[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:00:
Kun je die Thorog uberhaupt wel aanvallen dan? Volgens mij niet namelijk...in ieder geval..nog niet...wel een stoer beest dan met zoveel morale...als dat nu eens een pet van je kon worden.. ;) Dan was ik helemaal tevreden...tis tenslotte een draak.. :P

Volgens mij is die Drugoth toch ook niet echt makkelijk te versmaden hoor.. :P Dan misschien geen 447K morale...maar 147K morale lijkt mij al moeilijk zat om te verslaan...mijn mannetjes gaan er in ieder geval nog maar niet aan beginnen... ;)
botoo schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:27:
(L)Ellebel: Kijk eens in je class-deed mss staat ie er al bij?

De Nazgûl die we tegen kwamen in het Fire and Ice Quest had een drake bij zich van lvl53! dat is geen klein grut, gelukkig kwam 'ie niet in actie, de Nazgûl zelf kon het wel alleen af (+/- 30% ruim 50% dread, 37K en selfheal) :X (mss vanavond nog een keer proberen, ik hoop dat de ploeg ff wacht omdat ik pas tegen 21:00 online kan).
Ik heb een screendump van het Nazgûl encounter, zal ik vanavond uppen. Het plaatje ziet er niet uit maar dat kwam dus door die dread, je ben gelijk half blind.
Eergisteren een poging gedaan op Thorog. Hij is echt niet gemakkelijk, vandaar dat nog niemand op Eldar deze draak gedowned heeft .. Ook onze pogingen loste in rook op.. Het was al rond 0:30 dus de focus was weg.. Jammer.. Maar achteraf hebben we ons gewraakt op de Creeps door heel EM terug te veroveren.

Hier hebben we Thorog in Helegrod
Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/461/screenshot00020ap3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
Vanmorgen vroeg nog even op pad geweest met mijn champion en ik weet nog steeds niet of ik daarmee verder wil gaan...het is lastig om met de champion te spelen...
Imho is elke class de moeite waard om mee verder te gaan, ze hebben allemaal hun voordelen en nadelen. Het valt me wel op dat op div.fora de Champions ongelovelijke huilebalken zijn, continue gejank over andere classes dat die beter zouden zijn. Feit blijft dat je wel een beetje moet weten hoe je gebruik kan maken van je class abilities en daar schort het vlgns mij nogal aan.

Gisteren ben ik 'Into The Arena' geweest, er was geen healer voorhanden en toen zijn we dps-only (4 Champions en 2 Hunters :Y ) naar binnen gestapt. Dat ging dermate super dat we er wat langer bleven, maar zodra er een breekpuntje ontstond omdat er iets te veel Trolls kwamen was het rap over (denk niet dat een healer veel had kunnen doen).
Het was iig heel leuk om met zo kolossaal veel dps een pittige Q af te werken :Y).

Op dezelfde plek was even later een raid en dat was voor mij ook een ervaring :X Als jet het over chaos hebt . . .
Eén ding ben ik niet achter gekomen en dat was nogal lastig: hoe krijg je een [raid] channel? Ik kon op een moment wel de raid msg's vinden maar niet zelf reageren. ook zag ik nergens xp's als er een mob verslagen was, krijg je die niet in raid?

Gisteren ook mijn eerste boek voor legendary trait volgekregen (Artisan Blade). Dat geeft een AoE met enorme damage (met twee wapens +/- 300-500 per mob en véél (afaik max.10) mobs tegelijk), 'klein' nadeeltje is dat je wel gelijk alle mob-aandacht op je gericht weet :o maar met een beetje geluk, nog een paar AoE's er overheen en een goed samenwerkende fellowship, klaar je wel lekker snel de ruimte :Y)

Eindelijk 'Fire and Ice' afgekregen, aanvankelijk met een matige fellowship, de enige Guard was pas lvl39, maar wel met een goede Burglar (geweldige debuffer) en een minstrel die alles goed in de gaten hield. Aan de Guard hedden we echt niets, van pullen had 'ie blijkbaar nog nooit gehoord, maar met de twee Hunters en en mijn Champion gingen we er doorheen al door zachte boter, zelf de Nazghul was geen enkel probleem.
Even later hielp ik twee chars waar ik veel me samenwerk in diezelfde Q én met een (op papier) betere fellowship en dat faalde volledig. De healer had blijkbaar iets in z'n oog, maar het was iig niet de morale-bar van zijn fellowship. Einde oefening dus :N

Op dit moment probeer ik mijn virtues wat op te schroeven met deeds, o.a. wolven in Ered Luin, wat een suf en langdradig gedoe is het om voldoende wolven op te sporen . . .
Naja, de beloning is aan het einde van de gang moet je maar denken, virtues op peil brengen is op hoog lvl toch wel belangrijk aan het worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@ s118841: Hoe krijg je de [raid] ministats zo klein en hoe verplaats je die naar een andere plaats?

Echt een leuke tegenstander die Thorog, dat is tenminste iets om collectief(!) goed naar toe te werken 8)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:13:
[...]

Op dezelfde plek was even later een raid en dat was voor mij ook een ervaring :X Als jet het over chaos hebt . . .
Eén ding ben ik niet achter gekomen en dat was nogal lastig: hoe krijg je een [raid] channel? Ik kon op een moment wel de raid msg's vinden maar niet zelf reageren. ook zag ik nergens xp's als er een mob verslagen was, krijg je die niet in raid?
Raid Channel staat in dezelfde lijst als LFF channel, daar zou je hem moeten kunnen vinden.

Verder heb ik nog een aantal plaatjes.. Je moet wat doen tijdens server maintenance ;)

Pict1: Lhugrien een draak in Urugarth, deze verkrijg je door zijn hatchlings en wardens te killen. Pas op dat je geen twee hatchlings tegelijk pakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/my.php?image=screenshot00014pr7.jpg

Pict2: Diep in de sewers van Carn Dum onze octo Helcham. Deze is nodig voor de lvl 45 quest van hunters, loremasters en captains. Hij dropt het slime dat nodig is. Pas op dat hij de brug niet onder je vandaan trekt ;) zoals bij onze hunter en burglar gebeurde ;)

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/my.php?image=screenshot00022jq3.jpg

Pict3: Een 7 man raid op Bogbereth een leuke spin in het noorde van Angmar ;) Arch nemesis geloof ik, al is hij goed te doen zelfs in een 7 mans raid.

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/my.php?image=screenshot00012ym7.jpg

Enjoy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik heb gisteren lvl 42 gehaald met mijn Champ :)
Om dit te vieren ben ik op de AH eens gaan kijken naar wat uitrustingen. Heb een hoop gekocht en wat in bestelling staan. Dit is het geworden!

Heavy Elven Soldiers Leggings 246 armour
+ 75 power
+ 26 agility
Elven Soldiers Armour 245 armour
+ 26 might
2 x Brilliant White Gold Ring + 23 will
+ 12 might
+ 23 to vitality

Dit heb ik in de bestelling staan.
Elven Soldiers Shoulder Guards 73 armour
+ 23 Might

Mijn armour zit rond de 980 en gaat naar de 1000
Moraal rond de 2200
Power rond de 1500
Might op 280 })
Will Vitality Agility tussen de 130-160

Ik zal vanmiddag na 1400 even de specifieke specs geven en een foto plaatsen :D

wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:19:
@ s118841: Hoe krijg je de [raid] ministats zo klein en hoe verplaats je die naar een andere plaats?

Echt een leuke tegenstander die Thorog, dat is tenminste iets om collectief(!) goed naar toe te werken 8)
Via (o) social options. In het raidscreen kan je aangeven welke bars je wilt zien. Je kan ze helaas niet verplaatsen. De andere bars die je ziet zijn assist bars, deze optie kan je als inschakelen op het moment dat de raidleader deze toewijst.

Ook kan je onder options de background color veranderen van de bars. Je ziet in mijn plaatje bijvoorbeeld dat champions een rode achtergrond hebben. Als je dit weghaalt heb je veel minder last van alle healthbars enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Door: Frank J. Ziet er goed uit voor Champ, al is het jammer dat de chest en de shoulders geen crit items zijn. Dat was een hele goede aanvulling geweest op je equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Als je die raid bars wilt veranderen van positie druk dan op (control \) tegelijk.
De overige UI op je schermpje kun je ook drag en droppen indien gewenst.

Wij bij En Agarwaen Kinship op de Eldar server hebben afgelopen Zaterdag Helegrod voor het eerst
geprobeerd, alles ging prima tot we Thorog wilde proberen.
Halve raid werd eruit gegooid van de server met gevolg dat weinig meer terug konden komen.
We hebben hem bijna op farm :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:50:
@ Door: Frank J. Ziet er goed uit voor Champ, al is het jammer dat de chest en de shoulders geen crit items zijn. Dat was een hele goede aanvulling geweest op je equipment.
De crit verhoogd alleen de armour toch? Sja ik kan alleen kopen wat er aangeboden wordt op de AH :)
Ik kon ook de Heavy elven soldier kopen maar dan had ik al die lekkere might er niet bijgekregen :D vandaar een combinatie vandie twee.

Argh zo jammer vannacht dingen gekocht en nu ligt de server plat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:13:
[...]

Imho is elke class de moeite waard om mee verder te gaan, ze hebben allemaal hun voordelen en nadelen. Het valt me wel op dat op div.fora de Champions ongelovelijke huilebalken zijn, continue gejank over andere classes dat die beter zouden zijn. Feit blijft dat je wel een beetje moet weten hoe je gebruik kan maken van je class abilities en daar schort het vlgns mij nogal aan.
Nou, dat lukt op zich wel, maar ik weet het gewoon nog niet zo..het is minder leuk om met mijn captain te spelen dan met mijn andere personages...let wel..captain..geen champion dus...had mezelf even vergipst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bajo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:53:
Als je die raid bars wilt veranderen van positie druk dan op (control \) tegelijk.
De overige UI op je schermpje kun je ook drag en droppen indien gewenst.

Wij bij En Agarwaen Kinship op de Eldar server hebben afgelopen Zaterdag Helegrod voor het eerst
geprobeerd, alles ging prima tot we Thorog wilde proberen.
Halve raid werd eruit gegooid van de server met gevolg dat weinig meer terug konden komen.
We hebben hem bijna op farm :)
Aan Ctrl+\ had ik nog niet gedacht. Misschien een goede optie als ze in de weg staan. Ik heb altijd wel problemen om terug te keren uit Ctr+\, de combinatie om terug te keren werkt niet bij mij.. Waarschijnlijk omdat ik shift gebruik voor mijn hotkeys.

Farm is wat overdreven aangezien je er nog maar 1 keer geweest bent. Ook verwacht ik dat jullie wel eens gewiped zijn, dan is het nog niet op de farm natuurlijk.

De rest is ook best easy, behalve als je bij Thorog komt. Zijn 350K hp, adds en debuffs zijn niet bepaald easy. Ik hoor het wel als jullie die op de farm hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Die ringen rulen voor Champions! d:)b

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die items crit dan krijg je:

Thick Elven Soldiers' Armour
Thick Elven Soldiers' Shoulder Guards

Ik kan de stats hiervan alleen nergens op Internet vinden... Meestal blijven ze het zelfde alleen komen er andere stats bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:18:
[...]

Als je die items crit dan krijg je:

Thick Elven Soldiers' Armour
Thick Elven Soldiers' Shoulder Guards

Ik kan de stats hiervan alleen nergens op Internet vinden... Meestal blijven ze het zelfde alleen komen er andere stats bij.
Klopt ik kon er ook weinig over vinden Hier wel over de thick elven soldier shoulder en die heeft 95 armour tov 79 van de normale. Maar over de stats wordt niks verteld :?

Ik ken een lvl 47 champ die armour van 1170 heeft maar met might van 170 ofzo. Hij heeft ongeveer alle Heavy Elven Soldiers armour e.d. waardoor zijn morale en fate wel hoog zijn maarja minder damage :) Ik vind dat ik toch niet ernstig achterblijf met mijn armour maar wel lekker dikke might heb zo :)
botoo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:09:
[...]
Die ringen rulen voor Champions! d:)b
hehe zekers :D heb er 2 voor 400s kunnen kopen. Vind ze wel de moeite waard :P

[ Voor 39% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-07-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag. Servermaintnance dag. Het is nu twee uur en normaal kan ik er al op. Duurt lang vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft misschien te maken met Vanyar die had al een aantal keer problemen zag ik in de nieuwsflitsen...ik heb zelf nog nooit op Vanyar gezeten dus ik weet dat verder niet...

Kan sowieso pas vanavond weer verder spelen..als ik vanavond al de tijd heb tenminste. Ik hoop het wel, wil graag mijn Captain weer eens levellen...die is al een eeuwigheid lvl 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren flink bezig geweest met mijn Lore-Master en inmiddels 40K XP verder, het is nu nog een slordige 4K naar lvl 27, dus ik ben er bijna..tussendoor ook even de kinship leader proberen te helpen met een Fornost quest, maar dat was echt niet te doen. We waren met een groepje van 5, hij Guardian level 35, een hunter level 36, 2 hunters level 29 en ik, minstrel level 32...alle tegenstanders waren echter level 35 elite, met ruim 5000 morale, dat zou zo erg niet zijn, maar op de een of andere manier gingen deze altijd meteen achter de healer aan. Zodra ik ook maar 1 iemand met de meest basic heal probeerde te helpen, kreeg ik een salvo aan orc pijlen op me af die ieder een slordige 150 schade deden...dan kun je verrekte weinig concentreren op het healen van je teamleden..

Het lag niet aan de guardian, die deed echt wel zijn best om de aandacht op zichzelf te trekken. Iedereen werkte goed samen, maar wat zeker niet meehielp was de onbezonnen idioot buiten onze fellowship die gewoon dat groepje binnenrende, schrok waarschijnlijk en als een idioot weer naar buiten kwam rennen om het hele groepje elites onze kant op te sturen...

Daarnaast was level 29 echt gewoon te laag, die twee deden nauwelijks schade aan de elite orcs die tegenover ons stonden, dan deed mijn minstrel nog meer als ik uberhaupt aanviel...(was nu eenmaal aan het concentreren op healen)

Ik denk niet dat het met ons groepje mogelijk was om deze quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:17:
maar wat zeker niet meehielp was de onbezonnen idioot buiten onze fellowship die gewoon dat groepje binnenrende, schrok waarschijnlijk en als een idioot weer naar buiten kwam rennen om het hele groepje elites onze kant op te sturen...
8)7 Die kom je wel vaker tegen... van die grapjassen wat dan zonder iets te doen achter je fellowship aanlopen, of inderdaad zoals jij aangeeft blind ergens naar binnen lopen en vervolgens met een raffel elite's achter zich aan naar buiten komen, vervolgens Hebben die elites zoiets van heij nog meer mannekes en laten die grapjas lopen om zich vervolgens volledig te richten op je eigen party, aaarch.

Anyway, gisteren niet kunnen spelen (ivm overwerk), maar woensdag wel. Voor de eerste keer de Instance: "Retake Weathertop" gedaan met een volledig onbekend groepje, niemand kende elkaar. We hadden wel een lvl32 ministril die min of meer als tank fungeerde :o (we hadden geen echte tank). De rest zat tussen de lvl 21 en 25 (ik). Het ging als een mes door een pakje boter, zeer goede samenwerking. Boven aan gekomen, zie ik die elite en denk ooh, dat lukt wel. Totdat iemand zegt, euh hierna komt een trol... ik: joepie mijn eerste troll. Wat een gevecht zeg. _/-\o_ . Uiteindelijk iedereen overleefde het en lag de trol op zijn gat :9. Zo kan het dus ook, volledig onbekende en prachtige samenwerking.

[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 20-07-2007 12:43 . Reden: eergisteren was het woensdag en niet donderdag :+ ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Rfce schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:52:
. . . van die grapjassen wat dan zonder iets te doen achter je fellowship aanlopen, of inderdaad zoals jij aangeeft blind ergens naar binnen lopen en vervolgens met een raffel elite's achter zich aan naar buiten komen, vervolgens Hebben die elites zoiets van heij nog meer mannekes en laten die grapjas lopen om zich vervolgens volledig te richten op je eigen party, aaarch.
Normaliter is het zo dat de mobs zich bezig houden met het char en/of het fellowship wat de pull gedaan heeft en de anderen volledig negeren gedurende dat encounter. Je moet op zo'n moment natuurlijk _geen_ actie ondernemen want dan neem jij (en dus je hele fellowship) de aggro over, en dat wil je niet bij die 'grapjassen'.

@Dragonspirit: in Fornost zitten behoorlijk zware quests die je beslist niet met een lvl 30-35 fellowship gaat redden.

Omdat we (twee lvl48 Champs) toevallig in de buurt waren hebben we een kort een kijkje genomen in Helegrod (north Misty Mountains). Het is bij kort en kijken gebleven :+ het enige wat we zagen waren een koppeltje beren van lvl50 elite en een team orc-guards van hetzelfde caliber. Daar gaan we dus weer naar toe met een wat groter team :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Toch nog tegen een wat irri dingetje aangelopen: Als je iets op master niveau wil craften heb je een superior Forge (weaponsmith) of Workbench (woodworker) nodig (moet je eerst quests voor doen). De superior Forge is in Thorins Hall, samen met AH en vault, wel zo handig voor je speciale items die je nodig hebt maar niet altijd bij je draagt. Helaas is de superior Workbench in Esteldin en daar is geen vault :| knap lastig en tijdrovend om steeds heen en weer te reizen :( er had wmb best een vault en AH in Esteldin mogen zijn, of heb ik die domweg gemist?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:52:
[...]Anyway, gisteren niet kunnen spelen (ivm overwerk), maar donderdag wel. Voor de eerste keer de Instance: "Retake Weathertop" gedaan met een volledig onbekend groepje, niemand kende elkaar. We hadden wel een lvl32 ministril die min of meer als tank fungeerde :o (we hadden geen echte tank). De rest zat tussen de lvl 21 en 25 (ik). Het ging als een mes door een pakje boter, zeer goede samenwerking. Boven aan gekomen, zie ik die elite en denk ooh, dat lukt wel. Totdat iemand zegt, euh hierna komt een trol... ik: joepie mijn eerste troll. Wat een gevecht zeg. _/-\o_ . Uiteindelijk iedereen overleefde het en lag de trol op zijn gat :9. Zo kan het dus ook, volledig onbekende en prachtige samenwerking.
Het kan aan mij liggen hoor.. ;) maar gisteren WAS het donderdag! :P

Retake weathertop is wel een leuke uitdaging inderdaad...eerst die 9.000 morale knakker en dan de trol van 13.000 morale...dat was wel erg humor de eerste keer dat ik die quest deed met mijn dwerg..blijkbaar dacht die troll dat dwergwerpen toch weer een olympische sport was, want ik werd met een gerichte klap een aardig eind weggemept...ik had hem ook helemaal niet zien aankomen...want hij stond ineens achter me...

Ach ja, hoe het precies kwam daar in Fornest geen idee, maar ik had al snel door dat we daar totaal nog niet aan toe waren en heb besloten mijn wonden te gaan likken...in ieder geval geen probleem geweest...ik was daar nog nooit geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54:
Toch nog tegen een wat irri dingetje aangelopen: Als je iets op master niveau wil craften heb je een superior Forge (weaponsmith) of Workbench (woodworker) nodig (moet je eerst quests voor doen). De superior Forge is in Thorins Hall, samen met AH en vault, wel zo handig voor je speciale items die je nodig hebt maar niet altijd bij je draagt. Helaas is de superior Workbench in Esteldin en daar is geen vault :| knap lastig en tijdrovend om steeds heen en weer te reizen :( er had wmb best een vault en AH in Esteldin mogen zijn, of heb ik die domweg gemist?
Nee, volgens mij zijn die er inderdaad niet.... nu gooi ik nog niet zo vaak iets in een vault en ik ben ook geen vervente verkoper dus de AH bezoek ik ook al niet zo vaak.

Ik heb het probleem dus ook nog niet echt ondervonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:55:
[...]
Het kan aan mij liggen hoor.. ;) maar gisteren WAS het donderdag! :P
Pff idd, ik sprak dus over woensdag, gelukkig bijna weekend.

Gebruiken jullie trouwens aangepaste skins van bijv. http://www.lotrointerface.com/ ??
Normaliter is het zo dat de mobs zich bezig houden met het char en/of het fellowship wat de pull gedaan heeft en de anderen volledig negeren gedurende dat encounter. Je moet op zo'n moment natuurlijk _geen_ actie ondernemen want dan neem jij (en dus je hele fellowship) de aggro over, en dat wil je niet bij die 'grapjassen'.
Hmzz, als dat daadwerkelijk zo is moet ik daar in het vervolg maar eens op letten, dat dan NIEMAND een pull doet. Dat wist ik dus nog niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Rfce op 20-07-2007 12:49 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:41:
[...]
Hmzz, als dat daadwerkelijk zo is moet ik daar in het vervolg maar eens op letten, dat dan NIEMAND een pull doet. Dat wist ik dus nog niet.
Dat effect is alweer over als iemand een AoE aanval gebruikt...een van die tegenstanders hoeft maar net in de buurt te staan/lopen en je bent de spreekwoordelijke sjaak... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
AoE attack is in zo'n geval natuurlijk net zo uit den boze als een gewone attack, maar je moet er toch een beetje op hopen dat je champions weten waar ze mee bezig zijn op dat lvl.
(duikt voor commentaar van Captain Ego+++)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:15:
AoE attack is in zo'n geval natuurlijk net zo uit den boze als een gewone attack, maar je moet er toch een beetje op hopen dat je champions weten waar ze mee bezig zijn op dat lvl.
Beetje lullig alleen, als die aanval net is ingezet voor dat die knakker weer uit die area komt lopen...soms kun je er gewoon echt even niets aan doen....we hadden overigens geen champions...dus waar het precies aan lag weet ik niet...maar goed...

Feit is dat we te zwak waren om het uberhaupt te proberen, dus excuses zoeken is ook weer nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
botoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:15:
Mm ik heb voorlopig mijn subscriptie even stil gezet. Ik vind Lotro wel leuk maar veel andere spelers irriteren me teveel(andersom wss ook). Ik heb een paar mensen veel mensen waar ik heel erg leuk mee speel. Maar ik kan gewoon niet meer tegen slechte fellowships. Uitleggen aan mensen is best oke maar er zijn gewoon echt TEveel slechte spelers/retards zelfs op hogere levels. ZOu niet zo'n probleem zijn opzich maar omdat hun niet kunnen spelen gaat het fellowship veel langzamer en kost mij me het speel plezier. Ach krijg er mischien over een weekje wel weer zin in......of ik ben dan nog met Forza bezig :p.

En ik mis het wel om met een dwerg champion te fellowshippen :p Had ik teminste iemand om tegen te ranten :9. Btw zeggen tegen beardie ff een keer hallo van me!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer Postius, kan niet zeggen dat ik ooit met je heb samengewerkt dus ik heb geen idee wat voor gemis het gaat worden, maar goed...het is altijd jammer als goede spelers de servers verlaten.

Misschien had je ook eens een andere server moeten proberen? De ene server is tenslotte de andere niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Postius schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:58:
[...]

Mm ik heb voorlopig mijn subscriptie even stil gezet. . .

En ik mis het wel om met een dwerg champion te fellowshippen :p Had ik teminste iemand om tegen te ranten :9. Btw zeggen tegen beardie ff een keer hallo van me!
Jammer, maar als je een voor jou zinvol alternatief hebt wel begrijpelijk, zeker als je bedenkt dat je z'on game doet omdat je het leuk wilt vinden, niet om je te irriteren.
sim-pel

Dwergen zijn bij uitstek geschikt om tegen te ranten, ze hebben immers dikke huid en een brede rug en ze zien andere rassen toch nooit voor vol aan :P Maar voor een human was je best wel te pruimen :Y)
Ik zal Beardgrim de groeten doen en tegen die wimpy elfjes zeggen dat je met de staart tussen de benen gevlucht bent, hebben die ook weer een goede dag :P }>

Axe High!!!

Hele leuke site gevonden om craft stats bij te houden en te laten zien:
voorbeeldje van mijn craft-info http://lotro-craft.com/artisan-2674-azteque-armsman-en.html

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5f9976bffdaa35f7d3be66b9f322358/full.jpg

Ook heel interessant om te zien hoe de totale tree is opgebouwd om b.v. uiteindelijk een Ancient Steel Sword te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/784fb8ca38ccd39a9e0dc2ce7f59dfd6/thumb.jpg
click^^

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 20-07-2007 15:43 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:19:
Jammer Postius, kan niet zeggen dat ik ooit met je heb samengewerkt dus ik heb geen idee wat voor gemis het gaat worden, maar goed...het is altijd jammer als goede spelers de servers verlaten.

Misschien had je ook eens een andere server moeten proberen? De ene server is tenslotte de andere niet...
Dat klopt maar ik ben niet het type dat 3 level 50 karakters hebt. 1 keer levellen vind ik genoeg ik heb vaak niet eens een alt :p. Maar mischien dat ik ff tot level 50 ga, kan ik er mischien nog een wat centen voor vangen :p. Mijn WoW Karakter is ooit ook 450 euro voor geboden, maar toen niet gedaan. STOM :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe link botoo, heb mijn Tinybig karakter gedeeltelijk gevuld...moet nog even nakijken wat ik precies allemaal heb al...zit nu op het werk. Wel jammer dat de alts nu nog niet kunnen in 1x...maar dat komt vast wel...erg leuk gedaan in ieder geval...

http://lotro-craft.com/ar...tinybig-historian-en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
botoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54:
Hihi meneer de moderator.. ooit gehoord van de knop edit hihi..

Maarja

ik ben ook effe gestopt met LOTRO.. Ik speelde het al niet meer zo veel.. Ik ben nu al heeeel lang op lvl 42-44 .. Nu dus lvl 44.. Ik krijg het maar niet lekker voorelkaar om 45 te worden.. Te veel quests die ik als minstrel niet solo kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Er zijn stukken in het spel waar het niet wil vlotten. Zo vond ik 30-34 echt vreselijk traag gaan.
Als minstrel een fellowship vinden, kan zo moeilijk toch niet zijn. Gewoon OOC volspammen (LFF gebruik ik zelden) of wat rondhangen in het gebied waar je de q moet doen, als je iemand ziet gewoon inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer om te lezen dat sommige minder gaan spelen of stoppen. Ik ben vandaag lvl 47 geworden met mn Hunter en ik geniet er nog steeds van. Ik zit in een hele aardige kinship met goede chars, dus daar heb ik ook echt iets aan.

Vandaag ook 8 raid quests gekregen, dus dat biedt weer nieuwe gameplay voor mij op. Daarbij ben ik druk in Angmar en MM.

Eigenlijk is Fornost Instance wat ik gedeeltelijk nog moet doen, de rest van de gebieden zijn vrijwel done. Evendim, Lone Lands, Bree, Ered Luid, North Downs ( 95%), Trollshaws zijn klaar.

Als ik level 50 ben ga ik volledig op craften storten en daarbij wil ik alle deeds unlocken die traits verbeteren. Die titels waren in het begin leuk, nu geef ik er niets meer om.

Vandaag ook mn eerste Hunter Book gewonnen en twee pagina's gekocht op de AH. Hunter Books en pages zijn vrij schaars ( wat natuurlijk ook komt omdat er veel hunters zijn). Toch zie ik op Laurelin steeds minder hunters rondlopen op hoog level. De Captains groeien vrij sterk.

Ik vermaak me nog steeds gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dammit net lotro gehaald accepteerd hij mijn creditcard niet bij payment options )-:

echt te bizar dit

dan maar even een paypal accountje aanmaken.

Zo ik kan spelen zie ik het goed dat de meeste mensen op eldar spelen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf ook hunter lvl 29 en gaat net zolang door totdat ik de 50 bereikt :)
maar bij welke kinship zitten jullie tweakers eigenlijk? ik zit bij dutch peace keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Een kleinere NL-talige Kin op Eldar met enkel actieve spelers (2 weken offline is max.): Dutch Alliance (met NL en BE). Stuur ingame een mailtje naar Doofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er mensen stoppen (ookal is het tijdelijk) ik vermaak me opper best ben nu vooral veel met craften en met levelen van amberlin bezig. gaat best lekker amberlin is inmiddels level 18 en ellendras heeft balk volledig blauw en max enhanced XP (kan er weer 5 halen) zo kan ik binnenkort weer ff level met ellendras halen en dan weer op nonactief zetten tot balk blauw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een nederlandstalige kinship op Evernight zoekt, meld je dan ff aan op www.fromdutchtilldawn.nl

zitten ongeveer 70 man in ofzo, steeds meer lvl50's en zijn best actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 16:48:
jammer dat er mensen stoppen (ookal is het tijdelijk) ik vermaak me opper best ben nu vooral veel met craften en met levelen van amberlin bezig. gaat best lekker amberlin is inmiddels level 18 en ellendras heeft balk volledig blauw en max enhanced XP (kan er weer 5 halen) zo kan ik binnenkort weer ff level met ellendras halen en dan weer op nonactief zetten tot balk blauw is :)
Je kan je destiny points omzetten in rested xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Zijn er hier dan ook mensen die op Snowbourn spelen? En in een NL Kin zitten?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 22:54:
[...]

Je kan je destiny points omzetten in rested xp.
dat weet ik maar na 5 x cooldown ellen is level 46 enig idee hoe hard 1 portie aantikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar eens een nieuw personage begonnen...ik was de captain een beetje beu en was wel eens benieuwd naar de champion waar ik zoveel mensen over hoorde...ik ben nog maar net bezig en inmiddels level 7...met meerdere tegenstanders heb ik op het huidige level nog wel moeite merk ik, vooral als die allemaal op je eigen level of hoger zitten. Level 10 zonder doodgaan ga ik dus alweer niet meer halen..

Met huntress Zidarlys inmiddels level 20 geworden en met Tinybig de Minstreel inmiddels level 33 geworden en Rivendell bereikt...De eerste drie boeken zijn nu afgerond, op naar boek 4... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:33:
Gisteren maar eens een nieuw personage begonnen...ik was de captain een beetje beu en was wel eens benieuwd naar de champion waar ik zoveel mensen over hoorde...ik ben nog maar net bezig en inmiddels level 7...met meerdere tegenstanders heb ik op het huidige level nog wel moeite merk ik, vooral als die allemaal op je eigen level of hoger zitten. Level 10 zonder doodgaan ga ik dus alweer niet meer halen..

Met huntress Zidarlys inmiddels level 20 geworden en met Tinybig de Minstreel inmiddels level 33 geworden en Rivendell bereikt...De eerste drie boeken zijn nu afgerond, op naar boek 4... :)
ik speel actief met 2 chars en heb mn handen daaraan vol!

ellendras level 46 moet nog 3,5 levels voor ze level 50 is.
explorer
tailor master tier 4 in tier 5 nog niks gedaan (wacht tot amberlin GM is)
forester GM
prospector GM

amberlin level 18
tinker
jeweler tier 4 gemastert, tier 5 556/1040
prospector GM (op level 18 lol)
cook tier 3 gemastert alle craft quests gedaan maar moet nog flink stuk naar artisan master en tier 5 helemaal

mule is farmer ook al aardig ver (handig icm mijn cook skills) daarnaast hoef je voor farmer geen quests te doen en kan mijn level 13 dwarf mooi doorgaan en dat voor betrekkelijk weinig poen.

zodra amberlin GM cook en GM jeweler is en mijn mule GM farmer ga ik verder met ellendras :)
daarna kan ik eventueel mijn farmer ook nog scholar laten masteren maar dat zie ik dan wel weer (ergens in 2030)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hoe werkt dat farmen nu eigenlijk?...da's de enige crafting die ik niet snap en ook nog geen enkele plek heb gevonden waar ik dat kan doen...

Leek me toch wel eens tof om ook daar wat mee te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Nadat ik een single use recipe had gevonden om een Ancient Steel Axe te maken (en dat op tier 4 ook kan), ben ik op zoek gegaan naar het benodigde speciale item Snowback's Claw. Helaas blijkt deze Snowback (een oversized 9K elite Snowbeast in Misty Mountains) maar eens in de 200+ keren te respawnen na gewone Snowbeast's kills. Nog vervelender is het dat de Snowback's Claw in een heleboel top-items hoort (varierend van light armour gloves to mirrored heavy armour _en_ mijn gewenste Axe) en het dus soms best druk kan zijn met high-lvl chars die dat onderdeel zoeken.

Omdat ik de speciale Axe voor iemand waar ik veel mee samenwerk wilde maken, en hij als Guard best wel wat goeds kon gebruiken, zijn we samen op zoek gegaan (wel zo prettig ook, want een 9K elite leg je niet zo makkelijk in je eentje om). We hadden geluk want binnen 20 minuten liepen we er eentje tegen het lijf en de rest is history :Y)

Vol gas terug naar de superior forge van Thorins Gate, tussenstop bij de vault om de andere items op te halen (polished Beryl, Ancient Steel, Elven Steel, Superior Hide) en 5 min later was mijn eerste super-Axe klaar 8) Het meesterwerkje geeft extra light-damage, extra might en nog wat (stats volgen), glimt als een vuurpijl en doet het hart van een dwarf sneller kloppen :9

Ennieweej, deze was dus voor brother Beardgrim maar ik wilde er zelf ei'k ook wel eentje :+ gelukkig vond ik al snel weer zo'n recipe maar nu weer een Snowback's Claw nodig. Eerst met twee andere kinsmen zonder resultaat aan het grinden geweest, daarna in mijn eentje nog een uur bezig geweest met snowbeasts meppen in de hoop dat de grote jongen tevoorschijn zou komen (twijfelachtig of ik 'm solo de baas kan, maar daar is maar één manier om achter te komen :+ ) helaasch geen Snowback :|

's Avonds toch nog even gaan proberen, nu met 'i.m. lucky' Beardgrim er bij en binnen 10 minuten liep hij er weer tegenaan :Y Het arme beest wist natuurlijk niet hoe gauw 'ie z'n waardevolle onderdelen af moest geven aan twee axe-hungry dwarves :P

Azteque happy met 'build by Azteque' Axe! Het juweeltje zou ws meer dan 2 Gold op AH opleveren, moet ook wel als je ziet welke onderdelen je allemaal nodig hebt, maar daar doe je het niet voor natuurlijk, een genuine 'build by Azteque' Axe is om te gebruiken!!! :Y

Stats volgen vanavond, het is iig 25+ dps met extra's, one-hander, en je moet minimaal lvl47 zijn om het te mogen hanteren.

Dat craften is zo gek nog niet :Y)

Gisteren ook nog een uurtje of wat in Ettenmoors rondgehangen, wat een totale chaos is daar gaande zeg. De aanvallen vliegen over en weer met tientallen spelers tegelijk en je wordt ettelijke keren geplet, gelukkig kost het niets aan repairs. Hunters hebben daar toch wel een streepje voor vanwege de range die ze hebben en minstrels zie je er niet, die worden het eerst aangevallen/geplet. Champions zijn schijnbaar ook een gewilde target, ws vanwege de AoE die daar yoch wel heel erg aantikt. Zo deel ik met mijn legendary trait attack gigantisch veel damage uit, gewoon een ploeg indenderen en op de knop rammen, daarna nog wat normale AoE's er overheen en als er dan nog niet voldoende steun is gekomen rennen, maar dat lukt vaak niet meer. Als de ondersteuning wel op tijd is vliegen de rankpoints je om de oren :) in twee uurtjes zit ik al bijna op 500. Geen idee wat ik er mee moet, maar leuk is het wel :*)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:16:
Ja, hoe werkt dat farmen nu eigenlijk?...da's de enige crafting die ik niet snap en ook nog geen enkele plek heb gevonden waar ik dat kan doen...

probeer de delving fields in de shire eens.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:47:
Nadat ik een single use recipe had gevonden om een Ancient Steel Axe te maken (en dat op tier 4 ook kan), ben ik op zoek gegaan naar het benodigde speciale item Snowback's Claw. Helaas blijkt deze Snowback (een oversized 9K elite Snowbeast in Misty Mountains) maar eens in de 200+ keren te respawnen na gewone Snowbeast's kills. Nog vervelender is het dat de Snowback's Claw in een heleboel top-items hoort (varierend van light armour gloves to mirrored heavy armour _en_ mijn gewenste Axe) en het dus soms best druk kan zijn met high-lvl chars die dat onderdeel zoeken.

Omdat ik de speciale Axe voor iemand waar ik veel mee samenwerk wilde maken, en hij als Guard best wel wat goeds kon gebruiken, zijn we samen op zoek gegaan (wel zo prettig ook, want een 9K elite leg je niet zo makkelijk in je eentje om). We hadden geluk want binnen 20 minuten liepen we er eentje tegen het lijf en de rest is history :Y)

Vol gas terug naar de superior forge van Thorins Gate, tussenstop bij de vault om de andere items op te halen (polished Beryl, Ancient Steel, Elven Steel, Superior Hide) en 5 min later was mijn eerste super-Axe klaar 8) Het meesterwerkje geeft extra light-damage, extra might en nog wat (stats volgen), glimt als een vuurpijl en doet het hart van een dwarf sneller kloppen :9

Ennieweej, deze was dus voor brother Beardgrim maar ik wilde er zelf ei'k ook wel eentje :+ gelukkig vond ik al snel weer zo'n recipe maar nu weer een Snowback's Claw nodig. Eerst met twee andere kinsmen zonder resultaat aan het grinden geweest, daarna in mijn eentje nog een uur bezig geweest met snowbeasts meppen in de hoop dat de grote jongen tevoorschijn zou komen (twijfelachtig of ik 'm solo de baas kan, maar daar is maar één manier om achter te komen :+ ) helaasch geen Snowback :|

's Avonds toch nog even gaan proberen, nu met 'i.m. lucky' Beardgrim er bij en binnen 10 minuten liep hij er weer tegenaan :Y Het arme beest wist natuurlijk niet hoe gauw 'ie z'n waardevolle onderdelen af moest geven aan twee axe-hungry dwarves :P

Azteque happy met 'build by Azteque' Axe! Het juweeltje zou ws meer dan 2 Gold op AH opleveren, moet ook wel als je ziet welke onderdelen je allemaal nodig hebt, maar daar doe je het niet voor natuurlijk, een genuine 'build by Azteque' Axe is om te gebruiken!!! :Y

Stats volgen vanavond, het is iig 25+ dps met extra's, one-hander, en je moet minimaal lvl47 zijn om het te mogen hanteren.

Dat craften is zo gek nog niet :Y)

Gisteren ook nog een uurtje of wat in Ettenmoors rondgehangen, wat een totale chaos is daar gaande zeg. De aanvallen vliegen over en weer met tientallen spelers tegelijk en je wordt ettelijke keren geplet, gelukkig kost het niets aan repairs. Hunters hebben daar toch wel een streepje voor vanwege de range die ze hebben en minstrels zie je er niet, die worden het eerst aangevallen/geplet. Champions zijn schijnbaar ook een gewilde target, ws vanwege de AoE die daar yoch wel heel erg aantikt. Zo deel ik met mijn legendary trait attack gigantisch veel damage uit, gewoon een ploeg indenderen en op de knop rammen, daarna nog wat normale AoE's er overheen en als er dan nog niet voldoende steun is gekomen rennen, maar dat lukt vaak niet meer. Als de ondersteuning wel op tijd is vliegen de rankpoints je om de oren :) in twee uurtjes zit ik al bijna op 500. Geen idee wat ik er mee moet, maar leuk is het wel :*)
Ten eerste het is gewoon vet toch? :p.
Alsje hogere rank word kan je bij de supplier van ettenmoors(niet supplier hij heet anders maar zelfde idee) allemaal brute wapens en armour kopen. Volgens mij Kan je al vanaf rank 1 spullen kopen maar vanaf rank 3 word het pas echt leuk.

Btw had je die single use gecrit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Die single use kan ik nog niet critten, daarvoor moet ik eerst tier 5 masteren en dat is bij elkaar ruim 1500 punten . . . gelukkig kan ik in de mijnen van Ettenmoors vrij makkelijk Ancient Iron vinden, dus dat bied perspectieven :Y

GM woodworker (bow, hammer, staff, spear, caltrops, shield-spikes, marble-bags, etc) gaat ook gestaag omdat ik treated Black Ash redelijk goed aangeleverd krijg :)

Kwestie van geduld dus, zodra ik weaponsmith gemastered heb ga ik die Axe's nog een keer proberen en dan wel (actief) hopen op crits.

Levert de Ettenmoors supplier rank 3+ mooiere/betere spullen dan GM Weaponsmith buiten Etenmoors oplevert?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:16:

simpel je koopt zaadjes en een receipt (als je dat wat je wilt farmen nog niet kent) je gaat naar het benodigde veld (vegetable b.v.) en dan zaaien dan oogst je meteen en moet je naar workbench om daadwerkelijk de oogst te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:34:
[...]

simpel je koopt zaadjes en een receipt (als je dat wat je wilt farmen nog niet kent) je gaat naar het benodigde veld (vegetable b.v.) en dan zaaien dan oogst je meteen en moet je naar workbench om daadwerkelijk de oogst te verwerken.
Maar klopt het werkelijk dat dit alleen maar kan in The Delving Fields? Lekker onhandig als dat zo is...dan kan je met farmen alleen maar craften op 1 plek in heel Middle Earth (althans het stuk dat we nu ter beschikking hebben) schiet dus niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:47:
[...]

Maar klopt het werkelijk dat dit alleen maar kan in The Delving Fields? Lekker onhandig als dat zo is...dan kan je met farmen alleen maar craften op 1 plek in heel Middle Earth (althans het stuk dat we nu ter beschikking hebben) schiet dus niet
echt op...
ag je hebt ook alleen maar superior forges in thorins hall, superior oven in michel delving & superior workbench in estendil.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:15:
Die single use kan ik nog niet critten, daarvoor moet ik eerst tier 5 masteren en dat is bij elkaar ruim 1500 punten . . . gelukkig kan ik in de mijnen van Ettenmoors vrij makkelijk Ancient Iron vinden, dus dat bied perspectieven :Y

GM woodworker (bow, hammer, staff, spear, caltrops, shield-spikes, marble-bags, etc) gaat ook gestaag omdat ik treated Black Ash redelijk goed aangeleverd krijg :)

Kwestie van geduld dus, zodra ik weaponsmith gemastered heb ga ik die Axe's nog een keer proberen en dan wel (actief) hopen op crits.

Levert de Ettenmoors supplier rank 3+ mooiere/betere spullen dan GM Weaponsmith buiten Etenmoors oplevert?
Dat weet ik niet. Moet je even naar ettenmoors en met die gozer in het basiskamp praten. Verder is ettenmoors leuk vanwege die patches of Valour. En je krijgt veel XP voor die quest en de rewards voor 10 van die patches zijn behoorlijk goed/erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik zie in Staddle ook chars op het veld werken, ook al zal de superior versie (als die er is) wel in de Shire zijn, dat lijkt mij het toepasselijkst bij de Hobbits.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:16:
Ik zie in Staddle ook chars op het veld werken, ook al zal de superior versie (als die er is) wel in de Shire zijn, dat lijkt mij het toepasselijkst bij de Hobbits.
die zijn er en inderdaad in the shire (hobiton om precies te zijn) heerlijke is dat alles dicht bij elkaar zit als je wil kan je in no time GM forester zijn. alleen zinvol als je een character hebt die cook is zonder dat heb je er weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een personage, die cook en farmer is...dus daarvoor zou het perfect zijn...dan moet ik toch maar eens gaan kijken daar in Staddle of Hobbiton, ik heb het tot nog toe niet gevonden...

Mijn nieuwste personage is Tinkerer, da's eigenlijk wel een lekkere combinatie...prospector zorgt voor diverse dingen die je nodig hebt voor Jeweller...dus dat zit wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:53:
Ik heb dus een personage, die cook en farmer is...dus daarvoor zou het perfect zijn...dan moet ik toch maar eens gaan kijken daar in Staddle of Hobbiton, ik heb het tot nog toe niet gevonden...

Mijn nieuwste personage is Tinkerer, da's eigenlijk wel een lekkere combinatie...prospector zorgt voor diverse dingen die je nodig hebt voor Jeweller...dus dat zit wel goed...
michel delving zijn velden te vinden en in hobbiton. je kan de velden herkennen aan het aambeeld dat je ziet als je er met je muis op gaat staan zie je wat voor type veld het is.

je kan superior fields meteen gebruiken en hoeft geen quests te doen om tiers te unlocken. je hoeft ook niets te zoeken alles kan je gewoon kopen (sterker nog je kan het volgens mij nieteens vinden)

alle plekken die je nodig hebt (mailbox, alle verschillende velden, workbench en hobbiton) zijn dichtbij. en als je gemastert bent in een tier kun je door goedkope ingredienten 100% crit chance halen voor 48 copper pieces (tier 1 en 2 in ieder geval) betere tools is niet ech heel belangrijk dus hoog level hoef je niet te zijn...

dit is ideaal voor een mule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het zal me benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me duidelijk toch? en het is echt een makkie... elkde dag een uurtje doen en je bent in een week GM

wat ik graag zou zien in een update is dat je grotere hoeveelheden kan kopen in een keer bij een NPC. bijvoorbeeld supplier aanklikken en aangeven ik wil 30 coal en 40 wax dit ipv elke keer 30 en 40 keer te klikken (en dan nog dat gezeur dat ik langzamer moet doen :()

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:01:
[...]

wat ik graag zou zien in een update is dat je grotere hoeveelheden kan kopen in een keer bij een NPC. bijvoorbeeld supplier aanklikken en aangeven ik wil 30 coal en 40 wax dit ipv elke keer 30 en 40 keer te klikken (en dan nog dat gezeur dat ik langzamer moet doen :()
als je shift indrukt krijg je de optie om er 50 per keer te kopen. Ik wacht ook nog op een optie om zelf een aantal in te voeren.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:
[...]

als je shift indrukt krijg je de optie om er 50 per keer te kopen. Ik wacht ook nog op een optie om zelf een aantal in te voeren.
ohhh wist ik niet! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dus inderdaad gaan farmen...ik ben nu inmiddels journeyman proficient...het is wel iets wat lang duurt...ieder veldje wat je zaait...dan weer oogsten, nieuwe zaadjes maken of een eindproduct...maar het is wel grappig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:06:
Gisteren dus inderdaad gaan farmen...ik ben nu inmiddels journeyman proficient...het is wel iets wat lang duurt...ieder veldje wat je zaait...dan weer oogsten, nieuwe zaadjes maken of een eindproduct...maar het is wel grappig. :)
je kan 5 velden achter elkaar zaaien & daarna oogsten. Dus je hoeft niet stuk voor stuk te zaaien/oogsten.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
De beloofde stats van de 'build by Azteque' Axe en ééntje die je kan critten als je GM bent:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2afd50758e1d0d618f10f2ffc0c140d7/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/22c5f64c236133a347e9e95e0ae5de7e/full.jpg
De crit versie heeft dus een iets, imho verwaarloosbaar, hogere dps (25.9 vs 24.6), en +84 Morale wat natuurlijk wel heel lekker is. Iets voor op het verlanglijstje dus :).

Gisteren 'even' naar Carn Dûm geweest, afgesproken dat we samen zouden blijven omdat je het daar domweg niet red als je fellowship verzwakt. Na de eerste series van Wargs en andersoortige guards, Gobbo's en Orc's (allemaal lvl50 elite natuurlijk) kwamen we een bulk Gorthoron Guards tegen. Die lukten aardig ook al slopen ze niet alleen de bruggen voor je neus weg als je niet snel oversteekt, ze slopen ook je uitrusting :( en daarna kwamen we het baasje Barasha tegen. Het resultaat zie je in de onderste screenshot :| Dat word dus een nieuwe poging, want alle mobs waren respawned toen we het opnieuw wilden proberen en aangezien iedereen al een deel van z'n gear gesloopt had en het laat was geworden doen we dat een andere keer. Eerst even herstellen van de repairkosten (bijna 500 silver!) en een eigen Carn Dûm sleutel ophalen en dan word het tijd dat Carn Dûm zich gaat onderwerpen :P

Maar ws niet vanavond want dan staat er een raid op Helegod geplanned, mijn eerste raid dus dat word nog wat . . .

Gorthorog Guard, 38K lvl51 elite
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/409c44065c3b3178ba4b8701029485aa/thumb.jpg

Coole fellowship move in progress (blauw volgst als laatste).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5c7ae4bac152c471a701e1b251500703/thumb.jpg

Boss Barashal, 46K lvl52 elite met de onvermijdelijke dread op dit niveau :(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/917457d439817d94e930c7209df7cc56/thumb.jpg

tja . . .
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d1cf8e9766e1940f44547f917700ec5/thumb.jpg
:o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:20:
[...]

je kan 5 velden achter elkaar zaaien & daarna oogsten. Dus je hoeft niet stuk voor stuk te zaaien/oogsten.
Ah kijk...ik wist niet dat daar een maximum van 5 aan zat...ik deed er 10 en vond het al vreemd dat ik niet 10 keer kon oogsten...maar dacht nog dat ik dan misschien van een aantal veldjes tegelijk oogste...weer wat geleerd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:53:
De beloofde stats van de 'build by Azteque' Axe en ééntje die je kan critten als je GM bent:
[afbeelding] [afbeelding]
De crit versie heeft dus een iets, imho verwaarloosbaar, hogere dps (25.9 vs 24.6), en +84 Morale wat natuurlijk wel heel lekker is. Iets voor op het verlanglijstje dus :).

knip
die betere bijl is dat dezelfde met ingredient + crit ? want je kan ook rare crit scoren hé dan worden ze nog beter!

uitleg over gehad van GM armourer voor mijn ancient steel tools (die ik nog niet heb :()
ancient tool receipt zonder de benodigdfe arachnid mandible (die spin met 120000 hitpoints)
14% zonder crit
16% met crit
18% met mandible + crit
20% met mandible+ rare crit

rare crits zijn zeer zeldzaam dus niet al teveel hoop op vestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:15:
die betere bijl is dat dezelfde met ingredient + crit ?
Yep, afaik wel. Crit ingredient is (natuurlijk weer :X ) Lethal Sharp Dread Turtle Claw die bovenop de ook al zo makkelijk vindbare (rare respawn) Snowback's Claw komt :| .

De prijzen op AH blijven maar stijgen en als ik het goed begrijp uit andere fora, dan zijn de prijzen op de 'oudere' servers nóg hoger. We kunnen er dus wel op rekenen dat die prijzen nog verder zullen stijgen :(

Overigens heb ik die ancient tools weken geleden kunnen kopen voor minder dan 200 silver. Nadeel is wel dat je om koopjes te jagen veel tijd kwijt bent in AH, voordeel is wel dat je soms typo koopjes tegenkomt, zo heb ik al eens armour kunnen kopen voor 1 silver i.p.v. 1 gold <- buyout!!! :Y Een vergelijkbaar iets is dat je soms series components ziet van dezelfde verkoper met allemaal van dezelfde prijs, b.v. 100 silver en dan staat er één tussen die 1 gold en 100 silver kost. Wie niet goed oplet stinkt er dus in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was pas met mijn hunter die cook is, maar eens gaan kijken wat de prijzen waren voor hard biscuits (die kan ik tenslotte maken) de prijzen waren astronomisch, en ik ben dan een lul....zoveel kost mij dat totaal niet om te maken, dus ik bood ze per 5 aan (omdat je ze per 5 nodig hebt voor een crafting quest) voor 10 silver (buyout). Op 1 na..allemaal verkocht...dat schiet dan wel op met geld...ik check echt altijd wat de prijzen zijn en ga daar (tenzij ik er dan natuurlijk niet op verdien) onder zitten...bijna altijd verkoopt het dan...ik zit op Evernight en daar zijn de prijzen af en toe echt belachtelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik ben net begonnen met het spel ( lv 9 Lore-Master ) en vroeg mij af of er een NL kingship is op Evernight. Of moet ik toch overnieuw beginnen op een andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Fratti schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:02:
Ik ben net begonnen met het spel ( lv 9 Lore-Master ) en vroeg mij af of er een NL kingship is op Evernight. Of moet ik toch overnieuw beginnen op een andere server?
Waarom zou je vanwege een kinship overnieuw moeten beginnen? :S ik probeer meestal juist de nederlanders te ontwijken online omdat ze over het algemeen het onbeleefdst volk online zijn. Niet opgaand voor de mensen hier maar mijn ervaringen met nederlanders online zijn niet echt positief:p.
Join een internationale kin is ook goed voor je engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:45:
[...]

Yep, afaik wel. Crit ingredient is (natuurlijk weer :X ) Lethal Sharp Dread Turtle Claw die bovenop de ook al zo makkelijk vindbare (rare respawn) Snowback's Claw komt :| .

De prijzen op AH blijven maar stijgen en als ik het goed begrijp uit andere fora, dan zijn de prijzen op de 'oudere' servers nóg hoger. We kunnen er dus wel op rekenen dat die prijzen nog verder zullen stijgen :(

Overigens heb ik die ancient tools weken geleden kunnen kopen voor minder dan 200 silver. Nadeel is wel dat je om koopjes te jagen veel tijd kwijt bent in AH, voordeel is wel dat je soms typo koopjes tegenkomt, zo heb ik al eens armour kunnen kopen voor 1 silver i.p.v. 1 gold <- buyout!!! :Y Een vergelijkbaar iets is dat je soms series components ziet van dezelfde verkoper met allemaal van dezelfde prijs, b.v. 100 silver en dan staat er één tussen die 1 gold en 100 silver kost. Wie niet goed oplet stinkt er dus in.
wen daar maar vast aan... alle hoge items hebben zeer zeldzame ingredienten nodig ;( zelf vind ik dat al die dingen te zeldzaam zijn. voor een fatsoenlijke crafting tool moet je een spin killen met 120000 hits dan valt die turtle nog wel mee hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Postius schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:08:
[...]

Waarom zou je vanwege een kinship overnieuw moeten beginnen? :S ik probeer meestal juist de nederlanders te ontwijken online omdat ze over het algemeen het onbeleefdst volk online zijn. Niet opgaand voor de mensen hier maar mijn ervaringen met nederlanders online zijn niet echt positief:p.
Join een internationale kin is ook goed voor je engels.
Of join een Nederlands guild waar Engels de voertaal is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
www.fromdutchtilldawn.nl

nederlandse kinship op evernight met stuk of 70 actieve members ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je perse in een Nederlandse Kinship wil dan kun je dit bericht als niet geschreven beschouwen, maar persoonlijk zit ik in een naar mijn mening zeer gezellige kinship die nog aan het groeien is (The Prophets) Voor een invite kun je bij verschillende personages terecht, probeer bijvoorbeeld Tinybig, Zidarlys of Gindilf...zodra je die online ziet een tell sturen, en dan is een uitnodiging zo gedaan. Wat we het belangrijkste vinden is dat de members lekker actief zijn en het ook leuk vinden om elkaar te helpen en vooral veel lol willen hebben. Spreekt dat je aan, dan merk ik het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Thanks voor de replies. Mij gaat het voornamelijk om actieve members, gezelligheid en humor op ventrillo :p
Ik speel casual en niet meer 5 uur per dag zoals ik na m'n werk en trainen met World of Warcraft deed.
Ik had zoiets van een NL kingship is misschien handig omdat mensen je kennen van GoT maar een internationale kingship is natuurlijk leuker qua mensen die je leert kennen.
Ik ben vanavond even online Dragonspirit en zal dan ff kijken of ik iemand kan benaderen. Mijn ingame naam is Sorcia fyi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcia fyi, ik zal het onthouden...ik ben waarschijnlijk zelf zo rond een uurtje of 19.00 wel even online...hoe lang weet ik niet, omdat ik ook nog moet werken aan mijn eigen bedrijfje, maar dat hangt wel af van gegevens die ik van een klant moet krijgen. Eerder kan deze jongen niet verder, dus geen gegevens ontvangen vandaag, is niet werken voor de klant vandaag...en dat heb ik gisteren al gemailed...dus tijd zat geweest voor de klant...zou je zeggen.. ;)

Mocht ik je nu niet zien, kun je ook even proberen of Techno online is, dat is de kinship leader, en als je eventueel zegt dat je op aanraden van Tinybig hem benaderd zit je zo binnen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:39:
Sorcia fyi, ik zal het onthouden...ik ben waarschijnlijk zelf zo rond een uurtje of 19.00 wel even online...hoe lang weet ik niet, omdat ik ook nog moet werken aan mijn eigen bedrijfje, maar dat hangt wel af van gegevens die ik van een klant moet krijgen. Eerder kan deze jongen niet verder, dus geen gegevens ontvangen vandaag, is niet werken voor de klant vandaag...en dat heb ik gisteren al gemailed...dus tijd zat geweest voor de klant...zou je zeggen.. ;)

Mocht ik je nu niet zien, kun je ook even proberen of Techno online is, dat is de kinship leader, en als je eventueel zegt dat je op aanraden van Tinybig hem benaderd zit je zo binnen.. ;)
Bedankt joh, invite heeft geen haast hoor maar ik zal ff kijken of 't vanavond gaat lukken, en succes met de klant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze in ieder geval welkom in onze kinship Fratti, ik hoop en denk dat je het naar je zin gaat hebben. Volgens mij komt dit wel goed. Ik hoop ook dat je wat aan mijn uitleg hebt gehad gisteren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het is wel een gezever met dat kinship gedoe, het lijkt wel of er actief gegrind word op hoog lvl chars en de 50'ers lijken helemaal vogelvrij . . .

Als je bij een kinship zit en je hebt het naar je zin, wat is dan het nut om naar een ander over te stappen? Aleen omdat je op lvl-cap zit en een kinship met veel 50'ers heel erg sterk is? Lekker boeiend, ik heb liever een iets kleinere groep om mee samen te werken dan een grote, relatief anonieme, kinship. Binnen een kleiner groep ken je elkaar beter en weet je wat je van elkaar kubt verwachten, dat is mij een stuk meer waard dan een NoName zijn binnen een top-lvl kinship.

(Dit naar aanleiding van het verlaten/weglokken van twee 50'ers uit onze kin (Old Alliance), die bij het weggaan blijkbaar nog geprobeerd hebben om meer mensen mee te krijgen.

Gisteren mijn eerste echte raid gedaan, ik zie overeenkomsten met de Ettenmoors chaos :+

Bogbereth was het 'haasje', nou ja, het was een lvl50 131K elite spider, maar dat duurde niet lang.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6589e16951960fc9e661b610fe371849/thumb.jpg

Veel exp zie je niet terug in zo'n raid, ik had nog maar een paar honderd nodig voor ding, maar dat is er tijdens de raid niet uitgekomen, wel bij het spiderpletten op de weg terug nadat de raid ontbonden was :Y.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:50:
Het is wel een gezever met dat kinship gedoe, het lijkt wel of er actief gegrind word op hoog lvl chars en de 50'ers lijken helemaal vogelvrij . . .

Als je bij een kinship zit en je hebt het naar je zin, wat is dan het nut om naar een ander over te stappen? Aleen omdat je op lvl-cap zit en een kinship met veel 50'ers heel erg sterk is? Lekker boeiend, ik heb liever een iets kleinere groep om mee samen te werken dan een grote, relatief anonieme, kinship. Binnen een kleiner groep ken je elkaar beter en weet je wat je van elkaar kubt verwachten, dat is mij een stuk meer waard dan een NoName zijn binnen een top-lvl kinship.

(Dit naar aanleiding van het verlaten/weglokken van twee 50'ers uit onze kin (Old Alliance), die bij het weggaan blijkbaar nog geprobeerd hebben om meer mensen mee te krijgen.

ze hebben mij 2 maal benadert om over te stappen :o jou ook?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:27:
Bij deze in ieder geval welkom in onze kinship Fratti, ik hoop en denk dat je het naar je zin gaat hebben. Volgens mij komt dit wel goed. Ik hoop ook dat je wat aan mijn uitleg hebt gehad gisteren.. ;)
Ik ben weer heel wat wijzer geworden van hoe het spel in elkaar steekt :)
Vanavond maar weer even spelen en hopelijk lv 11 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:15:
ze hebben mij 2 maal benadert om over te stappen :o jou ook?
Heb ik iig niets van gemerkt (maar dat komt wel vaker voor zoals je weet :+ ), maar wie wil er nu een behulpzame easy going lvl49 Champion met gevoel voor teamspirit in z'n kinship hebben? :+

Gisteren een instelling gevonden waarmee je de damage output van de anderen kunt zien (zit ergens in options), het leuke is dat ik nu het verschil tussen een Guard en een Champion ook echt kan zien.
De damage scheelt zomaar factor 2-3 op enkelvoudige mobs en met meerdere (AoE) is het helemaal gigantisch :Y) .
[edit]
Je kan die damage van de andere chars ook zien op het bovenstaande raid plaatje, de grijze cijfers zijn van de anderen. Helaasch geen cijfers van mijn char maar dat is in regel tussen 100 en 300 per hit.

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 26-07-2007 10:57 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:54:
[...]

Heb ik iig niets van gemerkt (maar dat komt wel vaker voor zoals je weet :+ ), maar wie wil er nu een behulpzame easy going lvl49 Champion met gevoel voor teamspirit dwarf in z'n kinship hebben? :+
typos gefixed... antwoord niemand >:)
Gisteren een instelling gevonden waarmee je de damage output van de anderen kunt zien (zit ergens in options), het leuke is dat ik nu het verschil tussen een Guard en een Champion ook echt kan zien.
De damage scheelt zomaar factor 2-3 op enkelvoudige mobs en met meerdere (AoE) is het helemaal gigantisch :Y) .
[edit]
Je kan die damage van de andere chars ook zien op het bovenstaande raid plaatje, de grijze cijfers zijn van de anderen. Helaasch geen cijfers van mijn char maar dat is in regel tussen 100 en 300 per hit.
ik scoor met mijn crys, balads en light damage ook tussen de 100 en 300 damage per keer echter kan ik niet snel achter elkaar aanvallen en mijn onehanded damage ligt een heel stuk lager...

Amberlin is level 20 geworden
Ellendras is level 47 geworden (al bijna halverwege 48)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:23:
[...]

Ik ben weer heel wat wijzer geworden van hoe het spel in elkaar steekt :)
Vanavond maar weer even spelen en hopelijk lv 11 halen :)
Fijn, dan deed ik het niet voor niks...Volgens mij heb je ook al wel een beetje kunnen proeven dat de sfeer in de kinship lekker ongedwongen is...allemaal nutcases...en dan heb je mijn karakter Tinybig nog niet eens ontmoet...da's nog eens een dwerg met gekke neigingen.. ;) Het zal wel een racial trait zijn ofzo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:09:
[...]

typos gefixed... antwoord niemand >:)
De dwerg in kwestie leeft op een andere server.. ;) Anders was ie meteen gerecruteerd...mentally deranged dwarfs zijn bij ons van harte welkom.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
^^ Ik heb het over de output van één wapen per hand, secondary (dual-wield) hand doet minder damage (maar is wel additioneel :)), en de snelheid waarme ik aan kan vallen is afhankelijk van het soort attack die je gebruikt.

De discussies over 2H (twohander) of DW (dual wield) is op Champion-fora altijd heel hevig en er lijkt geen harde conclusie te trekken. Zelf kies ik voor DW omdat ik dan stats bonus krijg van twee wapens ipv één, en omdat 2H te traag is naar mijn zin :Y)

De beste 2H die ik kan bemachtigen is +/- 29 dps, wat ik nu gebruik is 25 + 26 dps
Ah, vandaar dat jij dat wel wilt, een stukje zelfkennis dus, je vind jezelf een 'niemand' }> :P
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:35:
...mentally deranged dwarfs zijn bij ons van harte welkom.. ;)
* traantje wegpinkt *

[ Voor 11% gewijzigd door botoo op 26-07-2007 11:38 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:36:
^^ Ik heb het over de output van één wapen per hand, secondary (dual-wield) hand doet minder damage (maar is wel additioneel :)), en de snelheid waarme ik aan kan vallen is afhankelijk van het soort attack die je gebruikt.

De discussies over 2H (twohander) of DW (dual wield) is op Champion-fora altijd heel hevig en er lijkt geen harde conclusie te trekken. Zelf kies ik voor DW omdat ik dan stats bonus krijg van twee wapens ipv één, en omdat 2H te traag is naar mijn zin :Y)

De beste 2H die ik kan bemachtigen is +/- 29 dps, wat ik nu gebruik is 25 + 26 dps
helder en inderdaad daar zou ik ook voor gaan om dezelfde redenen
Ah, vandaar dat jij dat wel wilt, een stukje zelfkennis dus, je vind jezelf een 'niemand' }> :P
nee ik zit nog in de ontkenningsfase dat ik geen medelijden heb met dwergen, dit heb ik overduidelijk wel, dat valt me echter zwaar ;( als elf ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik heb wel medelijden met dwergen ... ze hebben geen vrouwtjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:13:
Ik heb wel medelijden met dwergen ... ze hebben geen vrouwtjes :'(
ze hebben wel vrouwtjes alleen herken je die niet omdat ze ook volle baarden hebben :r

en in dit spel kan je ze niet kiezen, zelfde als dunedain vermoed dat dat met een uitbereiding nog wel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Gimli ooit zei:
It's true you don't see many dwarf women. And in fact, they are so alike in voice and appearance, that they are often mistaken for dwarf men. And this in turn has given rise to the belief that there are no dwarf women, and that dwarves just spring out of holes in the ground! Which is, of course, ridiculous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ellendras gaat de komende tijd wat dingen afronden. gisteren trollshaws afgerond (op wat slayer deeds na maar dat komt later wel)

traits die ik bijna gehaald heb in diverse gebieden afmaken (explore deeds en advanced slayer deeds en XX quests in gebied)
quests in zo goed als afgeronde gebieden afmaken (fornost, malenhad en misty mountains RAIDS excluded)
pages roamen heb de boeken aangeschaft (weer bijna blut :()

ik moet zowaar heel evendim nog doen, als er mensen zijn die er doorheen willen stomen? dan graag :) ik wil dat gebied afronden..

en dan ben ik minimaal 1 level up maar verwacht 2 levels up te zijn dan. daarna carn dum en raids doen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend supervroeg nog wat aan het questen geweest in the North Downs, was weer zo goed om een Lore-Master te helpen die toch wel een beetje een sul was (hoe die level 33 was geworden...vast met hulp van anderen zoals ik..) hij keek niet waar hij heen ging, gebruikte zijn stuns niet om het aantal tegenstanders te beperken...want als ie al stunde, dan gooide hij de stun na een Burning embers...lekker nuttig...dan krijgt de vijand al snel weer schade en is ie er weer...

Uiteindelijk toch 2 of 3 quests voor hem afgerond en hem een keer moeten resurrecten...hij probeerde een level 31 elite aan te vallen, die nog eens 4 level 32 dwarfs om zich heen had en een paar van die North Downs Hawks...ik keek de situatie aan...healde wat ik kon...zag dat het onmogelijk was...zei dat ook en ging er als een speer vandoor...ik haalde het naar de veiligheid...hij dus niet omdat hij 5 dwarfs op zijn nek had..hij overleed...ik kreeg er nog 2 (zonder de elite) die heb ik netjes gekilled...en toen was het veilig. Hem weer geresurrect...en gezegd dat ie dat soort ongein niet nog eens moest uithalen, want dan liet ik hem lekker staan bloeden.. ;)

Daarna nog even bezig geweest met de quest: Fall of the Earth Kin, moet nog een hunter daarvan, de rest is er geweest...maar ik kon zo snel geen hunter vinden en ik moest toch echt weg. Werk..soms is het erg vervelend.. ;) Gelukkig brengt het brood op de plank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:54:
. . . moest toch echt weg. Werk..soms is het erg vervelend.. ;)
:Y :X Wat dacht je van slapen dan? ook al zo'n game-verstorend gebeuren :o

Vanavond krijg ik visite, da's nog erger dan werk . . .
:P

Suffe, of zoals Captain Ego dat meent te omschrijven, retards :+, spelers heb je idd best veel. En dan snap je idd niet hoe die aan hun lvl's gekomen zijn. Wij probeerden gisteren de Carn Dum instance, mooie dps ploeg voor bij elkaar, 2 lvl49 Champs, 2 lvl49 Hunters, lvl48 Guard en een lvl50 Minstrel, je zou toch mogen stellen dat dit er als een mes door boter heen moet gaan.
Helaasch had de Minstrel totaal niet door dat er geheald moest worden :| en nadat ze voor de tweede keer zelf gekilled was goide ze de habddoek en verdween uit het fellowship. Daar sta je dan in je instance, die kan dus weer opnieuw :(
Iets eerder was een ander fellowship met bekenden aan dat instance begonnen en die hadden een minstrel die wegrende :N Gelukkig heeft die ploeg het wel gehaald dus kunnen die mooi de weg uitleggen volgende keer :).

Ook nog een uurtje aan het grinden geweest met een verdwaalde lvl45 LM in de buurt van Gath Forthnir. Deze LM was een beetje aan het scouten zoals 'ie zelf zo mooi omschreef en had begrepen dat o.a. Ironcrowns wel pages voor hem hadden :+. Vervelend voor hem is lvl45 te laag voor die omgeving, werkten z'n offensive spell amper en had z'n beer ook weinig in te brengen. Ik heb 'm een beetje de omgeving laten zien (helaasch geen pages) en toen we weer terug op het rallypoint waren bij Gabilshatur en ik weer bijna 200 silver mocht lappen, zijn we uit elkaar gegaan.
Hij vond het wel tof dat 'ie een excursie had gehad en ik vond het wel leuk om te zien dat je als lvl45 LM daar niets te zoeken hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:18:
[...]

:Y :X Wat dacht je van slapen dan? ook al zo'n game-verstorend gebeuren :o

Vanavond krijg ik visite, da's nog erger dan werk . . .
:P

Suffe, of zoals Captain Ego dat meent te omschrijven, retards :+, spelers heb je idd best veel. En dan snap je idd niet hoe die aan hun lvl's gekomen zijn. Wij probeerden gisteren de Carn Dum instance, mooie dps ploeg voor bij elkaar, 2 lvl49 Champs, 2 lvl49 Hunters, lvl48 Guard en een lvl50 Minstrel, je zou toch mogen stellen dat dit er als een mes door boter heen moet gaan.
Helaasch had de Minstrel totaal niet door dat er geheald moest worden :| en nadat ze voor de tweede keer zelf gekilled was goide ze de habddoek en verdween uit het fellowship. Daar sta je dan in je instance, die kan dus weer opnieuw :(
Iets eerder was een ander fellowship met bekenden aan dat instance begonnen en die hadden een minstrel die wegrende :N Gelukkig heeft die ploeg het wel gehaald dus kunnen die mooi de weg uitleggen volgende keer :).

Ook nog een uurtje aan het grinden geweest met een verdwaalde lvl45 LM in de buurt van Gath Forthnir. Deze LM was een beetje aan het scouten zoals 'ie zelf zo mooi omschreef en had begrepen dat o.a. Ironcrowns wel pages voor hem hadden :+. Vervelend voor hem is lvl45 te laag voor die omgeving, werkten z'n offensive spell amper en had z'n beer ook weinig in te brengen. Ik heb 'm een beetje de omgeving laten zien (helaasch geen pages) en toen we weer terug op het rallypoint waren bij Gabilshatur en ik weer bijna 200 silver mocht lappen, zijn we uit elkaar gegaan.
Hij vond het wel tof dat 'ie een excursie had gehad en ik vond het wel leuk om te zien dat je als lvl45 LM daar niets te zoeken hebt.
als ik het zo lees deed ik het zo slecht nog niet als level 46 (inmiddels 47) minstrel in carn dum :D

mjah sorry ik heb zoals boven beschreven erg veel te doen in andere gebieden en mijn quest log zit bomvol en ik moet evendim nog... anders had ik jullie gisteren graag geholpen, vond het ook wel vervelend om nee te moeten zeggen tegen mensen waar ik veel mee gespeeld heb en ook altijd leuk heb gespeeld! (ookal zijn 2 van hun dwerg ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben soms iets te goeiig merk ik wel...mensen helpen zonder dat ik daar enige reden voor heb...of ze uberhaupt ooit eerder heb gesproken. Niet dat dat zo'n probleem hoeft te zijn...gisteren bijvoorbeeld voor de 3e keer Freeing Dori gedaan, niet omdat ik die quest zelf nog nodig had (eerste keer ging dat al prima) maar omdat mensen om mijn hulp vroegen en ik de beroerdste niet ben...

Eerste keer dat ik ging was er een of andere mongool, die dacht dat je die quest wel even met een level 27 minstrel en een level 33 minstrel (ik dus) kon doen...ik bleef hem vertellen, dat hij dat niet zou redden omdat er een aantal elite dwergen bij komen kijken die we tegelijk moeten aanpakken (Dori wacht niet zeg maar) maar meneer was eigenwijs...gevolg..hij ging er vrij snel aan...vervolgens maakte hij mij leader van de fellowship, en ik nodigde meteen een level 32 lore-master en een level 31 minstrel uit...zeldzaam gezicht zo met drie minstrels, maar meer was er niet in de buurt. Toen sneden we dus wel als een warm mes door de boter, al hadden we een moment dat het bijna verkeerd ging...zelfde idioot haalde even een 3-tal falconers (de elite dwergen) op ons af en een stuk of 5 gewone dwergen en daar zaten ook nog wat hawks tussen...dan is het met 4 man erg lastig om iets te doen...als je healt krijg je van 4 kanten klappen...

Gelukkig hadden we, met de andere 2..goede afspraken...ik zou iedereen in de fellowship healen zoveel ik kon..vooral rekening houdend met de Lore-Master...de andere Minstel hield Dori in leven en de rest mocht damage uitdelen...dat ging prima...heel even een momentje gehad dat het riskant leek, maar ik zat op te letten en heb het zootje in leven weten te houden...zodra Dori weg was...was meneer ook vertrokken...de twee anderen waren hardstikke dankbaar en hadden het ook meteen over de slechte 4e man..hij was minstrel, maar healen heb ik hem niet zien doen...geen moment...

Ach ja...zolang ik het spel leuk vind...en dat vind ik... kan ik het wel hebben...maar dat soort mensen staan vanaf zo'n moment op een lijst van mensen die ik nooit meer help...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:31:
als ik het zo lees deed ik het zo slecht nog niet als level 46 (inmiddels 47) minstrel in carn dum :D
Yep, ondanks je gebreken doe je je minstrel werk doorgaans best goed.

Overigens zou ik als ik jou was Evendim even overslaan, daar krijg je er alleen maar (veel) meer quests er bij. En er 'ff' doorheen ben je ook niet zomaar. Er zitten in Evendim wel veel q's die je makkelijk solo kan doen op jouw lvl (niet de instances), dus kan je dat beter doen tijdens de stille uurtjes, dan krijg je er tenminste nog een klein beetje xp's voor. Als je de instances dan ff opspaart dan kunnen we daar tzt wel een fellowship voor samenstellen en er in één keer doorheen rammen 8)

Ook moet je er rekening mee houden dat de anderen uit de reguliere fellowships wel doorgaan met hun q's elders dus dat je dan steeds achter de feiten aanloopt (heb ik ook regelmatig) en die q's dan met 'vreemden' moet doen, en dat kost extra tijd omdat je die niet kent en niet weet hoe goed die spelen (of juist niet).

Eén ding is me inmiddels wel duidelijk in dit spel, op elkaar wachten gebeurd maar heel zelden.

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 27-07-2007 10:59 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Yep, ondanks je gebreken doe je je minstrel werk doorgaans best goed.

Overigens zou ik als ik jou was Evendim even overslaan, daar krijg je er alleen maar (veel) meer quests er bij. En er 'ff' doorheen ben je ook niet zomaar. Er zitten in Evendim wel veel q's die je makkelijk solo kan doen op jouw lvl (niet de instances), dus kan je dat beter doen tijdens de stille uurtjes, dan krijg je er tenminste nog een klein beetje xp's voor. Als je de instances dan ff opspaart dan kunnen we daar tzt wel een fellowship voor samenstellen en er in één keer doorheen rammen 8)

Ook moet je er rekening mee houden dat de anderen uit de reguliere fellowships wel doorgaan met hun q's elders dus dat je dan steeds achter de feiten aanloopt (heb ik ook regelmatig) en die q's dan met 'vreemden' moet doen, en dat kost extra tijd omdat je die niet kent en niet weet hoe goed die spelen (of juist niet).

Eén ding is me inmiddels wel duidelijk in dit spel, op elkaar wachten gebeurd maar heel zelden.
welke gebreken :/

over evendim hmmm moet maar ff kijken hoe ik dat doe, 1 ding staat als een paal boven water ik moet ruimte in quest log hebben :X

van het weekend fornost doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:56:
[...]
Dat vind ik dus erg meevallen... ik zit op Snowbourn (inmiddels lvl29), en ik zie zelden dat er iemand of meerdere niet wacht in een Fellowship.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:11:
[...]

Dat vind ik dus erg meevallen... ik zit op Snowbourn (inmiddels lvl29), en ik zie zelden dat er iemand of meerdere niet wacht in een Fellowship.
wat botoo bedoelde is dat mensen die veel questen zelden wachten op anderen als iemand er niet is... en je zo dus achterstand opbouwt als je minder speelt dan de rest.

ik heb dit probleem een beetje aangezien ik ook met amberlin fanatieker aan het worden ben.

iemand meer info over wanneer book 10 met een nieuw gebied komt? en kunnen we dan ook extra levelen? (55 worden b.v.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Als _in_ een fellowship zit word er wel gewacht, maar ik bedoel binnen afspraken die over verschillende sessies gaan, als een speler niet online is word een plaats bijna onmiddelijk gevuld met een ander die er toevallig wel is, zelfs als er afgesproken is om [insert dag/tijdstip] iets met een bepaalde ploeg te gaan doen.

A Legolas: Komend weekend is Fornost goed wmb, maar zaterdag kan ik nog niet plannen ivm m'n tig-jaar trouwdag, en daar moet ik toch wat aandacht aan schenken anders is het de laatste keer . . . .
:o

Overigens heb ik nog maar één Fornost Q open staan 'Darknes Within', de rest heb ik gedumpt omdat daar toch niet veel reward in zat en mijn Q-list ook te vol was. Dat is die ene nog waar je 4 baasjes moet verslaan en hun Morguhl Hilts moet verzamelen. We hebben er twee af. Die Q afmaken ruimt ook meteen de pack's een beetje op.

[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 27-07-2007 11:43 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen