een actieve, gezellige kinship te hebbeb.

En puntje 2: draait het een beetje op een AMD3400+ en 6800GT, slechts even gespeeld met mn huidige PC, en leek wel redelijk te draaien, maar geen idee hoe het in de grotere gebieden/fellowships zal zijn..
Ja hoor, we staan nog steeds open voor nieuwe spelers. Voor jouw informatie, dan moet je dus wel spelen op de server Evernight (daar zit de kinship) wat voor classe of level je bent maakt ons niet uit (al zullen we je niet in de eerste x levels van de begininstance kunnen helpen als we daar al uit zijn) We hebben ook altijd wel een paar spelers of alts rondlopen die wat lager zijn in level en dus prima zijn voor het opvangen van spelers met een lager level.

Mocht je gaan spelen, laat het dan maar even weten als je op de server Evernight gaat, en wat dan je naam in game wordt...dan zal ik je met plezier verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben al een week niet online geweest :'(
Maar de kingship waar ik in zit ( zelfde als Dragonspirit ) is erg leuk en dus aan te raden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:01:
Ik ben al een week niet online geweest :'(
Maar de kingship waar ik in zit ( zelfde als Dragonspirit ) is erg leuk en dus aan te raden ;-)
Soms heb je het gewoon erg druk en dan lukt het niet, maar het gaat erom hoe het is op het moment dat je er wel bent gelukkig.. :D De meesten van ons zijn gewoon zo ongeveer dagelijks actief, dus dan is er altijd wel iemand die je een handje kan en wil helpen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer server maintenance... Ik zag dat de client al begon met het downloaden van een 8-9tal bestanden. Hopelijk voorbereiding op de nieuwe patch! Ben erg benieuwd naar de nieuwe end-game content, want urugarth, barad, carn dum heb ik toch al wel gezien..

Hier nog een picture in pvp met mijn nieuwe staff!

Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/1702/screenshot00036jp8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.lorebook.lotro.com/shared_images/4/45/Elderstaff-tt.jpg

Leuke drop van Mordirith in Carn Dum, dan is 5 uur in een instance de moeite waard.

Hopelijk is de server weer snel online. Succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Knappe Staff s118841 :Y Zo mooi kan ik 'm niet maken (iig niet zonder single-use recipe?) en ik heb wel GM Woodworker.

Ik vermoed dat er wel meer spelers op de nieuwe (book10) patch wachten, ik zie een hoop chars rondlopen aan het handje van een véél hoger lvl, m.i. een signaal van verveelde top-lvl spelers die een nieuw char versneld levelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:19:
Knappe Staff s118841 :Y Zo mooi kan ik 'm niet maken (iig niet zonder single-use recipe?) en ik heb wel GM Woodworker.

Ik vermoed dat er wel meer spelers op de nieuwe (book10) patch wachten, ik zie een hoop chars rondlopen aan het handje van een véél hoger lvl, m.i. een signaal van verveelde top-lvl spelers die een nieuw char versneld levelen.
wanneer neem je amberlin aan het handje? :P

iemand die weet wanneer book 10 komt? en of er extra levels open gesteld worden (max van 50 naar 55 of 60) ik vermoed ook dat er uiteindelijk meer traits equiped kunnen worden..

amberlin heeft gisteren ancient evil, heading west en ancient evil final chapter gedaan... zonder minstrel en zonder dat er iemand dood ging :O ok wel met wat hoge levels erbij en meerdere captains die ook beetje kunnen healen...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Kun je trouwens single-use recipe's ook nog critten? (en een dus NOG sterker item maken?)

Ik heb nu namelijk een single-use recipe gevonden voor een lvl17 staff geloof ik, met behoorlijke stats. Alleen heb ik dat level nog net niet helemaal vol, dus kan niet kijken of er met een crit nog een speciaal item uitkomt.
Nu kan ik hem dus al wel gaan craften, maar als ik met een crit een nog beter item krijg, dan wacht ik liever nog even tot ik ik dat level helemaal vol heb om een crit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:10:
Kun je trouwens single-use recipe's ook nog critten? (en een dus NOG sterker item maken?)

Ik heb nu namelijk een single-use recipe gevonden voor een lvl17 staff geloof ik, met behoorlijke stats. Alleen heb ik dat level nog net niet helemaal vol, dus kan niet kijken of er met een crit nog een speciaal item uitkomt.
Nu kan ik hem dus al wel gaan craften, maar als ik met een crit een nog beter item krijg, dan wacht ik liever nog even tot ik ik dat level helemaal vol heb om een crit te maken.
ja single use items kun je critten... daar komen de mooiste items uit. echter is de max crit chance een stuk lager...

5%+stats van tool + scroll

maximaal dus 35% kans maar dan moet je wel 10% scroll hebben en een 20% tool (en die kosten rond de 40 a 50 goud per stuk)

de niet single use items kan je met crit items verhogen met 44% plus de andere bonussen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik ben nog een LOTRO noep, dus ik zoek eigenlijk wat advies wat betreft craften. Ik ben van plan nadat ik mijn volledige key heb (net 3 dagen buddy gespeeld) verder te gaan met een minstrel. Ik wil waarschijnlijk de Explorer kant op gaan. Nu heb ik op een andere toon al een beetje gecheckt wat de recipes kosten en het lijkt mij vrij duur om daar met m'n lvl 6/7 mee te beginnen. Kan ik dus beter wachten tot ik wat meer knaken heb omdat ik anders wellicht het geld niet heb als ik ergens betere armor kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

ja single use items kun je critten... daar komen de mooiste items uit. echter is de max crit chance een stuk lager...

5%+stats van tool + scroll

maximaal dus 35% kans maar dan moet je wel 10% scroll hebben en een 20% tool (en die kosten rond de 40 a 50 goud per stuk)

de niet single use items kan je met crit items verhogen met 44% plus de andere bonussen.
hehe, 40g word een beetje teveel van het goede, het gaat slechts om een lvl17 wapen, wat ik zelf niet eens kan gebruiken, dus ik schop hem sowieso gelijk de AH op.
ik had gehoopt dat ie net zoals bij andere wapens, door middel van 1 item, 44% crit chance kreeg ;)

Ik ga het item wel gewoon proberen te maken, moet ook nog even 1 of 2 items zien te krijgen...

[ Voor 6% gewijzigd door GeleFles op 09-08-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Single Use Recipe == materiaal + rare trophy (doorgaans rare drops en/of rare respawns).
Single Use Recipe critten == materiaal + rare trophy + rare trophy voor critverhoging.

Als je er dan ook bij nadenkt dat een interessant Single Use Recipe ook al een rare drop is dan betekent alles bij elkaar dat het een vermogen kost aan geld en/of zoektijd en zelfs dan heb je niet meer dan een bescheiden kans op een (heel bijzonder) item.

Imho hebben die items meer collectorswaarde dan werkelijke invloed op je char. Zo heb ik een gecritte Hammer (Turquoise) die iets mindere stats heeft dan een Mace (Purple) die ik als reward heb gekregen bij een quest. Toch gebruik ik de Hammer omdat ik die zelf gemaakt heb :Y) en omdat 'ie zo mooi licht lekt als je loopt :9

Overigens moet je je niet stuk staren op dps, Turbine houd de exacte info goed afgeschermd maar op diverse lotro fora word gemeld dat 'bijzondere' damage (light/fire/etc.) beter aantikt dan 'common' damage.

Eergisteren met mijn (toen nog) lvl14 Burglar op stap geweest met een toevallige lvl14 Hunter. We kwamen elkaar tegen in het Dourhand stadje en we hadden alletwee een ongecompliceert lol maken attitude :). Nadat we de boel een beetje geschoond, en de q opdracht afgewikkeld hadden, zijn we gezellig lopen sparren op de centrale brug onder toeziend oog van de respawn Dourhands :P
Omdat ik nog wat onwennig ben met mijn Burglar en sparren in het algemeen, vergat ik dat hij mij ook in stealth toch kon zien/opsporen middels de mini-radar omdat we nog in fellowship waren :o Vervolgens kon hij de combat openen en wat meer damage uitdelen dan me lief was :'( Toch was het nog een behoorlijk leuke strijd omdat ik hem dermate kon stunnen/debuffen dat hij zwaar in zijn mogelijkheden beperkt werd.
Het was een waardevolle ervaring voor beiden zonder cocky gedrag :Y).

Aangezien ik met de Burglar ook een extra zwaard bij me heb van mijn main char (weaponsmith) en hij geen geweldige wapens had heb ik hem er eentje gegeven. Nu staat de naam van de maker op het wapen en toen ik gisteren met Azteque in Thorins Hall stond te praten werd ik ineens uitgedaagd door een inmiddels 16e lvl Hunter. Naturlijk is dat niet echt boeiend voor een lvl50 Champion maar het was wel grappig om te zien dat hij me niet kon raken terwijl ik niets deed (fervour stond uit), nog niet voor één enkel puntje. Toen hij door zijn power heen was heb ik hem het genoegen gedaan om actief aan de spar-sessie mee te doen en na twee tikken was het weer voorbij.
Vervolgens heb ik hem als pleister op de wond een gecrit lvl16 sword gegeven :).

Komende dagen de Burglar van 18 naar 20 tillen en de LoreMaster van 16 naar 20, ik heb toch het idee dat het met de LM een stukje moeilijker zal gaan en dat ik meer afhankelijk zal zijn van fellowship operaties, maar de tijd zal het leren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
Snelle vraag omdat ik wss ook maar eens LOTRO ga proberen: Heeft het zin om nu een pre-order pack van iemand over te nemen (voor weinig) of kunnen deze niet meer gebruikt worden?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Flinke rits nieuwe dingen in book 10, maar ik lees niets over verandering in lvl-cap.

Dramatisch dieptepunt gisteren ;'(
Nadat ik twee chars uit mijn kinship aan het helpen was in Misty Mountains met White Bears, Mammoth rings, en Dourhands Chests, heb ik een rondje MM gedaan. Helaasch moest ik al eerder mijn specials gebruiken omdat er een Giant teveel op het strijdtoneel verscheen (weet niet op het een onjuiste pull was of domme pech).

Tijdens het ore zoeken hoopte ik natuurlijk een Snowback tegen het lijf te lopen. Snowback is een uiterst zeldzame, extra grote, lvl49 elite Snowbeast met ruim 9K morale. Bepaald geen makkie dus, maar aangezien de respawn zo extreem traag is (denk aan 200 - 300 Snowbeast kills voor één Snowback, en dan moet je 'm nog vinden ook), en omdat je niet van anderen mag verwachten dat ze voor jou urenlang nutteloos rondlopen in de hoop op een Snowback, controleer ik toch altijd of ik mazzel heb.

Die mazzel had ik gisteren, binnen een kwartier had ik een Snowback aan zijn staart :), helaasch liep het er op uit dat niet ik hem maar hij mij onder de zoden schoffelde :(
Omdat mijn cooldown nog niet verlopen was voor mijn 'endurance of stone' (20 sec. nagenoeg onkwetsbaar) kreeg ik de Snowback tot onder 2K maar toen was het over :'(

Naja, als ik niet de chars uit mijn kin had gaan helpen zou ik ws ook niet daar geweest zijn op dat moment dus dan had ik de Snowback niet gezien, maar balen deed ik wel als een stekker. De Snowback's Claw heb ik nodig om super mooie wapens te maken, en kopen op AH is geen optie. Als er als eens een Claw aangeboden word dan is het voor een hemelschreiend hoge hoofdprijs die het uiteindelijk eindresultaat niet rechtvaardigd.

Toen na een kwartier de twee kinsmen terug kwamen (van hun rondje Est/Rivendell/Thorins om de quest in te leveren) was de Snowback niet meer te vinden en waren er alweer andere kapers op de kust. Wat een domper, Aztecque heeft nog ff /cry gedaan in de sneeuw :+

Een Dwarf kan je het beste troosten met ore (of bier :+), dus heb ik maar wat ore exra gemined, en daarna wat afgereageerd op Gobbo's :P die van schrik nog leuke dingen dropten ook :).

Vanavond nog maar een rondje MM doen, kijken of ik weer zo'n mazzel heb . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:41:
Flinke rits nieuwe dingen in book 10, maar ik lees niets over verandering in lvl-cap.

Dramatisch dieptepunt gisteren ;'(
Nadat ik twee chars uit mijn kinship aan het helpen was in Misty Mountains met White Bears, Mammoth rings, en Dourhands Chests, heb ik een rondje MM gedaan. Helaasch moest ik al eerder mijn specials gebruiken omdat er een Giant teveel op het strijdtoneel verscheen (weet niet op het een onjuiste pull was of domme pech).

Tijdens het ore zoeken hoopte ik natuurlijk een Snowback tegen het lijf te lopen. Snowback is een uiterst zeldzame, extra grote, lvl49 elite Snowbeast met ruim 9K morale. Bepaald geen makkie dus, maar aangezien de respawn zo extreem traag is (denk aan 200 - 300 Snowbeast kills voor één Snowback, en dan moet je 'm nog vinden ook), en omdat je niet van anderen mag verwachten dat ze voor jou urenlang nutteloos rondlopen in de hoop op een Snowback, controleer ik toch altijd of ik mazzel heb.

Die mazzel had ik gisteren, binnen een kwartier had ik een Snowback aan zijn staart :), helaasch liep het er op uit dat niet ik hem maar hij mij onder de zoden schoffelde :(
Omdat mijn cooldown nog niet verlopen was voor mijn 'endurance of stone' (20 sec. nagenoeg onkwetsbaar) kreeg ik de Snowback tot onder 2K maar toen was het over :'(

Naja, als ik niet de chars uit mijn kin had gaan helpen zou ik ws ook niet daar geweest zijn op dat moment dus dan had ik de Snowback niet gezien, maar balen deed ik wel als een stekker. De Snowback's Claw heb ik nodig om super mooie wapens te maken, en kopen op AH is geen optie. Als er als eens een Claw aangeboden word dan is het voor een hemelschreiend hoge hoofdprijs die het uiteindelijk eindresultaat niet rechtvaardigd.

Toen na een kwartier de twee kinsmen terug kwamen (van hun rondje Est/Rivendell/Thorins om de quest in te leveren) was de Snowback niet meer te vinden en waren er alweer andere kapers op de kust. Wat een domper, Aztecque heeft nog ff /cry gedaan in de sneeuw :+

Een Dwarf kan je het beste troosten met ore (of bier :+), dus heb ik maar wat ore exra gemined, en daarna wat afgereageerd op Gobbo's :P die van schrik nog leuke dingen dropten ook :).

Vanavond nog maar een rondje MM doen, kijken of ik weer zo'n mazzel heb . . .
ik wil wel mee eigenlijk... ik heb die claws ook nodig... probleem is dat we hem dan 2x moeten tegenkomen :N

ik heb allerlei exotische items nodig :(
gnasmaws tonque (ofzo iets)
architlings mandible
webbed turtle claws (multiple)
snowbacks claw
..... tooth

en nog wat die ik zo ff niet meer weet, echt alle leuke items hebben die items nodig en allemaal kosten ze een vermogen op AH :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:34:
ik wil wel mee eigenlijk... ik heb die claws ook nodig... probleem is dat we hem dan 2x moeten tegenkomen :N
Met z'n tweeën één claw is nog altijd beter dan alleen nix :+
Maar dat betekent domweg veel runs, eerst om er sowieso eentje te vinden en daarna weer vele keren omdat je er na één drop vanuit mag gaan dat 'ie voorlopig niet respawned.

Het is net als die Dread Turtle's, we moeten het gewoon zo nu en dan in de non-productieve uurtjes een poosje farmen. Maar de Snowback is imho nog moeizamer te krijgen dan de Turtle Claws.

Ik ben vanavond iig een poosje met Azteque in MM, dus als je je verveelt dan kan je me vast wel vinden :*)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:09:
[...]
Met z'n tweeën één claw is nog altijd beter dan alleen nix :+
Maar dat betekent domweg veel runs, eerst om er sowieso eentje te vinden en daarna weer vele keren omdat je er na één drop vanuit mag gaan dat 'ie voorlopig niet respawned.

Het is net als die Dread Turtle's, we moeten het gewoon zo nu en dan in de non-productieve uurtjes een poosje farmen. Maar de Snowback is imho nog moeizamer te krijgen dan de Turtle Claws.

Ik ben vanavond iig een poosje met Azteque in MM, dus als je je verveelt dan kan je me vast wel [/b]vinden[/b] :*)
ik zal mijn best doen, alleen is de hoogte van mijn ogen hoger dan 1 meter 20 >:) maar ik zal af en toe naar de grond kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Tweebenigen horen vierkant gebouwd te zijn, niet lang en slungelig en vol met uitsteeksels (uitsteekseltjes).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nuttige informatie gevonden, dit vergroot de kans op score :Y)
Snowback Lv.49 Elite Snowbeast Area: Misty Mountains

Snowback has 2 roamers that roam the area south of the stair in Misty Mountains, around the whole area that is on the map as "Northern Bruinen Gorge". If you stand in that area, you'll see a lot of trees to your left and a small patch to your right side. The first roamer spawns on the right side in that little patch of trees. He walks up to the Helegrod raid entrance, then straight down the middle, around a small rock at the bottom of the area then stops still and doesn't move again. The second roamer spawns in the central area, he walks straight up the middle to about 100 yards west of the Helegrod raid entrance then turns west and walks towards the zone wall. He then turns south and walks all the way down to a rock at the bottom, does a lap around it then stops at the bottom area the same as the first roamer. If you can't find either roamer, check the bottom area where they both spawn and kill any Snow-beast around there. The roamers also never stop until they reach this bottom part, so they are easy to notice if you follow a couple of them that are moving at the time you get there, you'll probably notice one that isn't stopping. The spawn points are:

1st roamer: 20.7S, 2.0W
2nd roamer: 20.5S, 2.4W
bron: http://www.sxn8.org/viewtopic.php?f=19&p=1949

En nog een uiterst waardevolle drop die ik goed kan gebruiken:
HoarTusk Lv. 47 EliteMaster Mammoth Area: Misty Mountains.

Mob/Placeholder spawns west of the Giants Table In Southern MM. Go West past the table, you should see 1 Mammoth all by himself. This Mammoth is a "Snowy" Mammoth and will not aggro you.
Roaming mob as well. When you kill this place holder, go SE, the very first Mammoth you see is also a Place holder. This one is Static. Hoartusk will spawn at only these two locations.
bron: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=54078

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Hey, ik heb de game ook maar eens besteld. Het word mijn eerste mmorpg dus ben benieuwd hoe het gaat.

Alvast een paar vraagjes, Is het handig om meteen bij een kinship te gaan? Of kan ik beter wachten tot ik een beetje minder n00b ben? (Bij een kinship kan ik natuurlijk wel sneller leren, maar ik wil ook geen blok aan iemands been zijn en direct een slechte naam hebben...)

Welke servers zitten jullie?

Ik zit te denken om te starten als hunter/dwarf, is dit een beetje een comi, of maakt dat weinig uit?
Verder ben ik wel een beetje een cassual gamer (tja relatie, huisje ed. hebben ook aandacht nodig ;-) dus zal ik niet heel vaak uren kunnen spelen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Kinship is in de eerste lvl's nutteloos, imho pas zinvol als je meer met verplichte fellowship-quests bezig bent.

Lego en ik zitten op Eldar.

In tegenstelling tot gisteren lijk ik vandaag meer geluk te hebben. Nadat ik inlogde op de Gobbo-mountain en net na mijn tweede setje Gobbo's viel een random/patrol Gobbo me aan en dropte 2(!) Champion pages \o/ die ik nog niet had :Y). Vijf minuten later viel er een Champion book in mijn handen (dubbel, dus AH voor 6-8 Gold) en een Captains page. Aangezien dat laatste toch wel een neerwaartse spiraal aftekende, en omdat mijn packs uitpuilden, ben ik daar maar weer wegggegaan :+

Toch eens zien of in in Angmar ook weer zoveel mazzel heb vandaag :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Hey mensen!

Ik heb toen LOTR net uit was (een paar dagen) het spel een tijdje gespeeld. ik denk, mischien een week of 2. Ik wil niet flamen, en dit is mijn mening, maar ik vond het spel toen nogal tegenvallen. de movement trok me niet (het "zweven" van chars, alsof je op zeep loopt, zeg maar, graphics die oppoppen als je beweegt (continu, erg storend) en de mate waarin het spel draaide, bevielen mij niet. het duurde dan ook niet lang of ik was weer terug in WoW :)

Nu snap ik dat er in dit tijd waarschijnlijk patches zijn geweest, content toevoegingen etc, zou iemand die LOTR vanaf het begin speelt mij kunnen vertellen of het bovengenoemde nog aanwezig is, of afgenomen is , en in welke mate?

Wil het spel nog best een keer proberen namelijk, maar dan moet het toch een stuk beter zijn dan toen ik het speelde, anders heeft het geen zin :)

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Visgek82 op 10-08-2007 19:13 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik de issues die jij noemt nog nooit ben tegengekomen Visgek24 en ik speel toch echt al sinds een paar dagen VOOR het spel uitkwam. Wat je overigens bedoeld met Graphics die oppoppen als je beweegt zou ik niet weten, maar ik kan me niets voor de geest halen wat er op lijkt.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat je systeem misschien (zonder dat lullig te bedoelen) iets minder geschikt is voor LOTRO. Om het echt lekker te kunnen draaien moet je bijvoorbeeld toch wel bij voorkeur 2 GB hebben en een lekkere videokaart, minder kan wel, maar dan lever je toch wel veel aan kwaliteit in. Ik heb geen mannetjes die zweven, er popt niks op als ik loop, behalve dan mijn cape die wat wappert in de wind etc...en het spel draait eigenlijk altijd soepel (op een enkele hickup van mijn PC na)

Er zijn wel wat vreemde animatie foutjes verholpen en dat soort dingen tijdens de patches en toevoegingen. Wat in het begin ook nog wel eens een probleem was, waren de servers die wel eens plat lagen. Dat komt nu eigenlijk zelden tot nooit meer voor, tenzij er werkzaamheden zijn (die zijn geplanned, dus daar kun je je op instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:11:
Hey, ik heb de game ook maar eens besteld. Het word mijn eerste mmorpg dus ben benieuwd hoe het gaat.

Alvast een paar vraagjes, Is het handig om meteen bij een kinship te gaan? Of kan ik beter wachten tot ik een beetje minder n00b ben? (Bij een kinship kan ik natuurlijk wel sneller leren, maar ik wil ook geen blok aan iemands been zijn en direct een slechte naam hebben...)

Welke servers zitten jullie?

Ik zit te denken om te starten als hunter/dwarf, is dit een beetje een comi, of maakt dat weinig uit?
Verder ben ik wel een beetje een cassual gamer (tja relatie, huisje ed. hebben ook aandacht nodig ;-) dus zal ik niet heel vaak uren kunnen spelen.
Je kunt natuurlijk bij een kinship gaan wanneer je maar wil, maar over het algemeen zal er bijvoorbeeld niemand zijn die je kan helpen in je eerste levels (behalve erdoorheen kleppen) om de simpele reden dat ze niet meer in die delen van de wereld kunnen komen (je zit dan namelijk in een soort tutorial versie van de wereld) pas als je door de intro instance heen bent begint het zin te hebben. Zou je dan snel door de eerste levels heen willen kan het slim zijn om dit samen met iemand te doen die daar makkelijk kan helpen...

De klasse die je speelt is zooo persoonlijk...ik ben bijvoorbeeld helemaal gek op mijn dwarven minstrel. Die speel ik ook behoorlijk in character zoals ze dat zo mooi zeggen. Ik ben dus op dat moment ook mijn dwerg, die ik dan ook een klein biografietje heb gegeven. Als mijn dwerg ben ik knotsgek, net een Jack Russell... (niets is te groot, ik ben altijd groter) Op de een of andere manier vind ik het heerlijk om me in te leven in dat karakter..ik heb daar met sommige andere karakters veel meer moeite mee...en dan ben ik dus gewoon mezelf..iets wat ik toch jammer vind in zo'n spel...ik wil het karakter leven als het ware...en dwergen...die zijn nu eenmaal knotsgek.. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen