Weet iemand of de oudere versie van de PSP 8 GB memory sticks ondersteund?
Met een firmware update geloof ik het wel. 4GB in ieder geval.
Hey,
Ik wordt helemaal gek, ik probeer nu al dagen AVC filmpjes op volle resolutie op mijn nieuwe PSP te draaien, maar het lukt niet. Ik heb mij al helemaal doodgezocht op Google en heb elke voorwaarde volgens mij opgevolgd. Wellicht dat, wanneer ik even een overzicht geef, een van jullie misschien doorgeeft wat ik verkeerd doe:
- Het gaat om een PSP gekocht in China. Hij was meteen gekraakt met versie 3.40 OE-A
- Ik gebruik PSP Video 9
- Wanneer ik bestanden converteer naar AVC bestanden op resolutie 320x240 doet hij het prima, maar wanneer ik ze converteer naar 480x272 staat er unsupported data in de video lijst van mijn PSP
- Het rare is dat dit ook geldt voor Mpeg4 bestanden: Dus op 320x240 doen ze het, maar bij 480x272 zegt hij unsupported data
- De datastructuur doe ik ook goed: Alle avc bestanden in X:\MP_ROOT\100ANV01 en alle mpeg4 bestanden in X:\MP_ROOT\100MNV01
- De bestanden noem ik MAQ20001.mp4 enz
Het lijkt er dus op dat de codec niet het probleem is maar de resolutie. Iemand een idee?!?
Ik wordt helemaal gek, ik probeer nu al dagen AVC filmpjes op volle resolutie op mijn nieuwe PSP te draaien, maar het lukt niet. Ik heb mij al helemaal doodgezocht op Google en heb elke voorwaarde volgens mij opgevolgd. Wellicht dat, wanneer ik even een overzicht geef, een van jullie misschien doorgeeft wat ik verkeerd doe:
- Het gaat om een PSP gekocht in China. Hij was meteen gekraakt met versie 3.40 OE-A
- Ik gebruik PSP Video 9
- Wanneer ik bestanden converteer naar AVC bestanden op resolutie 320x240 doet hij het prima, maar wanneer ik ze converteer naar 480x272 staat er unsupported data in de video lijst van mijn PSP
- Het rare is dat dit ook geldt voor Mpeg4 bestanden: Dus op 320x240 doen ze het, maar bij 480x272 zegt hij unsupported data
- De datastructuur doe ik ook goed: Alle avc bestanden in X:\MP_ROOT\100ANV01 en alle mpeg4 bestanden in X:\MP_ROOT\100MNV01
- De bestanden noem ik MAQ20001.mp4 enz
Het lijkt er dus op dat de codec niet het probleem is maar de resolutie. Iemand een idee?!?
3.71, in welke vorm dan ook - ik kan nu nog alleen een WEP connectie maken met mijn wlan-router. Dit had ik voorheen niet.... Lekker is dat
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 125123
Waarschuwing:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Gebeurt nu dagelijks.
On-topic: Heeft iemand nou al ergens de Component kabel kunnen kopen ?
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.
Gebeurt nu dagelijks.
Anoniem: 198824
Ik heb het even opgegeven want ik ben nu al zo vaak voor niks de winkels langs gegaanAnoniem: 125123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:04:
Waarschuwing:
Gebeurt nu dagelijks.
bij consoleshop liggen ze er gewoon zover ik weet, alleen of dat officiele kabels zijn....ja, dat weet ik niet....
verder net begonnen met rachet and clank, ZEER gaaf spel, zeker aan te raden, beetje a la jack and daxter ps2 alleen dan net wat beter
verder net begonnen met rachet and clank, ZEER gaaf spel, zeker aan te raden, beetje a la jack and daxter ps2 alleen dan net wat beter
PSN & XBL: Denkoyugo
Inderdaad, staat op voorraad. Ik ben nu op stage. Ik bestel het vanavond en betaal het ook direct nu hopen dat die dan morgen binnen is.Denko schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:09:
bij consoleshop liggen ze er gewoon zover ik weet, alleen of dat officiele kabels zijn....ja, dat weet ik niet....
Ik heb de Sony met 3 stekkers (composite) bij Dynabyte in Leeuwarden gekocht. De composite hadden ze niet (meer??).Anoniem: 125123 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:04:
Waarschuwing:
Gebeurt nu dagelijks.
Hoe lang doet men er tegenwoordig over om een PSP te repareren / vervangen?
Ik heb mijn PSP afgelopen donderdag opgestuurd. In de mail van de RMA-bevestiging staat dat ze binnen 15 dagen een 'nieuwe' opsturen. Klopt dit een beetje met de ervaringen of gaat men hier soms ook ruim overheen?
Ik heb mijn PSP afgelopen donderdag opgestuurd. In de mail van de RMA-bevestiging staat dat ze binnen 15 dagen een 'nieuwe' opsturen. Klopt dit een beetje met de ervaringen of gaat men hier soms ook ruim overheen?
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Ik heb een aantal ( 5 ofzo) dode pixels op mijn psp! (dikke) zou ik dat terug kunnen sturen voor rma? De precieze aankoop datum weet ik niet meer ( heb hem laatst gekocht van een vriend).
Zou ik hem daarvoor terug kunnen sturen?
Zou ik hem daarvoor terug kunnen sturen?
Als je het bonnetje nog hebt en binnen de garantieperiode zit, kun je een RMA aanvragen als je al één (!) dode pixel hebt.
Ik heb intotaal zo'n 6 PSP's gehad, een voor een deed ik hem weg, omdat er een/meerdere dode pixel op zat.
Nu heb ik eindelijk een WItte PSP, Pixelvrij.
Kopen en doorverkopen die handel, zo ging dat bij mij.
Ook al is het een pixel per 600,000.
Dan nog is het hééél erg lastig.
Wij, (Europeanen) hebben zoveel last van dode pixels omdat er een 'slechte' kwaliteit LCD-scherm in zit.
Die Spleet- -gen in Japan, krijgen een SHARP -LCD.
Nu heb ik eindelijk een WItte PSP, Pixelvrij.

Ook al is het een pixel per 600,000.
Wij, (Europeanen) hebben zoveel last van dode pixels omdat er een 'slechte' kwaliteit LCD-scherm in zit.

Gulfstream G650
Hmmz je MOET echt het bonnetje hebben?me_mrtn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:54:
Als je het bonnetje nog hebt en binnen de garantieperiode zit, kun je een RMA aanvragen als je al één (!) dode pixel hebt.
Wanneer je de PSP opstuurt moet je (uiteraard) een kopie van de bon meesturen, de uitdraai van de RMA-toewijzing en meestal de PSP met adapter en batterij.
Een bon heb je dus nodig.
Sjit dan zal het nog lastig worden denk ik...
[ Voor 2% gewijzigd door t1mmy op 04-10-2007 16:12 . Reden: Censuur >:) ]
Mmmz heb ooit problemen gehad met een PS2 (in het buitenland gekocht en zonder bonnetje) even mailen met Sony en ze hebben geregeld dat ik 'em kon inleveren bij een lokale gamestore.
Dus ik zou gewoon ff contact opnemen met Sony
Dus ik zou gewoon ff contact opnemen met Sony
Je zegt dat je de composite heb gekocht en dat ze hem niet meer haddenMarcoM schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:16:
[...]
Ik heb de Sony met 3 stekkers (composite) bij Dynabyte in Leeuwarden gekocht. De composite hadden ze niet (meer??).

PS. ik stop hierbij met zoeken !
Ik heb gisteren besloten om een playstation 3 te kopen
Moet nog heel even wachten (prijsverlaging en ik heb het geld niet )
ik ga ook binnenkort een ps3tje halen, maar ik heb alle tijd, moet toch nog ff met vakantie
PSN & XBL: Denkoyugo
Voor diegene die Component Kabel zoeken.
Heb er 5 laten overkomen uit VS.
Scheelde nogal in verzendkosten 5 of 1
http://cgi.ebay.nl/PSP-SL...1QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Volgens mij goedkoopste prijs in Nederland op het moment
Heb er 5 laten overkomen uit VS.
Scheelde nogal in verzendkosten 5 of 1
http://cgi.ebay.nl/PSP-SL...1QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Volgens mij goedkoopste prijs in Nederland op het moment
Interessant, heb je hier iets aan feit van? Ik vonde de schermen van de psp hier al prachtig, en heb er al een zonder dode pixels gehad. Ik wil ook het liefst een witte, maar zie op tegen de garantie procedure van een eventuele japanse. In hoeverre is die scherm uit japan beter? Helderder of zo?salimrmaf schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:01:
Ik heb intotaal zo'n 6 PSP's gehad, een voor een deed ik hem weg, omdat er een/meerdere dode pixel op zat.
Nu heb ik eindelijk een WItte PSP, Pixelvrij.Kopen en doorverkopen die handel, zo ging dat bij mij.
![]()
Ook al is het een pixel per 600,000.Dan nog is het hééél erg lastig.
Wij, (Europeanen) hebben zoveel last van dode pixels omdat er een 'slechte' kwaliteit LCD-scherm in zit.Die Spleet- -gen in Japan, krijgen een SHARP -LCD.
ola
Wat ik je wel kan garanderen is dat het scherm van de lite een grotere kijkhoed heeft. Het is dus niet zo erg als je hem in de hitte van de strijd tijdens gamen ietwat schuin houdt.
Ik denk:
-Pixelperfect,
-Hoger contrast,
-Minder backlight,
-Grotere kijkHOEK.
Ze kosten rond de 50 jappies op eBay.
Holla!
-Pixelperfect,
-Hoger contrast,
-Minder backlight,
-Grotere kijkHOEK.
Holla!
Gulfstream G650
Anoniem: 193718
ik heb het vermoeden dat de laser van mn psp kapot is . hij leest geen umdtjes meer maar voor de rest werkt ie nog perfect . is dit nog te repareren ? hij is iets meer dan 2 jaar oud nu dus zal wel geen garantie meer zijn , denk ik
Wenig kans, Frans.
Dan kun je beter een slim halen, en hem modden; heb je ook geen last meer van de slome laadtijden.
Dan kun je beter een slim halen, en hem modden; heb je ook geen last meer van de slome laadtijden.
Gulfstream G650
Nou vriend, vandaag was vast een goede dagAnoniem: 125123 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:37:
[...]
Je zegt dat je de composite heb gekocht en dat ze hem niet meer hadden![]()
PS. ik stop hierbij met zoeken !
Ik heb gisteren besloten om een playstation 3 te kopen![]()
Moet nog heel even wachten (prijsverlaging en ik heb het geld niet )
Maar werkt die component kabel ook op de oude PSP?
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
8 oktober al bij veel winkels!nudie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:23:
[...]
Nou vriend, vandaag was vast een goede dag10october helemaal
Wehkamp levert zelfs al uit op de 8e.. maar ervaring leert, dat ze dat altijd op de tweede dag doen bij de launch van Sony spul
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De "oude" psp heeft helemaal geen tv out!Ariën Clay schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:27:
Maar werkt die component kabel ook op de oude PSP?
Kan niet wachten op die component kabel. Maar ik heb begrepen dat je zwarte balke krijgt rond het spel ?
Mijn tv heeft dat lekker niet hoop ik
Hij kan het beeld inzoomen (lees: uitrekken) Tot 9x
Dus als je hem perfect in stelt. ZIjn de zwarte balkjes weg
Mijn tv heeft dat lekker niet hoop ik
Dus als je hem perfect in stelt. ZIjn de zwarte balkjes weg
Anoniem: 235764
Wie weet waar ik het beste zo snel mogelijk aan een PSP Slim kan komen?
Haast overal zijn ze uitverkocht, en de levertijd op BOL.com is ook al van 3 tot 4 weken!
Ik heb er 1 nodig (lees: NIEUW) voor mijn vriendin, die is volgende maand jarig en die wou dat graag hebben. (Ja nog een voorkeur: Ice Silver).
Ik hoor dat Sony weereens te kampen heeft met leveringsproblemen, maar denk dat dit voornamelijk te maken heeft met de enorm grote vraag ernaar!
So... wie heeft wat tips voor winkels waar ze ze zeker hebben!?
(Ik kan het altijd in Amerika voor goedkoper halen wanneer ik daar over 2 weken ben, maar daar gaat mijn voorkeur niet zo snel naar uit)
Thanks alvast
Haast overal zijn ze uitverkocht, en de levertijd op BOL.com is ook al van 3 tot 4 weken!
Ik heb er 1 nodig (lees: NIEUW) voor mijn vriendin, die is volgende maand jarig en die wou dat graag hebben. (Ja nog een voorkeur: Ice Silver).
Ik hoor dat Sony weereens te kampen heeft met leveringsproblemen, maar denk dat dit voornamelijk te maken heeft met de enorm grote vraag ernaar!
(Ik kan het altijd in Amerika voor goedkoper halen wanneer ik daar over 2 weken ben, maar daar gaat mijn voorkeur niet zo snel naar uit)
Thanks alvast
Kijk bij Toys"r"Us en verder alle winkels in de buurt. Vast wel dat ze ergens 1tje hebben liggen. Ga desnoods naar een andere stad.(als je het een belangrijk kado vind)Anoniem: 235764 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:45:
Wie weet waar ik het beste zo snel mogelijk aan een PSP Slim kan komen?
Thanks alvast
Thanks....
Zo en zo wil ik in Amerika eentje voor mijzelf halen. Toen PSP in HongKong uitkwam (de dikke) had ik hem gekocht en nooit geen problemen gehad. Maar voor het vrouwtje, die heeft toch best wat te wensen en het liefst een Europese versie waar ze altijd nog mee bij de retailer terecht kan, mochten er wat afwijkingen aan zitten (dode pixels etc.)
Maar goed, iemand enig idee wanneer Crisis Core: Final Fantasy VII uitkomt in Amerika en/of Europa?
Want dat is voor mij persoonlijk een must-have, ook de reden dat ik weer een PSP voor mezelf wil halen.
Zo en zo wil ik in Amerika eentje voor mijzelf halen. Toen PSP in HongKong uitkwam (de dikke) had ik hem gekocht en nooit geen problemen gehad. Maar voor het vrouwtje, die heeft toch best wat te wensen en het liefst een Europese versie waar ze altijd nog mee bij de retailer terecht kan, mochten er wat afwijkingen aan zitten (dode pixels etc.)
Maar goed, iemand enig idee wanneer Crisis Core: Final Fantasy VII uitkomt in Amerika en/of Europa?
Want dat is voor mij persoonlijk een must-have, ook de reden dat ik weer een PSP voor mezelf wil halen.
Anoniem: 216382
Hahah vet, vanmiddag een Snes emulator erop gezet, echt fucking tof joh
. Ben wel blij met mn psptje ^^.
Def Jam voor de PSP is ook erg tof btw!!!
Def Jam voor de PSP is ook erg tof btw!!!
Hey beste mensen,
Ik had nog even een vraagje?!
Als ik in US mijn PSP haal hé, kan ik alle regio's spellen spelen. Maar niet alle regio's UMD Movies checken toch? Is er dan uiteindelijk toch een manier om het regiovrij te maken. (Legale update van Sony zelf)
Als ik in US mijn PSP haal hé, kan ik alle regio's spellen spelen. Maar niet alle regio's UMD Movies checken toch? Is er dan uiteindelijk toch een manier om het regiovrij te maken. (Legale update van Sony zelf)
Voor zover ik weet zijn alle UMD movies regio-gebonden, er is geen legale update die die psp regiovrij maakt (zou ook niet echt logisch zijn als dit zou kunnenAnoniem: 235764 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:36:
Hey beste mensen,
Er zijn wel andere "updates" dit wel kunnen maar daar mag hier niet over gepraat worden...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Anoniem: 235873
Is er misschien iemand die me kan helpen met de instellingen voor internet op mijn PSP? Ik heb een Datel wifi max, en die werkt naar mijn idee goed (psp kan de verbinding wel vinden, 100% signaalsterkte). Ik krijg alleen steeds als ik online wil gaan de melding dat er een DNS-fout is opgetreden.
Als ik de instellingen voor het IP-adres op automatisch zet, krijg ik een time-out tijdens het ophalen van het ip-adres. Kan iemand me uitleggen welke code ik waar moet invoeren?
Thnx alvast..!
Als ik de instellingen voor het IP-adres op automatisch zet, krijg ik een time-out tijdens het ophalen van het ip-adres. Kan iemand me uitleggen welke code ik waar moet invoeren?
Thnx alvast..!
Maar spelletjes zijn niet regio gebonden toch???Duuvel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:11:
[...]
Voor zover ik weet zijn alle UMD movies regio-gebonden, er is geen legale update die die psp regiovrij maakt (zou ook niet echt logisch zijn als dit zou kunnen)
Er zijn wel andere "updates" dit wel kunnen maar daar mag hier niet over gepraat worden...
scan voor een wireless netwerk (infrastructure mode), als je die gevonden hebt, deze selecteren, en daarna eventueel je wep beveiligingscode invoeren, klaarAnoniem: 235873 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:02:
Is er misschien iemand die me kan helpen met de instellingen voor internet op mijn PSP? Ik heb een Datel wifi max, en die werkt naar mijn idee goed (psp kan de verbinding wel vinden, 100% signaalsterkte). Ik krijg alleen steeds als ik online wil gaan de melding dat er een DNS-fout is opgetreden.
Thnx alvast..!
Zover was ik ook alAnoniem: 198824 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:15:
[...]
scan voor een wireless netwerk (infrastructure mode), als je die gevonden hebt, deze selecteren, en daarna eventueel je wep beveiligingscode invoeren, klaar
Wep-code heb ik ook juist ingevoerd. Eerst heb ik geprobeerd om de instellingen op de psp op automatisch te zetten, maar dan krijg ik de melding: Time-out tijdens poging om ip-adres op te halen. Dus ik wil eigenlijk de instellingen handmatig invoeren, maar dan krijg ik weer de DNS-fout...
Zal vanavond thuis even een ipconfig/all dingetje plaatsen, misschien dat iemand daaruit kan halen welke code ik waar moet invullen. Wel bedankt alvast voor je snelle reactie!
Waarom zo moeilijk doen ? Je koopt gewoon de DVD, ript 'm met DVD video 9 en zet 'm op een memory stick en draait 'm gelijk vanaf daar. Sneller, niet al dat menu gezeik en verbruikt minder batterijen.Anoniem: 235764 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:36:
Hey beste mensen,
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Je hebt toch geen mac filtering aanstaan op die routerAnoniem: 235873 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Zover was ik ook al![]()
Wep-code heb ik ook juist ingevoerd. Eerst heb ik geprobeerd om de instellingen op de psp op automatisch te zetten, maar dan krijg ik de melding: Time-out tijdens poging om ip-adres op te halen. Dus ik wil eigenlijk de instellingen handmatig invoeren, maar dan krijg ik weer de DNS-fout...
Zal vanavond thuis even een ipconfig/all dingetje plaatsen, misschien dat iemand daaruit kan halen welke code ik waar moet invullen. Wel bedankt alvast voor je snelle reactie!
Mac Address Filter staat op disable...Anoniem: 198824 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:31:
[...]
Je hebt toch geen mac filtering aanstaan op die routerzo ja zet hem dan even uit
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 235873 op 09-10-2007 19:48 ]
Officieel is het nog To Be Announced, maar er gaan geruchten rond dat het begin 2008 wordt. Ik las ook dat er een groep bezig is met Engels-talige subs.Anoniem: 235764 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:54:
Thanks....
..................
Wazaa?
Dit laat mijn ipconfig/all-schermpje zien:
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\charlotte>ipconfig/all
Windows IP-configuratie
Host-naam . . . . . . . . . . . .: none
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: ja
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : arnhem.chello.nl
Ethernet-adapter LAN-verbinding:
Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
802.11g Wireless USB2.0 Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-0E-8E-0D-A4-59
DHCP ingeschakeld:. . . . . . . . : nee
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . :
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 61.171.70.72
Als ik dit beter niet op een forum kan zetten, laat maar even weten....
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\charlotte>ipconfig/all
Windows IP-configuratie
Host-naam . . . . . . . . . . . .: none
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
IP-routering ingeschakeld. . . . .: ja
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : arnhem.chello.nl
Ethernet-adapter LAN-verbinding:
Ethernet-adapter Draadloze netwerkverbinding:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
802.11g Wireless USB2.0 Adapter
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-0E-8E-0D-A4-59
DHCP ingeschakeld:. . . . . . . . : nee
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . :
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 61.171.70.72
Als ik dit beter niet op een forum kan zetten, laat maar even weten....
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 235873 op 09-10-2007 20:31 ]
Anoniem: 138251
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: arnhem.chello.nl
TOT
Lease verlopen . . . . . . . . . : vrijdag 12 oktober 2007 7:18:53
WEG
TOT
WEG
Thnx!Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:27:
Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: arnhem.chello.nl
TOT
WEG
Maar nu....?
Vul het DNS adres van Windows handmatig in in je PSP. Correctie: zet eerst alle adresinstellingen op handmatig en probeer het dan eens.
Je PC heeft bijvoorbeeld geen adres verkregen via DHCP. Handmatig een IP instellen zou kunnen werken. Ik zou echter eerst even kijken naar je algemene netwerkconfiguratie. Kan een willekeurige andere laptop gebruik maken van je internetverbinding zonder extra software te installeren? Heb je uberhaupt wel een router in gebruik?
[ Voor 52% gewijzigd door The Zep Man op 09-10-2007 20:50 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Nee, ik heb geen router, maar een wifi max.The Zep Man schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:46:
[...]
Vul het DNS adres van Windows handmatig in in je PSP. Correctie: zet eerst alle adresinstellingen op handmatig en probeer het dan eens.
Je PC heeft bijvoorbeeld geen adres verkregen via DHCP. Handmatig een IP instellen zou kunnen werken. Ik zou echter eerst even kijken naar je algemene netwerkconfiguratie. Kan een willekeurige andere laptop gebruik maken van je internetverbinding zonder extra software te installeren? Heb je uberhaupt wel een router in gebruik?
Zal even zeggen wat ik precies heb ingevoerd in mn psp...
- netwerkinstellingen
- infrastructuurmodus
- naam verbinding
- scannen -> toegangspunt gevonden met 98% signaalsterkte
- wep-key
- adresinstellingen: aangepast
- instelling ip-adres: handmatig
- ip-ades: 192.168.0.2
- netmasker: 255.255.255.0
- standaardrouter (wat moet ik daar invoeren..?)
- primaire DNS: 61.171.70.72
- secundaire DNS: 0.0.0.0
- proxyserver: niet gebruiken
- internetbrowser: niet starten
Als ik nu de verbinding test, staat er onderaan: internetverbinding mislukt.
Wat kan ik nu nog niet goed hebben staan?
Je moet internet-delen nog even aanzetten gok ik 
Standaard router mag je leeglaten (en hij moet op ad-hoc-mode en niet infra-mode).
Standaard router mag je leeglaten (en hij moet op ad-hoc-mode en niet infra-mode).
Internet delen staat ook aangevinkt (wlan-schakelaar staat aan, wlan power-safe staat uit)... Maar voor internet (www) moet ik toch infrastructure hebben? Ad-hoc is toch iets anders?AlterMann schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:53:
Je moet internet-delen nog even aanzetten gok ik
Maar denk je dat het probleem in mn pc zit of in de wifi max of in de psp?
Ik had ook zo een soort probleem als hier boven.
Je moet goed in de handleiding lezen hoe het ingestelt moet worden. Elke wifi sitck/kaart op de pc moet je anders instellen.
Ik had een asus pci kaart. En bij die kon je met een tool van asus zelf alles instellen. En je hoefde niks te doen in windows.
Je moet goed in de handleiding lezen hoe het ingestelt moet worden. Elke wifi sitck/kaart op de pc moet je anders instellen.
Ik had een asus pci kaart. En bij die kon je met een tool van asus zelf alles instellen. En je hoefde niks te doen in windows.
Ik kreeg net mail van playstation over een witte psp pack met star wars. Weet iemand of deze naar nederland komt. Mail was engels??
ola
op de RMA pagina van Sony staat nu dit:
Betekent dat dat 'ie weer terug is gestuurd naar mij?RMA Status Informatie
Completed
Spring verzend status
Voltooid
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
infrastructure = internetAnoniem: 235873 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:09:
[...]
Internet delen staat ook aangevinkt (wlan-schakelaar staat aan, wlan power-safe staat uit)... Maar voor internet (www) moet ik toch infrastructure hebben? Ad-hoc is toch iets anders?
Maar denk je dat het probleem in mn pc zit of in de wifi max of in de psp?
adhoc = psp < > psp
kan je wel het net op met je pc met gebruik van die wifi max ?
Ja, met de pc heb ik geen problemen...Anoniem: 198824 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:48:
[...]
infrastructure = internet
adhoc = psp < > psp
kan je wel het net op met je pc met gebruik van die wifi max ?
Nog even over het internet-delen, ik kan deze optie alleen aanvinken in de eigenschappen van de wireless netwerkverbinding, in de LAN-verbinding heb ik deze optie niet. Klopt dat?
Anoniem: 113201
is er eigenlijk al iemand die een tasje (harde of zachte maakt niet uit) die speciaal voor de slim is gevonden? Ik ben al meerdere zaken langsgegaan en allemaal hebben ze alleen accesoires voor de oude psp.
Niet dat het heel erg veel uitmaakt maar ik zou toch liever een tasje willen hebben die precies om de slim past.
Niet dat het heel erg veel uitmaakt maar ik zou toch liever een tasje willen hebben die precies om de slim past.
ik heb de de Logitech transparent case gemode. Met een zacht binnenlaagje en wat zagen heb ik hem passend gemaakt op de SL.
Klopt het dat de PSP zichzelf ontlaad van de stroom als je hem een week niet gebruikt?
Of gebruikt hij nog wat stroom als hij uit staat?
Valt me op dat hij snel leeg is als ik hem een week niet gebruik?
Of gebruikt hij nog wat stroom als hij uit staat?
Valt me op dat hij snel leeg is als ik hem een week niet gebruik?
Dan is ie idd leeg.. Hij snoept dus toch nog wat van de batterij.
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Zet je hem uit door 3 sec de knop omhoog te duwen, of op standby...
LOL: PSP-HACKS.NL IS ZELF GEHACKT DOOR EEN TURK.
Gulfstream G650
De pouch uit het originele accessoires-pakket voor de fat past perfect om de slim heen. Heb ik hier ookAnoniem: 113201 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:17:
is er eigenlijk al iemand die een tasje (harde of zachte maakt niet uit) die speciaal voor de slim is gevonden? Ik ben al meerdere zaken langsgegaan en allemaal hebben ze alleen accesoires voor de oude psp.
Voor de klok lijkt mij..Tweakod3x schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:55:
Dan is ie idd leeg.. Hij snoept dus toch nog wat van de batterij.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ik zet hem op standby...
maar een klok kan er toch niet voor zorgen dat anders in no time leeg is?
[ Voor 60% gewijzigd door AW_Bos op 11-10-2007 20:37 ]
Het ram geheugen blijft actief om gegevens niet verloren te laten gaan (bijvoorbeeld slaapstand inschakelen tijdens een spel). Het gaat heel langzaam maar gebeurt wel.Ariën Clay schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:37:
Ik zet hem op standby...
Ach je weet gewoon niet hoe je em moet uitzetten. Grr.
Snelle zet: op standby; blijft een beetje stroom verbruiken.
3 sec: Uit. Geen stroom.
TYVM
Snelle zet: op standby; blijft een beetje stroom verbruiken.
3 sec: Uit. Geen stroom.
TYVM
Gulfstream G650
Ik vond het ook erg ironisch ja, PSP-hacks gehacktsalimrmaf schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:08:
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Damn wat is Syphon Filter Logan's Shadow een vet spel. Dikke reviews (IGN 9.5) en allemaal terecht. Wat speelt t lekker en is het uitgebreid! Net een top PS2 spel in je hand.
Final Fantasy Tactics is ook ziekelijk uitgebreid. Echt top spellen voor de PSP en raad iedereen aan om ze te halen!
Final Fantasy Tactics is ook ziekelijk uitgebreid. Echt top spellen voor de PSP en raad iedereen aan om ze te halen!
Voor zover ik weet gebruikt de PSP een Li-ionaccu. Die hebben als eigenschap dat ze langzaam ontladen. Ik dacht ook dat je ze nooit helemaal voor de 100% leeg mag laten lopen omdat ze dan schade kunnen oplopen.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
de mijne kan ik meerdre weken laten liggen zonder dat hij leeg gaat.
Keep it calm...en lek mig de zuk
Hoe hou je het vol, je PSP weken niet gebruiken...
beide handen brekenAlterMann schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
Jij zet hem helemaal uit, door de kop 3 sec. omhoog te houden?kromme schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:22:
de mijne kan ik meerdre weken laten liggen zonder dat hij leeg gaat.
Kreeg net m'n PSP terug van het RMA-centre... hartstikke tof, een geheel nieuwe, prachtig schermpje, geen dooie pixels (of luie... ).
Alleen zo jammer dat er een batterij in zit met krassen en die niet echt herkent wordt door m'n PSP. Met een beetje duwen wordt er wel contact gemaakt (lampje gaat dan branden wanneer de PSP uitstaat en de adapter er in zit), maar als je info opvraagt over de batterij, krijg je niks te zien. (Power: External)
Ook starten met de batterij is onmogelijk.
Heb net gebeld met het RMA-centre, mag ik alles weer opsturen. *zucht*
Ik snap ook wel dat ze het bij Sony even willen nakijken, maar had me wel weer verheugd op een potje Lumines in de trein/bus/tram.
Omdat de vorige component kabels die ik had zo waren uitverkocht, en ze schijnbaar nog steeds moeilijk te verkijgen zijn.
heb ik nog wat Component Kabels besteld.
goedkoopste in nederland nog steeds ook met verzending.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=130163754081
heb ik nog wat Component Kabels besteld.
goedkoopste in nederland nog steeds ook met verzending.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=130163754081
Vandaag kwam ik thuis van mn werk en lag er een bruine, dikke envelop op de tafel 
Een component-kabel voor mijn PSP dus (2,5 weken geleden gekocht op eBay voor €5,95)
Dit weekend was ik al een composite-kabel tegengekomen in de winkel (voor de schandalige prijs van €19,9 trouwens)
net even vlug getest en beeld in menu, films, visuals is boven verwachting.
In games, speel je in een kader. Er (voorlopig) niet in geslaagd mn TV zo in te stellen dat ik geen balken heb.
Morgen zal ik mijn best doen om een wat meer uitgebreide review te maken (met foto's) en dit alles een keertje proberen op mijn ouders hun TV ook (die heeft meer opties qua zoom e.d.).
Een component-kabel voor mijn PSP dus (2,5 weken geleden gekocht op eBay voor €5,95)
Dit weekend was ik al een composite-kabel tegengekomen in de winkel (voor de schandalige prijs van €19,9 trouwens)
net even vlug getest en beeld in menu, films, visuals is boven verwachting.
In games, speel je in een kader. Er (voorlopig) niet in geslaagd mn TV zo in te stellen dat ik geen balken heb.
Morgen zal ik mijn best doen om een wat meer uitgebreide review te maken (met foto's) en dit alles een keertje proberen op mijn ouders hun TV ook (die heeft meer opties qua zoom e.d.).
[ Voor 3% gewijzigd door DSK op 15-10-2007 22:26 ]
Blog (Linux-related)
Ku je niet beter een accu bij dixons halen voor minder dan twee tientjes... je hebt nu een perfecte PSP...gaat de PSP kapot, dan stuur je `m terug met kapotte accu.Seraphus-Y schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:25:
Kreeg net m'n PSP terug van het RMA-centre... hartstikke tof, een geheel nieuwe, prachtig schermpje, geen dooie pixels (of luie... ).
Alleen zo jammer dat er een batterij in zit met krassen en die niet echt herkent wordt door m'n PSP. Met een beetje duwen wordt er wel contact gemaakt (lampje gaat dan branden wanneer de PSP uitstaat en de adapter er in zit), maar als je info opvraagt over de batterij, krijg je niks te zien. (Power: External)
Ook starten met de batterij is onmogelijk.
Heb net gebeld met het RMA-centre, mag ik alles weer opsturen. *zucht*
Ik snap ook wel dat ze het bij Sony even willen nakijken, maar had me wel weer verheugd op een potje Lumines in de trein/bus/tram.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Goedemorgen jongens. Ik zal later vandaag even een nieuw deel de wereld in helpen.
Ben momenteel verslaafd aan Sega Rally.
Veel werken.AlterMann schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
JupAriën Clay schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:19:
[...]
Jij zet hem helemaal uit, door de kop 3 sec. omhoog te houden?
[ Voor 32% gewijzigd door kromme op 16-10-2007 09:42 ]
Keep it calm...en lek mig de zuk
zo mijn psp gisteren maar weer eens aangezet na 1,5 jaar; komen er nog eigenlijk must-haves aan want ik lees wel eens op psp.ign.com maar er is niet echt veel uitgekomen geloof ik
?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
die is zeker niet verkeerd. Hij is tenminste wat minder moeilijk dan de ps3 versie. Die is echt soms frustrerend moeilijk.me_mrtn schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:35:
Goedemorgen jongens. Ik zal later vandaag even een nieuw deel de wereld in helpen.Ben momenteel verslaafd aan Sega Rally.
^ Must have voor mij: Wipeout Pulse. Deze game gaat als het goed is de capaciteiten van de psp goed benutten. Met custom soundtrack en online ship editor en veel multiplayer
Must have voor velen: God of War
Onzeker of ie ooit komt: GT (4?) Mobile
[ Voor 26% gewijzigd door MarcoM op 16-10-2007 10:36 ]
Die Gran Turismo blijven ze maar uitstellen inderdaad 
En God Of War gaat echt vet worden
En God Of War gaat echt vet worden
De headsets met remote zijn eindelijk binnen heeft lang geduurd.
Orgineel van sony en alleen geschikt voor de PSP SLIM & LITE
Heb er 3 voor de geinteresseerden
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...geName=ADME:L:LCA:NL:1123
Orgineel van sony en alleen geschikt voor de PSP SLIM & LITE
Heb er 3 voor de geinteresseerden
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...geName=ADME:L:LCA:NL:1123
zijn deze met gedempt geluid zoals die bij de Europese fat psp?
kan ik je helaas niet vertellen het zijn import vanuit hongkong dus denk het niet.
Mijn TV heeft geen component ingang, enkel SCART(RGB), s-video en composite.Maxmannl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:18:
[...]
Let op met de tv-out functie
De Composite kabel werkt alleen voor foto's muziek en video's ( 3 aansluitingen geel, rood en wit )
De Component Kabel werk voor foto's, muziek, video's en games (5 aansluitingen)
Hoe kan ik dan toch games spelen op de TV?
De developers zouden ermee verder gaan zodra GT5 klaar is. Ik vrees dus dat we er tot minstens midden 2009 op zullen moeten wachten.Duuvel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:40:
Die Gran Turismo blijven ze maar uitstellen inderdaad
MBV een adapter:KlaasHof schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:59:
[...]
Mijn TV heeft geen component ingang, enkel SCART(RGB), s-video en composite.
Hoe kan ik dan toch games spelen op de TV?
component>scart plug. Ik weet dan niet of je tv comp over scart moet ondersteunen. suc6
Je kan ook een lcd kopen.
Gulfstream G650
Spiderman PSP

Simpsons PSP

Adviesprijs: €199,99.

Simpsons PSP

Adviesprijs: €199,99.
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 17-10-2007 13:57 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
ik vind alleen de Spiderman nog gaan. Die gele is echt niets.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Anoniem: 196662
Geef mij maar de gele. Daarmee op de trein bezig zijn is gewoon een statemant aan de niet-gamers.
Ik ging wachten met een psp kopen tot MGS4 er is, maar die gele psp is nu toch wel zwaar met mij aan het flirten.
Ik ging wachten met een psp kopen tot MGS4 er is, maar die gele psp is nu toch wel zwaar met mij aan het flirten.
Waarom wacht je tot MGS4 er is? Wat kan er met de PS3 icm PSP als het om MGS4 gaat

vertel vertel
vertel vertel
Anoniem: 153710
De God Of War demo is geweldig, voelt net aan of je een ps2 game aan het spelen bent, zo soepel en fijn loopt ie.
De demo is uit???Anoniem: 153710 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:38:
De God Of War demo is geweldig, voelt net aan of je een ps2 game aan het spelen bent, zo soepel en fijn loopt ie.
Waar is deze te downloaden dan?
Heb 'm al uitgespeeld 
SUPER!!!!
Kan niet wachten tot 'ie uitkomt (en dat duurt nog wel effe helaas...
)
SUPER!!!!
Kan niet wachten tot 'ie uitkomt (en dat duurt nog wel effe helaas...
[ Voor 64% gewijzigd door ijskonijn op 17-10-2007 18:51 ]
Anoniem: 102937
Hej mensen!
maandag heb ik dan eindelijk een psp slim & lite gekocht na lang wachten, vind het een top apparaatje alleen nu het volgende.
Dinsdag kwam ik erachter dat er links onder, beetje richting midden een pixel zit die niet helemaal meewerkt, hij blijft een beetje bruinachtig, roodachtig
Ik heb het zogenaamde pixel fixer filmpje gedownload en vanacht ff aan laten staan maar het mocht niet zo zijn dat deze vanochtend weg was. Wel heb ik een paar keer op pauze gedrukt tijdens het afspelen en de ( ik denk luie ) pixel deed het gewoon als het scherm blauw, rood en zwart was, Maar als het scherm groen of wit was zag je hem zitten. Kan ik ook hiervoor mijn psp ruilen of in ieder geval laten repareren?
Ik heb naar de winkel gebelt en deze vertelde mij dat zij hem voor mij kunnen opsturen en dat ik hem dan 2 weken kwijt ben maar omruilen kon niet.
Het is maar 1 klein pixeltje en ik heb er niet veel last van, maar ik ben zo iemand dat als ik ergens voor betaal ik gewoon alles op en top wil hebben vandaar dat ik toch een perfecte psp wil.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Nou ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt, groetjes Marek
maandag heb ik dan eindelijk een psp slim & lite gekocht na lang wachten, vind het een top apparaatje alleen nu het volgende.
Dinsdag kwam ik erachter dat er links onder, beetje richting midden een pixel zit die niet helemaal meewerkt, hij blijft een beetje bruinachtig, roodachtig
Ik heb het zogenaamde pixel fixer filmpje gedownload en vanacht ff aan laten staan maar het mocht niet zo zijn dat deze vanochtend weg was. Wel heb ik een paar keer op pauze gedrukt tijdens het afspelen en de ( ik denk luie ) pixel deed het gewoon als het scherm blauw, rood en zwart was, Maar als het scherm groen of wit was zag je hem zitten. Kan ik ook hiervoor mijn psp ruilen of in ieder geval laten repareren?
Ik heb naar de winkel gebelt en deze vertelde mij dat zij hem voor mij kunnen opsturen en dat ik hem dan 2 weken kwijt ben maar omruilen kon niet.
Het is maar 1 klein pixeltje en ik heb er niet veel last van, maar ik ben zo iemand dat als ik ergens voor betaal ik gewoon alles op en top wil hebben vandaar dat ik toch een perfecte psp wil.
Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Nou ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt, groetjes Marek
Een beetje de Search functie gebruiken is geen overbodige luxe
Gewoon naar de winkel gaan en een nieuw exemplaar eisen. Sony wil dat je dat soort zaken afhandelt via de winkelier.
Edit - En we gaan verder in deeltje 21.
Edit - En we gaan verder in deeltje 21.
[ Voor 24% gewijzigd door me_mrtn op 18-10-2007 11:42 ]
Hier heb ik nog nooit van gehoord is dta ene beetje betaalbaar?salimrmaf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:02:
[...]
MBV een adapter:
component>scart plug. Ik weet dan niet of je tv comp over scart moet ondersteunen. suc6
Je kan ook een lcd kopen.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hier dus verder: Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21
Dit topic is gesloten.
Let op: