Niet dat ik het er niet mee eens ben. Ik vind de resultaten wel best... alleen volkomen nutteloos voor iemand die serieus met high-end kaarten bezig is. Als je toch zonder AA en AF gaat gamen kun je net zo goed een X1650XT halen. Die doet 't dan ook wel prima hoor

AA testen op oude games is toch wel een beetje een oud verhaal aan t worden. Iedereen weet nu toch wel ondertussen dat het een ontwerpkeuze is? Met als toekomst de shader based AA, vind ik t redelijk nutteloos om de old way of AA te doen. Hieraast het feit dat in sommige games het aanzetten van AA de performance zo hard onderuit haalt dat t totaal geen nut heeft om dit te testen. Een voorbeeld is het door jou genoemde Supreme Commander.
Oh ja tuurlijk. Tot voor kort was de X19x0XTX (ook volgens jou) helemaal het einde omdat die veel beter was met AA en AF dan de 7900GTX... voor mij erg belangrijk, vandaar dat ik ook zowel de X1900XTX als de X1950XTX en nooit een 7900GTX gehad heb.
Maar nu de 2900 daar niet zo denderend in is vind je AA en AF plots helemaal niet belangrijk meer... want high-end kaarten koop je natuurlijk om zonder AA en AF te gamen mits het 'oude' (kuch) games zijn nietwaar? Vooral antieke fossielen als FEAR, Stalker en Supreme Commander... wie speelt dat soort oude rommel in deze verlichte tijd nog, laat staan met AA/AF?
Laat me even weten wanneer je eruit bent wat nu eigenlijk precies je mening is.
Het antwoord:
'Mijn mening is wat ATi per situatie het best uit komt' is ook prima, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn

Geen idee waarom je de G80GTX met de R600 vergelijkt, terwijl de eerstgenoemde veel duurder is. O wacht, dat zou vast niet komen omdat je een GTX hebt... onze objectieve held

Voor mij was 'ie precies 25 Euro duurder tweedehands... en ik zou hands down any day een GTS boven de 2900 verkiezen. Ik hecht toevallig wel waarde aan goede prestaties met AA en AF en stilte, en ik heb toevallig wel een bloedhekel aan instabiliteit in de vorm van VPU recovery's en artifacts in Windows.
Excuse me dat ik van een dure high-end kaart wel stabiliteit, stilte en high-end prestaties (
met AA/AF) verwacht. Dat deed jij ook geloof ik, totdat de 2900 ten tonele verscheen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Cheetah op 27-06-2007 00:41
]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz