[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bulls-NL schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:31:
ik vind het wel jammer dat ze de kleur aanduiding per tier weggehaald hebben (sturdy geel en prestine paars etc) zo moet je speciaal kijken welke stack nou de juiste is.
Is idd zeer onhandig. Zeker wat de hides betreft, voor de ingots zie je nog iets of wat verschil in kleur. Maar ideaal is het zeker niet. Dus patchen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:41
iemand al in midden-zuid Angmar geweest bij die beelden? Dread place als je er in de buurt komt en als je iets te ver doorloopt val je ter plekke door neer, zelfs als je op full power/morale staat :o

Nu héét het spel natuurlijk wel 'Lord Of The Rings: Shadows of Angmar . . . '
. . . dat geeft te denken :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:39:
iemand al in midden-zuid Angmar geweest bij die beelden? Dread place als je er in de buurt komt en als je iets te ver doorloopt val je ter plekke door neer, zelfs als je op full power/morale staat :o

Nu héét het spel natuurlijk wel 'Lord Of The Rings: Shadows of Angmar . . . '
. . . dat geeft te denken :+
Beelden zeggen me niet zoveel, ben wel in midden angmar geweeest bij die hillmen stad.....waarvan ik alle inwoners achter me aanhad. Maar ben nu 41 dus ga maar is questen in Angmar denk ik Woei:p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Postius schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:43:
Beelden zeggen me niet zoveel . . .
Dan ben je er niet geweest. Ik vermoed dat je het je wel zou herinneren als je ter plekke dood neerviel zonder dat je iets doet :+
We waren er met z'n tweeën (Guard42 en Champ41), ik had het 'hope' juweel nog 'aangezet', maar het was werkelijk op één enkele stap voorwaarts dood en terug in de cirkel :o
Repair daarvan was vreemd genoeg heel goedkoop (enkele coppers), dus daar hoef je die ervaring niet voor te laten :P

Het is ergens bij de rode cirkel.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b50d765cb82e5e6b89cc7ef4f43094a6/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:15:
[...]

Dan ben je er niet geweest. Ik vermoed dat je het je wel zou herinneren als je ter plekke dood neerviel zonder dat je iets doet :+
We waren er met z'n tweeën (Guard42 en Champ41), ik had het 'hope' juweel nog 'aangezet', maar het was werkelijk op één enkele stap voorwaarts dood en terug in de cirkel :o
Repair daarvan was vreemd genoeg heel goedkoop (enkele coppers), dus daar hoef je die ervaring niet voor te laten :P

[afbeelding]
Mmm ik loop qua angmar verkenning nog wat achter geloof ik, vanavond maar is verandering inbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
botoo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:15:
[...]

[afbeelding]
als je verder dan daar wilt komen moet je boek 6 afgerond hebben, anders val je daar idd ter plekke dood neer.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zal wel een hele domme vraag zijn, maar eh... ik ben nogal fan van LOTR (het boek vooral) en op zich trekt dit spel me wel. Maar eh... wat is eigenlijk de bedoeling...? Heeft het spel een doel? Ik heb het zeer vage idee dat je maanden maar een beetje rond loopt en hier en daar een missie volbrengt en dan eh... ja, wat dan? En is zo'n spel als dit iets als je maar een uurtje per dag ksn spelen? Of ben je dan een volle week nodig om in een ander dorp te komen of zo... Eigenlijk is mij vbraag wat nu precies een MMORPG is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik denk dat je de TS moet lezen voor het spel en voor je wat grotere vraag hebben ze toch echt Google verzonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Ik ga ook vandaag (opnieuw) beginnen met lotro, alleen ik zoek de snelste lvl char, daar ik weinig tijd heb om te kunnen game..

Ik dacht dan dat het uitkwam op champion of hunter?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:13

Smurf

Detri

Als je weinig tijd hebt, waarom wil je dan de snelst levelende char, ipv eentje die je misschien wél leuk vind om mee te spelen? Zou toch gewoon het char nemen wat je het leukst lijkt om te spelen. Al vliegt de weinige gametijd die je hebt natuurlijk wel (te) snel voorbij als je het naar je zin hebt ;)

Maar champ en hunter zijn wel top dps voor zover ik weet dus dat lijkt me wel de beste keuze wat dat betreft.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
geemfriek schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:08:
Ik ga ook vandaag (opnieuw) beginnen met lotro, alleen ik zoek de snelste lvl char, daar ik weinig tijd heb om te kunnen game..

Ik dacht dan dat het uitkwam op champion of hunter?

Mvg
Ze levellen allemaal even snel, het hangt van de speler skill af. Champions en hunters zijn natuurlijk de populairste keuzes, maar je komt nooit in een fellowship dan of veel moeilijker. Ik zou eerder voor guardian of Captain gaan, Guardian is dan weinig dps maar altijd nodig in fellowships. Cptain is wel wat meer DPS en nog beter in fellowships. Persoonlijk zie ik dankzij mijn ervaring ermee 95% van de champions as retards, voor hunters bijna hetzelfde.(Botoo hier is 1 van de weinige goede uitzonderingen gelukkig!) de dingen die je meemaakt met die achterlijke mongeaulen zijn gewoon te sneu eigelijk. En op mijn server zijn er wel meer die er zo over denken, maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:52:
[...]
maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.
Dat lijkt me ook ja... het staat letterlijk in de questlog wat er moet gebeuren en waar, en dan gaan ze het nog doodleuk vragen.. komop.... Ga dan een shooter spelen oid.

Vandaag ook weer in een fellowship.. tijdens de dungeon krijgen er gewoon twee ruzzie omdat er niet snel genoeg doorgelopen werd (vond die ene dan, pffff). We hadden al afgesproken om rustig aan te doen, en te wachten zodat iedereen max power/heal had om door te kunnen.
Anyway komt derop neer dat de helft van de fellowship ophielt en het met 3 man onmogelijk was om te completen...... daar gaan weer 100s aan repair for nothing... aaarch.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Nu online
Heb ff een paar punten uit de Dev-chat gehaald, allen antwoorden van de devs zelf
You can expect to see some new additions to the landscape in the fall (though not on the scale of Evendim) and a new region following that a couple of updates later.

In Book 10 Weapon and Metalsmiths will be able to craft "Repair Anvil" recipes that will create an NPC that will repair your gear out in the field - wherever, whenever.

Upgradeable Bank Space is coming online with our Book 10 Update.

Housing is for Book 11 in the autumn. :)

From a content standpoint, our next two updates are focused on getting more 40+ solo content into the game, we hear you. :-)
De rest van de DevChat

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
@Postius en co :

Hebben jullie dan een kinship op een van de servers ofzo?
Mss dat ik dan wel burglar of guardian maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
geemfriek schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:27:
@Postius en co :

Hebben jullie dan een kinship op een van de servers ofzo?
Mss dat ik dan wel burglar of guardian maak
Hadden er 1, ik ben nu zelf opzoek naar een goede en die zijn er ongeveer bijna niet. Maar als ik er 1 hebben ik vast snel genoeg weer officer ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:52:
[...]

Ze levellen allemaal even snel, het hangt van de speler skill af. Champions en hunters zijn natuurlijk de populairste keuzes, maar je komt nooit in een fellowship dan of veel moeilijker. Ik zou eerder voor guardian of Captain gaan, Guardian is dan weinig dps maar altijd nodig in fellowships. Cptain is wel wat meer DPS en nog beter in fellowships. Persoonlijk zie ik dankzij mijn ervaring ermee 95% van de champions as retards, voor hunters bijna hetzelfde.(Botoo hier is 1 van de weinige goede uitzonderingen gelukkig!) de dingen die je meemaakt met die achterlijke mongeaulen zijn gewoon te sneu eigelijk. En op mijn server zijn er wel meer die er zo over denken, maar ik heb de indruk dat de halve server zwaar debiel is als ik naar het niveau van /advice kijk.
nou botoo heeft ook een ENORM zwak punt hoor!!! dat zuigt ernorm

spoiler:
het is een dwerg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Postius schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:49:
[...]

Hadden er 1, ik ben nu zelf opzoek naar een goede en die zijn er ongeveer bijna niet. Maar als ik er 1 hebben ik vast snel genoeg weer officer ofzo :p
we kunnen altijd wel wat regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Gotter's kinship op Snowbourn heeft zijn eigen website... (wel forum)

http://www.variagsofkhand.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Stronkie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:58:
Gotter's kinship op Snowbourn heeft zijn eigen website... (wel forum)

http://www.variagsofkhand.nl/
Lijkt me leuk om die te joinen, alleen kan ik niet in de 'Looking for kinship' forum posten (ja ik ben geregged :p )
Ik moet wel van 0 beginnen op Snowbourne, dunno of er een lvlcap is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:02:
Heb ff een paar punten uit de Dev-chat gehaald, allen antwoorden van de devs zelf

[...]

De rest van de DevChat
sweet :*)

ben benieuwd waneer ze hogere levels mogelijk maken tot level 60 ofzo en ze hebben ook ruimte voor meer traits in boekje zie je 8 virtue trait slots in het spel maar 5 dus wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
geemfriek schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:47:
[...]

Lijkt me leuk om die te joinen, alleen kan ik niet in de 'Looking for kinship' forum posten (ja ik ben geregged :p )
Ik moet wel van 0 beginnen op Snowbourne, dunno of er een lvlcap is :X
stuur gewoon een im naar Iolas ingame.. Komt wel goed denk ik zo.. Of Dekar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Snowbourne heeft blijkbaar beetje login problemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
mensen die op de server Evernight zitten en een nederlands sprekende kinship zoeken, kunnen terecht op www.fromdutchtilldawn.nl We hebben ongeveer 100 members, waarvan minstens de helft elke dag online is. 's Avonds is altijd drukste met 30+ online members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ben op het moment ook LOTRO aan het installeren, heb via de PU een trial key gekregen, dus laat ik het maar eens proberen...

Ik ben wel iemand die niet de tijd heeft om grote party (fellowships heet dat in lotro?) op te zetten, dus wat zou een goed ras/class zijn waarmee veel solo gespeeld kan worden?

Is dr trouwens nog een aanbeveling voor een server waar ik het beste mn char op kan maken? (waar veel NL/GoTers zitten?)

Of kan ik beter gewoon de minst bevolkte pakken, ivm login ques?

[ Voor 23% gewijzigd door GeleFles op 01-07-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok zojuist enorm veel gezeik gehad over looting (voor mij voor het eerst)

ik kwam in groep en er dropte exceptional hides dus ik druk op need (ben explorer dus voor boiling en tailoring heb ik ze nodig) krijg ik gezeik dat ik op greed moet drukken... WTF i need so i press need :? :X

hele discussie toen we in town waren waarin ik aangaf:

ik ben minstrel en kan die creatures niet kapot maken in mn uppie (kan dus niet farmen) daarnaast heb ik ze nodig voor zowel tailoring als ook forsting...

is toch niet zo gek dat ik dan vind dat ik er meer recht op heb dan iemand die ze gewoon op AH zet 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:17:
krijg ik gezeik dat ik op greed moet drukken... WTF i need so i press need :? :X
Och ja dat krijg je idd vaker, gewoon afspreken allen op need... dan wordt er geloot.... klaar.
Zeker in jou geval vind ik het heel raar dat ze op je zeiken, hoe wil je idd anders die hides krijgen?? Je blut betalen op de Auction??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:25:
[...]

Och ja dat krijg je idd vaker, gewoon afspreken allen op need... dan wordt er geloot.... klaar.
Zeker in jou geval vind ik het heel raar dat ze op je zeiken, hoe wil je idd anders die hides krijgen?? Je blut betalen op de Auction??
allen op need is ook niet helemaal eerlijk... mensen die ze niet echt nodig hebben mogen best wel wat hides skippen vind ik. ik skip ook op scholar stuff dat verkoopt ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd een hele simpele regel: als ik het echt nodig heb druk ik op need. Als ik het niet nodig heb of ik kan het niet eens gebruiken: pass.

@Maartend

Ik kan je niet echt toevoegen. Volgens mij heb ik je naam fout, of heb je andere

Misschien kan jij me toevoegen: Aspenráen ( á = ALT Gr + a)

Ik ben nu level 40 met mn hunter en had gisteren een crit van 625 met mn merciful shot. Erg aardig.

Wat zijn jullie Crit shots, slices, etc... qua Damage? Ben benieuwd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 01:03:

@Maartend

Ik kan je niet echt toevoegen. Volgens mij heb ik je naam fout, of heb je andere

Misschien kan jij me toevoegen: Aspenráen ( á = ALT Gr + a)
Ik heb onder druk van de GM's mijn naam moeten veranderen, had een tijdelijke naam en heb die hier doorgegeven. Heb sinds kort een andere naam, maar door nachtdiensten nog niet veel gespeeld meer en weet hem dus niet uit mijn hoofd.

Als ik hem weet, vind je me wel.
Het is anrodwen of anradwen (de ene was al vergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:28:
[...]
allen op need is ook niet helemaal eerlijk... mensen die ze niet echt nodig hebben mogen best wel wat hides skippen vind ik. ik skip ook op scholar stuff dat verkoopt ook goed...
Nou, dat zou je idd kunnen doen als je met Fellowships werkt waarvan je de spelers (goed) kent...
Daar kun je dan van op aan. Ik speel tot nu toe met willekeurige fellowships, steeds andere mensen dus. En daar zie je vaak dat er niet altijd veel komt mbt afspraken ;).
Anyway als ik wellicht met een bekend groepje zou spelen, zou het need-verhaal anders liggen.

Hoe bepalen jullie eigenlijk de vraagprijzen van items die je op teh auction zet?? Ik kijk meestal wat er al geboden wordt, en ga daar een beetje onder zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Rfce op 02-07-2007 08:48 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Zo, ben Variags of Khand gejoined op Snowbourn.
Nu ff lkkr doorlvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:17:
ok zojuist enorm veel gezeik gehad over looting (voor mij voor het eerst)

ik kwam in groep en er dropte exceptional hides dus ik druk op need (ben explorer dus voor boiling en tailoring heb ik ze nodig) krijg ik gezeik dat ik op greed moet drukken... WTF i need so i press need :? :X

hele discussie toen we in town waren waarin ik aangaf:

ik ben minstrel en kan die creatures niet kapot maken in mn uppie (kan dus niet farmen) daarnaast heb ik ze nodig voor zowel tailoring als ook forsting...

is toch niet zo gek dat ik dan vind dat ik er meer recht op heb dan iemand die ze gewoon op AH zet 8)7 |:(
Het 'gezeik' begon omdat niemand meer hides kreeg omdat de anderen op 'greed' drukten. Niet alleen jij kan hides gebruiken maar nu was je wel de enige die ze kreeg . . .
An sich is het verdedigbaar om op 'need' te drukken als je het nodig hebt voor je vocation, maar er zijn meerdere vocations die een profession hebben waar hides nodig zijn, dus die willen ook wel eens een hide scoren.

Alles staat of valt met heldere afspraken van te voren, het werkt niet om ineens zonder overleg op 'need' te drukken. Ik had er de dag voor het genoemde gezeik al goed de *** in omdat ik het niet direct merkte dat jij ineens alle hides aan het 'need'en was en ik daarna solo op pad kon omdat ik mijn crafts niet kon doen. Ik ben toen de discussie nog niet aangegaan omdat ik dat soort dingen liever even laat rusten tot de *** voorbij is.

Het vervelende is een gebroken vertrouwen, eerst werkten we goed samen, deelden alles eerlijk, overlegden en ineens is zo'n samenwerking zonder overleg éénzijdig veranderd. Dat steekt. Binnen spontane fellowships met vreemden kan je zoiets verwachten, maar ik verwacht zoiets niet van degenen waar ik regelmatig mee samenwerk.

Als je tevoren meld dat je extra veel hides nodig hebt dan komt een fellowship er heus wel uit en kan je wmb een groter deel krijgen. Hoe vaak hebben we elkaar niet dingen gegeven domweg omdat er om vroegen?

Verder moet je de noodzaak van het verzamelen bekijken, wáárom heb je zoveel hides nodig? Dat je tailor en forrester bent is geen reden, dat is slechts een tool om iets te maken. En waarom maak je dingen? Meestal om te verkopen voor het geld, maar als iemand alle waardevolle recources inpikt hebben de anderen niets en komen dus geld tekort. De fighters hebben regelmatig extreem hoge repair kosten, dat moet ook ergens van betaald worden, en één van de mogelijkheden om iets te verdienen is het verkopen van resources en items.

Dat je als minstrel geen creatures kan killen voor de drops is onzin, dat kan je wel maar het duurt iets langer. Je liep zelf nog te verkondigen dat je een 1 lvl hogere Champion had verslagen met sparren, en we hebben ook gezien hoe je een dikke Auroch er onder kreeg. Andere chars hebben net zo goed hulp nodig om high-lvl mobs te verslaan en aan de drops te komen.

Waar het gisteren voor mij en een paar anderen op stuk liep was op het feit dat er een hoop gedonder was over iets wat ei'k niet zou moeten. De bedoeling van het spel (want laten we wel wezen, het is maar een computerspelletje) is toch om er plezier aan te beleven?
Dat plezier was er voor mij even af en daarom ben ik ergens anders wat gaan doen, volgende keer kunnen we mss weer gewoon gezellig samenwerken in een fellowship.

Overigens vond ik het heel jammer, want we hadden een enorm sterke, prima gebalanceerde, ploeg (laagste lvl was 41?) en we hadden Angmar echt op z'n kop kunnen zetten.

Laatste opmerking: Ik had op 'need' gedrukt toen er een page te looten was, abusievelijk gedacht dat het een Champion-page was (er stond iets van 'dirty fighting') maar het bleek een Burglar-page. Nu was er geen Burglar in de groep dus was er ook niemand tekort gedaan (anders zou ik het gegeven hebben).
De Burglar-page staat nu voor 48 uur op de AH start 600 BuyOut 1 Gold 500 Silver, als ie verkocht word krijgt ieder een eerlijk deel, en anders zet ik 'm nogmaals op AH (maar dan voor wat minder).

(Pages zijn onderdeel voor legendary traits en heel zeldzaam / waardevol)

[/hele lange post, quote aub in stukjes]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben nooit anders gedaan dan te klikken op need als je het nodig hebt. ik ben explorer huiden zijn het aller belangrijkste voor mijn beroep om tier 4 en 5 vol te krijgen heb ik echt gruwelijk veel huiden nodig. jij hebt er af en toe wat nodig... prima geen probleem.

gary of just weet ff niet meer welke begon over die illigale site lotromoney ofzoiets en die gaf aan dat ik geen huid meer zou krijgen vanwege dat gedoe. het is toch totale onzin dat je in alles aanhoudt dat je op need drukt als je het nodig hebt en anders op greed of pass en dan stelt dat huiden de uitzondering zijn en we daar allemaal op greed moeten drukken 8)7

ik ben daarna nog even met beard wezen spelen en beard ging huiden passen ik heb hem toen verteld dat hij op need moet drukken omdat ik weet dat hij ook tailor is. ik wil niet alles hebben echt niet en zo wordt ik wel afgeschilderd dat is niet tof, ik baal ervan want ik beard en jij waren altijd tof bezig... we matsten elkaar en deden veel samen.

nou het zal allemaal wel aan mij liggen maar ik flip er behoorlijk van, 1 ding is me wel duidelijk die huiden zijn en blijven een probleem, begin nooit iemand met tailor skills en al helemaal geen explorer want dan ben je gewoon het bokje...

ik moet dus ALTIJD met iedereen competitie voeren om huiden, de meeste van die huiden zullen op de AH terrecht komen, fijn kan ik ze terugkopen voor belachelijke prijzen...

ja ik kan een hoger level champion verslaan in sparren. ja ik kan een auroch plat krijgen in mn uppie maar weet je hoe gruwelijk lang ik erover doe? daarnaast is een auroch nog geen warg, die wargs maken me af echt waar.

rekensom

tier 5

520 voor de eerste balk en 1040 voor de tweede balk dat maakt 1560 totaal.
ik moet tussen de 4 en de 6 huiden boilen om 1 onderdeel te kunnen maken daarvoor krijg ik 6 punten. als ik een item maak dan krijg ik ook 6 punten.

feit ik heb hogere forresting en prospector skills dan dat ik tailor skills heb, reden is duidelijk :/

ben benieuwd wat anderen ervan vinden die tailor skills hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:49:
. . . ik wil niet alles hebben echt niet en zo wordt ik wel afgeschilderd dat is niet tof,
Dat is idd niet tof, en ik weet dat jij dat niet zo neer wilt zetten, maar met een grotere groep moet je heldere afspraken maken anders escaleert continue op 'need' drukken, dat is onnodig en vooral jammer.
. . . ik baal ervan want ik beard en jij waren altijd tof bezig... we matsten elkaar en deden veel samen.
Eén ding is zeker, niet alleen jij baalde er van, zowel Gary als Beard hadden het zitten, Dune gooide de handdoek in de samenwerking en ik koos er voor om tijdelijk ergens anders een luchtje te gaan scheppen. De enige die stil leek was Justhalion maar dat komt omdat hij op teamspeak zit en sowieso weinig typt.
. . . nou het zal allemaal wel aan mij liggen maar ik flip er behoorlijk van, 1 ding is me wel duidelijk die huiden zijn en blijven een probleem, begin nooit iemand met tailor skills en al helemaal geen explorer want dan ben je gewoon het bokje...
Ik ga in herhaling vallen, maar met afspraken maken hoeft dat geen probleem te zijn. Het vervelende nu was dat de discussie ontstond op een punt waar geen tijd was om dat goed door te spreken en dan worden de hakken bruusk in het zand gezet zonder poging om begrip op te brengen voor de argumenten van de discussiepartners.
ik moet dus ALTIJD met iedereen competitie voeren om huiden, de meeste van die huiden zullen op de AH terrecht komen, fijn kan ik ze terugkopen voor belachelijke prijzen...
Net als iedereen competitie lijkt te moeten voeren voor ore en/of wood.
ja ik kan een hoger level champion verslaan in sparren. ja ik kan een auroch plat krijgen in mn uppie maar weet je hoe gruwelijk lang ik erover doe? daarnaast is een auroch nog geen warg, die wargs maken me af echt waar.
En daarom hebben we dan ook met regelmaat rustige momenten gebruikt om e.e.a. te farmen. Dat is imho een betere taktiek dan 'need'en in een full fellowship. En for the record, ik ben best bereid om dat zo nu en dan weer te doen en dan splitsen we de loot in een beetje voor mij en een beetje meer voor jou :).

btw: wat doe jij met ore behalve minen (en omsmelten?), ik ben nog steeds bezig om ore te verzamelen om mijn weaponsmith tiers gevuld te krijgen, maar ik be er nu al achter dat de wapens die ik 'straks' kan maken allang niet meer interessant zijn voor mijn eigen lvl :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:02:
Ben op het moment ook LOTRO aan het installeren, heb via de PU een trial key gekregen, dus laat ik het maar eens proberen...
Is dat een demo dan of zo...? Ik ben ook erg benieuwd naar dit spel maar omdat ik nul komma nul ervaring heb met MMORPG weet ik niet of het wat voor mij is. En om dan zomaar even 50 euro te betalen voor een demo van een maand...

Als ik de posts zo lees over gedoe met needs and greeds en weet ik veel, komt het allemaal erg ingewikkeld op mij over... Kan je al doende een beetje makkelijk groeien in dit spel of is het een gigantische learning curve die je door moet worstelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:16:
[...]
Dat is idd niet tof, en ik weet dat jij dat niet zo neer wilt zetten, maar met een grotere groep moet je heldere afspraken maken anders escaleert continue op 'need' drukken, dat is onnodig en vooral jammer.

[...]
Eén ding is zeker, niet alleen jij baalde er van, zowel Gary als Beard hadden het zitten, Dune gooide de handdoek in de samenwerking en ik koos er voor om tijdelijk ergens anders een luchtje te gaan scheppen. De enige die stil leek was Justhalion maar dat komt omdat hij op teamspeak zit en sowieso weinig typt.

[...]
Ik ga in herhaling vallen, maar met afspraken maken hoeft dat geen probleem te zijn. Het vervelende nu was dat de discussie ontstond op een punt waar geen tijd was om dat goed door te spreken en dan worden de hakken bruusk in het zand gezet zonder poging om begrip op te brengen voor de argumenten van de discussiepartners.

[...]
Net als iedereen competitie lijkt te moeten voeren voor ore en/of wood.

[...]

En daarom hebben we dan ook met regelmaat rustige momenten gebruikt om e.e.a. te farmen. Dat is imho een betere taktiek dan 'need'en in een full fellowship. En for the record, ik ben best bereid om dat zo nu en dan weer te doen en dan splitsen we de loot in een beetje voor mij en een beetje meer voor jou :).

btw: wat doe jij met ore behalve minen (en omsmelten?), ik ben nog steeds bezig om ore te verzamelen om mijn weaponsmith tiers gevuld te krijgen, maar ik be er nu al achter dat de wapens die ik 'straks' kan maken allang niet meer interessant zijn voor mijn eigen lvl :|
maar het klopt dus dat we op alles need en greed aanhouden behalve voor huiden :? want dat is alles behalve logisch in mijn ogen maar goed heb weinig zin in een eindeloze discussie liever speel ik weer gewoon gezellig en met veel plezier (al blijft het wat mij betreft een naar punt)

heb niks met die bars gedaan op de lagere tiers na die heb ik verkocht op wat dingen na die ik voor mn juweler bewaar) die heeft ze ook nodig... de hogere heb ik allemaal nog. zoals gezegd een gedeelte voor tools (maakt beard voor me) en een gedeelte voor jeweler rest is volgens mij zinloos voor me. dat zou later kunnen veranderen maar kan wel een en ander naar jou en beard schuiven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ook nog hele leuke dingen meegemaakt: Vlakbij Thorins Hall werd ik uitgenodigd om in een een sub 10lvl fellowship te komen, ik heb netjes bedankt en maar verteld dat ik solo bezig was en niet dat zij helemaal niet konden komen waar ik bezig ben.

Ook ben ik nog ff oude grijze openstaande q's aan het afwerken, o.a. Vile Poison, kwestie van binnen rijden afstappen en afwerken, geen hond (Orc) die naar je omkijkt. Natuurlijk kan ik die grijze q's ook cancellen maar nu zijn ze wel voldaan en dat staat netter in je deed log :Y)

Verder heb ik de Giants Needle in het zuiden van Misty Mountains nog bekeken en ben ik geplet door een peloton(!) elite Giants :o Was wel weer heel leuk om te zien hoe één van mijn nieuwe skills werkt, Dwarven Stance oid, dan ben je onkwetsbaar gedurende 15 sec. en dan zie je die grote voet van zo'n giant gewoon afketsen 8)
Helaasch is 15 sec. niet echt heel veel :o

Ik zal toch eens een screenie maken en uppen :Y)

Viel me wel op dat er in Misty veel ore-ninjas rondlopen, veel te hoog lvl rukkers, maar wel je ore snaaien terwijl jij in de combat er naast staat :r

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:33:
Als ik de posts zo lees over gedoe met needs and greeds en weet ik veel, komt het allemaal erg ingewikkeld op mij over... Kan je al doende een beetje makkelijk groeien in dit spel of is het een gigantische learning curve die je door moet worstelen?
Al doende leert men, dit is mijn allereerste MMORPG en er zit voldoende ruimte om het onder de knie te krijgen. Gaandeweg ga je (moet je) steeds meer met anderen samenwerken en dat wijst zich vanzelf of anders krijg je heus wel hulp/advies.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:33:
[...]

Is dat een demo dan of zo...? Ik ben ook erg benieuwd naar dit spel maar omdat ik nul komma nul ervaring heb met MMORPG weet ik niet of het wat voor mij is. En om dan zomaar even 50 euro te betalen voor een demo van een maand...

Het is echt een 'lekkermakertje', bij de PU zat een voucher, daarmee kan je 3 dagen het spel proberen.

Heb het gister dus geinstalleerd, en heb het introductiedeel gehaald.

Het ziet er heel erg mooi uit allemaal (ben FFX gewend), alleen vind ik de camera soms nog wel wat spastisch.

Verder speelt het heel erg lekker, heb nu een Guardian Dwarf, weet alleen zo uit mn hoofd niet op welke server :P

Lullige was dat ik net mijn title gehaald had door lvl5 te worden zonder dood te gaan, ga ik erna dood doordat ik in een dungeon vol met orcs stond, en mijn verbinding niks meer deed :( (na het opnieuw inloggen stond ik ineens in het dorp, dus heb het niet overleefd denkik ;))

Vanavond de 'echte' wereld eens even ontdekken, tot nu toe vind ik het erg uitdagend ;)
Misschien dat ik ook wel een abo voor maandje ga nemen om het verder uit te testen.

[edit]
Ik zit op de Gilrain server, nog meer GoTers daar? Mn IGN is Dwergie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag weer eens heerlijk gequest met mijn lore-master Gindilf, heb hem op crafting gebied een aardig eind vooruit geholpen, maar ben inmiddels ook van level 20, naar level 24 gestegen (niet in 1 dag overigens) Ik kan steeds beter met mijn Lore-master overweg...heb zelfs nog even met een Guardian met hetzelfde level gespard...en gewonnen (al was het krap)

Een tijdje later liep ik rond en zag ik een Barrow-Iron Ore deposit...er stond alleen wel iemand naast...compleet stil...heb hem even een tell gestuurd of hij die ging minen of niet...kreeg antwoord: "Was planning to...but you can take it"...ik heb geantwoord: "No, if you were going to mine it...it is yours...so take it.. :)" kreeg een buiging en een bedankje daarna...en ben weer verder gelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Stats! :Y)

Let met name even op de verschillen bij het gebruik van een schild en bij het hanteren van 2 wapens.

Armour 1416 vs 980
Melee Eff 191 vs 221 (maar met 2 wapens geen block)

Meestal kies ik voor 2 wapens als er een healer in de buurt is en als ik zelf voor morale moet zorgen (evt. wat uit wil delen aan anderen middels spec. ability) dan hanteer ik een schild.

We hebben middels een praktijktest gekeken wat effectiever leek door 2 champs van hetzelfde lvl op de auto-attack te laten sparren en het lijkt een klein beetje voordeliger met schild, maar dan duurt de combat wel wat langer dus zal in een fellowship de tegenstand ook langer damage uit kunnen delen aan je teamgenoten.

keuzes . . .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d9abc43d0a82a80aef19537924be994a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77208cde8e6a52bb3993168678fbb9d3/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren ook weer even bezig geweest het spel te ontdekken, en ben er erg postief over!

M'n char van lvl5 naar lvl9 gebracht, vooral door veel quests te doen. Ook samen met een andere NLer een quest bij norborg(?) gedaan, daar moet je 15 orcs + een chieftan mollen. solo is dat niet te doen, maar met z'n 2en ramde we er behoorlijk hard doorheen. :P

Verder ook nog een kleine start gemaakt met craften... Het ziet er allemaal erg duidelijk uit, stukken beter dan in FFXI, waar je echt inheemse items nodig hebt om de meest simpele dingen te maken, nu kun je met wat simpele grondstoffen, al best bruikbare items maken.

Ga het spel dus nog wel even een maandje proberen, weet iemand toevallig of ik de trial key kan verlengen, of moet ik dan echt naar de winkel om de volledige versie te kopen?
Wat zijn trouwens de maandelijkse kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:41:
Een tijdje later liep ik rond en zag ik een Barrow-Iron Ore deposit...er stond alleen wel iemand naast...compleet stil...heb hem even een tell gestuurd of hij die ging minen of niet...
d:)b

* botoo is dom, dom, dom geweest gisteren :o Op de milestone in Rivendell gedrukt omdat ik veel heen&weer Q's heb, maar toen stond er dat Rivendell mijn thuis is . . . .
Hoe kan een dwarf zich nu thuis voelen in een elvendorp? :'( Voelde me thuis bij Gimli in Misty Mountains, en dan rij ik dat kleine stukje naar het dorp wel.

Sowieso een week dorp, kunnen blijkbaar niets zelf, moet zelfs babyzitter spelen voor Bilbo en Legolas }:| :')

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Heb mn hunter op gilrain verlaten (dooie server en vond de class niet zo leuk meer boven de lvl 40).
Speel nu een captain, gister lvl 30 geworden, dat speelt zooooveel fijner :D

Zit ook op snowbourne nu, dus als er nog plek is in de GoT kinship voor een captain, houd ik me aanbevolen :) (naam is Kadash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt nog wel even voor ik met welk karakter dan ook level 43 ga halen.. ;) Momenteel is mijn hoogste level mijn Dwarf Minstrel Tinybig - lvl 29, daarna komt mijn Human Lore-Master Gindilf - lvl 24, gevolgd door mijn Human Captain Dragonspirit - lvl 20, dan heb ik nog een Elven Hunter Zidarlys - lvl 14 en een Hobbit Guardian Lakota - lvl 13, al zijn die laatste twee eigenlijk personages van mijn vriendin, die tegenwoordig voornamelijk op Laurelin speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wie graag wilt weten hoeveel tijd 'ie met lotro bezig is:
/played

ouch, ik durf het niet eens te zeggen uit angst een hulpdienst op mijn dak te krijgen :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip...dat zocht ik al een tijdje...is dat van alle karakters bij elkaar of per personage? Dat zou namelijk best veel verschil maken...

Weet je toevallig ook of je op de een of andere manier kan zien hoe vaak je heet loodje hebt gelegd? Met sommige van mijn personages heb ik het gevoel dat dit al heel wat keertjes is geweest, terwijl ik met anderen meer het gevoel krijg dat het alweer even geleden is. Ben wel benieuwd naar dat soort gegevens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Dat laatste weet ik ook niet dragonspirit, zou ik ook wel eens willen weten.

/played voor alle chars of alleen voor degene waarvoor je het opvraagt is kan je makkelijk controleren door het met twee verschillende op te vragen, als de cijfers gelijk zijn heb je meteen je antwoord :). Best kans dat het per server is?

[edit]
Nog een interessant tipje m.b.t. de legendary traits en de pages die je daar voor nodig hebt: shadowsofangmar.nl :Y)
Er staan daar meer leuke weetjes, o.a. over de classs en hoe ze het best met elkaar samen kunnen werken Class Guide

[ Voor 41% gewijzigd door botoo op 03-07-2007 12:58 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legendary traits zal nog wel even duren voor ik die kan gaan sparen.. ;) Ben wel enorm benieuwd naar een aantal van deze legendary skills.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:16:
Blabla...blabla...Need,greed->Hides
Ik dacht laat ik mijn Captain gedachtes er eens overschijnen, want hides zijn altijd iets waarmee een fellowship uit elkaar valt.

Mijn redenatie is op ALLE craft spullen GREED, zeker op de dure dingen. Op de goedekope mogen mensen van mij Needen maar anders Greed. De reden dat ik dit doe is omdat je er anders ATLIJD gezeik over krijgt, en ten tweede ik vind dat craften iets is wat je niet in een fellowship doet. In een Fship gaat het om de quest, je kan craft items ook zelf halen. Verder zijn veel craftdingen en zeker hides VEEL waard. Heeft bijna iedere classe ze wel nodig. Maar je hebt geen goed argument om need te drukken op hides. Want je hebt ze nodig om te levellen maar waarom wil je levellen in craften? Voor veel mensen zodat ze spullen kunnen maken die ze kunnen verkopen of zodat ze 1 enkel item kunnen maken dat wel goed is. Ik vind dat dus geen argument voor Need. Maar ik zeg het altijd van te voren in mijn fships.

En het spijt Botoo/Legolas maar ik vond het wel grappig om te lezen, ik heb altijd al geroepen dat er ruzie van kan komen over onduidelijk loot rules xD. Maar jullie waren wel de laatste die ik had verwacht :P . NOuja het gebeurd altijd wel is. Maar ik zou als je in een Fship met onbekende zit de regel craftstuff is Greed altijd. Ik weet niet helemaal of het volledig eerlijk is maar zoals gezegd ik vind craften iets dat je maar in je eigen tijd doet :) .

Hebben jullie al /gehuged om het goed te maken?;)

Trouwens ben nu level 41....en mensen voor je laten knielen is echt de beste skill ooit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een zijdelings gerelateerde opmerking over het needen/greeden van dingen...het wil bij mij in een fellowship nog wel eens voorkomen dat iemand loot terwijl er nog druk gevochten wordt. Als dat gebeurd dan springt er dus ineens een need/greed/pass popup midden in je beeld voor het gevecht, vaak erg onhandig. Op die momenten kijk ik niet eens naar wat ik klik, maar klik ik gewoon. Als daar dan dus eens Need bij zit..tsja...sorry...dan maar niet looten midden in een gevecht, ik speel voornamelijk met mijn Minstrel en Lore-Master, dan moet je dus echt wel kunnen zien wat je doet...

Dat wilde ik even kwijt, verder ben ik toch nog lang niet hoog genoeg level voor het verkrijgen van dermate duur spul... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:21:
Even een zijdelings gerelateerde opmerking over het needen/greeden van dingen...het wil bij mij in een fellowship nog wel eens voorkomen dat iemand loot terwijl er nog druk gevochten wordt. Als dat gebeurd dan springt er dus ineens een need/greed/pass popup midden in je beeld voor het gevecht, vaak erg onhandig. Op die momenten kijk ik niet eens naar wat ik klik, maar klik ik gewoon. Als daar dan dus eens Need bij zit..tsja...sorry...dan maar niet looten midden in een gevecht, ik speel voornamelijk met mijn Minstrel en Lore-Master, dan moet je dus echt wel kunnen zien wat je doet...

Dat wilde ik even kwijt, verder ben ik toch nog lang niet hoog genoeg level voor het verkrijgen van dermate duur spul... ;)
Combat looten is ook echt schijt irritant dus dat is jou fout niet. Mensen moeten niet looten in combat, ik heb ondertussen een hekel aan. Af en toe oke maar dan is er weer zo'n aap bij die continu combat loot, waardoor je moet drukken. Waardoor je je target verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Postius schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:13:
[...]

Ik dacht laat ik mijn Captain gedachtes er eens overschijnen, want hides zijn altijd iets waarmee een fellowship uit elkaar valt.

Mijn redenatie is op ALLE craft spullen GREED, zeker op de dure dingen. Op de goedekope mogen mensen van mij Needen maar anders Greed. De reden dat ik dit doe is omdat je er anders ATLIJD gezeik over krijgt, en ten tweede ik vind dat craften iets is wat je niet in een fellowship doet. In een Fship gaat het om de quest, je kan craft items ook zelf halen. Verder zijn veel craftdingen en zeker hides VEEL waard. Heeft bijna iedere classe ze wel nodig. Maar je hebt geen goed argument om need te drukken op hides. Want je hebt ze nodig om te levellen maar waarom wil je levellen in craften? Voor veel mensen zodat ze spullen kunnen maken die ze kunnen verkopen of zodat ze 1 enkel item kunnen maken dat wel goed is. Ik vind dat dus geen argument voor Need. Maar ik zeg het altijd van te voren in mijn fships.

En het spijt Botoo/Legolas maar ik vond het wel grappig om te lezen, ik heb altijd al geroepen dat er ruzie van kan komen over onduidelijk loot rules xD. Maar jullie waren wel de laatste die ik had verwacht :P . NOuja het gebeurd altijd wel is. Maar ik zou als je in een Fship met onbekende zit de regel craftstuff is Greed altijd. Ik weet niet helemaal of het volledig eerlijk is maar zoals gezegd ik vind craften iets dat je maar in je eigen tijd doet :) .

Trouwens ben nu level 41....en mensen voor je laten knielen is echt de beste skill ooit _/-\o_
Wow, en ik maar denken dat need before greed in de MMO's geintroduceerd is om ingewikkelde lootregels overbodig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Hebben jullie al /gehuged om het goed te maken?
Wij hebben het alweer onder controle hoor :) maar je denk toch niet dat ik een elfje ga huggen? :P
Trouwens ben nu level 41....en mensen voor je laten knielen is echt de beste skill ooit
Bah, pas maar op anders laat ik je zo vaak juigen/cheeren dat je handjes in de lucht blijven staan :P

Nu jij ook een beetje :P lvl hebt kunnen we wel weer eens proberen om die Fornost Q af te maken waarbij we 4 Nashgul items moeten vinden. Ik heb er nu 2 en mijn packs zitten te vol met dat soort meuk (van niet afgewerkte Q's).

dan springt er dus ineens een need/greed/pass popup midden in je beeld voor het gevecht, vaak erg onhandig.
so true . . .
Wmb één van de dingen die de devvers een beter plaatsje moeten geven of door de user zelf laten bepalen waar die pop-up komt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slimmer nog...als er ook maar iemand van een fellowship nog bezig is met een gevecht...een loot niet eens mogelijk maken...dat zou ik prefereren...dus loot pas beschikbaar stellen als het gevecht klaar is...en niet eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:32:
Wie graag wilt weten hoeveel tijd 'ie met lotro bezig is:
/played

ouch, ik durf het niet eens te zeggen uit angst een hulpdienst op mijn dak te krijgen :o
ik heb al met het riagg en correlatie gepraat en ze zijn onderweg, zet je vast koffie? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:13:
[...]

}:|

er zijn grenzen he!!!! ik knuffel die laag bij de grondse (laten we eerlijk zijn hij is hooguit 1 meter 50) dwerg niet, zeker niet voordat hij die baard eraf scheert :/

maar we hebben gelukkig nog een goede verstandhouding :)

wat de huiden betreft zullen we het nooit eens worden, en bedenk je wel even dat ik A veel meer huiden nodig heb (en dan bedoel ik ook VEEL) en B dat ik ze niet of nauwelijks kan farmen aangezien ik in de gebieden waar die beesten rond wandelen niet veilig alleen kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:09:
[...]
d:)b

/me is dom, dom, dom geweest gisteren :o Op de milestone in Rivendell gedrukt omdat ik veel heen&weer Q's heb, maar toen stond er dat Rivendell mijn thuis is . . . .
Hoe kan een dwarf zich nu thuis voelen in een elvendorp? :'( Voelde me thuis bij Gimli in Misty Mountains, en dan rij ik dat kleine stukje naar het dorp wel.

Sowieso een week dorp, kunnen blijkbaar niets zelf, moet zelfs babyzitter spelen voor Bilbo en Legolas }:| :')
tssss je zou je vereerd moeten voelen dat het nobele elvenras je huisvesting gaf :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:55:
tssss je zou je vereerd moeten voelen dat het nobele elvenras je huisvesting gaf :Y
Elvenras? is dat familie van die Elrondas?

Pfff, zelf mijn mule krijgt obstipatie daar. Nee, zodra ik ze daar voldoende uit de brand geholpen heb ga ik weer lekker bij Gimli thuis in Misty Mountains 8)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Na een trial key gehad te hebben en een pre-order erdoon heen hebben gejaagd heb ik besloten om het er nog maar 3 maandjes aan vast te knopen!

Ik speel nu een lvl 15 elven lore master (heb meerdere dingen geprobeerd en deze samen met de captain bevallen me het best). Ik speel op Eldar en vraag mij af wie hier nog meer spelen en of er eventueel ook een kinship is waar ik bij zou kunnen.

Maar wat een tof spel zeg, wat een sfeer. Heb ook een tijdje WoW gespeeld en heb alle delen van Guild Wars in mn bezit, maar Lotro bevalt me toch een stuk beter!

Wat is trouwens een goede vocation voor Lore master? Ik ben nu Scholar, maar of ik dit wil blijven weet ik niet tenzij het echt positieve punten heeft mbt de Lore master.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Ben wel geintresseerd in deze game.

Ik speel vooral online.
Maar hoe zit dat nou?

Ik lees dat je na een x aantal dagen moet gaan betalen?
220€ voor vol membership?

Ik weet niet maar een game kost al veel geld om nu ook nog geld te moeten betalen om de game b.v 2 jaar te kunnen spelen.?

Is dat uberhaupt niet gewoon geld klopperij of wordt het geld gebruikt voor iets anders?

Je kan het dan ook niet zonder abbonement spelen online? na die x aantal dagen?

Dan vliegt hij bij mij over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Nu online
r.marijnissen schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:08:

Ik speel vooral online.
Maar hoe zit dat nou?

Ik weet niet maar een game kost al veel geld om nu ook nog geld te moeten betalen om de game b.v 2 jaar te kunnen spelen.?

Is dat uberhaupt niet gewoon geld klopperij of wordt het geld gebruikt voor iets anders?

lees de TS eens door, of gewoon dit topic...
Voor €220 heb je een life time abonnement. De andere opties zijn: HIER! te vinden.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online

En wat denk je dat 3 jaar WoW spelen je kost?
of bijna welke andere grote MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

Ik speel vooral online.
Maar hoe zit dat nou?

Tja tis 50 cent per dag, en het argument van ik vind het onzin om te betalen is al zo oud als Ultima Online(erg oud). Tch zijn er steeds meer mensen die het er wel voor over hebben dus mischien zit er wat in, het is namelijk wel een spel ervaring als geen enkel ander spel.
Plus er komen altijd patches voor uit(altijd snel). Wordt naar de community geluisterd en er komt gratis nieuwe content en er zijn wereld wijde events etc. Dus je krijgt er meer voor terug dan alleen maar kunnen spelen.

[ Voor 48% gewijzigd door Postius op 05-07-2007 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een beetje met mijn Lore-master op pad geweest. Wat Norborgjes gekilled voor hun poten en vervolgens een fellowship gejoined om Book 2 Chapter 3 te doen...dat was geen succes...wat een slechte groep zeg...ik beweer niet dat ik het zo goed doe, maar met 1 guardian level 30, 2 hunters level 27, 1 champion level 28, 1 minstrel level 24 en mijzelf een lore-master level 24, moet het toch lukken als je een beetje goed samenwerkt.

De minstrel lette niet op en in plaats van zich op healen te concentreren was hij continue de aggro aan het trekken van de Gaunt Men...die doen dan toch best wel veel schade en ik als lore master kan wel een beetje healen...maar veel is het niet...

Er werd niet gecommuniceerd en dus ook niet goed samengewerkt, met als gevolg dat ik na 2x het gehele team afgeslacht te zien worden bedankt heb voor de fellowship...en terug ben gegaan naar Ost Guruth...een ervaring rijker, ook wat blauwe plekken rijker, en heel wat silver armer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
...en terug ben gegaan naar Ost Guruth...een ervaring rijker, ook wat blauwe plekken rijker, en heel wat silver armer.
Ost Guruth . . . daar ligt van mij ook heel wat repair-silver en echt niet alleen vanwege slechte fellowships maar ook omdat het een 'straffe' omgeving is.

Gisteren in een fellowship terecht gekomen die aanvankelijk geen enkele kans op succes had. Een behoorlijk hoog lvl Loremaster (47 dacht ik) zouden we eerst helpen om een Q af te maken waarvoor we alleen ergens naar toe moesten, maar wel langs trolls, dourhands, bears, mammoths en giants. Lastig maar best wel te doen als je een beetje oppast. We waren de lore-master zo kwijt en stonden te wachten op zijn doel maar hij was niet eens in staat om het te vinden terwijl het op de map aangegeven staat waar 'ie zijn moest :N

Vervolgens kreeg onze healer, die helaas van de groep afgezonderd was in de 'run to safety', een paar keer teveel agrro en paste voor de chaos. Daarna bleven we over met een jankende lvl41 Guard die dolgraag de Towering Champions wilde afmaken (dat zijn lvl 43-45 elite Giants die met enkele tegelijk komen), ja doei :w.
Terwijl ik vlakbij de Giants op een veilige plek stond te wachten op de dingen die komen zouden wilde het jankertje graag leadership hebben en omdat ik toch op het punt stomd om af te taaien heb ik dat maar gegeven. Vervolgens komt er een lvl50 Champ bij (maar nog geen healer) en besloten we het toch maar eens te proberen. Nadat één van de champs tussentijds verdween (nouja, weggepest werd ei'k :o ) ging ineens alles op rolletjes. De burglar deed super verkennen en Giants mez'zen, iedereen bleef strak bij elkaar, en Fondred (de ego+++ captain :P) verzorgde de buffs en de healing d:)b

Uiteindelijk hebben we met bescheiden kleerscheuren het hele traject kunnen afwerken 8) Waarschijnlijk juist omdat we geen healer hadden maar een stuk taaiere Captain, een healer zou ws steeds geplet worden (giants zijn wel dom, maar niet gek) en een captain kan iets beter tegen een stootje.

Het was uiteindelijk een hele toffe samenwerking geworden _met_ de bonus aan het einde :Y)

Nu heb ik alle q's in Misty Mountains gedaan maar ik mis er toch een paar. Gimli zou nog een instance moeten geven vermoed ik, en ik weet dat er nog wat meer met de giants te doen is. Vreemd genoeg heb ik book 5 helemaal niet, ik vermoed dat die ook nog wat q's in MM op zal leveren.

Ook nog ff gekeken in Ettenmoors, maar daar blijf ik voorlopig nog ff weg, beter ff wachten tot ik zelf met een lvl50 fellowship kan rondstruinen daar met die lvl50 monsterplayers.

Vanavond proberen om wat oude q's af te werken in Dol Dinen en dan weer eens kijken in Angmar :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
In een grotere fellowship heb ik meestal verlies, maar als ik gewoon met z'n 2en bezig ben krijg je genoeg silver binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gister ook 'even' een q gedaan, ff van thorin's gate naar bree-town lopen...

Onderweg veel aan het verkennen geweest, waardoor ik verdwaalde in een donker bos, als lvl13 guard voelde ik me daar in mn 1tje niet echt veilig kan ik je vertellen :P

Gelukkig hoef ik de weg terug niet te lopen, ik neem wel een paard ;)
Gister trouwens ook de rescue by the moonlight quest gedaan met een kleine (4 spelers) fellowship.
Alleen had ik zelf de quest nog niet (geen idee waar ik die kan halen), dus mag ik hem binnenkort nog een keer gaan doen.

In bree-town trouwens ook nog een NL-kinship tegen het lijf gelopen, ben daar nu dus ook lid van!
Gelukkig is het in bree-town een stuk drukker als rond thorins-gate, ik vond het daar net even te rustig.

Hoe doen jullie dat trouwens als je low-level quests krijgt? ik ben nu dan lvl13, maar toen ik door the shire kwam, kon ik een heleboel lvl5-8 quests doen. Gaan jullie deze ook echt doen, of is dit de moeite niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... ik volg het even niet meer. Ik ben bij de plaatselijke Dynabyte geweest voor LOTRO en die heeft er HELEMAAL geen verstand van volgens mij...

Er stonden daar twee soorten doosjes: een standaard dvdboxje met een (volgens mij gekopieerde) cover en twee van die typical Dynabyte plastic dingen met een dikkere versie van LOTRO. Nu stond er een blaadje onder met de prijzen 3,99 en 49,99. Volgens de verkoper was die 3,99 voor de probeerversie: dan kon je het spel 10 dagen proberen en dan was het klaar. En die andere versie is de volledige versie die je daarna moet kopen als je verder wilt. Vervolgens zei hij dat in die -demo'-versie niet het hele spel zat maar een 'level'... 8)7

Nou is mijn probleem dat op BEIDE uitvoeringen bovenin stond dat die alleen voor de voorbestelde Europse versie was en dat je 10 dagen vrij spelen kreeg... Maar als je het volledige spel koopt krijg je toch een maan vrij spelen...? En zit in die 'demo' nou wel het complete spel of niet? En als dat er WEL in zit, kan je dan niet gewoon een abonnement nemen na 10 dagen en dan vrolijk verder spelen...?

Ik volg het dus niet meer. Ik wil HEEL GRAAG LOTRO eens proberen, maar niet voor 50 euro natuurlijk... Hoe zit het nou met die 'demo'versie? Bestaat die (nog) wel of klopt er geen hout van en kan je die helemaal niet meer kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:14:
Eh... ik volg het even niet meer. Ik ben bij de plaatselijke Dynabyte geweest voor LOTRO en die heeft er HELEMAAL geen verstand van volgens mij...

Er stonden daar twee soorten doosjes: een standaard dvdboxje met een (volgens mij gekopieerde) cover en twee van die typical Dynabyte plastic dingen met een dikkere versie van LOTRO. Nu stond er een blaadje onder met de prijzen 3,99 en 49,99. Volgens de verkoper was die 3,99 voor de probeerversie: dan kon je het spel 10 dagen proberen en dan was het klaar. En die andere versie is de volledige versie die je daarna moet kopen als je verder wilt. Vervolgens zei hij dat in die -demo'-versie niet het hele spel zat maar een 'level'... 8)7

Nou is mijn probleem dat op BEIDE uitvoeringen bovenin stond dat die alleen voor de voorbestelde Europse versie was en dat je 10 dagen vrij spelen kreeg... Maar als je het volledige spel koopt krijg je toch een maan vrij spelen...? En zit in die 'demo' nou wel het complete spel of niet? En als dat er WEL in zit, kan je dan niet gewoon een abonnement nemen na 10 dagen en dan vrolijk verder spelen...?

Ik volg het dus niet meer. Ik wil HEEL GRAAG LOTRO eens proberen, maar niet voor 50 euro natuurlijk... Hoe zit het nou met die 'demo'versie? Bestaat die (nog) wel of klopt er geen hout van en kan je die helemaal niet meer kopen...?
Lees de start post! :D
botoo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Terwijl ik vlakbij de Giants op een veilige plek stond te wachten op de dingen die komen zouden wilde het jankertje graag leadership hebben en omdat ik toch op het punt stomd om af te taaien heb ik dat maar gegeven. Vervolgens komt er een lvl50 Champ bij (maar nog geen healer) en besloten we het toch maar eens te proberen. Nadat één van de champs tussentijds verdween (nouja, weggepest werd ei'k :o ) ging ineens alles op rolletjes. De burglar deed super verkennen en Giants mez'zen, iedereen bleef strak bij elkaar, en Fondred (de ego+++ captain :P) verzorgde de buffs en de healing d:)b

Uiteindelijk hebben we met bescheiden kleerscheuren het hele traject kunnen afwerken 8) Waarschijnlijk juist omdat we geen healer hadden maar een stuk taaiere Captain, een healer zou ws steeds geplet worden (giants zijn wel dom, maar niet gek) en een captain kan iets beter tegen een stootje.

Het was uiteindelijk een hele toffe samenwerking geworden _met_ de bonus aan het einde :Y)

Nu heb ik alle q's in Misty Mountains gedaan maar ik mis er toch een paar. Gimli zou nog een instance moeten geven vermoed ik, en ik weet dat er nog wat meer met de giants te doen is. Vreemd genoeg heb ik book 5 helemaal niet, ik vermoed dat die ook nog wat q's in MM op zal leveren.

Ook nog ff gekeken in Ettenmoors, maar daar blijf ik voorlopig nog ff weg, beter ff wachten tot ik zelf met een lvl50 fellowship kan rondstruinen daar met die lvl50 monsterplayers.

Vanavond proberen om wat oude q's af te werken in Dol Dinen en dan weer eens kijken in Angmar :)
Hahaha ja FOndred de ego+++ captain reporting! Hey beetje roleplayen kan geen kwaad. Tja ik meot zeggen dat onze groep echt verrassend goed en bijzonder leuk was. Het duurde dan een paar keer en volgens mij zijn we samen iets 3 uur op pad geweest maar niemand quitte de fellowship heb me echt goed geamuseerd vooral de echt gevechten waarbij we op het randje zaten hou ik altijd van :D. Healen met een captain ging beter dan ik zelf had verwacht ik heb mezelf meer als backup healer gezien, maar in combinatie met Mark target(krijg leven terug als je damage doet aan het gemartke target) en mijn heal + groep heal en buffs ging verassend gelukkig wisten ook alle champions hoe ze moesten spelen, wat een verademing is:). Het maakt niet uit welke classe iemand is maar goede spelers zijn zo fijn. Het fellowshipt gewoon veel relaxte. Ik heb een paar keer jullie champions volgens mij onderling van aggro kunnen wisselen zodra 1tje weinig leven had(Botoo nog een keer net op tijd gehealed terwijl die op 150 hp stond!, Maar hij trok niet terug! Een echte dwerg stand his ground! _/-\o_ ....in tegenstelling tot die pansy ass elves :P ) en ook vooral de lvl 42 burglar hebben we echt veel aan gehad!
Het ging verassend goed voor een theoretisch unbalanced fellowship maarja bij dit spel als iedereen goed is heb je geen uitgebalanceerde parties nodig gelukkig, groot voordeel!
Maar trek een wijze les mensen, alle quests zijn te doen met bijna willekeurig wat voor fellowship als iedereen maar weet wat ie doet!
Helaas zijn er echt veel slechte captains out there(gelukkig zijn er sowiezo maar weinig captains wat wel relaxt is). Sommige buffen compleet niet, terwijl die buffs van captains toch kunnen aantikken.

In ander nieuws, 1 page verwijderd van mijn eerste Legendary skill! _/-\o_
Heb zelf een Hunter page die had gevonden verkocht voor 3,5G. Tja lullig voor die hunters maar de halve server is er 1. DUs lekker tegen elkaar laten opbieden. Van die 3,5g heb ik toen Book Of Oaths gekocht + alle pages en heb nog 2G over. Gheheh want ja bijna geen hoge level captains nog dus die pages zijn bijna niks waard lekker goedkoop!

[ Voor 57% gewijzigd door Postius op 05-07-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:14:

Die demo versie is de oude pre-order pack van 3,99 hier kun je 10?14? dagen gamen en heb je het volledige spel daarna moet je het officiele spel kopen in de winkel ( je gebruikt de key die daarbij zit en hebt dan 30dagen gamen) en je kan die key dus niet online kopen daarna.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is ook niet echt helder: "Hiermee kon je tot 27 april 13 dagen voor het spel uitkwam " dus nu niet meer...? Terwijl hij nog wel tot eind juni te koop is...?
Frank J. schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:54:
[...]

Die demo versie is de oude pre-order pack van 3,99 hier kun je 10?14? dagen gamen en heb je het volledige spel daarna moet je het officiele spel kopen in de winkel ( je gebruikt de key die daarbij zit en hebt dan 30dagen gamen) en je kan die key dus niet online kopen daarna.
:)
Geen online key dus... hoe moet dat dan als je WEL verder wilt?

Als ik het goed begrijp is die pre-order het complete spel maar kan je niet via die installatie later per maand verder spelen: daarvoor moet je alsnog het complete spel kopen... en die opnieuw installeren... of gaat het dan alleen om de key bij dat complete spel...? Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het ingewikkeld. Als ik het goed begrijp kan ik die pre-order kit nu alsnog wel kopen maar als ik daarna alsnog verder wil moet ik het complete spel kopen, maar dan alleen voor de key... Ik hoef het spel dan niet opnieuw te installeren. Je bent dan wel 4 euro extra kwijt natuurlijk, maar da's haast een normale prijs voor 10 dagen...
Blijft wel vreemd dat OOK op die andere dozen staat dat die versie bedoeld is voor een voorbestelde Europese versie... Nou ja, ik zal wel niet goed wakker zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen online key dus... hoe moet dat dan als je WEL verder wilt?
Zoals al gezegd werd, als je het spel verder wil spelen moet je het "unlocken" door de game daadwerkelijk te kopen. Daar zit dus een key bij (en een maand gratis spelen) die ervoor zorgt dat je een volledige versie hebt. Met de trial key blijft dit namelijk geclassificeerd als een "trial", aan de trial kun je dus geen extra keys toevoegen.

Met de gekochte versie kun je extra maanden (via keys) toevoegen tot je een ons weegt...

Als ik jou was zou ik overigens wel de uiteindelijke gekochte versie installeren (je personage blijft op de server staan waar je op speelde met de pre-order kit) want dan heb je vervolgens ook een intro film en dat soort dingen...bij mijn weten heb je die niet bij de pre-order versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Het is idd best verwarrend J van E maar om het kort samen te vatten: Het hele spel zit in de 4 euro versie en daarmee kan je een weekje stoeien, daarna moet je het basispakket kopen maar kan je wel gewoon verder met je char(s).
Botoo nog een keer net op tijd gehealed terwijl die op 150 hp stond!, Maar hij trok niet terug! Een echte dwerg stand his ground!
Ik kon mezelf 10 sec onkwetsbaar maken, soms komt dat te laat en ben ik de pineut, maar nu wilde ik nog een paar attacks afmaken voordat ik me terug moest trekken, en je hoopt op wat healing in die tijd natuurlijk.
Jammer genoeg doet die ability het maar één keer per uur, ik moet er dus heel zuinig mee omspringen en pas gebruiken als het echt nodig/nuttig is.

Ik heb helemaal nog geen enkele page voor legendary skill :'( niets gevonden en geen geld om te kopen, maar ik heb inmiddels wel een idee wie/waar ze gedropped worden dus ik zal daar tzt eens wat aandacht aan besteden :).

Wat had die champ ei'k voor gay uithangbord boven z'n hoofd? Zoiets heb ik wel eens vaker gezien (maar dan minder roze). Is dat van kinship, trait of wat? Het bleef iig wel lang hangen . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:09:
Het is idd best verwarrend J van E maar om het kort samen te vatten: Het hele spel zit in de 4 euro versie en daarmee kan je een weekje stoeien, daarna moet je het basispakket kopen maar kan je wel gewoon verder met je char(s).

[...]
Ik kon mezelf 10 sec onkwetsbaar maken, soms komt dat te laat en ben ik de pineut, maar nu wilde ik nog een paar attacks afmaken voordat ik me terug moest trekken, en je hoopt op wat healing in die tijd natuurlijk.
Jammer genoeg doet die ability het maar één keer per uur, ik moet er dus heel zuinig mee omspringen en pas gebruiken als het echt nodig/nuttig is.

Ik heb helemaal nog geen enkele page voor legendary skill :'( niets gevonden en geen geld om te kopen, maar ik heb inmiddels wel een idee wie/waar ze gedropped worden dus ik zal daar tzt eens wat aandacht aan besteden :).

Wat had die champ ei'k voor gay uithangbord boven z'n hoofd? Zoiets heb ik wel eens vaker gezien (maar dan minder roze). Is dat van kinship, trait of wat? Het bleef iig wel lang hangen . . .
Alle mobs van level 38+/40+ kunnen pages droppen en books. Als je ze wilt word het veel grinden. Ik heb vandaag mijn eerste legendary skilll gehaald. Wel aardig vooral die beschrijving erbij in je deed boek van al die pages erg leuk gedaan. Tja ik weet het ook niet jij bent de champion dus zeg het maar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RonnieB82 Soms heeft het wel zin om de lower level quests te doen, je krijgt dan weer allerlei deeds erbij die weer traits opleveren. Bij de echte lage level quests sla ik ze toch echter vaak over...je levelt er ook niet snel door, want hoe lager de quest..hoe minder XP (if any)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Die 'uithangborden' boven de chars zijn tags die de fellowship leader toe kan voegen aan de anderen, best handig om je eigen teamgenoten makkelijker te herkennen. Ik kwam er gisteren achter en heb het toen toegepast, opvallend genoeg wist dus niemand wat het was en hoe het kwam :+

Het zijn verschillende symbolen waarmee je dus ook makkelijker kan onderscheiden welk char er in de combat chaos bezig is (vaak lastig te onderscheiden door vergelijkbare uitrusting) en daarmee kan je dus makkelijker beslissen of je die moet steunen of niet. Een healer onder vuur heeft sneler hulp nodig dan een guard om het maar eens sim-pel uit te leggen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in ieder geval nog niet in een fellowship gezeten waar dat soort 'uithangborden' boven de characters te zien waren..toch maar eens op letten dan...ik ben meestal of als Lore-Master aanwezig of als Minstrel...denk dat het voor de Minstrel ook wel handig kan zijn voor het overzicht, al kijk ik vooral naar de healthbars...zodat ik snel die persoon kan aanklikken en kan healen...

Weet er overigens iemand of je in plaats van die persoon aan te klikken ook een toetsenmanier is om tussen je fellowship members te switchen? Net zoals tab voor het wisselen tussen vijanden werkt? Denk dat dit voor een Minstrel erg nuttig zou zijn. Je wisselt zo veel sneller tussen je teamgenoten waardoor je effectiever zou kunnen healen. Klikken gaat ook wel door middel van de portretten, maar het zou geen verkeerde optie zijn om met toetsen te switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik snap er geen zak van. Heeft dit spel nou WEL of NIET een maandelijkse FEE?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:53:
Ik snap er geen zak van. Heeft dit spel nou WEL of NIET een maandelijkse FEE?
WEL! Maar....je hebt ook een optie om in plaats van een maandelijks bedrag, in 1x een hoger bedrag te betalen (lifetime membership) waarna je dus nooit meer per maand zal hoeven betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:56:
[...]

WEL! Maar....je hebt ook een optie om in plaats van een maandelijks bedrag, in 1x een hoger bedrag te betalen (lifetime membership) waarna je dus nooit meer per maand zal hoeven betalen...
Oke, is er ergens een pagina waar ik deze informatie kan terugvinden? :) Heb net al op diverse websites zitten te kijken, maar kan het niet echt terugvinden.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Vuurvoske schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:59:
[...]

Oke, is er ergens een pagina waar ik deze informatie kan terugvinden? :) Heb net al op diverse websites zitten te kijken, maar kan het niet echt terugvinden.
Wat denk je van op de officiele europese site?
Hit me.

Als je dit al niet kunt vinde, dan denk ik dat je heel veel moeite in de game zult hebben om dingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Het klopt gimli geeft een instance waarbij je een nazgul dient te verslaan (book vijf chapter acht ). Zorg voor een hope potion, aangezien ik als lvl 43 lm maar 300 hp over had de eerste try ^^. Je krijgt book 5 pas als je boek vier afgerond hebt, dit door de instance met legolas te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:14:
[...]

Het klopt gimli geeft een instance waarbij je een nazgul dient te verslaan (book vijf chapter acht ). Zorg voor een hope potion, aangezien ik als lvl 43 lm maar 300 hp over had de eerste try ^^. Je krijgt book 5 pas als je boek vier afgerond hebt, dit door de instance met legolas te completen.
Nee je slaat de dwerg dood :) Maar het is vrij makkelijk. Athans toen ik er met 4 man was grinden we em helemaal weg.

@botoo ja dat marken, dat ken ik wel dat ze een symbol boven hun hoofd hebben. Maar voor de verandering nu snap ik het eens niet. Wat is het nut van een symbooltje boven je hoofd? Het maakt het niet duidelijker, je staat altijd bij elkaar. Leven en Power hou je in het fellowship scherm in de gaten, dus ik snap het nut(nog)niet echt.

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 06-07-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik vermoed dat die marks initieel bedacht zijn voor raids, waarbij je dan alle eigen fellowshippers een 'eigen', makkelijk herkenbaar, mark kunt geven. Ik heb floating names vrijwel altijd uitstaan en als je dan ineens mixed met een andere groep waar natuurlijk iedereen vergelijkbare uitrusting aan heeft, dan volg/steun ik wel eens de verkeerde. Zeker in tunnelcombat of andere 'tight spot' encounters raak ik het overzicht wel eens kwijt.

't Is niet meteen wereldschokkend zo' mark, maar ik zie het voordeel er wel van.

Zoals je zelf al noemt hou je de stats van je fellowship in de gaten op de mini-bars maar stel dat je dan ziet dat je guard slaag krijgt maar je kan net niet snel genoeg zien of het nu de dwarf guard of de dwarf champ is die in dat verdomhoekje staat? Je zal net de verkeerde steunen . . .
(Met die Towering Champions kon ik iig heel makkelijk en snel zien waar die gemarkte champ van ons bezig was.)

Ik zou zeggen probeer het eens, kost nix en mss lijkt het je wat :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

botoo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:13:
Ik vermoed dat die marks initieel bedacht zijn voor raids, waarbij je dan alle eigen fellowshippers een 'eigen', makkelijk herkenbaar, mark kunt geven. Ik heb floating names vrijwel altijd uitstaan en als je dan ineens mixed met een andere groep waar natuurlijk iedereen vergelijkbare uitrusting aan heeft, dan volg/steun ik wel eens de verkeerde. Zeker in tunnelcombat of andere 'tight spot' encounters raak ik het overzicht wel eens kwijt.

't Is niet meteen wereldschokkend zo' mark, maar ik zie het voordeel er wel van.

Zoals je zelf al noemt hou je de stats van je fellowship in de gaten op de mini-bars maar stel dat je dan ziet dat je guard slaag krijgt maar je kan net niet snel genoeg zien of het nu de dwarf guard of de dwarf champ is die in dat verdomhoekje staat? Je zal net de verkeerde steunen . . .
(Met die Towering Champions kon ik iig heel makkelijk en snel zien waar die gemarkte champ van ons bezig was.)

Ik zou zeggen probeer het eens, kost nix en mss lijkt het je wat :)
Die mark is ook erg fijn voor als je bijvoorbeeld in raids met crowd control werkt, bijvoorbeeld de raid leader spreekt af dat burglar 1, het poppetje stunned waar een skull boven staat, en loremaster 1 het poppetje flashed waar een maantje boven staat, zo hoef je niet steeds voordat je aan het vechten begint af te spreken wie wat doet. Ook heel fijn voor het overzicht ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Nu online
ok, ben nu lvl 45, en dat wil dus zeggen dat je je oa je raid quests op kan halen.
Heb nu ongeveer 15 raid quests voor helegrod in m'n log staan. Die verdwijnen toch niet als ik die gecomplete heb toch?

Als iemand hier duidelijkheid over kan geven graag.

-Blockbuster

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Sander1991 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:11:
[...]

Die mark is ook erg fijn voor als je bijvoorbeeld in raids met crowd control werkt, bijvoorbeeld de raid leader spreekt af dat burglar 1, het poppetje stunned waar een skull boven staat, en loremaster 1 het poppetje flashed waar een maantje boven staat, zo hoef je niet steeds voordat je aan het vechten begint af te spreken wie wat doet. Ook heel fijn voor het overzicht ofcourse.
JA maar je markt geen monsters.

@botoo: Idd in raids is het wel handig want die zijn wat onoverzichtelijk idd. Ga ik zeker gebruiken voortaan in PVP en Normale raids. Al lijkt het me wel een vereiste dat als je raid iedereen er gebruik van maakt want met floaty names is het een rotzooi idd.

@hierboven, quests verwijnen pas als je ze gecomplete hebt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 07-07-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Helaas zijn de servers weer eens down in het weekend :(

Ze mogen inmiddels wel een paar extra dagen geven (voor die mensen die een subscription hebben).

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Heb er sinds gisteren 2Gb in ipv 1 Gb. Wat een verschil zeg, nauwe4lijx lag in Bree. Daar kon ik eerst niet eens door als het druk was.

Dit speelt echt leuk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Ik ga nu m'n 3 dagen trial activeren om te testen, daarna ga ik waarschijnlijk de volledige game kopen. Ik ben een vrij groot LotR fan, welke kopen: SE of gewoon de normale??

En jullie zitten toch in de server Snowbourn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Killzone schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:15:
Ik ga nu m'n 3 dagen trial activeren om te testen, daarna ga ik waarschijnlijk de volledige game kopen. Ik ben een vrij groot LotR fan, welke kopen: SE of gewoon de normale??

En jullie zitten toch in de server Snowbourn?
SE iets duurder maar je krijgt meer vrije dagen (45) en een hoop goodies en een mooie handleiding :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Postius schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:25:
[...]

SE iets duurder maar je krijgt meer vrije dagen (45) en een hoop goodies en een mooie handleiding :p
En kun je via dat ding ook niet later een Lifetime kopen?
Weet het niet meer, heb de meijne al vanaf het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk level 30 geworden met mijn Dwarf Minstrel (Tinybig), inmiddels ook boek 2 afgerond en een aantal chapters van boek 3 afgerond..

Geprobeerd wat Aurochs neer te leggen in mijn eentje. Dat is 1x ook echt gelukt, maar die beesten gaan bepaald niet makkelijk neer. Misschien dat level 26 elite daar iets mee te maken heeft gehad... *hmm...I wonder ;)*

Mijn complete quest log is nu vol zo'n beetje...39 open quests, waarvan 1 de oude steden van the North Downs vinden...ik heb er al 2, en de rest is vooral de cryptische beschrijvingen uitpluizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:50:
Gisteren eindelijk level 30 geworden met mijn Dwarf Minstrel (Tinybig), inmiddels ook boek 2 afgerond en een aantal chapters van boek 3 afgerond..

Geprobeerd wat Aurochs neer te leggen in mijn eentje. Dat is 1x ook echt gelukt, maar die beesten gaan bepaald niet makkelijk neer. Misschien dat level 26 elite daar iets mee te maken heeft gehad... *hmm...I wonder ;)*

Mijn complete quest log is nu vol zo'n beetje...39 open quests, waarvan 1 de oude steden van the North Downs vinden...ik heb er al 2, en de rest is vooral de cryptische beschrijvingen uitpluizen...
feli dat is wel een echte mijlpaal toen mijn minstrel dat bereikte was ik ook best blij mass heal skill krijg je dan toch? (nou ja kan je kopen ghehe) mijn minstrel is inmiddels level 44 en bijna 45 :P dat hoop ik vanavond toch wel te bereiken! daarna ancients steel tools zien te bemachtigen en dan max craften!

daarna ga ik wat fanatieker worden met mijn captain (nu level 13) maar que crafting is ze erg ver! heb tier 4 gemasterd als jeweler en tier 1 als cook verder kan ze alles al minen (nog niks gemasterd als prospector maar tot en met tier 4 wel de 1e balk af zodat ik alles kan minen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:25:
[...]

en die cape voor al je characters en die is best keigoed als start item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:28:
[...]

feli dat is wel een echte mijlpaal toen mijn minstrel dat bereikte was ik ook best blij mass heal skill krijg je dan toch? (nou ja kan je kopen ghehe) mijn minstrel is inmiddels level 44 en bijna 45 :P dat hoop ik vanavond toch wel te bereiken! daarna ancients steel tools zien te bemachtigen en dan max craften!

daarna ga ik wat fanatieker worden met mijn captain (nu level 13) maar que crafting is ze erg ver! heb tier 4 gemasterd als jeweler en tier 1 als cook verder kan ze alles al minen (nog niks gemasterd als prospector maar tot en met tier 4 wel de 1e balk af zodat ik alles kan minen)
Dank je, ik was er ook zeer blij mee. Kreeg natuurlijk ook meteen een nieuwe class quest, dus ik ben benieuwd wat die precies inhoudt, want die heb ik dus nog niet gedaan. Die mass-heal skill heeft wel zijn nadeel, want je trekt er wel de aggro mee naar jezelf toe. Moet dus nog eerst even zien wat precies het effect ervan is. Ik ben met mijn minstrel scholar en die is nog lang niet maxed out qua craften, ik heb journeyman en probeer die dus nu ook op het apprentice level te halen, maar er zijn maar zo weinig plaatsen waar je de benodigde componenten kunt halen, dat ik niet echt hard opschiet.

Ik level momenteel 5 verschillende personages. Mijn minstrel is dus ook mijn hoogste, gevolgd door mijn Human Lore-Master die ik inmiddels op level 26 heb weten te krijgen, mijn Human Captain is level 20, een elven hunter, die mijn vriendin is begonnen is inmiddels level 14 en haar Hobbit Guardian heb ik inmiddels op lvl 13 gekregen, die is overigens al wel ver met craften, zit al aan de expert levels...

Ik heb het er maar druk mee en ik vind het nog steeds heerlijk. Merk dat ik alle classes nu steeds beter begin te kennen en dus ook beter met de skills kan omgaan. Een paar levels geleden hoefde ik met mijn Lore-Master nog niet te proberen een warg van 1 level hoger aan te pakken, nu legt een warg van 2 levels hoger het ook nog af...ook meerdere tegenstanders tegelijk lukt nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:49:
[...]

Dank je, ik was er ook zeer blij mee. Kreeg natuurlijk ook meteen een nieuwe class quest, dus ik ben benieuwd wat die precies inhoudt, want die heb ik dus nog niet gedaan. Die mass-heal skill heeft wel zijn nadeel, want je trekt er wel de aggro mee naar jezelf toe. Moet dus nog eerst even zien wat precies het effect ervan is. Ik ben met mijn minstrel scholar en die is nog lang niet maxed out qua craften, ik heb journeyman en probeer die dus nu ook op het apprentice level te halen, maar er zijn maar zo weinig plaatsen waar je de benodigde componenten kunt halen, dat ik niet echt hard opschiet.

Ik level momenteel 5 verschillende personages. Mijn minstrel is dus ook mijn hoogste, gevolgd door mijn Human Lore-Master die ik inmiddels op level 26 heb weten te krijgen, mijn Human Captain is level 20, een elven hunter, die mijn vriendin is begonnen is inmiddels level 14 en haar Hobbit Guardian heb ik inmiddels op lvl 13 gekregen, die is overigens al wel ver met craften, zit al aan de expert levels...

Ik heb het er maar druk mee en ik vind het nog steeds heerlijk. Merk dat ik alle classes nu steeds beter begin te kennen en dus ook beter met de skills kan omgaan. Een paar levels geleden hoefde ik met mijn Lore-Master nog niet te proberen een warg van 1 level hoger aan te pakken, nu legt een warg van 2 levels hoger het ook nog af...ook meerdere tegenstanders tegelijk lukt nu beter.
class quest is goed te doen. je moet iemand beschermen en dan komen er een zooitje orcs op je af de pipo die je moet beschermen hakt ze in stukken en jij healt en doet wat damage met balads etc.

dat met die aggro naar je toe trekken valt best mee hoor... het is zowiezo een uiterste qua redmiddel, het heeft mij en dus mijn party regelmatig geholpen! echt op het punt dat meerdere bijna dood gingen en ik ze niet tijdig kon healen hup mass heal en hoppa gehaald...

test het maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Vage bug(?) gisteren: Eén van degenen uit het fellowship waar we 's middags mee op pad waren, en tegelijkertijd uitlogden om te gaan eten, kwam na een halfuur weer online en was z'n paard kwijt. Kwijt als in echt weg, niet verkocht, niet opgegeten, gewoon verdwenen :(

Ticket aangemaakt maar dat mocht niet baten, hij moest een bug-report sturen. Afaik heeft 'ie gelukkig genoeg geld om een nieuwe te kopen maar het zuigt enorm, om maar ff niet te denken als je dat geld niet hebt. Zonder paard ben je geweldig onthand in o.a. Angmar (maar ei'k overal wel) en je kan niet meer 'meekomen' met de anderen in het fellowship.

Ik heb mijn belangrijke items gelocked om vergissingen te voorkomen, maar tegen een bug doe je weinig :N

Ook 'goed' nieuws :) gisteren heerlijk de 'retard champion' (Fondred © ) uit kunnen hangen (zelf leg ik de nadruk op champion :+). Ik was dus vergeten een Q af te wikkellen (talk to . . .), of ik had niet door dat we een baasje gingen kloppen die ik als follow-up daarvan had :X Hoe dan ook, ik was mee om een ander te steunen in het verslaan van de 'Silk Lady'. Een tmp guard wist uit te leggen dat de spider veel andere spiders zou respawnen dus het was een AoE klusje, en welke class is nu op z'n best met AoE? :Y :Y) Ik heb nog nooit zo snel en zoveel damage uitgedeeld als daar 8). Met twee wapens en drie verschillende AoE attacks ging het als een speer, de guard hield de Silk Lady grotendeels bezig dus kwamen we nog buiten (met dank aan healer en ego+++ natuurlijk) zonder opzienbarende kleerscheuren d:)b

Het mooiste is dat ik 'm nog een keer mag doen :+ ik weet iig wel welke hulp ik goed kan gebruiken :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Nu online
Postius schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 03:34:
[...]
@hierboven, quests verwijnen pas als je ze gecomplete hebt. :)
het zijn geen normale quests, het zijn raid quests in helegrod. Ik dacht dat ik gehoord had dat die werden gelocked voor 3 dagen (??) en dat je ze daarna weer opnieuw kon doen als je wilde.

(...)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen