[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-08 15:54
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:09:
Zo net spel gekocht :D
Welke server zitten de meeste mensen van GoT? :D
check de TS en lees dit topic door

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig dat updaten duurt ook lang oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:09:
Zo net spel gekocht :D
Welke server zitten de meeste mensen van GoT? :D
veel zitten op eldar maar ook aardig wat op snowbourn dat zijn iig degene die ik hier het meest tegenkom. staat ook in de startpost ;)

zelf zit ik op eldar
Grimas level 13 champion (mule)
Amberlin level 10 captain
Ellendras level 36 minstrel (bijna level 37)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 18:46

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
OK heb De moderaters van dit forum een mailtje gestuurd voor een algemene waarschuwing in dit forum.. We merken het vanzelf wel of ze dit doen of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal deeds, wat kan je daar precies mee doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
daar krijg je virtue's voor of class traits enz.. Deze kun je equipe bij een bard.. :)

PS nieuwe topic waarschuwing is van kracht.. Zie onderin.. Dank aan de moderators inhier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:58:
daar krijg je virtue's voor of class traits enz.. Deze kun je equipe bij een bard.. :)

PS nieuwe topic waarschuwing is van kracht.. Zie onderin.. Dank aan de moderators inhier
Waar kan ik zon bard vinden? Ben nu lvl7 of lvl8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:16:
[...]

Waar kan ik zon bard vinden? Ben nu lvl7 of lvl8 :)
kijk op je minimap in willekeurige town als je een gitaar ziet dan is dat een bard. niet elk dorpje heeft het maar de meesten wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ow en als je lvl 7 bent maak je dan maar geen zorgen nog.. Je zult nu alleen maar titles gekregen hebben.. Je zult toch wel wat verder moeten lvlen en MOB's moeten doden , dingen moeten ontdekken om je eerste goede traits te kunnen equippe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:30:
ow en als je lvl 7 bent maak je dan maar geen zorgen nog.. Je zult nu alleen maar titles gekregen hebben.. Je zult toch wel wat verder moeten lvlen en MOB's moeten doden , dingen moeten ontdekken om je eerste goede traits te kunnen equippe :)
Okay, thanks voor de tips ^^
Is raar al die quests en dergelijke :S

Iemand nog ruimte in een kinship of w/e een clan genoemd wordt ^^
Zit op snow :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
en ook dat zie TS...

:) daar staat veel info in.. Ben benieuwd of mensen het eigenlijk wel lezen...

Stef zou jij voor mij een nieuw plaatje willen maken genaamd.... Traits and Titles

Dan kan ik dit effe in een apart koppie plaatsen. en post je plaatje link hier.. Mijn hotmail adress is down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:55:
[...]

Okay, thanks voor de tips ^^
Is raar al die quests en dergelijke :S

Iemand nog ruimte in een kinship of w/e een clan genoemd wordt ^^
Zit op snow :)
Ingame vragen gaat sneller als op een forum. Gebruik /advice om vragen te stellen.
voor kinship kan je mij (Dekar) een IM sturen, wij hebben een NL kinship genaamd Variags of Khand met al een hele kloot acrieve spelers. Sommigen zitten ook gezellig op Teamspeak.
offtopic:
w00t Nederland - Servie

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-08 10:57
Ik heb net de Power Unlimited ontvangen, en daarbij zat een kaartje waarmee ik LOTRO kon downloaden (wat zegt u?? 6,6 Gig??? WHA!!! oh wacht UTwente > 450KB/s _/-\o_ ). Er stond bij dat ik gratis 3 dagen kon spelen. Ik neem aan dat dit gewoon 3 dagen zijn, en geen 72 uur??? In ieder geval wou ik dit spel al eerder spelen, maar ik werd afgeschrikt door het maandelijks betalen. Maar dit is een mooie start zo gratis. Mischien als het mij bevalt maar eens gaan betalen :) .

Weet iemand nog dingen die ik perse moet doen om zoveel mogelijk te genieten van m'n 3 gratis dagen?? :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Killzone schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 22:43:
Ik heb net de Power Unlimited ontvangen, en daarbij zat een kaartje waarmee ik LOTRO kon downloaden (wat zegt u?? 6,6 Gig??? WHA!!! oh wacht UTwente > 450KB/s _/-\o_ ). Er stond bij dat ik gratis 3 dagen kon spelen. Ik neem aan dat dit gewoon 3 dagen zijn, en geen 72 uur??? In ieder geval wou ik dit spel al eerder spelen, maar ik werd afgeschrikt door het maandelijks betalen. Maar dit is een mooie start zo gratis. Mischien als het mij bevalt maar eens gaan betalen :) .

Weet iemand nog dingen die ik perse moet doen om zoveel mogelijk te genieten van m'n 3 gratis dagen?? :9 :Y)
Uhm 3 dagen = 72 uur, dus als je lang wakker kan blijven kan je 72 uur spelen ;)
Nee ik snap hem wel, het is gewoon 3 dagen en telt door als je offline bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Al is LOTRO volgens 1 van de weinige spellen waar je die klok die je gametijd aftelt gewoon op pauze kan zetten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Postius schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:20:
Al is LOTRO volgens 1 van de weinige spellen waar je die klok die je gametijd aftelt gewoon op pauze kan zetten.
hoezo kun je de gametijd still zetten? je hebt geen "remaining playtime" maar gewoon "registration is due to..."

een prepaid gamercard zal wel mooi zijn als je gewoon een x aantal uur krijgt die aftellen als je online bent.

nu is 60 dagen bijna 30 euro dat betekend 2 cent per uur (als je non stop speelt)
als ze daar 10 cent per uur van maken en je gemiddeld 3 uur per dag speelt, ben je na 60 dagen 18 euro kwijt, lijkt me een betere deal...

[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 24-06-2007 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
voor jou inderdaad een betere deal, maar voor LOTRO niet dus ;)
ook niet voor de hardcore gamers...
/edit: verder is het bij bijna elk spel zo dat je per maand betaald, ongeacht hoeveel je speelt.

[ Voor 32% gewijzigd door Dekar op 24-06-2007 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:01:
[...]

hoezo kun je de gametijd still zetten? je hebt geen "remaining playtime" maar gewoon "registration is due to..."

een prepaid gamercard zal wel mooi zijn als je gewoon een x aantal uur krijgt die aftellen als je online bent.

nu is 60 dagen bijna 30 euro dat betekend 2 cent per uur (als je non stop speelt)
als ze daar 10 cent per uur van maken en je gemiddeld 3 uur per dag speelt, ben je na 60 dagen 18 euro kwijt, lijkt me een betere deal...
JE kan bij je COG account gewoon op iets van stop playtime drukken. En dan staat ie mooi stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 15:12
Speelt er iemand nog op de Gilrain server hier?

Heb een level 36 hunter en ben nu bezig met het levelen van een guardian en een minstrel (probeer ze een beetje gelijk kwa level te houden, zodat als iemand LFF is ik meestal wel kan joinen, met de minstrel of met de guardian).

Heb overigens nog geen mount gekocht op mn hunter, ik twijfel nog aangezien mounts best wel ongelooflijk brak zijn in lotro (als je 10 centimeter "valt" wordt je al gedismount en ook bij elke mob die aggroed, nu is het ook nog zo dat schijnbaar mobs sneller aggro-en als je gemount bent dus dan wordt je constant gedismount door groene mobs die redelijk ver zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Postius schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:07:
[...]

JE kan bij je COG account gewoon op iets van stop playtime drukken. En dan staat ie mooi stil :)
oh dat is wel interresant, bijvoorbeeld als je het in een periode druk hebt en niet kan spelen.
Websnake schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:19:

Heb een level 36 hunter en ben nu bezig met het levelen van een guardian en een minstrel (probeer ze een beetje gelijk kwa level te houden, zodat als iemand LFF is ik meestal wel kan joinen, met de minstrel of met de guardian).

Heb overigens nog geen mount gekocht op mn hunter, ik twijfel nog aangezien mounts best wel ongelooflijk brak zijn in lotro (als je 10 centimeter "valt" wordt je al gedismount en ook bij elke mob die aggroed, nu is het ook nog zo dat schijnbaar mobs sneller aggro-en als je gemount bent dus dan wordt je constant gedismount door groene mobs die redelijk ver zitten).
maar wat heb je eraan als de ene charracter de quest moet doen, je met de andere gaat joinen om die quest te doen? uiteindelijk moet je al die fellowship quest 3x doen dan.

lijkt me trouwens onprettig spelen, omdat je dan het spel zo vaak overnieuw doet, dat nog een keer opnieuw beginnen al minder interresant wordt.

[ Voor 64% gewijzigd door Bulls op 24-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Websnake schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:19:

Ik zou eerst maar 1 karakter levellen is lastig genoeg. EN ja mounts zijn handig verschrikkelijk handig en een godsgeschenk. Het dismounten valt mee. Je dismount niet als je een paar centimer valt meestal alleen als je echt een roteind naar beneden pleurt. Paarden zijn relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paardrijden is beter dan rennen.

En dat je na drie klappen gedismount wordt is ook niet raar, anders zou je gemakkelijk door hordes kunnen racen, alles verkennen, deeds unlocken en nog steeds op je paard zitten.

Natuurlijk scheld ik wel als ik te steil met het paard naar beneden donder, maar als ik liep kreeg ik: you have been injured from fall.

Maakt allemaal niet veel uit denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Even over de Summerfestival's, waar zijn ze allemaal?? Ik heb er 4 gevonden tot nu toe:
BreeLand: SE van northern bree field
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton
Ered Luin: 1 In Duillond en 1 in Thorin's Hall
Zijn er nog meer??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 21:48
Rfce schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:56:
Even over de Summerfestival's, waar zijn ze allemaal?? Ik heb er 4 gevonden tot nu toe:
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton
Zijn er nog meer??
Ik heb begrepen dat dit ze zijn, is nl. ook mijn lijstje mits die in the shire the party tree is

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 24-06-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
maartend schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:01:
[...]
mits die in the shire the party tree is
Jips idd the party tree. Wat zijn de quests dan?? Deze heb ik gevonden en gecompleet:
Kippenvoetbal _O_
4x dansen (dwarf, elf, men, hobbit)
Fireworks bij mekaar zoeken
3x een zoekquest van 5 items
Tavern League quest, zuipen totdat je erbij neer valt
Pie eten.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bulls-NL schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:51:
[...]

oh dat is wel interresant, bijvoorbeeld als je het in een periode druk hebt en niet kan spelen.

[...]

maar wat heb je eraan als de ene charracter de quest moet doen, je met de andere gaat joinen om die quest te doen? uiteindelijk moet je al die fellowship quest 3x doen dan.

lijkt me trouwens onprettig spelen, omdat je dan het spel zo vaak overnieuw doet, dat nog een keer opnieuw beginnen al minder interresant wordt.
Als er in een groep een guardian nodig is join ik met de guardian, en als er een minstrel nodig is join ik met de minstrel :)

Levelen is makkelijk genoeg in dit spel ;) net in iets minder dan 4 uurtjes van level 36 naar 38 geleveled op mn hunter, en guardian lijkt tot nu toe nog makkelijker om te levelen. Minstrel is wel wat lastiger vanwege de beperkte aanvalskracht en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Pie eten die nog niet gevonden...

Want volgens mij bestond die al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Stronkie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:42:

Nou volgensmij dus niet, die is op de partyground in Breeland.... je hebt af en toe dat quests nog niet de starten zijn (zoals ook die dansquests).... bij dat Pie-eten had ik eers de melding van de questgiver: "Come back later, I'm baking fresh new pies" oid. En als ik dan na een uurtje questen terug kwam, was de quest opeens wel actief ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Stronkie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:42:

Volgens mij ook, had hem al voor het feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Level 40 gedinged met mijn Captain, kan nu mensen voor me laten knielen. Zeker weten de beste skills van het hele spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Postius schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:59:
Level 40 gedinged met mijn Captain, kan nu mensen voor me laten knielen. Zeker weten de beste skills van het hele spel!
Grats

Ik heb nog 19 levels te gaan daarvoor.
Hoeveel XP heb je dan eigenlijk (en weet je nog hoeveel je hebt als je level 35 wordt)

En waar komt het woord dinegn eigenlijk vandaan. Ik speel GW, maar heb het daar niet gezien en in LotRO kom ik het vaak tegen, En ja, ik weet dat het levellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik kwam een champion tegen die een heel groepje (icl mijzelf) liet cheeren voor hem.
ik voelde me net een minion :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

botoo

💀 too old to die young

40 Fon? Heb ik je gisteren niet zien halen nog.
Ben blij dat ik geen mens ben maar dwarf, knielen is zo . . . ;) maar ach, als jij er gelukkig van word _/-\o_ :D

Over loot en 'need' en 'greed':
Daar schijnt toch wel wat misverstand over te zijn, 'need' klinkt imho een stuk minder hebberiger en asociaal dan 'greed'. Toch is 'need' de oncollegiale manier om voorrang op loot te krijgen.
Maar hoe kan je nu zien dat iemand in je fellowship toch op 'need' drukt ondanks de afspraak?
Als er snode opzet in het spel is zou het voor mij een reden zijn om iemand uit het follwship te kicken en dan bij voorkeur op het meest ongunstige moment.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
je kunt dat niet zien

Need is je hebt het nodig staat boven greed
greed is het oude roll
en pass tja zelfde

VB

fellowship 5 personen

1 need
1 greed
1 greed
2 pass

de one need krijgt hem

vb 2

1 need
1 need
2 greed
1 pass

de twee need gaan rollen en de hoogste krijgt hem

vb 3

4 greed
1 pass

4 greed gaan rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:59:
Ben blij dat ik geen mens ben maar dwarf, knielen is zo . . . ;) maar ach, als jij er gelukkig van word _/-\o_ :D

Daar schijnt toch wel wat misverstand over te zijn, 'need' klinkt imho een stuk minder hebberiger en asociaal dan 'greed'. Toch is 'need' de oncollegiale manier om voorrang op loot te krijgen.
Maar hoe kan je nu zien dat iemand in je fellowship toch op 'need' drukt ondanks de afspraak?
Als er snode opzet in het spel is zou het voor mij een reden zijn om iemand uit het follwship te kicken en dan bij voorkeur op het meest ongunstige moment.
Vrij simpel, druk zelf op greed. Als je eigen roll er niet bijstaat heeft iemand geneed. En het lijkt wel idd of need normaal is op de server. Maar dit was bij WoW ook zo mensen moeten nog aan het systeem wennen, naast de mensen die het systeem misbruiken :p.

Maar het is idd wel vrij belangerijk het goed te doen, mensen kunnen vrij link worden als je Need op dingen die je niet nodig hebt, maar het is wel een goed systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 12-08 10:35
Postius schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:55:
[...]

Vrij simpel, druk zelf op greed. Als je eigen roll er niet bijstaat heeft iemand geneed. En het lijkt wel idd of need normaal is op de server. Maar dit was bij WoW ook zo mensen moeten nog aan het systeem wennen, naast de mensen die het systeem misbruiken :p.

Maar het is idd wel vrij belangerijk het goed te doen, mensen kunnen vrij link worden als je Need op dingen die je niet nodig hebt, maar het is wel een goed systeem :)
Van mij mag er wel een optie komen zodat de fellowship leader kan bepalen dat je alleen need kan indrukken als je de class of vocation van een bepaald item hebt. Zal wel lastig zijn om te implementeren, want het natuurlijk ook weer niet eerlijk als alleen bepaalde classen een kans hebben om op die coole rare wapens te rollen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
dat bestaat al .. de zogenaamde master looter systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Je zou dus bijna moeten stellen dat bij een corrupt 'need' gebruik dat je dan beter iedereen op 'need' kan laten drukken en dan de roll laten beslissen. Als er dan iets is wat iemand graag wil maar niet rolled, dan moet 'ie het maar vragen aan degene die het wel heeft. Vervelend wel omdat ik door het mogelijke misbruik gisteren een paar leuke recipes ben misgelopen, gelukkig waren de meeste wel sociaal en heb ik er een mooi helm aan overgehouden die ik zelf niet gerolled had :Y).

Maar goed, helder afspreken en misbruikers uit het fellowship dumpen dus.

Volgende vraag :+ :
Je wilde gisteren dat de Guard één van de twee elite-mobs ging 'tanken' en de anderen de andere mob zouden aanvallen. Dit werd niet door iedereen begrepen (ook niet door mij). Wat is de winst van de tactiek en waarom niet liever met z'n allen op één mob concentreren (zodat 'ie er snel onder is) en dan pas de volgende pakken. Waarom zou mob1 zich uitsluitend bezig houden met de tank en hoe houd die zich dan staande?
Ontvangen damage verspreiden en uitgaande damage concentreren zou mijn tactiek zijn . . .

Jij wil de captain uithangen hier, dus jij mag je de troepen onderwijzen :P

Dat master (fellowship leader) looter systeem komt me niet heel handig over als je graag een eerlijke verdeling wilt bereiken of het kost teveel tijd tijdens het looten om te verdelen.

Overigens hadden de devvers wmb 'need' beter 'steal' kunnen noemen, da's een stuk helderder.

[ Voor 10% gewijzigd door botoo op 25-06-2007 15:54 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:50:
Je zou dus bijna moeten stellen dat bij een corrupt 'need' gebruik dat je dan beter iedereen op 'need' kan laten drukken en dan de roll laten beslissen. Als er dan iets is wat iemand graag wil maar niet rolled, dan moet 'ie het maar vragen aan degene die het wel heeft. Vervelend wel omdat ik door het mogelijke misbruik gisteren een paar leuke recipes ben misgelopen, gelukkig waren de meeste wel sociaal en heb ik er een mooi helm aan overgehouden die ik zelf niet gerolled had :Y).

Maar goed, helder afspreken en misbruikers uit het fellowship dumpen dus.

Volgende vraag :+ :
Je wilde gisteren dat de Guard één van de twee elite-mobs ging 'tanken' en de anderen de andere mob zouden aanvallen. Dit werd niet door iedereen begrepen (ook niet door mij). Wat is de winst van de tactiek en waarom niet liever met z'n allen op één mob concentreren (zodat 'ie er snel onder is) en dan pas de volgende pakken. Waarom zou mob1 zich uitsluitend bezig houden met de tank en hoe houd die zich dan staande?
Ontvangen damage verspreiden en uitgaande damage concentreren zou mijn tactiek zijn . . .

Jij wil de captain uithangen hier, dus jij mag je de troepen onderwijzen :P

Dat master (fellowship leader) looter systeem komt me niet heel handig over als je graag een eerlijke verdeling wilt bereiken of het kost teveel tijd tijdens het looten om te verdelen.

Overigens hadden de devvers wmb 'need' beter 'steal' kunnen noemen, da's een stuk helderder.
toon volledige bericht
wat hij dus bedoelde was (ik begreep het in 1 keer 8) :D ) het volgende

er stonden 2 grote elite trollen (daar begon het) captain gaf aan dat de guard de linker zou tanken (bezig houden en uiteraard erop in hakken) terwijl de anderen de rechter in elkaar beuken.

zo is het minder chaotisch en belangrijker blijf ik absoluut buiten schot zodat ik kan healen zonder dat ik ge-aggrod wordt. met de overige 4 man beuk je die ene trol vrij snel aan de vlakte en onze guard kon die trol makkelijk in zijn eentje bezig houden.

het doel is dus om mij uit combat te houden en de aanvallen meer te organiseren ipv lukraak erop inhakken.

technish gezien zou je ook 3 op 1 trol en 2 op de andere en ik als healer kunnen doen maar dan duurt het langer en pakt iedereen gemiddeld meer damage. dat is ook het hele idee van het tanken je tankt er 1 en de anderen beuken de helft van de aanval snel plat en gaan daarna de guard helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:40:
[...]

wat hij dus bedoelde was (ik begreep het in 1 keer 8) :D ) het volgende

er stonden 2 grote elite trollen (daar begon het) captain gaf aan dat de guard de linker zou tanken (bezig houden en uiteraard erop in hakken) terwijl de anderen de rechter in elkaar beuken.

zo is het minder chaotisch en belangrijker blijf ik absoluut buiten schot zodat ik kan healen zonder dat ik ge-aggrod wordt. met de overige 4 man beuk je die ene trol vrij snel aan de vlakte en onze guard kon die trol makkelijk in zijn eentje bezig houden.

het doel is dus om mij uit combat te houden en de aanvallen meer te organiseren ipv lukraak erop inhakken.

technish gezien zou je ook 3 op 1 trol en 2 op de andere en ik als healer kunnen doen maar dan duurt het langer en pakt iedereen gemiddeld meer damage. dat is ook het hele idee van het tanken je tankt er 1 en de anderen beuken de helft van de aanval snel plat en gaan daarna de guard helpen.
toon volledige bericht
Yup pretty much it, bij minder sterke elites doet het er niet echt oe maar die trollen zijn toch vrij lomp. Die tank overleefd 1 makkelijk en met de rest krijg je die overige troll wel snel genoeg neer zonder noemenswaardige schade te leiden(hopelijk :P ).
Wel een vrij rare groep trouwens sommige dingen gingen vrij goed(troll wraith) waarna we opeens wipte omdat iemand echt liep te nooben dat het niet normaal was(athans dacht ik). Maar het was fun, wil alleen die Warg koning nog doodmeppen die halber die je krijg ziet er zooooooo :9~ :9~ uit. Stijl is belangerijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
need en greed is volgens mij gewoon kop of munt, je gokt en dan word er gerolled, maar ik zag inderdaad wel eens dat er maar 1x rolled staat in plaats van 3, ik ben wel weer sociaal genoeg dat ik alle dingen die ik niet zo zeer nodig heb te "pass"n maar prestine hides doe ik need, (ook vaak gehad dat ik 3x achter elkaar niets krijg ongeacht ik het need of greed, dus need is niet gelijk dat je het krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:37:
need en greed is volgens mij gewoon kop of munt, je gokt en dan word er gerolled, maar ik zag inderdaad wel eens dat er maar 1x rolled staat in plaats van 3, ik ben wel weer sociaal genoeg dat ik alle dingen die ik niet zo zeer nodig heb te "pass"n maar prestine hides doe ik need, (ook vaak gehad dat ik 3x achter elkaar niets krijg ongeacht ik het need of greed, dus need is niet gelijk dat je het krijgt)
Need is de item claimen voor jezelf, iedereen die Need drukt zal gaan rollen, en Greed zal niet meegerekend worden. Pas als iedereen Greed kiest zal voor hun gerolt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 00:37:
Ik snap niet dat mensen het loot systeem niet snappen. Je hebt 2 categorieen spullen. Zooi(alle slechte armours ect), en spullen die bruut zijn. De troep heeft niemand nodig dus druk je op greed, want iedereen heeft geld nodig. Als je dit standaard doet bij spullen die je niet nodig hebt scheelt het veel tijden gezeur!
Want als je standaard greed rollt op stuff dat je niet nodig hebt en need op wat je wel nodig hebt zal de loot sneller verdeeld worden(want need rolls gaan voor Greed, en daarom is default Need drukken nogal irritant aangezien het de "hoogste worp" is. Greed is ondergeschikt aan need). Alleen iedereen moet even ophouden met default op need drukken, maar dat komt wel met de tijd. En pass komt er eigelijk niet aan te pas. Meestal moet je in je groepje over onduidelijk dingen->Adamants, pristine hides even regels maken. Ik doe altijd op alle craft items die veel waard zijn iedereen greed. De minder waardevolle mogen mensen needen. En rollen voor alts is helemaal not done.

Verder kan de leader het Loot systeem inderdaad nog aanpassen maar dat staat vast wel ergens mooi uitgelegd :+

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 26-06-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Of iedereen need alles en alles wordt gelijk verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik speel groten deels van de tijd toch met een kameraad en dan hebben we "free for all" we doen toch samen.
in fellowship quests pak ik amper wat op omdat er toch zoveel junk dropt waar je inv zo van vol raakt.
En ik heb helemaal geen zin om elk lijkje aan te gaan klikken of er nog een pommel voor mij inzit.
de loot quality zet ik als ik leader ben van een LFF op exceptional zodat de gele items niet gerolled hoeven worden.

misschien ga ik in vervolg ook master looter hanteren

trouwens, als je iets nodig hebt wil je graag rolen, als je het niet hoeft klik je toch op pass? natuurlijk zijn er van die figuren die alles willen hebben. Maar die paar zilver per items schiet ook niet op.

voor dat dit need/greed systeem was toegepast had ik ook wel vaak dat ik de sturdy hides misliep (was toen nog lage level) ookal rolde ik, maar toch kreeg de andere gast ze 5x achter elkaar, dus zo waterdicht is het zowizo niet. Ze kunnen beter een systeem zoals guildwars had hanteren, daar dropt een item gewoon voor een member van de party geen verandering aan. Iedereen komt aan de beurt

[ Voor 38% gewijzigd door Bulls op 26-06-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Nu ff geen gel*l maar pics!
Stoere trollen :Y) wmb wel één van de mooist uitziende mobs :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6cc146d78cb94670c8f3c00f075dee3b/full.jpg

orgineel full-size waarin in de txtbox goed te zien is dat we het ook zonder 'kneel to your captain' :P kunnen :) :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fa2da13935dfc142f883f69bc5d240d9/thumb.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Ah wat is ie tog schattig! Bij welke quest moet je die trol verslaan.
Heb laatst die trollen in lonelands gekillt voor een quest, zien er ook echt vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
waarom spaar je al die destiny points op? ik geef ze altijd zo snel mogelijk uit aan Exp bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik weet niet meer welke Q dat is, ws 'Fell the Trolls' en het waren er tientallen (gelukkig max. drie tegelijk).

In de full-size kan je meteen zien welke bug is zo nu en dan heb. Ik zit wel in fellowship en je kan ook de groene stippen op de radar zien, maar de info van de andere chars zijn verdwenen van het scherm (dus weet ik ook niet wat hun morale/power status is).
Meestal helpt ff uitloggen, maar het is toch wel vervelend.

[edit]
Ik spaar mijn destiny points niet op hoor :) maar je kan ze niet onbeperkt aan xp bonus uitgeven, daar zit een time-delay op. De reden waarom ik er toch redelijk veel over heb is omdat ik ze pas laat ontdekt had en ik ze momenteel uitsluitend aan xp-bonus spendeer.

[ Voor 24% gewijzigd door botoo op 26-06-2007 12:54 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
botoo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:

[edit]
Ik spaar mijn destiny points niet op hoor :) maar je kan ze niet onbeperkt aan xp bonus uitgeven, daar zit een time-delay op. De reden waarom ik er toch redelijk veel over heb is omdat ik ze pas laat ontdekt had en ik ze momenteel uitsluitend aan xp-bonus spendeer.
Ik kwam er met mn 1e charracter ook later pas achter, maar met mn 2e charracter heb ik te weinig points om uit tegeven (je destiny points zijn gedeeld met al je charracters zover ik weet)

edit:
dat met die bug heb ik ook een keer gehad gewoon even de fellowship opnieuw samenstellen of even uitgaan en weer ingaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 26-06-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:26:
ik speel groten deels van de tijd toch met een kameraad en dan hebben we "free for all" we doen toch samen.
in fellowship quests pak ik amper wat op omdat er toch zoveel junk dropt waar je inv zo van vol raakt.
En ik heb helemaal geen zin om elk lijkje aan te gaan klikken of er nog een pommel voor mij inzit.
de loot quality zet ik als ik leader ben van een LFF op exceptional zodat de gele items niet gerolled hoeven worden.

misschien ga ik in vervolg ook master looter hanteren

trouwens, als je iets nodig hebt wil je graag rolen, als je het niet hoeft klik je toch op pass? natuurlijk zijn er van die figuren die alles willen hebben. Maar die paar zilver per items schiet ook niet op.

voor dat dit need/greed systeem was toegepast had ik ook wel vaak dat ik de sturdy hides misliep (was toen nog lage level) ookal rolde ik, maar toch kreeg de andere gast ze 5x achter elkaar, dus zo waterdicht is het zowizo niet. Ze kunnen beter een systeem zoals guildwars had hanteren, daar dropt een item gewoon voor een member van de party geen verandering aan. Iedereen komt aan de beurt
Ik hoop heel erg dat ik nooit bij jou in de group kom, Gele/paarse items zijn voor genoeg klassen bijzonder goed bruibaar. Dus daar moet je van af stappen want dat is serieus echt heel erg slecht om te doen.
Als je iets niet nodig hebt GREED DEFAULT. Je kan jezelf dit beter maar aanleren want anders ga je het fout doen in fellowships.
En van die junk moet je wel je paard en repairs betalen, ik weet niet welke level je bent maar die junk is vrij noodzakelijk. Een paar zilver per item schiet wel op als ze stacken. En ik weet niet wat jij zult maar ik heb zelden last van een volle inventory. EN als je de verdeling on eerlijk vind ja dat kan gebeuren ja dat iemand 6 keer achter elkaar wint. Moet je maar mee kunnen leven vind ik want iedereen klaagt er altijd over dus zal het wel eerlijk zijn :p.
En Je hoeft niet ieder lijkje aan te klikken, als er sterretjes/glitteringen boven een lijk zijn betekent dat er nog wat voor jou/hele groep inzit. Lijken niet loten is ook vrij irritant als je Quest items van die mobs nodig hebt. Die kan je pas pakken nadat de juiste persoon eerst zijn monster heeft geloot.

Maar ik zou echt ophouden met die loot quality op exceptional zetten....sorry maar dat is echt vrij debiel. Zeker later in fellowships. Nogmaals het hoeft allemaal niet iedereen maar lekker blijven needen en blijven zeggen hoe stom het allemaal wel niet is, maar je kan het beste maar zo snel mogelijk de normale en logische regelshanteren, scheelt het meest tijd en gezeur. Ik kick tegenwoordig praktisch iedereen die de loot regels niet snapt, zelfs niet nadat ik het heb uitgelegd. Vind dat ondertussen op mijn lvl(40) mensen dat horen te weten. Maar goed sommige spelers hebben hele dikke schedels:p.

Btw Botoo&legolas we moeten eens als we allemaal wat hogere lvl zijn ettenmoors is onveilig maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nou om eerlijk te zijn vind ik het hele roll gebeuren wel erg irrtant, vooral als iemand gaat looten terwijl je druk in gevecht/heal zit en als die schermpjes pop-uppen, ook als je zelf loot komt het roll schermpje over het loot venster heen wat ook erg irritant is.

je hebt wel gelijk over rare/exceptional want de meeste recipes zijn ook geel dat was ik even vergeten.

maar waar maken we ons druk om? het is toch allemaal nep geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
botoo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:
[edit]
:X shame on me, ik heb ze nog nooit gebruikt wat kun je ermee dan? Extra XP verkrijgen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb dit zitten door lezen maar er is volgens mij niks waarom je zou stoppen met WoW en dit gaan spelen behalve voor de Lore volgens mij?

Alles wat ik lees komt ook voor in WoW of mis ik nu iets cruciaals wat speciaal is aan Lotro?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Rfce schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:
:X shame on me, ik heb ze nog nooit gebruikt wat kun je ermee dan? Extra XP verkrijgen?
Dat niet, maar je kan wel een (blauwe) bonusbalk krijgen waardoor je xp's gedurende een poosje dubbel zo hard gaan (gaat niet op bij Q-bonus, maar wel bij mobs e.d.). Die bonusbalk is dezelfde als die je krijgt als je een poosje niet online geweest bent.
Muppet schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:50:
Alles wat ik lees komt ook voor in WoW of mis ik nu iets cruciaals wat speciaal is aan Lotro?
Andere omgeving, andere Q's, maar in basis is het natuurlijk heel vergelijkbaar. Als lotro je niet trekt zou ik er niet aan beginnen, er zijn afaik genoeg andere alternatieven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:59:

als er een item valt met heavy armour en een minstrel wint hem (die hem nooit kan gebruiken) terwijl jij op need hebt gedrukt dan moet de minstrel ook op need hebben gedrukt. ;)

@bootoo wij waren in fornost met fon toen hij level 40 werdt, ik heb hem nog gefeliciteerd op fellow talk en hij bedankte me :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rfce schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:
[...]

En destiny Points, zijn belangerijk voor je Monster! Het werkt ook als XP voor je monster waarmee je hem sterker kan maken. En monsterplay is vrij vet :p
Heb dit zitten door lezen maar er is volgens mij niks waarom je zou stoppen met WoW en dit gaan spelen behalve voor de Lore volgens mij?

Ik vind de gevechten in LOTRO vetter, het is minder saai zeker endgame. Er zijn veel meer quests. De classes zijn beter uitgedacht en leuker dan in WoW. In WoW heb je voor iedere hoge instance (UBRS,Scholo,Strat etc) een Priest nodig anders kan je het gewoon bijna niet halen(mischien als je een HELE goede druid hebt met een shammie :p) hier is dat niet het geval. Nogmaals dit is allemaal mijn mening, maar vooral de klasses zijn echt beter vind ik zelf. Bij WoW zit je teveel vast aan 1 principe, klasses hier kunnen meer en zijn leuker omdat te spelen. Je kan het altijd een poging geven, veel Ex WoWers spelen tegenwoordig lotro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik bedoelde trouwens met rare/exceptional uncommon/rare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar

Ja leuk, lees de voorgaande delen door, zoek op wow en nu erover je mond houden want praten over of vergelijken met WoW is niet meer toegestaan, zoals in de TS is vermeld.
Het spel is wel zoveel anders dan wow, het enige wat hetzelfde werkt is de UI, wat bij elke MMORPG nagenoeg precies hetzelfde werkt.
/edit: Toch leuk dat iedereen die hierover reageert gewoon de TS niet helemaal gelezen heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Dekar op 27-06-2007 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Heb inmiddels mn hunter op lvl 42, toch maar een mount gekocht. Het is wel iets beter dan ik had verwacht, ik vind het nog steeds een slecht systeem maar het is wel te doen (geen mogelijkheid tot tracking van wood/ores, veel te langzaam en het dismounten is gewoon irritant als je op de weg rijd (je moet wel gedismount worden door mobs, maar haal die mobs dan van de hoofdweg af :P)).

Heb nu zo'n beetje alle quests in evendim en trollshaws gedaan, en een goed eind opweg in misty mountains, denk dat ik zo maar is richting angmar trek :)

Offtopic: beetje kinderachtig imho dat je geen vergelijking met wow "mag" maken omdat er een aantal mensen schijnbaar een anti-wow spirit hebben o.i.d. Het is een lotro topic ja, dat betekent toch juist dat je lotro met andere spellen kunt vergelijken in een discussietopis :?

[ Voor 58% gewijzigd door Krukar op 27-06-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Misschien met een fatsoenlijke vraag dat het door de vingers gezien wordt, maar niet "waarom is lotro beter dan wow" of "wow is gewoon hetzelfde als lotro toch" of "LotRO heeft alles nageaapt van WoW". Daarom is in de TS vermeldt dat discussies over WoW niet meer toegestaan zijn. Er zijn overigens genoeg recensies van LotRO waarin alle features uitbundig worden beschreven. Heeft niets met Anti-WoW spirit te maken. Ik vind het eerder kinderachtig dat mensen die WoW spelen hier een posts maken met dergelijke vragen en opmerkingen. Wat valt er te vergelijken? LotRO is zoveel anders dan WoW, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur als je het mij vraagt. Je gaat ook niet zeggen dan EVE online hetzelfde is als LotRO of wel dan?
Genoeg over WoW.
/edit: quote weggehaalt O-)

[ Voor 96% gewijzigd door Dekar op 27-06-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dekar1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:51:
Misschien met een fatsoenlijke vraag dat het door de vingers gezien wordt, maar niet "waarom is lotro beter dan wow" of "wow is gewoon hetzelfde als lotro toch" of "LotRO heeft alles nageaapt van WoW". Daarom is in de TS vermeldt dat discussies over WoW niet meer toegestaan zijn. Er zijn overigens genoeg recensies van LotRO waarin alle features uitbundig worden beschreven. Heeft niets met Anti-WoW spirit te maken. Ik vind het eerder kinderachtig dat mensen die WoW spelen hier een posts maken met dergelijke vragen en opmerkingen. Wat valt er te vergelijken? LotRO is zoveel anders dan WoW, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur als je het mij vraagt. Je gaat ook niet zeggen dan EVE online hetzelfde is als LotRO of wel dan?
Genoeg over WoW.
/edit: quote weggehaalt O-)
Mensen zoals jou maken die discussie alleen maar erger door er nooit normaal op te reageren, het was volgens mij een vrij normale vraag van een huidige WoW speler die wilt overstappen en meer informatie wilt hoe het spel zich verhoudt tot WoW. Opzich een vrij goede vraag alleen ik zie niemand er ooit normaal antwoord op geven, en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Postius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:06:
[...]
en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+
Ik hoop iedereen die in een topic springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Postius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Mensen zoals jou maken die discussie alleen maar erger door er nooit normaal op te reageren, het was volgens mij een vrij normale vraag van een huidige WoW speler die wilt overstappen en meer informatie wilt hoe het spel zich verhoudt tot WoW. Opzich een vrij goede vraag alleen ik zie niemand er ooit normaal antwoord op geven, en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+
Ik weet niet of je de vorige delen hebt gezien, met name de eerste, die stikte van de WoW spelers die volhielden dat LotRO een kopie was van WoW en er niets vernieuwend in zat.
Verder zijn er reviews van het spel, als je die doorleest weet je meer van het spel dan dat wij zo in 1 post kunnen vertellen. Verder staat in de TS nog nuttige info, links en screenshots van het spel. EN het is notabene NIET meer toegestaan om over wow te praten zoals in de TS is vermeldt.
Nu kun je mij de schuld wel geven. Maar als iemand info wil over het spel kan je Hier terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik gebruik onlangs ook pas destiny points voor de dubbel XP bonus, maar ik vraag me af: zit er een cap aan blauwe xp? Of kan blauw xp echt oneindig groot worden. Ik ben nu lvl36, dus kan mijn blauwe xp bar tot lvl50 reiken? xD

Ik neem aan van niet, maar ik heb er nog niets over een cap gelezen

Tjuk, lvl36 Human Burglar
Evernight, From Dutch Till Dawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
ÃŒk geloof dat je de XP bonus 5x per 24 uur kan gebruiken, maar weet het niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo gaat proberen om een punt achter het onnuttige 'ge-wow-el' te krijgen:
Het is wat knullig om te stellen dat je lotro niet mag vergelijken met wow, de spellen hebben immers enorme overeenkomsten en evenzovele voor- en tegenstanders. Een inhoudelijke vergelijking trekken zou imho moeten kunnen, maar nutteloos fanboy gedrag is ongewenst.

Het is ook tamelijk nuteloos om met 'hou je mond over wow' te gaan beginnen, als je dat graag aan de kaak gesteld wilt zien dan kan je één van de lokale mods aanspreken en/of een topicreport aanmaken. Het is net zo min nuttig om te stellen dat de TS toch niet gelezen word, want als iemand te lui is om zich in te lezen op iets basaals als een TS, dan heeft 'ie ook niets in het topic te zoeken.

Kunnen we nu weer 'zinvol' verder? :)
Tjukkie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:
. . . zit er een cap aan blauwe xp? Of kan blauw xp echt oneindig groot worden.
Of er een absolute cap op zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de rest van je blauwe balk meegenomen word bij een lvl-up.

Voor degenen die denken dat gamen wel/niet verslavend is staat op de FP een leuk stuk nieuws: Gaming voorlopig niet 'verslavend' in VS.
Geeft je wel te denken . . . :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Laat de topicstarter of een Mod dan op z'n minst hierover een opmerking in de TS zetten, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn wanneer ze vragen gaan stellen over LotRO in vergelijking met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Websnake schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:
Heb inmiddels mn hunter op lvl 42, toch maar een mount gekocht. Het is wel iets beter dan ik had verwacht, ik vind het nog steeds een slecht systeem maar het is wel te doen (geen mogelijkheid tot tracking van wood/ores, veel te langzaam en het dismounten is gewoon irritant als je op de weg rijd (je moet wel gedismount worden door mobs, maar haal die mobs dan van de hoofdweg af :P)).

Heb nu zo'n beetje alle quests in evendim en trollshaws gedaan, en een goed eind opweg in misty mountains, denk dat ik zo maar is richting angmar trek :)
Een mount valt mij best mee, je moet er wel voor zorgen dat je niet aangevallen word (dus geen charge dwars door alles heen). Geen tracking is ook niet zo vreemd, dat zou irl ook niet beter gaan dan puur een beetje visueel. Dismounten gaat idd wel wat langzaam/omslachtig.
Wij hebben gisteren heel veel te paard/pony dwars door Angmar heengedenderd :Y en het aantal ongewenste (maar wel te verwachten) dismounts was minimaal. Lopend is Angmar solo heel vruchtbaar als je wilt minen, maar dan moet je wel goed kunnen rennen of een behoorlijk lvl fighter zijn (of alletwee :+ ). Ik heb vanmorgen vroeg, toen het redelijk stil was, in een half uurtje lekker wat bij elkaar kunnen schrapen (en wat onwillige Prestine gescored) :Y).

Angmar is 8) imho vergelijkbaar lvl als Trollshaws en Evendim ook al geeft de Q-tracker aan dat het wat zwaardere Q's zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Die bonus XP (blauwe balk) is maximaal 1,5 lvl. Staat in de handleiding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:11:
[...]

Jips idd the party tree. Wat zijn de quests dan?? Deze heb ik gevonden en gecompleet:
Kippenvoetbal _O_
4x dansen (dwarf, elf, men, hobbit)
Fireworks bij mekaar zoeken
3x een zoekquest van 5 items
Tavern League quest, zuipen totdat je erbij neer valt
Pie eten.
hoe vind je die dan want ik kan niks vinden geen mensen met ringen ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Websnake schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:

Offtopic: beetje kinderachtig imho dat je geen vergelijking met wow "mag" maken omdat er een aantal mensen schijnbaar een anti-wow spirit hebben o.i.d. Het is een lotro topic ja, dat betekent toch juist dat je lotro met andere spellen kunt vergelijken in een discussietopis :?
nee. Dit gaat over het spel lotro zelf. Hier vraag je dingen waar je ingame niet uitkomt of je vertelt wat je ingame hebt meegemaakt. Het is niet een vs topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerder een MMORPG gespeeld (waarvan de naam verboden is in dit topic. ;) ) en daar kon je als je er niet uitkwam met een quest even op internet kijken (thottbot) en zo precies lezen wat waar en hoe inc post van mensen die het uitgeprobeerd hadden. Bestaat er ook zoiets voor LOTRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:11:
Ik heb eerder een MMORPG gespeeld (waarvan de naam verboden is in dit topic. ;) ) en daar kon je als je er niet uitkwam met een quest even op internet kijken (thottbot) en zo precies lezen wat waar en hoe inc post van mensen die het uitgeprobeerd hadden. Bestaat er ook zoiets voor LOTRO?
http://lotro.mmodb.com/
http://lotro.allakhazam.com/

en ook makkelijk:

http://www.mehq.net/dynmap/index.php

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:13:
[...]
hoe vind je die dan want ik kan niks vinden geen mensen met ringen ofzo :S
Welke bedoel je precies?? Zover ik weet zijn er 4 Summer Festival->
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton (Party Tree)
De betreffende quests zijn niet altijd available, zeker de dansquests niet (die om de 20 min.)
Ik heb t even voor je opgezocht, dit zouden de questgivers moeten zijn:

The Shire (29.9S 71.5W):
Oger Brockhouse, dancequest
Ailward Grubb, Drinkfestijn, erug leuk ;)
Foxglove Tunnelly, zoek items

BreeLand (24.6S 51.6W):
Ada Musgrove, danceques
Robert Greenverge, collect fireworks
??, Pie eten
2x??, chickenrun oid.

Duillond :
Nedhrien, dancequest
??, zoek items

Thorin's Hall:
Galmi, dancequest
Ambi, zoek items

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:57:
[...]

Welke bedoel je precies?? Zover ik weet zijn er 4 Summer Festival->

[...]

De betreffende quests zijn niet altijd available, zeker de dansquests niet (die om de 20 min.)
Ik heb t even voor je opgezocht, dit zouden de questgivers moeten zijn:

The Shire (29.9S 71.5W):
Oger Brockhouse, dancequest
Ailward Grubb, Drinkfestijn, erug leuk ;)
Foxglove Tunnelly, zoek items

BreeLand (24.6S 51.6W):
Ada Musgrove, danceques
Robert Greenverge, collect fireworks
??, Pie eten
2x??, chickenrun oid.

Duillond :
Nedhrien, dancequest
??, zoek items

Thorin's Hall:
Galmi, dancequest
Ambi, zoek items
toon volledige bericht
thnx heb inmiddels al wat gedaan (lees het nu pas)

fireworks quest
3 x de 5 items zoeken

dance quest 2x mislukt en duurt 20 min dus :(
bier drinken ook maar alleen maar 6 pints en verder niet, als ik hem opnieuw doe ook weer 6 biertjes
drinken :?

dansen dus gedaan en alles ging goed maar geen ring geen quest info hopelijk gaat dat goed :D

bierdrinken moet ik vaker doen lees ik nu |:(

ok dans quest zuigt 3 x mislukt nu elke keer een eeuw wachten.
chickenrun heb je 9 anderen nodig veld is al weet ik hoe lang leeg SIGH
pie eaten kan ik nergens vinden

verderop bij bree tikkertje gedaan nou ja kon ik ook niet echt wat mee winnen geen quest ofzo wel grappig....

vandaag zeker laatste dag ? morgen patch

wat kan je voor geheime dingen winnen want ik ben het best wel zat :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 00:18

Smurf

Detri

WoW word saai, dus m'n vriendin en ik hebben besloten om ook LOTRO te gaan spelen.
Als het goed is liggen er nu 2 doosjes op mij te wachten tot ik thuiskom om ze te gaan installeren :)

Maar nu nog een vraagje: omdat we waarschijnlijk toch veel samen zullen spelen, welke 2 classes vullen elkaar het beste aan? Zij wil waarschijnlijk hunter spelen omdat ze dat vanuit WoW is gewend, maar als er nu een duo is dat echt veel beter werkt dan "iets" en hunter, kan ik altijd nog wel even op haar inpraten >:)
Zelf heb ik niet echt een voorkeur voor een class, alleen wil ik wel proberen te voorkomen dat ik (weer) een overpopulated class speel.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Smurf schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:45:
WoW word saai, dus m'n vriendin en ik hebben besloten om ook LOTRO te gaan spelen.
Als het goed is liggen er nu 2 doosjes op mij te wachten tot ik thuiskom om ze te gaan installeren :)

Maar nu nog een vraagje: omdat we waarschijnlijk toch veel samen zullen spelen, welke 2 classes vullen elkaar het beste aan? Zij wil waarschijnlijk hunter spelen omdat ze dat vanuit WoW is gewend, maar als er nu een duo is dat echt veel beter werkt dan "iets" en hunter, kan ik altijd nog wel even op haar inpraten >:)
Zelf heb ik niet echt een voorkeur voor een class, alleen wil ik wel proberen te voorkomen dat ik (weer) een overpopulated class speel.
Ok, voor de duidelijkheid, ik speel dus op snowbourn en de drukste server.

Mijn mening is dat de echt veel gespeelde classen de hunter & champion (DPS) zijn, gemiddelde class is guardian & captain (en inmiddels ook wel de minstrel denk ik) . Ik zie jammergenoeg nog steeds te weinig burglars & lore-masters. Terwijl die echt handige en broodnodige dingen kunnen doen in een fellowship.

Als je samen met een hunter gaat spelen is misschien een guardian iets voor jou. Jij houdt ze op afstand en zij nuked ze. Of champion, op lvl20 kunnen die ook heavy armour gebruiken dus dan kun je ook wel redelijk tanken + damage doen. Of Captain, die kunnen ook heavy armour op lvl20 gaan gebruiken en hebben aardige buffs.

Of te wel, het maakt eigenlijk vrij weinig uit wat je kiest. Elke class heeft zijn eigen voor en nadelen, ook als je veel samenspeelt met je vriendin.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een captain of minstrel bij de hunter, voor buffs en heals. Ook guardian kan voor tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Postius schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Ik hoop heel erg dat ik nooit bij jou in de group kom,
Helaas is het vanavond gebeurd :P Wel een zenuw slopend potje voor een minstrell :X
Maar uiteindelijk mooi gelukt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Ik speel ook samen met mijn vriendin. Zij is ook hunter en ik ben loremaster. Bewust gekozen. De loremaster heeft een pet die kan tanken (aangezien een hunter alleen op afstand serieuze damage kan doen is dat wel zo handig) en een loremaster kan healen. Niet vaak of veel maar met zn 2en meestal wel net genoeg ;) Ik moet zeggen dat het best een fijne combi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:42:
[...]
vandaag zeker laatste dag ? morgen patch
wat kan je voor geheime dingen winnen want ik ben het best wel zat :(
Dansen moeilijk?? Zijn me alle 4 in 1x gelukt, gewoon lezen welke pas je moet doen.... Als je ze alle 4 voltooit hebt, kun je apparte danspassen maken, naast /dance, /dance1, /dance2 en /dance3 kun je dat /dance_man, /dance_dwarf, /dance_elf en /dance_hobbit doen ;)

Nadat je de chickenrun voltooit, krijg je net zoals na het bierdrinken en pie eten een extra title. Je kunt zover ik weet geen extra skills of items winnen (op de fireworks quest en die zoekquests na, daarvoor krijg je summerfireworks en resp. pipe-weed).
Freelance schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:53
Ik zie jammergenoeg nog steeds te weinig burglars & lore-masters.
Ik ben een lvl20 Burglar op Swowbourn (Tiberivs), zijn er nog leuke NL kinships hier?? Niet voor die-hard raiden oid, gewoon om mekaar zo af en toe te helpen met quests/crafting.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 12-08 10:35
Ik zou in iedergeval een classe zoeken die wat kan healen. Dus minstril, loremaster of een captain.
Als je het belangrijk vindt om altijd snel met een vol fellowship te spelen wordt je guardian en minstrel. Maar als je veel met z'n tweeen speelt is dit niet echt een goede combinatie om snel te levellen. Kan me verder geen combinatie van classe bedenken die niet zou werken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst uitgenodigd voor een raid, maar wat een zootje ongeregeld bij elkaar zeg...iedereen werd ook zomaar uitgenodigd zonder te weten wat er ging gebeuren. Dat was eigenlijk al de eerste indicatie dat het niets zou worden. Vervolgens gingen we spelen, niet iedereen was al op de plek van bestemming, maar er werd toch begonnen (indicatie 2) Eenmaal bezig bleek dat er geen teamgevoel was. Iedereen deed maar wat. En met een groep van 15 man, was er geen minstrel te vinden...ik speelde met mijn lore-master en deed mijn best de tegenstand tot stilstand te houden, maar iedereen die ik stunde, kreeg vervolgens klappen van de rest...met als gevolg dat een groep van 8 man, achter mekaar defeated werd...ik overleefde ternauwernood...maar ben dus wel meteen die groep uitgegaan...no way..zo graag wil ik nu ook weer niet raiden...toch jammer want het leek me best leuk om eens mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
een raid moet je ook samenstellen uit 2 of 3 bestaande fellowships die opzichzelf staand al zelfvoorzienend zijn, anders kan je als minstrel op 15 balkjes gaan letten in plaats van 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls-NL schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:45:
een raid moet je ook samenstellen uit 2 of 3 bestaande fellowships die opzichzelf staand al zelfvoorzienend zijn, anders kan je als minstrel op 15 balkjes gaan letten in plaats van 5
Zoals ik zelf ook al zei..ik heb nog geen raids gedaan...is het overigens altijd zo dat je hele scherm dan vol staat met balkjes, dat kan ik namelijk niet echt praktisch noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-08 17:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:38:
[...]
Zoals ik zelf ook al zei..ik heb nog geen raids gedaan...is het overigens altijd zo dat je hele scherm dan vol staat met balkjes, dat kan ik namelijk niet echt praktisch noemen...
Spelen in fellowship is niet echt overzichtelijk te noemen. Het is meestal TAB'ben en aanvalstoetsen rammen of klikken. En dan nog krijg ik regelmatig 'Must face target' message. En, om het helemaal leuk te maken, verschijnen de loot vensters mooi midden in je beeld. Dat is het laatste wat je wil hebben als je elites staat te verhakselen.

Mja, mijn reso is dan ook slechts 1024 x 768, zit namelijk met ouder systeem te spelen, met nog een 6600GT 128 MB ram aan boord.

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 28-06-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu inmiddels op Eldar heb daar een lvl14 Guardian :)
Bevalt me prima :D Ik vind de effecten zeer nice als je de Chapters enzo gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:38:
[...]

balkjes kun je uitzetten in de knop van o en dan vitals.. dus zie je ze niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al kan inloggen momenteel? Ik kom nog niet voorbij het "Update Programs" onderdeel helaas. Zag al wel op de site staan dat alle servers weer up zijn...voor mij dus alleen niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

qntal schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:51:
[...]

Ik speel ook samen met mijn vriendin. Zij is ook hunter en ik ben loremaster. Bewust gekozen. De loremaster heeft een pet die kan tanken (aangezien een hunter alleen op afstand serieuze damage kan doen is dat wel zo handig) en een loremaster kan healen. Niet vaak of veel maar met zn 2en meestal wel net genoeg ;) Ik moet zeggen dat het best een fijne combi is.
Het is een champion/loremaster combo geworden, LM leek me zowiezo al een interessant, en had al ergens gelezen dat deze goed samenging met vrijwel elke andere class. Had verwacht dat mn gf voor hunter zou gaan, maar uiteindelijk leek de champ haar toch leuker.

Had eerder op de avond al ff solo met een burgular gespeeld, maar wat doet die weinig dmg vergeleken met LM. Hopelijk veranderd dat snel, anders roll ik wel wat anders voor de solo uurtjes.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Hurtebise schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:12:
[...]
verschijnen de loot vensters mooi midden in je beeld.
Is het niet mogelijk om de default position van het lootscherm te verplaatsen middels CTRL+/
Zo kun je namelijk zowat alle default schermen verplaatsen, neem aan ook het loot-scherm.

Wat wel irri is dat als je ook iets wilt looten, en er een need/greed komt of nog was, deze achter je lootscherm valt :S (maar goed, denk dat je die via bovenstaande actie ook wel van elkaar kan scheiden, k heb t zelf nog niet geprobeerd iig)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Het liefste heb ik gewoon (weer) een autoloot optie, zonder te hoeven shift-klikken :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:45:
Iemand die al kan inloggen momenteel? Ik kom nog niet voorbij het "Update Programs" onderdeel helaas. Zag al wel op de site staan dat alle servers weer up zijn...voor mij dus alleen niet.. :(
Dat was de update.... :) Lees het forum van LOTRO eens door.. Weekly maint. is op donderdag nu.. Tevens hebben wij nu de patch gekregen van de US.. Wat een verandering.. Check the icoontjes voor crafting spul.. Fel Groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Stronkie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:27:
[...]

Dat was de update.... :) Lees het forum van LOTRO eens door.. Weekly maint. is op donderdag nu.. Tevens hebben wij nu de patch gekregen van de US.. Wat een verandering.. Check the icoontjes voor crafting spul.. Fel Groen :)
Euh...dat was al zo sinds de evendim patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Postius schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:39:
[...]

Euh...dat was al zo sinds de evendim patch?
nee het was eerst minder fel, de kleur is inderdaad anders.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
de vorige leek waarschijnlijk teveel op quest items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Ik vind de kleur ook prettiger om naar te kijken. Ook gemakkelijk alle craft items spotten in je inventory zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik vind het wel jammer dat ze de kleur aanduiding per tier weggehaald hebben (sturdy geel en prestine paars etc) zo moet je speciaal kijken welke stack nou de juiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Bulls-NL schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:31:
ik vind het wel jammer dat ze de kleur aanduiding per tier weggehaald hebben (sturdy geel en prestine paars etc) zo moet je speciaal kijken welke stack nou de juiste is.
Dit was eerst wel inderdaad, maar was sinds de vorige patch ook al niet meer.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen