Hallo, ik heb bij supradictus de Dell 2007WFP gekocht. Uiteraard is alles goed gegaan en ik ben van plan om vanavond lof op ebay achter te laten, maar voor ik dat doe wil ik eerst wat vragen hier.
Maar ik heb volgens mij een probleem, als ik een test doe die ik op de ultieme 20"pagina heb gevonden, dan doet mijn scherm raar. De test heet Tireal TFT test, hier is de site waar je het kan halen:
http://www.softpedia.com/...rks/TIREAL-TFT-Test.shtml
Alle test gaan perfect, behalve de
interference and video noise test, bij het 4de scherm krijg ik al flickeringen, bij de vijfde is het al erger, en bij de 6de lijkt het of ijn beeld schuurt.
Het ziet er een beetje uit zoals dit:
http://img2.freeimagehosting.net/uploads/beb8c6999e.jpg
(ik heb dit even zelf in photoshop snel gedaan)
Het ziet er dus zo uit op de 6de scherm, maar dan moet je voorstellen dat het heel snel flickert tussen licht en donker.
Wat ik ook raar vind is dat de test aangeeft dat de monitor op 75hz met 13.3ms, wat raar is omdat het scherm alleen maar in 60hz kan weergeven en zo heb ik het ook ingesteld via mijn 3d kaart.
Zou het misshien dus aan het porgramma kunnen liggen.
Ik heb ook 2 speakers en een externe harde schijf dichtbij de monitor, maar als ik die uitdoe en de test doe dan gebeurt hetzelfde.
Het is ook aangesloten via de
meegeleverde DVI-D kabel, op mijn 9800pro 128mb.
Zou iemand hier op zijn of haar scherm deze programma(Tireal) ook kunnen gebruiken en posten of hetzelfde gebeurt of niet.
Verder is het zo dat ik gisteren na een potje cs 1.6 misslelijk werd, en daarna mild raar voelde. Vandaag is dat al niet echt zo. Weet iemand of dit kan gebeuren als je gaat van een 15" 4:3, naar een 20.1" 16:10.
Ik heb ook opgemerkt dat het scherm best wel wat ghosting heeft, ik kan met een witte muis over een zwarte achtergrond bijna een s maken met de de staart. Is dit alleen zo bij black to white, and is de GtG veel beter of niet.?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.