Bleach is supercool, alleen de vorige delen zijn nooit in Europa uitgebracht. Maar misschien gezien het succes van de serie in Frankrijk dat we hem toch nog hier krijgen. Ziet er weer supercool uit, op de PS2 vind ik Blade Battlers nog steeds het gaafste spel dat ik heb.hing schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:22:
[...]
Voor zwaardvechten moet je bij de Bleach zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=0R6GPiuZwTQ
Is het een idee om Amazon.de nog toe te voegen aan de startpost (Hoedje?). Ik had MetroidPrime is over geDMed maar nooit meer wat van gehoord... aangezien dat ding nog steeds niet hier in de winkels ligt
.
Gewoon cookies gebruiken.XiN-eViL schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:33:
[...]
Ik maak gebruik van de php-sessies, en ik ken geen manier om die te onthouden als de browser sluit (kan ook aan mij liggen, dat ik n00b ben, dan moet iemand maar even DM-en ofzo hoe het wel moet
). Als ik het zou kunnen, zou ik het doen
Dat ziet er wel netjes uit. Maar ik vraag me af of dat nou zo lekker speelt. (of je wel genoeg controle hebt over je moves)hing schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:22:
[...]
Voor zwaardvechten moet je bij de Bleach zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=0R6GPiuZwTQ
Resident Evil 4: Wii Edition pricing in Europe
We learned last week that Resident Evil 4: Wii Edition would (officially) be priced at $30 in the US. We thought that to be the price since we found out about the game due to a leaked listing on GameStop’s website. Now if you look to Europe, price listings have the game at full price instead of budget. While retailers’ listings may be wrong, our game store listings never had the game at full price. Hopefully this is just a placeholder price, I don’t see this game being worth $50 considering the original version wasn’t released all that long ago.
Link

[ Voor 32% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2007 01:02 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik denk dat het erg onwaarschijnlijk is dat het spel hier €50+ gaat kosten. De PC versie die een maand of twee geleden uitgebracht is kost zelfs maar €24,99. Ik denk dat Nintendo zelf nog geen prijs heeft vrijgegeven(de meeste webwinkels hebben het spel ook helemaal nog niet in het systeem) en dat verschillende webwinkels daarom voor de zekerheid een te hoge prijs voor pre-orders neerzetten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het valt me op dat ik nergens een Wii kan krijgen
. Ben al weken bezig om er eentje te kopen en elke webshop is uitverkocht en in de winkel kennen ze me ook niet helpen.
Iemand een idee wanneer er nieuwe voorraden komen.
heb nu 5 games en geen Wii.

Iemand een idee wanneer er nieuwe voorraden komen.
ik zou zeggen wees slim en ga zoiezo niet naar een webshop als je een wii wilt kopen. ik heb er hier zelf ook een staan
ben ik ook heel blij mee..... maar de wii moest je in het begin gewoon al reserveren en bestellen ( niet dat dit nog niet eerder is gezegd) als je hem nu nog wilt hebben dan zou ik even naar een echte gameshop gaan en hem daar bestellen. vrienden van mij die w8en nu ook al een paar weken totdat hij echt ''in de rekken verschijnt''
maar dan kun je nog wel even wachten.

Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.
Dagelijks de free record shop bellen rond een uur of 11 (dan hebben ze de voorraden uitgepakt)Rddr schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 05:30:
Het valt me op dat ik nergens een Wii kan krijgen. Ben al weken bezig om er eentje te kopen en elke webshop is uitverkocht en in de winkel kennen ze me ook niet helpen.
Iemand een idee wanneer er nieuwe voorraden komen.heb nu 5 games en geen Wii.
Ja, de beste 7 maanden van m'n leven.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:43:
Veel plezier gehad? beetje overbodige vraag eigenlijk, neem aan van wel
Wat betreft het geluid, staat je wii goed in die houder? ik had eerst ook een vreemd geluid en als je hem goed in de houder zet houdt het op. Kan ook de game zijn, ik heb ook al een paar keer gehad dat mijn wii bij sommige games een beetje een vaag geluidt maakt.
Het gezoem of geratel eigenlijk meer verschilt overigens niet per game, want later deed 'ie het ook bij SPM. Het lijkt erop of 'ie het af en toe niet doet ofzo. Zodra de disc gaan ronddraaien (wat 'ie ook nog doet als je al een tijd niks doet in een game en dat "beweeg je Wii mote" scherm oid ziet trouwens
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Helaas heb ik meer te doenm3gA schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 07:37:
[...]
Dagelijks de free record shop bellen rond een uur of 11 (dan hebben ze de voorraden uitgepakt)
Hoe was de afgelopen tijd in Japan? Heb je daar rondgereisd oid? Je had zo weinig gepost op GoTCaptain N schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:33:
[...]
Ja, de beste 7 maanden van m'n leven.Game-technisch gezien natuurlijk ook het een en ander meegenomen, zie het retro-topic voor wat pics van wat ik er gekocht heb. Staan ook wat nieuwe (Wii/DS/GC) dingen tussen.
Ik denk daar nog even over na... ff kijken hoe het bijv. met mijn garantie gaatRafe schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:24:
Is het een idee om Amazon.de nog toe te voegen aan de startpost (Hoedje?). Ik had MetroidPrime is over geDMed maar nooit meer wat van gehoord... aangezien dat ding nog steeds niet hier in de winkels ligt.
De releasedate van Mario Party 8 is 5 juli voor Australië. Dus we kunnen in Europa MP8 ook rond die tijd verwachten. Hij komt eind mei in Amerika uit, dus dan kunnen we ook alvast zien of het een beetje leuk deel is.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De laatste 5 weken heb ik idd rondgereisd.Hoedje schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:54:
Hoe was de afgelopen tijd in Japan? Heb je daar rondgereisd oid? Je had zo weinig gepost op GoT

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hmmz, ik vraag me ff af hea.... waarom er zoon moeite is om aan de wii te komen.
Ik ben eind januari de mediamarkt in gelopen, netjes 1 van de stapel getrokken en hoppa op naar huis.... zit ik in een goeie regio of doen jullie iets verkeerd
Ik ben eind januari de mediamarkt in gelopen, netjes 1 van de stapel getrokken en hoppa op naar huis.... zit ik in een goeie regio of doen jullie iets verkeerd
Kapitein N: Spelmeester, nogmaals, is je adres in Tnet goed om de VIP codes heen te sturen ? 
Ben niet zo'n heetmeel fan
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 08-05-2007 09:28 ]
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Super Robot Wars GC voor € 11. De moeite waard als je into anime robots bent, bevat zowel personages uit Gundam, Mazinkaiser en Trider G7.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Het spel staat ook voor budgetprijs op Capcom's eigen webshop geloof ik.MetroidPrime schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 01:38:
[...]
Ik denk dat het erg onwaarschijnlijk is dat het spel hier €50+ gaat kosten. De PC versie die een maand of twee geleden uitgebracht is kost zelfs maar €24,99. Ik denk dat Nintendo zelf nog geen prijs heeft vrijgegeven(de meeste webwinkels hebben het spel ook helemaal nog niet in het systeem) en dat verschillende webwinkels daarom voor de zekerheid een te hoge prijs voor pre-orders neerzetten.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Bio Hazard 4 Wii Edition is €34 als pre-order bij Play-Asia. YesAsia is eigenlijk nog iets goedkoper zie ik: € 32 inclusief verzendkosten.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ja hoor, die doet het prima. Je kunt het ook naar nintendosan apenstaartje geejpost punt com sturen als je dat liever hebt. En alvast bedankt!Max|Burn schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:28:
Kapitein N: Spelmeester, nogmaals, is je adres in Tnet goed om de VIP codes heen te sturen ?
Mijn foto's op Flickr.
Wellicht is de dvd krom?? Dat kan tevens de oorzaak zijn.Captain N schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:33:
[...]
Ja, de beste 7 maanden van m'n leven.Game-technisch gezien natuurlijk ook het een en ander meegenomen, zie het retro-topic voor wat pics van wat ik er gekocht heb. Staan ook wat nieuwe (Wii/DS/GC) dingen tussen.
Het gezoem of geratel eigenlijk meer verschilt overigens niet per game, want later deed 'ie het ook bij SPM. Het lijkt erop of 'ie het af en toe niet doet ofzo. Zodra de disc gaan ronddraaien (wat 'ie ook nog doet als je al een tijd niks doet in een game en dat "beweeg je Wii mote" scherm oid ziet trouwens) Volgens mij staat 'ie goed in de houder, maar ik zal zo nog even kijken. Misschien een klapje gehad op z'n reis naar Nederland of zo. Maar goed, hij doet het verder iig gelukkig nog wel. *klopt af*
Meestal komen de DVD's moeilijk uit zijn hoesjes. Soms moet je redelijk hard drukken om de dvd los te koppelen, en wellicht daardoor de dvd beetje meebuigt.
Het was het ritje van 90 km heen en weer 90 km terug waard, ze hadden er genoeg :-)GJ-tje schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:12:
[...]
In het instellingen-menu kan je verschillende talen instellen.
Waaronder Duits, Frans, Engels en Nederlands...
Waar je je Wii vandaan haalt maakt dus niets uit...
[ Voor 3% gewijzigd door Trebbors op 08-05-2007 10:17 ]
Ik ben nog maar 1 DVD tegengekomen die moeilijk uit zijn hoesje te halen, maar dat was omdat het hoesje slecht was ontworpen. Bij de meeste DVD's is het nog altijd zo dat je alleen het knopje in het midden hoeft in te drukken.albert04 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:47:
[...]
Wellicht is de dvd krom?? Dat kan tevens de oorzaak zijn.
Meestal komen de DVD's moeilijk uit zijn hoesjes. Soms moet je redelijk hard drukken om de dvd los te koppelen, en wellicht daardoor de dvd beetje meebuigt.
Er schijnt voor het einde van dit jaar nog een Spider-Man Trilogy spel op de Wii uit te komen genaamd Spider-Man Friend or Foe. Hopelijk nemen ze alle kritiek mee en maken ze er deze keer wel een goed spel van. Het is wel erg jammer dat de eerste twee spellen in de serie goed waren en het derde deel slecht.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als de vraag hoger is dan het aanbod, dan krijg je dat soort dingen...Armageddon_2k schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:09:
Hmmz, ik vraag me ff af hea.... waarom er zoon moeite is om aan de wii te komen.
Maar had ook je geweten, als je gewoon even de moeite nam het topic (en de andere delen) door te nemen, want dit is al vaak voorbij gekomen...
Hoe staat het eigenlijk met de huidige productie van de Wii's?
Ik had begrepen dat Nintendo de productie liet verhogen, maar is dit inmiddels al gerealiseerd?
Wat vinden jullie van de vernieuwde Opera browser trouwens? Ik deed even een snelle search in dit topic, maar heb er nog niemand over gehoord. Of is deze er nog niet in Europa?
Ik vind hem zelf wel lekker werken. Relaxt dat die balk nu niet meer de helft van je scherm in beslag neemt, keuze tussen verschillende zooms, start sneller op. Prima.
Alleen wat meer support voor verschillende video formaten zou wel leuk zijn.
Ik vind hem zelf wel lekker werken. Relaxt dat die balk nu niet meer de helft van je scherm in beslag neemt, keuze tussen verschillende zooms, start sneller op. Prima.
[ Voor 41% gewijzigd door Captain N op 08-05-2007 11:20 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Hij werkt wel lekker alleen vind ik het lastig dat veel pagina's niet standaard leesbaar overkomen. Zo moet ik bij veel paginas inzoomen om tekst goed leesbaar te maken. Maar ja dan heb ik meestal weer maar een gedeelte van de pagina. Zal ongetwijfeld iets van resolutie issues zijn met de TV maar toch.Captain N schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:19:
Wat vinden jullie van de vernieuwde Opera browser trouwens? Ik deed even een snelle search in dit topic, maar heb er nog niemand over gehoord. Of is deze er nog niet in Europa?
Ik vind hem zelf wel lekker werken. Relaxt dat die balk nu niet meer de helft van je scherm in beslag neemt, keuze tussen verschillende zooms, start sneller op. Prima.Alleen wat meer support voor verschillende video formaten zou wel leuk zijn.
Denk eerder dat het te maken heeft met ontwerp en grootte van letters. Sites zijn voor Pc's ontworpen... Ik zit daarentegen een meter of 3-4 van mn lcd tv af, en dus is een fontje 14-16 erg lastig te lezen;)Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:23:
[...]
Hij werkt wel lekker alleen vind ik het lastig dat veel pagina's niet standaard leesbaar overkomen. Zo moet ik bij veel paginas inzoomen om tekst goed leesbaar te maken. Maar ja dan heb ik meestal weer maar een gedeelte van de pagina. Zal ongetwijfeld iets van resolutie issues zijn met de TV maar toch.
[Pessimist-modus]MetroidPrime schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:03:
[...]
Er schijnt voor het einde van dit jaar nog een Spider-Man Trilogy spel op de Wii uit te komen genaamd Spider-Man Friend or Foe. Hopelijk nemen ze alle kritiek mee en maken ze er deze keer wel een goed spel van. Het is wel erg jammer dat de eerste twee spellen in de serie goed waren en het derde deel slecht.
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet veel meer zal zijn dan een bundle van alle drie Spider-man Movie games. Misschien dat ze zo slim zijn om dit keer wel even deel drie fatsoenlijk af te werken i.p.v. dat brakke produkt dat momenteel in de winkels ligt, maar echt veel hoop heb ik niet.
[/Pessimist-modus]
Wat heugdelijker nieuws: ik ga vanavond maar even een DS plus wat games bestellen in het buitenland, met name Pokemon Diamond of Pearl. Lijkt me vooral leuk met Pokemon Battle Revolution voor de Wii, wat velen malen leuker gaat worden als je alvast je eigen beesten klaar hebt gestoomd
Ik heb voorheen wel eens wat pokemon games uitgeprobeerd, maar het is met name de online optie op beide consoles die de interesse erg wekt.
offtopic:
Bovendien is het gewoon super verslavend, zelfs als je al over de 20 bent.
Bovendien is het gewoon super verslavend, zelfs als je al over de 20 bent.
Ja ik ook. Bij Wii Sports ging de DVD af en toe er moeilijk uit.MetroidPrime schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:03:
[...]
Ik ben nog maar 1 DVD tegengekomen die moeilijk uit zijn hoesje te halen, maar dat was omdat het hoesje slecht was ontworpen. Bij de meeste DVD's is het nog altijd zo dat je alleen het knopje in het midden hoeft in te drukken.
.
Verwijderd
480p is ook wel "een stukje" lager in res dan wat de meeste mensen op hun PC gebruiken...AlexZuH schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:29:
[...]
Denk eerder dat het te maken heeft met ontwerp en grootte van letters. Sites zijn voor Pc's ontworpen... Ik zit daarentegen een meter of 3-4 van mn lcd tv af, en dus is een fontje 14-16 erg lastig te lezen;)
Ok, jullie verzoek is ingewilligd
.
De ccdb zal je nu 100 dagen ingelogd houden (en dit natuurlijk updaten als je later weer op de site komt)
. Na 100 dagen gaat je sessie-info uit de database, dus moet je opnieuw inloggen
De ccdb zal je nu 100 dagen ingelogd houden (en dit natuurlijk updaten als je later weer op de site komt)
Verwijderd
Zucht, krijgen we nu weer dat Wii heeft geen leuke games gezeik...
Koop The Godfather, SSX blur, Sonic, Monkey Ball, Zelda, WarioWare etcetera en zie dat de Wii wel hele leuke games heeft. Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Smash bros zijn onderweg stopt met zeuren ga gamen.

Koop The Godfather, SSX blur, Sonic, Monkey Ball, Zelda, WarioWare etcetera en zie dat de Wii wel hele leuke games heeft. Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy, Smash bros zijn onderweg stopt met zeuren ga gamen.
Heb net Excite truck gekocht, echt een tof spel 
Redelijke goede graphics en erg lekkere besturing. Beperkt aantal levels maar o zoveel fun!
Redelijke goede graphics en erg lekkere besturing. Beperkt aantal levels maar o zoveel fun!
Ps4/switch gamer
Wat je zou kunnen doen, is dat iedere keer dat iemand de site bezoekt, er 100 dagen bij geteld worden. Je hoeft dan alleen opnieuw in te loggen als je 100 dagen lang niet hebt ingelogd.XiN-eViL schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:05:
Ok, jullie verzoek is ingewilligd.
De ccdb zal je nu 100 dagen ingelogd houden (en dit natuurlijk updaten als je later weer op de site komt). Na 100 dagen gaat je sessie-info uit de database, dus moet je opnieuw inloggen
@ captain N
Ik heb dat zoemen ook, vooral bij spellen waarbij hij veel en snel moet laden (bijvoorbeeld SSX blur). Ik heb mijn Wii ook al een keer meegenomen naar anderen, misschien inderdaad dat hij beetje beschadigd is tijdens het transport.
offtopic: wat ongelofelijk veel spul heb je in japan kunnen krijgen! Hoe krijg je dat in nederland? Een enorme hutkoffer als handbagage?
Ik heb dat zoemen ook, vooral bij spellen waarbij hij veel en snel moet laden (bijvoorbeeld SSX blur). Ik heb mijn Wii ook al een keer meegenomen naar anderen, misschien inderdaad dat hij beetje beschadigd is tijdens het transport.
offtopic: wat ongelofelijk veel spul heb je in japan kunnen krijgen! Hoe krijg je dat in nederland? Een enorme hutkoffer als handbagage?
Het is toch echt ongeloofelijk: 4 kennisen van mij die normaal totaal niet geïnteresseerd in gamen zijn hebben na een kleine kennismaking met mijn Wii er zelf ook een gekocht.
Hebben jullie soortgelijke ervaringen?
Verwijderd
Jup.Schrijver schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:57:
Het is toch echt ongeloofelijk: 4 kennisen van mij die normaal totaal niet geïnteresseerd in gamen zijn hebben na een kleine kennismaking met mijn Wii er zelf ook een gekocht.
De ouders van m'n ex, vonden gamen nooit wat aan, hebben nu een wii in de huiskamer. En nog een kameraad die niet zo van consoles houdt, bij mij een keer met de wii gespeeld en zelf 1 op de kop getikt (heeft ondertussen al 7/8 spellen)
Verwijderd
Mijn ouders dachten wat moet een vent van zesentwintig nou nog met een spelcomputer blablabla...Schrijver schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:57:
en toen ik hem eindelijk had, had ik hem een avondje meegenomen naar mijn ouders. En gelijk verslaafd aan Wii Sports!
Ik had vandaag nog wat gespeeld, en nu had ik er weer geen last van. Ik had er in Japan overigens ook 1x last van, toen het een keer heel koud was op mijn kamer (tien graden of zo, tijdje weg geweest zonder verwarming aan). Misschien dat het iets met temperatuur te maken heeft?WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:26:
@ captain N
offtopic: wat ongelofelijk veel spul heb je in japan kunnen krijgen! Hoe krijg je dat in nederland? Een enorme hutkoffer als handbagage?![]()
Een zeecontainer mag trouwens denk ik niet als handbagage mee, dus ik ben voor de "versturen per post" optie gegaan.
Mijn foto's op Flickr.
Was mijn verhaal zo onduidelijkMetroidPrime schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:11:
[...]
Wat je zou kunnen doen, is dat iedere keer dat iemand de site bezoekt, er 100 dagen bij geteld worden. Je hoeft dan alleen opnieuw in te loggen als je 100 dagen lang niet hebt ingelogd.
Verwijderd
Bij de Bartsmit zijn er diverse spellen voor €29,95 te koop sinds vandaag.
- Far Cry Vengeance => IGN Score 4.0
- GT Pro Series Racing => IGN Score 4.0
- Monster 4x4 World Circuit => IGN Score 4.8
- Open Season Baas in Eigen Bos => IGN Score 6.0
- Splinter Cell Double Agent => IGN Score 5.5
Scores zeggen genoeg denk ikVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 03:08:
Bij de Bartsmit zijn er diverse spellen voor €29,95 te koop sinds vandaag.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Niet helemaal. Als je de review leest voor Open Season dan blijkt dat het een zeer vermakelijke game voor kinderen is. Als je het spel dus voor de kinderen aanschaft is het wel een goede aankoop. IGN vond het spel wat simpel voor de gemiddelde gamer dat zorgde voor de zes.
Closing Comments
As a children’s title that’s meant to compliment the theatrical release of Open Season, the game fulfills its mission of snagging shelf space, while still managing to throw in some entertaining moments into the mix. The comedy, while basic, actually had us laughing a few times through the game, and even though the story and character designs from the film are amazingly cookie-cutter, the game offers a few high points for anyone with little tikes in desperate need of some gaming goodness to go with the afternoon flick.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 05:50 ]
En Far Cry schijnt buiten de lelijke graphics ook best wel aardig te zijn. Voor gameplay krijgt het in ieder geval een 7 bij IGN.
Niet dat ik het spel ga kopen. Ik ga deze maand mooi voor MSF:Charged. Die kost 20 euro meer en daar heb je heel wat meer plezier aan denk ik
uhm...
Die aanbiedingen zijn trouwens niet sinds vandaag 
Ik ga inderdaad waarschijnlijk ook voor Charged, en een extra 'Chuck. Kan ik in ieder geval iets multi-en
Eledees wacht ik nog ff af, een maat van mij heeft hem besteld en krijgt hem als het goed is deze week. Kan ik eerst daar even de kat uit de boom schieten.
Ik ga inderdaad waarschijnlijk ook voor Charged, en een extra 'Chuck. Kan ik in ieder geval iets multi-en
Eledees wacht ik nog ff af, een maat van mij heeft hem besteld en krijgt hem als het goed is deze week. Kan ik eerst daar even de kat uit de boom schieten.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Even met gameplaycijfers:
- Far Cry Vengeance => IGN Score 4.0 (Gameplay: 7.0)
- GT Pro Series Racing => IGN Score 4.0 (Gameplay: 5.5)
- Monster 4x4 World Circuit => IGN Score 4.8 (Gameplay: 5.0)
- Open Season Baas in Eigen Bos => IGN Score 6.0 (Gameplay: 6.0)
- Splinter Cell Double Agent => IGN Score 5.5 (Gameplay: 5.0)
/Offtopic
Heb je wel gezien hoe vroeg dit neergezet is door mij (nachtelijke release). Gisteren pas foldertje gekregen, dus aanname gedaan dat het sinds vandaag pas is, tevens nog niemand anders het zien posten
/Offtopic
Heb je wel gezien hoe vroeg dit neergezet is door mij (nachtelijke release). Gisteren pas foldertje gekregen, dus aanname gedaan dat het sinds vandaag pas is, tevens nog niemand anders het zien posten
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 09:01 ]
Hallo,
Volgens mij is de laatste keer dat ik deze vraag postte deze een beetje vervaagd in de (heftige) discussie die toen aan de gang was. Daarom bij deze de vraag nogmaals:
Is er iemand die weet waar ik wii games kan huren? liefst in de buurt van Breda/Roosendaal.
Volgens mij is de laatste keer dat ik deze vraag postte deze een beetje vervaagd in de (heftige) discussie die toen aan de gang was. Daarom bij deze de vraag nogmaals:
Is er iemand die weet waar ik wii games kan huren? liefst in de buurt van Breda/Roosendaal.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Jep, de kids van mijn oom ook...Schrijver schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:57:
Dus dat was zeuren bij hun vader
Dag daarna moest ik even langs bij hun, werd de deur open gedaan...
"Heb je de Wii bij je anders kom je er niet in..."
* CH4OS gauw maar mijn voet tussen de deur gedaan...
Videotheken zie je tegenwoordig ook vaak PS2 games verhuren, misschien is dat ook voor de Wii?Tim_bots schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:15:
Hallo,
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2007 09:24 ]
Verwijderd
..das mooiVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:52:
Bij de videotheek bij mij in de buurt
Verwijderd
^_^ is dit niet een verkapte troll post?Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:52:
Je kunt ook het telefoonboek pakken en even bellen naar de verschillende videotheken. Gewoon bij de grote ketens beginnen en dan naar de kleinere videotheken bellen. Je kunt eventueel ook naar gameshops bellen (echte gameshops, geen FRS en dat soort toko's).Tim_bots schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:15:
Hallo,
uhm...
Mij is net door de Nintendo klantenservice verzekerd, dat je ook op een Wii elders gekocht in Europa (bijv. Duitsland) gewoon in Nederland garantie hebt. Ik ga het nu uitproberen, omdat ik nu een beetje gek wordt van de pixel artifacts tijdens Wario Ware. Dan is die hopelijk weer op tijd terug voor Strikers!
Ik zal Amazon.de binnenkort even toevoegen aan de TS.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 09-05-2007 10:53 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik vind het raar dat Splinter Cell een dermate laag gameplay cijfer heeft gekregen. Ik vermaak me echt kostelijk met de game. Ik heb hem een paar weken geleden voor 27 (FRS korting) euro gekocht en ben er erg content mee.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:52:
/Offtopic
Far Cry schijnt naast de graphics verder ook behoorlijk buggy te zijn...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Een maat van me, die op zich wel van gamen houdt, kwam langs met z'n vriendin, die totaal niets van gamen moet hebben. In de loop van de avond toch even de Wii aangezet, uiteindelijk om 4 uur 's nachts gestopt. Ze hebben nu op aandringen van haar ook een Wii aangeschaft.Schrijver schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:57:
Aanbieding loopt al enkele wekenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:52:
/Offtopic
Staat volgens mij iets over in het vorige topic.
Had jij eigenlijk ook een launch-Wii?Mij is net door de Nintendo klantenservice verzekerd, dat je ook op een Wii elders gekocht in Europa (bijv. Duitsland) gewoon in Nederland garantie hebt. Ik ga het nu uitproberen, omdat ik nu een beetje gek wordt van de pixel artifacts tijdens Wario Ware. Dan is die hopelijk weer op tijd terug voor Strikers!
[ Voor 19% gewijzigd door Willybubba op 09-05-2007 12:03 ]
Het zijn ook gewoon Europese wii's lijkt me logisch dat je dan overal garantie hebt. Aangezien ze Europa meer als 1 land benaderen(met een hoop lastige Duitsers en Fransen xD)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De laatste editie van het Japanse gamesmagazine Famitsu weet ons te melden dat er een geheel nieuwe Soul Calibur naar de Wii komt. Volgens een basale vertaling zal het spel Soul Calibur Legends gaan heten en stelt het je in staat de Wii besturing te gebruiken tijdens het vechten. Verder is er nog geen woord gerept over de mogelijke inhoud van het spel en zijn we tot op heden puur toegewezen op speculatie.
Soul Calibur is een populaire franchise van Namco, welke begon met Soul Edge (Soul Blade in Europa) op de PlayStation. Daarna kreeg de serie het legendarische vervolg Soul Calibur, wat door velen wordt gezien als de beste fighting game ooit en de tweede plaats inneemt op de ranglijst van Game Rankings.
Natuurlijk informeren we jullie zo snel mogelijk, wanneer er meer informatie vrij komt.
[update 13:27]
Het schijnt dat Soul Calibur Legends een adventure game gaat worden, waarbij je een groot deel van de cast uit de vorige spellen tegen zult komen. Het concept is dus enigsinds vergelijkbaar met wat Death by Degrees deed met de Tekken franchise.
Nou bummer zeg, ontving net een email van Nintendo. De bestelde Wii-controller+tasje bleek dus alleen
het accessoiretas te zijn
Volgens Nintendo werd het vanwege een techische storing verkeerd weergegeven op de site
Wat slordig zeg...........
Ben echt enthousiast over Soul Calibur. SC3 was een goed spel, alleen jammer dat het niet op de GC uitkwam.
het accessoiretas te zijn

Ben echt enthousiast over Soul Calibur. SC3 was een goed spel, alleen jammer dat het niet op de GC uitkwam.
[ Voor 4% gewijzigd door Hironshy op 09-05-2007 14:47 ]
Gister DBZ story mode uitgespeeld.
Is toch wel lekker gevoel om van "point blank"-afstand een kamehameha in het gezicht van de tegenstander te douwen
Ben benieuwd hoe Soul Calibur gespeeld moet worden, als het net zo responsive wordt als DBZ ben ik een blij mens
Is toch wel lekker gevoel om van "point blank"-afstand een kamehameha in het gezicht van de tegenstander te douwen
Ben benieuwd hoe Soul Calibur gespeeld moet worden, als het net zo responsive wordt als DBZ ben ik een blij mens
Was idd al iets te mooi om waar te zijn. De sterrenprijs was belachelijk laag in vergelijking met de prijzen van andere producten.Hironshy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:44:
Nou bummer zeg, ontving net een email van Nintendo. De bestelde Wii-controller+tasje bleek dus alleen
het accessoiretas te zijnVolgens Nintendo werd het vanwege een techische storing verkeerd weergegeven op de site
Wat slordig zeg...........
[ Voor 52% gewijzigd door Vincent7 op 09-05-2007 15:03 ]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Weet iemand hoe bij dbz dat item fusion werkt? want bij mij komt die king kai niet veder dan this combination is no good maar ff zeggen wat nou welk zou kunnen werken is er niet bij. En om nou alle combinaties te proberen...
Dat zou ik maar niet te hard schreeuwen. Als de autoriteiten erachter komen dan kan jou videotheek namelijk een hele vette boete verwachten!Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:52:
Bij de videotheek bij mij in de buurt verhuren ze wel Wii games ( en 360 en Ps2 )
Heb zelf 6 jaar in een videotheek gewerkt en sinds 1 jaar terug is er een nieuwe wet, die verplicht dat de verhuurder extra licentiegelden betaald over het spel net als bij dvd's. Nu is het probleem dat Gameproducenten hier niet echt aan mee werken, want zo komen mensen aan kopietjes van spellen
Dus een game kopen in de winkel en deze verhuren in een videotheek is....tsja...illegaal...
Computer says no
Hoe zit dat met de taal? Worden alle spellen die je op de duitse WII speelt, standaard in het duits gezet? Is de handleiding compleet duits of heb je ook een engels deel?Hoedje schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:52:
Mij is net door de Nintendo klantenservice verzekerd, dat je ook op een Wii elders gekocht in Europa (bijv. Duitsland) gewoon in Nederland garantie hebt. Ik ga het nu uitproberen, omdat ik nu een beetje gek wordt van de pixel artifacts tijdens Wario Ware. Dan is die hopelijk weer op tijd terug voor Strikers!
Misschien wat vreemde vragen, maar ik heb vroeger meegemaakt met duitse apparatuur dat echt alles in het duits was, en daar wordt je niet zo vrolijk van.
Alleen de handleiding van wii sports is duits als ik het goed heb. Wii zelf kan je gewoon op nederlands zetten.
Om een lang verhaal kort te houden: klikVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:08:
Weet iemand hoe bij dbz dat item fusion werkt? want bij mij komt die king kai niet veder dan this combination is no good maar ff zeggen wat nou welk zou kunnen werken is er niet bij. En om nou alle combinaties te proberen...
Een spel hoeft natuurlijk niet perfect te zijn om er plezier mee te beleven. Zie Red Steel, verre van perfect, maar ik heb nog niemand gehoord die het niet leuk vond eigenlijk. En zo zijn er natuurlijk nog wel meer voorbeelden. Zeker bij Wii spellen zie je veel variatie in cijfers.Deddiekoel schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:17:
[...]
Ik vind het raar dat Splinter Cell een dermate laag gameplay cijfer heeft gekregen. Ik vermaak me echt kostelijk met de game. Ik heb hem een paar weken geleden voor 27 (FRS korting) euro gekocht en ben er erg content mee.
Far Cry schijnt naast de graphics verder ook behoorlijk buggy te zijn...
uhm...
nee je kan in de configuratie aangeven welke taal je wilt. Kan bij de cube ookOCTheEagle schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:18:
[...]
Hoe zit dat met de taal? Worden alle spellen die je op de duitse WII speelt, standaard in het duits gezet? Is de handleiding compleet duits of heb je ook een engels deel?
Misschien wat vreemde vragen, maar ik heb vroeger meegemaakt met duitse apparatuur dat echt alles in het duits was, en daar wordt je niet zo vrolijk van.
Computer says no
Verwijderd
Ik vond dat het al verdacht goedkoop was voor een controller. Aan dat tasje alleen heb ik niets dus heb ik mijn bestelling, maar geannuleerd. Meer mensen die dachten een controller te hebben besteld?Beste Nintendo fan,
U heeft onlangs een accessoiretasje voor de Wii controller besteld uit de sterrencatalogus. Ten gevolge van een technisch probleem met de website werden de titelgegevens voor deze bestelling foutief weergegeven ( Wii controller + accessoiretas i.p.v. accessoiretas voor Wii controller).
Om misverstanden te vermijden hadden wij graag geweten of u dit tasje wenst te ontvangen - en uw bestelling wenst te bevestigen - of uw bestelling wenst te annuleren (met teruggave van de door u betaalde sterren).
In geval van bevestiging van uw bestelling zal het tasje u per aangetekende zending opgestuurd worden.
Onze oprechte excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Nintendo Team
edit: Beter moet lezen staat een aantal posts hierboven ook al wat over

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 15:48 ]
Nee, alles is beschikbaar in het Nederlands. De handleiding staat namelijk ook online. Verder is alles van de Wii en de spellen in het Nederlands of Engels.OCTheEagle schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:18:
[...]
Hoe zit dat met de taal? Worden alle spellen die je op de duitse WII speelt, standaard in het duits gezet? Is de handleiding compleet duits of heb je ook een engels deel?
Heb oook bij amazon.de besteld.
Zit gewoon Multi-talige handleiding bij waaronder nederlands.
en de wii zelf kun je volgens mij zelfs op japans zetten
zeker op nl want daar heb ik de mijne ook op staan
Heb de binnen kant van de Wii Sports niet bekeken, (de game zelf is gewoon engels)
maar das ook niet echt boeiend
zal we even kijken maar verwacht gewoon engels aan te vinden.
Enige wat ik Duits aantrof was Cars. (ook besteld had dat dus beter hier kunnen doen)
maar dit was te verwachten aangezien het kinderspel is. (niet over nagedacht)
De rest van de games die ik ook via Amazone.de liet komen waren gewoon engels.
Zit gewoon Multi-talige handleiding bij waaronder nederlands.
en de wii zelf kun je volgens mij zelfs op japans zetten
zeker op nl want daar heb ik de mijne ook op staan
Heb de binnen kant van de Wii Sports niet bekeken, (de game zelf is gewoon engels)
maar das ook niet echt boeiend
Enige wat ik Duits aantrof was Cars. (ook besteld had dat dus beter hier kunnen doen)
maar dit was te verwachten aangezien het kinderspel is. (niet over nagedacht)
De rest van de games die ik ook via Amazone.de liet komen waren gewoon engels.
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 09-05-2007 15:51 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Volgens mij zijn die vragen allemaal al beantwoord in de afgelopen pagina of twee.OCTheEagle schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:18:
[...]
Kort samengevat: nee, nee, ja.
Wel weer leuke nieuwtjes op o.a. Nzone...
- Tecmo is druk bezig met een actie-adventure op Wii...
Ninja Gaiden??
- EA staat niet onwelwillend tegenover C&C3 op Wii
OK, grafisch zal ie minder worden, maar qua controls moet het kunnen... En EA is wel Pro-Wii
- Bandai Namco is m,et 37 Wii titels bezig
37! Als de helft nou toppers zijn, of zelfs een kwart.... Het gaat de goede kant op. Nu nog concrete info graag
Ninja Gaiden??
OK, grafisch zal ie minder worden, maar qua controls moet het kunnen... En EA is wel Pro-Wii
- Bandai Namco is m,et 37 Wii titels bezig
37! Als de helft nou toppers zijn, of zelfs een kwart.... Het gaat de goede kant op. Nu nog concrete info graag
Ik heb C&C 3 op de PC en ik denk dat het spel heel goed mogelijk is op de Wii met wat grafische downgrades. Ik zie alleen liever een ge-upgrade C&C The First Decade op de Wii verschijnen, C&C 3 is lang niet zo goed als de eerdere delen in de serie.Willybubba schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:58:
Wel weer leuke nieuwtjes op o.a. Nzone...
Dat lijkt me niet. Team ninja maakt die games en die maken alleen voor de krachtigste console. Dus ik zou aannemen dat het wat anders isWillybubba schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:58:
Ninja Gaiden??
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ze hebben anders net een Ninja Gaiden aangekondigd voor de DS.disjfa schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:05:
[...]
Dat lijkt me niet. Team ninja maakt die games en die maken alleen voor de krachtigste console. Dus ik zou aannemen dat het wat anders isDenk eerder Gallop Racer 2008
Geen EA rts games please.....starcraft/warcraft 3 remake zou wel ruig zijnMetroidPrime schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:01:
[...]
Ik heb C&C 3 op de PC en ik denk dat het spel heel goed mogelijk is op de Wii met wat grafische downgrades. Ik zie alleen liever een ge-upgrade C&C The First Decade op de Wii verschijnen, C&C 3 is lang niet zo goed als de eerdere delen in de serie.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Sterker nog, ze hebben al het spel werkend laten zien (nog niet de final version though).MetroidPrime schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:14:
[...]
Ze hebben anders net een Ninja Gaiden aangekondigd voor de DS.
Verwijderd
ik internet nu vanaf mijn wii en ik sta echt versteld van de wijze hoe nintendo en opera dit voor elkaar hebben gekregen. Het werkt allemaal prima en zelfs invoeren met de afstandbediening is nog redelijk te doen. Nu nog een muis en toetsenbord en een tekstverwerker en het is een prima lowbudget systeem voor scholieren. Petje af voor nintendo!
Klopt, hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=UaUIcH8qSr0Vincent7 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:16:
[...]
Sterker nog, ze hebben al het spel werkend laten zien (nog niet de final version though).
(Wel beetje donker helaas)
Ik sta er meer versteld van hoe traag het opstarten gaat en dat ie niet fatsoenlijk fimpjes kan afspelen. De xbox kon dat allemaal wel goed, maar is een last-gen apparaat. Vind het echt gek dat de Wii niet krachtig genoeg is om filmpjes fatsoenlijk af te spelen.
Je vergelijkt toch niet Xbox Media Center met de Flash filmpjes in Opera Wii? De Wii zou filmpjes ook goed moeten kunnen afspelen, de Gamecube kon al DiVX aan, dat heeft niets met kracht te maken.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:27:
Ik sta er meer versteld van hoe traag het opstarten gaat en dat ie niet fatsoenlijk fimpjes kan afspelen. De xbox kon dat allemaal wel goed, maar is een last-gen apparaat. Vind het echt gek dat de Wii niet krachtig genoeg is om filmpjes fatsoenlijk af te spelen.
Verwijderd
Ach volgens mij heeft nintendo nooit de intentie gehad dat de wii moet voldoen als multimediacentrum. Je kan nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Maar met een nintendo-dubbeltje kom je wel een eind!Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:27:
Idd, het probleem bij filmpjes afspelen (uitzendin gemist bijv) is dat ze een Flash versie van 8 of hoger gebruiken. Opera ondersteunt maar tot en met 7, dit doordat Macromedia geen kits heeft uitgebracht die verder gaan dan 7 voor dit soort applicaties. Wii is krachtig genoeg om filmpjes af te spelen, alleen is soms streamen wat moeilijker door beperkt geheugen wat gereserveerd is voor Opera.MetroidPrime schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:30:
[...]
Je vergelijkt toch niet Xbox Media Center met de Flash filmpjes in Opera Wii? De Wii zou filmpjes ook goed moeten kunnen afspelen, de Gamecube kon al DiVX aan, dat heeft niets met kracht te maken.
Verwijderd
Dat is wel interessant maar ik ben bang dat het dan wel zo zal blijven nintendo zal wel geen mogelijkheden bieden je wii te tweaken aangezien ze zich juist op een andere groep richten. Dat opera niet alles ondersteund verbaasd me niets. Ik ben een redelijke operafan maar zelfs opera voor windows wil het op sommige sites niet doen. Wordt de opera versie voor de wii wel geupdate of was dit het wel?Vincent7 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:38:
[...]
Idd, het probleem bij filmpjes afspelen (uitzendin gemist bijv) is dat ze een Flash versie van 8 of hoger gebruiken. Opera ondersteunt maar tot en met 7, dit doordat Macromedia geen kits heeft uitgebracht die verder gaan dan 7 voor dit soort applicaties. Wii is krachtig genoeg om filmpjes af te spelen, alleen is soms streamen wat moeilijker door beperkt geheugen wat gereserveerd is voor Opera.
Ik hoop daarom dat Nintendo van plan is om JavaFX te gaan ondersteunen. JavaFX zal open-source zijn en dus hoeft Nintendo niet meer te wachten totdat Adobe besluit dat ze de licenties gaan verkopen voor de nieuwste versie van Flash.Vincent7 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:38:
[...]
Idd, het probleem bij filmpjes afspelen (uitzendin gemist bijv) is dat ze een Flash versie van 8 of hoger gebruiken. Opera ondersteunt maar tot en met 7, dit doordat Macromedia geen kits heeft uitgebracht die verder gaan dan 7 voor dit soort applicaties. Wii is krachtig genoeg om filmpjes af te spelen, alleen is soms streamen wat moeilijker door beperkt geheugen wat gereserveerd is voor Opera.
Zijn er trouwens meer mensen die hun Wii op Engels hebben ingesteld?
Ik heb dit gedaan zodat je tenminste een goed gevulde Wii News Channel hebt(ook technisch nieuws en europees voetbalnieuws bij het sport gedeelte). De vragen + antwoorden in het vote gedeelte blijven wel gewoon Nederlands omdat deze regiogebonden zijn.
Ik heb dit gedaan zodat je tenminste een goed gevulde Wii News Channel hebt(ook technisch nieuws en europees voetbalnieuws bij het sport gedeelte). De vragen + antwoorden in het vote gedeelte blijven wel gewoon Nederlands omdat deze regiogebonden zijn.
Verwijderd
De Opera browser werkt inderdaad wel netjes, en het vernieuwde zoom systeem wekrt daarin bijna goddelijk. Bij de Testversie viel die niet te pruimen, je werd er echt overgelaten aan het, niet al te beste, inschattingswerk van de browser zelf, wat natuurlijk erg jammer is.
Overigens kan ik nu echt helemaal al niet meer wachten op Super Paper Mario, en eigenlijk ook wel Mario Football.
Overigens kan ik nu echt helemaal al niet meer wachten op Super Paper Mario, en eigenlijk ook wel Mario Football.
Ik heb even teruggezocht. En ik heb twee mensen gevonden die ook een probleem hadden met hun Wii, waarvoor die naar Nintendo moest. Willybubba had volgens mij hetzelfde probleem als mij en is zelf langsgeweest bij Nintendo. Dus dat was vrij snel klaar. Elroy die had em opgestuurd en dat duurde 3 weken. Ik hoop dat het bij mij wat korter duurt, anders is de Wii niet terug voor Strikers...
* Hoedje heeft iets niet zo slims gedaan
. Ik heb een backup gemaakt van mijn savegames, maar ik ben het SD kaartje kwijt. Er is een hele grote kans dat die in een broek zit, die nu in de was zit
. Zet Nintendo de savegames ook over? En hoe gaat dat met de friendslist, Mii's etc? Dat zijn dingen die je niet kunt backuppen. En wellicht heeft iemand anders nog kort geleden ervaring gehad met de Nintendo technische dienst, hoe lang duurde dat?
* Hoedje heeft iets niet zo slims gedaan

mii's kan je in je wiimote zettenHoedje schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:32:
............En hoe gaat dat met de friendslist, Mii's etc? Dat zijn dingen die je niet kunt backuppen.
Dat schiet niet echt op, maar ik heb genoeg vrienden die ze weer terug kunnen sturen, dat is niet echt een probleem. Het is meer dat het zo'n gedoe is, zeker die friendslist.
Och, dat SD-kaartje doet het denk nog wel als je m even laat drogen. Ik heb ook een keer mijn thumbdrive een wasje meegedraaid en doe het nog perfect en hijs nu mooi schoon.Hoedje schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:32:
Ik heb even teruggezocht. En ik heb twee mensen gevonden die ook een probleem hadden met hun Wii, waarvoor die naar Nintendo moest. Willybubba had volgens mij hetzelfde probleem als mij en is zelf langsgeweest bij Nintendo. Dus dat was vrij snel klaar. Elroy die had em opgestuurd en dat duurde 3 weken. Ik hoop dat het bij mij wat korter duurt, anders is de Wii niet terug voor Strikers...
* Hoedje heeft iets niet zo slims gedaan. Ik heb een backup gemaakt van mijn savegames, maar ik ben het SD kaartje kwijt. Er is een hele grote kans dat die in een broek zit, die nu in de was zit
. Zet Nintendo de savegames ook over? En hoe gaat dat met de friendslist, Mii's etc? Dat zijn dingen die je niet kunt backuppen. En wellicht heeft iemand anders nog kort geleden ervaring gehad met de Nintendo technische dienst, hoe lang duurde dat?
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Vriend van me had Ipod Nano in de wasmachine en hij doet het nog steeds alleen wel beetje verrot 
Over die Mii's hoef je je niet echt druk te maken ik heb er redelijk wat van jou
Maarre dan moet ik je zeker voor de 3e keer adden...
Over die Mii's hoef je je niet echt druk te maken ik heb er redelijk wat van jou
Maarre dan moet ik je zeker voor de 3e keer adden...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nou Hoedemans, Nintendo pakte mijn Wii en zette alles wat erop stond over op een nieuwe Wii. De gedownloadde VC games bleven gekoppeld aan mijn account dus ik kon ze zo free of charge opnieuw downen met mijn nieuwe Wii.Hoedje schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:32:
[snip!]
En wellicht heeft iemand anders nog kort geleden ervaring gehad met de Nintendo technische dienst, hoe lang duurde dat?
Langsgaan blijft het snelste... Een andere persoon op GoT heeft dat ook gedaan en kreeg er ook meteen eentje mee. Waar woon je dan? En was het nou een launch-Wii?
[ Voor 14% gewijzigd door Willybubba op 09-05-2007 21:18 ]
Verwijderd
Ik heb alleen ergens gelezen (kan het niet testen en kan het stukje ook niet zo 123 vinden) dat als je dat doet en je zet ze op een andere console dat je ze dan niet meer kan editen. Wil je dat nog kunnen dan zul je ze moeten laten transferren door Nintendo.
Kan iemand dat checken trouwens?
Dat kloptVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Ik heb alleen ergens gelezen (kan het niet testen en kan het stukje ook niet zo 123 vinden) dat als je dat doet en je zet ze op een andere console dat je ze dan niet meer kan editen. Wil je dat nog kunnen dan zul je ze moeten laten transferren door Nintendo.
Mijn launch Wii is al verplaatst in de familie, dit is een Duitse Amazon Wii van half februari. Jij hebt overigens nu geen last meer van pixel artifacts, of heb je WiiConnect24 uitstaan?Willybubba schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:15:
[...]
Langsgaan blijft het snelste... Een andere persoon op GoT heeft dat ook gedaan en kreeg er ook meteen eentje mee. Waar woon je dan? En was het nou een launch-Wii?
Ik woon in Heemstede, dus Nieuwegein is echt te ver weg. Ik heb em overigens vandaag al opgestuurd, dus ik hoop maar dat die snel weer terug komt
Leuk Wii nieuws trouwens, de Wii verkopen zijn boven de 100.000 uitgekomen in Japan, na een paar weken rond de 70-80 duizend. De maanden daarvoor fluctueerden de verkopen tussen de 50-65 duizend. De verhoogde productie is dus duidelijk te merken. Overigens betekent dat er per verkochte PS3, 9 a 10 Wii's worden verkocht in Japan.
Mario Party 8 komt volgens Jeux-video op 22 juni uit. Zou goed kunnen
Ik zet mijn Wii voortaan gewoon uit. WiiConnect wel aan omdat anders het weerkanaal enzo niet werken, maar dus niet meer op standby. Misschien is dat het wel helemaal niet, maar better safe then sorry.
Met een bluetooth sticky en een programma kun je dat ook zelfVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:23:
[...]
GEZOCHT:
Mingling Mii's
Laat je FC hier achter of geef je naam op de site www.wii-ccdb.nl. Mijn naam daar is Shini.
Mingling Mii's
Laat je FC hier achter of geef je naam op de site www.wii-ccdb.nl. Mijn naam daar is Shini.
[ Voor 10% gewijzigd door Vincent7 op 09-05-2007 21:47 ]
Hey, mijn naam daar is DamuruVincent7 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:47:
GEZOCHT:
Mingling Mii's
Voeg mij maar toe..
Donealbert04 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:06:
[...]
Hey, mijn naam daar is Damuru
Voeg mij maar toe..
Moet je nou actief Mii's gaan versturen of doen ze dat vanzelf als je ze op "mingle" hebt staan?
Als je op mingle zet gaat het vanzelf.
Je hebt echte geen controle naar wie je Mii's gaan en wanneer.
Al heb ik het idee dat na een paar dagen al je friends al je wii's wel hebben.
Idd ik had binnen een maand, na de aanschaf van de Duitse Wii half februari, de 99 plaatsen van m'n plein alweer vol. Jammer overigens dat er maar 99 Mii's op het plein kunnen, het zou leuk zijn als ze dat verder vergroten. Ik heb overigens ook geen idee, of ze ook vervangen worden op het pleinjob schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:42:
Als je op mingle zet gaat het vanzelf.
Bedankt voor de info, ik wacht het af.
Laat je FC achter als je wilt
Laat je FC achter als je wilt
Dit topic is gesloten.