Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 12.786 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 09:40
wcduck schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:20:
Nog even een vraag voor de mensen die een HC bezitten: klopt het dat wanneer je je hoofd beweegt de donkere kleuren in helderheid gaan verschillen? Dit had ik op een ander forum gelezen.
Het was me nog niet opgevallen, maar dat klopt inderdaad wel. Van links naar rechts bewegen maakt geen verschil, van boven naar beneden wel enigszins. Van bovenaf er op kijken is iets helderder dan van onderaf/recht er op. Maar dan heb ik het wel over enkele dm's om überhaupt verschil te kunnen zien. Het stoort me trouwens helemaal niet :)

Ik heb de FAQ ge-update. Mijn scherm hing iets naar rechts, gelukkig heb ik het zelf op kunnen lossen.

[ Voor 10% gewijzigd door Elektronicanet op 31-07-2007 14:58 ]

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VmanS
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:18
Oke ik heb nu wat uurtjes in dit Thread geinvesteerd en nu heb ik wat vraagjes over dingen waar ik niet uit kom.

Ten eerste ik heb een 2407WFP en hij blijft REV03 te zijn.

Nu wil ik erg graag 1080p spelen(XBOX360) via VGA of op welke andere manier mogelijk. Maar nu hoor ik hier zo nu en dan dat het wel kan en zo nu en dan dat het niet kan. Ik heb het zelf al geprobeerd op 1080p (1920x1080) via VGA en dat werkt goed alleen stretcht hij mijn beeld en het lukt mij onder geen enkele mogenlijkheid om het goed te scalen. Heeft iemand enig advies want ik kon nergens een goed duidelijk antwoord vinden over hoe dit moet.

Verder werkt het ook niet via Component aangezien ik dan niet boven 1080I uitkom ook al geprobeerd, nu las ik dat dat alleen werkte als je een REV04 hebt of niet? wist ik niet zeker. Kan het wel heeft iemand dan een oplossing voor mij?

Zijn er nog andere mogelijkheden die ik over het hoofd gezien heb? zo ja zou iemand mij dat dan even willen vertellen.

Verder heb ik ook last van een soort strepen die over mijn scherm heen lopen als ik op 1920x1080 speel op de xbox 360 ik lheb er geen last van als ik via dvi achter de pc gewoon zit heb er alleen last van als ik op vga zit te xboxen. (volgens mij is het ook zo dat het alleen bij 1920x1080 is) is dit een veel voorkomend probleem? want ik las vooral over het gradient probleem maar dat heeft niets met mijn probleem te maken.

***EDIT*** ik dacht ik voeg even wat foto's toe.
http://www.v88.nl/strepen/strepen1.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen2.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen3.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen4.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen5.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen6.jpg
http://www.v88.nl/strepen/strepen7.jpg

Verder lijken de strepen ook willekeurig op bepaalde plaatsen te lopen, aangezien ze lang niet overal staan.

en ja ik heb al aardig wat leeswerk gedaan in de afgelopen threads dus als ik iets gemist heb wijs me er dan liever vriendelijk op inplaats van me af te kraken. Bij voorbaat dank.

Vincent

[ Voor 12% gewijzigd door VmanS op 31-07-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

1:1 scaling (1080p) gaat je alleen lukken met een A04 of een -HC versie. (Of ze moeten iets in de xbox software ervoor maken, wat me sterk lijkt).

Component heeft @ 2407wfp een max van 1080i op welke versie dan ook (ook HC) zover ik weet. Alleen VGA en DVI kunnen 1080p aan volgensmij.

Die foto's zijn wel appart ja, lijkt net een soort plaatselijke banding. Probeer eens je brightness of color settings wat te verlagen van je scherm, wil nog wel eens helpen met probleempjes.

@Elektronicanet: de oplossing voor het wat naar rechts hangende scherm werkt super :9. Net even geprobeerd en het werkt zowaar, hij hangt echt een stuk rechter _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 31-07-2007 19:41 . Reden: thx 2 Elektronicanet FAQ update ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VmanS
  • Laatst online: 12:18
Oke heb wat lopen klooien met mijn brightness contrast en dat helpt niets, daarbij helpt het ook niets om met de kleuren te spelen, miss als ik in dat hidden menu dingen ga doen? durf het te betwijfelen want het lijkt niet echt een probleem met de kleuren.

Ik baal wel dat dat scalen niet gaat lukken want nu moet ik dus met uitgerekt beeld gaan spelen beetje jammer. Jammer dat het ook niet via component gaat werken dus, en zou het kunnen om mijn vga naar dvi om te zetten? of zou dat geen effect hebben als het al kan.

Bedankt voor je reactie btw.

Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb weer eens een vraag: ik heb zojuist een oude videorecorder aangesloten op mijn 2407. Zoals ik verwachtte werd het beeld uitgesmeerd over het breedbeeld. Gelukkig is er een optie om hem op 3:4 te zetten. Zodra ik echter van input wissel en weer terug ga, dan staat hij weer op breedbeeld. Is er iets om deze modus op te slaan? Om nu elke keer naar het menu te gaan wordt je ook zat.

Nog een tweede opmerking: in de startpost staat dat de HC versie gelijk is, alleen dan met andere backlight. Er zijn steeds meer vermoedens dat er ook een ander panel in zit. Deze vermoedens worden aangewakkerd door de eigenschappen die toch wat anders zijn dan die van de niet HC versie. Zo verschuiven de kleuren bij het aanpassen van de kijkhoek (zie ook posts boven mij).

Tenslotte zie ik in de startpost ook niets staan over het "hidden menu". Hierin kan je nog meer aanpassen, en zien hoe lang je monitor al aan heeft gestaan. Daarnaast is ook de revisie te zien, het panel type en bios. Als ik op "-" druk, komt dit bij mij naar voren. Is dit bij andere mensen ook zo? Volgens andere bronnen kom je er op deze manier op:
- uitzetten
- menu en + indrukken
- power erbij indrukken
- wanneer het scherm aan is de knoppen loslaten
Bij mij werkte dit niet, maar ik kan wel via de - knop bij het menu komen. Ik weet alleen niet of ik dit voor deze actie ook al kon.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 13:27
wcduck schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:23:
Bij mij werkte dit niet, maar ik kan wel via de - knop bij het menu komen. Ik weet alleen niet of ik dit voor deze actie ook al kon.
Werkt bij mij ook zo. En zie dan dat mijn monitor 960 uur heeft 'gedraaid'. Dat lijkt me nogal aan de hoge kant voor een monitor die ik pas sinds 19 juni heb ... Gemiddeld staat ie een uur of 5 aan op een avond. In een dag of 40 is dat zo'n 200 uur... Als ik er niet ben, staat de monitor uit. Of telt dat ook als running time? 960/24 = 40 dagen en dat is zo ongeveer de tijd dat ik de monitor heb... Opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 22:10

Tachyon

pop the glock

RoelJewel schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:31:
[...]
Werkt bij mij ook zo. En zie dan dat mijn monitor 960 uur heeft 'gedraaid'. Dat lijkt me nogal aan de hoge kant voor een monitor die ik pas sinds 19 juni heb ... Gemiddeld staat ie een uur of 5 aan op een avond. In een dag of 40 is dat zo'n 200 uur... Als ik er niet ben, staat de monitor uit. Of telt dat ook als running time? 960/24 = 40 dagen en dat is zo ongeveer de tijd dat ik de monitor heb... Opvallend.
Ik heb hem sinds eind maart en ik zit op ~3100 draaiuren. Dat is ruim 4 maanden.
Zet jij je monitor echt uit met het knopje? Ik doe dat dus niet en dan loopt de teller dus gewoon 24/7 door.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Wat dat betreft: Als je de DVI-kabel eruit trekt, krijg je dan zo'n mooi knipperend OSD? Dat gaat zo te zien na een tijdje vanzelf weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
wcduck schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:23:
Nog een tweede opmerking: in de startpost staat dat de HC versie gelijk is, alleen dan met andere backlight. Er zijn steeds meer vermoedens dat er ook een ander panel in zit. Deze vermoedens worden aangewakkerd door de eigenschappen die toch wat anders zijn dan die van de niet HC versie. Zo verschuiven de kleuren bij het aanpassen van de kijkhoek (zie ook posts boven mij).

Tenslotte zie ik in de startpost ook niets staan over het "hidden menu". Hierin kan je nog meer aanpassen, en zien hoe lang je monitor al aan heeft gestaan. Daarnaast is ook de revisie te zien, het panel type en bios. Als ik op "-" druk, komt dit bij mij naar voren. Is dit bij andere mensen ook zo? Volgens andere bronnen kom je er op deze manier op:
- uitzetten
- menu en + indrukken
- power erbij indrukken
- wanneer het scherm aan is de knoppen loslaten
Startpost ga ik aanpassen, bedankt voor je info. Bij mij komt de info ook als ik op de - druk. Hidden menu krijg ik niet voor elkaar...

Edit: heb uitgevogeld hoe beide menu's werken. FAQ is geupdate!

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Tachyon schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 00:36:
[...]

Ik heb hem sinds eind maart en ik zit op ~3100 draaiuren. Dat is ruim 4 maanden.
Zet jij je monitor echt uit met het knopje? Ik doe dat dus niet en dan loopt de teller dus gewoon 24/7 door.
Ik zet 'm met het knopje uit in de veronderstelling dat ie dan ook echt uit is. Schijnbaar is dat niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik zou wel graag eens de 2407WFP (non dan wel HC versie) naast een EIZO HD2441 willen zien, gewoon om te weten hoe veel beter die kleuren van de EIZO zijn, hij is wel 2x zo duur maar ik zit serieus te overwegen om voor dit beest te gaan, vooral omdat dit LCD scherm gericht is op de film/game gebruiker en ik een nogal aas op hoge kwaliteit producten, is er niet toevallig iemand die beide schermen een keer getest/gebruikt heeft?

Edit: zie dat de Eizo nog niet eens te krijgen is

[ Voor 22% gewijzigd door Guumuus op 01-08-2007 22:12 ]

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228348

Ahum.., Ik zie (of eigenlijk niet) dat de 2407 niet meer door Supradictus aangeboden wordt! What's up with that?! :N

Edit: hier is hij wel te krijgen gek 8)7 genoeg (ook Supr.?)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 228348 op 01-08-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:30
Ik heb de 2407WFP-HC sinds maandag in huis; geleverd door Qsix. Keurige en snelle levering, helaas miste een voeding kabel maar die heb ik zolang geleend van een ander toestel.

De monitor lijkt helemaal prima, ik heb nog geen dode pixels kunnen ontdekken :) . Omdat het mijn bedoeling is om de monitor te gebruiken voor fotografie/beeldbewerking heb ik de monitor gekalibreerd. Ik ben er nog niet van overtuigd ben dat ik de beste instellingen al heb gevonden, dus als iemand tips heeft...die zijn welkom

Met de spyder2 heb je de mogelijkheid om naar aanleiding van je omgevingslicht de monitor bij te stellen. Doordat ik geen direct invallend licht op de monitor heb meet de spyder dat de helderheid van de monitor een heel stuk naar beneden kan. Daarnaast gaf deze ook aan dat een kleurtemperatuur van 5800K goed zou zijn. Na kalibratie was de kleur een stuk geler dan ik zou willen zien, en was de helderheid van de monitor zo ver naar beneden bij gesteld dat wit bijna grijs was, zwarte extreem dichtgelopen.

Dit is blijkbaar niet de juiste aanpak. Daarom heb ik eenmaal gekalibreerd op 'native white point', wat weer veel te blauw is naar mijn idee, maar voor de rest waren bv. de zwarten veel beter.

De monitor laat zich goed afstellen, met de allerlaatste/huidige instellingen ben ik behoorlijk tevreden, maar ik ben nog niet overtuigd dat ik de perfecte afstelling heb gevonden. Ik denk dat dit zeker te maken kan hebben met dat ik mogelijk niet de juiste benadering heb gevonden om dat te realiseren.

De beste poging tot kalibratie heb ik gedaan met een white point van 6500 Kelvin, gamma 2.2, ik heb de helderheids niveaus niet vooraf bepaald/gemeten, maar gelaten zoals het was. Dit levert een prettige kleurtemperatuur op, kleuren lijken goed gebalanceerd. Helderheid is nog een tikkeltje aan de hoge kant, maar ik heb nauwelijks last van dicht gelopen zwart. Bij de afbeeldingen van LCD test kan ik de verschillende zwarten vanaf 2 duidelijk onderscheiden. Ik zie echter wel wat banding bij de gradiënt test. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
Voedingskabel ontbrak hier ook. Ik maak er geen probleem van omdat ik er genoeg heb, maar het is natuurlijk niet netjes.

Ik heb de helderheid en contrast nog op 50 staan. Profiel heb ik op multimedia gezet. Wel heb ik de Adobe Gamma wizard gedraaid en daarmee een profiel aangemaakt. Op het eind laat hij het verschil voor en na zien; dit heeft bij mij echt goed geholpen. Ik heb geen calibrator maar vindt de kleuren erg mooi, foto's komen natuurlijk over.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214826

hoi_roy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:10:
Ik heb de 2407WFP-HC sinds maandag in huis; geleverd door Qsix. Keurige en snelle levering, helaas miste een voeding kabel maar die heb ik zolang geleend van een ander toestel.
Hoe duur wastie? Dat staat namelijk momenteel niet op Qsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb er 2 bij Rob besteld, echter zijn ze op dit moment niet leverbaar. Rob had een pre-order gehad en er zou er nog een volgen, maar dat is uitgebleven. Het is nu wachten totdat Dell de hc variant uitbrengt hier.

Afwachten dus helaas :(

@Genius-At-Play
prijs was hetzelfde als de non-hc, 649 dacht ik

[ Voor 12% gewijzigd door Brains op 03-08-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214826

Wow Dat is wel vetjes. Ik ben blij datk heb gewacht met kopen :P En eerst een PS3 heb gekocht. Nu gewoon een betere versie :P voor de zelfde prijs... en dat is als klopt wat jij zegt natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228348

@Elektronicanet
Elektronicanet schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:54:
[...]

Ik heb de FAQ ge-update. Mijn scherm hing iets naar rechts, gelukkig heb ik het zelf op kunnen lossen.
Ik heb geprobeerd te zoeken maar kan de oplossing niet 1,2,3 vinden :$ (ik zit nog niet zo lang op tweakers..).

Kun je aangeven waar dit staat?
Alvast dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
Bekijk de allereerste post van dit topic eens :) Op het einde staat een kleine FAQ.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Leuk die ervaringen hier echter ik twijfel nog OF ik het zal doen omdat de meeste berichten die ik over Dell ontvang veelal over hun belabberder achterafservice gaat en de onmogelijkheid om voor jou als consument (wanneer er daadwerkelijke problemen zijn op hard/softwaregebied) deze evt zelf op te lossen. Van wat ik hoorde is alles zo afgestemd dat alleen een gecertificeerde Dell flip dit mag repareren. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met het weergeven van TV op een Dell monitor? Ik bedoel dan direct op de monitor aangesloten, zonder tussenkomst van een pc. Zelf zit ik te denken over deze: http://www.avermedia.nl/a...box_avertvbox9.asp?show=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Denk niet echt dat er veel mensen met ervaring zijn.

Maar naar mijn weten kun je maar beter minimaal een digitaal tv abbo hebben. En het liefst alleen High Definition zenders(uitzendingen). Want 'normale' tv uitzendingen zijn 640x480 of 704x396 voor widescreen geloof ik. En dat uitrekken naar 1680x1050 of 1920x1200 zal wel niet zonder kwaliteits verlies gaan.

Dus kwa kwaliteit hangt het af hoe ver je eraf zit en dergelijke natuurlijk. 640x480 (gamecube - composite) is nog best te doen met 1,5 tot 2m afstand (van 24inch).

Dus voor kwaliteit's tv kun je het beste een 'tv' kopen ipv een monitor. Maar hangt natuurlijk af van je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 14:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

wcduck schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:21:
Heeft iemand hier ervaring met het weergeven van TV op een Dell monitor? Ik bedoel dan direct op de monitor aangesloten, zonder tussenkomst van een pc. Zelf zit ik te denken over deze: http://www.avermedia.nl/a...box_avertvbox9.asp?show=3
Je moet er echt ver van zitten, anders is het beeld echt niet mooi! Het is immers een monitor en geen tv. Een TV heeft allerlei optimalisaties om het beeld mooier te maken. Als dat apparaat dit soort optimalisaties ingebouwd heeft, dan is het denk ik wel te doen.

Ik heb ook iets met mijn inmiddels 8 maanden oude 2407 wfp. Sinds de eerste keer dat ik de dvi kabel in de monitor heb gedraaid, heb ik die er niet meer uit kunnen halen. De schroeven blijven meedraaien... Hoe los ik dit op?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik heb de gok maar gewaagd. Ik heb de AverTV Mediabox 9 besteld. Ik zal er wel een review over maken. Ik vrees eigenlijk het ergste. Ik vind divx op deze monitor al zo slecht. Zelfs bij DVD vind ik de kwaliteit niet goed genoeg. Over een paar uur heb ik mijn eerste 1080p film binnen. Ik ben benieuwd hoe deze mij gaat bevallen op dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:28:
Ik heb de gok maar gewaagd. Ik heb de AverTV Mediabox 9 besteld. Ik zal er wel een review over maken. Ik vrees eigenlijk het ergste. Ik vind divx op deze monitor al zo slecht. Zelfs bij DVD vind ik de kwaliteit niet goed genoeg. Over een paar uur heb ik mijn eerste 1080p film binnen. Ik ben benieuwd hoe deze mij gaat bevallen op dit scherm.
http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/
http://www.microsoft.com/...ideo/contentshowcase.aspx

Voor als je niet kunt wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185771

Ik heb een Dell 2007wfp bij Supdradictus besteld. Zoals bij velen bekend: supersnelle levering en antwoord op mail. Nu heb ik het scherm aangesloten, en als ik een videobestand afspeel heb ik in de rechterbovenhoek van de mediaplayer (verschillende getest) een soort lag. Je ziet duidelijk de rechter bovenhoek afgetekend en dit lijkt achter te lopen bij de rest van het beeld. Zijn er mensen die hier ook tegenaan zijn gelopen, weten wat dit is en vooral: weten hoe dit op te lossen?

edit:
Het komt alleen voor met avi-bestanden, heb ik nu gemerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 185771 op 07-08-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226971

heb hem gister ook gehaald, goeie monitor. 226BW van samsung kan hier niet aan tippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:42

nIghtorius

Poef!

Anoniem: 185771 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:03:
Ik heb een Dell 2007wfp bij Supdradictus besteld. Zoals bij velen bekend: supersnelle levering en antwoord op mail. Nu heb ik het scherm aangesloten, en als ik een videobestand afspeel heb ik in de rechterbovenhoek van de mediaplayer (verschillende getest) een soort lag. Je ziet duidelijk de rechter bovenhoek afgetekend en dit lijkt achter te lopen bij de rest van het beeld. Zijn er mensen die hier ook tegenaan zijn gelopen, weten wat dit is en vooral: weten hoe dit op te lossen?

edit:
Het komt alleen voor met avi-bestanden, heb ik nu gemerkt.
hmmm.. heb je een nvidia kaart en ziet het er zo uit?

code:
1
2
3
4
5
6
yyyyyxxxx
yyyyyyxxx
yyyyyyyxx
yyyyyyyyx
yyyyyyyyy
yyyyyyyyy

x = het trage gedeelte?
y = het gewone gedeelte?

dit heb ik gehad met m'n 8800GTX onder XP. remedie was drivers deïnstalleren. alles in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\nVidia wegflikkeren. en de drivers opnieuw installeren.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Anoniem: 226971 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:38:
heb hem gister ook gehaald, goeie monitor. 226BW van samsung kan hier niet aan tippen..
Edit: De prijs ook niet :P

[ Voor 7% gewijzigd door keldererik op 12-08-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Na twee scherm te hebben omgewisseld bij Rob vanwegen de backlight heb ik op mn derde 24" die ik van dell gekregen heb een dode pixel :( :( !#$%^%$#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185771

nIghtorius schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:05:
[...]

hmmm.. heb je een nvidia kaart en ziet het er zo uit?

code:
1
2
3
4
5
6
yyyyyxxxx
yyyyyyxxx
yyyyyyyxx
yyyyyyyyx
yyyyyyyyy
yyyyyyyyy

x = het trage gedeelte?
y = het gewone gedeelte?

dit heb ik gehad met m'n 8800GTX onder XP. remedie was drivers deïnstalleren. alles in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\nVidia wegflikkeren. en de drivers opnieuw installeren.
Precies zo ja, en heb een 8800-kaart. Ga het proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Het topic begint een beetje in te zakken, helaas.
Na de aankondiging van de 2407wfp-hc bij Supradictus was het topic helemaal hot. Het bleek echter maar over een kleine pre-order te gaan en nu is het wachten op Dell. Waarschijnlijk zullen de schappen van het oude model (de non hc) eerst leeg verkocht moeten worden, alvorens Dell de nieuwe gaat leveren.

Weet iemand iets meer over de "verkoop strategie" van Dell? De 2407wfp-hc is buiten Europa volop te koop en hier zitten we nog maar te wachten en zijn we lekker gemaakt met een kleine pre-order. Ik zit zelf op de hc versie te wachten en ik denk ook meerdere tweakers. Persoonlijk zou ik zelf niet meer de "oude" kopen, nu ik weet dat er een nieuwe is, ook al is de A04 niet slecht. Hoelang zou Dell het nog vol kunnen houden voordat ze hier de hc versie gaan leveren? Net zolang dat de schappen bij hun leeg zijn of zouden ze een datum in gedachten hebben.

We weten dat die komt, de vraag is wanneer. Een Nederlandse reclame spreuk: "And now we wait".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2007FP A04, beetje backlightbleeding van onderen... hoort het of ben ik de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Anoniem: 226971 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:44:
2007FP A04, beetje backlightbleeding van onderen... hoort het of ben ik de enige ?
Alle tft's hebben backlight bleeding tot een bepaalde graad. Dat is meer tft eigen. Het is meer of jij je persoonlijk ergert aan de hoeveelheid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1X2
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik heb wat gelezen over Input lag van 33 milli seconden bij de 2407wfp-hc.

Is dit te merken met Gamen ??

en hoe zit het met Ghosting ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blmp schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:39:
[...]

Alle tft's hebben backlight bleeding tot een bepaalde graad. Dat is meer tft eigen. Het is meer of jij je persoonlijk ergert aan de hoeveelheid ervan.
Als ik er op een goedkoop 15" laptop-TFT scherm al geen last van heb (maar ik het dus wel zie), dan gok ik zo dat ik het op de hoogwaardige 2407WFP niet ga merken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik de settings van een 2007FP van iemand die er tevreden over is en/of het gecalibreerd heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 13:41

Hazzz-E

Que?

Brains schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:53:
Na de aankondiging van de 2407wfp-hc bij Supradictus was het topic helemaal hot. Het bleek echter maar over een kleine pre-order te gaan en nu is het wachten op Dell. Waarschijnlijk zullen de schappen van het oude model (de non hc) eerst leeg verkocht moeten worden, alvorens Dell de nieuwe gaat leveren.

Weet iemand iets meer over de "verkoop strategie" van Dell? De 2407wfp-hc is buiten Europa volop te koop en hier zitten we nog maar te wachten en zijn we lekker gemaakt met een kleine pre-order. Ik zit zelf op de hc versie te wachten en ik denk ook meerdere tweakers. Persoonlijk zou ik zelf niet meer de "oude" kopen, nu ik weet dat er een nieuwe is, ook al is de A04 niet slecht. Hoelang zou Dell het nog vol kunnen houden voordat ze hier de hc versie gaan leveren? Net zolang dat de schappen bij hun leeg zijn of zouden ze een datum in gedachten hebben.

We weten dat die komt, de vraag is wanneer. Een Nederlandse reclame spreuk: "And now we wait".
Ik heb vorige week een nieuw Dell systeem besteld. Wilde er een 2407WFP-HC bij bestellen, alleen de sales persoon aan de telefoon wist niet eens af van het bestaan van de HC... Hij heeft het ook nog eens goed in het systeem gezocht, maar kon hem niet vinden... Heb dus maar gewoon een non-HC besteld... Wilde nl toch wel die 24" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 15-06 15:32
Brains schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:53:

Ik heb Rob gemaild, en hij verwacht de volgende lading HC schermen volgende week binnen te hebben.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:13
deCube schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:05:
[...]

Ik heb Rob gemaild, en hij verwacht de volgende lading HC schermen volgende week binnen te hebben.
Jeej wilde deze week toch echt een 2407 halen had ik in mijn vakantie bedacht (Italië ftw!) maar wist niet van het bestaan van HC af. Kwam ik terug las ik ineens allemaal verhalen hierover en dacht gelijk al: Kut dat wordt toch nog iets langer wachten. Nou een weekje kan er nog wel af...
Stom vraagje: waarom staan de 2407 en de 2007 niet meer in de pricewatch? Eerst stond supradictus er toch ook bij met zn nieuwe website?
Tweede stomme vraagje: prijs is toch gelijk tussen de 2407 non-HC en de 2407 HC bij Rob?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:01
Ik zie bij Supradictus de 2407 niet meer staan, misschien wacht hij ook wel op het nieuwe model?

EDIT! HIER alsnog gevonden! :*) Wil hem ook heel graag hebben en heb de prijs aangevraagd... is dat (net zoals Supradictus zijn prijs) zo'n 650 euro + verzendkosten dan ga ik hem kopen :)

[ Voor 55% gewijzigd door Jorn1986 op 13-08-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Jorn1986 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:40:
Ik zie bij Supradictus de 2407 niet meer staan, misschien wacht hij ook wel op het nieuwe model?

EDIT! HIER alsnog gevonden! :*) Wil hem ook heel graag hebben en heb de prijs aangevraagd... is dat (net zoals Supradictus zijn prijs) zo'n 650 euro + verzendkosten dan ga ik hem kopen :)
Even voor de goede orde, Supradictus = Qsix = Rob ;)
bokkow schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

Jeej wilde deze week toch echt een 2407 halen had ik in mijn vakantie bedacht (Italië ftw!) maar wist niet van het bestaan van HC af. Kwam ik terug las ik ineens allemaal verhalen hierover en dacht gelijk al: Kut dat wordt toch nog iets langer wachten. Nou een weekje kan er nog wel af...
Stom vraagje: waarom staan de 2407 en de 2007 niet meer in de pricewatch? Eerst stond supradictus er toch ook bij met zn nieuwe website?
Tweede stomme vraagje: prijs is toch gelijk tussen de 2407 non-HC en de 2407 HC bij Rob?
Vraag 1, vraag ik me ook al een tijdje af. :?
Vraag 2, de vorige lading HC's waren ook € 650,- dus lijkt me dat de prijs hetzelfde blijft.

[ Voor 43% gewijzigd door deCube op 13-08-2007 10:02 ]

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nog 1 vraagje: er zit toch wel een hoogwaardige DVI-kabel bij zo'n groot Dell Scherm bijgeleverd? 1920x1200 is niet niks qua resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Ja, er zit een DVI kabel bij. Hoogwaardig? Het is een digitaal signaal man, er zijn hier zat topics vol geschreven dat "de prijs" van de kabel er niet meer toe doet en er geen kwaliteit verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Oke, jij weet er zo te horen meer vanaf dan mij.... nu nog de prijs via de mail te weten komen, ben benieuwd...

maar zit ook met een dilemma: het 24'' scherm kan natuurlijk heel mooi full HD signalen weergeven, maar aan de andere kant weet ik niet hoe zwaar DX10 games gaan worden om de volle 1920x1200 resolutie te gaan benutten (heb een 8800GTX, ben een gamer, just FYI)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:14
deCube schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:00:
[...]

Even voor de goede orde, Supradictus = Qsix = Rob ;)

[...]

Vraag 1, vraag ik me ook al een tijdje af. :?
Vraag 2, de vorige lading HC's waren ook € 650,- dus lijkt me dat de prijs hetzelfde blijft.
De nieuwe HC is 658,50 incl. verzendkosten. Hij krijgt ze volgende week binnen alsdus Dell. Verder kun je alleen nog de 2007wfp via ebay kopen, en de 2407 non HC is niet meer te krijgen zo lijkt het.
Jorn1986 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:38:
Oke, jij weet er zo te horen meer vanaf dan mij.... nu nog de prijs via de mail te weten komen, ben benieuwd...

maar zit ook met een dilemma: het 24'' scherm kan natuurlijk heel mooi full HD signalen weergeven, maar aan de andere kant weet ik niet hoe zwaar DX10 games gaan worden om de volle 1920x1200 resolutie te gaan benutten (heb een 8800GTX, ben een gamer, just FYI)...
Je kunt ook 1680x1050 met 1:1 of aspect scaling proberen mocht je 1920x1200 niet goed trekken :P. Ik heb gehoord dat dat er nog best aardig uitziet.

[ Voor 37% gewijzigd door Jorick op 13-08-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Jorn1986 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:38:

GTX moet het wel aankunnen, mede dankzij de grote hoeveelheid geheugen.

Back ontopic.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heb hem dan toch maar besteld, ben heel benieuwd!

Zodra ik hem heb laat ik jullie mijn bevindingen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Jorick schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

De nieuwe HC is 658,50 incl. verzendkosten. Hij krijgt ze volgende week binnen alsdus Dell. Verder kun je alleen nog de 2007wfp via ebay kopen, en de 2407 non HC is niet meer te krijgen zo lijkt het.
Toevoeging aan dit verhaal na een mailtje te hebben gestuurd over leverbaarheid HC versie:
Rob:
Hij blijft leverbaar, dus geen probleem!U kunt alvast bestellen, zodra hij dan bij ons binnen is,wordt die nog dezelfde dag naar u verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
bokkow schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:
[...]

Toevoeging aan dit verhaal na een mailtje te hebben gestuurd over leverbaarheid HC versie:

[...]
Volgende week -> schreef hij dat op zondag of op maandag (vandaag)? Ofterwel: deze week of dus echt volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Jorn1986 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:37:
[...]

Volgende week -> schreef hij dat op zondag of op maandag (vandaag)? Ofterwel: deze week of dus echt volgende week?
Ik denk dat hij met volgende week ergens tussen 20 en 25 augustus bedoely.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorick op 14-08-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnake
  • Laatst online: 27-01-2009
Hoe doet die 2407 het met non-native schermresoluties? e.g. 1680x1050 moest ik een niet vlot kunnen draaien in 1920x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

De A04 revisie heeft 1:1 pixelmapping. Dus geen probleem lijkt me, uiteraard wordt je diagonaal wel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Hebben mensen al een DVD recorder aangesloten op het scherm? Op die manier zou je tv kunnen kijken. Ik vroeg me af hoe het beeld zich dan uitrekt wanneer het is aangesloten op de component of S-VHS aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:32:
Hebben mensen al een DVD recorder aangesloten op het scherm? Op die manier zou je tv kunnen kijken. Ik vroeg me af hoe het beeld zich dan uitrekt wanneer het is aangesloten op de component of S-VHS aansluiting.
Een goede DVD-recoder met PAL-plus ondersteuning, aangesloten op de DVI ingang, zal dat vast allemaal zelf wel regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik mijn DVI ingang zit echter al mijn computer. Dat is het probleem. Ik heb er een videorecorder op aangesloten (via s-vhs), en dat beeld werd platgetrokken. Geen gezicht. De optie om hem 4:3 te scalen werkte wel, maar deze instelling werd niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Ik zie nu op de Dell site dat de 2407wfp niet meer in de aanbieding is, hij kost nu weer € 974,61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het updaten naar een andere revisie? Is dit mogelijk, of is het alleen door Dell te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Updaten, dat is een goede. Ik weet niet of "kleinigheidjes" via een soort firmware update plaats kunnen vinden. De nieuwe HC versie heeft een ander paneel, dus dat zou niet kunnen. Maar of het mogelijk is om van A01 naar A02 te gaan, dat weet ik niet.

Rob heeft vandaag kenbaar gemaakt dat mijn HC's volgende week komen, nu maar hopen, ik sta te popelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:16

vanDaal

-ismeereentje

Ik weet niet of het in dit topic (of eerdere topics) al genoemd is, maar ik ben een PC voor mijn ouders aan het samenstellen, zonder monitor. Bij het configureren kun je kiezen voor extra's. De 2407FPW staat hier ook bij, voor een meerprijs van €422,45. Dat is toch een stuk lager dan de prijs die Dell los voor dit scherm vraagt.

Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanDaal schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:40:
Ik weet niet of het in dit topic (of eerdere topics) al genoemd is, maar ik ben een PC voor mijn ouders aan het samenstellen, zonder monitor. Bij het configureren kun je kiezen voor extra's. De 2407FPW staat hier ook bij, voor een meerprijs van €422,45. Dat is toch een stuk lager dan de prijs die Dell los voor dit scherm vraagt.

Of mis ik iets?
Is het niet een 2407WFP in plaats van een 300 euro kostend 19" TFT scherm?

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.vandaal.com/temp/200708-Dell.jpg

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 23:50

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Lijkt inderdaad dat het voor een vrij lage prijs is. :)

Vergelijk anders voor jezelf eens de totale eindkosten van de PC zonder monitor en de PC mét 2407WFP. Dan moet je het toch wel zeker kunnen weten of het klopt de ja of de nee.
Desnoods bel je Dell ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 16-08-2007 00:10 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Elektronicanet
Is wel exclusief BTW, maar dan nog... Toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Elektronicanet op 16-08-2007 00:30 ]

Nederlander in België

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

inclusief nog steeds zo'n 500E. Waarschijnlijk omdat je een heel systeem samenstelt, maar dan nog idd :?.

Ik zit ook te overwegen een 2407WFP-HC aan te schaffen. Als de videokaart het niet meer trekt dan haal ik wel een betere wanneer dat echt nodig is. Gamen gaat dus prima op dit scherm? Eveneens films kijken?

specs

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Als je bij Dell een systeem configureerd waar al een 19" monitor bij zit, dan kost een 24" nog maar 422 euro . . . (O, en 45 cent) 8)7

Inclusief btw!

Edit: Bedankt voor het zien van de toegevoegde waarde VanDaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Morbid2002 op 16-08-2007 11:34 ]

• RoelJewel
Morbid2002 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:33:
Als je bij Dell een systeem configureerd waar al een 19" monitor bij zit, dan kost een 24" nog maar 422 euro . . . (O, en 45 cent) 8)7

Inclusief btw!
Daar werd hierboven al een aantal posts aan gewijd.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Alleen nog niet dat het inderdaad inclusief BTW is ("Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten (tenzij anders vermeld)"). En ik kreeg gisteren dus een prijs van 422 Euro zonder dat ik uberhaupt een monitor standaard had. Overigens krijg ik dat op dit moment niet meer voor elkaar :/

Maar kennelijk doet Dell het nog niet zo lang aangezien er nu een tweede persoon is die het aankaart.

[ Voor 25% gewijzigd door vanDaal op 16-08-2007 09:55 ]

• Morbid2002
VanDaal, het lukt nog steeds. Een model zonder monitor, vervolgens monitor selecteren levert op 499 euro.

Een model met monitor en deze wijzigen in de 24" levert op 422 euro.

Edit: wellicht puur toeval, maar de amerikaanse prijs voor dell 24" is momenteel 569 us dollar. Duw dit gegeven door de grote wisselkoers calculator en dat levert een euro prijs op van 422 :)

[ Voor 35% gewijzigd door Morbid2002 op 16-08-2007 11:40 ]

• Brains
Interessant! De goedkoopste kast kost ongeveer 400-500 euro, plus het scherm is een kleine 1000 euro, alleen heb je dan een kastje over die nog moet slijten. Maar om die te slijten voor 350 euro, om goedkoper te zijn dan bij qsix...

Maar de prijzen bij Dell zijn maar vreemd, als ik als klein zakelijk een laptop bestel en er een monitor bij wil kiezen dan krijg ik dit te zien:

Geen

Dell 19-inch E197FP-flatpanel (Zwart, TCO99) - Europees [meerprijs € 229,00 of € 8/maand-1]

Dell 20-inch UltraSharp 2007FP-flatpanel (Zwart, TCO99) - Euro [meerprijs € 419,00 of € 15/maand-1]

Dell 20-inch UltraSharp 2007FPW-breedbeeldflatpanel (Zwart, TCO99) - Euro [meerprijs € 389,00 of € 14/maand-1]

Dell 24" UltraSharp Wide Aspect Black (TCO99) Flat Panel Monitor (2407WFP) {European} [meerprijs € 819,00 of € 29/maand-1]

Ja, als je het scherm bij een laptop koopt, dan is die nog duurder dan als je het los koopt! Oja en dan ook nog eens EX BTW, dus 819ex btw!!!

• Jorn1986
Zijn er zulke hoge prijsverlagingen op komst voor de 24'' UltraSharp? :X

Heb spontaan spijt dat ik 650 euro betaald heb voor de 24''.

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Ik heb em dus ook binnen gehad... Gewoon bij mn Dell systeem besteld en dus ook maar 422 voor betaald :)

• Brains
@Jorn1986: Het is wel in conbinatie met een computer en niet los.
Maar als je die toch "wilt hebben"...

• RoelJewel
Misschien dat die lagere prijzen met de non-HC en HC-versie te maken hebben. Zo kunnen ze oude voorraden makkelijk kwijt :).

• Brains
Dat zou ook nog kunnen, dat ze het huidige type zo proberen te slijten.

RoelJewel schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:24:
Misschien dat die lagere prijzen met de non-HC en HC-versie te maken hebben. Zo kunnen ze oude voorraden makkelijk kwijt :).
Dat is ook een goede. Ik gok zelf dan op de combinatie non-HC, en een stukje koppelverkoop (wat het uiteraard ook goedkoper maakt).

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Hazzz-E schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:48:
Ik heb em dus ook binnen gehad... Gewoon bij mn Dell systeem besteld en dus ook maar 422 voor betaald :)
Nice, wanneer?

En welke revisie heb je gekregen?

-edit-
Ik heb net ook een bestelling geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door vanDaal op 16-08-2007 14:32 ]

• Tripp

Tripp

Wreah

Ik had begrepen dat Rob/Qsix snel reageert via email? Sinds gisteravond heb ik nog geen reply gehad.

Ja ik popel om dit ding aan te schaffen eerlijk gezegd :P.

specs

Tripp schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:40:
Ik had begrepen dat Rob/Qsix snel reageert via email? Sinds gisteravond heb ik nog geen reply gehad.

Ja ik popel om dit ding aan te schaffen eerlijk gezegd :P.
Even geduld hebben, soms is het idd razendsnel (zondagochtend 7:30 binnen 5 minuten reactie), soms op een normaal mensen tempo. :)

• Tripp

Tripp

Wreah

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

Even geduld hebben, soms is het idd razendsnel (zondagochtend 7:30 binnen 5 minuten reactie), soms op een normaal mensen tempo. :)
Ah, ik zit weer eens te huilen om niets dus.

offtopic:
20cm? :') 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 16-08-2007 15:47 ]

specs

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

vanDaal schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:02:
[...]
Nice, wanneer?

En welke revisie heb je gekregen?

-edit-
Ik heb net ook een bestelling geplaatst.
1 Aug :| ... Ze zijn bezig met het overstappen op nieuw bestel systeem... Dus gaat het geloof ik veel fout met bestellingen atm...

Maar kheb een A04 gekregen... Echt tof schermpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Jorick schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Ik denk dat hij met volgende week ergens tussen 20 en 25 augustus bedoely.
Ja klopt, wordt inderdaad wat langer wachten... hoop dat het het wachten waard is ;)
RoelJewel schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:24:
gelukkig maar, ik krijg namelijk de HC-versie voor de ''volle mep'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton1234
  • Laatst online: 16-12-2022
Vraag: op de Dell site staat de Dell Ultrasharp 2407WFP zonder
HC althans het staat er niet bij vermeld voor het luttelen bedrag van 974,65e
Bij losse aankoop.

http://accessories.euro.d...s=dhs&cs=nldhs1&sku=59204

Ik lees hier dat ie voor 422e over de toonbank gaat... iets begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ton1234 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:40:
Vraag: op de Dell site staat de Dell Ultrasharp 2407WFP zonder
HC althans het staat er niet bij vermeld voor het luttelen bedrag van 974,65e
Bij losse aankoop.

http://accessories.euro.d...s=dhs&cs=nldhs1&sku=59204

Ik lees hier dat ie voor 422e over de toonbank gaat... iets begrijp ik niet.
opnieuw lezen, als je het niet kan vinden wat doe je ? ga je terug naar et begin en lees je et opnieuw.. >:)

wat ik heb begrepen is dat je dat als een soort "aanbieding" van dell krijgt als je er een systeem samenstelt... anders kom je er niet in aanmerking voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Klopt, het kan trouwens nog grappiger.

Als je hier kiest voor de duurste Inspiron 531 (standaard 829 inclusief 22"), vervolgens kiest voor "Geen 22-inch breedbeeldmonitor", dan is de meerprijs van een 24" nog maar € 339,15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
vanDaal schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:41:
Klopt, het kan trouwens nog grappiger.

Als je hier kiest voor de duurste Inspiron 531 (standaard 829 inclusief 22"), vervolgens kiest voor "Geen 22-inch breedbeeldmonitor", dan is de meerprijs van een 24" nog maar € 339,15.
Maar als ik het goed begrijp moet je er dan wel een systeem bij kopen wil je een scherm hebben voor zo'n lage prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij wel ja, maar probeer het zelf eens via de Dell site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 00:44
Een absoluut onmisbaar nieuwtje voor dit topic.
Vanaf vandaag (volgens mij) op de DELL site:
Nieuw!
DELL
Dell™ UltraSharp™ 2407WFP-HC 24-inch LCD-breedbeeldflatpanel (Zwart, TCO99)

€ 974,61
Kost nog steeds net zoveel als de non-HC versie die je ook nog steeds kan bestellen. Mijn geld is overgemaakt, en niet direct naar DELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws voor Qsix, hoop ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuigzoen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 17:42
Ik wacht met smart op QSIX,
mijn centjes zijn overgemaakt :)

Met een beetje mazzel geniet ik deze week dus nog van het nieuwe scherm. :9~

A.k.a. basjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Same here, kan er bijna niet op wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
Mijn centjes zijn alweer ruim 2 weken bij Rob, had gehoopt op de 1e levering maar helaas.

Heeft iemand Rob/QSix/Supradictus al gemaild (lastig gevallen) of hij ze al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuigzoen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 17:42
Ik wacht even af.

Hij heeft beloofd ze te versturen de dag dat hij ze binnen heeft.
Dat ze nu vermeld staan op de website van Dell betekend helaas nog niet dat Rob ze binnen heeft.

Ik gok op woensdag/ donderdag.

www.duurtlang.nl

[ Voor 0% gewijzigd door zuigzoen op 20-08-2007 11:45 . Reden: typo ]

A.k.a. basjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb zelf wel belang bij de Dell Ultrasharp 2007 WFP monitor maar ben een beetje angstig omdat hij in verhouding tot andere monitoren een hogere reactie tijd heeft.
Ik weet dat dit komt omdat dit GEEN tn paneel is.
Maar nu hoop ik van ''gamers'' hier te horen dat deze monitor wel geschikt is voor ''snelle'' fps games.
Games wie ik speel zijn : CoD2 , Warsow en CSS.

IK heb 1 maand geleden al een Samsung 206 BW terug gebracht omdat ik niet helemaal tevreden was , dit komt ook mede door de verschillende panelen in die serie.

Ik hoop van jullie nuttige ervaringen/ reacties te horen!
Want deze monitoren zien er echt strak uit. :*)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
dreameater schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:33:
Ik heb zelf wel belang bij de Dell Ultrasharp 2007 WFP monitor maar ben een beetje angstig omdat hij in verhouding tot andere monitoren een hogere reactie tijd heeft.
Ik weet dat dit komt omdat dit GEEN tn paneel is.
Maar nu hoop ik van ''gamers'' hier te horen dat deze monitor wel geschikt is voor ''snelle'' fps games.
Games wie ik speel zijn : CoD2 , Warsow en CSS.

IK heb 1 maand geleden al een Samsung 206 BW terug gebracht omdat ik niet helemaal tevreden was , dit komt ook mede door de verschillende panelen in die serie.

Ik hoop van jullie nuttige ervaringen/ reacties te horen!
Want deze monitoren zien er echt strak uit. :*)
Ik heb hier zelf een 2007WFP staan en ik heb niets geen last van de 'hoge' responsetijd. Het is mij iig nooit opgevallen tijdens het spelen van CSS, CoD2, TDU en andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-07 01:52

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Die 16ms reactietijd die je in de topicstart ziet staan, is volgensmij de Black-to-White reactietijd. De Gray-to-Gray zal wss net zoals bij de 2407WFP 6ms zijn. (bijna) Alle fabrikanten adverteren met de Gray-to-Gray reactietijd, dus als je het vergelijkt moet je bedenken dat die 6ms is. Dat is helemaal niet traag, sterker nog, dat is vrij snel. In princiepe heb je bij reactie tijden onder de 10 (of 8 ) ms niet tot nauwelijks ghosting, het zal iniedergeval als het goed is niet merkbaar zijn (en zeker niet storend).

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja ik merkte zelfs bij mijn ! 2 ms ! g2g 206 BW schermpje dat het anders ''voelde'' als op een CRT.
Ik weet niet echt of het ghosting was maar het voelde wel allemaal wat stroperig en trager.

Weet iemand waar ik deze monitor kan uitproberen ofzo? Winkel?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 15:52
Ik zou het trouwens ERG waarderen als iemand hier wat plaatjes post van zijn wii aangesloten op zijn 2407wfp over component.

Als je oa dit mag geloven is het echt vreselijk slecht, maar er zijn echt nergens plaatjes te vinden hoe slecht nu eigenlijk.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Mocht ik de monitor binnenkrijgen dan zal ik er even wat plaatjes van schieten, maar ik heb er ook niet veel positiefs over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR1966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 10:25
vanDaal schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:40:

Of mis ik iets?
Ik ben hier ook eens wat dieper in gedoken. Wat mij opvalt is dat er bij deze 'combinatieaanbieding' steeds gesproken wordt over FPW 2407 en bij de standaard 2407 over de WFP 2407. Verder is me ook niet helemaal duidelijk hoe het zit met product codes. In de aanbieding staat code 122586. Bij het losse 2407 scherm scherm vind ik dat nergens terug en hebben ze het over Onderdeel fabrikant 860-10014 en DELL onderdeelnummer 59204.

Mijn vraag: Hebben we het wel over het zelfde scherm. Of gaat het hier om een refurbished model of een model met deadpixels of zo ?

Kan iemand mij uitsluitsel geven ? Het aanbod spreekt me opzich wel erg aan
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gelieve geen gegevens of email-adressen van de personen binnen de bedrijven zelf te plaatsen. Als je dus een mail wilt plaatsen, haal dan dat soort informatie even weg.