Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
SpX schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:33:
v. 3.30: Versie 3.30 laat meer PlayStation1-games uit de PlayStation Store toe op de PlayStation Portable. Ook kun je nu videos van het formaat MPEG-4 AVC afspelen. [/quote]
Is dit een type fout, of is deze support pas echt vanaf firmware 3.30 ?
[/quote]

Van Sony's website:
The following types of files can now be played in the 'VIDEO' folder: MPEG-4 AVC(H.264) video Main Profile (AVC CABAC) files of the following sizes: 720 X 480, 352 X 480, or 480 X 272
Maar ik zal het straks aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Gezien de Vorige keer een aantal mensen vroegen naar de HandGrip voor de PSP en ik toevallig in het Krantje van de Lidl zag dat deze set weer terug kwam heb ik besloten dit even met jullie te delen :).

Het is natuurlijk geen A-Merk spul maar ik ben nog altijd zeer tevreden over de Silicon Case.

Het bevat de volgende onderdelen:

- Autolader
- Grip
- Wrist Strap
- 4 inschuif hard cover (UMD)
- USB Kabel
- USB Laadkabel
- Hard Covered Screen protector
- Silicon Case
- Docking Station
- 3 joysticks

http://www.lidl.nl/nl/hom...0070702.p.PSP-startersset

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp met illegale zaken leveren we hier niet ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 26-06-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 08:50
heb net ook een psp gekocht!! top ding.

Alleen dat scherm en vetvrij gaat niet echt samen :) Daarnaast moet je hem ook niet onder vel licht houden, dan krijg je een hartaanval van de kleine krasjes.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:22
isomis schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:54:
heb net ook een psp gekocht!! top ding.

Alleen dat scherm en vetvrij gaat niet echt samen :) Daarnaast moet je hem ook niet onder vel licht houden, dan krijg je een hartaanval van de kleine krasjes.
Online of bij een lokale winkel? Ik ben namelijk ook al stad en land afgeweest voor zo'n ding, maar overal hebben ze alleen de P!nk edition nog... en die moet ik niet :D
JunkieXP schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:11:
Gezien de Vorige keer een aantal mensen vroegen naar de HandGrip voor de PSP en ik toevallig in het Krantje van de Lidl zag dat deze set weer terug kwam heb ik besloten dit even met jullie te delen :).

Het is natuurlijk geen A-Merk spul maar ik ben nog altijd zeer tevreden over de Silicon Case.
http://www.lidl.nl/nl/hom...0070702.p.PSP-startersset
Das handig! En voor het geld hoef je het sowiezo al niet te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hey

Ik heb laatst een link hier geplakt waar je je PSP kon aanmelden voor RMA bij Sony, maar ik kan hem niet meer vinden. :(

Weet iemand die misschien nog?

Als ik naar playstation.nl ga en dan klik op "Hulp en ondersteuning" kan ik echt niet vinden waar ik RMA kan aanmelden... Iemand die dat wel nog weet?

En trouwens, die link mag ook wel in de startpost worden opgenomen. :) Want ik wed dat er wel meer mensen naar opzoek zijn (geweest).

[ Voor 47% gewijzigd door Tanuki op 26-06-2007 23:14 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hier kun je de RMA website terugvinden (was voor mij ook even zoeken :P). Toegevoegd aan startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een PSP Value pack aangeschaft. Hier zit ook een memory stick pro duo bij van 2 gigab. Maar mijn vraag is nu.. hoe kan ik met de laptop hier bestanden op gaan zetten, ik kan namelijk nergens een ingang hiervoor vinden?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:51:
Ik heb net een PSP Value pack aangeschaft. Hier zit ook een memory stick pro duo bij van 2 gigab. Maar mijn vraag is nu.. hoe kan ik met de laptop hier bestanden op gaan zetten, ik kan namelijk nergens een ingang hiervoor vinden?

grtz
cardreader of usb kabeltje direct in je psp (bovenkant)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:27
Ik heb me net ingeschreven op YourPSP met mijn (redelijk) nieuwe PSP. (2wk oud), maar klopt het dat ik nu ook nog zo'n PSP Pack thuis gestuurd krijg? Dat stond en in het foldertje die in de doos van mijn PSP zat, en ik dacht het ook nog tegen te komen tijdens de registratie.
Weet iemand of je hem nu nog krijgt, en wat er nu inzit? Ik kan het nergens vinden op de YourPSP site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:50
Is firmware 3.50 al uit?? Lees overal erover, maar kan hem niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 16:51
3.50 is al enkele weken uit, er is zelfs een .....* voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
VeeGee schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:07:
Ik heb me net ingeschreven op YourPSP met mijn (redelijk) nieuwe PSP. (2wk oud), maar klopt het dat ik nu ook nog zo'n PSP Pack thuis gestuurd krijg? Dat stond en in het foldertje die in de doos van mijn PSP zat, en ik dacht het ook nog tegen te komen tijdens de registratie.
Weet iemand of je hem nu nog krijgt, en wat er nu inzit? Ik kan het nergens vinden op de YourPSP site...
Registreren en wachten. Wat ze sturen is niet bekend, in mijn geval (ruim een jaar geleden) was het een UMD-houder, heel handig moet ik zeggen. Maar bij de release was het een UMD-film van Spider-Man.
kees89 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:29:
Is firmware 3.50 al uit?? Lees overal erover, maar kan hem niet downloaden
Upgraden via je PSP, of even naar YourPSP.com gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:06:
Hier kun je de RMA website terugvinden (was voor mij ook even zoeken :P). Toegevoegd aan startpost.
Hatelijk bedankt! Ook bedankt voor het toevoegen aan de startpost. Dan raak ik hem in ieder geval nooit meer kwijt. :P

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, namelijk ik heb een Japanse PSP en kan ik die gewoon normaal via netwerk bijwerken opwaarderen naar 3.50? En over die Portable TV eh, is die die ook in Engels of Nederlands te krijgen? Ik "kan" nu alleen maar video's van Japanse dames in bikini's downloaden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:46:
Ik heb een vraagje, namelijk ik heb een Japanse PSP en kan ik die gewoon normaal via netwerk bijwerken opwaarderen naar 3.50? En over die Portable TV eh, is die die ook in Engels of Nederlands te krijgen? Ik "kan" nu alleen maar video's van Japanse dames in bikini's downloaden. :+
Als je een Japanse PSP hebt en je doet via je netwerk 'bijwerken' krijg je een Japanse Firmware.
Als je US of EU firmware wil moet je die gewoon via internet op je pc downloaden :)

Portable TV werkt niet op US en EU firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Heeft iemand net als ik problemen met het aansluiten van de psp met een computer waar vista op draait?
Ik heb in het verleden probleemloos vanalles op m'n memorystick gezet in xp. Inmiddels staat er vista op en wordt de psp niet als mass storage device herkent. Op internet zie ik hetzelfde probleem terugkomen, maar ook mensen die er totaal geen last van hebben. :|

Net even gebeld met de helpdesk: ja het is een probleem van microsoft wij kunnen u niet helpen. Jammer maar ze hebben wel gelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 29-06-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:18
Ik las net iets over Portable TV op de PSP. Wat houdt dit in? Of wordt daar de Location Free mee bedoeld?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:38:
[...]

Als je een Japanse PSP hebt en je doet via je netwerk 'bijwerken' krijg je een Japanse Firmware.
Als je US of EU firmware wil moet je die gewoon via internet op je pc downloaden :)

Portable TV werkt niet op US en EU firmwares.
Oke bedankt voor antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stp_4 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:00:
Ik las net iets over Portable TV op de PSP. Wat houdt dit in? Of wordt daar de Location Free mee bedoeld?
Volgens Club X draait Portable TV alleen op Japanse firmware en niet op US of EU firmware.
Ik heb ook Portable TV eff geprobeerd, alleen jammer dat het bij mij allemaal in Japans is. Volgens bepaalde nieuwsberichten kan je daarop bepaalde trailers gratis downloaden etv, maar je kunt natuurlijk bepaalde films etc aanschaffen.

Check maar voor meer info op IG:
http://www.insidegamer.nl...ationportable/nieuws/7142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu ook een nieuwe firmware beschikbaar, namelijk 3.51. Voeg niks toe behalve dat de downgrade bug wordt uitgehaald.

Bron:
http://www.insidegamer.nl...software-update-vrij.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dutch-Hane schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:44:
Heeft iemand net als ik problemen met het aansluiten van de psp met een computer waar vista op draait?
Ik heb in het verleden probleemloos vanalles op m'n memorystick gezet in xp. Inmiddels staat er vista op en wordt de psp niet als mass storage device herkent. Op internet zie ik hetzelfde probleem terugkomen, maar ook mensen die er totaal geen last van hebben. :|

Net even gebeld met de helpdesk: ja het is een probleem van microsoft wij kunnen u niet helpen. Jammer maar ze hebben wel gelijk.
Werkt prima hier onder Ultimate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
me_mrtn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:38:
[...]

Werkt prima hier onder Ultimate. :)
Das idd het rare, zo ook hier genoeg mensen die geen problemen ondervinden. Ik heb ook nog wel een cardreader maar via de psp gaat het stukken sneller. (Hier ook ultimate btw)

@* Rooster me_mrtn en VeeGee:
welke driver pakt hij eigenlijk? Mischien kan ik wat .inf (en dergelijke) bestanden van het net halen om zo alsnog de driver te fixen. Alvast bedankt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rooster op 29-06-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:27
Ook geen problemen onder Vista Home Premium hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn psp nu aan te sluiten op mn computer.. maar gebruik daarvoor een usb kabel van mijn digitale camera. Toch pakt hij mijn PSP niet. Weet iemand hoe/wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Start>Configuratiescherm>Hardware/Nieuwe Hardware>zoeken>Voila!

Zo niet; probeer een andere USB-poort.

Suc6 btw; mij zullen jullie 6 weken lang niet zien door vakantie! :P

Au Revoir!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb nu een paar dagen een PSP, leuk dingetje, maar batterij status nog steeds 100% ik neem aan dat die naar 0 gaat of zie ik dat verkeerd?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Accu gaat bij normaal gebruik zo'n 5 uur mee; met gamen 4, en muziek luisteren 9. Best lang dus. Een kwartier na de PSP te hebben agekoppeld van de stroomvoorziening, moet er zeker minstens 99% op staan> of lager dus.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start>Configuratiescherm>Hardware/Nieuwe Hardware>zoeken>Voila!

Zo niet; probeer een andere USB-poort.>>>>

Heb alles wat je zei geprobeerd maar hij doet t nog steeds niet.. :(

Iemand nog een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens een usb kabel van Canon en van HP gebruikt...

Kan het daar ok aan liggen, dat het geen sony kabel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:48:
Ik probeer mijn psp nu aan te sluiten op mn computer.. maar gebruik daarvoor een usb kabel van mijn digitale camera. Toch pakt hij mijn PSP niet. Weet iemand hoe/wat ik moet doen?
Moet gewoon lukken toch? heb je de usb connection enabled op je psp? Ik heb ook een gewone kabel gebruikt die bij een digi cam zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:22:
ik heb trouwens een usb kabel van Canon en van HP gebruikt...

Kan het daar ok aan liggen, dat het geen sony kabel is?
Ligt alleen bij jou denk ik, ik gebruik momenteel de USB kabel van me rekenmachine en hij werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
FW 3.51 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Die laat ik even links liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:09:
[...]

Die laat ik even links liggen ;)
Voeg niks aan toe eh, alleen om die downgrade bug uit te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
ze schamen zich er nu voor geloof ik. 8)7
er staat nu zelfs bij dat je maar op de site moet kijken wat er verandert is |:(
@red_army827:
bijna alle FW van sony voegen niks toe. behalve patches tegen downgraden :|

[ Voor 30% gewijzigd door BlackRageNL op 29-06-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hermedico schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:15:
er staat nu zelfs bij dat je maar op de site moet kijken wat er verandert is |:(
Iedereen die enigszins kan nadenken weet toch dat 3.51 alleen die bug uithaalt en niks aan toevoegt :O

BTW

PSP Video 9, met en zonder toegang tot internet:

Met
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/6488/naamloosvo7.png

Zonder
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/4276/34301578mp8.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hermedico schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:15:
@red_army827:
bijna alle FW van sony voegen niks toe. behalve patches tegen downgraden :|
Nou paar kleine toevoeging dan. Ik had eerst 3.11 en bij video zie je geen preview van de video bestand. Na het updaten naar 3.50 komt er een preview van video's te staan :)

BTW: noem gewoon Red_Army (ben geen communist), 827 heeft tweakers zelf aan toegevoegt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
whahah sony @ 3.51 :) Je zou maar upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dutch-Hane schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:01:
@* me_mrtn me_mrtn en VeeGee:
welke driver pakt hij eigenlijk? Mischien kan ik wat .inf (en dergelijke) bestanden van het net halen om zo alsnog de driver te fixen. Alvast bedankt ;)
offtopic:
Spill the beans hoe je daar achterkomt. :$

Heb nu enige tijd Dragonball Z: Shin Budokai 2 gespeeld, aardige game. Maar wederom niet boven het gemiddelde. Vooral het vliegen voor het vechten is saai en de camera weet soms verrekte irritant te doen. Ook zijn de controls niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:17:
[...]

offtopic:

Heb nu enige tijd Dragonball Z: Shin Budokai 2 gespeeld, aardige game. Maar wederom niet boven het gemiddelde. Vooral het vliegen voor het vechten is saai en de camera weet soms verrekte irritant te doen. Ook zijn de controls niet helemaal lekker.
Ach er zijn niet zo veek toppers op de PSP eh vergelijkt met de DS ;(
Veel ontwikkelaars porten letterlijk een PS2 game naar de PSP |:( En tjah, af en toe komt er een topper voor uit. Dus check eerst review voordat je het aanschaft (tenzij je het download :N ). Momenteel speel ik Killzone online en Liberty City Stories d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eff snel een vraagje. Hoe vaak liepen jullie PSP wel eens vast? De mijne gebeurt al drie keer tijdens gamen dan liep die vast en rest die (heel af en toe), en hij is niet gedowngrade. Moet ik me daar zorg om maken? Of kan het wel eens gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ik kan nogsteeds niet online moet je daar een account voor hebben? ik zou ook weg graag vice city online willen spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
koekoek2003nl schreef op zondag 01 juli 2007 @ 03:26:
ik zou ook weg graag vice city online willen spelen :S
Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:41:
[...]

Ach er zijn niet zo veek toppers op de PSP eh vergelijkt met de DS ;(
Veel ontwikkelaars porten letterlijk een PS2 game naar de PSP |:( En tjah, af en toe komt er een topper voor uit. Dus check eerst review voordat je het aanschaft (tenzij je het download :N ). Momenteel speel ik Killzone online en Liberty City Stories d:)b
Nee, ik download ze niet (heb gewoon nog firmware 3.11) maar ik werk voor een website, dus ik krijg recensieversies. Het is btw geen port van een PS2/Wii-game, maar Shin Budokai 2 werd ontwikkeld voor de PSP zelf, net zoals zijn voorganger.
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:44:
Eff snel een vraagje. Hoe vaak liepen jullie PSP wel eens vast? De mijne gebeurt al drie keer tijdens gamen dan liep die vast en rest die (heel af en toe), en hij is niet gedowngrade. Moet ik me daar zorg om maken? Of kan het wel eens gebeuren?
Ja, terug gaan naar de winkel of contact opnemen met Sony voor een RMA. Dat mag namelijk niet, hij kan natuurlijk altijd een keer vastlopen, maar het zou niet mogen gebeuren. Ik had ook een PSP die vastliep, terug naar de winkel gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:05:
[...]

Nee, ik download ze niet (heb gewoon nog firmware 3.11) maar ik werk voor een website, dus ik krijg recensieversies. Het is btw geen port van een PS2/Wii-game, maar Shin Budokai 2 werd ontwikkeld voor de PSP zelf, net zoals zijn voorganger.

[...]

Ja, terug gaan naar de winkel of contact opnemen met Sony voor een RMA. Dat mag namelijk niet, hij kan natuurlijk altijd een keer vastlopen, maar het zou niet mogen gebeuren. Ik had ook een PSP die vastliep, terug naar de winkel gegaan. :)
Nahjah ik bedoel het gebeurt alleen een keer als ik aan het spelen bent, was Liberty City Story aan het spelen. Het gebeurde tijdens een missie, ik reed in een auto; ik veranderd de camerastand terwijl hij aan het laden is van de umd (muziek). Ik bedoel gistern speelde ik ook 4 uur achterelkaar zonder probleem. Is dit gewoon toevallig of moet ik naar winkel? Ik wil niet dat die naar Sony terugstuurt ofzo want ik ga donderdag op vakantie en het is niet regelmatig dat die elke keer vastliep ofzo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Je kunt naar de winkel gaan en direct vragen om een ander exemplaar - even checken in de winkel naar dode pixels - en als ze vervelend gaan doen met RMA's naar Sony, gewoon zeggen dat ze het verplicht zijn om een nieuw exemplaar te geven aangezien deze niet voldoet aan je verwachtingen. Of je kunt het na de vakantie doen, ik weet niet hoe het met je garantie is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
me_mrtn schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:17:
offtopic:
Normaal zie je dat als hij de driver installeert, mischien staat bij apparaatbeheer wat informatie. Maar ik denk dat het gewoon een usb mass storage device is zoals usb sticks enzo (al pakt hij die wel :? ) Als ik een oplossing weet zal ik het wel laten weten voor mensen die evt hetzelfde probleem hebben. (Volgens mij heeft * Rooster du Lac hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Hebben jullie ook zoveel last van zonlicht op het PSP scherm? Als je buiten gaat zitten, dan hoeft de zon nog niet eens zo fel te schijnen, en dan zie je al niets meer op je scherm. Iemand een idee hoe je dit op kunt lossen? Ik heb al zo'n screenprotector erop gehad, maar die werkte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Moreno schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:06:
Hebben jullie ook zoveel last van zonlicht op het PSP scherm? Als je buiten gaat zitten, dan hoeft de zon nog niet eens zo fel te schijnen, en dan zie je al niets meer op je scherm. Iemand een idee hoe je dit op kunt lossen? Ik heb al zo'n screenprotector erop gehad, maar die werkte ook niet.
Idd, dit is heel irritant. Een folietje wat dit tegenhoudt zou een gat in de markt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je nog kans hebt een psp te vinden op het moment? (regio utrecht?)

[edit] behalve die roze van deneckerman brrrr

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:30:
[...]
(Volgens mij heeft /me du Lac hetzelfde)
Het is mij al gelukt.. ik had de usb niet ge- enabled op mn psp :z

Ik heb nog een vraagje:

Als ik bij psp kijk welke versie ik heb:
dus onder het menu >> GAME >> PSP UPDATE VER 2.60
als ik daar op klik komt er te staan: The system software of your PSP system is version 3.40. There is no need to update.

Ik kan me niet herinneren dat ik die al geupdate heb...kan dat kloppen? ik wil namelijk helemaal geen 3.4 op mijn PSP hebben.. is het mogelijk dat ik die weer kan terugzetten???

ps. ik heb mijn psp nog maar 2/3 weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:19:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat ik die al geupdate heb...kan dat kloppen? ik wil namelijk helemaal geen 3.4 op mijn PSP hebben.. is het mogelijk dat ik die weer kan terugzetten???
Lees de topic waarschuwing voordat je post. |:(

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Dutch-Hane schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:30:
[...]
Normaal zie je dat als hij de driver installeert, mischien staat bij apparaatbeheer wat informatie. Maar ik denk dat het gewoon een usb mass storage device is zoals usb sticks enzo (al pakt hij die wel :? ) Als ik een oplossing weet zal ik het wel laten weten voor mensen die evt hetzelfde probleem hebben. (Volgens mij heeft * me_mrtn du Lac hetzelfde)
Ah, op die tiet. Ik zal er naar kijken, zit nu nog even te koekeloeren op Windows 98. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er inmiddels al iemand ervaring met een 8 gb memorystick pro?
Ik zit te denken aan deze:
Klik
Of raden jullie een andere aan, omdat ik in dit topic las dat de 4 gb van Sandisk sneller is dan de 4 gb van Sony?

Mijn PSP (witte base back) heb ik nog niet binnen. Ik krijg hem via een webshop bij de verlenging van mijn telefoonabonnement. Zij bestellen het bij een leverancier, maar ook zij zeggen dat de PSP op het moment niet leverbaar is.
Heeft iemand een idee wanneer ze weer geleverd gaan worden? Als Sony ze heeft teruggeroepen tegen het downgraden, dan heeft dat toch geen nut? Ik las dat 3.50 en nu ook 3.51 ook alweer gedowngrade kunnen worden. Zo minimaliseren ze hun verkoop (bijna) helemaal, omdat niemand nu een PSP kan kopen. :'(
Hopelijk krijg ik de PSP snel, zou leuk zijn om zondag mee op vakantie te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
die geruchten van een terug roep actie vanwege die downgrade 'problemen' zijn echt niet waar hoor, dat verhaal is allang naar het land der fabeltjes verwezen. Dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:22
PSP ligt na 2 uurtjes gamen al stof te happen.. ;)
Mijne gaat dus weer weg.
Het downgraden vond ik het leukste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:19:
[...]

Het is mij al gelukt.. ik had de usb niet ge- enabled op mn psp :z

Als ik bij psp kijk welke versie ik heb:
dus onder het menu >> GAME >> PSP UPDATE VER 2.60
als ik daar op klik komt er te staan: The system software of your PSP system is version 3.40. There is no need to update.
Je zit te kijken op de UMD. Sony zet op zijn UMD games ook firmware's. Dat spel heeft 2.6 of hoger nodig

Waarschijnlijk heb jij een oud spelletje waarop die firmware meegeleverd is.

je moet bij de system information kijken, daar staat je firmware op je PSP

ps: usb enabled zei ik toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Alex stopt ermee.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dark Alex :?

Anyway, binnenkort heb ik Tales of Eternia uitgespeeld, en dan doe ik men witte psp ook prolly terug weg. Werkelijk niets van andere boeiende games op dat ding, terwijl ik serieuze achterstand oploop met de DS games die ik wil spelen :|

[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 03-07-2007 10:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Aangezien het geen vraag is over firmwares kan ik het hier wel omschrijven:

Dark Alex is de persoon die moderne custom firmwares in elkaar zette. Zijn laatste firmware is versie 3.40 OE. Op zijn site kan je een afscheidsbrief lezen.

@Moderators:
Er zijn geen URL's gegeven naar sites met gemodificeerde firmwares. Het verwijderen van deze post is nutteloos. Ook gaat deze post niet tegen de topic waarschuwing in.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

Je zou zeggen dat Dark Alex zo een dik contract bij Sony binnen kan halen. Zijn inzicht in de werkwijze van Sony lijkt me waardevol. Jammer dat hij stopt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Ik heb psp video 9 gebruikt om een film om te zetten naar het psp formaat, maar als ik de laatste versie van psp9 gebruik en ik zet alle instellingen op het laagste niveau, dan nog is het bestand 750 mb. Op mijn stick van 2Gb passen dan weinig films. Iemand een tip?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__xeno__ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:10:
PSP ligt na 2 uurtjes gamen al stof te happen.. ;)
Mijne gaat dus weer weg.
Het downgraden vond ik het leukste ;)
Probeer ScummVM eens, das ook het enige waar ik mijn PSP voor gebruik eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Schele indiaan schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:03:
Ik heb psp video 9 gebruikt om een film om te zetten naar het psp formaat, maar als ik de laatste versie van psp9 gebruik en ik zet alle instellingen op het laagste niveau, dan nog is het bestand 750 mb. Op mijn stick van 2Gb passen dan weinig films. Iemand een tip?
Als je geen AVC gebruikt kun je er wel 450 MB of zo van maken, maar dan lever je toch wel wat aan kwaliteit in. Wil je de hoogst haalbare kwaliteit zul je toch echt aan ongeveer 700 MB per film (van anderhalf a 2 uur) moeten denken.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:54:
Je zou zeggen dat Dark Alex zo een dik contract bij Sony binnen kan halen. Zijn inzicht in de werkwijze van Sony lijkt me waardevol. Jammer dat hij stopt.
Of als hij een hebberige Spanjaard is heeft hij een leuk prijsje gekregen voor het stappen uit de PSP-scene.

(en te beginnen bij de Wii >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:19:
[...]

Of om het nu onder een andere naam te doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Wat houdt dit precies in bij de PSP?
USB 2.0 (Target)

[ Voor 9% gewijzigd door Djerique op 04-07-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou echt de toppers voor de psp waarvan jullie denken, DIE moet je hebben?
Ik heb me psp al een tijdje maar ik zou dus echt niet weten wat nou echt een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Dat is voor iedereen persoonlijk ( ik heb bijv. niks met sportspellen en/of race spellen).
Ikzelf heb me goed vermaakt met de volgende titels:

sid meier pirates
def jam vendetta
worms
tekken resurraction
roco loco
GTA
Dragonball Z
Wipout Pure (ja is race game, maar wel een vette).

Wat ik daarnaast een hele vette app vind is "pimpstreamer" waardoor je psp een soort van wifi multimedia device word. En aangezien ik hierdoor 500 gig aan multimedia direct tot mijn beschikking heb, vind ik dit geniaal. Ook is het nog zelfs mogelijk om via een webcam direct te streamen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zit muurvast bij Tales of Eternia :(
spoiler:
Wanneer Bailir castle in Celestia wordt aangevallen door Inferians moet je voor een tweede keer tegen Hyades vechten. Deze kerel heeft echter enkele gruwelijk sterke aanvallen die ik zelfs met behulp van Meredy haar "Nurse" niet kan overleven. Op een bepaald moment voert hij een earth shaker aanval uit, gevolgd door 2 lighting blades, waardoor heel mijn party dood is voor ik de kans krijg om te healen. Ik bestook hem voortdurend met aanvallen, maar aangezien zijn casts zo goed als instant zijn kan ik deze niet blokkeren.

Iemand wat advies? Mijn party zit op lvl 44

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:00

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:49:
Zijn er die :D

Ik zag wel een vette expansion waarmee je 2 memory sticks kwijt kan. En je kan SD/MMC kaartjes gebruiken.

klik: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-jd-49-en-70-1lz3.html
Heeft er iemand hier ervaring mee? Ben wel benieuwd eigenlijk.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
je kan er ook SD-kaartjes in stoppen zie ik, dat scheelt lekker met de prijs :) Je hebt alleen wel een lelijk ding achterop je psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:00

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ik vind het alleen zo raar dat je 2 gelijke SD kaartjes moet plaatsen, dan ben je nog net zo duur uit als een 4Gb Memory Stick Pro Duo kaartje.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wat is nu het preciese verschil tussen een "normale" sandisk 4gb pro duo kaartje een de GAMING editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Slasher schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:48:
Wat is nu het preciese verschil tussen een "normale" sandisk 4gb pro duo kaartje een de GAMING editie?
de schrijfsnelheid dacht ik, ik heb de gaming editie, die is ook maar 54 euro, en werkt perfect hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Slasher schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:48:
Niks, alleen de kleur is verschillend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Wat is nou de beste extra battery optie?

Ik heb gekeken naar de uitwendige 3600mAh batteries, maar die bulle bakken vind ik maar niks.

Ik wil het liefst een extra batterij, tips?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Schele indiaan schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 02:14:
Wat is nou de beste extra battery optie?

Ik heb gekeken naar de uitwendige 3600mAh batteries, maar die bulle bakken vind ik maar niks.

Ik wil het liefst een extra batterij, tips?
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bg-49-en-70-1jka.html

Hier heb ik ook eens naar gekeken, maar deze batterij is niet van Sony.. Waarschijnlijk doet hij het wel goed, maar er zit wel iets wat niet van Sony is in je PSP. Dat moet je zelf maar weten of je dat wil..

Als je vaak in de auto speelt, kan je ook gewoon zo'n auto-oplader ding kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik kan niet wachten tot op de E3 de PSP Lite (2) wordt gepresenteerd... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Djerique weet meer, zo te zien. Vertel eens...? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
me_mrtn schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:04:
Djerique weet meer, zo te zien. Vertel eens...? :>
Hij kan toch gewoon nieuwsgierig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hij/Zij zegt dat ze niet kan wachten op de PSP Lite/PSP 2. Maar daar is nog niets van bekend. :P Daarom vraag ik of Djerique meer weet van dit alles. Sony heeft tot nu toe alles ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Waarom heb ik problemen met AVC?

Ik heb een XviD aflevering van John Doe geconverteerd middels Apex Video Convertor Super naar een 480x272 PMP bestand geconverteerd. Echter als ik het bestand naar de memory stick kopieer, dan zie ik ze niet bij video in de XMB staan.

Ik heb ze in de folder Video gezet op de MS (met als filename 1x01.pmp), in de MP_ROOT folder, en dan een subfolder 100ANV01 (met als filename MAQ12345.pmp, én als MAQ12345.mp4). Maar als de extensie PMP is kan ik helemaal niets afspelen. Als ik er een MP4 van maak, dan ziet de PSP het als 'Beschadigde data'. En kan ik het alsnog niet afspelen?

Ik ga eens kijken of ik met een ander conversie programma wat verder kom, maar als iemand wat tips voor me heeft... zou ik ze graag horen! Ik ga het nu iig met XviD4PSP proberen!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
F-Tim schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:46:
Waarom heb ik problemen met AVC?

Ik heb een XviD aflevering van John Doe geconverteerd middels Apex Video Convertor Super naar een 480x272 PMP bestand geconverteerd. Echter als ik het bestand naar de memory stick kopieer, dan zie ik ze niet bij video in de XMB staan.

Ik heb ze in de folder Video gezet op de MS (met als filename 1x01.pmp), in de MP_ROOT folder, en dan een subfolder 100ANV01 (met als filename MAQ12345.pmp, én als MAQ12345.mp4). Maar als de extensie PMP is kan ik helemaal niets afspelen. Als ik er een MP4 van maak, dan ziet de PSP het als 'Beschadigde data'. En kan ik het alsnog niet afspelen?

Ik ga eens kijken of ik met een ander conversie programma wat verder kom, maar als iemand wat tips voor me heeft... zou ik ze graag horen! Ik ga het nu iig met XviD4PSP proberen!
PMP is geen AVC bestand dat de PSP kent. Je hebt daarvoor de PMP AVC player nodig, welke homebrew is.

Dus niet naar PMP converteren maar naar gewone AVC bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schele indiaan schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:03:
probeer dit eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig ID waar er deze dagen ergens binnen de randstad nog PSP's in de schappen liggen? Moet binnenkort 20 uur vliegen, en dat doe ik liever met enig vermaak tussen m'n duimen. Alleen kan ik momenteel nergens een PSP vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:23
Met PSP Video 9 kun je zelf ook van alles instellen. Je moet dan bij het config panel zijn waar je zelf profielen kan toevoegen en allemaal settings. Er zitten een paar standaard bitrates tussen maar je kan ook gewoon alger. Je moet bij converteren op het 2e tabblad klikken en dan kun je gewoon een video converteren. Heb ook lang zitten zoeken en ook super geprobeerd. Acheraf bleek een filmpje brak te zijn waardoor alle converters een "beschadigde" film produceerden.

Je kan dan gewoon de titel aanpassen en gaan converteren. Zo heb ik voor de vakantie:
30 simpsons afleveringen (~35-40MB/stuk) en 3 films mee op vakantie. Met de normale settings kwam ik amar tot 70MB per simpsons aflevering en de kwaliteit is nog steeds prima voor tekenfilms.

Settings: MP4-AVC, 128kb/s, Audio op mono 92kb/s geloof ik. Films heb ik wat hoger gezet en die zijn kwalitatief niet geweldig, maar toch goed te zien op mn PSP.

@MeSmooth: 20 uur? Dan kun je beter ook een 2e accu mee nemen tenzij je onderweg kan opladen... Zeker met een spel als GTA hoef je niet te rekenen op meer als 5 uur speeltijd...

[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 09-07-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:15:
Iemand enig ID waar er deze dagen ergens binnen de randstad nog PSP's in de schappen liggen? Moet binnenkort 20 uur vliegen, en dat doe ik liever met enig vermaak tussen m'n duimen. Alleen kan ik momenteel nergens een PSP vinden... :(
offtopic:
bestel ze online of zo.. dixons heeft ze op voorraad.. zo ook de winkels de komende dagen

ik ben er ook al lang op zoek, ik had mijn eerste psp ( launch psp ) gelijk na 2 maanden verkocht :p ... nu toch eens zin en tijd om te spelen.. nu de spellen redelijk betaalbaar zijn ( ik noem 20-30 euro per spel )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
me_mrtn schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:33:
Hij/Zij zegt dat ze niet kan wachten op de PSP Lite/PSP 2. Maar daar is nog niets van bekend. :P Daarom vraag ik of Djerique meer weet van dit alles. Sony heeft tot nu toe alles ontkracht.
Let morgen en de 2 daarop volgende dagen maar goed op het nieuws dat van de E3 komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
DaRKie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:51:
[...]

PMP is geen AVC bestand dat de PSP kent. Je hebt daarvoor de PMP AVC player nodig, welke homebrew is.

Dus niet naar PMP converteren maar naar gewone AVC bestanden
Idd, als ik ze met Xvid4PSP converteer naar MP4 AVC bestanden kan ik ze idd wél afspelen. Nu alleen nog ff uitproberen hoe ik het beste uit kan komen met de settings/bitrate etc. Of weet iemand enkele 'ideale' settings voor een 4:3 bestand van +/- 45 minuten? Zo nee, dan ga ik zelf wel eens experimenteren. Enne... wát is beter... 2-pass, 3-pass? Naja, ik zoek wel eens :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:19:
[...]

Of als hij een hebberige Spanjaard is heeft hij een leuk prijsje gekregen voor het stappen uit de PSP-scene.

Of hij werkt nu bij sony 8)7

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Reageer dan via DM/IM/mail :)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 09-07-2007 16:13 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer dan via DM/IM/mail :)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 09-07-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Djerique schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Let morgen en de 2 daarop volgende dagen maar goed op het nieuws dat van de E3 komt ;)
Ik wacht(te) natuurlijk al met smart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
USB 2.0 (Target)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Djerique schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:42:
USB 2.0 (Target)
Dat ie alleen in Target mode werkt, dus geen Host.
Kortom, je kan er geen externe schijf op aansluiten enzo, hij kan alleen zelf als externe bron dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Confirmed: Nieuwe PSP begin september!!!
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/1791/newsliyb6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.g4tv.com/images/blog/633197524650107326.jpg

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=18843

Press release:

PRESS RELEASE: PSP®(PLAYSTATION®PORTABLE) BECOMES SLIMMER AND LIGHTER

New PSP Makes Its Debut To The Market Worldwide In September With Newly Equipped Video-Out Port

Tokyo, July 12, 2007 – Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) today unveiled an enhanced design for PSP® (PlayStation®Portable) system (PSP-2000) that has a more streamlined form factor and a video-out port which will become available in stores from September in Japan, North America and Europe.

While succeeding the basic functions and design philosophy of the current PSP including a 4.3 inch wide high resolution LCD screen, overwhelmingly large for a handheld device, new PSP is 33 percent lighter and 19 percent slimmer than the original version, making the all-in-one handheld entertainment system even easier to carry around at approx.189g in weight (weight of current model is approx.280g) and approx.18.6mm in thickness (thickness of current model is approx.23.0 mm).

Adding a video-out port(*1) enables new PSP users to experience high quality UMD™ (Universal Media Disc) Video, pictures and movies from Memory Stick Duo and game software titles(*2) on their TVs at home. Also, new PSP is equipped with enhanced feature to temporarily store game data from UMD, reducing load time during game play(*3). Moreover, the ability to charge the unit through PLAYSTATION®3 or PC via USB cable during data transfer is newly equipped(*4), further positioning PSP as a true handheld device.

A new PSP comes in three basic colors of “Piano Black”, “Ceramic White”, and “Ice Silver” to meet a variety of lifestyle and preferences for all ages(*5).

During the two and a half years since the launch of PSP in December, 2004 strong support from users worldwide as well as an abundance of exciting software titles from publishers around the world have resulted in PSP achieving cumulative shipment of 25 million units for the hardware and 100 million units for software titles worldwide by March, 2007. The expansion of the PSP platform is being boosted worldwide along with its exciting lineup of software titles as well as the introduction of color variations.

SCEI will continue to further expand the PSP platform and create a new world of computer entertainment with innovative and exciting new titles and a new PSP.

(*1) Video output cables (AV cable/S VIDEO cable/D Terminal AV cable/Component AV cable) are sold separately. Product lineup may differ by country/region.
(*2) Progressive TV and PSP specific cable (D Terminal AV cable or Component AV cable) are necessary to output game software titles for PSP.
(*3) Effect of this feature varies depending on software titles.
(*4) PSP needs to be put in “USB Connection” mode.
(*5) Color variations may differ by country/region.

[ Voor 117% gewijzigd door whatzert op 12-07-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Djerique, je hebt helemaal gelijk. :) Ik zal morgen de topicstart updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat hij pas in september komt, wou een psp kopen voor op vakantie over 2 weekjes. natuurlijk zonde om nu een oude psp te kopen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.