Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goeie oude (retro) consoles deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 90.130 views sinds 30-01-2008

• GetBack
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-10-2012

GetBack

Womanizer

quote:
Captain N schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:03:
Kuifje vind ik zelf best leuk eigenlijk, maar volgens mij ben ik daar zo'n beetje de enige in. :P En ik ven het juist geen standaardplatformer, maar meer een vreemde eend in de bijt. De presentatie doet echt denken aan een stripverhaal. :) Niet dat het het beste platformspel ooit is, maar ik vond het iig wel vermakelijk.

Overigens zou ik Robbedoes zelf ook niet zo snel kopen, maar heb hem van dezelfde verkoper als die Starwing cart gekocht voor 1,50 extra. Dus vooruit. ;)
Nouja de run en jump levels zijn vrij standaard; naast springen, lopen en optillen van dingen kan je weinig.
Speelde het spel vroeger wel intensief omdat het Nederlandstalig was. Dat was voor die tijd wel heel vet. Volgens mij is daarnaast alleen Lufia uitgebracht met Nederlandse taal dus dat was wel bijzonder.

Oja en het was wel weer grappig dat kuifje bij elke hit heel geirriteerd "AI" riep haha.

Gets all the ladies on their Backs.

• Donnie Darko
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-11 16:24
ik ben opzoek naar een saturn dit voornamelijk om discworld 1 en 2 weer te kunnen spelen zonder te emuleren etc..

hebben jullie tips waar je nog een nette saturn vandaan kan halen? (retro winkeltjes etc?)
en dingen waar ik op moet letten? (ik heb nooit een saturn gehad overigens is dat dan ook echt de enige van de "gangbare consoles" die ik nooit heb gehad)

Xbox One, PS4, PS3, X360, Wii U, New 3DS , PS Vita | PSN ID: D0nn13Dark0 Xbox Live: D0nn13 Dark0

• Schweino
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18-11 23:28
Damn Captain N, waar heb je dat SFC boek vandaan? MOET ik hebben :-)

• Captain N
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 29-04 09:22
Ja, het is zeker een aanrader en nieuw te koop op Amazon.co.jp. Niet dat er enorme verhalen per spel in staan, maar dan zou je ook echt een telefoonboek krijgen. Naja, zie die foto dus. Alle games zijn geordend op release date (en gegroepeerd per jaar). Zit ook nog een index op (kana) alfabet in zodat je de boel kunt opzoeken. En nog wat info pagina's over emulatie e.d. Alles is wel in het Japans he. ;)

Ik zoek overigens ook nog Famicomplete. Zelfde idee, maar dan voor de Famicom. Helaas is die out of print, en zijn de tweedehands exemplaren een veelvoud van de oorspronkelijke nieuwprijs. 17.000 yen is me dan weer net iets teveel van het goeie...

Captain N wijzigde deze reactie 30-01-2009 16:34 (23%)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 01:03
beetje Offtopic misschien, maar ik heb Zelda: The Complete Animated Series(1989) op DVD gevonden :P

Lampuhkap wijzigde deze reactie 30-01-2009 21:41 (3%)

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Captain N
Is dat een beetje leuk? Super Mario Bros. is best tof. En natuurlijk de serie waar mijn naam op doelt, hoewel die eigenlijk best wel karig is. Maar misschien ook wel juist daarom ontzettend cool. Sinds niet al te lang is seizoen 1 en 2 verkrijgbaar op dvd. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-11 22:20

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Alleen jammer dat ze een en ander aan muziek gewijzigd hebben... ook hebben enkele afleveringen op de broadcastingmasters (die van DIC worden om onbekende redenen niet gebruikt) last van storing...

Verder natuurlijk een toffe release :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• t_o_c
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 03:48
quote:
Captain N schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:03:
Kuifje vind ik zelf best leuk eigenlijk, maar volgens mij ben ik daar zo'n beetje de enige in. :P En ik ven het juist geen standaardplatformer, maar meer een vreemde eend in de bijt. De presentatie doet echt denken aan een stripverhaal. :) Niet dat het het beste platformspel ooit is, maar ik vond het iig wel vermakelijk.

Overigens zou ik Robbedoes zelf ook niet zo snel kopen, maar heb hem van dezelfde verkoper als die Starwing cart gekocht voor 1,50 extra. Dus vooruit. ;)
Kuifje! die had ik lang geleden ook voor mijn snes. Vond ik toen best een goed spel. Maargoed dat is denk toch al een jaar of 10 geleden en als je een jaar of 12 bent ben je toch wat minder selectief denk ik.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• Lampuhkap
Ik heb ook The Street Fighter Animated Series, erg goede kwaliteit, engelse en japanse audio en engelse subs :D :D :D :D

• Captain N
quote:
Michael Knight schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 00:53:
Alleen jammer dat ze een en ander aan muziek gewijzigd hebben... ook hebben enkele afleveringen op de broadcastingmasters (die van DIC worden om onbekende redenen niet gebruikt) last van storing...

Verder natuurlijk een toffe release :)
Voor zover ik het begrepen heb zijn die van DIC weggegooid toen ze door Disney overgenomen werden... 8)7

Mijn foto's op Flickr.

• Lampuhkap
quote:
Captain N schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 00:29:
Is dat een beetje leuk? Super Mario Bros. is best tof. En natuurlijk de serie waar mijn naam op doelt, hoewel die eigenlijk best wel karig is. Maar misschien ook wel juist daarom ontzettend cool. Sinds niet al te lang is seizoen 1 en 2 verkrijgbaar op dvd. :)
Ik vind t persoonlijk erg leuk, dat komt gewoon door de games en de nostalgie die erachter zit. Street Fighter is ook zo heerlijk over the top _/-\o_ Ken en Ryu zijn echt gigantische kleerkasten! :Y

Prachtig, zeker met de Japanse audio die er echt bij HOORT (shame on the ones who dare to take the english audio)

Super gewoon, Mario moet ik nog even naar op zoek, maar dat zal ik ook vast nog wel tegen komen. Ik vind t iig geweldig! *O*

quote:
Donnie Darko schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:29:
ik ben opzoek naar een saturn dit voornamelijk om discworld 1 en 2 weer te kunnen spelen zonder te emuleren etc..

hebben jullie tips waar je nog een nette saturn vandaan kan halen? (retro winkeltjes etc?)
en dingen waar ik op moet letten? (ik heb nooit een saturn gehad overigens is dat dan ook echt de enige van de "gangbare consoles" die ik nooit heb gehad)
Ik heb toen mijn Saturn (ook met name gekocht voor Discworld 1 en 2 :) ) op Marktplaats..50 Euro met 10 spellen in perfecte staat. Ze worden wat zeldzaam, maar hou het in de gaten. Er staan er nu een stuk op 5 op, vrijwel allemaal "bieden". Ik heb altijd liever dat er een prijs wordt genoemd, maar it's worth the shot.

Discworld 1 heeft mn vriendin destijds gevonden in een retro-shop (voor de PS1 zijn ze veel makkelijker te vinden), en Discworld 2 heeft na lang zoeken ook 's op MP gestaan. Direct gekocht :)

• gamesnoozer
  • Laatst online: 07-12-2012
quote:
Captain N schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:17:
Ok, hier zoals beloofd wat foto's van hetgeen ik vandaag heb binnen gekregen. :)

Robbedoes (mint en compleet, SNES, PAL)
[afbeelding]

Gameboy en Super Famicom boekwerken met alle officieel gereleasede games met screens en info (nieuw)
[afbeelding]

Binnenkant van de Gameboy gids
[afbeelding]

Binnenkant van de SFC gids
[afbeelding]

Fire Emblem Thracia 776 (mint, compleet, alle stickers ongebruikt, Nintendo Power versie, SFC, NTSC-J)
[afbeelding]

En, zoals eerder al goed geraden, Starwing Competition versie (SNES, PAL, mint, "compleet" met normaal Starfox doosje/boekje)
[afbeelding]

En nog wat screenshots van laatstgenoemde. Excuses voor de brakke kwaliteit.

Titelscherm
[afbeelding]

Screenshot van het spel. Zoals je ziet is er een score en tijdslimiet aanwezig.
[afbeelding]

Als de timer afgelopen is eindigt het spel (timer loopt door over verschillende levels heen) en krijg je je score nog eens te zien. Deze aanpassingen waren dus verricht voor de competitie waarvoor deze versie van Starwing gemaakt was. :)
[afbeelding]
Hoeveel heb je betaald voor die Starwing competition weekend?

echt heel mooi spul.

• Schweino
quote:
Captain N schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 16:33:
Ja, het is zeker een aanrader en nieuw te koop op Amazon.co.jp. Niet dat er enorme verhalen per spel in staan, maar dan zou je ook echt een telefoonboek krijgen. Naja, zie die foto dus. Alle games zijn geordend op release date (en gegroepeerd per jaar). Zit ook nog een index op (kana) alfabet in zodat je de boel kunt opzoeken. En nog wat info pagina's over emulatie e.d. Alles is wel in het Japans he. ;)

Ik zoek overigens ook nog Famicomplete. Zelfde idee, maar dan voor de Famicom. Helaas is die out of print, en zijn de tweedehands exemplaren een veelvoud van de oorspronkelijke nieuwprijs. 17.000 yen is me dan weer net iets teveel van het goeie...
Dank voor de tip, heb helaas geen Japanse Amazon account (en wil vreemd genoeg niet met mijn globale Amazon account inloggen). Versturen ze wel naar het buitenland als ik er een aanmaak overigens?

• Captain N
Ja. Ik woon nu ook gewoon in Nederland en dat was geen probleem. :) Ze versturen alleen wel met Fedex: vrij duur, en nogal irritant dat je het daarbij niet gewoon op het normale postkantoor kan ophalen.

Mijn foto's op Flickr.

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 11:02

Koldur

Virtual Boy

Heb onlangs voor de grap weer via MP een Gameboy Classic gekocht met Zelda Link's Awakening en Mario land 1+2. Echt weer leuk om te zien hoe tevreden we toen waren met een monochrome niet verlichte LCD handheld. Link's Awakening is ook nog steeds gewoon een leuk spel. Oude tijden herleven! :P

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Crucial M550 256GB SSD, 1.5TB Samsung HD

• gamesnoozer
Ik ben eigenlijk op zoek naar een SNES, want dan kun je namelijk je gameboy games op je tv spelen, heeft iemand toevallig nog een SNES liggen?

• Captain N
Ja hoor, ben toevallig net een hele berg op Marktplaats aan het zetten. Ook een Super Gameboy als je die nog nodig hebt. Stuur maar een mailtje/DM.

Mijn foto's op Flickr.

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:44

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik had een tijdje terug op de markt een setje "the arcade" joysticks gekocht voor weinig;

http://www.ntrautanen.fi/computers/other/images/the_arcade.jpg
compatable voor amiga etc...vroeg gingen de klikjes vaak lam...

Amiga500 met expansion uit de kast getrokken aan 42inch lcd (die oude monitor maakte een hoge pieptoon..) vervolgens street rod gespeeld, jaguar, lotusII

http://img151.imageshack.us/img151/7123/sr2al7.png

vervolgens op marktplaats gekeken voor een upgrade..een amiga 600 of 1200...die krengen zijn sterfensduur!! uiteindelijk op een aflopende veiling op ebay voor 81euro een amiga1200 van een duitser op de kop getikt. Netjes wit, joysticks, muis, scart, the lot :9

Asus Zenbook i7 256gb

• Lampuhkap
Street Rod 1 en 2 zijn zooo vet :D

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Maar nooit de King verslagen, hoe goed mijn auto ook was. :(

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:44

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

quote:
Roamor schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:10:
Maar nooit de King verslagen, hoe goed mijn auto ook was. :(
The king is ook wel erg lastig, er staat een longplay filmpje op youtube met de overwinning
spoiler:
je krijgt zijn vriendin bij de pinkslip

Trouwens er is een rebuild http://www.streetrod3.com/ maar die is nog niet compleet, maar wel speelbaar :)

EDIT: http://nl.youtube.com/watch?v=EnPJU8ERC-I met einde ;)

Ghostrider wijzigde deze reactie 02-02-2009 16:57 (20%)

Asus Zenbook i7 256gb

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Ghostrider schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:35:
Ik had een tijdje terug op de markt een setje "the arcade" joysticks gekocht voor weinig;

[afbeelding]
Vorig jaar toevallig tegengekomen in een oude kartonnen doos op de markt...
2 stuks (nieuwstaat) voor €0,50 per stuk... Voor de Atari 2600... heaven _/-\o_

• Henneo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22-09 23:21
Welliswaar geen console games, maar ik wil het toch even kwijt. Vandaag voor de pc 2 klassiekers binnen gekregen.

- Duke Nukem Manhattan Project (Limited Edition)

en de game waar ik lang geleden vele uren aan kwijt was...

- Defender of de Crown (IBM CGA ' CGA)

Beiden netjes met doos en boekje en Duke Nukem zelfs met het t-shirt in plastic.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:
theforce81 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:26:
Heb onlangs voor de grap weer via MP een Gameboy Classic gekocht met Zelda Link's Awakening en Mario land 1+2. Echt weer leuk om te zien hoe tevreden we toen waren met een monochrome niet verlichte LCD handheld. Link's Awakening is ook nog steeds gewoon een leuk spel. Oude tijden herleven! :P
Ik had vroeger geen GB en vond dat heel jammer. Nu speel ik veel van die games die me vroeger zo tof leken maar echt 80% van die games is gewoon zeer crappy :P

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

quote:
GetBack schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:51:
[...]

Ik had vroeger geen GB en vond dat heel jammer. Nu speel ik veel van die games die me vroeger zo tof leken maar echt 80% van die games is gewoon zeer crappy :P
Haha, zeker waar, maar Zelda en Mario land 2 zijn voor mij echt nog steeds de moeite waard. Voor de rest kan ik mij ook geen echte goede games herinneren, misschien nog kirby's pinball land, maar daar houdt het op.

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Crucial M550 256GB SSD, 1.5TB Samsung HD

• Captain N
Super Mario Land, Wario Land, Tetris, Kirby's Dream Land 1 en 2, alle Mega Man games, Pokemon Red en Blue, Contra (Probotector), Metroid II, Duck Tales 1 en 2, Turtles, Dr. Mario, Gargoyle's Quest... om maar eens wat te noemen? :)

Mijn foto's op Flickr.

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

quote:
Captain N schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:29:
Super Mario Land, Wario Land, Tetris, Kirby's Dream Land 1 en 2, alle Mega Man games, Pokemon Red en Blue, Contra (Probotector), Metroid II, Duck Tales 1 en 2, Turtles, Dr. Mario, Gargoyle's Quest... om maar eens wat te noemen? :)
Mario land 1 vond ik toen wel leuk, maar nu echt niet meer.Mega man kan mij persoonlijk ook niet echt bekoren, Wario land is wel OK en Tetris is natuurlijk altijd geinig.Die andere spellen zou ik eens moeten proberen voordat ik er iets over kan zeggen :P.

Koldur wijzigde deze reactie 03-02-2009 12:47 (5%)

• gamesnoozer
quote:
theforce81 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:46:
[...]

Mario land 1 vond ik toen wel leuk, maar nu echt niet meer.Mega man kan mij persoonlijk ook niet echt bekoren, Wario land is wel OK en Tetris is natuurlijk altijd geinig.Die andere spellen zou ik eens moeten proberen voordat ik er iets over kan zeggen :P.
Wario land was echt tof,
En de pokemon games toen stonden toendertijd nog veel dichter bij de serie, echt mooie games.

• Captain N
De serie is gebaseerd op de games he, niet andersom. ;) Ik vind persoonlijk die serie maar niks, terwijl de games wel erg leuk zijn! :)

Mijn foto's op Flickr.

• ThePower23
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2009
Beste spel van de NES was SMB 3
Van de SNES The Legend of Zelda: A Link To The Past
Van de N64 Legend of Zelda: OOT
Gameboy Link's Awakening

Zelda is gewoon de beste game serie ooit :D
Samen met Final Fantasy ;)

• Charly
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Gisteren in mijn oude studentenhuis een stapel ps one games onder het stof vandaan gehaald. Waaronder tekken3, diehard trilogy, carmageddon en wipeout...3 geloof ik. Ik weet niet of ze al als retro tellen, maar ik ga er wel lol mee hebben zodra ik een console heb om ze op te spelen :P

• Sperion
  • Laatst online: 09:53
Heb afgelopen week een boxed mario bros 1voor de nes ontvangen voor nog geen 10eu inc verzendkosten. ziet er ook nog redelijk goed uit :D

• Martin
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:18
quote:
Captain N schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:12:
De serie is gebaseerd op de games he, niet andersom. ;) Ik vind persoonlijk die serie maar niks, terwijl de games wel erg leuk zijn! :)
offtopic:
Serieus? Pokémon-serie is gebaseerd op de games? Dat wist ik helemaal niet! Verder eensch met ^^, serie vind ik niks, games waren geweldig :Y

• Charly
  • Nu online
Zo ik ben weer ff onder de pannen. Ik was op zoek naar een 2e hands playstation en kwam terug met een megadrive en 24 games! Uiteraard een hoop rotzooi (andre agassi tennis - wtf) maar ook: Sonic, the secret of shinobi en the revenge of shinobi, mortal combat, zero wing ( :D ) en het schitterende 'comix zone'.

Voor de volledigheid:
the secret of shinobi
the revenge of shinobi
sonic
mortal combat
eternal champions
6 in een vol 2
super monaco GP
PowerRangers the movie
comix zone
zero wing
jurassic park rampage edition
NHL 96
vectorman
fratal rewind
robocop vs terminator
terminator t2
two crude dudes
batman forever
E-swat
rolling thunder 2
fifa 96
kickoff 3
andre agassi tennis
newman haas indicar

Dat alles voor 'maar' 45 euro, en dan heb ik nog twee maanden garantie ook. :P Helaas wel maar 1 werkende controller (..en een stukke gratis er bij..) en ik moet iets verzinnen op die RF stekker want die verpest mn TV signaal.

Ik heb geen idee wat die sega dingen nog waard zijn, maar volgens mij heb ik best een goeie koop gedaan.
* Charly is sowieso blij B)

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Charly schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:36:
en ik moet iets verzinnen op die RF stekker want die verpest mn TV signaal.

* Charly is sowieso blij B)
... we get signal ...

:+

• Martin
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:18
quote:
What !

• gravitone
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-11 21:01
Even een scart RGB kabel aanschaffen voor je megadrive 2 lijkt me. Je kan hem ook prima zelf solderen.

• Charly
  • Nu online
quote:
gravitone schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:27:
Even een scart RGB kabel aanschaffen voor je megadrive 2 lijkt me. Je kan hem ook prima zelf solderen.
yup, ik heb al even zitten googelen. Ik denk dat het zelf solderen wordt want 17 pond ex shipping voor een snoertje gaat me wat ver.

... of heeft er nog iemand een goedkoper adresje?

• GetBack

GetBack

Womanizer

Ik zoek nog een expansion pak, rumble paks en GOEDE controllers voor de N64. Iemand een idee waar je deze makkelijk en niet te duur kan vinden?

• Lampuhkap
Mn broer kwam een Voodoo 2 kaartje tegen (3DFX) voor een retro gaming systeempje wat we samen willen bouwen :)

Echt gaaf :D

• Lampuhkap
quote:
gravitone schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:27:
Toen ik mijn Megadrive van een tweaker had overgenomen (doet t nog steeds PERFECT, controllers waren als nieuw, veel spellen erbij) toen zat er al zon custom kabel bij. En die kabels voor megadrive heb k op ebay wel eens gezien ergens in Australie ofzo....maar hier in Nederland eigenlijk nog niet :)

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
quote:
GetBack schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:57:
Ik zoek nog een expansion pak, rumble paks en GOEDE controllers voor de N64. Iemand een idee waar je deze makkelijk en niet te duur kan vinden?
Ik had twee controllers van amazon.co.uk besteld.Waren in goede staat. Ik vind het wel jammer van de N64 dat die pookjes zo snel slijten. Maar je kunt ze wel een beetje fixen.

danielkraak wijzigde deze reactie 04-02-2009 09:21 (13%)

• Captain N
Daarom kan ik iedereen Mini Hori's aanbevelen, die maken gebruik van hetzelfde mechanisme als de analogue sticks van de Gamecube, en slijten dus niet zoals de originele N64 controllers.

Mijn foto's op Flickr.

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:
Captain N schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:43:
Daarom kan ik iedereen Mini Hori's aanbevelen, die maken gebruik van hetzelfde mechanisme als de analogue sticks van de Gamecube, en slijten dus niet zoals de originele N64 controllers.
Klinkt goed, heb je nog een plek waar ze goedkoop te krijgen zijn?

• Captain N
Dat is het enige probleem: ze zijn alleen in Japan op de markt gebracht en ook daar niet in grote getalen. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• GetBack

GetBack

Womanizer

Zag ook iets in de trant van VR Especial (oid) en deze lijken bijna 100% op de officieele controllers. Heeft iemand daar ervaring mee?

• Captain N
Ik heb zelf inmiddels overigens iets van 5 Hori Mini's. Een kwestie van Ebay goed in de gaten houden. Zo nu en dan komt er wel eens eentje op. :)

Mijn foto's op Flickr.

• ElBarto
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
quote:
Captain N schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:43:
Beetje jammer dat je er ook bijna net zoveel voor kwijt bent als een tweedehands Gamecube ondertussen. Ik heb er een, en die heeft me geloof ik 60 Euro gekost. Wel het geld dubbel en dwars waard, maar het blijft duur.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Captain N
60 euro? Dat is wel erg veel. Degenen die ik heb hebben met maximaal de helft gekost denk ik. Heb je ze uit een of ander importwinkeltje vandaan of zo?

Mijn foto's op Flickr.

• ricost
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13-11 15:45

ricost

jeweetzelluf

Wegens jeugdsentiment was ik maar weer eens opzoek gegaan naar een Amiga CD32.
Alleen zijn die dingen iets duurder als dat ik had verwacht :|
De games daaraantegen kosten echt een appel en een ei! (als iemand er een goedkoop weet te staan hou ik me aanbevolen O-) )

Heb nog Defender of the Crown II thuis liggen, die heb ik vroeger niet meeverkocht omdat ik die wilde bewaren. Maar goed ook want die game zie ik zo 1,2,3 nog nergens staan op een 2de hands site.

NES/SNES/GC/DS/GG/MD/SATURN/DC/PS2/PSP/XBOX/XBOX360/NGAGE/JAGUAR/LYNX/AES/NGCD/PS3/N64/3DS

• Cyphax
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:11

Cyphax

Moderator NOS
quote:
Speedlink schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:08:
Mn broer kwam een Voodoo 2 kaartje tegen (3DFX) voor een retro gaming systeempje wat we samen willen bouwen :)

Echt gaaf :D
Zoek er dan nog een 2e bij, en doorlussen maar!
* Cyphax heeft ook 2 Voodoo2-kaarten in SLI. Retesnel is dat en de resolutie kan wat omhoog (naar een acceptabele 1024x768 pixels).

Saved by the buoyancy of citrus

• CrystalViriS
  • Laatst online: 11:20
quote:
ricost schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:09:
Wegens jeugdsentiment was ik maar weer eens opzoek gegaan naar een Amiga CD32.
Alleen zijn die dingen iets duurder als dat ik had verwacht :|
De games daaraantegen kosten echt een appel en een ei! (als iemand er een goedkoop weet te staan hou ik me aanbevolen O-) )

Heb nog Defender of the Crown II thuis liggen, die heb ik vroeger niet meeverkocht omdat ik die wilde bewaren. Maar goed ook want die game zie ik zo 1,2,3 nog nergens staan op een 2de hands site.
Ik wil ook al heel lang een cd-32 maar helaas... ben nog nooit een goed exemplaar tegengekomen tegen een schappelijke prijs.

• Deurdouwer
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03:36

Deurdouwer

XBL: Deurdouwer

Pas geleden mijn oude Sega consoles nog eens onder het stof vandaan getrokken.
Sega MegaDrive + 32X + SegaCD. Zoek hier alleen nog een USB flashcart voor zodat ik weer testen uit kan voeren voor mijn emulator. Tevens ook maar weer even de Saturn en C64 opgepoetst. Dat SID geluid blijft toch fantastisch :D

Ik douw en kom er deur.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Misschien dat jullie een idee hebben...
Ik heb m'n Megadrive II maar weer eens aangesloten (had zin in Sonic ;) ) maar sinds de vorige keer heb ik een andere TV.
Naja, RF kabel aangesloten, TV op kanaal 0 gezet en een zenderscan uitgevoerd (zowel handmatig als automatisch).
Ik krijg uiteindelijk wel geluid, maar geen beeld. Iemand een idee waar dat aan kan liggen en wat ik daar tegen kan doen?
Zelf denk ik aan een Scart kabel, maar om die ergens tegen een zinnige prijs te vinden blijkt pittig.

Project Magna
They took my brain, replaced it with petrol and gave me matches.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

ff je tv handmatig op C36 instellen :)

• Tanuki
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
danielkraak schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:20:
[...]

Ik had twee controllers van amazon.co.uk besteld.Waren in goede staat. Ik vind het wel jammer van de N64 dat die pookjes zo snel slijten. Maar je kunt ze wel een beetje fixen.
Jij doet wel 's Xbox 360 kopen op eBay of Marktplaats? :+

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ok, dit is misschien een belachelijke vraag maar ik stel em toch :).

Ik heb ooit een dreamcast gekocht via een gameshop hier in de buurt. Maar nu vroeg ik me af, zou een Dreamcast omgebouwd kunnen zijn? Weet iemand of er bijvoorbeeld net zoals bij de ps2 een garantie sticker op de achterkant zou moeten zitten?

• Schweino
Een Dreamcast kan inderdaad omgebouwd zijn, met als doel om originele imports af te kunnen spelen. Om gekopieerde spellen (uit alle regio's) af te kunnen spelen hoeft een Dreamcast niet omgebouwd te worden, dat kan 'ie namelijk out-of-the-box.

Er zit geen garantie sticker op de DC waaraan je zou kunnen zien of 'ie al eens open is geschroefd.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

quote:
Ik heb al handmatig alle frequenties afgelopen ;)
Enige wat ik kreeg is geluid, geen beeld.

Project Magna
They took my brain, replaced it with petrol and gave me matches.

• Vipertje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 02:45
quote:
Deurdouwer schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:16:
Pas geleden mijn oude Sega consoles nog eens onder het stof vandaan getrokken.
Sega MegaDrive + 32X + SegaCD. Zoek hier alleen nog een USB flashcart voor zodat ik weer testen uit kan voeren voor mijn emulator. Tevens ook maar weer even de Saturn en C64 opgepoetst. Dat SID geluid blijft toch fantastisch :D
Dan zou ik even gaan winkelen bij www.tototek.com die verkopen flash carts incl de software :) voor weinig

• Lampuhkap
Ik heb dus afgelopen week eindelijk mn eigen (3e inmiddels) Classic Gameboy terug gehad d:)b van mn kleine broertje. Bijna 20 games --> FOETSIE! :@ Mn Game Genie (waar ik heeel erg op gesteld ben/was *; ) die ik in Orlando gekocht heb nu ruim 12 jaar geleden tijdens de vakantie ---> FOETSIE! :@
Enigste game die er nog bij zat is Last Action Hero en daar ben ik dan wel wer blij mee :)
Gameboy heeft denk ik zon 8 jaar op zn minst ongebruikt in een kast gelegen en doet t nog PRIMA al is ie wel wat smerig. Gelukkig heeeft ie m verder niet gesloopt en werkt t eigenlijk nog als een zonnetje. *O*

}:| Hoe ie t voor mekaar gekregen heeft zoveel kwijt te raken, daar zal ik nooit achter komen.. Was wel echt pislink :X Die Game Genie was 1 van de weinige dingen waar ik echt trots op was dat ik die had voor de Gameboy en ik ben altijd zo superzuinig overal op geweest en alles is gewoon weg :'(
Dus kan daar ook weer opnieuw mee beginnen :'(

• Charly
  • Nu online
quote:
McKaamos schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:07:
Misschien dat jullie een idee hebben...
Ik heb m'n Megadrive II maar weer eens aangesloten (had zin in Sonic ;) ) maar sinds de vorige keer heb ik een andere TV.
Naja, RF kabel aangesloten, TV op kanaal 0 gezet en een zenderscan uitgevoerd (zowel handmatig als automatisch).
Ik krijg uiteindelijk wel geluid, maar geen beeld. Iemand een idee waar dat aan kan liggen en wat ik daar tegen kan doen?
Zelf denk ik aan een Scart kabel, maar om die ergens tegen een zinnige prijs te vinden blijkt pittig.
Ik heb zelf een AV kabel besteld, geeft iets minder beeld en mono ipv stereo geluid maar wel een stuk cheaper te krijgen dan die scarts en het is sowieso een stuk beter dan zon RF kastje er tussen. Ik heb mn NES ook met AV aangesloten en dat bevalt me prima, voor mn megadrive heb ik hier zo'n kabel besteld, maar daar wacht ik nog op.

• CrystalViriS
  • Laatst online: 11:20
quote:
Charly schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik heb zelf een AV kabel besteld, geeft iets minder beeld en mono ipv stereo geluid maar wel een stuk cheaper te krijgen dan die scarts en het is sowieso een stuk beter dan zon RF kastje er tussen. Ik heb mn NES ook met AV aangesloten en dat bevalt me prima, voor mn megadrive heb ik hier zo'n kabel besteld, maar daar wacht ik nog op.
Ik heb laatst voor m'n Megadrive 1 een DIN stekker gehaald bij de electronica winkel hier op de hoek. Heb ook een megadrive 2 en het beeld is werkelijk om te huilen als je hem via RF aansluit. Ik speel dus nooit op de megadrive 2, die heb ik echt voor de heb. :z

*Heeft gelukkig een scart kabel gevonden voor de atari Jaguar* _/-\o_

• gravitone
quote:
Speedlink schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:03:
Ik heb dus afgelopen week eindelijk mn eigen (3e inmiddels) Classic Gameboy terug gehad d:)b van mn kleine broertje. Bijna 20 games --> FOETSIE! :@ Mn Game Genie (waar ik heeel erg op gesteld ben/was *; ) die ik in Orlando gekocht heb nu ruim 12 jaar geleden tijdens de vakantie ---> FOETSIE! :@
Enigste game die er nog bij zat is Last Action Hero en daar ben ik dan wel wer blij mee :)
Gameboy heeft denk ik zon 8 jaar op zn minst ongebruikt in een kast gelegen en doet t nog PRIMA al is ie wel wat smerig. Gelukkig heeeft ie m verder niet gesloopt en werkt t eigenlijk nog als een zonnetje. *O*

}:| Hoe ie t voor mekaar gekregen heeft zoveel kwijt te raken, daar zal ik nooit achter komen.. Was wel echt pislink :X Die Game Genie was 1 van de weinige dingen waar ik echt trots op was dat ik die had voor de Gameboy en ik ben altijd zo superzuinig overal op geweest en alles is gewoon weg :'(
Gewoon even een lijstje maken van de games die weg zijn en hem opdracht geven om ze lekker terug te kopen op marktplaats/ebay. Andermans bezit moet je netjes mee omgaan. Familielid zijn is geen excuus.

• PICHT
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2016

PICHT

picht pacht poecht.

quote:
Speedlink schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:03:

Ik heb anders nog wel een Game Genie voor de gameboy liggen voor je. Mag je wel gratis hebben. Wel gebruikt, nooit bij gerookt :p Tenzij je 'm helemaal mint wil hebben natuurlijk, dat zit er niet in.

Ik ben lelijk.

• gravitone
ik ben al vrij snel het boekje met codes kwijt geraakt wat je achter in de gamegenie kon opbergen.

• Charly
  • Nu online
Waar laten jullie al je consoles, controllers en meuk eigenlijk? Ik heb er inmiddels vier onder mn tv staan, maar zonder deurtje ervoor ofzo en dat wordt best wel een zooitje met controllers en snoeren enzo.

• Lampuhkap
Gewoon in mn TV meubel. Tot nu toe past t allemaal nog. Ik wil de PSX er nog bij aansluiten, maar die kan ik dan niet netjes genoeg wegzetten, dus dat moet nog maar even wachten.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Charly schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:24:
Waar laten jullie al je consoles, controllers en meuk eigenlijk? Ik heb er inmiddels vier onder mn tv staan, maar zonder deurtje ervoor ofzo en dat wordt best wel een zooitje met controllers en snoeren enzo.
Heb inmiddels 4 boekenplanken aan de muur voor de consoles...staat wel grappig.
Games/controllers staan/liggen verdeeld over andere boekenplanken en kasten.

Nieuwe aanwinst:

http://www.stefan-larsson.se/Images/jpeg/Snes/super-mario-world-2-yoshis-iland.jpg

Wat ziet die game er mooi uit zeg (nooit gehad..), zelfs op een LCD tv :)

Michael Knight wijzigde deze reactie 08-02-2009 19:25 (6%)

• sarlo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 16-11 18:20
Ik heb gister een complete PSone op de kop kunnen tikken voor 10 euro :D

De collectie wordt langzaam aan groter haha :P

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
Beste game op de Snes en beste Mario game period! imho :)

Het ging verbazend goed vooruit!

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
heb in de week een sega 8bit gescoord inclusief orginele doos, handleiding, ... etc.. en redelijk goede staat;. zelfs de zakjes waar alles inzat zitten erbij en dat voor 13euro vanuit estland laten overkomen! ;)

ik ben eigenlijk wel opzoek naa reen SNES inclusief doos en idem voor megadrive 1.. megadrive2 inclusief doos etc heb ik.. maar de megadrive1 lijkt precies wel onbestaand te zijn met doos.....

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• krakbracket
  • Laatst online: 29-05-2014
quote:
Icekiller2k6 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:59:
heb in de week een sega 8bit gescoord inclusief orginele doos, handleiding, ... etc.. en redelijk goede staat;. zelfs de zakjes waar alles inzat zitten erbij en dat voor 13euro vanuit estland laten overkomen! ;)

ik ben eigenlijk wel opzoek naa reen SNES inclusief doos en idem voor megadrive 1.. megadrive2 inclusief doos etc heb ik.. maar de megadrive1 lijkt precies wel onbestaand te zijn met doos.....
deze?:http://cgi.ebay.nl/BOXED-...|66:2|65:12|39:1|240:1318

kan de komende dagen natuurlijk nog alle kanten uit, maar voor het moment ziet het er redelijk uit!

deze is onderweg;
http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/bomberman.jpg

maar ik zie door de bomen het bos niet meer; is dit nu de originele Bomberman voor de NES, of toch een clone?

PC gameplay geen multiplatform!

• Captain N
De originele Bomberman voor de NES heet Bomberman. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Charly
  • Nu online
Weet je het zeker? Ik had voor de gameboy namelijk ook 'bomberman' en dat heette ook dynablaster. Dat was ook gewoon van hudson soft en legaal nintendo enzo. ... Misschien een buitenlandse versie ofzo?

wikipedia zegt : "Dynablaster is a name that has been given to the European releases of three different games of the Bomberman franchise"

Charly wijzigde deze reactie 09-02-2009 08:40 (25%)

• Captain N
Hm, weer wat geleerd. :)

Overigens is het Bomberman II. Bomberman is als ik het zo zie hier wel gewoon als Bomberman uitgekomen. :)

Captain N wijzigde deze reactie 09-02-2009 09:15 (69%)

Mijn foto's op Flickr.

• GetBack

GetBack

Womanizer

Deze week een Expansion Pak+Turok 2 binnen voor de N64. Moet zeggen dat de singleplayer van Turok 2 verrassend goed is. (Speelde vroeger alleen multi)

• HADES2001
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Turok 2 is echt super vooral het afschieten van lichaamsdelen was zo super vet.
Ook de animaties van de vijanden als ze liggen te lijden.

Hier heb ik maar weer is mijn oude SNES onder het stof vandaan gehaalt zodat ik Secret of Mana weer is kon gaan spelen :)
Blijft zon geweldig spel.

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:
HADES2001 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:46:

Hier heb ik maar weer is mijn oude SNES onder het stof vandaan gehaalt zodat ik Secret of Mana weer is kon gaan spelen :)
Blijft zon geweldig spel.
Die dino's in het 1e level overacten wel eeen beetje:) Verbaasde me dat je zoveel moet denken en puzzelen om verder te komen maar het bevalt me wel. De sfeer is ook erg goed.

• Captain N
quote:
HADES2001 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:46:
Toen Turok 1 net uit was vond ik die mist die door de levels hangt zo mooi gemaakt! :+

Had die overigens toen gehuurd uit de videotheek. Good old times. :)

Captain N wijzigde deze reactie 09-02-2009 12:29 (9%)

Mijn foto's op Flickr.

• Bianca
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
quote:
Michael Knight schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:24:
[...]

Heb inmiddels 4 boekenplanken aan de muur voor de consoles...staat wel grappig.
Games/controllers staan/liggen verdeeld over andere boekenplanken en kasten.

Nieuwe aanwinst:

[afbeelding]

Wat ziet die game er mooi uit zeg (nooit gehad..), zelfs op een LCD tv :)
Dat blijft toch 1 van mijn favorieten. Heb al een hoop spellen uit mijn collectie verkocht en zal binnenkort nog wel meer weg doen, maar dit spel hou ik gewoon. Sowieso blijft mijn snes verzameling het leukst dus daar doe ik helemaal weinig van weg :*) Moet eigenlijk toch weer eens opnieuw beginnen met yoshi's island.

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 19-11 20:27

bonzz.netninja

business analist

boeh...mijn nieuwe worms armageddon doet het niet op de DC :( :(
Eerst beginscherm van de DC + windows CE logo.....
en daarna springt ie kei hard weer naar het DC menu...

zucht en grrrr

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Geensnor.nl kluswebsite | | Omloop de Snor 2019

• ViperVR
  • Laatst online: 30-10 13:16
Jongens, heb een goudmijntje (veiling van fallisement) gevonden en ik deel em zo maar met jullie:

N64 games
http://bva-auctions.com/a...d=713&cid=1768&lid=341509

NES en SNES games
http://bva-auctions.com/a...ct=lot&did=713&lid=341508

Staan ook nog andere consoles maar daar moeten jullie zelf maar naar kijken.

Don't Speak, Just Think

• krakbracket
quote:
ViperVR schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:22:
Jongens, heb een goudmijntje (veiling van fallisement) gevonden en ik deel em zo maar met jullie:

N64 games
http://bva-auctions.com/a...d=713&cid=1768&lid=341509

NES en SNES games
http://bva-auctions.com/a...ct=lot&did=713&lid=341508

Staan ook nog andere consoles maar daar moeten jullie zelf maar naar kijken.
de ene z'n dood...
toch maar een account aangemaakt ;)

Oef dat ziet er goed uit zeg, waaruit ontstaan die veilingen?

• Koldur

Koldur

Virtual Boy

quote:
Exorcist schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:56:
Oef dat ziet er goed uit zeg, waaruit ontstaan die veilingen?
Faillissementen :P, is waarschijnlijk een kleine gameshop die failliet is geraakt. Dan wordt de hele inventaris publiekelijk geveild, fijn he!

• ViperVR
  • Laatst online: 30-10 13:16
quote:
theforce81 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:01:
[...]

Faillissementen :P, is waarschijnlijk een kleine gameshop die failliet is geraakt. Dan wordt de hele inventaris publiekelijk geveild, fijn he!
Meteen even een kleine kantekening, mocht je gaan bieden komt er boven op het door jou geboden bedrag 16% toelage op voor de veiling. Dit betekend als je iets voor 100 EUR koopt je dan 116 EUR af moet rekenen.

Don't Speak, Just Think

• NinteX
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2015

NinteX

Gone Forever :W

Replay videogames, mooie lichtbakken, leuk Retro spul en een polijst machine.

Left for greener pastures(NeoGAF/Wii-DS) :W

• Captain N
quote:
ViperVR schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:12:
Meteen even een kleine kantekening, mocht je gaan bieden komt er boven op het door jou geboden bedrag 16% toelage op voor de veiling. Dit betekend als je iets voor 100 EUR koopt je dan 116 EUR af moet rekenen.
Plus over die 116 euro nog 19% belasting. Ofwel 138,04 euro. Daarbij klinkt het best ok, maar tenzij je er langs gaat weet je ook niet goed wat er tussen zit afgezien van wat je vaag op die plaatjes kunt zien. Ook is vrijwel niks boxed. En het zijn startprijzen natuurlijk. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Waterkoker
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
quote:
krakbracket schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:17:
[...]

kan de komende dagen natuurlijk nog alle kanten uit, maar voor het moment ziet het er redelijk uit!

deze is onderweg;
[afbeelding]

maar ik zie door de bomen het bos niet meer; is dit nu de originele Bomberman voor de NES, of toch een clone?
Vet,

die heb ik helemaal kapot gespeeld op de Amiga :D

amiga was ook zo'n heerlijke computer.. Met name het spel
Gods http://www.youtube.com/wa...XIMrUej5c&feature=related
en
Deliverance http://www.youtube.com/watch?v=ddsZxI8ATKQ
waren legendarisch :D

Waterkoker wijzigde deze reactie 09-02-2009 19:14 (5%)

• Tanuki
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
krakbracket schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:17:
[...]

deze is onderweg;
[afbeelding]

Zoals al eerder gezegd, inderdaad was deze ook op de Amiga onder de naam Dynablaster. En wat heb ik die veel gespeeld vroeger... Samen met een vriend (hij had een Amiga!!!) vele middagen aan besteed. :D

Die zou ik toch nog eens een keer aan moeten schaffen, wellicht is de NES een mooie console daarvoor. Maar is dit nou een origineel spel of een clone/hack?

• Lampuhkap
quote:
Dark0z schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:04:
[...]

Vet,

die heb ik helemaal kapot gespeeld op de Amiga :D

amiga was ook zo'n heerlijke computer.. Met name het spel
Gods http://www.youtube.com/wa...XIMrUej5c&feature=related
en
Deliverance http://www.youtube.com/watch?v=ddsZxI8ATKQ
waren legendarisch :D
OMG! GODS! Daar was ik vroeger helemaal gek van, heb ik op mn 286 nog veel gespeeld _/-\o_ En toevallig pas geleden ook nog via Dosbox 8) (AlBundy heb ik t ook laten spelen ;) ) Verdomd moeilijk spelletje trouwens. Kwam nooit zo denderend ver, maar vond t heerlijk om te spelen :)

Ben na een opruimochtendje (vanaf 4 uur vanmorgen tot een uurtje of 8 vanmorgen) nog 4 oude Gameboy spellen van t vrouwke tegen gekomen :) Was een leuke verrassing tussen alle andere troep. Naast bijna 80 kilo aan autobladen, nu ook een kratje met kabels, toetsenborden, muizen, 2 PSX-en (beide werkend, 1 originele, 1 gemodde...geen idee welke wat is eigenlijk) en een berg stekkerdozen :D een gloednieuwe PS-One controller :D en nog wat andere meuk :)
Kom inmiddels ruimte te kort :) Word tijd dat er een ander bureau komt, mijn vrouwke dr bureau verdwijnt voor een kastje en er zo weer wat plek op andere plaatsen vrijkomt ;) T word te vol hier (huiskamertje van krap 20m2 :9 )

EDIT:
Dan nog wat: Last Action Hero op de Gameboy is moeilijk }:| Eerste level doorkomen is al een wonder }:|
Overigens zijn de gevonden games:
Looney Tunes
Mario 2
Oddworld
Snow Brothers

Lampuhkap wijzigde deze reactie 10-02-2009 14:51 (6%)

• -TheNose-
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:03
Ik was net bij een patient thuis (ben fysiotherapeut) en die vroegen me of ik iemand wist die 15 euro over had voor een oude spelcomputer. Nadere inspectie gaf mij een NES met 2 controllers, 2 zappers en een stuk of 16 games waaronder: Super mario bros 1 en 3, zelda 1 en 2, duckhunt en tetris. :)
Heb hem zelf maar meegenomen, voor dat geld kon ik hem niet achterlaten daar. Alles ziet er nog netjes uit en ze hebben er pas nog op gespeeld. _/-\o_

Hattrick! SC Oud-Beijerland (1359602), XBL: TheN0ze

• Lampuhkap
Das zeker geen geld man :D
Netjes :D
Bewaren en games gaan opsparen :D en accesoires :D

• Schweino
quote:
Captain N schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:07:
[...]

Plus over die 116 euro nog 19% belasting. Ofwel 138,04 euro.
Plus over de 16% veilingkosten ook nog eens 19% BTW. Oftewel 141,08 euro :)

• krakbracket
en dan is het nog geen geld! :)
althans; die twee vitrine kasten ;)

• Captain N

Iemand enig idee welk spel dit is?

Mijn foto's op Flickr.

• itons
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
is wel een hele brakke kleine screenshot. het lijkt op een soort mega man rip off, moest ook even aan Little Samson denken, maar dit zijn wel 16bit graphics zo te zien. m.a.w, ik heb geen idee

• Captain N
Little Samson is het iig niet. Ik ben bang dat ik geen groter plaatje heb. Ik ben namelijk deze quiz aan 't doen, en dat plaatje is de enige die ik nog moet raden. :P

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True