Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
stefijn schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:30:
Dat kan al - met enige moeite - al met een 7600GT :)
alleen videokaarten van de geforce 8 serie, en radeons vanaf x1600 ondersteunen HDR + AA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Oke, HDR kan niet samen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:24:
[...]
alleen videokaarten van de geforce 8 serie, en radeons vanaf x1600 ondersteunen HDR + AA ;)
Ik krijg HDR + AA in ieder geval niet aan de praat op mijn X1950XT, Oblivon komt dan met de welbekende mededeling dat HDR + AA niet mogelijk is. Enig idee hoe ik dat dan moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:28:
[...]

Ik krijg HDR + AA in ieder geval niet aan de praat op mijn X1950XT, Oblivon komt dan met de welbekende mededeling dat HDR + AA niet mogelijk is. Enig idee hoe ik dat dan moet doen :?
in oblivion HDR aan zetten, en in het control panel van je videokaart AA aanzetten (bijv. in een apart profiel voor Oblivion). zo werkt het in ieder geval voor een geforce 8800, ik neem aan dat het voor een radeon op een soortgelijke manier kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

-Eraser- schreef op maandag 16 juli 2007 @ 00:27:
[...]
in oblivion HDR aan zetten, en in het control panel van je videokaart AA aanzetten (bijv. in een apart profiel voor Oblivion). zo werkt het in ieder geval voor een geforce 8800, ik neem aan dat het voor een radeon op een soortgelijke manier kan ;)
Precies zo inderdaad. Gewoon in het Catalyst Control Panel (of ander cp) je AA instellen en in Oblivion gewoon HDR aanzetten.

@cas.fm >>> Met een X1950 Pro geeft het wel een merkbare performance hit, maar met een beetje tweaken loopt het goed soepel hier. Wellicht dat een XT er nog iets minder moeite mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha okee :)
Wat gebeurt er dan als je dan aanzet met een kaart die dat niet kan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:06:
Aha okee :)
Wat gebeurt er dan als je dan aanzet met een kaart die dat niet kan dan?
geen idee, nooit geprobeerd :p waarschijnlijk pakt hij dan gewoon de settings van oblivion (HDR, no AA), HDR+AA zal in ieder geval niet werken

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 19-07-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan dan ook AA en de Fake HDR mod proberen. Ik heb het zelf bij Bloom gehouden, maar je kan het proberen :)

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 20-07-2007 00:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Even een klein vraagje; mijn broertje speelt sinds lange tijd ook Oblivion en ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een latje van 1 gb DDR 400 bij te prikken? Hij heeft op dit moment een 3500+ , 7900GTX en 1 GB DDR400.

Zal dit baat hebben bij de performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
PcManiaxx schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:25:
Even een klein vraagje; mijn broertje speelt sinds lange tijd ook Oblivion en ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een latje van 1 gb DDR 400 bij te prikken? Hij heeft op dit moment een 3500+ , 7900GTX en 1 GB DDR400.

de laadtijden worden er wel korter door, voor de rest weet ik niet of het nog performance-verbeteringen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:25:

Ik denk dat de 3500+ dan een flinke bottleneck gaat vormen... Dit is nou eenmaal niet meer zo'n snelle processor, die grafische kaart is eigenlijk al zwaar overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
-Eraser- schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:45:
[...]
de laadtijden worden er wel korter door, voor de rest weet ik niet of het nog performance-verbeteringen geeft
Nee hoor, de laadtijden worden eerder langer omdat er meer geheugen komt, wat op lossere timings gaat draaien. Er kan alleen meer ingeladen worden zonder dat je gaat swappen naar de pagefile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

leonpwner1 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 20:34:
[...]

Nee hoor, de laadtijden worden eerder langer omdat er meer geheugen komt, wat op lossere timings gaat draaien. Er kan alleen meer ingeladen worden zonder dat je gaat swappen naar de pagefile.
Wat uiteindelijk in veel smoothere gameplay resulteert. Zelfs op mijn oude 3000+ met X800Pro van voorheen merkte ik een duidelijke performancewinst toen ik van 1GB naar 2 ging. Minder gehakkel, veel minder preloading. Of het echt veel meer fps gegeven heeft kan ik niet hard maken omdat ik dat destijds gewoon niet getest heb op dat gebied.

Ook met mijn huidige setup (X2 3800+ AM2 en X1950Pro) merkte ik hetzelfde op toen ik van 1 naar 2GB ging. Zeker in bosgebieden stottert het veel minder gewoon niet en dat vind ik denk ik nog wel belangrijker dan een fps of 10 extra.

Wat laadtijden betreft valt dat echt wel mee hoor. Die zijn zeker niet verdubbeld ofzo. En wat timings betreft zul je daar nauwelijks iets van merken. En je kunt er zeker niet van uit gaan dat de timings uberhaupt losser ingesteld moeten of gaan worden met een latje extra.

Verder heeft hij zeker geen topsysteem meer, maar ik zou het zeker nog de moeite waard vinden om daar wat extra geheugen bij te proppen. Oblivion is niet het enige spel wat tegenwoordig wel een slok geheugen lust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
KneoK schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:48:
[...]

Wat laadtijden betreft valt dat echt wel mee hoor. Die zijn zeker niet verdubbeld ofzo. En wat timings betreft zul je daar nauwelijks iets van merken. En je kunt er zeker niet van uit gaan dat de timings uberhaupt losser ingesteld moeten of gaan worden met een latje extra.
Met zijn set-up zul je in ieder geval minstens de command rate op 2T moeten zetten, en met wat pech op DDR333 ipv DDR400. Ik draai zelf ook 4x 512MB op een A8N-SLI en ik heb de timings ook losser staan, en daar merk je idd niet zo veel van, maar dat was m'n punt ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Shivering Isles was echt enorme pret, met een aantal enorm goede items, en toch ook een hoop dingen waar je in de praktijk niks aan hebt. Die heb ik allemaal netjes meegezeuld naar Frostcrag Spire, al mijn dubbele zooi weer verkocht en nu loop ik met een half miljoen septims rond. Maar goed dat het niks weegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
ik ben nu bezig mijn oblivion te tweaken en de mods te installeren die het mooier zouden moeten maken (zoals in de startpost staat)...
alleen vraag ik me af op mijn pc het wel gaat trekken:
3500+ venice (2.6 ghz)
2 gb twinmos geheugen
7800 GTX (256 mb dus ;( )

en dan doel ik dus op de QTP2 World Textures 3 (niet 2 dus) met parallax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Speel hem nu op de 360 voor het eerst. Pak het gelijk goed aan, want ik level me mannetje eerst efficient, dus steeds 3 x +5+5+5 attributes :p, als ik alles 100 heb ga ik maar eens serieus beginnen.

Alleen een paar simpele vraagjes: Kan je bij the shivering isles je oude mannetje nog gebruiken of moet je weer helemaal opnieuw beginnen?

Ik had begrepen, dat als al je attributen op 100 zitten je niet meer je skills kan levelen. Hoe zit dat als ik alles 100 heb behalve luck? Kan ik dan nog wel mijn skills levelen?

Is het mogelijk om zowel tegelijkertijd in de fighters guild, dark bortherhood en thiefs guild te zitten????

Weet iemand een npc waar je in 1 keer veel waardevolle items aan kan verkopen, ik moet nu nog steeds bijna 1 voor 1 verkopen, omdat die anders niet genoeg geld heeft :S

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:05:
Speel hem nu op de 360 voor het eerst. Pak het gelijk goed aan, want ik level me mannetje eerst efficient, dus steeds 3 x +5+5+5 attributes :p, als ik alles 100 heb ga ik maar eens serieus beginnen.

Alleen een paar simpele vraagjes: Kan je bij the shivering isles je oude mannetje nog gebruiken of moet je weer helemaal opnieuw beginnen?

Ik had begrepen, dat als al je attributen op 100 zitten je niet meer je skills kan levelen. Hoe zit dat als ik alles 100 heb behalve luck? Kan ik dan nog wel mijn skills levelen?

Is het mogelijk om zowel tegelijkertijd in de fighters guild, dark bortherhood en thiefs guild te zitten????

Weet iemand een npc waar je in 1 keer veel waardevolle items aan kan verkopen, ik moet nu nog steeds bijna 1 voor 1 verkopen, omdat die anders niet genoeg geld heeft :S

Alvast bedankt ;)
1. Shivering Isles is gewoon een toevoeging, en niet een nieuw spel. Je kan het dus gewoon met je huidige karakter spelen!

2. Nee je kan alleen niet meer levelen als je 7 major skills maxed zijn..
zie ook: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leveling

3. Ja

4. NPC's komen niet veel verder dan 500 ~ 2000 gold. Zie ook deze pagina:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Merchants

En een handige quote over de Mercantile skill ivm shoppen:
Reaching Expert level Mercantile skill allow you to increase the available gold by 500 and reaching Master in mercantile adds 500 gold to every shop (you may still invest after reaching Master thereby increasing available gold by 1000). However, ultimately many of the expensive items that you find can never be sold for anything close to their full value.
Verder zou ik je voor verder gameplay evt. mod en item vragen willen doorverwijzen naar: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion
Daar kan je echt veel vinden :). Je kan natuurlijk ook die über vette guide kopen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Str1ngS op 27-07-2007 13:21 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Str1ngS schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:15:
[...]

1. Shivering Isles is gewoon een toevoeging, en niet een nieuw spel. Je kan het dus gewoon met je huidige karakter spelen!

2. Nee je kan alleen niet meer levelen als je 7 major skills maxed zijn..
zie ook: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leveling

3. Ja

4. NPC's komen niet veel verder dan 500 ~ 2000 gold. Zie ook deze pagina:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Merchants

En een handige quote over de Mercantile skill ivm shoppen:

[...]

Verder zou ik je voor verder gameplay evt. mod en item vragen willen doorverwijzen naar: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion
Daar kan je echt veel vinden :). Je kan natuurlijk ook die über vette guide kopen ;)
Hey bedankt, ik bedoel met vraag 2 alleen, stel dat ik mijn attributen allemaal op 100 heb behalve luck, kan ik dan nog steeds mijn skills levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anandus, je zei een tijdje terug dat Knights of the Nine overlapt met OOO. Op welke manier? Ik heb wel gemerkt dat ik die wayshrines quest niet kon voltooien toen ik OOO ná KotN laadde, maar verder ben ik geen conflicten tegen gekomen. Heb het echter verder niet gechecked.
PacinoAllstars schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:26:
[...]

Hey bedankt, ik bedoel met vraag 2 alleen, stel dat ik mijn attributen allemaal op 100 heb behalve luck, kan ik dan nog steeds mijn skills levelen?
Theoretisch kan dat wel, waarom niet? Je komt alleen nooit op dat moment AFAIK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik weet dat ik bewust voor mijn laatste level naast luck nog willpower open had gelaten door die te under-levellen (?). Aan de andere kant als je 10 major skills points omhoog bent gegaan, krijg je er een level bij en kun je de attributen omhoog doen die nog onder de 100 zitten. Kan me niet voorstellen dat er een verschil is of alleen luck nog open staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 09:28:
Ik weet dat ik bewust voor mijn laatste level naast luck nog willpower open had gelaten door die te under-levellen (?). Aan de andere kant als je 10 major skills points omhoog bent gegaan, krijg je er een level bij en kun je de attributen omhoog doen die nog onder de 100 zitten. Kan me niet voorstellen dat er een verschil is of alleen luck nog open staat of niet.
Nahja, ik vroeg me dat af, omdat luck een aparta stat is ten opzichte van de andere, maar ik denk dat als luck nog open staat er niks aan de hand is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, nu krijg ik opeens geen x5 bonus meer :/ Heb 10x Mysticism gedaan, maar de multiplier blijft op x4 steken. Als ik 'm 11x level krijg ik nog steeds maar +4 :?

/edit: kan dit komen doordat ik de 10e Mysticism skillpoint pas gehaald heb toen ik al 10 major skills gelevelled had? Balen :/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:12:
Hm, nu krijg ik opeens geen x5 bonus meer :/ Heb 10x Mysticism gedaan, maar de multiplier blijft op x4 steken. Als ik 'm 11x level krijg ik nog steeds maar +4 :?

/edit: kan dit komen doordat ik de 10e Mysticism skillpoint pas gehaald heb toen ik al 10 major skills gelevelled had? Balen :/
Yup als je 10 major skills heb gehaald, dan telt de rest voor je next level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Ik zit met een luxe probleempje. Ik heb de azura's star en gebruik daarbij fijn enchanted weapons om gezellig monsters af te slachten, ideale combinatie. Nu heb ik de Soul Trap spell en een Summon Scamp om op te laden, alleen die duurt erg lang omdat de Scamp maar een Soul Level van 800 heeft.

Nu heb ik een Summon Xivilai gekocht en wanneer ik deze cast en een Soul Trap erop doe, doet ie het niet :S Rechtsboven komt geen tellertje met icoontje van de Soul Trap en als ik 'm doodsla vang ik geen Soul.

Ik heb wat gezocht op internet maar kon het niet zo vinden. Weet iemand hier waardoor die het niet doet? Zelfde probleem trouwens met een Lich creature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn systeem geformatteerd, Oblivion, Shivering Isles & de meest recente patch geinstalleerd (verder nog geen mods!).
En krijg het gewoon niet meer voor elkaar om het spel soepel te laten lopen.
Voorbeeld, ik sta in Bravel voor de poort, ga er doorheen, loop richting de Imperial City en na zo'n 5 secs schokt het complete spel en dat duurt dan zo'n 5 min.
Nog nooit eerder last gehad!

Heb de ini instellingen uit de TS al geprobeerd (gras, ht, etc) maar het wil gewoon niet lekker lopen.

Specs (van toepassing):

Vista x64
4GB RAM
E6600 C2D
8800GTS 640MB
WD Raptor
22" Widescreen @ 1680x1050

Heb al met de AA settings gespeeld, eerst op 16xQ staan, daarna 8x en tenslotte 4x.
Hielp niks, HDR aan/uit helpt ook niks.
Bloom uit/aan ook niet.

Heb de 158.24 drivers van Nvidia geinstalleerd staan.
In andere games (FS2004, etc) geen last van schokken.
Moet dus ergens in Oblivion zitten, maar waar en welke setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kikibu schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:20:
Ik zit met een luxe probleempje. Ik heb de azura's star en gebruik daarbij fijn enchanted weapons om gezellig monsters af te slachten, ideale combinatie. Nu heb ik de Soul Trap spell en een Summon Scamp om op te laden, alleen die duurt erg lang omdat de Scamp maar een Soul Level van 800 heeft.

Nu heb ik een Summon Xivilai gekocht en wanneer ik deze cast en een Soul Trap erop doe, doet ie het niet :S Rechtsboven komt geen tellertje met icoontje van de Soul Trap en als ik 'm doodsla vang ik geen Soul.

Ik heb wat gezocht op internet maar kon het niet zo vinden. Weet iemand hier waardoor die het niet doet? Zelfde probleem trouwens met een Lich creature
Het zou moeten werken, maar ze hebben wel een enige vorm van resist magic volgens mij, dus misschien dat ze in staat waren je spell te resisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hoe zit dat dat met die monsters en vijanden enzo?

Stel je voor, dat ik een grot whipe, komen er dan ooit nog nieuwe vijanden? Of blijft die voor altijd leeg?

En stel je voor als ik wat merchants dood maak enzo, komen die terug of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:34:
Hoe zit dat dat met die monsters en vijanden enzo?

Stel je voor, dat ik een grot whipe, komen er dan ooit nog nieuwe vijanden? Of blijft die voor altijd leeg?

En stel je voor als ik wat merchants dood maak enzo, komen die terug of wat?
Personen die je afslacht komen niet terug, maar een grot wordt na verloop van tijd wel weer gevuld met "creatures".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:52:
[...]

Personen die je afslacht komen niet terug, maar een grot wordt na verloop van tijd wel weer gevuld met "creatures".
Dus in principe kan ik een hele stad uitmoorden? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
PacinoAllstars schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:57:
[...]

Guards respawnen wel weer dacht ik.

Ik ben trouwens ook maar weer eens gaan spelen, Shivering Isles een beetje geprobeerd alle losse quests ook uit te spelen. Best wel lachen.
Nu was ik weer teruggegaan naar Tamriel en probeer ik daar ook zoveel mogelijk losse quests te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Dark Lord op 29-07-2007 19:31 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Behalve de personen die een kroontje krijgen als focus-item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het mogelijk zou moeten zijn krijg ik HDR + AA echt niet aan de praat. Ik heb HDR ingeschakeld in Oblivion, maar Oblivion heeft dikke schijt aan m'n Catalyst Control Center, zo lijkt het: of ik AA nou op 2x, 4x of 6x zet, of op 'de toepassing bepaald', het maakt allemaal niet uit. Ziet er precies hetzelfde uit. Toch wel balen :/

edit:
Ik heb een X1950XT

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
[...]

Nee. De guards respawnen altijd, dus daar kom je niet van af.
Ook zijn er essentiële npc's die niet dood kunnen. Te herkennen wanneer de cursor veranderd in een kroon wanneer je ze selecteert. De hele stad zal wel niet lukken, een groot deel wel.
Mja, echt handig is het ook niet. Je eindigt met een torenhoge premie op je hoofd en je kan geen chapel meer bezoeken. Als je een ziekte hebt opgelopen ben je de sjaak.
Sommige ziektes en vergif kun je oplossen met een cure disease spell/cure poison spell of een potion of cure disease/cure poison. Maar soms is het ook zo dat je enkel door te bidden van die ziekte en/of vergif afkomt.
Overigens heeft het ook nog een ander effect. Dankzij die premie zal iedere guard en legion je achterna komen. Je bent dan eigenlijk vogelvrij verklaard.
Dark Lord schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:30:

Ik ben trouwens ook maar weer eens gaan spelen, Shivering Isles een beetje geprobeerd alle losse quests ook uit te spelen. Best wel lachen.
Nu was ik weer teruggegaan naar Tamriel en probeer ik daar ook zoveel mogelijk losse quests te doen.
Cyrodiil zul je bedoelen ;)
Tamriel is het gehele land.

[ Voor 17% gewijzigd door In Search of Sunrise op 29-07-2007 23:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:12:

Als je "5,5,5" wilt levelen moet je 1 major skill (10 punten) en 2 minors (10 punten) levelen, dan krijg je de perfecte score van 3x 5 bij je attributes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Kosh66 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:19:
[...]

Als je "5,5,5" wilt levelen moet je 1 major skill (10 punten) en 2 minors (10 punten) levelen, dan krijg je de perfecte score van 3x 5 bij je attributes....
Je moet het gewoon bijhouden en plannen van tevoren wat je wilt gaan levelen. Het is trouwens aan te raden om ongeacht welke class je ook speelt altijd endurance + 5 asap te maxen, omdat je dan met veel meer hp speelt op het einde vooral als je de slider helemaal op hard wil zetten is dit noodzakelijk :)

Ben nu trouwens level 8 en heb al iets van 85 agility :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+5 op luck is ook wel aan te bevelen, want +5 op een ander item is een voorsprong van 1 à 3 levels, maar +5 op luck is een voorsprong van 5 levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:11:
+5 op luck is ook wel aan te bevelen, want +5 op een ander item is een voorsprong van 1 à 3 levels, maar +5 op luck is een voorsprong van 5 levels :)
Alleen kun je luck nooit met meer dan 1 punt per level ophogen omdat er geen skills aan verbonden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
wel aan het begin als je char create

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PainkillA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:47:
wel aan het begin als je char create
Wat hij bedoelt is dat je het beste altijd the thief birthsign kan nemen en luck en endurance als attribute, zodat je al in het begin luck op 65 hebt ;)

Tevens heb je genoeg spilling om zodoende al je attributes te maxen.

Gebruik op de xbox 360 trouwens die dupe glitch haha. Heb ik op deze manier tenminste gauw veel geld en kon ik steeds bij trainers ook me char levelen. Ik begin pas met spelen als ik al me belangrijke skills heb gemaxed :)

Tevens kan je als major skills het beste de skills zodanig uitkiezen, dat je voor ieder attribuut één major skill heb. Ook is het belangrijk dat je major skills, skills zijn die alleen levelen als jij ze daadwerkelijk gebruikt, dus endurance bijvoorbeeld armorer of heavy armor (draag heavy armor alleen als je wilt levelen anders light).

Marksman voor agility is makkelijk (sneak is te makkelijk om te levenen daarom marksman).

Etc etc.

Samengevat, de skills waar jij zelf volop mee wil spelen moeten dus eigenlijk geen major skills zijn wil je steeds +5 +5 +5 ontvangen of +5 +5 +1 :)

[ Voor 33% gewijzigd door PacinoAllstars op 30-07-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Is het niet een beetje zonde om pas te spelen bij max lvl? Is toch juist de weg ernaarote en spelenderwijs beter worden wat leuk is? Daarom juist het systeem van hoe meer je iets gebruikt hoe betr je erin word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ik speel pas sinds vandaag oblivion (erg gaaf)...maar zit met een probleem met mijn G15..

Mijn G15 werkt normaal probleem loos, alleen zodra ik in oblivion zit, werken de mediaknoppen niet meer. Ook het geluid isn iet meer te regen via het bord..

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PainkillA schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:43:
Is het niet een beetje zonde om pas te spelen bij max lvl? Is toch juist de weg ernaarote en spelenderwijs beter worden wat leuk is? Daarom juist het systeem van hoe meer je iets gebruikt hoe betr je erin word
Vind ik niet de vijanden passen zich aan wanneer jij level. Echter bestaat het gevaar dat je steeds te snel levelen en dat je character dan slap is en niet meer de vijanden aan kan. Dan ben je genoodzaakt te spelen met die slider op easy en dat vind een te cheape oplossing :P

Stel je voor dat je dat je per level maar steeds +1 en soms +3 attributes krijgt? en dit te erg verspreid indeelt. Je char is dan niet efficiënt aan het levelen en zal dus uiteindelijk slap zijn.

Op de pc heb je wel mods die gewoon steeds +5 geven, maar op de xbox is het heleaas niet mogelijk om mods te gebruiken, dus ben ik genoodzaakt me levelen te plannen :P

Anyway ik vind het wel lachen zo, maar je moet doen waar je zin in hebt. it's only a game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
In Search of Sunrise schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:23:
[...]

Cyrodiil zul je bedoelen ;)
Tamriel is het gehele land.
Inderdaad dat bedoelde ik, maar hoort Shivering Isles dan wel bij Tamriel? Is dat niet een soort iets als Oblivion? Dus een andere dimensie achtig iets? :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
darkpluisje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:52:
ik speel pas sinds vandaag oblivion (erg gaaf)...maar zit met een probleem met mijn G15..

Mijn G15 werkt normaal probleem loos, alleen zodra ik in oblivion zit, werken de mediaknoppen niet meer. Ook het geluid isn iet meer te regen via het bord..

Iemand hier ervaring mee?
Heb hetzelfde met mijn G11 v.w.b. de macroknoppen (ik neem aan dat die bijjou ook niet werken), nog niet opgelost helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 30-07-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hoe zit dat met de bonussen van je skills? Stacken die?

Bijvoorbeeld bij marksman krijg je chance op knockback wanneer je level 75 bereikt. Wanneer je echter level 100 bereikt heb je ook kans op paralyse.

Mijn vraag nu wanneer me marksman 100 is: Heb ik dan nog chance of knockback? Of alleen of paralyse? Of zowel kans op knockback (75 skill) en paralyse (100 skill)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
PacinoAllstars schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:49:
Hoe zit dat met de bonussen van je skills? Stacken die?

Bijvoorbeeld bij marksman krijg je chance op knockback wanneer je level 75 bereikt. Wanneer je echter level 100 bereikt heb je ook kans op paralyse.

Mijn vraag nu wanneer me marksman 100 is: Heb ik dan nog chance of knockback? Of alleen of paralyse? Of zowel kans op knockback (75 skill) en paralyse (100 skill)?
beide als je game niet gebugged is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
SilentNL schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:08:
[...]

beide als je game niet gebugged is..
Hoe moet mijn game gebugged worden dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

[...]

Ja, als je in oblivion.ini de setting "bEssentialTakeNoDamage=1" verandert in "bEssentialTakeNoDamage=o" kun je ook de mensen die eigenlijk essentieel zijn vermoorden.
Wel zo realistisch alleen loop je het risico dat je op een bepaald moment iets niet meer kunt voltooien. Verder zijn er mods om de tijd van het respawnen aan te passen en is er ook een mod
waarbij essentiele npc's niet bewusteloos raken maken gewoon dood gaan en respawnen.
Mijn tip is trouwens om heel ver uit de buurt te blijven van de informatie die ik je nu geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:01:
[...]

Inderdaad dat bedoelde ik, maar hoort Shivering Isles dan wel bij Tamriel? Is dat niet een soort iets als Oblivion? Dus een andere dimensie achtig iets? :P
De Shivering Isles zijn inderdaad net als de plekken waar je komt als je door een Oblivion Gate gaat onderdeel van de Realm of Oblivion. Elke Daedric figuur heeft z'n eigen Plane of Oblivion, de Oblivion Gates leiden (in dit geval) naar die van Mehrunes Dagon, de Shivering Isles zijn van Sheogorath. Wat je zei was dus wel correct :)

Overigens, wat betreft Oblivion Gates: kwam laatst op een plane met twee portals, dus ik sprong uit de tweede en direct er weer in, kwam weer op hetzelfde plane uit, pakte de Sigil Stone maar slechts één gate (namelijk de tweede) ging dicht. Kon ik die andere nog een keer gaan doen 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
stefijn schreef op maandag 30 juli 2007 @ 18:03:
[...]
Heb hetzelfde met mijn G11 v.w.b. de macroknoppen (ik neem aan dat die bijjou ook niet werken), nog niet opgelost helaas.
naja de macro knoppen heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd...

Het gaat me meer om de mediaknopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net in een leuke cave gekomen met Amazones (toevoeging van OOO). Daar was een archer, die schoot met pijlen die per stuk 210 gold waard waren 8)7 Frost Damage 50pts in 10ft + Weakness to Frost 40% in 10ft on Target. Ze was echter geen match voor mijn Mages Staff (80pts Shock Damage on Target) >:) Wel een paar keer moeten reloaden though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
PacinoAllstars schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:32:
[...]

Hoe moet mijn game gebugged worden dan :S
wilde er niets mee suggereren, maar oblivion kent toch wel een paar bugs, dus wilde later niet fout gewezen worden, normaal antwoord dus: JA, beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik ben gecontroleerd aan het levelen. Mijn agi is nu 100 en ik ben pas level 10.

Kan ik nu gerust al mijn minor agi skills maxen in 1 keer? Dus sneak en security 100 maken terwijl ik lvl 10 ben? (mijn doel is namelijk alle skills + stats vrijwel 100 maken op personality na dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:26:
...
(mijn doel is namelijk alle skills + stats vrijwel 100 maken op personality na dan :P)
Op een gegeven moment ben je door de quests heen.

..al kun je natuurlijk altijd grotten e.d. blijven plunderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
PacinoAllstars schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:26:
Ik ben gecontroleerd aan het levelen. Mijn agi is nu 100 en ik ben pas level 10.

Kan ik nu gerust al mijn minor agi skills maxen in 1 keer? Dus sneak en security 100 maken terwijl ik lvl 10 ben? (mijn doel is namelijk alle skills + stats vrijwel 100 maken op personality na dan :P)
Jup, daar kun je nu mee bezig gaan. In het vorige topic staan mijn stats. Dit is ook heel gecontroleerd gedaan om te zorgen dat alles (inclusief luck) gemaximaliseerd was op het moment dat ik mijn level peak zou bereiken.

Ik heb hiervoor ook addiction (Shivering Isles quest) "uitgebuit", en ga nu na een paar maandjes afwezigheid weer verder aangezien er nog talloze quests op me wachten :) Ben nu eerst bezig alle daedric quests te doen om die boost ook nog een keer mee te nemen.

Je kunt alles bij elkaar overigens een paar honderd minor levels verspillen zonder dat je ergens in de problemen komt, maar ik heb tijdens het levellen wel een lijstje bijgehouden wat ik hoe vaak tijdens een level omhoog ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'tis maar een spelletje hoor :P
Ik hou er een beetje rekening mee, maar niet te veel. Als ik een keer geen hoge bonussen bij het levellen heb, pak ik Luck, en anders diegene met hoge bonussen.

Mijn Mage Character (Breton) was op een gegeven moment zo machtig dat de lol er eigenlijk wel af was. 3 minuten onzichtbaar worden kostte nog geen honderste van m'n magie en iemand een fire-touch van 100 pts en 6 seconden geven hooguit éénvijfde van m'n magie. Samen met nog wat andere spells ben je dan onoverwinnelijk.

Eigenlijk moet je de verleiding weerstaan om meerdere items met hetzelfde te enchanten, dan blijft het wel leuk. Misschien een plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Het is een role-playing game :) Dit is het derde karakter voor me, en ik wou het gewoon eens anders doen, een andere rol kiezen.. Als je echt in zo'n wereld zou rondlopen zou je blij zijn als je oppermachtig was denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:19:
[...]

Jup, daar kun je nu mee bezig gaan. In het vorige topic staan mijn stats. Dit is ook heel gecontroleerd gedaan om te zorgen dat alles (inclusief luck) gemaximaliseerd was op het moment dat ik mijn level peak zou bereiken.

Ik heb hiervoor ook addiction (Shivering Isles quest) "uitgebuit", en ga nu na een paar maandjes afwezigheid weer verder aangezien er nog talloze quests op me wachten :) Ben nu eerst bezig alle daedric quests te doen om die boost ook nog een keer mee te nemen.

Je kunt alles bij elkaar overigens een paar honderd minor levels verspillen zonder dat je ergens in de problemen komt, maar ik heb tijdens het levellen wel een lijstje bijgehouden wat ik hoe vaak tijdens een level omhoog ging.
Kunnen je minor skills nog levelen en dus gemaxed worden als je attributen 100 zijn en/of major skills 100?

Verder nice lijstje, ik had alleen begrepen dat het afgeraden wordt om personality te maxen, aangezien dat meer problemen oplevert dan baten.

Agility heb je 115? Komt dat door, enchants ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
PacinoAllstars schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Kunnen je minor skills nog levelen en dus gemaxed worden als je attributen 100 zijn en/of major skills 100?

Verder nice lijstje, ik had alleen begrepen dat het afgeraden wordt om personality te maxen, aangezien dat meer problemen oplevert dan baten.

Agility heb je 115? Komt dat door, enchants ?
Ja hoor, geen probleem. Daar ben ik nu ook mee bezig. Restoration is er 1 die ik denk ik nooit op 100 ga krijgen.

Enige probleem dat ik weet met personality is de daedric quest van Namira. Daarvoor moet je personality laag zijn en dat is een probleem op den duur..

Zoals in mijn andere post aangegeven is er een quest op SI die heet "addiction". Daarmee verlaag je een groot aantal van je stats semi-permanent. Op zich niet echt een probleem als je al redelijk ver bent, en dan kun je terwijl je dat effect hebt verder gaan levellen. Als je dan alles gemaxed hebt, en je gaat verder met die quest raak je dat effect kwijt en zijn je attributes permanent hoger dan wat eigenlijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Hey wacht dit komt me bekend voor... Ow vroeg je dit vier dagen geleden ook al? Dat zou het kunnen zijn natuurlijk. Volgens mij kreeg je gewoon antwoord toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:21:
Enige probleem dat ik weet met personality is de daedric quest van Namira. Daarvoor moet je personality laag zijn en dat is een probleem op den duur..
Nee man, gewoon veel alchohol drinken :P

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Hey wacht dit komt me bekend voor... Ow vroeg je dit vier dagen geleden ook al? Dat zou het kunnen zijn natuurlijk. Volgens mij kreeg je gewoon antwoord toen?
Agh speel net :) Thx dat ik double confirmation heb. No worries be happy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel doet buggy :( Bij de Dark Brotherhood wordt ik zomaar aangevallen door iemand. Kom net terug van een missie, krijg er voor betaald, steel niets praat met mensen en opeens valt iemand me aan. gereload, allemaal wat sneller gedaan, weg gegaan, kom ik zo'n dark brother doos in de stad tegen, praat er mee, loop mage guild in en uit, valt ze me opeens aan.

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Als ik terug vecht en ik win, wordt ik uit de guild geknikkerd. Als ik niet terug vecht worden ze door de guards wel afgeslacht, maar dan heb ik na verloop van tijd niemand meer in de guild zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:18:
[...]

Agh speel net :) Thx dat ik double confirmation heb. No worries be happy 8)
Hehe geeft niet, maar ik had een beetje een gevoel van deja vu, vandaar dat ik het even nazocht :P
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:16:
Spel doet buggy :( Bij de Dark Brotherhood wordt ik zomaar aangevallen door iemand. Kom net terug van een missie, krijg er voor betaald, steel niets praat met mensen en opeens valt iemand me aan. gereload, allemaal wat sneller gedaan, weg gegaan, kom ik zo'n dark brother doos in de stad tegen, praat er mee, loop mage guild in en uit, valt ze me opeens aan.

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Als ik terug vecht en ik win, wordt ik uit de guild geknikkerd. Als ik niet terug vecht worden ze door de guards wel afgeslacht, maar dan heb ik na verloop van tijd niemand meer in de guild zitten.
Heb je al geprobeerd te yielden (rechtermuisknop in gedrukt houden en dan spatiebalk)? Anders staat er misschien in de UESP wiki iets over dit probleem en een mogelijke oplossing.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yielden werd gereject, maar ik ben er net achter. Als ik in de buurt kom van Dark Brotherhood guildmembers mag ik geen Iron Boots of een Legion Shield dragen. Ik mag ze wel bij me hebben, maar als ik ze aandoe/equip, dan gaat het fout 8)7
Duurde ff voordat ik er achter kwam op welk item ze doorflipten :X

enfin, even de laarzen en het schild uitdoen alvorens Cheyenhall binnen te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:59:
Yielden werd gereject, maar ik ben er net achter. Als ik in de buurt kom van Dark Brotherhood guildmembers mag ik geen Iron Boots of een Legion Shield dragen. Ik mag ze wel bij me hebben, maar als ik ze aandoe/equip, dan gaat het fout 8)7
Duurde ff voordat ik er achter kwam op welk item ze doorflipten :X

enfin, even de laarzen en het schild uitdoen alvorens Cheyenhall binnen te gaan.
Legion Shield kan ik me nog íets bij voorstellen, maar Iron Boots :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:40:
[...]

ghehee, heb inderdaad nog nooit van deze bug gehoord, wel origineel trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ownman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:04
Hallo Oblvion spelers,

Ik zat een beetje de topic te bekijken en zag de Qarl's Texture Pack 3, deze heb ik gedowload en geinstalleerd, blijkbaar heb ik bij de kritische installatie iets fout gedaan en nu zijn de floor textures vaag, overal hetzelfde maar niet wat het hoort te zijn, ik heb al de files die bij de mod horen gedeleet, en de BSAs gerestored, maar het probleem blijft, iemand een idee?

Groeten,

The Ownman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SilentNL schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:13:
[...]

ghehee, heb inderdaad nog nooit van deze bug gehoord, wel origineel trouwens :9
It's not a bug, it's a feature! :P
Zou me iig niets verbazen want Legion is natuurlijk soort van politie en de Dark Brotherhood is een duistere huurmoordenaar bende. Dus als jij verkleed als de politie vinden ze je misschien verdacht.

Dit mannetje vond ik in ergens in een grot goed verstopt achter een waterval:
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/images/games/oblivion/no_greeting.jpg
Wel maf :S

Ik heb best wel problemen met van die Matrices vinden voor Magic Armor/Weapon. Ik heb zat Amber ik wil het alleen niet gebruiken zonder die echantments, maar ik kan die Matrices dus nergens vinden. Iemand tips waar ze vaak te vinden zijn? Ze zouden overal beetje random verspreid moeten zijn begreep ik uit zo'n Wiki maar ik loop al de hele dag rond en ik heb niks gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Lord op 02-08-2007 00:25 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:40:
[...]

Legion Shield kon ik me ook wel wat bij voorstellen, die was ook 'nieuw'. Die Iron Boots was inderdaad wat vreemder, want die had ik al bijna mijn hele Dark Brotherhood carriére aan en dat gaf eerder nooit problemen.
Anyway, ik ben blij dat ik er af ben, want ook personen met een kroontje kwamen mij achteraan en daar kom je niet meer van af :D

Het is wel zo dat ik net die quest had gekregen waarbij je die Legiongast af moet slachten. Maar ik heb nog meer Iron-kleding (ik ben net level 3 :P ) en dat is geen probleem. Misschien hebben ze migraine en stampen die boots te hard :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Ownman schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:20:
Hallo Oblvion spelers,

Ik zat een beetje de topic te bekijken en zag de Qarl's Texture Pack 3, deze heb ik gedowload en geinstalleerd, blijkbaar heb ik bij de kritische installatie iets fout gedaan en nu zijn de floor textures vaag, overal hetzelfde maar niet wat het hoort te zijn, ik heb al de files die bij de mod horen gedeleet, en de BSAs gerestored, maar het probleem blijft, iemand een idee?

Groeten,

The Ownman
Wat bedoel je precies met 'vaag'? Op welk formaat heb je de texture size staan? Anders opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Laatst online: 07:27

Raphaelo

boeiend!!

The_Ownman schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:20:
Hallo Oblvion spelers,

Groeten,

The Ownman
Lijken de floor textures nu op een paarse map van de imperial city? zoja, dan heb je iets fout gedaan...

Bij mij was de enige manier om dat weer te fixen en dan een goede installatie maken met alle patches en mods in de juiste volgorde geinstalleerd...

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Dark Lord schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:24:
[...]

Dit mannetje vond ik in ergens in een grot goed verstopt achter een waterval:
[afbeelding]
Wel maf :S
Is een bug, ja en staat ook als zodanig beschreven op de UESP-Wiki. :+
Ik heb best wel problemen met van die Matrices vinden voor Magic Armor/Weapon. Ik heb zat Amber ik wil het alleen niet gebruiken zonder die echantments, maar ik kan die Matrices dus nergens vinden. Iemand tips waar ze vaak te vinden zijn? Ze zouden overal beetje random verspreid moeten zijn begreep ik uit zo'n Wiki maar ik loop al de hele dag rond en ik heb niks gevonden.
Had ik ook last van, ik vond op een gegeven moment alleen maar Matrices voor "Madness Armor" en heb nog steeds geen enchanted "Madness Greaves". Daarentegen heb ik van Amber wel "Enchanted Greaves". Maar voor de rest van het Amber outfit heb ik weer geen Matrices gevonden... |:(

Het schijnt dat die Matrices random worden toegewezen/spawnen zodra jij een Creature verslaat of een container (in de ruimste zin des woords) openmaakt.

Het zou misschien te maken kunnen hebben met de keuze die jij maakt, van de 1e van de 2 smeden waar je binnenloopt en armor laat maken. Bij mij was dat die female elf, die wat "Madness Armor" kan maken. ;)

Daarentegen Matrices voor enchanted wapens heb ik wel vrij veel gevonden.... :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Kosh66 op 02-08-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Kosh66 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:52:
[...]

Is een bug, ja en staat ook als zodanig beschreven op de UESP-Wiki. :+

[...]

Had ik ook last van, ik vond op een gegeven moment alleen maar Matrices voor "Madness Armor" en heb nog steeds geen enchanted "Madness Greaves". Daarentegen heb ik van Amber wel "Enchanted Greaves". Maar voor de rest van het Amber outfit heb ik weer geen Matrices gevonden... |:(

Het schijnt dat die Matrices random worden toegewezen/spawnen zodra jij een Creature verslaat of een container (in de ruimste zin des woords) openmaakt.

Het zou misschien te maken kunnen hebben met de keuze die jij maakt, van de 1e van de 2 smeden waar je binnenloopt en armor laat maken. Bij mij was dat die female elf, die wat "Madness Armor" kan maken. ;)

Daarentegen Matrices voor enchanted wapens heb ik wel vrij veel gevonden.... :*)
Matrices zijn idd compleet random, dus je kan gewoon mazzel hebben, en een complete heavy armor set vinden in een dungeon. Of ongeluk, en alleen maar shield matrices vinden. (ik heb ondertussen alle matrices gevonden :P). En ben dan ook de troste eigenaar van een compleet geboost Madness Armor :p

[ Voor 3% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 13:23 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hmm...sinds vandaag Vista op mn computer (C2d6300, Asus P5b-plus, 2Gb met 8800GTS640, laatste WHQL-drivers) maar dat loopt niet zo geweldig als ik had gehoopt :(

De framerate lijkt wel gehalveerd t.o.v. XP, bijna nog slechter dan toen ik nog een 7600GT had in hetzelfde systeem (met XP)... :| en dat is nog met alleen een aantal kleine mods (bijv. nog geen Qarl Texture Pack) die ik voorheen wel had.

[ Voor 32% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:10:
Hmm...sinds vandaag Vista op mn computer (C2d6300, Asus P5b-plus, 2Gb met 8800GTS640, laatste WHQL-drivers) maar dat loopt niet zo geweldig als ik had gehoopt :(

De framerate lijkt wel gehalveerd t.o.v. XP, bijna nog slechter dan toen ik nog een 7600GT had in hetzelfde systeem (met XP)... :| en dat is nog met alleen een aantal kleine mods (bijv. nog geen Qarl Texture Pack) die ik voorheen wel had.
Dual bootje draaien? Ik game ook gewoon onder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Vreemd, heb je alles wel goed getweaked? (en dan bedoel ik mbt Vista). Ik zelf heb alle fancy troep in vista uit, en Oblivion loopt als een zonnetje. Ik draai het op een laptop met de volgende specs: C2D T7100, 1Gb DDR2, 8600GT M

@cas.fm dan draai je om het probleem heen, Oblivion hoort goed onder Vista te werken. En al helemaal omdat het bij mij ook goed draait.

[ Voor 42% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 19:44 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Heb nog weinig verstand van Vista (ultimate). Wat valt er te tweaken?

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Ten eerste kijken hoeveel processen je draait en hoeveel geheuge je vista tijdens de desktop neemt. Ideaal zou dit rond de 42 processen en plus minus 400 mb geheugen gebruik zitten. Ook kan je altijd ff oblivion tweaken voor jou systeem met http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html
Of je zou eens andere drivers kunnen proberen.

Heerlijke auto heb je bij de weg :P
/offtopic

[ Voor 8% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 20:43 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Str1ngS schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:42:
Ten eerste kijken hoeveel processen je draait en hoeveel geheuge je vista tijdens de desktop neemt. Ideaal zou dit rond de 42 processen en plus minus 400 mb geheugen gebruik zitten. Ook kan je altijd ff oblivion tweaken voor jou systeem met http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html
Of je zou eens andere drivers kunnen proberen.

Heerlijke auto heb je bij de weg :P
/offtopic
tnx..zondag weer lekker rondjes draaien op Zandvoort :)

Ik heb 42 processen draaien nu, 580 threads, 600Mb in gebruik (incl. IE). Zou niet weten wat er nog uit moet.

Verder heb ik alle opties uit die tweakguide al gehad.

Welke drivers zou ik moeten proberen? Ik had in XP Z-Tweaked_v158.19_[Guru3D.com] die wel lekker werkte, maar die zijn niet Vista? Of moet dat allemaal wel werken in mijn 32bit Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Kwa drivers zou ik het zelf niet zo weten, mijntes zijn zelf costum voor de laptop.
Mag ik ook vragen op welke settings je draait? en Hoeveel FPS je haalt? En wanneer loopt het niet lekker? En heb je grote drops?

Je kan natuurlijk wel Dualboot draaien, maar het zou natuurlijk van zijn als het op Vista ook fatsoenlijk werkt neem ik aan ;)

@hieronder, its worth a try indeed...

[ Voor 28% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 21:03 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hij hapert nogal, maar de FPS is ook gewoon laag. Ik heb m even, zonder tweaks, onder XP gehad met mn nieuwe 8800GTS en toen had ik echt goeie FPS: 40-60 met alle opties open, 1600x1050 + 4x FSAA. Nu is het (1600x1050, 2x FSAA, niet alle opties open) 20-35, dat haalde ik met mn 7600GT ook (zij het dat de pieken wat hoger zijn) op vrijwel dezelfde kwaliteitssettings, maar dan met nog een berg mods.

Moet wel zeggen dat ik geen chipsetdrivers heb geinstalleerd voor mn P5B: die staan niet op de site van Asus (dus neem ik aan niet nodig). Op de bijgeleverde CD lijken wel chipsetdrivers voor Vista te staan, eens proberen.
Misschien ook eens op de site van Intel kijken voor P965 Vista drivers.

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
@ hierboven, bij mij draaide oblivion beter op vista. Soortgelijk systeem ook, alleen ik heb p5w dh deluxe en ik had geen drivers nodig.

Misschien een eigenaardige vraag :P :

Ik ken iemand(ik ben onvrijwillig kennis van die persoon |:( ) en die is nu op vakantie. Hij is nogal verslaafd aan computeren en heeft al 2 zomervakanties lang niets anders gedaan. Daardoor sluit hij zich heel erg af van de buitenwereld en daar komt nog eens bij dat hij ook af en toe mijnenveger op windows zit te spelen. Het meest speelt hij Oblivion en ik en zij broertje vinden het dom dat hij niks anders kan gaan zitten doen. Nu heb ik de mogelijkheid om hun huis even binnen te gaan, omdat de buren ook kennis van mij zijn en de sleutel van hen hebben en dan even oblvion op hun pc te spelen.

Ik heb dus zin om met hem een streek uit te halen, door bijvoorbeeld zo'n nude mod op oblivion te zetten, of hem uit alle guilds getrapt te laten worden. Dit vind ik natuurlijk lang niet goed genoeg en daarom wil ik jullie om advies vragen om grappigere dingen die ik bij het spel van hem kan uithalen. Het mag van alles zijn, ook mods. :) Ik wil alleen zijn spel niet te erg ruineren, want hij zal nu onderhand wel op level 9494 zijn. Ik wil iets waar hij echt van opkijkt en helemaal in de war van raakt als hij zijn pc'tje weer opstart en oblivion start.

De buren hadden trouwens toestemming om op de pc van hen te mogen, dus ik zou geen misdaden begaan. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 03-08-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Maak effe een backup van zijn savefolder dan kun je alles doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
stefijn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:05:
Maak effe een backup van zijn savefolder dan kun je alles doen ;)
Het is niet de bedoeling dat hij weet dat ik het heb gedaan. :P

Het moet hem ook ff aan het werk zetten om alles weer goed te krijgen. Dat helpt hem misschien van zijn verslaving af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Ga al zijn gear verkopen :D

[nutteloze mening]
Als je er zoveel uurtjes in hebt, kan je best wel door het lint gaan als iemand zoon klote streek flikt. Althans, dat zou ik zelf doen :P Laten we zeggen dat ik Jack Thompson gelijk zou geven :D

[ Voor 88% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 21:10 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
stefijn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:00:

Moet wel zeggen dat ik geen chipsetdrivers heb geinstalleerd voor mn P5B: die staan niet op de site van Asus (dus neem ik aan niet nodig). Op de bijgeleverde CD lijken wel chipsetdrivers voor Vista te staan, eens proberen.
Misschien ook eens op de site van Intel kijken voor P965 Vista drivers.
Die Intel P965 drivers was niet zo;n goed idee: the good old blue screen. Lang niet gezien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

stefijn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:11:
[...]

Die Intel P965 drivers was niet zo;n goed idee: the good old blue screen. Lang niet gezien trouwens.
Tja, Vista hè. Als het werkt dan ist een mooi OS, maar als het niet werk ist net Windows ME :D
Ennu? kon je de driver nog de-installeren?

[ Voor 6% gewijzigd door Str1ngS op 03-08-2007 21:15 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik hem niet uit guilds laten trappen. Wat erg makkelijk is is muziek toevoegen.

sowieso, wat je doet, maak een backup van zijn saved games. Die staan meestal in: My Documents\My Games\Oblivion\Saves. Gewoon de hele map op cd branden oid, en verder niet aankomen.

Een makkelijke:
In de map C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data\Music staan alle achtergrond liedjes die gespeeld worden. Dat zijn gewoon mp3'tjes. Het spel pakt daar willekeurig een mp3'tje uit. Schreeuw in een microfoon 'he, gameverslaafde, kappuh met speluh, ga eens een echt leven leiden" e.d., sla het op als mp3, flikker het bijvoorbeeld in de map Explore of Battle en vroeg of laat wordt dat afgespeeld in het spel.

Verder zou het leuk zijn om aanplakbiljetten in de stad te hebben waar je zelf teksten op kan zetten zodat je allemaal teksten over gameverslaving kunt ophangen, maar ik kan zo'n mod niet vinden en zelf heb ik geen zin en tijd om uit te zoeken hoe je zo'n mod moet maken.

Ik weet ook niet of het moeilijk is om een mod te maken om npc's in het spel te plaatsen waarmee je alleen maar over gameverslaving kunt praten :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nou ik kon gewoon weer opstarten. Wat ik alleen niet snap: op de site van Asus vind ik geen chipset drivers voor Vista, op de CD van et mobo lijken die wel te staan. Eigenlijk gewoon dezelfde zooi als op Intel.com te vinden is, iets anders versienr. volgens mij. Vervolgens werd het beeld zwart, een hele tijd een hoop HD-activiteit, een paar beeps, een keer muis/tobo die uit flitsen en weer aan, en vervolgens niks meer.

Allemaal leuk, maar het is MIJ nu niet duidelijk of ik nou wel of niet chipsetdrivers voor Vista moet installeren op mn P5B Vista Edition...zou het vreemd vinden van niet, ze zouden best met VIsta meegeleverd kunnen zijn, maar dan nog zullen ze af en toe geupdate worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:22:

Een makkelijke:
In de map C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data\Music staan alle achtergrond liedjes die gespeeld worden. Dat zijn gewoon mp3'tjes. Het spel pakt daar willekeurig een mp3'tje uit. Schreeuw in een microfoon 'he, gameverslaafde, kappuh met speluh, ga eens een echt leven leiden" e.d., sla het op als mp3, flikker het bijvoorbeeld in de map Explore of Battle en vroeg of laat wordt dat afgespeeld in het spel.
Briljant! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is wel grappig om er onverwacht tussen te doen:
http://www.tessource.net/files/file.php?id=3751
Daarmee kan hij verslaafd raken aan drugs in het spel en afkickverschijnselen krijgen als hij het niet neemt. Ofwel, plugin installeren, hem verslaafd krijgen aan de skooma, saven en afwachten.

Op de site kun je zelf zoeken naar nog andere mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dr klopt echt niks van:

Dit is op een punt waar ik een savegame heb: Westelijke oever aan de westelijke brug van de hoofdstad, kijkend naar de city-harbor (ZUIDOOstelijke richting dus)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28402839
Dit was op XP met een default install (Obl. + SI + update), net nadat ik mn systeem had geupdate met een 76500GT > 8800GTS, op XP en geen enkele tweak in de ini: 50-60fps

Nu haal ik daar strak 19-20fps op exact die plek en kijkrichting na het openen van de savegame.
, en dan staan ook nog de settings NIET allemal op max :|

[ Voor 31% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Laatst online: 07:27

Raphaelo

boeiend!!

Ik heb ook minstens gehalveerde fps onder windows vista, daarom gewoon een dual boot gemaakt met xp.

Stukken beter

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Raphaelo schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:41:
Ik heb ook minstens gehalveerde fps onder windows vista, daarom gewoon een dual boot gemaakt met xp.

Stukken beter
MOET je dan eerst XP installeren, of kan dat ook - op een simpele manier - nadat ik nu Vista al heb draaien.

Net - na uninstall van Oblivion - 3dmark geinstalleer, en die scoort hoger dan onder XP (7280 Vista tegen < 6900 in XP)...nu heeft 3dmark wel Dx9c geinstalleerd, ik weet oz effe niet of de Dx van mijn Vista wel uptodate was.

Zo meteen dus maar even Oblivion opnieuw isntalleren.

[ Voor 38% gewijzigd door Stefke op 03-08-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
danielkraak schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:03:
@ hierboven, bij mij draaide oblivion beter op vista. Soortgelijk systeem ook, alleen ik heb p5w dh deluxe en ik had geen drivers nodig.

Ik ken iemand(ik ben onvrijwillig kennis van die persoon |:( ) en die is nu op vakantie. Hij is nogal verslaafd aan computeren en heeft al 2 zomervakanties lang niets anders gedaan. Daardoor sluit hij zich heel erg af van de buitenwereld en daar komt nog eens bij dat hij ook af en toe mijnenveger op windows zit te spelen. Het meest speelt hij Oblivion en ik en zij broertje vinden het dom dat hij niks anders kan gaan zitten doen. Nu heb ik de mogelijkheid om hun huis even binnen te gaan, omdat de buren ook kennis van mij zijn en de sleutel van hen hebben en dan even oblvion op hun pc te spelen.

Ik heb dus zin om met hem een streek uit te halen, door bijvoorbeeld zo'n nude mod op oblivion te zetten, of hem uit alle guilds getrapt te laten worden. Dit vind ik natuurlijk lang niet goed genoeg en daarom wil ik jullie om advies vragen om grappigere dingen die ik bij het spel van hem kan uithalen. Het mag van alles zijn, ook mods. :) Ik wil alleen zijn spel niet te erg ruineren, want hij zal nu onderhand wel op level 9494 zijn. Ik wil iets waar hij echt van opkijkt en helemaal in de war van raakt als hij zijn pc'tje weer opstart en oblivion start.

De buren hadden trouwens toestemming om op de pc van hen te mogen, dus ik zou geen misdaden begaan. ;)
Wat een misselijk persoon ben je zeg :/
Wie ben jij om te bepalen wat een ander met zijn computer doet.
Als hij Oblivion in de zomervakantie wilt spelen laat hem. Het is voor hem waarschijnlijk zijn manier van ontspanning. Stel je voor dat jij nu elke weekend in de kroeg hangt en een persoon die jou goed kent vind dit maar niks. Die persoon besluit vervolgens om jou een kroegverbod op te leggen, omdat deze vind dat je maar eens een normaal leven moet gaan leiden. Zou je dat ook pikken soms?
Ik denk van niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:22:
Een makkelijke:

Verder zou het leuk zijn om aanplakbiljetten in de stad te hebben waar je zelf teksten op kan zetten zodat je allemaal teksten over gameverslaving kunt ophangen, maar ik kan zo'n mod niet vinden en zelf heb ik geen zin en tijd om uit te zoeken hoe je zo'n mod moet maken.

Ik weet ook niet of het moeilijk is om een mod te maken om npc's in het spel te plaatsen waarmee je alleen maar over gameverslaving kunt praten :+
Flauw :/

Ik vind sowieso dat anderen niet mogen oordelen over wat iemand in zijn leven doet. Als het nu activiteiten zijn wat niet door de beugel kan, zoals bepaalde criminele activiteiten, goed dan wel. Maar als iemand nu zijn zomervakantie gebruikt om te gamen moet dat gewoon kunnen. Gamen is ook gewoon een vorm van ontspannen. Er zijn mensen die de kroeg een ontspanningsplek vinden. En zo zijn er dus ook mensen die gamen ontspannend vinden.
Ieder zijn ding.
Maar goed, laten we het hier hebben over Oblivion en niet over allerlei andere dingen wat niet terzake doet.

[ Voor 26% gewijzigd door In Search of Sunrise op 03-08-2007 23:13 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
In Search of Sunrise schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:06:
[...]

Wat een misselijk persoon ben je zeg :/
Wie ben jij om te bepalen wat een ander met zijn computer doet.
Als hij Oblivion in de zomervakantie wilt spelen laat hem. Het is voor hem waarschijnlijk zijn manier van ontspanning. Stel je voor dat jij nu elke weekend in de kroeg hangt en een persoon die jou goed kent vind dit maar niks. Die persoon besluit vervolgens om jou een kroegverbod op te leggen, omdat deze vind dat je maar eens een normaal leven moet gaan leiden. Zou je dat ook pikken soms?
Ik denk van niet.

[...]

Flauw :/

Ik vind sowieso dat anderen niet mogen oordelen over wat iemand in zijn leven doet. Als het nu activiteiten zijn wat niet door de beugel kan, zoals bepaalde criminele activiteiten, goed dan wel. Maar als iemand nu zijn zomervakantie gebruikt om te gamen moet dat gewoon kunnen. Gamen is ook gewoon een vorm van ontspannen. Er zijn mensen die de kroeg een ontspanningsplek vinden. En zo zijn er dus ook mensen die gamen ontspannend vinden.
Ieder zijn ding.
Maar goed, laten we het hier hebben over Oblivion en niet over allerlei andere dingen wat niet terzake doet.
jij speelt zelf zeker erg veel oblivion? :P

/ontopic: als het als grap bedoeld is zijn er nog wel leukere dingen te doen, maar hou het voor hem wel makkelijk: zorg ervoor dat hij op tijd ziet dat jij dat hebt gedaan en dat hij zn instellingen kan terugzetten, who knows what he might do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
stefijn schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:46:
[...]

MOET je dan eerst XP installeren, of kan dat ook - op een simpele manier - nadat ik nu Vista al heb draaien.

Net - na uninstall van Oblivion - 3dmark geinstalleer, en die scoort hoger dan onder XP (7280 Vista tegen < 6900 in XP)...nu heeft 3dmark wel Dx9c geinstalleerd, ik weet oz effe niet of de Dx van mijn Vista wel uptodate was.

Zo meteen dus maar even Oblivion opnieuw isntalleren.
Nou, alles nog eens opnieuw gedaan.

Inmiddels scoort 3dmark 7600 punten, en dat is een goede score. Kan het dus niet aan liggen.

Na een verse install met SI en SI-patch weer superhoge FPS op de zelfde plek (1600x1050: 70-90!!)

Begonnen met een paar mods, en inmiddels weet ik de (hoofd)oorzaak van de slechte FPS: de mod Almost Everything Visible With Distance, maar niet direct de mod zelf, maar de manier waarop deze nu ineens werkt

Heel vreemd, want normaliter leidt die nauwelijks tot slechtere prestaties. Mij viel echter ineens op dat, wederom op dezelfde plek, de stad en de haven doorzichtig waren, dus volledig zonder textures.
Afbeeldingslocatie: http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion%20001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion%20002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stefijn.com/anonymous/pics_online/Oblivion%20003.jpg
Je ziet op 2 scrrenshots ook dat de brug half weg is

Dit is dus:
- default instellingen videokaart met laatste WHQL-drivers.
- Oblivion + default ini
- S.I. + patch
- OBMM met archive validation
- AEVWD

De frames zakken volledig in naar 20fps maximaal, en tevens hapert het spel behoorlijk. Gebouwen die ver weg staan kan ik wel zien dus de mod werkt wat dat betreft wel.

Iemand een idee hoe dit komt? Heb ik de archive validation niet goed ingesteld staan?
Of zou het een driverprobleem kunnen zijn. Wie heeft AEVWD en een GF-kaart uit de 8 serie onder Vista en niet dit probleem?

[ Voor 46% gewijzigd door Stefke op 04-08-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

danielkraak schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:03:

Houd je eigen waarden en normen in stand en blijf van iemands anders pc af. Of doe iedereen een lol voor een keer en laat andermans waarden en normen in stand.

Hoe oud ben je eigenlijk? Verantwoordelijkheidsgevoel anyone!
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.