Dat kun je niet meer. Die R staat op elke sticker. Het was juist een aantal spacies daar achter dat er een S of een A of een C stond. Maar samsung is daar mee gestopt, waarschijnlijk omdat er zoveel commotie was rond de verschillend type schermen. In het service menu kon je ook al een tijdje niet meer zien welk scherm je had en nu helemaal niet meer. Maar volgens een poster hier boven levert Samsung nu alleen nog maar eigen S schermen.MCRoadkill schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:32:
[...]
Ja klopt, maar hoe kan ik nou zien wat voor paneel ik heb?
Ik heb er nog een foto van, ff zoeken....
En dat kan wel kloppen. Ik heb gisteren voor de derde keer mijn scherm terug gehad. Bij cool-prices hebben ze dat scherm in dual monitor naast een S type gezet en ze konden geen verschil zien. En inderdaad... het scherm is weer zo mooi als mijn eerste S scherm. En .... nog altijd geen pixeldefecten ! Eindelijk! Er is nog wel een beetje backlight bleeding langs de randen maar da's alleen te zien bij egaal zwart. Dan schijnt er namelijk blauw doorheen. Maar dit is minimaal en een stuk minder aanwezig als bij mijn C scherm.
Ik ben in ieder geval super tevreden met de service van Cool-Prices. Echt een klasse shop.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt