Vandaag even snel naar een BMW 320 touring uit 1988 gaan kijken.
Op de foto's leek hij best mooi, maar in het echt had hij natuurlijk wel wat "dingen".
Lak is voor iets "craquele" of hoe je dat ook noemt, de bestuurdersstoel heeft een scheurtje, er mist zo'n portierknopje.
Maar wel een 6 cilinder.
Er is in de auto gerookt, er ligt nog as en sigaretten in, er is duidelijk in geleefd.
Hij wilde er 1000 euro voor (was een handelaar, en ja hij was duidelijk van het "kamp"), hij was wel eerlijk verder leek me, de auto zag er ook eerlijk uit. Niet opgepoetst ofzo, gewoon zoals ie is.
Wel zaten er mooie lichtmetalen (ik denk de originele) BMW velgen op, en leren stuur en pook met "M" logo. Het was geen verbouwde auto ofzo.
Tjah, is zoiets nou wat, als "scheurbak"?
Ik zelf dacht als je hem nou voor € 100 euro laat reinigen, dat die sigarettenlucht er uit is, enalles weer schoon is, en je eventueel nog ergens een stoel en wat kleine dingen kan scoren... Dan leek het me wel een hele mooie auto op zich. Het spatscherm linksvoor was craquele zeg maar, het viel me ook niet direct op, hij zei het zelf.
De motor zag er ook gewoon uit zoals ie is. Echt niet brandschoon ofzo, maar zag zo geen rare olieplekken en onder de oliedop zag het er ook schoon uit. Er zat ook een nieuwe radiateur in...
Het gaat om deze:
http://www.marktplaats.nl...5pI038%253D%26fta_ind%3D3
Ik denk als ik zeg dat ik hem 900 euro cash geef zonder verder gezeur dat ie dat ook nog wel doet... Dus gewoon meenemen en dan zie ik wel of het wat is...
Het leek me niet echt een verloederde auto, ook gezien de nieuwe radiateur, die zet je er niet in als die auto niet goed is natuurlijk...
Ik doe mijn Alfa eigenlijk niet graag weg, maar zie hier misschien ook wel iets leuks in...
Ik heb er niet in gereden, ik vind niet dat je elkaars tijd moet gaan zitten verdoen als je niet zeker weet of je wel echt intersse hebt.
[
Voor 62% gewijzigd door
eX0duS op 28-08-2007 18:11
]