Hier is toch gewoon de wet koop op afstand van toepassing lijkt me? Je kan het product binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden terugsturen (de verzendkosten zijn voor jou) mits het product nog in originele staat verkeerd (dat wil zeggen: geen schade bevat die door jou is veroorzaakt). Correct me if i'm wrong.TAG_ScorpioN schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:54:
Afgelopen vrijdag de HC bij Rob (toffe vent) opgehaald maar ik ben niet helemaal tevreden met het scherm. Ik heb een vergelijkbaar probleem met wat hieronder staat beschreven maar omdat ik geen dode pixels heb wil ik graag jullie advies of ik toch het scherm kan ruilen.
[...]
In mijn geval is de linker bovenhoek (+/- 20% van het schermoppervlak) een tintje blauwer en de rechter onderhoek (ook +/- 20%) een tintje roder. Het valt alleen op bij hele lichte tinten zoals wit en grijs die te zien zijn bij het gebruik van windows explorer. Iets anders wat me opvalt is dat als je een window pakt en die langzaam beweegt de scrollbalk "knippert". Misschien zie ik het nu omdat ik overal extra op let maar als jullie het probleem niet hebben is dit een extra puntje voor mij om te ruilen. Verder valt me ook lichte ghosting op als ik de gaim window (semi transparant) heen een weer beweeg. Is er ergens een test waarbij ik op ghosting kan controleren?
Gezien het feit dat ik geen dode pixels heb vraag ik me af of ik het scherm mag ruilen. Ik stuur Rob een mail maar ik ben ook benieuwd naar jullie mening.
Welke instellingen gebruiken jullie overigens voor RGB en contrast/helderheid? Bij display mode heb vond ik de MAC optie mooier dan PC, zijn er hier meer mensen die hem op MAC hebben staan?
Overigens heb ik met mijn scherm geen last van de hier boven beschreven problemen. Hij hing alleen een kleine beetje naar rechts maar door het scherm wat naar links te drukken hangt hij nu weer recht