[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een keer dan :>
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:45:
Heb dit topic een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat het mij een interessante game lijkt.
Ben gisteren definitief gestopt met WoW en weet niet of dit een goede nieuwe uitdaging is..
Age of Conan heeft ook mijn interesse gewekt dus die zou het eventueel nog kunnen worden.
Zitten hier ex-wow spelers die LOTR spelen ,zo ja hoelang al en hoe bevalt het.
Is de client ook online te downloaden of te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:47:
Nog maar een keer dan :>

[...]

Is de client ook online te downloaden of te kopen?
Nee je kan hem momenteel alleen in de winkel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40
Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.

Is het verder mensen opgevallen dat je soms niet in een instance kan komen als je deze al hebt gedaan, terwijl je iemand hiermee wil helpen? vrij irritant, het werkt ook niet via een reflecting pool.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:
Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.
dit is de reden waarom ik OCC heb uitgeschakeld O-)

Ze hebben volgens mij met de patch de battlemusic uitgeschakeld, dit vind ik wel een hele verbetering, omdat ik me ergerde aan dat muziek wat heletijd fad-in fade-out gaat. en had het uitgeschakeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 18-06-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de game sort of vastloopt...tis niet altijd een echte crash, maar toch.

Het begint met dat het scherm even vast slaat...ik kan helemaal niets op dat moment...vervolgens komt de beweging terug, maar is mijn beeld compleet veranderd. Ik druk dan op CTRL ALT DEL om terug te gaan naar de desktop en dat werkt. Vervolgens duik ik weer terug het spel in, en kan ik weer even verder.

Ik snap er helemaal niets van waar dit vandaan komt. Ik had het eerder helemaal niet en het is dus recent begonnen. Het wordt alleen steeds erger. Ik dacht eerst al aan mijn videokaart, maar die is hardstikke nieuw en het gebeurt ook echt alleen maar bij Lord of the Rings Online...

Iemand die dit bekend voorkomt en een oplossing voor mij heeft? Ik vind het namelijk erg jammer dat ik hierdoor niet lekker kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb dat ook gehad, je beeld staat dan vast terwijl je wel gewoon door loopt. Ik heb het ook een keer gehad op een paard, en ik hoorde geluiden voorbij gaan terwijl mn beeld gefreezed was.

Een soortgelijk iets heb ik gehad als ik in Bree loop dat mn beeld vast staat, maar als ik dan 180° ronddraai dan heb ik weer beweging, en als ik weer terug kijk naar de plek dan staat het weer vast.

dit loste ik op door alt-tab te doen en je was weer verlost voor een tijdje.

maar sinds de nieuwe patch heb ik nergens meer last van gehad. ook de CTD's tijdens paardje travel heb ik geen 1x meer gehad. (zelfs van bree tot aan rivendell zonder 1 CTD, normaal haalde ik de helft van een rit niet eens, bijvoorbeeld van bree naar trestle bridge)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 18-06-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de patch loopt die minder stabiel bij mij merk ik. Daarvoor nooit echt last van. Nu tijdens de FS is erg vervelend als ik vaststa en niks meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij lijkt dus bij mij sinds de patch ook minder stabiel te zijn dan hij was. Stomste vind ik dat hij uiteindelijk wel weer terug komt, maar dat dan mijn hele beeld verneukt is als het ware...ziet er gewoon niet uit...

Heb toch echt de nieuwste videodrivers etc...ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, want dit is het spel dat mij verslaafd houdt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:

Is het verder mensen opgevallen dat je soms niet in een instance kan komen als je deze al hebt gedaan, terwijl je iemand hiermee wil helpen? vrij irritant, het werkt ook niet via een reflecting pool.
:/ Ik vraag enkel naar ervaringen met dit spel, zie je mij ergens over WoW praten?
En hoe moet ik ingame gaan als ik het spel niet eens heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
Sinds vanmorgen loop ik tegen de onzichtbare muren aan terwijl dat juist opgelost zou zijn, voorheen had ik daar geen last van.

[edit]
Ik wil ook een knol hebben, maar hoe kom ik zo snel mogelijk aan geld? Oftewel, wat levert het meest op?

[ Voor 31% gewijzigd door botoo op 18-06-2007 14:18 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ores verkopen ^^ Of pristine hides farmen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:28:
[...]

:/ Ik vraag enkel naar ervaringen met dit spel, zie je mij ergens over WoW praten?
En hoe moet ik ingame gaan als ik het spel niet eens heb |:(
Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.
Het spel kopen helpt meestal wel om online te komen.

@Botoo: Ik heb die invisible wall problemen niet meer, waar zit die precies in bree?
Verder kun je kijken wat goed verkoopt en wat je met je profession kan maken. Bv. Dye als scholar of ingots/ores met prospector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik kon langs twee kanten Esteldin niet meer uit vanwege de invisible wall, een ruiter werd op die plek ogenschijnlijk automagisch dismounted en daarna konden we wel weer door (ook de ruiter die z'n knol weer opgeroepen had).

Iets daarvoor had ik zo'n wall vlakbij de farm bij Esteldin.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.
Het spel kopen helpt meestal wel om online te komen.
laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50€ zomaar uitgeven is een grote stap.

@schrnz als je wilt kan je de client downloaden dan heb ik wel een friendscode (kan je 7 dagen spelen) voor je. echter alleen als je hem ook echt gaat gebruiken. msg me maar als je dat wilt ik kom hier dagelijks ;)

oeh mn minstrel is level 35 en ook ik heb nu een paard 8) ben er erg blij mee :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Nou, ik ga mijn naam dus veranderen.

Had eerst Anarexia (gebruik die naam al jaren online), bij Turbine deden ze er moeilijk over en ik werd niet eens gedwongen mijn naam te veranderen, de GM deed dat. Maakte er Anexia van (sure)
Nu heb ik op basis van deze gegevns over mezelf ;
Me;
hunter, female, a bit of an attitude (but thats normal for an elf), loner, introvert, rumour of my mother getting laid by a dwarf, brother who is a bit strange (small, fat, haisty and ugly and the brains of a dead parrot) Anyway, my father left my mother, she (tried) to raise me.
Not married, no boy-friend (don't know why) and a self-proclaimed virgin. Love the sun, but normally wearing black cloth.

De volgende naam uitgekozen;
Rodwen Naugmeldis
Rodwen = high, noble maiden
Naugmeldis = dwarven-friend.

Lijkt me wel wat, toch wel even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Is er misschien iemand die voor mij een guestkey heeft? Wil het spel (tegen beter weten in) toch wel proberen.
Nu maar hopen dat als ik een key vind ik het spel niet _te_ leuk ga vinden :D

(email adres: boytje at gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?
Je moet gewoon kopen wat je kan zodra je kan, heb ik altijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik bulkte eerst van het geld kon alles kopen wat ik wilde (op de 2g auction items na dan, dat werd te gortig) maarja nu heb ik mn paardje, en heb ik nog maar 2g over. In princiepe spaarde ik het geld ook voor een paard, en nu ik hem heb weet ik niet wat ik verder moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:25:
[...]

laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50€ zomaar uitgeven is een grote stap.

@schrnz als je wilt kan je de client downloaden dan heb ik wel een friendscode (kan je 7 dagen spelen) voor je. echter alleen als je hem ook echt gaat gebruiken. msg me maar als je dat wilt ik kom hier dagelijks ;)

oeh mn minstrel is level 35 en ook ik heb nu een paard 8) ben er erg blij mee :D
Vorige delen doorlezen en je hebt beeldmateriaal, handige en irriterende dingetjes in het spel. Verder is gameplay en UI erg persoonlijk en dus zal je het inderdaad zelf uit moeten proberen.

Ik heb een account die ik niet gebruik (ik heb lifetime account, wat een andere is), dus als je wil kan je mijn oude even proberen tot half Juli. (edit: tot 27/07/07) Het spel dus even snel downloaden en laat je email maar achter, dan stuur ik je de login naam en het wachtwoord. Je character zal ook starten met een speciale cloak, die voor een beginner goede stats heeft. Of je neemt de buddy van legolas.

[ Voor 3% gewijzigd door Dekar op 19-06-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:06

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:15:
ik bulkte eerst van het geld kon alles kopen wat ik wilde (op de 2g auction items na dan, dat werd te gortig) maarja nu heb ik mn paardje, en heb ik nog maar 2g over. In princiepe spaarde ik het geld ook voor een paard, en nu ik hem heb weet ik niet wat ik verder moet doen.
Doneer het naar het "Help Rhyaehar (ik dus) de wereld door" fonds, mits je op Snowbourn zit :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:50
Gisteren avond echt 5 keer Our Greatest Find geprobeerd met een aantal in een fellowship. Ging allemaal heel vaag, eerst hadden er 3 de quest klaar opeens kregen de andere 2 ook een quest update dat ze hem klaar hadden maar bij mij gebeurde er niks |:(
Laatste poging nam ik de statue mee maar ging de hele groep dood ZO frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ja, ik heb dit ook. Gebeurd me 1x in de zoveel uur, niet fijn als je in een fellowship quest zit.

Heb afgelopen dagen een paar keer Thief-takers bane gedaan en gefaild :(
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:03:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de game sort of vastloopt...tis niet altijd een echte crash, maar toch.

Het begint met dat het scherm even vast slaat...ik kan helemaal niets op dat moment...vervolgens komt de beweging terug, maar is mijn beeld compleet veranderd. Ik druk dan op CTRL ALT DEL om terug te gaan naar de desktop en dat werkt. Vervolgens duik ik weer terug het spel in, en kan ik weer even verder.

Ik snap er helemaal niets van waar dit vandaan komt. Ik had het eerder helemaal niet en het is dus recent begonnen. Het wordt alleen steeds erger. Ik dacht eerst al aan mijn videokaart, maar die is hardstikke nieuw en het gebeurt ook echt alleen maar bij Lord of the Rings Online...

Iemand die dit bekend voorkomt en een oplossing voor mij heeft? Ik vind het namelijk erg jammer dat ik hierdoor niet lekker kan spelen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:26:
Ja, ik heb dit ook. Gebeurd me 1x in de zoveel uur, niet fijn als je in een fellowship quest zit.

Heb afgelopen dagen een paar keer Thief-takers bane gedaan en gefaild :(

[...]
Nu nog uitvogelen waar dit dan aan ligt...soms is het slechts 5 minuten en dan is het alweer zover...soms continue...en zo weer een hele dag niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik heb er ook last van! De skills zijn ontzettend duur, ongeloofelijk. Ik ben nu level 21, en ik train in Lone-Lands. Als je bij de Forsaken Inn staat, loop dat weggetje mee. Dan kom je vanzelf bij een ander stadje. En daar zijn ook weer heleboel questen. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, de skills worden steeds duurder, maar daar heb ik zelf niet echt veel last van gehad eerlijk gezegd...moet je eens wat quests gaan doen in de North Downs en Ost Guruth (Lone Lands) dan schiet je per quest met een slordige 10 silver omhoog...en dan heb je ook nog best veel vijanden die gewoon silver droppen, dan gaat het best rap hoor...en niet te vaak doodgaan natuurlijk.. ;)

Skills kosten dan een ruime 60 silver voor mij (level 26 Minstrel) maar ik heb daar nog nooit een probleem mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Best grappig om te merken dat het best nuttig is als je een evenwichtige keus maakt in ability verbeteringen.

Ik zit vaak in een fellowship met twee vaste spelers, één minstrel en één guard, we zijn vergelijkbaar lvl. Die guard is een echte ongeduldige spring-in-het-veld, en hij komt er mee weg omdat de minstrel altijd goed healingwerk doet (we beschermen de minstrel natuurlijk wel zo goed mogelijk). Door die goede combinatie lijkt de guard een stuk sterker dan mijn champion, niet erg natuurlijk, maar het viel me wel op.

Totdat we gisteren met z'n tweeën zonder healer op stap gingen in Angmar waar de mobs minstens 5 lvls hoger zijn. Toen ging de guard veel voorzichtiger rond en had véél meer tijd nodig om te recoveren na elke combat. Waar mijn char weer snel op vol moral/power stond had hij factor 10 meer tijd nodig. Volgens mij heeft dit alles te maken met je abilities, ik heb alles breed verbetert (natuurlijk wat nadruk op char-specifieke dingen) terwijl hij ws gekozen heeft voor een éénzijdige verbetering waardoor je automagisch ergens een zwak punt creëert.

Overigens vind ik het bijzonder leuk om je uiterse best te moeten doen om te overleven, beter dan met een te hoog lvl / te sterke chars ergens doorheen te denderen (ook al is dat ook wel fijn zo nu en dan, zeker als je aan het xp-hunten bent).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Niemand die me kan verblijden met een guestpass? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gimbooze schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:27:
check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb me de laatste tijd ook even verdiept in LotrO, maar heb toch nog even korte vragen:

1. Hoe werkt het level-up proces?
Ik ben met name benieuwd naar de impact die levelen heeft. Krijg je steeds nieuwe abilities erbij, stats of is het meer cosmetisch?

2. Hoe zit het met character stats?
Kun je je stats zelf verdelen per level, of kun je alleen je stats boosten d.m.v. equipment (alà WoW)? En hoe groot is de impact van stats? In WoW hebben stats b.v. een kleine impact (veel van nodig voor een merkbaar effect), terwijl stats in de DnD regels wel een grote impact hebben (+2str is dan b.v. al een flinke upgrade).

3. Hoe pakt de Minstrell uit in de praktijk?

De Minstrell vervult de healing role in LotrO, zo veel is me wel duidelijk. Is deze echter ook capabel in het vechten, of ben je gedoemd om altijd met anderen op stap te gaan en hard weg te rennen als je per ongeluk toch boze monsters tegenkomt? Ik hoef namelijk geen slapjanus te spelen, dat ben ik het echte leven al :+

Excuses als deze vragen al eerder voorbij zijn gekomen, maar ik kan hier toch niet erg veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zoals ik gisteren op TeamSpeak tegen een aantal kinship members opmerkte:

Het zou fijn zijn als de NPCs uitgerust werden met medeleven. Zo vond ik gisteravond een aanval van 5 tegenstanders op mijn persoon al genoeg. De NPCs dachten hier anders over, en besloten met een stuk of 10 op me af te komen. Jongens, dood ging ik toch al, dan hoeven jullie het niet met zn tienen in te wrijven meppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Cleetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:42:
1. Hoe werkt het level-up proces?
Ik ben met name benieuwd naar de impact die levelen heeft. Krijg je steeds nieuwe abilities erbij, stats of is het meer cosmetisch?
Je krijgt bij (bijna) elk level wel nieuwe skills aangeboden (je moet deze uiteraard wel trainen bij de trainer van je class). Deze hoeven alleen niet altijd actief te zijn. Zo zijn er ook skills als Evade (al dan niet Ranged), in verschillende gradaties, welke passief zijn, en je een hogere kans geven om een aanval te ontwijken.
2. Hoe zit het met character stats?
Kun je je stats zelf verdelen per level, of kun je alleen je stats boosten d.m.v. equipment (alà WoW)? En hoe groot is de impact van stats? In WoW hebben stats b.v. een kleine impact (veel van nodig voor een merkbaar effect), terwijl stats in de DnD regels wel een grote impact hebben (+2str is dan b.v. al een flinke upgrade).
Je stats groeien (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong), wel mee met je level, maar je kan ze niet beinvloeden door te levelen. Hiervoor zijn de Traits bedacht. Deze krijg je na het vervullen van Deeds, zoals het exploren van gebieden, of het afmaken van een X aantal spinnen in regio Y.
3. Hoe pakt de Minstrell uit in de praktijk?
De Minstrell vervult de healing role in LotrO, zo veel is me wel duidelijk. Is deze echter ook capabel in het vechten, of ben je gedoemd om altijd met anderen op stap te gaan en hard weg te rennen als je per ongeluk toch boze monsters tegenkomt? Ik hoef namelijk geen slapjanus te spelen, dat ben ik het echte leven al :+
De minstril is echt onmisbaar bij fellowships. Dat is een ding wat zeker is. Zeker, hij is zwakker dan de "warrior" classes, maar heeft toch ook wel tanden hoor. Je moet er mee leren spelen, net als je dat moet met een Lore-master of Hunter.
Een beetje Captain/Champion/Guardian spelen lukt iedereen meestal wel, dat is gewoon rossen (niet vervelend bedoeld voor deze classes, dont kill me). Classes als Burglar, Minstril, Lore-master en Hunter zijn wat minder krachtig met de vuisten en het staal, dus die vereisen beter gebruik van special attacks, en goede tactiek.

[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 19-06-2007 16:47 . Reden: Mierencopulator aanwezig, even wat gepoetst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een voorbeeld te geven. Ik speel een minstrel en stond een tijdje geleden met level 21 tegenover een level 26 Warg, met dus ook de nodige hitpoints meer dan ik. Het heeft heel veel moeite gekost en power had ik niet meer...maar met nog een slordige 60 hitpoints over...lag de warg plat...en stond ik nog wat na te bloeden... ;) Het vergt vooral geduld, goed opletten op je health bar, en healen als dat nodig is, maar niet te vroeg, want het kost je tijd waarin je zelf aangevallen kunt worden...

Had ook een keer staan sparren met een level 21 captain...en die legde het ook af. Dat was overigens NOG krapper.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2024
Gimbooze schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:27:
Ik heb wel een guest key voor je ik zal je vanavond thuis mailen :) Kan nu niet zit nog op werk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bobbie1980 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:13:
[...]

Ik heb wel een guest key voor je ik zal je vanavond thuid mailen :) Kan nu niet zit nog op werk |:(
Ik heb er al een, maar iig bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:12

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:52:Een beetje Captain/Champion/Guardian spelen lukt iedereen meestal wel, dat is gewoon rossen (no offense).
Is dit niet een beetje tegenstrijdig? ;)

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Nick_S schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:23:
[...]

Is dit niet een beetje tegenstrijdig? ;)
* MueR mompelt iets met mierencopulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag wil ik weer is leuk beginnen met games.

Vroeger (lees: 6 maanden geleden) speelde ik dagelijks CS,
Wil nu totaal wat anders maar liever eerst proberen.

Kan iemand mij vertellen hoe ik lotro kan spelen. (trial)

Ik weet alleen iets over een guestpass ?

Verder hoe kan ik het instaleren ?

Graag informatie
Alvast bedankt :o

enne nog vraagje hoe zit het met de systeem eisen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:51:
Kan iemand mij vertellen hoe ik lotro kan spelen. (trial)
Ik weet alleen iets over een guestpass ?
Verder hoe kan ik het instaleren ?
Een trial is er niet. Je kan inderdaad door middel van een guest pass (mits iemand die nog voor je vrij heeft) 7 dagen spelen. Je kan de client installeren vanaf een bijgeleverde DVD.
enne nog vraagje hoe zit het met de systeem eisen ?
Specz
Dit zijn wel echt de allerlaagste instellingen (als ze nog kloppen). Dit is niet aan te raden.
Meer zoiets:
- Intel Pentium 4 3 GHz or AMD Athlon64 (X2)
- nVidia GeForce 4
- 128 MB Video Memory
- 1 GB RAM or more (2GB in drukke gebieden zoals steden is erg wenselijk)
- 7 GB Disk Space
- DX9c+ DirectX
- Windows XP or Windows Vista
- 56K Connection (Yeah right, doe maar ADSL/kabel)
- DirectX compatible
- 16xCD-ROM or 2xDVD ROM

[ Voor 27% gewijzigd door MueR op 19-06-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net dit topic door gebladerd. En vraag me of hoe het zit met de betalingen.
Speel nu WoW en wil wat anders proberen.

Hoe betaal je?
Per maand? Per bank of per game card? Of misschien per credit card?
Of is het een éénmalig bedrag wat je besteed via een betalings manier die hierboven is genoemd=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:13:
Hoe betaal je?
Per maand? Per bank of per game card? Of misschien per credit card?
Of is het een éénmalig bedrag wat je besteed via een betalings manier die hierboven is genoemd=
Een quote vanaf de officiële website:
Euro:
12.99 – 1 maand
35.97 – 3 maand
65.94 – 6 maand
119.88 – 12 maand
??? - Lifetime
Je kan betalen met PayPal en Creditcard. Codemasters heeft aangekondigd meer methoden te gaan ondersteunen, maar nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:12:
[...]

Een trial is er niet. Je kan inderdaad door middel van een guest pass (mits iemand die nog voor je vrij heeft) 7 dagen spelen. Je kan de client installeren vanaf een bijgeleverde DVD.
Er bestaat natuurlijk nog wel zo iets als een pre-order.
Hier in de winkel nog te vinden voor 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:12:
[...]

[...]

Specz
Dit zijn wel echt de allerlaagste instellingen (als ze nog kloppen). Dit is niet aan te raden.
Meer zoiets:

[...]
Bedankt.

Kan je de client niet downloaden ?
(net als bij WoW)

En heeft er misschien iemand een idee of het speelbaar zal draaien om mijn laptop?

Met intel GMA 950.
224MB Gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:30:
[...]

Ik heb er ook last van! De skills zijn ontzettend duur, ongeloofelijk. Ik ben nu level 21, en ik train in Lone-Lands. Als je bij de Forsaken Inn staat, loop dat weggetje mee. Dan kom je vanzelf bij een ander stadje. En daar zijn ook weer heleboel questen. Succes ermee!
Ja blijf tot level 25 of iets alger questen in de lonelands. Doe vooral de Weathertop instance want die is best vet. En daarna naar north downs. Als je dan 28-30 bent kan je kiezen tussen questen in North Downs,Lone Lands(de Ost Guruth hogere levels quests en Agumaur) en Evendim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:17:
[...]

[...]

Je kan betalen met PayPal en Creditcard. Codemasters heeft aangekondigd meer methoden te gaan ondersteunen, maar nog niet gezien.
Ideal en gamercdard kan ook. En overschrijven volgens mij ook. Maar ik gebruik Ideal hartstikke handig.

@ Inanc het spel is niet spelbaar op
intel GMA 950.
224MB Gedeeld.
Op de doos van het spel staat dit ook aangegeven.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:52:
[...]

De minstril is echt onmisbaar bij fellowships. Dat is een ding wat zeker is. Zeker, hij is zwakker dan de "warrior" classes, maar heeft toch ook wel tanden hoor. Je moet er mee leren spelen, net als je dat moet met een Lore-master of Hunter.
Een beetje Captain/Champion/Guardian spelen lukt iedereen meestal wel, dat is gewoon rossen (niet vervelend bedoeld voor deze classes, dont kill me). Classes als Burglar, Minstril, Lore-master en Hunter zijn wat minder krachtig met de vuisten en het staal, dus die vereisen beter gebruik van special attacks, en goede tactiek.
AHUM!
Geen enkele classe is bij dit spel onmisbaar voor fellowships gelukkig zolang er maar niet teveel van 1 class in een fllowship zitten(maar dat hangt er ook vanaf hoe goed je bent, ik heb de great barrows met 4 champions een guardian en captain(me) gedaan). De Minstrel speelt vrij goed weg en heeft zijn eigen tactieken nodig.

En iedere klasse is praktisch even moeilijk(over de gehele linie, sommige wat beter in solo sommige wat beter in fellowships maar allen even bruikbaar maar over de hele linie is het niet moeilijker of makkelijker met een bepaalde klasse.) sommige wel wat lastiger, maar hunters die continu over aggroen zuigen ook gewoon. Het ligt in dit spel nog veel meer aan de speler en minder aan de klass omdat er een behoorlijk goede class balance is. Ze zijn ook allemaal even moeilijk/makkelijk(al is dit een eeuwige discussie). Verder zijn Hunters verreweg de makkelijkste solo klass(gaan we weer:+ ).

Het is goed dat je advies probeerd te geven maar leer het spel dan eerst wat beter kennen :). Het feit dat je denkt dat Captain of Guardian gewoon wat raggen is geeft aan dat je nog wat kennis gebrek hebt hier en daar.Geen enkele class is simpel raggen en al helemaal een guardian niet, om nog maar te zwijgen van champions die denken dat ze kunnen tanken, of captains die denken dat ze main tank zijn.
Minstrels zijn geen priests, er zijn drie classes in dit spel die kunnen healen(de overige 2 vrij adequaat). Een (pure)healer(al zit die niet echt in dit spel want een minstrel is ook meer een Jack of All trades, heeft enkele zeer handige skills) is in tegenstelling tot andere MMORPG's in dit spel niet een vereiste.

Minstrels zijn leuk maar er zijn er wel echt teveel van ondertussen op mijn server(Eldar) al zijn de meeste lage levels, volgens mij zijn het alle champions(was eerst 50% van de server volgens mij) die massaal een minstrel hebben gererold. Maar nu komen ze alsnog parties niet in xD

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 20-06-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb lvl 35 minstrel en ik heb amper probleem met LFF, zonet boek4 chpt5 gedaan, hadden we 2 fellowships gemerged in 1, 2 minstrels 3 hunters 1 champ en 1 guard :) ging best goed.
eigenlijk kun je met 1 guard en 1 minstrel al bijna de meeste quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Drake hunting :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9bf5771b169700886b3145cada7c71ad/full.jpg

En als je dan eindelijk helemaal boven op de berg aankomt (dus pas na de Matron) krijg je een bug drake :(
Deze bleef dus op en neer stuiteren en kwam niet meer uit de loop. Wij konden 'm niet raken en als je te dichtbij kwam liep je fire-damage op.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c3ec09b46321813858c7a735dac31601/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Postius schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:12:
[...]
Het is goed dat je advies probeerd te geven maar leer het spel dan eerst wat beter kennen :). Het feit dat je denkt dat Captain of Guardian gewoon wat raggen is geeft aan dat je nog wat kennis gebrek hebt hier en daar.Geen enkele class is simpel raggen en al helemaal een guardian niet, om nog maar te zwijgen van champions die denken dat ze kunnen tanken, of captains die denken dat ze main tank zijn.
Ik zeg ook niet dat Captains etc gewoon maar wat rondmeppen. Ik ben blij al er een paar van die krachtpatsers bij mn fellowship zitten, want mijn hunter overleeft niet zoveel klappen als die classes kunnen vangen. Iedere class heeft zn eigen nut, en in wezen zijn ze even belangrijk. Mijn punt was alleen dat je, als beginnende speler, met een Captain of Champion eerder en gemakkelijker door de lagere levels heen komt. Uiteraard is elke class moeilijk, helemaal als je je speciale attacks en andere trucjes slecht gebruikt, maar toch zijn firsttimers geneigd om direct op het eerste beestje af te stappen en te gaan meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het voor mij het handigste is om uit te proberen.

Iemand nog guesst pass ?

Mail:
inanc64
at gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
In 'den ouderwetschen' AD&D regels maakt het nogal verschil welk wapen je gebruikt, Mace en Dagger hebben bv volledig andere stats. Binnen lotro lijkt het uitsluitend terug te komen op dps (damage per second). Is dat wel zo? en is bv. één 16 dps twohanded Hammer minder goed als twee 12dps Swords?
Een optelsommetje geeft het voordeel aan 2 x 12dps = 24dps, maar is dat wel correct? ik kom er niet achter met praktijkgebruik.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf een raar iets. althans. zal wel aan mij liggen.

je hebt in chapter 1 de quest dat je met strider moet praten. dan ga je naar een instance en moet je een soort level doorlopen met iemand die niet dood mag. aan het eind krijg je dan amdir (of zoiets) die "elite" is en die je moet verslaan. wat ik ook probeer. mijn companion wordt elke keer gekilled. ikzelf ben nu level 15 en heb nog genoeg health over, maar kan hem niet naar mij toe trekken. die andere dude blijft er de hele tijd bij staan en wordt dan gekilled.
iemand enig idee hoe ik dit moet doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
@degged: Je zal met een grotere en/of sterkere ploeg dat instance door moeten zodat de elite eerder het loodje legt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan niet met een grote ploeg. is een soort Quest die je alleen meot doen. er is ook nooit iemand anders dus je meot echt alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hoe werkt dual-wielding trouwens in LOTRO?
Is het zo dat je offhand maar zoveel % van het wapen DPS heeft net als in wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Da's wmb een vraag die ik ook wel beantwoord wil zien Gimbooze, maar ik kan er niets over terugvinden :N

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Uit ervaring kan ik zeggen dat de meeste spelers die ik in fellow als 'noobs' of 'zuigers' bestempel steeds ofwel hunters ofwel champs zijn. Natuurlijk zijn het net deze 2 classen die het meeste voorkomen.

De minstrel zijn gelukkig aan een stevige inhaalrace bezig. Burglars en caps kom ik nog het minste tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:17:
[...]

[...]

Hartelijk dank :D
Tijd om deze zomervakantie dat spel uitbundig te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:
je kan niet met een grote ploeg. is een soort Quest die je alleen meot doen. er is ook nooit iemand anders dus je meot echt alleen.
Je moet een groep vormen en dan samen er heen porten. Als je hem niet gedaan krijgt ga je toch wat anders doen en kom je later terug?
Hurtebise schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:37:
Uit ervaring kan ik zeggen dat de meeste spelers die ik in fellow als 'noobs' of 'zuigers' bestempel steeds ofwel hunters ofwel champs zijn. Natuurlijk zijn het net deze 2 classen die het meeste voorkomen.

De minstrel zijn gelukkig aan een stevige inhaalrace bezig. Burglars en caps kom ik nog het minste tegen.
True true, Champions en hunters zijn de retards class vooral champions(sorry botoo ;-) ) zit echt teveel idioten tussen. Veel captains hebben ook niet echt door op lagere levels hoe ze moeten spelen. Om nog maar te zwijgen van Tanks die maar 1 mob tanken, Minstrels die denken dat ze kunnen pullen en arrrgg teveel frustraties met van die compleet slechte spelers gehad :(

[ Voor 51% gewijzigd door Postius op 20-06-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:13:
[...]

Ik heb wel een guest key voor je ik zal je vanavond thuis mailen :) Kan nu niet zit nog op werk |:(
Heb je hem nog steeds ?

Zo ja dan wil ik hem ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:18:
Gimbooze schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:18:
je kan in het character scherm vinden wat de effectieviteit is van je wapen. zo kun je diverse combinaties controleren. of het systeem rekening houdt met alle stats (zoals snelheid) weet ik niet. maar zo zou je wat meer moeten kunnen vinden. als je op die effectiviteit gaat staan met de muis zie je er meer uitleg over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 11-09 11:37
botoo schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:48:
Da's wmb een vraag die ik ook wel beantwoord wil zien Gimbooze, maar ik kan er niets over terugvinden :N
als je dit draadje doorleest moet het wel duidelijk worden:

Two hander vs. Dual Wield for a Champion

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Pre-Order op de kop kunnen tikken voor 5 euro.

Heb net een account aangemaakt. Hij zegt dat ik nog kan spelen tot 02-07-'07

Ben nu bezig met installeren.
En je kan je NIET meer aanmelden voor founder

[edit]
Instaleren duurd lang. Okej eindelijk klaar.
Komt er ineens dat er 2866 update's beschikbaar zijn.
Dat duurd iets langer 8)7

Klaar met instaleren.
En Hij doed het ! Ja je leest het goed.

Ik draai nu op mijn laptop met Intel GMA 950 Lotro.
Nu even nog kijken of het leuk is dan gelijk kopen .

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien nog een gratis guest pass voor mij? je zou me er erg veel plezier mee doen :P k kan er guildwars of WoW trial voor terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we allemaal al een paard bemachtigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 02:17:
nee hoor, nog een klein stukje.
Ben al level 21, dus nog maar een paar dagen (of maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig nog niet. Ik ben nog maar level 26...dus dat paard duurt nog eventjes.

Ik heb al wel een ruime Gold...maar goed, dat moeten er sowieso tegen die tijd 4 en een beetje zijn...dus ik mag nog aardig wat sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Heb je hem nog steeds ?

Zo ja dan wil ik hem ook wel.
Ik heb hem nog. zal je vanavond mailen, (zioe het nu pas ben een dag weg geweest en nu weer op mijn werk |:( .

[ Voor 6% gewijzigd door Bobbie1980 op 21-06-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbie1980
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:07:
heeft iemand misschien nog een gratis guest pass voor mij? je zou me er erg veel plezier mee doen :P k kan er guildwars of WoW trial voor terug geven.
Ik zal je een guest pas mailen vanavond. post ander je mailadres dan zal ik je vanavond guest pass mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:47:
[...]

Ik heb hem nog. zal je vanavond mailen, (zioe het nu pas ben een dag weg geweest en nu weer op mijn werk |:( .
Heel erg bedankt alvast.
Maar heb gister een Pre-Order gekocht voor 5 euro.
Ik denk niet dat ik er dan nog veel aan heb ?

Ik heb dus nu een Pre-Order.
Als ik wil blijven spelen moet ik dan een standaard versie of SE (€50 - €70) kopen?
Of kan ik gewoon timecard voor 2 maanden (€30) kopen en nummer invoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zoals ik een paar pagina's terug postte, de quest is bugged. Er is een nieuwe dismount bug, die je willekeurig zonder aanwijsbare redenen laat dismounten. Erg lastig als je voor je paard quest niet mag dismounten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:52:
[...]

Heel erg bedankt alvast.
Maar heb gister een Pre-Order gekocht voor 5 euro.
Ik denk niet dat ik er dan nog veel aan heb ?

Ik heb dus nu een Pre-Order.
Als ik wil blijven spelen moet ik dan een standaard versie of SE (€50 - €70) kopen?
Of kan ik gewoon timecard voor 2 maanden (€30) kopen en nummer invoeren ?
Mmm, een kleine kans dat je nog kan spelen (hebben de termijnen alleszins verlengd). Daarna moet je nog wel de full game kopen. Ik denk dat werknemer van Codemasters dat in vorig deel bevestigde en er ook bij zei tot wanneer je pre-order kan gebruiken. Link verlenging pre order Verwijderd in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 21-06-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:42:
[...]

Mmm, een kleine kans dat je nog kan spelen (hebben de termijnen alleszins verlengd). Daarna moet je nog wel de full game kopen. Ik denk dat werknemer van Codemasters dat in vorig deel bevestigde en er ook bij zei tot wanneer je pre-order kan gebruiken. Link verlenging pre order Verwijderd in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"
Vreemd. Ik heb gister geen enkel probleem gehad met registeren.

Ik kan tot 2 juli spele. (totaal 13dagen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:49:
[...]

Vreemd. Ik heb gister geen enkel probleem gehad met registeren.

Ik kan tot 2 juli spele. (totaal 13dagen dus)
Voila, probleem dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:
[...]

Zoals ik een paar pagina's terug postte, de quest is bugged. Er is een nieuwe dismount bug, die je willekeurig zonder aanwijsbare redenen laat dismounten. Erg lastig als je voor je paard quest niet mag dismounten |:(
hmmm ik heb zonder enig probleem en zonder retries alle paarden quests gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:40:
[...]

hmmm ik heb zonder enig probleem en zonder retries alle paarden quests gedaan...
misschien wordt je aangevallen en daarom dismount je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is vreemd. Ik heb gisterenmiddag alle paard quests gedaan en sindsdien heb sinds gisteravond een Blonde Horse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

ik heb 1x gehad dat mn paard zomaar dismountte dat was onderweg naar micheldelving voor de quest.
ik werd ook niet aangevallen omdat alle enemies grijs waren.

maar daarna geen probleem en de quest gehaald

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 21-06-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ben hem nu aan het installeren ^^ heb de Exclusive special edition gehaald. Ben echt heel benieuwd naar dit spel!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Bulls-NL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:40:
[...]

ik heb 1x gehad dat mn paard zomaar dismountte dat was onderweg naar micheldelving voor de quest.
ik werd ook niet aangevallen omdat alle enemies grijs waren.

maar daarna geen probleem en de quest gehaald
Tja ik heb hem 5 keer proberen te doen, daarna was ik het zat eigelijk. Ik werd telkens niet aangevallen, viel niet naar beneden en er was ook iederen keer geen mob te bekennen. In ieder geval niet in aggro range. Het was zelfs 2 keer midden op deweg dat ik gewoon aan het rijden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Welke servers zitten de mensen hier vooral ? Wel handig als ik zo moet kiezen.

Na wat bladeren hier kwam ik Eldar veel tegen dus ga maar op deze server!

[ Voor 33% gewijzigd door Ebayzo op 21-06-2007 19:14 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbie1980 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:
[...]

Ik zal je een guest pas mailen vanavond. post ander je mailadres dan zal ik je vanavond guest pass mailen
mijn email adres is nick_paape@hotmail.com
..................................^=lagestreepje :P
alvast bedankt voor de guest pass :D k ga met lute super marioe theme spele >.<

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff mijn andere GOT topic spammen aangezien ik sterk vermoed dat het aan lotro ligt icm vista 64 (en of 32)

Verwijderd in "Asus mainboard onder vista64 voeding def..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
heeft iemand het special event van de 20ste gedaan. Dat dansfeessie?
Ik moest werken dus kon niet maar ben erg benieuwd naar ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook iets van vernomen. Ik las in mn kinship channel ook verhalen over wedstrijden bierdrinken, bierbrouwen en enkele hadden vuurwerk gewonnen voor een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al zitten spitten, maar kon eht eneit echt vinden.
is er op snowburn een leuke kinship met veel nederlanders of tweakers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wie zitten hier ook op Eldar ?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 24-08 03:25
maartend schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:42:
heeft iemand het special event van de 20ste gedaan. Dat dansfeessie?
Ik moest werken dus kon niet maar ben erg benieuwd naar ervaringen
Het event loopt een paar dagen(week) en je heb idd allemaal fun quests:
Bier hakken, spulletjes zoeken en natuurlijk lekkere pipe weed roken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb tot nu toe in Bree de volgende events gedaan: Chickensoccer _O_ en wat gedanst (voor dat dansen krijg ik niets). Waar kun je dat bierdrinken doen??En die quest voor dat fireworks is wel duur zeg.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rfce schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:18:
Ik heb tot nu toe in Bree de volgende events gedaan: Chickensoccer _O_ en wat gedanst (voor dat dansen krijg ik niets). Waar kun je dat bierdrinken doen??En die quest voor dat fireworks is wel duur zeg.
Kun je alles dan nog doen?
Waar dan, ik kan er geen info over vinden. Moet ik naar de fairground in Bree?

Heb daar wel al Pie-eaten gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
maartend schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Kun je alles dan nog doen?
Waar dan, ik kan er geen info over vinden. Moet ik naar de fairground in Bree?

Heb daar wel al Pie-eaten gewonnen
Kijk op de officiële site staat alles op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al behandeld maar zijn er speculaties betreft nieuwe mounts?

Komen er flying mounts ( eagles), andere mounts ( andere beesten) of snellere mounts ( nieuwe paarden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:09:
Misschien is dit al behandeld maar zijn er speculaties betreft nieuwe mounts?

Komen er flying mounts ( eagles), andere mounts ( andere beesten) of snellere mounts ( nieuwe paarden)?
ik volg de codemaster forums vrij intensief en ik ben het nog niet tegen gekomen. Ik denk ook niet dat dat gaat komen. Vliegende paarden dan ed, ze willen zich wel aan de originele lore houden. Ik las wel dat in de Rohan uitbreiding waarschijnlijk mounted battle mogelijkheden gaan komen.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:25:
[...]

mijn email adres is nick_paape@hotmail.com
..................................^=lagestreepje :P
alvast bedankt voor de guest pass :D k ga met lute super marioe theme spele >.<
Mensen is het nu eens genoeg naar het vragen van quest en of trail accounts....

Volgens het forum worden die vragen er naar niet echt gewaardeerd.... Tevens denkt men dat 70 % van de trail keys gebruikt word voor het goldfarmen (om mensen het gekochte goud te overhandigen)...

Dus gelieve niet meer in dit topic om trail keys te vragen... Is not really done anymore...
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:19:
heb al zitten spitten, maar kon eht eneit echt vinden.
is er op snowburn een leuke kinship met veel nederlanders of tweakers??
Ja lees de startpost eens door

Daar kun je zien dat we een Gotters Kinship hebben op Snowbourn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:12:
[...]

Volgens het forum worden die vragen er naar niet echt gewaardeerd.... Tevens denkt men dat 70 % van de trail keys gebruikt word voor het goldfarmen (om mensen het gekochte goud te overhandigen)...

Dus gelieve niet meer in dit topic om trail keys te vragen... Is not really done anymore...

[...]

wth, een goldfarmer die super mario theme op een lute wil spelen? >.< denk je trouwens egt da er zoveel goldfarmers zijn? k heb trouwens trial key al ontvange :p als bewijs zal k link van filmpje sture van mij met lute die mario speelt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit op Eldar, hebben er een hele leuke NL/B-Kin Dutch Alliance. Niet te groot om het overzichtelijk te houden. Maar we mogen nog groeien, daarom recruiten we. Hebben ondertussen 40+ leden waarvan de meeste nu lvl 25+ en 30+ zijn. Raids en dungeons staan gepland op vaste weekdagen. Er is een forum en we hebben een Kinbank (binnenkort Kin AH).

Hebben voornamelijk actieve leden. Regel bij ons, 2 weken offline = kick (tenzij je tijdig meldt dat je off bent voor langere tijd, vakantie, examens, whatever...).

/tell Bluntor, /Geldar, /Doofy, /Vas voor invite of stuur een ingame mail naar Bluntor. Classes die we nog nodig hebben: Burglars en Captains, en enige Minstrels is ook niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Stronkie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:12:
[...]

[...]

Zet het vragen om een trial key dan in de topicwarning? Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:41:
[...]

wth, een goldfarmer die super mario theme op een lute wil spelen? >.< denk je trouwens egt da er zoveel goldfarmers zijn? k heb trouwens trial key al ontvange :p als bewijs zal k link van filmpje sture van mij met lute die mario speelt :D
Ik heb ook nergens beweerd dat JIJ een goldfarmer bent.. Maar gewoon om gezeur en dingen te verkomen is het makkelijker dat we niet om trail keys vragen... Ze zijn voor buddy's ./. Nu zeg ik ook niet dat jullie geen Gotters buddies zijn. .Maar sommige mensen die maar 1 of 2 post hebben en dan al om een trail key vragen gebeurt veel :)

Genoeg over trail keys...

Ben zojuist Grandmaster geworden in Farmen

Mooi rijtje..
GM Jewel maker
GM Prospector
GM Cook...
hhaha .. Maarja ik heb er effe genoeg van.. Ik ga me maar weer eens concentreren op het vinden van een nieuwe baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net spel gekocht :D
Welke server zitten de meeste mensen van GoT? :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Trial key nodig? Die kun je hier halen