Nadat ik een single use recipe had gevonden om een Ancient Steel Axe te maken (en dat op tier 4 ook kan), ben ik op zoek gegaan naar het benodigde speciale item Snowback's Claw. Helaas blijkt deze Snowback (een oversized 9K elite Snowbeast in Misty Mountains) maar eens in de 200+ keren te respawnen na gewone Snowbeast's kills. Nog vervelender is het dat de Snowback's Claw in een heleboel top-items hoort (varierend van light armour gloves to mirrored heavy armour _en_ mijn gewenste Axe) en het dus soms best druk kan zijn met high-lvl chars die dat onderdeel zoeken.
Omdat ik de speciale Axe voor iemand waar ik veel mee samenwerk wilde maken, en hij als Guard best wel wat goeds kon gebruiken, zijn we samen op zoek gegaan (wel zo prettig ook, want een 9K elite leg je niet zo makkelijk in je eentje om). We hadden geluk want binnen 20 minuten liepen we er eentje tegen het lijf en de rest is history
Vol gas terug naar de superior forge van Thorins Gate, tussenstop bij de vault om de andere items op te halen (polished Beryl, Ancient Steel, Elven Steel, Superior Hide) en 5 min later was mijn eerste super-Axe klaar

Het meesterwerkje geeft extra light-damage, extra might en nog wat (stats volgen), glimt als een vuurpijl en doet het hart van een dwarf sneller kloppen
Ennieweej, deze was dus voor brother Beardgrim maar ik wilde er zelf ei'k ook wel eentje

gelukkig vond ik al snel weer zo'n recipe maar nu weer een Snowback's Claw nodig. Eerst met twee andere kinsmen zonder resultaat aan het grinden geweest, daarna in mijn eentje nog een uur bezig geweest met snowbeasts meppen in de hoop dat de grote jongen tevoorschijn zou komen (twijfelachtig of ik 'm solo de baas kan, maar daar is maar één manier om achter te komen

) helaasch geen Snowback
's Avonds toch nog even gaan proberen, nu met
'i.m. lucky' Beardgrim er bij en binnen 10 minuten liep hij er weer tegenaan

Het arme beest wist natuurlijk niet hoe gauw 'ie z'n waardevolle onderdelen af moest geven aan twee axe-hungry dwarves
Azteque happy met
'build by Azteque' Axe! Het juweeltje zou ws meer dan 2 Gold op AH opleveren, moet ook wel als je ziet welke onderdelen je allemaal nodig hebt, maar daar doe je het niet voor natuurlijk, een genuine
'build by Azteque' Axe is om te gebruiken!!!
Stats volgen vanavond, het is iig 25+ dps met extra's, one-hander, en je moet minimaal lvl47 zijn om het te mogen hanteren.
Dat craften is zo gek nog niet
Gisteren ook nog een uurtje of wat in Ettenmoors rondgehangen, wat een totale chaos is daar gaande zeg. De aanvallen vliegen over en weer met tientallen spelers tegelijk en je wordt ettelijke keren geplet, gelukkig kost het niets aan repairs. Hunters hebben daar toch wel een streepje voor vanwege de range die ze hebben en minstrels zie je er niet, die worden het eerst aangevallen/geplet. Champions zijn schijnbaar ook een gewilde target, ws vanwege de AoE die daar yoch wel heel erg aantikt. Zo deel ik met mijn legendary trait attack gigantisch veel damage uit, gewoon een ploeg indenderen en op de knop rammen, daarna nog wat normale AoE's er overheen en als er dan nog niet voldoende steun is gekomen rennen, maar dat lukt vaak niet meer. Als de ondersteuning wel op tijd is vliegen de rankpoints je om de oren

in twee uurtjes zit ik al bijna op 500. Geen idee wat ik er mee moet, maar leuk is het wel