Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Dracul schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 06:41:
[...]

Houd je eigen waarden en normen in stand en blijf van iemands anders pc af. Of doe iedereen een lol voor een keer en laat andermans waarden en normen in stand.

Hoe oud ben je eigenlijk? Verantwoordelijkheidsgevoel anyone!
Gasten relax ff.

Ik ben 15, maar hij verdient het gewoon, omdat hij altijd zo bijdehand doet en alles controleert en er iets van zeggen als iets niet klopt en omdat hij vriendloos is, maar vervolgens wel tegen jongere personen stoer gaat doen, niet tegen mij, maar wel tegen zijn broertje bijvoorbeeld. >:) Daarnaast wordt hij af en toe agressief achter de pc (hij is 17) en das eigenlijk ook wel lachen. Daarnaast zou zijn vader het ook grappig vinden. Het is niet dat ik het erg vind dat hij zoveel achter de pc zit, maar het is een persoon die het dik verdient.

Jammer dat sommige het een rotstreek vinden, maar als je de persoon kent, dan stem je er dik mee in. ;)

@sunrise:
Ik snap wat je bedoelt, maar wat ik boven uitleg, verklaart hopelijk alles.

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 04-08-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Dit is eigenlijk volledig offtopic, maar word jij nooit eens aggresief als je al dik een uur met iets bezig bent en het dan voor de zoveelste keer mislukt?

@hieronder beter dan jij denkt, ik mag ook graag alle beter weten, word gauw pist als iets niet lukt, en houdt er ook vn om me broertje te pesten. Verder vind ik Oblivion een vette game en heb er ook al veel uurtjes in zitten

edit: als ie tegen dit soort grapjes kan moet je het zeker doen! Als ie er niet tegen kan zou ik het ook afraden..

[ Voor 55% gewijzigd door Str1ngS op 04-08-2007 15:24 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Str1ngS schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:30:
Dit is eigenlijk volledig offtopic, maar word jij nooit eens aggresief als je al dik een uur met iets bezig bent en het dan voor de zoveelste keer mislukt?
Ten eerste jij kent die gast niet en ik wil het niet alleen doen vanwege zijn verslaving. Daarnaast wordt hij ook weleens agressief bij het spelen van mijnenveger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Search of Sunrise schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:06:
[...]

Wat een misselijk persoon ben je zeg :/
Wie ben jij om te bepalen wat een ander met zijn computer doet.
Als hij Oblivion in de zomervakantie wilt spelen laat hem. Het is voor hem waarschijnlijk zijn manier van ontspanning. Stel je voor dat jij nu elke weekend in de kroeg hangt en een persoon die jou goed kent vind dit maar niks. Die persoon besluit vervolgens om jou een kroegverbod op te leggen, omdat deze vind dat je maar eens een normaal leven moet gaan leiden. Zou je dat ook pikken soms?
Ik denk van niet.

[...]

Flauw :/

Ik vind sowieso dat anderen niet mogen oordelen over wat iemand in zijn leven doet. Als het nu activiteiten zijn wat niet door de beugel kan, zoals bepaalde criminele activiteiten, goed dan wel. Maar als iemand nu zijn zomervakantie gebruikt om te gamen moet dat gewoon kunnen. Gamen is ook gewoon een vorm van ontspannen. Er zijn mensen die de kroeg een ontspanningsplek vinden. En zo zijn er dus ook mensen die gamen ontspannend vinden.
Ieder zijn ding.
Maar goed, laten we het hier hebben over Oblivion en niet over allerlei andere dingen wat niet terzake doet.
Gamen kan wel degelijk verslavend worden. Net zoals in de kroeg zitten ook een verslaving kan worden. Hoeft niet, kan wel. Nooit verkeerd om je daar bewust van te zijn.

Verder denk ik dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen.
Je kunt mijn tip flauw vinden, maar in ieder geval zijn het dingen die geen onherstelbare schade aanrichting aan je saved game of je installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:00:
[...]

Ten eerste jij kent die gast niet en ik wil het niet alleen doen vanwege zijn verslaving. Daarnaast wordt hij ook weleens agressief bij het spelen van mijnenveger.
Ten eerste dit is een discussietopic over Oblivion. Niet over het pesten van een kennis van je. Ten tweede: ik vind je maar een zielig mannetje. Als je 'm zo graag van z'n verslaving af wilt helpen, open dan een topic in SG over gameverslaving. Het enige wat je nu bereikt is dat jij je goed voelt omdat je een o-zo-grappige streek hebt uitgehaald en dat hij zich nóg eenzamer zal gaan voelen. En dat dan ook nog eens onder het mom van 'ik wil hem helpen'. En wie ben jij om een waardeoordeel over iemand anders te vellen? Wat zijn jouw hobbies bijvoorbeeld? Noem er tien en ik kan bij elke zo drie redenen bedenken waarom die zielig, triest en debiel zijn.

Ben je zelf trouwens niet degene die geen vrienden heeft? Een zekere danielkraak op Hyves die toevallig net als jij in Lage Zwaluwe woont heeft er wel 5. Het gemiddelde ligt boven de 100. Eén van z'n vrienden is toevallig 17, en die heeft er 258.

Kan het nu alsjeblieft weer ontopic?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal stoppen met dit gezeik, hier gaat het bij tweakers.net toch niet om.. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
offtopic:
Omg, fucking veels te veel lol. Dat is wel mijn hyves, maar daar zit ik nooit op en die heb ik zelf niet aangemaakt en die gast waar we het over hebben is dat niet.

Mijn hobbies zijn voetballen, judo, wielrennen en computeren (game weinig), dus ik weet niet wat je loopt te zeiken over mijn hobbies. Ik vind het prima dat die gast computert, maar bij hem is het gewoon ziekelijk en vervolgens is het ook nog eens een enorme eikel waarvan driekwart van zijn familie en kennissen het terecht zou vinden.

Best hobbyloos om een beetje iemand na te gaan zoeken op hyves. O-) Jij bent zeker ook zo'n persoon die daar een beetje meiden op gaat zoeken en naar hun foto's kijken, omdat je niks tegen ze durft te zeggen.

Ik heb gehoord dat je in oblivion met 8800gts 16X AA + HDR + Bloom lighting aan kon zetten door het in de drivers te forcen. Ik heb alleen nederlandse drivers en ik weet in het engels beter wat alles betekent, kan iemand mij ff een guide ofzo passen, waar staat hoe ik mijn drivers optimaal kan instellen?

[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 04-08-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
Maak dan een topicreport aan ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 14-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Het zal wel niet lang meer duren dat de GotY editie in de winkels ligt.
Maar wat ik heb begrepen op de officiële forums is dat niet alles erin zit.
Zo zal Shivering Isles er wel in zitten en verder alleen Knights of the Nine DLC.
Niet die andere dlc's die bij KotN bijgevoegd waren op een aparte disc, dus geen frostcrag spire, thieves den, vile lair, mehrunes razor, horse armor en orrery.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
In Search of Sunrise schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 04:24:
Het zal wel niet lang meer duren dat de GotY editie in de winkels ligt.
Maar wat ik heb begrepen op de officiële forums is dat niet alles erin zit.
Zo zal Shivering Isles er wel in zitten en verder alleen Knights of the Nine DLC.
Niet die andere dlc's die bij KotN bijgevoegd waren op een aparte disc, dus geen frostcrag spire, thieves den, vile lair, mehrunes razor, horse armor en orrery.
en geldt dat ook voor Xbox360? was van plan die te kopen ipv oblivion voor de 360..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Ik sta nu voor de keuze om mijn personality te maxen of niet?

Hoe moeilijk is het om daedric quest van Namira te voltooien als je personality 100 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 19:54

Infinchible

Woef!

Volgens mij kan je dan gewoon een paar wijntjes opdrinken en dan is je personality meteen weer erg weinig, dus ik denk dat het niet zo'n probleem moet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Infinchible schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:53:
Volgens mij kan je dan gewoon een paar wijntjes opdrinken en dan is je personality meteen weer erg weinig, dus ik denk dat het niet zo'n probleem moet worden. :)
Op goed geluk dan maar...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Maar niet weinig genoeg.. Ik meen me te herinneren dat je personality niet boven de 80 mag zijn om die quest nog te kunnen doen met behulp van cheap wine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch wel een spell maken met Damage personality 20 on self oid :?

en anders gebruik je de console :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:00:
Je kunt toch wel een spell maken met Damage personality 20 on self oid :?

en anders gebruik je de console :P
Speel op de 360 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lid worden van de Mages Guild of Wizard's Tower add-on; dan krijg je toegang tot spellmaking altar's en kun je inderdaad een spell maken dat damage (of drain) personality als effect heeft. Als je een aantal verschillende maakt kun je ze ook 'stacken' voor extra effect. Gewoon doen dus zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Je kunt ook maar maximaal 5 flessen drinken.
Je zou daarnaast dan ook nog een drain personality spell moeten gebruiken dan. Bijvoorbeeld Secundas Opportunity. Deze kun je verkrijgen bij de orrery, als deze voltooid is tenminste.
SilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:31:
[...]

en geldt dat ook voor Xbox360? was van plan die te kopen ipv oblivion voor de 360..
Voor zover ik uit het persbericht kan opmaken geldt dit voor alle platformen, dus voor zowel pc, ps3 en xbox360.
Persbericht staat hier: http://www.elderscrolls.com/news/press_070907.htm

[ Voor 46% gewijzigd door In Search of Sunrise op 09-08-2007 13:16 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand eigenlijk een goede huismod voor Oblivion? Ik heb er tientallen bekeken, maar niks heeft wat ik zoek lijkt het wel. Ik heb nu Rosethorn Hall gekocht + alle upgrades. Leuk, maar door al die upgrades staat het dus zo vol dat ik nergens meer m'n mannequins neer kan zetten.

Er zijn een aantal mods die een kelder toevoegen aan alle huizen, maar dat is dan weer zo'n gigantisch gewelf met 563 display cases, en dat is nou ook weer niet de bedoeling. De standaard kelder van Rosethorn Hall x2 is voor mij genoeg. Ik hoef ook geen huis wat twee keer zo groot is als de Imperial City, daar vind ik gewoon niks aan.

In Morrowind had ik een heel mooi huis, in Caldera, wat precies aan m'n eisen voldeed. Leuke kelder met een aantal kisten, een paar tafels en genoeg open plekken om mannequins neer te zetten. Voor Oblivion is er echter gewoon niks om een beetje een normaal huis te krijgen wat praktisch is om je spullen uit te stallen... ;(

BTW: Ik denk dat Frostcrag Spire nog het dichtst bij een goed huis komt, omdat dat in de hoofdruimte zoveel loze ruimte heeft. Daar zitten echter weer geen tafels / displaycases in waar ik m'n loot in kan uitstallen :P En het ligt een beetje afgelegen, dat is ook irritant. Rosethorn Hall en andere 'echte' huizen liggen naast de handelaren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:33:
Heeft er iemand eigenlijk een goede huismod voor Oblivion? Ik heb er tientallen bekeken, maar niks heeft wat ik zoek lijkt het wel. Ik heb nu Rosethorn Hall gekocht + alle upgrades. Leuk, maar door al die upgrades staat het dus zo vol dat ik nergens meer m'n mannequins neer kan zetten.

Er zijn een aantal mods die een kelder toevoegen aan alle huizen, maar dat is dan weer zo'n gigantisch gewelf met 563 display cases, en dat is nou ook weer niet de bedoeling. De standaard kelder van Rosethorn Hall x2 is voor mij genoeg. Ik hoef ook geen huis wat twee keer zo groot is als de Imperial City, daar vind ik gewoon niks aan.

In Morrowind had ik een heel mooi huis, in Caldera, wat precies aan m'n eisen voldeed. Leuke kelder met een aantal kisten, een paar tafels en genoeg open plekken om mannequins neer te zetten. Voor Oblivion is er echter gewoon niks om een beetje een normaal huis te krijgen wat praktisch is om je spullen uit te stallen... ;(

BTW: Ik denk dat Frostcrag Spire nog het dichtst bij een goed huis komt, omdat dat in de hoofdruimte zoveel loze ruimte heeft. Daar zitten echter weer geen tafels / displaycases in waar ik m'n loot in kan uitstallen :P En het ligt een beetje afgelegen, dat is ook irritant. Rosethorn Hall en andere 'echte' huizen liggen naast de handelaren.
Ik vind de Bravil Sea Domes wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Kijk eens bij de site Oblivion's Real Estate
Daar vind je talloze huizenmods. Ook kastelen en ayleid ruins. Zelfs huizen voor shivering isles.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:15:
[...]

Ten eerste dit is een discussietopic over Oblivion. Niet over het pesten van een kennis van je. Ten tweede: ik vind je maar een zielig mannetje. Als je 'm zo graag van z'n verslaving af wilt helpen, open dan een topic in SG over gameverslaving. Het enige wat je nu bereikt is dat jij je goed voelt omdat je een o-zo-grappige streek hebt uitgehaald en dat hij zich nóg eenzamer zal gaan voelen. En dat dan ook nog eens onder het mom van 'ik wil hem helpen'. En wie ben jij om een waardeoordeel over iemand anders te vellen? Wat zijn jouw hobbies bijvoorbeeld? Noem er tien en ik kan bij elke zo drie redenen bedenken waarom die zielig, triest en debiel zijn.

Ben je zelf trouwens niet degene die geen vrienden heeft? Een zekere danielkraak op Hyves die toevallig net als jij in Lage Zwaluwe woont heeft er wel 5. Het gemiddelde ligt boven de 100. Eén van z'n vrienden is toevallig 17, en die heeft er 258.

Kan het nu alsjeblieft weer ontopic?
Niet grappig :N

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 27-08-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf voorlopig geen zin om weer opnieuw te beginnen, maar...
iemand al bekend met Modular Oblivion Enhanced Final?
http://planetelderscrolls...livionmods.Detail&id=2000
(kan zijn dat je bij de eerste keer wordt doorgelinkt in firefox naar de advertentie, gewoon even opnieuw naartoe surfen 8)7 )

Een mod-pack met o.a.
- de noodzaak om te eten
- weerwolven
- een Lich kunnen worden, of tijdelijk een spook
- Leviate buiten de steden (=vliegen)
- een Clan voor Vampires only
- Divine Intervention scrolls
- iets weer op slot kunnen doen :)
- Main Quest Delayer (je komt aan per bood en de main quest rol je later een keer in)
- Travel Services (Why walk, when you can ride)
- Geëxecuteerd kunnen worden door een guard-squad in de arena
- Keening and Wraithguard (voor de Morrowinders)
- en vee meer
zie ook de screenshots aan de rechterkant.

Geen idee hoe hij met andere mods werkt, ik heb hem zelf nog niet geïnstalleerd, pas als ik weer met een nieuwe character begin misschien, maar jullie vinden hem vast interessant..

Suffe uitbalancing:
De gatekeeper (in Sheograth expension) met übermachtige mage. Hoezo moeilijk te verslaan denk ik, ik doe invisible (kan ik infinite casten), touch fire 100 dmg voor 6, infinite, na dit zo'n half uur gedaan te hebben denk ik... hmm... dit wordt wel erg saai, misschien is het niet de bedoeling dat je hem "zomaar" kunt verslaan.

Kom ik met mijn level 5 boogschutter newby. 2 pijlen is dat beest, de gatekeeper, dood 8)7

Difficulty slider stond naar links :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
(Why walk, when you can ride)

lol!

Keep moving! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Lijkt wel een beetje op OOO als ik die MOE zo bekijk, alleen is deze wat anders.
Voorlopig installeer ik zulk soort mods niet. Misschien dat ik het ooit eens uitprobeer. Mods als OOO en deze gooien de complete gameplay overhoop.
Shao Kahn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:30:
(Why walk, when you can ride)

lol!

Keep moving! :)
:? ehh juist.
En je punt is?

[ Voor 31% gewijzigd door In Search of Sunrise op 15-08-2007 12:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Off topic. nou dat is nog zo'n Morrowind uitdrukking die mij altijd bijgebleven is. Dat is wat de guards zeiden als je bij ze in de buurt kwam.

zucht, waarom moet ik altijd alles uitleggen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Nog niet gehoord in MW :p (wel dat je voor outlander uitgemaakt wordt)
Maar goed, dit is nou niet een thread om over morrowind te beginnen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door In Search of Sunrise op 15-08-2007 16:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
In Search of Sunrise schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:44:
Nog niet gehoord in MW :p (wel dat je voor outlander uitgemaakt wordt)
Maar goed, dit is nou niet een thread om over morrowind te beginnen ;)
Ah, kom op!
Dat zeiden de siltriders en/of de veerboot eigenaren! :D

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
In Search of Sunrise schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:51:
Lijkt wel een beetje op OOO als ik die MOE zo bekijk, alleen is deze wat anders.
Voorlopig installeer ik zulk soort mods niet. Misschien dat ik het ooit eens uitprobeer. Mods als OOO en deze gooien de complete gameplay overhoop.

[...]

:? ehh juist.
En je punt is?
ben het ook met je eens, maar er is ook een light versie van OOO die niet de characters specs/abilities/birthsigns aanpast maar toch het spel beter maakt zonder teveel te knoeien. houd er zelf ook niet van mods die de hele game omgooien.

• SilentNL
TWBMS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Ah, kom op!
idd niet de guards! heb morrowind afgelopen week nog gedaan :*)

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
SilentNL schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:39:
[...]

idd niet de guards! heb morrowind afgelopen week nog gedaan :*)
offtopic:
"Keep moving" was wel degelijk een uitspraak van guards, "Why walk when you can ride" was inderdaad van silt strider-eigenaren ;)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

SilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:31:
[...]

Bij Play.com en dimplus.nl staat ie gepland voor 14 september (Xbox 360)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
TWBMS schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Ah, kom op!
offtopic:
nu je het zo zegt; die knakkers bij de siltstriders kan ik me nog wel iets vaags van herinneren dat ze zoiets zeggen :p
Demon Hunter schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:56:
[...]

Bij Play.com en dimplus.nl staat ie gepland voor 14 september (Xbox 360)
Alleen ging het hier om het persbericht dat enkel de KotN DLC meegeleverd zou worden ipv ook alle andere dlc's ;)
Hmm, 14 september. Dat is al vrij snel.

[ Voor 35% gewijzigd door In Search of Sunrise op 17-08-2007 11:41 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:26:
Ik ben gecontroleerd aan het levelen. Mijn agi is nu 100 en ik ben pas level 10.

Kan ik nu gerust al mijn minor agi skills maxen in 1 keer? Dus sneak en security 100 maken terwijl ik lvl 10 ben? (mijn doel is namelijk alle skills + stats vrijwel 100 maken op personality na dan :P)
Je kunt je in de gevangenis laten gooien en zo je max attributes laten zakken en zo nog hogere levels halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb gister van een questgiver een piratenzwaard gehad wat 15 health eraf haalt bij mijn vijand per hit. Nu is dat ding leeg. Waar kan ik hem weer opladen?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wapenhandelaren, Soulgems, en die lichtgevende stenen die je kunt vinden in de oude Elfen tempels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:32:
Ik heb gister van een questgiver een piratenzwaard gehad wat 15 health eraf haalt bij mijn vijand per hit. Nu is dat ding leeg. Waar kan ik hem weer opladen?
Met gevulde Soulgems of bij de mages guild bij sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik was net bij een wapenhandelaar, maar die verkoopt volgens mijn geen soulgems.

Ik ben warrior / warrior lvl 5.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mij niet vergis dan hebben handelaren naast de optie (ver)kopen en repareren ook de optie wapens opladen..
Maar dat zou net zo goed bij een handelaar van de mageguild kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:39:
Ik was net bij een wapenhandelaar, maar die verkoopt volgens mijn geen soulgems.

Ik ben warrior / warrior lvl 5.
Kun je gewoon vinden in het wild, als je mannetjes killt enzo. Vervolgens kun je ze 'vol' maken door iemand met een Soultrap spell te raken en hem daarna te doden, of iemand met het zwaard Umbra te doden, deze heeft ook Soultrap krachten. Makkelijker is gewoon om de mages guild binnen te stappen en iedereen aan te spreken. Als ze het voor je kunnen opladen dan zie je onderin een soort sterretje op de plaats waar normaal die icoontjes staan voor wapen repareren, traden en dat persuade ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Wapenhandelaren verkopen geen soulgems. Alchemical Shops wel en daarnaast kun je ze ophalen bij elke mages guild hall en de arcane university (moet je wel lid zijn van de mages guild)
Enchanted wapens kun je weer vullen met soulgems, varla stones (die witte gevallen die je in ayleid ruins vindt) of laten vullen door een merchant bij de mages guild.
Beste optie is om Azura's Star te bemachtigen. Azura's Star is een unieke soulgem die je steeds opnieuw kunt vullen en ook als enige niet verdwijnt. Deze kun je, misschien raad je het al, krijgen door de quest te doen bij de Shrine of Azura. Je moet dan wel level 2 zijn om dit te doen en breng in ieder geval een goede zwaard en voldoende healthpotions mee.
Een erg goede combo is Azura's Star met Umbra (of een zwaard met vergelijkbaar effect)
Umbra is een zwaard met 120 pt soultrap. Verkrijgbaar door de persoon Umbra te verslaan (eigenlijk heet deze lenwin, maar ze heeft zichzelf naar de zwaard genoemd)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umbra slaat eigenlijk nergens het op. Er zit alleen maar soul trap op. Die gaat weg en kun je dankzij de soul trap weer aanvullen. Enige voordeel van Umbra is dat hij niks weegt zolang je de quest niet afmaakt en ondertussen wel belachelijk veel hitpoints heeft.

Maareh... als je zelf wapens gaat enchanten is het altijd wel handig om naast iets nuttigs (fire damage ofzo) ook wat soul trap er op te enchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Weet iemand eigenlijk wat de geschiedenis/achterliggende gedachte van Umbra is? Wie is het, en waarom is ze zo freakin' overpowered (vooral met OOO en MMM) :X? En waarom zit ze daar in die kerker, als superhero, een beetje niets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar in Morrowind is het ook al zo'n overdreven goed wapen. Wel iets minder nutteloos weggepropt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
leonpwner1 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:28:
Weet iemand eigenlijk wat de geschiedenis/achterliggende gedachte van Umbra is? Wie is het, en waarom is ze zo freakin' overpowered (vooral met OOO en MMM) :X? En waarom zit ze daar in die kerker, als superhero, een beetje niets te doen?
In Oblivion is de geschiedenis van Umbra dat de persoon eigenlijk Lenwin heet.
Lenwin woonde jarenlang in Pell's Gate en was de apprentice van Irroke the Wide.
Toen ze op een dag het zwaard Umbra vond begon ze zich anders te gedragen. Omdat het zwaard een enorme honger naar zielen heeft begon ze de plaatselijke bewoners te vermoorden om hun zielen te vangen. Ze werd verbannen uit het dorpje en begon als een reiziger te leven. Nu heeft ze zich teruggetrokken in de ayleid ruin Vindasel om geen onschuldige mensen meer te doden. Ze heeft zichzelf benoemd naar het zwaard. Oh ja, deze umbra is een woodelf oftewel bosmer.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Umbra_%28person%29
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Irroke_the_Wide

Enneh, dat umbra nergens op slaat zou ik niet zeggen.
In combinatie met azura's star kun je voor niets je enchanted wapens weer volgooien. Hoef je geen varla stenen te gebruiken of een gevulde soulgem kopen of het laten vullen door een gast bij de mages guild. Ja, het zwaard zelf raakt ook op een gegeven moment leeg, maar die kun je ook zo bijvullen. Op lagere levels is het wel handig en het heeft een hoge damage.

[ Voor 19% gewijzigd door In Search of Sunrise op 21-08-2007 19:38 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Beet je newbie vraag maar hoe zie ik me quests en de details? net begonnen met oblivion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Chubz schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:01:
Beet je newbie vraag maar hoe zie ik me quests en de details? net begonnen met oblivion :)
Druk TAB ;)

Of je download even die manual :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Chubz schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:01:
Lees het boekje eens dat bij het spel zit. Te beginnen bij pagina 4 ;)
Maar voor naar het menu gaan gebruik je de Tab toets.
Daarin kun je ook de quests zien waarmee je bezig bent, gegevens van je character en andere zooi :p

@PcManiaxx: we downloaden niet, we kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door In Search of Sunrise op 21-08-2007 20:21 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
In Search of Sunrise schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:18:
[...]

Daarin kun je ook de quests zien waarmee je bezig bent, gegevens van je character en andere zooi :p

Nja in dit geval ben ik het tegenovergestelde van jou ik heb het gedownload >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

In Search of Sunrise schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:18:
[...]

Elke manual is gratis te downloaden en het is legaal. Dus waarom niet? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
PcManiaxx schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:18:
[...]

Elke manual is gratis te downloaden en het is legaal. Dus waarom niet? :>
Ik bedoel het spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Weet iemand waar ik ectoplasm kan kopen / halen?

//edit:

Is er al iets bekend over oblivion GOTY?

[ Voor 36% gewijzigd door Vuurvoske op 22-08-2007 00:32 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

Vuurvoske schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:29:

//edit:

Ectoplasm vind je als je ghosts of wraiths verslagen hebt. Als je de Benirus Manor quest in Anvil nog niet hebt gedaan is dat een handige plek om ghosts te vinden, en anders in de kelders van chapels of in andere kerkers.
Waarschijnlijk kun je ze ook kopen bij de betere alchemy shop, of bij de verschillende mages guild alchemists.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik danku vriendelijk :D. Pech is dat ik de Bernirus Manor net heb gedaan en bij mezelf dacht laat ook maar die ectoplasm gebruik je toch nooit :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je één of andere Allyed Ruin ingaat kom je vast wel wat Wraiths tegen

Je kunt ook nog de Forlon Watchman quest doen volgends mij, bij Bruma (geloof ik)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb er nu 4. Nog 1tje en dan kan ik door met mijn quest :P. Moet wachten tot lvl 15 voordat ik met doorkan met de mainquest. Moet nu die quest doen bij dat shrine.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:39:
Ik heb er nu 4. Nog 1tje en dan kan ik door met mijn quest :P. Moet wachten tot lvl 15 voordat ik met doorkan met de mainquest. Moet nu die quest doen bij dat shrine.
Klein tipje wat wel gezegd wordt maar waar velen overheen lezen:
voor de main quest kun je bij elke shrine terecht. Sterker nog, je wilt je Azura's star niet eens inleveren voor de main quest. Daar is dat ding veels te nuttig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 07:16
Sinds kort heb ik ook dit spel en ik speel het zonder mods. Heb al het e.e.a. door gelezen in dit topic. Er zijn veel mogelijkheden qua race, sterrenbeeld en class. Wat is een goede combinatie om mee te beginnen? Aan de ene kant vind ik ridder achtig leuk, maar wat spells vind ik ook weer sjiek. Iemand wat tips? :?

Alvast bedankt! :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:36:
Je kunt ook nog de Forlon Watchman quest doen volgends mij, bij Bruma (geloof ik)
Bravil. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Kosh66 op 22-08-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
xtreme_lunatic schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:40:
Sinds kort heb ik ook dit spel en ik speel het zonder mods. Heb al het e.e.a. door gelezen in dit topic. Er zijn veel mogelijkheden qua race, sterrenbeeld en class. Wat is een goede combinatie om mee te beginnen? Aan de ene kant vind ik ridder achtig leuk, maar wat spells vind ik ook weer sjiek. Iemand wat tips? :?

Wat jij leuk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:48
Heb em ook gehaald voor de 360 ( tijdje terug ) aangezien ik em op de pc nooit goed kon draaien. Zit inmiddels op lvl16 ( ben Sneaker, zelf gemaakt ) dus gewoon een thief zeg maar :P
Heb er heel wat uurtjes opzitten, Arena klaar en Dark Brotherhood ook. Mainquest nog niet echt aan begonnen.

Bezig met Fighters Guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:40:

Wat je leuk vindt inderdaad. En je zit niet echt aan je major skills vast. Je kunt ook minor skills trainen/gebruiken.

Je hebt 8 attributen: Strength, Intelligence, Willpower, Agility, Speed, Endurance, Personality, Luck.
Die hebben elk hun eigen handigheden (zie handleiding).

Luck gaat altijd maar met 1 stap omhoog (+5 bonus luck is in dat opzicht waardevoller dan een +5 bonus ergens anders bij het starten).

Op luck na heeft elk attribuut 3 skills. Voor een attribuut kun je bij het levellen een +2 bonus kiezen, maar als je (een) minor skill(s) hebt getrained die bij dat attribuut hoort kan dat oplopen tot een +5 bonus (10 improvements voor +5). Neem je dus voor één attribuut alle drie de skills als major skill, dan kun je nooit hoger dan +2 halen. Je hebt immers geen minor skills op dat attribuut.

Oftewel, per attribuut moet je iets over laten wat je wel redelijk vaak gaat gebruiken maar niet als major skill plaatst. Althans, dat is mijn tip. Zet sowieso niet als major skill: Alchemy en Speechcraft, want die stijgen gewoon veels te snel. Dan ben je in no-time een hoog level zonder ooit bonussen gehad te hebben. Gebruik Alchemy en Speechcraft als minor skill voor extra bonus op respectievelijk Intelligence en Personality.

Skills voor magie die je niet op major zit kun je vaak vrij lang niet nuttig gebruiken. Alteration kun je voor Shield gebruiken geloof ik, maar niet voor locks, zolang deze niet 25 of major is. (major zet hem op 25 bij start). Conjuration is ook vrij nutteloos onder de 25. Mysticism gebruik ik sowieso eigenlijk bijna nooit. Restoration is makkelijk trainen, net als destruction en ook altijd nuttig, ook met een lage skill-level, al wordt destruction natuurlijk pas echt krachtig boven 25.

Armorer niet als major skill zetten en het duurt zeer lang tot nooit totdat je eindelijk magical weapons kan repareren. Aan de andere kant kun je met Armorer als minor skill makkelijker voor een bonus op Endurance gaan dan met Heavy Armor en Block. Zeker als favoriete gebruiker van de Boog, Destruction of Conjuration (waarbij je weinig fysiek contact oploopt met je tegenstander). Endurance is handig om bonussen op te krijgen. Ofwel, ben je een distance fighter, laat Armorer als minor skill. Vecht je vaak dichtbij, laat dan Heavy Armor en Block als minor en zet Armorer als Major skill.

Anyway, doe er mee wat je wil, en hou het vooral leuk voor jezelf. Daar gaat het immers om :)
Dat was hem, kon op m'n werk niet uitgebreid gaan lopen uitzoeken welke stad het ook alweer was :)
thnx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Bedankt voor je post met uitleg. Sommige dingen begrijp ik nog steeds niet. Zal wel komen omdat er ook zoveel bij komt kijken. Zo heb je in sommige spellen zoals deze echt skill points die je dus moet aanklikken om deze omhoog te krijgen. Is dat in dit geval ook zo? Of is het dus zo, zoals ik ook vaker zie, dat als ik bijvoorbeeld veel sneak, ik daar dan plus punten voor ontvang? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vaak sneakt (een skill gebruikt) krijg je daar automatisch punten voor en ga je op een gegeven moment automatisch één omhoog. Als je major skills bij elkaar met, ik geloof, 10 skills omhoog zijn gegaan, ga je een level omhoog (althans, zodra je ergens slaapt).

Bij het levelen (een level omhoog gaan) kun je driemaal kiezen voor een verhoging van je:
- strength, endurance, intelligence, personality, speed, willpower of luck.

Op luck na kunnen die andere een extra bonus geven (extra stijgen) als je naast het omhoog gaan in je major skills ook omhoog bent gegaan in minor skills.

Als je een level omhoog gaat wordt je character beter, maar je vijanden ook. Als je telkens maar kleine stapjes omhoog gaat omdat je geen minor skills oefent wordt het spel op een gegeven moment te moeilijk. Als je telkens +5 omhoog gaat omdat je bijna alleen maar minor skills oefent wordt het spel op een gegeven moment te makkelijk.

Echt perfect doe je het nooit, tenzij je er volledig op gaat focussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:36:
als je één of andere Allyed Ruin ingaat kom je vast wel wat Wraiths tegen

Bravil ;) Maar waar het zich uiteindelijk afspeelt is meer in de richting van leyawiin.

Ectoplasm is te verkrijgen via ghosts en wraiths.
Enkele quests waar je ectoplasm mee kan krijgen:
- When the spirits have lease. (koop benirus manor in anvil en verbreek de vloek)
- The ghost ship of Anvil (ga op zoek naar een kristal op een vervloekt schip)
- The forlorn watchman (bezoek het wrak van de emma may bij de mouth of the panther en kom achter een tragische geschiedenis)

Daarnaast vind je in verschillende ayleid ruins ook wel genoeg spookjes. Wanneer je de quest The Collector doet (waarbij je 10 van die beelden moet verzamelen) kom je wel in ayleid ruins terecht waar wel wat gespookt wordt ;)
Ik weet dat in ieder geval in Wenyandawik wel wat rondspookt en in Mackamentain ook.
Verder kun je bij een aantal alchemical shops ectoplasm vinden. Volgens mij heeft The Main Ingredient wel wat en All Things Alchemical ook wel. Sommige leden van de mages guild, de alchemisten, verkopen het ook.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ff dark brotherhood gejoined >:) is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Ik heb de afgelopen dagen vanalles geprobeert maar ik kom er nog steeds niet uit. Heb ook op de wikipedia site gekeken en daar staat zo'n zelfde uitleg als jou, maar dan in het engels. 8)7

Misschien kan je gewoon wat tips geven als ik zeg wat ik wil worden?

Als het kan zou ik graag een goede thief willen zijn. Dus sneaken etc, dingen stelen. Wat voor class, race, birthsign, skills en atribrutes als major en minor skills kan ik dan het beste gebruiken? :? Als race dacht ik die leeuw, die lijkt me daar geschikt voor. Maar met de rest kom ik er niet zo goed uit.

Alvast bedankt voor je hulp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:27:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen vanalles geprobeert maar ik kom er nog steeds niet uit. Heb ook op de wikipedia site gekeken en daar staat zo'n zelfde uitleg als jou, maar dan in het engels. 8)7

Misschien kan je gewoon wat tips geven als ik zeg wat ik wil worden?

Als het kan zou ik graag een goede thief willen zijn. Dus sneaken etc, dingen stelen. Wat voor class, race, birthsign, skills en atribrutes als major en minor skills kan ik dan het beste gebruiken? :? Als race dacht ik die leeuw, die lijkt me daar geschikt voor. Maar met de rest kom ik er niet zo goed uit.

Alvast bedankt voor je hulp! _/-\o_
Blijft lastig. Als je Sneak kiest als Major skill kun je in het begin al redelijk sneaken. Sneak je echter veel (als dief waarschijnlijk wel) dan ga je snel, maar niet persé té snel in skill omhoog. Is Sneak een minor skill, dan kun je in het begin voor geen meter sneaken en is dat een zure appel om doorheen te bijten. Echter gaat dan, bij het verbeteren van je minor skill Sneak, je Agility bonus ook omhoog. Een hoge Agility is o.a. nuttig als je veel met Pijl en Boog speelt, maar ook om te sneaken.

Security (lockpicken) is echter ook een Agility-skill. Security als minor skill kosten je wel wat extra lockpicks, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van een minigame in de vingers krijgen.

Doe je zowel Sneak als Security als Major skill, zul je alleen bonussen op Agility kunnen krijgen door Marksman op minor skill te zetten en veel met pijl en boog te spelen. Je kunt overwegen om, als je zowel Sneak als Security veel gebruikt, de één als Major te zetten (voor een makkelijke start en iig van tijd tot tijd te levellen) en de anders als Minor, voor hogere bonussen bij het levellen voor een makkelijke voortzetting.

Zo moet je ze gewoon een beetje aflopen. Ik speel zelf nooit Thief-achtig caracter, maar het lijkt me dat je veel gebruik zult maken van:
- Security
- Sneak
- Light Armor
- Acrobatics misschien
Verder moet je kijken met welk wapen je wil spelen. Blunt lijkt me niet zo handig, gezien het gewicht van die wapens, dus: Blade, Hand to Hand of Destruction.

Ga je veel met Blade spelen zou je die op Minor kunnen zetten om hoge Strength bonussen te kunnen hebben. Maar dan is vechten in het begin wel lastiger. Om blunt op Major te zetten terwijl je die nooit gebruikt is ook zinloos. Je wil immers ook wel van tijd tot tijd levellen, dus je moet je Major skills ook trainen.

Verder moet je kijken wat je wilt. Met Alteration-magic kun je ook locks unlocken, maar misschien wil je dat liever met lockpicks doen. Je bent immers een Thief, geen tovenaar, tenzij je niet zo streng into roll playing bent.

en uiteindelijk moet je gewoon beginnen. Zo erg is het ook weer niet allemaal. Met levellen komt het er op neer dat je moet zorgen dat je de meeste keren wat extra bonussen krijgt. Altijd met +2 levellen werkt niet. Maar het hoeft ook altijd weer niet alleen maar met de hoogste bonussen te zijn. Meestal, als je normaal speelt, komt het wel goed.

Als je bij het begin echter al weet dat je iig veel Strenght wil hebben om veel te kunnen tillen, zet dan Blade als minor als je daarmee veel vecht. Tenzij je veel Hand to Hand wil vechten, maar ik vrees dat Hand to Hand als minor wel erg moeilijk is.

PS, je had de Character Generator uit de TS gezien? http://www.linklost.com/occ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch een Thief Character voor je gemaakt:
http://www.linklost.com/o...0&2&6&7&2&5&6&10&14&17&18

Gekozen voor:Male Argonian, heeft veel Thiefskill bonussen, en waterbreathing kan ook handig zijn.
BirthSign: The Thief. Vooral vanwege een bonus op Luck. Op Luck kun je tijdens het spel nooit bonussen krijgen en dus is zo'n startbonus meer waard. Bovendien is Luck handig als Thief, net zo als Agility, en extra Speed is nooit verkeerd.

Specialization: Stealth, spreekt voor zich.

Als 2 attributen: Endurance en Luck. Luck heb ik eerder toegelicht, Endurance omdat Argonians een penalty op Endurance hebben en zo is die schade wat beperkt.

7 skills:
Hand to Hand, zul je wel ook met Hand to Hand moeten vechten, maar met Blade kun je dan bonussen voor Strenght krijgen.

Conjuration. Magick waarmee je beesten en armor kunt sumonnen. Niet echt thiefachtig, maargoed. Alchemy nooit als Major skill, maar als minor voor bonussen op Intelligence.

Restoration. Hoef je niet als thief steeds een uur te wachten als je gewond bent, is erg handig. Alteration en Destruction gebruiken voor bonussen op Willpower.

Sneak, in eerdere post uitgelegd.

Light Armor, kun je wat klappen op vangen en light armor om als thief niet al te zwaar bepakt te zijn. Sneaked ook beter in light armor. Athletics en Acrobatics gaan altijd wel omhoog van tijd tot tijd.

Block, handig in combinatie van Hand to Hand. Armorer gebruiken voor bonussen op Endurance. Gaat wel lang duren voordat je dan Magic items kunt repairen.

Illusion. Bevat nuttige spells voor een Thief zoals Invisibility en Charm. Een invisible-spell kom je overigens niet snel tegen. Is misschien ook meer een Assassin-spell, maargoed. Met speechcraft bonussen krijgen.

Overigens ga je bij het levellen altijd maar op drie punten naar keuze omhoog, dus het heeft geen zin om voor bonussen op alle punten te gaan tussen één stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Heel erg bedankt voor de uitleg en de char die je hebt aangemaakt! _/-\o_

Zodra ik tijd heb om te gamen, waarschijnlijk morgen, ga ik het meteen proberen! Ik zal ook laten weten of het goed werkt. Nogmaals bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet helemaal zeker hoe nuttig Hand to Hand kan zijn. Ik gebruik het sinds kort wel tegen ratten en schapen e.d., maar grote kans dat als je het als Major skill hebt en het vaak gebruikt dat het best krachtig kan zijn. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

met hand to hand kan je later mensen een soort van KO slaan, maar verder vond ik het lastig om hand to hand te lvlen door de weinig damage

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Misschien ben ik een beetje hardleers. Maar maakt het niet dat ik als thief niet agility en speed kies? Is het zo dat als ik bijvoorbeeld endurance als attribute neem ik voor altijd minder goed in agility zal zijn? Of moet ik het gewoon zien als een start bonus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

je gaat alleen in lvl omhoog als je je major skills levelt. (die gaan ook sneller omhoog geloof ik)
maar je kan wel gewoon je minor skills lvlen en daar beter in worden..

edit: las je vraag niet goed.

volgens mij moet je het zien als een soort start bonus.
kijk goed waarvoor ze geschikt zijn, agility voor bow enz enz endurance meer hp en stamina.
maak je keuze op wat jij nodig hebt en gebruikt

[ Voor 40% gewijzigd door Sinester op 27-08-2007 18:51 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoogste is 100, alles wat je daar boven zit is nutteloos. Ik geloof dat er eentje uitzondering op de regel was, maar ik weet niet meer welke. Het is dus een startbonus, maar tegelijkertijd duurt het enorm lang voordat je bij de 100 komt dus wel eentje die je nog wel eventjes bij je zult dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Gister ongeveer een anderhalf uur gespeeld en het gaat lekker! Ik ben nu al level 2! Het ging vrij snel, vond ik. Ook het hand to hand vechten gaat goed. Vaak sneak ik gewoon tot dat ik helemaal tegen iemand aan sta, een goede vuistslag is dan vaak voldoende! Maar hij geeft dan ook zelf al weer dat het 6x damage is. Het is me alleen nog niet gelukt om te zakkenrollen zonder dat mensen daar achter kwamen. Wat super leuk is, is snachts als de winkels dicht zijn naar binnen sneaken en dan dus dingen meenemen! Ik wil nog de thiefs guide joinen, lijkt me leuk. :*)

Het spel is echt heel leuk en uitgebreid! Zijn de vorige delen ook zo leuk en zo mooi gemaakt? :?

Edit:
Het is me alleen nog gelukt om, als ik het goed heb, +3 voor agility, +3 voor speed en +2 voor strenght te krijgen. Betekend dit dus dat ik toch nog wat meer minor skills moet oefenen zodat ik dan de +5 bonus krijg? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door xtreme_lunatic op 28-08-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Vuurvoske schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:29:

//edit:

GOTY edition staat bij gcshop nogsteeds op 14-09-2007, maar zover ik weet is dat nog niet door Bethesda bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:51:
Gister ongeveer een anderhalf uur gespeeld en het gaat lekker! Ik ben nu al level 2! Het ging vrij snel, vond ik. Ook het hand to hand vechten gaat goed. Vaak sneak ik gewoon tot dat ik helemaal tegen iemand aan sta, een goede vuistslag is dan vaak voldoende! Maar hij geeft dan ook zelf al weer dat het 6x damage is. Het is me alleen nog niet gelukt om te zakkenrollen zonder dat mensen daar achter kwamen. Wat super leuk is, is snachts als de winkels dicht zijn naar binnen sneaken en dan dus dingen meenemen! Ik wil nog de thiefs guide joinen, lijkt me leuk. :*)

Het spel is echt heel leuk en uitgebreid! Zijn de vorige delen ook zo leuk en zo mooi gemaakt? :?

Edit:
Het is me alleen nog gelukt om, als ik het goed heb, +3 voor agility, +3 voor speed en +2 voor strenght te krijgen. Betekend dit dus dat ik toch nog wat meer minor skills moet oefenen zodat ik dan de +5 bonus krijg? ;)
Je krijgt een +5 bonus als je 10 skills omhoog bent gegaan met minor skills behorende bij dat attribuut.

Ofwel, als Hand to Hand major is en Blade en Blunt minor, dan krijg je +5 als blade en blunt samen met 10 skills omhoog zijn gegaan. Bij 0 krijg je +2 en daar tussenin +3 en +4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

Je krijgt een +5 bonus als je 10 skills omhoog bent gegaan met minor skills behorende bij dat attribuut.

Ofwel, als Hand to Hand major is en Blade en Blunt minor, dan krijg je +5 als blade en blunt samen met 10 skills omhoog zijn gegaan. Bij 0 krijg je +2 en daar tussenin +3 en +4
Tzar, het lijkt er op dat je verstand van Oblivion hebt. Vandaar een vraagje:

Zodra GOTY edition in de winkel ligt, ga ik Oblivion aanschaffen. Ik wil het spel spelen om plezier te hebben, niet om zo efficient mogelijk te levelen, edoch, toch enigszins een klein beetje efficient levelen.

Wil een powerhouse char, warrior like (mace, axe, sword) die ook goed overweg kan met een bow en tevens een beetje kan enchanten.
Is dit dan een redelijk build, met de door jou verschafte tips in dit topic in het achterhoofd?: http://www.linklost.com/o...&0&6&7&2&5&11&12&15&16&19

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw, ik wordt de echte expert :*)
Terwijl m'n eigen characters helemaal niet zo zorgvuldig gekozen waren :D

Je zou kunnen overwegen om een Redguard te nemen i.p.v. een Imperial. De Daily Powers gebruik ik persoonlijk bijna nooit. Vergeet simpelweg dat ze er zijn en meestal moet je wel vaker dan één keer per dag kunnen overleven dus mis je ze ook niet. Contstant powers bij een ras zijn m.i. nuttiger.
Nord kun je ook overwegen.

Imperial heeft vooral op Personality vlak voordeel, maar dat is meestal vrij makkelijk bij te trainen en meestal niet echt nuttig. Als je eenmaal spells kunt maken kun je dingen zoals Fortify Speechcraft 50en Charm 30 voor weinig kosten maken en dan red je je overal.

Voor een vechter is de Endurance, Strenght, Light - en Heave Armor, Blunt en Blade start bonussen veel waardevoller. Resist Poison/Disease is wel handig als je veel vecht met closed ranged wapens, hoewel je niet écht vaak ziekten tegen komt en je ze, als je ze op tijd opmerkt, kunt healen in de kerk, maar mijn Redguard had nooit iets opgelopen.

Als je overigens niet enorm veel met de Bow speelt loop je naar mijn ervaring snel achter met het niveau van de Bow. Met mijn huidige character doe ik alles met een Bow, maar je moet altijd spannen en afstand bewaren. Als je gewoon wat long distance schade tussen het vechten door wil doen kun je je beter richten op Destruction (gooien van vuur- ijs- en stroomballen).

Destruction geeft overigens geen Sneak damage. Een Bow geeft een Sneak Damage van +3 en closed range attack van +6 (verrassingsaanval dus). De Bow is wel heel handig om voorafgaand aan het vechten wat gifpijlen in iemands donder te schieten, maar gif blijft even giftig, of je nou dodelijk of totaal niets bent met pijl en boog. Gif kun je maken met Alchemy, maar die hoef je daarvoor niet op Major te zetten (sterker nog, met Alchemy op major level je veels te snel).

Armorer is een goede keuze omdat je anders bijna nooit toe komt aan het zelf kunnen repareren van enchanted wapens. Zeker bij close range vechten belangrijk.

Minder slim is om zowel Blade als Blunt als Major skill te zetten. Bonussen op Strenght zijn na bonussen op Endurance het belangrijkst als vechter. Nu kun je alleen bonussen krijgen door Hand to Hand te vechten, en met een minor op Hand to Hand is dat best lastig. Ik zou dus één van de twee vervangen voor destruction. Weliswaar minder snel bonus op Willpower maar als je vaak een Shield-spell gebruikt komt dat wel goed. In het begin ben je als vechter toch op andere bonussen gericht.

Marksman zou je kunnen overwegen om op Sneak te zetten, maar dat moet je zelf bekijken. Je kan het ook prima op Marksman laten staan.

Conclusie: ik zou voor een Redguard (of Nord, of misschien nog een Female Orc maar een -10 op Speed vind ik persoonlijk irritant) gaan, blade of blunt inwisselen voor Destruction en persoonlijk misschien marksman voor sneak inruilen.

Toen mijn Redguard endurance, blade en heavy armor op 100 had kon ik gerust nog wat koffie drinken voordat ik terug ging vechten :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 21:31 ]

• In Search of Sunrise
Demon Hunter schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:58:
[...]

Zodra GOTY edition in de winkel ligt, ga ik Oblivion aanschaffen. Ik wil het spel spelen om plezier te hebben, niet om zo efficient mogelijk te levelen, edoch, toch enigszins een klein beetje efficient levelen.
Je kan net zo goed nu oblivion aanschaffen + de expansion shivering isles en de dowloadpack Knights of the Nine. De GotY editie mist wat dingetjes wat KotN wel aan boord heeft. De GotY bevat: oblivion, SI en de knights of the nine dlc. De andere dlc's(frostcrag spire oftewel wizards tower, vile lair, thieves den, horse armor, spell tomes en orrery) komen niet in de GotY terecht.
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:57:
Het hoogste is 100, alles wat je daar boven zit is nutteloos. Ik geloof dat er eentje uitzondering op de regel was, maar ik weet niet meer welke.
Volgens mij Strenght.

[ Voor 16% gewijzigd door In Search of Sunrise op 30-08-2007 00:49 ]

specs

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:06:

goh .. ik geloof dat ik het EIN-DE-LIJK begrijp :P

Ik heb het SD Skill Diary mod.esp geïnstalleerd, verdomt handig en best apart dat die niet standaard in het spel opgenomen is.

Als de GOTY uit is ga ik die direct kopen. De losse uitbreidingen zijn nog steeds 29 euro, GOTY wordt bij Dixons voor 49 euro aangeboden!

Nu binnenkort weer eens de draad oppakken ..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

In Search of Sunrise schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:46:
[...]

Je kan net zo goed nu oblivion aanschaffen + de expansion shivering isles en de dowloadpack Knights of the Nine. De GotY editie mist wat dingetjes wat KotN wel aan boord heeft. De GotY bevat: oblivion, SI en de knights of the nine dlc. De andere dlc's(frostcrag spire oftewel wizards tower, vile lair, thieves den, horse armor, spell tomes en orrery) komen niet in de GotY terecht.

[...]

Volgens mij Strenght.
Kun je niet GotY kopen en dan via credit card die extra dingetjes van de site? zoals ook kon voordat KotN uitkwam?

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:25:
wauw, ik wordt de echte expert :*)
Terwijl m'n eigen characters helemaal niet zo zorgvuldig gekozen waren :D

Je zou kunnen overwegen om een Redguard te nemen i.p.v. een Imperial. De Daily Powers gebruik ik persoonlijk bijna nooit. Vergeet simpelweg dat ze er zijn en meestal moet je wel vaker dan één keer per dag kunnen overleven dus mis je ze ook niet. Contstant powers bij een ras zijn m.i. nuttiger.
Nord kun je ook overwegen.

[KNIP]
Thanks! :) Ga er direct naar kijken!
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:50:
[...]

Kun je niet GotY kopen en dan via credit card die extra dingetjes van de site? zoals ook kon voordat KotN uitkwam?
Lijkt me wel :)

@Sunrise: Hoe bedoel je? De GotY editie mist wat dingetjes wat KotN wel aan boord heeft? Zoals...?

[ Voor 45% gewijzigd door Thrace Grumble op 30-08-2007 10:37 ]

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Demon Hunter schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:35:
[...]
@Sunrise: Hoe bedoel je? De GotY editie mist wat dingetjes wat KotN wel aan boord heeft? Zoals...?
Dat zegt ie toch?
De andere dlc's(frostcrag spire oftewel wizards tower, vile lair, thieves den, horse armor, spell tomes en orrery) komen niet in de GotY terecht.
Dat zijn toch wel leuke extra's die wel bij Knights Of The Nine zitten, maar niet in de GoTY editie.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Luuk-Online schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:31:
[...]

Dat zegt ie toch?

[...]

Dat zijn toch wel leuke extra's die wel bij Knights Of The Nine zitten, maar niet in de GoTY editie.
Nee, dat zei hij niet ;) Stond niet bij dat die extra DLC wel in KotN zitten. Ik ken ze alleen als DLC, los van KotN (Xbox 360). Maar tis duidelijk zo, dank je :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
Ik heb zelf de pc versie, dus daar was ik vanuit gegaan ;)
Bij de pc versie is er namelijk een aparte cd-rom met alle dlc's erop.
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:50:
[...]

Die site, obliviondownloads, bestaat nog steeds. Dus zo te zien kan dat ook nog steeds. Maar niet iedereen heeft een creditcard. Bovendien; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;)
Een andere oplossing zou ook nog kunnen, namelijk goty + kotn, maar dan heb je de dlc van kotn wel 2 keer :p Niet dat het zo'n ramp is.

[ Voor 68% gewijzigd door In Search of Sunrise op 01-09-2007 14:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Waar kan ik die quest vinden voor de Braided Armor van OOO?

Trouwens echt fokking moeilijk om die gasten uit te moorden :| Zitten echt iets van 40 man in die ruins, en elk mannetje gaat zo moeilijk dood dat ik 75% health verlies per mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Schopje.

Ik heb de quest inmiddels gestart, ik heb die brief uit de kamer van de Countess gejat, en nu moet ik 'Eregor' oid doden om alles op te lossen, maar wie is Eregor :? En waar vind ik hem?

Die rangers uit die 2 kampen zijn geloof ik allemaal dood, gekilled door die gasten die daar rondlopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 22:53:
Schopje.

Ik heb de quest inmiddels gestart, ik heb die brief uit de kamer van de Countess gejat, en nu moet ik 'Eregor' oid doden om alles op te lossen, maar wie is Eregor :? En waar vind ik hem?

Die rangers uit die 2 kampen zijn geloof ik allemaal dood, gekilled door die gasten die daar rondlopen :S
Quest Arrow volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Is er niet bij OOO quests ;)

Ik blijf me overigens echt verbazen over het spel... Speel het al zo'n anderhalf jaar, ik kom elke dag nog nieuwe dingen tegen, vandaag een half gezonden piratenschip gevonden 7(8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:58
Heb op de xbox360 versie een uurtje of 30 erop zitten. Helaas kan ik in de huidige game niet verder met de thieves guild. Op een bepaald moment is de eerste fence nergens meer te vinden. Begreep dat dit een bug was in de xboxversie die in de nieuwere pc update eruit gehaald is?

Jammer, want heb toch een aardige band opgebouwd met mijn Character Nosferatu. Al is 30 uur natuurlijk te verwaarlozen met de speeluren van andere gamers :)

Iemand advies of hier nog iets aan te doen is, of kan het beste een nieuwe game worden gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Kijk even op de UESP-Wiki: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion
Als er een oplossing voor is, staat ie daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer dat er hier nieuwe posts zijn denk ik weer dat de nieuwste versie van OOO ein-de-lijk uit is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Bethesda Softworks Announces
The Elder Scrolls® IV: Shivering Isles™
Xbox 360 Retail Disc

Official Expansion to Award-Winning Role Playing Game,
Available at Retail, Combined With Knights of the Nine

September 06, 2007 (Rockville, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, announced today that it will release The Elder Scrolls® IV: Shivering Isles™ for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft at retail. Gamers will now be able to play the award-winning expansion to the 2006 Game of the Year, The Elder Scrolls IV: Oblivion®, without accessing Xbox Live® online entertainment network. The retail disc will also include the downloadable content, The Elder Scrolls® IV: Knights of the Nine™.

Released in March 2006 for Windows and Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and in March 2007 for PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Oblivion has already earned countless awards from publications around the world and won numerous Game of the Year and RPG of the Year awards. It has also recently achieved the status of both Xbox 360 Platinum Hit (North America) and Xbox 360 Classic (Europe). The Xbox 360 Platinum Hits and Classics programs allow existing gamers and new gamers alike to have access to great games at an amazing price.

Oblivion features a powerful combination of free-form gameplay, unprecedented graphics, cutting edge AI, character voices by acting legends Patrick Stewart, Sean Bean, Terrance Stamp, and Lynda Carter, and an award-winning soundtrack. Gamers can choose to unravel Oblivion’s epic narrative at their own pace or explore the vast world in search of their own unique challenges.

With more than 30 hours of new gameplay, Shivering Isles allows you to explore an entirely new plane of Oblivion – the realm of Sheogorath, the Daedric Prince of Madness. Shivering Isles features a bizarre landscape split between the two sides – Mania and Dementia –filled with vast, twisting dungeons mirroring the roots of the trees they are buried within. Sheogorath himself looks to you to be his champion and defend his realm and its inhabitants from destruction as you discover all new items, ingredients, spells, and much more.

Knights of the Nine features an all-new faction and quests for noble characters and answers many of the questions surrounding the Ayleid ruins found throughout Oblivion. Players can join a new faction and found their own order of holy knights – leading them into battle against a sorcerer-king and his demonic minions while exploring massive dungeons and searching for legendary relics – the holy armor and weapons of the Divine Crusader.

Shivering Isles for Xbox 360 will be available in retail stores in October.
Eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Ik heb al een tijdje geen oblivion meer gespeeld. Is het onderhand mogelijk om Shivering Isles met OOO te spelen? Anders vind ik het namelijk niet echt interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikibu schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:23:
Ik heb al een tijdje geen oblivion meer gespeeld. Is het onderhand mogelijk om Shivering Isles met OOO te spelen? Anders vind ik het namelijk niet echt interessant...
Ik doe het, ik weet niet of OOO ook iets in Shivering Isles veranderd maar het werkt wel samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Heel simpel uitgelegd voor lunatic. Elke 3 skills wordt vertegenwoordigd door 1 attribuut.

Bijvoorbeeld: Sneak, marksman en security worden vertegenwoordigd door agility.

Als jij dan agility wilt trainen, moeten bovenstaande skills samen +10 vormen. Of die +10 behaald wordt door alleen major skills of minor skills maakt niet uit.

Bijvoorbeeld, sneak 5 levels omhoog en marksman 5 levels omhoog is 10.
Wanneer je dan je laatste major skill levelt en het bericht krijgt om te gaan slapen, zal je de keuze +5 zien staan achter agility, omdat er totaal +10 is in gelevelt door skills die gekoppeld zijn aan agility.

Wanneer je de 10de major skill levelt, en bijvoorbeeld daarvoor maar 4 sneak en 5 marksman heb geleveld en de rest zijn skills die niet agility vertegenwoordigen, zal je +4 zien staan en wellicht nog minder (afhankelijk hoeveel punten er samen behaald zijn in agility skills +6 in totaal zal waarschjnlijk een +3 bonus zijn wanneer je wilt levelen).

Luck wordt door niks vertegenwoordigd en kan zoals tzar al zei per 1 keer gekozen worden en nooit +5. Het is daarom aan te raden om als start attibuten luck te nemen en altijd endurance, ongeacht welk character je speelt. Luck kan je namelijk al +5 en in combinatie met birth sign the thief +15!!! Je begint dan al op 65 luck zonder te hebben geleveld.

Endurace is belangrijker om altijd te nemen als attribuut, je healt is namelijk gebaseerd op endurance en elke keer als jij leveld wordt je nieuwe health level gebaseerd op de hoeveelheid endurance die je hebt. Het is dus essentieel om je endurance zo snel mogelijk naar 100 te brengen.

Tips voor het kiezen van skills:

Probeer voor elke major skill 1 skill te nemen, die maar 1 attribuut vertegenwoordigd. En het liefst een skill die te controleren is.
bijvoorbeeld:

Strength: hand to hand
Speed: acrobat
Agility: marksman (de overige skills zijn heel makkelijk te levelen).
Willpower: alteration
Intelligence: conjuration
Personality: illusion
Endurace: Heavy armor.

Op deze manier kan in in principe, altijd levelen wanneer je wilt en zul je een sterk character krijgen, ongeacht wat je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:25:

Als jij dan agility wilt trainen, moeten bovenstaande skills samen +10 vormen. Of die +10 behaald wordt door alleen major skills of minor skills maakt niet uit.
Ok, dat had ik dus nog niet helemaal goed. Op zich wel handig om te weten :)
Endurace is belangrijker om altijd te nemen als attribuut, je healt is namelijk gebaseerd op endurance en elke keer als jij leveld wordt je nieuwe health level gebaseerd op de hoeveelheid endurance die je hebt. Het is dus essentieel om je endurance zo snel mogelijk naar 100 te brengen.
Niet helemaal mee eens. Ik had een karakter die alles met destruction en conjuration deed. Dan had ik meer aan een hoge Intelligence dan aan een hoge Endurance. Met een Hoge Intelligence en Willpower hoefde ik namelijk nooit enig schade te ontvangen.

Verder een mooi stukje uitleg. Misschien kan het wel de startpost in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:30:
[...]
Verder een mooi stukje uitleg. Misschien kan het wel de startpost in.
Helemaal mee eens. Erg verhelderend, kan zeker van pas komen als ik een nieuw character wil maken, en voor nieuwe spelers uiteraard. Lijkt me zeker handig als het in de startpost terecht komt, dat maakt het een stuk makkelijker terugvinden.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.