Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Anoniem: 141965
Zijn er voor de 2407WFP-HC ook 64 bits drivers beschikbaar? De meegeleverde drivers op de cd werken namelijk niet.
waarvoor wil je uberhaupt drivers voor je beeldscherm? kun je een bepaalde reso niet selecteren? als het om het kleurprofiel gaat.. deze kun je gewoon apart installeren.
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 32GB DDR4-3200 | RTX 2070 | 1TB + 512GB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 30" XB3070WQS (2560x1600)
Anoniem: 141965
Dat is toch nodig om gebruik te kunnen maken van de usb poorten en memory card lezers?nIghtorius schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:23:
waarvoor wil je uberhaupt drivers voor je beeldscherm? kun je een bepaalde reso niet selecteren? als het om het kleurprofiel gaat.. deze kun je gewoon apart installeren.
Nee dit is niet noodzakelijk, als je de USB kabel gewoon aansluit op je computer, werkt het als iedere andere cardreader en USB-hub.Anoniem: 141965 schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:51:
[...]
Dat is toch nodig om gebruik te kunnen maken van de usb poorten en memory card lezers?

Work hard & be brave.
Z even weer laten horen: ik heb eigenlijk geen last van ghosting. het is me wel eens opgevallen met zwarte objecten over lichtere objecten die dan wel nagloeien
. Maar dat komt niet vaak voor. Verder valt me toch op dat de inkijkhoek aan de rechterkant niet helemaal juist is, die plek is namelijk iets donkerder (rechtsonderin -en bovenin is het dan nog iets meer). Als ik mijn hoofd wat naar rechts beweeg verdwijnt het effect.
Waar ik me nog het meest aan erger is de inputlag. Met (competatieve) fps spelletjes stoort het me enorm, want alles gebeurt eigenlijk te laat
. het schot komt dan ook iets eerder dan ik mezelf dood zie gaan. Dat merk je gewoon.
Mijn vraag is heeft elke 24" dell die inputlag of heb ik er alleen last van
.
edit: nee dus, PVA schermen hebben dit gewoon
. dan moet ik mijn crt er maar weer naast zetten
. En die is echt superwazig in vergelijking.

Waar ik me nog het meest aan erger is de inputlag. Met (competatieve) fps spelletjes stoort het me enorm, want alles gebeurt eigenlijk te laat

Mijn vraag is heeft elke 24" dell die inputlag of heb ik er alleen last van

edit: nee dus, PVA schermen hebben dit gewoon

[Voor 9% gewijzigd door Tripp op 17-09-2007 01:00]
Om welke fps gaat het hier? Ik wil dit namelijk ook eens op mijn scherm testen.Tripp schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:50:
Z even weer laten horen: ik heb eigenlijk geen last van ghosting. het is me wel eens opgevallen met zwarte objecten over lichtere objecten die dan wel nagloeien. Maar dat komt niet vaak voor. Verder valt me toch op dat de inkijkhoek aan de rechterkant niet helemaal juist is, die plek is namelijk iets donkerder (rechtsonderin -en bovenin is het dan nog iets meer). Als ik mijn hoofd wat naar rechts beweeg verdwijnt het effect.
Waar ik me nog het meest aan erger is de inputlag. Met (competatieve) fps spelletjes stoort het me enorm, want alles gebeurt eigenlijk te laat. het schot komt dan ook iets eerder dan ik mezelf dood zie gaan. Dat merk je gewoon.
Mijn vraag is heeft elke 24" dell die inputlag of heb ik er alleen last van.
edit: nee dus, PVA schermen hebben dit gewoon. dan moet ik mijn crt er maar weer naast zetten
cs 1.6 bijvoorbeeld. Maar ik merk het ook in bioshock(alhoewel die zelf ook al mouselag heeft).
Het mikken gaat gewoon kut en als je de hoek om komt zetten en iemand schiet je neer denk je dat hij valsspeelt, omdat hij al schiet voordat jij ook maar enige kans hebt om je muisknopje in te drukken. Ik dacht dat die lui aan het cheaten waren en ben toen gaan speccen. Maar dan zie je ineens dat ze je gewoon fatsoenlijk neerknallen en zowat alle tijd hebben voordat ik zelf een beetje reageer
.
Als keiharde fpser zit je dan toch echt aan een TN of CRT vast. Alleen is CRT niet breedbeeld kwa monitoren betreft, bovendien ziet ie er een stuk waziger uit. Tijdens gamen is dat dan weer niet zo erg. Maar tijdens het surfen en ander pc gebruik dan (fps)gamen is een tft en dan vooral deze errug fijn hoor. Wat dat betreft wil ik niet meer terug. 1 van mijn oude crt's ernaast heb ik al gedaan maar weer weggehaald omdat de wazigheid simpelweg te groot was. Bovendien is het niet breedbeeld en dat was ook 1 van de redenen waar ik hem voor gamen gekocht had, alleen die inputlag he
. Misschien moet ik er een 20/22" TN paneel ernaast aanschaffen voor gaming. De 2007WFP zou dan eventueel een goede optie zijn, maar dan ben ik weer 300E+ kwijt
. Misschien is die 22" HP wel geschikt.
Keuzes zoals dit suckt
.
Het mikken gaat gewoon kut en als je de hoek om komt zetten en iemand schiet je neer denk je dat hij valsspeelt, omdat hij al schiet voordat jij ook maar enige kans hebt om je muisknopje in te drukken. Ik dacht dat die lui aan het cheaten waren en ben toen gaan speccen. Maar dan zie je ineens dat ze je gewoon fatsoenlijk neerknallen en zowat alle tijd hebben voordat ik zelf een beetje reageer

Als keiharde fpser zit je dan toch echt aan een TN of CRT vast. Alleen is CRT niet breedbeeld kwa monitoren betreft, bovendien ziet ie er een stuk waziger uit. Tijdens gamen is dat dan weer niet zo erg. Maar tijdens het surfen en ander pc gebruik dan (fps)gamen is een tft en dan vooral deze errug fijn hoor. Wat dat betreft wil ik niet meer terug. 1 van mijn oude crt's ernaast heb ik al gedaan maar weer weggehaald omdat de wazigheid simpelweg te groot was. Bovendien is het niet breedbeeld en dat was ook 1 van de redenen waar ik hem voor gamen gekocht had, alleen die inputlag he

Keuzes zoals dit suckt

Dit zal ik vanmiddag/vanavond proberen te onderzoeken op dezelfde wijze.jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 05 september 2007 @ 04:23:
[...]
Zou je een testje willen doen? Zoiets bijvoorbeeld:
jcvjcvjcvjcv in "\[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Dee..."
?
Goed dat ik dit lees. Zolang me dit niet 100% duidelijk is gaat de 2407 dus van de wishlist af hier. Een monitor met inputlag gekocht hebben is een fout te veel.
[Voor 61% gewijzigd door Tripp op 17-09-2007 13:19]
Jep, elk frame staat 16,67 ms op je scherm (60 Hz), bij CRT op 85Hz is dat al minder (11.76). Als er dan ook nog eens 40 ms inputlag bijkomt...
De inputlag is absoluut gezien misschien weinig, maar het speelt precies in de marge die bepaalt of jij hem afpoft, of hij jou.
Jep, ik ken het ook: eerst het geluid, dan het beeld
Ik heb gelezen dat de 2007FP maar iets van 17 ms inputlag heeft, al een stuk beter dan de 40 ms van mijn Samsung 204Ts. Eens uitzoeken.
O, ja, van Supradictus:
Hallo,
Helaas voorlopig niet meer leverbaar! Over een maand ong. pas weer.
Groet,
*
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: * [mailto:*]
Verzonden: dinsdag 11 september 2007 22:56
Aan: *
Onderwerp: Mailformulier van de website.
Naam: *
Bedrijfsnaam:
Email: *
Telefoon: *
Vraag:
Ik zou graag een Dell 2007FP willen bestellen. Ik zie hem wel op de
frontpage staan, maar hij is onbestelbaar? En ik zou graag weten of jullie
de S-IPS modellen of de S-PVA modellen ervan hebben.
De inputlag is absoluut gezien misschien weinig, maar het speelt precies in de marge die bepaalt of jij hem afpoft, of hij jou.
Jep, ik ken het ook: eerst het geluid, dan het beeld

Ik heb gelezen dat de 2007FP maar iets van 17 ms inputlag heeft, al een stuk beter dan de 40 ms van mijn Samsung 204Ts. Eens uitzoeken.
O, ja, van Supradictus:
Hallo,
Helaas voorlopig niet meer leverbaar! Over een maand ong. pas weer.
Groet,
*
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: * [mailto:*]
Verzonden: dinsdag 11 september 2007 22:56
Aan: *
Onderwerp: Mailformulier van de website.
Naam: *
Bedrijfsnaam:
Email: *
Telefoon: *
Vraag:
Ik zou graag een Dell 2007FP willen bestellen. Ik zie hem wel op de
frontpage staan, maar hij is onbestelbaar? En ik zou graag weten of jullie
de S-IPS modellen of de S-PVA modellen ervan hebben.
Zo ik heb even de camera van mijn buurman geleend en een 2e crt aangesloten(SUN 19" scherm met een sony beeldbuis oid). In de minst ergste gevallen is het verschil 10ms en uiterste 50ms. Maar dat is dan alleen met cijfertjes die knipperen. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je een spel speelt en dus van positie veranders zowat het hele beel dvernieuwd moet worden ipv een paar cijfertjes en zodoende meer rekenkracht/tijd kost. Ik zal eens met een film erachter draaiende proberen. Pics komen nog want buurman is namelijk aan het raiden nu
.
edit: hoe verander ik de characters naar 60 per seconde. zie daar niets van in de af8.ini staan.

edit: hoe verander ik de characters naar 60 per seconde. zie daar niets van in de af8.ini staan.
[Voor 8% gewijzigd door Tripp op 17-09-2007 20:48]
Anoniem: 130514
Ter info:Anoniem: 208537 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:20:
@ Tripp:
Zelf heb ik geen ervaring met Spyder2Pro. De profielen heb ik geladen via de volgende route:
Je gaat naar het menu display settings dmv je rechtermuisknop op het bureaublad of via control panel.
Op het tabblad monitor zie je de knop advanced settings staan en daar klik je dan op.
Vervolgens zie je een aantal tabbladen en als het goed is zie je het tabblad color management staan.
Daarna klik je in het tabblad op de knop color management en vervolgens krijg je weer een nieuw schermpje.
Als het goed is zie je dan weer een aantal tabbladen staan. Een daarvan zou advanced moeten heten.
Onderaan zie je de knop change default settings.
In het nieuwe schermpje zie je weer een aantal tabbladen en een daarvan heet devices. Daar moet je dus op klikken.
tot slot zie je onderaan de knop add...
Dit alles heb ik gedaan met het besturingssysteem Windows Vista maar als het goed is moet het ongeveer hetzelfde zijn voor Windows XP.
Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen.
Je kunt ook deze control panel applet van Microsoft downloaden:
http://www.microsoft.com/...rophoto/colorcontrol.mspx
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 130514 op 21-09-2007 19:45]
Ze hebben de oorzaak van het ghosting probleem gevonden
DELL-ChrisM:
All,
I got an update this morning. Root cause has been found (Dell Confidential, don't ask). Next, we move into the discussion phase about what the manufacturer can do etc. Give us time.
Klik naar dell forums
Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt voordat versie A01 om de hoek komt kijken.

DELL-ChrisM:
All,
I got an update this morning. Root cause has been found (Dell Confidential, don't ask). Next, we move into the discussion phase about what the manufacturer can do etc. Give us time.
Klik naar dell forums
Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt voordat versie A01 om de hoek komt kijken.
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of iemand het getest heeft om op de 2407WFP-hc een Hd bron 1080p er op aan te sluiten... Dit wil ik graag doen naast m'n laptop. Iemand ervaringen en of reviews?
Bedankt
Ik vroeg me af of iemand het getest heeft om op de 2407WFP-hc een Hd bron 1080p er op aan te sluiten... Dit wil ik graag doen naast m'n laptop. Iemand ervaringen en of reviews?
Bedankt
Hoe zit het met inputlag bij MVA panelen? Da's nog slechter dan PVA panelen toch?Tripp schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:50:
Z even weer laten horen: ik heb eigenlijk geen last van ghosting. het is me wel eens opgevallen met zwarte objecten over lichtere objecten die dan wel nagloeien. Maar dat komt niet vaak voor. Verder valt me toch op dat de inkijkhoek aan de rechterkant niet helemaal juist is, die plek is namelijk iets donkerder (rechtsonderin -en bovenin is het dan nog iets meer). Als ik mijn hoofd wat naar rechts beweeg verdwijnt het effect.
Waar ik me nog het meest aan erger is de inputlag. Met (competatieve) fps spelletjes stoort het me enorm, want alles gebeurt eigenlijk te laat. het schot komt dan ook iets eerder dan ik mezelf dood zie gaan. Dat merk je gewoon.
Mijn vraag is heeft elke 24" dell die inputlag of heb ik er alleen last van.
edit: nee dus, PVA schermen hebben dit gewoon. dan moet ik mijn crt er maar weer naast zetten
IPS panelen (iig de nieuwe) hebben er geloof ik minder last van?
Dat over die 60 characters / sec was volgens mij bs. Had niet in m'n post gemoeten. Die setting in dat file'tje ging ergens over volgens mij. Ik zal nog eens kijken binnenkort.Tripp schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:17:
Zo ik heb even de camera van mijn buurman geleend en een 2e crt aangesloten(SUN 19" scherm met een sony beeldbuis oid). In de minst ergste gevallen is het verschil 10ms en uiterste 50ms. Maar dat is dan alleen met cijfertjes die knipperen. Ik kan me namelijk voorstellen dat als je een spel speelt en dus van positie veranders zowat het hele beel dvernieuwd moet worden ipv een paar cijfertjes en zodoende meer rekenkracht/tijd kost. Ik zal eens met een film erachter draaiende proberen. Pics komen nog want buurman is namelijk aan het raiden nu.
Ah bon, 50 ms > add 2407-HC to 'no go'-list, samen met alle andere overdrive S-PVA monitoren dus.
Het zal gemiddeld wel ergens rond de 40 slingeren. 2.5 frames ofzo. Als je hem niet-native aanstuurd en hem beeldvullend laat weergeven, gaat het naar 3.5 frames lag waarschijnlijk.
Ik ga komende tijd eens jagen op de Iiyama H511S-B2 en de Dell 2007FP. Die laatste heeft qua design de voorkeur, maar heeft last van 'panel lottery', oftewel je krijgt een S-PVA (non overdrive voor zover ik weet, dus minder inputlag) of S-IPS. De Iiyama H511S-B2 is sowieso S-IPS.
Ik wacht hier ook op ja... Echter, als er niet ook iets aan de input lag verbeterd, ga ik alsnog niet over tot aankoop.mark235 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:59:
Ze hebben de oorzaak van het ghosting probleem gevonden![]()
DELL-ChrisM:
All,
Klik naar dell forums
IDd, ik ga wel voor de omruil voor een A1 indien mogelijk. ALs de inputlag dan ook weg/minder is hebben we dat probleem ook opgelost. Kan best zijn dat het allemaal mee te maken heeft, maar dat is nog afwachten.
Lees de uitleg over de verschillende paneltypes eens in de startpost of andere forums. Inputlag is inherent aan sommige type panels. Het is altijd een compromis tussen de verschillende eigenschappen.draakhoofd schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:33:
[...]
Ik wacht hier ook op ja... Echter, als er niet ook iets aan de input lag verbeterd, ga ik alsnog niet over tot aankoop.
deef- schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:25:
[...]
Lees de uitleg over de verschillende paneltypes eens in de startpost of andere forums. Inputlag is inherent aan sommige type panels. Het is altijd een compromis tussen de verschillende eigenschappen.

Ik zie geen uitleg over verschillende paneltypes in de startpost?deef- schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:25:
[...]
Lees de uitleg over de verschillende paneltypes eens in de startpost of andere forums. Inputlag is inherent aan sommige type panels. Het is altijd een compromis tussen de verschillende eigenschappen.
Verder is inputlag een ondergewaardeerd probleem. Zo goed als alle sites zagen maar door over ghosting, ghosting en ghosting, terwijl een dosis inputlag veel vervelender is tijdens het gamen.
Verder zijn er ook bijna geen metingen bekend, en als ze er al zijn is dat altijd nog maar van 1 persoon / 1 reviewsite die onderling allemaal verschillende methodes gebruiken.
Jij suggereerd dus dat alle S-PVA monitoren inputlag hebben, of doel je op de S-PVA overdrive monitoren?
Ik heb gisterennacht nog wat zitten zoeken / lezen, maar als ik het goed heb heeft S-IPS er minder last van. Guess what? Geen meting te vinden van een S-IPS monitor. Alleen van een Dell 3007WFP-HC met S-IPS op lesnumeriques.com, met waarden:
min 0
max 27
avg 11.5
Wat dus in feite geen inputlag betekend.

Als fabrikanten het er nou gelijk even bijzetten: * ms inputlag (en dan als meetwaarde, niet als nietzeggende specificatie), zou dat voor de geavanceerde consument toch heel makkelijk zijn.

De 2007WFP heeft dan wel weer S-IPS, maar op [H]ardforum las ik al geruchten dat de 2007WFP eruit ging en vervangen wordt door de TN panel based 2008WFP. Dus, als je nog een IPS 2007WFP wilt: nu of nooit.
En voila: geen inputlagtest bij de 2007WFP op lesnumeriques.
[Voor 20% gewijzigd door jcvjcvjcvjcv op 24-09-2007 02:54]
Ik weet niet of de link werkt, maar dit is een vergelijking tussen de NEC 20WGX2 en de Ultrasharp 3007WFP HC:
http://www.digitalversus....o1=95&p1=969&ma2=88&ph=12
DE 3007WFP HC is zelfs iets sneller dan de 20" NEC, misschien dat dit bij de 2007WFP ook zo is?
Wat wel jammer is is dat de 2007WFP weer niet als HC scherm verkrijgbaar is/was en natuurlijk sowieso lastig te krijgen is.
Ik denk dat ik iig m'n 2407WFP HC weer terugstuur, want er valt zo (na 5 minuten spelen) niet op te gamen en films kijken lijkt ook vrij irritant te zijn...
http://www.digitalversus....o1=95&p1=969&ma2=88&ph=12
DE 3007WFP HC is zelfs iets sneller dan de 20" NEC, misschien dat dit bij de 2007WFP ook zo is?
Wat wel jammer is is dat de 2007WFP weer niet als HC scherm verkrijgbaar is/was en natuurlijk sowieso lastig te krijgen is.
Ik denk dat ik iig m'n 2407WFP HC weer terugstuur, want er valt zo (na 5 minuten spelen) niet op te gamen en films kijken lijkt ook vrij irritant te zijn...
Ik heb tot nu toe nergens last van in games...met de 2407wfp HC.
Gebruikt iemand toevallig ook dit scherm in combinatie met photoshop?
Zo ja. welke kleurinstellingen (color settings) gebruik je? Aangezien de gemaakte afbeeldingen na het saven niet overeen komen met de afbeelding in photoshop. Kleurverschil is het probleem. Komt wel eens vaker voor dit probleem bij het wisselen van monitoren etc. dacht ik.
Zo ja. welke kleurinstellingen (color settings) gebruik je? Aangezien de gemaakte afbeeldingen na het saven niet overeen komen met de afbeelding in photoshop. Kleurverschil is het probleem. Komt wel eens vaker voor dit probleem bij het wisselen van monitoren etc. dacht ik.
Misschien handig om eens te kijken naar een calibratiesetje. Ik gebruik zelf de ColorVision Spyder2Express.Stealthstorm schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:09:
Ik heb tot nu toe nergens last van in games...met de 2407wfp HC.
Of, mocht je er geen geld aan uit willen geven, check deze post: Anoniem: 208537 in "Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WF...".
Work hard & be brave.
Ik heb het wel eens eerder gehad met een andere monitor, en toen was het alleen het één en ander aanpassen in photoshop...
Edit: ik heb die kleurprofielen uit de thread van jou link geïnstalleerd en in photoshop geselecteerd. Het werkt voor geen meter
(na deze edit kwam ik erachter dat ik het behalve in photoshop ook nog onder de beeldscherm opties moest wijzigen in windows, heb het alleen niet geprobeerd met die bestanden uit jou thread)
Edit 2: standaard stond de kleurenprofiel 2407WFPHC ingesteld.
Ik heb deze veranderd naar de 2407WFP die ik van de bijgeleverde driver cd af heb gehaald en nu komen beide kleuren wel goed overeen. Mijn probleem zou nu dan toch in principe opgelost zijn? Of zie ik dat verkeerd...
Edit: ik heb die kleurprofielen uit de thread van jou link geïnstalleerd en in photoshop geselecteerd. Het werkt voor geen meter

Ik heb deze veranderd naar de 2407WFP die ik van de bijgeleverde driver cd af heb gehaald en nu komen beide kleuren wel goed overeen. Mijn probleem zou nu dan toch in principe opgelost zijn? Of zie ik dat verkeerd...
[Voor 88% gewijzigd door Stealthstorm op 24-09-2007 21:16]
Anoniem: 59707
Wat is de inputlag van het nieuwste 24 inch scherm? (daarmee bedoel ik niet responsetijd).
Ik ervaar inputlag als zeer storend en tot nu toe voor mij de reden om mijn 21 inch CRT te blijven gebruiken (200hz in 640 x 480, Quake 3)
Ik vind mijn oude scherm te lomp en ik wil eigenlijk een 24inch breedbeeld om deze ook voor film te gebruiken maar als ik er niet meer fatsoenlijk een spel op kan doen..
Ik ervaar inputlag als zeer storend en tot nu toe voor mij de reden om mijn 21 inch CRT te blijven gebruiken (200hz in 640 x 480, Quake 3)
Ik vind mijn oude scherm te lomp en ik wil eigenlijk een 24inch breedbeeld om deze ook voor film te gebruiken maar als ik er niet meer fatsoenlijk een spel op kan doen..
Hoe oud is je CRT en welke heb je? Wellicht heb ik interesse 

In principe is je probleem pas opgelost als de kleuren van je scherm exact overeenkomen met de echte kleuren. Om dit zo goed mogelijk te benaderen kun je je scherm kalibreren.Stealthstorm schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:38:
Ik heb het wel eens eerder gehad met een andere monitor, en toen was het alleen het één en ander aanpassen in photoshop...
Edit: ik heb die kleurprofielen uit de thread van jou link geïnstalleerd en in photoshop geselecteerd. Het werkt voor geen meter(na deze edit kwam ik erachter dat ik het behalve in photoshop ook nog onder de beeldscherm opties moest wijzigen in windows, heb het alleen niet geprobeerd met die bestanden uit jou thread)
Als je een kleurenprofiel van internet/cd haalt, dan zal dit redelijk in de buurt komen van natuurgetrouwe kleuren maar niet 100%. Ieder scherm is anders namelijk.
Met een calibratiesetje kom je nog dichter in de buurt van de echte kleuren, dus als het echt belangrijk is dat je kleuren goed zijn zou ik je aanraden om 100 euro te investeren in een calibratiesetje.
Voor meer informatie over kleuren op je scherm/printer check deze site.
Work hard & be brave.
Ok, ik denk dat ik het hier wel bijmlaat. Ze komen volgens mij heel goed over.
Dames en heren, dit deel is vol 

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gelieve geen gegevens of email-adressen van de personen binnen de bedrijven zelf te plaatsen. Als je dus een mail wilt plaatsen, haal dan dat soort informatie even weg.
Gelieve geen gegevens of email-adressen van de personen binnen de bedrijven zelf te plaatsen. Als je dus een mail wilt plaatsen, haal dan dat soort informatie even weg.