Het PlayStation Portable ervaringen Topic Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:40
voor de mensen die nog een cam willen:
http://www.dagactie.nl/

ik ga 'm zelf niet halen, maar misschien leuk als je toch wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 14:49

yGiDoRp

Sawasdee

Famoso schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:58:
[...]

Nee hoor. Heb zelf sinds kort een witte PSP die me ook 169,- heeft gekost en daar zat firmware 2.81 op.
Serieus ?! VET dan ga ik er ook nog een halen :)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

yGiDoRp schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Serieus ?! VET dan ga ik er ook nog een halen :)
Haha, ja het garandeert natuurlijk niet dat het bij alle PSP's zo is. Goed naar lettertjes op de doos kijken dus ;)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 169 heb je hier:

Pink Value pack
En white/black base pack

Iemand witte of zwarte value packs gesignaleerd voor 169 euro? (want ik wil uiteraard geen roze psp, zelf maakt het me iets minder uit, want een roze cadillac is bvb zo fout dat het terug goed wordt, maar ik wil echt nergens gezien worden met een roze psp :p )

Het is me ook niet te doen om de pink umd die erbij zit, maar de oortjes en remote kunnen waarschijnlijk wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

volgens mij was alleen het Basepack 169... maar kan het ook mis hebbe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:08

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 02:20:
Voor 169 heb je hier:

Pink Value pack
En white/black base pack

Iemand witte of zwarte value packs gesignaleerd voor 169 euro? (want ik wil uiteraard geen roze psp, zelf maakt het me iets minder uit, want een roze cadillac is bvb zo fout dat het terug goed wordt, maar ik wil echt nergens gezien worden met een roze psp :p )

Het is me ook niet te doen om de pink umd die erbij zit, maar de oortjes en remote kunnen waarschijnlijk wel handig zijn
Bart Smit heeft online de witte BASE pack met game naar keuze voor €169,-
Dan krijg je meer 'value' dan bij het echte value pack, lijkt me ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
koekoek2003nl schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:05:
[...]

maar als het niet afgespeeld kan worden op een normale legale firmware?
ik heb iig originele 2.0 firmware, maar de readme die erbij zit is in een koriaans ofzo, hoe moet ik dat installeren?
ik kreeg 2 mapjes:
PSPlayerMT met daarin eboot.pbp
PSPlayerMT% met daarin eboot.pbp

wat moet ik daar mee?
Je moet OE firmware voor hebben anders doet die het niet.
Hoe je dat doet zie www.psp-media.nl

En dan moeten de mappen in PSP-game150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 12:38
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"".

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"".

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Ik kan in groningen eigenlijk nergens een zwarte vinden, zijn ze uit de handel genomen ofzo? Ik zie alleen wit en roze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:12
Hmm, op Consoleshop.nl zijn de Black Base Packs ook uitverkocht. Bij Zuiderpark-Computers.nl (zo te zien) niet. Je kunt het daar proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog wat te twijfelen, wit of zwart? :)

Zwart geeft wel een meer stijlvolle indruk, wit heeft bij bartsmit de actie met het gratis game. (maar alleen als je online bestelt, en laat opsturen, wat belachelijk is, want ik kan zo naar de bart smit fietsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PSP Basepack Black paar dagen geleden bij Dynabyte gekocht. Er stond niet op voorraad verwacht <datum> , op die dag kwam die ook en de volgende dag werd hij bij mij geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een valuepack met Tekken DR gekocht bij intertoys, zit fw 2.01 op :) zonder dode pixels. Je ziet ze ook nog wel bij de Free Record Shop en/of Bart Smit / Intertoys op de wat minder massaal bezochte locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moreno schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:51:
alleen heb ik dan GTA LCS nodig. Kun je aan de buitenkant van het spel zien of het de "patched" of unpatshed" versie is? En zo ja, waar staat dat dan?
Staat op de umd disc, is vanaf de buitenkant niet te zien:
dit is de goede codering ULES-00151#
deze moet je dus NIET hebben ULES-00151#2

overigens schijnen er meerder versies van dit spel te zijn, als je op zeker wil gaan moet je de umd in psp zien te krijgen, het spel met de 2.00 fw update is de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Nieuwe fw is er: 3.50 (enkel nog maar via netwerkupdate)

Bron: PSPFanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, ik heb al zo vaak bijna een psp gekocht :p en telkens twijfel ik en neem hem uiteindelijk niet mee.

Ik twijfel tussen een psp en een iPod nano. Ik kan voor mezelf niet goed uitmaken hoe belangrijk ik video en gamen vindt. Want als mp3 speler zou hij zowieso moeten gebruikt worden. Probleem is dus dat de psp dan wel redelijk lomp en groot is om zo te gebruiken.

In de winter kan die wel een plaatsje vinden in m'n jas, maar in de zomer, waar laat je dat ding dan?

Eventueel kan je het via dat metalen oogje linksonder aan een broek klikken, maar dan hangt dat daar ook maar opzichtig te wezen. Probleem is ook dat je na de psp nog heel wat onkosten moet maken: headphones, geheugen, toch één game...

De DS is kleiner, en in gesloten formaat handzamer, maar kan uit zichzelf geen dienst doen als mp3/mediaplayer, en spreekt me verder ook niet zo aan.

Het zou toch eens tijd worden dat sony een redesign uitbrengt. Geen andere specs, geen psp2, maar een PSP lite of iets dergelijks. Gewoon véél lichter (formaat kan hetzelfde blijven, het pluspunt van de psp is net het grote duidelijke scherm). Dat zou toch moeten kunnen, bijna twee jaar na introductie.

Gelukkig heb ik hier in een winkel in de buurt nog een paar zwarte psp's gevonden, want die lijken hier overal niet meer binnen te komen. (alleen witte, en massa's roze, maar wie koopt die nu ook).

Voorlopig neig ik iets meer naar de iPod nano, maar ik zal morgen wel beslissen, ik kan er alvast nog eens rustig over nadenken. Als iemand nog wat input kan aanreiken wat betreft het dagdagelijkse gebruik van een psp als mediaplayer, graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel gebruik ik mijn psp als mp3 speler, verder is er idd niets op aan te merken behalve de grote. Ik heb hem namelijk dan ook altijd vast als ik in de bus zit.

Maar ik ben hem toch wel tijdelijk als mp3 aan het gebruiken want mijn vorige mp3 is kapot en ik had even niets anders dan mijn psp.

Video kijken op de psp gaat wel lekker, maar hou er wel rekening mee dat je alles om moet zetten naar speciaal mp4 psp formaat. Kwalitijd is verder ok, alleen kosten video bestandjes ook weer veel geheugen en dan zit je nog op extra kosten.

offtopic:
Ik zou btw niet twijfelen tussen een iPod nano en een PSP maar tussen een iAudio en een PSP, elke iAudio owned die iPod namelijk zeer hard terwijl ze rond dezelfde prijs klasse liggen. De geluidkwalitijd is vele malen beter en de iAudio mp3 spelers hebben ook functies als zoeken op artiest enzo net op de iPod kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Als mediaplayer gebruik ik hem niet, daarvoor heb ik nog een iPod Mini. Wel als ik naar het buitenland ga vliegen en uren moet wachten op een vliegveld. Dan wil ik wel eens een film kijken. De MP3-speler is imho prima te doen, enkel de PSP is te groot om mee te nemen. Daarnaast, je merkt op dat er een oog zit. Nu hoort hier standaard een wriststrap aan te zitten, maar het is volgens mij niet de bedoeling dat je de hele PSP er aan laat hangen en zwieren. Je krijgt krassen (langs je broek/jas) en is nu niet gezond. Als je gewoon muziek wilt luisteren, elke dag, dan moet je een iPod nemen. De batterijduur van een Nano is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 22:18
Als je voornamelijk je psp als mp3 speler wilt gebruiken, dan zou ik toch voor de ipod gaan. Zoals je zegt: als mp3speler is de psp wat lomp en je moet geheugenkaartjes kopen (50euro voor 2gb denk ik)

Maar met de PSP heb je natuurlijk de mogelijkheid om filmpjes af te spelen wat echt wel goed gaat op het grote psp scherm. En je kan natuurlijk ook gamen+surfen ermee.

Als je een value pack koopt, krijg je er de oortjes bij enzo + een remote kabel (voor volume, forward/backword en play/pause), dan moet je de psp niet altijd bovenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:46:
Zucht, ik heb al zo vaak bijna een psp gekocht :p en telkens twijfel ik en neem hem uiteindelijk niet mee.

Ik twijfel tussen een psp en een iPod nano. Ik kan voor mezelf niet goed uitmaken hoe belangrijk ik video en gamen vindt. Want als mp3 speler zou hij zowieso moeten gebruikt worden.

Voorlopig neig ik iets meer naar de iPod nano, maar ik zal morgen wel beslissen, ik kan er alvast nog eens rustig over nadenken. Als iemand nog wat input kan aanreiken wat betreft het dagdagelijkse gebruik van een psp als mediaplayer, graag...
Wil je echt 'portable' media bekijken en luisteren dan zou ik geen psp aanschaffen, standaard nl. maar een 32 mb geheugenstick, die kan dus gelijk de asbak in 8) en zoals jezelf al aangaf te lomp en groot om bijv. om je nek te hangen, en bovendien gaat de standaard batterij niet echt heel lang mee. Dus koop die ipod nano maar (geef wat extra uit aan goeie in-ear headphones) en wacht tot er misschien in de toekomst een slimline psp uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle respons! :)

Idd, nu je het zo stelt: een psp via dat oogje aan een 'minimusketon' aan je broek hangen zal wel niet bevorderlijk zijn voor eventuele gebruiksschade en zal idd wel de bedoeling niet zijn. Dus dat valt al af.

Die 32 Mb is idd nutteloos. Daarom neem ik de aanschaf van een extra geheugenkaartje natuurlijk ook in de overweging mee. Het is geen 50 euro meer voor 2 Gb, maar iets van 37 euro. Van sony zelf dan nog (en bijlange niet de goedkoopste winkel hier in de buurt).

In de trein of bus, of als je ergens moet wachten kan je de psp idd gewoon vasthouden. Maar blijven verder luisteren bij het uitstappen zit er dan niet meer in (of toch niet zo gemakkelijk) Video kijken lijkt me wel fijn btw (zeker als je lang op de trein moet zitten, laptop heb ik niet)

Goed, ik zie wel... (iaudio en al de rest is geen optie btw. Ik heb mij altijd voorgenomen dat als ik nog eens een mp3 speler koop dat het een iPod wordt, no question. Heel misschien een creative, maar ik denk het niet. Aan al dat 'wannabee audiofielen'/'steun de kleintjes'/'grote enterprises zijn evil'/'alternatief zijn enkel en alleen maar om alternatief te zijn' - verhaal doe ik niet mee. Kwaliteit is gewoon in orde, de rest zit tussen de oren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:13:
(iaudio en al de rest is geen optie btw. Ik heb mij altijd voorgenomen dat als ik nog eens een mp3 speler koop dat het een iPod wordt, no question. Heel misschien een creative, maar ik denk het niet. Aan al dat 'wannabee audiofielen'/'steun de kleintjes'/'grote enterprises zijn evil'/'alternatief zijn enkel en alleen maar om alternatief te zijn' - verhaal doe ik niet mee. Kwaliteit is gewoon in orde, de rest zit tussen de oren.)
:Y) ;)

Om even inhoudelijk te reageren, het blijkt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Het kan wel, maar je zeult wel veel mee en het kost ook nog eens wat. Een iPod/vul-maar-wat-in of een mobiele telefoon is in dat soort gevallen handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

gewoon een goede rugzak nemen waar je de koptelefoon door een gaatje kan halen... je PSP hang veilig binnen in je rugzak (meestal alleen bereikbaar als je rugzak afdoet omdat rits tegen je rug zit)... je remote er door. Deze hang je op je schouder aan één van de schouderbanden en je oortjes sluit je daar weer op aan. Dit werkt erg lekker, ik gebruik het temminste wel zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-08 15:20

The Zep Man

🏴‍☠️

Pat-Skim schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:29:
gewoon een goede rugzak nemen waar je de koptelefoon door een gaatje kan halen... je PSP hang veilig binnen in je rugzak (meestal alleen bereikbaar als je rugzak afdoet omdat rits tegen je rug zit)... je remote er door. Deze hang je op je schouder aan één van de schouderbanden en je oortjes sluit je daar weer op aan. Dit werkt erg lekker, ik gebruik het temminste wel zo...
Vergeet niet de PSP zelf op 'lock' te zetten. Ondanks dat de PSP op 'lock' staat, kan je hem toch bedienen met de afstandsbediening. Zo heb je niet het risico dat als er per ongeluk een toets van de PSP wordt ingedrukt hij onverwachte dingen gaat doen. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:48:
[...]

Om even inhoudelijk te reageren, het blijkt dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Het kan wel, maar je zeult wel veel mee en het kost ook nog eens wat. Een iPod/vul-maar-wat-in of een mobiele telefoon is in dat soort gevallen handiger.
Idd, dat is zowat de algemene conclusie. Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen beredeneren, maar goed... Het is te onhandig, zie ook oplossing met tas hierboven.

Gisteren heb ik dan ook besloten om toch maar voor de iPod nano te gaan. Nu alleen nog tijd vinden om het te gaan kopen.

PSP komt er zeker en vast ook nog wel, maar dan als 'extra'. Niet als primair draagbaar multimedia apparaat. (en een paar maand later, na vandaag, als arme student :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Idd, dat is zowat de algemene conclusie. Ik had dit natuurlijk ook zelf kunnen beredeneren, maar goed... Het is te onhandig, zie ook oplossing met tas hierboven.

Gisteren heb ik dan ook besloten om toch maar voor de iPod nano te gaan. Nu alleen nog tijd vinden om het te gaan kopen.

PSP komt er zeker en vast ook nog wel, maar dan als 'extra'. Niet als primair draagbaar multimedia apparaat. (en een paar maand later, na vandaag, als arme student :p )
Wat is er dan zo goed aan een iPod?
imho zijn er genoeg goedkopere mp3 spelers die net zo goed presteren, vaak goedkoper zijn, en origineler zijn. (halve wereld loopt met een iPod)
maar dat is nogal erg offtopic

Ik heb sinds dinsdag ofzo, die 3.40 eo a weetikveel hoe dat ding heet, firmware en ik ben er erg blij mee, alleen als ik dat tv ding opstart kom ik op een chineese site, weet iemand hoe ik tv kan kijken op een engelse site? oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSoak
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-11-2022

GSoak

Parrot

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:07:
Ik zit nog wat te twijfelen, wit of zwart? :)

Zwart geeft wel een meer stijlvolle indruk, wit heeft bij bartsmit de actie met het gratis game. (maar alleen als je online bestelt, en laat opsturen, wat belachelijk is, want ik kan zo naar de bart smit fietsen)
Ik ben zelf eigenaar van een witte PSP en ik kan je mededelen dat ik liever een zwarte PSP had. De analoge stick van de PSP wil nogal snel vies worden ook al ben je erg bewust van hygiene. De zwarte heeft natuurlijk dit zelfde probleem alleen dit oogt veel aanzienlijker.

Maar dit soort keuzes maak ik altijd op basis van prijs/kwaliteit of prijs/hoeveelheid. In dit geval zou ik voor de witte PSP gaan, aangezien je hierbij een game naar keuze krijgt (en dat is al snel 50€ voor een game).

Wat betreft het internetbestellen, niet erg handig en het duurt langer. Daarintegen kan je wel makkelijk terug naar de winkel voor garantie of andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb me dan toch laten verleiden om een PSP te kopen (Game Mania actie, lekker goedkoop. Maar waanzinnig idioot om er geen memory stick bij te steken als ze het vereisen om je games te kunnen saven :(. Kan ik maandag terug naar de winkel.), maar ik zit met een vraagje:

ik weet dat in de topicwarning staat dat ik geen vragen mag stellen over de firmware, maar ik kan het echt niet vinden:
ik zou graag willen updaten naar de nieuwste firmware, maar in het psp menu vind ik nergens de optie om dit te doen? Wi-fi settings zijn nochtans correct ingesteld en ik kan zelfs probleemloos surfen met de ingebouwde browser

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:
Ik heb me dan toch laten verleiden om een PSP te kopen (Game Mania actie, lekker goedkoop. Maar waanzinnig idioot om er geen memory stick bij te steken als ze het vereisen om je games te kunnen saven :(. Kan ik maandag terug naar de winkel.), maar ik zit met een vraagje:

ik weet dat in de topicwarning staat dat ik geen vragen mag stellen over de firmware, maar ik kan het echt niet vinden:
ik zou graag willen updaten naar de nieuwste firmware, maar in het psp menu vind ik nergens de optie om dit te doen? Wi-fi settings zijn nochtans correct ingesteld en ik kan zelfs probleemloos surfen met de ingebouwde browser
Onder instellingen en dan Systeemupdate daar kan je updaten naar de nieuwste psp firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:13:
[...]

Onder instellingen en dan Systeemupdate daar kan je updaten naar de nieuwste psp firmware :)
die optie ontbreekt bij mij dus :? Ik heb momenteel firmware versie 2.81

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Boeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:54:
[...]

die optie ontbreekt bij mij dus :? Ik heb momenteel firmware versie 2.81
Linksboven bij netwerkverbindingen: netwerkupdate?
Zo heb ik het ooit eens gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:

Ik denk wel dat ze het omgekeerd bedoelen :p (van hoog naar laag dus ;) ) . Updaten van de firmware zoals bedoeld door sony zal wel helemaal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gevonden..bij mij noemt het "netwerk bijwerken", maar nu blijkt dat je daar óók een memory stick voor nodighebt *grom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
De Base Pack wordt verkocht zonder Memory Stick Pro Duo. Een Value Pack of een Giga Pack worden wél verkocht met een Memory Stick van respectievelijk 32MB en 1GB. Nu is het zo dat de standaard 32MB echt achterwaartsgedraaide bagger is (té klein). Je kunt beter voor een losse gaan. Een 1GB van SanDisk kost je €17,95 volgens de PriceWatch (klik). Daar kun je dan firmware mee updaten, muziek op zetten, films op kijken, savegames op bewaren, RSS instellingen en meer. Het is trouwens wél toegestaan om te praten over legale firmwares hoor, illegale firmwares als OE en de 1.6 is verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 12:38
Godver! Ik heb sinds vandaag een luie pixel die blauw blijft. Iemand ervaring met dat filmpje wat in omloop is om luie pixels weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Moreno schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:28:
Godver! Ik heb sinds vandaag een luie pixel die blauw blijft. Iemand ervaring met dat filmpje wat in omloop is om luie pixels weer aan de praat te krijgen?
Ja hierzo staat hij tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Weet _iemand_ hoe het zit met het vermeende redesign van de PSP?
Gaat dat nou door of wat?
Er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen in de rondte. De ene week komt er een nieuwe versie uit, en de andere week wordt het weer ontkent.
het staat ook op tweakers. Kan iemand eindelijk uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Rick Meijer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:53:
Weet _iemand_ hoe het zit met het vermeende redesign van de PSP?
Gaat dat nou door of wat?
Er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen in de rondte. De ene week komt er een nieuwe versie uit, en de andere week wordt het weer ontkent.
het staat ook op tweakers. Kan iemand eindelijk uitsluitsel geven?
Nee, hierover valt geen uitsluitsel te geven. Afwachten dus.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:39
ik heb hier een 4gb sandisk memory stick pro duo, maar heel vaak zie ik liedjes op mijn psp staan als beschadigde data. Als ik dan de strick in en uit doe is het goed, maar dan speelt alleen de 1e 20-50 sec van het liedje af en dan hopt ie naar een liedje wat niet als beschadigde data staat. Als ik dat desbetreffende liedje afspeel op mijn pc (terwijl het op de stick staat ) gaat het prima. Het bestand is dus niet echt beschadigd. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

@Famoso: crap. Ach, waar rook is is vuur. Er is zeer weten _iets_ aan de hand... Maar ja, ondertussen vliegen de laatste < 3.03 psp's ook de winkels uit.
Lastig lastig....
maarud schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:07:
ik heb hier een 4gb sandisk memory stick pro duo, maar heel vaak zie ik liedjes op mijn psp staan als beschadigde data. Als ik dan de strick in en uit doe is het goed, maar dan speelt alleen de 1e 20-50 sec van het liedje af en dan hopt ie naar een liedje wat niet als beschadigde data staat. Als ik dat desbetreffende liedje afspeel op mijn pc (terwijl het op de stick staat ) gaat het prima. Het bestand is dus niet echt beschadigd. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Dat het bestand toch stiekum beschadigd is? Ik had het altijd met mijn discman van vrogâh. Mijn mini-set weigerde sommige cd's af te spelen, terwijl mijn discman het nog vrolijk deed.
Deze situatie heeft overigens niets te maken met de jouwe, maar gewoon even een anekdote.

Heb je al geprobéérd je mp3'tjes er opnieuw op te zetten? En welke fw draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Rick Meijer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:28:
@Famoso: crap. Ach, waar rook is is vuur. Er is zeer weten _iets_ aan de hand... Maar ja, ondertussen vliegen de laatste < 3.03 psp's ook de winkels uit.
Lastig lastig....
Met dit dilemma zat ik ook, waarschijnlijk met dezelfde redenen als jij. Uiteindelijk er toch maar een aangeschaft. Naast het gevaar dat er nu is met een te hoge firmware, maakt nieuwe hardware een en ander nog moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
maarud schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:07:
Zet je de bestanden over via een Cardreader? Even wachten nadat de nummers/bestanden zijn gekopieerd en dan via Deze Computer veilig verwijderen (rechtermuisknop -> Verwijderen (of iets dergelijks) en dan moet het als het goed is niet voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:39
ik zet de bestanden over via de psp zelf. Ik zal het nog eens opnieuw proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 17-08 08:58

Brantje

De post is daar >>

Waar kan je een afstands bediening kopen?
Ik had er 1 met een koortje maar die is kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-08 10:52
Wellicht al langsgekomen, maar heeft iemand een idee hoe het zit met het bekijken van video's vanaf dvd via remote play met de PS3? Dan zou voor mij die remote play toegevoegde waarde hebben namelijk.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stp_4 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:02:
Wellicht al langsgekomen, maar heeft iemand een idee hoe het zit met het bekijken van video's vanaf dvd via remote play met de PS3? Dan zou voor mij die remote play toegevoegde waarde hebben namelijk.
Hmm DVD weet ik niet, ik heb gisteren geprobeerd met een Blu Ray film, die wou ie niet afspelen....Nog even een vraag: Hoe kan het dat ik bij sommige spellen niet online kan, ik heb alleen de mogelijkheid om een WEP beveiliging te gebruiken en ik gebruik thuis WPA? Mijn standaard verbinding is dan "greyed out". Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Brantje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:47:
Waar kan je een afstands bediening kopen?
Ik had er 1 met een koortje maar die is kapot gegaan.
is dat ding uiteindelijk écht uitgekomen? Ik heb lange tijd geleden (vlak voor de launch van de psp) Deze comic gemaakt, maar nooit gedacht dat hij daadwerkelijk verkocht ging worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Boeboe schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:34:
[...]

is dat ding uiteindelijk écht uitgekomen? Ik heb lange tijd geleden (vlak voor de launch van de psp) Deze comic gemaakt, maar nooit gedacht dat hij daadwerkelijk verkocht ging worden :)
Ik denk dat hij deze bedoelt:
Afbeeldingslocatie: http://www.globalsourcesdirect.com/catalog/RT-PSP-21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 10:05
Ik heb vorige week eindelijk dan zelf ook een psp gekocht. Wilde dat al een tijdje maar was bang dat ik hem zou kopen, 2 dagen mee spelen en er dan niet meer naar zou omkijken. Tijdje terug van een neefje zo'n psps geleend en dat is mij erg goed bevallen. Heb meteen Test Drive Unlimited erbij gekocht. Echt geen miskoop. Uren speelplezier, ook online erg gaaf. Ik gebruik de psp ook voor films en series. Mooi makkelijk voor in de auto/trein/weg-van-huis-mogelijkheden :P

Was zelf eigenlijk opzich naar een zwarte maar aangezien die redelijk zeldzaam aan het worden is, toch maar voor de witte gegaan. En die bevalt mij ook wel hoor. De zwarte past alleen meer bij de rest van mn gear (laptop, ps2, etc).

In ieder geval een hoop game plezier erbij! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:30

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb me sufgezocht, OVERAL naar een witte PSP Basepack. :O

Nergens maar dan ook NERGENS in Tilburg kan ik er een kopen. Ik wil er binnen een week een halen, omdat ik op vakantie ga. FW <3.03. ;)

Weet er iemand waar de PSP's te koop zijn?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Ik heb me sufgezocht, OVERAL naar een witte PSP Basepack. :O

Nergens maar dan ook NERGENS in Tilburg kan ik er een kopen. Ik wil er binnen een week een halen, omdat ik op vakantie ga. FW <3.03. ;)

Weet er iemand waar de PSP's te koop zijn?
In eindhoven maak je best kans, Je kan naar mediamarkt gaan, maar in de fredericlaan zit een game winkel die ook witte hebben en die hebben ook de prijs al verlaagt naar (160 euro was het dacht ik)

Over de firmware kan ik je weinig vertellen aangezien ik dat daar nooit gevraagt heb.

Even iets anders, er is nu een plugin uit, (Custom XMB Plugin 1.0) Hiermee kan je mits je 3.40 hebt een custom XMB instellen zonder dat je daarvoor naar je flash0 hoeft te schrijven, hij leest de skin gewoon uit van je memory stick :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ok, bedankt ga morgen even bellen.

Was net in de Dixons, daar zeiden ze dat er morgen vroeg ééntje binnenkwam...

Ik vragen welke Firmware het was, en zei dat ik het wilde downgraden. 8)7 Daarna zei hij dat ik dan geen garantie meer zou hebben.
BTW, het was een zwarte. DIe hoef ik niet meer, ik wil alleen de witte want die zijn mooier/worden minder vies/stoerder. Zwart is een vieze kleur. }:O

Dat kan niet, want wanneer je een brick hebt, kan zelfs Sony niet zien hoe hij kapot is gegaan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Boeiehend... nee :P... Momenteel 20 Games in bezit en allen zijn Legaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:10
Ik heb een PSP gewonnen!
Echt blij.. maar ik heb nu firmware 2.01, hoe flash ik deze vanaf mijn memorycard naar 2.81.. kon het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:18:

Ik vragen welke Firmware het was, en zei dat ik het wilde downgraden. 8)7 Daarna zei hij dat ik dan geen garantie meer zou hebben.
BTW, het was een zwarte. DIe hoef ik niet meer, ik wil alleen de witte want die zijn mooier/worden minder vies/stoerder. Zwart is een vieze kleur. }:O

Dat kan niet, want wanneer je een brick hebt, kan zelfs Sony niet zien hoe hij kapot is gegaan.
Wit wordt in mijn optiek juist viezer. Mijn pookje is een beetje bruinig aan't worden, terwijl ik niet eens vieze klauwen heb. Ook zie je snel vlekken erop.
__xeno__ schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:34:
Ik heb een PSP gewonnen!
Echt blij.. maar ik heb nu firmware 2.01, hoe flash ik deze vanaf mijn memorycard naar 2.81.. kon het nergens vinden..
Je kunt de firmware downloaden via http://yourpsp.com en pleurt 'm dan op je Memory Stick, gaat in de XMB naar links en kiest voor Firmware Update (of iets dergelijks) of je upgrade vanaf een UMD, iets wat ik nog niet heb gehad. Maar als je vanaf de YourPSP website / XMB upgrade, dan krijg je wel de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:18:

Wit is gay niet stoerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
me_mrtn schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:41:

Je kunt de firmware downloaden via http://yourpsp.com en pleurt 'm dan op je Memory Stick, gaat in de XMB naar links en kiest voor Firmware Update (of iets dergelijks) of je upgrade vanaf een UMD, iets wat ik nog niet heb gehad. Maar als je vanaf de YourPSP website / XMB upgrade, dan krijg je wel de laatste firmware.
Ok, dank,

Nee ik wil 2,81 die kan ik nog makkelijk downgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Naaah, waarom denk je dat SONY een roze PSP heeft uitgebracht? Juist...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

salimrmaf schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:30:
[...]

Naaah, waarom denk je dat SONY een roze PSP heeft uitgebracht? Juist...
Voor de metroseksuele man? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:01
Mijn batterij is weg, weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

genaaid :)

Dank je Samoso... ik zie m'n PSP dan nog best snel in waarde stijgen :)
Heb trouwens bizar veel plezier van dat ding. Minder handheld-achtig dan m'n DS, maar juist die console-ervaring vind ik zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

nog mensen eigenlijk die zitten te wachten op de psp spin-off van god of war? ik ben uren op zoek geweest naar hack 'n slash voor de psp, tevergeeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Levo schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 02:40:
nog mensen eigenlijk die zitten te wachten op de psp spin-off van god of war? ik ben uren op zoek geweest naar hack 'n slash voor de psp, tevergeeft :')
Moet je misschien eens naar "Key of Heaven" kijken, is volgens mij toch een hack 'n slash game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Daarnaast is er ook nog Ghost Rider en 300. Beide zijn niet geweldig, maar wel hack'n slash. En misschien vind je ook Dungeon Siege: Throne of Agony wel leuk (aanrader!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

DaRKie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat hij deze bedoelt:
[afbeelding]
Jup die bedoel ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

Shabbaman

Got love?

gram501 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:35:
[mbr]Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook Verwijderd in "Het PlayStation Portable topic deel 19"".[/]
Daar staat tegenover dat je voor de DS terecht kan in het "backup tools" topic terecht kan, waar ECHT alleen maar legale software mee gedraaid wordt, en echt geen homebrew |:(

Maar goed, ik lees net op qj dat alle zwarte en witte PSP's in Nederland teruggeroepen zijn: bron. Speculaties?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

whatzert schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:59:
Mijn batterij is weg, weet iemand waar ik een nieuwe kan kopen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
Dixons heeft ze voor zo`n €20-25. Tevens hebben die iets meer capaciteit dan de standaard accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Shabbaman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:45:
[...]

Daar staat tegenover dat je voor de DS terecht kan in het "backup tools" topic terecht kan, waar ECHT alleen maar legale software mee gedraaid wordt, en echt geen homebrew |:(
Die discussie is allang gevoerd, topicwarning staat er niet voor de katse viool.

QJ/Kotaku meldt nieuwe details over een PSP+
It was bound to happen. With all talks of Sony's PlayStation Portable being too bulky, too heavy especially compared to its main competitor, the Nintendo DS, it's only a matter of time before Sony gave in to the calls for a PSP redesign. Kotaku now has a post up revealing some details regarding the upcoming "toned down" version of PSP, information they claim to come from "several sources close to Sony".

As expected, Sony focused on giving it a slimmer design which Kotaku credits on "a new LED screen that will deliver an ultra-crisp image but take up far less space". Hardware specs are to be retained (meaning it should be as homebrew- and hack-friendly as the current-gen PSPs) but the sexier model should have a longer battery life (again thanks to the new LED that appears to consume less power), a faster version of the UMD drive (giving us better loading times and gameplay), and an 8GB worth of internal flash memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

prachtig toch dat ze dit bericht de wereld insturen nog geen week nadat ik hem gekocht heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
me_mrtn schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:20:
[...]

Die discussie is allang gevoerd, topicwarning staat er niet voor de katse viool.

QJ/Kotaku meldt nieuwe details over een PSP+
It was bound to happen. With all talks of Sony's PlayStation Portable being too bulky, too heavy especially compared to its main competitor, the Nintendo DS, it's only a matter of time before Sony gave in to the calls for a PSP redesign. Kotaku now has a post up revealing some details regarding the upcoming "toned down" version of PSP, information they claim to come from "several sources close to Sony".

As expected, Sony focused on giving it a slimmer design which Kotaku credits on "a new LED screen that will deliver an ultra-crisp image but take up far less space". Hardware specs are to be retained (meaning it should be as homebrew- and hack-friendly as the current-gen PSPs) but the sexier model should have a longer battery life (again thanks to the new LED that appears to consume less power), a faster version of the UMD drive (giving us better loading times and gameplay), and an 8GB worth of internal flash memory.
Ik heb mijn PSP al redelijk lang, dus ik heb er al genoeg plezier aan gehad. Dit is opzich wel irritant, maar anders haal ik die ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ben net terug van Eindhoven. Op de fiets van TIlburg CS 5 KM naa rhuis in stortende regen met een T-Shirt aan. 11 Euro treinkosten lichter, pijn in mn benen en verkoudenheid. Waarom?

Heb net een van de laatste Non-New PSP Base Pack WHite gekocht. >:) De moeite waard, aangezien je hierboven al hebt kunnen lezen, omdat SONY veel geld misloopt door stoute jongentjes die hun PSP downgraden... :+

Even roundup volgens mij, de winkeleigenaren en Sony:

-Alle PSP's uit normale winkels/warenhuizen (e.g. V&D, Dixons) zijn teruggeroepen door SONY Nederland, omdat ze te weinig winst maken. Wanneer ze 'klaar' zijn, komen ze met een nieuwe Firmware: 3.10 / 3.40...

-Ik heb mijn PSP gehaald bij Game Mania, in Eindhoven. Ik heb de 3-na laatste. :9 Waarschijnlijk zullen ze nu wel uitverkocht zijn.

-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.

-Wie een "oude PSP" wilt kopen, heeft waarschijnlijk pech, of je moet er eentje tweedehands scoren.

-Ik ben zo dom geweest om een 3.03OE-C PSP , nog nieuw met bon te verkopen voor 175 Euro. En dat 2 weken geleden omdat ik examens had... 8)7

-Rumors dat er geen PSP's meer beschikbaar zouden zijn omdat Sony zou werken aan de PSP-2, zijn dus nep.

[ Voor 14% gewijzigd door SalimRMAF op 08-06-2007 19:30 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
:D *rolt van stoel af*
Net alsof een gemiddelde agent precies weet wat een PSP is en hoe ze de firmware moeten controleren. In welk wetboek staat ook alweer dat een een OE firmware een boete moet opleveren?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
salimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
mogen ze niet, tis je prive bezit en er kan prive spullen op staan. Moeten ze een officieel verzoek hebben van de rechter en die geld slechts voor een speciaal persoon :)

1.6 bestaat btw niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Bestaat wel. 1.6 is een custom firmware gebaseerd op versie 1.5

Volgens laatste nieuwsberichten zou Sony ontkennen dat ze psp's teruggeroepen hebben.

En dan is er nog goed nieuws:
De psp gen 2 zou een nieuwe lcd hebben die minder stroom verbruikt maar beter van kwal is dan de huidige. De psp zou compacter zijn. Minder stroom verbruiken en zou een 8gb flash kaart onboard hebben.

En het echt goede nieuws zou zijn dat al de rest van de hardware praktisch identiek zou zijn. Dit zou kunnen betekenen dat hij easy te hacken is.

Maarja, dit laatste is een beetje koffiedik kijken :)

[ Voor 54% gewijzigd door DaRKie op 08-06-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ja, dacht ik ook: het is toch prive. :?

Versie 1.6 is een gehackte versie, volgens mij 1,6 OE.

Het gaat van klein naar groot: In het begin maakte niemand zich zorgen over Minibikes. Het waren toch o-zo leuke speelgoed motortjes. Na 3 jaar zie je er geen een meer op straat.

Dus het kan echt zo mogelijk zijn dat er over 2 jaar PSP's worden gecontroleerd.

Heb net mn PSP gecontroleerd: ALs het goed is maar 1 dode/luie pixeltje. ;) Hoeveel hebben er jullie?

PS: in al mijn 5 PSP's tot nu toe hebben/hadden er minstens 1 dode pixel.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

salimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:

Haha, wie heeft je dat verteld? Die persoon moet wel een hele grote fantasie hebben. Sowieso mag je al doen met je PSP wat je wilt en worden custom firmwares niet alleen gebruikt om illegale kopieën mee te spelen. Verder vraag ik me af hoe de politie kan vermoeden dat jij een strafbaar feit begaat, als je alleen maar op je PSP speelt.

Maar ach, ik ga er een beetje te diep op in. Het moge in ieder geval wel duidelijk zijn dat het een hoax is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is DosBox voor de psp verschenen, erg mooi programmatje waarmee je dos spelletjes/programmatjes kan draaien op je psp.

Mooi programmatje, minpuntje is dat je alle keys voor spellen moet mappen. Je moet aangeven welke knoppen op je psp verbonden moeten worden met de knoppen van het virtuele toestenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:27

Shabbaman

Got love?

salimrmaf schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:-De Politie zal/heeft de bevoegdheid om PSP's in het openbaar te controleren op Firmware! Wie dan een illegale versie heeft (1.5 , 1.6 / 3.03OE-C+) zal een boete krijgen. Zulke soort acties zullen ze ook gaan houden bij XboX360 consoles.
De politie doet niet eens moeite om gestolen fietsen terug te vinden, denk je nou echt dat ze daar tijd voor over hebben?

8GB internal flash, is dat wat anders dan een memory stick? Lijkt me prima, heb ik ook op mijn W950!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef, gelukkig heb ik de nano gekozen toen ik twijfelde tussen de iPod nano en de psp. Omdat ik de psp nog té bulky vond. Ik hoopte dan ook op een redesign. Blijkbaar komt die er toch, en dan kan ik later gewoon de gerestylede psp kopen. Goed nieuws dus (voor zoverre dit geen haox is, anderzijds, de psp is al bijna twee jaar op de markt en IS gewoon zwaar en dik, dus een redesign zou geen overbodige luxe zijn. Simpele logica maakt dit plausibel ieg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:14:
Oef, gelukkig heb ik de nano gekozen toen ik twijfelde tussen de iPod nano en de psp. Omdat ik de psp nog té bulky vond. Ik hoopte dan ook op een redesign. Blijkbaar komt die er toch, en dan kan ik later gewoon de gerestylede psp kopen. Goed nieuws dus (voor zoverre dit geen haox is, anderzijds, de psp is al bijna twee jaar op de markt en IS gewoon zwaar en dik, dus een redesign zou geen overbodige luxe zijn. Simpele logica maakt dit plausibel ieg)
Mja, ik vind de PSP helemaal niet zwaar en dik. Vind hem net goed in de hand liggen (enkel de analoge knop mag iets hoger geplaatst van mij)

Vraag me eigelijk af hoe ze hem kleiner gaan maken zonder het scherm kleiner te maken en mini knopjes te gaan gebruiken. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. En hopelijk gaan ze alle problemen eruit halen (zoals stof dat vrij gemakkelijk onder het plastik scherm kan komen, pixels probs,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Kleiner maken hoeft niet per sé met het scherm te maken te hebben hé. Zo kunnen ze wat aan de vormgeving van het apparaat doen rondom het scherm, kunnen ze het scherm dunner maken (bijv. LED-verlichting) en wat al niet meer. Jammer genoeg voor Sony ben ik géén werknemer van hen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, net mn PSP ontvangen. Stond al anderhalve week op completed (RMA status), en bleek dat ik niet betaald had. Had de automatische incasso-brief bij het pakket gedaan, schijnt niet te moeten. Staat ook nergens goed vermeld, maar goed.

Ding heeft nu firmware 2.82, bedenk me wel twee keer voordat ik weer aan de slag ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
me_mrtn schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:12:
Kleiner maken hoeft niet per sé met het scherm te maken te hebben hé. Zo kunnen ze wat aan de vormgeving van het apparaat doen rondom het scherm, kunnen ze het scherm dunner maken (bijv. LED-verlichting) en wat al niet meer. Jammer genoeg voor Sony ben ik géén werknemer van hen. :P
Ik zie niet in hoe de psp kleiner gemaakt kan worden door hem dunner te maken? Al is hij maar half zo dun, hij past dan nog altijd moeilijk in je broekzak. Enige wat ze kunnen doen zonder het scherm aan te passen is (zoals ik al zei) de knoppen aan te pakken. Ofwel kleinere knoppen (wat ik persoonlijk niet zo fijn zou vinden) of ze korter op elkaar zitten zodat links en rechts van de psp minder ruimte gebruikt wordt.

Achja, we zullen wel zien wat ze erop vinden. Als hij nog steeds goed in de hand ligt, beter scherm heeft en 8gb flashrom onboard en we er nog steeds homebrew kunnen opzetten, dan koop ik wel een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Het interne flash geheugen wordt naar 8GB gekrikt.
Gaat het hier dan om de main memory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Djerique schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:05:
[...]

Gaat het hier dan om de main memory?
Ik veronderstel van wel.
Hier een artikel erover:
http://www.pspwereld.be/m...ories&op=newindex&catid=5

Ze zeggen dat hij 170$ zou gaan kosten (hier dus waarschijnlijk rond de 250euro)
Wat toch wel een mooie prijs zou zijn als hij beter is dan de huidige + 8gb intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
wanneer komt er een nieuwe ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Als er meer dan 1000 posts zijn? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik ga er nu mee aan de gang. :)

Edit - Verwacht dus véél halve updates van de TS :P

Edit 2 - Blijkt dat ik hier geen images heb voor het tweede deel van de topicstart, die komen er dus zo nog aan. De content wordt later aangepast. :)

Edit 3 - Deel twee van de TS ook aangepast, zoals gezegd wordt de content later onder handen genomen.

[ Voor 112% gewijzigd door me_mrtn op 09-06-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Laatst online: 23-08 23:31
Boeboe schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:24:
prachtig toch dat ze dit bericht de wereld insturen nog geen week nadat ik hem gekocht heb :(
Ja, en die van mij is nu net onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:18:
[...]

Ik veronderstel van wel.
Hier een artikel erover:
http://www.pspwereld.be/m...ories&op=newindex&catid=5

Ze zeggen dat hij 170$ zou gaan kosten (hier dus waarschijnlijk rond de 250euro)
Wat toch wel een mooie prijs zou zijn als hij beter is dan de huidige + 8gb intern geheugen.
Ten eerste: die prijs is onwaarschijnlijk laag..
Ten tweede: $170,- is omgerekend iets meer dan de helft van die 250 piek van jou.. $170 zou gewoon €170 worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:53:
[...]

Ten eerste: die prijs is onwaarschijnlijk laag..
Ten tweede: $170,- is omgerekend iets meer dan de helft van die 250 piek van jou.. $170 zou gewoon €170 worden. ;)
Ten eerste: dat 170$ weinig is, weet ik ook. Maar ik ben niet degene die het artikel geschreven heeft.
Ten tweede: ik hoop ook dat men de normale conversie regeltjes toepast om van dollar naar euro te gaan. Maar ze zijn er zeker niet vies van om er effe wat bij te lappen omdat de europeanen het toch dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Me psp is vannacht van een plankje gevallen.
Kweet niet hoe het komt (ik denk een kat oid).
Maar het gevolg is dus dat het scherm stuk is :(.
Als iemand een PSP heeft, stuur dan ff een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:01:
Me psp is vannacht van een plankje gevallen.
Kweet niet hoe het komt (ik denk een kat oid).
Maar het gevolg is dus dat het scherm stuk is :(.
Als iemand een PSP heeft, stuur dan ff een DM.
Een nieuw schermpje kost je ongeveer 60 euro kijk eens op deze website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik heb laatst een 4GB MemoryStick aangeschaft maar heb nu wat probleempjes.
Ik kan er files (films/muziek/'andere dingen') op zetten maar mn PSP ziet alleen de eerst gekopieerde file. Dit terwijl mn PC met cardreader wel gewoon alles ziet.

Ik heb de MS geformatteerd via de PSP en via cardreader alles overgezet. Daarna nog een geprobeert via PSP direct aan te sluiten op PC als USB device en alles overgezet. Bij beiden blijft het hetzelfde. De PSP kent alleen de eerst gekopieerde file :?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

ricost schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:05:
Ik heb laatst een 4GB MemoryStick aangeschaft maar heb nu wat probleempjes.
Ik kan er files (films/muziek/'andere dingen') op zetten maar mn PSP ziet alleen de eerst gekopieerde file. Dit terwijl mn PC met cardreader wel gewoon alles ziet.

Ik heb de MS geformatteerd via de PSP en via cardreader alles overgezet. Daarna nog een geprobeert via PSP direct aan te sluiten op PC als USB device en alles overgezet. Bij beiden blijft het hetzelfde. De PSP kent alleen de eerst gekopieerde file :?
eBay kaartje toevallig? Zitten wel eens rotte kaarten tussen. Bij mij is het vaak goed gegaan, maar korte tijd geleden had ik voor het eerst een gehackte stick. In windows/op de PSP geeft hij 4 GB aan, maar in werkelijkheid is er maar ruimte voor 1GB aan files. Oppassen geblazen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:08:
[...]

Ten eerste: dat 170$ weinig is, weet ik ook. Maar ik ben niet degene die het artikel geschreven heeft.
Ten tweede: ik hoop ook dat men de normale conversie regeltjes toepast om van dollar naar euro te gaan. Maar ze zijn er zeker niet vies van om er effe wat bij te lappen omdat de europeanen het toch dokken :)
Ik denk dat die $170 gewoon uit de lucht gegrepen is. Maar stiekem blijf ik natuurlijk hopen..
En van een beetje Europeanen naaien zijn ze idd niet vies, maar dan zeg ik: importeren die handel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zo kom binnen vallen in dit forum.

Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet op de volgende vraag:

Is het mogelijk om een imagetank (in mijn geval vosonic vp 2160) te koppelen aan de psp.
En op die manier de data (vooral foto's) te bekijken op je psp ??

Zou supergaaf zijn als dat mogelijk is.. ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Op een officiële firmware is het niet mogelijk. De PSP kan namelijk alleen connecten over USB met een PC en kan dan niets. Of het op een onofficiële firmware kan, weet ik niet, maar daar kan hier niet over gebabbeld worden.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over firmwares en het starten van onofficiele software zijn niet toegestaan. Zie ook deze post.