Nope, ik kan vrij zeker zeggen dat je alleen via usb en via wifi verbinding met externe apparaten kan maken.. Helaas!me_mrtn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:15:
Op een officiële firmware is het niet mogelijk. De PSP kan namelijk alleen connecten over USB met een PC en kan dan niets. Of het op een onofficiële firmware kan, weet ik niet, maar daar kan hier niet over gebabbeld worden.
Ja kaartje via eBay maar er staat gewoon 4GB op. Op mn PC kan ik er ook 4GB aan files op zettenFamoso schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:14:
[...]
eBay kaartje toevallig? Zitten wel eens rotte kaarten tussen. Bij mij is het vaak goed gegaan, maar korte tijd geleden had ik voor het eerst een gehackte stick. In windows/op de PSP geeft hij 4 GB aan, maar in werkelijkheid is er maar ruimte voor 1GB aan files. Oppassen geblazen dus.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
Ik heb de meest recente firmware 3.50 op mijn PSP zodat ik kan genieten van RemotePlay met mijn PS3. Ik ben nooit zo van de custom firmware geweest, maar het spelen/hobbyen met dingen zoals dosbox beginnen mij steeds leuker te lijken. Alleen ik wil absoluut geen gedonder met mijn PSN account op mijn PS3. Zijn er mensen met custom firmware op hun PSP en gebruik maken van RemotePlay met hun PS3? Of vallen er nu meteen een boel mensen af
Remoteplay kan al vanaf FW 3.03 volgens mij.... Het kan denk ik wel zo zijn dat Sony via de PS3 laaty weten dat er een neiuwere firmware beschikbaar is, en je niet verder kan gaan als je de PSP niet upgrade. Denk ik, nogmaals. 
Ten laatste: Je kan met een FW3.50 niet downgraden.
Downgraden naar bijvoorbeeld 3.03OE-C hoeft niet illegaal te zijn.
Ik heb GTA Liberty City zowel op UMD als in een .ISO
Heb voor de grap de UMD in de PSP van mijn vriend gezet, om te kijken of er een verschil is.
Laat ik het zo zeggen: Terwijl op de PSP via UMD de game pas bij het eerste begin-filmpje was, kon ik al spelen...
Echt een wereld van verschil. s00ny had geen "UMD" drive moeten maken, maar gewone 8CM DVD's moeten gebruiken; die heeft een veel hogere datarate. Ook het transferren van UMD als je een andere spel wilt spelen is lastig.
Ten laatste: Je kan met een FW3.50 niet downgraden.
Downgraden naar bijvoorbeeld 3.03OE-C hoeft niet illegaal te zijn.
Ik heb GTA Liberty City zowel op UMD als in een .ISO
Heb voor de grap de UMD in de PSP van mijn vriend gezet, om te kijken of er een verschil is.
Laat ik het zo zeggen: Terwijl op de PSP via UMD de game pas bij het eerste begin-filmpje was, kon ik al spelen...
Echt een wereld van verschil. s00ny had geen "UMD" drive moeten maken, maar gewone 8CM DVD's moeten gebruiken; die heeft een veel hogere datarate. Ook het transferren van UMD als je een andere spel wilt spelen is lastig.
[ Voor 57% gewijzigd door SalimRMAF op 12-06-2007 14:57 ]
Gulfstream G650
Er wordt heel veel nagemaakt. Ben bang dat je dus het slachtoffer bent van een namaak kaartje.....ricost schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Ja kaartje via eBay maar er staat gewoon 4GB op. Op mn PC kan ik er ook 4GB aan files op zetten
PS5
Heb je nu dat ding opgestuurd in je garantieperiode of erbuiten? Die van mij reageert ook niet meer en ik heb zojuist RMA aangevraagd maar ik heb een bon van 20/12/06 dus in principe nog binnen de garantie.Exorcist schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:50:
Zo, net mn PSP ontvangen. Stond al anderhalve week op completed (RMA status), en bleek dat ik niet betaald had. Had de automatische incasso-brief bij het pakket gedaan, schijnt niet te moeten. Staat ook nergens goed vermeld, maar goed.
Ding heeft nu firmware 2.82, bedenk me wel twee keer voordat ik weer aan de slag ga
Juist, zo'n kaartje heb ik ook gehad. Er zijn veel nep kaartjes die het gewoon goed doen, maar sommige hebben een gehackte firmware. Ze geven dan zowel in Windows als op je PSP een verkeerde opslagcapaciteit aan. Je kunt er ook wel 4GB proberen op te zetten, dit duurt alleen heel lang en alle data boven de 1GB is corrupt.ricost schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Ja kaartje via eBay maar er staat gewoon 4GB op. Op mn PC kan ik er ook 4GB aan files op zetten
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Wat vinden jullie van die oordopjes van de valuepak?
Kijk eens rond in de eerdere topics...Djerique schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
kan je aan de buitenkant van de verpakking zien welke firmware er op zit?
Elect a clown, expect a circus.
Ja, aan de letter onder de barcode, maar dat was wel een jaar geleden toen ik voor het laatst zo'n bevestiging zag. Maar Sony schijnt een terugroepactie in Nederland te hebben gevoerd en de PSP's zijn atm schaars.
Waardeloos. Ik heb ze weg gegooid.Djerique schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:11:
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Verwijderd
Hmm ik twijfel nu ook.
Een psp halen of wachten tot er een psp lite komt.
(iemand enig idee wanneer er een psp lite komt)?
Een psp halen of wachten tot er een psp lite komt.
Ik heb 3.40 OE-A (meen ik) draaien en de PS3 werkt via remote play (grappige functie overigens).Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:49:
Ik heb de meest recente firmware 3.50 op mijn PSP zodat ik kan genieten van RemotePlay met mijn PS3. Ik ben nooit zo van de custom firmware geweest, maar het spelen/hobbyen met dingen zoals dosbox beginnen mij steeds leuker te lijken. Alleen ik wil absoluut geen gedonder met mijn PSN account op mijn PS3. Zijn er mensen met custom firmware op hun PSP en gebruik maken van RemotePlay met hun PS3? Of vallen er nu meteen een boel mensen af
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
dan had dat in de TS moeten staan vermeld...Michael Knight schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:33:
[...]
Kijk eens rond in de eerdere topics...
Zoals gezegd komt een update van de Topicstart later, ivm school welke nu nog de laatste weken moet mierenneuken. Maar het is geen audiofielen topic, dus ik denk niet dat dat wordt meegenomen. Oordopjes kunnen er mee door, maar ze zijn qua volume beperkt en je kunt beter je eigen setje gebruiken.
offtopic:
En van de Search gebruiken is ook nog niemand dood gegaan.
En van de Search gebruiken is ook nog niemand dood gegaan.
[ Voor 12% gewijzigd door me_mrtn op 13-06-2007 08:14 ]
Ik lees op Kotaku dat het om eind 2007 gaat, maar dat blijft een gerucht.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:23:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wederom nieuwe geruchten over de PSP Lite, + of hoe je het wilt noemen. Dit maal de Rumor Reporter die de volgende dingen in de wereld kapituleert.
Edit - En vanaf de nieuwe PlayStation Blog worden de huidige geruchten ontkend en is er zeker geen PSP Phone in de maak (werd al eerder ontkend door Reeves). Maar als je de quote leest zoals ik hem lees, komt de aankondiging wel.* New slimmer PSP is indeed in the works. Hardware is essentially the same, and will NOT have any big speed increases.
* There's no longer a UMD Tray, but a slot loader instead. Design is supposed to have an even "cleaner" look, much like the DS Lite.
* The screen is the exact same size, and is sidekick-esque. This means that there's some sort of a flip-factor, making the overall system even smaller.
* The screen is still LCD, not LED. Either way, battery-life will obviously be improved.
* Sony is considering bluetooth capabilities.
* Underneath the screen is the home button, the brightness controls and the volume button. This revision will also include all-new controls for chapter skipping with UMD movies and music tracks.
* Not 8GB of on-board memory. 4GB is more likely. However, the storage capacity could change.
The rumor mill is flowing about new PSP hardware and a PSP phone, and I just wanted to take the time to clear the air. We haven’t announced anything about a new PSP, much less one that would have any phone capabilities. As SCEA’s resident PSP guru, I’m thrilled to hear that there’s so much interest in the platform, but sorry folks, these reports floating around fall into the rumors/speculation category.
[ Voor 25% gewijzigd door me_mrtn op 13-06-2007 10:16 ]
Verwijderd
helemaal mee eens, zoals bij de meeste apparaten waar oordopjes standaard worden bijgeleverd zijn ze veel te groot en het geluid is super slecht, ik snap echt niet waarom ze er bijgeleverd worden. Ik heb voor een paar tientjes inear dopjes aangeschaft en het geluid is perfect
Verwijderd
Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:ricost schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:51:
[...]
Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks

Verwijderd
Bij de normale verpakkingen wel, bij de speciale packs (inclusief game) niet, daar zit de standaard verpakking met de barcode in de grotere verpakking met de game en daar staat niks op.Slasher schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:14:
kan je aan de buitenkant van de verpakking zien welke firmware er op zit?
A = 1.5 - B = 1.51 - C = 1.52 - D = 1.52 - E = 1.52 - F = 2.00 - G = 2.01 - H = 2.50 - I = 2.60
J = 2.70 - K = 2.71 - L = 2.81 - M = 3.01 - N = 3.03 - O = 3.10 - P = 3.11
Verwijderd
Weet iemand nog een (web)shop waar ze de originele Sony 3600mah accu verkopen? Google leverde mij weinig op
Thx ! Ik zal het even checken, anders gaat ie terugVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:43:
[...]
Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:
Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks![]()
[afbeelding]
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Dixons heeft ze in de winkel liggen als het goed is...anders kun je ze gewoon bestellen aldaarVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:24:
Weet iemand nog een (web)shop waar ze de originele Sony 3600mah accu verkopen? Google leverde mij weinig op
Sommige Free Record shops hebben hem ook.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:24:
Ik heb sinds gisteren ook een PSP gehaald. Maar nu wil ik graag op het internet kunnen. Op mijn PSP echter zegt hij dat mijn netwerk niet ondersteund wordt.
Dit zijn mijn huidige netwerk instellingen:
Codering: WPA-PSK Codering
WPA-PSK versie: WPA+WPA2
Verder heb ik handmatig een kanaal gekozen op mijn router. Mijn modem/router is een Speedtouch. En nieuwe apparaten zijn toegestaan.
Weet iemand wat ik kan doen zodat ik toch kan internetten op mijn PSP?
Edit: Firmware 2.01
En hij geeft dat de beveiliging niet is ondersteund, terwijl een ander netwerk in de buurt als beveiliging WPA-PSK (TKIP) heeft, die ziet hij wel goed, en wordt niet grijs, zoals mijn eigen netwerk.
Verder heb ik handmatig een kanaal gekozen op mijn router. Mijn modem/router is een Speedtouch. En nieuwe apparaten zijn toegestaan.
En hij geeft dat de beveiliging niet is ondersteund, terwijl een ander netwerk in de buurt als beveiliging WPA-PSK (TKIP) heeft, die ziet hij wel goed, en wordt niet grijs, zoals mijn eigen netwerk.
[ Voor 18% gewijzigd door VeeGee op 17-06-2007 09:20 . Reden: extra info ]
Verwijderd
Als een halve gare meteen je firmware updaten...VeeGee schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:13:
Ik heb sinds gisteren ook een PSP gehaald. Maar nu wil ik graag op het internet kunnen. Op mijn PSP echter zegt hij dat mijn netwerk niet ondersteund wordt.
Hoe moet ik dat dan doen, ik heb ja geen internet? Voor firmware update moet ik toch eerst internet hebben? En is de firmware inderdaad het probleem?
En hoe typ je het nu dan? Firmware downloaden via je PSP en dan kopieren naar je Memory Stick. Maar ik denk dat het gekloot met de channels de problemen geeft. Pakt de scan optie ook niets?
Ik zit nu gewoon achter mijn PC...internetten op de PSP kan ik dus niet dat is net het probleem. Ik vraag me af of nieuwe firmware dat verhelpt.
Het is mogelijk, maar dat moet ik even nakijken, dat een hogere firmware ook met andere beveiligingsoptie's van de router aankan (denk aan WPA2). Wat je zou kunnen proberen is het resetten van je router.
Als ik mijn firmware wil updaten, dan moet ik zeker gelijk de nieuwste erop zetten (3.50)? Het is zeker niet meer mogelijk om ergens de ''losse'' firmware 2.81 te downloaden op internet zodat ik die op mijn PSP kan zetten?
Jawel, die firmware is volgens mij wel te vinden op QJ.net.
Ben inmiddels al een heel stuk verder, firmware 2.81 staat erop, en nu kan ik wel connecten naar mijn accespoint. Ik kies mijn netwerk in het menu'tje (WPA-TKIP) vul mijn WPA sleutel in, en vervolgens gaat hij mijn verbinding testen. Eerst verbinding maken met het accespoint, dat gaat goed, maar tijdens sleutelinformatie uitwisselen geeft hij een time-out. Ik heb al gegoogled en topics doorzocht, maar de meeste mensen krijgen dit bij een KPN Experia box, en ik heb een speedtouch router. Wat o wat doe ik nu weer fout. Ik wil gewoon kunnen internetten!
Zoals eerder gezegd, probeer eens je router/modem te resetten. Is de PSP toegestaan op de router, heb je het wel goed met de kanalen, misschien een proxyserver ingesteld op je PSP.
Ik heb gewoon een U.S. Robotics router op mijn Speedtouch weet-ik-veel van Wanadoo. De USR heeft wel wat handmatige aanpassingen van moi ondergaan en beveiligd met WEP (I know!). De PSP laten scannen, alles automatisch en er is internet?
Wat ik mensen overigens afraad is het gebruik van de WLAN energiebesparing. Hij blijft toch connecten met de router/modem nadat hij de besparing inschakeld en het scheelt echt bar weinig.
Ik heb gewoon een U.S. Robotics router op mijn Speedtouch weet-ik-veel van Wanadoo. De USR heeft wel wat handmatige aanpassingen van moi ondergaan en beveiligd met WEP (I know!). De PSP laten scannen, alles automatisch en er is internet?
Wat ik mensen overigens afraad is het gebruik van de WLAN energiebesparing. Hij blijft toch connecten met de router/modem nadat hij de besparing inschakeld en het scheelt echt bar weinig.
offtopic:
Ben overigens met de TS bezig om te updaten.
En vervloekt zijn de toetsen op mijn tobo.
Ben overigens met de TS bezig om te updaten.
En vervloekt zijn de toetsen op mijn tobo.
[ Voor 8% gewijzigd door me_mrtn op 17-06-2007 16:29 ]
Resetten heb ik al gedaan, zonder effect. WLAN energiebesparing staat uit. Kanalen kun je verder niet instellen op de PSP, en proxy gebruik ik niet. PSP is gewoon toegestaan op het modem. Ik heb alle nieuwe aparaten gewoon op toestaan gezet. Maar ik heb dus geen WEP zoals jij, maar WPA2...
Hmm, bij de eerste hit op Google (Klik) vind ik de support van YourPSP.com, welke ook WPA gebruikt i.c.m. de PSP. Daar is te lezen dat als je de router instelt op enkel 802.11g, de PSP het niet pakt.
Ik quote dit letterlijk van die eerste hit van google:
''Want:
-Gebruik ik wpa(wpa tkip/wpa2 aes combi) dan geeft de PSP met bovenbenoemde werkende config een timeout(bij steuteluitwisseling), dus helemaal geen verbinding.(PSP goed ingesteld met juiste sleutel&type).''
Dit is dus inderdaag ook mijn probleem. Ik heb mijn modem al op b/g mixed staan. Dan zit er dus niks anders op dan gewoon WEP ofzo of WPA(geen 2) te kiezen denk ik...(Nu staat hij ingesteld op WPA+WPA2) Misschien helpt het als ik hem alleen op WPA zet....(moet ik dan alle PC's in huis ook weer opnieuw configureren?)
''Want:
-Gebruik ik wpa(wpa tkip/wpa2 aes combi) dan geeft de PSP met bovenbenoemde werkende config een timeout(bij steuteluitwisseling), dus helemaal geen verbinding.(PSP goed ingesteld met juiste sleutel&type).''
Dit is dus inderdaag ook mijn probleem. Ik heb mijn modem al op b/g mixed staan. Dan zit er dus niks anders op dan gewoon WEP ofzo of WPA(geen 2) te kiezen denk ik...(Nu staat hij ingesteld op WPA+WPA2) Misschien helpt het als ik hem alleen op WPA zet....(moet ik dan alle PC's in huis ook weer opnieuw configureren?)
Ik weet niet hoe je ze hebt aangesloten op je netwerk, maar via een ingebouwde WiFi-module is het makkelijk. Rechtermuisknop ergens in de taakbalk, opnieuw laten zoeken en dan even de instellingen nalopen.
Weet iemand hier misschien of de White Value Pack met Loco Roco nog ergens te koop is? Ik heb hier alle winkels al geprobeerd maar kan hem nergens vinden en op internet is ie ook overal (voor zover ik weet waar ze allemaal te koop zijn) ook (tijdelijk) uitverkocht.
Net zoals alle andere Packs.
Denk even aan de terugroepactie die Sony heeft gedaan. Je kunt de kleinere winkels langsgaan, misschien dat die wat hebben.
Ik dacht dat dat terugroepen een fabeltje was...me_mrtn schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:57:
Net zoals alle andere Packs.Denk even aan de terugroepactie die Sony heeft gedaan. Je kunt de kleinere winkels langsgaan, misschien dat die wat hebben.
Het is inderdaad raar dat alleen de roze nog overal te vinden is, je zou haast verwachten dat als ze een terugroep actie zouden hebben dat ze dan ook die roze exemplaren zouden terugroepen.
Beetje raar.
Ach, ik had iig een van de laatste Value Packs (met 1gig ipv 32mb) bij Bol.com (waar nu gewoon de levertijd 6-8 weken is).
Beetje raar.
Ach, ik had iig een van de laatste Value Packs (met 1gig ipv 32mb) bij Bol.com (waar nu gewoon de levertijd 6-8 weken is).
[ Voor 3% gewijzigd door JorisTheWise op 17-06-2007 23:29 ]
Hoelang kun je zn stuck pixel fixer laten draaien? Is dat schadelijk voor je scherm? Want ik zit met 2 stuck pixels denk ik, en ik heb ze het liefst gewoon weer normaal...
Je bedoelt een Giga Pack.jorisandkaylas schreef op zondag 17 juni 2007 @ 23:24:
Download dit. Kopieren naar je PSP en een paar uur aan laten staan (PSP aan de lading graag). Er gebeurd niets. Bij mij heeft iets geholpen. Ik had twee dode/luie pixels, ééntje daarvan is weg en de ander is lui gebleven, maar die zit net boven het Helderheid-knopje en dus nergens last van.VeeGee schreef op maandag 18 juni 2007 @ 07:58:
Hoelang kun je zn stuck pixel fixer laten draaien? Is dat schadelijk voor je scherm? Want ik zit met 2 stuck pixels denk ik, en ik heb ze het liefst gewoon weer normaal...
Wat is jullie top 3 van psp games?
Bij mij:
1 GTA: vice city stories
2 Tekken 3
3 atv: offroad fury
Bij mij:
2 Tekken 3
Verwijderd
killzone liberation__xeno__ schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:09:
Wat is jullie top 3 van psp games?
Bij mij:
2 Tekken 3
metal gear solid portable ops
pursuit force
1. GTA Vice City Stories
2. Gangs of London
3. WipEout Pure
Maar ik vind het moeilijk kiezen. Daxter vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk, net zoals Sid Meier's Pirates en Tekken Dark Ressurection. Heb trouwens even mijn collectie aan PSP-games er bij gepakt en ben wel geschrokken.
Nu moet ik eerlijk zijn, de meeste heb ik niet gekocht, maar gekregen. Pers zijn heeft z'n voordelen. 
Heb momenteel:
2. Gangs of London
3. WipEout Pure
Maar ik vind het moeilijk kiezen. Daxter vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk, net zoals Sid Meier's Pirates en Tekken Dark Ressurection. Heb trouwens even mijn collectie aan PSP-games er bij gepakt en ben wel geschrokken.
Heb momenteel:
- WipEout Pure
- Daxter
- Tekken Dark Ressurection
- Miami Vice The Game
- Thrillville
- Every Extend Extra
- Sonic Rivals
- Lumines II
- Killzone: Liberation
- Formula One '06
- Brother In Arms: D-Day
- GTA Vice City Stories
- Gangs of London
- Sid Meier's Pirates
- Dungeon Siege: Throne of Agony
- Chili Con Carnage
- Ghost Rider
Ik heb wifi op de volgende manier aan de praat gekregen op de PSP:
• Zet alle beveiliging uit op de router
• Maak verbinding met PSP
• Stel vast ip in voor de PSP op de router
• Zet de beveiliging weer aan
• verander de beveligings instellingen van de bestaande verbinding op de PSP
toen deed ie het
de instellingen van mijn router zijn nu:
Interface Enabled: Yes
Interface Type: 802.11b/g
Channel Selection: Manual
Region: Europe
Channel: 13
Allow multicast from Broadband Network: Yes
WMM: enabled
Security
Broadcast Network Name: Yes
Allow New Devices: New stations are allowed (automatically)
Security Mode: WPA-PSK
WPA-PSK Preshared Key: **********
WPA-PSK Encryption: TKIP+AES
WPA-PSK Version: WPA+WPA2
• Zet alle beveiliging uit op de router
• Maak verbinding met PSP
• Stel vast ip in voor de PSP op de router
• Zet de beveiliging weer aan
• verander de beveligings instellingen van de bestaande verbinding op de PSP
toen deed ie het
de instellingen van mijn router zijn nu:
Interface Enabled: Yes
Interface Type: 802.11b/g
Channel Selection: Manual
Region: Europe
Channel: 13
Allow multicast from Broadband Network: Yes
WMM: enabled
Security
Broadcast Network Name: Yes
Allow New Devices: New stations are allowed (automatically)
Security Mode: WPA-PSK
WPA-PSK Preshared Key: **********
WPA-PSK Encryption: TKIP+AES
WPA-PSK Version: WPA+WPA2
[ Voor 40% gewijzigd door yGiDoRp op 18-06-2007 21:17 ]
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Nee, de doos zegt echt Value Pack, de 32mb kaart zat er namelijk ook bijme_mrtn schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:28:
[...]
Je bedoelt een Giga Pack.
[...]
Download dit. Kopieren naar je PSP en een paar uur aan laten staan (PSP aan de lading graag). Er gebeurd niets. Bij mij heeft iets geholpen. Ik had twee dode/luie pixels, ééntje daarvan is weg en de ander is lui gebleven, maar die zit net boven het Helderheid-knopje en dus nergens last van.
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een psp in normale kleur... Na lang zoeken vandaag nog een leverancier gevonden die ze nog heeft: www.camera4all.nl
Als het goed is levering binnen twee dagen. Ik wacht af...
Ik moest vandaag in Tilburg zijn, dus ik denk ''ik ga daar mooi even alle winkeltjes af, misschien dat ze ergens nog een PSP hebben liggen''. Niet dus.
De halve dag daar voor niets lopen zoeken. Toen dacht ik (briljant als ik ben
) dat het wel een slim idee zou zijn om onderweg naar huis nog even in Eindhoven te kijken. Ook niets.
Na tig winkels bezocht te hebben en 2 nieuwe blaren op m'n voeten geef ik het op; dan maar (voorlopig) geen PSP.

Als je mijn react had gelezen, zou je weten dat ik in Tilburg woon, en hier dus nergens een PSP kon vinden. Ik heb goed gezocht, en had bij Game Mania in Eindhoven eentje gevonden.
Zoek door zou ik zeggen.
Zoek door zou ik zeggen.
Gulfstream G650
Ben benieuwd naar welke firmware versie er op staatralphdavidvdb schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:46:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een psp in normale kleur... Na lang zoeken vandaag nog een leverancier gevonden die ze nog heeft: www.camera4all.nl
Verwijderd
Ik zelf heb nog een nieuwe zwarte psp liggen met 2 gb ms (Den Haag) je kan ook hier proberen voor een zilveren, blauwe of zwarteMoejo schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:48:
Ik moest vandaag in Tilburg zijn, dus ik denk ''ik ga daar mooi even alle winkeltjes af, misschien dat ze ergens nog een PSP hebben liggen''. Niet dus.De halve dag daar voor niets lopen zoeken. Toen dacht ik (briljant als ik ben
) dat het wel een slim idee zou zijn om onderweg naar huis nog even in Eindhoven te kijken. Ook niets.
Na tig winkels bezocht te hebben en 2 nieuwe blaren op m'n voeten geef ik het op; dan maar (voorlopig) geen PSP.
Waarom niet even naar Belgie gaan? Of Duitslanf... Sony COmputer Entertainment Nederland is niet hetzelfde als Belgie, dus pakken die hap zou ik zeggen. Is maar 30 minuten rijden hiervandaan...
Gulfstream G650
salimrmaf schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:23:
Als je mijn react had gelezen, zou je weten dat ik in Tilburg woon, en hier dus nergens een PSP kon vinden. Ik heb goed gezocht, en had bij Game Mania in Eindhoven eentje gevonden.![]()
Zoek door zou ik zeggen.
offtopic:
er bestaan game mania winkels in Nederland?! waarom deed voor de launch dan iedereen zo overbodig veel moeite om bij bart smith/mediamarkt hun Wii te preorderen?
er bestaan game mania winkels in Nederland?! waarom deed voor de launch dan iedereen zo overbodig veel moeite om bij bart smith/mediamarkt hun Wii te preorderen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja, er zijn GameMania winkels. In Den Haag geloof ik. Maar er komen er meer doordat FreeRecordShop daar aandelen van heeft, of iets dergelijks.
Heb jij er 1 te koop?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:33:
[...]
Ik zelf heb nog een nieuwe zwarte psp liggen met 2 gb ms (Den Haag) je kan ook hier proberen voor een zilveren, blauwe of zwarte
Regel dat even over DM enzo....anders wordt het weer zo`n V&A hier
Ach ja, ik had nog wat uurtjes te doden dus ook al had ik je reactie gelezen, dan was ik waarschijnlijk nog gaan zoeken..salimrmaf schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:23:
Als je mijn react had gelezen, zou je weten dat ik in Tilburg woon, en hier dus nergens een PSP kon vinden. Ik heb goed gezocht, en had bij Game Mania in Eindhoven eentje gevonden.![]()
Zoek door zou ik zeggen.
Edit: of inderdaad van camera4all.nl bestellen. Dank je wel!
[ Voor 5% gewijzigd door Moejo op 19-06-2007 15:57 ]
Ik heb een PSP met firmware 3.03, en als ik nu video's op mn PSP wil zetten moet ik dat nog steeds doen via een map MP_ROOT op mn memory stick. Ik dacht dat je vanaf firmware 2.71 video's rechtstreeks in de map VIDEO kon slepen, maar als ik dat doe, dan herkent hij de video niet. Klopt dit, of doe ik toch iets fout. (Ik heb verder geen subfolders in de map VIDEO) (en ja, deze map heb ik gemaakt in de map PSP op de memory stick)
Thnx alvast!
Thnx alvast!
Die geruchten dat Sony met een verbeterde PSP zou komen lijkt voor mij wel geloofwaardig nu ze de "oude" psp goedkoper maken en steeds slechter leverbaar is. Ik zit nu echt te twijfelen of ik er nu een moet kopen of moet wachten
Dat dacht ik eerst ook maar heb er uiteindelijk toch maar eentje besteld vandaag. Je hebt altijd wel een kans dat je een product koopt en dat er dan al heel gauw een nieuwe versie van uitkomt (behalve als je hem echt meteen na de launch koopt natuurlijk) dus dan zou je in principe altijd moeten wachten. Ach ja, je moet het natuurlijk uiteindelijk zelf weten.sjimmel schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:46:
Die geruchten dat Sony met een verbeterde PSP zou komen lijkt voor mij wel geloofwaardig nu ze de "oude" psp goedkoper maken en steeds slechter leverbaar is. Ik zit nu echt te twijfelen of ik er nu een moet kopen of moet wachten
Je moet niet in de map PSP een map maken "Video", maar gewoon in de root.VeeGee schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:04:
Ik heb een PSP met firmware 3.03, en als ik nu video's op mn PSP wil zetten moet ik dat nog steeds doen via een map MP_ROOT op mn memory stick. Ik dacht dat je vanaf firmware 2.71 video's rechtstreeks in de map VIDEO kon slepen, maar als ik dat doe, dan herkent hij de video niet. Klopt dit, of doe ik toch iets fout. (Ik heb verder geen subfolders in de map VIDEO) (en ja, deze map heb ik gemaakt in de map PSP op de memory stick)
Thnx alvast!
Dus:
MS0://VIDEO
Gulfstream G650
Verwijderd
hoe maak je een screenshot op je psp? dit wil ik al heel lang doen maar ik vind alleen maar info over screenshots van progs op een pcVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:43:
[...]
Om er zeker van te zijn dat het een fake memorystick is:
Ga in het hoofdmenu op het icoontje van de Memory Stck staan, bijvoorbeeld onder het icoontje van Music (dus niet aanklilkken). Druk dan op de driehoek toets, vervolgens krijg je aan de rechterkant een submenu te zien, druk met de X toets op Information. Achter de regel MagicGate staat bij een legale memorystick "Supported" bij een fake staat er niks![]()
[afbeelding]
Verwijderd
tuurlijk kan je het wel, gewoon die firmware downloaden op je pc. een usb kabeltje in je psp en dan overzetten. opstarten vanaf je memstick en voila.VeeGee schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:45:
Ik zit nu gewoon achter mijn PC...internetten op de PSP kan ik dus niet dat is net het probleem. Ik vraag me af of nieuwe firmware dat verhelpt.
mod: dit bericht mag weg, ik had niet gezien dat het hem al gelukt was...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 09:36 ]
tijdje geleden dat ik de psp nog opgestart heb. Laatste game die ik me had aangeschaft was daxter en dat was echt wel een goeie koop.
Nu heb ik zowat geen idee wat te kopen of wat er zit aan te komen.
Ik vind het wel spijtig dat er geen mario style games te krijgen zijn (type mario kart, mario strikers) Zo van die 'fun' sport games.
Zitten er nog aanraders aan te komen of moet ik me richten op wat al uit is?
Ik vind het wel spijtig dat er geen mario style games te krijgen zijn (type mario kart, mario strikers) Zo van die 'fun' sport games.
Verwijderd
Hot Pixel is een leuk spel beetje zoiets als warioware, allemaal minigames komt binnenkort uit in Europa.dafz0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:53:
tijdje geleden dat ik de psp nog opgestart heb. Laatste game die ik me had aangeschaft was daxter en dat was echt wel een goeie koop.
Dat kan alleen met CFW. Met de plugin: SVCapture.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:28:
[...]
hoe maak je een screenshot op je psp? dit wil ik al heel lang doen maar ik vind alleen maar info over screenshots van progs op een pcthanks voor de hulp alvast!
ben een grote warioware fan, thanks for the tipVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:12:
[...]
Hot Pixel is een leuk spel beetje zoiets als warioware, allemaal minigames komt binnenkort uit in Europa.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En zo arcade sports games? Ik zou echt wel iets willen zoals mario kart op de pspVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:12:
[...]
Hot Pixel is een leuk spel beetje zoiets als warioware, allemaal minigames komt binnenkort uit in Europa.
Nee, er is wel ergens iets van Ape Escape Racer. Heb ooit de TGS demo gespeeld en die was best funny.
Edit - Sega heeft Sonic Rivals 2 voor de PSP aangekondigd. Hieronder persbericht:
Edit - Sega heeft Sonic Rivals 2 voor de PSP aangekondigd. Hieronder persbericht:
LONDEN & SAN FRANCISCO (20 juni 2007) – SEGA® Europe Ltd. en SEGA® of America, Inc. hebben vandaag aangekondigd dat Sonic Rivals™ 2 exclusief in ontwikkeling is voor het PSP®-systeem (PlayStation®Portable). Sonic Rivals 2, de nieuwste versie in de reeks, borduurt voort op het succes van Sonic Rivals™, waarin Sonic The Hedgehog en zijn vrienden met halsbrekende snelheden tegen elkaar moesten racen op grillige circuits boordevol wilde bochten. Het spel spoedt zich in de herfst van 2007 naar de winkel.
Het vervolg op deze snelle en meedogenloze 3d-actieplatformgame van Sonic bevat diverse functies die de spelervaring nog leuker maken. Dankzij de nieuwe gameplay, waarin je rivalen letterlijk aan de kant kunt duwen, wordt het nog leuker om tegen elkaar te spelen. De rivaliteit wordt verder vergroot door opgewaardeerde power-ups en afstandswapens, waarmee spelers overal kunnen aanvallen of verdedigen. In de gloednieuwe Battle-modus kunnen twee spelers via de WiFi-functie van het PSP-systeem zes verschillende multiplayer-uitdagingen aangaan. Hierbij wordt gebruik gemaakt van slechts één disc.
Je kunt nu ook spelen als Miles ‘Tails’ Prower en andere nieuwe personages, en in de nieuwe Free Play-solomodus kunnen spelers op hun eigen tempo van elk level genieten. Alle personages in het spel hebben tevens unieke bewegingen, die aansluiten op hun uiteenlopende persoonlijkheden.
De functionaliteit voor het ruilen en verzamelen van kaarten in Sonic Rivals 2 is enorm verbeterd: er zijn nu 150 verzamelkaarten. Hiermee kunnen spelers de trainingspakken van hun personage aanpassen en nieuwe PSP-achtergronden/bekercircuits vrijspelen.
[ Voor 89% gewijzigd door me_mrtn op 20-06-2007 19:00 ]
bah, ik wil een gewone sonic gameme_mrtn schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:55:
Nee, er is wel ergens iets van Ape Escape Racer. Heb ooit de TGS demo gespeeld en die was best funny.
[...]
Klein vraagje, als ik een PSP tweedehands koop waar kan ik dan het beste op letten? en hoe zie ik dat er met de firmware gerommeld is? (trouwens mediamarkt witte psp voor 166)
Verwijderd
In 2006 is Crash Tag Team Racing verschenen op de PSP, ik heb hem wel even gespeeld weet niet meer zeker of het een leuk spel was, binnenkort even opzoeken. En je kan natuurlijk ook Mario Kart gewoon spelen of inderdaad zoals je al aangaf Crash Team Racing (psx versie)dafz0r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:55:
[...]
En zo arcade sports games? Ik zou echt wel iets willen zoals mario kart op de pspWas er vroeger geen Crash Bandicoot Kart ofzo?
Het scherm, UMD, analoge stick en firmware. Firmware kun je controleren door de PSP aan te zetten, naar links te scrollen en voor Systeem Instellingen en dan Firmware. Zolang er iets staat met OE is er een custom firmware op gegooid.sjimmel schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:
Klein vraagje, als ik een PSP tweedehands koop waar kan ik dan het beste op letten? en hoe zie ik dat er met de firmware gerommeld is? (trouwens mediamarkt witte psp voor 166)
Verwijderd
1e batch psp´s had veel last van dode pixels en rammelende bedieningsknopjes. Om snel dode pixels te herkennen ga naar system settings and klik op about, je krijgt dan een zwart scherm waarop een dode pixel snel te zien is. En check ook of de UMD drive nog werktsjimmel schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:
Bedankt voor de info als ik een geschikte vind (bijna zal ik daar op letten)
Mijn PSP heeft ook 3/4 luie pixels, en bij de intertoys zeiden ze dat ik het beste nog even een weekje kon wachten, omdat ze misschien nog wel wel zouden trekken....kan dit inderdaad?
Anders ga ik toch maar even langs de intertoys morgen om hem alsnog om te ruilen voor een nieuwe, hopelijk dan zonder dode/luie pixels. Hebben de nieuwste ladingen daar nog steeds veel last van of is dat niet echt meer een probleem tegenwoordig?
Anders ga ik toch maar even langs de intertoys morgen om hem alsnog om te ruilen voor een nieuwe, hopelijk dan zonder dode/luie pixels. Hebben de nieuwste ladingen daar nog steeds veel last van of is dat niet echt meer een probleem tegenwoordig?
Vandaag m'n PSP binnen gekregen en ben nu helemaal hyper...
Zo even snel wat spelletjes halen en dan kan ik er wel weer een tijdje tegenaan.
Je had toch de Pixel Fixer? Gebruik die even, trekt het niet weg en heb je er echt last van, terug gaan. De kans is nog steeds aanwezig maar als er ook maar één dode/luie pixel is, kun je een nieuwe claimen.VeeGee schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:38:
Mijn PSP heeft ook 3/4 luie pixels, en bij de intertoys zeiden ze dat ik het beste nog even een weekje kon wachten, omdat ze misschien nog wel wel zouden trekken....kan dit inderdaad?
Verwijderd
Niet eerst zelf gaan proberen direct teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen, bij de MM heb ik dit ook gehad kon hem gelijk bij de servicedienst testen, die man werd helemaal gek van mij (psp) hij kon 4x terug naar de winkel voor ik een goeie hadme_mrtn schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:52:
[...]
Je had toch de Pixel Fixer? Gebruik die even, trekt het niet weg en heb je er echt last van, terug gaan. De kans is nog steeds aanwezig maar als er ook maar één dode/luie pixel is, kun je een nieuwe claimen.
Nee, een normale Sonic-game kun je op je 'gemak' spelen en is in 2D uitgevoerd (de ralle 3D-versies tellen gewoon niet mee). Bij Sonic Rivals 1/2 moet je racen door de levels met 3D elementen, de gameplay blijft 2D. Maar het feit blijft dat het racen niet echt heel leuk is en de controls zijn nogal niet fijn.
Bah! Ik zat net rustig Loco Roco te spelen en opeens komt er zomaar een (verticale) blauwe streep in het beeld. Als het beeld wit is zie je het nauwelijks maar zo gauw als het donkerder wordt zie je al snel een 1cm brede blauwe streep.
Wat nu? Ik heb de PSP bij camera4all.nl besteld en hem pas vandaag bezorgd gekregen, dus ik neem aan dat ik hem dan kosteloos terug zou moeten kunnen sturen. Of kan ik beter meteen contact opnemen met Sony?
Verwijderd
Contact op nemen met Sony, die geven je een link en je kunt je psp aanmelden voor een RMAMoejo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:32:
Bah! Ik zat net rustig Loco Roco te spelen en opeens komt er zomaar een (verticale) blauwe streep in het beeld. Als het beeld wit is zie je het nauwelijks maar zo gauw als het donkerder wordt zie je al snel een 1cm brede blauwe streep.Wat nu? Ik heb de PSP bij camera4all.nl besteld en hem pas vandaag bezorgd gekregen, dus ik neem aan dat ik hem dan kosteloos terug zou moeten kunnen sturen. Of kan ik beter meteen contact opnemen met Sony?
Verwijderd
Voor de mensen die hun kapotte psp bij een winkel hebben gekocht en ze niet meer op voorraad hebben en dus niet kunnen omruilen voor een nieuwe, kunnen beter contact opnemen bij sony. Zo heb ik het ook gedaan.
Hier op deze site kun je je aanmelden.
https://playstationservice.moduslink.com/
049-5574817 is het nummer dat je kan bellen
Als ik het goed is krijg ik de mijne ook terug na 2 weken...
Hier op deze site kun je je aanmelden.
https://playstationservice.moduslink.com/
049-5574817 is het nummer dat je kan bellen
Als ik het goed is krijg ik de mijne ook terug na 2 weken...
Ik heb net een mailtje verzonden naar camera4all.nl om even te kijken wat zij erover te zeggen hebben. Verder heb ik dat filmpje voor hot pixels nu een kwartiertje aan laten staan en de streep lijkt al iets smaller te zijn geworden, dus ik kijk wel of dat nog meer effect heeft over een uurtje ofzo.
Weet je zeker dat dat niet komt door het focussen van je oog?Moejo schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 21:55:
Ik heb net een mailtje verzonden naar camera4all.nl om even te kijken wat zij erover te zeggen hebben. Verder heb ik dat filmpje voor hot pixels nu een kwartiertje aan laten staan en de streep lijkt al iets smaller te zijn geworden, dus ik kijk wel of dat nog meer effect heeft over een uurtje ofzo.
Een pixelrij kan namelijk niet smaller worden, tenzij je spreekt van meerdere rijen naast elkaar
Ik zei ook niet dat het een pixelrij was, gewoon een 1cm brede blauwe streep, dus idd meerdere pixelrijen naast elkaar.Michael Knight schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:28:
[...]
Weet je zeker dat dat niet komt door het focussen van je oog?![]()
Een pixelrij kan namelijk niet smaller worden, tenzij je spreekt van meerdere rijen naast elkaar
Edit: WTF?! En nu is ie weer 3 mm breed!

Edit2: En nu wordt ie steeds smaller/breder...

[ Voor 8% gewijzigd door Moejo op 21-06-2007 23:00 ]
Gewoon omruilen met Camera4all of Sony. Makkelijk zat, want het lijkt erop dat je er nu voor eeuwig mee door zit te klooien.
iemand dit al gelezen?
http://kotaku.com/gaming/...thworm-jim-psp-270000.php
geen earthworm jim psp after all
http://kotaku.com/gaming/...thworm-jim-psp-270000.php
geen earthworm jim psp after all
Verwijderd
Weet iemand waar ik de game Bounty Hounds kan kopen (online of winkel in de buurt van R'dam) 
Is deze game eigenlijk wel in een Engels talige versie uitgebracht (leesbaar
)
De demo die ik heb is namelijk alleen in oosterse tekens weergegeven.
Vind het wel lache om zo nu en dan even lekker te hakken
Is deze game eigenlijk wel in een Engels talige versie uitgebracht (leesbaar
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 13:05 ]
Verwijderd
Game is (nog) niet gereleased in Europa alleen in Azië, Japan en USA. Importzaak misschien? Heb hem inmiddels tijdje geleden uitgespeeld, vond het een goed spelVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:01:
Weet iemand waar ik de game Bounty Hounds kan kopen (online of winkel in de buurt van R'dam)
Is deze game eigenlijk wel in een Engels talige versie uitgebracht (leesbaar)
![]()
Even een verslagje over hoe het is afgelopen met mijn PSP. Ik heb wat heen en weer gebeld naar Sony & Camera4all.nl. Die laatste verzekerde mij ervan dat mijn garantie zou vervallen als ik de PSP naar Sony zou sturen en niet naar hun (wat bullshit is, aangezien het fabrieksgarantie is, maar goed). Toen ik uiteindelijk besloot dat wel te doen en het Sony RMA formulier in te vullen kwam ik erachter dat ik blijkbaar een Japanse import-PSP had gekregen. Dus meteen weer camera4all.nl gebeld en besloot uiteindelijk om maar gewoon even langs hun ''winkeltje'' (in Druten) te gaan, het was maar iets van 40 minuten rijden ofzo. Daar heb ik even m'n verhaal gedaan waarna de man me opeens wel gelijk gaf en aanbood om het aankoopbedrag terug te geven. Dus ik kreeg daar mijn geld terug en gelukkig had ik 's ochtends ook meteen de Game Mania in Eindhoven gebeld om te kijken of zij nog een PSP hadden liggen, wat gelukkig het geval was, dus toen ben ik op de terugweg weer even daarheen gereden en heb nu uiteindelijk i.p.v. een zwarte Japanse, een witte Europese PSP.
Lang leve het internet.
Lang leve het internet.
Zijn er toevallig mensen die Puzzle Quest: Revenge of the Warlords hebben voor de PSP. Ik zit er over te denken om deze te bestellen bij cd-wow..hij kreeg iig een goede beoordeling in de PU, en ook is hij al in het DS topic voorbij gekomen. Misschien dat mensen hem ook op de PSP hebben?
@me_mrtn, bedankt voor al je advies, ik heb idd de pixel fixer laten draaien, maar echter zonder succes. Ik heb inmiddels RMA ingediend bij Sony, nu maar hopen dat het niet al te lang duurt ivm vakantie
@me_mrtn, bedankt voor al je advies, ik heb idd de pixel fixer laten draaien, maar echter zonder succes. Ik heb inmiddels RMA ingediend bij Sony, nu maar hopen dat het niet al te lang duurt ivm vakantie
v. 3.30: Versie 3.30 laat meer PlayStation1-games uit de PlayStation Store toe op de PlayStation Portable. Ook kun je nu videos van het formaat MPEG-4 AVC afspelen. [/quote]
[quote]
Is dit een type fout, of is deze support pas echt vanaf firmware 3.30 ?
[quote]
Is dit een type fout, of is deze support pas echt vanaf firmware 3.30 ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.