Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Om maar even de rellen te sussen iets anders :)
Lucasarts kondigt drie spellen aan voor de Wii

Lucasarts heeft haar eerste titels voor de Wii aangekondigd. Onder deze titels zit onder andere een Lego Star Wars game.

Lego Star Wars 1 en 2 komen naar de Wii, de spellen zullen gebundeld worden en deze bundel gaat de naam "The Complete Saga" dragen. Ook de pretparksim Thrilville komt naar de Wii, deze zal in oktober in de winkels te vinden zijn. Verder heeft Lucasarts Poolparty aangekondigd en ook deze komt naar de Wii, door de naam lijkt het erop dat mensen met een Wii straks kunnen poolen op hun console
Bron: Newscore

Dan toch een Star Wars game, het is alleen geen echte. Lijkt me toch wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Hallo,

Ik heb even een vraagje over een ander onderwerp.

Is er iemand die weet waar ik wii games kan huren/kopen? liefst in de buurt van Breda/Roosendaal.

Dan kun je teminste zelf bepalen of een game leuk is en hoef je niet iedere keer je spaarvarken te slachten 7(8)7 ik heb een sterk spaarvarken ;)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Cubic X schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:30:
[...]

Dan toch een Star Wars game, het is alleen geen echte. Lijkt me toch wel leuk :)
KIJK, dat is goed nieuws. Wilde altijd al de LEGO Star Wars games nog proberen maar is er nooit van gekomen! Nu kan ik beide in 1x oppikken met hopelijk nog wat verbeteringen. Dit had Ubi met PoP trilogie ook moeten doen. Maar de stroom ports mag nu wel gaan ophouden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Daar kijk ik wel naar uit. Ik heb de Lego games nooit gespeeld, maar de reviews waren altijd erg positief. Mits ze ze tegen een leuke prijs aanbieden en de controls een beetje werken, ga ik die zeker halen!

Nintendo organiseert een nieuwe Wii tour, misschien leuk voor de mensen die nog twijfelen o.i.d.:
Op woensdagen van 13.00 – 18.00 uur

Woensdag 16 mei – Winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem
Woensdag 23 mei – Winkelcentrum Helfheuvelpassage in Den Bosch
Woensdag 6 juni – Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen
Woensdag 13 juni – Winkelcentrum Walburg in Zwijndrecht
Woensdag 20 juni – Winkelcentrum De Koperwiek in Capelle a/d IJssel
Woensdag 27 juni – Winkelcentrum Struytse Hoeck in Hellevoetsluis

Op zaterdagen en zondagen van 12.00 – 17.00 uur

Zondag 3 juni – Winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht
Zaterdag 9 juni – Winkelcentrum De Klanderij in Enschede
Zaterdag 16 juni – Winkelcentrum Paddepoel in Groningen
Zaterdag 23 juni – Winkelcentrum Hilvertshof in Hilversum
Zaterdag 30 juni – Winkelcentrum De Hooge Meeren in Hoogezand
Volgens Matt (IGN) komt er in de week van 20 mei meer info over MP3. Dat zegt hij in de Wii-k in review podcast. Verder heeft hij het over een fighter voor de Gamecube, die als adventure naar de Wii gaat komen. Bij Gonintendo speculeren ze over Soul Calibur.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Exorcist schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 00:04:
[...]

True, en dat is inherent aan Nintendo liefhebbers. Kijk maar naar Jurjen bij de PU. Recenseert zowat alleen maar Wii/DS spellen, en als iemand daarop aanmerkingen maakt wordt hij pissig. Redelijk eenzijdig.
Ik denk dat de meeste " Nintendo Fanboys" hier een stuk diverser zitten in hun consoles dan de meesten ;). Persoonlijk b.v. NES, SNES, GB, DS, N64, GC, Wii maar ook PSX1, Dreamcast, Atari 2600(En speelde superveel op sega master system, genesis, Amiga, C64, Gamegear, etc) en daarnaast weet ik ook dat , behalve ik, iedereen hier wel een PS2, Xbox1, X360 e.d. heeft.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:20:
Echt screenshot uit de IGN Wii review van Spider-Man 3:

[afbeelding]

:X :X :X :X

Gebouwen die te ver weg zijn hebben geen textures meer. Ik had een gerucht gelezen dat Activision enorme problemen had met het te hoge geheugenverbruik in de Wii/PS2/PSP versie. Dit lijkt aan te tonen dat dat gerucht waar is.

De eindscore van het spel is nog een 5,7, terwijl de PS2 versie zelfs een 3,5 krijgt.

Nu maar hopen dat Transformers niet gaat zuigen, maar ik denk dat dat misschien teveel gevraagd is.
Heb dit net even getest door op het empire state building te klimmen en het is echt zo....
Ik ga hem dan ook nu terug brengen. Hoofdreden is dat halve Wii games als dit geen commercieel succes mogen hebben. Waarschijnlijk komt SSX:Blur ervoor in de plaats als FRS moeilijk doet dat ik een goedkopere game (FF3 op DS) ervoor wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Deddiekoel schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 10:48:
[...]

Heb dit net even getest door op het empire state building te klimmen en het is echt zo....
Ik ga hem dan ook nu terug brengen. Hoofdreden is dat halve Wii games als dit geen commercieel succes mogen hebben. Waarschijnlijk komt SSX:Blur ervoor in de plaats als FRS moeilijk doet dat ik een goedkopere game (FF3 op DS) ervoor wil.
:X :X :X

Als je in Spider-Man 2 op de Empire State Building klimt houden alle gebouwen hun textures nog. De enige plaats in het spel waar gebouwen hun textures kwijtraken is op de map. Dit is echt een mega-blunder van Activision.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

XBL: 6 miljoen subscribers van de 10 totaal. Ja net zoals Nintendo er best veel heeft...een keertje inloggen als je net je Xbox hebt is niet hetzelfde als er regelmatig gebruik van maken. xbl met de 360 is in principe altijd on, bij me vrienden ook, maar niemand speelt online games bijna. Dat bedoel ik.

Marketing heet het.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 05-05-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Max|Burn schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 10:29:
[...]
Ik denk dat de meeste " Nintendo Fanboys" hier een stuk diverser zitten in hun consoles dan de meesten ;). Persoonlijk b.v. NES, SNES, GB, DS, N64, GC, Wii maar ook PSX1, Dreamcast, Atari 2600(En speelde superveel op sega master system, genesis, Amiga, C64, Gamegear, etc) en daarnaast weet ik ook dat , behalve ik, iedereen hier wel een PS2, Xbox1, X360 e.d. heeft.
True, ik had het ook niet over de Nintendo liefhebbers hier. Je kunt mij namelijk 100% scharen tussen de mensen die al die andere consoles ook heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelieve niet meer te reageren op welke flamerige post dan ook. Doe net als de andere twaalf(! d:)b ) mensen die een die een topic report plaatsen, en plaats er ook een als je iets ziet wat je niet vindt kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Over online in het algemeen. Ja het is leuk, ja ik vind ook dat het erbij moet zitten, ja ik vind ook dat Nintendo meer moet doen. Nee online is niet zo belangrijk als vaak beweerd wordt.

En aangezien we niet on-academisch willen zijn :P, zullen we dit even met cijfers onderbouwen.
Van o.a. Wikipedia (ik kom dezelfde cijfers op meerdere plekken tegen)
World wide sales figures

Xbox: more than 24 Million as of May 10, 2006[6]
Xbox360 zou zo richting de 11M gaan.

Even hoog afronden dus.. 25M + 11M = 36M
Stel ong. 7M(MS zei 6M+ rond April ofzo) die zich ooit geregistreerd hebben als subscriber. (Dus ook gratis beginperiodes enz meegenomen).

7 / 36 * 100 = 19,4% van de Xboxers is ook (ooit of huidig?) live subscriber geweest.

Overigens zit Nintendo WFC op de 3.5M na 1,5 jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 05-05-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Online gamen heeft mij tot nu toe ook niet echt kunnen grijpen. Enige game die ik echt leuk vond was Tetris DS. Wat ik leuk vind aan online games is dat je onvoorspelbare tegenstanders krijgt en als daar iets van een ranking systeem aan zit vind ik het wel een bijdrage.

Wat mij altijd ergert aan online games is dat de andere gamers altijd zo brullend goed zijn. Dat haalt voor mij de pret er wel af. Op zich heeft Nintendo het goed bekeken met hun clean & simple aanpak. Gewoon klikken en gamen. Helaas vind ik het friendcode systeem niet in die denkwijze passen.

Ik heb trouwens net Spiderman 3 terug gebracht. Uiteindelijk geld op moeten toeleggen omdat ik perse FF3 wilde. Maar is het me wel waard om te protesteren tegen die game ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 05-05-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nintendo wifi echt een aanfluiting. Ik ben zelf ook geen fan van online gamen (normaal gezien dan toch) maar ff lekker met de headset op met wat lui door die microfoon schreeuwen bij een team battle met CoD3 is toch echt wel gaaf zo op zijn tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Patriek schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 07:23:
Poeh, wat vind ik deze beelden van Mario Party tegenvallen:
http://www.youtube.com/wa...2F%2Fwiinintendo%2Enet%2F

Zo weinig interactie met elkaar...

Zie ook filmpjes van andere games die deze maand gereleased worden op:
http://wiinintendo.net/2007/05/04/wii-releases-this-month/
Dat mag je zeggen ja. :'(
Ik hoop tegen beter weten in dat ze juist dit soort spellen laten zien vanwege de verschillende wii-remote bewegingen.
Gelukkig waren niet alle spellen een schud of draai zo snel mogelijk beweging.
Ik mis inderdaad nog wel de écht-tegen-elkaar-speel-spellen.
Hopen dat er snel meer bekend wordt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Deddiekoel schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:26:

Ik heb trouwens net Spiderman 3 terug gebracht. Uiteindelijk geld op moeten toeleggen omdat ik perse FF3 wilde. Maar is het me wel waard om te protesteren tegen die game ;)
Raar? voor het verschil kan je gewoon wat anders uitzoeken hoor, budgetgame of een dvd is makkelijk te vinden voor het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Kennelijk heeft iedereen het gemist, maar er komt een USB-headseat uit voor de Wii. Er komen volgens eerdere berichten dit jaar mogelijk al drie spellen uit die er gebruik van zullen maken en ik mag hopen dat het de bedoeling is dat je de headset straks ook voor online gaming zult kunnen gebruiken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Waarom in godsnaam met usb?
Zit je eindelijk zonder al die draad troep lekker op de bank je games te spelen, heb je voor de headset weer een draad nodig.

Ja oke, die usb poorten zitten er vast wel voor een reden op.. maar om ze dan op deze manier te gebruiken. Ik hoop dat het een roddel is, dus even afwachten totdat het product ook echt uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
job schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:19:
Waarom in godsnaam met usb?
Zit je eindelijk zonder al die draad troep lekker op de bank je games te spelen, heb je voor de headset weer een draad nodig.

Ja oke, die usb poorten zitten er vast wel voor een reden op.. maar om ze dan op deze manier te gebruiken. Ik hoop dat het een roddel is, dus even afwachten totdat het product ook echt uit is.
Gewoon een ontvanger in de USB poort bedoelen ze. Dan je geen last van draden. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Vanitas schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:29:
[...]

Gewoon een ontvanger in de USB poort bedoelen ze. Dan je geen last van draden. :)
Aangezien de wii toch al bluetooth heeft zou het logischer zijn om dat te gebruiken i.p.v. usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
doctormetal schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:37:
[...]

Aangezien de wii toch al bluetooth heeft zou het logischer zijn om dat te gebruiken i.p.v. usb.
Mischien om hem op te laden via usb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40

DukeBox

loves wheat smoothies

bleutooth heeft natuurlijk wel enige beperking in bandbreedte. Met 4 wiimotes en een headset zou je wel eens over het max van 2 mbit kunnen gaan.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Zo, net terug van een avond wiien bij een vriend, ik had mijn wiimotes meegenomen, dikke fun gehad. Maarrrrr.... nu krijg ik mijn eigen wiiremotes niet meer gesynced met mij Wii. We hebben toen ik daar was vaste synchronisatie gebruikt op zijn systeem, omdat we dat tijdelijke een beetje vreemd vonden werken.

Als ik nu probeer mijn wiimotes weer te syncen met mijn eigen systeem(door zowel de sync knop op de 'mote als op de wii zelf ingedrukt te houden, blijven alle 4 de ledjes net zo lang knipperen als dat ik de sync knoppen ingedrukt houdt, maar verder geen effect.

Ik had zelf bedacht dat omdat de wiimotes nog 'opgeslagen' zijn in mijn wii, dat hij ze probeert dubbel aan te melden of iets dergelijks en dat het daar fout loopt, maar ja, dan zou hij ze nog gewoon moeten herkennen dus...

Wie heeft dit ook al eens gehad en/of tips om dit op te lossen? Ik heb de stekker al een keer uit de wii getrokken, maar geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat probleem eigenlijk al opgelost (of workaround voor) dat de Wii nog steeds een signaal over de SCART stuurt in standby? Ik kijk digitale TV op mijn andere SCART en mijn TV heeft de vreemde eigenschap dat ik een stukje beeld kwijtraak als ik digitale TV kijk en er komt nog een signaal op de andere SCART aansluiting binnen; hierdoor raak ik een paar beeldlijnen van de ondertiteling kwijt. Erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:25:
Is dat probleem eigenlijk al opgelost (of workaround voor) dat de Wii nog steeds een signaal over de SCART stuurt in standby? Ik kijk digitale TV op mijn andere SCART en mijn TV heeft de vreemde eigenschap dat ik een stukje beeld kwijtraak als ik digitale TV kijk en er komt nog een signaal op de andere SCART aansluiting binnen; hierdoor raak ik een paar beeldlijnen van de ondertiteling kwijt. Erg irritant!
Nee, daar is nog helemaal niets voor en ik betwijfel eigenlijk of dat nog wel gaat komen. Wat ik altijd doe is de Wii echt uitzetten. Dat wil zeggen de aan/uit knop 5 seconden vast houden. Dan krijg je een rood ipv oranje lampje en geeft de Wii geen signaal meer.

Wat misschien ook een idee is. Ik heb vandaag een scart verdeler gekocht (zodat ik mijn DC/Wii/DVD tegelijk kan aansluiten over RGB) en daar zitten bij mij knopjes naast. Daarmee kun je aangeven of het signaal van het betreffende apparaat doorgelaten mag worden. Ik kan nu gewoon het Wii-signaal uitzetten met het knopje op de scart verdeler.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:08:

Wie heeft dit ook al eens gehad en/of tips om dit op te lossen? Ik heb de stekker al een keer uit de wii getrokken, maar geen effect.
Paar seconden op de sync-knop van je Wii drukken en dan nog 's syncen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:08:
Zo, net terug van een avond wiien bij een vriend, ik had mijn wiimotes meegenomen, dikke fun gehad. Maarrrrr.... nu krijg ik mijn eigen wiiremotes niet meer gesynced met mij Wii. We hebben toen ik daar was vaste synchronisatie gebruikt op zijn systeem, omdat we dat tijdelijke een beetje vreemd vonden werken.

Als ik nu probeer mijn wiimotes weer te syncen met mijn eigen systeem(door zowel de sync knop op de 'mote als op de wii zelf ingedrukt te houden, blijven alle 4 de ledjes net zo lang knipperen als dat ik de sync knoppen ingedrukt houdt, maar verder geen effect.

Ik had zelf bedacht dat omdat de wiimotes nog 'opgeslagen' zijn in mijn wii, dat hij ze probeert dubbel aan te melden of iets dergelijks en dat het daar fout loopt, maar ja, dan zou hij ze nog gewoon moeten herkennen dus...

Misschien een rare vraag, maar heb je het al eens met nieuwe batterijen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:35:
[...]

Misschien een rare vraag, maar heb je het al eens met nieuwe batterijen geprobeerd?
Net gedaan, en ik heb weer contact! 8)7 Ik had de batterijen opzichzelf al een keer eruit en er weer in gedaan, dat hielp niks (het zijn gewoon volle (oplaadbare) batterijen). Maar na je tip even andere (gewone) batterijen geprobeerd, en het werkte meteen. Nu weer terug gewisseled naar de oplaadbare en het werkt nog steeds goed.

Bedankt :P _/-\o_

(en als iemand mij een logische verklaring kan geven waarom andere batterijen effect hebben op het syncen dan wordt ik blij, ik kan zelf geen reden bedenken en ben toch wel nieuwsgierig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:03:
[...]

Net gedaan, en ik heb weer contact! 8)7 Ik had de batterijen opzichzelf al een keer eruit en er weer in gedaan, dat hielp niks (het zijn gewoon volle (oplaadbare) batterijen). Maar na je tip even andere (gewone) batterijen geprobeerd, en het werkte meteen. Nu weer terug gewisseled naar de oplaadbare en het werkt nog steeds goed.

Bedankt :P _/-\o_

(en als iemand mij een logische verklaring kan geven waarom andere batterijen effect hebben op het syncen dan wordt ik blij, ik kan zelf geen reden bedenken en ben toch wel nieuwsgierig)
In de Nintendo handleiding staat dat je er officieel geen oplaadbare batterijen in mag doen. Ik gebruik ze ook voordurend, en eigenlijk nooit problemen behalve dat ik 1 keer de stroom uit m'n Wii moest trekken nadat ie vastgelopen was en daarna niet meer wilde syncen. Maar ik kan me voorstellen dat in bepaalde uitzonderlijke gevallen de lagere spanning van oplaadbare batterijen een probleeem kunnnen zijn. Al verliezen normale batterijen ook al heel snel de beloofde 1,5V Misschien in combinatie met een bepaald zendvermogen ofzo dat ie dan raar gaat doen, dat ie probeert maximaal te zenden omdat ie niks vind en dat niet haalt en daardoor niet verbind ofzo. Ik klets maar wat uit m'n nek hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Eerder vandaag bij de mediamarkt rondgekeken bij de wii accessoires. Komt er een verkoper op me af en vraagt of hij me kan helpen.
Ik zie de Wii 2000 points card hangen voor €24.99 en vraag waarom die hier zo veel kost als die bij de bartsmit en dixons €19.99 is.
"Oh dat ga ik even nakijken."
Hij kijkt het na in de computer en zegt dat de prijs inderdaad verkeerd is.
Hij heeft meteen een nieuw prijskaartje gemaakt en ik heb die dus ook meegekregen voor €19.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Idd misschien iets met lagere spanning. Heb met mijn batterijen nooit last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zijn ze eindelijk bij Lucasarts overstag. GELUKKIG!!!!!!!

Nu nog even inzien dat de Wii uitermate geschikt is voor point and click adventures en dan kan mijn geluk niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Wat betreft de Star Wars game: Force Unleashed komt ook dit jaar uit voor een aantal platforms. Op de officiële site staat niets meer dan dat LucasArts zich bezighoudt met de "next-gen systems", terwijl 3rd parties de DS, PSP en PS2 doen. Lijkt me dus dat deze ook op de Wii gaat komen, hoewel sommige sites elkaar een beetje tegenspreken (volgens GameTrailers niet, volgens IGN wel).

Op zich zeer veelbelovend, maar gezien alle toeters&bellen die ze willen gebruiken, vraag ik me af of dit ook zonder al te veel problemen gaat werken op de Wii. En hierbij doel ik dan met name op de AI en physics die ze willen gebruiken (zie deze filmpjes op GT).

Ik hoop in ieder geval dat deze wel degelijk voor de Wii uit gaat komen, en dan graag door LucasArts zelf (en dus geen brakke PS2 port). Lijkt me toch een uitstekende kans om een echte stoere SW game te hebben op de Wii (al dan niet met Wii-saber).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:21:
[...]

Zijn ze eindelijk bij Lucasarts overstag. GELUKKIG!!!!!!!

Nu nog even inzien dat de Wii uitermate geschikt is voor point and click adventures en dan kan mijn geluk niet meer op.
Zombies Ate My Neighbours van Lucasarts & Konami zou binnenkort ook naar de Virtual Console komen. Ik hoop dat Maniac Mansion dan snel volgt en als ze bij Lucasarts slim zijn, brengen ze DOTT en de originele Sam 'n Max ook op de Virtual Console uit.

Het nieuwste deel in de nieuwe Sam 'n Max serie bevat overigens een verwijzing naar Super Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
DinoPK schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:18:
[...]

Raar? voor het verschil kan je gewoon wat anders uitzoeken hoor, budgetgame of een dvd is makkelijk te vinden voor het prijsverschil.
Ik heb ook niet echt gezocht en een vriend van me wilde nog een DVD. Het verschil was 1,50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[q=http://gonintendo.com/?p=17368]
More Resident Evil: Umbrella Chronicles info
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/scannensv9.gif
  • Besides the mansion, the police station from Resident Evil II, and the train from Resident Evil Zero have been confirmed as levels
  • Half of the game takes place in locations from other games, the other half puts you in enemy/company strongholds
  • Carlos Oliviera was confirmed as a playable character. Wesker is definitely in the game, but he was not confirmed/denied as a playable character
  • Rocket and Grenade Launcher will make a returns
  • Tilting the Nunchuck allows you to slightly move the camera to reveal hidden objects/power-ups
  • Resident Evil Zero, I, II, and III will all be represented. There may be levels from other games, but Code Veronica will be ignored.
  • Mr. Kawata is asked about the possibility of another Resident Evil game on Wii besides the two we know of. “We haven’t decided on that yet. We think a lot about the future of the franchise, and the best ways to keep on telling its stories.”
Kom maar op met meer RE games op de Wii :*)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de Wii eigenaren met de classic controller...Is het nou ook mogelijk om met de classic controller Wii games te spelen, of is dit nou alleen maar met de Wii Controller mogelijk, aangezien ik daar in de tekst niets over kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 12:29
Ik heb een classic controller, en de enige spelletjes die ik daarmee heb kunnen spelen zijn Virtual Console games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 02:10:
Even een vraagje voor de Wii eigenaren met de classic controller...Is het nou ook mogelijk om met de classic controller Wii games te spelen, of is dit nou alleen maar met de Wii Controller mogelijk, aangezien ik daar in de tekst niets over kan lezen.
Ik weet dat Mortal Kombat die straks uitkomt ook met de classic controller te spelen zal zijn. De meeste games werken echter niet samen met de classic controller, maar alleen met de Wii mote. Het kán dus wel, maar hangt van de ondersteuning van het spel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 02:10:
Op dit moment wordt de Classic Controller voornamelijk gebruikt voor Virtual Console spellen, maar er zijn wel een aantal spellen die de classic controller (gaan) supporten. Metal Slug Anthology, DBZ:BT2 (toch?) en over een tijd ook SSB:B ondersteunen de classic controller bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 09:06:
[...]

Op dit moment wordt de Classic Controller voornamelijk gebruikt voor Virtual Console spellen, maar er zijn wel een aantal spellen die de classic controller (gaan) supporten. Metal Slug Anthology, DBZ:BT2 (toch?) en over een tijd ook SSB:B ondersteunen de classic controller bijvoorbeeld.
Metal Slug niet hoor, maar die kan je wel met de GC controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe je met Dragonball Z: BT2 in the Ultimate Battle Z een Evolution Z karakter kan selecteren ipv normal. Want als ik Evolution Z aan klik dan kom ik alleen maar bij de Z-items van het karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Zo mensen, ik heb wii-ccdb.nl aangepast.
Nu staan alleen de WiiConnect24 games erin, en de games die online kunnen (alleen Mario Strikers Charged atm dus).
Je kunt bij de online games je friendcode ook invoeren :) .
De tabel lijkt nu een beetje leeg, omdat ik de oude eruit heb gehaald natuurlijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XiN-eViL schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:46:
Nu staan alleen de WiiConnect24 games erin, en de games die online kunnen (alleen Mario Strikers Charged atm dus).
De tabel lijkt nu een beetje leeg, omdat ik de oude eruit heb gehaald natuurlijk :) .
Top!

Ik heb even m'n lijst bijgewerkt en mijn code staat er inderdaad verkeerd in, het moet namelijk zijn:
2857 1998 9222 0029.

Als ik hem wil aanpassen, dan krijg ik alleen een foutmelding, dat de code alleen uit cijfers mag bestaan :?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Hoedje schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:10:
[...]

Top!

Ik heb even m'n lijst bijgewerkt en mijn code staat er inderdaad verkeerd in, het moet namelijk zijn:
2857 1998 9222 0029.

Als ik hem wil aanpassen, dan krijg ik alleen een foutmelding, dat de code alleen uit cijfers mag bestaan :?
*lalala*
Friendcodes mogen ook leeg zijn natuurlijk O-) .
Anyway, fixed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XiN-eViL schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:14:
[...]

*lalala*
Friendcodes mogen ook leeg zijn natuurlijk O-) .
Anyway, fixed :) .
Sow, dat is wel heel snel gefixed _/-\o_ . Het werkt prima nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:32

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Kickasz schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:18:
Weet iemand hoe je met Dragonball Z: BT2 in the Ultimate Battle Z een Evolution Z karakter kan selecteren ipv normal. Want als ik Evolution Z aan klik dan kom ik alleen maar bij de Z-items van het karakter.
Nadat je met "Evolution Z" de items hebt toegewezen/gecontroleerd speel je met dit character door "custom" te kiezen. Met "normal" speel je zonder items (bij de punten-battles krijg je hiervoor 9000 "true power" bonus als je het gevecht wint).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
XiN-eViL schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:46:
Ziet er goed uit !!!! top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waar kan je die Friend-code eigenlijk vinden? :?
Is dat een of andere cijfercode, die op een sticker op de Wii zit?
In het menu van de Wii zelf vind ik namelijk alleen maar... Het MAC-adres van de Wii...

Heb wel een krasgeval gevonden, wat bij WiiSports zag, maar dat gaat volgens mij meer over Nintendo VIP... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickasz schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:18:
Bedoel je een karakter wat transformaties kan doen of getransformeerd is? Dan moet je die eerst via de DBZ adventure modes unlocken. Daarna krijg je de opties om ze te selecteren. Je kan dan ook de normale chars selecteren en deze laten transformeren in gamen met de 1 knop en control stick. Gesteld dat je wel genoeg power bars over hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zijn er hier nog anderen die Monster Boy in Wonderland hebben gedownloadt?

Ik kom namelijk de eerste dungeon niet in... Heb Ocarina, weet de melodietjes, heb elfje, maar d'r gebeurt niks..?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mensen, ik heb met XiN-eViL een versie van de Wiicode database gemaakt speciaal voor bezichtiging op de Wii zelf. Het adres is: http://www.wii-ccdb.nl/wii.php
Als je met je Wii naar de originele pagina gaat krijg je daar nu ook een melding dat deze versie er is!
Lijkt me een mooie toevoeging voor de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

GJ-tje schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:33:
Waar kan je die Friend-code eigenlijk vinden? :?
Is dat een of andere cijfercode, die op een sticker op de Wii zit?
In het menu van de Wii zelf vind ik namelijk alleen maar... Het MAC-adres van de Wii...

Heb wel een krasgeval gevonden, wat bij WiiSports zag, maar dat gaat volgens mij meer over Nintendo VIP... ;)
Je consolecode (friendcode is per game, die zijn er nog geen :P ) kun je vinden door naar het envelopje rechtsonder te gaan, dan naar "Nieuw bericht" linksonder, dan naar adresboek, dan 1 pagina naar links (door op die pijl links te klikken of door op "-" te drukken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mezelf ook toegevoegd in de database van XiN-eViL ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
Ik ook :) Heb ook al willekeurig een paar mensen toegevoegd.. :D

Als we dat allemaal doen krijgen we één grote Wii-Tweakers community ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Twee Dee schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:33:
[...]

Nadat je met "Evolution Z" de items hebt toegewezen/gecontroleerd speel je met dit character door "custom" te kiezen. Met "normal" speel je zonder items (bij de punten-battles krijg je hiervoor 9000 "true power" bonus als je het gevecht wint).
Bedankt zoiets vermoedde ik al, maar kon het nergens in een handleiding terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar tellen die items wel als je normal doet? ik kies namelijk altijd normal, dacht dat die Z items dan ook gebruikt werden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu van Wario Ware ook de verschillende multiplayer modi gespeeld en wat een geweldig spel is het! Helemaal in een deuk gelegen :D. Het is alleen jammer dat je het eigenlijk wel vaker moet spelen of hebben gespeeld om de microgames enigsinds te kennen en te weten wat je moet doen. Daarbij is de single player ook heel leuk om steeds even tussendoor te spelen. Je unlockt steeds meer microgames en je kunt steeds je eigen highscores verbeteren. De single player is overigens ook leuk om met meerderen te spelen.

Het spel heeft eigenlijk maar twee nadelen. Het is een beetje kort, meer unlockables was leuk geweest. Het tweede minpuntje is dat er niet ook een multiplayer modus is waarbij je kan kiezen om meerdere remote's te gebruiken. Alhoewel het doorgeven van de remote wel veel toevoegd aan de hectiek en de chaos van de snelle opéénvolgende microgames :).

De microgames zijn allemaal zo goed uitgewerkt. Alle details kloppen, de graphics, de geluiden uit de remote, de poses etc. Naar mijn mening is Wario Ware ook een echte topper _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:10:
Ik heb nu van Wario Ware ook de verschillende multiplayer modi gespeeld en wat een geweldig spel is het! Helemaal in een deuk gelegen :D. Het is alleen jammer dat je het eigenlijk wel vaker moet spelen of hebben gespeeld om de microgames enigsinds te kennen en te weten wat je moet doen. Daarbij is de single player ook heel leuk om steeds even tussendoor te spelen. Je unlockt steeds meer microgames en je kunt steeds je eigen highscores verbeteren. De single player is overigens ook leuk om met meerderen te spelen.

Het spel heeft eigenlijk maar twee nadelen. Het is een beetje kort, meer unlockables was leuk geweest. Het tweede minpuntje is dat er niet ook een multiplayer modus is waarbij je kan kiezen om meerdere remote's te gebruiken. Alhoewel het doorgeven van de remote wel veel toevoegd aan de hectiek en de chaos van de snelle opéénvolgende microgames :).

De microgames zijn allemaal zo goed uitgewerkt. Alle details kloppen, de graphics, de geluiden uit de remote, de poses etc. Naar mijn mening is Wario Ware ook een echte topper _/-\o_
Dat is die ook, er zijn wel meer titels die in het "must have" rijtje thuishoren.

Trouwens als er nog mensen zijn die de Wii op een monitor willen aansluiten, er is nu een Wii VGA box kun je ook filmpjes mee opnemen en screenshots mee maken:)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10x-49-en-70-1z9l.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Het zal vast al ergens eerder aan bod zijn gekomen .... maar damn wat een klote systeem is dat met die Wii console codes.

Mijn vrienden en ik adden elkaar ... maar het blijft maar grijs in het adresboek. Iemand enige suggesties ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Helaas niet, hier loopt het ook niet allemaal goed. Nintendo had een nog beter systeem kunnen hebben als ze al die kleine dingetjes foutjes en zaakjes gewoon de deur uit hadden gedaan en andere zaken hadden toegevoegd. Die paar euro die zoiets kost laten mensen echt niet een systeem voor in de winkel...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Om nog maar even terug te komen op de 'lightgun-shell' Ik krijg net een mailtje van Fristsing, met daarin.... Nintendo Wii Gun Grip for Shooting games.

Dit is lekker duidelijk, precies de shell die Nintendo liet zien op de E3. Het is niets meer dan een stukje plastic waar je remote en nunchuck in gaan. Ook géén echte trigger (of je moet in games kunnen schieten met de Z)

linkje: http://www.firstsing.com/...20Shooting%20Games%20.htm

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59
dizzytal schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:12:
Om nog maar even terug te komen op de 'lightgun-shell' Ik krijg net een mailtje van Fristsing, met daarin.... Nintendo Wii Gun Grip for Shooting games.

Dit is lekker duidelijk, precies de shell die Nintendo liet zien op de E3. Het is niets meer dan een stukje plastic waar je remote en nunchuck in gaan. Ook géén echte trigger (of je moet in games kunnen schieten met de Z)

linkje: http://www.firstsing.com/...20Shooting%20Games%20.htm
Hij's niet helemaal hetzelfde als die op de E3 ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Laatst online: 16:06

Trebbors

Failure is no option!

Ik lees dat in Duitsland de WII's wel vooradig zijn. Moet ik rekening houden met een verschil tussen een NL of Duitse WII? Menutalen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondeus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 10:57
Lizard schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:32:
Eerder vandaag bij de mediamarkt rondgekeken bij de wii accessoires. Komt er een verkoper op me af en vraagt of hij me kan helpen.
Ik zie de Wii 2000 points card hangen voor €24.99 en vraag waarom die hier zo veel kost als die bij de bartsmit en dixons €19.99 is.
"Oh dat ga ik even nakijken."
Hij kijkt het na in de computer en zegt dat de prijs inderdaad verkeerd is.
Hij heeft meteen een nieuw prijskaartje gemaakt en ik heb die dus ook meegekregen voor €19.99.
Bij E-plaza heb ik hem ook mee gekregen voor €19,.99 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is er nu al iemand met Eledees?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

http://www.finetune.com/wii

internetradio als pandora en last.fm, maar dan werkend op je wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Trebbors schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:59:
Ik lees dat in Duitsland de WII's wel vooradig zijn. Moet ik rekening houden met een verschil tussen een NL of Duitse WII? Menutalen e.d.?
In het instellingen-menu kan je verschillende talen instellen.
Waaronder Duits, Frans, Engels en Nederlands... :)
Waar je je Wii vandaan haalt maakt dus niets uit... :)

Over die Wii-database...
Wat is de toegevoegde waarde om het als plaatje uit te laten poepen? :?

Ik heb zojuist Super Mario Strikers Charged Footbal gepreordered...
Die game spreekt me echt aan, waarom kan ik eigenlijk niet omschrijven,
maar kan niet wachten om er online mee te spelen! Evenals Super Smash Bros. Brawl...
Wel jammer dat het nog zo lang duurd, eer die uitkomt... :(

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 07-05-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 18:59
Willybubba schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:54:

Ik kom namelijk de eerste dungeon niet in... Heb Ocarina, weet de melodietjes, heb elfje, maar d'r gebeurt niks..?
Ik heb hem niet op mijn Wii, maar weet nog wel van vroeger dat je hem moet "activeren". Dus A+links (of rechts) en dán je melodietje spelen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Laatst online: 16:06

Trebbors

Failure is no option!

één ding kom ik nog niet uit..

bij de WII zit 1 controller (remote) en een nunchuck als ik het goed heb.
+ WII Sports.

Voor 2 player mode moet ik nog kopen:
WII play (ook voor de 2e controller)

Dus dan moet ik nog los een nunchuck kopen voor op de 2e controller?

En dan nog een scart cable en een classic controller voor de console games.

zit ik in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Willybubba schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:54:
bedoel je trouwns niet stiekem wonder boy in monsterland :-) LOL

Ik kon hem al niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja ik wilde eigelijk Super Mario Strikers Charged gaan kopen als ie uitkwam. En toen zag ik Lord of the Rings Online Special Edition liggen :p. Heb daar nu al bijna meer mee gespeeld dan al mijn Wii spellen bij elkaar....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Trebbors schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:12:
één ding kom ik nog niet uit..

bij de WII zit 1 controller (remote) en een nunchuck als ik het goed heb.
+ WII Sports.

Voor 2 player mode moet ik nog kopen:
WII play (ook voor de 2e controller)

Dus dan moet ik nog los een nunchuck kopen voor op de 2e controller?

En dan nog een scart cable en een classic controller voor de console games.

zit ik in de buurt?
Niet helemaal. Scart heb je niet nodig de Composiet kabel -> Scart blokje werkt ook hoor :) Classic controllers is handig(ik zou hem kopen), maar niet altijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:21:
Tja ik wilde eigelijk Super Mario Strikers Charged gaan kopen als ie uitkwam. En toen zag ik Lord of the Rings Online Special Edition liggen :p. Heb daar nu al bijna meer mee gespeeld dan al mijn Wii spellen bij elkaar....
En dat heeft wat met dit topic te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
GJ-tje schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:12:
[...]
Wat is de toegevoegde waarde om het als plaatje uit te laten poepen? :?
Tegen eventuele spam-bots ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sabbi schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:01:
http://www.finetune.com/wii

internetradio als pandora en last.fm, maar dan werkend op je wii.
Heb je het zelf geprobeerd etc?
Want heb van de week beetje zitten internetten met de Wii sinds lange tijd en zat ook muziek te luisteren van bands op myspace maar na een aantal verschillende bandpages zat de Wii erg irritant te doen. Memory zat dan steeds vol en moest je een pagina eerst 10x refreshen om hem enigzins goed te laden. Dat was als ik geluk had want soms kon de Wii bijna helemaal niks meer...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist in Nordhorn 2 Wii's gekocht, er stonden er nog genoeg (stuk of 10) en a.s. donderdag zou er weer een nieuwe levering binnen komen.

Het was wel een behoorlijk ritje (230km) maar heb het er wel voor over :)

Heb er gelijk 4 meegenomen voor m'n vrienden .. a.s. zaterdag ga ik weer. Mochten mensen er 1 willen hebben, mail maar ff ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MetroidPrime schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:57:
[...]

En dat heeft wat met dit topic te maken?
Dat de Wii bij de mensen die ik ken steeds meer stof staat te happen. En dat ik tot nu toe in alle Nextgen consoles eigelijk teleurgesteld ben. Er is er voorlopig geen 1 die er echt bovenuitsteekt (jaja ik weet ook alle verkoop tabellen we worden er mee dood gegooid, veel verkopen zegt niks over kwaliteit). En nu zie je dat Mario Strikers overal maar bijzonder matige reviews krijgt. In het begin was ik gematigt enthousaist over de wii, maar ik zie alleen maar vergelijkingen worden getrokken met de PS2 oa. dat is toch vrij matig. De games zijn vrij matig, alles is tot nu toe vrij matig. En dat vind ik gewoon matig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Postius schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:24:
[...]

Dat de Wii bij de mensen die ik ken steeds meer stof staat te happen. En dat ik tot nu toe in alle Nextgen consoles eigelijk teleurgesteld ben. Er is er voorlopig geen 1 die er echt bovenuitsteekt (jaja ik weet ook alle verkoop tabellen we worden er mee dood gegooid, veel verkopen zegt niks over kwaliteit). En nu zie je dat Mario Strikers overal maar bijzonder matige reviews krijgt. In het begin was ik gematigt enthousaist over de wii, maar ik zie alleen maar vergelijkingen worden getrokken met de PS2 oa. dat is toch vrij matig. De games zijn vrij matig, alles is tot nu toe vrij matig. En dat vind ik gewoon matig :p
Sjonge, wordt nu toch wel langzamerhand moe van dit soort reacties. Om de dag komt er weer iemand met het verhaal dat de Wii stof staat te happen omdat er geen leuke spellen zijn. Ik geloof dat dat nu wel duidelijk is. De meeste hier zijn daar ook wel mee eens, maar beseffen dat de Wii nou ook weer niet zolang op de markt is. Ik weet niet meer wat de andere consoles te bieden hebben gehad bij hun eerste levensjaar, maar volgens mij viel dat ook wel mee qua AAA titels.

Kort gezegd: 3rd party's hebben voornamelijk de kat uit de boom gekeken. Zij wilde eerst kijken hoe de Wii ontvangen zou worden door de massa. Met de Xbox360 en PS3 hadden ze al een goede inschatting hoe die zouden gaan lopen, terwijl dat met de Wii nogal moeilijk was. Nu blijkt dat de Wii toch wel goed verkoopt en NU pas gaan die 3rd party's hun capaciteit inzetten om games voor de Wii te maken. Ik geloof dat de Wii goede games zal krijgen, zowel van Nintendo zelf als 3rd party's.

Maar goed, natuurlijk horen dit soort reacties erbij, net zoals de Red Rings of Death bij Xbox360. Komt vaak voor, maar kan je ook moeilijk zeggen dat dat niet gemeld mag worden omdat het al zo vaak gedaan is.

Helaas duurt het denk ik nog wel even voordat de AAA titels arriveren, maar tot die tijd vermaak ik me prima met de games die niet in de smaak vallen van de groep die niet tevreden is (als ik dat zo mag zeggen).

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik ben weer terug in het land (helaas) en heb mijn trouwe Wii-tje weer aangesloten. Bij sommige spellen maakt 'ie nu alleen een zoemend geluid. Het komt uit het motortje dat de disc rond draait volgens mij. Het gekke is dat 'ie dat bij Paper Mario, die ik net uit de verpakking haalde, niet doet. :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:24:
[...]

Dat de Wii bij de mensen die ik ken steeds meer stof staat te happen.
Het feit dat je een spel op de PC speelt heeft niets te maken de Wii is heel leuk voor jou, maar heeft toch echt niets met dit topic te maken.
En nu zie je dat Mario Strikers overal maar bijzonder matige reviews krijgt.
Zullen we Ajax dan ook alvast maar landskampioen van het seizoen 2007-2008 verklaren omdat ze net de beker hebben gewonnen? Je bent wel heel voorbarige conclusies aan het trekken, er zijn nog maar twee reviews! Een daarvan geeft een 6,5(voldoende) en de ander geeft twee cijfers, een 7,9(goed) voor de singleplayer en een 8,6(uitstekend) voor de multiplayer. Er is nog geen enkele matige review van het spel geweest en jij ziet alleen maar "bijzonder matige reviews"? Dat is dan best knap.
In het begin was ik gematigt enthousaist over de wii, maar ik zie alleen maar vergelijkingen worden getrokken met de PS2 oa. dat is toch vrij matig. De games zijn vrij matig, alles is tot nu toe vrij matig. En dat vind ik gewoon matig :p
Iedere console heeft in het begin een software droogte, die van de Wii valt zelfs enorm mee vergeleken met die van de Xbox 360 en de PS3. Third parties steken nog niet genoeg moeite in de Wii en dat leidt inderdaad tot matige spellen. De first party spellen doen het tot nu toe wel vrij goed en er komen dit jaar IMHO meer AAA-titels op de Wii dan op de Xbox 360 en PS3 samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn wie hapt geen stof hoor.....
het ligt er gewoon op.. :9

echte wii spelen speel ik nauwlijks......ik ben wel helemaal verslaafd aan de VC...
Ben al op de helf van me kanalen...k heb al zowat uitbreiding van het geheugen nodig.
maar er komen toch wel weer aardige spellejes aan toch...ELLEBITS! toch bv.
dat geklaag van iedereen.
mensen praten alsof ze elke week een nieuw spel willen hebben...
fuckaduck ben nog steeds bezig met zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
Willybubba schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:00:
Is er nu al iemand met Eledees?
Jup hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hier ook.. heb alleen nog maar de tutorial en het eerste level gespeeld, maar ik moet zeggen dat 'ie me tot nu toe aardig heeft weten te verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik kan hem nog steeds niet vinden.

Maar goed, ik twijfel nog dus dit maakt het makkelijk :P
Ik heb hem niet op mijn Wii, maar weet nog wel van vroeger dat je hem moet "activeren". Dus A+links (of rechts) en dán je melodietje spelen.
Dat doe ik ook, dan speelt 'ie leuk (en ik sta dan op het melodiebalkje zeg maar) maar d'r gebeurt geen klap. En ik kan ook nog es geen FAQ ( :X )vinden voor deze versie :(

EDIT:

D'Oh! Monster WORLD, Bubba, niet Monster LAND. Ik vond 'em al zo anders als op de C64 :D

Anyway, gelukt... Nu op weg naar dungeon 2 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Willybubba op 07-05-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:46:
Zullen we Ajax dan ook alvast maar landskampioen van het seizoen 2007-2008 verklaren omdat ze net de beker hebben gewonnen? Je bent wel heel voorbarige conclusies aan het trekken, er zijn nog maar twee reviews! Een daarvan geeft een 6,5(voldoende) en de ander geeft twee cijfers, een 7,9(goed) voor de singleplayer en een 8,6(uitstekend) voor de multiplayer. Er is nog geen enkele matige review van het spel geweest en jij ziet alleen maar "bijzonder matige reviews"? Dat is dan best knap.
Hear! Hear! Daarbij wil ook nog even aantekenen dat het eerste deel op de Gamecube ook maar een 7,6 gemiddeld scoort op gamerankings. Terwijl het gemiddelde van de bezoekers wel een 8,5 is. Het is zo relatief. Voor mij was het een van de leukste multiplayer spellen op de Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

en waar heb je hem dan vandaan als ik vragen mag? ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben me momenteel kostelijk aan het vermaken met Splinter Cell Double Agent. De continue camera controle is echt een must voor de game en ik ben er erg mee in mijn nopjes. Toen is spiderman probeerde dacht ik eigenlijk continu "dit kost me SC:DE tijd". Hoop wel dat er binnenkort weer een goeie singleplay titel aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59
Nieuwe MS Sensen 0079 filmpjes! Melee attacks en custom kleurschema's. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Hoedje schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:50:
[...]

Hear! Hear! Daarbij wil ook nog even aantekenen dat het eerste deel op de Gamecube ook maar een 7,6 gemiddeld scoort op gamerankings. Terwijl het gemiddelde van de bezoekers wel een 8,5 is. Het is zo relatief. Voor mij was het een van de leukste multiplayer spellen op de Cube.
Deel 1 vond ik echt geniaal al was ie mager. Ik heb er wel heel veel uren ingestoken maar een betere single player zou fijn zijn eventueel:p.
Wat ik bedoel is, dat tot nu toe de 360,ps3 en wii zich niet onderscheidden. Ja dan wii dan meer dan die andere 2 maar goed het is allemaal nog niet echt top wat ik jammer vind want ik zoek andere game platforms naast mijn PC, maar dat is mischien geen discussie voor hier.

En verder tja software droogte het zal inderdaad daar door komen, maar het is ook vooral de huidige kwaliteit die me toch wat teleur stelt. De meeste spellen zijn wel aardig maar het is allemaal erg oppervlakkig vind ik zelf. Het vermaakt wel voor een uurtje of 2 maar echt aan je beeld gekluisterd zit je ook weer niet. Tenzij die het je eerste Zelda game is dan mischien wel. Maar ik heb nog nooit gehad dat ik alleen zit en dat ik denk goh laat ik ga Wiien! Mischien is ie beter geschikt als party machine(nintendo market al zijn consolses wel altijd die kant op). Maar het is toch niet zo moeilijk een RTS te maken, een FPS (naast metriod want die heeft me nooit getrokken, ja ik ben een ketter sorry),Point&Click en waar blijft de eerste online zwaardvecht(lightsaber) game??. Er zijn zoveel geweldige implentaties te verzinnen voor die Wii dat je je afvraagt hoe erg ze het soms kunnen verprutsen ermee.
En ik weet dat ik geen Wii heb vanwegen de graphics. Maar naast Zelda(dat het van zijn sfeer moet hebben niet van de scherpe textures) is het allemaal PS2 niveau, wat ik toch eigelijk wel slechter vind dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid is ook geen FPS, maar een FPA.

En als je sommige games bekijkt is het VER boven Ps2 niveau, misschien moet je maar eens beter gaan informeren. De games met slechte graphics komen vooral van third party developers.

Zelda was een poort van de Cube versie, met niks anders qua graphics ( ja 16:9 wooptidoo ).

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Postius schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:29:
[...]
Maar het is toch niet zo moeilijk een RTS te maken, een FPS (naast metriod want die heeft me nooit getrokken, ja ik ben een ketter sorry),Point&Click en waar blijft de eerste online zwaardvecht(lightsaber) game??. Er zijn zoveel geweldige implentaties te verzinnen voor die Wii dat je je afvraagt hoe erg ze het soms kunnen verprutsen ermee.
En ik weet dat ik geen Wii heb vanwegen de graphics. Maar naast Zelda(dat het van zijn sfeer moet hebben niet van de scherpe textures) is het allemaal PS2 niveau, wat ik toch eigelijk wel slechter vind dan ik had verwacht.
Volgens mij wil je nu een beetje te veel in eens.

De WII is goed een half jaar op de markt, het duurt bij een nieuwe console sowieso even voor de betere games op de markt komen. Je hebt het nu over een compleet nieuwe besturing, iedereen is daar de eerste tijd mee aan het stoeien wat het beste werkt.

En misschien zijn er te veel geweldige implentaties te verzinnen zodat de ontwikkelaars door de bomen het bos niet meer zien. (Ik zit echt niet te wachten op een Bob Ross game o.i.d. maar misschien de 'non-gamer' wel ;) )

Als ik lees/hoor hoe de controlls voor de RE4 remake zijn ('perfect') dan denk ik dat het wel goed komt met de controls.

Ik vind dat je niet in de eerste 6 maanden top-games hoeft te verwachten op welke console dan ook.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Ps2 waren ook alleen maar kutgames in het begin en vaak zagen de games van de Dreamcast er nog een stuk beter uit ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat komt vooral omdat de DC technisch gewoon superieur is aan de PS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:38:
En als je sommige games bekijkt is het VER boven Ps2 niveau, misschien moet je maar eens beter gaan informeren. De games met slechte graphics komen vooral van third party developers.
Alhoewel ik blij ben met de Wii, moet ik eerlijk zeggen dat als ik de controls wegdenk ik niets anders heb gezien dan games die op de PS2 ook wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:44:
Ik ben weer terug in het land (helaas) en heb mijn trouwe Wii-tje weer aangesloten. Bij sommige spellen maakt 'ie nu alleen een zoemend geluid. Het komt uit het motortje dat de disc rond draait volgens mij. Het gekke is dat 'ie dat bij Paper Mario, die ik net uit de verpakking haalde, niet doet. :?
Veel plezier gehad? beetje overbodige vraag eigenlijk, neem aan van wel :)

Wat betreft het geluid, staat je wii goed in die houder? ik had eerst ook een vreemd geluid en als je hem goed in de houder zet houdt het op. Kan ook de game zijn, ik heb ook al een paar keer gehad dat mijn wii bij sommige games een beetje een vaag geluidt maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb last van pixelartifacts. Ik had het al eerder bij SSX Blur, maar bij Wario Ware is echt erg. Ik ga m'n Wii dus laten maken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, omdat het een Duitse Wii is. Morgen maar even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
@XiN-eViL

Is t misschien nog een idee om een knopje te maken op www.wii-ccdb.nl waar je kunt aanvinken dat je automatisch aangemeld blijft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Postius schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:29:
[...]

Maar het is toch niet zo moeilijk een RTS te maken, een FPS (naast metriod want die heeft me nooit getrokken, ja ik ben een ketter sorry),Point&Click en waar blijft de eerste online zwaardvecht(lightsaber) game??. Er zijn zoveel geweldige implentaties te verzinnen voor die Wii dat je je afvraagt hoe erg ze het soms kunnen verprutsen ermee.
Voor zwaardvechten moet je bij de Bleach zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=0R6GPiuZwTQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Vikingtosh schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:20:
@XiN-eViL

Is t misschien nog een idee om een knopje te maken op www.wii-ccdb.nl waar je kunt aanvinken dat je automatisch aangemeld blijft? :)
Ik maak gebruik van de php-sessies, en ik ken geen manier om die te onthouden als de browser sluit (kan ook aan mij liggen, dat ik n00b ben :P , dan moet iemand maar even DM-en ofzo hoe het wel moet :) ). Als ik het zou kunnen, zou ik het doen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.