Postius schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:57:
. . . wat ik gister toch weer voor Mongeaulen party heb meegemaakt of beter gezegd de andere kapitein die mee was. Maar botoo is beter geschikt om dat te vertellen denk ik.....ik denk anders dat mijn hele stukje gecensureerd word . . .
Laat ik het zo stellen: Postius' Fondred deed excellent werk en samen met dat andere char (waar ook 'Captain' bij stond) waren ze in staat om gemiddeld toch redelijk captain-like te presteren (oftewel, die ander stond er een beetje voor niets bij

).
Overigens ontstaan er spontaan andersoortige 'legendary skills' Fondred's botte ego+++ is inmiddels legendarisch
Ook ontstaan er spontaan nieuwe classes (heeft niets met bovenstaande te maken). Zo was ik gisteren samen met een Guard op stap om de 'goblins treasure' buit te maken, normaliter een Q voor een grotere fellowship maar aangezien we beiden lvl47 zijn is dat met met z'n tweeën ook wel een uitdaging
Wat gebeurde er:
Aldaar aangekomen zien we één enkele lvl39 Champion onder attack, wij helpen 'm uit de brand en hij wil graag joinen, dat hebben we in eerste instantie gedaan

Deze 'champion' presteerde het om totaal niets te doen behalve de verkeerde kant op rennen en vervolgens met het halve goblin-camp op z'n hielen bij ons terug te komen. Uitleggen dat 'ie dat moest laten resulteerde in volledige radio-stilte, nulkommanix reactie

Nadat onze held nogmaals zo stom bezig was hebben we hem er uitgegooid (zelfs met een beschaafde mededeling dat we met z'n tweeën verder gingen). Wat doet de kruk dan? Hij blijft ons volge, doet nog steeds niets (nu ook geen pull-uitstapjes meer), wij gaan bij een treasurebox de combat aan, hij doet nog steeds niets, en vervolgens jat 'ie de treasurebox leeg!!!
Na enkele minuten waarin ik hem uitlegde dat 'ie een echte champion was en mss beter een burglar kon gaan spelen omdat dieven niet bestaan in lotro (standaard geen reactie van hem) en nadat Beardgrim klaar was met zijn communicatie (
'I called him every profanity I could think of!' 
) en onze held nog steeds niet wegging

zijn we uitgelogd om na drie min. weer in te loggen. Tot onze grote teleurstelling stond het stuk verdriet verscholen in een hoekje gewoon te wachten . . .
Nadat iemand van het kinship (die we van de heldendaden van de 'champion' op de hoogte hielden) een reactie had doorgespeelt aan iemand van lotro zijn we daar maar weggegaan. Even later zou hij een waarschuwing gekregen hebben en was ie weg. Beardgrim was zo slim geweest om 'm in z'n friends-list te zetten zodat 'ie hem in de gaten kon houden.
All bij al een gruwelijk irritant speelgedrag maar we hebben er enorm veel lol om gemaakt, ook hebben we andere spelers die daar in de buurt waren gewaarschuwd voor de 'held'.

Mooiste van het verhaal is de naam van onze 'champion' dat begon met Ass*** en nee dat is geen grapje, maar we hebben er wel vreselijk om gelachen
Gisteren ook nog even in Himbar geweest omdat ik na het eten weer aan wilde sluiten bij twee anderen in fellowship. Ik was daar nog niet in de buurt geweest en het was een helletocht om er te komen in je eentje, ging wel maar als je de weg niet weet toch wel lastig

Ineens ging alles in een stroomversnelling, er zou een raid plaatsvinden. Nog nooit eerder gedaan en ik had geen flauw benul wat er ging gebeuren, wat een complete chaos! Ik moest de raid-party verlaten om samen met één uit mijn fellowship wat q's aan te nemen aldaar en toen was de raid alweer voorbij

Ik weet inmiddels gelukkig wel hoe ik die irrante mini-stats van iedereen uit de raid weg kan halen want dat verkløt je zicht wel behoorlijk.
Grappig detail in Himbar is het lvl van de player-chars die er rondlopen, alles is 50 of bijna 50 en de mobs in de omgeving zijn daar behoorlijk op aangepast
edit:
[zeikmode]
(Als iemand wil quoten, haal dan de niet relevante stukken weg anders word het zo'n nutteloos lange reactie)
[/zeikmode]