voor de mensen die nog een cam willen:
http://www.dagactie.nl/
ik ga 'm zelf niet halen, maar misschien leuk als je toch wilde
http://www.dagactie.nl/
ik ga 'm zelf niet halen, maar misschien leuk als je toch wilde
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Serieus ?! VET dan ga ik er ook nog een halenFamoso schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:58:
[...]
Nee hoor. Heb zelf sinds kort een witte PSP die me ook 169,- heeft gekost en daar zat firmware 2.81 op.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Haha, ja het garandeert natuurlijk niet dat het bij alle PSP's zo is. Goed naar lettertjes op de doos kijken dus
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Bart Smit heeft online de witte BASE pack met game naar keuze voor €169,-Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 02:20:
Voor 169 heb je hier:
Pink Value pack
En white/black base pack
Iemand witte of zwarte value packs gesignaleerd voor 169 euro? (want ik wil uiteraard geen roze psp, zelf maakt het me iets minder uit, want een roze cadillac is bvb zo fout dat het terug goed wordt, maar ik wil echt nergens gezien worden met een roze psp)
Het is me ook niet te doen om de pink umd die erbij zit, maar de oortjes en remote kunnen waarschijnlijk wel handig zijn
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je moet OE firmware voor hebben anders doet die het niet.koekoek2003nl schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:05:
[...]
maar als het niet afgespeeld kan worden op een normale legale firmware?
ik heb iig originele 2.0 firmware, maar de readme die erbij zit is in een koriaans ofzo, hoe moet ik dat installeren?
ik kreeg 2 mapjes:
PSPlayerMT met daarin eboot.pbp
PSPlayerMT% met daarin eboot.pbp
wat moet ik daar mee?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Staat op de umd disc, is vanaf de buitenkant niet te zien:Moreno schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:51:
alleen heb ik dan GTA LCS nodig. Kun je aan de buitenkant van het spel zien of het de "patched" of unpatshed" versie is? En zo ja, waar staat dat dan?
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wil je echt 'portable' media bekijken en luisteren dan zou ik geen psp aanschaffen, standaard nl. maar een 32 mb geheugenstick, die kan dus gelijk de asbak inVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:46:
Zucht, ik heb al zo vaak bijna een psp gekochten telkens twijfel ik en neem hem uiteindelijk niet mee.
Ik twijfel tussen een psp en een iPod nano. Ik kan voor mezelf niet goed uitmaken hoe belangrijk ik video en gamen vindt. Want als mp3 speler zou hij zowieso moeten gebruikt worden.
Voorlopig neig ik iets meer naar de iPod nano, maar ik zal morgen wel beslissen, ik kan er alvast nog eens rustig over nadenken. Als iemand nog wat input kan aanreiken wat betreft het dagdagelijkse gebruik van een psp als mediaplayer, graag...
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:13:
(iaudio en al de rest is geen optie btw. Ik heb mij altijd voorgenomen dat als ik nog eens een mp3 speler koop dat het een iPod wordt, no question. Heel misschien een creative, maar ik denk het niet. Aan al dat 'wannabee audiofielen'/'steun de kleintjes'/'grote enterprises zijn evil'/'alternatief zijn enkel en alleen maar om alternatief te zijn' - verhaal doe ik niet mee. Kwaliteit is gewoon in orde, de rest zit tussen de oren.)
Vergeet niet de PSP zelf op 'lock' te zetten. Ondanks dat de PSP op 'lock' staat, kan je hem toch bedienen met de afstandsbediening. Zo heb je niet het risico dat als er per ongeluk een toets van de PSP wordt ingedrukt hij onverwachte dingen gaat doen.Pat-Skim schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:29:
gewoon een goede rugzak nemen waar je de koptelefoon door een gaatje kan halen... je PSP hang veilig binnen in je rugzak (meestal alleen bereikbaar als je rugzak afdoet omdat rits tegen je rug zit)... je remote er door. Deze hang je op je schouder aan één van de schouderbanden en je oortjes sluit je daar weer op aan. Dit werkt erg lekker, ik gebruik het temminste wel zo...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Idd, dat is zowat de algemene conclusie. Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen beredeneren, maar goed... Het is te onhandig, zie ook oplossing met tas hierboven.me_mrtn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:48:
[...]
Om even inhoudelijk te reageren, het blijkt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Het kan wel, maar je zeult wel veel mee en het kost ook nog eens wat. Een iPod/vul-maar-wat-in of een mobiele telefoon is in dat soort gevallen handiger.
Wat is er dan zo goed aan een iPod?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:48:
[...]
Idd, dat is zowat de algemene conclusie. Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen beredeneren, maar goed... Het is te onhandig, zie ook oplossing met tas hierboven.
Gisteren heb ik dan ook besloten om toch maar voor de iPod nano te gaan. Nu alleen nog tijd vinden om het te gaan kopen.
PSP komt er zeker en vast ook nog wel, maar dan als 'extra'. Niet als primair draagbaar multimedia apparaat. (en een paar maand later, na vandaag, als arme student)
Ik ben zelf eigenaar van een witte PSP en ik kan je mededelen dat ik liever een zwarte PSP had. De analoge stick van de PSP wil nogal snel vies worden ook al ben je erg bewust van hygiene. De zwarte heeft natuurlijk dit zelfde probleem alleen dit oogt veel aanzienlijker.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:07:
Ik zit nog wat te twijfelen, wit of zwart?
Zwart geeft wel een meer stijlvolle indruk, wit heeft bij bartsmit de actie met het gratis game. (maar alleen als je online bestelt, en laat opsturen, wat belachelijk is, want ik kan zo naar de bart smit fietsen)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Onder instellingen en dan Systeemupdate daar kan je updaten naar de nieuwste psp firmwareBoeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:
Ik heb me dan toch laten verleiden om een PSP te kopen (Game Mania actie, lekker goedkoop. Maar waanzinnig idioot om er geen memory stick bij te steken als ze het vereisen om je games te kunnen saven. Kan ik maandag terug naar de winkel.), maar ik zit met een vraagje:
ik weet dat in de topicwarning staat dat ik geen vragen mag stellen over de firmware, maar ik kan het echt niet vinden:
ik zou graag willen updaten naar de nieuwste firmware, maar in het psp menu vind ik nergens de optie om dit te doen? Wi-fi settings zijn nochtans correct ingesteld en ik kan zelfs probleemloos surfen met de ingebouwde browser
die optie ontbreekt bij mij dusVerwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:13:
[...]
Onder instellingen en dan Systeemupdate daar kan je updaten naar de nieuwste psp firmware
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Linksboven bij netwerkverbindingen: netwerkupdate?Boeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:54:
[...]
die optie ontbreekt bij mij dusIk heb momenteel firmware versie 2.81
Verwijderd
Ik denk wel dat ze het omgekeerd bedoelenBoeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:
ik weet dat in de topicwarning staat dat ik geen vragen mag stellen over de firmware, maar ik kan het echt niet vinden:
ik zou graag willen updaten naar de nieuwste firmware, maar in het psp menu vind ik nergens de optie om dit te doen? Wi-fi settings zijn nochtans correct ingesteld en ik kan zelfs probleemloos surfen met de ingebouwde browser
Ja hierzo staat hij tussenMoreno schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:28:
Godver! Ik heb sinds vandaag een luie pixel die blauw blijft. Iemand ervaring met dat filmpje wat in omloop is om luie pixels weer aan de praat te krijgen?
Nee, hierover valt geen uitsluitsel te geven. Afwachten dus.Rick Meijer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:53:
Weet _iemand_ hoe het zit met het vermeende redesign van de PSP?
Gaat dat nou door of wat?
Er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen in de rondte. De ene week komt er een nieuwe versie uit, en de andere week wordt het weer ontkent.
het staat ook op tweakers. Kan iemand eindelijk uitsluitsel geven?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat het bestand toch stiekum beschadigd is? Ik had het altijd met mijn discman van vrogâh. Mijn mini-set weigerde sommige cd's af te spelen, terwijl mijn discman het nog vrolijk deed.maarud schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:07:
ik heb hier een 4gb sandisk memory stick pro duo, maar heel vaak zie ik liedjes op mijn psp staan als beschadigde data. Als ik dan de strick in en uit doe is het goed, maar dan speelt alleen de 1e 20-50 sec van het liedje af en dan hopt ie naar een liedje wat niet als beschadigde data staat. Als ik dat desbetreffende liedje afspeel op mijn pc (terwijl het op de stick staat ) gaat het prima. Het bestand is dus niet echt beschadigd. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Met dit dilemma zat ik ook, waarschijnlijk met dezelfde redenen als jij. Uiteindelijk er toch maar een aangeschaft. Naast het gevaar dat er nu is met een te hoge firmware, maakt nieuwe hardware een en ander nog moeilijker.Rick Meijer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:28:
@Famoso: crap. Ach, waar rook is is vuur. Er is zeer weten _iets_ aan de hand... Maar ja, ondertussen vliegen de laatste < 3.03 psp's ook de winkels uit.
Lastig lastig....
Zet je de bestanden over via een Cardreader? Even wachten nadat de nummers/bestanden zijn gekopieerd en dan via Deze Computer veilig verwijderen (rechtermuisknop -> Verwijderen (of iets dergelijks) en dan moet het als het goed is niet voorkomen.maarud schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:07:
ik heb hier een 4gb sandisk memory stick pro duo, maar heel vaak zie ik liedjes op mijn psp staan als beschadigde data. Als ik dan de strick in en uit doe is het goed, maar dan speelt alleen de 1e 20-50 sec van het liedje af en dan hopt ie naar een liedje wat niet als beschadigde data staat. Als ik dat desbetreffende liedje afspeel op mijn pc (terwijl het op de stick staat ) gaat het prima. Het bestand is dus niet echt beschadigd. Wat zou het probleem kunnen zijn?
stp - PSN ID: stp_4
Verwijderd
Hmm DVD weet ik niet, ik heb gisteren geprobeerd met een Blu Ray film, die wou ie niet afspelen....Nog even een vraag: Hoe kan het dat ik bij sommige spellen niet online kan, ik heb alleen de mogelijkheid om een WEP beveiliging te gebruiken en ik gebruik thuis WPA? Mijn standaard verbinding is dan "greyed out". Iemand een oplossing?stp_4 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:02:
Wellicht al langsgekomen, maar heeft iemand een idee hoe het zit met het bekijken van video's vanaf dvd via remote play met de PS3? Dan zou voor mij die remote play toegevoegde waarde hebben namelijk.
is dat ding uiteindelijk écht uitgekomen? Ik heb lange tijd geleden (vlak voor de launch van de psp) Deze comic gemaakt, maar nooit gedacht dat hij daadwerkelijk verkocht ging wordenBrantje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:47:
Waar kan je een afstands bediening kopen?
Ik had er 1 met een koortje maar die is kapot gegaan.
Ik denk dat hij deze bedoelt:Boeboe schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:34:
[...]
is dat ding uiteindelijk écht uitgekomen? Ik heb lange tijd geleden (vlak voor de launch van de psp) Deze comic gemaakt, maar nooit gedacht dat hij daadwerkelijk verkocht ging worden
Gulfstream G650
Verwijderd
In eindhoven maak je best kans, Je kan naar mediamarkt gaan, maar in de fredericlaan zit een game winkel die ook witte hebben en die hebben ook de prijs al verlaagt naar (160 euro was het dacht ik)salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Ik heb me sufgezocht, OVERAL naar een witte PSP Basepack.![]()
Nergens maar dan ook NERGENS in Tilburg kan ik er een kopen. Ik wil er binnen een week een halen, omdat ik op vakantie ga. FW.03.
![]()
Weet er iemand waar de PSP's te koop zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 17:36 ]
Gulfstream G650
Wit wordt in mijn optiek juist viezer. Mijn pookje is een beetje bruinig aan't worden, terwijl ik niet eens vieze klauwen heb. Ook zie je snel vlekken erop.salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:18:
Ok, bedankt ga morgen even bellen.
Was net in de Dixons, daar zeiden ze dat er morgen vroeg ééntje binnenkwam...
Ik vragen welke Firmware het was, en zei dat ik het wilde downgraden.Daarna zei hij dat ik dan geen garantie meer zou hebben.
BTW, het was een zwarte. DIe hoef ik niet meer, ik wil alleen de witte want die zijn mooier/worden minder vies/stoerder. Zwart is een vieze kleur.![]()
Dat kan niet, want wanneer je een brick hebt, kan zelfs Sony niet zien hoe hij kapot is gegaan.
Je kunt de firmware downloaden via http://yourpsp.com en pleurt 'm dan op je Memory Stick, gaat in de XMB naar links en kiest voor Firmware Update (of iets dergelijks) of je upgrade vanaf een UMD, iets wat ik nog niet heb gehad. Maar als je vanaf de YourPSP website / XMB upgrade, dan krijg je wel de laatste firmware.__xeno__ schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:34:
Ik heb een PSP gewonnen!
Echt blij.. maar ik heb nu firmware 2.01, hoe flash ik deze vanaf mijn memorycard naar 2.81.. kon het nergens vinden..
Verwijderd
Wit is gay niet stoerdersalimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:18:
Ok, bedankt ga morgen even bellen.
Was net in de Dixons, daar zeiden ze dat er morgen vroeg ééntje binnenkwam...
Ik vragen welke Firmware het was, en zei dat ik het wilde downgraden.Daarna zei hij dat ik dan geen garantie meer zou hebben.
BTW, het was een zwarte. DIe hoef ik niet meer, ik wil alleen de witte want die zijn mooier/worden minder vies/stoerder. Zwart is een vieze kleur.![]()
Dat kan niet, want wanneer je een brick hebt, kan zelfs Sony niet zien hoe hij kapot is gegaan.
Ok, dank,me_mrtn schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:41:
Je kunt de firmware downloaden via http://yourpsp.com en pleurt 'm dan op je Memory Stick, gaat in de XMB naar links en kiest voor Firmware Update (of iets dergelijks) of je upgrade vanaf een UMD, iets wat ik nog niet heb gehad. Maar als je vanaf de YourPSP website / XMB upgrade, dan krijg je wel de laatste firmware.
Naaah, waarom denk je dat SONY een roze PSP heeft uitgebracht? Juist...
Gulfstream G650
Voor de metroseksuele man?salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:30:
[...]
Naaah, waarom denk je dat SONY een roze PSP heeft uitgebracht? Juist...
Moet je misschien eens naar "Key of Heaven" kijken, is volgens mij toch een hack 'n slash game.Levo schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 02:40:
nog mensen eigenlijk die zitten te wachten op de psp spin-off van god of war? ik ben uren op zoek geweest naar hack 'n slash voor de psp, tevergeeft
Daar staat tegenover dat je voor de DS terecht kan in het "backup tools" topic terecht kan, waar ECHT alleen maar legale software mee gedraaid wordt, en echt geen homebrewgram501 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:35:
[mbr]Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"".[/]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dixons heeft ze voor zo`n €20-25. Tevens hebben die iets meer capaciteit dan de standaard accuwhatzert schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:59:
Mijn batterij is weg, weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
Die discussie is allang gevoerd, topicwarning staat er niet voor de katse viool.Shabbaman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:45:
[...]
Daar staat tegenover dat je voor de DS terecht kan in het "backup tools" topic terecht kan, waar ECHT alleen maar legale software mee gedraaid wordt, en echt geen homebrew
Ik heb mijn PSP al redelijk lang, dus ik heb er al genoeg plezier aan gehad. Dit is opzich wel irritant, maar anders haal ik die ook.me_mrtn schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:20:
[...]
Die discussie is allang gevoerd, topicwarning staat er niet voor de katse viool.
QJ/Kotaku meldt nieuwe details over een PSP+
It was bound to happen. With all talks of Sony's PlayStation Portable being too bulky, too heavy especially compared to its main competitor, the Nintendo DS, it's only a matter of time before Sony gave in to the calls for a PSP redesign. Kotaku now has a post up revealing some details regarding the upcoming "toned down" version of PSP, information they claim to come from "several sources close to Sony".
As expected, Sony focused on giving it a slimmer design which Kotaku credits on "a new LED screen that will deliver an ultra-crisp image but take up far less space". Hardware specs are to be retained (meaning it should be as homebrew- and hack-friendly as the current-gen PSPs) but the sexier model should have a longer battery life (again thanks to the new LED that appears to consume less power), a faster version of the UMD drive (giving us better loading times and gameplay), and an 8GB worth of internal flash memory.
[ Voor 14% gewijzigd door SalimRMAF op 08-06-2007 19:30 ]
Gulfstream G650
De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
mogen ze niet, tis je prive bezit en er kan prive spullen op staan. Moeten ze een officieel verzoek hebben van de rechter en die geld slechts voor een speciaal persoonsalimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
Bestaat wel. 1.6 is een custom firmware gebaseerd op versie 1.5
[ Voor 54% gewijzigd door DaRKie op 08-06-2007 20:37 ]
Gulfstream G650
Haha, wie heeft je dat verteld? Die persoon moet wel een hele grote fantasie hebben. Sowieso mag je al doen met je PSP wat je wilt en worden custom firmwares niet alleen gebruikt om illegale kopieën mee te spelen. Verder vraag ik me af hoe de politie kan vermoeden dat jij een strafbaar feit begaat, als je alleen maar op je PSP speelt.salimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
Verwijderd
De politie doet niet eens moeite om gestolen fietsen terug te vinden, denk je nou echt dat ze daar tijd voor over hebben?salimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Mja, ik vind de PSP helemaal niet zwaar en dik. Vind hem net goed in de hand liggen (enkel de analoge knop mag iets hoger geplaatst van mij)Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:14:
Oef, gelukkig heb ik de nano gekozen toen ik twijfelde tussen de iPod nano en de psp. Omdat ik de psp nog té bulky vond. Ik hoopte dan ook op een redesign. Blijkbaar komt die er toch, en dan kan ik later gewoon de gerestylede psp kopen. Goed nieuws dus (voor zoverre dit geen haox is, anderzijds, de psp is al bijna twee jaar op de markt en IS gewoon zwaar en dik, dus een redesign zou geen overbodige luxe zijn. Simpele logica maakt dit plausibel ieg)
Ik zie niet in hoe de psp kleiner gemaakt kan worden door hem dunner te maken? Al is hij maar half zo dun, hij past dan nog altijd moeilijk in je broekzak. Enige wat ze kunnen doen zonder het scherm aan te passen is (zoals ik al zei) de knoppen aan te pakken. Ofwel kleinere knoppen (wat ik persoonlijk niet zo fijn zou vinden) of ze korter op elkaar zitten zodat links en rechts van de psp minder ruimte gebruikt wordt.me_mrtn schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:12:
Kleiner maken hoeft niet per sé met het scherm te maken te hebben hé. Zo kunnen ze wat aan de vormgeving van het apparaat doen rondom het scherm, kunnen ze het scherm dunner maken (bijv. LED-verlichting) en wat al niet meer. Jammer genoeg voor Sony ben ik géén werknemer van hen.
Gaat het hier dan om de main memory?Het interne flash geheugen wordt naar 8GB gekrikt.
Ik veronderstel van wel.
Als er meer dan 1000 posts zijn?__xeno__ schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:39:
wanneer komt er een nieuwe ts?
[ Voor 112% gewijzigd door me_mrtn op 09-06-2007 20:21 ]
Ja, en die van mij is nu net onderweg.Boeboe schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:24:
prachtig toch dat ze dit bericht de wereld insturen nog geen week nadat ik hem gekocht heb
Verwijderd
Ten eerste: die prijs is onwaarschijnlijk laag..DaRKie schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:18:
[...]
Ik veronderstel van wel.
Hier een artikel erover:
http://www.pspwereld.be/m...ories&op=newindex&catid=5
Ze zeggen dat hij 170$ zou gaan kosten (hier dus waarschijnlijk rond de 250euro)
Wat toch wel een mooie prijs zou zijn als hij beter is dan de huidige + 8gb intern geheugen.
Ten eerste: dat 170$ weinig is, weet ik ook. Maar ik ben niet degene die het artikel geschreven heeft.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:53:
[...]
Ten eerste: die prijs is onwaarschijnlijk laag..
Ten tweede: $170,- is omgerekend iets meer dan de helft van die 250 piek van jou.. $170 zou gewoon €170 worden.
Verwijderd
Een nieuw schermpje kost je ongeveer 60 euro kijk eens op deze websiteBrantje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:01:
Me psp is vannacht van een plankje gevallen.
Kweet niet hoe het komt (ik denk een kat oid).
Maar het gevolg is dus dat het scherm stuk is.
Als iemand een PSP heeft, stuur dan ff een DM.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
eBay kaartje toevallig? Zitten wel eens rotte kaarten tussen. Bij mij is het vaak goed gegaan, maar korte tijd geleden had ik voor het eerst een gehackte stick. In windows/op de PSP geeft hij 4 GB aan, maar in werkelijkheid is er maar ruimte voor 1GB aan files. Oppassen geblazen dus.ricost schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:05:
Ik heb laatst een 4GB MemoryStick aangeschaft maar heb nu wat probleempjes.
Ik kan er files (films/muziek/'andere dingen') op zetten maar mn PSP ziet alleen de eerst gekopieerde file. Dit terwijl mn PC met cardreader wel gewoon alles ziet.
Ik heb de MS geformatteerd via de PSP en via cardreader alles overgezet. Daarna nog een geprobeert via PSP direct aan te sluiten op PC als USB device en alles overgezet. Bij beiden blijft het hetzelfde. De PSP kent alleen de eerst gekopieerde file
Verwijderd
Ik denk dat die $170 gewoon uit de lucht gegrepen is. Maar stiekem blijf ik natuurlijk hopen..DaRKie schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:08:
[...]
Ten eerste: dat 170$ weinig is, weet ik ook. Maar ik ben niet degene die het artikel geschreven heeft.
Ten tweede: ik hoop ook dat men de normale conversie regeltjes toepast om van dollar naar euro te gaan. Maar ze zijn er zeker niet vies van om er effe wat bij te lappen omdat de europeanen het toch dokken
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq